M4DMan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:52:
Hallo mensen. Ik heb een verzoek/voorstel. Aangezien ik het zat ben om opgescheept te raken met random mensen die non-communicatief zijn en vaak denken dat ze singleplayer spelen wil ik een team opzetten. Ik speel vaak met mensen uit Amerika maar gezien het tijdsverschil is het vrijwel onmogelijk om hiermee een goed schema te creeeren.
Wat ik dus zoek zijn mensen die:
- 300+ wins hebben
- Skype gebruiken
- Weten hoe Dota werkt (heel belangrijk

)
- Weten wat teamverband is
- Vaak in de avonduren en in de weekenden online zijn.
- Graag willen winnen!
Ik denk dat ik het in me heb om een goede captain te zijn, als er iemand interesse heeft let me know!
Vroeger aardig wat DOTA gespeeld (voornamelijk bots) Daarna HoN en zat vaak op 1700-1800 MMR (al zegt je dat iets

maar dat is een zeer ervaren rating zo gezegd). Speel nu DOTA2, tis een beetje wennen. Maar de meeste potjes heb ik tot nu toe gewonnen. Speel voornamelijk support, maar ik kan ook wel wat gank heroes spelen. De meeste heroes kan ik dan ook wel spelen, maar soms de ene beter dan de ander natuurlijk
Speel vaak met vrienden (vaak zijn we met zijn drieën, al hoewel we soms zelfs met 5 man zijn). Check mijn steam profiel (zoek Jerx, met een kat avatar

). Ik beschik over een TS3 server, want ik heb een schijthekel aan skype
[
Voor 6% gewijzigd door
JerX op 22-01-2013 13:57
]