Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Stop nu toch eens met winrate te zien als een measure voor skill. Ik kan perfect profiles aanduiden die een 50% winrate hebben die in de top 1% zitten, net zoals er mensen zijn die een 65% winrate hebben die in de bottom 50% zitten (maar weliswaar met weinig matches played)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Krijgt iemand ook steeds random d/ces? Gewoon uit het niets bam, game shuts down...en niet alleen ik, net een game waar iedereen wel minimaal 1x d/ced is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Ik had net wel een game waarin 4 tegenstanders random dc'd werden. Zelf nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
net in onze game ook 3 disconnects.
Ik hoor pussy vragen of ik ook freeze en plotseling 3 spelers disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:17
Ik had het gister ook weer in een (tweakers) game. Overkomt me af en toe. Game sluit gewoon in 1 keer helemaal af. Sinds een update aantal weken terug last van gekregen, maar 't komt niet heel vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Tharulerz schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:41:
Stop nu toch eens met winrate te zien als een measure voor skill. Ik kan perfect profiles aanduiden die een 50% winrate hebben die in de top 1% zitten, net zoals er mensen zijn die een 65% winrate hebben die in de bottom 50% zitten (maar weliswaar met weinig matches played)
Volgens mij zeggen we juist dat een winrate van 50% 'correct' zou zijn over langer termijn omdat dat in zou houden dat je gemiddeld met dezelfde skill speelt.
(postius maakt ene iets andere opmerking maar daar sta ik niet achter :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Winrate en skill kun je niet vergelijken. Je speelt namelijk in een team van 5. Mensen spelen vaak of zelfs altijd samen / in een team. Ze communiceren beter en zijn beter op elkaar ingespeeld. Beetje oneerlijk als je dan tegen zo'n team moet terwijl je zelf 2 russen bij je hebt die geen woord Engels kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik vraag me af wanneer ik voor het eerst in een team komt met een bloodseeker die niet de Carry van de tegenstander silenced met z'n skill. Echt hoe weinig kun je het snappen.. :').
Michielodc schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:12:
Winrate en skill kun je niet vergelijken. Je speelt namelijk in een team van 5. Mensen spelen vaak of zelfs altijd samen / in een team. Ze communiceren beter en zijn beter op elkaar ingespeeld. Beetje oneerlijk als je dan tegen zo'n team moet terwijl je zelf 2 russen bij je hebt die geen woord Engels kunnen...
Dat zal net zo vaak in je voordeel als nadeel werken.

[ Voor 57% gewijzigd door Postius op 23-06-2013 15:38 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:29
Het is ook altijd wat met dit kutspel :(

Zit ik na veel tijd net eindelijk eens in een goeie matchup, waar ik voor mezelf ook nog eens een lekkere game speel. Tijdens het potje zelf disconnecte iedereen tig keer, waarbij mijn dota ook ineens uit het niets verdween. Staan we op het punt hun basis binnen te gaan, knalt de server er ineens uit, weg potje!

Ik overweeg om het spel maar te deïnstalleren, want de laatste tijd wordt ik er alleen maar agressief van...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Morax schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:57:
Het is ook altijd wat met dit kutspel :(

Zit ik na veel tijd net eindelijk eens in een goeie matchup, waar ik voor mezelf ook nog eens een lekkere game speel. Tijdens het potje zelf disconnecte iedereen tig keer, waarbij mijn dota ook ineens uit het niets verdween. Staan we op het punt hun basis binnen te gaan, knalt de server er ineens uit, weg potje!

Ik overweeg om het spel maar te deïnstalleren, want de laatste tijd wordt ik er alleen maar agressief van...
Ik speel de game dan ook niet alleen meer als team, maar gewoon lekker met mij zelf of met een vriend. Niet ergeren aan team mates, gewoon brainless spelen. Winnen of verliezen het maakt mij geen drol uit, zo lang ik maar een beetje mijn ding kan doen :) Het blijft maar een spelletje!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Gisteren nog mooi even een paar potjes gespeeld met z'n vijven. Helaas de laatste best eenzijdig verloren, maar een potje daarvoor was echt wel close. Meer kills aan onze kant, maar ze hadden de sidelanes gewoon een stuk beter gepushed. Onze Ancient ging helaas eerder kapot. Qua kills stonden we voor, was een mooie match! ^^

http://dotabuff.com/matches/227274422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

TheNephilim schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:38:
Gisteren nog mooi even een paar potjes gespeeld met z'n vijven. Helaas de laatste best eenzijdig verloren, maar een potje daarvoor was echt wel close. Meer kills aan onze kant, maar ze hadden de sidelanes gewoon een stuk beter gepushed. Onze Ancient ging helaas eerder kapot. Qua kills stonden we voor, was een mooie match! ^^

http://dotabuff.com/matches/227274422
Jup, zeker een mooi potje haha, super spannend :P Net verloren tijdens een base rush, teveel mega-creeps aan onze kant helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Postius schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:37:
Ik vraag me af wanneer ik voor het eerst in een team komt met een bloodseeker die niet de Carry van de tegenstander silenced met z'n skill. Echt hoe weinig kun je het snappen.. :').

[...]

Dat zal net zo vaak in je voordeel als nadeel werken.
Ligt er maar helemaal aan tegen welke carry je staat en wat de situatie is. Echt heel vaak zal het echt wel helpen om de carry te silencen..

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Yeeee, heb nu 501 502 mensen gereport!

[ Voor 13% gewijzigd door Michielodc op 26-06-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hele dikke game gespeeld! ^^

Dotabuff: http://dotabuff.com/matches/228833014

Stream (met TS): http://nl.twitch.tv/trxnephilim/c/2481778

Bewerken met Twitch editor lijkt niet goed te gaan, geen audio. Dus hier rauwe video: http://nl.twitch.tv/trxnephilim/b/422215873

[ Voor 51% gewijzigd door TheNephilim op 26-06-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Speel nog maar wat langer, dan merk je vanzelf wel dat 8-5-27 nog lang niet "heel dik" is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
sandah88 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:17:
Speel nog maar wat langer, dan merk je vanzelf wel dat 8-5-27 nog lang niet "heel dik" is ;)
Kan ook gewoon zijn dat het een hele leuk game was.
'dik' zegt namelijk niet zoveel anders dat hij het leuk vind. En dat is en blijft het belangrijkste in dota2, plezier hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Yogoi schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:19:
[...]

Kan ook gewoon zijn dat het een hele leuk game was.
'dik' zegt namelijk niet zoveel anders dat hij het leuk vind. En dat is en blijft het belangrijkste in dota2, plezier hebben :)
Jij begrijpt m, was echt een vet potje idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nieuwe patch notes.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
Update Notes - June 26, 2013
GAMEPLAY
- Ancient Apparition: Fixed being able to heal under Ice Blast with Armlet and Morph.
- Beastmaster: Fixed Primal Roar push and slow radius being slightly too small.
- Brewmaster: Fixed Primal Split's Pulverize damage not affecting magic immune.
- Dazzle: Fixed Poison Touch being dodgeable.
- Dazzle: Fixed Poison Touch not resetting its max slow/stun effect when refreshed on a target.
- Dazzle: Fixed Poison Touch sometimes dealing 7 damage ticks instead of 8.
- Dazzle: Fixed Shadow Wave being unable to bounce to allied invulnerable/sleeping units.
- Enchantress: Fixed Untouchable not affecting Spirit Bear and Golem.
- Enchantress: Fixed Impetus not doing damage at very large distances instead of being capped.
- Gyrocopter: Fixed a minor issue with Rocket Barrage doing 31 rockets instead of 30.
- Gyrocopter: Fixed Call Down 50% slow happening on second impact if you were already slowed by the first (instead of 20%).
- Gyrocopter: Fixed Flak Cannon hitting Familiars.
- Invoker: Fixed Ghost Walk not affecting units like Golem, Primal Split, etc.
- Kunkka: Fixed Torrent not dealing its damage over multiple instances.
- Lifestealer: Fixed Feast's lifesteal component still happening while doomed.
- Lifestealer: Fixed Infest visual effect stuttering behind the Infested unit.
- Medusa: Fixed Splitshot missing 24 aoe.
- Necrolyte: Fixed being able to dispel Reaper's Scythe.
- Pugna: Fixed Nether Ward degen aura not working against Magic Immune.
- Sniper: Fixed Headshot's Trueshot component not working with Illusions.
- Viper: Fixed Corrosive Skin working against allied damage.
- Viper: Fixed Corrosive Skin being purgable.
- Witch Doctor: Fixed Paralyzing Casks sometimes ending prematurely when it's current target goes invis or blinks.
- Witch Doctor: Fixed Paralyzing Casks ending once any target it bounces on has Linken's Sphere.
- Tranquil Boots: Fixed heal getting dispelled when Bladefury or Repel is used.
- Tranquil Boots: Fixed showing active icon state while it is disabled on Illusions.

COMMUNITY
- Added support for forming and managing Guilds. Guild Leaders invite, kick, promote, and demote members. Officers can invite members. There's a guild message that can be edited, a logo specified, and a chat channel.
- Added the ability to open a party to a guild, which allows members of a specified guild to freely join the party. Players can browse open guild parties that are available to them.
- Open guild parties can now have a description.
- Fixed bug allowing extra bonus report submissions.
- Capped maximum bonus report submissions at 2.

UI
- Quick Cast keybindings added for items.
- Quick Cast bugs fixed: courier keybinding conflict and blank Invoker recipes.

SPECTATING
- Many tweaks have been done to Directed Camera framing.
- Also tweaks to how the Director chooses shots while in the middle of a fight.

AUDIO
- Fixed some FoW interactions with Kunkka's ability SFX.

VISUALS
- Updated to higher fidelity Sniper model.
- New Sniper model uploaded for the workshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Dus, tijd voor een GoT guild in DotA dan maar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26

Multensor

wtf

Fiole schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:21:
Dus, tijd voor een GoT guild in DotA dan maar? :D
Yup, gaan we morgen aanmaken ;). Je ziet de invite wel verschijnen :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 22:17
nice - mogelijk kunnen we dan vaker guild potjes doen in plaats van bloody randoms soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Kan het vandaag dan noch niet Multesnor?
Duuuurrt lang :(
pfft multesnor kan ook helemaal niets...

[ Voor 42% gewijzigd door Anvesi op 27-06-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Fiole schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:01:
Kan het vandaag dan noch nog niet Multesnor?
Duuuurrt lang :(
pfft multesnor kan ook helemaal niets...
Ben ook benieuwd, speel DoTa erg casual de laatste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:31
Multensor schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:28:
[...]

Yup, gaan we morgen aanmaken ;). Je ziet de invite wel verschijnen :D
Ik ook, ik ook, ik ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
M4DMan schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:33:
[...]

Jij begrijpt m, was echt een vet potje idd :P
Helemaal gelijk mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Zit heel even de VOD te kijken en zie meteen dat je in de lane de ion shell op de vijandelijke DK doet. Dat zou ik nooit doen, Dark Seer is juist zo sterk omdat hij de farm van melee carries erg kan tegengaan. Gooi hem op de tweede melee creep en zorg dat je in exp range blijft. Zo kan je zelfs 1vs2 een lane goed winnen.

Later in teamfights, doe de Ion Shell op jezelf of bijvoorbeeld op de axe, een taunt en ze pakken meteen daar heel veel damage van.

Vanguard zou ik ook alleen halen als je het in de eerste tien minuten van het spel haalt, ik zag dat je hem deze game op de 40 minute mark kocht, dan heeft het niet veel zin meer. Je had de hp regen niet nodig, en dan had je eerder een heart kunnen bouwen van die vit booster.

Verder kun je als OD zijnde makkelijk je orb aanhouden op autocast. Als je essence aura level 4 hebt en meer dan 1000 mana, kun je in principe nooit OOM raken.

Nog een algemene tip: zorg dat jullie wards krijgen! Als je t2 probeert te siegen in mid, zet een ward op die hoge toren met dat oogje erop, zo kun je zoveel makkelijker een pickoff krijgen.

Zijn een paar kleine tips.

Verder deed je het goed hoor! Mooie vacuums, jullie hadden ook goed AOE team :).

[ Voor 3% gewijzigd door Forn op 27-06-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Forn schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:17:
Zit heel even de VOD te kijken en zie meteen dat je in de lane de ion shell op de vijandelijke DK doet. Dat zou ik nooit doen, Dark Seer is juist zo sterk omdat hij de farm van melee carries erg kan tegengaan. Gooi hem op de tweede melee creep en zorg dat je in exp range blijft. Zo kan je zelfs 1vs2 een lane goed winnen.

Later in teamfights, doe de Ion Shell op jezelf of bijvoorbeeld op de axe, een taunt en ze pakken meteen daar heel veel damage van.
Wat bedoel je met 'DK'? Dat had ik in het begin nog niet zo door nee, inderdaad op Axe was een goed idee!
Vanguard zou ik ook alleen halen als je het in de eerste tien minuten van het spel haalt, ik zag dat je hem deze game op de 40 minute mark kocht, dan heeft het niet veel zin meer. Je had de hp regen niet nodig, en dan had je eerder een heart kunnen bouwen van die vit booster.
Klopt, wist niet zo goed wat ik moest kopen. Qua items heb ik ook nog een boel te leren. Heart of Terrasque dus beter idee, ok.
Verder kun je als OD zijnde makkelijk je orb aanhouden op autocast. Als je essence aura level 4 hebt en meer dan 1000 mana, kun je in principe nooit OOM raken.
OD? :+
Nog een algemene tip: zorg dat jullie wards krijgen! Als je t2 probeert te siegen in mid, zet een ward op die hoge toren met dat oogje erop, zo kun je zoveel makkelijker een pickoff krijgen.
Probeer er op te letten, schiet er soms gewoon bij in door alle dingen die er gebeuren moeten. Je bedoeld met die hoge toren, rechts boven de secret shop (radiant side) bij de rivier toch?
Verder deed je het goed hoor! Mooie vacuums, jullie hadden ook goed AOE team :).
Thanks voor je review! ^^ Was een leuk potje om te spelen, kon zelf gewoon goed de voordelen van bepaalde acties zien. In sommige games heb je al snel het idee dat je niet echt wat ziet van wat je allemaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 13:44
Obsidian Destroyer ;).

[ Voor 10% gewijzigd door JeVader op 27-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Outworld Devourer :9
Fixed (Het blijft wel Dota 2, niet DotA)

[ Voor 8% gewijzigd door Feralio op 27-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 13:44
Haha, die ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Zijn afkortingen voor heroes, DK = Dragon Knight en OD = Outworld Devourer.

Warden is nog best lastig. Probeer er in te houden dat je early game in ieder geval rune wards hebt, dat wil zeggen een ward waar je een van de twee plekken kan zien waar een rune spawnt. Verder zijn die ogen op de map wel een goede indicatie waar je de wards goed neer kan zetten. Dat komt echt met ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Forn schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:57:
Zijn afkortingen voor heroes, DK = Dragon Knight en OD = Outworld Devourer.

Warden is nog best lastig. Probeer er in te houden dat je early game in ieder geval rune wards hebt, dat wil zeggen een ward waar je een van de twee plekken kan zien waar een rune spawnt. Verder zijn die ogen op de map wel een goede indicatie waar je de wards goed neer kan zetten. Dat komt echt met ervaring.
Jup, ik speel ook vrijwel altijd met hen mee en doe mn best om alles zo goed mogelijk in de gaten te houden. Maar soms zijn potjes zo lastig dat ik niet op alles tegelijk kan concentreren en schiet t er wel s bij in :P Anyways, team VILF is zeer goed bezig, ze gaan echt hard vooruit :D Ben wel n beetje trots op ze <3 En ik denk dat de meesten hier wel weten dat ik niet de makkelijkste ben om mee samen te spelen, ze houden t goed vol met me :P BREWMASTER, GET BACK MAN, AIAIAIIII

[ Voor 11% gewijzigd door M4DMan op 27-06-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

M4DMan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:09:
[...]

Jup, ik speel ook vrijwel altijd met hen mee en doe mn best om alles zo goed mogelijk in de gaten te houden. Maar soms zijn potjes zo lastig dat ik niet op alles tegelijk kan concentreren en schiet t er wel s bij in :P Anyways, team VILF is zeer goed bezig, ze gaan echt hard vooruit :D Ben wel n beetje trots op ze <3 En ik denk dat de meesten hier wel weten dat ik niet de makkelijkste ben om mee samen te spelen, ze houden t goed vol met me :P BREWMASTER, GET BACK MAN, AIAIAIIII
Aiaiaiai, haha! :p Gaat mooi zo, al zul je het soms moeilijk hebben met die vervelende meiden :+ Tenminste, dat kan ik me zo voorstellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
M4DMan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:09:
[...]

Bloedfanatiek, maar daar zijn we nu wel aan gewend.. Het leert echt een stuk makkelijker met een personal coach die altijd wel in is voor een game.
Heb een winrate van 47,7%, dus ik ga de goede kant op nu.
Dit is trouwens mijn dotabuff profiel: http://dotabuff.com/players/129735375
Wat lief van je, dat je wel een beetje trots op ons bent O-)

Ai ai ai, ik kan niet de hele avond dota spelen. :+
TheNephilim schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:31:
[...]

Aiaiaiai, haha! :p Gaat mooi zo, al zul je het soms moeilijk hebben met die vervelende meiden :+ Tenminste, dat kan ik me zo voorstellen :X
Meh.... Ik lees ook mee hoor :>

[ Voor 23% gewijzigd door Mjetterd op 27-06-2013 17:36 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Ik wil ook dat dat coaching systeem een keer komt.
Ik ben niet de beste speler maar me winrate is positive en kan op een vriendelijke manier aan nieuwe spelers uitleggen hoe je wat kunt doen en dat ze niet teveel vast in bepaalde patronen zoals sommige mensen moeten komen.
En duidelijk maken dat er genoeg dombo's rondlopen die je gaan uitschelden voor geen/weinig reden maar dat er ook aardige mensen zijn.

Zoals die prophet van X tijd terug welke eiste dat de hele jungle inclusief pullcamp van hem was (vanaf lvl 1). Na het camp stacken clearde hij het en omdat ik de farm aan de carry gaf had ik totaal geen geld. En dan gaan zeiken dat ik wards moet kopen...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

TheNephilim schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:31:
[...]

Hahaha nee hoor, nothing I can't handle :P
Mjetterd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:32:
[...]
Bloedfanatiek, maar daar zijn we nu wel aan gewend.. Het leert echt een stuk makkelijker met een personal coach die altijd wel in is voor een game.
Heb een winrate van 47,7%, dus ik ga de goede kant op nu.
Dit is trouwens mijn dotabuff profiel: http://dotabuff.com/players/129735375
Wat lief van je, dat je wel een beetje trots op ons bent O-)
Speel laatste tijd bijna niet meer op mn main account, met jullie is veel gezelliger :P

[ Voor 47% gewijzigd door M4DMan op 27-06-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, ik dacht, eindelijk de Guild optie actief. Zo na het zien van die patch notes, maar dat is nog steeds niet het geval :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
TheNephilim schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:44:
Wow hey, ik dacht, eindelijk de Guild optie actief. Zo na het zien van die patch notes, maar dat is nog steeds niet het geval :o
nee is pas morgen ;)
Feralio en ik zullen morgen ochtend de guild aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:49
Gister een episch potje gespeeld met Naga Siren. Mijn team was ontzettend hard aan het verliezen, we bakten er allemaal vrij weinig van. Het hele andere team kwam op mid, ik ging er al vanuit dat dit de laatste zou zijn. Totdat we Weaver van de tegenstander uitschakelde.... wat is dat nou voor paars ding op de grond?....

Ja. Die idioot had een Divine Reaper gekocht, en die had ik onbewust opgepakt. Daarna sloeg het potje compleet om. Ik kon na een kort farmrondje heel wat leuke items kopen, en heb binnen 10 minuten vrijwel alleen die hele basis gesloopt :D

Excuus van Weaver? "You were stealing my kills all the time" 8)7

http://dotabuff.com/matches/229489657

[ Voor 3% gewijzigd door Mythling op 28-06-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Yogoi schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:49:
[...]

nee is pas morgen ;)
Feralio en ik zullen morgen ochtend de guild aanmaken.
De patch is er nog steeds niet dus de guild is ook nog niet aangemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Haha gisteren weer een leuk potje als furion split pushen, ik moet echt stoppen met brainless pushen. Ik was er gisteren niet helemaal bij. Maar dit potje was aardig spannend!
http://dotabuff.com/matches/229640562

Wel een aantal failz met die orchid, in totaal echt maar 4 potjes als furion gespeeld dus ging nog wel aardig lekker :p.

Haha laatste ook 2 gingantisch lange potjes, echt heel leuk om te spelen:
Hier werd enemy magnus toch iets te dik en faalde ik behoorlijk hard met mijn stuns
http://dotabuff.com/matches/228781964

Tips voor laatste potje woorden gewaardeerd!

[ Voor 4% gewijzigd door Lampiz op 28-06-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Lampiz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:15:
Haha gisteren weer een leuk potje als furion split pushen, ik moet echt stoppen met brainless pushen. Ik was er gisteren niet helemaal bij. Maar dit potje was aardig spannend!
http://dotabuff.com/matches/229640562
Zelf zou ik sheepstick ipv ultstick nemen.
Met splitpushen zorg je er soms sowieso al voor dat de rest vna het team minder makkelijk farm kan krijgen en met een ultstick helemaal. Zeker als je ultstick als een van je laatste items gekocht hebt dan is het gewoonweg niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
En de guild is aangemaakt, kan geen mass invite doen, spam mij \ Demie \ Micro maar in het GoT channel voor een invite. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Feralio op 28-06-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gister nog wat leuke games gespeeld met Demie/Micro/Socro/Morax/MultiSchnor. Waren spannende games, en goeie games! Vooral de laatste was apart. Wij verloren early en mid game redelijk (maar niet heel hard), dat je het gevoel hebt dat het "all uphill" is zeg maar. En toen na onze eerste set rax te verliezen hadden we een redelijke brilliante teamfight (o.a. dankzij Morax als DS). Dark seer pullde ze allemaal naar elkaar, een wall erbij, een golem erop, een life stealer erin en het was 1 om 5 kills! (de enige die consequent dood ging was ik geloof ik haha, gooi je golem krijg 4 assists/kills en sterf!). Na dat team gevecht nog een paar goede gehad en uiteindelijk na 68 min ofzo de overwinning uit het vuur gesleept! Echt alleen gewonnen omdat we uiteindelijk beter teamfighten, dat was wel nice.

http://dotabuff.com/matches/230418410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
<3 meepo games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Zit vanaf net ook in de GoT channel, mijn ign is Skele.
Als iemand een keer wil spelen moet je maar een gil geven :)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

GoT hoeft niet meer als je gewoon de GoT guild joined. Eigen chat. :)

Handig als dat in de OP en quickreplywarning ding komt lijkt me. Alleen mods kunnen de quickreplygeval wijzigen lijkt me?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Mag ik er ook bij jongens :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
code: Changelog 6.78c DotA
1
2
3
4
5
6
7
* Rage cooldown increased from 15 to 17 seconds
* Flamebreak cooldown increased from 11 to 14
* Tether movement bonus decreased from 20% to 17%
* Living Armor damage block instances from 7 to 4/5/6/7
* Chemical Rage bonus HP reduced from 300/600/900 to 250/500/750
* Gyrocopter attack range reduced from 375 to 365
* Team 2 now bans second instead of first in Ban Phase #2. (All other phases and orders are the same)

Denken jullie dat er veel aan de meta gaat veranderen (wanneer deze overkomt naar DotA2)? Zie niet echt rare dingen, maar kleine nerfs voor de belangrijkste hero's op dit moment

[ Voor 0% gewijzigd door Gert Pronk op 01-07-2013 10:26 . Reden: Lijst netjes maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Gert Pronk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:23:
code: Changelog 6.78c DotA
1
2
3
4
5
6
7
* Rage cooldown increased from 15 to 17 seconds
* Flamebreak cooldown increased from 11 to 14
* Tether movement bonus decreased from 20% to 17%
* Living Armor damage block instances from 7 to 4/5/6/7
* Chemical Rage bonus HP reduced from 300/600/900 to 250/500/750
* Gyrocopter attack range reduced from 375 to 365
* Team 2 now bans second instead of first in Ban Phase #2. (All other phases and orders are the same)

Denken jullie dat er veel aan de meta gaat veranderen (wanneer deze overkomt naar DotA2)? Zie niet echt rare dingen, maar kleine nerfs voor de belangrijkste hero's op dit moment
Wellicht dat we alleen Tree wat minder gaan zien denk ik. Zijn living armor is eigenlijk zijn enige nuttige skill, en die wordt nu redelijk generfed. Verder vind ik het wel mooie subtiele nerfs die de meta niet echt gaan veranderen naar mijn idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Morax schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:51:
[...]

Wellicht dat we alleen Tree wat minder gaan zien denk ik. Zijn living armor is eigenlijk zijn enige nuttige skill, en die wordt nu redelijk generfed. Verder vind ik het wel mooie subtiele nerfs die de meta niet echt gaan veranderen naar mijn idee :)
Denk dat de nerf voor tree inderdaad wel erg zwaar is, denk dat je minimaal lvl 8/9 moet zijn voordat je nu dus het zelfde aantal instances hebt als bij lvl 1 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
http://nl.twitch.tv/beyondthesummit

Na'Vi vs Tongfu voor de Alienware cup! Nu is de eerste match van BO3. Erg vette game tot nu toe! Kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Michielodc schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:42:
http://nl.twitch.tv/beyondthesummit

Na'Vi vs Tongfu voor de Alienware cup! Nu is de eerste match van BO3. Erg vette game tot nu toe! Kijken!
Ik kijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Ingame gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Nee, via de link die ik erbij had gezet :D Was echt super zieke game!!! Zoals de commentator al zei: deze game herinner je voor maanden als het al niet jaren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Neenee, via Twitch deze keer hehe :P Maar zieke match inderdaad, match 2 upcoming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Hoe join ik de GoT guild? moet ik daar een invite voor krijgen ofzo?

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
blamauci schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:55:
Hoe join ik de GoT guild? moet ik daar een invite voor krijgen ofzo?
Je kan mij / Micro / Multensor / Demie / Phyt / Fiole wel even poken wanneer we online zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

of mij! Ik log wel even op dota, blamuaci, zit je in het GoT channel of wat is je steamID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Fiole schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:04:
of mij! Ik log wen even op dota, blamuaci, zit je in het GoT channel of wat is je steamID?
Steam ID is atm Dragon Chrysophy volgens mij.
'
zit volgens mij in het Got channel en uhm ook in de Got groep onder zelfde naam

[ Voor 14% gewijzigd door blamauci op 02-07-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

had je toegevoegd, moet je wel accepteren :P
Of join chat channel "GoT", dan kan ik je vanaf daar inivten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

COMMUNITY
- Implemented more lenient algorithm for communication bans that takes into account how many games are played.
- Reset communication ban lengths if a player has not been banned in two weeks.
- Reset all existing communication bans as part of the recent algorithm changes.

Goed nieuws voor mij muhahaha })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Fiole schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:16:
had je toegevoegd, moet je wel accepteren :P
Of join chat channel "GoT", dan kan ik je vanaf daar inivten
Ja ik heb nou geaccept ik zat in een game dus kreeg de invite niet binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
M4DMan schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:53:
COMMUNITY
- Implemented more lenient algorithm for communication bans that takes into account how many games are played.
- Reset all existing communication bans as part of the recent algorithm changes.

En net te laat voor mij :/ Ik heb gisteren een comm ban gekregen van 168 uur terwijl ik volgens mij helemaal niet zo extreem bezig was in de chat.

Edit: nvm, lees net het derde punt pas :D

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 02-07-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

M4DMan schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:53:
COMMUNITY

Slecht nieuws voor je Russische tegenstanders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
hahaha Russen zijn echt zon beetje het enige obstakel om dit spel te leren. Die wartaal die ze typen maakt het altijd zeer makkelijk om te communiceren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Morax schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:29:
[...]

En net te laat voor mij :/ Ik heb gisteren een comm ban gekregen van 168 uur terwijl ik volgens mij helemaal niet zo extreem bezig was in de chat.

Edit: nvm, lees net het derde punt pas :D
Mazzel Morax :D. Niks raars gebeurt tijdens onze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

TheNephilim schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:35:
[...]

Slecht nieuws voor je Russische tegenstanders :+
Wahahaha! Rus? Insta-report! Altijd van te voren vragen wie er Rus is zodat je meteen kan reporten. Gewoon omdat ze Rus zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 02-07-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat waren weer enkele bijzondere potjes gisteren, maar wel een aantal keer de tegenstanders mooi ingemaakt! ^^ Treant is inderdaad erg sterk, gisteren twee keer als Treant Protector gespeeld en beide keren gewonnen. Je kunt iedereen makkelijk healen, het kost ook bijna geen mana en ze gaan gewoon niet dood. Ben heel benieuwd wat het na de nerf doet.

http://dotabuff.com/matches/233566125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Oke, ik heb deze clip nu al vele malen achter elkaar gekeken en hij is echt geniaal hehe. Heerlijk stukje feel-good DotA _O-

YouTube: Dota 2 Auto Tune Fun!

Props naar Chelle voor t vinden hiervan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:47
M4DMan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:52:
Oke, ik heb deze clip nu al vele malen achter elkaar gekeken en hij is echt geniaal hehe. Heerlijk stukje feel-good DotA _O-

YouTube: Dota 2 Auto Tune Fun!

Props naar Chelle voor t vinden hiervan :P
Hahahaha holy shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Hoe zal dat zijn om daar bij in te zitten? Maar wel leuk om terug te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Het is weer een leuk avondje:

- Eerste game verloren simpelweg door retarded feeders
- Tweede game ook verloren, omdat top heeft gefeed op een lane tegen een WR en een lone druid die niet eens zijn beer had de hele game lang...

Ik kan serieus soms zo agressief worden van dit spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Morax schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 00:48:
Het is weer een leuk avondje:

- Eerste game verloren simpelweg door retarded feeders
- Tweede game ook verloren, omdat top heeft gefeed op een lane tegen een WR en een lone druid die niet eens zijn beer had de hele game lang...

Ik kan serieus soms zo agressief worden van dit spel :(
YouTube: Blending in with the Russians (Dota 2)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
M4DMan schreef op zondag 07 juli 2013 @ 11:03:

YouTube: Blending in with the Russians (Dota 2)

:P
Hahaha dat filmpje is geniaal.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
stiekem erg grappig inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Het was gisteren weer pet met de servers. Een aantal keren een disconnect midden in een game, waarin het net even lekker ging. Uiteindelijk kregen we één win en twee losses toe gewezen. Erg jammer!

Ook nog even de Alienware Cup gekeken. De laatste match tussen Na'Vi en LGD. Het was een ontzettend lange match, met onvriendelijke pauzes en een aantal standoffs. Wel leuk om te zien hoe geduldig ze zijn, met ruim 60 minuten op de teller nog maar 2 tegen 8 kills.

Zelf ook nog wel wat leuke games gespeeld, heb ondertussen ruim 50 verschillende heroes gespeeld, in ruim 120 matches. Er begint een beetje ervaring in mijn spel te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Leuk... hele alienware cup ook niet meer leuk om te kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 08-07-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Net 10 guides doorgelezen.

Vanavond maar eens installeren en met bots beginnen... :)
Daarna maar eens (vd week) een potje online proberen. Zal wel een flink aantal keer Noob om de oren krijgen, maar dat overleef ik ook wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hij zegt geen eens de winnaar en bovendien is de pot gisteren al gespeeld en is dit een dota 2 topic. Ik vind dat dit wel moet kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Vinno schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:25:

Daarna maar eens (vd week) een potje online proberen. Zal wel een flink aantal keer Noob om de oren krijgen, maar dat overleef ik ook wel weer :P
Probeer is de nieuwe geupdatet Tutorial, ze hebben nu heel veel goede basis dingen toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

The Chosen One schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:59:
Leuk... hele alienware cup ook niet meer leuk om te kijken.
Eeeeuh, het was een live stream, kun je die later nog kijken dan? Daarnaast geef ik inderdaad niet zoveel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

JerX schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:45:
[...]

Probeer is de nieuwe geupdatet Tutorial, ze hebben nu heel veel goede basis dingen toegevoegd! :)
Ja ik moest hiervan ook de eerste twee missies doorspelen, voordat ik überhaupt in het hoofdmenu kwam, dit was niet te skippen :)

Toch gister 3 potjes gewaagd, 1 gewonnen en 2 verloren.
Was toch echt overduidelijk dat ik niet de enige noob was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Kan ik ook een invite krijgen voor de GoT guild?
Of is die groep waar ik me nu bij heb aangesloten op Steam hetzelfde?

Mijn Steam = 0615Vinno
Ingame is het gewoon Vinno

Spelen jullie veel met elkaar? Lijkt me namelijk stuk leuker dan random potjes. Ik probeerde wel veel te communiceren, maar kreeg niet echt veel reactie zeg maar...

[ Voor 11% gewijzigd door Vinno op 09-07-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Vinno schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:25:

Probeer inderdaad de tutorial eens. Mega uitgebreid (tov van de vorige) en geeft je een goed gevoel van de basics. Zitten ook, na afronding van de eerste paar basic steps en uitleg, practise matches met (easy) bots in.

In geval van vragen let me know (na afronding van de tutorial en de bijbehorende bot matches), sta open voor coaching (Steam: Ranx).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

RDDD schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:22:
[...]

Probeer inderdaad de tutorial eens. Mega uitgebreid (tov van de vorige) en geeft je een goed gevoel van de basics. Zitten ook, na afronding van de eerste paar basic steps en uitleg, practise matches met (easy) bots in.

In geval van vragen let me know (na afronding van de tutorial en de bijbehorende bot matches), sta open voor coaching (Steam: Ranx).
Ja gedaan gister :)
Heb je toegevoegd op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Die tutorial, dat duurt echt wel even wil je die op 100% krijgen zeg. Je moet (in totaal) 15 matches spelen tegen bots en dan nog 10 tegen echte spelers. Dat tegen echte spelers 'Limited heroes' is gewoon via de matchmaking, het duurt echt eeuwen voor je daar een match vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26

Multensor

wtf

Maar als je daar mee klaar bent heb je eem mooi rugzakje voor in de grote boze wereld dnek ik zo :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Gisteren echt een leuke game gehad, begon met een Queen of pain als feeder, die leaved na 0-6.
Gelukkig was ik al een beetje fed, en met Sniper is dat gewoon slecht nieuws voor de enemy :P.
http://dotabuff.com/matches/238023488

@Vinno, als je begint met het echte werk, zou ik eerst beginnen met Find a match solo,
Dan heb je in ieder geval geen kans dat je tegen stacked teams komt, wat soms wel wat moeilijker kan zijn ivm beter teamwork. Daarbij is tegen bots oefenen goed om je lasthits te oefenen, want daar zijn ze best wel goed in :). En het pakje dat je krijgt voor Sniper voor het finishen van heel de tutorial ziet er best nice uit!

[ Voor 22% gewijzigd door Robbie.b op 09-07-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
TheNephilim schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:11:
Die tutorial, dat duurt echt wel even wil je die op 100% krijgen zeg. Je moet (in totaal) 15 matches spelen tegen bots en dan nog 10 tegen echte spelers. Dat tegen echte spelers 'Limited heroes' is gewoon via de matchmaking, het duurt echt eeuwen voor je daar een match vind.
Tegelijkertijd een mooie oplossing voor smurf accounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Ondanks dat ik mezelf na 500+ potjes wel ervaren mag noemen (nog steeds geen pro ;) ) heb ik ook ff de tutorial half doorlopen, ik geloof dat ik bij de derde missie zelfs een mooie blauwe sniper cloak kreeg :) Kun je nog meer items scoren met de tutorial?

Verder als je een compendium bezit moet je absoluut eens compendium match proberen, je krijgt dan 450% bp bonus, gegarandeerd een playercard, redelijke balance qua heroes, je eerste match een smeevil treat om de color te veranderen en elke week weer een andere setup. Tot dusver beleef ik er veel plezier aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Shady15 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:29:
Ondanks dat ik mezelf na 500+ potjes wel ervaren mag noemen (nog steeds geen pro ;) ) heb ik ook ff de tutorial half doorlopen, ik geloof dat ik bij de derde missie zelfs een mooie blauwe sniper cloak kreeg :) Kun je nog meer items scoren met de tutorial?

Verder als je een compendium bezit moet je absoluut eens compendium match proberen, je krijgt dan 450% bp bonus, gegarandeerd een playercard, redelijke balance qua heroes, je eerste match een smeevil treat om de color te veranderen en elke week weer een andere setup. Tot dusver beleef ik er veel plezier aan :)
Enige nadeel aan zo'n comendium match is dat bijv deze week (Flipside vs Rox.xis ofzo?) de picks belachelijk zijn. de dire winnen 90% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Je kan het complete setje van Sniper krijgen als je alles doet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Hele reden dat ik met 700+ potjes Dota2 (en een veelvoud van dat getal aan DoTA games) ook de tutorial speel - unieke Sniper gear! Je krijgt idd 1 item per afgerond 'grote' stap (10x mid lane only, 5x full match vs easy bots, 10x full match limited heroes).

Limited heroes MM is btw een ramp - het duurt helemaal niet lang om een match te vinden, maar je hebt maar 2 type spelers: ervaren spelers die een nieuwe mode willen proberen (en/of een Sniper item willen voor de lulz) én newbies (wat natuurlijk logisch is). De range qua MMranking is gewoon veel groter (door het geringe aantal spelers voor de mode).

Gister een match met 2 gasten waarvan het hun 5e resp 2e match was. Enorm grappig, maar na 15 minuten opgegeven haha.

Ik moet er nog 5 :).

[ Voor 4% gewijzigd door RDDD op 09-07-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Op het scorebord, aan het einde van een spel, staat K/D/A
Dit is neem ik aan Kills Deaths en Assist (?)

Waarop is een assist gebaseerd? Dan je iemand hebt geraakt vlak voordat hij sterft?
Of dat je iemand hebt gestunned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Assist is dat je iets hebt gedaan om een kill te scoren, dus idd een stun of damage. Assist gold wordt verdeeld onder alle ally's in 1200 units range, ongeacht of deze damage hebben gedaan. Is dus alleen maar een statistiek. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Feralio op 09-07-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vinno schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:23:
Op het scorebord, aan het einde van een spel, staat K/D/A
Dit is neem ik aan Kills Deaths en Assist (?)

Waarop is een assist gebaseerd? Dan je iemand hebt geraakt vlak voordat hij sterft?
Of dat je iemand hebt gestunned?
Assist -> iedereen die bij heeft gedragen aan de kill maar niet de killing blow had.

De grootste tip die ik je kan geven, GEBRUIK HOTKEYS. Voor mij is dit na 10+ jaar online gamen zo normaal maar ik kom er nog vaak achter dat er veel mensen zijn die voor alles de muis gebruiken. Leer de meeste hotkeys van het spel (print ze een keer uit). En stel ze in zoals je ze fijn vindt. Gebruik hotkeys voor ALL je skills en all je items in je inventory. Je kan beter meteen in het begin alvast maar wennen.
Vinno schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:04:
[...]

Okay thnx!

En dan nog ander vraagje, zat een beetje te zoeken over die item drops.
Maar je hebt dus altijd aan het einde van een potje kans op een item drop?
Is dat gewoon alles wat je ook kan kopen in de Dota Store?
Ja

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 09-07-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Postius schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:19:
[...]

Assist -> iedereen die bij heeft gedragen aan de kill maar niet de killing blow had.

De grootste tip die ik je kan geven, GEBRUIK HOTKEYS. Voor mij is dit na 10+ jaar online gamen zo normaal maar ik kom er nog vaak achter dat er veel mensen zijn die voor alles de muis gebruiken. Leer de meeste hotkeys van het spel (print ze een keer uit). En stel ze in zoals je ze fijn vindt. Gebruik hotkeys voor ALL je skills en all je items in je inventory. Je kan beter meteen in het begin alvast maar wennen.
Okay thnx!

En dan nog ander vraagje, zat een beetje te zoeken over die item drops.
Maar je hebt dus altijd aan het einde van een potje kans op een item drop?
Is dat gewoon alles wat je ook kan kopen in de Dota Store?
Pagina: 1 ... 41 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers