You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ook zit ik nog te denken hoe we het in gaan delen als we op 30 man uitkomen heb je 6 teams van 5 man.
Je zou dan kunnen zeggen b03 of b01 al lijkt b03 mij wel leuker zeker als het 1-1 word.
Het mooiste zou zijn als we vooraf kunne bepalen wie in welk team zit, dit maakt het inplannen van wedstrijden ook makkelijker.
Als team a niet kan op zaterdag om 12:00 ofzo kun je daar rekening mee houden.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
dadelijk eens verder prutsen
Hoeveel man mis je nog voor 6 teams? Kunnen gerust even wachtenPhyt_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:37:
hmm zit het een beetje uit te tekenen in brackets maar dat word nog lastig met 6 teams.
dadelijk eens verder prutsen
En misschien is het een idee om dit in de TS te plaatsen? (TS is sowieso een beetje outdated
We zitten nu op :JerX schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:54:
[...]
Hoeveel man mis je nog voor 6 teams? Kunnen gerust even wachten
En misschien is het een idee om dit in de TS te plaatsen? (TS is sowieso een beetje outdated).
<insert coole naam hier> GOT Tournament:
Speelmode:
===Captain's Mode===
The entire [[Heroes|hero pool]] is available for captains (the first player in each team) to choose from; captains go through an order of picking & banning to choose their team's hero pool and remove heroes from the pool available - picking 5 heroes for their team by the end. Once each team's 5 heroes have been chosen, players can then choose which of those 5 heroes they wish to play.
Spelers Tweakers:
1. Phyt_ (Phyt)
2. Feralio (Feralio)
3. Frank!in
4. Lampiz
5. M4dMan
6. kowlier
7. Forn (Brokh)
8. The Chosen One (TcoNL)
9. Daanteb (Sparky Sparky Boom Man)
10. JerX (dota Jerxy) (2 externe friends indien mogelijk)
11. Davey28 (dota ninebro)
12. Squiqy (dota squiq)
13. Yogoi
14. thehawk007(indraschoonbrood a.k.a. [DFC]TheHawk)
15. Microoo (jurtjah)
16. multensor
17. ben.blom (Raider224 / JeVader)
18. Markofnikoff
19. Fizher (Rutgerv90 / F!sher)
20. Izzo (izzodizzo)
21. Morax
22. Fishsticks (sjoerdjeh / Speedy Demon)
23. tk55
24. Crell
25. Phyc (Phycenz )
26. Fragdadder
27. Elixyr
Datum:
Nog niet bekend
Ja met 6 teams is lastig anders zou je team1vteam2 / team3vteam4 > 2 winnaars van elke bracket > teanXvteam X = 1 winnaar
nu heb ik dus nog een team team5 en team6 over. >
en ik denk niet dat we een team 7 en 8 nog bij elkaar krijgen of we moeten op punten spelen allemaal in 1 group.
dan wie de meeste punten heeft gaat door en laatste 2 vallen af ofzo.
En dan de andere 4 > team1Vteam2 / team3Vteam4
daarna de Finale
Team1/2 V team 3/4
https://docs.google.com/s...le=true&gid=1&output=html
en dit is wat ik bedoel met 6 teams in bracket mode.
[ Voor 36% gewijzigd door Phyt_ op 15-02-2013 13:03 ]
Alle 6 de teams moeten tegen elkaar spelen als dit gebeurd is gaat de top4 door naar de Play offs.
playoffs:
Zie hieronder stukje van de premierleague.
The league format will be identical to last season’s format – every team plays against every other team and the top 4 best performing teams enter the culminating Playoffs tournament at the end of the season. The prize is distributed in the following manner:
$5,000
$3,000
$2,000
[ Voor 11% gewijzigd door Phyt_ op 15-02-2013 13:12 ]
Ik ga toch voor de premierleague oplossing. want als we maar op 5 teams uit komen kun je hetzelfde aanhouden namelijk de 1e 4 gaan door de andere niet.
Je krijgt dan ook het spel element (hoop ik) dat mensen met hun team willen winnen en tactieken afstemmen etc.
De rating stijgt dan afhankelijk van welke rating je had op dat moment. Stel je had 1200, en je won van iemand met <1100 (b.v.) dan krijg je geen rating erbij. Win je echter van iemand met hogere rating, dan klim je sneller.Phyt_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:15:
Mjah dat maakt het toch scheef als iemand 10x mee speelt met een winnend team en iemand maar 4x met een verliezend team?
Ik ga toch voor de premierleague oplossing. want als we maar op 5 teams uit komen kun je hetzelfde aanhouden namelijk de 1e 4 gaan door de andere niet.
Je krijgt dan ook het spel element (hoop ik) dat mensen met hun team willen winnen en tactieken afstemmen etc.
edit: naam is Beunhaas in Dota 2.
Is het ook mogelijk met een vriend in hetzelfde team te zitten of wordt iedereen willekeurig gehusseld?
[ Voor 31% gewijzigd door Beunhaas op 15-02-2013 13:31 ]
Ik opteer toch voor 5v5 met vast team, als het inhouse word kan ik het iig niet regelen.
Voordeel van vaste team is dat je weet wanneer je moet spelen, en als mensen niet kunnen zal er vast wel een invaller te vinden zijn maar lijkt mij leuker om met 5 vaste tegen de andere te spelen.
@killer eerst moeten we het eens worden over de opzet van de teams etc.
Hoe we de teams gaan bepalen word nog ander verhaal
Maar als je vriend hier op tweakers zit zoiezo geen probleem.
En mochten we dadelijk 1 of 2 mensen te kort komen kunnen we altijd friends invite.
[ Voor 29% gewijzigd door Phyt_ op 15-02-2013 13:41 ]
Individuele rating is wat lastig lijkt me? Of wil je rating pakken zoals die eenmalig op dotabuff heeft gestaan?microoo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:10:
Aangezien niet iedereen altijd op dezelfde tijd online is en het moeilijk is om mensen in teams te verdelen zou je ook kunnen kiezen voor een soort van GoT Inhouse league. Hierbij kan je zo vaak spelen als je wilt mits er 10 man online zijn uiteraard. Het gaat hierbij om individuele rating en de teams zijn dus altijd anders. Hierbij is het en makkelijker om vaker te spelen (je hebt namelijk vaker 10 man online dan 5 van een zelfde team) en het is makkelijker balancen. Je doet dit door te kijken naar W/L-ratio van de spelers en je gooit de wat hogere en lagere bij elkaar. Bijvoorbeeld als de top 10 online is: In team A nr 1+10+3+8+5, in team B nr 2+9+4+7+6.
Wat mij betreft wordt er geselecteerd op aantal games gewonnen. Mensen die rond de 200 hebben gewonnen bij elkaar, etc.
Dat zegt niks over hoe goed je bent. Ik zit op 343 wins, een vriend van me op 66 wins, maar die heeft maar 45 losses, wat bijna 60% WR geeft.Phyc schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:46:
[...]
Individuele rating is wat lastig lijkt me? Of wil je rating pakken zoals die eenmalig op dotabuff heeft gestaan?
Wat mij betreft wordt er geselecteerd op aantal games gewonnen. Mensen die rond de 200 hebben gewonnen bij elkaar, etc.
Als je teams perfect wilt balancen kun je t beste naar de winrate kijken (of die dotabuff rating).
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Klopt, maar je zal aan iets moeten meten. Of heb je een ander idee?Forn schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:09:
Winrate zegt ook helemaal niks hoor.
En ik speel nu 2 maanden DOTA2, dus veel stats zal ik niet hebben gehad. Dotabuff gebruiken om niveau te bepalen lijkt me niet echt ideaal.Killerbees schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:19:
Ik kan mijn dotabuff rating niet meer zien (k weet m nog wel), maar mensen die m niet gezien hebben kunnen m dus niet weten, volgens mij
Die rating was redelijk accuraat, te vergelijken met die van LoLJerX schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:24:
[...]
En ik speel nu 2 maanden DOTA2, dus veel stats zal ik niet hebben gehad. Dotabuff gebruiken om niveau te bepalen lijkt me niet echt ideaal.
Dat zal vast, maar ik heb begrepen dat het nu niet werkt. Dus je mist data van de afgelopen tijd.Killerbees schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:25:
[...]
Die rating was redelijk accuraat, te vergelijken met die van LoL
Jep klopt, je kunt wel de wins zien en het win percentage, vast wel genoeg om teams aan elkaar te knopen. Of gewoon zelf laten verdelen, t is n toernooi tenslotteJerX schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:50:
[...]
Dat zal vast, maar ik heb begrepen dat het nu niet werkt. Dus je mist data van de afgelopen tijd.
Das waar, ik sta niet op de lijst
Volgens mij zitten we nu op 30 / 30+ man dat is dus goed
@tharulerz nice, ik zal morgen ff de final in elkaar zetten.
Ok heb mijn ochtend goed besteed
Heb de meeste info bij elkaar gezocht en de winrate van DotaBuff erbij gezet, niet iedereen heeft actuele stats maar is niet anders.
Graag even je info aanvullen dit weekend, zodat ik naar datums kan kijken.
Als iemand een formule kan verzinnen om teams te maken graag
Ik heb alle permissies openstaan dus document kan bewerkt en opgeslagen worden.
En ja ik heb een kopie mocht het mis gaan pb me even
https://skydrive.live.com...&authkey=!AFxhJStmNxCbypE
[ Voor 133% gewijzigd door Phyt_ op 16-02-2013 08:44 ]
HOI.
Kijk das handig, ik heb die 2 andere vrienden van mij ook toegevoegd. Zal even kijken of ze een GoT account hebbenPhyt_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:11:
Ik zal morgen eens wat in excel gaan zetten.
Volgens mij zitten we nu op 30 / 30+ man dat is dus goed
@tharulerz nice, ik zal morgen ff de final in elkaar zetten.
Ok heb mijn ochtend goed besteed.
Heb de meeste info bij elkaar gezocht en de winrate van DotaBuff erbij gezet, niet iedereen heeft actuele stats maar is niet anders.
Graag even je info aanvullen dit weekend, zodat ik naar datums kan kijken.
Als iemand een formule kan verzinnen om teams te maken graag.
Ik heb alle permissies openstaan dus document kan bewerkt en opgeslagen worden.
En ja ik heb een kopie mocht het mis gaan pb me even.
Verwijderd
Steamaccount: Vath
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat mijn GoT naam niet kloptePhyt_ schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:52:
hmm ok ik denk dat je het zelf aan gepast hebt want ik zie geen verschilwel je GoT naam erbij gezet.
edit: hmmm heb mezelf bij dat document toegevoegt, komt wel goed zo? ;3
En hoe zit het met teams...of wordt er een soort puntensysteem gebruikt..?
[ Voor 25% gewijzigd door Anvesi op 17-02-2013 18:14 ]
Als het zo ver is en alle gegevens binnen zijn zullen de mensen die zich in hebben geschreven via forum of steam berichtje ontvangen.
Teams moeten nog gemaakt worden.
Schrijf hier je info weg in de sheet.
Waar: Online
Wanneer: word nog bepaald aan de hand van de inschrijvingen.
Je winrate kun je vinden op Dotabuff.com zet dit ook aan in je dota 2 settjngs zodat je recente games ook worden vastgelegd
[ Voor 21% gewijzigd door Phyt_ op 17-02-2013 18:53 ]
Mochten mensen zich nog vervelen, kom praten op Irc: http://irc.tweakers.net/Dota2
Ik stem toch echt op deze optie, winrate alleen zegt niets, winrate met aantal wins zou eventueel ook kunnen..Tharulerz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:57:
Als het echt nodig is kan ik iedereens laatste rating wel even in een sheet zetten als de playerlist final is.
Ah best top! DB rating zou het nog iets nauwkeuriger maken, maar dit moet ook prima lukken!
//edit; iemand die mij aan een dota2 key kan helpen

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 18-02-2013 18:37 ]
Ik heb van een mede Tweaker een key ontvangen; spel geïnstalleerd etc, maar wanneer ik had spel opgestart moest ik mijzelf aanmelden. Dat heb ik gedaan, en nu krijg ik na enige tijd mail terug met daarin de melding of ik toegang krijg of niet. wil ik daar niet op wachten, dan moet ik €27,99 betalen via Steam.
Hadden jullie dit ook?
An a day keeps the doctor away.
Nu kan ik eindelijk aan de slag, ff testen.
An a day keeps the doctor away.
De linux versie zal wel ergens samen met de mac versie worden gereleased. Duurt mij allemaal veel te lang
Als deze asap aangevuld kunnen worden zou fijn zijn, anders ga ik aan de slag met de inschrijvingen die wel compleet zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Phyt_ op 19-02-2013 17:09 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Die is op het moment nog niet vast, vandaar.Lampiz schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:59:
Ik kan alleen de datum niet vinden!
match id: 130325430
ik verveelde me, ik wou wat posten.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:01:
Niet om je af te zagen, maar wat het praktisch nut om dat aan ons mee te delen ?
Maar als ik elke stomp hier zou posten, dan zou mijn gemiddelde posts per week flink stijgen.
Ik kan er niks aandoen maar wat vind ik Slark een fantastische slechte kloten hero, slechte statgain, makkelijk te cc'en, low health maar wat speelt deze leuk zeg. Man wat een liefde voor deze hero.
Gewoon full support gaan samen met je carry in de lane en de tegenstanders wegpesten.
End game moet ik het van items hebben en mijn mana leak natuurlijk. Op dit moment 13x achter elkaar gewonnen met die hero maar dat komt vooral omdat ik de carry alle last hits/kills geef zodat hij kan stompen mid/end game.
En als het een sure win is gewoon spelen met Dagon om te stealen
Haha, heb je gelijk inKaasboerke schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:24:
Als jij je verveelt kan je beter een dota 2 game spelen ;-).
Maar als ik elke stomp hier zou posten, dan zou mijn gemiddelde posts per week flink stijgen.
Ik kan er niks aandoen maar wat vind ik Slark een fantastische slechte kloten hero, slechte statgain, makkelijk te cc'en, low health maar wat speelt deze leuk zeg. Man wat een liefde voor deze hero.
probleem van de KOTL kan zijn dat je er ook hebt die alle farm jatten met hun wave / de lane zo hard pushed dat de carry niet de creeps af kan maken. Ik heb er wat gezien die zo veel geld hadden maar bij een carry stonden die niets hadbjwild schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:13:
Speel de laatste tijd KOTL erg veel, dat is zo'n geweldige harras hero early mid met zijn wave.
Gewoon full support gaan samen met je carry in de lane en de tegenstanders wegpesten.
End game moet ik het van items hebben en mijn mana leak natuurlijk. Op dit moment 13x achter elkaar gewonnen met die hero maar dat komt vooral omdat ik de carry alle last hits/kills geef zodat hij kan stompen mid/end game.
En als het een sure win is gewoon spelen met Dagon om te stealen
Samen met Nyx is dat mijn meest gehate hero om tegen mij te hebben. Nyx blijft nog wel het ergste wat heb ik een hekel aan dat klote insect.
ja dat zijn de ergste.Forn schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:41:
Ugh, KoTL heb ik zo een hekel aan om tegen te spelen. Vooral tegen goede KoTL spelers, die weten zo te blasten/positioneren dat ze de creeps niet of nauwelijks raken maar jij wel een goede blast tegen je hoofd krijgt.
Zie je opeens weer een wave op je afkomen waarvandaan je deze niet verwacht.
Ik heb KOTL nog steeds niet gespeelt maar staat wel op mijn want to play lijstje. (ik speel altijd single draft)
Heb wat ervaring met HoN maar ken én de heroes én de items niet...
steam: Herr Prox
@Robe 90 Ogre Magi, Spirit Breaker en Centaur Warrunner
Ook lane farmen met je heal gaat goed
Maar offcourse focus als support!
Verwijderd
Verwijderd
ik zou ook niet zeggen dat pudge mijn beste hero is, maarja...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 20:17 ]

80% winrate met Pudge [/ego]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| - Added In-game Guides and Hero Builds! - Players can now be a member of multiple teams. GAMEPLAY - Fixed backswing behavior on some of Invoker's skills. - Fixed Last Word being dispelled by Purge/Cyclone/etc. - Fixed Last Word interrupting channeling spells if the initial duration ends during the channel. - Enabled Medusa in Captain's Mode tournament version. - Fixed Healing Ward not preserving its hotkey when leveled up. UI - Added right click menu to the combat log with "Copy to clipboard" option. - Added option to render the Co-Broadcaster's camera. Use dota_minimap_draw_cocaster_camera 0 to disable. - Added new right click option to backpack items to equip the entire set the item belongs to. BOTS - Adjusted hero roles of Windrunner (fewer last hits) and Meepo (more last hits). - Made Death Prophet bot more likely to use Crypt Swarm in teamfights. - Made Necrolyte bot a bit more hesitant about using Death Pulse when laning. - Fixed bots dropping thousands of TP scrolls at the side shops. - Practice with Bots difficulty and team settings are now saved. |
Mijn top 3 is blijkbaar BroodMother, Keeper of the Light en Bounty Hunter. Heeft meer met het aantal gespeelde games tot nog toe te maken dan de beste performance denk ik...
Edit: Holy .... dat was GEWELDIG.... net mijn 8ste Silencer potje gespeeld, ging lekker mid tegen bloodseeker, 3x geganked, dan plots onze PA DC (rest van de game), wij een paar keer geganked... over zou je denken.... nee hoor, allemaal samen met zijn 4-en en ganken, groupfights, we waren bijna niet dood te krijgen, en gewonnen uiteindelijk
Wat een heerlijk spel met zulke games! En mijn 100% silencer vastgehouden
[ Voor 95% gewijzigd door Pheace op 21-02-2013 02:24 ]

Add...
Ik zat met 4 russen... die zogen zo hard.... tusk en pudge waren ze aardig om mij te hook/snowballen. POOF... allemaal dood
Resultaat...

[ Voor 45% gewijzigd door zonglew00 op 21-02-2013 07:15 ]
Dat is zo heerlijk als je nog steeds wint met 4vs5. Had ik gisteren ook, vriend van me moest opeens weg en het ging al niet zo goed. Alsnog weten te rekken en daarna alles gesteamrolledPheace schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:06:
Wow, had het niet eens door maar blijkbaar heb ik 7/7 games gewonnen met Silencer O_o
Mijn top 3 is blijkbaar BroodMother, Keeper of the Light en Bounty Hunter. Heeft meer met het aantal gespeelde games tot nog toe te maken dan de beste performance denk ik...
Edit: Holy .... dat was GEWELDIG.... net mijn 8ste Silencer potje gespeeld, ging lekker mid tegen bloodseeker, 3x geganked, dan plots onze PA DC (rest van de game), wij een paar keer geganked... over zou je denken.... nee hoor, allemaal samen met zijn 4-en en ganken, groupfights, we waren bijna niet dood te krijgen, en gewonnen uiteindelijk
Wat een heerlijk spel met zulke games! En mijn 100% silencer vastgehouden
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Zeker op laag niveau heb je meer aan extra gold dan op high.
4 vs 5 winnen is gewoon heerlijk
Verwijderd
Omdat we +- 40 man hebben die zich hebben ingeschreven hebben we 8 teams. Hier zullen mogelijk wat uitvallers zijn maar we hebben genoeg standins neem ik aan met 40 man.
We doen omdat we 8 teams hebben en dit de eerste keer is dat ik dit ooit regel doen we dus play-off style.
Dit omdat als we alle teams allemaal tegen elkaar laten spelen we een maand bezig zijn en dat is erg lastig te realiseren.
Dus we maken er een Best of 3 van, vrijdag 19:00 de kick off met Team 2 VS Team 3.
Ik denk dat het leuk is om op vrijdag bij gelijkspel te stoppen en de volgende dag de 3e match te spelen?
Zodat tactieken besproken kunnen worden even op adem gekomen kan worden. zeker als je 2x lange games hebt gespeeld.
Op Zaterdag rond 14:00 starten en aansluitend dan Team 7 vs Team 1 ....
Kom even langs op IRC praat allemaal wat makkelijker, ik zal deze week de teams plaatsen al weet ik nog niet hoe ik dit exact makkelijk kan uitrekenen als iemand mij daar bij wil en kan helpen graag, kom even langs op IRC.
:: Start Tournooi 01-03-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::
IRC:
http://irc.tweakers.net/Dota2
Lijst inscrhijvingen:
Tournooi brackets:
Ik heb een teamspeak 3 servertje draaien is up en running dus test er maar mee.
Maar op dit moment issues met UPC :\ dus ik hoop dat het tzt dan over is.
hostname phyt.zapto.org
pw: Tweakers
[ Voor 6% gewijzigd door Phyt_ op 22-02-2013 08:31 . Reden: Datum aangepAst ]
[23:00] <Micro> :: Start Tournooi 28-02-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::Phyt_ schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:04:
...
:: Start Tournooi 28-02-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::
...
[23:00] <Micro> dat is donderdag toch
Heb er zelf zin in
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers