[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.640 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

warlock: http://blog.dota2.com/2011/11/burnt-offerings/

(ik vond em zelf nooit zo leuk om te spelen, maar toch leuk dat er weer één toegevoegd is!)

:)

edit: youtube filmpie ziet er ook gaaf uit: YouTube: [DotA 2] Warlock, Demnok Lannik

[ Voor 32% gewijzigd door Rub3s op 11-11-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik zit sinds gisteravond ook in de bèta dankzij die Duitse kennis van mij =D Ziet er goed uit, ik heb alleen wat performance issues (i5 750, 4gig ram, hd5870) maar vanavond alsnog ff goed aan een test onderwerpen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik heb sinds gister ook via een vriend een invite gehad. Paar potjes gespeeld tegen bots en niet ééns alles gewonnen, al anderhalf jaar geen dota meer gespeeld dus was even inkomen. Voelt wel weer lekker dota aan. Jammer genoeg zitten mijn favo heroes er nog niet in( phantomlancer, Meepo en spiritbreaker ;( ) .

@brutal1ty : Ik heb geen performance issues kunnen ontdekken -> Amd X4 955 @ 3.8GHz , 4 Gig, HD5870.

[ Voor 18% gewijzigd door randomice op 11-11-2011 12:13 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
@randomice: welke drivers gebruik jij? En catalyst AI op advanced of juist zo laag mogelijk? Ik heb namelijk catalyst controller centre 11.10 en voor de rest niks extra's en catalyst ai op advanced... Ik heb namelijk erg veel extreme frame drops en wil graag weten waardoor dit kan komen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Dan moet ik thuis kijken maar ik heb i.i.g de laatste drivers met standaard instellingen. Ik heb niets van frame drops kunnen ontdekken. Voor de rest draai ik W7 64 bit op ssd en dota2 op me raid-0 schijf, misschien heb je iets aan die info

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Hmmm... Ik draai op een gewone 1 terabyte HD, geen raid0 heb dan wss dezelfde drivers... Toch nog maar eens kloten dan, ik ben allergisch voor framedrops (speelt daarom battlefield 3 alles op medium voor 60 fps gemiddeld
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Overigens mocht ik een key krijgen en 1 over hebben dan zet ik die van mij wel hier op het forum oid. Kijken we tegen die tijd wel. Heb helaas geen vrienden die dota spelen(heb sowieso geen vrienden!)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 08:51
Vandaag het eerste potje gespeeld op account vna mijn zwager. Het is wel allemaal net anders dan HON, en heeft een andere feel. goed vermaakt dat ene potje, al merk je wel dat het nog beta is, maar dat mag de pret niet drukken.

Wel jaloers dus, nu voelt het wachten als extra lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Blijkbaar al vier beta key waves geweest. Ik zit er helaas nog niet in, volgens mij zijn ze ook bizar klein die waves, een kleine 100-200.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00
Forn schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:42:
Blijkbaar al vier beta key waves geweest. Ik zit er helaas nog niet in, volgens mij zijn ze ook bizar klein die waves, een kleine 100-200.
Zoiets had ik inderdaad ook gelezen. Helaas zit ik er ook nog niet bij. Wachten op de volgende wave dan maar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Zo te zien brengt het lid zijn van tweakers ongeluk. Zijn nog maar erg weinig tweakers die een key hebben ontvangenv oor zover ik hier kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jwlb schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:41:
Zo te zien brengt het lid zijn van tweakers ongeluk. Zijn nog maar erg weinig tweakers die een key hebben ontvangenv oor zover ik hier kan zien :P
Nou nou :D. Gisteren tot mijn grote verbazing een leuk e-mail van valve gekregen :>.Ik heb nog 2 keys liggen voor liefhebbers. Wie het eerst komt, wie het eerst...

(eerste 2 dm's met mail of steam id)

weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:34:
[...]

Nou nou :D. Gisteren tot mijn grote verbazing een leuk e-mail van valve gekregen :>.Ik heb nog 2 keys liggen voor liefhebbers. Wie het eerst komt, wie het eerst...

(eerste 2 dm's met mail of steam id)
Bericht gestuurd!! Hopen dat ik niet te laat ben..

Alundra is geweldig! Heb een invite gekregen!! Voeg mij maar toe op steam; Fornicus.

[ Voor 10% gewijzigd door Forn op 14-11-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Heb ook een DM gestuurd! *keeps fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

mjah, ik zag het woordje 'weg' al staan

:'(

Naja, hopen dat de waves iets massaler worden. 5k keys o.i.d. per dag waardoor je na een poosje nog een redelijke kans hebt op een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Kut beginnen hier nu ook al berichten te komen dat iedereen een key heeft? Dammit!

EN ik dan? AAAHHHHHH......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook maar opgegeven voor de beta :-)

Had al van moba gehoord, maar nog nooit gespeeld. Totdat ik laatst op steam een advertentie tegenkwam van Rise of Immortals (f2p). En ik vermaak me daar echt prima in. De community is daar heel erg klein wat het wachten dus veel te lang maakt.

Dus deel 2 van de moeder van alle moba's wil ik wel proberen :p

Vraagje:
Zijn in dota de hero's wel uniek? Heb vaak het idee dat er hero's uitgebracht worden gewoon voor het uitbrengen. Lijkt me lastig om alles te balanceren met 50~ hero's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

over de uniekheid van de heroes in dota:
Het schijnt dat ze ooit zelfs heroes hebben weggegooid (al heb ik dat de laatste 4 jaar niet gezien). Zelf vind ik de 104 heroes redelijk uniek. Natuurlijk komen skills van verschillende heroes bijna onveranderd 2x voor (bijvoorbeeld blink of bash), maar dat de heroes zelf toch op een heel andere manier gebruikt moeten worden.

Icefrog heeft ook altijd zijn best gedaan op het balanceren van de heroes, dus de originele dota is best goed gebalanceerd. In pro-games zijn er wel wat heroes die je niet moet pakken, maar voor normale games is elke hero wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Benno: Heroes of newerth is ook freep 2 play en leunt een stuk dichter bij het orginele DotA aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Postius: dan dota2? Je maakt een grapje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Rub3s schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:44:
Postius: dan dota2? Je maakt een grapje :+
Dat hoop ik ook ja, aangezien dota 2 een directe port zal gaan worden met enige wat anders is de backend (CS:Source ipv WC3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Op PlayDota zijn ze de keys allemaal aan het verkopen :S. Wat een onzin, snap niet dat Valve dit systeem hanteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Dit gebeurt toch met elke beta? Ik denk dat het grootste gedeelte z'n key gebruikt maar er een paar zijn die er proberen aan te verdienen. Wat zou Valve hier aan moeten doen?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
daanteb schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:32:
Dit gebeurt toch met elke beta? Ik denk dat het grootste gedeelte z'n key gebruikt maar er een paar zijn die er proberen aan te verdienen. Wat zou Valve hier aan moeten doen?
In plaats van 2 guest passes gewoon 1 key per persoon geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dat is al helemaal onzinnig er zijn zat mensen die friends invite-en. Je moet gewoon geen keys kopen. Maar er is altijd handel in schaarse goederen ;). Jij wilt meteen maar iedereen alleen laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zullen we anders geen Tweakers lijst maken met mensen die een key willen?
Zo zouden we de keys onderling uitkunnen geven aan elkaar.

En zodoende hopen dat we allemaal snel een key hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Iedereen heeft toch al wel ingeschreven voor de Playdota keydraw heh? Die geeft er nu 40(!) per dag weg itt de 2 per dag waar ze mee begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

zekerrrrr....

nadeel is wel dat er 50k posts zijn in dat topic. Haal er 15k ofzo ongeldige posts vanaf, en het is nog een berg XD

Ik vraag me af of iedereen wel aan deze regel voldoet: "Any accounts created after the start of this giveaway will not be eligible (we may change this in the future)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Postius schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:44:
Dat is al helemaal onzinnig er zijn zat mensen die friends invite-en. Je moet gewoon geen keys kopen. Maar er is altijd handel in schaarse goederen ;). Jij wilt meteen maar iedereen alleen laten spelen?
Je speelt dan niet met je vrienden maar wel met andere mensen. Zou ik persoonlijk prima vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoT Dota2 Beta Key lijst:

TheAngel
Postius
UntamedNL
Rub3s
Jwlb

Deze lijst laat de Tweakers lijst zien met gebruikers die nog geen beta key hebben.

Wil je op deze lijst stuur mij dan een DM, reageer dus niet in het topic.
Mocht je ondertussen wel zelf een key hebben ontvangen, laat het dan even weten.
Het doel is alle tweakers op deze lijst te voorzien van een beta key.
Mocht je dus 1 (of 2) extra's keys hebben deel ze dan hier.
Als we dit allemaal doen hebben we hopelijk allemaal redelijk snel een key.
Ik zal deze spoedig in het OT verwerken.

Ps: Ik ben nog opzoek naar iemand die graag zou willen helpen dit topic te verbeteren dmv plaatjes, informatie, layout etc. mocht je hieraan mee willen helpen, stuur mij dan een DM.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik hoef geen key van andere. Speel alleen veel met vrienden. Dus ik ga het spelen als iemand van mijn vrienden of ik een key ontvangt. Voor de rest van de tijd heb ik toch genoeg te doen. BF3 / Skyrim :D

DotA is gewoon het spel dat je met vrienden moet spelen. Skype erbij of iets dergelijks. Dan is het 10x leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Vandaag en gisteren al een stuk of 6-7 potjes gespeeld. Wat mij meteen opvalt is het verschil in skill level tussen iedereen. Ik heb al wat HoN ervaring, en dat merk je meteen. Er zijn echter ook mensen die stukken beter zijn en stukken slechter. Met als resultaat dat ik in verscheidene potjes 0/* staat maar in andere carry ik dan weer ontzettend hard.

Toenet ook een game waar wij op het begin een warlock, en een Axe hadden. Ik denk ik neem viper, schijnt aardig makkelijk te zijn. Wat doen de laatste twee, nemen die AM en Faceless Void. Omdat ik een bizar slechte shadowfiend tegenover mij had kon ik aardig wat farm krijgen. Op een begeven moment zelfs een quadra kill door op het juiste moment te porten.

Omdat mijn early game aardig ging, kon ik ons team redelijk staande houden. Ik wist dat we het gewoon naar lategame moesten krijgen, want wij hadden drie agility carrys. Op een begeven moment merkte je ook het omslagpunt, teamfights wonnen wij steeds makkelijker, enige wat een probleem was, was een backdoorende prophet :/.

Ah fijn, op het laatst 24/5/18 ge-eindigd :).

Er is ook geen concede/surrender optie in dota2. Wat aan de ene kant best vervelend is, maar aan de andere kant kun je dan toch hele gave potjes krijgen. Hierboven hadden ze het wss ook opgegeven. Uiteindelijk heel spannend geworden en duurde het ongeveer 70 minuten.

Nog iets apart is, als iemand early game de game verlaat. Dan kun je weggaan zonder consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Bèta heh =p consequenties komen nog wel en zullen een stuk zwaarder worden =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
geen concede is eigenlijk wel kut...
Telkens als je geen kans meer maakt 10 min in je base zitten tot je verloren hebt, of 10 min doorspelen terwijl het andere team niet meer uit hun base durft te komen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ain't no such thing as backdooring. Maar goed, dat zullen we er nooit meer uitkrijgen, net als die idioten die roepen: PICK A TANK FFS!!!! Ja is goed ik ga wel ff tanken in dota lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Brutal1ty schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:06:
Bèta heh =p consequenties komen nog wel en zullen een stuk zwaarder worden =p
Oh ik bedoel dat je dan geen leave krijg. Er is nu al een soort leaver systeem. Je hebt ook wins, leaves and abondonments. Maar als er iemand early game weggaat ik denk binnen de 15 minuten? Dan kan je weggaan zonder abondonment.

Edit - Ik zeg ook niet dat het van mij niet mag. Is gewoon een legitieme strategie. Helemaal als Prophet, kan het nog wel heel vervelend zijn :).

[ Voor 14% gewijzigd door Forn op 15-11-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die mij heeft geDM'd staat nu verwerkt in de openingspost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Zelf gister van een vriend ook een beta-key gekregen, 2 potjes gespeeld maar beide verloren...in beide gevallen had ik een partner in mn lane die beide firstblood weggaf; speelde met Riki, die kan pleuris veel dmg doen, maar zonder teamplay doe je weinig...dat moet je gewoon hebben wil je winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed om te horen dat langzamerhand steeds meer mensen van hier toch aan het spelen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Goed om te zien dat iemand aan je oproep heeft kunnen voldoen om te helpen met de TS. GJ UntamedNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Fiole schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:59:
Zelf gister van een vriend ook een beta-key gekregen, 2 potjes gespeeld maar beide verloren...in beide gevallen had ik een partner in mn lane die beide firstblood weggaf; speelde met Riki, die kan pleuris veel dmg doen, maar zonder teamplay doe je weinig...dat moet je gewoon hebben wil je winnen
Ohjeej, de newb met RIki, in dota/hon zou dat alleen al genoeg rage opleveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Fiole schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:59:
Ik weet niet of je al veel dota gespeeld hebt, anders zou ik je Riki ten zeerste afmaken. Op het begin doet hij namelijk helemaal niet pleurisveel damage. Je moet veel farm hebben om veel damage te kunnen doen.

Batrider zou ik een beginneling ook afraden haha. Ik heb daar gisteravond zo hard mee gefaalt, was echt niet grappig meer. Gelukkig werd er helemaal niet geraged.

Was sowieso van te voren bang voor ragequitters. Heb echter een hele vervelende gast meegemaakt, maar dat was ook de enige in de +10 potjes.

Ik zou een beginner aanraden om met lekkere simpele heroes te beginnen. Dazzle ben ik sowieso erg fan van. Als je een carry wilt iemand als Viper of Skeleton King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
To be honest zal ik als beginnineling alle carries afraden. Leer eerst eens goed de gameplay en tactieken kennen als support. Mensen zijn dan al blij als je een courier koopt en genoeg wards in een game plaatst.

Zodra je gewend en beetje door hebt hoe je 300gpm kan halen, dan is het tijd voor carries..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Gister heerlijk potje gespeeld met necrolyte, leuk support kunnen geven aan mijn team. Daarbij ook meeste creepkills + hoogste $$ ;) .
Daarna een potje geprobeerd met enchantress , dat ging compleet verkeerd :p . Weinig items dus ook weinig mana voor ulti etc. Team samenstelling was ook niet goed en dus een dikke loss .

Iets wat nog best lastig is is het last hitten van creeps, dat valt toch best tegen. :o

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Bij HoN had je dan nighthound. Dat is gewoon riki. Hack & Slash nemen(Dat item dat slowt en waardoor je ook sneller rent met str en agi) en dat dikke crit item. Als je dan op iemand blinkt en je silence wolkje doet. Dan komt die er bijna niet levend onder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Op riki moet je diffusal en manta style kopen. Kost wel iets, maar dan own je wel hard :)

s&y gaat ook wel, maar vindt ik toch wel een minder item dan diffusal in dit geval (diff geeft geloof ik ook meer agi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Jwlb schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:38:
To be honest zal ik als beginnineling alle carries afraden. Leer eerst eens goed de gameplay en tactieken kennen als support. Mensen zijn dan al blij als je een courier koopt en genoeg wards in een game plaatst.

Zodra je gewend en beetje door hebt hoe je 300gpm kan halen, dan is het tijd voor carries..
Mee eens en tegen, als je eenmaal support speelt kom je er nooit meer uit. En van support spelen leer je oom niet carry-en. Snap je redenatie, maar veel carries zijn ook weer makkelijker dan goed supporten maar het advies van nieuw = supporten kom je vaker tegen maar is ook niet altijd even solide. Als je goede support heb hoef je als carry ook niet veel te kunnen(we hebben het hier over een normaal potje). Het beste lijkt me dan nog pak heroes die niet item dependent zijn en dit zijn wel vaak supports. Maar als je als carry wilt spelen zou ik het gewoon lekker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Postius schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:14:
[...]

Mee eens en tegen, als je eenmaal support speelt kom je er nooit meer uit. En van support spelen leer je oom niet carry-en. Snap je redenatie, maar veel carries zijn ook weer makkelijker dan goed supporten maar het advies van nieuw = supporten kom je vaker tegen maar is ook niet altijd even solide. Als je goede support heb hoef je als carry ook niet veel te kunnen(we hebben het hier over een normaal potje). Het beste lijkt me dan nog pak heroes die niet item dependent zijn en dit zijn wel vaak supports. Maar als je als carry wilt spelen zou ik het gewoon lekker doen.
Uiteindelijk speel je inderdaad voor jezelf, dus sowieso de hero spelen die je het leukst lijkt. Belangrijkste is zelf plezier hebben, uiteindelijk gaat dat wel gepaart met het winnen van potjes. En dan merk ik dat als ik support speel en actief bezig met warden en zo min mogelijk feed en het maximale uit me spells haal dat ik een redelijk grote kans heb om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:14:
[...]

Mja, vooral voor noobs is lasthitten (zonder dood gaan) vaak al een uitdaging.
Een support die niet kan lasthitten kan nog best nuttig zijn. Een carry die het niet kan is nutteloos.

TheS4ndm4n#1919

• Shady553
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-07 15:31
Draait de beta een beetje soepel of niet ? Ik kan het jammer genoeg zelf nog niet testen ben nog aan het wachten op een beta key.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer een invite wave geweest, helaas weer geen key voor mij.
Gelukkig staat er op dota2.com nu wel dit:
So, if you’re still waiting for an invite, fret not, it’s coming!

Gewoon nog even geduld dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:55:
Er is weer een invite wave geweest, helaas weer geen key voor mij.
Gelukkig staat er op dota2.com nu wel dit:
So, if you’re still waiting for an invite, fret not, it’s coming!

Gewoon nog even geduld dus. :(
Ja daar kan ik dus mooi nie vanspelen of wel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Helaas, wederom geen key hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik heb ook geen key, jammer anders hadden er 3 meer van ons kunnen spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Net nog ff gechecked wanneer ik mn Starcraft2 beta key had gekregen, was 2 maanden na de start van de beta via een wedstrijd. Hopelijk duurt het hier niet zo lang ;(

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 18-11-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:31
Whoa! Een invite in mn inbox! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Phyc schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 08:48:
Whoa! Een invite in mn inbox! :d
Al gedeeld met de andere mensen in de TS?
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
@phyc zou ik hier maar niet posten, wordt je overstept met aanvragen. Mocht je een key over hebben dan idd verwijs ik naar het lijstje in de TS pak daar iemand van.

OVerigens hoe is het? En daarnaast wat is je voorgaande ervaring met dota games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag weer een paar man in het OP verwerkt.
Gelukkig lees ik dat er nu langzaam aan steeds meer mensen een key hebben, das altijd goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Heb net 3 potjes gedaan, maar ben er nog niet bepaald van gecharmeerd. Voelt allemaal nog wel redelijk beta aan. Movement voelt niet erg precies, en attackanimations niet heel duidelijk. Verder zijn spells ook nauwelijks zichtbaar, wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld HoN.

Overigens komt daar mijn ervaring uit, speelde dat op en af sinds beta, rond 1700 rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat is wat minder om te lezen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ja idd,

geef maar ff snel een key, dan kan je die zware last van het dota 2 spelen met me delen

d:)b 8) }:O *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd naar wat uitgebreide tweaker speelervaringen eerlijkt gezegt.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik ga nog geen uitgebreide review schrijven, maar wel een paar tipjes van de sluier: (ik speel LoL)
• Interface ziet er goed uit, veel onderdelen zijn nog in de maak. Je hebt 1 steam acc, dus hopelijk zullen er weinig smurf accounts komen.
• Graphics, effects en Sfeer zijn echt echt top! Chapeau!
• Beta is niet newbie-friendly. De tutorial afdeling is in de maak, maar tot die tijd...
• Het farmen van gold vind ik nog lastig. Als je eenmaal achter gaat lopen vind ik het moeilijk op een inhaalslag te maken.
• Ingame Voice +1
• Controle over vertrokken medespelers (vooral als laatste defence)

Wat mis ik (als LoL speler).
• Camera Lock op hero (dubbel-tap F1 werkt, maar dan moet je wel edge scrolling uitzetten).
• Summoner Spells (playstyle variable)
• Duidelijke shop (is even wennen)
• Retreat ping voor minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DeX schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:14:
Ik ga nog geen uitgebreide review schrijven, maar wel een paar tipjes van de sluier: (ik speel LoL)
• Interface ziet er goed uit, veel onderdelen zijn nog in de maak. Je hebt 1 steam acc, dus hopelijk zullen er weinig smurf accounts komen.
• Beta is niet newbie-friendly. De tutorial afdeling is in de maak, maar tot die tijd...
• Het farmen van gold vind ik nog lastig. Als je eenmaal achter gaat lopen vind ik het moeilijk op een inhaalslag te maken.
• Ingame Voice +1

• Camera Lock op hero (dubbel-tap F1 werkt, maar dan moet je wel edge scrolling uitzetten).
Kijk dat klinkt al een stuk beter! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Net een potje met Sniper wat me aardig af ging. Helaas is de community niet heel blij met mensen die net 3 potjes achter de rug hebben, schelden je huid vol, en vertrekken met de noordewind. Achja hoort een beetje bij de team-game wereld he.

Screenshot zal ik hier plaatsen: http://steamcommunity.com/id/RobXP/screenshots
(krijg nu upload errors/crashes. Blijf het proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een invite gekregen van Phyc (Bedankt! :)).
Ga zo eens een paar potjes spelen en zal daarna hier mijn eerste indruk achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Gefeliciteerd TheAngel, enjoy the game =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
idd, tof dat hier keys worden verdeeld :D

Worden er nu dagelijks keys weggegeven? Komen steeds meer spelers bij volgens de statistieken:)

[ Voor 19% gewijzigd door daanteb op 20-11-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daanteb schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:07:
idd, tof dat hier keys worden verdeeld :D

Worden er nu dagelijks keys weggegeven? Komen steeds meer spelers bij volgens de statistieken:)
Volgens mij, al durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Je ziet nu iig dat er steeds meer spelers bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DeX schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:14:
• Ingame Voice +1

Terugkomen is voorbehouden aan LoL, niet om, af te geven maar dat spel is gemaakt om teams gelijk te houden in DotA/HoN is het wat "harder", achter komen met GPM is echt dodelijk (afhankelijk van je rol) en als tegenstanders carry 400+ gpm heeft kan je het meestalwel vergeten tegen de tijd dat je bij de 20-30ste minuut komt. Grootste tip die ik kan geven is niet sterven, dat is hier geloof ik veel belangrijker dan in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Postius schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:29:
[...]

Terugkomen is voorbehouden aan LoL, niet om, af te geven maar dat spel is gemaakt om teams gelijk te houden in DotA/HoN is het wat "harder", achter komen met GPM is echt dodelijk (afhankelijk van je rol) en als tegenstanders carry 400+ gpm heeft kan je het meestalwel vergeten tegen de tijd dat je bij de 20-30ste minuut komt. Grootste tip die ik kan geven is niet sterven, dat is hier geloof ik veel belangrijker dan in LoL.
+1. In LoL denk ik bijna niet na over GPM, maar meer over vision, pressure, buffs en ganks. Nu zullen Ganks en Vision ook wel belangerijk worden, maar gold is volgens mij vele malen belangerijker in DOTA2 dan in LoL. Ook omdat de itemprices vele malen hoger liggen. Duurste LoL item was 4070 dacht ik, en dat is volgens mij de average price van de meeste "mid-game" items in Dota 2.

Niet doodgaan is lastiger in Dota 2 gezien summoner spells als "flash" (short range instant tele), ghost (sneller rennen) en heal (spreekt voor zich) niet onderdeel zijn van de gameplay. Je bent (tot zo ver ik weet) grotendeels afankelijk van je abilities en je boots om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DeX schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:26:
[...]Niet doodgaan is lastiger in Dota 2 gezien summoner spells als "flash" (short range instant tele), ghost (sneller rennen) en heal (spreekt voor zich) niet onderdeel zijn van de gameplay. Je bent (tot zo ver ik weet) grotendeels afankelijk van je abilities en je boots om weg te komen.
blinkdagger, healing potions, tango's enz.
In LoL zijn het alleen gratis skills. in hon/dota moet je ze kopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

RocketKoen schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:28:
[...]

blinkdagger, healing potions, tango's enz.
In LoL zijn het alleen gratis skills. in hon/dota moet je ze kopen.
Ik bedoelde er bij te zetten: early game. Healing pots zijn er wel, maar werken over-time en zijn niet instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DeX schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:35:
[...]

Ik bedoelde er bij te zetten: early game. Healing pots zijn er wel, maar werken over-time en zijn niet instant.
gelukkig niet nee... Het is de bedoeling dat je mensen dood kan maken :P
Als je alleen wil farmen moet je farmville spelen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Al lijken die aziatische teams soms wel farmville te spelen in dota ;)

Die eerste game van 'The international' :O (http://www.dota2.com/tournaments/international/game/101).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Rub3s schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:35:
Al lijken die aziatische teams soms wel farmville te spelen in dota ;)

Die eerste game van 'The international' :O (http://www.dota2.com/tournaments/international/game/101).
Ik vind aziatien (over generaliserend) vaak niet uit blinken in creative tactieken. Of het nou starcraft of DotA is, het is extreem veel repeteren soms lijkt het wel of ze ergens een creatief gedeelte missen. Het is zeg maar 1 pad wat ze aanhouden en tenkoste van alles houden ze daarn aan vast.

Overigens ik weet dat er ook wel top starcraft spelers zijn die echt wel geniale strats opeens uit de hoge hoed toveren, maar over het algemeen valt me dat toch op bij Aziatische team ->meer grinden, meer oefeningen maar minder creativiteit. Maar mischien discrimineer ik gewoon wel :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Net eindelijk twee redelijke potjes gehad. Net mn 5e, en dat was de eerste zonder leavers.. Verder prima met stormspirit, 16-4, met 450gpm. Vind de attackanimations nog wel lastig, maar begin de timing nu een beetje door te krijgen.

Verder vind ik de camera irritant, 't is net of die op ijs ligt. Glijd altijd iets verder door lijkt het. Verder is de UI nogal groot, en ben ik continue op en neer aan het scrollen om iets te kunnen zien. Van links naar rechts hoeft niet, want daar zit geen UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Zo, net mn 1e potje dota2 achter de rug.. samen met phycenz.
19/4/16 :D

Maar goed dat zeus niet zo'n farm nodig had, want lasthitten lukte me voor geen meter.
killstealen wel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:03:
Zo, net mn 1e potje dota2 achter de rug.. samen met phycenz.
19/4/16 :D

Maar goed dat zeus niet zo'n farm nodig had, want lasthitten lukte me voor geen meter.
killstealen wel
Kill Secured :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ja, was wel shooting fish in a barrel. met een slither (of hoe die in dota ook heet) in het team.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Venomancer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok na een paar potjes zwaar geowned te worden:

*Visueel is het erg mooi.
*De interface valt ook niet over te klagen.
*De voices van de hero's zijn erg goed.
*Alleen de community is net als in elk van dit soort MOBA games gewoon verrot tot in de kern.
Veel ragers/leavers en het lijkt net alsof er gewoon geen aardige mensen zijn in het spel.
*Het voelt allemaal iets "logger" aan als in LoL. (Of het goed of slecht is laat ik in het midden of een kwestie van gewenning.)
*Je sterft binnen 1-2 seconden gewoon bats boem boem -> dood.
*Last hitten is moeilijk (En dan ook nog deny-en nog moeilijker.)

Al met al vermaak ik me tot nu toe wel erg goed met de beta.
Ik ben een redelijk goede LoL speler maar merk daar helemaal niks van terug in Dota2.
Misschien komt het ook omdat ik de meeste hero's nog niet ken, en geen idee heb wat ze eigenlijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
plus dat niemand ward ofzo :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja supports bestaan volgens mij nog niet echt. :p
Geen wards, geen courrier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Sinds een paar dagen heb ik ook een Betá Key, meteen de twee invites aan een paar vrienden gegeven waar ik ook League of Legends mee speel en toen zijn we begonnen. Eerst maar tegen bots! Een paar keer goed afgedroogt maar na een paar dagen ken je het spel wel een beetje.

De AI van de bots is een beetje herp en een beetje derp! De eene keer zijn ze super aggresief, lasthitten ze als een baas en hebben ze awesome teamplay maar de andere keer herpederpe ze maar een beetje rond.

Sommige potjes met bots zijn gewoon niet te spelen omdat ze soms als je alt + g (ping) gebruikt lopen ze wel, maar meestal niet dus niet reliable.

Ook een paar potjes gedaan met mensen ook afgedroogt omdat er wel een paar bij waren die volgensmij nog nooit DOTA of een DOTA variant gespeelt hebben.

In vergelijking tot andere games gebaseerd op DOTA vindt ik DOTA 2 een leuke physic engine hebben (sommige dingen van je character zwiepen mee, zo is er een character die Tidehunter heet, die sleept een visje mee), de voices en graphics zijn mooi en aangenaam. Sommige voice actors van TF2 herken ik wel terug, zoals Pudge heeft de voice die Sniper inspreekt, Lich heeft voice die Heavy inspreekt en zo zitten er nog wel een paar tussen!

Gameplay is geweldig, het is echt geen easy mode to get into zoals League of Legends en je kan een bak met geld hebben maar als je geen goede items koopt kun je het shaken!

Stuns in DOTA 2 zijn ook zo dodelijk, sommige characters hebben zo'n awesome escape abilities die kun je niet bijhouden!

Laatste character die ik gespeelt heb was Nature's Prophet, die kan mensen vast zetten in een ring voor boompjes voor zoveel seconden op skill level 4 is dat een whopping 5.25 seconden! Richting het eind van de tijd maak ik er vlug treants van die aanvallen. Dit character heeft ook een MAP WIDE teleport naar een plek dat je kan zien! Ik kan heelsnel teammates helpen, naar secret shop, warded area's en base! Zit aardig een cooldown op maar op skill level 4 is dat maar 20 seconden! Vervolgens de Treant skill waar ik het over had summoned boompjes van boompjes en de ulti is een soort van HIT ALL ON THE MAP maar een voor een, redelijk snel trouwens en per hit komt er 7% damage bij, dus de laatste target die je raakt krijgt de volle mep! Hier kun je redelijk wat minion kills mee halen, je hit alles, minions + enemy heroes.

Ik heb al redelijk wat heroes geprobeerd maar ik vond Nature's Prophet toch het leukste op Sand King na, die ulti met blink dagger is herp!
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 02:17:
Ja supports bestaan volgens mij nog niet echt. :p
Geen wards, geen courrier. :+
Je hebt wel wards en couriers. Een gewoon paardje en een vliegende, twee soorten wards, kosten evenveel maar de gene die ook invis ziet duurt korter, de gewone ward duurt 6 minuten.

Support kan ook een vele manieren, healen, CC, wards/courier en buffs. Je hebt bijvoorbeeld een Roze Troll genaamd Dazzle, die heeft een skill waardoor mensen voor 5 seconden niet DOOD kunnen en hij kan Chain Healen die ook damage doet nearby de heals + een slow poison en armor erbij bij allies en armor van enemies er af ultimate. Beste support ever, gratis Tryndamere ultimate!

[ Voor 13% gewijzigd door OxTox op 21-11-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Ik denk dat hij doelde op het feit dat iedereen nog maar wat aan het stuntelen is, en als er al support gekozen wordt, dat men deze dan niet als zodanig speelt, en dus geen courier of wards koopt. :)

Verder ben ik blij hon gespeeld te hebben, en niet LoL. Gister toch 19 denies in de earlygame.

Waar ik overigens nog naar op zoek ben, en nog niet heb kunnen vinden: Wat is de tijd die je hebt om neutral creeps te killen, zodat ze dezelfde minuut wel weer respawnen? In hon moet je ze voor 37 sec killen, maar is dat hetzelfde in dota?

[ Voor 29% gewijzigd door Phyc op 21-11-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

OxTox schreef op maandag 21 november 2011 @ 08:27:
Support kan ook een vele manieren, healen, CC, wards/courier en buffs. Je hebt bijvoorbeeld een Roze Troll genaamd Dazzle, die heeft een skill waardoor mensen voor 5 seconden niet DOOD kunnen en hij kan Chain Healen die ook damage doet nearby de heals + een slow poison en armor erbij bij allies en armor van enemies er af ultimate. Beste support ever, gratis Tryndamere ultimate!
Er zijn wel een paar skills die door shallow grave gaan (de niet-dood gaan skill), maar dat zijn er gelukkig niet zo veel. (o.a. axe ultimate)

Dazzle is een erg leuke hero :) Zeker als je er ook nog es snel mekanism op kan kopen, dan kan je je hele team gezond houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Wat bedoel je met snel mekanism? Speel pas de Betá sinds vrijdag, dus ben nog helemaal blanco op terms en items etc.

Edit: Oh je bedoelt Mekansm die 250 HP heal + heal regen item.

[ Voor 22% gewijzigd door OxTox op 21-11-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Is dit spel nu in open beta of nog steeds closed?
Zijn er misschien nog mensen die mij een key kunnen geven? Ben LoL wel eventjes ....

Thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Knupoltor schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:10:
Is dit spel nu in open beta of nog steeds closed?
Zijn er misschien nog mensen die mij een key kunnen geven? Ben LoL wel eventjes ....

Thx! _/-\o_
Betá is nog closed. Lees ook even de waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Damn, heeft iedereen dit weekend in 1 keer een key gekregen? :D

F5F5F5F5F5F5F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Bedankt voor de tip! Stuur straks wel even mailje naar topic maker
OxTox schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:11:
[...]

Betá is nog closed. Lees ook even de waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik heb sinds een week ook een beta key, en wat heb ik mij vermaakt. Ik heb zelf heel veel LoL gespeeld, en redelijk wat HoN. Dota2 steekt er echter bovenuit in mijn opzicht. Dat is gewoon een kwestie van smaak maar zo he wat zit dat spel nu al goed in elkaar.

Bijvoorbeeld de voice acting, het is zo ontzettend leuk om heroes op elkaar te horen reageren. Hoorde Tinker bijvoorbeeld tegen Chrystal Maiden zeggen toen ik haar doodmaakte met laser. Looks like I've found your melting point. Heroes die jou bedankt als je ze healt met urn of shadows etc. Ook als je gewoon klikt zeggen ze wat, dat hebben ze gelukkig met mate gedaan. In tegenstelling tot HoN waar ik vooral van Bubbles helemaal gek werd.

Na ongeveer 30 potjes is Windrunner mijn favoriete hero. Zij is zo leuk om te spelen, redelijk makkelijk ook en een goede escape. Weet alleen niet wanneer en hoe ik haar ultimate het best kan gebruiken.

Verder vond ik Tinker erg leuk. Met boots of travel ben je overal :). Hij is wel erg moeilijk om tot zijn volle potentieel te gebruiken.

PS; Mijn steamnaam is Fornicus. Zou leuk zijn om met andere Nederlanders samen te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Forn op 21-11-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Forn schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:43:
Ik heb sinds een week ook een beta key, en wat heb ik mij vermaakt. Ik heb zelf heel veel LoL gespeeld, en redelijk wat HoN. Dota2 steekt er echter bovenuit in mijn opzicht. Dat is gewoon een kwestie van smaak maar zo he wat zit dat spel nu al goed in elkaar.

Bijvoorbeeld de voice acting, het is zo ontzettend leuk om heroes op elkaar te horen reageren. Hoorde Tinker bijvoorbeeld tegen Chrystal Maiden zeggen toen ik haar doodmaakte met laser. Looks like I've found your melting point. Heroes die jou bedankt als je ze healt met urn of shadows etc. Ook als je gewoon klikt zeggen ze wat, dat hebben ze gelukkig met mate gedaan. In tegenstelling tot HoN waar ik vooral van Bubbles helemaal gek werd.

Na ongeveer 30 potjes is Windrunner mijn favoriete hero. Zij is zo leuk om te spelen, redelijk makkelijk ook en een goede escape. Weet alleen niet wanneer en hoe ik haar ultimate het best kan gebruiken.

Verder vond ik Tinker erg leuk. Met boots of travel ben je overal :). Hij is wel erg moeilijk om tot zijn volle potentieel te gebruiken.

PS; Mijn steamnaam is Fornicus. Zou leuk zijn om met andere Nederlanders samen te spelen.
Je steam naam is Brokh? Wel zo handig om de goede neer te zetten..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hmm. Ik heb het steam nooit gesnapt maar ik log in met de eerste. Mijn dota2 naam is Brokh. Hoe weet jij dat dan? :P.

- Edit; @hieronder. Als je uiteindelijk maar de goede toevoegt! :P. Ik ben over een half uurt thuis als iemand zin heeft in een potje!

[ Voor 37% gewijzigd door Forn op 21-11-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Forn schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:22:
Hmm. Ik heb het steam nooit gesnapt maar ik log in met de eerste. Mijn dota2 naam is Brokh. Hoe weet jij dat dan? :P.
Nais, dan heb ik net dus een verkeerde gast toegevoegd :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:24:
[...]

Nais, dan heb ik net dus een verkeerde gast toegevoegd :+.
Ik heb ff gekeken wie DotA 2 had dat waren er niet zoveel. Je moet mensen je de naam van je steam profile laten toevoegen:

Je steam profile naam is vykro. http://steamcommunity.com/id/vykro
Daar kan je dus altijd mensen op laten toevoegen, je schermnaam =/= aan je steamnaam.

Verder kan je mensen je laten toevoegen op je huidige profiel naam (Brokh), of je schermnaam(jaja ingewikkeld, ook handig dat je overal wat anders hebt ingevuld ;) ). De naam die je zeg maar bovenaan je friendlist ziet staan als jezelf. Maar ik zou mensen laten toevoegen op vykro dan heb je altijd de goede want dan kom jij altijd als eerste hit terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 10:34
Voor de DotA2 spelers onder ons, mijn steam naam is Feralio, voeg me maar toe als je een keer wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Zit er eigenlijk teamspeak ingebouwd in Dota2? Werkt dat een beetje?

Pagina: 1 ... 3 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers