Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:36
Niet dat ik weet, meestal als ik daar wat roep voor party reageren er maar enkele, meeste zijn dan in-game denk ik :d

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45
Balanceren gaat het lastigste punt worden van dit tournooi. We kunnen in eerste instantie proberen via de autobalancer in de lobby (mits iedereen het hier mee eens is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ik denk dat wel de juiste weg is voor de 1e keer zo.
Ook zit ik nog te denken hoe we het in gaan delen als we op 30 man uitkomen heb je 6 teams van 5 man.
Je zou dan kunnen zeggen b03 of b01 al lijkt b03 mij wel leuker zeker als het 1-1 word.

Het mooiste zou zijn als we vooraf kunne bepalen wie in welk team zit, dit maakt het inplannen van wedstrijden ook makkelijker.
Als team a niet kan op zaterdag om 12:00 ofzo kun je daar rekening mee houden.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 09:46
Ik heb hier ook wel zin in, dus zet me maar op de lijst. Elixyr op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
hmm zit het een beetje uit te tekenen in brackets maar dat word nog lastig met 6 teams ;).
dadelijk eens verder prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
maak je er toch 10 teams van gaan we 3v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

+ only mid

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Phyt_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:37:
hmm zit het een beetje uit te tekenen in brackets maar dat word nog lastig met 6 teams ;).
dadelijk eens verder prutsen
Hoeveel man mis je nog voor 6 teams? Kunnen gerust even wachten :)

En misschien is het een idee om dit in de TS te plaatsen? (TS is sowieso een beetje outdated :P).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
JerX schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:54:
[...]

Hoeveel man mis je nog voor 6 teams? Kunnen gerust even wachten :)

En misschien is het een idee om dit in de TS te plaatsen? (TS is sowieso een beetje outdated :P).
We zitten nu op :

<insert coole naam hier> GOT Tournament:

Speelmode:

===Captain's Mode===
The entire [[Heroes|hero pool]] is available for captains (the first player in each team) to choose from; captains go through an order of picking & banning to choose their team's hero pool and remove heroes from the pool available - picking 5 heroes for their team by the end. Once each team's 5 heroes have been chosen, players can then choose which of those 5 heroes they wish to play.

Spelers Tweakers:

1. Phyt_ (Phyt)
2. Feralio (Feralio)
3. Frank!in
4. Lampiz
5. M4dMan
6. kowlier
7. Forn (Brokh)
8. The Chosen One (TcoNL)
9. Daanteb (Sparky Sparky Boom Man)
10. JerX (dota Jerxy) (2 externe friends indien mogelijk)
11. Davey28 (dota ninebro)
12. Squiqy (dota squiq)
13. Yogoi
14. thehawk007(indraschoonbrood a.k.a. [DFC]TheHawk)
15. Microoo (jurtjah)
16. multensor
17. ben.blom (Raider224 / JeVader)
18. Markofnikoff
19. Fizher (Rutgerv90 / F!sher)
20. Izzo (izzodizzo)
21. Morax
22. Fishsticks (sjoerdjeh / Speedy Demon)
23. tk55
24. Crell
25. Phyc (Phycenz )
26. Fragdadder
27. Elixyr

Datum:

Nog niet bekend

Ja met 6 teams is lastig anders zou je team1vteam2 / team3vteam4 > 2 winnaars van elke bracket > teanXvteam X = 1 winnaar

nu heb ik dus nog een team team5 en team6 over. >
en ik denk niet dat we een team 7 en 8 nog bij elkaar krijgen of we moeten op punten spelen allemaal in 1 group.
dan wie de meeste punten heeft gaat door en laatste 2 vallen af ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het lijkt mij leuk om te starten met een poule fase, aangezien je er dan niet na één potje uit ligt. Maar dit gaat niet zo makkelijk met 6 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
poule fase is wel een optie idd speel je zo ie zo 2 wedstrijdjes en de winnaars van de poule spelen een finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Of van de 6 teams na 2 rondes gespeeld tegen willekeurige team van de 6. met de minste punten valt 1 of 2 teams af.
En dan de andere 4 > team1Vteam2 / team3Vteam4
daarna de Finale
Team1/2 V team 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Persoonlijk zou ik ervoor kiezen dat iedereen evenveel potjes speelt. De meeste mensen willen denk ik gewoon spelen :) (maar ik kan er ook naast zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Dit is hoe ik hem krijg met 8 teams
https://docs.google.com/s...le=true&gid=1&output=html

en dit is wat ik bedoel met 6 teams in bracket mode.

[ Voor 36% gewijzigd door Phyt_ op 15-02-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Op deze manier zijn er wel veel mensen die maar een potje spelen. Misschien beter te doen zoals http://thepremierleague.eu/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Hey Feralio, ja daar zit ik dus ook aan te denken.
Alle 6 de teams moeten tegen elkaar spelen als dit gebeurd is gaat de top4 door naar de Play offs.
playoffs:
Zie hieronder stukje van de premierleague.

The league format will be identical to last season’s format – every team plays against every other team and the top 4 best performing teams enter the culminating Playoffs tournament at the end of the season. The prize is distributed in the following manner:

$5,000

$3,000

$2,000

[ Voor 11% gewijzigd door Phyt_ op 15-02-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Aangezien niet iedereen altijd op dezelfde tijd online is en het moeilijk is om mensen in teams te verdelen zou je ook kunnen kiezen voor een soort van GoT Inhouse league. Hierbij kan je zo vaak spelen als je wilt mits er 10 man online zijn uiteraard. Het gaat hierbij om individuele rating en de teams zijn dus altijd anders. Hierbij is het en makkelijker om vaker te spelen (je hebt namelijk vaker 10 man online dan 5 van een zelfde team) en het is makkelijker balancen. Je doet dit door te kijken naar W/L-ratio van de spelers en je gooit de wat hogere en lagere bij elkaar. Bijvoorbeeld als de top 10 online is: In team A nr 1+10+3+8+5, in team B nr 2+9+4+7+6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Een beetje zoals de eerdere Dota-League dus. Dat zou ook wel kunnen, maar moet je er wel 'even' een site voor bouwen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Mjah dat maakt het toch scheef als iemand 10x mee speelt met een winnend team en iemand maar 4x met een verliezend team?
Ik ga toch voor de premierleague oplossing. want als we maar op 5 teams uit komen kun je hetzelfde aanhouden namelijk de 1e 4 gaan door de andere niet.

Je krijgt dan ook het spel element (hoop ik) dat mensen met hun team willen winnen en tactieken afstemmen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Phyt_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:15:
Mjah dat maakt het toch scheef als iemand 10x mee speelt met een winnend team en iemand maar 4x met een verliezend team?
Ik ga toch voor de premierleague oplossing. want als we maar op 5 teams uit komen kun je hetzelfde aanhouden namelijk de 1e 4 gaan door de andere niet.

Je krijgt dan ook het spel element (hoop ik) dat mensen met hun team willen winnen en tactieken afstemmen etc.
De rating stijgt dan afhankelijk van welke rating je had op dat moment. Stel je had 1200, en je won van iemand met <1100 (b.v.) dan krijg je geen rating erbij. Win je echter van iemand met hogere rating, dan klim je sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Lijkt me leuk om mee te doen :) Weet alleen niet of ik er tijd voor heb. Als het door de weeks in n avond een keer kan, zoals inhouse league gaat het wel lukken

edit: naam is Beunhaas in Dota 2.

Is het ook mogelijk met een vriend in hetzelfde team te zitten of wordt iedereen willekeurig gehusseld?

[ Voor 31% gewijzigd door Beunhaas op 15-02-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Hmm klinkt hetzelfde als Gathers met cs. van vroeger.
Ik opteer toch voor 5v5 met vast team, als het inhouse word kan ik het iig niet regelen.
Voordeel van vaste team is dat je weet wanneer je moet spelen, en als mensen niet kunnen zal er vast wel een invaller te vinden zijn maar lijkt mij leuker om met 5 vaste tegen de andere te spelen.

@killer eerst moeten we het eens worden over de opzet van de teams etc.
Hoe we de teams gaan bepalen word nog ander verhaal :).
Maar als je vriend hier op tweakers zit zoiezo geen probleem.
En mochten we dadelijk 1 of 2 mensen te kort komen kunnen we altijd friends invite.

[ Voor 29% gewijzigd door Phyt_ op 15-02-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-10 21:52
microoo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:10:
Aangezien niet iedereen altijd op dezelfde tijd online is en het moeilijk is om mensen in teams te verdelen zou je ook kunnen kiezen voor een soort van GoT Inhouse league. Hierbij kan je zo vaak spelen als je wilt mits er 10 man online zijn uiteraard. Het gaat hierbij om individuele rating en de teams zijn dus altijd anders. Hierbij is het en makkelijker om vaker te spelen (je hebt namelijk vaker 10 man online dan 5 van een zelfde team) en het is makkelijker balancen. Je doet dit door te kijken naar W/L-ratio van de spelers en je gooit de wat hogere en lagere bij elkaar. Bijvoorbeeld als de top 10 online is: In team A nr 1+10+3+8+5, in team B nr 2+9+4+7+6.
Individuele rating is wat lastig lijkt me? Of wil je rating pakken zoals die eenmalig op dotabuff heeft gestaan?

Wat mij betreft wordt er geselecteerd op aantal games gewonnen. Mensen die rond de 200 hebben gewonnen bij elkaar, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Phyc schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:46:
[...]

Individuele rating is wat lastig lijkt me? Of wil je rating pakken zoals die eenmalig op dotabuff heeft gestaan?

Wat mij betreft wordt er geselecteerd op aantal games gewonnen. Mensen die rond de 200 hebben gewonnen bij elkaar, etc.
Dat zegt niks over hoe goed je bent. Ik zit op 343 wins, een vriend van me op 66 wins, maar die heeft maar 45 losses, wat bijna 60% WR geeft.

Als je teams perfect wilt balancen kun je t beste naar de winrate kijken (of die dotabuff rating).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Mischien maar een spreadsheet gebruiken om de inschrijvingen in bij te houden. Kunnen mensen ook zelf aangeven welke forum naam ze hebben (indien van toepassing), de ingame naam, linkje naar dotabuff en eventueel winrate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Winrate zegt ook helemaal niks hoor.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Forn schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:09:
Winrate zegt ook helemaal niks hoor.
Klopt, maar je zal aan iets moeten meten. Of heb je een ander idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik zou denken aan de dotabuff rating of aan de auto balance van de lobby functie, zijn de enige manieren. Anders gewoon compleet random maar dat lijkt mij ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik kan mijn dotabuff rating niet meer zien (k weet m nog wel), maar mensen die m niet gezien hebben kunnen m dus niet weten, volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Killerbees schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:19:
Ik kan mijn dotabuff rating niet meer zien (k weet m nog wel), maar mensen die m niet gezien hebben kunnen m dus niet weten, volgens mij
En ik speel nu 2 maanden DOTA2, dus veel stats zal ik niet hebben gehad. Dotabuff gebruiken om niveau te bepalen lijkt me niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
JerX schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:24:
[...]

En ik speel nu 2 maanden DOTA2, dus veel stats zal ik niet hebben gehad. Dotabuff gebruiken om niveau te bepalen lijkt me niet echt ideaal.
Die rating was redelijk accuraat, te vergelijken met die van LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Killerbees schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:25:
[...]

Die rating was redelijk accuraat, te vergelijken met die van LoL
Dat zal vast, maar ik heb begrepen dat het nu niet werkt. Dus je mist data van de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
JerX schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:50:
[...]

