[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.650 views

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Gisteren had steam behoorlijk wat downtime zeg :O

Samen met 3 andere nederlanders nog een potje weten te doen (o.a. Phycenz), maar echt best ging het niet 8)7 . Zoals gewoonlijk ging het weer alleen bij Phycenz goed (ok, hij kan het ook gewoon goed). Ik hoop dat er straks een behoorlijk ladder-systeem komt, wat voor leuke gebalanceerde potjes zorgt.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Gister een hoop dc's gehad etc . Wel nog een leuk potje kunnen spelen met Dazzle. Heerlijk als een prophet je komt ganken op top en er toevallig een creep wave aankomt. 5 creeps + shadow weave is erg dodelijk , als ze om prophet heen staan :P.

Diablo 3 Profiel

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tja ik de meeste heroes wel een keer gehad, maar het spel is gewoon nog onspeelbaar. TOch jammer dat er zoveel russen en oostblokkers inzitten maakt het er niet beter op. Eigelijk alleen maar slechter. Hoop dat ze binnenkort leavers aan gaan pakken want ik wil toch wel wat vaker spelen maar het is nu niet te doen.

Edit: Ik heb dus 90% van mn game leavers. Het is standaard 4v5 of anders wordt eht dat wel binnen 5 minuten.

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 15-12-2011 16:38 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hoe bedoel je dat? Eigenlijk is vrijwel elke game bij mij goed speelbaar. Je hebt af en toe vervelende mensen ertussen zitten, maar echt niet meer dan bij een ander spel.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 13:20
Rub3s schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:00:
Gisteren had steam behoorlijk wat downtime zeg :O

Samen met 3 andere nederlanders nog een potje weten te doen (o.a. Phycenz), maar echt best ging het niet 8)7 . Zoals gewoonlijk ging het weer alleen bij Phycenz goed (ok, hij kan het ook gewoon goed). Ik hoop dat er straks een behoorlijk ladder-systeem komt, wat voor leuke gebalanceerde potjes zorgt.
Ja, ik vond dat potje wel jammer. Helemaal balen daarna omdat er niet nog een gespeeld kon worden door die downtime. Verder ook jammer dat jullie niet nog ff iets langer wilden proberen, denk als we het nog wat hadden gerekt (ik zat sowieso rond 400gpm) en ik mn bkb en manta had kunnen afmaken, we een prima kans hadden gehad.. :)

Morgenavond ofzo maar weer!

Edit: Vind ook de oost-blokkers en leavers wel behoorlijk irritant. Snap dat op dit moment de betere spelers van europa oost-blokkers zijn, en dat het spel in die regio dus populair is, maar de houding die veel van die mensen er op nahouden lijkt niet echt goed te passen bij de rest. Hoop dus ook dat er in de toekomst EU-East en EU-West servers komen..

[ Voor 17% gewijzigd door Phyc op 15-12-2011 15:43 ]

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Mjah, het andere team was ook best goed :| Vooral van hun sand king was ik onder de indruk (die kon de combo ulti>dagger>stun>sandstorm wel erg goed). Verder was er in heel het potje eigenlijk weinig samenwerking, dusja ik kon ulti wel doen met tidehunter, maar dat was niet meer dan hun kietelen. En ik had door wards te kopen, steeds geen geld voor dagger :z

achja, volgende keer beter :)

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

(Voor Rub3s: Ik was puck daar, bedankt dat je mij niet vermeld :p)

Maar top lane ging wel lekker, alleen hun teamplay > ons, was wel jammer. Ik random bijna altijd en puck is gewoon geen leuke hero...Ook was die viper zo ongelooflijk slecht, alles auto attacked :__:
Jammer dat we niet veel konden laten zien, het was al vrij snel gg...

en @ Phyc: het was echt nooit wat geworden. Ook al had je 400 gpm, de score was 26-6 ofzo. Er waren gemiddeld 4-5 lvls verschil, dat is gewoon teveel...Het was early game dat ons helaas de nek om deed.

[ Voor 23% gewijzigd door Anvesi op 15-12-2011 16:19 ]

• Phyc
Fiole schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:18:
(Voor Rub3s: Ik was puck daar, bedankt dat je mij niet vermeld :p)

Maar top lane ging wel lekker, alleen hun teamplay > ons, was wel jammer. Ik random bijna altijd en puck is gewoon geen leuke hero...Ook was die viper zo ongelooflijk slecht, alles auto attacked :__:
Jammer dat we niet veel konden laten zien, het was al vrij snel gg...
Ja, ik geef de schuld aan Viper (onze 5e, die we dus niet kenden) die wel even mid ging, vervolgens 0-8 feedde (fed?) tegen pudge, en daarna maar lanes ging pushes door de autoattacken... 8)7

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Halverwege het potje probeerde ik ook even mid te staan..... 20 seconden later > hook: dood.

ah, ze hebben dus pudge 8)7

wilco (die tiny was) is meestal ook wel goed, maar wij konden helemaal niks doen op onze lane. Allebei dus geen dagger.... :/

• Anvesi

Anvesi

Ach ik random, extra goud en vaak een leuke hero...alleen heb je natuurlijk de kans een schijthero te krijgen. Die had ik nu. Puck vind ik zelf afschuwelijk en klote, speel véél beter met de meeste andere heroes..

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het probleem is een beetje met puck, dat je moeilijk vanuit een under-dog prositie nog met hem kan winnen. Je springt er in en doet je spells.... en dan rennen ze niet weg > aaaaaaaaah!

Het beste is dan dat ze bang voor je zijn en wegrennen, maarja dat doen ze dan niet....

• Anvesi

Anvesi

Iemand zin vanavond dan nog maar is een keer een potje te proberen? (Aannemend dat de servers het weer doen...) tijd om te gokken voor een 'goede' random dit keer :p

• Mithax
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-09 22:16
zucht, vriend key gekregen en ik ben dan net degene die de loting verloor om de andere 2 invites(groep van 4 vrienden) leuk om ze op skype te horen dota2 spelen zit ik met hon ;(.

Als er nog iemand spare invite over heeft hoor ik et graag!

Verwijderd

Fiole schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:49:
Iemand zin vanavond dan nog maar is een keer een potje te proberen? (Aannemend dat de servers het weer doen...) tijd om te gokken voor een 'goede' random dit keer :p
Mij mag je op steam altijd aanschieten. Ben alleen niet super goed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

http://blog.dota2.com/

Ursa!

Geen idee of hij nu ook al te spelen is ("Lore wise, Ulfsaar needed an extra nap before his big day." :+ )

[edit] monster van een feature erbij! : "Added Suggested Item Editor. Access this from the shop, all your new builds will be saved to the cloud."

Lijkt me geweldig!

[ Voor 36% gewijzigd door Rub3s op 16-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

ursa...? Ursa?!? URSA???????????????
IK WIL URSA!!! (holy shit zit al op die hero te wachten sinds ik 2 maanden geleden sinds ik met de beta ben begonnen). Een van mn favoriete hero's :D
Heb opeens weer zoveel zin om te spele!

En ook die item suggestion feature lijkt me tof.
Gister met Earthshaker iets nieuws geprobeerd: Phase boots, ghostblade en dan crit bouwen.
Skill prioriteit: R, dan W, dan E, dan pas Q
Wat ik dus heb gedaan: eerst W doen in bosjes / ergens verstopt, ghostblade naar iemand toe en sla hem dan. Zonder crit doe je dan dus al vaak rondstreeks 500 dmg. Met crit heb ik het al voor elkaar gekregen is 1700-1800 te critten met earthshaker (zonder ulti dus nog). Ga maar na als je dat doet tussen een volledig team en daarna ulti doet :D

Geweldig om dat te zien

[ Voor 55% gewijzigd door Anvesi op 16-12-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Ohh Ursa, ben benieuwd! Zou wel een screenshotje willen zien :)
Changelog:
AUDIO
- Witch Doctor will now express his frustration when performing a terrible malediction.
>:)

[ Voor 10% gewijzigd door daanteb op 16-12-2011 13:02 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Patch is nu live, Ursa zit in de game.
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S9qkO.jpg
*klikbaar*

[ Voor 36% gewijzigd door Rynji op 16-12-2011 19:13 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel lijkt het alleen niet mogelijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:55:
Momenteel lijkt het alleen niet mogelijk te spelen.
En anderhalf uur later nog steeds niet! Misschien toch iets teveel keys uitgedeeld valve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homegast
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-08 20:33
Bedelen is niet de bedoeling.

[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 20-12-2011 14:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Maak in het vervolg een TR aan in plaats van op de man te spelen.

Iemand ervaring met ursa? Als HoN speler is dit 1 van de weinige echte heroes die ik niet ken. Als ik zo die skills lees dan denk ik, uberharde carry en het lijkt OP. Dus ik ben erg benieuwd.

@rub3ns: Ja precies, die damage is sick. Hij lijkt me in het begin vrij waardeloos. Geen lane presence lijkt me. Maar als je goed farmed moet het echt een monster worden met al die % abilities en snellere attackspeed.

Overigens heb ik de indruk dat Roshan een stuk zwakker is dan Kongor.

[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 20-12-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb er wel wat ervaring mee, en mijn ervaring is dat je zo snel mogelijk een blink dagger of lothars (of hoe het tegenwoordig ook heet om onzichtbaar te worden) moet nemen. Anders zit je heel de tijd achter mensen aan te rennen zonder iemand te kunnen raken. Daarna is vladimirs offering een must, omdat je dan lifesteal hebt + massive damage (gewone lifesteal kan niet doordat hij zelf ook een orb heeft)

Ik ben benieuwd of hij nog steeds roshan aan kan zodra vladimirs heeft (in dota 2v2 potjes heb ik et wel es op lvl 2 gedaan XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
ik heb vandaag met ursa toen ik vlads kocht gelijk ros gedaan. lukt gewoon hoor ;). Had wel eerst een paar speed boots gekocht dus was rond level 8. Nog steeds best imba :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homegast
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-08 20:33
knip

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 20-12-2011 14:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Zojuist maar weer een potje met windrunner gespeeld, en snap dat die een top tier pick is! In alle situaties viable, kan zelfs soort can carry-en. Net 547 gpm, bij 678 xpm, en 16-1-12 :D. Had op het einde hex, daedalus en MKB.

[ Voor 9% gewijzigd door Phyc op 17-12-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Heb me net afgemeld voor de key lijst aangezien ik er een heb bemachtigd via andere weg.

Maar wordt er iets met de reports gedaan? Ik had net een item stealende, zuigende riki die niks terug gaf omdat hij kwaad was dat hij aegis niet mocht op rapen (hij stond 0-5-1 op lvl 17).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Ja, er schijnt wat mee gedaan te worden.

http://www.reddit.com/r/D...n_dota_2_get_beta_access/

Overigens stond een tijdje geleden ook dit nog op reddit, wat ik een goed artikel vond:

http://www.reddit.com/r/D...ink_you_can_carry_part_1/

Zelf ook al aardig wat games gehad waar mensen een carry picken, en vervolgens totaal niet kunnen farmen. Als je niet kan lasthitten, leer dat dan eerst door support te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Phyc schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:51:
Ja, er schijnt wat mee gedaan te worden.

http://www.reddit.com/r/D...n_dota_2_get_beta_access/

Overigens stond een tijdje geleden ook dit nog op reddit, wat ik een goed artikel vond:

http://www.reddit.com/r/D...ink_you_can_carry_part_1/

Zelf ook al aardig wat games gehad waar mensen een carry picken, en vervolgens totaal niet kunnen farmen. Als je niet kan lasthitten, leer dat dan eerst door support te spelen..
Het probleem is juist dat als je nieuw bent je totaal geen inzicht hebt. Daarnaast zijn de meeste mensen sowiezo niet echt zelf kritisch(ik verwijs je naar het PES2012 topic voor live ervaringen). Laat staan dat ze volwassen genoeg zijn om te zeggen, god ik zuig in dit spel ff maar een noob klasse kiezen. Als je op dat punt bent en dat inzicht al hebt, ben je vaak al een stuk bter.

het zijn goede tips maar het heeft volgens mij ook nooit echt nut. De echte noobs die trekken zich nergens wat vanaan, die lezen ook geen guides of zitten of fora. De mensen die dat wel doen zijn vaak per definitie al minder slecht. Dus ik vraag dan altijd af voor wie die guides zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik heb een nieuwe hero gevonden die ik helemaal te gek vind: Beastmaster. Vooral mid als ganker is hij echt gaaf om te spelen. Als je eenmaal level 6 bent, is het vrijwel gegarandeerde kill als je ganked. Pre-level 6 moet je gewoon geluk hebben met de runes. Bottle heb je zo snel mogelijk nodig. Vooral met de pets goed omgaan is een leuke uitdaging. Die hawk is in pubs ook zo handig, je kan in principe overal vision ophebben! Ja, met Beastmaster ga ik nog veel plezier beleven :D.

- EDIT Oh, en wat is de Anti-Mage een vervelende hero zeg. Echt niks tegen te doen, moet echt veranderd worden..

[ Voor 10% gewijzigd door Forn op 21-12-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Forn schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:07:
Ik heb een nieuwe hero gevonden die ik helemaal te gek vind: Beastmaster. Vooral mid als ganker is hij echt gaaf om te spelen. Als je eenmaal level 6 bent, is het vrijwel gegarandeerde kill als je ganked. Pre-level 6 moet je gewoon geluk hebben met de runes. Bottle heb je zo snel mogelijk nodig. Vooral met de pets goed omgaan is een leuke uitdaging. Die hawk is in pubs ook zo handig, je kan in principe overal vision ophebben! Ja, met Beastmaster ga ik nog veel plezier beleven :D.

- EDIT Oh, en wat is de Anti-Mage een vervelende hero zeg. Echt niks tegen te doen, moet echt veranderd worden..
Doombringer met zijn ult is een lekkere vs Anti-Mage & Rikki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien is windrunner ook wel een goeie tegen antimage. Op het begin heb je de skill windrunner tegen heb, zodat hij je moeilijker kan killen en lategame kan je er ook nog orchid tegen kopen.

• Anvesi

Anvesi

Vanochtend even mijn pc opgestart: DotA begon te patchen opeens! (Steam download) dus ik vroeg me al af wat er bij zou zijn gekomen...Klaar met patchen: opstarten en...Gondar! Nog een agility hero erbij, en één met stealth ook nog! Tijd om die maar weer is te gaan spelen, en ermee te gaan roflstompen. Die windwalk / shuriken doet bést veel dmg. En ook de ulti van Gondar is geweldig vs andere invis heroes :)

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Best een leuke, maar het is altijd wel moeilijk wat je nou met die hero moet. Ik zie hem puur als een ganker die best veel extra mana nodig heeft, carrien kan hij jammer genoeg niet....

• Anvesi

Anvesi

Gondar carry...Hmmm...denk eerder semi-carry, hij heeft wel (net zoals jugger) z'n 'crit', dus op zich wel goed te combineren als semi carry maar daarnaast is het wel lastig ja. En als mana een issue is zou je altijd arcane boots kunnen kopen, als je veel ganked (lijkt mij geen slecht idee. Het is of dat, of mantle's oid

Verwijderd

Heb nu al bijna 2 weken een beta key, maar kheb nog niet veel gespeeld. Ik ben zeer ervaren in League of Legends wat me dus wel een voorsprong heeft in het leerproces, maar toch verlies ik alle spellen tegen bots. Het lijkt wel of de bots van de tegenstanders gewoon samenspelen, en in mijn team blijven ze gewoon top en bot pushen. Ik had gisteren wel een mooie score als antimage en als zeus, maar dan verlies ik nog door die faalbots in m'n team.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Een van de leukste dingen in de beta is spelen tegen LoL spelers. Die spelen het op dezelfde manier als LoL en harassen ook een stuk minder goed. Daarnaast heeft DotA veel meer stuns etc en dat weten ze vaak niet. En geen !#$#@ flash! :D

• Anvesi

Anvesi

LoL: 0.75 second stun "WTF DEADLY OMG IM DEAD"
DotA2: 2 second stun, 5 seconds stun, silence.

In het algemeen vindt ik dat LoL spelers geen bal van DotA kunnen. Ze hebben het geduld niet; en het is gewoon te anders. Maar goed.

Vanmiddag / vanavond maar is Gondar proberen I guess. Lekker ganken. En dan hopen dat mn team beetje goed is dat ganken uberhaupt lukt.

Verwijderd

Fiole schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:17:
LoL: 0.75 second stun "WTF DEADLY OMG IM DEAD"
DotA2: 2 second stun, 5 seconds stun, silence.

In het algemeen vindt ik dat LoL spelers geen bal van DotA kunnen. Ze hebben het geduld niet; en het is gewoon te anders. Maar goed.

Vanmiddag / vanavond maar is Gondar proberen I guess. Lekker ganken. En dan hopen dat mn team beetje goed is dat ganken uberhaupt lukt.
Mwah, ik vind van mezelf dat ik mezelf aardig aanpas. Je moet gewoon niet denken dat het hetzelfde is LoL en dat je daardoor goed bent, dingen ingame vragen als je het niet snapt. En arrogante Dota veteranen negeren. :P

• Anvesi

Anvesi

Wat ik nog erger vindt dan het niveau van iedereen is de community...je kan geen 3 potjes spelen zonder voor "noob" te worden uitgescholden, of voor iets anders. Ten opzichte van DotA1 is dat ongelooflijk verslechterd, en dat komt van LoL en HoN. Als je wilt is alles leuk en prima: gaat het niet zo lekker (of zelfs als het wel goed gaat) is er vaak een hele flamewar wie nou allemaal wat fout diet. In plaats van constructief werkt dit dus andersom.

• Michielodc
Fiole schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:17:
In het algemeen vindT ik dat LoL spelers geen bal van DotA kunnen. Ze hebben het geduld niet; en het is gewoon te anders. Maar goed.
Had dat eerst met een vriend. Hij speelt dus LoL soms (lvl 25 ofzo) en had hem beloofd een key te geven als ik een key kreeg. Had hem dus een key gegeven en een vriend die ook met DotA was begonnen. Hij kon er niks van en na een paar potjes zei die al dat die weer LoL ging doen... Hij werd gewoon hard ingemaakt xD Dus betakey voor niks gegeven...

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik ben ook redelijk in LoL, zolang m'n tram niet fully retarded is, want zo'n
bazen carry ben ik niet, maar DOTA2 is heel andere koek... Wel heel erg veel belovende andere koek =D helaas nu geen dota 2 tijd vanwege SWTOR =0

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20

The Chosen One

Zie signature!

Ben bang dat de enige die dit spel blijven spelen de Dota 1 "pro's" zijn. Zodra je ook maar 1 verkeerde hero kiest of item koopt wordt je verrot gescholden voor noob. Zonder dat je al een keer dood gegaan bent of zo. Iedereen stopt vanzelf wel met spelen...

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 22-12-2011 20:40 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

The Chosen One schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:39:
Ben bang dat de enige die dit spel blijven spelen de Dota 1 "pro's" zijn. Zodra je ook maar 1 verkeerde hero kiest of item koopt wordt je verrot gescholden voor noob. Zonder dat je al een keer dood gegaan bent of zo. Iedereen stopt vanzelf wel met spelen...
Sterk onderbouwd.

Ziet er geloofwaardig uit.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik snap het nut van je reactie niet echt... Wat ik zeg is zit gewoon een kern van waarheid in en dat zal enorm veel nieuwe spelers laten stoppen. En zoals ik zei (maar ik niet perse voorspel) bang ben voor bovenstaande.

Veel te veel dota 1 "pro's" die denken dat ze alles maar kunnen opdringen en de baas spelen omdat ze 'zoveel' ervaring hebben en totaal geen respect hebben voor nieuwe spelers.
Of uberhaupt er aan denken dat mensen nog beter moeten worden of het spel moeten leren. (buiten het feit of ze wel of niet gebruik maken van de bots)

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 22-12-2011 21:00 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Phyc
The Chosen One schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:58:
Ik snap het nut van je reactie niet echt... Wat ik zeg is gewoon waar en dat zal enorm veel nieuwe spelers laten stoppen.
Veel te veel dota 1 "pro's" die denken dat ze alles maar kunnen opdringen en de baas spelen omdat ze 'zoveel' ervaring hebben en totaal geen respect hebben voor nieuwe spelers of uberhaupt aan denken dat mensen nog beter moeten worden of het spel moeten leren. (buiten het feit of ze wel of niet gebruik maken van de bots)
No offense, maar ik snap de reactie van Rub3s wel.. Daarnaast word je als noob niet met "dota1-pro's" geteamed, verder lijkt het me ook verstandig om als nieuweling je gewoon aan de item suggestions te houden, die zijn er niet voor niets. Als jij dan een of ander loos item koopt, wat dus je team uiteindelijke benadeeld, kan je flames verwachten.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Elke dota "pro" speler staat niet gelijk boven aan de lijst.

En ik zeg "pro" dat betekent dus niet dat ze ook zelf geweldig zijn maar dat vaak wel denken. Wat ze dus niet tegenhoudt om het spelplezier te vergallen door zich elite te gedragen.
En er zijn genoeg items waarmee je prima kunt spelen maar omdat dat niet in hun lijstje voorkomt ben je gelijk noob. Een beetje vrijheid heb je wel met items zolang je maar weet wat je wat en redelijk/goed speelt.

Ik hoop dat het niet zo is en dat dingen zoals Learn/Socialize uitgebreid worden. En dan HOPELIJK mensen lang genoeg blijven hangen voor ze weggejaagd worden om iets te leren. Al pakt dat niet het probleem op de juiste manier aan natuurlijk maar ja. Hopen dat iedereen zich lief gaat gedragen ineens dan maar. Not a chance maar lets hope. :>

[ Voor 37% gewijzigd door The Chosen One op 22-12-2011 21:11 ]

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb behoorlijk wat dota 1 gespeeld en ik weet behoorlijk wat van heroes en item-builds af, maar ik voel me echt totaal geen pro. Ik speel daar totaal niet serieus genoeg voor. Maar misschien vinden andere zichzelf wel te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Mijn ervaring na ruim 1 week dota beta is dat er inderdaad veel mensen zijn die flamen/geen engels kunnen/feeden.

Maarja wat wil, de leercurve voor dit spel is nogal stijl. Als mensen daar nou eens begrip voor zouden hebben :p.

(Ik zelf speel al enige jaren dota, maar ben niet pro ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Laatst ene potje met furion gespeeld. Furion + refresher orb is fun . Dubbel ulti casten en dan een triple krijgen na een team gevecht om rosh :p

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Pandemic schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:01:
Mijn ervaring na ruim 1 week dota beta is dat er inderdaad veel mensen zijn die flamen/geen engels kunnen/feeden.

Maarja wat wil, de leercurve voor dit spel is nogal stijl. Als mensen daar nou eens begrip voor zouden hebben :p.

(Ik zelf speel al enige jaren dota, maar ben niet pro ofzo)
TJa voor mij is die beta onspeelbaar. Leuk hoor maar je kan geen normale game spelen, alleen maar leavers of echt compleet nieuwe mensen. Geen beginnen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Postius schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:40:
[...]

TJa voor mij is die beta onspeelbaar. Leuk hoor maar je kan geen normale game spelen, alleen maar leavers of echt compleet nieuwe mensen. Geen beginnen aan.
Ik moet zeggen ik speel nagenoeg altijd met minimaal 1 of 2 vrienden over skype. Dat scheelt echt enorm omdat je dan 1/2 mensen hebt waar je van weet wat je er aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
4000 keys blijkbaar uitgegeven gisteren........http://www.playdota.com/f...-page153/merry-christmas/
niets ontvangen, ik val dus weer buiten de boot :|

[ Voor 27% gewijzigd door TI_Observer op 26-12-2011 15:04 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik zit erbij :) helaas ben ik nu zwaar into swtor. Wat een luxe probleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
stime schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:51:
Ik zit erbij :) helaas ben ik nu zwaar into swtor. Wat een luxe probleem :p
ik zit in hetzelfde schuitje :P sinds swtor uit is liggen alle andere games stof te verzamelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
nou geef mij die key dan maar >:) goede daad voor kerstmis
ik zal er iig dankbaar en veel gebruik van maken

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Postius schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:40:
[...]

Ik heb mazzel gehad dan, heb nu bijna 80 games gespeeld waar er maar bij 6-7 leavers inzaten. Wel aantal games waar mensen maar afk gingen omdat het al na 10min beslist was maar over algemeen gewoon leuke games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Laatst online: 28-07 19:30
Ik zit nog steeds helemaal in de kerst spirit en geef bij deze een beta key weg aan de eerste die mij een message stuurt via steam. (mits hij/zij nog geen dota2 key heeft)

Steamnaam = F!sher (ook te vinden in de GoT Dota2 groep)

[ Voor 8% gewijzigd door Fizher op 27-12-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik hoop dat sheez88 dat op tijd leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compworm
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01-2024
Fizher schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:45:
Ik zit nog steeds helemaal in de kerst spirit en geef bij deze een beta key weg aan de eerste die mij een message stuurt via steam. (mits hij/zij nog geen dota2 key heeft)

Steamnaam = F!sher (ook te vinden in de GoT Dota2 groep)
Ik probeerde een message te sturen, maar steam werkt niet echt mee.
Had nu een invite gestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Laatst online: 28-07 19:30
De key is er uit, Gefeliciteerd Grisefisk met je key.
Je was de snelste :)

• daanteb
Net game gespeeld met M5.garaj^NS, M5 is toch een top dota team? Zal wel een faker zijn geweest maar mag graag dromen :D

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/3572/83189737.png

Is er trouwens al zoiets als replays binnen dota2? Heb ff gezocht in de menu's maar kon niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
daanteb schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:29:
Net game gespeeld met M5.garaj^NS, M5 is toch een top dota team? Zal wel een faker zijn geweest maar mag graag dromen :D

[afbeelding]

Is er trouwens al zoiets als replays binnen dota2? Heb ff gezocht in de menu's maar kon niks vinden
ALs support heb je vaak zulke scores. Helemaal in public games. Support is een soms een ondankbare taak :P

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

http://www.playdota.com/changelogs/6.73b

4 nieuwe heroes toegevoegd aan dota1 :o

Deze komen uiteindelijk dus ook weer in dota2 (als ze eenmaal gebalanceerd zijn e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik speel dota2 nog niet heel lang, kom van LoL af, maar de silences voelen wel ERG lang aan. Voelen anderen hier ook zo over en moet het nog gebalanced worden of ben ik gewoon te veel aan LoL silences gewend? Silencen hier betekent voor mij als caster gewoon echt ff terugtrekken, terwijl het bij LoL vaak gewoon ff irritant is. Wat vinden jullie hiervan?

Also, kan ik met m'n beta account nu ook op de Mac spelen? (overweeg er een te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Je bent heel erg LOL gewend en ik ook hoor :) Het eerste wat ik riep was hetzelfde maar mijn maatje die altijd dota en HoN heeft gespeeld vondt dat ik me aanstelde! Nu ik het wat langer speel heeft ie gelijk want uiteindelijk is het wel allemaal balanced op die langere silences en kan je ook veel sneller down genuked worden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
http://www.playdota.com/changelogs/6.73b

4 nieuwe heroes toegevoegd aan dota1

Deze komen uiteindelijk dus ook weer in dota2 (als ze eenmaal gebalanceerd zijn e.d.)
Ja zeg als dota1 nieuwe heroes gaat toevoegen komt het spel natuurlijk nooit uit >:[

Ik heb nog geen game gespeeld, ben een beetje overdonderd door wat er allemaal mogelijk is. Probeer daarom maar een beetje ingame te kijken naar hoe anderen spelen. Stomme drempelvrees :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:58:
Ik speel dota2 nog niet heel lang, kom van LoL af, maar de silences voelen wel ERG lang aan. Voelen anderen hier ook zo over en moet het nog gebalanced worden of ben ik gewoon te veel aan LoL silences gewend? Silencen hier betekent voor mij als caster gewoon echt ff terugtrekken, terwijl het bij LoL vaak gewoon ff irritant is. Wat vinden jullie hiervan?

Also, kan ik met m'n beta account nu ook op de Mac spelen? (overweeg er een te kopen)
bump, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
stime schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:21:
[...]

Ja zeg als dota1 nieuwe heroes gaat toevoegen komt het spel natuurlijk nooit uit >:[

Ik heb nog geen game gespeeld, ben een beetje overdonderd door wat er allemaal mogelijk is. Probeer daarom maar een beetje ingame te kijken naar hoe anderen spelen. Stomme drempelvrees :p
Gewoon spelen en de recommended items volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
apNia schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:58:

Valve brengt de laatste jaren spellen uit die op Windows en Mac te spelen zijn. Als je op de wiki kijkt van Dota 2 dan zie je Platform(s) Microsoft Windows, Mac OS X. Dus het is denk ik te spelen op een Mac als je specs ofc goed genoeg zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

@apNia
Ik dacht dat het nu nog niet mogelijk was, maar ik zou even op het forum van playdota.com kijken: Daar waren dacht ik meer mensen met die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 19-09 10:59

India Sierra

Learn by failure

Misschien een domme vraag, maar ik kan het niet vinden; Is er ook een 3vs3 modus in de beta of wordt deze later (release?) pas beschikbaar?

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Volgens mij kan je oefenpotjes 3v3 doen, matchmaking is altijd 5v5

Btw: Destroyer en Spiritbreaker komen eraan!

[ Voor 27% gewijzigd door Rub3s op 04-01-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Waar heb je dat gezien dat die komen? :D Vind de huidige set heroes nogal niet weggelegd voor mij op een paar na dus nieuwe zijn altijd welkom.

edit: ah meerdere topics zoals deze maar er zijn meerdere textures al gevonden een tijd terug die ook nog niet zijn uitgebracht!

[ Voor 46% gewijzigd door Bananenspin op 05-01-2012 11:03 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hmmmm ik dacht dat het 'toevallig' werd gelekt op het playdota forum (lees: expres), maar die textures waren dus al langer bekend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Wtf daar kun je toch geen zak aan zien 8)7 Ben wel benieuwd hoe ze eruit gaan zien, sb coole hero :)

Wat zijn jullie favoriete heroes? Ben de laatste tijd erg gecharmeerd van Ancient apparition, ulti die precies goed valt is gewoon :9~ Tinker vind ik ook erg tof als je je boots vroeg kan krijgen. Speel meestal support aangezien carries vaak direct gekozen worden in pubs en ik niet zo goed ben in het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik hoop eerlijk gezegd op Bane, waarvan ik al weken aan het zeggen bent dat hij eraan komt.

Mijn favoriete heroes zijn de laatste tijd Beastmaster en Clockwerk Goblin. Vind mid staan verreweg het leukste, en gaat de laatste tijd ook erg goed. Met Beastmaster heb ik volgens mij nog nooit een negatieve score mee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sommige zijn erg pro met beastmaster :o

Ik herinner me replays van mensen die dat zwijntje gebruikten om de tegenstander te block, ipv te slowen. Werkte geweldig.

Overigens is het volgens mij niet zo heel nodig om met beastmaster kills te krijgen. Vooral een assist hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Rub3s schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:13:
Sommige zijn erg pro met beastmaster :o

Ik herinner me replays van mensen die dat zwijntje gebruikten om de tegenstander te block, ipv te slowen. Werkte geweldig.
Bij het Dota 2 toernooi zag je dat met Chen. In de finale dacht ik, kon iemand ziek goed blocken met al die creeps.

Maar qua favoriete heroes: N'aix(ben alleen predator van HoN nog een beetje gewend), Centaur(zit er nog niet in :(), Sniper, Ogre Magi, Dazzle, Bone Fletcher, Syllabear, Omniknight, Tiny, Bristleback, Slardar en Chen.

Vast wel wat gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ja, Beastmaster zou geen kills moet pakken van de carry, maar echte support is het ook weer niet. Hij blijft een van de betere champs op mid lane, en die krijgen toch wel farm.

Bristleback heb ik ook zin in <3. Armadon was mijn favoriete HoN hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Beastmaster mid? Waarschijnlijk leef ik nog in het tijdperk waarin alleen ranged semi-carriers zoals mirana en viper mid gingen 8)7

Bristleback zit ik idd ook op te wachten! Hero die erg veel kan met weinig items: Strength treads, urn en een bracer, en hij is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Die urn, healt/dealt/ dat eigenlijk veel damage? Die urn kwam er volgens mij in toen ik overstapte op HoN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Denk het ook Rub3s.. :P

Tegenwoordig gaan er vooral mensen mid die goed kunnen ganken, nu kunnen Viper en Mirana dat ook wel maar lang niet zo goed als bijvoorbeeld een Clockwerk, Beastmaster, Queen of Pain, Storm Spirit etc. Ik zal eens kijken naar best mid tier list. Zag ik laatst op reddit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Is er een tweaker die wat meer gedreven is in dota die wat met mij wil spelen en me wilt verbeteren op wat puntjes? Heb dota orgineel gespeeld (maar niet serieus) en wel heel veel LOL maar maak soms nog van die stomme (LOL) fouten die ik eruit wil hebben. Plus dat het gezelliger is met iemand die je 'kent'. Mijn steam naam is Bananenspin ofc :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik zal je toevoegen. Heb inmiddels al heel wat dota2 potjes achter de rug. Heb nog met jou LoL gespeeld (mijn lolname was Vykro).

Jammer, geen update deze week. Wel is de update van volgende week al bekend gemaakt. Silencer, Spiritbreaker, veranderingen van 6.73 ook bij Dota2 (met uitzonderingen van de vier nieuwe heroes natuurlijk) en de spectator cap van 64 gaat eraf. Leuke veranderingen in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ah Vykro herinner ik me wel, zal je invite afwachten :)

Waar heb je de update van volgende week gelezen?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/o4op1/no_patch_today/

"There won't be an update today as we're still gearing back up after the holidays.

Here are some highlights of next week's update for you too look forward to:

•Parity with the latest Dota update. This includes Stable/Current version switching, so tournaments will be able to run older versions of the game until they are ready to make the switch.
•Two Heroes will be making their return. One gets a real charge out of bashing heads. The other always has to get in the last word.
•64 Spectators limit removed. An unlimited number of spectators can watch any live game. "

Ik heb gisteren vier potjes gespeeld met Pudge, ik snap waarom het zo een geliefde hero is. Wat is deze leuk zeg. Vooral mijn laatste potje was spannend, ik werd op het begin echt _afgemaakt_ in mijn lane door een Shadowfiend, maar mijn ganks waren beter, dus mid was redelijk gelijk. Hele potje bleef spannend, was alleen jammer dat de carry's niet echt op gang kwamen.

Ben er achter dat Force Staff echt een ongelooflijk goed item op Pudge is, hoe vaak deze mij niet goed in positie heeft gebracht voor ulti, of daardoor wegkwam.

Mid ganking heroes blijven mijn favoriet om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Dus spirit breaker en silencer donderdag? Beide toffe heroes :)

[ Voor 10% gewijzigd door daanteb op 09-01-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Vooral spirit breaker gaat menig pub game slopen . Silencer vond ik in het begin in dota lastig spelen en je zag dan ook mensen flink falen . Spirit breaker is iets makkelijk in leercurve. Ik kijk er wel naar uit hoe die gaan spelen in de dota tournaments :D

Anti-mage tegen een team met silencer is altijd spannend ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

spiritbreaker + naix = altijd fun >:)

Spiritbreaker is trouwens niet erg overpowered. Global ganken is leuk, maar meestal doet hij te weinig damage (of hij moet teveel gefeed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Silencer is mijm favourite hero uit dota1, rond lvl 10 worden teamfights chaos door alle silences. Plus lekker harassen met de glaive of wisdom zonder aggro van de creeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Wow, ik had nog niet alle updates van dota 1 gezien, maar dat zijn er nogal een hoop!

4 nieuwe heroes (had ik al eerder gezegd)
5 nieuwe items (o.a. nieuwe schoentjes)
heel veel heroes gebalanceerd
de courier is flink veranderd:
- Couriers now give 150 to each enemy player, instead of 300 to the killer.
- Couriers no longer drop items when they die
- Couriers respawn 3 minutes after death, the items they have are inaccesible during that time
- Flying courier no longer has invulnerability shield
- Basic courier is magic immune (like flying courier, most spells did not work on couriers already)

http://www.playdota.com/changelogs/6.73c (v6.73 en hoger is de nieuwe versie en dus ook 'nieuwer' dan dota 2 qua updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ja, ik ben erg benieuwd moet ik zeggen!

Heb erg veel zin in de nieuwe patch, (eindelijk) weer wat nieuwe heroes. En de changes lijken mij ook erg goed voor het spel. Vooral couriergebruik is nu spannender en als eht nu een keer fout maakt kun je meteen zo erg achterlopen. Terwijl het nu lastiger te gebruiken is, en nog steeds erg voordelig is om het te doen. Hoop wel niet dat te veel mensen gaan grieven met die krengen.

Heb de laatste tijd erg veel batrider gespeeld. Erg leuke hero, eerste paar games ging het echt totaal niet, maar als je weet hoe je goed die napalm moet abusen. Een keer wel leuk tegen pudge, had iets van vijf stacks op hem zitten met 100% hp, heb mij gewoon laten hooken, en daarna was hij zo dood haha. Kreeg wel wat gerage in de all chat.

Zin in Spiritbreaker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Nog geen nieuwe patch vandaag.. wellicht morgen dan?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
De patch is bijna altijd op donderdagnacht rond een uur of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
http://store.steampowered.com/news/7155/

Ik zie alleen maar buffs :? die zaten toch niet allemaal in 6.73? Beetje vreemd imo. Maar goed, we gaan het zien. Sb ziet er iig tof uit!

edit: ff nagekeken, maar al die buffs zaten ook in 6.73. Klopt dus wel.

[ Voor 17% gewijzigd door daanteb op 13-01-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

En silencer ziet eruit als........ silencer!

Er zitten best interessante wijzigingen in:
-Forest Healing Troll now has a Mana Aura (+2 MP/sec). (lijkt me wel leuk voor sommige heroes als chen en misschien doom)
-Anti mage is slechter gemaakt.
-Zeus is flink wat beter gemaakt.
-Axe zijn skills zijn gedeeltelijk veranderd.
-vijf nieuwe items
-heel veel andere changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wat een lijst zeg. Jammer dat er alleen weer een intelhero bij zit.
En Axe is idd flink gebuffed. En Ursa is nog beter geworden. Echt de enige hero welke ik wel overpowered noem. (van alle Dota (1) heroes) Viper heeft ook een capped ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Dacht ik ook, als 1 hero geen buffs nodig heeft is het ursa wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik kan niet zeggen dat ik Ursa OP vind.. hij is vervelend omdat je Roshan goed in de gaten moet houden. Zo snel kan hij hem echter niet doen. De enige heroes die ik (te) goed vind zijn Furion, Anti-Mage (die wordt generfed) en Nightstalker.

Pagina: 1 ... 8 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers