You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik weet nog niet 100% zeker dat ik erbij ben dus als wij iemand nodig hebben zal ik je benaderenForn schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:46:
Hoe zit het met het andere team? Ik wil ook wel standin zijn hoor..
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Maar hij is door toch dus dat zou niet volgens de regels mogenMarkofnikoff schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:16:
[...]
Ik weet nog niet 100% zeker dat ik erbij ben dus als wij iemand nodig hebben zal ik je benaderen

HOI.
stand-in is eenmalig iets.
Als we een nieuwe team hadden moeten samenstellen dan kon het idd niet als je al door bent.
Maar als stand-in lijkt mij het geen probleem.
Aangezien het team dan de volgende datum als ze doorzijn dan wel volledig kunnen zijn.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Meerdere kanalen op Twitch die coverage verzorgen!
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
1 shadow demonhardcoresmurf schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:16:
Weet iemand hoe je Anti-mage counterd? Want ik werd net gestomped door een fed anti-mage.
2 een carry met meer farm of images met manaburn
3 silence (orchid of skill van bv nightstalker)
4 bane (tot AM zijn manta heeft)
Hem early game veel ganken en zorgen dat hij weinig farm krijgt, blijft toch de beste oplossing.hardcoresmurf schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:16:
Weet iemand hoe je Anti-mage counterd? Want ik werd net gestomped door een fed anti-mage.
Even opgezocht, dat is wel andere koek dan de potjes die ik speelmicrooo schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:42:
Voor de mensen die fan zijn van competitive dota: De finale van de G-League gaat zo beginnen. BO5 met LGD.int vs Invictus Gaming. Moet hopelijk een spannende match worden!
Meerdere kanalen op Twitch die coverage verzorgen!
[ Voor 21% gewijzigd door Phyt_ op 09-03-2013 12:59 ]
Verwijderd
de enige manier om die super right click carries zoals antimage en faceless void te counteren is om ze niet te laten freefarmen en ze continu te gankenhardcoresmurf schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:16:

alles is weer up.
en weer down, ff ups er weer tussen zetten.
UPS zit er weer tussen en strestest doorstaan alles is weer up
[ Voor 53% gewijzigd door Phyt_ op 09-03-2013 20:37 ]
Nou team 4 is er klaar voor! Vanavond wat oefen potjes gedaan.
Discussion forum gaat ook achteruit, aardige crash blijkbaar ^^
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Team 4 vs Team 5 round 1 is gestart !
Verwijderd
2 vraagjes:
1) Het lukt me maar niet om te denyen... attackmove key zou het toch moeten doen hé?
2) Ik zie veel mensen hun attack laten stutteren tot ze zeker zijn dat de last hit hebben en dan laten ze pas de attack animatie afronden... hoe doe je dat?
Thanks,
M
Het is inderdaad attack move standaard de "a" toets. En dan een leftclick op een creep. Attack stutteren is wanneer je het stopt met het stop commando standaard "s".Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:54:
Wat een arrogante mensen heb je toch in dit spel... man man...
2 vraagjes:
1) Het lukt me maar niet om te denyen... attackmove key zou het toch moeten doen hé?
2) Ik zie veel mensen hun attack laten stutteren tot ze zeker zijn dat de last hit hebben en dan laten ze pas de attack animatie afronden... hoe doe je dat?
Thanks,
M
En ja, je moet nogal een dikke huid hebben om Dota een beetje onbeschadigd door te komen.
Team4 vs Team 5
1-1 net een game van 60 minuten pff vermoeiend voor de spectators
Game 1: https://dl.dropbox.com/u/42430321/2013-03-10_00001.jpg
Game 2: https://dl.dropbox.com/u/42430321/2013-03-10_00002.jpg
Game 3: https://dl.dropbox.com/u/42430321/2013-03-10_00003.jpg
De laatste game moet iemand anders ff doen
Toch nog het einde ff gezien!
[ Voor 21% gewijzigd door Rub3s op 10-03-2013 23:10 ]
Erg spannend (de 2e vooral)
O btw, Luna is best sterk
tot in de volgende ronde.
Was mooie match jongens thanks.
p.s. kwam door de banners ;P
erhmm.
Sorry to burst your bubble maar wij , Team 8, waren niet van plan team 5 te laten winnenFragadder schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:16:
Het waren 3 erg mooie pots zo zie ik ze graag bij dota 2! Succes team 5nu moeten jullie wel winnen dan hebben wij tenminste nog van de winnaar verloren
stutteren van de attack moet je niet doen dan kan je in de tussentijd niets anders en mensen zien heel duidelijk wat je doet, gewoon je auto attack uit zetten en leren op a te duwen en dan op een unit te clicken die je wilt denyen, voor last hit gewoon right click. Oefen met helden waarmee dit gemakkelijk is in een bot game (vooral melee helden met snelle attack animatie zoals een riki oid is het gemakkelijk mee)Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:54:
Wat een arrogante mensen heb je toch in dit spel... man man...
2 vraagjes:
Thanks,
M
Een quelling blade als item helpt hier flink bij!
Wij hebben team 5 ook niet laten winnen maar we verloren welYogoi schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:20:
[...]
Sorry to burst your bubble maar wij , Team 8, waren niet van plan team 5 te laten winnen
sorry voor de spoiler
Geen probleem. We gaan op bootcamp naar china voor de volgende matches dus vress nietFragadder schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:16:
Het waren 3 erg mooie pots zo zie ik ze graag bij dota 2! Succes team 5nu moeten jullie wel winnen dan hebben wij tenminste nog van de winnaar verloren
erhmm.
China is het nieuwe korea?Multensor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:17:
[...]
Geen probleem. We gaan op bootcamp naar china voor de volgende matches dus vress niet
@Rub3s, fijn dat je zo vertrouwen in ons hebt
Moet wel zeggen, ben erg geïntimideerd door de banners hoor! Maar goed, nu even een afspraak maken wanneer wij de volgende wedstrijd kunnen spelen.Multensor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:14:
Thanks voor de leuke potjes mensen. Waren zeker mooie matches. Op naar de volgende team 5!
.
p.s. kwam door de banners ;P
Een pot is nog niet gespeeld, als deze nog niet is gespeeld! Kan nog van alles gebeurenRub3s schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:35:
Team 1 gaat toch winnen(en nee, ik zit niet in team 1)
sorry voor de spoiler
Nu begin ik wel bang te worden voor onze volgende potMultensor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:17:
[...]
Geen probleem. We gaan op bootcamp naar china voor de volgende matches dus vress niet
Ik duim voor jetlags waardoor wij alsnog winnen!
http://tinyurl.com/bujv39w
Datum voor wanneer gespeeld moet worden moet ik even verzinnen wat handig is.
Teams overleg onderling even wanneer jullie tegen elkaar kunnen spelen.
gelieven dit voor 24/25 maart ingepland te hebben.
dit geeft nog mogelijkheid om te oefenen en dan heb je 2 maandagen indien men alleen op maandag zou kunnen.
[ Voor 55% gewijzigd door Phyt_ op 11-03-2013 16:19 ]
Ik moest invallen voor team 7 die tegen team 1 moest spelen en ik heb er nog nachtmerries vanJerX schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:38:
[...]
Een pot is nog niet gespeeld, als deze nog niet is gespeeld! Kan nog van alles gebeuren
grapje, maar volgens mij is team 1 echt veruit het beste
Echter misschien wel handig om dit voortaan in een apart topic te organiseren.
Het is lastig wanneer je willekeurige teams maakt om iedereen op het zelfde moment online te krijgen, het schijnt dat een aantal mensen iets engs kennen als een leven naast Dota 2.Fiole schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:01:
En ook om vaste data af te spreken zodat het niet zo lang duurt voordat de matches gespeeld worden?
Vandaar dat er ook gekozen is voor een periode waarin de teams zelf kunnen kortsluiten wanneer ze gaan spelen.
[ Voor 0% gewijzigd door Feralio op 12-03-2013 11:21 . Reden: Typefout. :) Thanks JerX ]
Shit is er meer dan alleen mijn level in Dota 2?Feralio schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:19:
[...]
Het is lastig wanneer je willekeurige teams maakt om iedereen op het zelfde moment online te krijgen, het schijnt dat een aantal mensen iets engs kennen als een level naast Dota 2.
spelen.
QB helpt alleen bij lasthits, niet bij denies.Fragadder schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:20:
[...]
stutteren van de attack moet je niet doen dan kan je in de tussentijd niets anders en mensen zien heel duidelijk wat je doet, gewoon je auto attack uit zetten en leren op a te duwen en dan op een unit te clicken die je wilt denyen, voor last hit gewoon right click. Oefen met helden waarmee dit gemakkelijk is in een bot game (vooral melee helden met snelle attack animatie zoals een riki oid is het gemakkelijk mee)
Een quelling blade als item helpt hier flink bij!
Verwijderd
De daadwerkelijke notes:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
| GAMEPLAY - Clinkz: Fixed Death Pact healing Clinkz under Ice Blast debuff. - Gyrocopter: Fixed Flak Cannon killing couriers. - Sniper: Fixed Headshot not working on units like Spirit Bear, Warlock's Golem, etc. - Sniper: Fixed Shrapnel doing slightly less damage than intended to towers. - Sniper: Fixed Headshot's physical damage bonus being blocked by Magic Immunity. - Spectre: Added a short grace period to walking off the Spectral Dagger path before collision is restored. - Spiritbreaker: Fixed Magic Immune units being ignored by the AOE greater bash procs from Charge of Darkness and Scepter Nether Strike. - Tusk: Fixed some cases where Ice Shards could get units stuck. - Visage: Fixed a number of incorrect spell interactions with Familiars. - Wisp: Fixed Tether sometimes ending prematurely if Relocate was cast before Tether. - Wisp: Fixed Relocating units sometimes walking away to do a previous behavior. - Fixed Roshan's aoe Slam damage type being physical rather than magical (and thus hurting Familiars). - Fixed creeps and neutrals sometimes not responding to long range spells. - Fixed Blink Dagger self-cast to work consistently. - Fixed Cheese not having a cooldown. - Fixed Cheese not stacking in inventory. - Enabled Timbersaw in Captain's Mode in Latest Version (Tournament Version next week). - Local games are no longer automatically unpaused. AUDIO - Added sound effects to the Dashboard. - Added sound effects for various Tiny deaths. - Updated Mjollnir sound effect. - Updated Maelstrom sound effect. UI - Items held by the courier are now included in a player's Net Worth. - Fixed the sorting of Teams List under the Community tab. - Fixed courier and ward previewing in the backpack. - Fixed the scrollbar being hidden when a schedule had a full page of tournaments in a single month. - Live games list now displays the game mode. - Fiery Soul of the Slayer's custom minimap icon only draws for the player that owns the item. - Re-positioned end game survey to not block the chat. - Teams that haven't played a team matchmaking game in the last 7 days will now show up as being "inactive" in WebAPI calls. - Improved performance of chat channels in the Dashboard. VISUALS - Revised overhead Soul Assumption indicator. - Fixed Smoke of Deceit AOE visual effect showing for enemies if the caster is hidden - Added in-game models for when the following items are dropped from inventory into the world: Divine Rapier, Healing Salve, Clarity, Dust of Appearance, Bottle, and Bootes of Speed. BOTS - Added Lion bot. - Added Omniknight bot. - Made a number of adjustments to loadouts and builds based on community feedback. - Bots now know how to use Rod of Atos, Tranquil Boots, Abyssal Blade, Heaven's Halberd, and Veil of Dischord. - Bots will no longer go to the Side Shop with a full inventory if they aren't willing to sell anything. - Generic summoned units (Necro units, Illusions, etc) now have basic bot AIs, so they can act independently from their owner. - Fixed bots interrupting their teleports. - Bots will be less aggressive when they have stacks of Sticky Napalm on them. - Bots will now only use Refresher Orb if they want to cast big ticket abilities. - Fixed Witch Doctor bot spam-toggling Voodoo Restoration when he simply wanted to activate it. - Witch Doctor is less likely to use Death Ward on units that are about to die anyways. - Bots now establish their lanes at 0:15 (changed from 0:30), which makes jungling the initial creep spawn eaiser without confusing them about what lane you're in. - Bots will no longer go for runes that may or may not be there if it's been a while since their spawn time. - When there are no wards up, bots are now smarter about only warding the closer rune location. WORKSHOP - Added general support for importing any Ability/Spell related model. Currently just supporting Beastmaster Boars. - Reworked the "View My Submissions" page to better handle a large number of submissions (sorting/pagination/bug fixes). - Fixed submission preview images not being set correctly. - Fixed a bug where updating an existing submission could set incorrect tags on the submission. - Disabled the Workshop in the Test client to prevent confusion. |
Toch nog een pluspunt:
Check de Tauren Chieftan Ult (Moet zeggen, ziet er goed uit!):

(Elder Titan is de nieuwe naam van Tauren Chieftan, de avatar is een placeholder
En nog wat concept art:
http://i.imgur.com/UtQRVjSh.jpg (Abaddon)
http://i.imgur.com/T5Pj41Sh.jpg (Skywrath Mage)
http://i.imgur.com/WyYAqiQh.jpg (Techies)
http://i.imgur.com/POZxv9xh.jpg (Pitlord / Abyssal Underlord)
http://i.imgur.com/u1LDcT5h.jpg (Legion Commander)
http://i.imgur.com/DgZ81HKh.jpg (Tauren Chieftan / Elder Titan)
(ben wel aan het spammen zo.)

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 14-03-2013 14:40 ]
http://www.team-dignitas....e-Analysis-February-2013/
http://i.imgur.com/zxl4IwS.jpg
Op de frontpage van de watch tab
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
wilde maar niet lukken maar net met -TK- op de valreep van het weekend toch gelukt.
Thanks -TK-
Haha het kostte ons behoorlijk wat moeite maar uiteindelijke lukte het. Gefeliciteerd!Yogoi schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 02:08:
eindelijk die 100e win
wilde maar niet lukken maar net met -TK- op de valreep van het weekend toch gelukt.
Thanks -TK-
Die games terug kijken. Beste games en beste game (laatste) die ik ooit gezien heb. _O__O__O_
Zat gewoon bijna te shaken tijdens de laatste game.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Is team 5 alweer terug uit China?Feralio schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:25:
Zal het nog maar een keer hier posten; morgen 19-03-2013 om 19.30 de wedstrijd tussen Team 8 vs Team 5.
erhmm.
Hopelijk worden het spannende games waar hopelijk Team 8 als winnaar uit de bus komt
Nice ! Kan ik broadcaster kanaal joinen?Feralio schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:25:
Zal het nog maar een keer hier posten; morgen 19-03-2013 om 19.30 de wedstrijd tussen Team 8 vs Team 5.
Als je op tijd online bent, tuurlijk!

Hehehe nice, misschien kan ik casten via TwitchFeralio schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:42:
[...]
Als je op tijd online bent, tuurlijk!Moet je wel even Sheever als co-caster regelen.

nou vooruit dan maar, dat mag wel, voor een keertje dan.M4DMan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:48:
[...]
Hehehe nice, misschien kan ik casten via TwitchEn Sheever, meh.. Regel liever Xyclopz
[ Voor 12% gewijzigd door M4DMan op 19-03-2013 09:12 ]
Kan ik de game nog eens terug kijken met een caster, lijkt me best cool
Yeah, Twitch neemt automatisch alles opYogoi schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:13:
Wel de game sopnemen dan aub.
Kan ik de game nog eens terug kijken met een caster, lijkt me best cool
ik heb goed nieuws en slecht nieuws .
ik kan niet mee casten
wij gaan ook vanavond spelen :):) rond 20:00 of 20:30 nog niet helemaal zeker ivm een verjaardag van iemand van team 1, waarvoor we mogelijk 1e ronde 1 standin voor nodig hebben.
Dan kan ik jullie games niet zien, zonde
Nu moeten we de geinteresseerde spectators verdelen over de 2 semi finales.
en we verwachten dan ook wel puik commentaar bij onze match
[ Voor 54% gewijzigd door Multensor op 19-03-2013 10:58 ]
erhmm.
Natuurlijk niet gaan zitten stream-snipen.Multensor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:57:
Wat is je twitch url madman?
en we verwachten dan ook wel puik commentaar bij onze match
erhmm.
Wanneer je als Broadcaster joined heb je "live" beeld. Het kan door streamers zelf wel vertraagd worden.Multensor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:00:
Zit toch standaard delay op stream? Anders zou dat idd wat lame zijn
Mocht je een stand-in nodig hebben dan sta ik daar vanavond wel open voor.Phyt_ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:07:
ok
ik heb goed nieuws en slecht nieuws .
ik kan niet mee casten.
wij gaan ook vanavond spelen :):) rond 20:00 of 20:30 nog niet helemaal zeker ivm een verjaardag van iemand van team 1, waarvoor we mogelijk 1e ronde 1 standin voor nodig hebben.
Team4 is helaas uitgeschakeld
Nee geen delay helaas, alleen als je partner van Twitch bentMultensor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:00:
Zit toch standaard delay op stream? Anders zou dat idd wat lame zijn

Kanaal is http://nl.twitch.tv/madnesssz/new
[ Voor 7% gewijzigd door M4DMan op 19-03-2013 11:07 ]
erhmm.
Kan op zich ook inderdaadMultensor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:07:
Op zich niet zo'n probleem mee, maar kan je niet gewoon streamen door op watch game te drukken? Dan zit er sowieso delay in vanuit dota. Of mis je dan bepaalde opties die je voor het streamen gebruikt?
De enige optie die je mist is het tekenen op de game zelf (in plaats van enkel op de map).Multensor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:07:
Op zich niet zo'n probleem mee, maar kan je niet gewoon streamen door op watch game te drukken? Dan zit er sowieso delay in vanuit dota. Of mis je dan bepaalde opties die je voor het streamen gebruikt?
erhmm.
[trashtalk]Multensor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:12:
Nou dan gewoon casten via watch game en niemand in broadcaster kanaal. Mensen met 2 schermen kunnen anders wel heel makkelijk valsspelen
Heeft Team 8 niet nodig, we winnen wel zonder cheats.
[/trashtalk]
Danslo ok ik heb je volgens mij al op steam? als je rond half 8 online kan zijn zou fijn zijn.danslo schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:03:
[...]
Mocht je een stand-in nodig hebben dan sta ik daar vanavond wel open voor.
Team4 is helaas uitgeschakeldIk speelde Nyx, Bane, Venge toen.
Eerst is het vet druk en om 17:00 *poof* iedereen is weg.
Verwijderd
Epic battle!
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers