“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Het is echt een leuke hero. Je hebt er als team geen ruk aan, aangezien je met techies altijd een eigen spel zit te spelen, maar hij is wel erg leuk.
Eerste potje als Bane gespeeld...hilarische momenten, probeer je een team mate te redden door de enemy te sleepen, denkt ie dat een stun is ofzo? Dus hij weer terug lopen en hitten hehe
Tweede potje als crystal maiden dat ging toch wel net wat beter..al kwam het waarschijnlijk om de andere spelers gewoon beter waren
Blijft wel een leuk spelletje.
The first casualty in war is always the truth...
Ik denk dat het je nog tegen gaat vallenRub3s schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:13:
Haha, dan hebben we niks meer om naar uit te kijken
Het is echt een leuke hero. Je hebt er als team geen ruk aan, aangezien je met techies altijd een eigen spel zit te spelen, maar hij is wel erg leuk.
Doe vanavond mee met whiskey Dota dan!Jumpiefox schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:19:
Gisteren me steam account terug gekregen woohoo, gelijk een paar potjes gespeeld..damn toch nog ff wennen bak er nog maar bar weinig vanaf. Weet ook nog niet of ik de hele art stijl wel vet vind. Vind HON er in ieder geval beter uitzien (wat stoerder/grover) Dota lijkt zo "wazig"?
Eerste potje als Bane gespeeld...hilarische momenten, probeer je een team mate te redden door de enemy te sleepen, denkt ie dat een stun is ofzo? Dus hij weer terug lopen en hitten hehe
Tweede potje als crystal maiden dat ging toch wel net wat beter..al kwam het waarschijnlijk om de andere spelers gewoon beter waren0/2/18 ofzo.
Blijft wel een leuk spelletje.
haha is dat nu een wekelijks iets wat ik ben begonnen? nice
Ik ben er vanavond ook wel denk ik maar pas om 22:30 ofzo.
Hoe laat begint zoiets? En wat is het precies
maar vandaag heb ik eerst wat sociale zaken zodat ik pas 22:30 ofzo thuis ben.
dus ik join wel als ik thuis kom.
[ Voor 6% gewijzigd door Yogoi op 17-05-2013 12:32 ]
erhmm.
Ik verwachtte al niet te veel spannends. The International is nu natuurlijk begonnen, en ze zullen niet teveel wijzigingen door willen voeren tijdens zo'n groot toernooi. Ik verwacht de eerste redelijke patch notes pas weer na The InternationalFeralio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:23:
Nieuwe Patch notes:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 GAMEPLAY - Elder Titan: Fixed Ancestral Spirit giving vision to Elder Titan while dead. - Elder Titan: Fixed Earth Splitter being placed slightly too far forward. - Elder Titan: Fixed Natural Order not getting upgraded on the Ancestral Spirit if it was already in the air. - Elder Titan: Fixed Natural Order sometimes not getting applied before Ancestral Spirit's damage. - Ursa: Fixed Fury Swipes stack getting dispelled with Magic Immunity. PERFORMANCE - Added vsync support to windowed modes. - Reduced memory fragmentation. COMMUNITY - There are now 6 broadcaster channels. - Added map ping throttling for communication banned players. INTERNATIONAL COMPENDIUM - Now highlights Compendiums that are gifts from other players. - Updated with new stretch goals. - Prize pool now displays how much the Compendium owner has contributed. DOTA ECONOMY - Particles on unusual couriers work again. - Strange items that count things other than kills work again.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik denk dat we 6.78 parity + 2-3 heroes krijgen na de qualifiers persoonlijk.Morax schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:03:
[...]
Ik verwachtte al niet te veel spannends. The International is nu natuurlijk begonnen, en ze zullen niet teveel wijzigingen door willen voeren tijdens zo'n groot toernooi. Ik verwacht de eerste redelijke patch notes pas weer na The International
Ik denk ook dat na de Qualiefiers een aantal heroes bij komen zodat teams nog ruimsschoots de tijd hebben om te oefenen met deze heroes.Feralio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Ik denk dat we 6.78 parity + 2-3 heroes krijgen na de qualifiers persoonlijk.
Al zou het wel leuk zijn om te zien hoe teams om gaan met nog wat last-minute veranderingen
Zou wel voor een spannend toernooi zorgen. Maar nog veel belangrijker, wanneer komt de centaur warchief nou eindelijk eens in CMDemie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:46:
Ik denk dat die heroes wel toe worden gevoegd, maar nog niet aan de toernooi CM.
Al zou het wel leuk zijn om te zien hoe teams om gaan met nog wat last-minute veranderingen
Nieuwe heroes EN items.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik ben nog geen potje tegen gekomen waar niet als een kleutercreche werd gezeurd omdat ik toevallig voor het eerst het spel speel. Ik ken die characters niet, ik weet niet wat de gebruikelijke tactieken zijn, laat staan hoe ik om moet gaan met characters bij de tegenstander. Ik weet net wat creeps zijn, dat ik zoveel mogelijk achter ze moet blijven, zo snel mogelijk de juiste gear moet verzamelen (welke dat precies is, geen idee) en dat ik torens moet verdedigen.
Zo is iedereen toch ooit eens begonnen aan het spelletje??
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Uiteindelijk wordt het allemaal wat duidelijker en hoe meer je speelt, hoe meer je snapt en hoe leuker / interresanter dat het wordt. Het klopt inderdaad dat de MOBA scene in z'n geheel één grote kleuterklas is, vol met veel gehuil, drama en gezeik....mja daar valt weinig aan te doen.
Yap en de community is erger dan xbox live of PSN, dus add mij maar (steam:zniperwolf655). Wil je wel het eea uitleggen, eerst wat leesvoer:DFKT schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:38:
Ben het spel eens gaan proberen. Geen ervaring met DOTA, geen ervaring met MOBA's (dat is dit toch?). Leuk spelletje, concept bevalt me beter dan verwacht, ziet er goed uit... maar dat eeuwige GEZANIK! "OMFG he's level 1", "Why isn't he communicating", "You suck", etc. etc.
Ik ben nog geen potje tegen gekomen waar niet als een kleutercreche werd gezeurd omdat ik toevallig voor het eerst het spel speel. Ik ken die characters niet, ik weet niet wat de gebruikelijke tactieken zijn, laat staan hoe ik om moet gaan met characters bij de tegenstander. Ik weet net wat creeps zijn, dat ik zoveel mogelijk achter ze moet blijven, zo snel mogelijk de juiste gear moet verzamelen (welke dat precies is, geen idee) en dat ik torens moet verdedigen.
http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Leest makkelijk weg en pakt echt heel veel aan, awesome guide. Met beetje speedreaden kom je veel bekende situaties tegen en het is ook gelijk toe te passen. Cu on!
Verwijderd
Wat gaan nu precies de kosten worden? Heb geen zin om (net als bijvoorbeeld met WoW) een abo te betalen. Een eenmalige donatie is verder prima.
Ziet er verder prima uit! League of legends is ook erg tof, maar dota ziet er gewoon beter uit, en ik hoop er wat minder kids te vinden die zomaar afk gaan omdat mama boos is.
Het spel is officieel inderdaad in Beta, maar de invites zijn met een klein beetje zoeken makkelijk te vinden (ik heb er zelf nog 15 om uit te delen).Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:13:
Begrijp ik het goed dat deze game nog niet gereleased is? De officiele site is nogal onduidelijk hierin. En het was ooit aangekondigd om begin 2012 te releasen.
Wat gaan nu precies de kosten worden? Heb geen zin om (net als bijvoorbeeld met WoW) een abo te betalen. Een eenmalige donatie is verder prima.
Ziet er verder prima uit! League of legends is ook erg tof, maar dota ziet er gewoon beter uit, en ik hoop er wat minder kids te vinden die zomaar afk gaan omdat mama boos is.
Wanneer het spel officieel wordt gereleased wordt het gratis, waarbij ze geld verdienen met micotransacties. De spullen die je kan kopen zijn echter alleen cosmetisch van aard
Verwijderd
Het zijn alleen maar cosmetic items, aller heroes zijn standaard beschikbaar. En valve houd het wel beschikbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:40:
Ok, dus exact de zelfde insteek als LoL dan. Op zich prima, zolang ook de champions allemaal gratis toegankelijk zijn. Wat ik wel apart vind, is dat er al van alles te koop is (meerdere soorten keys, champions) in de shop. Waarom zou je investeren in een beta-spel, waarvan je niet zeker weet of het nog ingame is bij de uiteindelijke release.
En met compendium krijg je battle bonus, een hud en binnenkort ook een taunt item.
En online spelen moet je niet doen tot dat je wat met bots hebt gespeeld, gespectate en wat youtube vids/guides hebt bekeken. Dan ben je ook gelijk 10 keer beter dan de rest die speelt.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
speel nu veel smite, en lol pakt me niet zo.
maar dota vind ik erg leuk.
nu alleen het probleem, ik kom alleen maar ik games waar mensen van mijn team het binnen 10 min voor gezien houden. zo kom ik natuurlijk nooit hoger.
zou het tof vinden om eens met wat mensen van hier te spelen kijken of ik nog wat kan leren.
maar ik wil zo graag eens een potje afmaken.
mijn steam is skinny666
Ik heb je added.sk1nny666 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:50:
maar ik wil zo graag eens een potje afmaken.
mijn steam is skinny666
Nooit problemen om met nieuwe mensen te spelen als ze daardoor blijven
Vooral zorgen dat je alle heroes kent en de skills en weet wat die hero doet voor je en of hij jou kan killen etc. Map awareness etc
Vooral veel spectaten voor de knowledge daarvan en dan beetje oefenen met bots en dan online voor de rest.
ik suck dus dat komt goedThe Chosen One schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:20:
Je moet ook niet met mensen gaan spelen die echt veel meer wins hebben hoor. Tenminste als je echt net nieuw bent en niet alles kent. Dan zit je weer met mensen die gewoon veel beter zijn.
Bij dota is het best ernstig, en al helemaal met mensen die het beter weten. Op een zeker punt negeer je gewoon zulke dingen.DFKT schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:38:
Ben het spel eens gaan proberen. Geen ervaring met DOTA, geen ervaring met MOBA's (dat is dit toch?). Leuk spelletje, concept bevalt me beter dan verwacht, ziet er goed uit... maar dat eeuwige GEZANIK! "OMFG he's level 1", "Why isn't he communicating", "You suck", etc. etc.
Soms speel ik met Pro's of met KS-gasten. Maar als ik met me vrienden speel (trage reactive en farming for 100 rapiers...) doe ik gewoon mijn ding...

Ben Centaur Warrunner... En de gasten waar ik tegen speelde waren best goed nog. Dus ga gewoon spelen vroeg of laat bereik je je "glazen" plafond. Gewoon negeren. Want als ze "gematched" zijn met jou, is het dan vaak dat ze zelf heel slecht zijn.
Het enige waar ik van baal is dat er geen 'surrender' of iets dergelijk is. Ook het vinden van de 'chat to all' is nog niet gelukt, dat moet iets met SHIFT zijn ofzo?
We hadden gisteren al een gefrustreerde tegenstander, die overigens aan het verliezen was, maar we konden geen van allen reageren op z'n; "Come alone instead of with 3 or more." Tjah...
just wow....
zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Deed een solo que in de regular MMing. Kwam met 2 groepjes van 2 mensen.
Ze vroegen of ik Omni wilde spelen, best geen enkel probleem.
We hadden:
Medusa, Omni, Shadowshaman, NaturesProphet en Leshrec.
Ik ging dus top supporten. logisch op zich, zou hard support spelen.
Kom ik op top aan, sta ik solo want medusa gaat junglen en lvled als eerste splitshot.
Sta ik dus tegen een dragon knight en death prophet, yay....
Leshrec mid en shadow shaman solo hard lane want de prophet besloot ook te junglen.
Oh en bloodseeker was al lvl 3 voordat shadow shaman op de lane aankwam. (geen idee wat die aan het doen was)
De game was dus gewoon al verloren voor we begonnen waren
Als cherry ging medusa pull camp proberen te doen, was bijna dood en toen kwam death prophet aanlopen doet 1 wave en first blood.... (Oh en onze nature prophet lvlde eerst teleport en ging dood door hard camp creeps....)
ik heb wel eens fails mee gemaakt maar dit moet toch haast wel opzettelijk zijn geweest? zo slecht kun je niet zijn... (waren spelen met tussen de 100 en 230 wins)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| GAMEPLAY - Elder Titan: Fixed Natural Order not upgrading on Elder Titan. - Elder Titan: Fixed Ancestral Spirit waking up units that were hit by the Spirit Stomp. - Elder Titan: Fixed Ancestral Spirit having the wrong radius while returning after it expired. - Fixed Shadow Blade incorrectly revealing its owner on secondary attack types if they occurred after the fade time. UI - The combat log is now localized. - The Watch tab will now default to the Tournaments sub-tab if there is a live match. - Added an automatic "(idle)" tag in Rich Presence for players that are AFK. - Tournaments are now sorted by their last game played. - Fixed a bug where notifications of item purchases didn't work if the courier did the purchase. - Fixed bug where chat ban notifications weren't displaying hours left correctly. PERFORMANCE - Reduced memory usage. AUDIO - Updated Nightstalker ultimate sound and made it global for teammates. - Fixed Mana Leak target sound. - Fixed Dust sound. |
Hele game; YouTube: Alliance vs DK (G-1 LAN Finals) [OMG STRAT]
Uniek stukje beginnend einde pick/ban fase; YouTube: Alliance vs DK (G-1 LAN Finals) [OMG STRAT]
En voor de zekerheid; niet naar de comments kijken, afhankelijk wat topvoted is kan het de game/moment spoilen.
[ Voor 13% gewijzigd door The Chosen One op 25-05-2013 00:34 ]
Verwijderd
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik speelde vroeger altijd op dota-league.com
Ik speel al een tijdje LoL, maar het associale gedrag en de grote hoeveelheid noobs is echt heel irritant!
Er zijn een aantal Inhouse leagues opgezet, echter vanuit Valve is er nog geen League systeem geïmplementeerd. Is wel in de maak voor zover wij weten. En Dota 2 kent ook wel wat van dat gedrag hoor, al moet ik zeggen dat het vooral erg is wanneer je net begint. Later valt het wel mee.Squishie schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:18:
Is er net zoals bij dota 1 een league systeem?
Ik speelde vroeger altijd op dota-league.com
Ik speel al een tijdje LoL, maar het associale gedrag en de grote hoeveelheid noobs is echt heel irritant!
Heeft iemand een link om dit te bevestigen? Lijkt me een beetje raar eerlijk gezegd, "guilds" in DotA2...The Chosen One schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:29:
Er komt een guild systeem aan dus dat zou daar ook mooi bij aansluiten.
http://www.cyborgmatt.com...-2/#unreleased-ui-updatesFiole schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:36:
[...]
Heeft iemand een link om dit te bevestigen? Lijkt me een beetje raar eerlijk gezegd, "guilds" in DotA2...
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Dan vind ik dat heroes of newerth het veeeel beter en toeganklijker heeft gemaakt kwa items die je kan "verdienen/kopen". Vind de prijzen eigenlijk best ziek.
Je vind de items ook gewoon hoor (behalve de nieuwst series). Zo heb ik ook een inventory vol met items, heb hier echter maar weinig dingen van gekocht, enkel af en toe een Tournament ticket.Jumpiefox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:53:
Ben ik de enige die de prijzen in de store belachelijk vind? What the hell....15euro voor een setje armor
Dan vind ik dat heroes of newerth het veeeel beter en toeganklijker heeft gemaakt kwa items die je kan "verdienen/kopen". Vind de prijzen eigenlijk best ziek.
[ Voor 12% gewijzigd door Feralio op 27-05-2013 15:58 ]
In HON kreeg ik "silver" per gewonnen match waar je dan gewoon zelf items mee kon kopen hehe, imo een beter system dan de huidige random low rate drops? Ach jahh, boeiuh i guessFeralio schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:56:
[...]
Je vind de items ook gewoon hoor (behalve de nieuwst series). Zo heb ik ook een inventory vol met items, heb hier echter maar weinig dingen van gekocht, enkel af en toe een Tournament ticket.
Sowieso niet beter. DotA is op dit moment zo goed omdat ze er ook veel geld in kunnen stoppen. Daarnaast heb ik zelf maar 1 set gekocht en ti3 compendium en heb zo'n 150 items(zonder kisten). Je krijgt dus genoeg items.Jumpiefox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:32:
[...]
In HON kreeg ik "silver" per gewonnen match waar je dan gewoon zelf items mee kon kopen hehe, imo een beter system dan de huidige random low rate drops? Ach jahh, boeiuh i guesscosmetisch only anyway.
Daarnaast was het bij HoN ook anders. Ik had het, toen het in de beta zat, gekocht voor 30dollar en dota is FTP. Uiteindelijk werd HoN ook ftp, maar toen was het grote deel al overgestapt. Op dit moment werkt een FTP game met ingame items die je echt kunt kopen een stuk beter.
Dit gebeurde tegen mij in een game, maar dan deden Ursa en Skeleton King het met zijn tweeen (!!!). Op youtube ook wel te vinden.The Chosen One schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:33:
Absoluut geweldige game van DK vs [A] Best of 1.
Hele game; YouTube: Alliance vs DK (G-1 LAN Finals) [OMG STRAT]
![]()
Uniek stukje beginnend einde pick/ban fase; YouTube: Alliance vs DK (G-1 LAN Finals) [OMG STRAT]
En voor de zekerheid; niet naar de comments kijken, afhankelijk wat topvoted is kan het de game/moment spoilen.
Weer eens wat anders dna de radio aanzetten terwijl je de avond moet werken vanwege een release.
nee hoor ik ben geen addict....
YouTube: Dota 2 Fail - Any Last Word?
[ Voor 3% gewijzigd door JerX op 28-05-2013 22:19 ]
Ik post hier haast nooit, maar hoorde iets over het Dota 2 tweakers toernooi en zag dat hier nog wel wat mensen Dota 2 spelen.
Ik speel de laatste tijd weer wat actiever Dota 2 met wat vrienden, we spelen al lange tijd samen en hebben Dota 1 en HoN ook gespeeld (ook wat LoL zelfs). We willen nu in Dota 2 kijken of we een leuk teampje kunnen opzetten, maar hebben daar een 5e speler voor nodig.
We zijn allemaal vrij ervaren in MOBA/ARTS games en hebben onderling al goede communicatie. Op het moment spelen we erg regelmatig en spelen we ook op een goed niveau. Het is lastig een idee te geven van onze skill omdat we niet echt met toernooien hebben meegedaan. Desondanks, onze games zitten natuurlijk allemaal in de Very High skill bracket en wat maanden geleden, toen DB Rating net uitkwam, zaten we allemaal op 2.1k+. Sindsdien zijn we alleen maar beter geworden. Het is ook niet raar voor ons om in onze games een pro speler te zien.
We zoeken een 5e speler die de posities 4/5 (wellicht 3) kan spelen. We willen dan gewoon met online toernooien meedoen en op hoog competitief niveau proberen te komen.
Voel je je aangesproken? Voeg me dan toe op Steam (moritzlugt).
Ik hoop dat dit topic de juiste plek voor deze post is, zoniet hoor ik het graag en zal ik ergens anders posten.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| GAMEPLAY - Fixed illusions being able to upgrade to flying courier. UI - Added a spectator popup when Heroes acquire high end items. - Added a broadcaster menu (opened by clicking on the dota logo in the top right) that allows broadcasters to send generic stats, queries, and poll results to spectators. - The Spectator Smooth Drag setting is now preserved across runs. - Added notifications of item purchases in some cases. PERFORMANCE - Fixed a crash when starting replays on 32-bit versions of Windows. - Fixed a crash when changing window or screen resolution. - Fixed a crash when using alt-tab while running full screen. WORKSHOP - Added Itsy spider courier. AUDIO - Update Drums of Endurance cast sound. - Add secondary underscore for startup UI. |
http://www.playdota.com/changelogs/6.78
De cure voor 'cancer'-lancer- Echo Slam now considers illusions as heroes
Necrolyte
- Aghanim's Reaper's Scythe causes buyback to be disabled on heroes it kills for that death -> Is huge voor competitive play
Omniknight
- Added Aghanim's Scepter -> Guardian Angel AoE becomes global and affects buildings (including regen)
Silencer
- Added Aghanim's Scepter for Silencer -> Applies the current level of Curse of the Silent to all units and increases ultimate duration by one second.
Black King Bar
- Magic Immunity now has a 6th level of decrease
Bloodstone
- Initial charges increased from 6 to 8
- Can be activated to instantly kill yourself
Bottle
- While empty, Bottle causes couriers to move 30% slower
Dust of Appearance
- Now stacks in inventory
- Now slows heroes with an invisibility buff on them by 10%
Gem of True Sight
- Gem can no longer be destroyed
Gold for ending a spree changed from 50->400 (3x->10x) to 75->600 -> Deze snap ik niet helemaal, maar volgens mij krijg je nu meer gold voor het eindigen van een spree.
Van 100 naar 300!!! Beetje te grote sprong vind ik, had 150-200 beter gevonden. Of een 100-300 waarde afhankelijk van hoeveel waarde de items op de beer hebben (%).
Gem die niet meer destroyed kan worden vind ik eigenlijk jammer. Hoorde er gewoon bij. Ff proberen te destroyen voor je zelf dood gaat.
[ Voor 18% gewijzigd door The Chosen One op 30-05-2013 17:13 ]
Zelf ben ik er pas 22:20 denk ik maar i'm up for it
Je wordt gematched naar het niveau van je sterkste speler. Vandaar dat ik ook voor vrienden een smurf account heb. Wanneer je er namelijk net aan begint is het verschil anders veel te groot.TheNephilim schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:54:
Hoe zit het met de matchmaking in Dota2? Werkt die net zoals SC2? Wij hebben namelijk (vooral als team) veeeeel te goede tegenstanders. 12 gewonnen tegen 25 potjes verloren
We zijn allemaal gelijktijdig begonnen met spelen, dus heel veel verschil in skil is er niet. Ik denk dat we gewoon zo slecht zijn, dat er te weinig spelers zijn die nét zo slecht zijnFeralio schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:57:
[...]
Je wordt gematched naar het niveau van je sterkste speler. Vandaar dat ik ook voor vrienden een smurf account heb. Wanneer je er namelijk net aan begint is het verschil anders veel te groot.
Maarja, oefening baart kunst hè, dus wie weet word het nog eens wat

Gewoon inderdaad doorgaan. Dota 2 heeft nogal een aardige leercurve, maar het wordt alleen maar beter, vooral wanneer je met een vast clubje kan spelen.TheNephilim schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:02:
[...]
We zijn allemaal gelijktijdig begonnen met spelen, dus heel veel verschil in skil is er niet. Ik denk dat we gewoon zo slecht zijn, dat er te weinig spelers zijn die nét zo slecht zijn
Maarja, oefening baart kunst hè, dus wie weet word het nog eens wat
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Wij spelen meestal Single Draft. Je kunt er natuurlijk ook meerdere aanzetten.Postius schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:10:
IS AP de enige modi die gespeeld wordt? Moet zolang wachten als ik die niet aanklik. Maar heb helaas een hekel aan AP dus zet em nooit aan. Of is dit normaal (5min)? Heb al een poos niet meer gespeeld. Maar ik vond het bij hon zo jammer dat sinds er matchmaking was 80% van de spelers AP ging doen.
---
Btw, nog steeds het verliezen! Niet eens zo heel hard, maar toch...
Maar weet je ook waardoor je verliest? Zodra je dat weet kun je er aan gaan werken en even een flinke winningstreak opzetten.TheNephilim schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:25:
[...]
Btw, nog steeds het verliezen! Niet eens zo heel hard, maar toch...
En 6.78B Patch is nu ook in dota 2 Test Client. Praise the Icefrog!
[ Voor 9% gewijzigd door Feralio op 04-06-2013 07:44 ]
Ziten die nieuwe heroes van 6.78 er ook bij ?Feralio schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:36:
[...]
Maar weet je ook waardoor je verliest? Zodra je dat weet kun je er aan gaan werken en even een flinke winningstreak opzetten.
En 6.78B Patch is nu ook in dota 2. Praise the Icefrog!
Nee, we moeten zelfs nog de nieuwe heroes van 6.77 krijgen (Arc Warden en Winter Wyvern)randomice schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:41:
[...]
Ziten die nieuwe heroes van 6.78 er ook bij ?
Ja. komt meestal als ik met ene Feral.. speelFeralio schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:36:
[...]
Maar weet je ook waardoor je verliest? Zodra je dat weet kun je er aan gaan werken en even een flinke winningstreak opzetten.
En 6.78B Patch is nu ook in dota 2 Test Client. Praise the Icefrog!
Trouwens die bug flyingcourier zit er volgens mij nog steeds in wel handig
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Nee niet echt, zal eens replays gaan kijken als ik tijd heb. Voornamelijk is het toch vaak een keer doodgaan early game, of zo weinig health hebben (en geld) dat je terug moet naar de basis om te healen. Dat soort dingen 'snowball out of control' en dan is het gauw gebeurd.Feralio schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:36:
[...]
Daarnaast, een keer een misclick, op een creep ipv een vijandelijke hero. Ook weinig ervaring met de voorgeschotelde helden helpt niet. Maar dat is dan gewoon een stukje ervaring, komt vanzelf wel.
We winnen eigenlijk alleen als er een speler disconnected is in het andere team
Btw, ik speel ook StarCraft 2 en daar win ik nog wel eens. Gewoon 50/50 zeg maar, heb het idee dat de matchmaking daar beter is. Kan ook komen doordat er meer spelers zijn, Dota2 is natuurlijk nog beta.
BriljantTheNephilim schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:40:
[...]
erhmm.
Post anders eens een link naar je dotabuff profile, misschien dat daar ook wel wat duidelijke (beginners) foutjes in staan.TheNephilim schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:40:
[...]
Nee niet echt, zal eens replays gaan kijken als ik tijd heb. Voornamelijk is het toch vaak een keer doodgaan early game, of zo weinig health hebben (en geld) dat je terug moet naar de basis om te healen. Dat soort dingen 'snowball out of control' en dan is het gauw gebeurd.
Daarnaast, een keer een misclick, op een creep ipv een vijandelijke hero. Ook weinig ervaring met de voorgeschotelde helden helpt niet. Maar dat is dan gewoon een stukje ervaring, komt vanzelf wel.
Btw, ik speel ook StarCraft 2 en daar win ik nog wel eens. Gewoon 50/50 zeg maar, heb het idee dat de matchmaking daar beter is. Kan ook komen doordat er meer spelers zijn, Dota2 is natuurlijk nog beta.
Verwijderd
ze hadden eruit gehaald dat illusions de courier flying konden maken.Phyt_ schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:14:
[...]
Ja. komt meestal als ik met ene Feral.. speel![]()
Trouwens die bug flyingcourier zit er volgens mij nog steeds in wel handig
SC2 hoef je alleen maar te balancen voor 1 tegen 1. Met 5 tegen 5 en verschillende skill niveau's wordt dat een stuk lastiger.TheNephilim schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:40:
[...]
Nee niet echt, zal eens replays gaan kijken als ik tijd heb. Voornamelijk is het toch vaak een keer doodgaan early game, of zo weinig health hebben (en geld) dat je terug moet naar de basis om te healen. Dat soort dingen 'snowball out of control' en dan is het gauw gebeurd.
Handige site!Feralio schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:50:
[...]
Post anders eens een link naar je dotabuff profile, misschien dat daar ook wel wat duidelijke (beginners) foutjes in staan.
http://dotabuff.com/players/43819606
Moet nog wel even thuis iets aanzetten in de client zie ik net, dus hij is nog niet up-to-date.
Haha, ja we gaan gewoon door hè!Multensor schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:47:
[...]
Briljant. Naja oefenen, oefenen en oefenen. Ik weet niet meer hoe ik door dat begin ben heen gekomen
Dat is waar, maar Dota 2 team matches, die kunnen ze toch best aardig balancen zou je zeggen.Demie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:36:
[...]
SC2 hoef je alleen maar te balancen voor 1 tegen 1. Met 5 tegen 5 en verschillende skill niveau's wordt dat een stuk lastiger.
Dat maakt het juist moeilijker, omdat je niet meer individueel het niveau van de spelers kunt beoordelen.TheNephilim schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:08:
[...]
Dat is waar, maar Dota 2 team matches, die kunnen ze toch best aardig balancen zou je zeggen.
Sterker nog: wanneer je met meer dan 1 persoon een match zoekt probeert Valve dit te compenseren door iets betere tegenstanders te zoeken. Het zou nogal makkelijk zijn wanneer je ongeveer even sterke tegenstanders krijgt wanneer je met 5 man speelt en iets zoals Teamspeak gebruikt, omdat je dan veel meer organisatie/communicatie/kennis van je het gedrag van je medespelers hebt.
Voorbeeld: je zoekt met een vriend een match. Allebei hebben jullie een interne rating van 500 (ik roep maar wat.) Door een of ander wonder vinden ze bij Valve 8 andere mensen die ook aan het zoeken zijn naar een match met een rating van 500. Deze spelen allemaal alleen.
Is dit eerlijk? Waarschijnlijk niet, omdat je met vriend op Teamspeak zit, al 90 matches met die persoon hebt gespeeld en dus weet wat zijn algemene gedrag is, etc.
Valve probeert dit te compenseren door in het team van de tegenstander 2 individuele mensen te stoppen met een rating van 550. Uiteindelijk zit je dus in een team met een totale rating van 2500, terwijl de tegenstander een totale rating heeft van 2600. In een directe vergelijking qua rating is het dus niet helemaal eerlijk, maar Valve schat in dat jullie betere communicatie deze handicap ongeveer gelijk trekt.
Dit is maar een heel erg simpel en redelijk perfect voorbeeld. Probeer het je nu eens voor te stellen wanneer 1 persoon een rating heeft van 950, terwijl zijn vriend een rating heeft van 320, en dat er ergens anders ook een team is met hetzelfde probleem maar dan met 3 mensen, etc. Het is dus bijna onmogelijk om een eerlijke match te maken op die manier.
Je zult het dus regelmatig mee maken dat je met compleet idiote teammates opgescheept zit, terwijl de tegenstanders allemaal 5 keer zo goed lijken te zijn. Dat moet je maar voor lief nemen, want over het algemeen werkt het systeem over een langere periode gezien best goed. Uiteindelijk komen de meeste mensen rond de 50% winrate uit, behalve de bovenste en onderste 10% (ongeveer.)
Edit: dan neem ik nog niet eens in beschouwing dat je een fikse waslijst aan heroes hebt, met mensen die misschien die hero willen leren spelen en er dus nog geen kloot van kunnen. Een dergelijk spel balances is ontzettend moeilijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Demie op 04-06-2013 15:34 ]
Je bent zelf het probleem zoals je in je post al aangeeft. Je kwam eigenlijk mensen zoals je zelf tegen. En medium bots zijn al iets beters als het beginners niveau en hard bots al helemaal. Als je die aankan zul je weinig problemen hebben qua skill in de onderste regionen. De problemen liggen meestal meer ergens anders.Rub3s schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:07:
Ik heb trouwens respect voor de mensen die net beginnen met Dota. Ik had besloten om samen met een vriend een nieuw dota account te maken (nogal fout, weet ik): Geloof me, ik schat dat ongeveer 40% van de mensen het spel al heeeeeeeel veeeeeel hadden gespeeld, inclusief trilaners en junglers. Voor beginnende spelers zijn de eerste tig spellen denk ik echt een ware ramp
[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 04-06-2013 17:16 ]
We zitten inderdaad op Teamspeak! Als ik je verhaal goed begrijp, zou het zo moeten zijn dat we in teamgames makkelijkere tegenstanders krijgen dan in normale games. Puur omdat hij meetelt dat we een team zijn en daarop dus veel betere losse spelers bij elkaar raapt.Demie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:32:
[...]
Dat maakt het juist moeilijker, omdat je niet meer individueel het niveau van de spelers kunt beoordelen.
Wij komen inderdaad regelmatig level 1 spelers tegen, die ons keihard ownen, terwijl we zelf level 3-4 zijn. Nadeel van een gratis spelletje hè, iedereen kan gewoon even een nieuwe Steam account maken voor een 'rating' reset.Rub3s schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:07:
Ik heb trouwens respect voor de mensen die net beginnen met Dota. Ik had besloten om samen met een vriend een nieuw dota account te maken (nogal fout, weet ik): Geloof me, ik schat dat ongeveer 40% van de mensen het spel al heeeeeeeel veeeeeel hadden gespeeld, inclusief trilaners en junglers. Voor beginnende spelers zijn de eerste tig spellen denk ik echt een ware ramp
---
Btw, m'n DotaBuff profiel is ook up-to-date! ^^
http://dotabuff.com/players/43819606
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Oké, goed om te horen!Forn schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:24:
Ik heb even snel gekeken naar wat matches van je Dotabuff profiel, en in principe is er niet veel mis met je item builds/skill builds. Ik kan vanavond of morgen wel een paar matches doorscannen om te kijken wat er in het spel precies misgaat. Als je een paar games post waar je het idee hebt dat het early/mid game goed gaat maar toch verliest zal ik er naar kijken!
Thanks; toch gewonnen, maar van mijn early game blijft weinig over. Daar ging het juist goed voor mijn idee. Heb trouwens moeite met de abilities, eerste keer Magnus volgens mij, dus was er ook niet zo bekend mee.
http://dotabuff.com/matches/211687410
Hierdoor moet je soms een hero kiezen die buiten je comfort zone ligt. Achteraf blijkt het dan soms aardig goed te gaan.
Tevens leer je de spells beter van die hero waardoor als je tegen die hero speelt er beter mee om kan gaan.
Dan is het niet zo druk daar!
[ Voor 71% gewijzigd door Postius op 05-06-2013 16:21 ]
Die is er, toevallig heet die ook GoT.Postius schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:14:
Is er een GoT dota2 kanaal in game zelf?
BALANCE
- Axe: Counter Helix cooldown decreased from 0.65/0.6/0.55/0.5 to 0.55/0.5/0.45/0.4
- Ancient Apparition: Ice Vortex cooldown decreased from 6 to 5
- Ancient Apparition: Ice Blast base AoE increased from 225 to 275
- Ancient Apparition: Added Aghanim's Scepter (Ice Blast duration increased from 8/9/10 to 17)
- Batrider: Vision decreased from 1800/800 to 1400/800
- Batrider: Flamebreak manacost increased from 80/100/120/140 to 140
- Beastmaster: Greater Hawk invisibility fade time decreased from 5 to 4
- Bloodseeker: Strygwyr's Thirst now gives you bonus 3/4/5/6 armor when active
- Bloodseeker: Bloodrage dispels the target before applying its buff
- Bloodseeker: Rupture damage is now HP loss
- Bounty Hunter: Track manacost from 70/60/50 to 50
- Brewmaster: Aghanim's Primal Split units now gain your current level of Drunken Brawler
- Brewmaster: Fire Spirit no longer upgrades damage with Aghanim's Scepter
- Bristleback: Quill Spray hit memory increased from 10 to 14 seconds
- Broodmother: Incapacitating Bite miss chance from 10/20/30/40% to 30/40/50/60%
- Broodmother: Spawn Spiderlings unit count increased from 1/2/3/3 to 1/2/3/4
- Clinkz: Strafe cooldown decreased from 60/50/40/30 to 45/40/35/30
- Clockwerk: Power Cogs no longer knock back magic immune units
- Crystal Maiden: Brilliance Aura mana regen increased from 0.5/1/1.5/2 to 1/1.5/2/2.5
- Crystal Maiden: Freezing Field explosion AoE increased from 215 to 230
- Crystal Maiden: Aghanim's Freezing Field's attack speed reduction aura increased from -20 to -50
- Dark Seer: Vacuum cooldown increased from 22 to 24
- Dazzle: Shadow Wave target count increased from 3/3/4/5 to 3/4/5/6
- Dazzle: Shallow Grave can now be cast on magic immune allies
- Death Prophet: Movement speed decreased from 285 to 280
- Death Prophet: Silence AoE increased from 200/275/350/350 to 350
- Death Prophet: Witchcraft move speed bonus increased from 4/8/12/16% to 5/10/15/20%
- Disruptor: Thunder Strike from 3 strikes over 4 seconds to 4 strikes over 6 seconds
- Disruptor: Thunder Strike damage per strike decreased from 50/75/100/125 to 40/60/80/100
- Disruptor: Thunder Strike AoE increased from 200 to 240
- Doom: Doom now disables Feast, Backtrack, Dispersion, Juxtapose, Bristleback and Blood Bath
- Doom: Aghanim's Scepter upgrade duration reworked (duration doesn't count down while near Doom)
- Dragon Knight: Corrosive Breath passive from Level 1 Elder Form now carries over to Level 2 (the DPS)
- Drow Ranger: Trueshot Aura increased from 14/18/22/26% to 16/20/24/28%
- Earthshaker: Turn rate improved from 0.4 to 0.6
- Earthshaker: Fissure range increased from 1200 to 1300
- Earthshaker: Echo Slam now considers illusions as heroes
- Elder Titan: Ancestral Spirit vision type from Flying to Ground
- Elder Titan: Natural Order aura increased from 20/40/60/80% to 25/50/75/100%
- Enchantress: Aghanim's Scepter bonus attack range increased from 165 to 190
- Enigma: Malefice scaling reworked (now 3 ticks with 0.25/0.5/0.75/1 sec stun and 75/120/165/210 damage)
- Gyrocopter: Flak Cannon cooldown increased from 20 to 30
- Huskar: Base Strength increased by 3
- Huskar: Burning Spears DPS increased from 4/8/12/16 to 5/10/15/20
- Huskar: Life Break HP cost increased from 35/30/25% to 40/35/30%
- Huskar: Berserker's Blood Reworked (now has 4/5/6/7% magic resistance and 8/12/16/20 attack speed per stack)
- Huskar: Removed from Captain's Mode
- Invoker: Alacrity manacost decreased from 100 to 75
- Invoker: Ghost Walk slow increased from 20/23/26/30/33/36/40 to 20/25/30/35/40/45/50
- Invoker: Ghost Walk cooldown decreased from 60 to 35
- Invoker: Tornado damage rescaled from 70+(Wex+Quas)*20 to 70+(2*Wex+Quas)*15
- Io: Spirits no longer provide vision, except temporarily when they collide with an enemy hero
- Io: Overcharge hp/mp cost increased from 3.5% to 4.5%
- Juggernaut: Omnislash no longer jumps on Tombestone Zombies
- Keeper of the Light: Base Strength decreased by 2
- Kunkka: Ghost Ship damage increased from 300/400/500 to 350/450/550
- Kunkka: X Marks The Spot manacost decreased from 80/90/100/110 to 80
- Kunkka: X Marks The Spot vision from 1000 flying to 400 ground vision
- Lich: Chainfrost bounce count increased from 7 to 10
- Lifestealer: Open Wounds cast range decreased from 600 to 200/300/400/500
- Lina: Attack range increased from 625 to 635
- Lion: Mana Drain break and cast range improved by 100 (750/1100 -> 850/1200)
- Lion: Aghanim's Finger of Death CD decreased from 160/100/40 to 100/60/20
- Lone Druid: Spirit Bear now has its HP drained by Armlet when active
- Lone Druid: Spirit Bear bounty increased from 100 to 300
- Lycanthrope: Armor increased by 1 (Shapeshift total armor is still the same as before)
- Magnataur: Reverse Polarity damaged decreased from 150/225/300 to 50/125/200
- Medusa: Stone Gaze Reworked
Any unit facing Medusa will have its attack, movement and turn rate reduced by 50% until the end of the spell. If you accumulate 2 seconds time (in total) facing Medusa, you will turn to stone.
Stoned units are disabled, have 100% magic resistance and take extra damage from physical attacks.
View Angle Spread: 85
Gaze Duration: 6 seconds.
Stone Duration: 3 seconds
Bonus Physical Damage: 30/40/50%
AOE: 1000
CD: 90
Manacost: 200
Note: Kills illusions instead of petrifying them
- Medusa: Removed from Captain's Mode
- Meepo: Innate magic resistance increased from 25% to 35%
- Mirana: Elune's Arrow now deals up to 100 extra damage based on distance the arrow traveled
- Mirana: Moonlight Shadow cooldown decreased from 160/140/120 to 140/120/100
- Mirana: Starfall will choose a new target for the second star if the first died before impact
- Morphling: Base attack time improved from 1.7 to 1.6
- Naga Siren: Rip Tide cooldown rescaled from 19/16/13/10 to 10
- Necrolyte: If a unit dies under Reaper's Scythe, it will be credited to Necrolyte
- Necrolyte: Aghanim's Reaper's Scythe causes buyback to be disabled on heroes it kills for that death
- Nyx Assassin: Mana Burn drain and damage decreased from 5x Int to 3.5/4/4.5/5x
- Nyx Assassin: Mana Burn manacost rescaled from 130/120/110/100 to 100
- Nightstalker: Hunter in the Night attack speed rescaled from 30/45/60/75 to 45/55/65/75 (MS remains 20/25/30/35)
- Ogre Magi: Ignite DPS increased from 26/32/38/44 to 26/34/42/50
- Omniknight: Added Aghanim's Scepter (Global and affects buildings)
- Outworld Devourer: Movement speed increased from 310 to 315
- Phantom Assassin: Blur level 4 evasion increased from 35% to 40%
- Phantom Lancer: Spirit Lance, Dopplewalk, Juxtapose and Phantom Edge illusions damage dealt decreased from 25% to 20%
- Pudge: Flesh Heap strength bonus increased from 0.9/1.2/1.5/1.8 to 1/1.5/2/2.5
- Pugna: Nether Blast structure damage increased from 33% to 50%
- Pugna: Decrepify can now target Tombstone
- Razor: Eye of the Storm duration increased from 20/25/30 to 30
- Razor: Eye of the Storm strike interval decreased from 0.75/0.65/0.55 to 0.7/0.6/0.5 (Aghanim's to 0.55/0.45/0.35)
- Razor: Unstable Current movement speed bonus increased from 3/6/9/12% to 4/8/12/16%
- Riki: Permanent Invisibility fade time decreased from 3/2.25/1.5 to 3/2/1
- Sand King: Invisibility fade delay when exiting Sand Storm improved from 0.3/0.6/0.9/1.5 to 1.5
- Sand King: Sand Storm now has a smoother damage interval (1->0.5, total damage is the same)
- Shadow Demon: Base Intelligence decreased by 3
- Shadow Demon: Shadow Poison no longer gives vision over the targets with the debuff
- Shadow Fiend: Requiem of Souls slow rescaled from 15/20/25% to 20%
- Shadow Fiend: Requiem of Souls damage reduction increased from 15/20/25% to 50%
- Shadow Shaman: Aghanim's Mass Serpent Wards damage increased from 53-59/74-79/94-100 to 85-90/105-110/125-130
- Silencer: Global Silence now affects sleeping units
- Silencer: Added Aghanim's Scepter for Silencer (Adds CotS to all units and increases duration by one)
- Skeleton King: Reincarnation slow now affects attack speed as well
- Skeleton King: Reincarnation slow happens immediately upon death rather than after reincarnating
- Skeleton King: Critical Strike Reworked (Allows you to temporarily trade Critical Strike for a 7 second 20% max life drain)
- Slardar: Bash damage type from magical to physical
- Slardar: Sprint cooldown decreased from 40 to 28
- Sniper: Shrapnel AoE increased from 360 to 400
- Spirit Breaker: Charge of Darkness will now also Greater Bash its target
- Storm Spirit: Electric Vortex cooldown decreased from 20 to 21/20/19/18
- Tidehunter: Ravage AoE rescaled from 825/925/1025 to 1025
- Timbersaw: Base Strength increased by 3
- Timbersaw: Int growth increased from 1.8 to 2.4
- Timbersaw: Chakram initial manacost rescaled from 125/150/175 to 75/125/175
- Timbersaw: Chakram move speed increased from 800 to 900
- Tiny: Toss cooldown decreased from 10 to 9
- Tiny: You can now Toss units to Runes
- Treant Protector: Leech Seed slow increased from 24% to 28%
- Treant Protector: Leech Seed's healing effect no longer ends when the target dies
- Troll Warlord: Battle Trance cooldown increased from 20 to 30
- Troll Warlord: Battle Trance duration decreased from 10 to 7
- Tuskar: Snowball cooldown decreased from 24 to 21
- Undying: Soul Rip cast range increased from 650 to 750
- Ursa: Fury Swipes duration increased from 6 to 15
- Vengeful Spirit: Strength increased from 16 + 2.3 to 18 + 2.6
- Vengeful Spirit: Nether Swap cast range rescaled from 600/900/1200 to 650/925/1200
- Venomancer: Poison Sting duration increased from 6/7/8/9 to 6/8/10/12
- Viper: Corrosive Skin affects any damage source not just regular attacks
- Viper: Viper Strike is no longer removed by Dark Pact or Kraken Shell
- Witch Doctor: Death Ward cast range rescaled from 300/350/400 to 400
- Witch Doctor: Maledict cast range increased from 400 to 525
- Drums of Endurance: Recipe cost increased from 750 to 800
- Armlet of Mordiggian: HP regen decreased from 8 to 7
- Assault Cuirass: Positive armor aura is no longer prevented from stacking with other items
- Black King Bar: Magic Immunity now has a 6th level of decrease
- Blade Mail: Armor increased from 5 to 6
- Blade Mail: Damage Return cooldown decreased from 22 to 17
- Blink Dagger: Cooldown decreased from 14 to 12
- Bloodstone: Initial charges increased from 6 to 8
- Bloodstone: Can be activated to instantly kill yourself (requires a ground target)
- Bottle: While empty, causes couriers to move 30% slower
- Courier: Courier no longer block neutral creeps from spawning
- Courier: Courier Speed Burst from 100% to 50% MS bonus (still reaches max speed)
- Dagon: Recipe cost decreased from 1300 to 1250
- Dust of Appearance: Now stacks in inventory
- Dust of Appearance: Now slows heroes with an invisibility buff on them by 10%
- Ethereal Blade: Self or ally cast duration increased to 4 seconds
- Eul's Scepter of Divinity: Movement speed bonus increased from 30 to 35
- Force Staff: Recipe cost decreased from 1000 to 900
- Gem of True Sight: Gem can no longer be destroyed
- Gem of True Sight: Gold cost increased from 700 to 850
- Headress of Rejuvenation: Regeneration Aura AoE increased from 500 to 750 (now equal to Mekansm's active)
- Linken's Sphere: Cooldown decreased from 20 to 17
- Medallion of Courage: Cast range increased from 800 to 1000
- Mekansm: Regeneration Aura AoE increased from 500 to 750 (now equal to active)
- Buckler: Armor bonus AoE active increased from 700 to 750 (now equal to Mekansm's active )
- Necronimicon: Warrior and Archer armor type changed from Heavy to Hero (takes less damage from creeps)
- Null Talisman: Recipe cost decreased from 145 to 135
- Observer Ward: Initial Stock now starts at 1 instead of 2 (max stock is still 2)
- Quelling Blade: Can now target Observer or Sentry wards dealing 100 damage (wards have 200 hp)
- Quelling Blade: Cast range increased from 100 to 350
- Radiance: Burn damage increased from 45 to 50
- Sange and Yasha: Minor changes to stats
- Sentry Ward: AoE decreased from 950 to 800
- Shadow Amulet: Fade time decreased from 2.6 to 2.4
- Shadow Blade: Damage decreased from 30 to 22
- Shiva's Guard: Aura AoE decreased from 1000 to the standard 900
- Shiva's Guard: Attack Speed reduction increased from -30 to -40
- Stygian Desolator: Corruption armor reduction increased from 6 to 7
- Veil of Discord: Discord AoE increased from 550 to 600
- Captain's Mode bans changed from 2/3 to 2/2/1
- Captain's Mode picks changed from 3/2 to 2/2/1
- Adjusted ban/pick/reserve times Captain's Mode
- Deny XP and Bonus XP/Gold AOE is now the same as regular XP AOE (1000->1200)
- 4 hero XP bonus changed from 15+6*Level to 20+5*level
- 5 hero XP bonus changed from 10+5*Level to 15+4*level
- Level 11 XP requirements reduced from 6500 to 6000
- Level 12 XP requirements increased from 7700 to 8200
- Gold for ending a spree changed from 50->400 (3x->10x) to 75->600
- Buy back cooldown increased from 5 to 6 minutes
- Level 1 and Level 2 towers armor increased from 18 to 20
- Towers no longer have separate bounty values when creeps or allies get the last it, it now gives the same reliable bounty to all players as if a creep killed it.
- Hero getting last hit on tower gives 100-200 bonus gold. Does not affect team bounty in any way
- Backdoor protection now also reduces incoming damage by 25%
- Siege units HP increased from 500 to 550
- Repicking a randomed hero now re-adds the hero to the pool
- Swapping a hero that you randomed now costs you 100 gold
BUGS
- Earthshaker: Fixed a number of slightly incorrect properties with Echo Slam.
- Troll Warlord: Fixed a number of slightly incorrect properties with Whirling Axes.
AUDIO
- Ownage sounds now play on the default Mega-kills, Bastion Mega-kills, Pyrion Flax Mega-kills, and Pirate Captain Mega-kills announcers whenever your team scores 5 or more kills without any heroes on your team dying.
VISUAL
- Mirana: Reduced arrow size by 10%
- Mirana: Reduced arrow saturation
- Mirana: Enemies continue to not see or hear the same effects on the arrow as allies do
Verwijderd
ze moesten de huidige meta waarin maar 20-30 heroes gespeeld werden (waarvan een stuk of 6 die altijd picked/banned worden) wel veranderen.
Nee, er is een bepaalde range waarin je nog XP krijgt als de enemy een creep denied. Die range was 1000, maar is nu gelijk getrokken met de normale XP range, die is 1200.JerX schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:09:
Weer een flinke Dota2 patch, alleen maar balances. Zitten toch een paar aparte hero buffs tussen. En de XP changes snap ik niet helemaal. Krijg je nu ook XP als je een creep denied aan jouw kant?
[...]
Dus kreeg je voorheen alleen XP bij een deny als je binnen 1000 range van de creep stond, krijg je nu de XP als je binnen 1200 range staat
Heb je toegevoegd op Steam, kan wel keer n smurf accountje aanmaken om met jullie mee te spelen (a)TheNephilim schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:45:
Kijk ons streamen: http://nl.twitch.tv/trxnephilim
Aha zo, dacht alMorax schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:52:
[...]
Nee, er is een bepaalde range waarin je nog XP krijgt als de enemy een creep denied. Die range was 1000, maar is nu gelijk getrokken met de normale XP range, die is 1200.
Dus kreeg je voorheen alleen XP bij een deny als je binnen 1000 range van de creep stond, krijg je nu de XP als je binnen 1200 range staat

Haha, ah was jij datM4DMan schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:34:
[...]
Heb je toegevoegd op Steam, kan wel keer n smurf accountje aanmaken om met jullie mee te spelen (a)
Leuk! Moet je wel goed tegen je verlies kunnen hoorM4DMan schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:34:
[...]
Heb je toegevoegd op Steam, kan wel keer n smurf accountje aanmaken om met jullie mee te spelen (a)
VILF | Yeti
Komt goed, ben denk ik bijna heel het weekend onlineTheNephilim schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:47:
[...]
Haha, ah was jij datNice, weet nog niet wanneer we weer online zijn
Hmmm, daar moet ik nog een beetje op oefenenMjetterd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:54:
[...]
Leuk! Moet je wel goed tegen je verlies kunnen hoor
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers