Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn laatste potje DOTA was wel heel dramatisch slecht. De spelers hadden zo weinig bewustzijn van de omgeving dat ik me erover verbaas dat ze nog de juiste muisknoppen konden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:36
Omg Na'vi - Orange laatste match, wat een GAMEEEEE!!! Echt onvoorstelbaar!!!
Op naar de grand finale vs Alliance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:17
Helaas moest ik werken toen Orange tegen Na`Vi aan het spelen was.

De finale is tot nu toe super vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 15:53
Orange vs Navi waren mooie pots :D de finale zelf lag ik op 1 oor vanavond maar eens wat terug kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 10:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben sinds dit weekend overgestapt op Leshrac. Hij werkt erg van de Skywrath Mage af in zijn ultimate en second en heeft geen silence maar wel stun. Ik vind hem beter spelen en hij is ook beter opgewassen tegen Riki. Ik zie te vaak dat potjes halverwege door Riki in het voordeel van dat team wat riki heeft worden beslist (niet altijd overigens). Een truesight gem helpt net als true sight paaltjes neer pompen maar de ultimate van Leshrac zorgt ervoor dt de gemiddelde Riki liever uit zijn buurt blijft om te verhinderen te worden afgefakkeld.

Gisteren twee potjes gewonnen waarbij eentje in een team met alleen maar Russen (met voicechat :P ) Vooral het tweede potje was een echte tug of waar waarbij het bij het wegvallen van beide middle towers bij beide teams het even niet duidelijk was wie zou winnen. (Vooral de level 25 vleeszak van de tegenstander was echt een Pro). Het was iig erg vermakelijk maar uiteindelijk kregen we de overhand en gingen de laatste twee towers bij de Dire ancient gelijktijdig neer. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 13-10 13:11

Rub3s

+3 , omdat het kan

Leshrac en Skywrat zijn eigenlijk allebei food voor riki: ze kunnen niks doen als ze in die wolk van riki zitten (en zijn vrij squishy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
Arme ky.xy ;(

spoiler:
Die aegis deny was echt zuur, zeker omdat puppey toen nog geen BKB had en ze waarschijnlijk een lane hadden kunnen raxxen. Of het genoeg zou zijn geweest weet ik niet, maar het hielpt in ieder geval niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Weet iemand of er toevallig al een goede league is inmiddels? Zoals vroeger Dota League? Ik zag dat er Dota2 League op Steam is, maar die hebben toelating van 300 public wins. En na +1000 potjes Dota op DL heb ik niet zo'n zin om nu geforceerd 300 publics te moeten doen voor een league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Rub3s schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:59:
Leshrac en Skywrat zijn eigenlijk allebei food voor riki: ze kunnen niks doen als ze in die wolk van riki zitten (en zijn vrij squishy).
riki is een baggerheld die alleen wat kan als je tegen noobs speelt die geen true sight halen. Vs een team met een gem ben je al dood als riki eer je je wolk fatsoenlijk kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Fragadder schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:54:
[...]

riki is een baggerheld die alleen wat kan als je tegen noobs speelt die geen true sight halen. Vs een team met een gem ben je al dood als riki eer je je wolk fatsoenlijk kan gooien.
Vandaar dat Riki/Wisp een legit strategie is in professioneel dota?

YouTube: Evil Geniuses vs Allliance Game 2 The Defense 4 DOTA 2 TobiWan

[ Voor 15% gewijzigd door Sahje op 12-08-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:50
voor de mensen die ook op TS zitten vaak hostname is gewijzigd van phyt.zapto.org naar gotts.zapto.org
password is hetzelfde gebleven, per vandaag is het via de oude hostname niet meer te benanderen.

[ Voor 31% gewijzigd door Phyt_ op 12-08-2013 11:18 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, daar maakte Na'Vi echt een heel grote fout! Ze hadden echt de game in hun pocket. Ik vind Alliance echt een verschrikkelijk team en er waren echt paar momenten waar Alliance echt heel lucky was. Die dreamcoil van S4 was wel echt heel goed maar dat is niet hoe je een game zou moeten winnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:
Die dreamcoil van S4 was wel echt heel goed maar dat is niet hoe je een game zou moeten winnen :9
Hoe zo niet?
Ik vind het geweldig als je met 3 heroes 2 lanes kan splitpushen en met een 4e kan voorkomen dat ze het kunnen defenden. Dat het zo perfect ging is groot deel skill en misschien beetje luck maarja dat heb je toch wel nodig als je zo'n top niveau toernooi wilt winnen.

Maar ik vind het juist een geweldig strategishc inzicht wat ze hier lietne zien met die dreamcoils, let wel op, dat was niet de eerste dreamcoil die hij gebruikte om TP's te blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:23
De dreamcoil cancelde maar 1 tp. Wel goed kijken jongens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Bart.O schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:01:
Dat is waar. XBOCT was te dom om achter Puck aan te rennen, daarom was hij pas super laat terug in de base. Als ze snel terug waren gegaan, hadden ze het makkelijk kunnen verdedigen of misschien een melee barracks neer laten gaan.

De twee coil was gewoon zuur voor Dendi http://i.imgur.com/aWtytgE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Die dreamcoil die 3 tp's cancelde gebeurde eerder in de game, idd million dollar dream coils :p

YouTube: Dota 2 TI3 Top Play - Clip 16 - s4 Million Dollar Dream Coils (Crowd Reaction)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
daanteb schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:16:
Die dreamcoil die 3 tp's cancelde gebeurde eerder in de game, idd million dollar dream coils :p

YouTube: Dota 2 TI3 Top Play - Clip 16 - s4 Million Dollar Dream Coils (Crowd Reaction)
Die cancelde net maar 1 tp (die van enigma) zoals Bart.O al zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Bart.O schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:01:
true.
Ik had het moetne omschirjvne als het cancellen van TP's.
Want er zat ook een piggy tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Tharulerz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

Die cancelde net maar 1 tp (die van enigma) zoals Bart.O al zei
Ah ja, zat verkeerd in mn hoofd denk ik. Traps zetten mij op het verkeerde been :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:21:
Ik vind Alliance echt een verschrikkelijk team
Verschikkelijk als je er tegen moet spelen bedoel je. Alliance is al het hele jaar een paar klassen beter dan gelijk welk ander team in de wereld, en tijdens TI3 hebben ze dit nogmaals bevestigd. Bovendien vind ik hun speelstijl héél aangenaam om naar te kijken.

Natuurlijk ook kudos voor Na'Vi, blijft een zalig team en hebben gevochten als leeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfius schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:11:
[...]

Verschikkelijk als je er tegen moet spelen bedoel je. Alliance is al het hele jaar een paar klassen beter dan gelijk welk ander team in de wereld, en tijdens TI3 hebben ze dit nogmaals bevestigd. Bovendien vind ik hun speelstijl héél aangenaam om naar te kijken.

Natuurlijk ook kudos voor Na'Vi, blijft een zalig team en hebben gevochten als leeuwen.
Nee, ik vind hun speelstijl echt heel verschrikkelijk, kan er gewoon niet genieten om naar te kijken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZwBmavD.png

Er is zeker geen geld meer voor servers na The International O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
ik heb hetzelfde probleem goron :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier helaas ook, wel zijn er allemaal mensen gewoon games aan het spelen.

[ Voor 65% gewijzigd door LtMarx op 12-08-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
bot games wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ik heb 1 iemand in m'n lijst die een game speelt.
As sand king.
Tegen bots staat er playing against bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Laatst online: 13-10 07:43
Ik moest hier heel hard om lachen :D

Edit: mogelijke spoilers als je de finale van TI3 nog niet hebt gekeken.
YouTube: Dota2 - TI3 Grand finals : Finest moments from the Korean casters.

[ Voor 18% gewijzigd door sandah88 op 12-08-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Yogoi schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:04:
ik heb 1 iemand in m'n lijst die een game speelt.
As sand king.
Tegen bots staat er playing against bots.
nee als je met iemand anders vs bots speelt staat er ook playing a match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Dus tijd voor d2ware.net

Beter voorstel: alle tweakers die vanavond zin hebben in een pot zetten een lobby en gebruiken het ww: tweakers

Zodirect zet ik zelf een lobby op met dat wachtwoord.

[ Voor 80% gewijzigd door LtMarx op 12-08-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@Sandah:

Hoe koreanen duidelijk maken dat ze willen dat je denied:
YouTube: Denie Denie Denie! Yoko + KOR OB Korean Dota 2 Commentary.

Was overigens in die marathon game, check de tijd ook. Dat die gasten nog een stem hebben.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moritzlugt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Heb hier een paar keer eerder gepost over het Tweakers toernooi. Heb nu zelf een toernooitje opgezet op Gamelux.nl

Klik hier voor het topic en details

Zijn niet veel enorm veel Dota 2 spelers op Gamelux en al nauwelijks een team, dus zet jezelf (of je team) in één van de lijsten door daar te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
moritzlugt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:37:
Heb hier een paar keer eerder gepost over het Tweakers toernooi. Heb nu zelf een toernooitje opgezet op Gamelux.nl

Klik hier voor het topic en details

Zijn niet veel enorm veel Dota 2 spelers op Gamelux en al nauwelijks een team, dus zet jezelf (of je team) in één van de lijsten door daar te reageren.
Je vraagt nu wel om een doodsteek voor je toernooi he? :P We hebben hier nog al een paar "Pro's", leuk als die teamen :+

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was het inderdaad diep triest wat betreft het vinden van Games. De avarage wait queue was soms iets van 18 minuten. Maar ik heb toch twee potjes er uit weten te persen want later op de avond leek het plotseling wel te gaan vlotten. 1 verloren 1 gewonnen met het random team.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Lt. Marx schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:41:
Dus tijd voor d2ware.net

Beter voorstel: alle tweakers die vanavond zin hebben in een pot zetten een lobby en gebruiken het ww: tweakers

Zodirect zet ik zelf een lobby op met dat wachtwoord.
Ahum gister was het verschil in niveau voor mij goed te merken, lvl 9 en lvl 200+ zit nog best een gat :P

Viel me gisteren ook op dat je bepaalde dingen niet echt in public games ziet, dus het waren leerzame potjes. Ook al faalde ik redelijk hard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Om dingen te zien die je nauwelijks tegenkom in public games kan je natuurlijk de replays van de toernooi bekijken. Dat is leerzaam zonder dat je hoef te falen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Wrd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:51:
Om dingen te zien die je nauwelijks tegenkom in public games kan je natuurlijk de replays van de toernooi bekijken. Dat is leerzaam zonder dat je hoef te falen :)
Klopt, maar er zit een verschil tussen iets zien en doen ;)
En in mijn geval valt het muntje beter als ik het zelf doe.

Daarnaast zien de pro tournooi games er soms zo makkelijk uit dat het helemaal niet opvalt waar ze allemaal rekening mee houden of dat ze iets met een speciale reden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Om iets te kunnen doen/proberen moet je het wel kennen/bedacht hebben.

Het komt nooit in me op om in een pub een combinatie van heroes uit te proberen met specifieke items.
Maar dat komt voornamelijk omdat ik niet kan bouwen op random teamgenoten.

Uit ervaring weet ik dat het beste is om naast een pro gamer te zitten om de fijne snufjes van de game te kunnen zien. Ik ken alleen geen pro dota 2 gamer waar ik zo nu en dan langs kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:23
JerX schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 07:39:
[...]

Je vraagt nu wel om een doodsteek voor je toernooi he? :P We hebben hier nog al een paar "Pro's", leuk als die teamen :+
Dat zal wel meevallen. Iemand zin om nu/straks te spelen? Kan zelf een aardig potje dota'en dus kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Wrd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:44:
Om iets te kunnen doen/proberen moet je het wel kennen/bedacht hebben.

Het komt nooit in me op om in een pub een combinatie van heroes uit te proberen met specifieke items.
Maar dat komt voornamelijk omdat ik niet kan bouwen op random teamgenoten.

Uit ervaring weet ik dat het beste is om naast een pro gamer te zitten om de fijne snufjes van de game te kunnen zien. Ik ken alleen geen pro dota 2 gamer waar ik zo nu en dan langs kan gaan.
Wat je kan doen is streams kijken, of replays kijken vanuit het perspectief van je gewenste rol. Heb je bijvoorbeeld interesse in Clockwerk spelen. Download een replay van TeamLiquid uit Ti3 en volg Bulba het hele potje. Je mist dan wel uitleg maar je kan er alsnog een hoop van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v8ohXTH.jpg

Guild voor 10% vol, lijkt al wel heel wat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 17:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Moet nog steeds een uitnodiging krijgen, maar ik heb Yogoi telkens op het verkeerde moment te pakken. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Voeg mij maar toe anders. Ben nu online. Of ga even in het chat channel GoT zitten, hier doe ik af en toe een mass invite op.

[ Voor 51% gewijzigd door Feralio op 13-08-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Goed bezig Feralio ! ook thx voor het hosten van de teamspeak server.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solo bot games worden lokaal gehost dus die kan je ook spelen in offline mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Sahje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:46:
[...]
Wat je kan doen is streams kijken, of replays kijken vanuit het perspectief van je gewenste rol. Heb je bijvoorbeeld interesse in Clockwerk spelen. Download een replay van TeamLiquid uit Ti3 en volg Bulba het hele potje. Je mist dan wel uitleg maar je kan er alsnog een hoop van leren.
Dat is dus precies wat ik zeg. Maar de kracht van specifieke combinaties met heroes kan je zo niet testen. Dota 2 blijft een teamspel en als de helft van de team gaat solo'en en niet meedoet aan teamfights werkt het niet.

Een klein voorbeeld is toen Mushi Ursa speelde en een andere hero (naam vergeten, die op een neushoorn lijkt) alle tegenstanders voor zijn neus duwde. Probeer dat maar te testen op een pub waarvan niemand meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Wrd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:16:
[...]
een andere hero (naam vergeten, die op een neushoorn lijkt) alle tegenstanders voor zijn neus duwde.
Vermoedelijk Magnus. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Feralio op 14-08-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Is de guild free to join?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Er zijn wel een paar punten waar je aan moet voldoen:
  • Collect 894,462 brown stones
  • Kill Ug-Thak, Lord of Skags
  • Pilfer Lost Staff of Mount Schuler
  • Defeat Destroyer of Worlds
  • Dance, Dance, Baby!
Nee hoor, stuur mij of yogoi een invite. Of join het chat channel GoT (je kan hierna deze wel weer verlaten). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Laatst online: 11-03-2021
Je kunt mij ook toevoegen voor een invite. Ik ben in de avonden meestal wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ja doe het via Demie ;)
Doet die jongen ook eens wat.

Maar keuze zat dus op steam:
Feralio , Demie, Yogoi
Handig dat we gewoon dezelfde namen hebben overal :)

edit:

Of: Micro . Multensor

so many choices!

[ Voor 14% gewijzigd door Yogoi op 14-08-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 13:24

Multensor

wtf

zoalng je mij maar niet add. Ik heb officer titel alleen voor de e-peen ;P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Laatst online: 08-07 21:26
Gisteren weer potjes gedaan... :o Yogoi en TK. Some krijg je met All Random gewoon een team waar je niks mee kunt. Geen goede carry.. naja, een Sven die niet weet wat carrien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
ECiftci schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:21:
Enig idee wanneer de TI3 games van afgelopen dagen op YouTube Worden gezet. Zie niets op die channels van JoinDota of BeyondTheSummit
youtube.com/dota2 (hebben een eigen channel, waarop TI staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
www.dotacinema.com/vods heeft ook een mooi overzicht van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Thanks, kan daar op hero sorteren en dan de replay ingame gaan bekijken en 'bestuderen' _/-\o_ .

Hoe doen jullie dat trouwens, hebben jullie op een gegeven moment een hero gekozen waarop je je gaat focussen? Op het moment speel ik namelijk van alles en nog wat, meestal wat ze missen in een public game..

Misschien voor mij slim om even 4 heroes eruit te pakken en die wat vaker te gaan spelen :?

[ Voor 35% gewijzigd door xAndyx op 14-08-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Afhankelijk van jou doelstelling in het spel zou je je kunnen specialiseren. Ik heb veel support gespeeld, maar doe de laatste tijd ook wat meer out-of-the-box heroes voor mij.

Ik denk dat uiteindelijk je focussen op speciefieke heroes alleen echt nuttig wordt als je high-level (zeg tegen het professionele aan) gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ik heb m;n eerste 20-3 potjes gefocused op 3 heroes. Maar daarna juist van alles gaan spelen (Single draft :P)
Je weet pas goed wat een hero kan als je hem een keer speelt. Dat maakt het tegen die hero dan ook weer makkelijker. Kennis is gewon heel veel waard in Dota :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst alle heroes spelen lijkt me het beste plan en dan focussen, ben ik ook mee bezig. Alhoewel ik Riki wel erg interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Ik heb juist een aantal keer riki gespeeld om te weten wat er tegen te doen valt.

Riki is voornamelijk nuttig om low health hero's die op weg zijn naar de fontijn te killen.
Als Riki geen stuns gebruik is counteren heel simpel, val hem gewoon aan en hij doen weinig schade.
Tot nu toe als ik een riki als tegenstander tegenkom kunnen ze niet overweg met truesight en dust. Ze leunen veel te hevig op invisibility. Met een truesight en shadow blade is riki heel snel te killen.

Maar mijn dota level is 9, dus kom ik vooral veel beginners tegen op pub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, gisteren voor het eerst na de vakantie (2 weken) een potje gespeeld met z'n drieën in een public match... en gewonnen! :o

[ Voor 15% gewijzigd door TheNephilim op 14-08-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Thanks, kan daar op hero sorteren en dan de replay ingame gaan bekijken en 'bestuderen' "

je kan hier dus niet de gehele game 1 hero bestuderen of kan dit via downloads en dan ingame je favo hero bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:26:
"Thanks, kan daar op hero sorteren en dan de replay ingame gaan bekijken en 'bestuderen' "

je kan hier dus niet de gehele game 1 hero bestuderen of kan dit via downloads en dan ingame je favo hero bekijken ?
Je kan van een speler een replay downloaden, vervolgens kies je in het spectator menu voor Player perspective. Kies dan de hero bovenin en laat de muis los. Dan zie je precies wat hij zag op dat moment, ook de muis. (toetsenbord + hotkeys niet inbegrepen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haantje_de_v
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 22:29
Zojuist m'n eerste potje Dota ooit on-line gespeeld :) ! Erg vermakelijk spel al speelde ik louter met Russen en snap ik minstens de helft nog niet! Ik probeer me op wat "beginner heroes" te fouccsen zoals Lich. Het lastigste van dat potje iemand die onzichtbaar was mij met een gigantische haak ergens naartoe sleurde en mij daar rustig met zijn maatjes afmaakte. Tips daartegen anyone :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Haantje_de_v schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:42:
Zojuist m'n eerste potje Dota ooit on-line gespeeld :) ! Erg vermakelijk spel al speelde ik louter met Russen en snap ik minstens de helft nog niet! Ik probeer me op wat "beginner heroes" te fouccsen zoals Lich. Het lastigste van dat potje iemand die onzichtbaar was mij met een gigantische haak ergens naartoe sleurde en mij daar rustig met zijn maatjes afmaakte. Tips daartegen anyone :D?
Denk dat je gepakt werd door deze beste kerel: Afbeeldingslocatie: http://hydra-images.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/9/9f/Pudge.png oftewel Pudge.

Het enige wat je hier tegen kan doen kost 150 gold en is Afbeeldingslocatie: http://hydra-images.cursecdn.com/dota2.gamepedia.com/f/f6/Observer_Ward_icon.png Observer ward. Pudge verliest gewoon een boel potentie wanneer je weet waar hij is. Leer dus de wards verstandig neer te zetten. :>

Ik probeer het even op deze manier, misschien is het zo wat duidelijker dan enkel de tekst. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 14-08-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haantje_de_v
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 22:29

• Gert Pronk
Haantje_de_v schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:42:
Wat een mooie omschrijving van Pudge. Het is een mooie hero om in het pro-dota terug te zien. In pubs is het soms maar afwachten hoe goed de speler is.
Dinsdag nog een potje ertegen gespeeld en dat viel uiteindelijk wel mee. Een paar keer net goed gegaan.

[ Voor 0% gewijzigd door Gert Pronk op 15-08-2013 08:08 . Reden: Typo ]

• Feralio
Ik had dinsdag toevallig net een potje waar het wel goed ging: http://dotabuff.com/matches/273264064 :P. (Ik zal het maar gelijk toegeven, zaten wel een aantal lucky hooks tussen hoor. :D)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
Feralio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:32:
Ik had dinsdag toevallig net een potje waar het wel goed ging: http://dotabuff.com/matches/273264064 :P. (Ik zal het maar gelijk toegeven, zaten wel een aantal lucky hooks tussen hoor. :D)
Pudge is een heerlijke hero als je je hooks een beetje weet te landen :D

Overigens: geen patch vandaag? :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Feralio
Morax schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:58:
[...]

Pudge is een heerlijke hero als je je hooks een beetje weet te landen :D

Overigens: geen patch vandaag? :(
Volgens Cyborgmatt moet er nog wel een komen, waarschijnlijk later vandaag. Hopelijk LC, maar denk eerst bug fixes en nieuwe hero pas volgende week.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 16:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ben net begonnen met mn eerste MOBA ervaring :) Zit nu voor de keus: LoL of DOTA2, tot nu toe alleen DOTA 2 gespeeld. Voelt erg tof aan, moet ik eerlijk zeggen! Het valt me wel op dat op T.net aan de beide topics te zien, DOTA2 veel minder populair is. Is hier een voor de hand liggende reden voor?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Feralio
Thrace Grumble schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:01:
Ben net begonnen met mn eerste MOBA ervaring :) Zit nu voor de keus: LoL of DOTA2, tot nu toe alleen DOTA 2 gespeeld. Voelt erg tof aan, moet ik eerlijk zeggen! Het valt me wel op dat op T.net aan de beide topics te zien, DOTA2 veel minder populair is. Is hier een voor de hand liggende reden voor?
Minder toegankelijk, en het is nog maar relatief kort uit de beta. Denk dat dat de hoofdzakelijke redenen zijn.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Feralio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:07:
[...]

Minder toegankelijk, en het is nog maar relatief kort uit de beta. Denk dat dat de hoofdzakelijke redenen zijn.
Zal beide es proberen, op de een of andere manier LIJKT me DOTA 2 meer polished. Puur gevoel, tot nu toe bevalt het iig wel :) Tutorial is in ieder geval erg duidelijk ^^ Mocht ik er mee verder gaan, dan zal t tof zijn als ik es een keer kan teamen met iemand van hier :*)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Wrd

Wrd

Ik heb zelf nooit LoL gespeeld, maar van de LoL spelers die Dota 2 geprobeerd hebben zeggen dat Dota 2 moeilijker is.

Als je dood ga in Dota 2 verlies je geld, in LoL niet.
Leercurve schijnt in Dota 2 hoger te zijn dan LoL.

Ik heb voor Dota 2 gekozen omdat het in steam zit.
Join de Dota 2 GoT guild, dan kan je makkelijk met tweakers teamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Wrd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:03:
Ik heb zelf nooit LoL gespeeld, maar van de LoL spelers die Dota 2 geprobeerd hebben zeggen dat Dota 2 moeilijker is.

Als je dood ga in Dota 2 verlies je geld, in LoL niet.
Leercurve schijnt in Dota 2 hoger te zijn dan LoL.

Ik heb voor Dota 2 gekozen omdat het in steam zit.
Join de Dota 2 GoT guild, dan kan je makkelijk met tweakers teamen.
Je moet gewoon niet dood gaan :P ik weet dat dit onmogelijk lijkt maar als je nieuw bent kan je beter op safe spelen (en dan maar geen geld binnen halen) dan de ander gaan feeden. Want dat beetje extra wat je binnenhaalt raak je toch kwijt door dood gaan.

Dota 2 heeft een stijlere learning curve dan LoL in mijn ogen omdat LoL elke week maar een paar helden heeft. Dus je hoeft per week maar iets van 8 helden uit je hoofd te kennen. Het vrijkopen van helden kan pas als je meer gespeeld hebt en dan ken je er ook al meer. Terwijl in dota je ineens verrast wordt omdat je 100 helden nog nooit hebt gezien en niet weet wat ze kunnen. En eer je ze alle 100 gezien hebt ben je ik weet niet hoe veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Voor de beginnende Dota speler: http://www.purgegamers.co...ota-you-suck#.Ug37tKzSndU is een HELE uitgebreide guide.

Het covert zo'n beetje alles wat je als beginneling moet weten, van welke items je in t begin moet nemen tot de heroes die je absoluut niet en wel moet picken in het begin.
Ook als je van ervaren LoL speler naar Dota overstapt is de guide erg handig, alhoewel sommige dingen vanzelfsprekend zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Streamend :)

http://www.twitch.tv/sjort

[ Voor 122% gewijzigd door sjoerd94 op 16-08-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moritzlugt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
JerX schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 07:39:
[...]

Haha, dat mag allemaal, beetje competitie doe je het natuurlijk voor.

Hoeveel teams doen er meestal mee met de Tweakers Dota 2 toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 13-10 13:11

Rub3s

+3 , omdat het kan

Leuk plaatje wat ik tegenkwam:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6JFIPN5.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Hebben meer mensen last van lags in game?
Ik heb het gevoel dat ik soms 3a4keer moet indrukken voor de hero reageerd.
Ping is dan rond de 30ms en mijn pc heeft genoeg power om Dota2 te draaien.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Sinned123 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:40:
Misschien heb je korte lag spikes. Als je -ping intypt na de lag is het ofc weer normaal, maar dat weet je zelf ook wel.

http://i.imgur.com/HOeDv.jpg is wel handig. Kun je mooi in de hoek je fps en ping altijd standaard neerzetten, zonder dat het in de weg zit! Zelf heb ik namelijk last van lagspikes. Als de spikes komen zie ik mijn ping omhoogschieten naar de 1-2k en daarna schiet het weer terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
net even goed opgelet tijdens een potje.
Ik hoef op zich niet 3x een commando door te geven, maar hij hangt dan wel gewoon 3seconden.
Net_graph ken ik nog ja uit CS, ik ga dat wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@hierboven, klinkt eerder alsof het een FPS probleem is dan ping.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
net geprobeerd heb strak 60fps dus dat is het niet.
Lokaal tegen bots heb ik het probleem niet.

Misschien dat het me powerline setje is dat roet in het eten gooit.
Wel raar kan zelfs normaal CS spelen er op en daar is een goede verbinding nog even wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik ben sinds een week ook aan het proberen DotA 2 proberen te begrijpen.. Nu heb ik al wat matches gedaan, maar ik wilde toch eerst de training afronden. Ik ben nu bezig met de 5 games tegen bots.

De eerste keer een support gepakt, naar bottom gegaan en de carry gebabysit. Daarna wilde ik zelf een carry proberen, juggernaut.. Ga ik bottom, waar al 2 teammates waren, maar 1 van die twee moet maar naar top gaan vond ik.. Draaien ze allebei om om naar top te gaan en komt top naar bottom.. Blijkt dat ik wordt gepared met een drow ranger.. Pff. Wat ik rot rondje.. De drow ranger pakt alle last hits van me af en ik ben de hele mid en late game bezig met farmen om enigszins bij te komen in gold.. En natuurlijk werd ik een paar keer gedood, terwijl de drow ranger lekker op een veilige afstand kan blijven..
Uiteindelijk wonnen we, maar ik heb nagenoeg niets begedragen aan het team.

Is er een manier om te bots te vertellen dat ze een andere lane moeten pakken? 2 Carry's bij elkaar werkt natuurlijk voor geen meter. Of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?

Edit: Nog iets anders.
Als een lane wordt aangevallen door 3-4 tegenstanders en ik ping, zowel gevaar als normale ping, reageren mijn teamgenoot bots er meestal helemaal niet op. Ik had gelezen dat bots er wel op zouden reageren, doen ze dit niet omdat ze vonden dat ze iets belangrijkers aan het doen waren, of werkt het niet helemaal goed op laag niveau, ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 19-08-2013 18:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:40:
Ik had het gister toevallig bij mijn potje, frappente is dat zowel mijn fps als mijn ping gelijk blijven. Mijn fps hangt rond de 100fps en mijn ping rond de 30. Erg vreemd dus, ik vermoed een probleem in de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
aicaramba schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:05:
Ik ben sinds een week ook aan het proberen DotA 2 proberen te begrijpen.. Nu heb ik al wat matches gedaan, maar ik wilde toch eerst de training afronden. Ik ben nu bezig met de 5 games tegen bots.

De eerste keer een support gepakt, naar bottom gegaan en de carry gebabysit. Daarna wilde ik zelf een carry proberen, juggernaut.. Ga ik bottom, waar al 2 teammates waren, maar 1 van die twee moet maar naar top gaan vond ik.. Draaien ze allebei om om naar top te gaan en komt top naar bottom.. Blijkt dat ik wordt gepared met een drow ranger.. Pff. Wat ik rot rondje.. De drow ranger pakt alle last hits van me af en ik ben de hele mid en late game bezig met farmen om enigszins bij te komen in gold.. En natuurlijk werd ik een paar keer gedood, terwijl de drow ranger lekker op een veilige afstand kan blijven..
Uiteindelijk wonnen we, maar ik heb nagenoeg niets begedragen aan het team.
Bots horen eigenlijk te zien dat wanneer je een carry speelt, ze je lanen met een support. Zat je toevallig op de top toren te pingen terwijl je naar de lane ging?
Is er een manier om te bots te vertellen dat ze een andere lane moeten pakken? 2 Carry's bij elkaar werkt natuurlijk voor geen meter. Of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?

Edit: Nog iets anders.
Als een lane wordt aangevallen door 3-4 tegenstanders en ik ping, zowel gevaar als normale ping, reageren mijn teamgenoot bots er meestal helemaal niet op. Ik had gelezen dat bots er wel op zouden reageren, doen ze dit niet omdat ze vonden dat ze iets belangrijkers aan het doen waren, of werkt het niet helemaal goed op laag niveau, ofzo?
Helaas het blijven bots, Je kan het proberen met een hoger niveau, maar ik zou zo snel mogelijk proberen om met mensen te gaan spelen. Bots zijn enkel leuk om even wat dingen te proberen, maar als je net begint kun je net zo goed de ingame guides gebruiken. (Deze zitten links bovenin, een icoon wat lijkt op een boekje. Zoek hier een op welke een goede rating heeft en gewoon de notities lezen die bij de skills staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste heren (en dames?). Ik ben plusminus twee weken geleden begonnen met Dota 2 en vermaak me uitstekend. Ik begin het spelletje al beter onder de knie te krijgen en wilde mijn eigen hero build aanmaken. De ingame herobuilder is echter kapot en ik krijg hem niet meer aan de praat. Heb het probleem even gegoogled, maar kwam niet verder dan een topic waar een andere gast hetzelfde probleem rapporteerde. Iemand toevallig enig idee? Bij voorbaat dank voor de hulp ;)

http://steamcommunity.com...4976115797281472/?l=dutch

Overigens: net een masterlijke pot gehad met Viper (20 kills, 17 assists en 0 deaths). Ging helemaal stuk van ragende enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon een bug, ik zie bij sommige heroes ook niet meer dan de bovenste balk. Volgens mij niks aan te doen tot dat ze het fixen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Feralio schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:14:
[...]

Bots horen eigenlijk te zien dat wanneer je een carry speelt, ze je lanen met een support. Zat je toevallig op de top toren te pingen terwijl je naar de lane ging?

[...]

Helaas het blijven bots, Je kan het proberen met een hoger niveau, maar ik zou zo snel mogelijk proberen om met mensen te gaan spelen. Bots zijn enkel leuk om even wat dingen te proberen, maar als je net begint kun je net zo goed de ingame guides gebruiken. (Deze zitten links bovenin, een icoon wat lijkt op een boekje. Zoek hier een op welke een goede rating heeft en gewoon de notities lezen die bij de skills staan.
Bedankt!

Ik weet niet meer of ik pingde, niet toen ik naar de lane ging geloof ik.

Ik wil de training doen om wat bekender te worden met een aantal heroes, voor dat ik pubs in ga.
Ik denk dat ik de basics goed genoeg door heb om niet een volledige pain in the ass the zijn voor het team, maar als ik in game kom weet ik niet wat voor roles de heroes van mijn teamgenoten/vijanden hebben. Dus is het ook lastig om daar mijn spel op aan te passen. Het zou zo maar kunnen dat ik een lane support ga babysitten, omdat ik zelf support ben :P Of als support verdedigend spelen in de lane in de early game terwijl ik 2 carries tegen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
pff ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen...
Kom je na 3 dagen lowlands thuis heb je geen internet meer omdat de modem (of wat dan ook) kapot is :(

Moet nog tot vrijdag wachten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

De laatste tijd zit ik erg vaak in eht winnende team en dat is wel cool. Ik weet ook vaker wat torens te slopen en ver genoeg door te duwen om aanvallende groepen hero's te laten omdraaien naar verdedigen.
Ik kan nog wel wat verbeteringen hier en daar doen doorvoeren en moet ook wat meer verdiepen en werken met het gearen van mijn hero.

1 grafische bug is overigens dat een net reserrected hero van de tegenpartij soms aan komt 'lopen' maar dat zijn texture is vervangen door een statisch texture van hoe hij dood is gevallen. Zodra hij dan aan valt of in de buurt komt worden de animaties van de hero normaal. Het gebeurt echter zeer zelfden (pas vier keer gezien in een week of twee/drie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roseveld
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08 22:30
Hi all,

Ik was vandaag eens aan het zoeken of er effectief nog grote lans in benelux scene gegeven worden en of ze daadwerkelijk ook Dota 2 als officiele compo hebben. Tot mijn grote verbazing vind ik geen enkele lans of communities die Dota 2 als official compo hebben.

Vind dit best gek aangezien er toch vele mensen zijn die dagelijks dota2 spelen.
Ik snap best dat LoL populairder is in de Benelux en hier ook voorang aan gegeven wordt, maar toch stom dat er niets van lans of organisaties een spel als Dota2 meepikken. Naar mijn weten zijn er meerdere Ventrilo's/Mumbles/Teamspeaks die vol zitten met NL/BE dota2 spelers en zelfs vaak in Captainsmdoe teamverband spelen.

Iemand die hier een verklaring voor heeft?

btw moest je info hebben over effectieve dota2 competities in NL of BE, mag je deze altijd delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Roseveld schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:59:
Ik was vandaag eens aan het zoeken of er effectief nog grote lans in benelux scene gegeven worden en of ze daadwerkelijk ook Dota 2 als officiele compo hebben. Tot mijn grote verbazing vind ik geen enkele lans of communities die Dota 2 als official compo hebben.
Tsja, de Tweakers groep groeit langzaam maar zeker uit tot een behoorlijke bak mensen die met enige regelmaat met elkaar spelen. Eén keer in het jaar een competitie spelen is al een uitdaging genoeg en ik geloof dat alles bij elkaar ruim een maand lang wedstrijden waren elke week om iedereen aan de beurt te laten komen..... en dan heb ik het nog niet over het hele standin debacel! :P

Denk dat het gat tussen casual (of regularly) spelen en pro best groot is. Denk dat we het als GoT'ers, met Steam community en TS, het best aardig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Zal ook nog ff snel een officier voor een clan invite vragen. Wie kan ik hiervoor t beste benaderen via Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:06:
Zal ook nog ff snel een officier voor een clan invite vragen. Wie kan ik hiervoor t beste benaderen via Steam?
gewoon in het #got channel vragen

• Phyt_
of ff op irc, word het zo geregeld tussen 8 - 170:00 meestal wel iemand aanwezig :).

irc.tweakers.net/Dota2

[ Voor 13% gewijzigd door Phyt_ op 22-08-2013 11:40 ]

• Feralio
Post TI3 Changelog:

Geen nieuwe hero, maar wel 3 4 belangrijke heroes naar CM
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
Gameplay
- Fixed players' current gold being networked to enemy players.
- Fixed Spirit Breaker's charge target being networked to enemy players.
- Picking up an armlet that is toggled on will only grant the buff if you own the armlet.
- Autocast abilities check target type rules consistently. This should prevent Clinkz's searing arrows hitting wards, for example.
- Added Elder Titan, Abaddon, Centaur and Troll Warlord to Captain's Mode.
- Fixed Neutral Thunderhide not using Slam when 3 enemies are nearby.
- Fixed Neutral Thunderhide's Slam not slowing attack speed.
- Ancient Apparition: Frostbite debuff will prevent health gain from levelling up, extra strength or extra max hp.
- Slark: Fixed BKB not removing Pounce's Leash.
- Treant Protector: Fixed Overgrowth affecting couriers.
- Troll Warlord: Fixed Illusions benefiting from Fervor.
- Troll Warlord: Fixed ranged form sometimes being able to bash.
- Weaver's geminate ability no longer activates when attacking wards.
- Weaver's time lapse and Disruptor's glimpse now can rewind things back to before the ability was skilled.

UI
- Runes now draw in the minimap for spectators.
- Increased the penalty for not readying up from 45 seconds to 2 minutes.
- Spectator stats dropdown is unlocked while listening to broadcasters.
- Added a preference and cvar "dota_spectator_use_broadcaster_stats_panel" to allow spectators to have full control over the stats panels.
- Private (friend/guild) lobbies now display their game name so that those browsing lobbies can get more info on what the lobby is for.
- Changed drag-select of units to use the same hit detection as click-select. This fixes a number of issues where units would not get selected.
- Fixed bugs that were allowing edge panning to be enabled during drag-select.
- Reduced CPU usage of drag-select.
- Fixed some newline formatting errors in the combat log.
- Prevented guides for the previously-played hero from erroneously showing up at the start of the next game.
- Added AOE hover indicator for Death Pulse.

Economy
- Added Waldi courier, Ocula ward, 3 HUDs and 14 hero item sets to the store.
- Updated Sniper's workshop model files with improved weighting, including corrected smd files.

Audio
- Fixed bad interactions with some looping sounds and FoW.
- Fixed Reincarnate stinger sometimes playing late when triggered in vision but out of hearing range.
- Fixed some item cast sounds that could be heard through FoW.
- Typing "tu" in chat no longer triggers hero "thank you" lines.

Mac/Linux
- Fixed crash when using certain spells / illusions on Intel HD4000. [Mac]
- Fixed intermittent crash when cmd-tabbing. [Mac]
- Fixed issues with older PulseAudio installations. [Linux]
- Improved stability when showing webpages.
- Allow setting language of audio and text separately, through Steam. (Text comes from Steam's language, audio comes from the language set in Dota 2's properties on Steam)
- Made Dota2 respond to window manager requests to close it.
- Fixes to make Dota2 work on a broader set of video cards on Linux
- Fixed key repeat to work in text entry windows.
- Fixed loading screens to show an image instead of a black screen
- Fixed a bug preventing multiple users from playing Dota2 (at different times) on a machine.
- Fixed sounds not working when a matchmaking game is ready to start. Added a desktop notification on Linux
- Added XBox 360 spectating controller support.
- Fixed crash on hero selection screen on Linux.
- Fixed a rendering bug when turning off Specular in advanced video settings.
- Fixed mouse offset bug and window size/aspect ratio issue when moving from full screen to windowed modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Feralio schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:14:
[...]

[...]

Ik heb nog een keer geprobeerd met een carry, toen werd het wel goed geregeld.. Ik denk dat ik dan gepingd had ofzo..

Maar ik heb nu de 5 training matches tegen bots gedaan, maar wat is dat makkelijk zeg.. Als ik de hele game in de fountain blijf winnen we nog volgens mij.

Maargoed.. Nu naar de training matches tegen mensen.. 3v3 geloof ik? Misschien dat ik dit maar oversla, want 3v3 zorgt toch voor heel ander spel dan 5v5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
De laatste tutorial is gewoon 5v5 tegen mensen, hierbij heeft iedereen dezelfde limited hero's pool. Dit is de pool die je de tutorial ook al hebt gehad.

Maar als je denkt dat je het begrijpt kun je beter inderdaard de normale matchmaking in gaan. Kan zijn dat je een aantal keer flink ingemaakt wordt, maar gewoon volhouden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Feralio schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:55:
De laatste tutorial is gewoon 5v5 tegen mensen, hierbij heeft iedereen dezelfde limited hero's pool. Dit is de pool die je de tutorial ook al hebt gehad.

Maar als je denkt dat je het begrijpt kun je beter inderdaard de normale matchmaking in gaan. Kan zijn dat je een aantal keer flink ingemaakt wordt, maar gewoon volhouden. :D
Ik heb al 6x met normale matchmaking mee gedaan hoor :P
2x verlies, 1xleave (schaam) en 3x winst. De 3 games die ik niet won en 1 winst speelde ik toen ik nog niets van het spel wist.. 2x winst toen ik me al had ingelezen, maar nog niet de training had gedaan..

Pagina: 1 ... 45 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers