Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:48
Forn schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:20:
Ach hou je toch. Als je er zo mee zit, gewoon even iets anders gaan doen. Probeer mensen te adden uit games die wel normaal zijn.

Zit zelf op een superwinning streak van twaalf meer losses naar twee meer wins gegaan. Dus alweer veertien potjes achter elkaar gewonnen. Vandaag ook weer drie gewonnen. Een volle premade met o.a. Phycenz en Postius. Zelf besloot ik te supporten, zat met Phycenz in een lane. Ging niet onaardig, wonnen de lane niet, maar verloren ook niet. De rest van de lanes leek het wat minder te gaan, zaten op een begeven moment te verliezen. Echter hadden ze BM en Riki gekozen en die waren ZO makkelijk te counteren, heb ontzettend veel dusts en sentry wards gekocht en Phycenz als Slardar kon ze meteen ultien. Uiteindelijk walste we eroverheen.

Daarna nog eentje waar we meteen goed begonnen. Phycenz (storm spirit) werd meteen geganked als solo top door drie man. Ik als Naix forest kon ze opwachten en ze rende met zijn drie-en de bomen in. Erg dom want ze konden daar niks meer, hij kreeg namelijk een double kill. Waren we meteen level 4. Daarna ging het zo makkelijk. Eindigde volgens mij 60-8 ofzo. Onze Nightstalker ging ook 20-2 :P.
Ja, waren echt leuke potjes! Tweede was vooral grappig door die gank, wat mij dan een double kill opleverde en ons samen aardig wat xp, terwijl zij vrijwel niets kregen.

Die eerste game kon je ook goed merken wat voor invloed een goede support heeft, als jij niet zoveel had geward hadden we misschien verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Michielodc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:53:
Gister had ik mijn eerste echte potje gedaan. Ik ging random doen en kreeg Puck, precies een hero die ik NIET wil spelen. Toch ging het best goed in het begin. Maar we verloren door een tidehunter die de heletijd in de jungle liep en alleen zijn ulti deed als de hero toch al zeker dood ging.

Maar als ik random, kan ik dan nog ergens repicken? Kon die knop nergens vinden.
Nope, repicken na random kan niet. Volgens mij zou het wel moeten kunnen als je normaal een hero pickt, maar dit is mij ook nog niet gelukt (kan zijn dat het meteen een lock-in is als je een hero kiest).

Pudge vind ik echt een geniale hero, gister weer een paar potjes met hem gedaan. Het geniale vind ik dat je offensief en defensief die haak kan gebruiken. Ook in een potje 5x doodgegaan, allemaal door mezelf te denyen (best OP dat de tegenstander dan geen xp/geld krijgt eigenlijk), en dat in teamfights waar ik toch dood zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-10 16:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

In dota1 kan het bij beiden: na een normale en random pick. Ze zullen het vast nog wel een keer inbouwen.

(kan je btw niet op een andere hero klikken en die gewoon kiezen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Rub3s schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:26:
In dota1 kan het bij beiden: na een normale en random pick. Ze zullen het vast nog wel een keer inbouwen.

(kan je btw niet op een andere hero klikken en die gewoon kiezen?)
Dat probeerde ik nog in de laatste 5sec, maar dat werkte niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37267460,noline]
Maar als ik random, kan ik dan nog ergens repicken? Kon die knop nergens vinden.
Voor zover ik weet niet. Als je random locked krijg je meer Gold, wat wel grappig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:06
Dota 2 verkoopt als een gek op ebay.. En dat voor een game dat binnenkort gratis zal zijn.

Graphics zijn super, heroes zijn gewoon copies van Dota 1(Logisch edoch aangenaam).
Speelt wel lekker weg, voornamelijk ingame Mic Support is een leuke toevoeging als je random gaat.

Jammer genoeg zitten er enorm veel noobs(niks mis mee, iedereen moet het een keer leren), die het spel afsluiten nadat ze gedood worden..

Op dit moment vind ik zelf LoL nog iets beter. Misschien komt er in de toekomst nog verandering hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xminator schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:06:
Dota 2 verkoopt als een gek op ebay.. En dat voor een game dat binnenkort gratis zal zijn.

Graphics zijn super, heroes zijn gewoon copies van Dota 1(Logisch edoch aangenaam).
Speelt wel lekker weg, voornamelijk ingame Mic Support is een leuke toevoeging als je random gaat.

Jammer genoeg zitten er enorm veel noobs(niks mis mee, iedereen moet het een keer leren), die het spel afsluiten nadat ze gedood worden..

Op dit moment vind ik zelf LoL nog iets beter. Misschien komt er in de toekomst nog verandering hierin.
Nu de vraag.. Waarom vind je LoL nog iets beter?
Niet dat je geen mening van mij mag hebben, maar ben gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Postius schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:30:
Overigens vindt ik de hotkeys voorlopig echt het grootste nadeel. Dat is bij HoN echt beter (lol te weinig gedaan, te lang geleden)
Hotkeys zijn heel makkelijk aan te passen. staan nu bij mij precies hetzelfde als bij HoN.
Hetgene waar ik mij kapot aan erger zijn de unit response times. Je hebt gewoon een glazen bol nodig om een spell te kunnen disjointen. Deed vandaag een ragepotje, voor de grap Crystal Maiden gepakt tegenover Pudge. 9-1 zonder moeite, al was het gewoon ranzig om te hook te zien aankomen zonder dat je ervoor kan uitwijken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
Hotkeys zijn dus niet precies hetzelfde als in HON...

Ja, ja gebruikt wel QWER in DOTA maar als je bijvoorbeeld puck (bubbles) speelt en je doet Shell Surf dan wordt de daadwerkelijke teleport spel een andere button. Dit vind ik het grote nadeel. Je hebt dus tot 6 spell buttons terwijl je er maar 4 nodig hebt.

P.s sory dat ik de HON namen gebruik, ben nog niet voldoende gewend aan DOTA na 4 potjes =)

[ Voor 13% gewijzigd door Jwlb op 07-12-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
kKaltUu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 02:59:
[...]
Hetgene waar ik mij kapot aan erger zijn de unit response times. Je hebt gewoon een glazen bol nodig om een spell te kunnen disjointen.
Hier erger ik me ook kapot aan. Toevallig gister tegen sniper. Ik zag 'm ulten, stond klaar om ook te ulten (Storm Spirit), deed mijn ult nog voordat ik de projectile uit zijn rifle zag komen, maar de animation duurde zo lang dat ik al geraakt was voor mn ult begon.... Hetzelfde kunstje had ik in HoN sowieso geflikt, aangezien de animations van DR veel korter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Ik merk echter wel dat dit per computer nog wel lichtelijk kan verschillen. Heb twee laptops, een oud beestje van drie jaar oud wat DOTA2 maar net aankan en een nieuwe die op Full HD op 65 fps speelt.

Op laatst genoemde wordt veel accurater gereageerd en lukte de disjoint (in geval van Sand King) me vrij makkelijk. Zelfde geprobeerd op de oude laptop en ik failde vaker.

Ditzelfde merk ik op de response tijd van mijn RMB clicks om mijn hero te laten bewegen of op de delay van een cast.

Zelfde valt te realiseren door op een veel lagere resolutie te spelen dan je normaal speelt.

[ Voor 22% gewijzigd door Jwlb op 07-12-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:01

Multensor

wtf

Het spelen tov HoN is een stuk trager. Toch is het met elke MOBA game zo dat je heel erg moet wennen. Ik heb er nu ene potje of 6 op zitten en raak al aardig gewend aan de snelheid van dota2. De community blijft verschrikkelijk, maar daar ge je nooit onderuit kunnen. Gewoon met vrienden spelen zodat je iig zo min mogelijk kans hebt op van die ragers in je team ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 02:10:
[...]

Nu de vraag.. Waarom vind je LoL nog iets beter?
Niet dat je geen mening van mij mag hebben, maar ben gewoon benieuwd.
Dota2 is niet zo reactive als LoL is, DOTA 2 speelt best traag.. Maar als je in een gevecht komt ben je sneller dood dan je het doorhebt.. Elke hero in DOTA heeft bijna wel een stun van 1 / 2 seconden, dat is best extreem.
Oftewel ik mis het gevoel dat je snel het verschil kan maken in gevechten of snel weg kan komen. Het lijkt qua gameplay enorm op HoN alleen de graphics zijn beter.

Maar misschien moet ik nog wennen aan Dota 2 en wordt het vervolgens beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
xminator schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:02:
[...]

Dota2 is niet zo reactive als LoL is, DOTA 2 speelt best traag.. Maar als je in een gevecht komt ben je sneller dood dan je het doorhebt.. Elke hero in DOTA heeft bijna wel een stun van 1 / 2 seconden, dat is best extreem.
Oftewel ik mis het gevoel dat je snel het verschil kan maken in gevechten of snel weg kan komen. Het lijkt qua gameplay enorm op HoN alleen de graphics zijn beter.

Maar misschien moet ik nog wennen aan Dota 2 en wordt het vervolgens beter.
Bij DotA moet je daarom een stuk beter samenwerken als team, want je hebt die noob flash van LoL bijvoorbeeld niet. En er zijn idd veel stuns enzo, maar bij LoL vond ik er weinig stuns in zitten en juist veel slows.

De animaties zijn nog wel een beetje bugged soms. Had eerst een mirana die en pijl door mij gooit en die ging mis. Daarvoor gooide hij een pijl 5meter naast me en ik werd gestunned.

En ja, het niveau van de gemiddelde speler is misschien wel laag, maar dat komt vooral omdat er veel van LoL komen. Daar is de gameplay anders. Had gister een riki bij mij in het team. Die bleef de heletijd achter de tegenstanders staan en hielp niet in teamfights. Hij probeerde ze dan te killen als ze aan het weg rennen waren, maar hij faalde daarin en eindigde 4/12 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
xminator schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:02:
[...]

Dota2 is niet zo reactive als LoL is, DOTA 2 speelt best traag..
Dota2 is idd meer actief. Je moet actief last-hitten, want het maakt veel verschil tov LoL. Je moet actief denyen, je kan lasthits van tegenstanders forceren door animation cancelling, etc.. Op die manier wordt het een veel actiever spel dan LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb zelf meer dan 1000 potjes van LoL gedaan, maar als ik het nu opstart nadat ik Dota2 heb gespeeld, verveel ik mij dood. Vooral de laningfase is zo tergend saai bij LoL. Er gebeurt vrijwel niks. Bij Dota2 continu en kun je veel duidelijker je lane verliezen. Ook een vriend van mij die geen eens ervaring had met Dota of HoN kan LoL niet meer spelen..

Vooral bij mid is dat zo, je moet gewoon zorgen dat je die rune control hebt, anders kun je mid nooit winnen. Daarbij is de samenwerking zo belangrijk. Zonder een goede support is het erg lastig om het in mid goed te doen, je hebt zo snel mogelijk een bottle nodig. Zelf geld uitgeven aan wards en courier is dan ook erg drukken op de mid hero. Als support haal ik altijd een courier, probeer voor de 2.00 mark mijn eerste ward bij de runespot neer te zetten, en voor de 4.00 om is een flying courier te hebben.

Ben het ook niet met reactive eens, ligt er maar helemaal aan welke hero je speelt. Bij bijvoorbeeld Dazzle moet je echt wel snel reageren om iemand te redden. Phycenz kan dat beamen in mijn laatste Dazzle potje toen hij Slardar speelde. Eerst mijn E, daarna Shallow Grave, toen dat bijna voorbij nog een E, en meteen daarna urn. Je moet dan echt wel reageren op de situatie om het allemaal op tijd te doen. Dat is bij veel supports zo het geval.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Forn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:41:
Ik heb zelf meer dan 1000 potjes van LoL gedaan, maar als ik het nu opstart nadat ik Dota2 heb gespeeld, verveel ik mij dood. Vooral de laningfase is zo tergend saai bij LoL. Er gebeurt vrijwel niks. Bij Dota2 continu en kun je veel duidelijker je lane verliezen. Ook een vriend van mij die geen eens ervaring had met Dota of HoN kan LoL niet meer spelen..

Vooral bij mid is dat zo, je moet gewoon zorgen dat je die rune control hebt, anders kun je mid nooit winnen. Daarbij is de samenwerking zo belangrijk. Zonder een goede support is het erg lastig om het in mid goed te doen, je hebt zo snel mogelijk een bottle nodig. Zelf geld uitgeven aan wards en courier is dan ook erg drukken op de mid hero. Als support haal ik altijd een courier, probeer voor de 2.00 mark mijn eerste ward bij de runespot neer te zetten, en voor de 4.00 om is een flying courier te hebben.

Ben het ook niet met reactive eens, ligt er maar helemaal aan welke hero je speelt. Bij bijvoorbeeld Dazzle moet je echt wel snel reageren om iemand te redden. Phycenz kan dat beamen in mijn laatste Dazzle potje toen hij Slardar speelde. Eerst mijn E, daarna Shallow Grave, toen dat bijna voorbij nog een E, en meteen daarna urn. Je moet dan echt wel reageren op de situatie om het allemaal op tijd te doen. Dat is bij veel supports zo het geval.
Jongens we hebben er weer 1 bekeerd! We krijgen ze wel die LoL noobs! Tot de laatste zullen we ze bekeren! >:) :+

(beter worden ze niet met mij geteamed :9 )

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb vanmorgen mijn eerste potje Dota2 kunnen doen en moet zeggen dat het niet verkeerd aanvoelde :)

Ook van mijn kant de bekende kritieken: 6 skill buttons is te veel, liever 4 contextgevoelige knoppen zoals in HoN, en lasthitten is inderdaad heel lastig

Verder zag het er allemaal prima en gelikt uit. De actie lijkt ook veel sneller te gaan heb ik het idee?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Postius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:23:
[...]

Jongens we hebben er weer 1 bekeerd! We krijgen ze wel die LoL noobs! Tot de laatste zullen we ze bekeren! >:) :+

(beter worden ze niet met mij geteamed :9 )
Ik heb laatst nog met jou geteamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Forn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:42:
[...]

Ik heb laatst nog met jou geteamed...
En ik voel me verplicht hier even op in te haken. In het betreffende potje deed de 'LoL noob' het beter dan de HoN veteraan.. (Kwam ook door lanes etc, is geen flame :))

Om hier ook nog even op in te haken:
Multensor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:33:
Het spelen tov HoN is een stuk trager. Toch is het met elke MOBA game zo dat je heel erg moet wennen. Ik heb er nu ene potje of 6 op zitten en raak al aardig gewend aan de snelheid van dota2. De community blijft verschrikkelijk, maar daar ge je nooit onderuit kunnen. Gewoon met vrienden spelen zodat je iig zo min mogelijk kans hebt op van die ragers in je team ;)
Wat vindt men van de community tot nu toe? In het begin heb ik wel een paar flamers en ragers meegemaakt, maar tegenwoordig ben ik eigenlijk de enige.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ik vindt de community die nu in de beta speelt ongelooflijk RUK. Als ik solo-queu worden 3 van de 4 potjes verpest door leavers / feeders (gewoon bar SLECHT of expres) / en ultieme flamers / Russen die weigeren te communiceren (no offense intended). Ik probeer zo veel mogelijk premades te spelen om dit tegen te gaan maar nu er massaal mensen de beta spelen lijkt het alsof de 'community' ten opzichte van eerder stadia van de beta heel erg achteruit zijn gegaan. Je kan nu niet meer 5 minuten spelen of je krijgt al commentaar op je skill build / items / speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Phyc schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:55:
[...]

En ik voel me verplicht hier even op in te haken. In het betreffende potje deed de 'LoL noob' het beter dan de HoN veteraan.. (Kwam ook door lanes etc, is geen flame :))

Om hier ook nog even op in te haken:

[...]

Wat vindt men van de community tot nu toe? In het begin heb ik wel een paar flamers en ragers meegemaakt, maar tegenwoordig ben ik eigenlijk de enige.. :+
Het was ook maar een grapje he :+ . Iedereen die van LoL komt is per definitie een noob dat snap je toch wel :9 ;) (voor die mensen die hier nog op willen ingaan en ik weet wie jullie zijn :9 , dit is ironie/sarcasme/ niet serieus)

Over die lane, tja.....ik ga er geen woorden meer aan vuil maken maar ik hoef zeg maar de rest van mn dota2 carriere nooit meer bij die kerel in het team. God die kon beter farmarama gaan doen bohboh, het leek wel een bruine sand wraith picker(dan weet je hoe laat het is)

Niet veel ragers of iets, wel ontzettende hoeveelheden noobs en leavers. Noobs ala ik had niet verwacht al normale games te kunnen spelen maar die leavers zijn ook wel irritant. Je kan idd wel spelen op het moment maar het is gewoon van alle kanten en dan vooral van spelers kant nog lang niet waar het wezen moet (das logisch en niet erg), dat zal met de tijd wel beter worden maar dat valt me ook op tegenover pakweg hon. Een echte goeie dota game is nog niet echt te vinden of je moet 5 v 5 gaan.

Overigens staan op de laatste pagina van de streams, de 5 v 5 premades. Dit is nog best leuk om te kijken

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 07-12-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Zelf heb ik het liefste 4 buttons voor de abilitys. Maar 6 kan ook. WASD voor map bewegen, 1-3 en R en F voor abilitys en 4 voor ulti. Dan Q = hold en E is attack. Alt Q - Alt E voor item 1-3 en Alt-A - Alt D voor item 4-6. Alt-1 etc dan voor pet, maar heb nog niet een hero met pet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Multensor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:33:
Dit is geen gewenning waard.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kKaltUu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:09:
[...]

[video]
Pointless filmpje is pointless? :|. Ze tonen nog niks aan of iets. Het is een beetje zinloos op gevoelens van mensen inspelen, Dus pointless filmpje is pointless. Leuk voor de mensen die bij LoL/HoN willen blijven en nu weer een beating stick hebben. Op naar de volgende!(ik denk dat het wordt dat de bomen te groen zijn, waardoor venommancer op is in dota 2 want je ziet hem niet meer)

Typisch filmpje van dezelfde mensen die bij iedere hero OP schreeuwen en in het geval van HoN all S2 heroes suck. Maar goed.

[ Voor 51% gewijzigd door Postius op 07-12-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
kKaltUu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:09:
[...]

[video]
Wat een onzin, StarCraft 2 heeft een 0.40 sec delay, dus 0.14 moet echt geen probleem zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Aan die delay wen je.
Afgezien daarvan is een 0.11 seconden niet eens te merken. Pak maar eens een stopwatch en probeer maar is te stoppen op precies 5.00 seconden en 5.11 seconden. Lukt dat? Amper. Dit is dus gewoon te verwaarlozen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:01

Multensor

wtf

Ik moet zeggen dat HoN momenteel wel beter aanvoelt, maar dat zal dus inderdaad een stuk gewenning zijn en dat het spel al af is. Dota2 is nog in closed beta en heeft nog wel een stuk te gaan. Maar toch heb ik meer vertrouwen in Valve dan in S2.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het valt me toch op, ik heb zojuist een game als enigma (random) achter de rug, dat ik de teamfights echt zoveel overzichtelijker vindt dan bij HoN. Niet om HON te bashen maar dat heb ik het meest gedaan dus dat is mijn refereer punt ongeveer. In HoN verlies ik het overzicht nog wel is in teamfights de echte drukke waar alles wordt gespammed. En het is niet zo dat mn reflexen onder maats zijn ik ben toch wel wat gewend van online gamen. Maar bij dota vindt ik het allemaal net wat overzichtelijker waardoor het komt ben ik niet helemaal uit het is een combinatie van factoren.

Een van de redenen is wel dat de graphics engine een stuk "cleaner" is er minder alst van kleuren overloop, de modellen zijn een stuk duidelijker en de skins en textures zijn gewoon helderder(? fail) dan bij HoN. Daarnaast moet je voor de grap is met tidehunter spelen, zijn skin vindt ik werkelijk waar echt prachtig gedaan bv. En die fish maakt het af.

ZOver begin ik steeds meer onder de indruk te raken van de core mechanics van dota 2. Aan randzakenis er nog veel te wensen over maar ikzelf begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de onderliggende technieken en mechanieken bij dota2 voor mij net wat beter in elkaar steekt dan HoN (mijn mening over LoL houdt ik maar voor me om de vrede te bewaren :+ ).

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 07-12-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Postius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:03:
Het valt me toch op, ik heb zojuist een game als enigma (random) achter de rug,
Random FTW. Dan speel je met verschillende heroes en leer je ook het meeste. Bij HoN en DotA speelde ik vooral AR mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
AR is leuk in het begin om heroes te leren kennen, maar na die fase vindt ik het grote nadeel van AR dat je team setup soms zo bagger kan zijn. Potjes 3 carries zonder een decent early game hero zijn gewoon niet tof. Zeker niet als ze met carries proberen te carryen zonder decent farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De afgelopen paar dagen heb ik geen tweakers van de lijst hoeven te halen, teken dat er misschien minder invites zijn de laatste tijd?
Of gewoon pech dat bijna geen tweakers ze hebben ontvangen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
*rekent zichzelf tot de gelukzakken*

Ik ben vanavond DotA2 aan het spelen met vast nog wel wat andere tweakers. Is het trouwens al mogelijk om je eigen kanaal in dota2 te maken? Of hebben we een steamgroup? Dan is het wat overzichtelijker.

*facepalm* zie net dat ik al bij de steamgroup zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 07-12-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:04:
*rekent zichzelf tot de gelukzakken*

Ik ben vanavond DotA2 aan het spelen met vast nog wel wat andere tweakers. Is het trouwens al mogelijk om je eigen kanaal in dota2 te maken? Of hebben we een steamgroup? Dan is het wat overzichtelijker.

*facepalm* zie net dat ik al bij de steamgroup zit.
Ja en ja :) Ingame kun je gewoon een channel joinen. Je kunt ook chat_join "Got" in je autoexec zetten om ingame de chat automatisch te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:34:
De afgelopen paar dagen heb ik geen tweakers van de lijst hoeven te halen, teken dat er misschien minder invites zijn de laatste tijd?
Of gewoon pech dat bijna geen tweakers ze hebben ontvangen? :p
Vreselijk dit, gewoon geen enkel spoor van keys :(
Maar we wachten geduldig (soort van).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 08-10 16:36
Rynji schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:10:
[...]

Vreselijk dit, gewoon geen enkel spoor van keys :(
Maar we wachten geduldig (soort van).
Zeker vreselijk, Ga hier gewoon weer wat dota 1 spelen. Zijn hier nog mensen die zin hebben om een potje Dota 1 te doen for old time's sake. :D

Voor iedereen die nog een key wilt winnen hier is je kans : http://www.playdota.com/forums/549077/playdota-beta-key-draw/

[ Voor 21% gewijzigd door irencus op 07-12-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
Je moet daar voor een bepaalde datum registered zijn.
Ik kom bijvoorbeeld van HoN en heb daar geen account.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Postius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:13:
[...]

Pointless filmpje is pointless? :|. Ze tonen nog niks aan of iets. Het is een beetje zinloos op gevoelens van mensen inspelen, Dus pointless filmpje is pointless. Leuk voor de mensen die bij LoL/HoN willen blijven en nu weer een beating stick hebben. Op naar de volgende!(ik denk dat het wordt dat de bomen te groen zijn, waardoor venommancer op is in dota 2 want je ziet hem niet meer)

Typisch filmpje van dezelfde mensen die bij iedere hero OP schreeuwen en in het geval van HoN all S2 heroes suck. Maar goed.
pointless? waar heb jij het over?
Dat filmpje toont aan dat er in DOTA2 een een input lag van 100ms zit, die HoN niet heeft.
Ik irriteer me er ook aan, vooral met lasthitten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
RocketKoen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:05:
[...]

pointless? waar heb jij het over?
Dat filmpje toont aan dat er in DOTA2 een een input lag van 100ms zit, die HoN niet heeft.
Ik irriteer me er ook aan, vooral met lasthitten.
Je went er aan. Ik kom uit LOL dus dat was al helemaal ff wennen... Ik hoop wel dat ze het helemaal weghalen, maar je weet maar nooit =p Het is al een hEEl stuk minder dan in de build waarmee de Internationals gespeeld werden... Kan je nagaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Zit er geen zoom out functie in, nu kwam de range van mijn sniper buiten het scherm..... Dat speelt echt ruk :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
randomice schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:12:
Zit er geen zoom out functie in, nu kwam de range van mijn sniper buiten het scherm..... Dat speelt echt ruk :P
scrollwiel.
alhoewel ik nog niet met sniper gespeeld hebt.
Bij zijn ult is het te verwachten dat de range groter is dan je scherm. Bij de auto-attack als het goed is niet.
Voor zn ult moet je gewoon niet spelen met locked camera.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:20:
[...]

scrollwiel.
alhoewel ik nog niet met sniper gespeeld hebt.
Bij zijn ult is het te verwachten dat de range groter is dan je scherm. Bij de auto-attack als het goed is niet.
Voor zn ult moet je gewoon niet spelen met locked camera.
Sowieso moet niemand ooit spelen met locked camera.. Das voor LoL, niet voor serieuze spellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-10 20:53
scrollwiel is max en toch was de range van normal attack buiten het scherm , kan ook zijn omdat ik op een meter van me 40inch afzit . Dit is tijdelijk ;) .

Locked camera hmm, nog niet gechecked :p

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
randomice schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:53:
scrollwiel is max en toch was de range van normal attack buiten het scherm , kan ook zijn omdat ik op een meter van me 40inch afzit . Dit is tijdelijk ;) .

Misschien kun je bij de instellingen instellen hoe ver je kan uitzoomen. Bij HoN kon dat volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
randomice schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:53:

mja, wat vind je "buiten het scherm". Dat ligt er nogal aan waar jij op het scherm staat.
Het is heel normaal dat je je camera zo zet, dat je hero bvb helemaal onderin je scherm staat, de creeps in het midden en de tegenstander bovenaan je scherm.
Je tegenstanders in de gaten houden is namelijk een stuk belangrijker dan vision hebben op je eigen tower. Voor dat laatste houdt je 1 oog op de minimap.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:06:
[...]

Ja en ja :) Ingame kun je gewoon een channel joinen. Je kunt ook chat_join "Got" in je autoexec zetten om ingame de chat automatisch te joinen.
hoe hack je dat zo? :o Ik moet em elke keer weer opzoeken.
Jwlb schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:42:
AR is leuk in het begin om heroes te leren kennen, maar na die fase vindt ik het grote nadeel van AR dat je team setup soms zo bagger kan zijn. Potjes 3 carries zonder een decent early game hero zijn gewoon niet tof. Zeker niet als ze met carries proberen te carryen zonder decent farm.
Ik probeer meestal ook AR als dat kan. Volgens mij bestaat er nog niets zoiets als -random str/int/agi of wel? Ik heb wel gezien dat je lijstjes kan selecteren met carry en support etc, maar heeft geloof ik geen invloed op de random :/

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het enige wat van mij nog erin moet is single draft en een echt matchmaking systeem. Rating en stats houden ze maar lekker verborgen dat alleen een persoon die zelf kan zien en zijn friendlist want dat leidt tot niks goeds. Maar ik vind het wel leuk om mn eigen stats te kunnen zien, alleen online werkt dat niet mensen kijken er teveel naar wat nergens op slaat uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Argh, ik heb echt teweinig tijd om Dota2 te spelen :'(

Daarbovenop komt ook nog eens erbij dat ik twee dagen voordat ik de key kreeg, BF3 kocht :'(

Dus: Heel weinig tijd / 2 = Nog minder Dotatijd.

Ik ben benieuwd welke heroes er dit weekend bijkomen. Op playdota.com heb je al hele lijsten die ze denken snel te verwachten, o.a. deze: Invoker, bane elemental, clinkz en bounty hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Bane schijnt er al tijden aan te komen, net als Krobelus. Verwacht deze twee nu ECHT morgen wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:41:
[...]

hoe hack je dat zo? :o Ik moet em elke keer weer opzoeken.

[...]
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg

Hier een autoexec.cfg aanmaken met daarin:

chat_join "Got"

Ik heb ook dit erin staan om te kunnen rightclick-denyen.

dota_force_right_click_attack "1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:52:
[...]

chat_join "Got"

Handig, thuis ff aanmaken! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Mogen er wel wat str of agi heroes bij doen, int is al oververtegenwoordigd nu. Bara, panda of magna ofzo :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:52:
[...]

chat_join "Got"

tnx!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:41
Fiole schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:54:
Aan die delay wen je.
Afgezien daarvan is een 0.11 seconden niet eens te merken. Pak maar eens een stopwatch en probeer maar is te stoppen op precies 5.00 seconden en 5.11 seconden. Lukt dat? Amper. Dit is dus gewoon te verwaarlozen dit.
?!? Hier wen ik dus echt niet aan. We(groepje van 4 actieve HoN spelers) zitten met ze allen met dikke pc's waar je de nieuwste games gewoon max kan draaien etc en ik moet met een delay gaan spelen omdat ze bij Valve hun game of servers niet in orde hebben?
Nee, wij houden het voorlopig gewoon nog bij HoN. Als ik hoor dat de delay eruit is ga ik het weer proberen. Maar tot die tijd, nee bedankt.

Iedereen die hier HoN of LoL(of dota 1) spelen. Don't worry je mist niet zo veel. De meeste van ons hebben 3-4-5 potjes kunnen spelen totdat we ons groen en geel gingen ergeren aan de delay. Dota (2) HoN en LoL zijn games waar 0.1 seconden gewoon veel kan uitmaken. Als je net die delay hebt wanneer je een of andere speer/arrow probeerd te dodgen dan heb je de neiging om met dingen te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sbmuc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:15:
[...]

?!? Hier wen ik dus echt niet aan. We(groepje van 4 actieve HoN spelers) zitten met ze allen met dikke pc's waar je de nieuwste games gewoon max kan draaien etc en ik moet met een delay gaan spelen omdat ze bij Valve hun game of servers niet in orde hebben?
Nee, wij houden het voorlopig gewoon nog bij HoN. Als ik hoor dat de delay eruit is ga ik het weer proberen. Maar tot die tijd, nee bedankt.

Iedereen die hier HoN of LoL(of dota 1) spelen. Don't worry je mist niet zo veel. De meeste van ons hebben 3-4-5 potjes kunnen spelen totdat we ons groen en geel gingen ergeren aan de delay. Dota (2) HoN en LoL zijn games waar 0.1 seconden gewoon veel kan uitmaken. Als je net die delay hebt wanneer je een of andere speer/arrow probeerd te dodgen dan heb je de neiging om met dingen te gooien ;)
Zon grote discussie over de delay, terwijl ik het amper merk.
Tuurlijk in het begin was het even wennen, maar nu echt geen last meer van.
En al helemaal niet tot het punt dat ik me groen en geel ga ergeren :p.

Maar ok ieder zijn eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Zijn er mensen die 't DOTA2 star championship volgen? Kijk nu naar de stream van Tobi, verder nog niks gezien, maar zullen vast leuke potjes tussen zitten!

http://play.gosugamers.net/dota2/streams/269:joindota-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:20:
[...]

Zon grote discussie over de delay, terwijl ik het amper merk.
Tuurlijk in het begin was het even wennen, maar nu echt geen last meer van.
En al helemaal niet tot het punt dat ik me groen en geel ga ergeren :p.

Maar ok ieder zijn eigen ding.
YouTube: Stewie I Don't Like Change :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Phyc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:21:
Zijn er mensen die 't DOTA2 star championship volgen? Kijk nu naar de stream van Tobi, verder nog niks gezien, maar zullen vast leuke potjes tussen zitten!

http://play.gosugamers.net/dota2/streams/269:joindota-1
Moet zeggen dat ik dota als spectator niet veel aan vind, farmen aan het begin nogal saai, af en toe wel mooie ganks, maar als het zover komt is het pas aan het einde spannend. Tobi is dan wel weer toffe caster om naar te luisteren, "ENIGMAA BLACK HOOOOOOOOOOOOOLEEE" :D

Vind dat spectaten van matches (dotaTV?) wel weer cool, kun je zelf op spelers focussen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

sbmuc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:15:
[...]

Tot ziens!

En nu weer ontopic: heb er nu zo'n 60 potjes opzitten, vindt het nog steeds leuk. Jammer van het niveau van de community maar goed. Merk dat ik zelf nog genoeg kan verbeteren, ben af en toe heel panisch bezig in grote teamfights waar ik gewoon zoveel mogelijk aan het spammen ben zonder veel na te denken...

Iemand later vanavond voor een potje misschien?
Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197984319509

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Goed, servers down. Dan maar mouz vs M5 kijken. Ohnee, daar kan de pot niet beginnen, want servers down.. -.-

Valve neemt een voorbeeld aan S2 games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Phyc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:14:
Goed, servers down. Dan maar mouz vs M5 kijken. Ohnee, daar kan de pot niet beginnen, want servers down.. -.-

Valve neemt een voorbeeld aan S2 games?
Updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 10:12
Denk het niet, er zijn een behoorlijk aantal games active die je gewoon kunt speccen, kom er zelf alleen met geen mogelijkheid tussen. Agja, mag niet klagen he, het is nog maar de beta ;)

Hopen dat ik morgen wel een paar games kan spelen :D

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
Voor de mensen die het interessant vinden om de dota 2 championships te kijke :D.

http://www.own3d.tv/live/10588/joinDOTA_with_Tobi_Wan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:14:
Bane schijnt er al tijden aan te komen, net als Krobelus. Verwacht deze twee nu ECHT morgen wel!!
Met krobelus had je gelijk ;)

Ben benieuwd hoe de ineenstorting van de tree van radiant er nu uit ziet. Ineenstorting van het Dire hoofdgebouw zag er wel aardig awesome uit, maar tot nu toe was de ineenstorting van de tree een beetje teleurstellend.

http://blog.dota2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Straks ga ik HELEMAAL LOOS net zoals angry german kid als ik alweer niet kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Durf nu met zekerheid te zeggen dat Bane volgende week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
Forn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:09:
Durf nu met zekerheid te zeggen dat Bane volgende week komt.
God god god ,als hij nog een beetje hetzelfde speelt als in dota1 zullen er weer veel kills gaan vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vond em vooral irritant ;)

Volgens mij ook de hero met de langste tijd aan single-hero disable. (11 seconden ofzo in totaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Voor de mensen die vanuit HON komen, Krobelus is Defiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
Rub3s schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:40:
Ik vond em vooral irritant ;)

Volgens mij ook de hero met de langste tijd aan single-hero disable. (11 seconden ofzo in totaal?)
Nog meer, in dota max 13 seconden met sleep en ulti. Daarnaast guinsoo of wirlwind staff erbij hebben en ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Nu online
Jwlb schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:46:
Voor de mensen die vanuit HON komen, Krobelus is Defiler.
En aan de beschrijving te zien is Bane de tegenhanger van Succubus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik moet wel zeggen dat ik me wenkbrauwen frons over enkele spel beslissingen. B.v. het strak vast houden aan het niet kunnen kopen van een blink dagger op pudge. Dit kwam in dota 1 door limitaties van de wc3 engine (stuck/unstuck had je niet in dota 1). Hierdoor is het hardgecode dat je geen blink op pudge mag hebben. In dota 2 houden ze aan deze mechanieken vast met de reden: Zo hoort dota. Maar ik vindt dat je het hele genre dan stil zet. Het is alsof de eerste ferrari een gruwelijk afwijking naar links heeft omdat de krukasverkeerd is gezet (ofzo) en dat ferrari in de 40 jaar daarna waarin ze nog meer auto's maken deze gruwelijke afwijking erin houden omdat het ferrari eigen is.

TL:DR Er zijn beslissingen in dota2 die ze in stand houden maar niet meer nodig zijn omdat de limitaties van de wc3 engine weg zijn. Deze limitaties zijn dus niet meer nodig maar worden erin gehouden onder het mom van zo hoort het. Ik ben het hier niet mee eens en denk dat de limitaties die er waren omdat je met verouderde technologie zat bij gewerkt kan worden waardoor het hele spel verder evolueert.

Hoe denken jullie hierover, ik snap waar valve vandaan komt maar zoals aangehaald in mijn voorbeeld vindt ik dit nou geen goede voortzetting. Spelletjes evolueren (kijk voetbal van 30 jaar geleden, dat is 10x zo langzaam dan tegenwoordig) en expres dingen in stand gaan houden omdat ze er voorheen waren door limitaties is niet goed vind ik. Ik had liever gezien dat ze de limitaties van deze engine zouden opzoeken en het hele genre een stapje voorwaarts laten maken, zoals HoN bv gedaan met leaver protectie en reconnect opties.

*oke, er is een halve unstuck versie die eigelijk niet werkt. Niet dat de engine zelf zoals bij hon al automatisch unstucked*

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 09-12-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

In dota1 heb je wel -unstuck 8)7 ........ dusja, je punt stopt daar een beetje. (niet helemaal, maar wel bijna :) )

Het is gewoon irritant als je naar een rots wordt gesleept waar je echt geen kans hebt om er levend binnen 1 minuut vanaf te komen. Zelfde met vengeful spirit. Dan kan je nog wel -unstuck hebben, maar het duurt gewoon takke lang om er vanaf te komen (in dota duurt het geloof ik 2 minuten voordat je terug wordt geteleporteerd: zo gemaakt om er geen LoL teleport van te maken), terwijl vengeful lekker doorgaat met trollen.

Ik denk dat Valve eerst een 1:1 kopie van dota1 gaat maken, en pas na de final versie van dota2 echte verbeteringen in de gameplay gaat invoeren

[ Voor 59% gewijzigd door Rub3s op 09-12-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Rub3s schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:53:
In dota1 heb je wel -unstuck 8)7 ........ dusja, je punt stopt daar een beetje.

Het is gewoon irritant als je naar een rots wordt gesleept waar je echt geen kans hebt om er levend binnen 1 minuut vanaf te komen. Zelfde met vengeful spirit. Dan kan je nog wel -unstuck hebben, maar het duurt gewoon takke lang om er vanaf te komen (in dota duurt het geloof ik 2 minuten voordat je terug wordt geteleporteerd: zo gemaakt om er geen LoL teleport van te maken), terwijl vengeful lekker doorgaat met trollen.

Ik denk dat Valve eerst een 1:1 kopie van dota1 gaat maken, en pas na de final versie van dota2 echte verbeteringen in de gameplay gaat invoeren
Dit hebben ze inderdaad gezegd... Eerst omzetten en bug vrij maken en nog even balanceren indien nodig (icm leaver protectie, match-making, bots etc) en daarna weer verder kijken. Prima oplossing. Ik heb dota 1 nooit gespeeld omdat tegen die tijd dat ik het genre al kende er alternatieven waren (lol, hon) die interessanter waren. Met nieuwe engine en match-making etc, ga ik dota eens goed I trekken =D tot nu toe: awesome! Alleen de unit delay is ff wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Heeft iemand de game van M5 tegen Na'Vi gezien? Was echt heel epic, met bijzonder aparte picks van navi. M5 begon goed, maar lategame (50min) leek beter te zijn voor navi, hoewel M5 toen net een paar dual ulties kreeg door resto stones.

Al met al heel spannend, en ineens poef. Iedereen disconnect. Spectaters bleven wel geconnect, maar voordat de eerste kon reconnecten was er al auto-forfeit van het team wat het eerst weg was. Ontzettend zonde van de game, want M5 had echt een goede kans. Nu gaat het waarschijnlijk een remake worden, met helaas nieuwe picks..

Edit: Game gaat nu verder! Savegame is gerecovered, en gaat verder vanaf 55min!

[ Voor 6% gewijzigd door Phyc op 09-12-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ZIjn er meer mensen die vcan HoN komen en het opvalt dat de heroes in Dota2 veel sterker zijn? Dezelfde abilities maar meer range of gewoon een betere uitvoering. De skills zijn allemaal veel sterker dan in HoN bij bijna alle heroes. HoN is toch wel echt hard generfed (alle heroes) als je het dan weer nu in dota2 ziet. Overigens ben ik iemand die vindt dat je beter balans kan bereiken door iedereen overpowered te maken, dan om iedereen minimale damage etc te geven(of je oppéd of je nerft alles om balans te bereiken) vindt het idee bij dota2 dan beter. Heroes voelen een stuk krachtiger in ieder geval.

@hieronder: In hon kan je als en gefarmed bent ook wel 5v1 gaan en ownen, en hard. Maar de abilities van de heroes zijn in hon vaak wel gelijk aan die van dot maar minder krachtig. Gewoon bij bijna alle skills. Nu ik wat meer dota2 heb gedaan(doe ook nog steeds hon) valt me dat wel op. Neem broodmothers web(indestructable) tegen de mount van tremble.

[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 10-12-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
Ja, ik heb HoN even gespeeld maar heb vele jaren Dota 1 gespeeld en aangezien de mechanics/hero's nagenoeg hetzelfde zijn. Kan ik zeggen dat hero's (afhankelijk van gekozen skills en items) zeer hard kunnen ownen. Zeker als je een beetje goed kan spelen dan is het makkelijk mogelijk om tripple kills of hoger te krijgen. Zeker vanwege de vele stun's en slows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ik begin het steeds beter te begrijpen, als lol noob die ik ben. Helaas heb ik m'n beste vriend nog niet overtuigen =p Na 8x achter elkaar te zijn geownt door de lina+ earthshaker bot combo had hij er geen zin meer in en was LoL meteen beter xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 11:04
ik heb ff een vraagje, ik heb de beta sinds vandaag, maar heb tijdens het spelen enorm last van lag spikes en freezes. Andere games totaal geen last van, iemand hier meer ervaringen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Laatst online: 28-07 19:30
Tijdens het spelen nergens last van. Alleen tijdens de 'picking screen' heb ik consequent last van een raar soort lagg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Op de bijna voor standaard aangenomen 'unit delay' die best wel dota-eigen is, heb ik geen freezes, lag of framedrops sinds de laatste patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Fizher schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:05:
Tijdens het spelen nergens last van. Alleen tijdens de 'picking screen' heb ik consequent last van een raar soort lagg.
Dit heb ik inderdaad ook, picking screen lag. ZIjn er wel meerdere geloof ik op de Dev forums te lezen. Kan er geloof ik niet zoveel aan doen atm voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 10:12
Btw, ik ben van plan om een lijst bij te houden met alle tweakers die ook dota 2 spelen en die komen dan in de openingspost te staan. Je kunt je steam login hier op het forum posten, en als ik het dan lees komt het er in te staan. Het makkelijkste is om mij (of een andere mede auteur) even een DM te sturen met of je naam vermeld mag worden.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Had gister veel lagspikes. Elke 30 of 40sec stond mijn scherm 6-7sec vast, maar dat ligt denk ik aan mijn provider die overbelast is op zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Gister aardig wat (premade) potjes gespeeld met vrienden. Bijna alles gewonnen, wat is Prohpet toch een HEERLIJKE farming hero. Zit eigenlijk altijd wel boven de 500 gpm, zelfs met slechte early-mid game. Vaak zie je een team dan pushen en gaat mn eigen team heel verdedigend spelen: terwijl ik snel een andere lane push en towers / barracks pak. Voor item build rush ik vaak midas (geeft écht veel goud overall), dan sheepstick, dan desolator of een andere item waar de situatie voor vraagt. :)

Ik mis HoN / LoL echt niet meer. Beide véél gespeeld; maar DotA is voor mij de enige goede moba <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Samen met nog iemand anders hebben we een halfuur lopen zoeken hoe we elkaar kunnen toevoegen op Steam of in Dota 2. Klopt het dat je eerst een spel moet kopen voordat je vrienden kan toevoegen aan de Steam lijst?

Beetje belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-08 23:27
Hoe ik het weet, moet je inderdaad eerst een spel hebben gekocht voordat je vrienden kan toevoegen op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Nu online
Ik heb afgelopen weekend nog een paar potjes Dota 2 kunnen doen, en ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Ik moet zeggen dat ik de grafische stijl erg mooi vind, maar tegelijkertijd onduidelijk vind. Veel skills of andere effecten zijn mij te subtiel, je ziet gewoon niet wat er gebeurd af en toe. Ik kom zelf van HoN en ik vind alle effecten en skills lekker duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:23:
Samen met nog iemand anders hebben we een halfuur lopen zoeken hoe we elkaar kunnen toevoegen op Steam of in Dota 2. Klopt het dat je eerst een spel moet kopen voordat je vrienden kan toevoegen aan de Steam lijst?

Beetje belachelijk
Waarom? Het is een service die betaalde games ondersteund door chat-interface e.d. Anders krijg je van die moochers die puur en alleen accounts gaan aanmaken om gratis games te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

De chat interface werkt ook wel, maar het lijkt erop dat je alleen maar vrienden kan toevoegen als je betaald hebt. Andere mensen op tweakers hebben mij toegevoegd als vriend, en dat werkt wel. Maar ik zelf kan niemand toevoegen. Het geeft in ieder geval niet echt een goede indruk van Steam.

Kleine moeite van valve om dat aan te zetten lijkt me =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Rub3s schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:47:
De chat interface werkt ook wel, maar het lijkt erop dat je alleen maar vrienden kan toevoegen als je betaald hebt. Andere mensen op tweakers hebben mij toegevoegd als vriend, en dat werkt wel. Maar ik zelf kan niemand toevoegen. Het geeft in ieder geval niet echt een goede indruk van Steam.

Ik denk zelf dat dit gedaan is om hackers/phishers tegen te gaan. Anders zou je zoals vroeger wel eens bij steam gebeurde, veel random mensen kunnen toevoegen en doen alsof je van Valve komt en vragen om passwords etc.

Nu je moet betalen voor een game wordt dit veel moeilijker gemaakt, omdat dan al je gegevens bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine moeite om een spel van een euro te kopen om onbeperkt gebruik te maken van een betaalde service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

1,50 is ook zo'n ontzettende moeite. Als je dat niet bereid bent bent om te doen kan je idd beter wegblijven van steam. De redenen waarom ze dit gedaan hebben lijken me toch zo logisch als wat.

Laats heb ik wat gekocht voor 40 cent! Een halve euroknaller! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 12-12-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat is toch weer een euroknaller :)

Ik zou opzich wel dota 2 willen pre-orderen........ maar ik geloof dat dat nog niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
Intruder schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:17:
Btw, ik ben van plan om een lijst bij te houden met alle tweakers die ook dota 2 spelen en die komen dan in de openingspost te staan. Je kunt je steam login hier op het forum posten, en als ik het dan lees komt het er in te staan. Het makkelijkste is om mij (of een andere mede auteur) even een DM te sturen met of je naam vermeld mag worden.
Lijkt me eerlijk gezegd niet echt nodig. Als elke tweaker die de dota 2 beta heeft de "GoT Dota2" Steam Group joint en ingame naar de "Got" channel gaat zit je meteen met elkaar in contact. Misschien wel handig om deze 2 punten in de openingspost vermelden voor zover die er nog niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fizher schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:01:
[...]

Lijkt me eerlijk gezegd niet echt nodig. Als elke tweaker die die dota 2 heeft de "GoT Dota2" Steam Group joint en ingame naar de "Got" channel gaat zit je meteen met elkaar in contact. Misschien wel handig om deze 2 punten in de openingspost vermelden voor zover die er nog niet staan.
Dat heb ik ergens al vermeld maar tot nog toe geen reactie, een lijstje kan eventueel ook wel hoor, totdat het er teveel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:00

The Chosen One

Zie signature!

Zit nu ook een paar dagen in de beta. 2-3 voor alsnog. Laatste verloren match was echt drama. Iedereen maar rondrennen... Ok guys stick together, lets push mid. *jakiro gaat naar bottom*

Vorige gewonnen match; 50-51 (laatste 1/5e met d/c bij tegenstander); http://steamcommunity.com...nshot/596956495849225859/?

Vorige paar pagina's doorgelezen. Zijn er nog plannen om in de toekomst een casual/wannebee semi-hardcore guild te maken? :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik vindt het maar moeilijk om te spelen atm. ZIt je niet in een team vol russen is er wel een leaver. Ik heb tot nu toe in al mn games op 1 of 2 na een leaver gehad. Het verknalt toch wel je plezier. En ja ik weet dat het een beta is, ik neem het dota ook nog niet kwalijk maar het maakt het wel moeilijk om echt optimaal plezier eruit te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:00

The Chosen One

Zie signature!

Game van het plaatje (link) hierboven is ook met een stel russen. Tis dat ze goed speelden en elkaar coveren anders was het echt niks.

edit;

2 wins 4 losses...

Binnen 4-8 minuten had mijn team 3 "d/c's". Ik doorvechten, tegenstander; let us win!
Door mijn hero op #1 te zetten en de andere te besturen en op 2-4 te zetten heb ik het nog tot 30 minuten weten te rekken. :P

[ Voor 48% gewijzigd door The Chosen One op 12-12-2011 23:01 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Fizher schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:01:
[...]

Lijkt me eerlijk gezegd niet echt nodig. Als elke tweaker die de dota 2 beta heeft de "GoT Dota2" Steam Group joint en ingame naar de "Got" channel gaat zit je meteen met elkaar in contact. Misschien wel handig om deze 2 punten in de openingspost vermelden voor zover die er nog niet staan.
Kan nergens GoT Dota2 vinden bestaat deze wel al?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
Pagina: 1 ... 7 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers