[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.642 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00
daanteb schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:26:
Zit er eigenlijk teamspeak ingebouwd in Dota2? Werkt dat een beetje?
Zit ingebouwd in Steam maar Skype werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Skype lijkt me beter in arranged team ja, maar om ff een snelle boodschap door te geven werkt het prima. Echte gesprekken mee voeren is het niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag eerste lekkere potje met Doom Bringer.
Stond 9/4 op het einde, met lekkere farm en items.

Helaas toch verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe meer ik speel, hoe leuker ik het vind worden! :)
Erg gaaf om met Doom Bringer los te gaan :D

Net nog een 4v5 gewonnen omdat onze carry zwaar gefed was.

Edit: Oops zag niet dat ik als laatste had gepost, sorry.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

dat had je toch weer goed gedaan, jezelf bovenaan die lijst zetten

*Rub3s is gewoon erg jaloers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rub3s schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:29:
dat had je toch weer goed gedaan, jezelf bovenaan die lijst zetten

*Rub3s is gewoon erg jaloers :o
Toen ik begon met de lijst was ik de eerste. (Moet ergens beginnen toch?)
Ik had voor de rest geen intentie om zsm te kunnen spelen.
En heb daarna de mensen toegevoegd in de volgorde dat ze mij dm-den.

Volgens mij heb ik de invite ook gekregen omdat ik redelijk fanatiek over Dota 2 was, en niet omdat ik 1e was/stond.

Stop flaming :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Lees ook die onderste zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarom ook de smiley erbij :p.
Was misschien ook niet helemaal slim om mezelf boven aan te zetten maar ok.

Ontopic; Wat ik me afvraag aangezien er nog weinig Dota 2 guides zijn.
Zijn Dota 1 guides nog van toepassing in Dota 2?
Ik wil graag met Doom Bringer oefenen en zat te zoeken maar er is echt nog geen fatsoenlijke Dota 2 guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:48:
[...]

Daarom ook de smiley erbij :p.
Was misschien ook niet helemaal slim om mezelf boven aan te zetten maar ok.

Ontopic; Wat ik me afvraag aangezien er nog weinig Dota 2 guides zijn.
Zijn Dota 1 guides nog van toepassing in Dota 2?
Ik wil graag met Doom Bringer oefenen en zat te zoeken maar er is echt nog geen fatsoenlijke Dota 2 guide.
zo ver ik weet is echt alles een 1-1 kopie van dota. dus oude guides gebruiken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
RocketKoen schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:51:
[...]

zo ver ik weet is echt alles een 1-1 kopie van dota. dus oude guides gebruiken
Ja, precies doe ik ook. Vaak even zoeken om de juiste items te vinden. Zijn namelijk meestal de dota 1 plaatjes.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Pffffffffff heb ik net Skyrim klaar en denk ik weer lekker te kunnen gaan falen Dota 2 bèta, komt SW:TOR met een weekend bèta en key op m'n account -_- Het houd maar niet op! =D

Voor wie het niet erg vind eens met een LoL speler Dota 2 te ontdekken: kd_700@hotmail.com is m'n steamID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Gister met TheAngel gespeelt, moet wel wennen aan het verschil tussen pubs in DOTA 2 en LoL, TheAngel liep meestal wel mee, maar de andere niet en dat had het resultaat dat ik te vaak in ging zonder dat de rest mee ging. :P Wel gewonnen, enemy team kon niet veel, was trouwens geeindigd als een 4 v 4, twee leavers vanaf het begin.

We hadden wel een epic team setup, Doombringer, Pudge, Razor en volgensmij Windrunner en een AFK Venomancer die volgensmij tegen de laatste 10 minuten terug kwam.

Gister ook een potje Slardar gespeelt of Slarder, I dunno. Die is me er ook een zeg, dat Bash effect is echt nice als je ze ook kan slowen met Toxic Orb + uitbreiding daarvan. Maar ik had Armlet, Masker met on use 100 attk speed en lifesteal en op een gegeven moment Black Bar? Of hoe dat magic immune item ook heet kon ik het hele team slopen in m'n eentje.

Er op af lopen, magic immune aan, speed aan (Q skill) je AOE stun (W skill) en dan je ulti armor reducing op de tank zodat je die makkelijk sloopt!

Als mensen vanavond mee willen doen, add me maar op steam: halflife@johnnie.gotdns.com ik heb TheAngel en Brokh al in m'n Friends list.

[ Voor 14% gewijzigd door OxTox op 22-11-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Slardar is wel lachen ja. Ook wel één van mijn favourites.

Zelf koop ik er meestal str treads, 2x bracer (soms vangaurd ipv bracers) en een desolator op. Als je snel desolator kan kopen, hak je echt bizar snel door je tegenstanders heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Rub3s schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:08:
Slardar is wel lachen ja. Ook wel één van mijn favourites.

Zelf koop ik er meestal str treads, 2x bracer (soms vangaurd ipv bracers) en een desolator op. Als je snel desolator kan kopen, hak je echt bizar snel door je tegenstanders heen.
Geen blink?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Vreemd genoeg eigenlijk niet nee. Hij heeft natuurlijk ook wel een movement speed van 500+ als hij sprint aan zet, wat ook wel erg helpt. En die stun werkt ook direct (in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld centaur, die overigens nog niet in het spel zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Die Dagger(blink ding) neem ik zelf nooit met slardar. Tenzij ik de initiater ben. Maar het is wel erg goed met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rub3s schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:44:
Vreemd genoeg eigenlijk niet nee. Hij heeft natuurlijk ook wel een movement speed van 500+ als hij sprint aan zet, wat ook wel erg helpt. En die stun werkt ook direct (in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld centaur, die overigens nog niet in het spel zit)
blink dagger gebruik je ook voor het verrassingseffect.
Je kan dan wel met 500 ms aankomen vliegen, maar dat houd niemand tegen om te verspreiden of jou te stunnen.
Dus in plaats van dat je blink > stun > attack > bkb + sprint > finish doet.
krijg je sprint + bkb > stun > attack > bkb weg > stunned en dood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

misschien dat ik slardar ook bijna nooit voor initiator gebruik, maar meer voor carrier/chaser/halve tank/anti invisibitches etc.

dagger kost zoveel voor het doel waar slardar em voor gebruikt =/ . Wel een heel ander verhaal voor earthshaker, tidehunter, trean en centaur natuurlijk (en nog een aantal anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Gister gespeeld met StormSpirit (speelde samen met iemand anders die ik leren kennen via een ander DotA2 potje) en ik moet erbij vertellen dat we beide 'redelijk' veel Dota (1) hebben gespeeld; met als gevolg dat ik mid vs Pudge 3/0 ging, en daarna lekker ganken overall (regen rune StormSpirit = rape). Snelle sheepstick rush is heerlijk :)
Mn vriend met Anti-mage, ook veel kills en VEEL farm, we facerollde door die games (we winnen samen best veel)

Heerlijk spel DotA 2, Ik blijf me ermee vermaken ^__^
...Alleen mogen ze wel is sommige bugs fixen, ik kan af en toe gewoon geen commands geven: dan staat er "order queu is full" en reageert ie niet meer als ik ergens klik / skills gebruik met als gevolg dat ik opeens tussen 4 tegenstanders creeps begin aan te vallen terwijl ik terug wil lopen naar base...kent iemand toevallig ook dit probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Anvesi op 22-11-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Fiole schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:46:
Gister gespeeld met StormSpirit (speelde samen met iemand anders die ik leren kennen via een ander DotA2 potje) en ik moet erbij vertellen dat we beide 'redelijk' veel Dota (1) hebben gespeeld; met als gevolg dat ik mid vs Pudge 3/0 ging, en daarna lekker ganken overall (regen rune StormSpirit = rape). Snelle sheepstick rush is heerlijk :)
Mn vriend met Anti-mage, ook veel kills en VEEL farm, we facerollde door die games (we winnen samen best veel)

Heerlijk spel DotA 2, Ik blijf me ermee vermaken ^__^
...Alleen mogen ze wel is sommige bugs fixen, ik kan af en toe gewoon geen commands geven: dan staat er "order queu is full" en reageert ie niet meer als ik ergens klik / skills gebruik met als gevolg dat ik opeens tussen 4 tegenstanders creeps begin aan te vallen terwijl ik terug wil lopen naar base...kent iemand toevallig ook dit probleem?
Goed nog 1 keer, een beta geen volle game -> report bugs en andere dingen die je vindt. Het woordt Beta wordt tegenwoordig vaak gebruikt als marketingstruuk maar bij dota2 is het nog een echte oldskool beta. Veel functies die er nog niet inzitten en nog veel bugs. Bekijk het ook niet als een standaard game, en serieus dus dit soort dingen moet je reporten. Het liefst zo gedetailleerd mogelijk, makers hebben daar echt wat aan.

Edit om half 2: Er is een nieuwe wave de deur uit, helaas geen invite hier! Hopelijk hebben anderen meer geluk.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 23-11-2011 01:33 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Postius schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:46:
[...]

Goed nog 1 keer, een beta geen volle game -> report bugs en andere dingen die je vindt. Het woordt Beta wordt tegenwoordig vaak gebruikt als marketingstruuk maar bij dota2 is het nog een echte oldskool beta. Veel functies die er nog niet inzitten en nog veel bugs. Bekijk het ook niet als een standaard game, en serieus dus dit soort dingen moet je reporten. Het liefst zo gedetailleerd mogelijk, makers hebben daar echt wat aan.

Edit om half 2: Er is een nieuwe wave de deur uit, helaas geen invite hier! Hopelijk hebben anderen meer geluk.
Daar ben ik ook van de op hoogte; maar bedankt dat je me er nog is op wijst. En net zoals bij elk spel zijn er bugs: vaak zijn er ook fixes, HEEEL MISSCHIEN zou het zou kunnen zijn dat nog iemand dit probleem heeft en weet hoe je ermee om kan gaan. En dan ZOU diegene misschien mij kunnen helpen. Maar goed voordat ik dat de volgende keer doe ga ik de beta forums wel kapot spammen dat ik een bug heb gevonden! Bedankt voor dit oh zo wijze advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Kom op dit is niet nodig. Helemaal niet bij zo'n klein forum. Als we het gewoon allemaal wat vriendelijker houden is het een stuk leuker om te lezen.

Gisteren bezig geweest met Clockwork Goblin, wel erg lastig moet ik zeggen. Iemand nog tips ervoor qua skill order en items?

Doe nu R > E > Q > W. Met 1 punt in W op level 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Die rocket is vrij belangrijk, daarna die eerste skill. De tweede skill zou ik een poosje op lvl1 houden (dan blijft de tegenstander toch al 3 seconden vaststaan).

Met die rocket kan je goed ganks zien aankomen + de runes checken.

Bij items zou je kunnen denken aan mana ring/mana boots. Daarnaast is aghanim op een duur echt een must (lijkt in eerste instantie irritant, maar je krijgt er een escape skill bij + lage cd). De rest van de items boeit eigenlijk niet zo erg, bijvoorbeeld de items radiance, assault cuirass, shivas guard en een heart kunnen allemaal op clockwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rub3s schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:28:
Die rocket is vrij belangrijk, daarna die eerste skill. De tweede skill zou ik een poosje op lvl1 houden (dan blijft de tegenstander toch al 3 seconden vaststaan).

Met die rocket kan je goed ganks zien aankomen + de runes checken.

Bij items zou je kunnen denken aan mana ring/mana boots. Daarnaast is aghanim op een duur echt een must (lijkt in eerste instantie irritant, maar je krijgt er een escape skill bij + lage cd). De rest van de items boeit eigenlijk niet zo erg, bijvoorbeeld de items radiance, assault cuirass, shivas guard en een heart kunnen allemaal op clockwork.
ik weet niet precies de namen in dota. maar je begint met 1 level in elke skill. Daarna kies je om je long range nuke of je ministun ding te maxen.
Nuke eerst als je harras nodig hebt (tegen 2 ranged ofzo). Ministun ding als je denkt dat je kills kan halen in de lane.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Als ik al die verhalen zo hoor , kan ik niet wachten totdat ik dota 2 heb.

Ikzelf heb nog nooit een game gespeeld zoals dota 2 dus zal voor mij allemaal nieuw zijn, maar jullie kunnen me daar vast wel mee helpen :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

RocketKoen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:33:
[...]

ik weet niet precies de namen in dota. maar je begint met 1 level in elke skill. Daarna kies je om je long range nuke of je ministun ding te maxen.
Nuke eerst als je harras nodig hebt (tegen 2 ranged ofzo). Ministun ding als je denkt dat je kills kan halen in de lane.
Hoeft niet persé. Je kan ook voor e-q-e-w-e gaan (volgorde van nemen van skills). De cd van die rocket gaat ook flink omlaag, wat weer gratis maphack oplevert :)

ik weet niet of er ook al zoiets voor dota 2 is, maar dit zijn de stats en skills voor dota 1: http://www.playdota.com/heroes/clockwerk-goblin

@GAMEKINGZ
Ik sta ook te popelen :o Ik hoop dat ik rond de kerst dota 2 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Dan deed ik het toch goed met skill order. Merk dat mijn early game best goed is met Clockwork maar later mijzelf een beetje overschat. En mijn team die dan niet meegaat.

@Rub3s; denk dat het wel eerder dan kerstmis wordt hoor. Ik merk in de week dat ik in beta zit dat het al zo gegroeid is. Van 2000 naar 7000 op piekuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik hoop het :'(

Als ik alleen al dat topic zie op playdota om nog in een extra draw mee te doen voor een key, hebben daar al 60k mensen een berichtje neergezet (ik weet niet hoeveel unieke).

Ik wil niet weten hoeveel mensen zich opgegeven hebben voor de beta via de normale manier :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Heb gister toevallig Clockwerk gespeeld; ik level zelf eerst mn E voor haress, en 1 punt in W. Dan E maxen en ondertussen ook Q (en R / ulti als het kan). je hoeft het ook niet alleen voor je eigen lane te gebruiken he, vindt het zelf heel handig het van top./bot lane naar mid te sturen; de rune te checken en mid te haressen zodat mn teamgenoot een kill kan pakken of kan pushen zodat deze de rune in zn bezit kan krijgen. zelf nou ik NOOIT Aghanims op Clockwerk. Eerst vanguard, daarna zie ik wel wat voor situatie zich voor doet; heavy magic -> magic armor etc. of eventueel een BKB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik wil niet de wijsneus uithangen hoor 8) , maarre bkb is niet echt een geschikt item volgens mij. Volgens mij is zijn rol meer dat hij juist de damage krijgt, ipv dat hij damage ontwijkt. Maar goed, het zou kunnen dat ik het verkeerd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Rub3s schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:48:
Ik wil niet de wijsneus uithangen hoor 8) , maarre bkb is niet echt een geschikt item volgens mij. Volgens mij is zijn rol meer dat hij juist de damage krijgt, ipv dat hij damage ontwijkt. Maar goed, het zou kunnen dat ik het verkeerd heb :+
Denk dat BKB op iedereen behalve support wel goed is. Ook als Clockwork kun je niks meer als je gestunned, silenced, snared etc. bent :P. Ik ga iig nog even stoeien met Clockwork. Met HoN ben ik nooit echt fan van pharaoh geweest, maar dat was vooral omdat ik dat model echt niet uit kon staan. In tegenstelling tot Clockwork die ik echt geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Maar het is niet dat hij carrier is of hééélee belangrijke skills heeft, nadat hij zijn combo gedaan heeft (combo lukt meestal toch wel door de stun van zijn ulti). Het gevaar is ook als je BKB gebruikt dat ze gaan focussen op andere heroes, die vaak toch een stuk sneller dood gaan dan clock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Als jij erin gaat met ulti; en gelijk bkb aanzet kunnen ze weinig. Die tijd heb je nodig dat je team op kan volgen. Er zit vaak 2-3 seconden voordat jij erin bent gegaan en dat je team er is...en als je tijdens die tijd NIET magic immume bent heb je grote kans dat je al dood bent voordat zij er zijn, wat jou initiate dus zinloos maakt. dat is de voornaamste reden voor BKB, en je als je zegt dat ze andere focussen, je HOEFT hem niet aan te zetten. Je kan dit dus pas doen als JIJ gefocused wordt of doodgaat! Dan 'verspil' je hem dus niet. Verder is necrominion ook goed op clockwerk, als je 1vs1 ulti + W doet zit iemand vast, gelijk necro aanzetten is harde dmg. Mana burn, plus 2x minion die hem slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Naja, dat zal wel een andere speelstijl zijn :) Zelf zou ik zelfs blademail boven bkb op clockwork prefereren: aanzetten als de stuns voorbij zijn, zodat je ze nog wat pijn doet als ze aanvallen.

Necro is idd ook wel leuk item op hem ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Voordat je blademail haalt zou ik een vanguard halen, dan heb je de counter tegen melee dmg al. blademail is meer iets voor Axe, met zn taunt. Want net zoals met BKB is blademail hetzelfde: een carry is de enige die melee dmg doet, waarvoo Blademail zin heeft. Ziet die dat jij hem aanzet? Gewoon iemand anders aanvallen. Persoonlijk vind ik Shiva nog zinvoller op Clockwerk dan Blademail; maar goed. Smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Blademail was als alternatief voor BKB, áls ze dreigen aan te vallen na de combo van clock

Blademail returned trouwens alle damage, ook magic en pure damage :) (of ze moeten dat veranderd hebben in dota2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grappig om te zien dat HoN er alles aan doet om ook zsm een paar "features" die aangekondigd waren in HoN ook gaat implementeren.
Het mentoring principe en de live matches spectaten zijn nu blijkbaar mee bezig. (Kreeg een mailtje van HoN).
Ook LoL is nu bezig om live matches te kunnen spectaten :p.

Vind het wel grappig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Fiole schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:47:
Voordat je blademail haalt zou ik een vanguard halen, dan heb je de counter tegen melee dmg al. blademail is meer iets voor Axe, met zn taunt. Want net zoals met BKB is blademail hetzelfde: een carry is de enige die melee dmg doet, waarvoo Blademail zin heeft. Ziet die dat jij hem aanzet? Gewoon iemand anders aanvallen. Persoonlijk vind ik Shiva nog zinvoller op Clockwerk dan Blademail; maar goed. Smaken verschillen ;)
Blaidmail is zeker beter dan BKB.
Nadat je initiate ben jij vaak het makkelijkst om aan te vallen, vooral voor degene die je in je wall vangt.
Zelfs met BKB kan je nog flink wat dmg op je krijgen. Blademail geeft ze een goede reden om je helemaal niet aan te vallen. En de anti-stun heb je niks aan want jouw damage is niet zo geweldig, het gaat om je disables. En tegen de tijd dat de enemy kan reageren zijn die toch allemaal op cooldown.
Focussen ze je toch, dan doe je iig zoveel schade dat je team ze makkelijk opruimt.

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 23-11-2011 21:50 ]

TheS4ndm4n#1919

• Anvesi

Anvesi

Vraagje voor iemand: heb (TOEVALLIG) gister avond Clockwerk gerandomed, maar of ik ben gek, of zijn ulti is bugged. Als je zijn ulti cast op een enemy hero, en er staat een vriendelijke creep in de weg wordt je nog steeds naar die hero getrokken? Alleen met Aghanims zou je naar een friendly creep kunnen. Dan werkt het dus omgedraait zoals met Pudge. Zonder Aghanims zou hij die creep overslaan en je naar een hero moeten trekken. Ik merkte dat het bijna elke keer niet werkt als ik ulti casten zonder scepter op hero met creep ertussen...super vervelend als je iemand probeert te pakken die achter jou creeps staat :(
(ps: voordat ik nou weer van die 'slimme' mensen krijgen die me zeggen dit te posten op de beta forums: heb ik al gedaan)

[ Voor 9% gewijzigd door Anvesi op 24-11-2011 12:58 ]

• Michielodc
Ik dacht dat het door creeps ging, maar wat hier staat http://www.dotastrategy.c...etrapClockwerkGoblin.html is dat denk ik niet. Maar het hit alleen enemy's.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hook stopt op iedereen, maar je wordt alleen naar enemies getrokken. Irritant, maar zo hoort het volgens mij.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:10:
Grappig om te zien dat HoN er alles aan doet om ook zsm een paar "features" die aangekondigd waren in HoN ook gaat implementeren.
Het mentoring principe en de live matches spectaten zijn nu blijkbaar mee bezig. (Kreeg een mailtje van HoN).
Ook LoL is nu bezig om live matches te kunnen spectaten :p.

Vind het wel grappig. :+
HoN is sowieso game over wanneer DotA 2 live gaat. Maakt niet uit wat ze doen, ze hebben de community te hard "genaaid" pardon my french. Van LoL zal ook een flink grote groep overstappen op DoTA 2, maar minder groot dan van HoN naar DotA 2. But only time will tell.

Ik vind HoN geweldig, maar wat ze met die early access hero´s hebben gedaan hadden zo nooit moeten doen.
Ik ben blij dat Skyrim uit is, daar hou ik het wel even mee uit tot DotA 2 :+ . Heeft Valve nog wat gemeld over de "lag", ik lees overal dat DotA traag reageerd op je commands tov HoN

• Anvesi

Anvesi

Het punt is dat: als je hem over een (FRIENDLY!!!!) creep cast ZONDER aghanims dat je hook NIET zou moeten stoppen bij die creep, maar als je een enemy hit dat je WÉL naar die enemy gaat, ondanks het feit dat er een friendly creep voor staat. Dit is voor zover ik weet. Of 'faalt' je hook zodra er een friendly hero of creep voor staat?

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

Misschien een debiele vraag, maar ik heb mijn pc steam staan en daar kan ik mijn dota2 wel zien, maar op mijn imac niet. Is er uberhaupt al een mac versie? Of is alleen de windows versie in beta?

Verwijderd

Quicksilver schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:26:
Misschien een debiele vraag, maar ik heb mijn pc steam staan en daar kan ik mijn dota2 wel zien, maar op mijn imac niet. Is er uberhaupt al een mac versie? Of is alleen de windows versie in beta?
Er is inderdaad (nog) geen mac versie.

• Forn
@ Fiole; bij mij stopt de ulti gewoon bij iemand anders dan een enemy hero. Wel een supergave hero, erg lastig. Wil toch niet altijd lukken. Met Windrunner (mijn schatje) heb ik eigenlijk alleen maar goede games. Zo'n aanrader. Vanochtend ook weer 5/0 gegaan in een solo-lane vs 2 (1 iemand was helemaal niet geconnect). Ga meestal iets supporty met een sheepstick rush, maar semi-carry met Aghanims en Mjollnir is ook hartstikke leuk.

Ik denk trouwens niet dat LoL kapot gaat met Dota2. Is hetzelfde spel maar toch heel anders, al mijn LoLende vrienden zitten ook niet te wachten op Dota2 :(.

• sbmuc
Forn schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:04:

Ik denk trouwens niet dat LoL kapot gaat met Dota2. Is hetzelfde spel maar toch heel anders, al mijn LoLende vrienden zitten ook niet te wachten op Dota2 :(.
Idd, van mijn HoN vrienden zit 100% te wachten op DotA 2 en de LoL mensen misschien maar 40-50%.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fiole schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:24:
Het punt is dat: als je hem over een (FRIENDLY!!!!) creep cast ZONDER aghanims dat je hook NIET zou moeten stoppen bij die creep, maar als je een enemy hit dat je WÉL naar die enemy gaat, ondanks het feit dat er een friendly creep voor staat. Dit is voor zover ik weet. Of 'faalt' je hook zodra er een friendly hero of creep voor staat?
Klopt, het is mega irritant, maar zo werkt het volgens mij ook in dota 1. Misschien dat het anders te simpel is ofzoiets :+

des te meer reden voor aghanims

• Forn
Ik vind het wel logisch. Anders zou hij echt belachelijk goed kunnen initieren. Volgens mij wordt Clockwerk ook gezien als een hero met een hoge skillcap, en dat maakt hem juist zo leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen zo/straks nog een potje doen?

Verwijderd

Goede middag,

Ik heb de beta een klein weekje in het bezit (via een random pick tijdens een stream) en ik vind het tot nu toe een erg vermakelijk iets. Boven is al veel gezegd over de voor en nadelen. Persoonlijk vind ik interface iets te groot.Verder moet ik erg wennen aan de item list. Ik heb geen hon of lol ervaring, ik heb alleen dota 1 een periode fanatiek gespeeld. Een leuke toevoeging vind ik dota tv. Tijdens het wachten kun je met maximaal 64 man inschakelen op een match welke al bezig is. Wat me opvalt is dat community behoorlijk in negatieve zin veranderd is. Over het algemeen wordt er veel gezeikt en daarnaast vindt er tijdens dota tv en het spelen veel strijd plaats tussen dota/hon en/of lol spelers. Persoonlijk hoop ik dat er voor de game eenmalig betaald moet worden.

Terugkomend op een paar posts hierboven;
Ik draai dota 2 beta op een imac 27 inch gewoon via hetzelfde steam account. (dmv bootcamp)

Ik ben wat rusty maar ben druk bezig om het gevoel terug te krijgen.
Mocht je interesse hebben voeg mij dan toe en dan kunnen we gewoon wat gaan lachen ingame

Steam account; 072Bosj

Grtz,
Bosj

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je volgens mij toegevoegd :).

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:06:
Goede middag,

Ik heb de beta een klein weekje in het bezit (via een random pick tijdens een stream) en ik vind het tot nu toe een erg vermakelijk iets. Boven is al veel gezegd over de voor en nadelen. Persoonlijk vind ik interface iets te groot.Verder moet ik erg wennen aan de item list. Ik heb geen hon of lol ervaring, ik heb alleen dota 1 een periode fanatiek gespeeld. Een leuke toevoeging vind ik dota tv. Tijdens het wachten kun je met maximaal 64 man inschakelen op een match welke al bezig is. Wat me opvalt is dat community behoorlijk in negatieve zin veranderd is. Over het algemeen wordt er veel gezeikt en daarnaast vindt er tijdens dota tv en het spelen veel strijd plaats tussen dota/hon en/of lol spelers. Persoonlijk hoop ik dat er voor de game eenmalig betaald moet worden.

Terugkomend op een paar posts hierboven;
Ik draai dota 2 beta op een imac 27 inch gewoon via hetzelfde steam account. (dmv bootcamp)

Ik ben wat rusty maar ben druk bezig om het gevoel terug te krijgen.
Mocht je interesse hebben voeg mij dan toe en dan kunnen we gewoon wat gaan lachen ingame

Steam account; 072Bosj

Grtz,
Bosj
Ja het kinderlijke ge-rage tussen de spelers van verschillende spellen en ook onderling is erg vervelend en altijd aanwezig. Maarjah ach, dat heb je met al die heethoofden die zichzelf oh zo pro vinden. Als je ze pwnt ben je of een hacker (vooral in shooters), Lucker of zijn ze ineens poeslief omdat ze met jou matches willen winnen -_-

Tweede grootste ergernis voor mij is ook de belachelijk grote UI. In LoL kan je de grootte aanpassen en overbodige delen weghalen. Ik speel daar dan ook met een minimale en kleine UI : overzicht is rg belangrijk. Ze moeten dit snel toevoegen anders blijf ik me daar aan ergeren =p Voor de rest moet ik zeggen dat het lekker speelt en er goed uitziet. Wel zeer moeilijk om aan te wennen als je LoL gewend bent.

• Anvesi

Anvesi

De 'teamspirit' is vaak inderdaad negatief. Vaak merk ik wél dat als mensen beginnen met praten via in-game VoIP dit vaak een STUK minder is. Dit omdat er dan meer communicatie is. Vaak heb ik als met een teamgenoot praat en andere dit ook doen, dat mensen véél minder negatief zijn. Dat scheelt dus wel. Verder is het inderdaad jammer de de 'community' zo laag is geworden. Dit komt (denk ik) vooral door LoL en HoN. In 9/10 games wordt hier voor elke reden die je kan vinden geflamed, en dat wordt hier overgenomen. Wel jammer..maar goed, hopelijk wordt dat nog beter.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
hoii ik heb een vraagje he. hoe kun je aan een dota 2 key komen.
hoe kun je een invite krijgen voor de beta bedoel ik dan dus eigenlijk

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Topicstarter
Je kon je opgeven voor de beta op de website. (Weet niet of dat nog zo is.)
Echter zijn er ook een heleboel contest waar je een key zou kunnen winnen.

Als laatste middel kun je altijd nog op de Dota 2 beta lijst voor tweakers die een key zoeken.
Hopelijk zijn de mede-tweakers zo aardig om elkaar te helpen aan de beta.

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:31
Net nog ff een potje gedaan met TheAngel, hij als doom, ik als sniper. Ons team was heel slecht, maar leken tegen het eind weer een kans te krijgen. Helaas was ik aan het shoppen terwijl in bij de river liep (-.-) en werd geganked. Clockwerk besloot te ulti-en 10 sec nadat ik dood was, en de push daarna was het alsnog game-over :(

Verwijderd

Topicstarter
Clockwerk kreeg het ook 2x voor elkaar om mij vast te zetten :P.
Erg vervelend, en idd op het einde ging Clockwerk voor de engage terwijl we 4vs5 stonden :p.

Word snel tijd om met wat tweakers te spelen op skype, lijkt me een stuk handiger :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:46:
Je kon je opgeven voor de beta op de website. (Weet niet of dat nog zo is.)
Echter zijn er ook een heleboel contest waar je een key zou kunnen winnen.

Als laatste middel kun je altijd nog op de Dota 2 beta lijst voor tweakers die een key zoeken.
Hopelijk zijn de mede-tweakers zo aardig om elkaar te helpen aan de beta.
Welke contests en waar kan ik die vinden? :p

Wacht al zolang op een key maar ben bang dat ik hem niet meer ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
DivineNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:24:
[...]

Welke contests en waar kan ik die vinden? :p

Wacht al zolang op een key maar ben bang dat ik hem niet meer ga krijgen.
Playdota.com heeft af en toe contests. Verder zou ik niet zo bang zijn over die keys. Sinds zaterdag is het aantal spelers op piekuren gegroeid van 6k naar 8k gisteravond. Dus er worden wel langzaamaan keys uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Phyc schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:56:
[...]

Playdota.com heeft af en toe contests. Verder zou ik niet zo bang zijn over die keys. Sinds zaterdag is het aantal spelers op piekuren gegroeid van 6k naar 8k gisteravond. Dus er worden wel langzaamaan keys uitgedeeld.
En een week geleden was het nog 2k. Dat groeit dus gigantisch. Merk dat de vraag nog wel gigantisch is. Wordt continu gevraagd of ik nog een key heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Forn schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:10:
[...]

En een week geleden was het nog 2k. Dat groeit dus gigantisch. Merk dat de vraag nog wel gigantisch is. Wordt continu gevraagd of ik nog een key heb.
Heb je nog een key dan?! xD joke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:10:
[...]
Merk dat de vraag nog wel gigantisch is.
No shit......

Ik denk dat als ze de beta compleet open gooien, Dota 2 gelijk het meest gespeeld wordt van alle steam spellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Rub3s schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:07:
[...]

No shit......

Ik denk dat als ze de beta compleet open gooien, Dota 2 gelijk het meest gespeeld wordt van alle steam spellen.....
Zou wel tof zijn :)

Btw, wat is het niveau van de spelers hier eigenlijk? Ikzelf heb alleen maar pubs gespeeld op bnet, vroeger zelfs zo'n tooltje waar je zelf een lijst van leavers kon maken etc. Afgelopen maanden paar pubs op dotacash gespeeld, daar heb je wel meer teamplay maar haalt het niet bij match met teamspeak denk ik. Ben wel benieuwd hoe het spelen via headsetje is :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb alleen maar op niet-officiele servers gespeeld: Garena en fawkz/eurobattle.net. Ook alleen maar pubs eigenlijk. Vooral veel op eurobattle gespeeld, omdat het op Garena erg moeilijk was om snel in een game te gaan. Niveau op eurobattle verschilt heel erg per game, maar met de standaard bot daar was het wel mogelijk om leavers en maphackers te bannen en om een beetje gebalanceerde games te krijgen (werkt ook met een ladder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Wat is het grote pluspunt van Dota2 boven HoN?

Ik zie veel mensen praten dat Dota2 superieur is aan Hon/LoL maar ik kom niet echt argumenten tegen. Wat ik zo zie van de streams is dat Dota2 trager is en dan bedoel ik dan met name attack animatie, deny-en en gameplay overal.

Wat ik begrepen heb is dat je in dota2 unlimited kan stacken ook al liggen er corpses. Pullen is op dezelfde tijd als in hon. dat is op 17 of op 37 na (dat doe je pas na een double stack, anders push je de lane en dat wil je juist niet.)

Zover mijn HoN kennis tov van Dota2. Hoe zit het met de OP-ness van heroes in dota2? In HoN bijvoorbeeld is slither keihard generfed ten opzichte van Venomancer (zijn passive, slow poison attack en wards). Magebane en antimage e.d. Buybacks, wards, towers en courier. Valt dat te behappen of totaal niet?

Wanneer ik mijn dota2 key krijg dan weet ik het wel, even facerapen met broodmother,, oooh kan haast niet wachten op deze OP hero :P

Groetjes de kaasman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Dota2 is nog beta. Dus attack animatie etc is nog niet optimaal. Daarnaast krijg je eigenlijk gewoon de DotA mod van WC3. Met al die heroes erbij. HoN heeft er veel van DotA + zelf gemaakte heroes, maar ook een aantal niet. De gameplay van HoN en DotA2 zijn eigenlijk gelijk. Zelf heb ik DotA2 nog niet gespeeld, maar de updates die in DotA zijn ingevoerd, zijn denk ik ook verwerkt in DotA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kaasboerke schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:08:
Wat is het grote pluspunt van Dota2 boven HoN?

Ik zie veel mensen praten dat Dota2 superieur is aan Hon/LoL maar ik kom niet echt argumenten tegen. Wat ik zo zie van de streams is dat Dota2 trager is en dan bedoel ik dan met name attack animatie, deny-en en gameplay overal.

Wat ik begrepen heb is dat je in dota2 unlimited kan stacken ook al liggen er corpses. Pullen is op dezelfde tijd als in hon. dat is op 17 of op 37 na (dat doe je pas na een double stack, anders push je de lane en dat wil je juist niet.)

Zover mijn HoN kennis tov van Dota2. Hoe zit het met de OP-ness van heroes in dota2? In HoN bijvoorbeeld is slither keihard generfed ten opzichte van Venomancer (zijn passive, slow poison attack en wards). Magebane en antimage e.d. Buybacks, wards, towers en courier. Valt dat te behappen of totaal niet?

Wanneer ik mijn dota2 key krijg dan weet ik het wel, even facerapen met broodmother,, oooh kan haast niet wachten op deze OP hero :P

Groetjes de kaasman.
Wat attack animations betreft heb je helemaal gelijk. net stroop... In hon is lasthitten en deny'en een skill. Je kan zien dat de tegenstander een attack-animation doet, en door een snellere hero te hebben of dichterbij te staan kun je hem dan nog voor proberen te zijn.
In dota2 is (bij sommige hero's) de wind-up van de attack animation 2/3 ofzo van het totaal... no way dat je dus kan reageren op het moment dat je een tegenstander iets ziet doen.

Venomancer verschilt vooral op 1 punt van slither. Venomancers passive geeft een stacking slow, maar die van slither doet veel meer damage.

magebane/antimage zijn vrijwel hetzelfde. Alleen magebane krijgt zn magic def. bij zn blink en antimage bij zn passive. Maar antimage is veel moeilijker op het moment. Niet zijn schuld, maar in Dota2 kun je (zover ik weet) geen mana balkjes boven de tegenstanders zien. Je kan ze wel selecteren om te kijken hoeveel mana ze nog hebben, maar in een gevecht heb je dus geen flauw idee op wie je je ulti moet gebruiken en wie je nog mana van moet stelen.

Junlge heb ik nog niet echt geprobeert. Ik zal eens kijken een keertje in een practice match met Axe ofzo. Maar dat vind ik nu nog een beetje gevaarlijk omdat ik de jungle creeps niet ken. En dit weekend speel ik swtor ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Er zijn op dit moment nog niet zo heel veel jungle-heroes volgens mij....

enigma is één van de betere nu denk ik, maar enchantress en chen zijn ook wel goed (die laatste is alleen érg moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Chen is makkelijk in de jungle. Je moet alleen bij de echte gevechten weten hoe je al die creeps moet aansturen. Zelf vond ik Chen altijd leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Voor de mensen bij wie dota crashed bij veelvuldig alttabben: -windowed -noborder werkt bij mij erg goed!

Edit: -novid is ook vrij handig.

Verder net een potje waarin een axe battle fury kocht ipv blink dagger.................

[ Voor 37% gewijzigd door Phyc op 25-11-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Great, heb 4 mensen waar ik regelmatig HoN mee speel. En nu heeft een er van een invite ontvangen dus 3 hebben nu een key en eentje niet.
Dat is wel erg jammer.

Servers zijn op dit moment wel down, weet iemand waarom? Uit de forums kan ik het iig niet zo 123 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een key gekregen van iemand, ik kan dus uit de lijst in de op.

En bohhh wat is die game moeilijk in het begin :P

edit: volgens mij is niet bekend waarom hij down is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niqulaz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-08-2021
Er staat hier een waarschuwing dat bedelen om keys niet de bedoeling is, maar ik zou er graag een willen. Er staat in deze thread iets over een lijst, maar die kan ik echt niet vinden :( please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niqulaz
(pm's met advies zijn altijd welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dan moet je beter zoeken naar die lijst hé :P

Er zijn er zoveel die zooo graag een key willen, ik ben er ook één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
PM de topic starter om op die lijst te komen.
Heb zelf ook een PM lopen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand wat simpele vragen beantwoorden van een noob die LoL gewend is?

- Zodra ik al mijn skills gemaxed heb blijf ik zodra ik lvl dat icoontje krijgen dat ik een skill kan upgraden. Wat moet ik hiermee? Ik zag dat ik heb over mijn stats kon slepen. Betekend dit dat het als mijn skills gemaxed zijn ik mijn stats ermee kan verbeteren?

- Aangezien ik een simpele champ wou om mee te starten heb ik windrunner gekozen. Goede keuze? (ranged zodat ik minder makkelijk doodga, en best leuke skillset)

- Welke champs zijn uberhaubt goed om mee te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niqulaz
Dank jullie wel jongens, compleet overheen gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:20:
Kan iemand wat simpele vragen beantwoorden van een noob die LoL gewend is?

- Zodra ik al mijn skills gemaxed heb blijf ik zodra ik lvl dat icoontje krijgen dat ik een skill kan upgraden. Wat moet ik hiermee? Ik zag dat ik heb over mijn stats kon slepen. Betekend dit dat het als mijn skills gemaxed zijn ik mijn stats ermee kan verbeteren?

- Aangezien ik een simpele champ wou om mee te starten heb ik windrunner gekozen. Goede keuze? (ranged zodat ik minder makkelijk doodga, en best leuke skillset)

- Welke champs zijn uberhaubt goed om mee te starten?
- Ja, je kan al vanaf level 1 je stats levelen in plaats van skills. Meestal begin je vanaf level 15 daarmee.

- Windrunner is een uitstekende beginner _hero_ (noem het geen champions, mij maakt het niet uit, een gros van de dota spelers wel). Ze kan namelijk alles. Heeft een leuke skillset en past imo echt in elke teamsetup.

- Andere leuke beginner heroes zijn bijvoorbeeld Lich en Dazzle. Add Vykro op steam, dan kan ik je wel hlepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:55:
[...]

- Ja, je kan al vanaf level 1 je stats levelen in plaats van skills. Meestal begin je vanaf level 15 daarmee.

- Windrunner is een uitstekende beginner _hero_ (noem het geen champions, mij maakt het niet uit, een gros van de dota spelers wel). Ze kan namelijk alles. Heeft een leuke skillset en past imo echt in elke teamsetup.

- Andere leuke beginner heroes zijn bijvoorbeeld Lich en Dazzle. Add Vykro op steam, dan kan ik je wel hlepen.
In lol heten ze champs :X srry. Ik kan me precies voorstellen hoe ik een enorme nerdrage over me heen krijg van een diehard dota speler online :P Ik probeer er rekening mee te houden.

Thx! Ik zal je toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

Michielodc schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:11:
Dota2 is nog beta. Dus attack animatie etc is nog niet optimaal. Daarnaast krijg je eigenlijk gewoon de DotA mod van WC3. Met al die heroes erbij. HoN heeft er veel van DotA + zelf gemaakte heroes, maar ook een aantal niet. De gameplay van HoN en DotA2 zijn eigenlijk gelijk. Zelf heb ik DotA2 nog niet gespeeld, maar de updates die in DotA zijn ingevoerd, zijn denk ik ook verwerkt in DotA2.
Zo gelijk zijn ze niet hoor, heb toch twee jaar HoN gespeeld (en daarvoor een paar jaar DotA) en bij Dota2 voelt alles toch iets lomper en logger aan. Maarrr, het is wel een stuk meer hardcore dan de meeste spelers gewend zijn zo te zien. Gastjes die van LoL afkomen lijken het er iig moeilijker mee te hebben dat de HoN spelers (2 teammates van me zijn van LoL anderen van HoN, grappig om te zien hoe het verschilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Ik begin aardig zat van 't spel te worden. Valve moet toch echt iets gaan verzinnen op de leavers, want heb tot nu toe 2 van de 15 potjes zonder leavers gehad. In HoN is er dan nog enige compensatie in de vorm van gpm, in dota ben je gewoon screwed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dota 2 is nog in beta...

lijkt een beetje op de manier waarop de beta van BF3 tot de grond toe geflamed werd :P

kortom: ze zullen wel een manier vinden tegen leavers

[ Voor 20% gewijzigd door Rub3s op 28-11-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die mij geDM'd heeft vandaag en gisteren zal ik vanavond verwerken in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb gelukkig al een beta key gehad van me buddy Wehsing die op invitational tournaments speelt in EBIN.

altijd chil om PRO gamers friends te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Wellicht kan er ook een lijstje gemaakt worden van mensen die inmiddels een key hebben? Eventueel daarbij ook de ervaring noteren, zodat men weet of men op hetzelfde niveau zit?

Op zich ook handig om dan zelf maar te beginnen:

Steam ID: Phycenz
Ervaring: Redelijk, 2,5 jaar HoN gespeeld, rond 1700mmr. Tot nu toe in dota2 alle keren mid kunnen winnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Phyc op 28-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Zijn wel weer veel keys weggegeven afgelopen weekend, nu peak van bijna 12000 dota2 spelers :)

[ Voor 6% gewijzigd door daanteb op 28-11-2011 12:42 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Ze zijn alleen wederom vergeten om mij een key te geven :P. Misschien toch te eerlijk geweest in die enquete xD. Had netjes ingevuld max 2 uur ervaring te hebben met Dota.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

hmmmja mij ook.....

Ik vermoed trouwens dat het niet zo heel veel uitmaakte wat je bij die enquete had ingevuld. Volgens mij hadden ze ergens ook neergezet dat ze niet één bepaalde groep gingen uitnodigen (bijvoorbeeld alleen mensen die giga pro zijn in dota), maar gewoon van allerlei mensen. Hetzelfde geld voor de hardware van de mensen.

Op playdota.com had ik trouwens in het verkeerde topic gepost om nog extra kans te maken op een key |:( . Naja.... dat ken er ook nog wel bij :9 . Ze geven daar trouwens nu 80 keys per dag weg, wat al iets meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik begin nu echt het gevoel te krijgen dat IEDEREEN in de beta zit behalve ik. Ook als je naar de steam stats kijkt het stijgt als een gek. Overigens verwacht ik echt nog wel erin te komen maar ik vindt het wel logisch dat valve het via invite waves doet. Als je die beta open zou maken ligt binnen 10min je netwerk plat denk ik.

/beggermode
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGG KEEYYY NUUUU AAHHHHHH

*het is nogal frustrerend om 75% van je steamfriends dota2 te zien doen*

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:55:
[...]

Ik vind alleen een Vykromond, ben jij dat?
Phyc schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:10:
Wellicht kan er ook een lijstje gemaakt worden van mensen die inmiddels een key hebben? Eventueel daarbij ook de ervaring noteren, zodat men weet of men op hetzelfde niveau zit?

Op zich ook handig om dan zelf maar te beginnen:

Steam ID: Phycenz
Ervaring: Redelijk, 2,5 jaar HoN gespeeld, rond 1700mmr. Tot nu toe in dota2 alle keren mid kunnen winnen.
Goed plan :)

Steam ID: Kåraqz
Ervaring: 0, veel LoL gedaan dus de basics van de game snap ik maar ik zuig hard in Dota. :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Ah heerlijk potje net, precies waar ik voor speel. Mid met storm spirit tegen een, toegegeven, wel erg slechte sniper. Uiteindelijk 20-3-18 met orchid, hex, linken's, bottle en boots. 514 gpm, 695 xpm. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Is dat in easy-mode? Of is er nu alleen nog maar normal-mode?

Als het normal-mode is, lijkt het dat je flink hebt kunnen farmen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Er is alleen normal mode. Dus ja, kon aardig wat 3x-4x creepwaves farmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

En die items :o Misschien was bloodstone wel leuk geweest, maar verder erg goeie items.

Hoe ver kon je wel niet roflen over de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Kon Iets verder dan de halve map met mn ult :). Potje daarna overigens tegen een team met 4 stuns, ons team 1(mirana), net verloren omdat mijn teammates hadden bedacht dat ze rond 58min wel een 3v5 gank konden doen. Uiteindelijk wel het andere team kunnen afmaken, maar tijdens de counterpush ging onze ancient doen... Bijzonder zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Haal mij maar van de key list, heb er 1 van een vriend gehad.

Echt een leuk spel!! Heb al wel 3x last gehad van leavers :(

Wel 1 spelletje kunnen winnen 4 vs 5, dat is dan wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Gisteren weer twee potjes verloren. Beide potjes ging ik persoonlijk als een tierelier, eerste met Windrunner waarbij ik op het begin 7-0 ging. Echter omdat mijn team niet bijzonder goed bezig was en het andere team een heel vervelende strategie had hebben wij alsnog verloren. Ze deden namelijk helemaal niks, bleven bij de turret, en zodra wij een turret zaten te pushen sprongen opeens Enigma erin met blink dagger, Lich deed zijn ult en daarna was Void er met zijn bubbel om iedereen af te maken. Afijn, die verloren dus.

Daarna een potje met Rikimaru, op het begin een nightstalker die vrijwel snel kills oppakte, ik bleef gewoon redelijk farmen totdat ik wat kills oppakte. Uiteindelijk 15-2 ge-eindigd, dat mocht helaas ook niet baten, een paar leden die minder dan 5 kills hadden en meer dan 15 deaths. Ik heb mij vooral het laatste potje heel erg vermaakt. Ik ga meer Riki spelen! Leukste carry vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Riki is jammer genoeg niet echt een hele 'harde' carry. Hij verliest het vaak tegen andere carriers, zeker als het andere team wat slimmer is en wards/sand koopt.
Pagina: 1 ... 4 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers