Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32
Fiole schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:39:
Gok dat het dan toch de 29ste word, en nu maar hopen dat ook iedereen het kan redden!
Heb er zelf zin in :)
29 februari ja? Dan gaat het nog wel even duren voor we beginnen hoor, mag 1 maart ook? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08
Heren,

Ik zou ook graag mee doen. Ik kan aardig supporten met Jakiro, Disruptor of Nyx. Ik zet mezelf in de xls. Als er nog plek is, hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 21:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

@Fragadder: Lol xD

Maare de teams worden nog ingedeeld of zo, want dan kunnen we voor al het plezier begint nog wat skype namen uitwisselen ;)

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45
Het wachten is even op Tharulerz tot hij de sheet bijwerkt met de dotabuff rating voor zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-10 21:52
Zo, dat de Dire dat heeft kunnen winnen.. Die SK moet echt een mongool zijn, Lion heeft waarschijnlijk ook niet vooraan gestaan bij 't uitdelen van hersens als ik die stats zo zie. Hoe hebben jullie dat uberhaupt gewonnen?

Edit: Over maffe potten gesproken, en met minder spelers winnen: http://dotabuff.com/matches/19421747

[ Voor 11% gewijzigd door Phyc op 22-02-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyc schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:30:
[...]

Zo, dat de Dire dat heeft kunnen winnen.. Die SK moet echt een mongool zijn, Lion heeft waarschijnlijk ook niet vooraan gestaan bij 't uitdelen van hersens als ik die stats zo zie. Hoe hebben jullie dat uberhaupt gewonnen?

Edit: Over maffe potten gesproken, en met minder spelers winnen: http://dotabuff.com/matches/19421747
die twee spelen het spel pas een week, je hoeft ze niet zo af te kraken =) en het was een leuke baserace, moet je maar eens naar de laatste 5 minuten kijken :)
spoiler:
we(dire) wonnen omdat naga haar ulti gebruikte toen ze op onze throne aan het raggen waren met >9000 dmg en daardoor de PL de kans gaf hun throne te slopen zonder ook maar een rax aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyc schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:30:
[...]

minder spelers wint vaker endgame als de tegenstanders niet genoeg disables hebben omdat ze alle farm op minder heroes verzamelen, ook hebben jullie geen 20k+ minder gold en 10k+ minder xp dan de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Nice! Hoe worden de teams ingedeeld? Of is het 1-5, 6-10 etc? Kunnen mensen misschien al afspreken wie welke rol op zich neemt.

[ Voor 33% gewijzigd door daanteb op 22-02-2013 12:07 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Feralio schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:13:
Het wachten is even op Tharulerz tot hij de sheet bijwerkt met de dotabuff rating voor zover bekend.
Bij de meesten heb ik de bracket er al bijgezet, maar het is redelijk veel werk om manueel alle nicknames te zoeken (sommigen hebben meerdere matches).

Idealiter worden dus alle dotabuff profile links bij in de sheet gezet, en zou ik ook moeten weten dat niemand er problemen mee heeft dat zijn actual number in die sheet gepost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:14
himlims_ schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:08:
iemand nog spare dota-2 key/invites?
Ik heb gecombineerd met m'n vriendin d'r account nog ongeveer 20 invites.

Stuur maar een DM voor wie interesse heeft.

edit: Oops, zie nu pas de thread warning... ik ga naar het game voucher topic.

[ Voor 12% gewijzigd door danslo op 22-02-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Tharulerz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:31:
[...]

Bij de meesten heb ik de bracket er al bijgezet, maar het is redelijk veel werk om manueel alle nicknames te zoeken (sommigen hebben meerdere matches).

Idealiter worden dus alle dotabuff profile links bij in de sheet gezet, en zou ik ook moeten weten dat niemand er problemen mee heeft dat zijn actual number in die sheet gepost wordt.
Dan bij deze even de vraag aan diegene die mee willen doen aan het GoT tournooi; kun je je dotabuff link toevoegen? (mocht je niet willen dat dit openbaar wordt gemaakt, vul dan je url niet in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Feralio schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:13:
[...]

Dan bij deze even de vraag aan diegene die mee willen doen aan het GoT tournooi; kun je je dotabuff link toevoegen? (mocht je niet willen dat dit openbaar wordt gemaakt, vul dan je url niet in.)
done.
ik schaam me er niet voor dat ik nog nub ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsCAD
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ECiftci schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:49:
Heren,

Ik zou ook graag mee doen. Ik kan aardig supporten met Jakiro, Disruptor of Nyx. Ik zet mezelf in de xls. Als er nog plek is, hoor ik het graag
Ik kan sowieso niet op vrijdagavond dus je mag voor mij spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Phyt_ schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:04:
:: Start Tournooi 01-03-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::
Ah, ik heb de komende week avonddienst tot 20.00, kan wel meedoen maar dus niet in 1 van de eerste matches, na 20.00 ben ik uiteraard gewoon beschikbaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 22-02-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:02
Ok thx voor heads up zal dan een andere dag worden M4dman, want 19:00 B03 > zal we ff duren :D
Zaterdag is het volgende team v . aan de beurt ik zal je niet in team 2 of 3 in delen dan :).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-10 23:18
Feralio schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:13:
[...]

Ik heb nooit dotabuff gehad. Dan kan dit niet meer toch?

Het tijdstip dat de eerste match gaat plaatsvinden komt mij niet goed uit (donderdag en vrijdag heb ik weinig tijd om te game). Ik zit dus liever niet in team 2 of 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Volgens mij hebben wel meer mensen dagen waarop ze niet kunnen. Ik kan zelf nooit op zaterdag. Is het niet iets om in de sheet achter iedereen 1 of 2 dagen te zetten waarop ze absoluut niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@ beunhaas vooral doen, lijkt me goed plan
Vrijdag - zaterdag -zondag
Dan kan ik er rekening mee houden met plannen van de vervolg matches

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 09:09

The Chosen One

Zie signature!

Met google docs alle namen links in een rijtje onder elkaar kunnen zetten en dan van links naar rechts alle datums?
Iedereen vult in wanneer die wel en sowieso niet kan en dan maar de teams op basis van mensen die kunnen bij elkaar zetten? :p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08
Wouterz90 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:32:
[...]

Ik kan sowieso niet op vrijdagavond dus je mag voor mij spelen.
Ik even een paar dagen op vakantie maar count me in voor vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ok de teams zijn bekend, ik maak er geen lang verhaal van:

Team 1
Phyt_
Fishsticks
tk55
Forn
Scoro

Team 2
Jerx
Thehawk007
Donderpoes
Fiole
Sirian

Team 3
Kowlier
Beunhaas
Izzo
Elixyr 
Thermometer

Team 4
Morax
cls
Fragdadder 
wouterz90
spazmaster

Team 5
Lampiz
Daanteb
multensor
ben.blom
Markofnikoff

Team 6
Frankl!n
Squiqy
Michielodc
M4dman
Equilibrium9

Team 7
Davey28
Crell
Fizher
Phyc
CarbonFibeR

Team 8
Feralio
Bananenspin
Eciftci
Yogoi
Microoo

Datums matches:

:: Start Tournooi 01-03-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::

02-03-2013 14:00 : Bo3 Team 2- Team 3
Tenzij op vrijdag word besloten in overleg met de teams dat de 3e match aansluitend gespeeld (kan) word(en).
: Team 7 vs Team 1 :: ( Of als de 3e match gespeeld word zal deze aansluitend beginnen).

08-03-2013 19:00 Team 6 vs Team 8
idem als bovenstaande m.b.t. bo3
09-03-2013 14:00 Team 4 vs Team 5
idem als bovenstaande m.b.t. bo3

Teamspeak 3 server is up en running en werkt. Ik heb aantal kanalen aangemaakt maak er maar gebruik van.
hostname phyt.zapto.org
pw: Tweakers

@JerX volgens mij had jij 2 namen van vrienden erbij gezet die niet op tweakers zaten?
Ik heb deze op reserve gezet aangezien het een GoT tournooi is.

Zijn er vragen of problemen met data PM mij even of val mij (of Feralio ) lastig op IRC:
http://irc.tweakers.net/Dota2

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik zit al met een probleem. Ik werk elke zaterdag van 12 tot laat dus ik kan de hele dag niet spelen. Maar ik zit in team 3 en die spelen op zaterdag. Dus of alle drie de matches moeten diezelfde avond gespeeld worden, of iemand anders moet op zaterdag in mijn plaats spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 19:15

Multensor

wtf

Zelfde probleem. Ik moet voetballen op zaterdag. (team 5, dus zat. 14:00).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ok np mischien moeten we de zaterdag ook om 19:00 inplannen ? Ipv14:00

Ik wacht even de overige reacties af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-10 19:15

Multensor

wtf

Lijkt me handiger. (voor mij iig)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Hmm we kunnen het toernooi wel meteen stoppen.
Team 8 gaat toch wel winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Heb er zin in! =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Phyt_ schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:14:

@JerX volgens mij had jij 2 namen van vrienden erbij gezet die niet op tweakers zaten?
Ik heb deze op reserve gezet aangezien het een GoT tournooi is.
Hehe dat klopt, ik dacht dat wij als team mee konden doen, maar blijkbaar zijn wij allemaal verplaatst naar andere teams :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als team meedoen zou al niet eerlijk zijn naar de andere mensen uiteraard die random bij elkaar zitten.

En ik sta er niet eens meer in... :'(

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
The Chosen One schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:40:
Als team meedoen zou al niet eerlijk zijn naar de andere mensen uiteraard die random bij elkaar zitten.

En ik sta er niet eens meer in... :'(
Hey, dat klopt, zoals je ziet ontbreekt er informatie zodat ik je niet in heb kunnen delen.
Als je deze wil aanvullen graag, want waarschijnlijk komen er nog wel wat uitvallers, dan kan ik je alsnog ergens bij zetten.

@JerX ja het is een GoT friendly tournooi, oftewel tweakers only en idd random :).

[ Voor 8% gewijzigd door Phyt_ op 24-02-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Phyt_ schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:36:
[...]
@JerX ja het is een GoT friendly tournooi, oftewel tweakers only en idd random :).
Klinkt logisch :p ik vind het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Is dat toernooi er ook voor de noobs onder ons? Ik speel het spel een maandje en heb bijna 80 wins onder de riem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Phyt_ schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:58:

Voor mij werkt de hele zaterdag eigenlijk niet.
Ik begin om 12 uur met werken, tot ongeveer 21 uur. Dit kan echter uitlopen dus ik weet nooit zeker hoe laat ik thuis ben en klaar kan zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32
Phyt_ schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:58:

hier gaat ook mijn stem naar uit, 19:00 komt mij beter uit dan 14:00/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik ben vrijdag al bezet :p zaterdag kan ik wel in team 3.
zijn wel heel vroege uren tbh. om 19u ben ik nog aan het schransen :p mijn game avonden beginnen pas rond 20u30 :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey28
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 10:44
Morguh heren en dames,

het zijn inderdaad nogal vroege game tijden. Die voor mij helaas ook niet altijd haalbaar zijn. ik zal nog even kijken of ik de komende wel zal redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Mochten er meer mensen zijn die problemen hebben met de tijden, misschien is het dan verstandig om het dan (per team) onderling even kort te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Damus und Heren !

ik heb misschien een beetje vreemde vraag, maar ik ben zelf een fanatiek LoL speler, en heb vroeger veel Dota gespeeld (dota 2 nog niet aangeraakt) ik vroeg me af of er uberhaupt nog de ''ouwe'' Dota wordt gespeeld ? of dat alles nu op dota 2 is gefixeerd?

Vroeg me dat alleen effetjes af :) daarnaast ben ik wel benieuwd naar dota 2 dus effe wat speuren hier ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:26:
Hallo Damus und Heren !

ik heb misschien een beetje vreemde vraag, maar ik ben zelf een fanatiek LoL speler, en heb vroeger veel Dota gespeeld (dota 2 nog niet aangeraakt) ik vroeg me af of er uberhaupt nog de ''ouwe'' Dota wordt gespeeld ? of dat alles nu op dota 2 is gefixeerd?

Vroeg me dat alleen effetjes af :) daarnaast ben ik wel benieuwd naar dota 2 dus effe wat speuren hier ! :)
Ik denk dat de westerse wereld wel voor een groot deel al is overgestapt op Dota 2, voornamelijk in China zie je af en toe nog wel dota 1 toernooien / pubs. Het is gewoon een kwestie van tijd, voordat iedereen over is.

De enige redenen die ik nog kan bedenken zijn dat je pc het niet aan kan, of dat je favoriete hero nog niet is geïmplementeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vond dat vroegah egt de shit :P maar snapte er nog niet zoveel van, ben nu wat meer ervaren met Dota games zeg maar :P moba , towerdefence :P wat dan ook !

maar ik was wel weer eens geintresseerd in een potje dota :) just 4 funs !

maar ik vraag me uberhaupt af hoe ik het moet installeren, en hoe ik ook alweer een groep vond etcetera :P maar blijkbaar zit niemand daar meer volledig in zoals ik het begrijp haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:42:
Ja ik vond dat vroegah egt de shit :P maar snapte er nog niet zoveel van, ben nu wat meer ervaren met Dota games zeg maar :P moba , towerdefence :P wat dan ook !

maar ik was wel weer eens geintresseerd in een potje dota :) just 4 funs !

maar ik vraag me uberhaupt af hoe ik het moet installeren, en hoe ik ook alweer een groep vond etcetera :P maar blijkbaar zit niemand daar meer volledig in zoals ik het begrijp haha :)
Ik neem aan dat je Dota 2 bedoeld? (voor Dota 1 is een uitleg van 10 kantjes nodig om het te kunnen installeren).

1: Voor Dota 2 heb je als eerste Steam nodig.
2: Je hebt een key nodig (kan je hier aan iemand vragen, maar liefst in het weggeef-topic)
3: Installeren met key.
4: Spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh serieus joh ? ik d8 dat je dota2 duur moest kopen hahaha

maar als er een ''weggeef'' topic is ^^

zou ik het idd wel eens willen proberen =D kan ik jullie team komen versterken :P met me pro moves haha grapje, zal HEEL erg moeten wennen dan !

maar als die mogelijkheid eris ! kun je me nog iemand aanwijzen voor zown key ? :P

p.s. draait het VEEl zwaarder dan bijvoorbeeld League of legends ? of zit het omde nabij hetzelfde?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Dota 2 Minimum System Requirements:

* Processor: Pentium 4 3.0GHz
* Memory: 1 GB for XP / 2GB for Vista
* Graphics: DirectX 9 compatible video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better
* Hard Drive: At least 2.5 GB of free space
* Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

Dota 2 Recommended System Requirements:

* Processor: Intel core 2 duo 2.4GHz
* Memory: 1 GB for XP / 2GB for Vista
* Graphics: DirectX 9 compatible video card with Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 or better
* Hard Drive: At least 2.5 GB of free space
* Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

Dit zijn wel oude specs zie ik nu, beetje begin van de beta. Maar je komt wel een aardig eind. :D

En het invite topic is Geef hier je game vouchers weg!

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 25-02-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks, kan me oude rot wel mee uit de voeten denk ik :P en anders alles op low gooien ? hahahah

Maar ik moet dat ''invite topic'' dus gewoon vol spammen tot ik een key heb ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:13:
Ok thanks, kan me oude rot wel mee uit de voeten denk ik :P en anders alles op low gooien ? hahahah

Maar ik moet dat ''invite topic'' dus gewoon vol spammen tot ik een key heb ? :)
Kijk even op de laatste pagina, zijn wel een aantal mensen die de keys uitdelen. Gewoon een persoon een berichtje doen en even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor je info,

zal er vanaaf ff achteran zit nu op me werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Gisteren kwam ik in matchmaking tegen Pajkatt.LGD.Int te staan. Ging niet heel erg goed moet ik zeggen :P. De Shadow Fiend die tegenover hem stond had niet veel controle over hem dus hij kon met QoP vrij zijn gang staan. Had zelf als Razor ook niet veel in te brengen tegen een team vol met escapes (QoP, Mirana, Batrider, Vengefull die elke static gelinkde eruit swapde).

Maar goed, daarna wel twee leuke games gehad met Riki en Storm Spirit.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@datums en niet kunnen ik ga er naar kijken.

@jandefrieseman add me op steam: Phyt dan stuur ik je wel een key of pm me je steammail dan stuur ik hem als gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:14
@discussie over keys:

http://steamcommunity.com/id/dota2bot - Die hoef je alleen toe te voegen in steam en een bepaald bericht te sturen, dan krijg je automatisch een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ik heb het een en ander al aangepast n.a.v. reacties in PM en hier in het topic.

ik zoek nog 1 iemand die deze zaterdag kan spelen in team7.

Vrijdag zullen we de best of 3 gewoon spelen indien nodig. dit ivm te lastig plannen anders op de zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Vrijdag ben ik i.v.m. bruiloft helaas niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Geen idee of ik er al in sta of ergens mogelijk sta maar don/vrij in duitsland, zaterdag mini-concertje of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
net een van me ziekste game gehad....

http://dotabuff.com/matches/136025345

scheelde niet veel of ik had verloren...

dota 2 blijft een team-game... ook al is je hero super sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Mochten er teams zijn die elkaar zo goed liggen en nog een toernooi willen spelen: Ats-gaming houdt een toernooi met leuke prijzen. Totale prijzenpot heeft een waarde van 1500 euro
Link en signups: https://www.ats-gaming.com/?page=view_tournament&tid=11

Captain maakt een team aan en de rest kan het team dan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
microoo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:38:
Mochten er teams zijn die elkaar zo goed liggen en nog een toernooi willen spelen: Ats-gaming houdt een toernooi met leuke prijzen. Totale prijzenpot heeft een waarde van 1500 euro
Link en signups: https://www.ats-gaming.com/?page=view_tournament&tid=11

Captain maakt een team aan en de rest kan het team dan vinden!
Zullen wij eerst het Tweakers toernooi maar 'even ' winnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Yogoi schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:49:
[...]

Zullen wij eerst het Tweakers toernooi maar 'even ' winnen? :)
Zou sowieso wel leuk zijn om iets te winnen met de TW toernooi (de fame en plezier is natuurlijk ook leuk :)). Tweakers kan misschien nog wel iets leuks regelen voor een paar amateurs/pro's? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door JerX op 26-02-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens iets anders dan de gewoonlijke support class gespeeld mede omdat we daar al genoeg aan hadden en de enige carry Sniper die ik een beetje kan spelen.

Voelde mij wel goed bij Death Prophet en uiteindelijk ook een heerlijke match gespeeld. Uiteindelijk wist ik niet meer wat ik moest halen en had maar een Mek gehaald maar later zag ik dus dat Chen die al had, maar omdat ik vooral solo towers pushte leek me dit wel een viable keuze.

Moet wel zeggen dat de lane tegen CK en Enchantress wel erg makkelijk verliep, ze hadden veel aggressiever kunnen spelen en uiteindelijk is dat ook wel een beetje de reden waarom we gewonnen hebben maar toch. Ik ben tevreden, vooral omdat ik naar mijn idee niet te veel foute keuzes heb gemaakt en het teamverband vrij lekker ging. :)

Voor de geinteresseerden :P
http://dotabuff.com/matches/136424039

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ok ik heb 3 stand-ins/wissels nodig voor aankomende vrijdag.

Dus als iemand kan spelen danwel van team wil wisselen. hoor ik het graag.
Anders zal het vrijdag niet doorgaan. en word deze match verzet en beginnen we zaterdag.
Ik hoop dat er mensen zijn die kunnen ruilen van team / invallen.

Team 3
??
??
Izzo
Elixyr 
Thermometer

Team 2

Jerx
Thehawk007
???
Fiole
Sirian

Voor zaterdag overdag heb ik er ook 1 iemand nodig. Aangezien Davey28 niet kan zaterdags.

Team 7
??
Crell
Fizher
Phyc
CarbonFibeR

spelen tegen:
Team 1
Phyt_
Fishsticks
tk55
Forn
Morax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 19:30
Zaterdag overdag komt voor mij ook niet zo goed uit ivm voetbalwedstrijd. Vrijdag ben ik wel van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Phyt_ schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:10:
Ok ik heb 3 stand-ins/wissels nodig voor aankomende vrijdag.

Dus als iemand kan spelen danwel van team wil wisselen. hoor ik het graag.
Anders zal het vrijdag niet doorgaan. en word deze match verzet en beginnen we zaterdag.
Ik hoop dat er mensen zijn die kunnen ruilen van team / invallen.

Team 3
??
??
Izzo
Elixyr 
Thermometer

Team 2

Jerx
Thehawk007
???
Fiole
Sirian

Voor zaterdag overdag heb ik er ook 1 iemand nodig. Aangezien Davey28 niet kan zaterdags.

Team 7
??
Crell
Fizher
Phyc
CarbonFibeR

spelen tegen:
Team 1
Phyt_
Fishsticks
tk55
Forn
Morax
drop mij maar voor zaterdag :) vrijdag ben ik pas 21.00 thuis :( anders wil ik wel standin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:12:
Vandaag maar eens iets anders dan de gewoonlijke support class gespeeld mede omdat we daar al genoeg aan hadden en de enige carry Sniper die ik een beetje kan spelen.

Voelde mij wel goed bij Death Prophet en uiteindelijk ook een heerlijke match gespeeld. Uiteindelijk wist ik niet meer wat ik moest halen en had maar een Mek gehaald maar later zag ik dus dat Chen die al had, maar omdat ik vooral solo towers pushte leek me dit wel een viable keuze.

Moet wel zeggen dat de lane tegen CK en Enchantress wel erg makkelijk verliep, ze hadden veel aggressiever kunnen spelen en uiteindelijk is dat ook wel een beetje de reden waarom we gewonnen hebben maar toch. Ik ben tevreden, vooral omdat ik naar mijn idee niet te veel foute keuzes heb gemaakt en het teamverband vrij lekker ging. :)

Voor de geinteresseerden :P
http://dotabuff.com/matches/136424039
Ik snap eigenlijk niet waarom je bloodstone op dp zou willen bouwen, ten eerste is de regen die je krijgt leuk voor je mana, maar een sheepstick + euls is veel beter voor je team en heeft nagenoeg dezelfde regen. Ten tweede is krob geen snowballer en maak je niet zomakkelijk kills als bijvoorbeeld een hero waar bloodstone goed voor is (storm spirit ofzo). en als laatste is de cd reduction op je death timer leuk, maar zonder ult ben je in teamfights een waardeloze krob en zal je behalve een silence niet veel bijdragen.

my piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:06:
[...]

Ik snap eigenlijk niet waarom je bloodstone op dp zou willen bouwen, ten eerste is de regen die je krijgt leuk voor je mana, maar een sheepstick + euls is veel beter voor je team en heeft nagenoeg dezelfde regen. Ten tweede is krob geen snowballer en maak je niet zomakkelijk kills als bijvoorbeeld een hero waar bloodstone goed voor is (storm spirit ofzo). en als laatste is de cd reduction op je death timer leuk, maar zonder ult ben je in teamfights een waardeloze krob en zal je behalve een silence niet veel bijdragen.

my piece of cake.
Tja, was meer een core item volgens de item build die ik volgde. Het is een wat dure regen/health/mana maar goed het geld ervoor heb je ook zo. Had er niet zo heel veel op dat moment over nagedacht eerlijk gezegt, maar het werkte in dit geval wel. :')

Denk dat de benefit vooral gewoon zit in de heal die het geeft aan je team want die is ook niet mis.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:06:
[...]

my piece of cake.
Ik speel graag dp en ga dan altijd bs. Heb nog nooit sheep + eul gebruikt. Maar vaak als ik dp speel, moet ik zowat wel het team meeslepen en tanken. Dan mid gaan en hard farmen, dan heb je bij 15-18min soms wel een bs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb liever een shiva en/of hex voor mijn mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Je kan ook voor heart gaan, in teamfights wordt je meestal toch gefocussed door je ulti en met heart ben je echt tanky. Maar je hebt idd ook nog wat nodig voor mana. Vind zelf Euls erg prettig, goedkoop en goeie regen. En met phase boots ben je erg snel, combineert ook mooi met je heart.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
ok aankomende vrijdag en zaterdag zullen de wedstrijden niet doorgaan.
Er komt een andere opzet met teams en data, deze opzet werkt niet helaas.

ik zal dit vanavond aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Phyt_ schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:16:
ok aankomende vrijdag en zaterdag zullen de wedstrijden niet doorgaan.
Er komt een andere opzet met teams en data, deze opzet werkt niet helaas.

ik zal dit vanavond aankondigen.
jammer maar begrijpelijk.
Ik had de whiskey al klaar staan om een avondje te spectaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
ga jij maar whiskey drinken als ik tegen jouw moet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Dat doen we erna wel. Om de overwinning van het vormalige Team 8 te vieren.
Ik hoop wel dat ik neit voor niks al de trianing heb gedaan met Feralio en Bananenspin.

Of nou ja training.... Kijken hoe fer aan het sucken of ownen was op windrunner terwijl ik er een beetje achteraanliep ;)

editted for fer :)
pff ik weet het niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Yogoi op 27-02-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Yogoi schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:01:
Of nou ja training.... Kijken hoe fer aan het ownen was op windrunner terwijl ik er een beetje achteraanliep ;)
Shhhh.... geef nou niet de übertactics weg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
beter nu? ;)
Alleen verpest jij het nu met jouw quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Yogoi schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:28:
beter nu? ;)
Alleen verpest jij het nu met jouw quote.
Was maar een grapje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
dan heb ik maar weer een dit gedaan ;)
want ik was super serieus natuurlijk.

Ik gebruik jou om angst in te boezemen bij onze tegenstanders. Dan gaan ze met z'n 5en de hele tijd jou huggen en killen wij ze stiekem als ze het niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Top dat het tournament vorm begint te krijgen, helaas is 19:00 te vroeg voor mij (team2) dus als iemand anders wil instappen? en op zaterdag kan ik ook alleen na 20:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Kunnen we niet een lijst maken wanneer wie kan (en dan de teams weer overhoop gooien ik weet het ja sorry). En op basis daarvan weer husselen in skillrate etc.? Is makkelijker dan overal subs voor vinden denk ik :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tja gewoon lijstje in google docs met links alle namen en bovenin alle datums (voor 1-2 maand of zo) en dan kan iedereen invullen wanneer die sowieos niet kan en dan kun je teams daarop samen stellen (en dan ff kijken of je dan balanced teams krijgt)?

En stonden de tijden al vast voor dagen= Anders ook vast wat tijden vaststellen of ieg tussen 19:00 en 21:00 of zo wanneer die games dan ook starten en dan aangeven.

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 27-02-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-10 23:18
Je kan ook onderling met de 2 teams afspreken wanneer je de game speelt? Dit moet dan bijvoorbeeld binnen 3 weken gebeurd zijn, want anders, geen idee wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
Frank!in schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:52:
Je kan ook onderling met de 2 teams afspreken wanneer je de game speelt? Dit moet dan bijvoorbeeld binnen 3 weken gebeurd zijn, want anders, geen idee wat anders :P
Boetee! 8)7 en schenken aan het arme tweakers fonds :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Volgens mij blijven we zo bezig: er is altijd wel iemand die niet kan. Gewoon 1 tijd afspreken, kan je niet dan iemand anders....zo zullen we nooit toekomen aan het toernooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Ik zou me ook graag aan willen melden voor het toernooi. Ik kan wel de vrijdag avond(20:00-22:30) niet helemaal en ook de zaterdagmiddag of de zondermiddag is soms een probleem i.v.m. basketbalwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Hey thx voor meedenken mensen.
Na overleg op irc vanmiddag gaan we het als volgt aanpakken:

Teams zoals ze nu zijn na geschuif op verzoek of niet (:)) maar deze zijn definitief nu:

http://sdrv.ms/15jk3ey
.

Wedstrijd indeling:

https://docs.google.com/s...le=true&gid=1&output=html

Team 2 vs Team 3
Team 7 vs Team 1
Team 6 vs Team 8
Team 4 vs Team 5

De datums en tijden om te spelen spreken de teams onderling af die tegen elkaar gaan spelen.
De wedstrijden moeten voor 12-03-2012 gespeeld zijn.

Als bewijs wie er gewonnen heeft moeten er screenshots bij mij aangeleverd worden van het eindscherm.
Lijkt me leuk als er datums bekend zijn deze hier bekend te maken zodat mede tweakers kunnen spectaten.
Dus zoek elkaar even op en overleg wanneer er gespeeld kan worden.

Dit is voor nu de makkelijkste weg aangezien we geen pro-gamers zijn die heel de dag niks anders te doen hebben :d

Gebruik stand-ins van Got indien het niet anders kan het liefst niet iemand buiten Got maar in overleg met andere team komt dat vast wel goed.

grt

[ Voor 22% gewijzigd door Phyt_ op 01-03-2013 15:38 . Reden: datum van 11-03-2013 > 12-03-2013 gezet ]

• Feralio
De volgende patch notes.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
- Added Mechanics I for new players!
- Added 7 new item sets to the Dota store.
- Immortal and Tournament items can now be traded on the Steam Community Market.

GAMEPLAY
- Clockwerk: Fixed Power Cogs pulling more than just heroes inside the cogs.
- Huskar: Fixed Berserker's Blood not stacking at the proper health thresholds.
- Keeper of the Light: Fixed Mana Leak accumulating mana loss during magic immunity.
- Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.
- Tusk: Fixed a case where heroes with very small collision size could escape Ice Shards.
- Tusk: Fixed a rare bug where teleporting could cause Walrus Punched units to end up in odd positions.
- Fixed various aspects of Spectral Dagger logic being dispellable.
- Fixed sometimes being revealed if your projectile hits the target after you become invisible with Shadow Blade.
- Improved TP interaction with FoW.
- Fixed two ledges (below the two rune spots) where you could get units stuck with Telekinesis and Vacuum.

UI
- Added the ability to examine chests.
- Added a Game History tab to the Team Profile.
- Added checkbox for filtering Live Games to just Team games.
- You can now click on Team names in Live or Recent games to view their team profiles.
- Added a post-game Match Quality survey panel.
- Added an icon to backpack slots if that item is currently equipped.
- Fixed the courier delivery icon popping when the courier collected stash items.
- Fixed courier delivery being delayed by 0.5 seconds if there were no items to get from the stash.
- Fixed courier move orders not clearing the transfer items buff icon.
- Players can now set a custom rich presence status that can be displayed on the UI.
- Fixed Lina's Fiery Soul buff not showing the correct cooldown if it was refreshed with 3 stacks.

AUDIO/VISUAL - Updated Arc Lightning's visual effects and sound.
- Updated Shadow Shaman's attack sound.
- Updated Ether Shock's visual effects and sound.
- Updated Mjollnir and Maelstrom visual effects.

BOTS
- When a push is happening into a base, global desire to farm is significantly decreased.
- Fixed a case where bots far from the lane front could thrash into and out of Push Lane mode.
- Single-player bot games now run locally on the user's machine.
- Increased reaction time by about 50% in all modes.

• India Sierra
  • Laatst online: 17-10 14:56

India Sierra

Learn by failure

Dam, nog steeds geen techies D: Wil die hero zo graag voor de troll :)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Leuke hero inderdaad, maar techies zal waarschijnlijk wel als laatste uit komen...

• India Sierra
  • Laatst online: 17-10 14:56

India Sierra

Learn by failure

Ziet het inderdaad naar uit, andere heroes zijn al verder met ontwikkeling D:

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:34
Ik kan zaterdag de hele dag invallen mocht dat nodig zijn. (vanaf 13:00) Ik ben niet zo heel ervaren, net begonnen en paar potjes met vrienden gespeeld.

• Yogoi
Het GoT toernooi is voor mijn gevoel nu echt gestart :)
Ok, het is tot nu toe voor ons alleen maar overleggen met de tegenstander om wanneer we spelen maar dat is wel het begin.

Dus bij deze:
Succes iedereen!

En na deze editie hebben we in ieder geval meer ervaring omtrent een GoT toernooi zodat we editie 2 nog leuker kunnen maken. Phyt, Feralio (en nog anderen?) alvast bedankt voor de invested time voor het toernooi.

[ Voor 33% gewijzigd door Yogoi op 28-02-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Wanneer een team het eens is over een datum / tijd, post dat ook even hier zodat de anderen kunnen spectaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

na een snelle inventarisatie te hebben gedaan van Team 2 zouden we mocht het goed uitkomen graag Dinsdag 6 maart rond 19:30 of 20:00 spelen als dat goed uitkomt? Zie uit naar antwoord van Team 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Fiole schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:53:
na een snelle inventarisatie te hebben gedaan van Team 2 zouden we mocht het goed uitkomen graag Dinsdag 6 maart rond 19:30 of 20:00 spelen als dat goed uitkomt? Zie uit naar antwoord van Team 3 ;)
Kun je mij toevoegen op steam (Beunhaas)?
Is wat makkelijker overleggen dan in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
Kan iemand een screenie maken van die pagina op http://sdrv.ms/15jk3ey

Deze doet het bij mij namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Team 5
Lampiz
Daanteb
multensor
ben.blom
Markofnikoff

vs

Team 4
Scoro
cls
Fragdadder 
wouterz90
spazmaster

[ Voor 36% gewijzigd door Phyt_ op 01-03-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Yes, new record! 10 potjes op rij verloren.... wat een noobs zeg.... AM mid, alch solo die 5x dood is bij 10min etc etc...Life stealer zonder rage... ga zo maar door :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:27

Osxy

Holy crap on a cracker

Net mijn allerbeste potje gehad ooit.

26 kills 1 death.

Ik eindigde op bijna dubbele level van hoogste vijand. Maakte nog steeds wel domme fouten maar nontheless was erg tof =) Voelde erg OP.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GQc3K4v3g4iPJHHKb8rXnqX8/thumb.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Lekker veel kills!

Is wel een pietsje low ranking (maakt verder niks uit hoor :) ). 4x powertreads op Centaur is ook OP trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Rub3s schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:15:
Lekker veel kills!

Is wel een pietsje low ranking (maakt verder niks uit hoor :) ). 4x powertreads op Centaur is ook OP trouwens.
Toch logisch, hij heeft 4 benen. Anders werkt het natuurlijk niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:27

Osxy

Holy crap on a cracker

Rub3s schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:15:
Lekker veel kills!

Still learning.

Maar begint wel steeds vermakelijker te worden, mechanics worden duidelijker etc. KoL was in zelfde lane als mij en omdat ik die vorige week keer had gespeeld wist ik dat ik opzij moest duiken als hij z'n licht bariere spell deed. Ik ben in dat potje ook de reden geweest dat ie geen kills kon krijgen uberhaubt :P

[ Voor 25% gewijzigd door Osxy op 02-03-2013 12:30 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Osxy schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:57:
Net mijn allerbeste potje gehad ooit.

26 kills 1 death.

Ik eindigde op bijna dubbele level van hoogste vijand. Maakte nog steeds wel domme fouten maar nontheless was erg tof =) Voelde erg OP.

[afbeelding]
Enkele trekking... wat klinkt de Nederlandse vertaling toch slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zat er aan te denken om een paar van de GoT matches van commentaar te voorzien. Alleen weet ik niet hoeveel vraag er naar is. Ik moet namelijk wel onderzoeken hoe het werkt. Dus als niemand er behoefte aan heeft doe ik het niet. Ik speel zelf al redelijk lang en op goed niveau dus heb wel wat kennis.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Pagina: 1 ... 32 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers