[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
OMg al sinds de eerste match die ik zag van Na'Vi op dit toernooi was ik al op slag verliefd op hun speelstijl. Ze zijn de nige die onverslagen zijn. En die 2e ronde tegen Scythe.. Voor zo een wedstrijden speel je normaal dota.

Maar ik denk dat scythe het uit handen heeft gegeven. Op het moment dat ze echt de bovenhand hadden, moesten ze gewoon 1 grote push doen alles of niets. Je weet dat hoe langer het spel hoe sterker viper en mirana worden terwijl Scythe geen echte carry hero heeft. Maar vooral push heroes. Hopelijk wint scythe de losers bracket en dan zal er vuurwerk zijn. (alhoewel de 2 vorige games tussen Na'vi en Scythe een enorme machtsvertoon was van Na'Vi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Mwah, laatste was toch niet echt machtsvertoon? Had elke kant op kunnen gaan. Eerste match tussen die twee was wel een slachtpartij.

Hopelijk wint nu MyM en dan maakt het mij niet uit wie er tegen Navi in de finale staat.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik was er gisteren, ook even DotA2 gepraat, heb de vip bezocht, aan de catering naast Gabe newell gestaan (hij nam slechts één bord)! een paar woorden uitgewisseld. Zoals hij al zei in een interview, zullen er enkele keys zijn na gamescom en geleidelijk aan meer en meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Forn schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:37:
Mwah, laatste was toch niet echt machtsvertoon? Had elke kant op kunnen gaan. Eerste match tussen die twee was wel een slachtpartij.

Hopelijk wint nu MyM en dan maakt het mij niet uit wie er tegen Navi in de finale staat.
Welja de eerste 2 matchen dus e. Bedoel ik. De laatste is de derde match dat ze tegen elkaar speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Pudge nu!: D Is die al eerder gespeeld? Ik heb em nog niet gezien iig.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
zalige final so far, zelfs eerste game :) Mijn droomfinale

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Zeker, vind overigens het commentaar ook geweldig, die gasten gaan er helemaal in op. Kuddo's voor hun ook.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Winnaar spoiler

spoiler:
NA'VI ZALIG!!!! ben blij dat zij de 1 miljoen nemen

[ Voor 27% gewijzigd door Alibambam op 21-08-2011 18:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Misschien even spoiler tags eromheen voor de mensen die de replay nog willen kijken ;).

@hieronder
Het is meer voor mensen die deze thread lezen en het hier niet verwachten te zien staan, op de frontpage verwacht je het te vinden. Kleine moeite voor een hoop succes. Nu heb ik er persoonlijk geen last van, maar in andere threads zijn er altijd genoeg mensen geweest die het graag zo wilden. Ik zie geen reden het niet te doen :). Namens hen: bedankt d:)b

[ Voor 68% gewijzigd door Flapmo op 21-08-2011 18:23 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
Tja, ga naar dota2;com je kan er niet naastkijken hé D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat is geen verkeerd nieuws :)

Hopelijk komen de invites een beetje op gang. (ik heb wel erg veel zin om het te gaan spelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Ja ik ook, laatste tijd weer wat pub games gespeeld, dus hopelijk binnenkort verder in Dota2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

En dan kan ik eindelijk vaarwel zeggen tegen de dramatische battle.net user-interface. Ik speel nu voornamelijk op de server eurobattle.net, en dat is echt een drama als het om joinen gaat, zeker als je nog een teammate mee wil laten spelen. (garena heb ik ook wel es gespeeld, maar dat was niet veel beter.....)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

De gameplay Filmpjes zien er behoorlijk indrukwekkend uit. Hopelijk precies wat ik wil:
League of Legends + Betere graphics + betere interface. Hopelijk is de community ook wat beter dan LoL. Tot Dota2 ga ik me wel vermaken hoor, LoL is best aardig. Ik hoop alleen dat Dota2 de problemen verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
DeX schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:53:
De gameplay Filmpjes zien er behoorlijk indrukwekkend uit. Hopelijk precies wat ik wil:
League of Legends + Betere graphics + betere interface. Hopelijk is de community ook wat beter dan LoL. Tot Dota2 ga ik me wel vermaken hoor, LoL is best aardig. Ik hoop alleen dat Dota2 de problemen verbeterd.
LoL is behoorlijk makkelijk gemaakt om een grotere markt te bereiken. Er zijn bepaalde mechanics weggelaten, opzich prima ze hebben enorm succes. Uiteindelijk lijken al die games op elkaar wat het is allemaal hetzelfde subgenre, alleen onderling verschillen die games wel veel. En DotA is meer "hardcore"(bij gebrek aan een betere term) dan LoL in mijn ervaring zul je dan vaak zien dat de community meer azijnpissers zijn maar het niveau vaak wel gemiddeld wat hoger ligt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Postius schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:43:
[...]

LoL is behoorlijk makkelijk gemaakt om een grotere markt te bereiken. Er zijn bepaalde mechanics weggelaten, opzich prima ze hebben enorm succes. Uiteindelijk lijken al die games op elkaar wat het is allemaal hetzelfde subgenre, alleen onderling verschillen die games wel veel. En DotA is meer "hardcore"(bij gebrek aan een betere term) dan LoL in mijn ervaring zul je dan vaak zien dat de community meer azijnpissers zijn maar het niveau vaak wel gemiddeld wat hoger ligt.
Is het al bekend of Dota2 de optie krijgt om meerdere characters aan te maken? Dat is volgens mij het hele punt bij LoL. Je kan Lvl 30 zijn, een nieuwe char maken en op lvl 1 weer zitten tussen de andere beginners. Daar kan veel frustratie uit komen. Als je gelimiteerd bent aan 1 char/account, ben je minder vaak geneigd troep uit te zaaien. Dit verschil merkte ik vooral tussen de communities van W3c (multiple accounts) en Sc2 (enkele account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Iemand die het nog volgt? Zit persoonlijk nog smachtend te wachten op beta key. Maar contests etc. hebben nog niets opgeleverd. Ach, komt vanzelf wel.

Vandaag weer drie nieuwe heroes toegevoegd. Hero pool begint aardige vormen aan te nemen. Zijn sinds The International alweer 7 nieuwe heroes in het spel gevoegd:

- Kunkka
- Bloodseeker
- Rikimaru
- Juggernaut

En vandaag dan Queen of Pain, Broodmother en Skeleton King. Gaat aardig snel wat dat betreft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vraag me af of ze de beta nog wel volledig open gaan zetten. Ik vermoed dat er nu ongeveer 500-1000 betatesters zijn, en hier zal ook al wel veel feedback van komen.

video: DICE: Gamers snappen concept bèta niet
Dit kan ook een reden zijn. Gamers nemen de beta te serieus, en gaan gelijk het halve internet onder spammen als iets niet werkt of als iets nog niet goed is uitgewerkt.

Ik vermoed dat ze op dit tempo beta keys blijven uitgeven en in december de game te koop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:41

QinX

Shai-Hulud

Ik heb zojuist een email ontvangen om een survey te doen en voor "kans" te maken op een key, bij elke key worden 2 extra keys voor vrienden gegeven, dus er komt zeker een open beta aan binnenkort.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik wilde het net gaan posten! Heb zelf de mail niet gekregen, snap niet waarom.. maar ga in ieder geval de survey invullen. Als het jullie niet lukt om die survey te nemen, klik dan op de dropbox linksboven. Daar kan je steam updaten, moet van te voren.

Wel leuk dat je twee extra keys krijgt.. ik hou mij aanbevolen als iemand erin raakt en zijn extra's niet nodig heeft :p.

Mooie verrassing voor het slapen gaan!

Blijkbaar worden de keys al verstuurd volgens playdota.com

[ Voor 6% gewijzigd door Forn op 02-11-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ik heb gisteravond deze mail in mijn mailbox gekregen :)
You recently indicated you want to play Dota2. Before we send the first batch of invites we need to collect a little more information from you about your level of gaming experience and your gaming rig.

To begin the survey go to the machine on which you intend to play Dota2, start Steam and click this link: steam://takesurvey/1/ (if you haven't restarted your Steam client for a few days, you might need to do that before clicking that link).

To install Steam go to http://www.steampowered.com/about

Thank you

The Dota2 Team

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Voor de mensen waarvan de survey link in de mail niet werkt (zoals bij mij):
http://blog.dota2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
QinX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:21:
Ik heb zojuist een email ontvangen om een survey te doen en voor "kans" te maken op een key, bij elke key worden 2 extra keys voor vrienden gegeven, dus er komt zeker een open beta aan binnenkort.
Als ik het goed heb begrepen gaan ze de schaal van de beta in stapjes vergroten, tot het uiteindelijk helemaal open is.
Tijdens de beta werken ze aan de hero pool en balance.
Zodra ze vinden dat het spel compleet genoeg is, is de beta afgelopen en gaan ze geld vragen.
Alleen welk betaalmodel (retail of microtransactions) is nog een raadsel.
DeX schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:00:
Voor de mensen waarvan de survey link in de mail niet werkt (zoals bij mij):
http://blog.dota2.com/
de link werkt pas als je steam is geupdate met de update van 1 nov.

[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 02-11-2011 09:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik had gelezen dat je steam eerst moet afsluiten en volledig updaten voordat je op de link moet clicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Michielodc schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:03:
Ik had gelezen dat je steam eerst moet afsluiten en volledig updaten voordat je op de link moet clicken.
steam start zichzelf opnieuw op na de update.
je moet alleen even in steam op updates laten controleren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
RocketKoen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:11:
[...]

steam start zichzelf opnieuw op na de update.
je moet alleen even in steam op updates laten controleren.
Werkte bij mij ook niet, steam moest bij mij persé uitstaan, en ik moest de link van de dota2blog gebruiken die hiervoor genoemd is.

Ze mogen ook wel even de automatische systeemcheck software controleren, ik heb toch echt geen scherm van 26.65" x 16,65" (31.42" diag) Ze hebben simpelweg pixel pitch en verhouding uitgelezen van het primaire scherm, maar de resolutie van 2 schermen samen gebruikt, dat werkt niet ideaal als je 2 schermen van verschillende grootte hebt :+ (24" + 15")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:38
Ik heb vandaag ook deze mail ontvangen. Zojuist de survey ingevuld. Was voor mij wel beetje random aangezien ikzelf geen DOTA1 heb gespeeld maar vanuit Heroes of Newerth kom. Uiteindelijk mijn skill level ingevuld aan de hand van mijn HON stats.

Ik speel samen met twee vrienden, nu dus maar hopen dat een van ons inderdaad een key ontvangt!

Uiteraard, mocht iemand hier een key ontvangen en niets met de 2 extra key's doet hou ik mij uiteraard ook aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Hotmail vond het mailtje van steam er "very suspicious" uitzien, goed om te lezen dat het geen scam is :) Vanavond maar eens invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
hugoy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:56:
[...]

Werkte bij mij ook niet, steam moest bij mij persé uitstaan, en ik moest de link van de dota2blog gebruiken die hiervoor genoemd is.

Ze mogen ook wel even de automatische systeemcheck software controleren, ik heb toch echt geen scherm van 26.65" x 16,65" (31.42" diag) Ze hebben simpelweg pixel pitch en verhouding uitgelezen van het primaire scherm, maar de resolutie van 2 schermen samen gebruikt, dat werkt niet ideaal als je 2 schermen van verschillende grootte hebt :+ (24" + 15")
ik heb toevallig, door een verbouwing, mijn pc beneden aan de lcd tv hangen . Ik heb dus de maten van mijn 50" doorgegeven :D .

Ik kreeg die e-mail ook niet geopend en moest vanuit de blog pakken.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Eerste wave is uitgegaan, is er iemand hier die een key heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik niet, maar las op reddit dat nog vrijwel niemand van de EU een key heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Hopen dat ik nog op tijd was met de inschrijvingen ^^, had de e-mail per ongeluk verwijderd want als ik zie "tell us more about yourself" ben ik toch niet geïnteresseerd. Agja hopen dat ik een kans maak op een key. Al ben ik er bang voor, als ze naar je ingevulde data gaan bekijken. Heb vrij weinig uur in Dota1 zitten (tussen de 10 en 20 uur ofzo).

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Zelf heb ik zo'n 350 tot 400uur dota gespeeld, 450uur LoL en 600uur HoN :D

Die survey kon ik alleen niet echt goed invullen. Bv hoeveel gold verdien je gemiddeld met game en dergelijk? Ik speel het niet meer voor bijna 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Die vragen gingen ook allemaal over dota1... terwijl ik denk dat het gros van de dota spelers nu lol of hon speelt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik heb die survey een beetje aan de hand van mijn HoN stats ingevuld. Echter dat aantal gold per match was een beetje nattevingerwerk. Wel bijvoorbeeld mijn favoriete ports als meeste gespeelde hero ingevuld. Dus Bristleback, Queen of Pain etc.

Leuk dat het topic nu ineens zoveel actiever is :D.

Welke hero gaan jullie als eerste spelen als je eindelijk in de beta bent? Wil zelf heel graag weaver spelen, sinds the international ben ik er al fan van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:23
Ik zou het zelf niet weten, heb dota te weinig gespeeld eerder om nog te weten wie nou wie was. Ik weet alleen dat ik blademaster veel gespeeld heb uit dota 1. Ben alleen wel heel erg benieuwd naar dota 2 en ik denk hier veel uren in te gaan steken. Een keer iets anders dan LoL ^^ waar ik ondertussen denk ik wel 1500 uur in heb zitten.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00
De beta komt toch ook op Mac hè? Een paar weken geleden zag ik bij Steam alleen nog maar het Windows teken erbij staan, nu zie ik niks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 13-09 18:20
Forn schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:49:
Welke hero gaan jullie als eerste spelen als je eindelijk in de beta bent? Wil zelf heel graag weaver spelen, sinds the international ben ik er al fan van :)
Sowieso Stormspirit en Puck! Zowel leuk om te spelen, en beide behoren tot de 'beste' heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

UntamedNL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:24:
De beta komt toch ook op Mac hè? Een paar weken geleden zag ik bij Steam alleen nog maar het Windows teken erbij staan, nu zie ik niks staan.
DOTA 2 wordt gebouwd op basis van de Source engine, en aangezien de Source engine geport is naar OS X kun je er vrijwel zeker van zijn dat DOTA 2 ook naar de Mac komt.

Of dat trouwens al in de Beta gebeurt is nog even koffiedik kijken, aangezien het overgrote deel van de mensen die uitgenodigd worden Windows zullen draaien; dus daar zal dan ook voornamelijk de prioriteit liggen (ik neem aan dat ze namelijk ook nog aardig wat aan Source moeten tweaken om Dota 2 goed en soepel te kunnen laten draaien)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zijn er hier al mensen die in de beta zitten? Ik had eigelijk verwacht dat de eerste grote golf keys in oktober zou komen. November dan denk ik, want the beta is toch getarget voor de herfst.

Overigens als mensen hier invites krijgen en ze hebben nog 1 van de 3 kopieeen over houdt ik mezelf natuurlijk aanbevolen ;)

@hieronder: Bron toevallig?
edit: nevermind www.dota2.com

[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 03-11-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Postius schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:59:
Zijn er hier al mensen die in de beta zitten? Ik had eigelijk verwacht dat de eerste grote golf keys in oktober zou komen. November dan denk ik, want the beta is toch getarget voor de herfst.
Vandaag is de eerste grote invite wave geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 18:54

Unrealer999

Unrealeur

Forn schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:02:
[...]

Vandaag is de eerste grote invite wave geweest.
Als er iemand een invite over heeft, ik hou me aanbevolen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik had gewoon overal 0 ingevuld in die survey want ik heb ook nooit Dota1 gespeeld. Bij die laatste vraag, waarin ze vragen hoeveel ervaring je hebt met vergelijkbare spellen, heb ik dan mijn hon ervaring ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Helaas, ik behoor niet tot de gelukkige.

Iemand hier wel zo gelukkig geweest en heeft een key over :> (steamid=jwlb2 !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Forn schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:21:
Ik niet, maar las op reddit dat nog vrijwel niemand van de EU een key heeft gekregen.
Tweede wave is hopelijk EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik hoop het ook :) Ik doe al bijna een maand geen dota meer, maar zou toch erg graag dota2 spelen. Ik heb alleen wel 2 keys nodig (nog voor iemand anders waarmee ik heel vaak dota speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Damn, hopelijk gaat het niet zoals bij starcraft2, maanden wachten op een betakey:(

Mocht er iemand eentje over hebben hou ik me ook aanbevolen uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
Helaas ook geen key :(

Als er iemand 1 over heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Nog niemand een key? Ik zou er ook wel graag 1 willen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Zo veel invites zijn er nog niet gestuurd, helemaal niet in Europa. Gisteren wel weer twee nieuwe heroes uitgebracht;

Dragonknight en Omniknight. Zien er allebei hartstikke gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Idd, ik heb ook nog niet echt de indruk dat de beta al echt gigantisch op gang aan het koimen is. Klein beetje. Achja mischien in december dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Postius schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:00:
Idd, ik heb ook nog niet echt de indruk dat de beta al echt gigantisch op gang aan het koimen is. Klein beetje. Achja mischien in december dan?
Hoezo december? Geven ze deze maand niet nog meer waves met keys uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik denk het wel. Ze zullen wel minstens één wave per week doen. Daarnaast kan je natuurlijk je kans ook nog verhogen door aan bepaalde forum spelletjes te doen op het dota forum (playdota.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Op de Dota 2 website stond een wave elke paar dagenm ik zit dus al enthousiast mijn nail te verversen de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Forn schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:49:
Op de Dota 2 website stond een wave elke paar dagenm ik zit dus al enthousiast mijn nail te verversen de hele dag!
Ok, dat is goed om te horen. Ik zit er namelijk ook echt op te wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
UntamedNL schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:12:
[...]

Ok, dat is goed om te horen. Ik zit er namelijk ook echt op te wachten! :P
We’d also like to welcome the new folks who received Dota 2 invites yesterday. If you weren’t one of the lucky folks, you’ll be happy to know we’ll be pushing out new invites every couple of days.

Van de dota 2 site afkomstig :). Ach die keys zijn zo in trek. Zat gisteren een stream van Wehsing te kijken, ook een Nederlander, en iemand ging een key verlootte. Opeens van maar een paar mensen die de stream zaten te kijken, werd het echt helemaal kapot gespammed. Ben het helaas ook niet geworden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Er is nu een nieuwe keybatch uit aan het gaan als het goed is;

http://www.reddit.com/r/D...e_2_hours_old_the_second/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Ik vraag het me af. Ik heb nog op geen een forum iemand gezien die een key heeft gehad vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Al iets bekend over de second mave? Heeft iemand hier al een key ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
UntamedNL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:29:
Al iets bekend over de second mave? Heeft iemand hier al een key ontvangen?
Nee nog niks. Een Russische vertaler had gedacht dat het gisteren zover was, daarna vandaag (middernacht). Als het goed is vanavond.. die Russische vertaler had wel krediet door het de eerste keer goed te voorspellen. Afwachten dus.

Er zijn wel nieuwe servers bijgeplaatst, dus dat zou wel wat moeten zeggen.

- edit. Ik volg al een tijdje www.reddit.com/r/dota2. Is een erg handige site om dit soort dingen te volgen. Wordt goed in de gaten gehouden, niet zoveel nutteloze spam als in het playdota.com forum.

[ Voor 16% gewijzigd door Forn op 08-11-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Niet om vervelend te zijn maar sowiezo is het nieuws op dit moment vrij sneu. Ik bedoel iedereen die dota 2 wilt spelen checkt iedere dag zijn mail. Waarom het iedereen dan ook op reddit helemaal zit van OOHH zijn er al keys!?!?!?!?!?. Ja dat maakt voor niemand persoonlijk iets uit toch?

Maar goed ook ik wacht geduldig af :) Overigens voor mensen die wat dota2 in actie willen zien. Cynical brit heeft er een WTF is....Dota2 filmpje gemaakt:
YouTube: ► WTF Is... - DotA 2 ? (Beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Men checkt ook op Reddit om te zien of er sowieso al keys zijn al uitgegeven. Zolang er geen keys zijn uitgegeven heeft men hoop dat men bij de volgende wave of keys zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Postius schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:14:
Niet om vervelend te zijn maar sowiezo is het nieuws op dit moment vrij sneu. Ik bedoel iedereen die dota 2 wilt spelen checkt iedere dag zijn mail. Waarom het iedereen dan ook op reddit helemaal zit van OOHH zijn er al keys!?!?!?!?!?. Ja dat maakt voor niemand persoonlijk iets uit toch?

Maar goed ook ik wacht geduldig af :) Overigens voor mensen die wat dota2 in actie willen zien. Cynical brit heeft er een WTF is....Dota2 filmpje gemaakt:
YouTube: ► WTF Is... - DotA 2 ? (Beta)
Ik snap niet helemaal wat je hier probeert te zeggen :P. Ik check niet iedere minuut mijn mail, maar wel eens in de zoveel tijd op reddit over of er al wat bekend is over nieuwe wave. Daar weten ze het meteen, en de community is redelijk volwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wel vaak me mail aan het checken, maar helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Reddit is inderdaad een stuk beter dan playdota. Daar is alleen maar spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Lol:

http://i.imgur.com/GBqi2.gif

[ Voor 212% gewijzigd door Postius op 09-11-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
ik moest even 2 sec nadenken voor ik 'm doorhad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Tweede wave is verstuurd! Ik zit er helaas niet bij, goed nieuws is wel dat de playdota draw verhoogd is naar 20 keys :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Ik zit er helaas ook niet bij. Hopen dat één van mijn twee hon maten zo gelukkig is geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Ik zit er ook niet bij. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
hugoy schreef op woensdag 09 november 2011 @ 07:24:
[...]

ik moest even 2 sec nadenken voor ik 'm doorhad :+
Ik trapte er gister avond volle bak in, lol. VOor zeg maar 12 seconden. Maar de thread op reddit was echt goud met die reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
2e Wave is nog helemaal niet verstuurd... Maar goed dat terzijde ;p Vriend van mij uit DE speelt al wel, playercount nog niet omhoog behalve dat wat meer mensen hun gifts hebben geactiveerd. 2e ''wave'' moet nog komen of komt in kleinere porties per 2 dagen. Ik gok 1e optie. Valve time heh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Brutal1ty schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:51:
2e Wave is nog helemaal niet verstuurd... Maar goed dat terzijde ;p Vriend van mij uit DE speelt al wel, playercount nog niet omhoog behalve dat wat meer mensen hun gifts hebben geactiveerd. 2e ''wave'' moet nog komen of komt in kleinere porties per 2 dagen. Ik gok 1e optie. Valve time heh...
Wat vindt die maat van jou ervan? Speelde hij eerst HoN / LoL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Er zijn gister anders toch echt mensen geweest die een key hebben gekregen.

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

Gister Dota2 gifted gekregen! Echt super vermaakt, tot nu toe alleen maar bot games gedaan (om anderen niet lastig te vallen met mijn skills haha) wel met 2 engelse kameraden.

Echt het spel is super smooth, hier en daar wel wat foutjes maar goed het is dan ook een beta!

• Jwlb
ik heb inderdaad ook begrepen dat de echte wave nog niet is geweest. Ik vond het ook al raar dat er geen post over was op de blog. Verder heeft één van de pro HON gamers, welke nauw samenwerkt met de makers van de game gezegd dat er donderdag (lees: vandaag) een grote ontwikkeling gaat plaats vinden in de Beta.

Ik houd mijn ogen en oren dus open vandaag...

• Forn
Hmm, dacht echt dat er een tweede wave was uitgegaan. Had ook gelezen dat de eerste echt maar 300 invites was. Dus niet zoveel. Dit is wel een interessante artikel:

http://dota2hub.com/news/5000-dota-2-servers-online/

Als je ziet hoe weinig van de servers gebruikt wordt en hoe deze vergroot zijn.

Verder is de voorspelling welke heroes er uitkomen wel grappig om te zien. Ik kijk erg uit naar Bane.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Best veel van die plaatjes die op de site van die link staan, zijn nog uit de alpha versie van de game. Grote kans dat de versie's die erin gaan komen van die heroes er niet op zullen lijken.

Plaatje van spiritbreaker vind ik nog wel het mooist :P

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
UntamedNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:15:
[...]

Wat vindt die maat van jou ervan? Speelde hij eerst HoN / LoL?
De jongen die ik bedoel is een Dota'er en moet niets van HoN of LoL heben. Hij speelt iig al zes jaar (vanaf z'n elfde) dus genoeg ervaring. Hij zegt dat op dit moment Dota beter is dan Dota 2, puur op gebied van bugs en compleetheid, maar dat het nieuwe shop-systeem, matchmaking (zodra er meer spelers aanwezig zijn en het dus niet meer 10+ minuten duurt om een match te vinden...) en bots/tutorials etc erg fijn en veelbelovend zijn. Voor de rest is het gewoon Dota met minder delay in de engine en betere graphics: zie het als Mortal Kombat 2011 (9) das ook een zéér geslaagde remake met wat toevoegingen.

• Postius
Brutal1ty schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:33:
[...]

De jongen die ik bedoel is een Dota'er en moet niets van HoN of LoL heben. Hij speelt iig al zes jaar (vanaf z'n elfde) dus genoeg ervaring. Hij zegt dat op dit moment Dota beter is dan Dota 2, puur op gebied van bugs en compleetheid, maar dat het nieuwe shop-systeem, matchmaking (zodra er meer spelers aanwezig zijn en het dus niet meer 10+ minuten duurt om een match te vinden...) en bots/tutorials etc erg fijn en veelbelovend zijn. Voor de rest is het gewoon Dota met minder delay in de engine en betere graphics: zie het als Mortal Kombat 2011 (9) das ook een zéér geslaagde remake met wat toevoegingen.
Heb ik idd ook van iemand gehoord, het is letterlijk een kopie van dota. Echt 1 op 1. Je verwacht dat ze zoals hon dingen veranderen of wat aanpassen etc? Doen ze niet, het is echt zoals het er naar uitziet letterlijk DotA 1 in een nieuw jasje met de bedoeling alles zo identiek mogelijk te houden.

Ik zou juist tegen mensen gaan spelen nu er nog niet zoveel online zijn, lekker wat proberen mensen ragen nu nog niet. Iedereeen kent elkaar, das altijd het leuke aan beta;s.

Verwacht dat binnenkort eigelijk(binnen 2/3 maanden) de beta gewoon open wordt.

• RocketKoen
Postius schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:39:
[...]

Heb ik idd ook van iemand gehoord, het is letterlijk een kopie van dota. Echt 1 op 1. Je verwacht dat ze zoals hon dingen veranderen of wat aanpassen etc? Doen ze niet, het is echt zoals het er naar uitziet letterlijk DotA 1 in een nieuw jasje met de bedoeling alles zo identiek mogelijk te houden.
Daarom speel ik ook HoN. Ze zijn erg dicht bij DOTA gebleven, maar dan op een veel betere engine.
Ik ben nu vooral benieuwd naar hoe DOTA2 om zal gaan met leavers, reconnecten en matchmaking.

TheS4ndm4n#1919

• Michielodc
RocketKoen schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:20:
[...]

Daarom speel ik ook HoN. Ze zijn erg dicht bij DOTA gebleven, maar dan op een veel betere engine.
Ik ben nu vooral benieuwd naar hoe DOTA2 om zal gaan met leavers, reconnecten en matchmaking.
Zoals de DOTA vroeger, firstblood is meteen 1 leaver. Aan het einde sta je 3v2, omdat mensen ook moesten eten enzo :P

• Postius
Michielodc schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:24:
[...]

Zoals de DOTA vroeger, firstblood is meteen 1 leaver. Aan het einde sta je 3v2, omdat mensen ook moesten eten enzo :P
Bij HoN had je niet echt last van leavers. Alleen het niveau was om te huilen, en solo spelen was geen doen.

@jwlb: dat zou goed kunnen, maar een 1 op 1 port vindt ik niet erg. De game industrie staat sowieso wat stil maar dat terzijde. Er valt ook niet heel veel aan toe te voegen, behalve nieuwe abilities verzinnen die je nu wel kan doen maar eerst niet omdat je beperkt was door de warcraft engine. Dat viel me wat tegen aan HoN veel nieuwe skills maar het waren allemaal DoTa skills. De engine van HoN is behoorlijk oke en kan meer aan dan die van warcraft 3 dus dan moet je ook wat nieuwe abilities kunnen verzinnen. Maar ik speel al geen HoN meer maar toch ;). Ik hoop dat ze wat echte nieuwe dingen toevoegen als ze iets toevoegen, en niet dezelfde skill met een ander kleurtje.

[ Voor 48% gewijzigd door Postius op 10-11-2011 14:32 ]

• Jwlb
De reden dat ze nu alles één op één overnemen is, zoals ik het begrepen heb, juist om zo snel mogelijk de basis te hebben staan voor de game. Vervolgens zal men zich nav de comments van de beta users aanpassingen gaan doen als balances en nieuwe stuff.

• Michielodc
1 op 1 port is juist goed. Ik ben zelf met DotA gestopt omdat HoN uitkwam. Heb HoN gespeeld vanaf de beta tot een jaar geleden. Bij HoN waren weinig leavers, en bij DotA waren er gewoon teveel leavers, zelfs met garena.

[ Voor 13% gewijzigd door Michielodc op 10-11-2011 14:37 ]

• RocketKoen
Michielodc schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:36:
1 op 1 port is juist goed. Ik ben zelf met DotA gestopt omdat HoN uitkwam. Heb HoN gespeeld vanaf de beta tot een jaar geleden. Bij HoN waren weinig leavers, en bij DotA waren er gewoon teveel leavers, zelfs met garena.
Bij hon zijn er ook een paar goede manieren om leavers tegen te gaan
1) Je kan reconnecten. dus leave omdat je game crashte ofzo heb je niet meer
2) Als je teveel leaves hebt kun je geen ranked matches meer spelen.
Hopelijk komen die dingen ook in DOTA2.

En dat veel hon heroes 1-1 overgenomen zijn uit DOTA is simpelweg omdat heel veel HoN spelers van DOTA komen, en die wilden hun favo hero geport hebben.
Sinds het spel retail is komen er steeds meer echt nieuwe heroes.

TheS4ndm4n#1919

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

De echte reden is denk ik toch anders: Bij dota 1 kan je een miljard accounts hebben (ja, ik maak me er ook schuldig aan) en daar maakt het weinig uit of je geband wordt of niet. Waarschijnlijk bij HON en Dota 2 heb je maar 1 account, waar je dus waarschijnlijk wel voorzichtiger mee handelt (of heb ik het verkeerd qua HON?)

• Forn
Rub3s schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:29:
Best veel van die plaatjes die op de site van die link staan, zijn nog uit de alpha versie van de game. Grote kans dat de versie's die erin gaan komen van die heroes er niet op zullen lijken.

Plaatje van spiritbreaker vind ik nog wel het mooist :P
Ja, klopt. Geeft wel aan welke heroes ze momenteel mee bezig zijn :). En inderdaad in lijn met de laatste uitgebrachte heroes, thema's zoals ook uitlegt in de link. Kan het best zo zijn, ach morgenvroeg weten we meer :D

• Jwlb
Rub3s schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:40:
De echte reden is denk ik toch anders: Bij dota 1 kan je een miljard accounts hebben (ja, ik maak me er ook schuldig aan) en daar maakt het weinig uit of je geband wordt of niet. Waarschijnlijk bij HON en Dota 2 heb je maar 1 account, waar je dus waarschijnlijk wel voorzichtiger mee handelt (of heb ik het verkeerd qua HON?)
Half goed.

Mensen met een ouder account, en die dus nog betaald hebben voor de game, hebben een legacy account, wat ze recht geeft tot alle characters etc. Ik denk dat weinig van deze mensen hun account willen verklooien door te leaven (leave percentage van 5% zorgt dat je gebanned wordt van matchmaking.

Echter kan je tegenwoordig gratis een account maken en aan de hand van micro transactions je hero pool uitbreiden. Mensen met deze (smurf) accounts zullen waarschijnlijk minder zuinig omgaan met de accounts. Ik moet zeggen dat ik dit ook wel gemerkt heb als ik non-verified games speel...

• RocketKoen
Jwlb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:44:
[...]

Half goed.

Mensen met een ouder account, en die dus nog betaald hebben voor de game, hebben een legacy account, wat ze recht geeft tot alle characters etc. Ik denk dat weinig van deze mensen hun account willen verklooien door te leaven (leave percentage van 5% zorgt dat je gebanned wordt van matchmaking.

Echter kan je tegenwoordig gratis een account maken en aan de hand van micro transactions je hero pool uitbreiden. Mensen met deze (smurf) accounts zullen waarschijnlijk minder zuinig omgaan met de accounts. Ik moet zeggen dat ik dit ook wel gemerkt heb als ik non-verified games speel...
Mensen die micro transactions gebruiken worden ook meteen verified en hebben wat te verliezen.
Gratis (non-verified) accounts geven inderdaad niks om leaven, maar je kan inderdaad kiezen om niet met die accounts in dezelfde game te komen.

TheS4ndm4n#1919

• Michielodc
Laatste keer dat ik HoN heb gespeeld was een jaar geleden. Toen moest je nog betalen. Ik had toen ook een goud schild voor mijn naam en mijn naam was ook goud, omdat ik de beta van HoN had gespeeld. :D

• Jwlb
Thanks for de toevoeging RocketKoen, was ik drie-kwart goed ^^

• Postius
Ik heb een live stream zitten kijken maar de complete interface is gewoon geknipt en geplakt uit HoN! Echt schandalig, tis gewoon bijna een 1 op 1 kopie.

Edit: Nee ja, schandalig is wat te sterk. Maar ik bedoel het was het eerste wat ik van UI van DOTA 2 zag, niet ingame. En het is van alle interfaces die je kan bedenken wel echt letterlijk een kopie. Ik heb Valve toch wat hoger zitten. Nee tuurlijk maak het niet uit verder.

[ Voor 47% gewijzigd door Postius op 10-11-2011 19:24 ]

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

nou...... als dat alles is...

daar zouden de makers van HON nog wat van kunnen leren (schandalig is het :P )

• DeX

DeX

In hoeverre kun je nou een unieke interface maken voor een spel uit dezelfde genre, met dezelfde doelgroep?
Je hebt nodig:
• Minimap
• Item hold
• Spell display
• Life bar
• Mana Bar
• XP bar
• Stats screen
• Ally Stats

Yeah dan gaan LoL HoN en Dota 2 erorm op elkaar lijken ja. Wacht maar op SC2 Dota. Die zal vast een soortgelijke interface hebben.

• Postius
DeX schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:30:
In hoeverre kun je nou een unieke interface maken voor een spel uit dezelfde genre, met dezelfde doelgroep?
Je hebt nodig:
• Minimap
• Item hold
• Spell display
• Life bar
• Mana Bar
• XP bar
• Stats screen
• Ally Stats

Yeah dan gaan LoL HoN en Dota 2 erorm op elkaar lijken ja. Wacht maar op SC2 Dota. Die zal vast een soortgelijke interface hebben.
Ik bedoel dus niet in een match zelf. Maar de menu's. In match UI's kan je echt wel ontzettend veel verschillende interfaces voor maken, met dezelfde genre en doelgroep. Je hebt dezelfde dingen nodig maar je kan het zeker wel beter of slechter weergeven, kijk naar alle user made mods om je interface aan te passen. Maar het ging mij gewoon puur om de menu's niet in match en dat lijkt echt schaamteloos een kopie te zijn.

• DeX

DeX

Postius schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:42:
[...]

Ik bedoel dus niet in een match zelf. Maar de menu's. In match UI's kan je echt wel ontzettend veel verschillende interfaces voor maken, met dezelfde genre en doelgroep. Je hebt dezelfde dingen nodig maar je kan het zeker wel beter of slechter weergeven, kijk naar alle user made mods om je interface aan te passen. Maar het ging mij gewoon puur om de menu's niet in match en dat lijkt echt schaamteloos een kopie te zijn.
Ooooooooooooooooooohh.

Nog niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999

Unrealer999

Unrealeur

Als er hier ervaren dota spelers zitten die toegang hebben tot de beta, we kunnen wel xtje samen spelen. Ik ben nog niet zo super goed maar ik feed niet en snap de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
Unrealer999 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:21:
Als er hier ervaren dota spelers zitten die toegang hebben tot de beta, we kunnen wel xtje samen spelen. Ik ben nog niet zo super goed maar ik feed niet en snap de basis.
Heb jij de invite direct van Valve gekregen?
Pagina: 1 2 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers