Ja, waren echt leuke potjes! Tweede was vooral grappig door die gank, wat mij dan een double kill opleverde en ons samen aardig wat xp, terwijl zij vrijwel niets kregen.Forn schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:20:
Ach hou je toch. Als je er zo mee zit, gewoon even iets anders gaan doen. Probeer mensen te adden uit games die wel normaal zijn.
Zit zelf op een superwinning streak van twaalf meer losses naar twee meer wins gegaan. Dus alweer veertien potjes achter elkaar gewonnen. Vandaag ook weer drie gewonnen. Een volle premade met o.a. Phycenz en Postius. Zelf besloot ik te supporten, zat met Phycenz in een lane. Ging niet onaardig, wonnen de lane niet, maar verloren ook niet. De rest van de lanes leek het wat minder te gaan, zaten op een begeven moment te verliezen. Echter hadden ze BM en Riki gekozen en die waren ZO makkelijk te counteren, heb ontzettend veel dusts en sentry wards gekocht en Phycenz als Slardar kon ze meteen ultien. Uiteindelijk walste we eroverheen.
Daarna nog eentje waar we meteen goed begonnen. Phycenz (storm spirit) werd meteen geganked als solo top door drie man. Ik als Naix forest kon ze opwachten en ze rende met zijn drie-en de bomen in. Erg dom want ze konden daar niks meer, hij kreeg namelijk een double kill. Waren we meteen level 4. Daarna ging het zo makkelijk. Eindigde volgens mij 60-8 ofzo. Onze Nightstalker ging ook 20-2.
Die eerste game kon je ook goed merken wat voor invloed een goede support heeft, als jij niet zoveel had geward hadden we misschien verloren.