Dat zal vast, maar ik heb begrepen dat het nu niet werkt. Dus je mist data van de afgelopen tijd.
Jep klopt, je kunt wel de wins zien en het win percentage, vast wel genoeg om teams aan elkaar te knopen. Of gewoon zelf laten verdelen, t is n toernooi tenslotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ideaal is het niet, maar best optie, en dotabuff rating was 3 weken geleden ofzo? Het is niet alsof mensen in die tijd zoveel gegroeid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:38
Ik doe ook mee als er iets ooit gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Als het echt nodig is kan ik iedereens laatste rating wel even in een sheet zetten als de playerlist final is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dan ziet iedereen dat ik bijna een negatieve rating heb

Das waar, ik sta niet op de lijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ik zal morgen eens wat in excel gaan zetten.
Volgens mij zitten we nu op 30 / 30+ man dat is dus goed :)

@tharulerz nice, ik zal morgen ff de final in elkaar zetten.

Ok heb mijn ochtend goed besteed :P.
Heb de meeste info bij elkaar gezocht en de winrate van DotaBuff erbij gezet, niet iedereen heeft actuele stats maar is niet anders.

Graag even je info aanvullen dit weekend, zodat ik naar datums kan kijken.
Als iemand een formule kan verzinnen om teams te maken graag :).

Ik heb alle permissies openstaan dus document kan bewerkt en opgeslagen worden.
En ja ik heb een kopie mocht het mis gaan pb me even :).

https://skydrive.live.com...&authkey=!AFxhJStmNxCbypE

[ Voor 133% gewijzigd door Phyt_ op 16-02-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-10 13:22
32 man nu, ik heb mezelf net toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Same! Heb een tijd niet meer gespeeld maar heb nu weer wat meer tijd dus pak het weer op.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Phyt_ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:11:
Ik zal morgen eens wat in excel gaan zetten.
Volgens mij zitten we nu op 30 / 30+ man dat is dus goed :)

@tharulerz nice, ik zal morgen ff de final in elkaar zetten.

Ok heb mijn ochtend goed besteed :P.
Heb de meeste info bij elkaar gezocht en de winrate van DotaBuff erbij gezet, niet iedereen heeft actuele stats maar is niet anders.

Graag even je info aanvullen dit weekend, zodat ik naar datums kan kijken.
Als iemand een formule kan verzinnen om teams te maken graag :).

Ik heb alle permissies openstaan dus document kan bewerkt en opgeslagen worden.
En ja ik heb een kopie mocht het mis gaan pb me even :).

Kijk das handig, ik heb die 2 andere vrienden van mij ook toegevoegd. Zal even kijken of ze een GoT account hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winrate zegt niks want als je stackt met mensen die lagere mmr hebben dan jij is het voor jou makkelijker om te carryen en zal je dus een hogere winrate krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Phyt, ik ben pussylebombe, staat verkeerd in je excel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
hmm ok ik denk dat je het zelf aan gepast hebt want ik zie geen verschil :D wel je GoT naam erbij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Lijkt me leuk, doe ook mee.

Steamaccount: Vath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik denk dat je het alsnog het beste random kan doen, niet naar de winrate kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:09

The Chosen One

Zie signature!

Ik ben ieg een weekje (tot vrijdag) weg nu dus zoek het maar eens rustig uit. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Phyt_ schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:52:
hmm ok ik denk dat je het zelf aan gepast hebt want ik zie geen verschil :D wel je GoT naam erbij gezet.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, dat mijn GoT naam niet klopte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Kijk niet veel op de tweakers forums, maar zit nog wel in de chatroom ingame in dota...daar hoorde in van het toernooi, lijkt me op zich ook wel leuk om mee te doen...alleen geen idee hoe/wat/waar in te schrijven :D

edit: hmmm heb mezelf bij dat document toegevoegt, komt wel goed zo? ;3
En hoe zit het met teams...of wordt er een soort puntensysteem gebruikt..?

[ Voor 25% gewijzigd door Anvesi op 17-02-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@Fiole helemaal goed gedaan :D.
Als het zo ver is en alle gegevens binnen zijn zullen de mensen die zich in hebben geschreven via forum of steam berichtje ontvangen.

Teams moeten nog gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak toernooitje? waar? ik doe mee als dat nog kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Sirian:
Schrijf hier je info weg in de sheet.

Waar: Online ;).
Wanneer: word nog bepaald aan de hand van de inschrijvingen.

Je winrate kun je vinden op Dotabuff.com zet dit ook aan in je dota 2 settjngs zodat je recente games ook worden vastgelegd

[ Voor 21% gewijzigd door Phyt_ op 17-02-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Bijna 40 man. :9 Waarschijnlijk houden we wel wat minder over in verband met de datum. Maar toch nog leuk om te zien dat er zoveel animo voor is!

Mochten mensen zich nog vervelen, kom praten op Irc: http://irc.tweakers.net/Dota2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32
misschien ook nuttig om aantal wins / uren dota te vermelden? aangezien ook dat wel mee speelt, als ik 1 potje heb gedaan en gewonnen heb ik 100% :P dat maakt mij nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Tharulerz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:57:
Als het echt nodig is kan ik iedereens laatste rating wel even in een sheet zetten als de playerlist final is.
Ik stem toch echt op deze optie, winrate alleen zegt niets, winrate met aantal wins zou eventueel ook kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@Phyc kijken even in de sheet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Phyt_ schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:48:
@Phyc kijken even in de sheet. :)
Ah best top! DB rating zou het nog iets nauwkeuriger maken, maar dit moet ook prima lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Er zit een linux build in de pijplijn; http://rootgamer.com/news/dota-2-gets-ready-linux

//edit; iemand die mij aan een dota2 key kan helpen :+ O-)

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 18-02-2013 18:37 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand waarom ik dota 2 nog niet kan spelen?

Ik heb van een mede Tweaker een key ontvangen; spel geïnstalleerd etc, maar wanneer ik had spel opgestart moest ik mijzelf aanmelden. Dat heb ik gedaan, en nu krijg ik na enige tijd mail terug met daarin de melding of ik toegang krijg of niet. wil ik daar niet op wachten, dan moet ik €27,99 betalen via Steam.

Hadden jullie dit ook?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nee had dit niet, maar heb je al wel de key geactiveerd? en zo ja, hoe lang geleden? Weet wel dat het bij een kameraad van me een paar minuten + steam herstarten duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog wel een tiental keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Haha, dan moet ik het spel wel op de juiste manier activeren! :P

Nu kan ik eindelijk aan de slag, ff testen.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsCAD
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Vaste teams zou wel leuker zijn, maar winrate zegt niet heel veel en DB rating is niet meer verkrijgbaar. Elke game laten autobalancen is het eerlijkst maar dan verlies je de teams dus ik denk toch dat het op winrate moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

het enige andere wat ik kan bedenken is een soort puntensysteem per player, 5 random players per team en de winnaar krijgt 5 punten, volgende ronde en alles daarna ervoor zorgen dat elk team evenveel "punten" aan hun kant heeft,..na zeg 15 ronden kijken wie de meeste punten heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08
Ik doe ook graag mee. Ik zal vanavond even mijn gegevens opsporen en hier posten :)

De linux versie zal wel ergens samen met de mac versie worden gereleased. Duurt mij allemaal veel te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Document bijgewerkt, aantal heb ik niet alle info, deze staan nu onderin de lijst.
Als deze asap aangevuld kunnen worden zou fijn zijn, anders ga ik aan de slag met de inschrijvingen die wel compleet zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Phyt_ op 19-02-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Nice, bijna 8 teams :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Ik kan alleen de datum niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Lampiz schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:59:
Ik kan alleen de datum niet vinden!
Die is op het moment nog niet vast, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Zonet even gepubstomped met Pudge, Ik had 29 kills op het eind.

match id: 130325430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om je af te zagen, maar wat het praktisch nut om dat aan ons mee te delen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:01:
Niet om je af te zagen, maar wat het praktisch nut om dat aan ons mee te delen ? :P
ik verveelde me, ik wou wat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Als jij je verveelt kan je beter een dota 2 game spelen ;-).
Maar als ik elke stomp hier zou posten, dan zou mijn gemiddelde posts per week flink stijgen.

Ik kan er niks aandoen maar wat vind ik Slark een fantastische slechte kloten hero, slechte statgain, makkelijk te cc'en, low health maar wat speelt deze leuk zeg. Man wat een liefde voor deze hero. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:12
Speel de laatste tijd KOTL erg veel, dat is zo'n geweldige harras hero early mid met zijn wave.
Gewoon full support gaan samen met je carry in de lane en de tegenstanders wegpesten.

End game moet ik het van items hebben en mijn mana leak natuurlijk. Op dit moment 13x achter elkaar gewonnen met die hero maar dat komt vooral omdat ik de carry alle last hits/kills geef zodat hij kan stompen mid/end game.

En als het een sure win is gewoon spelen met Dagon om te stealen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Kaasboerke schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:24:
Als jij je verveelt kan je beter een dota 2 game spelen ;-).
Maar als ik elke stomp hier zou posten, dan zou mijn gemiddelde posts per week flink stijgen.

Ik kan er niks aandoen maar wat vind ik Slark een fantastische slechte kloten hero, slechte statgain, makkelijk te cc'en, low health maar wat speelt deze leuk zeg. Man wat een liefde voor deze hero. :D
Haha, heb je gelijk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Nog niet zoveel skills (wel veel LoL ervaring), maar doe graag mee: ingame nick: AJ1815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32
bjwild schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:13:
Speel de laatste tijd KOTL erg veel, dat is zo'n geweldige harras hero early mid met zijn wave.
Gewoon full support gaan samen met je carry in de lane en de tegenstanders wegpesten.

End game moet ik het van items hebben en mijn mana leak natuurlijk. Op dit moment 13x achter elkaar gewonnen met die hero maar dat komt vooral omdat ik de carry alle last hits/kills geef zodat hij kan stompen mid/end game.

En als het een sure win is gewoon spelen met Dagon om te stealen :)
probleem van de KOTL kan zijn dat je er ook hebt die alle farm jatten met hun wave / de lane zo hard pushed dat de carry niet de creeps af kan maken. Ik heb er wat gezien die zo veel geld hadden maar bij een carry stonden die niets had :P en een kotl kan toch echt vaak niet de game dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ugh, KoTL heb ik zo een hekel aan om tegen te spelen. Vooral tegen goede KoTL spelers, die weten zo te blasten/positioneren dat ze de creeps niet of nauwelijks raken maar jij wel een goede blast tegen je hoofd krijgt.

Samen met Nyx is dat mijn meest gehate hero om tegen mij te hebben. Nyx blijft nog wel het ergste wat heb ik een hekel aan dat klote insect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Forn schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:41:
Ugh, KoTL heb ik zo een hekel aan om tegen te spelen. Vooral tegen goede KoTL spelers, die weten zo te blasten/positioneren dat ze de creeps niet of nauwelijks raken maar jij wel een goede blast tegen je hoofd krijgt.
ja dat zijn de ergste.
Zie je opeens weer een wave op je afkomen waarvandaan je deze niet verwacht.
Ik heb KOTL nog steeds niet gespeelt maar staat wel op mijn want to play lijstje. (ik speel altijd single draft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Iemand die me een beetje weg wijs kan maken met dit spel?
Heb wat ervaring met HoN maar ken én de heroes én de items niet...

steam: Herr Prox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ook niet... Wie zijn jullie most successful heroes?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/377206/Images/Internet/Tweakers/428x239_19-35-09.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
@Heroplox de items moet je gewoon ff weten, dat weet je na stuk of 10 potjes...
@Robe 90 Ogre Magi, Spirit Breaker en Centaur Warrunner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-10 13:22
Dazzle is inderdaad een leuke hero. Kan je melee heroes nog aardig mee pesten als je je chain heal goed timed.

Ook lane farmen met je heal gaat goed :P
Maar offcourse focus als support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd Scoro, geheel mee eens. Laatst nog doodleuk een double kill tegen een weaver en een warlock die mij probeerde te killen door te tower diven terwijl de creepwave mijn creepwave al zo verzwakt had. Mensen onderschatten het zo vaak. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/25HiI/c99dfec39c

ik zou ook niet zeggen dat pudge mijn beste hero is, maarja... :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/hs0r48.png

80% winrate met Pudge [/ego]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Patchnotes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
- Added In-game Guides and Hero Builds!
- Players can now be a member of multiple teams.

GAMEPLAY
- Fixed backswing behavior on some of Invoker's skills.
- Fixed Last Word being dispelled by Purge/Cyclone/etc.
- Fixed Last Word interrupting channeling spells if the initial duration ends during the channel.
- Enabled Medusa in Captain's Mode tournament version.
- Fixed Healing Ward not preserving its hotkey when leveled up.

UI
- Added right click menu to the combat log with "Copy to clipboard" option.
- Added option to render the Co-Broadcaster's camera. Use dota_minimap_draw_cocaster_camera 0 to disable.
- Added new right click option to backpack items to equip the entire set the item belongs to.

BOTS
- Adjusted hero roles of Windrunner (fewer last hits) and Meepo (more last hits).
- Made Death Prophet bot more likely to use Crypt Swarm in teamfights.
- Made Necrolyte bot a bit more hesitant about using Death Pulse when laning.
- Fixed bots dropping thousands of TP scrolls at the side shops.
- Practice with Bots difficulty and team settings are now saved.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wow, had het niet eens door maar blijkbaar heb ik 7/7 games gewonnen met Silencer O_o

Mijn top 3 is blijkbaar BroodMother, Keeper of the Light en Bounty Hunter. Heeft meer met het aantal gespeelde games tot nog toe te maken dan de beste performance denk ik...

Edit: Holy .... dat was GEWELDIG.... net mijn 8ste Silencer potje gespeeld, ging lekker mid tegen bloodseeker, 3x geganked, dan plots onze PA DC (rest van de game), wij een paar keer geganked... over zou je denken.... nee hoor, allemaal samen met zijn 4-en en ganken, groupfights, we waren bijna niet dood te krijgen, en gewonnen uiteindelijk :D

Wat een heerlijk spel met zulke games! En mijn 100% silencer vastgehouden :D

[ Voor 95% gewijzigd door Pheace op 21-02-2013 02:24 ]

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Helaas kwamen ze niet aan bij de tegenstander T_TAfbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560239_10151749485394908_888706903_n.jpg

Add...

Ik zat met 4 russen... die zogen zo hard.... tusk en pudge waren ze aardig om mij te hook/snowballen. POOF... allemaal dood :D

Resultaat...

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/856892_10151749525469908_531162540_o.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door zonglew00 op 21-02-2013 07:15 ]

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 14:56

India Sierra

Learn by failure

Pheace schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 01:06:
Wow, had het niet eens door maar blijkbaar heb ik 7/7 games gewonnen met Silencer O_o

Mijn top 3 is blijkbaar BroodMother, Keeper of the Light en Bounty Hunter. Heeft meer met het aantal gespeelde games tot nog toe te maken dan de beste performance denk ik...

Edit: Holy .... dat was GEWELDIG.... net mijn 8ste Silencer potje gespeeld, ging lekker mid tegen bloodseeker, 3x geganked, dan plots onze PA DC (rest van de game), wij een paar keer geganked... over zou je denken.... nee hoor, allemaal samen met zijn 4-en en ganken, groupfights, we waren bijna niet dood te krijgen, en gewonnen uiteindelijk :D

Wat een heerlijk spel met zulke games! En mijn 100% silencer vastgehouden :D
Dat is zo heerlijk als je nog steeds wint met 4vs5. Had ik gisteren ook, vriend van me moest opeens weg en het ging al niet zo goed. Alsnog weten te rekken en daarna alles gesteamrolled :)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Het is niet zo gek dat je een 4vs5 wint. Je krijgt meer gold/min en je exp/min gaat ook omhoog.
Zeker op laag niveau heb je meer aan extra gold dan op high.

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Ok dat klopt, je krijgt inderdaad meer geld, maar wat ik zo mooi vond is dat we het eerste half uur iedere teamfight kapot werden gemaakt (waardoor ik pas na 20 minuten boots had) en dan alsnog 4vs5 winnen als zij veel farm voorlopen.

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
of het nu gek zou zijn of niet.
4 vs 5 winnen is gewoon heerlijk :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand nog spare dota-2 key/invites?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Feralio
Ik nog wel himlims, stuur maar een DM met het mail adres waar je het naar toe wil.

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Heb er ook nog een rammel, DM maar als je er wilt. Of je add me op steam: indraschoonbrood a.k.a. [DFC]TheHawk

Verwijderd

blijkbaar kan je die dota gifts niet naar een steamfriend sturen die er al 1tje geactiveerd heeft. moet dan dus inderdaad via email.

• Phyt_
Zo data is bekend voor de start tournooi, ik wil volgende week vrijdag beginnen om 19:00 met de eerste 2 teams tegen elkaar.

Omdat we +- 40 man hebben die zich hebben ingeschreven hebben we 8 teams. Hier zullen mogelijk wat uitvallers zijn maar we hebben genoeg standins neem ik aan met 40 man.

We doen omdat we 8 teams hebben en dit de eerste keer is dat ik dit ooit regel doen we dus play-off style.

Dit omdat als we alle teams allemaal tegen elkaar laten spelen we een maand bezig zijn en dat is erg lastig te realiseren.

Dus we maken er een Best of 3 van, vrijdag 19:00 de kick off met Team 2 VS Team 3.
Ik denk dat het leuk is om op vrijdag bij gelijkspel te stoppen en de volgende dag de 3e match te spelen?
Zodat tactieken besproken kunnen worden even op adem gekomen kan worden. zeker als je 2x lange games hebt gespeeld.

Op Zaterdag rond 14:00 starten en aansluitend dan Team 7 vs Team 1 ....

Kom even langs op IRC praat allemaal wat makkelijker, ik zal deze week de teams plaatsen al weet ik nog niet hoe ik dit exact makkelijk kan uitrekenen als iemand mij daar bij wil en kan helpen graag, kom even langs op IRC.

:: Start Tournooi 01-03-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::

IRC:
http://irc.tweakers.net/Dota2

Lijst inscrhijvingen:

Tournooi brackets:

Ik heb een teamspeak 3 servertje draaien is up en running dus test er maar mee.
Maar op dit moment issues met UPC :\ dus ik hoop dat het tzt dan over is.
hostname phyt.zapto.org
pw: Tweakers

[ Voor 6% gewijzigd door Phyt_ op 22-02-2013 08:31 . Reden: Datum aangepAst ]

• Feralio
Phyt_ schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:04:
...

:: Start Tournooi 28-02-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::

...
[23:00] <Micro> :: Start Tournooi 28-02-2013 19:00 :: Team 2 - Team 3 ::
[23:00] <Micro> dat is donderdag toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Gok dat het dan toch de 29ste word, en nu maar hopen dat ook iedereen het kan redden!
Heb er zelf zin in :)
Pagina: 1 ... 31 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers