HOI.
Zoieso is met zn 2e casten veel leuker, maar ook makkelijker! Wordt leuk ^^
Als er games zijn op de dag dat ik zelf niet speel ga ik zeker kijken.
Gewoon omdat het leuk is
Dinsdag 05-03-2013 19:30 zal gestart worden met de battle tussen Team 6 en Team 8.
Doel is om de best of 3 dezelfde avond nog te voltooien.
Vanuit Team 8 wil ik onze tegenstanders veel succes toe wensen.
Team 1 vs 7 , onder voorbehoud morgenavond rond 21:00.
Maar hiervoor heeft team 7 wel een stand-in nodig, dus als er mensen zijn ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Als het nodig is wil ik altijd wel spelen maar neem aan dat standins eigenlijk personen moeten zijn die niet in een team zitten?Phyt_ schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:51:
Hier willen wij
Maar hiervoor heeft team 7 wel een stand-in nodig, dus als er mensen zijn ?
maar ik kom zeker kijken naar jullie potjes
Ik kon alleen Fragdadder & wouterz90 niet toevoegen omdat er geen goeie name match te vinden was op steam.
@scoro
GoT Steam Dota
Fragdadder fragadder fragadder (let op zonder D na de G )
wouterz90 space_w pongping
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Even ter herinnering voor de rest.Phyt_ schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:51:
Hier willen wij
Vanavond dus de eerste matches in het tweakers toernooi.
Ik wens beide teams veel succes en moge de beste winnen
Morgen matchday: Team 2 vs. Team 3, om 20.00 uur.
We zitten met 1 probleem: we hebben iemand die niet reageert en niet te vinden is op steam omdat zijn naam 400 matches opgeeft, dus is er iemand die stand-in wilt zijn voor morgen?
Om wie gaat het?Beunhaas schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:52:
We zitten met 1 probleem: we hebben iemand die niet reageert en niet te vinden is op steam omdat zijn naam 400 matches opgeeft, dus is er iemand die stand-in wilt zijn voor morgen?
misschien dat iemand hier hem kent.
IzzoYogoi schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:57:
[...]
Om wie gaat het?
misschien dat iemand hier hem kent.
edit: waarschijnlijk niet meer nodig
[ Voor 10% gewijzigd door Beunhaas op 04-03-2013 13:01 ]
@beunhaas voor de zekerheid standins geen prob, overleg het met de tegenstander.
Dinsdag 5 maart om 20.15, team 2 vs team 3
Dat t mooie spannende matches moge worden!
Is een grote steamgroup niet wat? Kunnen we gelijk berichten pushen over matches enz.
[ Voor 42% gewijzigd door Lampiz op 04-03-2013 20:27 ]
moet ik nog een standin zijn?
Probeer het later nog eens
[ Voor 19% gewijzigd door Forn op 04-03-2013 20:53 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
match gaat door maar ws wel met standins :< paar no shows.
Ik ben nu dus ook team 7?Tk55 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:42:
Team 1 is al bijna compleet, we missen alleen Fishticks nog. Van Team 7 zie ik alleen nog Crell en Yogoi op Teamspeak.
En ik stream het wel vanaf waar ik het nu zie: http://www.twitch.tv/pietovic
[ Voor 81% gewijzigd door Lampiz op 04-03-2013 21:33 ]
mijn Steam profiel: http://steamcommunity.com/profiles/76561198005793530
[ Voor 67% gewijzigd door Lampiz op 04-03-2013 22:03 ]
Team 1 kwam als winnaar uit de bus met 2-0, dit mede omdat er 4 van het team aanwezig waren.
Succes de volgende games en lekker spectate morgen, @ morgen 2 games!!!

Succes iig!
clockwerk's die niet initiaten, carry's zonder farm, support's die maar warden vanaf 25 minuten...
toch 1 vd 2 gewonnen (totaal onverwacht...).
moet dringend eens een vaste crew vinden om matchmaking mee te doen.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Het is een noobie friendly toernooi hékowlier schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:09:
gisteren nog wat last minute oefenpotjes voor morgen gedaan, maar man wat heb ik mij geërgerd
clockwerk's die niet initiaten, carry's zonder farm, support's die maar warden vanaf 25 minuten...
toch 1 vd 2 gewonnen (totaal onverwacht...).
Kunnen de noobies mooi wat leren, en wat compititie kan geen kwaad!Lampiz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:21:
[...]
Het is een noobie friendly toernooi hé, ik weet dat soort dingen ook niet.
Enige nadeel waren een paar no-showers, maar dat werd snel opgevangen door andere mensen in het GoT channel.
Join in de avonduren eens de teamspeak van Phyt, daar zitten we vaak genoeg! Of kom in de GoT channel in Dota zelf en roep daar eens wat. Al zijn veel mensen dan in game, maar soms heb je geluk.kowlier schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:09:
of je add de mensen van dit forum
Ik weet niet precies hoe die teams zijn samengesteld, maar het lijkt me in ieder geval wel verstandig om in elk team minstens één speler te hebben die vaker Captains Mode speelt. In team 7 was het gisteren namelijk een beetje een chaosForn schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:44:
Ik vond het gisteren ieder geval erg leuk. Captains Mode is eens een keer wat anders. Een mix van nieuwe spelers en wat meer ervaren spelers. Volgens mij is er ook geen negatief woord gevallen, dus mooie manier om te leren. In LoL custom games was dat wel eens anders, waar zelfs in all chat geflamed werd met alleen tweakers spelers.
Enige nadeel waren een paar no-showers, maar dat werd snel opgevangen door andere mensen in het GoT channel.

je kan ook geen berichten ontvangen hier... ik heet fragadder op steam, zou niet moeiljik te vinden moeten zijn ik zal vanavond even kijken,spazmaster schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:54:
graag mensen van team 4 mij toevoegen...ik kan niemand vinden via de gebruikelijke usernames op Steam.
mijn Steam profiel: http://steamcommunity.com/profiles/76561198005793530
mochten mensen deze nog willen zien?
erhmm.
Misschien ook de replay file erbij voegen, of wordt deze niet meer opgeslagen bij private matches?Phyt_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:22:
zijn er mensen geintereseerd als hier de screenshots van de resultaten van de match + id's gepost worden?
mochten mensen deze nog willen zien?
ps. Team 4 en Team 5 lukt het met datum te prikken?
Misschien als tip: gebruik een excel spreadsheet via SkyDrive om zo een datum te plannenPhyt_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:34:
[ Voor 7% gewijzigd door JerX op 05-03-2013 13:43 ]
Dat hadden wij ook, maar werdt een beetje onoverzichtelijk (die kon wel, maar dan alleen die tijd etc.).Phyt_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:14:
mwoah wij hadden ook groeps pm is makkelijk hoorallemaal in 1.
wordt moeilijk vrees ikPhyt_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:34:
Ok als ik thuis ben zal ik het ff checken.
game 1
https://www.dropbox.com/s/x5tv9cazazg7cvr/game%201.png?m
game 2
https://www.dropbox.com/s/1cqwtth3box2rfk/game%202.png?m
@fragadder wat is het probleem ? hoeveel kunnen er niet?
kom allen kijken
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Pics or it didnt happen
https://dl.dropbox.com/u/42430321/team6v8-1.jpg
It did happen
Gelukkig spannender dan gisteren!
Team 2 victory 1-0

[ Voor 15% gewijzigd door India Sierra op 05-03-2013 21:15 ]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
das snel gewijzigd

[ Voor 20% gewijzigd door Rub3s op 05-03-2013 21:19 ]
Was leuk om tegen een tweakers team te spelen.
En damn you piet piraat, die ult doet pijn op m'n lich

Jammer genoeg was Naga Siren (no fun) te sterk voor ons op het eind
Mooie matches, goed gespeeld team3!
Heb het laatste deel van game 2 nog kunnen zienFiole schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:14:
jammer dat niemand (?) team 2 en 3 aan het spectaten waen
Mooie matches, goed gespeeld team3!
Was daarvoor zelf aan het spelen in team 8.
helaas was de game toen al best wel 'gg' dus helaas het interessantste deel niet kunnen zien
Ook het vinden van stand-ins is goed gegaan.
Helaas voor de afvallers, maar wie weet er komt vast nog wel een vervolg dus blijven oefenen.
Maar waar het buiten de winst omgaat is natuurlijk ook, de fun om een keer Captains mode met mede tweakers te spelen, net als de pro's
Ik heb de wedstrijd indeling aangepast met de teams die doorzijn naar de volgende bracket.
http://tinyurl.com/bujv39w
Team 4 en Team 5 houd ons even hier op de hoogte of het lukt om een datum/tijd af te spreken.
Was zeker leukkowlier schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:43:
waren leuke matches (team 2 -3). 1e match werd al vlug gewonnen door een perfect spelende furion (prachtige ganks). 2e game begon goed met mid te winnen, maar daarna ging het terug bergafeen paar goede ganks kunnen doen maar eens ze de stuntrain loslieten kon zelfs silencer's ult niets meer helpen
Volgens mij moet dat team 1 zijn ipv team 7Phyt_ schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:48:
Ik heb de wedstrijd indeling aangepast met de teams die doorzijn naar de volgende bracket.
http://tinyurl.com/bujv39w
Ik keek gister even op de TS server tussen onze potjes in en volgens mij waren er toen 28 mensen online.Phyt_ schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:48:
Het was gezellig gister moet ik zeggen veel tweakers online en aan het spelen.
Ook het vinden van stand-ins is goed gegaan.
Moet haast wel een record zijn!
Na de games met team 6 , ik vond het spannende games, kijk ik uit naar de volgende ronde!
ja TS zat server zat ook goed vol, 32 man is de max zonder licentie dus ging goed
Spannende games bij 6 vs 8 inderdaad, helaas werden we outplayed hahaYogoi schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:52:
[...]
Na de games met team 6 , ik vond het spannende games, kijk ik uit naar de volgende ronde!
Remains hidden =DForn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:06:
Zijn er ook nog replays van team 2 vs team 3 available? Wil graag de volgende tegenstander scouten.
Verwijderd
gewoon bij recent games van 1 van de spelers kijken?Forn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:06:
Zijn er ook nog replays van team 2 vs team 3 available? Wil graag de volgende tegenstander scouten.
dus ook naast de officiele toernooi games.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| GAMEPLAY - Gyrocopter: Fixed Rocket Barrage firing while under effects like Disruption/Chronosphere/Doom/Hex. - Gyrocopter: Fixed Flak Cannon hurting nightmared units without waking them up. - Naga Siren: Fixed being able to purge Song of the Siren aura off of Naga Siren. - Nyx: Fixed Spiked Carapace affecting Juggernaut during Omnislash. - Outworld Devourer: Fixed Astral Imprisonment not draining enough mana from enemy heroes. - Timbersaw: Fixed Whirling Death not doing enough damage against strength heroes. - Fixed Maelstrom and Mjollnir being unable to proc if the initial target is Magic Immune. - Tweaked Neutral Creep chase timings for the two small camps. - Fixed a number of bugs in Mechanics I, including all known showstoppers. UI - Fixed holding alt causing smoked hero names to be shown on minimap when near truesight. - Fixed your status showing as playing a local bot game if you were spectating a game - Hero performance page is now sorted by total number of games played. - Fixed Dire wins in the Team Game History tab showing up as losses. - Fixed bug where Team Game History wasn't refreshing properly. - The Teams List under Community now displays Teams in order of their most recently played match. - There's now a dialog asking the player to rate their currently-used hero build (if it's not yet been rated). AUDIO - Music now plays in spectator and replay modes. ITEMS - Added Fiery Soul of the Slayer item for Lina. |
vanaf nu gedaan met solo queue....
lf group
De patches zijn vrij mager de laatste tijdPhyt_ schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:06:
geen nieuwe hero dus :\
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Kan je alle heroes al spelen dan?Phyt_ schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:06:
geen nieuwe hero dus :\

Bristleback was men favoriet in dota 1
- Drow, doet zonder items zelfs zieke damage.
- PL.. 4.2 agi gain is echt ziek. Beetje tanky bouwen en je kunt binnen no-time met n groep illusions de jungle clearen terwijl je zelf in de lane zit.
- Necro. Heel snelle farm en kan oneindig lang in lane blijven met heal en sadist, daarbij komt die aura waaraan je langzaam sneuvelt. Een beetje tanky necro is met zn heals heel moeilijk te killen
En natuurlijk de meest de meest OP hero van t moment: Warlock
- Goede early game met heal/dot, een aoe stun die door BKB gaat en niet te missen is, daarna de aoe dot van de golem. Maar t grootste probleem is wel de Fatal Bonds. Een goede Fatal Bonds kan teamfights bijna alleen winnen. 20% damage die iemand krijgt, krijgen andere enemies met de bonds ook. Een paar AoE spells erbij en de enemy gaat zo neer omdat elke hero die damage krijgt 20% naar de anderen doorgeeft.
De meeste heroes zijn al geport, maar een paar missen inderdaad nog, waaronder Bristleback. Ik denk dat de combinatie Bristleback & Russen een grote ramp wordt, maar wie weet
Terrorblade, vond ik altijd n leuke champ om te spelen, eerst non-stop de jungle farmen en dan iedereen kapot maken. Tauren Chieftain en Pitlord ook nog.
Rest van de niet-geporte heroes ken ik niet, ben op gegeven moment op HoN beta overgestapt. Wyvern, Skywrath, Ember, Arc Warden, Phoenix, Legion Commander.
De meeste zijn er in ieder geval
Voor de liefhebber: Hier nog een interessant plaatje over hero picks: http://s10.postimage.org/knm91u83t/Feb_2013.jpg
@ team 4 willen jullie even reageren op de verzoeken van Team 5 om een datum af te spreken om tegen elkaar te spelen dit dient voor 12-03-2013 te gebeuren.
Rechtsbovenin zie je de notifcatie baloon als je een pb hebt mogelijk dat jullie deze over het hoofd hebben gezien.
team 4:
Scoro
cls
Fragadder
wouterz90
spazmaster
Ik heb nog geen response van spazmaster, Wouterz90 over een mogelijke pot zondag avond.Phyt_ schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:25:
@micro en bedankt he!
@ team 4 willen jullie even reageren op de verzoeken van Team 5 om een datum af te spreken om tegen elkaar te spelen dit dient voor 12-03-2013 te gebeuren.
Rechtsbovenin zie je de notifcatie baloon als je een pb hebt mogelijk dat jullie deze over het hoofd hebben gezien.
team 4:
Scoro
cls
Fragadder
wouterz90
spazmaster
plaats dan de tijd + datum hier en hoeveel standins.
Ik bied me aan als stand-in ! Kan vrijwel altijd in de avonden en weekendenPhyt_ schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:27:
@scoro geen punt als jullie met meerderheid van team 4 beslissen om dan 2 standins te gebruiken laat dit dat hier weten dan kunnen mensen zich hiervoor opgeven om dan mee te spelen.
plaats dan de tijd + datum hier en hoeveel standins.
laat me wel op tijd weten als het nodig is, dan maak ik me vrij
Volgens mij wil jij gewoon een 2e kans om te winnenM4DMan schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:48:
[...]
Ik bied me aan als stand-in ! Kan vrijwel altijd in de avonden en weekenden
Wahaha, uiteraardYogoi schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:09:
[...]
Volgens mij wil jij gewoon een 2e kans om te winnen
3 matches die totaal onvoorspelbaar waren. fuckups aan beide kanten met absurde teamfights tot gevolg.
wel te laat opgebleven om te kijken... het word supportzombie vandaag
Ik heb alleen de laatste twee games gezien, maar het was inderdaad een zotte bedoeling! Die laatste game was wel echt ontzettend bruut!kowlier schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:25:
djezes, No Tidehunter VS Liquid was wel een zotte bedoening
3 matches die totaal onvoorspelbaar waren. fuckups aan beide kanten met absurde teamfights tot gevolg.
wel te laat opgebleven om te kijken... het word supportzombie vandaag
Het gaat gewoon zondag avond gebeuren, anders komt er niks meer vanScoro schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:44:
[...]
Ik heb nog geen response van spazmaster, Wouterz90 over een mogelijke pot zondag avond.
succes alvast!cls schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:48:
[...]
Het gaat gewoon zondag avond gebeuren, anders komt er niks meer vanDan kunnen in ieder geval de meeste mensen.
Na deze pot kunnen we ons opmaken voor de halve finales!
http://steamcommunity.com...2105&searchtext=announcer
Zondag avond 20:00
buiten dat er wel een aantal spectactors online zijn lijkt het me handig om alvast aantal mensen die mee willen spelen indien nodig hier even reageren, let op dat je niet in een team zit wat door is naar de volgende ronde.
standin:
Madness!
en de zondag ben ik volledig vrij
kater van dag ervoor wss...
Zondag avond 20:00
buiten dat er wel een aantal spectactors online zijn lijkt het me handig om alvast aantal mensen die mee willen spelen indien nodig hier even reageren, let op dat je niet in een team zit wat door is naar de volgende ronde.
standin:
Madness!
Kowlier
@kowlier je verdriet verdrinken van het verlies?
Dan met CLS & Fragadder erbij en mijzelf zit ik aan 5 man.
Van spazmaster, Wouterz90 namelijk nog niks gehoord.
[ Voor 47% gewijzigd door Scoro op 08-03-2013 11:42 ]
teamspeak gegevens zijn bekend neem ik aan.
dat is al verdronken@kowlier je verdriet verdrinken van het verlies?
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers