Hebben jullie dit Dota filmpje al gezien? 
YouTube: Definitely Orgies Tonight Arranged Tuesday.
Geluid is lichtelijk nsfw!
YouTube: Definitely Orgies Tonight Arranged Tuesday.
Geluid is lichtelijk nsfw!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 07-06-2013 15:52 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Heb je mij al in je vriendenlijst? Ik speel altijd liever samen dan alleen. Heb ondertussen ongeveer 700 games achter de rug. Ik speel meestal juist geen carry (gaat vaker niet goed dan wel), maar speel graag een tweede positie (ganking support).Postius schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:37:
Ik zoek nog wat mensen om mee te spelen, je hoeft niet beter dan gemiddeld te zijn als je maar je gezond verstand gebruikt tijdens het spelen. Heb ondertussen meer dan 1500h+ dota gespeeld dus een beetje ervaren iemand zou ik wel op prijs stellen. Maar als je een support picked ipv een 4de carry ben ik ook al blij (ben nog nie zolang bezig met dota2 en die onderste regionen zijn om te huilen, het slaat helemaal nergens op).
(het enige goede aan die games is het nieuwe mute systeem en een thank you for reporting!@ berichtje)
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Voeg me anders maar toe als je nog mensen zoekt. Huidige team waar ik meestal mee speel ligt t/m eind juli op z'n gat, dus speel momenteel voornamelijk samen met alleen de (andere) support. Beetje vlot woordje engels (andere dudes zijn Spaans en Duits) en humor zijn wel vereistPostius schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:37:
Ik zoek nog wat mensen om mee te spelen, je hoeft niet beter dan gemiddeld te zijn als je maar je gezond verstand gebruikt tijdens het spelen. Heb ondertussen meer dan 1500h+ dota gespeeld dus een beetje ervaren iemand zou ik wel op prijs stellen. Maar als je een support picked ipv een 4de carry ben ik ook al blij (ben nog nie zolang bezig met dota2 en die onderste regionen zijn om te huilen, het slaat helemaal nergens op).
(het enige goede aan die games is het nieuwe mute systeem en een thank you for reporting!@ berichtje)
pl pickerLampiz schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:51:
Net weer even zieke PL pot gehad haha 4de keer dat ik hem speel 24/2 haha
Sorry Morax, misschien na de verbouwing weer zeeën van tijd, al speel ik wel het eerste potje van de avond beroerd. En ik weet het, ik ben zelf ook een van die noobs, maar iedereen heeft zo zijn momenten.Morax schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:09:
Is er nog iemand die graag samen speelt? Voeg me dan aub toe!
http://steamcommunity.com/id/morax/
Ondanks dat ik redelijk wat tweakers in mijn lijst heb speel ik helaas al 3 avonden solo omdat niemand kan/wil/plek heeft wanneer ik ga spelen
En de teammates waar ik mee gematcht wordt zijn weer de grootste retards ever...
addedMorax schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:09:
Is er nog iemand die graag samen speelt? Voeg me dan aub toe!
`TheNephilim schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:20:
Met dank aan [USER=300441]M4DMan[/USER] toch nog wat wins weten binnen te halen de afgelopen dagen. Beetje coaching is wel handig bij een spel als Dota 2 merk ik. Buiten algemene gameplay tips, ook even subjectieve blik op het spelen waardoor je net even wat sneller weet wat je moet doen.
[ Voor 23% gewijzigd door M4DMan op 12-06-2013 07:07 ]
Er is een groot verschil tussen beroerd spelen (gebeurd mij ook vaak zat), en gewoon een complete retard zijn en soms de game moedwillig verklotenFeralio schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:19:
[...]
Sorry Morax, misschien na de verbouwing weer zeeën van tijd, al speel ik wel het eerste potje van de avond beroerd. En ik weet het, ik ben zelf ook een van die noobs, maar iedereen heeft zo zijn momenten.
Haha, ja Shadow She-man, was inderdaad de meest bijzondere uitspraak voor een hero die ik tot nu toe gehoord hebM4DMan schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:03:
[...]
Haha lees t nu pas, maar geen probleem man.. Vind ik wel leuk om te doen en jullie hebben een aardig groepje bij elkaar, heb ook goed gelachen heheSHADOW SHEMAN!
Soms vergeet ik nog wel eens dat mensen nog niet op de hoogte zijn van dingen die zooo vanzelfsprekend zijn voor mij, zoals het gebruik van de sideshop, TP scrolls, items opbouwen uit verschillende onderdelen en proberen alleen maar te last hitten.. Maar ik denk dat jullie zeker op de goede weg zijn, na pas een paar weken Doterrr hebben jullie t goed door
VILF | Yeti
[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 12-06-2013 16:40 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
| VISUALS - Updated Puck's face - Updated Brewmaster's face GAMEPLAY - Axe: Fixed Berserker's Call bonus armor being dispellable - Batrider: Fixed Flamebreak being a constant 300 knockback distance instead of a variable amount (10->400) based on the distance from the center of the blast - Beastmaster: Fixed Turn Rate on Beastmaster's Hawk and Boar being slightly too low - Bloodseeker: Fixed Bloodrage cast range (600->800) - Brewmaster: Fixed Earth Primal Split Boulder manacost - Chaos Knight: Fixed Reality Rift bonus damage sometimes proccing multiple times if you attack more than once in 1.2 seconds - Drow: Fixed a rare bug with Trueshot Aura that could cause it to not give bonus damage - Elder Titan: Fixed Ancestral Spirit legacy keys not working - Jakiro: Fixed Liquid Fire damage interval happening every 1 second instead of every 0.5 seconds - Juggernaut: Fixed some vision issues with Omnislash - Huskar: Fixed Burning Spears counter logic getting forgotten when purged - Invoker: Fixed Ice Wall not slowing units like Golems, Familiars, and Primal Split units - Io: Fixed the initial Relocate not being interrupted if Io was only disable in the cast time but not when the teleportation happened - Io: Fixed the initial Relocate not getting interrupted by Root debuffs (Ensnare, Overgrowth, etc) - Io Fixed Relocate not revealing FoW for enemies - Io: Fixed Relocate not showing the initial visual effect on the ground for enemies (only showed ping) - Io: Fixed being able to return Tether Relocate with a different set of targeting rules than the initial direction (no longer allowed to return relocate a creep) - Io: Fixed Overcharge missing a 2 second toggle cooldown - Lifestealer: Fixed allied cast Infest killing the creeps and healing you - Lone Druid: Fixed Battle Cry not having an aoe limit (should be 1000) - Medusa: Fixed Mystic Snake not jumping to magic immune units - Nature's Prophet: Fixed being able to use Teleporation while rooted - Nyx Assassin: Fixed Spiked Carapace charge not getting used when hurt by an invulnerable source - Razor: Fixed Unstable Current not purging off Repel - Shadow Fiend: Fixed casting subsequent Shadowrazes being too slow - Slark: Fixed Shadow Dance passive buff icon updating on hero proximity while dead - Slark: Fixed Pounce sometimes causing an allied Flaming Lasso to end early. - Spectre: Fixed Spectre Illusions benefiting from the damage reduction portion of Dispersion - Tidehunter: Fixed Kraken Shell working while Doomed - Timbersaw: Fixed Timberchain ending prematurely with Stone Gaze, Diffusal Blade, etc - Treant Protector: Fixed Living Armor being castable on magic immune allies - Undying: Fixed Zombie units losing HP with Soul Rip - Fixed Truestrike causing you to be unable to miss against Towers - Fixed Roshan missing the final 500 hp/10 dmg upgrade later in the game - Fixed Backswing behavior with Rupture, Viscous Nasal Goo, Fissure, Decay and Earthshock - Fixed truesight being unable to be applied to sleeping/invulnerable units - Fixed Filler buildings having no armor - Fixed Neutral's Frost Armor slow affecting magic immune enemies UI - Added Quick Cast option to Game menu: causes all abilities to cast immediately upon keypress, targeting the cursor's current position - Improved UI feedback and functionality when connection to the DOTA network is lost or has not yet been established. - Client no longer waits for connection to the DOTA network before allowing access to the UI. Features that do not require this connection are accessible. - You can now hold control when pinging to send a "caution" ping instead. - Added Aegis reclaim and Roshan respawn timers to the spectator popups. AUDIO - Added Ownage sounds to Storm Spirit, Axe, Nature's Prophet, and Juggernaut Killing Spree announcers. - Added distant tower destruction sounds. - Added Mortal Strike sfx. - Fixed sync on Freezing Field. COMMUNITY - Fixed bug allowing reports outside of matches in certain contexts - Players receive an additional report submission if someone they report subsequently receives a communication ban PERFORMANCE - Fixed an intermittent crash on some particle effects like medusa's ultimate |
125% Battlebooster die 2+ maand duurt, free hud, free taunts voor meerdere heroes, stemmen op all star team, soon stemmen op 1 vs 1 tournament, greevil courier, en waarschijnlijk meer spullen voor TI3 mainstage. Enorm veel waarde voor je geld.Postius schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:36:
Kan iemand me uitleggen waarom ik IEDERE KEER, als ik dota 2 opstart een berichtje krijg van:
"Thank you, we took action against a player you reported"
Ja harstikke mooi natuurlijk, het punt is dat ik 2 mensen heb gereported (van de hele 2 die ik kon reporten in een week). En dat bericht nu al 15x heb gezien (ik overdrijf niet). Is het een bekende bug? Zijn die mensen gewoon 24x gebanned en krijg ik daarom al die berichten?
En staat ergens fatsoenlijk uitgelegd wat dat Compendium gebeuren is? Wel overal wat ik kan kopen en wat ik krijg, maar wat het precies is is me nog niet duidelijk.
Het is een manier om The International te volgen als ik het goed heb? Met wat extra's. Dus eigelijk extra dure kaartjes voor een toernooi met een ingame bonus om het uniek te laten lijken? Ik vond het erg duur, winstmarge zal wel rond de 90% zitten maar als bussiness model vind ik het wel briljant.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Lees eerst: Welcome to dota, you suckRoshnak schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:14:
Ik ga vanavond Dota 2 voor het eerst spelen, heetf er iemand nog wat tips voor mij? Zoals met welke Char eerst beginnen? Ik kan nu niet op game websites komen om dit zelf uit te zoeken (Werk blokkeert dit)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Wat hij zei, Bot-games! Ik zou eerst een paar potjes helemaal solo spelen. Dan kan je co-op vs bots doen. Maar niet te lang in bot matches blijven hangen, hoe eerder je gewoon 5v5 speelt hoe beter. Laat je als nieuwe speler niet alleen maar in support roles duwen. In het begin is support beter maar wees niet bang eens uit te wijken naar andere rollen. Hiernaast maak je niet te druk en trek je niet teveel van je team aan en speel zolang je het leuk vindt als je wat vriendjes kan vinden waarmee je regelmatig samen kan spelen maakt het wel leuker.Feralio schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:46:
[...]
Lees eerst: Welcome to dota, you suck
Begin met bot games, en kies heroes als Sven, Warlock, Tidehunter en Skeleton king. Deze 4 zijn niet echt moeilijk om te spelen. Join ook het GoT kanaal in Dota 2 zelf (klik hiervoor op het gouden + teken bij de chat). Mocht je vanavond nog willen spelen (en ik ben weer thuis) voeg me maar even toe, Steam ID is hetzelfde als mijn username.
[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 17-06-2013 12:30 ]
http://irc.tweakers.net/dota2 zit ook altijd een vast clubje mensen hoor. Mocht je nog vragen hebben / zin om te slowchatten.Roshnak schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:41:
Iedereen bedankt ! Ik zal de Guides doorlezen en wat Bot Games doen, ik zal me ook even aanmelden in de GoT Chat.
lol, dit is in ieder geval een goede manier om online vrienden te makenmicrooo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:53:
Gewoon online gaan spelen. Find Match --> Random Hero --> Mid or Feed in chat --> Mid gaan en fun hebben!!
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Verwijderd
Markofnikoff schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:46:
The Alliance vs Quantic op Dreamhack, 3e game...... serieuze wtf! Ik zou m zeker ff opzoeken via twitch of jijtube!
Ik kan geen goeie engelstalige video vinden van deze game, iemand?Markofnikoff schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:46:
The Alliance vs Quantic op Dreamhack, 3e game...... serieuze wtf! Ik zou m zeker ff opzoeken via twitch of jijtube!
Verwijderd
http://www.twitch.tv/dreamhackdota/b/418269057Morax schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:53:
[...]
Ik kan geen goeie engelstalige video vinden van deze game, iemand?
Verwijderd
skills of items? en solo mid of trilane support?Postius schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:04:
Is er ergens een goede nyx build? Of een viable, zonder noobstick?
Ik ben benieuwd of dit ook betekend dat de mac client komt. Vast niet...Feralio schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:44:
Dota 2 eindelijk uit de beta vóór The International 3: http://www.gamespot.com/n...eased-this-summer-6410348
Ben benieuwd hoe het het gaat toen ten opzichte van LoL. Denk zelf dat Dota 2 wel wat spelers zal weghalen van LoL, maar dat de meeste "casual" spelers bij LoL blijven, omdat het gewoon veel toegankelijker is.
Dat maakt niet uit, ben gewoon opzoek naar alternatieve builds. Al is er maar erg weinig, wat me nogal tegenvalt. Had gezien zn populariteit verwacht dat er wel een paar alternatieve guides/discussies zouden zijn ergens maar tot nu toe geen succes. Ik vind dagon gewoon een bagger item op Nyx (daar mag je weer van vinden wat je wiltVerwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:17:
[...]
skills of items? en solo mid of trilane support?
Dat kan niet om een simpele reden, hij kan niet farmen. Dus hij is altijd een early/mid ganker of support.
Verwijderd
arcane boots of bottle+ magic wand +urnPostius schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:17:
[...]
Dat maakt niet uit, ben gewoon opzoek naar alternatieve builds. Al is er maar erg weinig, wat me nogal tegenvalt. Had gezien zn populariteit verwacht dat er wel een paar alternatieve guides/discussies zouden zijn ergens maar tot nu toe geen succes. Ik vind dagon gewoon een bagger item op Nyx (daar mag je weer van vinden wat je wilt) en ben van mening dat er echt wel betere builds dan dagon beschikbaar moet zijn. Want laten we wel wezen, dagon is gewoon nie echt een goed item (voor nyx). Midgame is het leuk, zeker als je pubstompt maar late game is het een waardeloos ding, en wordt vrij snel waardeloos en het voegt geen echt nuttige stats toe. Dus opzoek naar build a better nyx
Ik heb de hele finale op livestream gekeken, gruwelijke partij, maar die derde match sloeg echt allesMarkofnikoff schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:46:
[ Voor 18% gewijzigd door Robbie.b op 19-06-2013 15:49 ]
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| GAMEPLAY - CM Time Penalty change from 20/50/90 to 30/70/110. - Fixed it being possible to find out where enemy player cameras were looking. - Prepared Dota 2 for VAC support. UI - Added support for forming and managing Guilds. You can invite, kick, promote, and demote members. They have a guild message that can be edited, a logo, and a chat channel. We'll be continuing with development of additional Guild functionality! - Added the ability to open a party to a guild, which allows members of a specified guild to freely join the party. Players can browse open guild parties that are available to them. - NOTE: Guilds will remain disabled on the main client this week. They should be fully live next week. - Quick Cast moved to separate keybindings, instead of sharing autocast's bindings. - Quick Cast can now be used on the minimap. - Private lobbies can now specify the Dota TV delay between 10 seconds and two minutes. Six minute delay is available for league lobbies. - The list of matchmaking regions is now sorted by distance from the user. Closer regions will be at the top of the list. - The matchmaking system will now notify players if a region they wish to play in has gone offline for maintenance. - Removed spectator item popups for wards, couriers, and dust. - Fixed Aegis reclaim message popping up erroneously. AUDIO - Updates and minor revisions to some Zeus, Alch, and Pugna ability SFX. - Added -nomicsettings launch option for users of external voice chat software. PERFORMANCE - Fixed a crash that could occur on multi-core CPUs. - Fixed a crash when returning from alt-tab. - Fixed an audio problem that could occur when disabling the active audio device. COMPENDIUM - Added 7 pages of Main Event predictions. - Added Team Cup results page. WORKSHOP - Fixed limited hero selection in Workshop In-Game test. - Added particle import step to some weapon importers that have gameplay-required particles attached to them (in-game particle preview not finished yet). |
Zoiets ja maar in het begin kan er gewoon een grote groep komen van de mensen die we kennen.Gert Pronk schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:41:
Misschien is het een idee om de aanmelding via dit topic of een aantal mensen hier op het forum te laten verlopen. Zodat we zeker weten dat iemand tot Tweakers behoort. Ik vraag me trouwens af of er een max aan het aantal Guild-leden zit.
+1 (Steam: Ranx)Yogoi schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:37:
Wij (Feralio/Multensor/Sirian) zijn wel bereid om de Guild asap te regelen als het eenmaal mogelijk is om zo gewoon 1 guild te regelen voor een grote groep tweaker spelers. Op die manier word het makkelijk om spelers te vinden om met stacks te spelen.
Ik weet niet hoe jullie, rest van de GoT community, hier tegenover staat maar wij willen hier wel iets van tijd insteken om het een beetje in banen te begeleiden in het begin
PSN - ps4 : sir_kowlier
Welkom bij de hedendaagse matchmaking, brak en misselijkmakend. Ik heb onlangs 10 minuten gespendeerd om een bericht op te stellen richting het DotA 2 team rechtstreeks, om mijn ongenoegen te uiten over deze crappy sheit. Zit al aan mn 3e of 4e keer een week comms ban, gewoon omdat ik totaal niet om kan gaan met debiele losers waarmee ik gematcht word.kowlier schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:52:
gisteren echt de domste match in tijden gespeeld.
random pick, ik mag eerst en kies keeper of light.
support zit goed, ik vraag voor een carry die wel wat mana mag spenderen voor bot lane met mij.
wat doet mijn team? kiest huskar mid, lich and whisp top, en medusa bot met mij...
nuja, 3 support, wards zullen wel opstaan continu denk je.
niets van, ik mag courier kopen, uppen, warden, ondertussen mijn faillane proberen te salvagen (ik en medusa vs weaver en crystal maiden). terwijl toplane lich/whisp allebei meka rushen...
mijn lane feed hun lane aangezien we geen antwoord hebben, huskar doet wat failganks top en bot, en lich en whisp noemen iedereen noob en idiot...
uiteindelijk spenderen ze hun tijd in de fountain met wards en couriers kopen.
ik kon ze wurgen
[ Voor 24% gewijzigd door M4DMan op 21-06-2013 10:49 ]
PSN - ps4 : sir_kowlier
Tsjah je weet wat ze zeggen. Voor iedere keer dat je vanguard koopt roep je de curse over jezelf af om de volgende 10 games te verliezen...Postius schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:15:
http://dotabuff.com/matches/224312493
Ik heb me gister weer helemaal kapot gelachen. Speelde een game met Furrry, ik was bristleback. Als je wilt lachen moet je van ongeveer 10min de replay is kijken. Tot 7x toe ofzo probeert het vijandelijk team me massaal dood te maken (4/5 v 1) en het lukt ze iedere keer NET niet en ze sterven allemaal, hahahaha. Zo geweldig.
Ik heb ook al wat coms bans gehad. Dat hele rating systeem van valve werkt voor geen ruk, ik heb het sterke vermoeden dat levels ook worden meegenomen wat nergens op slaat. Maar ik zit echt op het niveau dat helemaal nergens op slaat. Als ik mid ga, koop ik voor mezelf een courier en wards. Dat niveau zit ik te spelen, echt om te huilen. En kan je wel 15/2/20 winnen met zeus, zo snel gaat je rating nie omhoog in dota. Af en toe is echt niet leuk meer. Ik heb dus vrienden die net een weekje dota spelen. En ik zweer het je als ik zeg dat ik daar liever mee team! Waarom? Omdat die gewoon een beetje nadenken, met support spelen, en wards kopen etc. Maar de hoeveelheid russen mensen zonder verstand is wel heel groot.
Juistem. Russische IPs restricten/bannen van Europe servers lost direct dit probleem opPostius schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:15:
Maar de hoeveelheid russen mensen zonder verstand is wel heel groot.
Want dat maakt het zo leuk voor de nieuwe spelers die nu gestomped worden door iemand met ~2000 games ervaring. Daar word de community inderdaad veel beter vanM4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:43:
[...]
Gelukkig heb ik nu een leuk team gevonden waarmee ik vaak op een smurf account samen speel, altijd leuk en gezellig, en ondertussen een beetje coachen. Team VILF, props
Dat zou je inderdaad denken ja, maar je wordt gematched naar je skill, dus dat betekent dat er in vrijwel iedere game in het andere team ook iemand zit die een smurf account heeftYogoi schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:34:
[...]
Want dat maakt het zo leuk voor de nieuwe spelers die nu gestomped worden door iemand met ~2000 games ervaring. Daar word de community inderdaad veel beter van
Wat voor instelling? Dat ik er een schurft hekel aan heb om van de 20 matches er 16 te verliezen door inadequate mofo's die totaal niet weten wat ze doen? Ik zeg zo vaak dat ik het niet erg vind om te verliezen, mits het potje gebalanceerd is en het een leuke spannende match is. Maar stomp na stomp na stomp door brainless kaka's, fok die shitFeralio schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:35:
Met zo'n instelling is het natuurlijk vragen om een communications ban, ik heb er zelf nog nooit een gehad. Alleen aan het begin van de beta heb ik even in de LPQ gezeten. En ben het inderdaad wel met Yogoi eens, smurf accounts zijn niet echt een goede oplossing.
[ Voor 41% gewijzigd door M4DMan op 21-06-2013 14:41 ]
M4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:36:
[...]
Dat zou je inderdaad denken ja, maar je wordt gematched naar je skill,
http://dotabuff.com/players/133456069
[...]
Wat voor instelling? Dat ik er een schurft hekel aan heb om van de 20 matches er 16 te verliezen door inadequate mofo's die totaal niet weten wat ze doen?
[ Voor 19% gewijzigd door microoo op 21-06-2013 14:46 ]
En je punt is? De voornaamste reden dat ik die account heb aangemaakt is om de leuke en aardige mensen van team VILF enigszins te coachen en dingen uit te leggen etc. Als ik dat op mijn main account doe is het onmogelijk, dan worden ze gematcht tegen mensen met 400/500+ wins en leren ze totaal niks
Ja, en ik kan ook de plek innemen van een feedende support, zodat hij niet meer feed. Of de plek innemen van een mid player die niet gankt. Of de plek innemen van een spammende Rus en Engels spreken. Of de plek innemen van een support die last hits contest, om zo ruimte te geven voor een carry die farm nodig heeft. Je noemt 1 ding van de waslijst die ik opnoemmicrooo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:44:
Ja maar als je constant zelf dood gaat doordat je geen wards hebt, zou je die misschien ook zelf eens kunnen kopen. Ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen-principe enzo. Of support picken als het je zo frustreert dat niemand anders dat doet.
[ Voor 12% gewijzigd door M4DMan op 21-06-2013 14:52 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Feralio op 21-06-2013 14:52 ]
Ik heb een hartstikke leuke tijd met deze mensen, ze hebben het spel goed door, luisteren goed en pikken dingen heel snel op. Hoe zou ik op een andere manier met hen kunnen spelen, zonder dat het de matchmaking verpest? Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik zie geen andere optie. Of ik moet expres gaan feeden of alleen maar support spelenFeralio schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:51:
Maar daarmee zorg je er ook juist voor dat de matchmaking niet klopt. Je speelt namelijk zelf ver boven het niveau van die andere mensen, waardoor zij ook sneller hoger instromen en het verhaal weer opnieuw begint.
Dit is ook een probleem met F2P, je kan gewoon een account aanmaken en mensen lopen trashen. Natuurlijk is het niet de bedoeling, maar de mogelijkheid is er wel.
(Ik snap het wel, maar kijk er ook eens met een andere blik naar)
Dat valt wel mee hoor, van de tig potjes die we gespeeld hebben, hebben er ook genoeg verlorenFeralio schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:51:
Maar daarmee zorg je er ook juist voor dat de matchmaking niet klopt. Je speelt namelijk zelf ver boven het niveau van die andere mensen, waardoor zij ook sneller hoger instromen en het verhaal weer opnieuw begint.
Dit is ook een probleem met F2P, je kan gewoon een account aanmaken en mensen lopen trashen. Natuurlijk is het niet de bedoeling, maar de mogelijkheid is er wel.
(Ik snap het wel, maar kijk er ook eens met een andere blik naar)
Check mn Dotabuff en kijk 1 voor 1 de matches van afgelopen weekend. Heel misschien dat je mn frustratie dan enigszins snapt. Kom dan aub terug en zeg dat het aan mij ligtmicrooo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:54:
Ja ik noem een ding inderdaad. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zoiets iedere game gebeurt. Uiteraard krijg ik ook wel eens een Rus in mijn team of iemand die niet weet wat die doet. Maar het allerbelangrijkste blijft toch denk ik dat men niet meteen moet gaan lopen ragen als er wat fout gaat. Ik doe dat eigenlijk nooit en ipv daarvan vraag ik vriendelijk of ze dit of dat misschien kunnen doen, volgende keer wellicht zo willen handelen etc.
Ik zou ook alles negeren en niets meer doen als iemand uit mijn team keihard gaat lopen ragen omdat ik iets in zijn ogen fout doe. Iedereen maakt fouten, deal with it, het is maar een game. Als je een communication ban krijgt zegt dit m.i. meer over jezelf dan over matchmaking/ teammaten.
erhmm.
Wij hebben als VILF wel eens een paar team matches gedaan... deze waren echt heeeeeel eenzijdigMultensor schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:00:
Dan moet je eigenlijk team matchmaking spelen (zelf nog nooit gedaan hoor). Denk dat daar mensen nog minste moeite hebben met slechte matchmaking. En dan is het ook echt nog team vs team. Misschien ook leuker voor jullie VILF team. maar ik weet niet of die team MM gaar is of niet en of daar uberhaupt wel teams op zitten. Beetje jammer als je 10 mins moet wachten
erhmm.
Ik snap niet helemaal waar je probleem zit, je winrate zit net onder de 50% dat wilt dus zeggen dat het matchmaking over het geheel genomen goed werkt. Ik ben het best met je eens dat potjes waarin je gestompt wordt (of waarin je stompt) niet leuk zijn, en ik heb zelf ook wel eens periodes dat je denkt dat er iets helemaal niet klopt en dan kan ik me ook flink ergeren. Dat kan soms pech zijn, dat kan aan je team liggen, dat kan aan jou liggen, de picks etc.M4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:58:
[...]
Check mn Dotabuff en kijk 1 voor 1 de matches van afgelopen weekend. Heel misschien dat je mn frustratie dan enigszins snapt. Kom dan aub terug en zeg dat het aan mij ligt
[ Voor 4% gewijzigd door Markofnikoff op 21-06-2013 15:12 ]
Geloof me, in ons geval is het echt een nadeelDemie schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:10:
Dat je (gericht aan M4DMan) denkt dat het anders werkt het denk ik voornamelijk te maken met confirmation bias. Het scheelt gewoon een hoop dat je in een (flinke, zo niet 5 man) stack speelt die vaker met elkaar speelt. Dan heb je automatisch een voordeel ten opzichte van de meeste tegenstanders.
[ Voor 9% gewijzigd door TheNephilim op 21-06-2013 15:18 ]
Het probleem zit er in dit geval voor mij in dat ik van de 20 potjes er 16 verlies. Dan gaat er mijns inziens iets niet goed met de matchmakingMarkofnikoff schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:10:
[...]
Ik snap niet helemaal waar je probleem zit
Ik heb nooit gezegd dat het anders werkt? Ik weet heel goed hoe het werkt, maar ik denk dat het hoe dan ook beter is dan op mijn main account met hen spelenDemie schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:10:
Dat je (gericht aan M4DMan) denkt dat het anders werkt het denk ik voornamelijk te maken met confirmation bias. Het scheelt gewoon een hoop dat je in een (flinke, zo niet 5 man) stack speelt die vaker met elkaar speelt. Dan heb je automatisch een voordeel ten opzichte van de meeste tegenstanders.
[ Voor 51% gewijzigd door M4DMan op 21-06-2013 15:21 ]
Maar als je er 16 van de 20 wint, gaat er dan ook iets niet goed met de matchmaking?M4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:18:
[...]
Het probleem zit er in dit geval voor mij in dat ik van de 20 potjes er 16 verlies. Dan gaat er mijns inziens iets niet goed met de matchmaking
je kan van de matchmaking niet verwachten dat als jij er 5 in a row verliest je dan opeens tegen nubs komt waardoor je er 'even' 1 kan winnen.M4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:18:
[...]
Het probleem zit er in dit geval voor mij in dat ik van de 20 potjes er 16 verlies. Dan gaat er mijns inziens iets niet goed met de matchmaking
En soms win je er 16 van de 20 anders zou je niet op bijna 50% winrate komenM4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:18:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 21-06-2013 15:24 ]
Ik zat voor afgelopen weekend over de 50% winrateMarkofnikoff schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:21:
[...]
En soms win je er 16 van de 20 anders zou je niet op bijna 50% winrate komen
Daar heb je ook wel gelijk in, en dat is hoe het match making op dit moment werkt. Je kunt als je aan het zoeken bent dat balkje zien, als dat heel groot worden dan worden de verschillen binnen de teams ook groter want dan worden de uitersten breder. Laten we ook niet vergeten dat het spel nog in Beta zit en er "maar" 300.000 mensen tegelijk online zijn. Als je dus in high skill level zit, wat laten we zeggen neerkomt op 20%-25% van de populatie (~65.000) dan zijn er dus niet bijster veel mensen waarmee je gematcht kunt worden op het zelfde moment als jij opzoek gaat naar een match op die server met die voorkeur instellingen.Postius schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:22:
Nouja opzich, zoals hier aangegeven wordt. Als het op het grote geheel op ongeveer 50% zit zit je wel goed natuurlijk. Maar veel verliezen is ruk, al maakt verliezen me niet eens uit. Het is gewoon frustrerend om met 4 carries continue te zitten en er echt geen kut van kunnen. Ik hou het er nog maar op dat ik vrij weinig games op mn account heb en het daardoor komt. Maar af en toe is het skill verschil binnen een team echt gigantisch. Niet alleen mezelf maar ik zie soms een lane combo waarin de ene speler duidelijker echt heel veel beter is dan nummer 2 en dat is toch apart.
Ik klikte net even snel door je profile en zag ergens al vrij snel ergens een winning streak van minstens 10 games.M4DMan schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:26:
[...]
Ik zat voor afgelopen weekend over de 50% winrateMaar daar gaat het niet om. Ik heb tot nu toe in die 2000+ matches nog nooit zo'n erge losing streak meegemaakt en ik heb tot nu toe ook nog nooit een winning streak meegemaakt die vergelijkbaar is (16 wins/4 losses).
Nee, maar die win betekent wel dat je interne rating waarschijnlijk omhoog is gegaan. Oftewel: Valve denkt dat je beter bent. Dat betekent automatisch dat je tegen betere spelers wordt gematched.Dus omdat ik mijn winrate eindelijk gelijk had betekent dat dat ik verplicht potje na potje moet verliezen? That's bullshit
Heb je mijn Dotabuff ook gezien? Inmiddels 33 wins tegen 47 losses. Dat begint nu een beetje bij te komen, maar dat was eerst echt dramatisch. Dus we kunnen toch wel stellen dat de matchmaking in Dota 2 nog niet is wat het moet worden.Demie schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:37:
[...]
Ik klikte net even snel door je profile en zag ergens al vrij snel ergens een winning streak van minstens 10 games.
[...]
Nee, maar die win betekent wel dat je interne rating waarschijnlijk omhoog is gegaan. Oftewel: Valve denkt dat je beter bent. Dat betekent automatisch dat je tegen betere spelers wordt gematched.
Vervolgens kan dit weer betekenen dat die net iets beter zijn dan jij, of dat je met iets slechtere teammates wordt gezet om dat verschil goed te maken.
Uiteindelijk zal >90% van de mensen ongeveer rond de 50% win rate hangen. Alleen de allerbesten en allerslechtsten zullen daarboven/daaronder komen (45- en 55+.)
Zoals ik al zei: het gemiep hier klinkt mij vooral als confirmation bias in de orenEn dat komt van iemand die zich ook kan ergeren aan matchmaking en verschrikkelijke losing streaks.
Ja maar dat komt doordat je een nieuw spel speelt met een hele steile leer-curve. Ik heb nu een winrate van 53,5% (TheNephilim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:41:
[...]
Heb je mijn Dotabuff ook gezien? Inmiddels 33 wins tegen 47 losses. Dat begint nu een beetje bij te komen, maar dat was eerst echt dramatisch. Dus we kunnen toch wel stellen dat de matchmaking in Dota 2 nog niet is wat het moet worden.
Gegeven dat de game nog beta is, verwacht ik dat ze het wel voor elkaar hebben bij release. Smurfs blijven natuurlijk een probleem, een nieuwe Steam account is zo gemaakt. Ik verwacht dat ze daar vrij weinig tegen kunnen doen. Aan de andere kant, mensen zullen wat meer 'stats-ge*l' worden als het spel eenmaal uit is. Dus zou je zeggen dat er minder smurfaccounts gemaakt worden en dan is het slechts een topje van een hele grote berg.
^^ Dat het bij begint te komen laat al zien dat er iig iets werkt toch?TheNephilim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:41:
[...]
Heb je mijn Dotabuff ook gezien? Inmiddels 33 wins tegen 47 losses. Dat begint nu een beetje bij te komen, maar dat was eerst echt dramatisch. Dus we kunnen toch wel stellen dat de matchmaking in Dota 2 nog niet is wat het moet worden.
erhmm.
Je bevestigt precies wat ik zegTheNephilim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:41:
[...]
Gegeven dat de game nog beta is, verwacht ik dat ze het wel voor elkaar hebben bij release. Smurfs blijven natuurlijk een probleem, een nieuwe Steam account is zo gemaakt. Ik verwacht dat ze daar vrij weinig tegen kunnen doen. Aan de andere kant, mensen zullen wat meer 'stats-ge*l' worden als het spel eenmaal uit is. Dus zou je zeggen dat er minder smurfaccounts gemaakt worden en dan is het slechts een topje van een hele grote berg.
Moet je aan Tharulerz vragenMultensor schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:43:
[...]
^^ Dat het bij begint te komen laat al zien dat er iig iets werkt toch?
Misschien moet het nog beetje getweaked worden ja, maar 10 man bij elkaar brengen die allemaal even goed izj nis bijna niet mogelijk. Bij 1v1 games is dat natuurlijk makkelijker te doen. Ik wil wel eens weten waar die rating over gaat en hoe ze rekening houden met full stacks etc.. Waar is dat algorithme.
Dat zou kunnen, ben denk ik teveel verwend door de StarCraft 2 matchmakingDemie schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:45:
[...]
Je bevestigt precies wat ik zegToen je begon zat je namelijk bij de slechtste 5%. Nu je wat beter begint te worden corrigeert het zichzelf weer. Ik durf te beweren dat wanneer je blijft spelen je binnen een paar maanden gewoon net als de rest rond de 50% hangt.
Verwijderd
zelfs bij sc2 zaten er soms wel uitschieters bij van 10+ lose streaks... vooral omdat mental attitude daar een grotere impact heeft op je performance.TheNephilim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:46:
[...]
Dat zou kunnen, ben denk ik teveel verwend door de StarCraft 2 matchmaking
ik stond na 100+ games op 27% winst.TheNephilim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:41:
[...]
Starcraft werkt precies hetzelfde, met als kanttekening:TheNephilim schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:46:
[...]
Dat zou kunnen, ben denk ik teveel verwend door de StarCraft 2 matchmaking
[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 21-06-2013 20:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq