Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vindt necrolyte niet echt een support :-) . Die vindt ik veel leuker als carry.

Crystal maiden en lina hebben btw best wel een slechte animatie om te last-hitten (zacht uitgedrukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand deze website? http://dota2lounge.com/

Hier kun je wedden op eSports teams met Dota 2 items. Ik doe het nu zelf ook, en het vermaakt mij wel opzich. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Crystal Maiden (CM) is in lane best wel een drama. Leuk in combi met sommige carries. Maar vind het toch niet vaak een echte grote meerwaarde hebben.

Lina is in lane wel handig met haar Dragon Slave. Daarnaast is in de mid-game de ulti leuk als burst-damage. In de late-game vind ik haar wat minder doen. Light Strike Array is dan nog mooi als 2de stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 15:53
Gert Pronk schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:18:
Crystal Maiden (CM) is in lane best wel een drama. Leuk in combi met sommige carries. Maar vind het toch niet vaak een echte grote meerwaarde hebben.

Lina is in lane wel handig met haar Dragon Slave. Daarnaast is in de mid-game de ulti leuk als burst-damage. In de late-game vind ik haar wat minder doen. Light Strike Array is dan nog mooi als 2de stun.
CM heeft goede synergy met een aantal helden en kan zeker goed aan CC doen. De aura helpt iedereen globally maarja lategame als er wat BKB's in het spel zijn is de held toch wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gert Pronk schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:44:
Heb laatst 2 potjes gespeeld als Omni en moet zeggen dat in de juiste compositie hij fantastisch werkt. Met goed getimede heals kan je carry vrij aggressief spelen. Daarnaast breng je in de late game je ulti en slow voor close combat.
Volgens mij waren die met mij!

Crystal Maiden vind ik zelf juist wel een goede support. Stun + slow en een global aura. Met of een support met een stun en een carry erbij of alleen een carry met aardige start damage (Luna bijvoorbeeld) is het redelijk makkelijk kills pakken. Nadelen zijn dat de standard movement speed laag is en dat de ultimate nogal hit or miss is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Tk55 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:20:
[...]

Volgens mij waren die met mij!
Dat klopt helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Zijn blijkbaar problemen met de queue op dit moment: http://dev.dota2.com/show...979&viewfull=1#post669979

Dank aan Micro voor het melden in het irc kanaal. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Feralio op 24-07-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
en het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:17

Metian

Snert is vies

Iemand tips waar ik beste kan kijken voor beginners met dota2 wat betreft de heroes? Loop me suf te zoeken, maar probleem is dat overal het weer anders is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:17
Metian schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:59:
Iemand tips waar ik beste kan kijken voor beginners met dota2 wat betreft de heroes? Loop me suf te zoeken, maar probleem is dat overal het weer anders is.
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck

ingame guides speel ik zelf vaak mee met de heroes.

Maar tja ik zou zeggen ga een ranged hero om mee te beginnen. Is makkelijker en veiliger.

Das dan wel altijd een support maar dat is ook wel prima als beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

Of kies drow ranger of sniper. Die zijn allebei erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Top! Dank voor de reacties, eens zien of ik wat verder kom. Ranged ligt me sowieso denk ik wel, speel het vaker met alle soort games waar 'ranged' beschikbaar is :p

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Metian schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:09:
Top! Dank voor de reacties, eens zien of ik wat verder kom. Ranged ligt me sowieso denk ik wel, speel het vaker met alle soort games waar 'ranged' beschikbaar is :p
Let er wel op dat over het algemeen de sterkste carries melee zijn, en een aantal supports met hele goede teamfight skills ook :) dus pin je er niet 100% op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Fragadder schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:03:
[...]

Let er wel op dat over het algemeen de sterkste carries melee zijn, en een aantal supports met hele goede teamfight skills ook :) dus pin je er niet 100% op vast.
En ik hou dan juist weer ongelofelijk van melee, maar ik merk wel dat ik tot nu toe nog hard zuig als melee in Dota... :( (en iets minder hard als ranged.)

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Fragadder schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:03:
[...]

Zal het onthouden, tot nu kom ik redelijk weg met Drow Ranger, merk alleen dat in het begin lastig om sterker te worden, met name gold is pittig te vergaren op begin. Maar oefening baart kunst

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Metian schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:56:
[...]

Zal het onthouden, tot nu kom ik redelijk weg met Drow Ranger, merk alleen dat in het begin lastig om sterker te worden, met name gold is pittig te vergaren op begin. Maar oefening baart kunst
Drow is een mooi voorbeeld. Vanaf level 6 farmt ie heel simpel, tot dat level het goed doen vergt wat meer moeite. Maar het blijft een held, dat als er een faceless void inpringt, je al je bonus damage kwijt bent en volstrekt kansloos bent. Dus moet je zorgen dat je niet in dat soort situaties komt.

Ik heb in het begin gewoon heel veel all random gespeeld om helden te leren kennen. Gaat vaak goed, maar mijn 1e keer storm bijvoorbeeld was echt om heel hard te janken :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fragadder op 26-07-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Moet zeggen dat ik langzaam wel bekend begin te raken met Drow, Sniper en Sven. Het begin gaat ook steeds beter en weeg me kansen ook beter af. Daarnaast voelt het ook wel goed om steeds sterker te worden :p.

Net nog even ronde gespeeld met Sven, in het begin werd ik beetje uitgelachen omdat ik het wel probeerde maar telkens faalde en dood ging, tot ik terug kwam en hun begon af te maken. Heerlijk gevoel was dat. Alleen jammer dat er twee AFK-ers in het team bleken te zitten die laatste minuten maar gingen toekijken hoe we verloren :(

Overigens als iemand zin heeft om samen een potje te doen, voeg me maar toe op steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197973978689/

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 26-07-2013 13:50 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Metian schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:48:

Net nog even ronde gespeeld met Sven, in het begin werd ik beetje uitgelachen omdat ik het wel probeerde maar telkens faalde en dood ging, tot ik terug kwam en hun begon af te maken. Heerlijk gevoel was dat. Alleen jammer dat er twee AFK-ers in het team bleken te zitten die laatste minuten maar gingen toekijken hoe we verloren :(

Overigens als iemand zin heeft om samen een potje te doen, voeg me maar toe op steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197973978689/
Ik rapporteer AFK'ers gewoon elke keer. Want die zijn ronduit vervelend, vooral omdat je Dota pas écht verloren hebt als je het eindscherm ziet. Maar met minder mensen wordt het wel steeds lastiger, hoewel het wel kan, als de rest gewoon zijn best blijft doen.

Als ik thuis ben voeg ik je wel even toe op Steam :)

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Na een tijdje van afwezigheid vanwege een verhuizing is het vanavond weer tijd voor Dota & Whiskey :)
(ok ok, ik geef toe het kan ook Vodka worden)

Ik ben er vermoedelijk vanaf een uurtje of 20:30-21:00
Iemand zin om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Yogoi schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:24:
Na een tijdje van afwezigheid vanwege een verhuizing is het vanavond weer tijd voor Dota & Whiskey :)
(ok ok, ik geef toe het kan ook Vodka worden)

Ik ben er vermoedelijk vanaf een uurtje of 20:30-21:00
Iemand zin om te joinen?
Ik zal best wel een potje met je mee kunnen spelen rond die tijd :)
Wat is je steam/ign, kan ik je alvast toevoegen. ;)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Gewoon Yogoi
Zit natuurlijk ook in de GoT guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Damn grote patch qua MB, maar notes vallen wel mee:
UI
- Made hero loadout model preview bigger in the main menu.
- Added practice lobby button to swap Radiant and Dire teams.
- Limited number of selectable matchmaking regions to six.
- New users are able to watch live games before completing the tutorials.
- Wins and level are now hidden for players that aren't friends and don't have 'Share Match History' in the options enabled
- Fixed keybindings not being saved properly for Xbox controllers
- Added Dire courier icons to minimap for Spectators
- Fixed a crash when selecting all units while spectating
- Fixed dota_embers convar value being forgotten when the game is restarted
- Spectators can select wards to see their vision or truesight radius.
- Added Xbox controller support for Dota TV
Left / right bumper = Cycle back or forward through the heroes on the field
Start button = Pause (Replay only)
Back button = Rewind (Replay only)
D-Pad up / down = Cycle through stats dropdown menu
D-Pad left / right = Slow down or speed up replay speed
Y button = Show gold graph
X button = Show XP graph
B button = Dismiss open graphs, reset playback speed, revert camera to previous mode (after cycling heroes)

MATCHMAKING
- Reduced average wait time and reduced incidence of extremely long wait times

INTERNATIONAL COMPENDIUM
- Added further explanation of International Fantasy Challenge rules.
- Exposed the roles of players in International Fantasy Challenge Bench slots.
- Completing the creation of an International Fantasy Challenge team now grants you the Mammoth mount for your Smeevil.
- Completing all the Main Event Predictions now grants you the Bird mount for your Smeevil.

MAC/LINUX
- Made the chat wheel work
- Added intro movie for new users, fixed black screen displaying for new users
- Fixed bugs with some tooltips missing text on what abilities do
- Fixed outline color of target units to match what Windows shows
- Fixed some rendering issues
- Fixed some crashes
- A variety of performance improvements
- Fixes to audio (silence, crashes)
- Mac: More robust mouse grab
- Mac: Allow setting "Unit Speech" to "All" in audio settings.
- Linux: Fixed hang when pasting from the clipboard under certain conditions

AUDIO
- Fixed some issues with base attack sound modifier (e.g. Tiny's Scepter attacks)
- Adjusted limits on Chen ult target sounds

GAMEPLAY
- Tusk: Fixed minor inaccuracies with his Base Strength, Attack Animation and Turn Rate
- Meepo: Fixed Geostrike not affecting units like Spirit Bear
- Morphling: Fixed being the Replicate illusion buff icon being visible to enemy players
- Morphling: Fixed being unable to control the first Juxtapose illusion created by your Phantom Lancer Replicate
- Shadow Demon: Fixed Demonic Purge killing summoned units like Warlock's Golem
- Shadow Demon: Fixed Shadow Poison damage release not having a cast point
- Fixed a minor inaccuracy with Meepo and Ogre Magi's base armor

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ja viel me ook al op, beetje te groot voor de veranderingen die zijn toegepast.
MATCHMAKING
- Reduced average wait time and reduced incidence of extremely long wait times
Mooi, geen 4-5 minuten queue meer hoop ik.

Mooi mijn GPM record verbeterd, toen ik met wat mannen van GoT aan het spelen was!
http://dotabuff.com/matches/254039882

[ Voor 22% gewijzigd door Robbie.b op 27-07-2013 11:12 ]

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Iemand hier die Immortal item van Lone Druid wilt ruilen tegen die van Kunkka/ Venge of Pudge? Speel lone druid nooit....;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

DarkKnight schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:06:
[...]

Ik rapporteer AFK'ers gewoon elke keer. Want die zijn ronduit vervelend, vooral omdat je Dota pas écht verloren hebt als je het eindscherm ziet. Maar met minder mensen wordt het wel steeds lastiger, hoewel het wel kan, als de rest gewoon zijn best blijft doen.

Als ik thuis ben voeg ik je wel even toe op Steam :)
Moet er nog even achter komen hoe ik mensen kan reporten, aangezien ik niet veel van het report scherm snap. Hoe dan ook, probleem was dat er al één persoon weg was in het begin (disconnect) en later dus twee mensen op AFK. Dan wordt het lastig om nog te kunnen winnen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

- Wins and level are now hidden for players that aren't friends and don't have 'Share Match History' in the options enabled

:')

Volgende patch skill & item build onzichtbaar ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55

The Chosen One

Zie signature!

JerX schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:54:
Damn grote patch qua MB, maar notes vallen wel mee:

[...]
4 nieuwe couriers, nieuwe ward, 17(?) nieuwe sets en gedoe. Immortal weapons. Wel paar gave dingen erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 28-07-2013 09:18 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb me de afgelopen paar dagen gewaagd aan Dota 2.
Heerlijke verslavende game waarbij geen potje hetzelfde is.

Echter alleen gamen is ook zo saai, dus als iemand eens zin heeft om samen te gamen mag je me toevoegen op steam :)

http://steamcommunity.com/profiles/76561198026252587

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Eindelijk hebben die playercards ook wat meer nut :)
Heb op dit moment vrij veel dubbele kaarten, zijn er mensen die eventueel willen ruilen? Of helemaal niks met die kaarten doen en zoiets hebben van neem jij ze maar over ;)
Stuur maar een dm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ben sinds kort ook begonnen met Dota2 en moet zeggen vind het een heerlijke game..

mochten er mensen zijn die het leuk vinden om wat tips te geven of samen te spelen dan voeg me toe
http://steamcommunity.com/id/rambie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Heeft iedereen eigenlijk een immortal weapon gehad? Ik kreeg die ineens in mn inv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Fragadder schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:04:
Heeft iedereen eigenlijk een immortal weapon gehad? Ik kreeg die ineens in mn inv.
Iedereen die een compendium heeft gekocht heeft een kistje gekregen. Hier zat een van de 5 wapens in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Ah oke, ik heb de hook van pudge, maar ik speel nooit pudge dus ben bereid deze te ruilen tegen een ander immortal weapon :D Mocht iemand daar interesse in hebben. Die van de vengeful of voor kunkka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Fragadder schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:10:
Ah oke, ik heb de hook van pudge, maar ik speel nooit pudge dus ben bereid deze te ruilen tegen een ander immortal weapon :D Mocht iemand daar interesse in hebben. Die van de vengeful of voor kunkka.
Mocht je interesse hebben in die van lone druid, wil ik hem daar wel tegen ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Fragadder schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:10:
Verkoop m op de Steam community market en koop de Venge weapon ;) Of ga naar www.dota2outpost.com of www.dota2lounge.com en zoek naar iemand die 1:1 wil traden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Shady15 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:48:
Eindelijk hebben die playercards ook wat meer nut :)
Wat kan je er nu wel mee wat eerst niet kon dan? Is toch alleen replays bekijken maar hiervoor moet je eerst wat aanschaffen?

Heb inmiddels wel wat chests verkocht op steam en wel 8cent gekregen :+. Schiet ook niet op om te verkopen om items mee te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:12

Multensor

wtf

ze zijn niet marketable toch?

edit: ohw toch wel... :D

[ Voor 32% gewijzigd door Multensor op 30-07-2013 11:38 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xAndyx schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:37:
[...]

Wat kan je er nu wel mee wat eerst niet kon dan? Is toch alleen replays bekijken maar hiervoor moet je eerst wat aanschaffen?
Als je een Compendium hebt, dan kun je ze daarin plakken. En op die manier kun je je koerier Smeevil upgraden. Mij kun je er wel blij mee maken, want heb best al veel plus veel dubbele. Overigens zijn de playercards alleen voor trade en ze kunnen dus niet verkocht worden op market. Dus stuur mij gewoon een dm ;)

Overigens nog een tip voor de mensen die het leuk lijkt om een Compendium te hebben met al die leuke bonussen en extra's, maar die 8 euro eigenlijk te duur vinden. Je kunt dan het beste een Compendium kopen in de market voor ongeveer 6,50. Is nog steeds veel, dus als je m bijna gratis wilt, dan kun je je ongeopende immortal kistje verkopen voor ongeveer 6,20. Na aftrek van Valve tax houd je ongeveer 5,80 over. Dus doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shady15 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:30:
[...]

Als je een Compendium hebt, dan kun je ze daarin plakken. En op die manier kun je je koerier Smeevil upgraden. Mij kun je er wel blij mee maken, want heb best al veel plus veel dubbele. Overigens zijn de playercards alleen voor trade en ze kunnen dus niet verkocht worden op market. Dus stuur mij gewoon een dm ;)

Overigens nog een tip voor de mensen die het leuk lijkt om een Compendium te hebben met al die leuke bonussen en extra's, maar die 8 euro eigenlijk te duur vinden. Je kunt dan het beste een Compendium kopen in de market voor ongeveer 6,50. Is nog steeds veel, dus als je m bijna gratis wilt, dan kun je je ongeopende immortal kistje verkopen voor ongeveer 6,20. Na aftrek van Valve tax houd je ongeveer 5,80 over. Dus doe er je voordeel mee :)
Waar vind ik dat immortal kistje?
Ik heb em niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:25:
[...]

Waar vind ik dat immortal kistje?
Ik heb em niet :P
Heb je de compendium wel geactiveerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
M4DMan schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:36:
[...]

Verkoop m op de Steam community market en koop de Venge weapon ;) Of ga naar www.dota2outpost.com of www.dota2lounge.com en zoek naar iemand die 1:1 wil traden :)
Dankje voor de tip! Is niet alleen gelukt ik heb er ook nog een extra mythical bij geregeld :P kennelijk was de hook gewilder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:31
Zijn er nog meer mensen die niet de international treasure chest hebben ontvangen?
Heb wel de relic ontvangen waarin die 4 verschillende items zaten, maar de treasure chest vreemd genoeg niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
sandah88 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:05:
Zijn er nog meer mensen die niet de international treasure chest hebben ontvangen?
Heb wel de relic ontvangen waarin die 4 verschillende items zaten, maar de treasure chest vreemd genoeg niet :S
Dat is een random drop als je matched games speelt, maar je hebt daar wel een speciale key voor nodig die je moet kopen. Ook hier geldt op de market iets goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo allemaal... is er ook een GOT guild? dan zou ik graag een invite krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Rambie schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:20:
Hallo allemaal... is er ook een GOT guild? dan zou ik graag een invite krijgen..
Yup :)
Als je me even add: Yogoi
Dan add ik je vanavond als ik thuis ben. Ben helaas nu nog even aan het werk :( (ben rond 23:30 thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Yogoi schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:32:
[...]

Yup :)
Als je me even add: Yogoi
Dan add ik je vanavond als ik thuis ben. Ben helaas nu nog even aan het werk :( (ben rond 23:30 thuis)
zou je mij ook willen adden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Beide hebben een invite ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 10:27

stx

Yogoi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 00:08:
Kun je er mij ook een sturen? Ik heb je toegevoegd :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
oww oww laatst weer een potje Dota gespeeld, ik bak er echt niets meer van. Denk dat ik maar volledig mee kap xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
invites sent.

Hmm denk doe nog ff potje dota voor werk.
Had ik beter niet kunnen doen :P

was een AR game.
ons team: Sniper, Nightstalker, gyro, Enchantress en Broodmother (ik)
De gyro wilde per se solo long lane (uhm say what?)
Ik stond short lane dus met sniper die de farm zou krijgen omdat ik later jungle moest inhalen.. sure good luck met squishie broodmother achterlopen vanaf het begin.

die sniper auto attacked alles en pakt dus geen farm, na 40min had hij boots + skadi (ja echt waar skadi!)
De nightstalker ging steeds solo overal in en ging dus dood.

kortom, niet meer ff snel potje doen voor werk ;)
Moet wel zeggen dat het wel een tijdje terug was dat ik zo'n sad game speelde. Wel vaker stompt tegen gehad maar dit was eigenlijk geen stomp maar gewoon sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Lone druid immortal heeft ook een kleine boost gehad: Nu een nieuwe animatie voor Entangle

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cANmQ0t.jpg

Zelfde voor Abbadon, nieuwe animatie voor Aphotic Shield:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ieuBzHo.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Feralio op 31-07-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Zo, toch maar eens op zoek naar wat lui om mee te stacken.. M'n winrate zakt de afgelopen tijd, weet niet hoe het komt. MM is in ieder geval nogal klote, dat ervaart iedereen wel zo denk ik. Maargoed.
Ik heb ruim 500 wins, most succesful heroes zijn Storm Spirit, Invoker en Syllabear, speel gewoon alle posities en ben regelmatig online. Ik heb echter geen mic. :P Dus dat wordt gewoon text chatten en ik vraag het ook meer om maar met wat goede spelers te stacken ipv de zoveelste rus of braziliaan..
Als je geïnteresseerd bent voeg me gerust toe: putain mec tu gère quoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Het hebben van een mic helpt wel.. zeker als je wilt stacken! Speel regelmatig met Tweakers maar van wel met voicechat anders heeft het nog weinig nut hoor :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Trouwens in de tijd dat ik geen DOTA2 meer heb gespeeld zag ik dat Skeleton King was gebuffed, even serieus gebuffed?! Stun doet nu ook een dot en de passive is nu ook een health steal ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Bananenspin schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:48:
Het hebben van een mic helpt wel.. zeker als je wilt stacken! Speel regelmatig met Tweakers maar van wel met voicechat anders heeft het nog weinig nut hoor :p
Klopt, ik wil er wil een keer een halen ja. Maar het gaat me er nu even om met fatsoenlijke spelers te queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Paws schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Klopt, ik wil er wil een keer een halen ja. Maar het gaat me er nu even om met fatsoenlijke spelers te queuen.
Er zit ook nog wel wat verschil tussen de niveau's van de verschillende tweakers. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Ben zelf ook maar een noob hoor. :P Als iemand maar de basics kent en een beetje goed speelt (niet feeden, je role kennen etc) ben ik al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Je meent het Fer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogoi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 00:08:
Is er nog plaats voor nog een Dota 2 speler? :)
Ben nog een behoorlijke Noob hoop dat dat niks uitmaakt?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:43:
[...]

Is er nog plaats voor nog een Dota 2 speler? :)
Ben nog een behoorlijke Noob hoop dat dat niks uitmaakt?
sure, als je me even add op steam gooi ik je een invite toe als ik thuis ben (eind van de middag)
Noob of pro maakt niet uit. Het is gewoon een groep mensen van GoT die hun best doen. En dat de een beter is dan de ander spreekt voor zich, maar er zitten genoeg nieuwe mensen in om dat geen probleem te laten zijn :)

En daarnaast zijn er genoeg spelers die je wel willen helpen met leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mochten mensen het nog willen dan kan ik je inviten voor de Reddit EU guild. Maakt het vrij makkelijk groepen te vinden. Van mensen die net wat beter hun best doen om samen te werken. Al ben ik best goed te spreken over de solo MM.
Paws schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Dan moet je je eerst maar is wat minder kinderachtig gaan gedragen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Postius op 31-07-2013 12:51 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:20
@postius mischien moet je dat ff op reddit posten niet hier :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:51:
Trouwens in de tijd dat ik geen DOTA2 meer heb gespeeld zag ik dat Skeleton King was gebuffed, even serieus gebuffed?! Stun doet nu ook een dot en de passive is nu ook een health steal ><
die stun is al lang geleden aangepast, van nuke/stun naar dot/stun. maar die burst zit nu wel weer in zijn lifesteal nu ze daar een active aan hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Postius schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:48:

Dan moet je je eerst maar is wat minder kinderachtig gaan gedragen :)
Iets met een pot en ketel...

uit jouw profile:
Beroep:
Noob Pwner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Kerel doet alsof ik gisteren met het spel begonnen ben terwijl ik 500 wins heb en hij 100. 8)7
Zo kleinerend doen en dan boos worden als ik er iets van zeg, ja dan is het afgelopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:20
@paws kom maar lekker bij de [GoT] guild :), je bent welkom, we zitten ook op IRC btw.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohayo jongens

Ben door een vriend naar dit topic gestuurd omdat dit op het moment de grootste Dota 2 community in het Nederlands is

Heeft een van jullie een keer zin om op serieus level scrims te spelen/team Matchmaking met een stel andere Nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Paws schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:22:
Kerel doet alsof ik gisteren met het spel begonnen ben terwijl ik 500 wins heb en hij 100. 8)7
Zo kleinerend doen en dan boos worden als ik er iets van zeg, ja dan is het afgelopen natuurlijk.
Dont feed the troll :+ lijkt wel een potje dota zo!
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:53:
Ohayo jongens

Ben door een vriend naar dit topic gestuurd omdat dit op het moment de grootste Dota 2 community in het Nederlands is

Heeft een van jullie een keer zin om op serieus level scrims te spelen/team Matchmaking met een stel andere Nederlanders?
Ja hoor voeg me maar toe op Steam (Bananenspin)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Ohayo jongens

Yes, absoluut. Voeg me maar toe. Profile: Sandah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Mijn IRC toegang op het werk is geblokked :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:12

Multensor

wtf

wat is een serieus level?

als bananenspin al mee doet...... ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Multensor schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:13:
[...]

:D
Gert Pronk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:12:
Mijn IRC toegang op het werk is geblokked :o
Haha jammer, we hebben net een Teamspeak bot online gegooid. _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Feralio op 31-07-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Dus nu kun je op TS kletsen met de IRC? (en visa versa?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Uhm nee we kunnen op IRC zien wie er op de TS zitten.
En wie weggaan etc etc.

PRISM noemen ze het geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Okay, dus ff inloggen op IRC en dan vanaaf even een rondje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb niet al te lang geleden op het niveau van teams als Keita, rat, Next.kz en imG gescrimd en had soms uitschieters waarin we pro teams als Empire versloegen

De enige echt goede Nederstapel die ik ken is de GoD stack met KoeK/deadmage/EvilIsnear/Muga en vroeger ook Bamboe, maar die spelen volgensmij niet meer serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Bamboe speelt nog vrij serieus, althans EG dus tsja...

Wordt er in Nederland nog gepubstomped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:19:
Bamboe speelt nog vrij serieus, althans EG dus tsja...

Wordt er in Nederland nog gepubstomped?
Er is geen officiele pubstomp voor TI3 georganiseerd, zou wel leuk zijn

http://www.dota2.com/pubstomps/listings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Overigens las ik dat hier wel eens gestacked wordt, dat maakt het altijd leuker om Dota te spelen, regelen jullie het via IRC of via Guild?

Mijn Steam name is hetzelfde als op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:34:
Overigens las ik dat hier wel eens gestacked wordt, dat maakt het altijd leuker om Dota te spelen, regelen jullie het via IRC of via Guild?

Ik heb een redelijk grote Nederlandse guild, zal ik je er in toevoegen? We spelen best vaak samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Sahje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:34:

Voornamelijk ingame via guild/friends
We hebben tenslotte een GoT guild :)

en heb je ge-add op Steam. krijg je sowieso een GoT invite ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Yogoi op 31-07-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

[...]

Ze raken pudge hooks, denk dat dit niets voor jou is Multensor :+

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:18:
[...]

Ik heb niet al te lang geleden op het niveau van teams als Keita, rat, Next.kz en imG gescrimd en had soms uitschieters waarin we pro teams als Empire versloegen

De enige echt goede Nederstapel die ik ken is de GoD stack met KoeK/deadmage/EvilIsnear/Muga en vroeger ook Bamboe, maar die spelen volgensmij niet meer serieus
Ik ben wel geïnteresseerd in wat serieuzere Dota. Heb alleen niet heel veel avonden vrij, wanneer spelen jullie dan?

Heb wel een tijd IXDL-o gespeeld, ging wel aardig goed (vrij snel in top 25 gekomen) alleen waren daar de mensen zo opgefokt dat ik daar geen zin meer in had.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Ik ben wel geïnteresseerd in wat serieuzere Dota. Heb alleen niet heel veel avonden vrij, wanneer spelen jullie dan?

Heb wel een tijd IXDL-o gespeeld, ging wel aardig goed (vrij snel in top 25 gekomen) alleen waren daar de mensen zo opgefokt dat ik daar geen zin meer in had.
Ik speel zo 'n beetje elke avond

IXDL-o is inderdaad treurig, IXDL-i Europe was wel leuk met al die Finnen (Buller, Noertti, NotAHax, Buugi) maar is helaas dood gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:22:
[...]

Er is geen officiele pubstomp voor TI3 georganiseerd, zou wel leuk zijn

http://www.dota2.com/pubstomps/listings/
Ik denk zelf alleen niet dat er veel horeca bedrijven staan te springen om zoiets te gaan doen. Is voor ze niet zo interessant gezien het in de avond / nacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
is er ook nog een discussie topic voor nieuwelingen :P

Vroeger Dota mod op WC3 gespeeld en dacht dat ik het toen wel kon, ik heb eerst 30 public 5on5 tegen bots gespeeld zodat ik niemand zijn game verknal als feeder.

Nu een game of 20 erop zitten in public games, meer verloren als gewonnen maar op 1x na nooit echt super slecht gespeeld.
Echt goed ook nog niet echt, ik start vaak best aardig maar ben dan te gierig om soms een kill te maken en word dan gepakt door 2 of 3 enemy heroes.

Ik vind de community niet altijd even super trouwens, er is behoorlijk wat gescheld als iemand de tegenstander aan het feeden is.
De game mag je wel vertellen dat de learning curve vrij hoog is en je met klem adviseren(verplichten) eerst een aantal bot matches te doen, je verpest het anders echt voor de andere 9 personen.

Word het quiten en leaven op hogere niveau's minder trouwens, want af en toe is het echt dramatisch.

Zijn er nog algemene tips voor nieuwelingen zoals ik?

Ik doe trouwens altijd random een hero kiezen, zodat ik 250gold extra krijg.
Op zich leuk en gevarieerd en op zich maar 1x een hero gehad waar ik echt niet mee overweg kon(invoker).

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2013 18:42 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:38:
is er ook nog een discussie topic voor nieuwelingen :P

Vroeger Dota mod op WC3 gespeeld en dacht dat ik het toen wel kon, ik heb eerst 30 public 5on5 tegen bots gespeeld zodat ik niemand zijn game verknal als feeder.

Nu een game of 20 erop zitten in public games, meer verloren als gewonnen maar op 1x na nooit echt super slecht gespeeld.
Echt goed ook nog niet echt, ik start vaak best aardig maar ben dan te gierig om soms een kill te maken en word dan gepakt door 2 of 3 enemy heroes.

Ik vind de community niet altijd even super trouwens, er is behoorlijk wat gescheld als iemand de tegenstander aan het feeden is.
De game mag je wel vertellen dat de learning curve vrij hoog is en je met klem adviseren(verplichten) eerst een aantal bot matches te doen, je verpest het anders echt voor de andere 9 personen.

Word het quiten en leaven op hogere niveau's minder trouwens, want af en toe is het echt dramatisch.

Zijn er nog algemene tips voor nieuwelingen zoals ik?

Ik doe trouwens altijd random een hero kiezen, zodat ik 250gold extra krijg.
Op zich leuk en gevarieerd en op zich maar 1x een hero gehad waar ik echt niet mee overweg kon(invoker).
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even met wat Nederlanders gespeeld:
Slecht begin:
http://dotabuff.com/matches/259083307
Maar toen stomps
http://dotabuff.com/matches/259121722
http://dotabuff.com/matches/259137247

Heeft er iemand zin om vanavond weer mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3phyr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 11:07
Mochten jullie nog niet aan de duizend members zitten :), dan zou ik graag de tweakers guild joinen!

Steam naam is: Greymatters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Voor ik uberhaupt begon verplichte kost, maar kon geen kwaad hem nogmaals te lezen.
Prompt ging ik de match daarna 14-1... maar dat komt denk ik eerder omdat de tegenstander echt heel slecht was.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:38:
[...]

Voor ik uberhaupt begon verplichte kost, maar kon geen kwaad hem nogmaals te lezen.
Prompt ging ik de match daarna 14-1... maar dat komt denk ik eerder omdat de tegenstander echt heel slecht was.
Dan is het gewoon veel spelen en natuurlijk pro matches (TI3!) kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Voor wie het trouwens nog niet wist; Beyond the Summit heeft een hele mooi afspeellijst met allemaal
epic games van ongeveer het afgelopen jaar:
YouTube: Must Watch Games

Ook leuk om dan te zien hoe de meta blijft veranderen!

[ Voor 10% gewijzigd door sandah88 op 31-07-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Ik heb is even verder gezocht naar mijn probleem met IRC. Blijkt dat McAfee deze blokkeerd, helaas zijn dat allemaal settings die ik weer is niet aan kan passen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Gert Pronk schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 08:36:
Ik heb is even verder gezocht naar mijn probleem met IRC. Blijkt dat McAfee deze blokkeerd, helaas zijn dat allemaal settings die ik weer is niet aan kan passen. :(
Geen Xeo meer op de IRC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
;w

Ook nog is 2 nachten in een hotel volgende week, zonder mijn smartphone. Dan maar op de laptop replays van de TI3 matches kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 22:29
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:56:
[...]

Dan is het gewoon veel spelen en natuurlijk pro matches (TI3!) kijken
Out of curiosity ben jij de Ezalor die een tijdje terug met Tobi heeft gecast? Of iig iets gecast heeft dat door JoinDOTA georganiseerd was, ik weet t niet meer precies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Zeker, add on Steam: Ranx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_DvD schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:44:
[...]

Out of curiosity ben jij de Ezalor die een tijdje terug met Tobi heeft gecast? Of iig iets gecast heeft dat door JoinDOTA georganiseerd was, ik weet t niet meer precies..
Ja dat was ik, ik heb ook gecast met Epi, Basskip en Boberg
Pagina: 1 ... 43 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers