Dit inderdaad. Riki wordt zo hard gecountered door Gem/Wards/Dust dat ie tegen iets betere spelers totaal niet viable is. Daarnaast als ik lategame geen reveal heb, maar orchid of hex, is riki ook het bokje.Rub3s schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:14:
Riki is jammer genoeg niet echt een hele 'harde' carry. Hij verliest het vaak tegen andere carriers, zeker als het andere team wat slimmer is en wards/sand koopt.
Dat geloof ik meteen hoor, Riki is gewoon makkelijk te counteren. Zijn veel betere opties. Vooral de Anti-Mage staat momenteel op eenzame hoogte. Is bijna niet te counteren. Faceless Void is ook echt een goede pick.
- Edit
Dat maakt Rikimaru echter niet minder leuk om te spelen en daar gaat het uiteindelijk toch om!
- Edit
Dat maakt Rikimaru echter niet minder leuk om te spelen en daar gaat het uiteindelijk toch om!
[ Voor 19% gewijzigd door Forn op 29-11-2011 12:38 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
en als ik zie dat iemand riki kies, kies ik vaak slardar
(in dota 1
)
Als je uit gaat van giga farm, is void wel de beste carrier van allemaal. Zijn ulti + passive stun >>>>>> de rest van de carriers. Om dat te counteren kan je alleen maar voor veel images gaan.
Als je uit gaat van giga farm, is void wel de beste carrier van allemaal. Zijn ulti + passive stun >>>>>> de rest van de carriers. Om dat te counteren kan je alleen maar voor veel images gaan.
[ Voor 56% gewijzigd door Rub3s op 29-11-2011 12:40 ]
Ik heb sven gister gespeeld, die vond ik wel nice 
Kwam me al bekend voor van HoN, nu weet ik dat het hammerstorm is
Kwam me al bekend voor van HoN, nu weet ik dat het hammerstorm is
Riki kan juist ook leuk zijn als mensen hem extra hard proberen te counteren. Ze proberen dan hem dan alleen te vinden en letten een stuk minder op de andere 4. Dan wanneer ze voor die 4 gaan, moet je er snel in gaan met riki. "Wolkje" op de groep gooien en er zelf achteraan gaan.
Hmm, Ik speelde heel veel dota 1 en als je geen probleem met riki wilde was gewoon keihard ganken gems, en wards en zeer snel pushen. Als ik Riki had en men liet me ff farmen hadden ze een groot probleem ^^. Zijn alle skills, attack animations en alle andere technische aspecten hetzelfde gelaten? Misschien toch maar weer Dota geen spelen in de tussentijd!Michielodc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:06:
Riki kan juist ook leuk zijn als mensen hem extra hard proberen te counteren. Ze proberen dan hem dan alleen te vinden en letten een stuk minder op de andere 4. Dan wanneer ze voor die 4 gaan, moet je er snel in gaan met riki. "Wolkje" op de groep gooien en er zelf achteraan gaan.
Er zijn wel verschillen tussen DotA1 en 2, natuurlijk. Deze zijn wel echter minimaal en er is natuurlijk nog een kans dit dit anders wordt in de daadwerkelijke release. Maarja: jukespots zijn hetzelfde; orb walking is er weer, en allemaal precies dezelfde heroes en items. Het enige wat ik mis zijn af en toe een paar heroes (IK WIL URSA!!!
) maar hopelijk komen die snel!
Verwijderd
Misschienhandig voor sommige (mezelf incluus)
con_enable "1"
dota_force_right_click_attack "1" // Rechtermuisdenyen
chat_join "Got" \\is er al een Got channel ingame?
con_enable "1"
Waar moet je deze invullen? Rechtermuis denyen is erg relaxed..Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:02:
Misschienhandig voor sommige (mezelf incluus)
con_enable "1"
Verwijderd
In je autoexec, jammer genoeg moet je je autoexec wel handmatig executenForn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:56:
[...]
Waar moet je deze invullen? Rechtermuis denyen is erg relaxed..

Je autoexec.cfg moet hier: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 19:18 ]
kan het niet gewoon in je config.cfg?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:03:
[...]
In je autoexec, jammer genoeg moet je je autoexec wel handmatig executen![]()
Je autoexec.cfg moet hier: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg
edit: laat maar.. autoexec.cfg exectute wel automatisch
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 29-11-2011 19:34 ]
Verwijderd
Echt? Geen id btw of hij in je config.cfg kan. Ben met steam (Counter-Strike etc) gewend om een aparte autoexec te maken.RocketKoen schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:25:
[...]
kan het niet gewoon in je config.cfg?
edit: laat maar.. autoexec.cfg exectute wel automatisch
config.cfg reset zichzelf als je het spel start. al getest.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:35:
[...]
Echt? Geen id btw of hij in je config.cfg kan. Ben met steam (Counter-Strike etc) gewend om een aparte autoexec te maken.
maar autoexec.cfg gemaakt, en die execute zichzelf gewoon netjes als ik opstart.
Goede tip karaqz, ik word wel een beetje lui van right click deny, maar ach, 't is toch beta.. 
Iemand verder nog up voor een potje vanavond? Eventueel met skype? Je kan me adden op steam-id 'Phycenz'.
Edit dan maar:
Begin weer redelijk depressief te raken. Kan zo goed spelen als ik wil, maar verlies toch. Storm Spirit mid, 30 denies. Uiteindelijk (na 64 min) toch verloren, ondanks 18-7-21, 419 gpm en 505 xpm... Gister zelfde liedje met 17-9-23, 391 gpm en 548 xpm. Misschien toch maar hard-carries gaan spelen. -.-
Iemand verder nog up voor een potje vanavond? Eventueel met skype? Je kan me adden op steam-id 'Phycenz'.
Edit dan maar:
Begin weer redelijk depressief te raken. Kan zo goed spelen als ik wil, maar verlies toch. Storm Spirit mid, 30 denies. Uiteindelijk (na 64 min) toch verloren, ondanks 18-7-21, 419 gpm en 505 xpm... Gister zelfde liedje met 17-9-23, 391 gpm en 548 xpm. Misschien toch maar hard-carries gaan spelen. -.-
[ Voor 44% gewijzigd door Phyc op 29-11-2011 21:35 ]
Lekker potje gehad met Forn, die heerlijk aan het supporten was! Kreeg volgens mij 80% van de runes
CONGRATUlATIONS!
YOU HAVE BEEN INVITED TO PLAY DOTA 2
Aw yeah!, dat word vanavond maar even geen Call of Duty spelen xD
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Doe je goedIntruder schreef op woensdag 30 november 2011 @ 07:56:
CONGRATUlATIONS!
Ondertussen ben ik wel veel dingen te weten gekomen over dota 2
Ja, ging wel goed toch? Volgens mij zijn de runes vanaf minuut 2 geward geweest en geblevenPhyc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:36:
Lekker potje gehad met Forn, die heerlijk aan het supporten was! Kreeg volgens mij 80% van de runes
Jij had op het laatst ook zieke items. Sowieso duurde dat potje erg lang. Hadden die Riki ook mooi in de tang, die kon niet zoveel.
ook een key sinds gisteren \o/. Nu maar weer even wennen aan dota2 ipv HoN. Volledig overstappen nu en HoN uninstallen anders weet ik het wel weer...
erhmm.
Intruder schreef op woensdag 30 november 2011 @ 07:56:
CONGRATUlATIONS!
Kijkt in mailbox maar ziet geen invite, sad pandaMultensor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:39:
ook een key sinds gisteren \o/.
Speel nu op de account van een vriend van mij maar is toch echt weer een omslag van hon naar dota 2, items weer leren kennen kwa naam, shop interface uitvogelen en weer te moeten lopen naar de secret shop irriteerde mij weer een beetje
Hopelijk zit ik binnenkort wel in een wave, is leuker samen te spelen dan in je eentje
Ja, ging zeker goed. Courier, wards, en uiteindelijk nog hex dr bij. Kon niet veel meer wensen van een support verder! Was ook een mooie illustratie van de eerdere discussie over riki gisteren..Forn schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:29:
[...]
Ja, ging wel goed toch? Volgens mij zijn de runes vanaf minuut 2 geward geweest en gebleven.
Jij had op het laatst ook zieke items. Sowieso duurde dat potje erg lang. Hadden die Riki ook mooi in de tang, die kon niet zoveel.
Edit: @ mensen die van HoN komen, wees blij! Je hoeft nu iig niet eerst nog te leren last-hitten!
[ Voor 8% gewijzigd door Phyc op 30-11-2011 10:26 ]
Wel jammer dat Valve het van de ene kant maakt. Als het via blizzard was met een nieuwe Warcraft erbij was het helemaal leuk geweest. Want je had er veel mods bij. Deed naast DotA vroeger ook towerdefence tussendoor en zo'n spel met boten waarvan ik de naam niet weet. Kon je soms iets anders doen als je ff geen zin had in DotA.
Maar wel gewoon logisch, want DotA was een mod bij warcraft 3. Nu is het gewoon een spel zelf.
Maar wel gewoon logisch, want DotA was een mod bij warcraft 3. Nu is het gewoon een spel zelf.
Wat ik vooral jammer zou vinden is dat modes zoals WTF/ OMG en IMBA er nooit gaan komen. Die modes gaan meestal nergens over maar zijn wel erg leuk zo af en toe
Oja wat was dat ookal? WTF dat je elke keer een andere hero was als je dood ging ofzo xD. Dus had je soms int items met agi hero.
WTF : Mode dat alle skills en items geen cooldown hebben (meestal één grote chaos, maar ik hou van chaos).
OMG : Voor een hero kan je zelf je skills kiezen uit een pool of je krijg random skills.
IMBA : Alle skills zijn imba. De één wel meer imba dan de andere
[edit] De mode die jij bedoeld is DM: Deathmatch. Dat moet een verplichte mode worden
[edit2]
http://www.playdota.com/f...ed-wtf-coming-next-patch/
(als dat niet nep is)
OMG : Voor een hero kan je zelf je skills kiezen uit een pool of je krijg random skills.
IMBA : Alle skills zijn imba. De één wel meer imba dan de andere
[edit] De mode die jij bedoeld is DM: Deathmatch. Dat moet een verplichte mode worden
[edit2]
http://www.playdota.com/f...ed-wtf-coming-next-patch/
(als dat niet nep is)
[ Voor 27% gewijzigd door Rub3s op 30-11-2011 12:39 ]
Verwijderd
Zojuist 1ste matchmaking game gedaan (bots zijn toch echt niet meer fun na een paar x). Moet eerlijk zeggen dat de rage me tot nu toe meeviel. Game zelf ging ook niet superslecht.
Erg lompe vraag: YouTube: Dota 2: Purge plays Warlock
De gast die in deze video solo mid gaat. Waarom sleept hij steeds een venstertje bij lasthitten? Zal vast een goede reden voor zijn maar ik snap het niet
Sommige threads op reddit
Chased down a 'lane', prolly calling it the wrong thing, taking my donkey along. Don't quite get the whole donkey thing since I couldn't seem to ride it, but I went with it.
Erg lompe vraag: YouTube: Dota 2: Purge plays Warlock
De gast die in deze video solo mid gaat. Waarom sleept hij steeds een venstertje bij lasthitten? Zal vast een goede reden voor zijn maar ik snap het niet
Sommige threads op reddit
Chased down a 'lane', prolly calling it the wrong thing, taking my donkey along. Don't quite get the whole donkey thing since I couldn't seem to ride it, but I went with it.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 15:45 ]
Waarschijnlijk omdat ie bang is dat zen hero opeens niet meer geselecteerd is en rambo gaat
========================================================================
Ik had op het playdota forum eerst in het verkeerde topic gepost om extra kans te maken op een beta key

En dat is nog zacht uitgedrukt.
Na twee dagen in het goede topic gestaan te hebben:
IK HEB EINDELIJK EEN KEY
Vanavond zal ik ff de bovenste van het lijstje een key geven, als die nog een key nodig heeft (een andere geef ik weg aan een vriend)
Ik had op het playdota forum eerst in het verkeerde topic gepost om extra kans te maken op een beta key

Vanavond zal ik ff de bovenste van het lijstje een key geven, als die nog een key nodig heeft (een andere geef ik weg aan een vriend)
[ Voor 74% gewijzigd door Rub3s op 30-11-2011 18:40 ]
w00t grats man! Vergeet mij niet te adden!! Kunnen bijna GoT premades gaan draaienRub3s schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:45:
Waarschijnlijk omdat ie bang is dat zen hero opeens niet meer geselecteerd is en rambo gaat
[afbeelding]
IK HEB EINDELIJK EEN KEY
![]()
Gefeliciteerd!
Vierde van het lijstje mag anders ookRub3s schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:45:
[ Voor 3% gewijzigd door Jwlb op 30-11-2011 19:59 ]
Van boven na onder is het eerlijkst.Jwlb schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:54:
Gefeliciteerd!
[...]
Vierde van het lijstje mag anders ook
Edit:
Sorry de laatste tijd beetje druk gehad, ik ben de lijst niet vergeten maar moet deze nog bijwerken.
Dit zal zsm doen.
Grats man! Merkte al hoe graag je wilde! Wat is je steamID?
Ik denk 'Rub3s'.
Maar ik ben nog niet zo erg bekend met steam.
Ik ga wel eerst ff wat potjes zo doen. Ik heb namelijk al een maand geen dota meer gedaan XD
=========
die shop is wel ff wennen zeg
Tot nu toe nog geen click of dubbel click gezien om direct te kopen... maar goed, het zal wel wennen.
Daarnet ff een oefen potje gedaan met pugna, ging nog niet zoals gewenst
Andere team had een beetje imba heroes (althans, vindt ik: earthshaker en beastmaster). Verder had ik nog bijna de meeste kills van het team
ook niet echt de bedoeling......
Maar ik ben nog niet zo erg bekend met steam.
Ik ga wel eerst ff wat potjes zo doen. Ik heb namelijk al een maand geen dota meer gedaan XD
=========
die shop is wel ff wennen zeg
Daarnet ff een oefen potje gedaan met pugna, ging nog niet zoals gewenst
[ Voor 56% gewijzigd door Rub3s op 30-11-2011 22:21 ]
Nog steeds aan het wachten op die langverwachtte email
Sorry voor mn spam theangle had je post niet gelezen.
[ Voor 86% gewijzigd door niqulaz op 30-11-2011 23:22 ]
Heb nu ook een account, is wel even wennen, met name de 6 hotkeys voor skills
Wat was er mis met 4?
WEBN & chill (@IBKR)
sommige heroes hebben er 6 nodig voor subskills (o.a. invoker, syllabear en piet piraat> ben ff naam kwijt)
Hoi geef me je steam account naam dan voeg ik je toe of voeg:
http://steamcommunity.com/id/Postius
Eeuwig dank overigens!
(overigens mocht ik nu nog een key krijgen dan geef ik die ook weer aan de eerste op de lijst als we dat allemaal doen gaat het snel zat)
http://steamcommunity.com/id/Postius
Eeuwig dank overigens!
(overigens mocht ik nu nog een key krijgen dan geef ik die ook weer aan de eerste op de lijst als we dat allemaal doen gaat het snel zat)
[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 30-11-2011 23:41 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Maar in Dota 1 en in HoN zijn die skills er ook. In HoN zijn de hotkeys context gevoelig, werkt perfect. Bijvoorbeeld voor Mercurial's Ultimate heb je 1 toets voor je ulti, dan verandert die zelfde toets naar "Reality" waarbij je naar een van je illusions swapt. Heb je geen extra toets voor nodig, in DotA2 wel.Rub3s schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:32:
sommige heroes hebben er 6 nodig voor subskills (o.a. invoker, syllabear en piet piraat> ben ff naam kwijt)
Ik ben: http://steamcommunity.com/id/vincentmensen
[ Voor 4% gewijzigd door DeadKennedy op 30-11-2011 23:39 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Dat geld idd voor piet piraat, maar bijvoorbeeld invoker, syllabear en phoenix hebben echt meer plek nodig (zijn nog niet geïmplementeerd, maar dat komt nog wel)
http://www.playdota.com/heroes/phoenix
http://www.playdota.com/heroes/invoker
http://www.playdota.com/heroes/lone-druid
Er zijn er vast nog meer die minstens 6 plekken nodig hebben voor skills
http://www.playdota.com/heroes/phoenix
http://www.playdota.com/heroes/invoker
http://www.playdota.com/heroes/lone-druid
Er zijn er vast nog meer die minstens 6 plekken nodig hebben voor skills
Syllabear ook? Je hebt toch: Beer, Rabid, Ulti. Niet meer?
WEBN & chill (@IBKR)
Je hebt nog battlecry als je die beer bent, wat 20-60 damage toevoegd aan jou en je andere beer (en ik dacht nog een skill maar die zie ik niet op die pagina XD)
[edit]
Nog niet gekeken, maar heeft de courier ook niet 6 skills nodig?
[edit]
[ Voor 19% gewijzigd door Rub3s op 30-11-2011 23:57 ]
Ja ik snap niet dat ze dan niet je passive skill toets voor die extra ability gebruiken.Rub3s schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:56:
Je hebt nog battlecry als je die beer bent, wat 20-60 damage toevoegd aan jou en je andere beer (en ik dacht nog een skill maar die zie ik niet op die pagina XD)
[edit]
WEBN & chill (@IBKR)
Mij mag je ook schrappen van de lijst. Vanavond binnen gehad maar nog niet gespeeld. Morgen weer om 7h op! Lekker! Heel de dag college (zul je altijd zien), maar 's middags en 's avonds ga ik me lekker opsluiten om Hon te spelen....blegh. Ja doen nog mee aan honwars en maak goeie kans op een geld prijs. Maar daarna wordt het alleen maar dota 2! Ben zo benieuwd!
Gz met je keyPostius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:57:
Mij mag je ook schrappen van de lijst. Vanavond binnen gehad maar nog niet gespeeld. Morgen weer om 7h op! Lekker! Heel de dag college (zul je altijd zien), maar 's middags en 's avonds ga ik me lekker opsluiten om Hon te spelen....blegh. Ja doen nog mee aan honwars en maak goeie kans op een geld prijs. Maar daarna wordt het alleen maar dota 2! Ben zo benieuwd!
zelfde met puck/bubblesDeadKennedy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:37:
[...]
Maar in Dota 1 en in HoN zijn die skills er ook. In HoN zijn de hotkeys context gevoelig, werkt perfect. Bijvoorbeeld voor Mercurial's Ultimate heb je 1 toets voor je ulti, dan verandert die zelfde toets naar "Reality" waarbij je naar een van je illusions swapt. Heb je geen extra toets voor nodig, in DotA2 wel.
Ik ben: http://steamcommunity.com/id/vincentmensen
1 key voor zn nuke + teleport is veel beter dan 2 verschillende.
Whatever de dota variant van Soulstealer is heeft er ook al last van.
Hopen dat het snel te veranderen is.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 01:00:
[...]
zelfde met puck/bubbles
1 key voor zn nuke + teleport is veel beter dan 2 verschillende.
Whatever de dota variant van Soulstealer is heeft er ook al last van.
Edit: Ah het is ook een belangrijke petitie op de Dota 2 Dev forums: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=804
[ Voor 14% gewijzigd door DeadKennedy op 01-12-2011 06:22 ]
WEBN & chill (@IBKR)
"Congratulations! You've been selected to play Dota 2"
Ik kan ook van de lijst af dus
doei leven.
Ik kan ook van de lijst af dus
[ Voor 5% gewijzigd door daanteb op 01-12-2011 06:36 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Werken zo
net wel ff geprobeerd of het werkte, eigen game gestart, loop naar midden, doe ff alt+tab en ga weer terug, krijg ik direct dat ik getimed out ben, wazig

Ik ben "gelukkig" strontverkoudendaanteb schreef op donderdag 01 december 2011 @ 06:55:
Werken zonet wel ff geprobeerd of het werkte, eigen game gestart, loop naar midden, doe ff alt+tab en ga weer terug, krijg ik direct dat ik getimed out ben, wazig
WEBN & chill (@IBKR)
Gisteren voor het eerste Dota2 gespeeld, na al iets van 3 maand op die beta lijst te hebben gestaan ^^. Maar wat een gaaf spel is het zeg. Het voelt gewoon super smooth aan en het speelt heerlijk weg. Was wel ontzettend wennen aangezien mijn vorige dota potjes ongeveer 4 jaar geleden waren.
Heb dan nog wel tegen bots gespeeld, even im het princiepe te leren kennen en het spel aan te voelen. Maar dat heb ik ondertussen al wel door en ga vanavond maar even tegen andere spelers spelen.
Heb gisteren met Mirana,Kunka,Axe,Lych en DoomBringer gespeeld en ben er al wel achter dat agility me het meeste licht so far. Mja we zullen vanavond zien in een echte match.
Heb dan nog wel tegen bots gespeeld, even im het princiepe te leren kennen en het spel aan te voelen. Maar dat heb ik ondertussen al wel door en ga vanavond maar even tegen andere spelers spelen.
Heb gisteren met Mirana,Kunka,Axe,Lych en DoomBringer gespeeld en ben er al wel achter dat agility me het meeste licht so far. Mja we zullen vanavond zien in een echte match.
Fijn om te zien dat de invites nu beginnen binnen te stromen. Betekent voor de ongelukkige, dat het geluk mogelijk snel komen zal. Nu ben ik me in HON maar aan het focussen op de heroes die dota ports zijn, ookal heb ik ze allemaal al vaak genoeg gespeeld ^^
[ Voor 11% gewijzigd door Jwlb op 01-12-2011 09:24 ]
Ik heb nog geen key, maar ik kan nog wel wachten. Vriend van mij speelt sinds gister. Had een key gekregen van een vriend van de ex van zijn nicht xD.
Gister een potje gespeeld met me favo hero necrolyte. Meka + q ability is toch best veel healing en in team fights. Meeste farm en lvl 25(op mid) als eerste helpt niets als je team niet goed functioneert, daar wordt je echt met je neus op de feiten gedrukt
.
Wel een hele gave hero om mee te supporten en ik merk dat support me wel het beste ligt.
Wel een hele gave hero om mee te supporten en ik merk dat support me wel het beste ligt.
Kan er hier ook iemand streamen!? Zou leuk zijn voor de mensen die het nog niet hebben om mee te kijken met hoe alles werkt enzo (e.g. ikzelf). Cheerio
Op twitch.tv kan je aardig wat vinden. Hier is wel een goed voorbeeld.niqulaz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:16:
Kan er hier ook iemand streamen!? Zou leuk zijn voor de mensen die het nog niet hebben om mee te kijken met hoe alles werkt enzo (e.g. ikzelf). Cheerio
Het tweede potje gisteren ging wel wat beter, misschien ook omdat de teams niet echt gebalanceerd waren (zacht uitgedrukt).
Gelijk ook een triple kill gemaakt met earthshaker
(dagger + ultimate = altijd pret). Nu voor de monster kill en ultra kill gaan (tenminste, ik neem aan dat ze nog zo heten)
Gelijk ook een triple kill gemaakt met earthshaker
Mijn noob avonturen zijn te volgen op http://www.own3d.tv/bugenhagen
Ik wil ook best met mensen spelen, mijn steam profile is: http://steamcommunity.com/id/vincentmensen/
Ik wil ook best met mensen spelen, mijn steam profile is: http://steamcommunity.com/id/vincentmensen/
WEBN & chill (@IBKR)
thnx vincent/bugen/kennedy
ben al trouw 6 minuten naar je MM scherm aan het kijken (jk)
Ja matchmaken duurt echt veel te lang. Ik ben ook strontziekniqulaz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:07:
thnx vincent/bugen/kennedyben al trouw 6 minuten naar je MM scherm aan het kijken (jk)
WEBN & chill (@IBKR)
Ik denk dat aankomende vrijdag in ieder geval N'aix en Krobelus aan de game toegevoegd zal worden. N'aix omdat deze al in de files staan, en Krobelus door deze foto:
http://www.facebook.com/p...0382426242&type=1&theater
aan de skills te zien is N'aix te vergelijken met Predator en is Defiler de port van Krobelus? Heb in ieder geval erg veel zin in Krobelus. Hou wel van dat soort heroes!
aan de skills te zien is N'aix te vergelijken met Predator en is Defiler de port van Krobelus? Heb in ieder geval erg veel zin in Krobelus. Hou wel van dat soort heroes!
oh wacht jos brink lol is ook een nickname, the hero with a thousand faces?
Er zijn er meerniqulaz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:10:
oh wacht jos brink lol is ook een nickname, the hero with a thousand faces?
N'aix, the noob-eater! Dan ga ik die zeker spelenForn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:09:
Ik denk dat aankomende vrijdag in ieder geval N'aix en Krobelus aan de game toegevoegd zal worden. N'aix omdat deze al in de files staan, en Krobelus door deze foto:
Edit: 12:30m in de matchmaking queue: 6/10... Leuk spel om te streamen!
Edit2: 4:50, 3/10
[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 01-12-2011 11:15 ]
WEBN & chill (@IBKR)
anticipatie word wel erg hoog zo
dalijk helemaal los hier
Niet helemaal de bedoeling om zoveel messages achter elkaar te postenniqulaz schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:18:
kon je niet goed verstaan, je mic staat zachter dan de rest van de geluiden. op jouw own3d kanaal zit geen chat
WEBN & chill (@IBKR)
Wat heb je nodig om te streamen? Heb er zelf ook wel is aan zitten denken heb een redelijke monster pc (qua geheugen iig) dus het leek me ook wel is leuk om te proberen.DeadKennedy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:00:
[...]
Niet helemaal de bedoeling om zoveel messages achter elkaar te postenDe chat werkt inmiddels, en de volgende game begint net: http://www.own3d.tv/bugenhagen
Goede CPU (minimaal een recente quad core, beste is een i7) en een goede upload (minimaal 2Mbits) ga er vannuit dat je wel 4GB of meer ram hebt en het is ook niet zo zwaar op je video kaart.
Account op own3d.tv en het programmatje xsplit is ook verijst. Staat wel duidelijk uitgelecht en voor meer info/vragen kun je me een Dm sturen. Heb zelf namelijk erg veel gestreamd eerder, dus heb wel een beetje vestand van settings en wat je nodig hebt.
Account op own3d.tv en het programmatje xsplit is ook verijst. Staat wel duidelijk uitgelecht en voor meer info/vragen kun je me een Dm sturen. Heb zelf namelijk erg veel gestreamd eerder, dus heb wel een beetje vestand van settings en wat je nodig hebt.
Op Own3d.tv staat inderdaad alle info, is heel eenvoudig. Ikzelf heb een i7 920 met 6gb ram en een 100Mbit uni lijn
WEBN & chill (@IBKR)
Overigens zag ik nog geen chat bij jou stream, en crystal maiden is dus glaciusDeadKennedy schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23:
Op Own3d.tv staat inderdaad alle info, is heel eenvoudig. Ikzelf heb een i7 920 met 6gb ram en een 100Mbit uni lijn
Dat internet zit wel snor, download met 8mb/s en upload is de helft daarvan
Mouseover de video, dan staat het er onderPostius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:32:
[...]
Overigens zag ik nog geen chat bij jou stream, en crystal maiden is dus glacius.
Dat internet zit wel snor, download met 8mb/s en upload is de helft daarvan
8 milibit? da's weinig
[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 01-12-2011 12:34 ]
WEBN & chill (@IBKR)
4 Mb upload is ruim voldoende (heb ik ook) aanradertje is om dan je buffer/video bitrate instellingen van je xplit op 3000 te zetten in plaats van de 1000 die in de tut word aangegeven. Krijgt je stream minder lag en een betere kwaliteit.
Is er iets bekend over een prijs?
Ik vind LoL wel erg leuk, dus betekend dat dat DotA2 ook iets voor mij word? of is het voor een hele andere doelgroep.
Ik vind LoL wel erg leuk, dus betekend dat dat DotA2 ook iets voor mij word? of is het voor een hele andere doelgroep.
Voorlopig nog gratis.LikeAKing schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:59:
Is er iets bekend over een prijs?
Ik heb zelf ook LoL erg fanatiek gespeeld de afgelopen 1.5, ook veel competetive mee gespeeld. Maar het werd me de laatste tijd erg frustrerend en het spel word steeds maar naar de statische kant gebracht. Dota is een stuk dynamischer imho. Het moet je liggen dat wel. Kan aanraden om het zeker te proberen en een kans te geven. de eerste games kunnen frustrerend zijn
omdat alles een stuk lastiger is Qua last hitten enzo. Store is anders, items werken anders.
Mja heb tot nu toe echt erg veel lol met het spel, die ik de laaste tijd in LoL miste.
Mja heb tot nu toe echt erg veel lol met het spel, die ik de laaste tijd in LoL miste.
Closed beta, als je daar in weet te komen dan kun je het gratis spelen (testen).
Er is voor zover ik weet nog niets bekend betreffende een prijsplan voor de final game.
Er is voor zover ik weet nog niets bekend betreffende een prijsplan voor de final game.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hoe kom ik in die beta? er zit een mail in mijn inbox dat ik meer informatie over mezelf moest geven, of ik een hardcore gamer was etc, want ik had me ooit eens opgegeven
[ Voor 12% gewijzigd door LikeAKing op 01-12-2011 13:38 ]
Vul die alsnog maar even in, maar ik ben bang dat je al te laat bent. Er zijn op het moment 2 manieren.LikeAKing schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:38:
Hoe kom ik in die beta? er zit een mail in mijn inbox dat ik meer informatie over mezelf moest geven, of ik een hardcore gamer was etc, want ik had me ooit eens opgegeven
-Of je krijgt een key opgestuurd aan de band van die info hebt ingestuurd.
-Als iemand een key krijgt zitten daar ook 2 guest passes bij. Dat zou dus kunnen,
Maar ik denk dat je beter kunt wachten tot de open beta uit komt. Er staan namelijk al erg veel mensen in de wachtrij voor zo'n key. Heel veel mensen hebben er nog geen.
Ik zou het idd ook invullen, misschien heeft tijd op de lijst helemaal geen invloed op het selectie proces. Je kan ook een dm sturen naar de TS dat je op de lijst in de OP wil
Moest zeggen dat in de eerste instantie voor LoL en HoN vee Warcraft III DotA heb gespeeld; en ook hiernaa veel LoL en HoN (zelfs prijzen gewonnen met LoL!) en op het moment DotA2 het beste vindt. Heb er nu al zo'n 50-60 games opzitten en blijf verbeteren: dingen leren. Enige waar ik nu op zit te wachten is...Ursa! Ik mis die furbolg
Ursa is idd wel een leuke hero ja
Bij 2v2 kan je Roshan al op lvl 2 killen met ursa XD (heb je wel vladimirs offering nodig + stout shield o.i.d.). Wel alleen getest in dota 1.
Invis item met ursa was altijd lol
Ik ben altijd nogal een fan van blink dagger
Maar lothars is ook mogelijk wanneer het andere team al zo ver heen is dat ze geen wards en gems meer kunnen kopen.
Is er ergens een lijst van HoN heroes naar dota? of andersom? Maakt niet uit of het voor hon oude beta is ik heb het lang gedaan maar dan scheelt iig al veel. Ik heb alleen een paar incomplete lijstjes.
http://borkweb.com/story/...rth-dota-hero-equivalents
deze dus? lijkt opzich nog wel compleet?
@forn:daarom en zo heb ik er nog meer, dus een compleet lijstje zou toch wel fijn zijn.
@forn:daarom en zo heb ik er nog meer, dus een compleet lijstje zou toch wel fijn zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 01-12-2011 14:35 ]
Wel een erg oude lijst, ik mis bijvoorbeeld sniper daar.Postius schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:29:
Is er ergens een lijst van HoN heroes naar dota? of andersom? Maakt niet uit of het voor hon oude beta is ik heb het lang gedaan maar dan scheelt iig al veel. Ik heb alleen een paar incomplete lijstjes.
http://www.gamereplays.or...erth-dota-hero-comparison
Die lijkt meer up to date (zelf ook veel HoN gespeeld, wacht nog op key).
Deze lijkt me nog beter:
http://honwiki.net/wiki/DotA_vs_HoN
Deze lijkt me nog beter:
[ Voor 15% gewijzigd door Rynji op 01-12-2011 14:39 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ursa kan Roshan vanaf lvl 6 soloen, aannemend dat je aan vladimirs offering hebt. Persoonlijk zou ik vladimirs gaan; lv 1 boots, Vanguard rush, boots afmaken en daarna lothars blink dagger oid...ik kan niet wachten totdat ik Ursa kan spelen :__:
Ben ook wel benieuw'd naar N'aix, heb hem veel jungle gespeelt
Ben ook wel benieuw'd naar N'aix, heb hem veel jungle gespeelt
Die is eigenlijk ook niet echt handig, aangezien ze de oude dota namen gebruiken.Rynji schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:37:
http://www.gamereplays.or...erth-dota-hero-comparison
Deze lijkt me nog beter:
@fiole
Ik denk dat je de nieuwe ultimate van naix nog niet gezien hebt
(is sinds een halfjaar o.i.d.). Die is wel redelijk geniaal.
Ik denk dat je de nieuwe ultimate van naix nog niet gezien hebt
Rub3s, zoals ik al zei heb ik véel WC3 dota gespeeld, ik ken de heroes wel 
En voor de mensen die het niet kennen: N'aix ultimate is te vergelijken met Parasite van HoN, infest
Wel leuk om creeps te gebruiken voor een gank. Alhoewel ik liever lane met N'aix, die slow en attack speed is best relaxed als je met samen bijv. Lina speelt!
En voor de mensen die het niet kennen: N'aix ultimate is te vergelijken met Parasite van HoN, infest
Wel leuk om creeps te gebruiken voor een gank. Alhoewel ik liever lane met N'aix, die slow en attack speed is best relaxed als je met samen bijv. Lina speelt!
Verblijdt ons met je wijsheid dan Rub3s, ben nu wel nieuwsgierig wat je bedoelt!
Kan je het kopieëren plakken misschien? 
Die site is geblokkeerd hier...
Gevraagde informatie niet toegestaan
Je probeert een internetsite te openen die is geblokkeerd met abonnement zilver.
Zie voor meer informatie internet op de werkplek
Gevraagde URL: http://www.playdota.com/heroes/lifestealer
Datum / Tijd: 01-12-2011 / 15:11:45 CET
Transactie ID: xxxxx
Gebruikersnaam: xxxx
Categorie: Informational;Games
Je probeert een internetsite te openen die is geblokkeerd met abonnement zilver.
The Lifestealer tears its way into the unfortunate body of a target unit, laying dormant and undetectable inside its living frame until he is ready to come to form. When he comes out of the unit, he deals damage to all nearby enemy units. If the infested unit is an enemy, the Lifestealer will devour it first, gaining the health the unit currently has.Fiole schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:12:
Kan je het kopieëren plakken misschien?
...Dus eigenlijk zoals ik al zei: te vergelijken met de champion Parasite van HoN, zn skill infest. Neem creep over: ren ermee rond en je kan er wat mee
paar verschillen:Fiole schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:17:
...Dus eigenlijk zoals ik al zei: te vergelijken met de champion Parasite van HoN, zn skill infest. Neem creep over: ren ermee rond en je kan er wat mee
creep verliest geen HP
cooldown is 100
hij doet 400 dmg (lvl 3) in 700 AOE als de creep dood gaat.
ps... hon heeft geen champions
[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 01-12-2011 15:19 ]
*kuch* en je kan in allied heroes
niet helemaal onbelangrijk
niet helemaal onbelangrijk
Dit topic is gesloten.
Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers