“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
PS; Mijn steamnaam is Fornicus (Brokh) (http://steamcommunity.com/id/vykro)
http://steamcommunity.com/id/RobXP
mijn steam naam is Feralio
add me maar op steam: halflife@johnnie.gotdns.com
Steam account; 072Bosj
Steam ID: Phycenz
Steam ID: Kåraqz
Ik denk 'Rub3s'.
http://steamcommunity.com/id/Postius
http://steamcommunity.com/id/vincentmensen
Das wat ik zo 1-2-3 kon vinden hier!

Dagger is veruit het best als end wise gezien. Kost ook minder en de blink is genoeg met stomp en rage om te gg'en. Ik gebruikte het geld altijd om max bonus te krijgen. Is 400% attack speed nog steeds de max?Rub3s schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:25:
Ik ben altijd nogal een fan van blink daggerMaar lothars is ook mogelijk wanneer het andere team al zo ver heen is dat ze geen wards en gems meer kunnen kopen.
Verwijderd
Bij mij lijken de stats in de lobby ook niet te kloppen. Naar 4 games geeft hij alleen my 2 losses weer, en niet mijn wins
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 19:27 ]
Bij mij ging echt alles fout wat fout kon gaan

Potje daarna ging het gelukkig beter... Slardar met divine rapier
Ik moet nog ff een beetje wennen aan al het grafische geweld in het spel, maar het ziet er wel awesome uit! En ook echt gaaf dat je naar andere games kan kijken!
Verwijderd
Dit ja, dan eventueel met de ervaring die men heet erbij en dan netjes in de OP. Ik wil dit best doen maar heb geen idee hoePhyc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:36:
steamID: kd_700@hotmail.com (name: Mayhem_NL)
PS; Mijn steamnaam is Fornicus (Brokh) (http://steamcommunity.com/id/vykro)
http://steamcommunity.com/id/RobXP
mijn steam naam is Feralio
add me maar op steam: halflife@johnnie.gotdns.com
Steam account; 072Bosj
Steam ID: Phycenz
Steam ID: Kåraqz
Ik denk 'Rub3s'.
http://steamcommunity.com/id/Postius
http://steamcommunity.com/id/vincentmensen
Das wat ik zo 1-2-3 kon vinden hier!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Kan ook, goed idee ja. En als iedereen nou ook die autochat join in zijn autoexec zet zitten we ook ingame in hetzelfde chatkanaal.Forn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:53:
Kunnen we geen steam groep maken? Lijkt mij helemaal handig.. wil ik best doen!
Hadden ook wel veel pech met teammates! Die ES was echt dramaaaaatisch slecht.Rub3s schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:45:
Daarnet met phyc een potje dota gedaan....
Bij mij ging echt alles fout wat fout kon gaan. Op het begin deed ik alt-tab omdat het nogal lagde en wat dingen moest afsluiten. Weet niet hoeveel minuten later er ik het weer voor elkaar kreeg om weer in het spel te komen
. Daarna kwam ik een paar keer riki tegen die nogal feeded was dat potje, en verder was ik erg slecht bezig. Ik geloof dat phyc de enigste in het team was die het nog een beetje goed deed....
Potje daarna ging het gelukkig beter... Slardar met divine rapier(omdat het kan)
Ik moet nog ff een beetje wennen aan al het grafische geweld in het spel, maar het ziet er wel awesome uit! En ook echt gaaf dat je naar andere games kan kijken!
Net mn eerste potje met tinker gespeeld. Erg vermakelijke hero. Deed het niet echt goed met 11-11-20 ofzo, maar toch nog 424 gpm en 612 xpm.
Verder ben ik ook voor een steam groep!
Verwijderd
Bij het zoeken via Steam zelf vind hij niets als ik zoek op GoT, en zoekopdracht op Got Dota2 geeft 27 paginas met Dota gerelateerder groepen. Kun je me even erin zetten? Of een directe link maybe. Mijn nick is KåraqzForn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:23:
Ik heb er een opgezet. Heet gewoon GoT Dota2. Leek mij het handigst. Zal deze week wel een avatar en dergelijk erop zetten. Heb de mensen van tweakers in mijn vriendenlijst al geinvite. Hij is gewoon open dus kom erbij!!

Vandaag 3 games gespeeld gedaan... Alle drie de potjes had ik 2 leavers in mijn team binnen 20 minuten...

....
..
alle drie verloren daardoor (nee was niet aan het feeden)

Toevallig nog een guest key over ^^?Tjidory schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:51:
Heb een key binnen..![]()
Vandaag 3 games gespeeld gedaan... Alle drie de potjes had ik 2 leavers in mijn team binnen 20 minuten...![]()
....
..
alle drie verloren daardoor (nee was niet aan het feeden)
Wat staat er nou in gekleurde letters op je scherm als je wil posten?
Waarschuwing:
Het bedelen om keys is niet de bedoeling, als mensen ze willen weggeven dan bieden ze dit wel aan.
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 8% gewijzigd door niqulaz op 02-12-2011 02:52 ]
Het enige wat ik er snel aan verander is mensen weghalen die al een key hebben.niqulaz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 02:51:
Om een onbekende rede blijft de OP mijn verzoekjes om op de lijst te komen negeren. De lijst veranderd wel, dus er word in geëdit.
Ik moet zeker 10 mensen toevoegen en zoals al eerder vermeld de laatste tijd aardig druk.
Vrees niet iedereen zal worden toegevoegd.
Het is toch de bedoeling dat iedereen van boven na onder word geholpen aan een key.
Ook als ik de "nieuwe" mensen in de lijst toevoeg zal ik dit doen in de volgorde dat ze mij geDM'd hebben.

Hier een link naar de Dota 2 wiki website met de skills van Lifestealer.
Overigens lijkt een kruising van madman en pred (hon termen) maar dan nog veel sterker. Ziet er wel uit als een gruwelijk sterke hero.
[ Voor 71% gewijzigd door Postius op 02-12-2011 09:40 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 36% gewijzigd door LikeAKing op 02-12-2011 10:49 ]
Er moeten nog een aantal Heroes over geported worden, kijk op de wiki hiero welke nog ingevoerd moeten worden. Je ziet onder een balkje Unreleased Heroes die je kunt openen.
Ik kan niet wachten op Goblin Techies.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Dota2 is toch straks niet gratis, dus ik ging ervan uit dat je dan alle heroes gewoon kreeg? Maar dat is dus niet zo?Brutal1ty schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:52:
Zwlfs de final game zal wss nog niet alle heroes hebben... Wij hebben er een heel stel, maar lang niet alles. Over ingame betaalmiddelen en zelfs het normale betaal model is nog niets bekend.
Nee, daar is idd nog niks over bekend. Zelf hoop ik heel erg op pay to play, gewoon €30 voor het spel en klaar.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:52:
[...]
Dota2 is toch straks niet gratis, dus ik ging ervan uit dat je dan alle heroes gewoon kreeg? Maar dat is dus niet zo?
WEBN & chill (@IBKR)
Werkt het nu wel dat als je auto attack uit zet hij ook niet meer aggro'd aan aanvalt? In dota 1 had ik met sommige hero's dat ik de hold knop moest spammen om mijn hero op save distance te houden.DeadKennedy schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:44:
Tip: in opties "Auto attack" uitzetten. Dan hoef je niet meer spastisch te blijven bewegen om te voorkomen dat je creeps auto-attackt, maar kan je gewoon "hold" doen.
NIEMAND weet of het spel F2P word of betaald of optie tot beiden.
NIEMAND weet hoeveel heroes de final versie zal bevatten.
NIEMAND weet wanneer open beta begint (alhoewel het er wel al op begint te lijken met zoveel invites per paar dagen
etc etc etc
F2P is erg waarschijnlijk, zodat je ook zonder betalen iig even van Dota 2 kan ''proeven'' (zeg maar als een uitgebreide demo mét online, maar rotation week a la LoL) gewoon puur omdat F2P by far het meeste oplevert qua cash voor Valve. Bovendien, zie TF2 enzo. Hopelijk houden ze wel de optie om voor bedrag ''x'' het ''hele'' spel te kopen zodat je niet zoals in LoL 300 euro kwijt bent voor alle heroes
Final versie zal wss rond februari/maart 2012 uit zijn, maar daar voor is de OPEN beta al te spelen, release voor open beta is onbekend.
Verwijderd
Same, dan krijg je tenminste niet snel een server vol met BRs/PLs en dat soort tuig dat de boel veelal loopt te verzieken.DeadKennedy schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:18:
[...]
Nee, daar is idd nog niks over bekend. Zelf hoop ik heel erg op pay to play, gewoon €30 voor het spel en klaar.
Is -EM er eigenlijk uitgehaald? Als oud dota veteraan vond ik dat de saaiste optie die er was aangezien je zo makkelijk kon feeden.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:23:
[...]
Same, dan krijg je tenminste niet snel een server vol met BRs/PLs en dat soort tuig dat de boel veelal loopt te verzieken.
Klopt, heb al zo'n €90 aan LoL betaald haha, f2p of p2p, maakt me niet zo veel uit, want geld betaal ik waarschijnlijk toch welBrutal1ty schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:20:
Ik raad iedereen aan met basis vragen over Dota 2 even te googlen voor hier vragen te stellen die letterlijk 1.000.000x eerder gesteld zijn![]()
NIEMAND weet of het spel F2P word of betaald of optie tot beiden.
NIEMAND weet hoeveel heroes de final versie zal bevatten.
NIEMAND weet wanneer open beta begint (alhoewel het er wel al op begint te lijken met zoveel invites per paar dagen)
etc etc etc
F2P is erg waarschijnlijk, zodat je ook zonder betalen iig even van Dota 2 kan ''proeven'' (zeg maar als een uitgebreide demo mét online, maar rotation week a la LoL) gewoon puur omdat F2P by far het meeste oplevert qua cash voor Valve. Bovendien, zie TF2 enzo. Hopelijk houden ze wel de optie om voor bedrag ''x'' het ''hele'' spel te kopen zodat je niet zoals in LoL 300 euro kwijt bent voor alle heroes![]()
Final versie zal wss rond februari/maart 2012 uit zijn, maar daar voor is de OPEN beta al te spelen, release voor open beta is onbekend.
en waar staat Radiant/Dire verder voor?
Het zijn gewoon de namen voor de twee "teams" die er zijn.
Radiant is Sentinel (correct me if Im wrong) is de ondereste kant
Dire is Scourge is bovenste helft van de map
Radiant/Dire staat voor Sentinel/Scourge (de 2 strijdende partijen)
De oude namen worden denk ik teveel door Blizzard gebruikt.
Dat inderdaad
de meeste games van dit genre (hon, lol) zitten iets van een jaar in beta voordat je moet gaan betalen.
Verwijderd
Ik heb eigenlijk ook alleen LoL ervaring en vind Dota 2 tot nu toe erg vetLikeAKing schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:57:
Heb nooit DotA1 of Warcraft gespeelddus ja, moet even kijken of ik dit spel tof vind. Heb al zo'n 800 matches ervaring in LoL. dus ik hoop het wel.

het is gewoon f..... awesome!
Je kunt bij opties 'legacy keys' aanvinken, dan heb je gewoon de normale dota 1 hotkeys! Erg handig!daanteb schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:50:
Gisteren ff potje tegen bots geprobeerd, wel lastig om over te schakelen op de nieuwe keys. Zat constant op de verkeerde knoppen te drukken. Vind sommige spells ook minder duidelijk geworden, Gush van tidehunter bv. Maar moet denk ik gewoon ff aan de spells en models wennen. Wel weer grappig dat de heroes ook tegen elkaar praten, kan me wel voorstellen dat dat na een tijdje ook irritant wordt
Verder voor mij een spel waar ik honderden uren in kan stoppen, blijft altijd gevarieerd en leuk
Helaas ben ik nu te ziek om het spel te spelen. Hopen dat het morgen weer wat beter gaat. Kan ik misschien eens met een metweaker meespelen.
[ Voor 55% gewijzigd door DeadKennedy op 02-12-2011 22:26 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Rechtermuisklik.Forn schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:17:
Weten jullie waar ik in kan stellen hoe ik een skill op autocast zet? Ik kan nu niet Huskarr, Drow, Viper etc. spelen hierdoor. Ik heb namelijk mijn items naar alt + QWER veranderd.
Maar zonder autocast is het meestal beter > orbwalken
[ Voor 11% gewijzigd door Rub3s op 02-12-2011 23:08 ]
Dit definieert voor mij ook de beta op het moment... Vind het spel heel gaaf, speelt soepel en alles, vind het beter dan HoN en LoL, maar die leavers.....DeadKennedy schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:14:
3 games achter elkaar, flamende oost-europese leavers... Hoezo verspilling van beta keys. Zeker leuk omdat je niet kan conceden, dan ben je gewoon overgeleverd aan de grillen van de tegenstander, die vaak niet wil pushen, en zit je een half uur in een verloren game niks te doen.
Gefeliciteerd , ik wacht nog steeds op een response van valveMichielodc schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:54:
Hoppa, beta invite gekregen! Helaas kan ik geen invites weggeven, want ik ken teveel mensen die het willen spelen. Daarom sta ik ook niet op de lijst
Als ik het goed begrijp wordt dota 2 net zoiets als tf2, qua cosmetic items ...
http://www.valvenews.net/...c-items-an-in-game-store/
Nog steeds? Ik speelde met Dota1 altijd via MIRC waar je altijd via private games speelde met mensen die niet leavden anders timeout/ban.Phyc schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:17:
[...]
Dit definieert voor mij ook de beta op het moment... Vind het spel heel gaaf, speelt soepel en alles, vind het beter dan HoN en LoL, maar die leavers.....
Mocht je jezelf er nog niet tussen zien staan, stuur dan nog een berichtje dan pas ik het gelijk aan.
Sorry dat het allemaal iets langer duurde.
Verwijderd
Eindstand: 11/1/7
Gpm: 420
Xp: 521
Nu geloof ik dat dat nog niet zo erg goed is (al was het het hoogste van het team
Bij wat voor waardes ben je niet erg slecht meer in lasthitten? (al is het maar een indicatie?)
Als je tegenover een gelijke tegenstanders staat. Zou ik zeggen als je minimum van 1 team killed en 1 enemy creep killed per wave. Goed focusen hoe de attack mechanisme van je hero werkt i.c.m attack speed en goed door te krijgen wanneer je al moet klikken om daadwerkelijk het meeste kills te krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:28:
Zojuist een fijne game gehad zonder leavers of trolls![]()
Nu geloof ik dat dat nog niet zo erg goed is (al was het het hoogste van het team)
Bij wat voor waardes ben je niet erg slecht meer in lasthitten? (al is het maar een indicatie?)
1/4 is niet echt goedirencus schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:24:
[...]
Als je tegenover een gelijke tegenstanders staat. Zou ik zeggen als je minimum van 1 team killed en 1 enemy creep killed per wave. Goed focusen hoe de attack mechanisme van je hero werkt i.c.m attack speed en goed door te krijgen wanneer je al moet klikken om daadwerkelijk het meeste kills te krijgen.
WEBN & chill (@IBKR)
als minimum, ik heb gemerkt dat veel mensen hier al een probleem mee hadden of zelfs nooit aan je eigen creeps killen deden. ( Dit was wel bij dota 1 voor de jaren dat ik het heb gespeelt, het lijkt me stug dat dit nu opeens is veranderd op een grotere schaal)
Afhankelijk van je klasse gemiddeld 2 creeps kills per minuut. 2 en een half. Dat is voor mij the bare minimum wat acceptabel is. Alsik carry ben moet je eigelijk op 3-4 per minuut mikken, een echte goede carry haalt er bijna 5 per minuut. Nogmaals dit is grofweg en mijn ervaring. En het verschilt ook nog welke hero je hebt maar voor mij is dit ongeveer de indicatie. Als je een carry bent en je hebt gemiddeld 1 creep kill per minuut dan weet je dat je het hele potje niks klaar gaat spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:28:
Zojuist een fijne game gehad zonder leavers of trolls![]()
Nu geloof ik dat dat nog niet zo erg goed is (al was het het hoogste van het team)
Ik kan dus van de lijst af worden gehaald. Ik zal zsm de GOT group joinen om wat leuke premades te doen met elkaar.
JW
Jammer dat er inderdaad van de weinig spelende mensen, zoveel leavers zijn. Geen conceden vind ik wel raar, ookal is het nog vroeg in de bèta. Wel moet ik zeggen dat ik het fijn vind dat wanneer iemand langer dan 5 minuten DC is, je zonder penalty de match kan leaven. Wanneer iedereen DC is van de tegenstander heb je automatisch gewonnenPhyc schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:17:
[...]
Dit definieert voor mij ook de beta op het moment... Vind het spel heel gaaf, speelt soepel en alles, vind het beter dan HoN en LoL, maar die leavers.....
Dit is gewoon niet meer aan te zien...
Moet je na gaan wat voor game het word als ze het free 2 play makenFiole schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:56:
Zucht...nu de massieve vlaag van beta codes weg is lijkt het wel alsof het aantal leavers/trolls/idioten met een factor van 5x zijn vermenigvoudigt. Al 4 potjes op een rij of een feeder (die het expres doet) een afker, iemand die flamed, etc. etc.
Dit is gewoon niet meer aan te zien...
Geen probleem bij LOL daar pakken ze het goed aan. Leave jij constant word je gewoon gebanned en doordat je met levels werkt ben je niet zomaar lvl 30. Ik hoop dat ze ook die kant op gaan met Dota 2LikeAKing schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:52:
[...]
Moet je na gaan wat voor game het word als ze het free 2 play maken
HOI.
Het hele level gedoe heeft echt niks te maken met dota. Het principe van dota is juist dat iedereen dezelfde kans krijgt aan het begin van een game. In LOL is dit niet zo (runes en masteries en al die crap).Bananenspin schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:06:
[...]
Geen probleem bij LOL daar pakken ze het goed aan. Leave jij constant word je gewoon gebanned en doordat je met levels werkt ben je niet zomaar lvl 30. Ik hoop dat ze ook die kant op gaan met Dota 2
Daarentegen zal straks vast wel bijgehouden worden hoe 'goed' je bent in dota 2, met bijvoorbeeld wins/losses of andere ratings. Leaven zou van mij best 2 losses (of 1,5
Tja, het ban systeem om leaven vind ik ook best te kortaf. Ik heb 800 matches gespeeld in LoL zo'n beetje en vind het een boel ongeregelde troep, vooral nu met die jungle instellingen ofzo.Rub3s schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:29:
[...]
Het hele level gedoe heeft echt niks te maken met dota. Het principe van dota is juist dat iedereen dezelfde kans krijgt aan het begin van een game. In LOL is dit niet zo (runes en masteries en al die crap).
Daarentegen zal straks vast wel bijgehouden worden hoe 'goed' je bent in dota 2, met bijvoorbeeld wins/losses of andere ratings. Leaven zou van mij best 2 losses (of 1,5) mogen betekenen
Ik vind LoL niets meer aan, HoN is te onoverzichtelijk, dus ik hoop dat dit juist "wel" een vervanger word voor mij
En ja, het spel hangt voor een groot deel af vanwege ip grinden om daar runes van te kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door LikeAKing op 05-12-2011 00:02 ]
Maar wel erg overzichtelijkMichielodc schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:13:
HoN en DotA lijkt in het begin misschien onoverzichtelijk, maar LoL is gewoon langzaam.
Maar wel langzaam ;P
Ik heb nu 12 uur in de bèta erop zitten, en moet zeggen dat het wel erg bevalt. Er is nog genoeg werk te doen voor de developers, een paar dingen uit m'n hoofd:
-Levelsysteem (je staat nu voor altijd op level 1)
-Concede/Surrender systeem
-Knop voor chat te laten zien (nu kan het met enter, maar die moet je weer wegdrukken, ik bedoel iets zoals Z in LoL)
-Lag/haperingen tijdens hero selection
-All Random/Single Draft/etc modes
-Shop is nog beetje onoverzichtelijk als je de items niet uit je hoofd weet hoe ze heten en niet persé vast wil zitten aan recommended items
-Soms kan je iemand die cast in de fog of war zien doordat je zijn attack animatie wel kan zien
-Ligt het aan mij of is Naix/Lifestealer een beetje OP? Ik zie hem zowat in elke game echt ownen
-Animaties moeten echt soepeler worden, het is niet intended hoe je nu moet last-hitten. Vooral als je dit vergelijkt met originele dota, moet dit anders
Ben erg benieuwd welke kant ze op gaan met DotA 2. Mij lijkt het handigst om een stuk of 30 euro in het begin te betalen, en daarna in-game cosmetic-only skins shop o.i.d.
Heb ook een tiental potjes LoL gespeeld en daar had ik ook geen idee waar ik in de shop zat en hoe deze precies werkte.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik ben het met al je punten eens. Echter bevalt het mij / ons niet. Ik speel met een vast groepje redelijk veel HoN en we vinden het maar "meh". Voor een spel wat zo gehyped is vind het behalve de gfx niet beter dan DotA, het speeld zo traag/sluggish en die lagg.. HoN speelde sinds de 1e dag van de public beta al vele malen beter als dota2. Ik vind de gfx ook beter, mja dat is een mening i guessSander1991 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:33:
[...]
Ik heb nu 12 uur in de bèta erop zitten, en moet zeggen dat het wel erg bevalt. Er is nog genoeg werk te doen voor de developers, een paar dingen uit m'n hoofd:
-Levelsysteem (je staat nu voor altijd op level 1)
-Concede/Surrender systeem
-Knop voor chat te laten zien (nu kan het met enter, maar die moet je weer wegdrukken, ik bedoel iets zoals Z in LoL)
-Lag/haperingen tijdens hero selection
-All Random/Single Draft/etc modes
-Shop is nog beetje onoverzichtelijk als je de items niet uit je hoofd weet hoe ze heten en niet persé vast wil zitten aan recommended items
-Soms kan je iemand die cast in de fog of war zien doordat je zijn attack animatie wel kan zien
-Ligt het aan mij of is Naix/Lifestealer een beetje OP? Ik zie hem zowat in elke game echt ownen
-Animaties moeten echt soepeler worden, het is niet intended hoe je nu moet last-hitten. Vooral als je dit vergelijkt met originele dota, moet dit anders
Ben erg benieuwd welke kant ze op gaan met DotA 2. Mij lijkt het handigst om een stuk of 30 euro in het begin te betalen, en daarna in-game cosmetic-only skins shop o.i.d.
En idd -Concede/Surrender systeem ... hoe moeilijk kan het zijn om dat te implementeren... Nu speel je 15-25 minuten en weet je vaak al dat je hebt gewonnen of verloren(en dat komt ook in 90% van de gevallen zo uit) alleen dat moet je blijven spelen totdat de game echt is afgelopen... Op deze manier kun je veel minder games spelen dan in vergelijking met HoN of LoL.
Weet iemand of ze hebben bevestigd dat ze wel of niet zo'n systeem gaan implementeren? Zo niet dat weet ik gelijk dat ik verder geen aandacht aan dota hoef te besteden

Ik heb ook af en toe dat als ik rechtklik op iets hij er gewoon naartoe loopt ipv attacked. Lijkt wel of ik dan op de grond ernaast klik ofzo, misschien slecht klikwerk van mij
En hoe hebben jullie je keys ingesteld? Ik heb nu QWER voor spells & F voor ulti. ASD voor att, stop, hold en ZXC voor items. Maar haal vaak nog spells door elkaar door dota1.
Shop is idd ook erg wennen, in dota1 wel prettig, op gegeven moment weer je gewoon welke shop je moet hebben en nu moet je door allemaal tabbladen gaan. En als je op recipes wijst kon je zien wat de ingredients waren, heb ik ook nog niet gezien. Stash kon ik eerst ook niet vinden.
En voor hotkeys gebruik ik de standaard QWER voor skills, H voor hold / A attack, en items CVG en Mouse3/4. Werkt wel lekker die keys.
Ik vind dit echt onzin, ondanks dat ik er mee eens ben dat de attackanimations wel erg lang zijn. Echter als je hier een beetje aan gewend bent, kan je volgens mij met elke hero prima lasthitten. Moet zeggen dat ik nog lang niet alles heb geprobeerd, maar na een paar potjes kon ik met de heroes die ik heb geprobeerd prima last-hitten.. Als je de animation cancelling goed doet, is het echt niet zo lastig.Sander1991 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:33:
[...]
Verwijderd
Wat is dat precies? (anders gezegd hoe doe je het?) zie het wel eens op streams geloof ikPhyc schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:36:
[...]
Als je de animation cancelling goed doet, is het echt niet zo lastig.
Je kan in de opties auto attack uit zetten, en dan steeds met hold de animatie stilzetten zodat je beter kan timen met auto attacks.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:50:
[...]
Wat is dat precies? (anders gezegd hoe doe je het?) zie het wel eens op streams geloof ik
Wat ik erg interessant vind, is het idee van Skill Queuen. Wat je hier doet, is zonder de huidige actie te cancelen, er een actie achter zetten. Wat je doet, is shift ingedrukt houden om eentje te queuen.
Een voorbeeld hiervan kan je vinden in dit informatieve filmpje:
Zonder skill queuen kosten dingen als Sand King ult --> Blink te veel tijd waardoor Ulti tijd ook verloren gaat. Ik zou echt niet zonder kunnen.Sander1991 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:13:
[...]
Je kan in de opties auto attack uit zetten, en dan steeds met hold de animatie stilzetten zodat je beter kan timen met auto attacks.
Wat ik erg interessant vind, is het idee van Skill Queuen. Wat je hier doet, is zonder de huidige actie te cancelen, er een actie achter zetten. Wat je doet, is shift ingedrukt houden om eentje te queuen.
Een voorbeeld hiervan kan je vinden in dit informatieve filmpje:
[video]
Kon dat ook al in dota1? Heb regelmatig gehad dat ik de channel cancelde door te vroeg te blinkenmicrooo schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:36:
[...]
Zonder skill queuen kosten dingen als Sand King ult --> Blink te veel tijd waardoor Ulti tijd ook verloren gaat. Ik zou echt niet zonder kunnen.

Overigens ziet het erg echt geweldig uit, vooral dingen als animaties en belichting is ronduit geweldig als ik het vergelijk met LoL en HoN. Qua graphics loopt valve met dota2 echt wel dik vooraan, ben benieuwd naar de rest van de beta.
Verder heb ik alleen nog wat problemen met hotkeys etc. Dat vond ik aan HoN iets beter. Mis ook de stop+hold erg irritant.
Skills quequeen is idd normaal. Niet altijd, maar dat lijkt me wel een basis vaardigheid van het MOBA genre ja. Als je dit niet kan of niet kent loop je nog achter zelfde als mensen die hun skills aanklikken.....

Overigens vindt ik de hotkeys voorlopig echt het grootste nadeel. Dat is bij HoN echt beter (lol te weinig gedaan, te lang geleden)
@:Ruben zijn er wel iets meer maar inderdaad niet voor alle heroes maar ook andere dingen zoals een tree eten en doorbewegen werd aangehaald. Het is imo echt een basisvaardigheid voor dit soort games, als je helemaal nooit shift-klikt is ook niet optimaal(uiteindelijk wil je zo optimaal mogelijk spelen toch)
[ Voor 28% gewijzigd door Postius op 05-12-2011 15:50 ]

Nog zo'n tip waar mensen vaak overheen kijken: als je mid bent met bottle, probeer dan de creep wave rondstreeks tijdstip x1:50 , x3:50, x5:50, x7:50, etc. heel hard te drukken. waarom? Omdat je je mid tegenstander dan bezig is te verdedigen terwijl jij de rune kan pakken.
En nee: Ogr magi zit er nog niet in, er moeten nog meerdere champions in komen, helaas.. (Ik wil Ursa
[ Voor 5% gewijzigd door Anvesi op 05-12-2011 15:49 ]
2 zielen, 1 gedachte. Hahaha ik had dus precies hetzelfde idee. Lekker mensen een beetje trollenMichielodc schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:47:
Zit Ogre Magi er al in? Heb namelijk nog niet alles door kunnen kijken. Als ik die dan ga spelen ga ik "TOO BAD IT'S ME, OGRE MAGI" roepen. lekker gejat van HoN.
Sluggish vergeleken met originele dota? No way... En voor iets snellere reactie, right-click-only deny enzo kan je gewoon (toegestane) console commands gebruiken hoor... Gebruik google maar ffsbmuc schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:46:
[...]
Ik ben het met al je punten eens. Echter bevalt het mij / ons niet. Ik speel met een vast groepje redelijk veel HoN en we vinden het maar "meh". Voor een spel wat zo gehyped is vind het behalve de gfx niet beter dan DotA, het speeld zo traag/sluggish en die lagg.. HoN speelde sinds de 1e dag van de public beta al vele malen beter als dota2. Ik vind de gfx ook beter, mja dat is een mening i guess
En idd -Concede/Surrender systeem ... hoe moeilijk kan het zijn om dat te implementeren... Nu speel je 15-25 minuten en weet je vaak al dat je hebt gewonnen of verloren(en dat komt ook in 90% van de gevallen zo uit) alleen dat moet je blijven spelen totdat de game echt is afgelopen... Op deze manier kun je veel minder games spelen dan in vergelijking met HoN of LoL.
Weet iemand of ze hebben bevestigd dat ze wel of niet zo'n systeem gaan implementeren? Zo niet dat weet ik gelijk dat ik verder geen aandacht aan dota hoef te besteden
Ps: je vergelijkt een closed beta met een open beta ook =p
Ik ben ook nog niet helemaal tevreden hoor, maar valve weet wat ze doen, icefrog ook, de source engine is erg goed en ook nog eens goed tweakable... Hint add -console aan je opstart opties van dota 2 in steam en zoek wat (zeer handige) tweaks op
[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 05-12-2011 19:01 ]
M-M-M-M-M-MulticastPostius schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:50:
[...]
2 zielen, 1 gedachte. Hahaha ik had dus precies hetzelfde idee. Lekker mensen een beetje trollen.
@Koen: MM nee, wat je nu vaak ook ziet is dat gewoon het hele stem gebeuren al afleidt en negatief invloed heeft. Zelfs de persoon die op 15 CC roept en iedereen tegenstemt gaan ze vaak eerst nog afk poolen voordat er nog minaal 4keer gevote is. Pas daarna spelen ze weer. Van mij mag het hele concede gebeuren wegblijven als je een spelletje speelt doe je het maar tot het eind. In theorie is het een goed systeem maar voor 30 minuten voten is toch waardeloos. Je ziet vaak dat mensen al ophouden met spelen. Door concede later te stellen neem je een deelvan het probleem weg.
[ Voor 62% gewijzigd door Postius op 05-12-2011 20:14 ]
hon systeem werkt nu best goed.Postius schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:07:
Ik hoop zo erg dat ze geen concede systeem maken of minimaal pas na 45 minuten. En een zwaar penalty systeem voor leavers. Ben je tenminste meteen van die zielige personen af die na 2-0 cc @ 15 roepen.
@15 min met 5 votes
@ 30 min met 4 votes
Echt heb het nu al gehad met deze beta. Sta op het punt het te verwijderen en ik ga het wel weer spelen zodra de beta voorbij is...
Zit zelf op een superwinning streak van twaalf meer losses naar twee meer wins gegaan. Dus alweer veertien potjes achter elkaar gewonnen. Vandaag ook weer drie gewonnen. Een volle premade met o.a. Phycenz en Postius. Zelf besloot ik te supporten, zat met Phycenz in een lane. Ging niet onaardig, wonnen de lane niet, maar verloren ook niet. De rest van de lanes leek het wat minder te gaan, zaten op een begeven moment te verliezen. Echter hadden ze BM en Riki gekozen en die waren ZO makkelijk te counteren, heb ontzettend veel dusts en sentry wards gekocht en Phycenz als Slardar kon ze meteen ultien. Uiteindelijk walste we eroverheen.
Daarna nog eentje waar we meteen goed begonnen. Phycenz (storm spirit) werd meteen geganked als solo top door drie man. Ik als Naix forest kon ze opwachten en ze rende met zijn drie-en de bomen in. Erg dom want ze konden daar niks meer, hij kreeg namelijk een double kill. Waren we meteen level 4. Daarna ging het zo makkelijk. Eindigde volgens mij 60-8 ofzo. Onze Nightstalker ging ook 20-2
Hahah ja mijn lane was zo gaar, zat te counterwarden tegen broodmother and riki doet die drow ranger 0,0 die heeft dus echt de hele game passief zitten farmen lol. Premade was tof eindelijk een echte dota game. Jammer van die rikki snel weer is spelen. (geen sandking dan)Forn schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:20:
Ach hou je toch. Als je er zo mee zit, gewoon even iets anders gaan doen. Probeer mensen te adden uit games die wel normaal zijn.
Zit zelf op een superwinning streak van twaalf meer losses naar twee meer wins gegaan. Dus alweer veertien potjes achter elkaar gewonnen. Vandaag ook weer drie gewonnen. Een volle premade met o.a. Phycenz en Postius. Zelf besloot ik te supporten, zat met Phycenz in een lane. Ging niet onaardig, wonnen de lane niet, maar verloren ook niet. De rest van de lanes leek het wat minder te gaan, zaten op een begeven moment te verliezen. Echter hadden ze BM en Riki gekozen en die waren ZO makkelijk te counteren, heb ontzettend veel dusts en sentry wards gekocht en Phycenz als Slardar kon ze meteen ultien. Uiteindelijk walste we eroverheen.
Daarna nog eentje waar we meteen goed begonnen. Phycenz (storm spirit) werd meteen geganked als solo top door drie man. Ik als Naix forest kon ze opwachten en ze rende met zijn drie-en de bomen in. Erg dom want ze konden daar niks meer, hij kreeg namelijk een double kill. Waren we meteen level 4. Daarna ging het zo makkelijk. Eindigde volgens mij 60-8 ofzo. Onze Nightstalker ging ook 20-2.
Verwijderd
Waarschijnlijk en hopelijk niet. Surrenderen geeft veel te vaak gratis games weg die je had kunnen winnen. Qua lag... eigenlijk geen last van gehad. Kies je wel de juiste server? Zelfs met vrienden overseas op US West zit ik op 160ping en geen lag.sbmuc schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:46:
[...]
Ik ben het met al je punten eens. Echter bevalt het mij / ons niet. Ik speel met een vast groepje redelijk veel HoN en we vinden het maar "meh". Voor een spel wat zo gehyped is vind het behalve de gfx niet beter dan DotA, het speeld zo traag/sluggish en die lagg.. HoN speelde sinds de 1e dag van de public beta al vele malen beter als dota2. Ik vind de gfx ook beter, mja dat is een mening i guess
Maar als ik random, kan ik dan nog ergens repicken? Kon die knop nergens vinden.
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers