Acties:
  • 0 Henk 'm!
yasin76 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:14:
ik heb een sd kaartje van samsung besteld 32gb class 10.
als ik opneem en opnames die dan opgeslaan worden op het kaartje gaat dit enige effect hebben op stottering of beeldkwaliteit
Die kaart doet het prima.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Senor Sjon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:13:
Zijn er meer ervaringen met de Advanced Task Killer? De Reboots blijven dan wel weg?

Hebben meer mensen trouwens gehad dat bij een reboot opeens 3g/data uitstaat en het verbruik van mobiel standy omhoog schiet? Ook is na een reboot gerust 5-10% accu verdwenen.
Ik had dit nieuw uit de doos ook al,ploing....reboot al na 4 minuten.
sinds ik een custom rom gebruik nergens meer last van (2.3.5 stond er standaard bij mij op).

Taskkiller loste bij mij niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoe groot is de kans dat er in Q1 2012 een update beschikbaar komt naar Android 4?

Ik zit serieus te twijfelen tussen deze pracht-telefoon en toch maar een Samsung Google Nexus S tweedehands voor €200-€250, omdat ICG er wel heel gaaf uitziet. Ik heb een hele nare ervaring gehad met HTC Hero in veel opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

chronoz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:38:
Hoe groot is de kans dat er in Q1 2012 een update beschikbaar komt naar Android 4?

Ik zit serieus te twijfelen tussen deze pracht-telefoon en toch maar een Samsung Google Nexus S tweedehands voor €200-€250, omdat ICG er wel heel gaaf uitziet. Ik heb een hele nare ervaring gehad met HTC Hero in veel opzichten.
Die kans is redelijk groot, er is nu al een insecure kernel en een secure kernel van 4.0.1 uitgelekt.
De verwachtingen zijn rond feb. / jan. aangezien Samsung al langetijd aan 4.0.1 heeft kunnen knutselen.
Maar waarom hecht je zoveel waarde aan 4.0.1 ?
2.3.6 doet ook gewoon zijn werk en Samsung gaat gegarandeerd updaten.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Mijn collega en ik hebben exact tegelijk een SGS2 in bezit gekregen. Hij heeft ge-update naar 2.3.6, ik zit nog op 2.3.5. Vandaag belde hij ineens om te vragen of hij bij mij ook af en toe zomaar opnieuw opstartte, bij hem wel namelijk. Nee dus, bij mij niet. Er zit echt iets mis in 2.3.6....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
woekele schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:11:
Er zit echt iets mis in 2.3.6....
Blijft wonderlijk dat een custom 2.3.6 Rom letterlijk nooit spontaan hangt. Wifi aan, uit, wat je ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 19:07

Mickroz

Mickroz#2491

ik heb de software update gekilled, zou dat wat uitmaken?
als het dat is zou ik geen reboot moeten krijgen waarschijnlijk, ook heb ik alles updates van de market verwijderd, kijken of dat wat uit gaat maken.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09 17:46
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 19-12-2011 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Mickroz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:45:
ik heb de software update gekilled, zou dat wat uitmaken?
als het dat is zou ik geen reboot moeten krijgen waarschijnlijk, ook heb ik alles updates van de market verwijderd, kijken of dat wat uit gaat maken.
Nou maakt dus niets uit, reboot nog steeds en de nieuwe versie van de market staat er weer op na de reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mickroz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:43:
en de nieuwe versie van de market staat er weer op na de reboot.
Dat klopt., kan je alleen stoppen door MarketUpdater.apk te disablen (root nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 20:45
pouletkuif schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:26:
[...]

w00t!! idd, dit is wel het ergste van het ergste! wat een cover! die hadden ze iets egaler mogen maken, net als bij de cover van de 2000mAh batterij...
Over batterijen - ik heb op ebay voor 20 euro de 3500 mAh gekocht - geen spijt van gehad. Battery Monitor Widget calibreert ook naar 3500 mAh. Maar misschien moet je met de kwaliteit wat mazzel hebben ik lees ook berichten van mensen die een 3500 mAh (of aan andere "high capacity") kopen maar die teleurgesteld zijn.

Eindelijk kom ik de dag door en als ik het niet te gek maak ook wel de 24 uur. Het extra gewicht is eigenlijk wel prettig en de dikte met die rand aan de achterkant ook. Dat houdt veel beter vast dan het dunne origineel dat glipt steeds uit je handen. Het geheel is ook nog steeds lichter dan mijn oude HTC Touch Pro 2. Smaken verschillen natuurlijk het design is wel "weg" maar dat interesseert me minder het gaat om de techniek dat ding loopt als de bliksem :9

Filmpje (niet van mij maar dit is dezelfde back cover als die ik heb):
http://www.youtube.com/watch?v=wZoBym1fWW8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
racinfo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:45:
Rebooten van al die foons met 2.3.6 is wel erg vreemd, vooral wanneer je bedenkt dat er in 2.3.6 alleen maar een voice call fix is uitgevoerd. :(
Ik heb er al vanaf het begin (2.3.3) last van. Bij mij geen reboots, maar vastlopers vanuit standby. Heb Wifi-slaapstandbeleid op "wanneer scherm uitstaat' gezet. Even geen vastlopers, maar gisteren toch weer wel. Nu ook alles uitgevinkt bij Software-update.

Afwachten maar weer. Wel zwaar irritant dit, het is tenslotte niet één of ander fluttelefoontje van vijf tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Het irritante is dat niet iedereen het heeft, dan zou het probleem wat makkelijker te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 11:37
*knip*

Samsung heeft aangegeven in q1.2012 ics voor galaxy s en s2 uitkomt

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 19-12-2011 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Mijn S2 is nog nooit spontaan uitgevallen of reboot, en ik update altijd wanneer er een update is (niet geroot).

Wat anders, sinds ik mijn scheef/loszittende scherm een maand geleden vervangen heb was alles weer goed. Maar nu zie ik dat hij alweer 1 of 2 mm speling heeft in bepaalde hoeken. Zal ik hem hiervoor kunnen ruilen bij Bol.com? Ik heb namelijk geen zin om elke maand het scherm te laten vervangen/vast te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Helaas, software-update uitzetten helpt ook niet. Binnen enkele uren een vastloper en 20% batterij verneukt na herstart. Batterij status laat zien dat telefoon door iets gewekt is, waarna ie kennelijk vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 10:54
Ik heb een niet heel groot maar wel iritant probleem.

Ik heb versie 2.3.6. Van de week probeerde ik mijn menu een beetje te ordenen. Dit ging allemaal prima en alles stond goed. Opslaan en klaar dacht ik. Binnen no-time stond alles weer door elkaar. En elke keer dat ik het opnieuw doe gebeurd het. Ik heb al geprobeerd het probleem om te zoeken maar kon het niet vinden.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
koning_nico schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:29:

Ik heb versie 2.3.6. Van de week probeerde ik mijn menu een beetje te ordenen. Dit ging allemaal prima en alles stond goed. Opslaan en klaar dacht ik. Binnen no-time stond alles weer door elkaar. En elke keer dat ik het opnieuw doe gebeurd het. Ik heb al geprobeerd het probleem om te zoeken maar kon het niet vinden.

Zoek maar eens op mijn reactie eerder in dit topic (misschien iets voor in de ts). Staat de oplossing in

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:29
koning_nico schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:29:

Misschien dat Appzorter uit de market je kan helpen?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Hey,

Mijn usb-connector is wss vies, want als ik de oplader erin doe dan laadt hij niet meer op.
Ook springt hij gwn uit zichzelf in drivingmode en zegt ie dat hij geconnect is met de computer.
Wat zeer toevallig is, is dat sinds ik dit heb, mijn galaxy s2 ook last heeft van batterydrain. Maargoed dat is voor latere zorg.
Nu heb ik het al een aantal keer voorbij zien komen (zoekfunctie ;) ), maar heeft iemand ervaring met het schoonmaken van zijn connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marnix72 schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:49:
Hey,

Mijn usb-connector is wss vies, want als ik de oplader erin doe dan laadt hij niet meer op.
Ook springt hij gwn uit zichzelf in drivingmode en zegt ie dat hij geconnect is met de computer.
Wat zeer toevallig is, is dat sinds ik dit heb, mijn galaxy s2 ook last heeft van batterydrain. Maargoed dat is voor latere zorg.
Nu heb ik het al een aantal keer voorbij zien komen (zoekfunctie ;) ), maar heeft iemand ervaring met het schoonmaken van zijn connector?
Haal met een naald alle vuiligheid op de bodem van de poort eruit. Als je dat hebt gedaan spuit wat contact spray of met GEDESTILLEERD water verdund thinner in de poort (minder dan een druppeltje is genoeg) en poets de poort met een tandenborstel. Elektrische tandenborstel van Oral B (met draaiende kop) werkt het beste maar een gewone tandenborstel werkt ook als je korte draaiende bewegingen maakt. Als je thinner of een andere vorm van isopropylalcohol gebruikt dan is het beter dat je de borstel in de vloeistof onderdompelt ipv het erin probeert te spuiten. Contactspray zit in een busje dus dat moet je wel spuiten maar wel heel voorzichtig en een klein beetje. Een korte druk op de spuit is al genoeg.

Zorg ervoor dat als je de vloeistof in de poort spuit dat de connector naar beneden wijst zodat de vloeistof niet in het toestel gaat maar eruit druipt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremere
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 07:51
Ik heb ook een aantal keer een spontane reboot gehad met 2.3.6, maar sinds ik de Siyah kernel (2.5 en nu 2.5.2) heb geflashed lijkt dat probleem verholpen.

Er zitten nieuwere wifi drivers in die kernel, dus wellicht is het inderdaad een wifi issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung bevestigt op Twitter dat het een wifi-issue is.

Als oplossing noemen ze (voordat ze een update uitbrengen die dit verhelpt) de optie van Taskkiller. Als je wifi uitzet zou je er helemaal geen last van moeten hebben.
Met Taskkiller vermindert bij mij het aantal reboots hierdoor wel drastisch, maar is geen 100% oplossing.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Ik kan bevestigen dat het uitzetten van wifi werkt. Heb een aantal dagen wifi uitgehad, waarbij geen enkele reboot optrad. Wanneer ik wifi wél aan heb, reboot mijn telefoon zo'n 5x per dag.

Dat wordt dus zonder wifi wachten op ICS of een eerdere bugfix-update. -O-

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
Ik ben al druk met ze op twitter. Ik heb er zelfs speciaal een twitteraccount voor aangemaakt. :P

Om zonder Wifi te werken is wel knudde. Ik ben blij dat ik zelf een 1GB abo heb, maar ten eerste gebruikt data meer stroom, is trager en kost uiteindelijk geld.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:18:

Als oplossing noemen ze (voordat ze een update uitbrengen die dit verhelpt) de optie van Taskkiller. Als je wifi uitzet zou je er helemaal geen last van moeten hebben.
Met Taskkiller vermindert bij mij het aantal reboots hierdoor wel drastisch, maar is geen 100% oplossing.
Overdag reboot die van mij inmiddels niet meer sinds 2 dagen. Enige wat ik gedaan heb is sd-card unmounten en samsung apps notifications op 'off' gezet.

Vannacht wifi uitgezet voor het slapen gaan, en dan crasht 'ie ook niet meer in het midden van de nacht.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zijn de reboots ook weer terug plus dat de telefoon wel eens helemaal uitvalt en dan niet meer aan te krijgen is.
dan helpt alleen nog maar het ontkoppelen van de batterij.
vind het wel frappant dat Samsung niet met een oplossing komt voor en serieus probleem bij een toestel waarvan er al meer dan 15 miljoen van zijn verkocht.
Ik kreeg alleen maar de standaard oplossing aangeboden, reset soft of hard.
heb nu al een paar honderd reacties op het net gezien van s2 eigenaren die het bootprobleem hebben en denk dat die het topje van de ijsberg vertegenwoordigen.
oorzaak is waarschijnlijk wifi in combi met de standby stand en dus een softwarebug.
heb nu zelfs mijn pincode bij het aanmelden uitgezet omdat ik anders het risico loop afspraken te missen of dat mijn wekker niet werkt.
De betrouwbaarheid van de s2 is ver te zoeken op deze manier.
Samsung ik verzoek jullie dit asap op te lossen (ja ze lezen ook de fora's) en ons niet verder te laten aanklo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42
En als Samsung komt met een oplossing, dan zal je moeten updaten.
Dus wat let je om nu al een andere kernel te flashen of een andere rom te gaan draaien? Kies is wat dat betreft precies hetzelfde als Odin of Clockworkmanager ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:15
brama schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:09:
[...]

Overdag reboot die van mij inmiddels niet meer sinds 2 dagen. Enige wat ik gedaan heb is sd-card unmounten en samsung apps notifications op 'off' gezet.

Vannacht wifi uitgezet voor het slapen gaan, en dan crasht 'ie ook niet meer in het midden van de nacht.
Weet je hoe irritant als je je wekker hebt via je SGS2 :9

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ewivis schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:06:
[...]

Weet je hoe irritant als je je wekker hebt via je SGS2 :9
Ik vind het vervelend als mensen hun zin niet...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
AllSeeyinEye schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:07:
[...]

Ik vind het vervelend als mensen hun zin niet...
Faalbaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurblok
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-02 18:17
Sinds gisteren krijg ik iedere keer als ik mijn toestel draai de volgende melding "load doodle failure". Verder werkt alles. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
avdl72 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:59:
Ik had na de update naar 2.3.5 last van een reboot.
Daarna meteen de volgende opties uitgezet:

Instellingen -> Over het toestel -> Software-update
- Automatisch bijwerken
- Alleen WiFi
- Serverberichten

Sindsdien geen reboot meer gehad in 3 dagen tijd, en met micro SD kaart aanwezig.

Dit was overigens al eens eerder in dit forum beschreven.
Oeps...
Sinds vrijdag vanochtend toch weer een reboot.
Dit is dus toch niet de oplossing.
:'(

Vraag me af wat een goede custom rom is?

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 24-09 12:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Litening Rom v6.1 "oud" maar nog steeds gewoon erg goed. Na een aantal weken een 2.3.6 rom op mijn toestel gehad te hebben (geen reboots trouwens) ben ik in ieder geval weer terug naar Litening Rom v6.1, die is snel, betrouwbaar en ziet er goed uit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:45:
[...]

Haal met een naald alle vuiligheid op de bodem van de poort eruit. Als je dat hebt gedaan spuit wat contact spray of met GEDESTILLEERD water verdund thinner in de poort (minder dan een druppeltje is genoeg) en poets de poort met een tandenborstel. Elektrische tandenborstel van Oral B (met draaiende kop) werkt het beste maar een gewone tandenborstel werkt ook als je korte draaiende bewegingen maakt. Als je thinner of een andere vorm van isopropylalcohol gebruikt dan is het beter dat je de borstel in de vloeistof onderdompelt ipv het erin probeert te spuiten. Contactspray zit in een busje dus dat moet je wel spuiten maar wel heel voorzichtig en een klein beetje. Een korte druk op de spuit is al genoeg.

Zorg ervoor dat als je de vloeistof in de poort spuit dat de connector naar beneden wijst zodat de vloeistof niet in het toestel gaat maar eruit druipt.
Ik denk er net aan.... ipv verdunt thinner kun je ook wasbezine gebruiken. Dat is makkelijker aan te komen en veiliger voor je toestel. Als je de thinner niet goed verdunt dan beschadig je je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:10

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb zaterdag mijn GS2 in de wasmachine gegooid (niet met opzet natuurlijk) en hij heeft 10 minuten mee gedraaid. Toen ik er achter kwam heb ik meteen de accu eruit gehaald en de telefoon afgedroogd en op de verwarming gegooid. 's avonds heb ik de telefoon uitelkaar geschroeft en alles schoon gemaakt, er zaten nog 2 kleine druppeltjes, oa op de camera. Verder zag alles er nog schoon en onaangetast aan uit. Na nog een dag op de verwarming probeer ik hem nu te gebruiken, maar de accu geeft steeds aan dat ie leeg is. Dus alles lijkt te werken, maar de accu is leeg. Als ik hem aan de oplader hang is ie na een paar minuten helemaal vol. Maar de telefoon gaat pas na een paar keer proberen aan en dan is de accu weer bijna leeg. Zou de accu kapot zijn, of het oplaad mechanisme? Of kan ik de telefoon beter weg knikkeren en een nieuwe halen?

Het vreemdste vond ik dat ik nergens een water detector gevonden heb. Ik dacht dat die normaal overal in de telefoon geplaatst werden om aan te tonen dat er waterschade was?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9378940/_MG_9933-2.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Leen/koop een andere accu en je hebt je antwoord. Nog mazzel dat 'ie er schijnbaar zo goed vanaf gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:12
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:39:
[...]

Ik denk er net aan.... ipv verdunt thinner kun je ook wasbezine gebruiken. Dat is makkelijker aan te komen en veiliger voor je toestel. Als je de thinner niet goed verdunt dan beschadig je je toestel.
Wasbenzine is wel veiliger ja. Thinner lost plastic op! :X dus wasbenzine zou ik ook zeggen.

Had paar jaar geleden ook eens m'n mobiel in de wasmachine gelaten.
Ook goed gedroogd enzo en daarna deed ie het weer prima. Maar dit duurde maar een jaartje, had er toch van geleden. Ergens toch corrosie ofzo.

Oh ja m'n telefoon rook wel een tijdje lang naar lavendel :)

Over de spontane reboots.... voor het eerst ben ik blij dat T-mobile niet zo snel is met updates 8)

[ Voor 50% gewijzigd door Yihaaa op 19-12-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kan dat niet slecht zijn voor de nieuwe accu? Anders kan ik morgen wel een accu van een collega lenen denk ik.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:56:
Het vreemdste vond ik dat ik nergens een water detector gevonden heb. Ik dacht dat die normaal overal in de telefoon geplaatst werden om aan te tonen dat er waterschade was?
Die zitten aan de accu (bij de pinnen) en op de cover die je eraf haalt. Dus niet waar de elektronica aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
zonoskar schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:27:
Kan dat niet slecht zijn voor de nieuwe accu?
Geen idee, maar stel dat dat zo is, vind je de rest van je post dan wel zo netjes?!
Anders kan ik morgen wel een accu van een collega lenen denk ik.
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
zonoskar schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:27:
Kan dat niet slecht zijn voor de nieuwe accu? Anders kan ik morgen wel een accu van een collega lenen denk ik.
Lijkt me heel sterk. Hang 'm niet aan de oplader terwijl 'ie erin zit, dan kan er weinig misgaan lijkt me zo. En anders kost het je je collega een nieuwe accu in het allerslechtse geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

AllSeeyinEye schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:31:
Geen idee, maar stel dat dat zo is, vind je de rest van je post dan wel zo netjes?!
Daarom staat er 'anders'. Als het de accu kost van mijn collega ga ik natuurlijk niet vragen.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:29:
Die zitten aan de accu (bij de pinnen) en op de cover die je eraf haalt. Dus niet waar de elektronica aan vast zit.
Op de accu zit ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zeker weet dat er geen roze stickers op zitten stuur hem dan lekker op als garantie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 09:15
Ik heb net een kleinigheid ontdekt, maar ik stoor me er behoorlijk aan.
We waren vanmiddag op school bezig met wat foto's van elkaar aan het photoshoppen en dan elkaar het via whatsapp te sturen. Nou heb ik ook een keer een bewerkte foto gemaakt en die via usb in de media folder gemikt. Alleen nu staat bij mijn muziek (staat ook allemaal in de media folder) bij nummers zonder album art ineens die afbeelding ipv de standaard afbeelding. Hoe krijg ik dit weer terug.
Het plaatje is van mijn telefoon af, maar geeft hem alsnog weer.

PS. Ik heb ook alles al in iTunes geopend, album art naar random andere afbeelding veranderd en weer terug gezet op mn S2. Maar nog steeds staat die afbeelding die ik niet wil hebben er 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Hompu op 19-12-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:51:
Als je zeker weet dat er geen roze stickers op zitten stuur hem dan lekker op als garantie. ;)
Haha, zeker weten doe ik het niet :) Volgens mij valt het gewoon onder mijn inboedel verzekering hoor.

Maareh, ik krijg vandaag een accu icoontje met een geel driehoekje met een uitroepteken erin bij het opladen. Erg? Ik heb een nieuwe accu besteld, collega is 3 weken op vakantie. Hopelijk is dat het euvel anders toch maar even bellen met de verzekering.

/edit: oh, nu is mijn accu icoontje weer 100%

[ Voor 25% gewijzigd door zonoskar op 20-12-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:27
Kerstkadootje van Samsung: 16 gratis games voor de Samsung S II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:21
Ik heb liever ICS en/of een niet rebootende telefoon.

Paradoxaal genoeg mag je niet rooten i.v.m. garantie, maar zonder rooten kom je niet van die ellendige reboots af zonder je telefoon te mankeren.
Ik merk gewoon door het uitzetten van wifi en het gebruik van de voorgeschreven task killer, dat mijn accu nu veel harder gaat.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb ongeveer in 25% (schatting) van de gevallen dat als ik op power of home druk om mijn telefoon van het zwarte beeld te krijgen, dat je eerst een fractie van een seconde mijn homescreen te zien krijgt en dat dan pas het lockscreen ervoor springt. Dit was het geval met het standaard screen (die je zo kan wegvegen), maar nu dus ook met het patroon-swype-lockscreen. Hebben jullie dit ook? Vind het beetje jammer dat je een lock erop hebt en je dan toch stiekem ff kunt zien wat ik allemaal open heb staan e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je bij "aankoop" uit Samsung Apps hetzelfde gedoe als wanneer je iets via GetJar binnenhaalt, dus het niet kunnen updaten bij een nieuwere versie op de normale Android Market? Vind dat altijd nogal naadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:27
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:35:
[...]

Krijg je bij "aankoop" uit de Samsung market hetzelfde gedoe als wanneer je iets via GetJar binnenhaalt, dus het niet kunnen updaten bij een nieuwere versie op de normale Android Market? Vind dat altijd nogal naadje.
Geen idee, ben bang van wel. Ik heb echter "Need for Speed, Hot Persuit" uit de Samsung Apps en die kan ik nog steeds ook gewoon kopen (als ik zou willen). Kreeg enkele dagen geleden ook een update aangeboden van dat spel via Samsung Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumsel schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:44:
Geen idee, ben bang van wel. Ik heb echter "Need for Speed, Hot Persuit" uit de Samsung Apps en die kan ik nog steeds ook gewoon kopen (als ik zou willen). Kreeg enkele dagen geleden ook een update aangeboden van dat spel via Samsung Apps.
Okay, dank je wel. Samsung Apps en Signin gooi ik altijd meteen van m'n telefoon af na een reinstall en had die wel willen herinstalleren om deze games binnen te krijgen maar heb geen zin die meuk er definitief op te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

woekele schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:34:
Ik heb ongeveer in 25% (schatting) van de gevallen dat als ik op power of home druk om mijn telefoon van het zwarte beeld te krijgen, dat je eerst een fractie van een seconde mijn homescreen te zien krijgt en dat dan pas het lockscreen ervoor springt. Dit was het geval met het standaard screen (die je zo kan wegvegen), maar nu dus ook met het patroon-swype-lockscreen. Hebben jullie dit ook? Vind het beetje jammer dat je een lock erop hebt en je dan toch stiekem ff kunt zien wat ik allemaal open heb staan e.d.
Wees gerust, het was mij ook al opgevallen. Maar hinderlijk vind ik dit niet, toch? :P

Edit/
Ik draai 2.3.5

Edit2/
RwinG plaatste op zondag 18 december 2011 01:18 iets over een 3500 batterij; bedankt, alleen al voor de achterkant wilik hem wel voor die prijs, kun je de telefoon tenminste goed vasthouden; dat is alleen al 20 euro waard. Wat de accu betreft, die probeer ik eens, anders gaat gewoon de 2000 er weer in (met verdikte achterkant). _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door racinfo op 20-12-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
op facebook van samsung staat dat we in 2012 android 4.0 krijgen, was toch al bekend of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik ga van een Apple iPhone 4 naar een S2, ben zeer benieuwd naar de prestaties van de batterij. Ben benieuwd hoe mensen dit ervaren,
De stand-by tijd is 610 minuten van de S2 tegenover 300 minuten van de iPhone4 om maar een verschil te noemen.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wippien schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:34:
De stand-by tijd is 610 minuten van de S2 tegenover 300 minuten van de iPhone4 om maar een verschil te noemen.
Mag toch daadwerkelijk niet hopen dat een S2 slechts 10 uur stand-by kan staan en een iPhone maar 5 uur :P

Betreft natuurlijk uren, en die 600 uur in het geval van de SGS2 is i.i.g. schromelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:18:

idd, wifi uit en nog geen reboot gehad, dan alleen maar ff aan om mn apps te updaten tot er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Brad Pitt schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:03:
[...]

Mag toch daadwerkelijk niet hopen dat een S2 slechts 10 uur stand-by kan staan en een iPhone maar 5 uur :P

Betreft natuurlijk uren, en die 600 uur in het geval van de SGS2 is i.i.g. schromelijk overdreven.
Ja idd het zijn slechts maar cijfers, wat dat betreft heb ik het over minuten. In hoeverre je op deze cijfers moet berusten is de vraag in zekere zin.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wippien schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:19:
wat dat betreft heb ik het over minuten.
Dit is natuurlijk onzin. Een stand-by tijd van 5 uur voor een iPhone4? Maar natuurlijk, 4x per dag opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het tamelijk irritant dat je bij de SII moet kiezen tussen Stil en Trillen. Ik wil namelijk gewoon snel kunnen wisselen tussen helemaal stil en stil + trilstand (zoals ik dat altijd had op mijn HTC HD2 met android). Is hier een oplossing voor of moet ik dit echt steeds handmatig blijven doen via de opties?
sorry als dit al een keer langs is gekomen, heb het geprobeerd te zoeken maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:23:
Ik vind het tamelijk irritant dat je bij de SII moet kiezen tussen Stil en Trillen. Ik wil namelijk gewoon snel kunnen wisselen tussen helemaal stil en stil + trilstand (zoals ik dat altijd had op mijn HTC HD2 met android). Is hier een oplossing voor of moet ik dit echt steeds handmatig blijven doen via de opties?
sorry als dit al een keer langs is gekomen, heb het geprobeerd te zoeken maar kon niets vinden.
Het makkelijkst is om dit met JKay's thema of een widget op te lossen denk ik. Vanuit launcherpro en go launcher (en mss adw ook wel) kan je ook een snelkoppeling maken naar een bepaalde instelling. Ik weet niet of dat in TW ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 13:20
gwystyl schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:
[...]

Het makkelijkst is om dit met JKay's thema of een widget op te lossen denk ik. Vanuit launcherpro en go launcher (en mss adw ook wel) kan je ook een snelkoppeling maken naar een bepaalde instelling. Ik weet niet of dat in TW ook kan.
Getest in TW, je kan een snelkoppeling maken van de Geluidsinstellingen, dan zit je gelijk goed. Is geen widget, maar dit werkt ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:23:
Misschien kun je iets met 'Silent Toggle Widget'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Wii4all schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:15:
op facebook van samsung staat dat we in 2012 android 4.0 krijgen, was toch al bekend of niet?
2012 duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Klopt ja, is een schrikkeljaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 10:54
reyals schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:19:
[...]

Zoek maar eens op mijn reactie eerder in dit topic (misschien iets voor in de ts). Staat de oplossing in
Super! Dit werkte perfect om het probleem op te lossen.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
brama schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:42:
[...]

Klopt ja, is een schrikkeljaar.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Iets specifieker is er vanochtend via de frontpage, allaboutphones en samsung_NL en SamsungMobileNL op twitter gemeld dat de update in het eerste kwartaal komt. Toen ik samsung_NL en SamsungMobile om een iets specifiekere tijd vroeg (half januari of eind maart), zeiden ze dat ze niet specifieker konden zijn. Voorlopig moeten we het hier dus maar mee doen en wachten op de volgende leaks. Ik neem aan dat die ook steeds stabieler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38
Betekend dit dat ik tot april 2012 moet wachten op een fix voor het Wifi probleem en de reboots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
STIMPPYYY schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:37:
Betekend dit dat ik tot april 2012 moet wachten op een fix voor het Wifi probleem en de reboots?
nee, ze zullen eerst nog wel met een nieuwere 2.3.6 of 2.3.7 komen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:40
Zie alleen Air pengiun op het moment met ''Special event'' ervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:37
Ik heb het idee dat mijn tril niet helemaal 100 procent is.

Hij maakt nogal een raar tril geluid het lijkt wel of hij ergens tegenaan trilt waardoor je een soort tik tril krijgt.

Bij meer mensen dit probleem herkenbaar? Ik heb het since dat ze me scherm hebben vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
STIMPPYYY schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:37:
Tot uiterlijk april 2012 tot er een update naar 4.0 komt. Ik weet niet of dit de wifi/reboot problemen oplost
reyals schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:43:
[...]

nee, ze zullen eerst nog wel met een nieuwere 2.3.6 of 2.3.7 komen
Waarom denk je dat? Ik zou me als Samsung nu gaan richten op 4.0, en 2.3.x lekker laten voor wat het is. Bugfixes maken voor 2.3.x kan wel net zo moeilijk zijn als 4.0 goed maken, en dan lijkt het me handiger om daar energie in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
gwystyl schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:01:
[...]

Tot uiterlijk april 2012 tot er een update naar 4.0 komt. Ik weet niet of dit de wifi/reboot problemen oplost
[...]

Waarom denk je dat? Ik zou me als Samsung nu gaan richten op 4.0, en 2.3.x lekker laten voor wat het is. Bugfixes maken voor 2.3.x kan wel net zo moeilijk zijn als 4.0 goed maken, en dan lijkt het me handiger om daar energie in te steken.
Omdat ze het niet kunnen maken mensen te laten zitten met continu rebootende telefoons. Daarvoor zijn het er toch echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
Ik meld me ook met een rebootende telefoon (ca 1-2x per dag) met versie 2.3.6 Knap waardeloos!
Kan ik nog terug naar 2.3.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24
tinus73 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:05:
Ik meld me ook met een rebootende telefoon (ca 1-2x per dag) met versie 2.3.6 Knap waardeloos!
Kan ik nog terug naar 2.3.5?
Ja, is mogelijk. Zal alleen niet via de legale manier gaan.

Zelf even zoeken hoe dit gedaan moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoe groot is de kans Android 4 er wel mooi uit gaat zien op de SGS2?
Op de Nexus is het beeldschoon, maar ik vind Samsung-style niet bepaald aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:43
chronoz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:14:
Hoe groot is de kans Android 4 er wel mooi uit gaat zien op de SGS2?
Op de Nexus is het beeldschoon, maar ik vind Samsung-style niet bepaald aantrekkelijk.
Samsung zal hun eigen schil weer over ICS heen gaan gooien, en het zal dus een eigen Samsung Look&Feel krigjen, vergelijkbaar met de huidige versie. Als je dat niet wil, moet je wachten totdat de custom ROM scene (bijvoorbeeld CM9) een mooie ROM naar je wens uitbrengt.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
The_Fes schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:28:
[...]

Samsung zal hun eigen schil weer over ICS heen gaan gooien, en het zal dus een eigen Samsung Look&Feel krigjen, vergelijkbaar met de huidige versie. Als je dat niet wil, moet je wachten totdat de custom ROM scene (bijvoorbeeld CM9) een mooie ROM naar je wens uitbrengt.
Of een andere laucher uit de market installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thombias schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:22:
Of een andere laucher uit de market installeren.
Moet nog maar zien of een custom ICS-launcher even soepel gaat draaien als de originele ICS-launcher, die ik er best wel kicken uit vind zien en zo. Hoop dan ook dat de "echte" stock ICS-launcher achteraf te installen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:26:
[...]

Moet nog maar zien of een custom ICS-launcher even soepel gaat draaien als de originele ICS-launcher, die ik er best wel kicken uit vind zien en zo. Hoop dan ook dat de "echte" stock ICS-launcher achteraf te installen is.
Ik zou ook gewoon degene gebruiken die erbij zit. Lelijk is die echt niet. Maar er zijn altijd mensen die het "lelijk" vinden. Das maar goed ook anders had iedereen bijvoorbeeld dezelfde schoenen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thombias schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:36:
Ik zou ook gewoon degene gebruiken die erbij zit. Lelijk is die echt niet. Maar er zijn altijd mensen die het "lelijk" vinden. Das maar goed ook anders had iedereen bijvoorbeeld dezelfde schoenen etc.
Zou ook graag gewoon TouchWiz draaien aangezien dat op de SGS2 de soepelste launcher is. Helaas mist die wat (voor mij) leuke dingen zodat GoLauncher er op staat. Die dus minder smooth is, en da's best jammer.

De launcher die we nu zien in de beschikbare ICS-rom is wat mij betreft echt geen succes. Als die niet gaat worden aangepast tussen nu en de echte release ben ik niet zo blij. Maar goed, time will tell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
Wat nieuwe bevindingen van de nieuwe rom 2.3.6 naast de reboots:
1. agenda items voor ms exchange verdijwnen spontaan wanneer je in edit modus zit en weer sluit. Het agenda item is dan plots verdwenen. Tot nu toe alleen geconstateerd bij jaarlijks repeterend.
2. toetsenbord: verwijderen van het laatste woord van een zin, wordt het woord gekopieerd en er achtergezet: resultaat: 2x het zelfde woord. Schijnt ook probleem bij de Tab te zijn??? BTW dit speelt al vanaf 2.3.4
3. Reboots
4. Samsung appstore werkt niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door tinus73 op 21-12-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

gwystyl schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:24:
[...]

Iets specifieker is er vanochtend via de frontpage, allaboutphones en samsung_NL en SamsungMobileNL op twitter gemeld dat de update in het eerste kwartaal komt. Toen ik samsung_NL en SamsungMobile om een iets specifiekere tijd vroeg (half januari of eind maart), zeiden ze dat ze niet specifieker konden zijn. Voorlopig moeten we het hier dus maar mee doen en wachten op de volgende leaks. Ik neem aan dat die ook steeds stabieler worden.
Het bericht stond vanmorgen op de telegraaf pagina; uitrol in het 1e kwartaal van 2012.

Wat betreft appstore in 2.3.6; dit werkt in 2.3.5 nog wel goed; ze hebben net deze week een stuk of 10 spellen gratis te downloaden gezet. Kerst kadoo 8)

Air Penguin
Air Attack HD
Artillery Brigade
Bang Bang Racing
Bubble Fish
European War
Flip Flip Flip
Grow
Guru Planet
Paladog
Riptide GP HD
Roboto
Samurai 2
Sprinkle
Trial Xtreme
Zixxby

[ Voor 21% gewijzigd door racinfo op 21-12-2011 21:57 ]

racinfo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:53:
[...]
Wat betreft appstore in 2.3.6; dit werkt in 2.3.5 nog wel goed; ze hebben net deze week een stuk of 10 spellen gratis te downloaden gezet.
Doet op 2.3.6 ook prima hoor ;) Net Samsung Apps er maar weer even op gezet en wat games geïnstalleerd. Erg blij mee :)

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Meh..bug ;).. Nevermind this

[ Voor 91% gewijzigd door Rann op 22-12-2011 07:44 ]

• tinus73
Brad Pitt schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:18:
[...]

Doet op 2.3.6 ook prima hoor ;) Net Samsung Apps er maar weer even op gezet
Iets zegt mij dat je geen standaard rom gebruikt oid. Samsung Apps kan ik in iedre geval niet verwijder en/of opnieuw installeren. Ik heb het dan ook over de standaard ROM.

Edit: ff bij settings-applications de settings voor samsung apps veranderd naar updaten "off" en daarna weer terug naar wifi only en daarnaast wat processen gekilld (sorry weet niet meer wat) en samsung apps doet het weer :)

[ Voor 23% gewijzigd door tinus73 op 22-12-2011 09:05 ]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
racinfo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:53:
[...]Wat betreft appstore in 2.3.6; dit werkt in 2.3.5 nog wel goed; ze hebben net deze week een stuk of 10 spellen gratis te downloaden gezet. Kerst kadoo 8)

Air Penguin
Air Attack HD
Artillery Brigade
Bang Bang Racing
Bubble Fish
European War
Flip Flip Flip
Grow
Guru Planet
Paladog
Riptide GP HD
Roboto
Samurai 2
Sprinkle
Trial Xtreme
Zixxby
Het merendeel is al niet meer gratis.
dus helaas, kort kerstkado
FreshMaker schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:42:
Net nog even gechecked, alles is nog gewoon gratis. Logisch ook, actie geldt 20 dagen vanaf 13 december :P

• racinfo

racinfo

E-MTB

FreshMaker schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:42:
[...]

Winkel van Samsung niet verwarren met die van Android Market; staat apart ervan.

• Wizzke
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-07 21:17
Bij mijn telefoon zit er op de dockpoort wat speling.
Is dit normaal?
Laad wel goed op ...

Verwijderd

Wizzke schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:53:
Bij mijn telefoon zit er op de dockpoort wat speling.
Is dit normaal?
Laad wel goed op ...
Heb ik ook. Heb wel een tijdje problemen gehad met opladen, maar nu werkt het weer prima.

Verwijderd

Ohoh, ik zit vast op het bootscreen:(
Ik wilde mijn GS2 gaan laten repareren, omdat de speakers zijn opgeblazen. Maar ik had root, dus ik heb gister de stockrom 2.3.4 geflasht. En nu zit ik dus vast in het bootscreen met de witte naam van galaxy SII. Ik heb hem één keer geflasht zonder wipe cache data te doen en één keer met.
Iemand een goeie tip?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:15:
Ohoh, ik zit vast op het bootscreen:(
Ik wilde mijn GS2 gaan laten repareren, omdat de speakers zijn opgeblazen. Maar ik had root, dus ik heb gister de stockrom 2.3.4 geflasht. En nu zit ik dus vast in het bootscreen met de witte naam van galaxy SII. Ik heb hem één keer geflasht zonder wipe cache data te doen en één keer met.
Iemand een goeie tip?
In download mode starten en nog een keer flashen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:39:
[...]

In download mode starten en nog een keer flashen?
Ja net nog een keer geprobeerd. Nu ook met Kies processen uitgeschakeld en wipe data van te voren. Na de flash reboot hij dan in recovery mode en krijg ik volgens mij hetzelfde als deze persoon:
https://plus.google.com/p...73214263479393?banner=pwa
En als ik dan op reboot klik krijg ik dus het bootlogo.

Is 2.3.5 al via Kies verkrijgbaar? Dan kan ik proberen die te flashen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 11:47 ]

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Die agenda widget klopt ook niet hoor, als ik een nieuwe aanmaak krijg je gewoon de mormale te zien.
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/1350/sc20111222113646.png

• tinus73
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:44:
[...]

Is 2.3.5 al via Kies verkrijgbaar? Dan kan ik proberen die te flashen.
2.3.6 zelfs al, maar ik raad je af deze te installeren. blijf lekker bij 2.3.4 of .5

Verwijderd

tinus73 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:14:
[...]

2.3.6 zelfs al, maar ik raad je af deze te installeren. blijf lekker bij 2.3.4 of .5
Top, heb net 2.3.5 geflasht en die is NU opgestart :D

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 10:46
Heeft iemand anders hier ook last van?
Mijn S2 met 2.3.6 heeft in ieder geval geen last meer vab reboots. :) (klopt af) maar sinds kort is mijn batterij na een halve dag met erg weinig gebruik al op 35%! Nu keek ik bij batterijverbruik en daar staat android systeem met 61%! Nog meer dan het scherm... Ik keek dus bij betterbatterystats voor een eventuele wakelock: helemaal niets.... Heeft iemand anders dat ook en is er miss al een oplossing? Ik heb rondgekeken maar kon er niks over vinden bij fw 2.3.6

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:03

ThaDude

Hang Loose

Ik heb een t-mobile S2.. Welke XEN stabile versie is er reeds uit? Ik gebruik nu de BOKJ2 versie is er een nieuwe stabiele versie uit zonder t-mobile meuk? :P

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Pagina: 1 ... 35 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op,Het Grote Galaxy S II ICS update topic .

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII .
Posts over het aanpassen van de software (zoals custom ROMs) mag in dit topic.
Discussie over het scherm van de S2 mag hier.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag hier.
Discussie over rebootproblemen mag hier