Sinds een paar dagen heb ik ook een Betá Key, meteen de twee invites aan een paar vrienden gegeven waar ik ook League of Legends mee speel en toen zijn we begonnen. Eerst maar tegen bots! Een paar keer goed afgedroogt maar na een paar dagen ken je het spel wel een beetje.
De AI van de bots is een beetje herp en een beetje derp! De eene keer zijn ze super aggresief, lasthitten ze als een baas en hebben ze awesome teamplay maar de andere keer herpederpe ze maar een beetje rond.
Sommige potjes met bots zijn gewoon niet te spelen omdat ze soms als je alt + g (ping) gebruikt lopen ze wel, maar meestal niet dus niet reliable.
Ook een paar potjes gedaan met mensen ook afgedroogt omdat er wel een paar bij waren die volgensmij nog nooit DOTA of een DOTA variant gespeelt hebben.
In vergelijking tot andere games gebaseerd op DOTA vindt ik DOTA 2 een leuke physic engine hebben (sommige dingen van je character zwiepen mee, zo is er een character die Tidehunter heet, die sleept een visje mee), de voices en graphics zijn mooi en aangenaam. Sommige voice actors van TF2 herken ik wel terug, zoals Pudge heeft de voice die Sniper inspreekt, Lich heeft voice die Heavy inspreekt en zo zitten er nog wel een paar tussen!
Gameplay is geweldig, het is echt geen easy mode to get into zoals League of Legends en je kan een bak met geld hebben maar als je geen goede items koopt kun je het shaken!
Stuns in DOTA 2 zijn ook zo dodelijk, sommige characters hebben zo'n awesome escape abilities die kun je niet bijhouden!
Laatste character die ik gespeelt heb was Nature's Prophet, die kan mensen vast zetten in een ring voor boompjes voor zoveel seconden op skill level 4 is dat een whopping 5.25 seconden! Richting het eind van de tijd maak ik er vlug treants van die aanvallen. Dit character heeft ook een MAP WIDE teleport naar een plek dat je kan zien! Ik kan heelsnel teammates helpen, naar secret shop, warded area's en base! Zit aardig een cooldown op maar op skill level 4 is dat maar 20 seconden! Vervolgens de Treant skill waar ik het over had summoned boompjes van boompjes en de ulti is een soort van HIT ALL ON THE MAP maar een voor een, redelijk snel trouwens en per hit komt er 7% damage bij, dus de laatste target die je raakt krijgt de volle mep! Hier kun je redelijk wat minion kills mee halen, je hit alles, minions + enemy heroes.
Ik heb al redelijk wat heroes geprobeerd maar ik vond Nature's Prophet toch het leukste op Sand King na, die ulti met blink dagger is herp!
Je hebt wel wards en couriers. Een gewoon paardje en een vliegende, twee soorten wards, kosten evenveel maar de gene die ook invis ziet duurt korter, de gewone ward duurt 6 minuten.
Support kan ook een vele manieren, healen, CC, wards/courier en buffs. Je hebt bijvoorbeeld een Roze Troll genaamd Dazzle, die heeft een skill waardoor mensen voor 5 seconden niet DOOD kunnen en hij kan Chain Healen die ook damage doet nearby de heals + een slow poison en armor erbij bij allies en armor van enemies er af ultimate. Beste support ever, gratis Tryndamere ultimate!
[
Voor 13% gewijzigd door
OxTox op 21-11-2011 08:30
]