Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

M4DMan schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:57:
Zucht. Ik heb echt een verschrikkelijke week achter de rug qua DotA. Van de ongeveer 20 potjes die ik heb gespeeld heb ik er 4 of 5 gewonnen. Ik snap er echt geen fuck van, word CONTINU gematcht met de meest debiele personen. Heb zelfs een comms-ban gehad omdat ik zo boos was geworden :+ Ik hou echt van DotA maar op dit soort momenten wil ik het liefst heel die game verwijderen om het nooit meer te spelen, wtf is er toch aan de hand :+
Absoluut raar, maar ik zie helaas hetzelfde beeld. Je zou denken dat het MM-proces ervoor zorgt dat je met mensen in je bracket komt. Deze mensen zouden tenminste net zo goed moeten spelen, maar dat is blijkbaar niet zo.

Ik heb het overigens altijd raar gevonden dat, ongeacht je wint of verliest, je altijd punten ERBIJ krijgt. Er gaan nooit punten af. Wierd toch? Het is dus niet echt een ladder.... misschien is het daar wel tijd voor! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
M4DMan schreef op maandag 29 april 2013 @ 09:57:
Zucht. Ik heb echt een verschrikkelijke week achter de rug qua DotA. Van de ongeveer 20 potjes die ik heb gespeeld heb ik er 4 of 5 gewonnen. Ik snap er echt geen fuck van, word CONTINU gematcht met de meest debiele personen. Heb zelfs een comms-ban gehad omdat ik zo boos was geworden :+ Ik hou echt van DotA maar op dit soort momenten wil ik het liefst heel die game verwijderen om het nooit meer te spelen, wtf is er toch aan de hand :+
Hier precies hetzelfde!
gister 1 game gewonnen!, de rest alles verloren.
met randoms was het te triest voor worden man. Dan vraag ik me af , waarom ik met die retards gequeued word, en de tegenpartij niet?!?!?!

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
Phyt_ schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:19:
[...]

Hier precies hetzelfde!
gister 1 game gewonnen!, de rest alles verloren.
met randoms was het te triest voor worden man. Dan vraag ik me af , waarom ik met die retards gequeued word, en de tegenpartij niet?!?!?!
Simpel, je hebt een interne rating die je skill-level aangeeft die je zelf niet kan zien. MM probeert ervoor te zorgen dat de som van alle skill-ratings per team zo dicht mogelijk bij elkaar ligt.

Heb je echter een hoog skill-niveau, dan wordt je dus met lagere skillniveau's ingedeelt om de balans te houden.

bijv:
code:
1
2
3
4
5
6
7
1500          3000 (jij met hoog niveau)
1500          1500
1500          1000
1500          1250
1500           750
====         =====
7500          7500

De realiteit ligt iets ingewikkelder uiteraard, maar hier komt het in essentie op neer.

Edit:
Als het zoeken naar de match langer duurt, wordt de maximale afwijking tussen teams groter. Dat kan dus ook enorm in je nadeel werken. Neem bovenstaand voorbeeld, maar dan met teammates met nog lagere ratings, omdat de afwijking groot mag zijn door een lange queue-tijd ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 29-04-2013 13:26 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Morax schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:25:
[...]

Simpel, je hebt een interne rating die je skill-level aangeeft die je zelf niet kan zien. MM probeert ervoor te zorgen dat de som van alle skill-ratings per team zo dicht mogelijk bij elkaar ligt.

Heb je echter een hoog skill-niveau, dan wordt je dus met lagere skillniveau's ingedeelt om de balans te houden.

bijv:
code:
1
2
3
4
5
6
7
1500          3000 (jij met hoog niveau)
1500          1500
1500          1000
1500          1250
1500           750
====         =====
7500          7500

De realiteit ligt iets ingewikkelder uiteraard, maar hier komt het in essentie op neer.

Edit:
Als het zoeken naar de match langer duurt, wordt de maximale afwijking tussen teams groter. Dat kan dus ook enorm in je nadeel werken. Neem bovenstaand voorbeeld, maar dan met teammates met nog lagere ratings, omdat de afwijking groot mag zijn door een lange queue-tijd ;)
Ik snap wat je bedoeld, maar hoort MM er niet juist ervoor te zorgen dat je 5 man van ongeveer vergelijkbaar niveau hebt? Op deze manier is het zo gruwelijk demotiverend en frustrerend om uberhaupt nog die queue in te gaan. Ik snap het niet, het is nooit zo erg geweest, ik heb nog nooit in die 2000 matches die ik heb gespeeld zulke erge MM meegemaakt :+

Als dit nog langer zo doorgaat is voor mij de fun er compleet af. Ik vind het NIET erg om te verliezen, als de matches gebalanceerd zijn. Maar niet op deze manier.... Sta echt op het punt om deze shit van mn PC te verwijderen... Het is gewoon te triest voor woorden.

Paar voorbeelden:
http://dotabuff.com/matches/182383541 < PL, perfecte farm en items. Feeding team > loss.
http://dotabuff.com/matches/181312285 < Mirana, 1 van mn favo heroes. 2 leavers in het begin van de game, alsnog bijna 3 tegen 5 gewonnen. Was een goed potje geweest zonder die leavers.
http://dotabuff.com/matches/182760376 < Spectre, als enige een normale score in het team, rest was lekker aan het feeden :Z
http://dotabuff.com/matches/181343467 < QoP. Goede items, goede score, feeding team :Z Krijg aan het eind van de match van 1 van de teammembers te horen; Im sorry QoP. JA DAAR KOOP IK TOCH NIKS VOOR, SPEEL NORMAAL :+
http://dotabuff.com/matches/181332043 < Sylla en Naix als eerste picks, daarna een retard die Clinkz pickt. Een Dirge die heel de match roept; You are support Skywrath, buy wards.

En zo nog verschillende voorbeelden.

[ Voor 26% gewijzigd door M4DMan op 29-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
idd, dit zorgt voor Ragequits :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Een tip als het even niet lukt: Maak gewoon een smurf account aan, eerst zul je even door de lage skill bracket heen moeten bijten, maar daarna heb je wss weer een stuk leukere potjes, met af en toe een lekkere stomp tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

microoo schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:45:
Een tip als het even niet lukt: Maak gewoon een smurf account aan, eerst zul je even door de lage skill bracket heen moeten bijten, maar daarna heb je wss weer een stuk leukere potjes, met af en toe een lekkere stomp tussendoor.
Nee, ik weiger een smurfaccount aan te maken omdat Valve shit verneukt. Ze moeten deze shit gewoon oplossen, klaar. Het moet voor iedereen leuk blijven, met leuke gebalanceerde matches. Ik besef dat je niet alles kan winnen, en verliezen vind ik ook niet erg als de match een uitdaging was en aan beide kanten in evenwicht. Maar niet zo, niet zo man.. :|

[ Voor 13% gewijzigd door M4DMan op 29-04-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
M4DMan schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:48:
[...]

Nee, ik weiger een smurfaccount aan te maken omdat Valve shit verneukt. Ze moeten deze shit gewoon oplossen, klaar. Het moet voor iedereen leuk blijven, met leuke gebalanceerde matches.
Ja maar zoals Morax het eerder aangaf: De range wordt steeds groter naarmate je langer zoekt. Jij zit met 1000+ wins waarschijnlijk in de allerhoogste pool. Uiteraard zal er eerst worden geprobeerd een 5v5 te vormen met mensen die ook in deze pool zitten. Als dit niet lukt wordt de search range groter en om het eerlijk te houden wordt jij met iemand uit een lagere pool in een team gegooid dan iemand met bijvoorbeeld 400-500 wins.
In Heroes of Newerth zag je deze discussie ook vaak voorbij komen en daar kon je op een bepaald moment kiezen of je fairer matches of faster queues wilde. Mensen met hoge ratings/ aantal wins die voor fairer matches gingen zaten soms wel 2-3 uur in queue, puur vanwege het feit dat er gewoon niet genoeg mensen uit deze hoge pool beschikbaar waren.

Mijn vraag is dus, hoe moet valve dit oplossen als er niet genoeg spelers zijn uit de allerhoogste pool om je mee te matchen? Jou een bericht geven van: Matchmaking lukt nu niet, kom later maar terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik ben één van die noobs en het is frusterend dat niet gaat zoals je wil. Gisteren had ik Huskar. Erg vervelende held als je niet weet hoe je hem moet spelen. Nu snap ik dat veel eerder moet gaan jungleen met hem. Burning spear stacken, lagere HP = hogere DPS en daarna healen met Inner vitality.

Ik vind heroes waarvan niet helemaal duidelijk is hoe je ze moet spelen erg lastig. Tide Hunter is makkelijk. Tank, mooie slow en mega stun. Warlock is support dat zie je direct maar er zijn zat helden waarvan de spell omschrijvingen toch wel erg cryptisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-10 09:48

Multensor

wtf

Bij vragen over spells kan je mooi heir terecht Loev..... Of op irc :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

microoo schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:53:
[...]

Mijn vraag is dus, hoe moet valve dit oplossen als er niet genoeg spelers zijn uit de allerhoogste pool om je mee te matchen? Jou een bericht geven van: Matchmaking lukt nu niet, kom later maar terug?
Ik zal te allen tijde gaan voor kwaliteit boven kwantiteit. Ik zal dus liever 2/3 uur willen wachten en minder matches maar met betere kwaliteit willen spelen dan 20 matches in een rij met zeer lage kwaliteit en frustatie. Sign me up for that any damn day :+

Maar wat je zegt is dus eigenlijk dat ik word gestraft omdat ik zoveel wins heb? Dat is toch belachelijk :Z

[ Voor 8% gewijzigd door M4DMan op 29-04-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:09:
[...]

Ik zal te allen tijde gaan voor kwaliteit boven kwantiteit. Ik zal dus liever 2/3 uur willen wachten en minder matches maar met betere kwaliteit willen spelen dan 20 matches in een rij met zeer lage kwaliteit en frustatie. Sign me up for that any damn day :+

Maar wat je zegt is dus eigenlijk dat ik word gestraft omdat ik zoveel wins heb? Dat is toch belachelijk :Z
je moet gewoon niet alleen spelen, probleem opgelost :P ook al zit er dan iemand bij die er niks van kan dan kan je dat makkelijk met wat 2-3 man plays oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Alleen spelen heeft ook z'n voordelen ten opzichte van volle teams. Als je met vol team queued kan je tegen veel sterkere tegnsatanders komen (als dat geen full team is). Zoiets werkt er ook nog mee met MM

[ Voor 192% gewijzigd door Multensor op 29-04-2013 17:05 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surrealistik
  • Laatst online: 11-10-2021
Dat ik met mensen speel die beter/slechter zijn naar mate de search langer duurt en zo snap ik, maar er zijn grenzen. Ik zit in de High bracket/borderline Very High, en ik had pas bv een Pudge die in lane ging naast mij (Chaos Knight), lasthits pakt en Midas first probeert. Hoe de F*CK is dat High!? Een beginner die dat soort dingen doet, sure. Iemand met honderden wins en in High zit? Hoe is die gozer in godsnaam in High terecht gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Multensor schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:04:
Alleen spelen heeft ook z'n voordelen ten opzichte van volle teams. Als je met vol team queued kan je tegen veel sterkere tegnsatanders komen (als dat geen full team is). Zoiets werkt er ook nog mee met MM
Dat is zeker waar, maar met een team waarmee je fatsoenlijk kan communiceren, is het, in ieder geval voor mij, veel leuker spelen. Dan krijg je tenminste direct hints wat je beter kan doen, waar je op welk moment moet zijn, etc. Voor mij is dat veel leerzamer dan een random pub game waarbij je wordt afgemaakt en achteraf hoort dat je er niks van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Ik weet niet hoe het met mensen hier zit, maar ik heb zo'n 10 a 13 maanden LoL gespeeld voordat ik met Dota begon en ik merk dat de MM van LoL 100+ beter is dan die van Dota2, ik zat daar in een redelijk hoge 'elo' zoals dat daar dan genoemd wordt, 1800+, daar werd je ook echt met alleen maar mensen van 1800+ geplaatst, de que boven de 1750+ was wel iets langer dan daar onder, maar dat werd gewoon gerespecteerd omdat niemand met 1400 gasten in het team werden geplaatst.

Nu spelen er wel iets meer mensne LoL volgens mij dus zal de que daar iets lager zijn dan bij Dota2, maar ik vindt toch dat balanced team > snellere que.

Dit is btw geen LoL > Dota2 post, want ik vindt lol echt @#%#, alleen merk ik wel dat de MMR daar veel beter is dan bij Dota2 op dit moment.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:44
MyKey schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:12:
Ik weet niet hoe het met mensen hier zit, maar ik heb zo'n 10 a 13 maanden LoL gespeeld voordat ik met Dota begon en ik merk dat de MM van LoL 100+ beter is dan die van Dota2, ik zat daar in een redelijk hoge 'elo' zoals dat daar dan genoemd wordt, 1800+, daar werd je ook echt met alleen maar mensen van 1800+ geplaatst, de que boven de 1750+ was wel iets langer dan daar onder, maar dat werd gewoon gerespecteerd omdat niemand met 1400 gasten in het team werden geplaatst.

Nu spelen er wel iets meer mensne LoL volgens mij dus zal de que daar iets lager zijn dan bij Dota2, maar ik vindt toch dat balanced team > snellere que.

Dit is btw geen LoL > Dota2 post, want ik vindt lol echt @#%#, alleen merk ik wel dat de MMR daar veel beter is dan bij Dota2 op dit moment.
We kunnen wel doorgaan over de MMR, echter zo'n beetje alles is er al over gezegd. Het is nu wachten tot valve laat weten wat ze gaan doen. (Er komt wel een ranked matchmaking aan maar nog maar kijken hoe dat uitpakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Tournament informatie: \[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic

Aangezien we een nieuw topic hebben gelieve dus alle toernooi gerelateerde comments daar houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Multensor op 01-05-2013 13:09 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
It has begun!
ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Meh, te laat.. :D

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Mjah, losing streaks heb je er altijd bij zitten. Soms zit ik echt met retards, en soms word ik gecarried omdat ik zelf waardeloos bezig ben. Iedereen heeft goede en slechte games ertussen zitten, ook de mensen die met je gematched worden. en soms verlies ik omdat ik zelf mijn mid keihard verlies, out of position gepakt wordt etc.

Neemt niet weg dat ik ook graag een rating wil hebben. Voor de mensen die een inhouse zoeken: http://www.reddit.com/r/D...olz/introducing_ixdlopen/.

Een game nu gespeeld, en was wel van goed niveau. Zou wel aanraden om er mee te beginnen als je tussen high/very high speelt. flame gehalte was al erg hoog, en staat het ook bekend om.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nieuwe patchnotes, eindelijk is Elder Titan (Tauren Chieftain) in het spel, nu enkel nog wachten op Abaddon en mijn favo roster is compleet. :D

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
- Added Elder Titan!

COMMUNITY
- Fixed a bug that was allowing extra report submissions on Sundays.

UI
- Revised the Community page.
- Added an icon for league games to the Live, Recent and Downloaded game lists.
- Changed Heroes Played and Game History to be popups in the Profile.
- Numerous improvements to the Tournament Scheduling interface.
- Fixed Buy Back availability in spectator dropdown being inaccurate sometimes.
- Improved web browser performance.
- Fixed hitches when spectating games and switching between heroes.

SOUNDS
- New lines added to Skywrath Mage, Timbersaw, and Bristleback.

WORKSHOP
- Added an Animation Overlay dropdown to the Workshop Model Preview.
- Added Lycanthrope's wolves to the Ability Model import list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surrealistik
Elder Titan! http://cloud-2.steampower...525FEABCFDA54C31BC020074/

- Added Elder Titan!

COMMUNITY
- Fixed a bug that was allowing extra report submissions on Sundays.

UI
- Revised the Community page.
- Added an icon for league games to the Live, Recent and Downloaded game lists.
- Changed Heroes Played and Game History to be popups in the Profile.
- Numerous improvements to the Tournament Scheduling interface.
- Fixed Buy Back availability in spectator dropdown being inaccurate sometimes.
- Improved web browser performance.
- Fixed hitches when spectating games and switching between heroes.

SOUNDS
- New lines added to Skywrath Mage, Timbersaw, and Bristleback.

WORKSHOP
- Added an Animation Overlay dropdown to the Workshop Model Preview.
- Added Lycanthrope's wolves to the Ability Model import list.

Oefenpotje gedaan met hem, holy shit wat een vette hero.

[ Voor 3% gewijzigd door Surrealistik op 02-05-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
elder titan is zo een beetje de ziekste ult in game (als je er mee kan raken) pfft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal met de populariteit van magnus/DS/gyro zal hij best veel gespeeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Ik zie hem nergens in het roster :P ik zal wel scheel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Lampiz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:36:
Ik zie hem nergens in het roster :P ik zal wel scheel zijn
Hij is alleen nog maar op de test client, morgen op de live versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surrealistik
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:11:
helemaal met de populariteit van magnus/DS/gyro zal hij best veel gespeeld gaan worden.
Betwijfel het eigenlijk, tenzij je het alleen over comp hebt. Cast times zijn te lang voor pubbers denk ik, en hij moet in range komen waggelen. Hij is niet zo makkelijk als Magnus. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Surrealistik op 02-05-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Surrealistik schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:59:
[...]

Betwijfel het eigenlijk, tenzij je het alleen over comp hebt. Cast times zijn te lang voor pubbers denk ik, en hij moet in range komen waggelen. Hij is niet zo makkelijk als Magnus. :P
Ancestral spirit heeft een cast range van 1200. Die kun je mooi neerzetten, insta-stomp en je hebt de setup voor de rest van je team. O-)

Ja,ja, weet dat er een animatie zit op die stomp :>

[ Voor 6% gewijzigd door Feralio op 02-05-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surrealistik
Feralio schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:01:
[...]

Ancestral spirit heeft een cast range van 1200. Die kun je mooi neerzetten, insta-stomp en je hebt de setup voor de rest van je team. O-)

Ja,ja, weet dat er een animatie zit op die stomp :>
Da's aangenomen dat ze de echte zelf niet zien ja, beetje groot risico (tenzij bkb natuurlijk). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surrealistik schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:59:
[...]

cast time is niet zo heel lang hoor, en de range is groter dan een fissure, ook is de AoE best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Had net een leuke actie in een game met Phyt waar ik meepo speelde.
Pakte een double kill terwijl ik maar 1 hero zag.

gooide een netje op PA, hitte even 2-3x voor wat extra dps en ging een 4 meepo poof doen bovenop PA.
Resultaat, PA dood en Nyx dood.
Bleek dat die net kwam aanrennen met vendetta en liep met 50% HP recht in een 4 meepo poof.
Free gold is altijd lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Voor het aankomende GoT Tournament ben ik een beetje aan de slag gegaan met streamen en toen ik het gister draaide gebeurde dit: http://www.twitch.tv/bananenspin/c/2238094 :D

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Bananenspin schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:53:
Voor het aankomende GoT Tournament ben ik een beetje aan de slag gegaan met streamen en toen ik het gister draaide gebeurde dit: http://www.twitch.tv/bananenspin/c/2238094 :D
koekje van eigen deeg.
Rubick zijn specialiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

hehe nice banan :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
haha cool :D ik kwam pas 2 dagen geleden te weten dat je de laatste gebruikte spel pakt met rubick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:51
Hoi! Niet nieuw op tweakers, niet nieuw in dota 2, wel nieuw op de dota 2 thread. Ik lees en praat voortaan gezellig mee. Aangenaam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
sandah88 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:23:
Hoi! Niet nieuw op tweakers, niet nieuw in dota 2, wel nieuw op de dota 2 thread. Ik lees en praat voortaan gezellig mee. Aangenaam :D
Welkom dan maar, meer zielen meer vreugd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net op twitter dat ze 500 limited axe axes verkochten... ze waren allemaal weg als ik een half uurtje later keek... zal wel gelopen hebben als een trein...

http://www.dota2.com/store/itemdetails/4364?appid=570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Valve heeft zojuist The Interactive Compendium geïntroduceerd. Nog onbekend hoeveel deze moet gaan kosten, maar er gaat 25% van het aankoopbedrag in de prijzenpot van The International 2013.

Features:
* Kans op tournament drops wanneer je een wedstrijd kijkt via de game client
* Stem op je favoriete speler voor het allstar team. (Wedstrijd wordt gespeeld met de 10 favoriete spelers)
* Nieuwe Courier, verandert met het aantal matches wat je kijkt

Mogelijk:
* Gokken op de uitkomst van een match
* Match statistics

Ben benieuwd naar hoe het uitpakt. In ieder geval een iets betere aanpak dan de pennants van vorig jaar. Alleen nog wachten op de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Probleem is dat meeste matches op een klotetijd zijn aangezien het in seatlle is :(

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Hmmm die limited items is leuk maar net als met die Ursa set zal die zooi alleen maar voor $50/500+ weer door verkocht gaan worden... verpest het idee een beetje.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand wel es meegemaakt dat je een hero speelt, dat je hem enorm slecht speelt, nooit meer naar omkijkt en dan per ongeluk nog es aanklikt en dat je dan vervolgens enorm goed erin bent?

Even mijn verhaal:
Ik heb nooit goed met Nature's Prophet gespeeld, altijd maar wat teleporten naar jungle en wat heen en weer door de basis rennen op zoek naar een killsteal.

Tot voor kort...

Ik wilde Viper kiezen (een van mijn favo heroes, agility/slow/ranged/carry) toen ik per ongeluk Nature's Prophet koos (missclick). Ik wilde niet uit de match gaan en ook geen 100gold verliezen dus ik ging hem maar spelen. In mijn achterhoofd nog steeds het idee met 'agility/offensive spelen' ging ik met Nature's Prophet dus offensive spelen. Gelukkig had ik Sniper bij me en met de Sprout had ik early game al snel 3 kills en een flinke smak geld. Terug teleporten naar de basis (geweldige skill), voorzien van items en mp/hp opladen en weer terug. Tower was binnen no-time kapot aan hun kant en ik ging dus mid helpen.

Fast forward 20 minuten.
Ik heb nu Shadow Blade/Scepter/Mask of Madness/Hands of Midas. Enorm snelle atk spd en kan altijd ontsnappen aan de vijand, switch continue lanes en blijf pushen terwijl team in het midden de klappen opvangt. Uiteindelijk met die teleport skill in hun basis geteleport, sprout erin gezet en omgetoverd tot treants en hun basis kapot gemaakt terwijl iedereen ergens anders was. Al en al, prachtige hero om te spelen waarvoor hij niet gebruikt is. Bijna niet mee gejungled, alleen maar zijn atk spd omhoog gehesen en wezen groeien. Win/Loss ratio is 12-3 (inclusief mijn eerdere fails) en dat zegt wat want zo goed ben ik nou ook weer niet in dota. Moest ik ff kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:10:

Even mijn verhaal:
Ik heb nooit goed met Nature's Prophet gespeeld, altijd maar wat teleporten naar jungle en wat heen en weer door de basis rennen op zoek naar een killsteal.
Daar ging het denk ik al fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Nee joh, killstealen wint! :D. zeus picken en op alle lanes letten en alles jatten van je carry :). Zo moet het!

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Multensor schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:59:
Nee joh, killstealen wint! :D. zeus picken en op alle lanes letten en alles jatten van je carry :). Zo moet het!
haha gaan we straks ook zo casten met z'n 2en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Lijkt me duidelijk. Gaat een zeer informatieve cast worden :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mooi is met Nature's Prophet is die ulti. Lijkt erg veel op die van zeus alleen dan meer bruikbaar en levert lots of gold op. Ook perfect om escapers mee af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:14:
Wat mooi is met Nature's Prophet is die ulti. Lijkt erg veel op die van zeus alleen dan meer bruikbaar en levert lots of gold op. Ook perfect om escapers mee af te maken.
Nadeel is wel alleen dat je vision moet hebben van je target, zeus ult raakt gewoon iedereen.

behalve onzichtbaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Feralio op 07-05-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
En je moet goed inschatten waar je hem inzet, te dichtbij dan misschien te weinig damage, te ver weg dan gaat hij misschien in fog, of zijn er te veel targets tussen.

Maar natures prophet blijft een fantastische hero, goed in een team en goed in solo queue.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een potje gedaan met een Lone Druid en ik als Nature's Prophet. Na 10 minuten kwamen de eerste vermeende ragequits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
Over het toernooi: Icloudd van team 7 is nog spoorloos, wellicht hebben we hier een standin voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Fragadder schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:18:
Over het toernooi: Icloudd van team 7 is nog spoorloos, wellicht hebben we hier een standin voor nodig
Wanneer vind de match plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Hier nog een vrijwilliger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Er zijn 'officiele' invallers.
Lijkt me dat we die eerst aanspreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Yogoi schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:13:
Er zijn 'officiele' invallers.
Lijkt me dat we die eerst aanspreken :)
Oh, ik wist niet dat ik me kon inschrijven als officiële invaller.... Ik heb me expres niet ingeschreven voor het toernooi omdat ik in mei vaak weg ben, maar als ik een keer kan invallen doe ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
@Morax en sandah88 (en mogelijk anderen)

Standins kunnen zich nog gewoon inschrijven op https://docs.google.com/f...gJEcxyAWgTBUywwQ/viewform, ik (of Multensor) zal jullie dan toevoegen aan de lijst met standins, zie ook het tournament topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Oke, bedankt. Zojuist ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Feralio schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:31:
@Morax en sandah88 (en mogelijk anderen)

Standins kunnen zich nog gewoon inschrijven op https://docs.google.com/f...gJEcxyAWgTBUywwQ/viewform, ik (of Multensor) zal jullie dan toevoegen aan de lijst met standins, zie ook het tournament topic.
even better :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Morax schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Wanneer vind de match plaats?
Dinsdag de 14e om 19:30.
Een BO3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Zie voor toernooi info ook het tournament topic: [PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic

Gelieve alles over toernooi daar bespreken...

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nieuwe notes:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Added Solo Matchmaking option. This is an experimental feature that will match you with players who also queued without being in a party. This is the first step in a series aimed at improving the matchmaking system.

COMMUNITY
- Reduced the number of negative reports per week to 2 as part of our ongoing efforts to improve and tune the reporting and ban systems.

GAMEPLAY
- Elder Titan: Fixed Legacy Keys
- Drow Ranger: Fixed Frost Arrows slowing Spirit Bear for the full creep duration
- Tusk: Fixed Walrus Punch having 1 less second of slow than intended.
- Tusk: Fixed Armlet sometimes causing Walrus Punch to disappear after using Snowball.

PERFORMANCE
- Reduced memory usage on systems with 2GB of RAM or less

Solo MM queue zit erin, ben benieuwd hoe dit uitpakt. Wel jammer dat de negative reports beperkt zijn tot 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
This is the first step in a series aimed at improving the matchmaking system.
Klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

2 reports is gewoon belachelijk. Verander dat hele achterlijke systeem gewoon. Beloon de mensen die goede reports doen en bestraf de mensen die slechte reports doen.

Muten straft alleen maar de hele groep en mensen hebben geen flauw idee of iemand gemute is of gewoon achterlijk. Dus die reporten die persoon weer en is nog langer gemute.
De meeste mensen die naar LP gaan leren er niks van en sommige gaan juist meer schelden omdat ze met soortgelijk volk zitten wat ook veel scheld.

Stuur mensen naar low priorty een paar keer en ga daarna gewoon de Steam account bannen (tijdelijk).

edit;

Welke heroes zitten nu allemaal nog NIET in de tournament version? Ff die compendium invullen.

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 09-05-2013 12:38 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
The Chosen One schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:10:
Welke heroes zitten nu allemaal nog NIET in de tournament version? Ff die compendium invullen.
Voor zover ik weet zijn dit Elder Titan, Troll Warlord en Drow Ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
mensen hier met compendium/bp bonus die willen stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Hummed schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:16:
mensen hier met compendium/bp bonus die willen stacken?
vanavond wil ik dat zeker wel :)
Nu nog even werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Wat is die hele compendium eigenlijk? :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Feralio in "\[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic"

;)

En je krijgt er nu een battlebonus bij die nog 90+ dagen werkt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hebben jullie ook veel last van UI bugs? Ik wordt er gek van dat soms de play-game knop niet reageert, of zelfs verdwijnt. En soms als je klaar bent met een game en je wil een nieuwe spelen, dan zegt hij dat je nog in de oude game zit die dan inmiddels niet meer bestaat. Ook als je ingame een guide wil opzoeken dan werkt het soms gewoon totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Niet online
Die laatste twee dingen overkomen mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Courier Upgrades
Similar to some of the previous tournament couriers, Smeevil will track the amount of International games you have watched and will upgrade the courier’s effect based on the amount of games you have watched. For those of you that won’t be able to catch the games live you will be able to watch the replays in order to increase your total games viewed count.

PS: Watching the qualifier games will also count to this view count.

dat laatste stukje wel chill dat replays ook tellen :).

lees in de comments:
You need to watch the highlights by pressing the "watch highlights" button to count as viewed match.

[ Voor 10% gewijzigd door Phyt_ op 10-05-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Juist, net een pot dota KNALHARD verloren. Ik met prophet wil junglen, dat gaat vaak goed en lekker...opeens rent LUNA de jungle in en kiest de laatste member een DOOM en gaat safelane met support...we hebben dus geen offlane. Niemand die wat zegt, tja en dan kan je niets...dan moet ik opeens naar de lane en worden we gestompt. De reden? 2 van van mijn team stonden al op mijn ignore van eerder. Schijnbaar kan je dus gematched worden met mensen die je gereport hebt / ignored heb dus ik hoorde niets van wat ze typte...Wat een ongelooflijke bullshit zeg. Dit is gewoon echt 100% achterlijk vind ik. Hoe kan je met mensen gematched worden die al op je ignore-lijst staan die je zelfs GEBANNED wilt hebben...Echt debiel en heb er 0 begrip voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb altijd zo'n hekel aan furion pickers. zie je nooit de eerste 20 minuten en spammen altijd die ulti zodat oppo carries makkelijker kunnen farmen. ook zie je zo vaak dat ze midas->shadowblade gaan terwijl er al invis hardcarries zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:54:
ik heb altijd zo'n hekel aan furion pickers. zie je nooit de eerste 20 minuten en spammen altijd die ulti zodat oppo carries makkelijker kunnen farmen. ook zie je zo vaak dat ze midas->shadowblade gaan terwijl er al invis hardcarries zijn :s
shadowblade koop je als furion omdat je dan kan ontsnappen als ze je ganken als je aan het slit pushen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:54:
En dit klinkt als een vrij slechte furion in dat opzicht. Een goede furion houdt zijn ogen open voor tegenstanders die laag zijn, en probeert dan te TPen en ze te ganken. Dat is juist de kracht van Nature's Prophet. En shadow blade is inderdaad makkelijk om weg te komen maar persoonlijk maak ik vaak (na midas) een Orchids. De damage + mana regen daarvan samen met silence maakt het zo makkelijk te ganken, en dan krijg je opeens heel snel heel veel goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@ Demie & Multensor : Mad Props For Dagon Dota !

Hmm heb 2 x Truant voor NP de victory Jig, als iemand 1 wil trade hoor ik het graag.

[ Voor 48% gewijzigd door Phyt_ op 11-05-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

lol :D. Ja waren 2 mooie potjes man. Heb me kapot gelachen

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Yogoi schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:20:
[...]

vanavond wil ik dat zeker wel :)
Nu nog even werken.
wat is je steam ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Gewoon yogoi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Ter herinnering; Vanavond begint het Tweakers Dota tournament. (naast het andere minder belangrijke toernooitje genaamd The International).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Laatst online: 14-10 22:17
Hoe laat en wie tegen wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10 11:59

Jumpiefox

Hoi ?

Na heel lang geen moba games meer gespeeld te hebben HON opgestart..."Kut"moment, login+wachtwoord vergeten en oude e-mail werkt niet meer (overgegaan op outlook) ok ok dan maar steam...precies hetzelfde verhaal leek wel een goudvis, kon me zelfs me account naam niet meer herinneren, en had er maar liefst 16uur dota op gespeeld :+

Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat steam reageert op tickets? en is Got dota2 team een beetje noob vriendelijk? Af en toe wel met Phyzens gespeeld maar die was dan ook van een heeeel ander nivaeu hehe. Hon ging me wel aardig af maar Dota op 1 of ander manier steeds "net" niet.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Jumpiefox schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:36:

Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat steam reageert op tickets? en is Got dota2 team een beetje noob vriendelijk? Af en toe wel met Phyzens gespeeld maar die was dan ook van een heeeel ander nivaeu hehe. Hon ging me wel aardig af maar Dota op 1 of ander manier steeds "net" niet.
Geen idee hoe lang ze over tickets doen.
En ja we hebben genoeg n00b friendly spelers.
Maar ligt er natuurlijk aan met wie je speelt. Maar als je willing to learn bent en niet zo'n jankerd/zeikerd dan zijn er zat leuke mensen om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Yogoi schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:38:
[...]
Maar als je willing to learn bent en niet zo'n jankerd/zeikerd dan zijn er zat leuke mensen om mee te spelen :)
Even in de quote want dat is wel het belangrijkste deel daar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Dan komt het helemaal goed joh, ben het gewend om afgestraft te worden als ik het opfock (Verbaal dan he, voor de doordenkers onder ons :+), deed precies hetzelfde vroegahh in mijn wow tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Jumpiefox schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:00:
Dan komt het helemaal goed joh, ben het gewend om afgestraft te worden als ik het opfock (Verbaal dan he, voor de doordenkers onder ons :+), deed precies hetzelfde vroegahh in mijn wow tijd.
En dat is dus precies wat wij dus niet doen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Yogoi schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:09:
[...]

En dat is dus precies wat wij dus niet doen.... :P
Nog beter, lieve tweakers O+

Gisterer de hele avond naar Dotacinema lopen kijken. Vooral die Top plays van de week zijn echt tof, echt bizar hoe goed sommige mensen wel niet zijn. Het moeilijkste blijft gewoon het overzicht houden tijdens (grote) team fights voor mij. Gebeurt maar al te vaak dat ik geen idee heb waar ik eigenlijk sta in al die explosies en skills die afgevuurd worden, maar dat mensen dan echt op zulke kritische punten precies op de juiste plek staan en hun ulti/skills to the max benutten is wel gaaf om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
En anders doe je gewoon mee met Dota & Whiskey.
Alsik tijd heb doe ik dat vaak vrijdag avond. Altijd gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Console commands om te auto spectaten:

TI3 Western Qualifiers: dota_spectator_auto_spectate_games 65005
TI3 Eastern Qualifiers: dota_spectator_auto_spectate_games 65004

Makkelijk wanneer de valve servers weer lopen te klieren.

Om te stoppen:
dota_spectator_auto_spectate_games 0

Met dank aan CyborgMatt voor het posten _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Feralio op 13-05-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Waar moet ik dan aan denken? Auto reconnecten als het niet lukt?

Die problemen zullen hopelijk nu weinig of niet meer voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
The Chosen One schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:41:
Waar moet ik dan aan denken? Auto reconnecten als het niet lukt?

Die problemen zullen hopelijk nu weinig of niet meer voorkomen.
Hij zal automatisch proberen een game te spectaten binnen het toernooi. Ook voor unnattended client op bijvoorbeeld een tv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
nice wel handig om mijn smeevil te upgrade :).
als hij is afgelopen disconnect hij dan ? en als er weer nieuwe game is connectie dan automatisch weer?
zodat ik voor de nacht games , views krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
gewoon in console copy/pasten is genoeg?
ik krijg geen confirm iets ofzo namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Laatst online: 02-10 21:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Klopt maar als je dit paste dan start ie automatisch zodra er een game beschikbaar is (duurt soms wel lang om te laden)

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Iemand die solo queue matchmaking al geprobeert? Is het wat?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
daanteb schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:37:
Iemand die solo queue matchmaking al geprobeert? Is het wat?
tot nu toe vind ik het wel leuk alleen de quetime is wat langer over het algemeen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nieuwe Patch notes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
GAMEPLAY
- Elder Titan: Fixed Ancestral Spirit giving vision to Elder Titan while dead.
- Elder Titan: Fixed Earth Splitter being placed slightly too far forward.
- Elder Titan: Fixed Natural Order not getting upgraded on the Ancestral Spirit if it was already in the air.
- Elder Titan: Fixed Natural Order sometimes not getting applied before Ancestral Spirit's damage.
- Ursa: Fixed Fury Swipes stack getting dispelled with Magic Immunity.

PERFORMANCE
- Added vsync support to windowed modes.
- Reduced memory fragmentation.

COMMUNITY
- There are now 6 broadcaster channels.
- Added map ping throttling for communication banned players.

INTERNATIONAL COMPENDIUM
- Now highlights Compendiums that are gifts from other players.
- Updated with new stretch goals.
- Prize pool now displays how much the Compendium owner has contributed.

DOTA ECONOMY
- Particles on unusual couriers work again.
- Strange items that count things other than kills work again.
Pagina: 1 ... 38 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers