Jeetje, ik heb laatst een clipje gezien. Speel jij hier toevallig ook in? Ik dacht al dat ik die stem ergens van herkend had.Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
Ja dat was ik, ik heb ook gecast met Epi, Basskip en Boberg
Verwijderd
Nee daar speel ik niet inmicrooo schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:37:
[...]
Jeetje, ik heb laatst een clipje gezien. Speel jij hier toevallig ook in? Ik dacht al dat ik die stem ergens van herkend had.![]()
![]()
omg... heb nu een paarse smeevil omdat ik een smeevil treat gebruikte. Heb zo'n mammoet snoepje, maar daarvoor moet je een rode smeevil hebben xD
Weet iemand of mijn smeevil treat terug kan vragen?
Nee, kun je niet meer terug krijgen, mocht je nog willen, ik heb er nog 2.Michielodc schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:23:
omg... heb nu een paarse smeevil omdat ik een smeevil treat gebruikte. Heb zo'n mammoet snoepje, maar daarvoor moet je een rode smeevil hebben xD
Ik zal er graag een willen! Ik geef je er wel wat voor terugFeralio schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:25:
[...]
Nee, kun je niet meer terug krijgen, mocht je nog willen, ik heb er nog 2.
hoe krijg je die treats eigenlijk? droppen die in compendium matches ofzo?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
1 treat dropt in je eerste compendium match. Je kan 2 treats krijgen door player cards te verzamelen (1 treat bij 1 compleet team, 1 treat bij 5 complete teams). Crab lure krijg je door 8 teams compleet te hebben en de Crab dye (kleur) bij alle teams compleetdaanteb schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:41:
hoe krijg je die treats eigenlijk? droppen die in compendium matches ofzo?
kan dat van die compendium match en dat fantasy team nog?
Jup, kan nog steedsFragadder schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:55:
kan dat van die compendium match en dat fantasy team nog?
[ Voor 15% gewijzigd door M4DMan op 01-08-2013 16:01 ]
Ik heb er 1 ingevuld, wanneer krijg je dat ding dan eigenlijk?M4DMan schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:01:
[...]
Jup, kan nog steedsPhantasy team wel nog maar 2 dagen, dus je moet onderhand gaan invullen
Meteen, check je backpack. Het heet Cleft Hawk's CallFragadder schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:47:
[...]
Ik heb er 1 ingevuld, wanneer krijg je dat ding dan eigenlijk?
[ Voor 16% gewijzigd door M4DMan op 01-08-2013 18:24 ]
@Cyborgmatt 1m
And for the All Stars match we have - Loda Chuan Dendi Hao ARS-ART vs Burning Akke Mushi Ferrari Puppey. What an awesome match that will be.
@Cyborgmatt 5m
The eight players for the 1v1 Solo Championship have been announced: Dendi, Ferrari, S4, Fata, Mushi, Mu, Xiao8, iceiceice #Dota2 #TI3
And for the All Stars match we have - Loda Chuan Dendi Hao ARS-ART vs Burning Akke Mushi Ferrari Puppey. What an awesome match that will be.
@Cyborgmatt 5m
The eight players for the 1v1 Solo Championship have been announced: Dendi, Ferrari, S4, Fata, Mushi, Mu, Xiao8, iceiceice #Dota2 #TI3
Verwijderd
>Het bedelen om keys is niet de bedoeling. Mensen die keys weg te geven hebben: vooral NIET hier posten, maar in Geef hier je game vouchers weg!
>Nog een invite nodig? Kijk eens bij de Dota 2 bot.
Iemand zal dat moeten aanpassen
>Nog een invite nodig? Kijk eens bij de Dota 2 bot.
Iemand zal dat moeten aanpassen
fantasay werkt zojuist nog ingevuld, heb mijn mammoth ding
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik speel nu sinds een aantal dagen DOTA 2 en het is een leuk spel alhoewel ik het idee krijg dat met name de assassin class nogal overpowered kan werken. (meerdere keren beyond godlike zien gaan in killing en vaak op level 22+ terwijl de rest ergens op 15 hangt)
Ook een keer een speler tegen gekomen die binnen een paar minuten level 25 was terwijl de hoogste andere speler nog 10 of 11 was. Ondanks dat ons team aan het winnen was kon die level 25 speler het spel in zijn 1tje naar victory rijden. terwijl zijn team twee disconnects en maar twee level 12 medespelers had. Wij hadden 1 DC en 4 level 13/14 spelers dus onze conclusie neigde toch wel naar cheater.
Ook een keer een speler tegen gekomen die binnen een paar minuten level 25 was terwijl de hoogste andere speler nog 10 of 11 was. Ondanks dat ons team aan het winnen was kon die level 25 speler het spel in zijn 1tje naar victory rijden. terwijl zijn team twee disconnects en maar twee level 12 medespelers had. Wij hadden 1 DC en 4 level 13/14 spelers dus onze conclusie neigde toch wel naar cheater.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Deze heroes zijn over het algemeen 'carries'. Carries zijn heroes die erg slecht zijn in de early game en later veel sterker worden omdat ze met levels en items een stuk beter en sterker worden. Het probleem is dat als je een paar keer dood gaat in het begin van het spel en ze een erg goede start krijgen dan krijgen ze veel te vroeg items die ze normaal een stuk later zouden krijgen en komen ze dus eerder op het punt waar ze erg sterk zijn. Dit proces heet snowballingAuredium schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:40:
Ik speel nu sinds een aantal dagen DOTA 2 en het is een leuk spel alhoewel ik het idee krijg dat met name de assassin class nogal overpowered kan werken. (meerdere keren beyond godlike zien gaan in killing en vaak op level 22+ terwijl de rest ergens op 15 hangt)
Cheaters zijn er hier niet. Level 25 in 25 minuten is te doen op Meepo zonder feed en level 25 in 20-25 minuten is te doen als je wordt gefeed op elke heroAuredium schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:40:
Ook een keer een speler tegen gekomen die binnen een paar minuten level 25 was terwijl de hoogste andere speler nog 10 of 11 was. Ondanks dat ons team winde kon die level 25 speler het spel in zijn 1tje naar victory rijden. terwijl zijn team twee disconnects en twee level 2 medespelers. Wij hadden 1 DC en 4 level 13/14 spelers dus onze conclusie neigde toch wel naar cheater.
Je kan in je match history alle matches terugkijken. Ging het om deze match? Want met 47 gaat een huskar wel levels krijgenAuredium schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:40:
Je team had geen enkele goede stuns of disables waardoor het heel lastig is om een huskar (met zijn passive magic resistance) tegen te houden. Scythe of Vyse is een goeie item om toch een disable te krijgen. Een Skull Basher die geupgrade kan worden naar een Abyssal Blade is ook een goede optie en is ook erg goed op Phantom assassin.
[ Voor 22% gewijzigd door RaCio op 02-08-2013 02:38 ]
Moet je dan nog ergens op oke drukken of zo of is overal wat neer zetten genoeg?Phyt_ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:23:
fantasay werkt zojuist nog ingevuld, heb mijn mammoth ding
yup, is genoeg.Fragadder schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:04:
[...]
Moet je dan nog ergens op oke drukken of zo of is overal wat neer zetten genoeg?
Zo heb ik het gister gedaan.
Moet nog even een compendium match doen dan, kan ik ook mijn Mammoth maken.. Iemand vanavond?
Iemand nog kaarten ruilen tegen een item die je dubbel hebt ofzo? Gebruik ze niet die kaarten (heb er 39).
Heb nog een omniknight dubbele armor (Armor of the Radiant Crusader - Common) als je daar behoefte aan hebt. Voeg me toe op steam (Xeo) en we regelen het vanavond verder.
Verwijderd
Ik ga eens mijn eerste stappen zetten in de wereld die Dota2 heet. Als het me wat lijkt en ik er een beetje wijs uit kan, wil ik wel graag in de GoT guild. Beetje sociale interactie is wel zo leuk tenminste, maar ik ga eerst even rondkijken.
Ik weet niet of je meer MOBA's hebt gespeeld, maar het heeft een wat stijle leercurve. Dus laat je niet direct afschrikken door de hoeveelheid info.
Dota(2) is niet zo heel eng hoor. Het hangt er gewoon heel erg vanaf of je met een aardig/leuk team speelt. Begin met een paar van de makkelijkere heroes; lich, skeleton king, sand king, sven etc, en bouw dan langzaam uit naar andere heroes en kijk waar je voorkeur ligt. Ben zelf paar maanden afwezig geweest maar nu weer paar potjes aan t spelen en het gaat wel weer redelijk. Merk wel dat ik bijna altijd support moet aangezien niemand anders wards/courier haalt.
Mensen zoals deze axe heb je nodig!
Mensen zoals deze axe heb je nodig!
Verwijderd
Zoveel om tussen te kiezen, hoop leeswerk to be done.
Kan ik een gratis tip krijgen? Ik heb een hele hoop WoW gespeeld (en ja, Dota2 is heul anders) en weer dat ik de ranged support/damage rollen het leukste en beste speel. Kan iemand me een paar 'hero suggesties' doen? De tutorial is met Sniper, die wel leuk is. En ik zit nu stiekem naar Zeus te kijken.
Kan ik een gratis tip krijgen? Ik heb een hele hoop WoW gespeeld (en ja, Dota2 is heul anders) en weer dat ik de ranged support/damage rollen het leukste en beste speel. Kan iemand me een paar 'hero suggesties' doen? De tutorial is met Sniper, die wel leuk is. En ik zit nu stiekem naar Zeus te kijken.
Omniknight zonder boots, 2 bottles. Een level 17 drow met eigenlijk alleen treads. Wat sniper aan het bouwen was weet ik niet precies, volgens mij willekeurig wat items gekocht.RaCio schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 02:28:
[...]
Je kan in je match history alle matches terugkijken. Ging het om deze match? Want met 47 gaat een huskar wel levels krijgen
Je team had geen enkele goede stuns of disables waardoor het heel lastig is om een huskar (met zijn passive magic resistance) tegen te houden. Scythe of Vyse is een goeie item om toch een disable te krijgen. Een Skull Basher die geupgrade kan worden naar een Abyssal Blade is ook een goede optie en is ook erg goed op Phantom assassin.
Tja...
Windrunner met Power Treads, Boots of Travel én Arcane bootsdanslo schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:19:
[...]
Omniknight zonder boots, 2 bottles. Een level 17 drow met eigenlijk alleen treads. Wat sniper aan het bouwen was weet ik niet precies, volgens mij willekeurig wat items gekocht.
Tja...
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
lama weet ik al
[ Voor 67% gewijzigd door Fragadder op 02-08-2013 17:16 ]
Ik vind het eigenlijk onzin om Skeleton King en Sven makkelijke heroes te noemen. Het zijn hard carries die zonder farm niet functioneren, en als "noob" heb je geen idee hoe je moet lasthitten of waar je het beste kunt farmen. Een lich of sand king is wel aardig inderdaad, die zijn item independant en goed om het spel een beetje te leren kennen. Een Nyx of SM oid is in dat opzicht ook wel aardig.Fizher schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:10:
Dota(2) is niet zo heel eng hoor. Het hangt er gewoon heel erg vanaf of je met een aardig/leuk team speelt. Begin met een paar van de makkelijkere heroes; lich, skeleton king, sand king, sven etc, en bouw dan langzaam uit naar andere heroes en kijk waar je voorkeur ligt. Ben zelf paar maanden afwezig geweest maar nu weer paar potjes aan t spelen en het gaat wel weer redelijk. Merk wel dat ik bijna altijd support moet aangezien niemand anders wards/courier haalt.
Verwijderd
Ik vind Sniper eigenlijk wel leuk om mee te spelen. 
Maar nu ik een paar keer de Bounty Hunter gespeeld heb....
Maar nu ik een paar keer de Bounty Hunter gespeeld heb....
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2013 16:22 ]
Lasthitten leer je vanzelf wel en dat is makkelijker met een melee hero. Maar gaat er juist om dat de hero veel passives heeft zodat je niet met veel spells rekening hoeft te houden. En strength heroes omdat die van nature meer hp hebben. Nyx of SM moet je veel spells casten en in de juiste volgorde, lastig voor nieuwe spelers dacht ik zoPaws schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 04:45:
[...]
Ik vind het eigenlijk onzin om Skeleton King en Sven makkelijke heroes te noemen. Het zijn hard carries die zonder farm niet functioneren, en als "noob" heb je geen idee hoe je moet lasthitten of waar je het beste kunt farmen. Een lich of sand king is wel aardig inderdaad, die zijn item independant en goed om het spel een beetje te leren kennen. Een Nyx of SM oid is in dat opzicht ook wel aardig.
Auto spectate command om de games te viewen:
dota_spectator_auto_spectate_games 65006
Verwijderd
Ik ga ook weer even proberen te casten voor de leuk, Na`Vi vs MUFC. www.twitch.tv/aerialviewdota
Rekill,. Enjolras (weet ff de andere 2 niet meer)
Sorry van gister maar UPC donderde er uit en heb de hele avond geen internet meer gehad
Hopelijk hebben jullie erna nog een leuk potje gehad
Sorry van gister maar UPC donderde er uit en heb de hele avond geen internet meer gehad
Dat dachten wij al. We zijn helaas dik ingemaaktYogoi schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 06:27:
Rekill,. Enjolras (weet ff de andere 2 niet meer)
Net mijn eerste potje in Dota2 gespeeld. Heb jaren geleden veel Dota op WC3 gespeeld, daarna een jaartje nog Heroes of Newerth. Moet zeggen dat het weer lekker herkenbaar is, alhoewel ik niet alle heroes meer ken.
Single draft gedaan, uiteindelijk Spiritbreaker gekozen, omdat ie vrij simpel speelt en ik hem nog goed ken van vroeger. Aangezien ik alle item builds vergeten ben gewoon voor de recommended items gegaan. Ging erg goed! Tegenpartij was niet bijster goed en na lvl 6 had ik al snel wat kills door met mijn charge te roamen. Uiteindelijk ging onze carry ook lekker en dus gewonnen met 11-0 k/d en wat assists. Erg lucky dus!
Alhoewel het nu goed is gegaan, bereid ik me nog wel voor op de flamefests die zeker gaan komen als ik een onbekende hero ga spelen.
Single draft gedaan, uiteindelijk Spiritbreaker gekozen, omdat ie vrij simpel speelt en ik hem nog goed ken van vroeger. Aangezien ik alle item builds vergeten ben gewoon voor de recommended items gegaan. Ging erg goed! Tegenpartij was niet bijster goed en na lvl 6 had ik al snel wat kills door met mijn charge te roamen. Uiteindelijk ging onze carry ook lekker en dus gewonnen met 11-0 k/d en wat assists. Erg lucky dus!
Alhoewel het nu goed is gegaan, bereid ik me nog wel voor op de flamefests die zeker gaan komen als ik een onbekende hero ga spelen.
helaasKupauw schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:53:
[...]
Dat dachten wij al. We zijn helaas dik ingemaakt
Ik was nog aan het roepen op TS of jullie ook die lag hadden. (heroes stonden stil)
Maat het bleef angstvallig stil... (TS schijnt niet zo goed te werken zonder internet)
We doen snel een rematch en dan stompen we wel even
Zelf speel ik graag de Arcane Skymage op het moment. Ik heb mijn niveau weten op te schroeven tot een moment waarbij ik gemiddels minder dan 2 keer per match dood ga. Ik heb in het verleden bij spellen zoals World of Warcraft ook altijd een voorkeur gehad voor ranged DPS dus de keuze voor de Arcane Skymage is niet geheel vreemd in die zin. Ik kan zo sneller een gebied verlaten als het door de tegenstander overrompeld wordt en mijzelf makkelijker positioneren voor aanval en verdediging.
Gisteravond twee potjes gespeeld en gewonnen. Het laatste potje was erg laat wat waarschijnlijk verklaard waarom ik 5 keer gedurende de match het loodje legde.
Gisteravond twee potjes gespeeld en gewonnen. Het laatste potje was erg laat wat waarschijnlijk verklaard waarom ik 5 keer gedurende de match het loodje legde.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Auredium schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:29:
Zelf speel ik graag de Arcane Skymage op het moment. Ik heb mijn niveau weten top te schroeven tot een moment waarbij ik gemiddels minder dan 2 keer per match dood ga. Ik heb in het verleden bij spellen zoals World of Warcraft ook altijd een voorkeur gehad voor ranged DPS dus de keuze voor de Arcane Archmage is niet geheel vreemd in die zin. Ik kan zo sneller een gebied verlaten als het door de tegenstander overrompeld wordt en mijzelf makkelijker positioneren voor aanval en verdediging.

De spel en typfouten zijn al verminderd. Ik heb last van chronische dyslexie als ik wat typ op forums. (lees; ik typ, post en lees daarna pas alles na.Feralio schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:33:
[...]
[afbeelding]
Leest nogal wazig, weet niet precies waarom...
En ik vermoed ook dat je Skywrath Mage bedoelt.Auredium schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:34:
[...]
De spel en typfouten zijn al verminderd. Ik heb last van chronische dyslexie als ik wat typ op forums. (lees; ik typ, post en lees daarna pas alles na.)
Ik vroeg me al af of we hetzelfde spel speelden 
Maar 2x doodgaan per match is niet echt een maatstaf waar je aan kan afleiden of het goed is of niet. Als jij veel te defensief speelt (juist met skywrath geen goed idee naar mijn mening) dan gaat jouw team alsnog dood omdat jij er niet bij was
al is weinig doodgaan wel veel beter dan teveel doodgaan. Dus keep it up
Overigens ook leuk om skywrath als support te spelen.
Z'n Q skill is dan weliswaar veel minder waardevol maar de silence/slow/ult werken leuk in combinatie met support spelen.
Maar 2x doodgaan per match is niet echt een maatstaf waar je aan kan afleiden of het goed is of niet. Als jij veel te defensief speelt (juist met skywrath geen goed idee naar mijn mening) dan gaat jouw team alsnog dood omdat jij er niet bij was
al is weinig doodgaan wel veel beter dan teveel doodgaan. Dus keep it up
Overigens ook leuk om skywrath als support te spelen.
Z'n Q skill is dan weliswaar veel minder waardevol maar de silence/slow/ult werken leuk in combinatie met support spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Yogoi op 06-08-2013 09:45 ]
Ik probeerde de unit te vinden in de startpost maar daar stond ie niet. -_- En ik heb even geen DOTA 2 in de buurt om het op te zoeken.Feralio schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:35:
[...]
En ik vermoed ook dat je Skywrath Mage bedoelt.
@Yogoi
Ik speel eigenlijk direct vrij agressief en probeer meteen een push uit te lokken. Bij voorkeur heb ik een melee medespeler bij mij als ik de push doe.
De eerste aanval is niet geheel nutteloos omdat deze vrijwel niet valt te ontwijken en vaak kills veroorzaakt waarbij tegenstanders de aanval niet kunnen verhinderen bij het weglopen.
[ Voor 35% gewijzigd door Auredium op 06-08-2013 10:17 ]
Haha is goed, ik zal iedereen is uitleggen hoe tri-lane werkt. Ik denk dat alleen jij en ik er bekend mee waren in de groep van gisterYogoi schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:10:
[...]
helaas
Ik was nog aan het roepen op TS of jullie ook die lag hadden. (heroes stonden stil)
Maat het bleef angstvallig stil... (TS schijnt niet zo goed te werken zonder internet)
We doen snel een rematch en dan stompen we wel even
haha ja dat lijkt me wel een idee. of geen trilane spelen natuurlijkKupauw schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:39:
[...]
Haha is goed, ik zal iedereen is uitleggen hoe tri-lane werkt. Ik denk dat alleen jij en ik er bekend mee waren in de groep van gister
Maar zo leren we er allemaal weer van, alleen maar goed.
Ik moet ook wel zeggen dat een tri-lane soms verkeerd kan voelen als support omdat je dan bewust achter gaat lopen (en de carry voor als het goed is) . Daarom zijn de stacks zo belangrijk, dan krijg je meer exp. Zodra je 1 stack mist dan mis je 1x een groepje creeps aan exp.
tri-lanen in pubs ben ik mee gestopt. 9 van de 10 keer verneuk je daar het potje mee, omdat je goed samen meot spelen @ tri-lane en daar is communicatie voor nodig. Dan kan je beter 1-1-2 doen met 1 bos hero.
erhmm.
Klopt, maar we zaten gewoon in groepje van 5 op teamspeak. Communicatie was hier niet het probleemMultensor schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:48:
tri-lanen in pubs ben ik mee gestopt. 9 van de 10 keer verneuk je daar het potje mee, omdat je goed samen meot spelen @ tri-lane en daar is communicatie voor nodig. Dan kan je beter 1-1-2 doen met 1 bos hero.
[ Voor 5% gewijzigd door Kupauw op 06-08-2013 10:49 ]
waar moet ik dit invullen?Feralio schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:35:
Auto spectate command om de games te viewen:
Verwijderd
Afgelopen weekend maakte ik mee dat als je zelf begint te communiceren, dat de rest van je team (of in ieder geval een paar) wel mee gaat doen. Maakt zo'n spel toch een stuk leuker en effectiever.
daar ben ik mij van bewust, ik bedoelde te vragen: hoe kom ik in de console?
Daar kom je door in steam, onder dota 2 properties -> launch options -console toe te voegen.Fragadder schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:10:
[...]
daar ben ik mij van bewust, ik bedoelde te vragen: hoe kom ik in de console?
Hoe bevalt jullie eigenlijk de quickcast optie in dota? Ik ben er vandaag even mee bezig geweest en heb het even getest in wat botgames. Voor spreuken als blink, of timbersaw's ulti vind ik hem erg fijn, maar bij sommige spreuken mis ik soms de visuele cue. Bijv. bij de stun van Lina, om te zien wat de radius ervan is.
Daarnaast valt het me erg tegen dat het 'double tappen' van items niet meer werkt. Wat ik toch echt graag gebruik bij een force staff, of om snel terug te tp'en.
Ik zelf hoop dan ook dat Valve het in de toekomst mogelijk maakt om dit per skill of item in te stellen.
Hoe staan jullie hier tegenover?
Daarnaast valt het me erg tegen dat het 'double tappen' van items niet meer werkt. Wat ik toch echt graag gebruik bij een force staff, of om snel terug te tp'en.
Ik zelf hoop dan ook dat Valve het in de toekomst mogelijk maakt om dit per skill of item in te stellen.
Hoe staan jullie hier tegenover?
Verwijderd
Ik gebruik het al een hele tijd en ik vind het heel fijn. Het is wel soms inderdaad dat je de radius mist, maar omdat je beter kan klikken heb ik er nooit echt last van gehad.
Het selfklikken is inderdaad soms beetje vervelend, maar ik ben er allang aan gewend.
Ik merk ook dat ik veel beter ergens bijkan omdat ik de WASD als camera gebruik, het is even wennen, maar je hebt zo'n verschrikkelijke voordeel tegenover mensen die het niet doen.
Het selfklikken is inderdaad soms beetje vervelend, maar ik ben er allang aan gewend.
Ik merk ook dat ik veel beter ergens bijkan omdat ik de WASD als camera gebruik, het is even wennen, maar je hebt zo'n verschrikkelijke voordeel tegenover mensen die het niet doen.
Dubbeltappen van items werkt wel, moet je alleen instellen bij de settings.
Wat bedoel je trouwens voor voordeel met WASD als camera? Ik gebruik het niet, en heb nooit moeite met camera gebruiken hoor
.
Wat bedoel je trouwens voor voordeel met WASD als camera? Ik gebruik het niet, en heb nooit moeite met camera gebruiken hoor
[ Voor 46% gewijzigd door Forn op 06-08-2013 19:37 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
ik denk dat hij bedoelt dat je dan met je muis de camera hoeft te bewegen dus je bijv op een hero kan laten en sneller je spel caste
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
@Forn Doubletappen werkt niet als ik quickcast instel voor m'n inventory.
@Trolling-ego Ik snap niet helemaal de connectie tussen WASD voor camera gebruik en doubletappen.
Quickcast zorgt ervoor dat je niet met je muis hoeft te klikken, dus daar heb je je WASD-hand niet voor nodig.
@Trolling-ego Ik snap niet helemaal de connectie tussen WASD voor camera gebruik en doubletappen.
Quickcast zorgt ervoor dat je niet met je muis hoeft te klikken, dus daar heb je je WASD-hand niet voor nodig.
Ik gebruik gewoon mijn middle-mouse button voor camera movement.
Misschien hebben jullie m al gezien maar vond deze op zich wel grappig;
Gisteren level 2 geworden na een klein weekje spelen. Ik heb uitgevonden dat mij Skywrath Mage heel erg goed reageerd bij het verhogen van de attackspeed. Meestal kies ik een Upgraded Boots of Strengt (+30 Attack Speed +55 Strenght) Plus 2 tot 3 Disc of Speed Hyperstone (+55 Attackspeed) en verder nog twee keer een item wat +46 strenght verleend.
Verder doe ik voornamelijk stun en ultimate upgraden. Laterna doet ik verder gaan met de stun (soms iets eerder) en eigenlijk vanaf het begin doe ik ook speed upgraden bij het levelen.
/Edit; Bedankt Wrd dat was de stone die ik eigenlijk bedoelde.
Iemand nog advies over upgraden en levelen.
Verder doe ik voornamelijk stun en ultimate upgraden. Laterna doet ik verder gaan met de stun (soms iets eerder) en eigenlijk vanaf het begin doe ik ook speed upgraden bij het levelen.
/Edit; Bedankt Wrd dat was de stone die ik eigenlijk bedoelde.
Iemand nog advies over upgraden en levelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Auredium op 07-08-2013 12:10 ]
Quickcast is iets anders dan dubbeltappen he. Je hebt het over forcestaff en daarbij kan je wel degelijk instellen in de settings dat als je twee keer tapt dat jezelf vooruit forcestaffed. Werkt ook bij blink en bij TP scrolls.sandah88 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:33:
@Forn Doubletappen werkt niet als ik quickcast instel voor m'n inventory.
Je kan ook voor een hyperstone gaan (+55 attackspeed)Auredium schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:51:
Gisteren level 2 geworden na een klein weekje spelen. Ik heb uitgevonden dat mij Skywrath Mage heel erg goed reageerd bij het verhogen van de attackspeed. Meestal kies ik een Upgraded Boots of Strengt (+30 Attack Speed +55 Strenght) Plus 2 tot 3 Disc of Speed (+44 Speed) en verder nog twee keer een item wat +46 strenght verleend.
Mooi dat je zo enthousiast bent over het spel! Wordt alleen maar beter!Auredium schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:51:
Gisteren level 2 geworden na een klein weekje spelen. Ik heb uitgevonden dat mij Skywrath Mage heel erg goed reageerd bij het verhogen van de attackspeed. Meestal kies ik een Upgraded Boots of Strengt (+30 Attack Speed +55 Strenght) Plus 2 tot 3 Disc of Speed (+44 Speed) en verder nog twee keer een item wat +46 strenght verleend.
Wil je wel graag wat tips geven over Skywrath Mage, is namelijk 1 van mijn favoriete heroes.
SWM is een van de sterkste nukers van het spel, en heeft ook nog redelijk wat utility door zijn slow en zijn silence. Bovendien is het de enige hero in het spel waarbij de spells direct scaled (je hebt wel aghanims scepter bij een aantal ultimates maar die tel ik niet mee). Zijn Q wordt namelijk sterker naarmate je meer int hebt. Je zult ook wel gemerkt hebben dat SWM veel mana nodig heeft. Op level 16 kost zijn ultimate 850 mana. Met het feit dat hij geen steroid op zijn autoattacks heeft, bouw je dus de verkeerde items op hem.
Je moet kijken naar items die hem mana, intellect en utility geven. Bovendien maken intellect items zijn autoattack iets sterker omdat het een int hero is. Een goede build voor SWM kan zijn, wand, arcane boots, euls, Scythe if Vysce.
Qua skills is het normaal gesproken R > Q > E > W. Met op level 4 er twee in je Q, en een punt in je W en je E.
Als je een hero in zijn eentje tegenkomt is hij normaal gesproken dood, open met je W (heeft een asociaal grote range) meteen je E erop, en dan je ult erop gooien en je Q spammen.
Als je nog vragen over de hero hebt kun je ze natuurlijk stellen!
@Forn Ik denk dat je me niet goed begrepen hebt. Wanneer ik quickcast instel voor mijn inventory is het niet meer mogelijk te doubletappen met items zoals een force staff of een tp-scroll. Even beter lezenForn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:53:
[...]
Quickcast is iets anders dan dubbeltappen he. Je hebt het over forcestaff en daarbij kan je wel degelijk instellen in de settings dat als je twee keer tapt dat jezelf vooruit forcestaffed. Werkt ook bij blink en bij TP scrolls.
Thanks! Ik zal proberen mij vanavond eens in te lezen in builds voord deze hero. Het runnen gaat inmiddels best goed alhoewel ik merk dat teamork toch echt een pre is. Ik zat gisteren bij een team met 0 teamwork tegen een team met teamwork en dat liep voor geen meter.Forn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:05:
[...]
Mooi dat je zo enthousiast bent over het spel! Wordt alleen maar beter!
Wil je wel graag wat tips geven over Skywrath Mage, is namelijk 1 van mijn favoriete heroes.
SWM is een van de sterkste nukers van het spel, en heeft ook nog redelijk wat utility door zijn slow en zijn silence. Bovendien is het de enige hero in het spel waarbij de spells direct scaled (je hebt wel aghanims scepter bij een aantal ultimates maar die tel ik niet mee). Zijn Q wordt namelijk sterker naarmate je meer int hebt. Je zult ook wel gemerkt hebben dat SWM veel mana nodig heeft. Op level 16 kost zijn ultimate 850 mana. Met het feit dat hij geen steroid op zijn autoattacks heeft, bouw je dus de verkeerde items op hem.
Je moet kijken naar items die hem mana, intellect en utility geven. Bovendien maken intellect items zijn autoattack iets sterker omdat het een int hero is. Een goede build voor SWM kan zijn, wand, arcane boots, euls, Scythe if Vysce.
Qua skills is het normaal gesproken R > Q > E > W. Met op level 4 er twee in je Q, en een punt in je W en je E.
Als je een hero in zijn eentje tegenkomt is hij normaal gesproken dood, open met je W (heeft een asociaal grote range) meteen je E erop, en dan je ult erop gooien en je Q spammen.
Als je nog vragen over de hero hebt kun je ze natuurlijk stellen!
Ook had ik een potje tegen een team wat geen teamwork had. Ik kon in mijn eentje de top twee torens slopen zonder dat er een reactie volgende.
Je kan in het spel zelf ook builds van andere mensen proberen. Hiervoor moet je op het 'boekje' icoon klikken links boven in. Deze geeft dan ook aan welke skill volgorde je volgens de gekozen build zou moeten nemen.Auredium schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:23:
[...]
Thanks! Ik zal proberen mij vanavond eens in te lezen in builds voord deze hero. Het runnen gaat inmiddels best goed alhoewel ik merk dat teamork toch echt een pre is. Ik zat gisteren bij een team met 0 teamwork tegen een team met teamwork en dat liep voor geen meter.
Ook had ik een potje tegen een team wat geen teamwork had. Ik kon in mijn eentje de top twee torens slopen zonder dat er een reactie volgende.
Verwijderd
Teamwork is idd wel heel erg belangrijk, als ik verlies zit ik vaak in een team waarin iedereen maar doet wat hij wilt. Maar dat blijf je toch houden met random matches..Auredium schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:23:
[...]
Thanks! Ik zal proberen mij vanavond eens in te lezen in builds voord deze hero. Het runnen gaat inmiddels best goed alhoewel ik merk dat teamork toch echt een pre is. Ik zat gisteren bij een team met 0 teamwork tegen een team met teamwork en dat liep voor geen meter.
Voor wie nog niet kijkt, TI3 is nu 'echt' begonnen: http://www.twitch.tv/
Eerste game meteen super vet. Orange super goed, vind de uitslag alleen wat minden
Best wel een goede stream: http://www.joindota.com/en/livestreams/3489-ti3-english
Al kijkt het nog prettiger ingame
Zouden ze in Starcraft 2 ook moeten toevoegen, ingame kijken.
Al kijkt het nog prettiger ingame
Ik keek de livestream op Twitch zelf, je kan zelfs schakelen tussen de POD's en het publiek. Linkje met alle streams: http://www.twitch.tv/dota2ti/profile
Ik heb wel interesse in een casual NL guild.
Krijg een beetje genoeg van medespelers die in exotische talen in hun mic bleren of typen.
Is er momenteel geen GoT guild aanwezig?
Ik heb wel een GoT dota2 steam groep gezien.
Krijg een beetje genoeg van medespelers die in exotische talen in hun mic bleren of typen.
Is er momenteel geen GoT guild aanwezig?
Ik heb wel een GoT dota2 steam groep gezien.
Ja er is gewoon een GoT guild met inmiddels een hoop mensen.
Als je een invite wilt kun je me adden op Steam (nick: Yogoi )
Als je een invite wilt kun je me adden op Steam (nick: Yogoi )
Heb je toegevoegd Yogoi, speel nu veel alleen of met 3 vrienden, maar we hebben dus nooit een groep van 5. 2 anderen zitten ook nog niet in een guild, maar zijn niet actief op GoT, is het probleem als zij ook joinen, als in, moet het echt een GoT-only guild blijven? Het zijn vriendelijke spelers verder, spelen allebei vrij veel.
Tesla Model Y RWD (2024)
Volgens mij mag iedereen er gewoon in hoor--MeAngry-- schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:52:
Heb je toegevoegd Yogoi, speel nu veel alleen of met 3 vrienden, maar we hebben dus nooit een groep van 5. 2 anderen zitten ook nog niet in een guild, maar zijn niet actief op GoT, is het probleem als zij ook joinen, als in, moet het echt een GoT-only guild blijven? Het zijn vriendelijke spelers verder, spelen allebei vrij veel.
Nice dan kan vrouwlief er ook in.xAndyx schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:53:
[...]
Volgens mij mag iedereen er gewoon in hoor
Ze speelt vaak beter dan mij, maar misschien zegt dat wat meer over mij dan over haar

Verwijderd
Mag ik ook een uitnodiging ontvangen voor de GoT guild? Ik ben een beginner (
) en niet echt elke avond online, maar het spelen met mensen die je 'kent' is natuurlijk leuker.
Ik heb je al op Steam toegevoegd, Yogoi. Mijn ingame naam is Snok.
GoT Guild? Klinkt leuk.
Nu ben ik wel een beginnende DOTA 2 speler. Ik weet dat er verschillende groepen zijn omdat ik al een reeks clancards heb gekregen inmiddels. Ik heb alleen nog niets met Guilds en groepen in DOTA 2 gedaan. Aan de andere kant is het wat leuker DOTA 2 spelen als je wat guildmembers in je groep hebt zitten tijdens een potje ipv een dozijn randoms.
Nu ben ik wel een beginnende DOTA 2 speler. Ik weet dat er verschillende groepen zijn omdat ik al een reeks clancards heb gekregen inmiddels. Ik heb alleen nog niets met Guilds en groepen in DOTA 2 gedaan. Aan de andere kant is het wat leuker DOTA 2 spelen als je wat guildmembers in je groep hebt zitten tijdens een potje ipv een dozijn randoms.
Had je al een invite gegeven maar toen was je offline.Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:37:
Er lijkt ene bug te zijn met offline invites. Die komen niet altijd door.
Ik ben de komende dagen best veel online gok ik (TI3
(en de rest van de verzoeken natuurlijk)
Verwijderd
Yogoi schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:53:
[...]
dus ik zal je asap een nieuwe invite sturen.

<Flauwe grap>
Ja, ik zit er in 1 (Gathering of Tweakers)
</Flauwe grap>
Maar hoezo? Heb een goede gevonden?
Ja, ik zit er in 1 (Gathering of Tweakers)
</Flauwe grap>
Maar hoezo? Heb een goede gevonden?
Epic match zojuist op http://nl.twitch.tv/dota2ti : Alliance - LGD (first match)
Edit: clip van laatste minuut mocht je niet de hele match (+/-60 min) willen kijken:
YouTube: Dota 2 TI3 Top Play - Clip 8 - Alliance vs LGD Base Race (Crowd Reaction Included)
Edit: clip van laatste minuut mocht je niet de hele match (+/-60 min) willen kijken:
YouTube: Dota 2 TI3 Top Play - Clip 8 - Alliance vs LGD Base Race (Crowd Reaction Included)
[ Voor 59% gewijzigd door Unomomentodado op 09-08-2013 08:31 ]
Ja niet normaal, al had ik het de verliezer wel gegund om te winnenUnomomentodado schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:55:
Epic match zojuist op http://nl.twitch.tv/dota2ti : Alliance - LGD (first match)
Game 2 plz!!!
Verwijderd
Ik heb ook een guild, NLDotA met 38 members op het moment, als je wilt joinen voeg me maar toe op Steam onder 'Ezalor'
50000 net worth lone druid in deze invictus-DK match
[ Voor 3% gewijzigd door kevz op 09-08-2013 02:45 ]
en dan als nog verliezen..kevz schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 02:44:
50000 net worth lone druid in deze invictus-DK match

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Is er nog een GoT guild waarbij ik kan joinen?
Net weer begonnen met Dota na een lange tijd HoN gespeeld te hebben.
Net weer begonnen met Dota na een lange tijd HoN gespeeld te hebben.
@viccers jazeker voeg me maar toe op steam.
steam: id Phyt
steam: id Phyt
Ik moet zeggen dat ik best een goedlopende relatie heb met de Crystal Maiden.
Zolang je er rekening mee houdt dat ze squishy is is ze noob friendly, maar ze is ook erg goed inzetbaar in de serieuzere potjes. Die Crystal Nova gebruik ik vooral om een groep vijandelijke creeps in 1 keer half dood te maken, wat natuurlijk een flinke vooruitgang betekent voor mijn eigen creeps, wat zelfs enige push-effecten kan hebben. Niet zelden sta ik met een niet al te kleine groep creeps een toren neer te halen. Verder is die spell een goede disabler, aangezien het vijanden vertraagt. In mijn optiek een erg breed inzetbare spell.
Frostbite zet ik vooral in tegen vijandelijke heroes, het is namelijk minder nuttig om op creeps te gebruiken, en aangezien damage vaak wat beperkt is en de vijand tijdelijk toch niets kan uithalen combineer ik dat door op de hero af te rennen en mijn ult Freezing Field uit de kast te trekken. In een straal om me heen grote blokken ijs met veel damage doen neerslaan is leuk, vooral omdat bij zo'n actie de vijandelijke hero nauwelijks de kans heeft mij op tijd dood te maken of zelf te ontsnappen. En verder is Freezing Field een leuke aanval om te gebruiken tegen groepen vijanden. Tijdens mijn laatste match wist ik in één keer 4 heroes om te leggen zonder zelf dood te gaan (al had ik niet veel HP meer over), toen ze mij te lastig vonden worden en probeerden te omsingelen. Overigens is de staff of Afghanim bij zo'n actie wel broodnodig.
En Arcane Aura zorgt ervoor dat ik in hogere levels haast niet meer een tekort kan krijgen aan mana.
Al met al een heerlijk character om mee te spelen, zolang je maar rekening houdt met de niet geweldige mobiliteit en de squishiness.
Zolang je er rekening mee houdt dat ze squishy is is ze noob friendly, maar ze is ook erg goed inzetbaar in de serieuzere potjes. Die Crystal Nova gebruik ik vooral om een groep vijandelijke creeps in 1 keer half dood te maken, wat natuurlijk een flinke vooruitgang betekent voor mijn eigen creeps, wat zelfs enige push-effecten kan hebben. Niet zelden sta ik met een niet al te kleine groep creeps een toren neer te halen. Verder is die spell een goede disabler, aangezien het vijanden vertraagt. In mijn optiek een erg breed inzetbare spell.
Frostbite zet ik vooral in tegen vijandelijke heroes, het is namelijk minder nuttig om op creeps te gebruiken, en aangezien damage vaak wat beperkt is en de vijand tijdelijk toch niets kan uithalen combineer ik dat door op de hero af te rennen en mijn ult Freezing Field uit de kast te trekken. In een straal om me heen grote blokken ijs met veel damage doen neerslaan is leuk, vooral omdat bij zo'n actie de vijandelijke hero nauwelijks de kans heeft mij op tijd dood te maken of zelf te ontsnappen. En verder is Freezing Field een leuke aanval om te gebruiken tegen groepen vijanden. Tijdens mijn laatste match wist ik in één keer 4 heroes om te leggen zonder zelf dood te gaan (al had ik niet veel HP meer over), toen ze mij te lastig vonden worden en probeerden te omsingelen. Overigens is de staff of Afghanim bij zo'n actie wel broodnodig.
En Arcane Aura zorgt ervoor dat ik in hogere levels haast niet meer een tekort kan krijgen aan mana.
Al met al een heerlijk character om mee te spelen, zolang je maar rekening houdt met de niet geweldige mobiliteit en de squishiness.
Na'Vi vs TongFu game 3
Die hooks..
check ff http://steamep.com/dota2Soar schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:08:
Heeft iemand misschien de player cards: Winter, KingJ, Xtinct of Pajkatt te ruil?
heel handig om dan 1 op 1 te ruilen werkt erg goed. uurtje werken en je hebt ze wel bij elkaar als je geluk hebt.
Bedankt voor de tip, heb ze inmiddels via steamep kunnen ruilenPhyt_ schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:15:
[...]
check ff http://steamep.com/dota2
heel handig om dan 1 op 1 te ruilen werkt erg goed. uurtje werken en je hebt ze wel bij elkaar als je geluk hebt.
Enig idee wanneer de TI3 games van afgelopen dagen op YouTube Worden gezet. Zie niets op die channels van JoinDota of BeyondTheSummit
Verwijderd
http://www.twitch.tv/dota2ti/profileECiftci schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:21:
Enig idee wanneer de TI3 games van afgelopen dagen op YouTube Worden gezet. Zie niets op die channels van JoinDota of BeyondTheSummit
daar staan de vods van de games van de playoffs
Dit topic is gesloten.
Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers