Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Nog even terugkomend op de Dotabuff affaire;

Ik vind het absoluut jammer dat het op deze manier moet eindigen, maar ergens begrijp ik Valve wel. De Dotabuff rating brengt League of Legends kinda taferelen in de Dota wereld, een beetje elkaar lopen vergelijken aan de hand van een getal (e-peen gehalte). Kan me goed voorstellen dat Valve / IceFrog niet die kant op willen en zelf vond ik dat ook een slechte zet. Het gaat erom dat mensen plezier hebben in het spelen en niet alleen maar gaan spelen om zo 1% hoger op een of andere rating komen te staan. Dota moet om Dota gaan en niet om een getal.

Neemt niet weg dat ik absoluut mijn eigen stats ga missen, mijn hero performance, records, last played, stats met welke mensen ik heb gespeeld + winrate etc. Als ze het gewoon daarbij hadden gelaten... Maar goed, het zij zo, beetje dubbel allemaal.

[ Voor 13% gewijzigd door M4DMan op 28-01-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ze hadden ons maar moeten vragen om die rating weg te halen, ze wisten al 2 maanden dat die kwam.

Het gaat me niet om het feit dat ze ons neerhalen, het gaat me om het feit dat ze niet eens het lef hebben om tegen ons te praten en gewoon het via patch notes laten weten, en daardoor 4 mensen 6 maand van hun tijd en geld wegneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Tharulerz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:35:
Ze hadden ons maar moeten vragen om die rating weg te halen, ze wisten al 2 maanden dat die kwam.

Het gaat me niet om het feit dat ze ons neerhalen, het gaat me om het feit dat ze niet eens het lef hebben om tegen ons te praten en gewoon het via patch notes laten weten, en daardoor 4 mensen 6 maand van hun tijd en geld wegneemt...
Ik ben het helemaal met je eens daar, als ze inderdaad niets hebben laten weten is dat redelijk vals van ze.. Echt jammer man, Dotabuff was 1 van de sites die ik meerdere malen per dag bezocht.. Ik zal in ieder geval ook mijn mening laten weten via het Valve contactformulier, for what it's worth..

Edit: ondertussen al gedaan!

[ Voor 9% gewijzigd door M4DMan op 28-01-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 09:09

The Chosen One

Zie signature!

Mja met alles wat je doet moet je niet van uit gaan dat je dat maar gewoon kunt blijven doen, dat is gewoon niet slim. "Business plan" en zo.

Valve kan ook moeilijk met elke fansite contact gaan houden. Vals zal ik het zeker niet noemen. Gevalletje jammer maar helaas gewoon.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gevoel wanneer je terugkomt van een 10-0 teamscore en dan uiteindelijk hard wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:48:
dat gevoel wanneer je terugkomt van een 10-0 teamscore en dan uiteindelijk hard wint
Die turnarounds zijn toch gewoon de reden waarom je dota doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, hoe het soms gebeurd is wat anders :p laatst ook gehad. 4 russen + ik. bounty hunter speelt solo toplane and doet niets anders dan farmen, 40 minuten lang. en de rest maar sterven en proberen het andere team uit onze base te houden. rond 41ste minuut komt bounty hunter uit forest en one shot het volledige team bij wijze van spreken :/ ik was al keihard aan het ragen op die failrussen (echt, een enigma die continu de lanes zo ver pushed dat ie om de 2 minuten geganked werd...) en stond op het punt de handdoen in de ring te gooien.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Bah Russen... waarom gaan ze allemaal niet gewoon op EU East zitten en blijven ze weg uit EU West?

T irritantste vind ik nog wel als je met hun probeert te communiceren (bijvoorbeeld als er nog 2 heroes gekozen moeten worden), en je niet eens een normaal engels antwoord terugkrijgt, maar alleen een paar russische tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat communiceren is inderdaad het nog meest irritant... Soms zijn opzich wel goed, ik had ook een keer een lycan die 40 minuten aan het farmen was terwijl de rest van het team steeds dood ging. Na 40 minuten hakte die het andere team ook finaal in de pan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
als ze goed spelen heb ik geen problemen ermee, maar het is idd die communicatie. EU West is engels, punt andere lijn. het gebrek aan communicatie is soms al voldoende om op voorhand verloren te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Net een potje gespeeld waarbij ik bij zeker 3, volgens mij 4 russen zat. Ik snap niet hoe deze mensen op very high komen.... Ik heb niet 1 engels woord gezien, als ik iets vroeg kreeg ik geen antwoord. Een omni die na 7 min al 5 keer dood is en een Shadowfriend die 0-12 eindigt...

En bij t andere team zaten ook Russen, maar die konden natuurlijk wel goed spelen. Soms lijkt het alsof ik altijd met de slechte russen word gepaired

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Killerbees schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:52:
Net een potje gespeeld waarbij ik bij zeker 3, volgens mij 4 russen zat. Ik snap niet hoe deze mensen op very high komen.... Ik heb niet 1 engels woord gezien, als ik iets vroeg kreeg ik geen antwoord. Een omni die na 7 min al 5 keer dood is en een Shadowfriend die 0-12 eindigt...

En bij t andere team zaten ook Russen, maar die konden natuurlijk wel goed spelen. Soms lijkt het alsof ik altijd met de slechte russen word gepaired
en het is altijd jouw schuld :P al ben jij de enige die goed gaat, wel ganked en goed deelneemt aan teamfights, dan nog is het jouw schuld, welcome to dota! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Jep inderdaad...
Potjes van meer dan 1 uur waarbij beide teams goed gaan en potentie hebben om te winnen komen niet heel vaak voor. Er zijn veel potje die je zelf heel makkelijk wint van de tegenstander omdat ze 'n falende rus hebben, maar die keren dat ze bij jou komen onthoud je natuurlijk beter :P. Net als dat mensen bij poker denken dat ze altijd pech hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik kom vaak genoeg bij Russen die wel communiceren hoor, niet door middel van tekst maar simpele pings. Werkt prima. Kom vaak zat bij mensen die totaal niet meewerken die geen Russen zijn. Gisteren nog een Luna die weigerde om met ons mee te gaan, we stonden bizar ver voor, maar toch verloren door 4vs5 teamfights en goede turtling.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik had Dota nooit gespeeld en de eerste keer LoL was ook een zware teleurstelling met gelijk een barrage geklaag mijn richting op in mijn eerste game, maar na TB gezien te hebben het toch nog eens geprobeerd en nu speel ik het echt regelmatig.

Vooral fan van Broodmother tot nog toe (heb zelfs de Queen set gekocht xD) maar toch ook maar wat andere heroes aan het proberen nu, Bounty Hunter bevalt me wel, hoewel ik het nog echt vreselijk doe met die op het moment, vooral het begin. Naga Siren en Medusa straks eens proberen denk ik en Lifestealer en Kunnka, moet nog een goede support vinden om eens aan gewend te raken ook, misschien Enchantress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:36
Pheace schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:31:
Ik had Dota nooit gespeeld en de eerste keer LoL was ook een zware teleurstelling met gelijk een barrage geklaag mijn richting op in mijn eerste game, maar na TB gezien te hebben het toch nog eens geprobeerd en nu speel ik het echt regelmatig.

Vooral fan van Broodmother tot nog toe (heb zelfs de Queen set gekocht xD) maar toch ook maar wat andere heroes aan het proberen nu, Bounty Hunter bevalt me wel, hoewel ik het nog echt vreselijk doe met die op het moment, vooral het begin. Naga Siren en Medusa straks eens proberen denk ik en Lifestealer en Kunnka, moet nog een goede support vinden om eens aan gewend te raken ook, misschien Enchantress.
Keeper of the light erg leuke en makkelijke hero, kun je goed zeker in het begin enemys op afstand houden.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Het begin is altijd lastig bij MOBA's, als je eenmaal de basis kent, en weet wat je van elke hero kunt verwachten moet je je wel redelijk kunnen redden. Gewoon negeren wat mensen over je zeggen, je moet t nog leren zoals iedereen.
Als je je abboneert op DotaCinema kun je allemaal handige filmpjes bekijken, over de basis en makkelijke guides naar de meeste heroes

Ik raad je Lich aan als support, erg makkelijke hero om te spelen. Sterk in de lane, gratis denies en een heel sterke ult(lijkt op die van Brand in LoL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Phyt_ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:39:
[...]
Keeper of the light erg leuke en makkelijke hero, kun je goed zeker in het begin enemys op afstand houden.
Thanks, ik geloof dat dat diegene met die paarden is? Dat heeft me wel wat zorgen gegeven hier en daar in het begin xD

En Lich zal ik ook eens bekijken dan :)
DotaCinema had ik al gevonden inderdaad, ondertussen al veel films van gezien hoewel ze nog niet van iedereen een guide lijken te hebben, verandert dat als je subscribed?

[ Voor 23% gewijzigd door Pheace op 29-01-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Pheace schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Thanks, ik geloof dat dat diegene met die paarden is? Dat heeft me wel wat zorgen gegeven hier en daar in het begin xD
Jep, heerlijk om towers mee te pushen :>
add me maar op steam spelen wel eens samen: Phyt is mijn id.
tegenwoording alleen paar potjes in het weekend(snachts) ivm behalen certificering maar daarna weer game-on :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:45
Zo hebben we allemaal wel wat te klagen :P Slechte spelers blijven slechte spelers ongeacht waarze vandaan komen. Het vervelendste vind ik dat je mensen heb die gelijk een carry kiezen, maar daar echt niet geschikt voor zijn. Ik wacht braaf tot laatste/een na laatste met picken en wordt het altijd een support/sololane.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Phyt_ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:42:
[...]
Jep, heerlijk om towers mee te pushen :>
add me maar op steam spelen wel eens samen: Phyt is mijn id.
tegenwoording alleen paar potjes in het weekend(snachts) ivm behalen certificering maar daarna weer game-on :D
Toegevoegd, zag de GOT Dota groep ook in je profiel dus die ook maar gejoined gelijk ^^

Speeltijden voor mij zijn ook maar onregelmatig at best maar we zien wel :)
randomice schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:43:
Zo hebben we allemaal wel wat te klagen :P Slechte spelers blijven slechte spelers ongeacht waarze vandaan komen. Het vervelendste vind ik dat je mensen heb die gelijk een carry kiezen, maar daar echt niet geschikt voor zijn. Ik wacht braaf tot laatste/een na laatste met picken en wordt het altijd een support/sololane.
Dacht ik ook eens te proberen hoewel mijn begrip van lanes en rollen nog maar minimaal is, wilde broodmother eigenlijk maar leek me niet verstandig met de rest van het team al in ... sterke rollen? Dus dacht, pak maar een support achtig character -> Enchantress.
Gaan er 2 top, 2 bottom en sturen ze mij mid via chat ... dacht dat ik ging jungelen. Werkt mid met Enchantress? Ging mij niet goed af in elk geval >.< Dan had ik liever Broodmother gehad voor solo mid ^^

[ Voor 47% gewijzigd door Pheace op 29-01-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Pheace schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:49:
Dacht ik ook eens te proberen hoewel mijn begrip van lanes en rollen nog maar minimaal is, wilde broodmother eigenlijk maar leek me niet verstandig met de rest van het team al in ... sterke rollen? Dus dacht, pak maar een support achtig character -> Enchantress.
Gaan er 2 top, 2 bottom en sturen ze mij mid via chat ... dacht dat ik ging jungelen. Werkt mid met Enchantress? Ging mij niet goed af in elk geval >.< Dan had ik liever Broodmother gehad voor solo mid ^^
Dat heb ik ook een keer gehad 8)7

Ik was rylai en er was een duo Viper en die stunnende kever (naam ff vergeten) die persé bottom wilden..... Zij wilden dat ik mid ging staan. Rigggghttt

[edit]Sorry, zat teveel in gedachten met vorige post 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Rub3s op 29-01-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Rub3s schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:55:
[...]

Dat heb ik ook een keer gehad 8)7

Ik was enchantress en er was een duo Viper en die stunnende kever (naam ff vergeten) die persé bottom wilden..... Zij wilden dat ik mid ging staan. Rigggghttt
zo raar is dat toch niet? even snel level 6 worden, en dan hard komen ganken :P op zich niet de beste keuze maar ik heb erger gezien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sorry, ik zat teveel met die vorige post in gedachten. Ik bedoelde dat ik Rylai had....

En als ik moet kiezen tussen Rylai mid of Viper mid, dan kies ik toch voor die laatste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 15:45
Rub3s schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:55:
[...]
die stunnende kever (naam ff vergeten)
Nyx Assassin (voorheen Nerubian Assassin)

Maar goed, just go with the flow. (Ook al gaat dat met Crystal Maiden nogal erg traag, iets met base movement speed) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Viper is geweldig mid, snowballing out of control. Je had dan wel het uitstekende moment om crystal maiden als carry spelen ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door 4bit op 29-01-2013 15:06 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Enchantress is prima mid (er zijn natuurlijk wel betere). Snel lvl 6 worden en met die pijlen en slow kun je prima de lanes ganken.

Ik speel zelf heel graag AA mid als het kan. Op level 6 de zijkanten bestoken met je ult terwijl je zelf midden blijft farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap eerlijk gezegt niet waarom je iemand als aa mid zou laten gaan, terwijl je netzogoed een hard carry of een support die goed met items en levels is (aka invoker ofzo)... zie aa liever op safelane minions pullen en langzaam items kopen, terwijl je carry freefarmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:58:
snap eerlijk gezegt niet waarom je iemand als aa mid zou laten gaan, terwijl je netzogoed een hard carry of een support die goed met items en levels is (aka invoker ofzo)... zie aa liever op safelane minions pullen en langzaam items kopen, terwijl je carry freefarmd
Omdat AA een lanebully is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je dan niet beter 2 heros pesten dan 1 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Ja maar dat is Kunkka ook, ook best een leuke held om met elke klap de ander zwaar gefrustreerd een deel van zijn hp af te slaan maar de beste mid hero is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
wie is AA? :p
gisteren nog eens Troll Warlord van stal gehaald. al 6x gespeeld, en ik krijg toch de indruk dat het een simpele hero is. als ie een beetje snowballed kwa farm moeten ze al ferm hun best doen om je nog tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ancient Apparition!

Troll is lategame wel leuk ja. Ook een leuke counter tegen veel hard carries, behalve als de tegenstander Monkey King Bar koopt... (tenminste, als Troll nog steeds zo werkt zoals ik in gedachten heb....)

[ Voor 19% gewijzigd door Rub3s op 30-01-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Zijn er trouwens mensen met veel ervaring met de visage? Bij dota 1, toen deze nog 7 van die vliegdingen had (die niet stunden) was dit mijn beste held, aan de nieuwe heb ik mij nooit gewaagd maar na dat ik gister er 1 zag spelen ben ik er van overtuigd dat ik hier gauw een potje of 10 in moet gaan stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik weet wel dat Visage nu 2 gargoyles heeft. Ze kunnen de grond in bashen, waardoor ze n kleine aoe stunnen en invulnerable worden voor een korte tijd. Je moet ze alleen niet dood laten gaan! Ze geven nu 100g per gargoyle. Als je niet goed oplet als visgage, gaat het snel met die dingen.

De meeste potjes dat ik mid ga met AA win ik :) Zodra je lvl 6 bent (en de tegenstanderd lvl 4 in de sidelanes), is een gehitte ult bijna 100% kill. Vanaf mid --> sidelane is de aoe van de ult ook groot, dus hem raken moet geen probleem zijn. Daarbij komt dat de tegenstander niet meer met low hp in de lane kan blijven zitten. Want op ~10% hp gaan ze instant dood door de DoT van je ult.

Een gefarmde troll is niet chill... Met z'n zieke AS en bash sloopt ie je voordat je iets kan doen. MKB kopen helpt wel tegen z'n melee axes (blind) maar hij kan je nog steeds permastunnen. Gelukkig is troll redelijk squishy, met wat cc moet ie makkelijk te downen zijn, tenzij hij natuurlijk hopeloos gefeed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Tiny does not like trolls, so smash them.

>_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Don't feed the troll! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren was mijn troll toch redelijk fed :p daedalus, bkb, phaseboots, die 2 swords combined (was endgame, needed a moneysink) en die lifesteal helmet (zou toch echt eens de itemnames moeten leren).

heb dan solo rosh gaan doen met 40% health, en toen rosh 10 seconden later doodviel was ik terug full health en ready to rampage :p

moet wel zeggen, had een easy lane. solo top als radiant vs sand king en phantom lancer. maar die 2 hebben nooit moeite gedaan, zaten helft vd tijd in jungle te farmen waardoor ik free farm had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Haha je kan dota2 gifts nu ook op de Steam Market verkopen, de prijs staat nu toch op een whopping 2 cent!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Killerbees schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:54:
De meeste potjes dat ik mid ga met AA win ik :) Zodra je lvl 6 bent (en de tegenstanderd lvl 4 in de sidelanes), is een gehitte ult bijna 100% kill. Vanaf mid --> sidelane is de aoe van de ult ook groot, dus hem raken moet geen probleem zijn. Daarbij komt dat de tegenstander niet meer met low hp in de lane kan blijven zitten. Want op ~10% hp gaan ze instant dood door de DoT van je ult.
Yep, dankzij cold feet kan AA zich solo mid zeer goed redden. Oftewel moet de enemy hero even uit de lane gaan ofwel wat damage + stun incasseren. Latere levels is het leuk om teamfights open te breken en af te straffen. (en in vele pubs wordt een AA niet als een bedreiging gezien dus kan je vaak je gang gaan)

Het lijkt er trouwens op dat Chilling Touch ondertussen wel een goede skill geworden is, tot nu toe pakte ik eigenlijk dit nooit een ging altijd voor stats. Stats is toch iets wat AA goed kan gebruiken wegens beperkte health en mana.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Hey, zijn er nog mensen die potje samen willen doen ?
Begreep dat er een Teamspeak is maar kan de details alleen nergens vinden :p.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lampiz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:14:
Hey, zijn er nog mensen die potje samen willen doen ?
Begreep dat er een Teamspeak is maar kan de details alleen nergens vinden :p.
Ben benieuwd!
join het ingame got channel, er zijn meestal wel mensen die willen spelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Rawr! Net weer een potje gespeeld, 2de keer met Bane en dat bevalt me erg goed tot nog toe. Echt zo'n game waarbij je voelt dat je een difference maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Update Notes - January 30, 2013
NOTE: This update has reorganized the file layout of Dota 2 to speed up loading and for future localization support. This will result in a large update and may take a while to download.

GAMEPLAY
- Fixed how magic damage is amplified when there are multiple sources of bonuses.
- Death Prophet: Fixed Exorcism healing never resetting.
- Enigma: Tightened selection area of Eidolons to make picking individual units easier when they clump
- Gyrocopter: Fixed Call Down not slowing magic immune units.
- Spectre: Spectral Dagger now properly trails invisible units.
- Spectre: Fixed various properties of Haunt illusions being incorrect.
- Tiny: Fixed Craggy Exterior working on illusions of Tiny.
- Visage: Fixed Roshan decreasing Gravekeeper's Cloak charges.
- Visage: Fixed Gravekeeper's Cloak not restoring its layers independently of one another.
- Warlock: Fixed Flaming Fist damage not leveling properly, damaging magic immune units, and having incorrect chance to proc.
- Fixed a bug with Radiance kill credit and illusions.
- Fixed Roshan no longer casting Slam to slow and damage nearby units.

UI
- The Smooth Drag option now works for anyone that's spectating (whether through DotaTV or as a broadcaster).
- Reduced waiting time in hero picker during All Random to 10 seconds.
- Reworked how your personal hero performance is done on your profile page (provide feedback here http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=431).
- Added preview for summoned items like the panda and watcher golem to store and backpack.
- Added the ability to filter out empty teams from the team list.

BOTS
- Fixed some incorrect timing calculations that were causing bots to miss some last hits.
- Fixed Practice vs Bots not properly selecting the nearest server.
- Fixed Death Prophet bot to know about the true range of Crypt Swarm.
- Fixed bots thrashing selling a situational item (dust, wards, TP scroll) to purchase another situational item.

WEBAPI
- Added Captain's Mode Picks and Bans.
- Added ability upgrade order and times to each player.
- Added inventory for additional units (Lone Druid's Spirit Bear).
- Added an API for getting match details in the order they were recorded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Soms snap ik echt niet hoe matchmaking werkt... Zelf speel ik redelijk hoog, maar wat voor mensen ik soms tegen kom...
Een gyro die jungle wilt, vervolgens hopeloos feedt en 1-13 eindigt.. En een PA, die solo tegen Windrunner zit, en na n half uur nog niet eens z'n battlefury af heeft, en op het einde 2-10 eindigt. Ze gingen beiden op zulke domme manieren dood.. alsof t een van de eerste potjes voor ze is (no offense tegen andere dota beginners :P) Hopelooooos
K hoop dat er snel n surrender optie komt, echt irritant als t na 15 min duidelijk is dat je verloren hebt en de tegenstander eerst 10 min de jungle gaat farmen en vervolgens Roshan nog killt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Killerbees schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:55:
Soms snap ik echt niet hoe matchmaking werkt... Zelf speel ik redelijk hoog, maar wat voor mensen ik soms tegen kom...
Een gyro die jungle wilt, vervolgens hopeloos feedt en 1-13 eindigt.. En een PA, die solo tegen Windrunner zit, en na n half uur nog niet eens z'n battlefury af heeft, en op het einde 2-10 eindigt. Ze gingen beiden op zulke domme manieren dood.. alsof t een van de eerste potjes voor ze is (no offense tegen andere dota beginners :P) Hopelooooos
K hoop dat er snel n surrender optie komt, echt irritant als t na 15 min duidelijk is dat je verloren hebt en de tegenstander eerst 10 min de jungle gaat farmen en vervolgens Roshan nog killt.
Dota, het spel waar je alsnog kan winnen als je maar vol blijft houden, en jij wil een surrender optie? Nee, bedankt, liever doorvechten! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Feralio schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:57:
[...]

Dota, het spel waar je alsnog kan winnen als je maar vol blijft houden, en jij wil een surrender optie? Nee, bedankt, liever doorvechten! 8)7
Nee nee, ik ben echt niet iemand die snel opgeeft. Ik heb het over de echt hopeloze potjes ;) Als je na 20 min al 10-15 kills achter staat, de enemy carry gefeed is, teammates slecht gespeeld hebben en feeden, en als de tegenstander gewoon kan finishen maar dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Mja zoveel hopeloze potjes zullen het toch wel niet zijn? Zal de surrender optie niet waard zijn imo.

Maakt mij niet uit hoe slecht het gaat ik blijf gewoon doorspelen. Verwacht dat van mn tegenstanders dus doe ik dat ook.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Killerbees schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:00:
[...]

Nee nee, ik ben echt niet iemand die snel opgeeft. Ik heb het over de echt hopeloze potjes ;) Als je na 20 min al 10-15 kills achter staat, de enemy carry gefeed is, teammates slecht gespeeld hebben en feeden, en als de tegenstander gewoon kan finishen maar dat niet doet.
Agree. Bij sommige matches kan je al vrij snel zien of deze verloren is, en een surrender optie zal iedereen veel nutteloos verloren tijd besparen. GG go next ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
M4DMan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:23:
[...]

Agree. Bij sommige matches kan je al vrij snel zien of deze verloren is, en een surrender optie zal iedereen veel nutteloos verloren tijd besparen. GG go next ^^
Ik dacht dit in mijn eerste potjes van dota2 ook, aangezien ik het gewend was van HoN. Ik zou het echter absoluut niet willen. Je had in HoN zo vaak dat mensen het opgaven na de first blood, meteen riepen "GG 15 min concede" en stopte met spelen. Zo veel potjes werden op die manier verpest. Nee, geef mij maar geen surrender en doorspelen, geeft soms nog interessante come-backs en leer ik er veel meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

microoo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:41:
[...]

Ik dacht dit in mijn eerste potjes van dota2 ook, aangezien ik het gewend was van HoN. Ik zou het echter absoluut niet willen. Je had in HoN zo vaak dat mensen het opgaven na de first blood, meteen riepen "GG 15 min concede" en stopte met spelen. Zo veel potjes werden op die manier verpest. Nee, geef mij maar geen surrender en doorspelen, geeft soms nog interessante come-backs en leer ik er veel meer van.
Volgens mij was het in Dota 1 zo dat iedereen in het team het ermee eens moest zijn. Dus als iemand na een first blood GG roept hoeft dat nog niet te betekenen dat het team opgeeft en de game eindigt. Ik zou het vooral handig vinden als je in een 4/5 man stack zit en lekker door wil gaan naar de volgende game. Heb zoveel potjes meegemaakt die absoluut mijn tijd hebben verpest en zelfs nu, na 1700+ matches, komt dat nog maar al te vaak voor. Het is verschrikkelijk irritant om maar je tijd uit te moeten zitten in dergelijk situaties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

M4DMan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Volgens mij was het in Dota 1 zo dat iedereen in het team het ermee eens moest zijn. Dus als iemand na een first blood GG roept hoeft dat nog niet te betekenen dat het team opgeeft en de game eindigt. Ik zou het vooral handig vinden als je in een 4/5 man stack zit en lekker door wil gaan naar de volgende game. Heb zoveel potjes meegemaakt die absoluut mijn tijd hebben verpest en zelfs nu, na 1700+ matches, komt dat nog maar al te vaak voor. Het is verschrikkelijk irritant om maar je tijd uit te moeten zitten in dergelijk situaties :+
Op de eurobattle.net server was het iig wel zo. Geen idee hoe het op Garena en de officiële servers was...

Gezeik is dan weer dat als iemand niet op 'forfeit' druk, deze twee flamende teams op zen dak krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Bij Garena en officiële servers was geen forfeit systeem. Als iemand gefirst blood werd leavede die de helft v/d tijd, was echt een grote ramp. Toen de HoN beta uitkwam ben ik bijna gelijk overgestapt.
Bespaart een hoop verspilde tijd wachten in t kamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampiz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:09:
[...]

join het ingame got channel, er zijn meestal wel mensen die willen spelen :>
Ik kan het helaas niet vinden of het is echt alleen got dan zitten er maar 2 mensen in :p |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Na het avondeten begint de channel pas te vullen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Een surrender optie waarbij het hele team moet voor stemmen ben ik ook absoluut voor. Heb nog bijna nooit iemand na Firstblood al GG zien roepen hier. En nu je abandon hebt en zo kunnen ze ook niet gelijk zomaar weggaan.

Desnoods wat beperkingen van maximaal 1/2 keer per match, niet de 1e 10 minuten en maximaal 1-3 aanvragen (van een speler) per dag/week w/e

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 31-01-2013 17:49 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Pas vanaf ~15-20 min surrenderen oid. Je hebt altijd van die mensen die dan niet willen surrenderen, ook al is het hopeloos, maar t helpt in ieder geval verspilde tijd te verminderen als je in t kamp zit te wachten tot de tegenstander eindelijk gewonnen heeft.

Met de surrender optie zijn er wel mensen die te snel de handdoek in de ring gooien, dat is t enige nadeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Laatst online: 19-10 20:21
In HoN hebben ze ook eens surrender via vote die pas na 15 minuten actief wordt. In de weken dat er achievements te halen zijn voor hoeveelheid potjes gespeeld gaat dat altijd wel fout eigenlijk. Maar verder is het ideaal inderdaad.

Maar over het algemeen is het surrenderen zelf niet het probleem. Het is het gezeur wat de spelers krijgen als de laatste niet wilt surrenderen. Krijg je votekicks tegen dat persoon omdat ze niet willen surrenderen, de standaard smacktalk in de chat, etc.

Het vervelendste vindt ik persoonlijk in DOTA dat mensen vaak niet doorpushen als het duidelijk gewonnen is. Ook al staat alleen de ancient nog maar en iedereen in de fountain. Het enemy team zal vrolijk de fountain gaan campen of items gaan kopen, maar nooit de fountain pushen, want daar krijg je niets mee en het is veel leuker om nog meer kills te krijgen.

Is het misschien niet beter of een of andere reward te geven voor last hit / most damage op de ancient? Om mensen aan te moedigen daadwerkelijk door te pushen dat laatste stukje ipv het 20 minuten te rekken? Ik denk aan, extra XP, extra item chance, extra stat in je profile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[b][message=39688156,noline]Met de surrender optie zijn er wel mensen die te snel de handdoek in de ring gooien, dat is t enige nadeel
Heb dan toch liever dat ze gewoon disconnecten, dan win je vanzelf. (of verlies), maar dan zit het geklaag tenminste bij de mensen waar het hoort, waar dat met een forfeit systeem niet altijd het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Maar disconnecten doen ze niet want dan heb je een abandon. En je hebt sowieso mensen die afk gaan hangen of alleen jungle/farmen als je dan aan het verliezen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik zie toch genoeg mensen disconnecten over het algemeen, hoewel een 5 disconnect = win me wel nog maar 1 keer is overkomen moet ik toegeven. Still, ik heb dat toch liever dan dat mensen gaan pushen om te surrenderen. Nu heb je nog wel eens dat (een deel van) je eigen team opgeeft en afk gaat staan bij de fountain maar dan heb je tenminste niet het andere team ook nog eens op je dak dat ze het 'fatsoenlijker' vinden dat je gewoon surrendert.

Het meeste zou ik er tegen op zien dat het team gewoon wat teamfights verliest, achter staat, en dat er dan plots van beide kanten gezeur begint te komen om te stoppen in plaats van netjes doorgaan en mogelijk een turnaround.

[ Voor 21% gewijzigd door Pheace op 31-01-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat andere team heeft er ook niks mee te maken en hoeft er ook niks van af te weten of je wilt surrenderen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Tja, to surrender or not to surrender. Ik ben meer van de russische taktiek. Never surrender.
Als je denkt dat je weet dat je de pot hebt verloren, ga je toch je eigen ding doen? Ik ga dan extra focussen op map awareness, last hits en kijken wat wel en niet werkt. Deaths maken mij niet uit en is goed voor je eigen analyse.

Heb onderhand vaak genoeg potjes gewonnen door zelf maar support taken op me te nemen, terwijl ik zelf carry ben. Het zal je verbazen hoe vaak je dan potjes turned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Kaasboerke schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:26:
Tja, to surrender or not to surrender. Ik ben meer van de russische taktiek. Never surrender.
Als je denkt dat je weet dat je de pot hebt verloren, ga je toch je eigen ding doen? Ik ga dan extra focussen op map awareness, last hits en kijken wat wel en niet werkt. Deaths maken mij niet uit en is goed voor je eigen analyse.

Heb onderhand vaak genoeg potjes gewonnen door zelf maar support taken op me te nemen, terwijl ik zelf carry ben. Het zal je verbazen hoe vaak je dan potjes turned.
Ik surrender t liefst als de situatie hopeloos is. Als er nog n mogelijkheid is om de game te turnen ga ik er altijd voor.
Ik denk dat je meer van last hitten / map awareness leert als je die 10 min dat je aant wachten bent een dota video kijkt of een nieuw potje start ;) Vaak wacht bij hopeloze situaties je hele team toch in t kamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Als je dat hopeloos noemt, dan heb je geen surrender knop nodig want dan is alles toch al ingepushd :D. Gewoon al je items sellen en dan een drukstok kopen, enemies in je fountain pushen. Er zijn zoveel manieren om toch lol te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Of je teammates uit de fountain pushen om ff stoom af te blazen :) . Force staff is inderdaad ook mijn favoriete item als de game al beslist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Kaasboerke schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:26:
Met wat voor Russen speel jij dan? Als ze bij mij mid pushen in de eerst 10 min, dan blijven die Russen in mijn team de gehele game mid staan wachten op de volgende push. En dan zitten ze natuurlijk nog rustig te voicechatten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
microoo schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:41:
[...]

Ik ben het hier mee eens, oke ik frustreer me ook wel eens voor een game die duidelijk over is en kansloos en dat het dan tijd verspilling is maar de games die ik eerder al bijna had opgegeven en toch terug kom mis ik dan ook en juist die games maken Dota beter dan zijn concurrenten. Nee giveup mag neit komen ook al wil ik soms van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Fragadder schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:36:
[...]

Ik ben het hier mee eens, oke ik frustreer me ook wel eens voor een game die duidelijk over is en kansloos en dat het dan tijd verspilling is maar de games die ik eerder al bijna had opgegeven en toch terug kom mis ik dan ook en juist die games maken Dota beter dan zijn concurrenten. Nee giveup mag neit komen ook al wil ik soms van wel :D
Ik mis het concede knopje van HoN ook wel : < Ook al stoppen sommige mensen al snel naar 15minuten...

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Zucht... ik snap matchmaking soms echt niet.....
Ik random tide, nog n husk/silencer random en n void pick. Redelijk slecht team maar oke, n support voor met void en t kan ermee door, maar wat kiest Rus nummertje 5 als de creeps spawnen? RIKI!
Zo'n beetje de slechtste hero die je kunt kiezen. Zit ik ermee opgescheept bot lane tegen 2 laners en een jungler. Gelukkig heeft void freefarm top, jammer genoeg blijkt hij ook Rus te zijn en bakt er helemaal niks van, hij weet z'n ulti's zo te plaatsen dat hij alleen z'n eigen teammates erin heeft.

Als ik die Russische tekens in de chat al zie, ga ik er al vanuit dat de speler matig tot slecht is. T lijkt wel of ze in Oost-Europa een andere skill level hanteren als in de rest van Europa. Je hebt slechte spelers, en spelers waarvan t lijkt alsof ze t spel voor de eerste keer spelen, en laat dat nou net toevallig ALTIJD Russiche mensen zijn..

Dat moest ik even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-10 14:38
Killerbees schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:44:
Redelijk slecht team maar oke, n support voor met void en t kan ermee door, maar wat kiest Rus nummertje 5 als de creeps spawnen? RIKI!
Riki betekent support in het russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Wat zou Drow dan betekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-10 14:38
Gratis wodka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Afbeeldingslocatie: http://www.nerfnow.com/comic/image/868

8)

[ Voor 6% gewijzigd door hardcoresmurf op 03-02-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Laatste tijd niet veel tegengekomen maar vandaag ook weer russen. Ranged nodig, 4e gast pakt Alchemist, full support nodig laatste gast randomed beastmaster. Lanes naar de klote, first blood naar hun omdat die alchemist ff de jungle in loopt met crystal maiden/juggernaut er vlak naast...

Me laatste potje was wel weer erg gaaf, mensen die goed hun job deden, goede communicatie, lekkere ulties en teamfights en scepter/refresher op mij (Shaman) en Zeus (team). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-10 18:13
Laatst ben ik ook met dota 2 begonnen, begin al een beetje de basis te snappen, maar heeft er iemand iets van een filmpje hoe ik andere heroes kan doden?
Speel tegen medium bots maar krijg het gewoon haast niet voor elkaar om een hero te killen, dat is in ieder geval flink frustrerend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
monsees schreef op zondag 03 februari 2013 @ 21:06:
Laatst ben ik ook met dota 2 begonnen, begin al een beetje de basis te snappen, maar heeft er iemand iets van een filmpje hoe ik andere heroes kan doden?
Speel tegen medium bots maar krijg het gewoon haast niet voor elkaar om een hero te killen, dat is in ieder geval flink frustrerend....
Is een kwestie van blijven oefenen. Had ik ook last van toen ik begon met DotA. Op youtube staan veel filmpjes, van bijvoorbeeld dotacinema, daar kun je veel van leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En andere heroes killen? Gewoon ook veel spectaten. Camera opties rechtsboven en dan goed opletten.

En je zult waarschijnlijk te snel te veel willen. Toen ik speelde met bots met Dota 1 ging ik wel 5-20 keer dood in een game. Maar ja ik pakte melee heroes, geen regen en zat veel te veel autoattack recht op de linie te doen.

[ Voor 53% gewijzigd door The Chosen One op 04-02-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:36
Voor de DOTA noobs is dit misschien wel een leuke serie:

Hij upload sinds een tijdje filmpjes waarin hij voor het eerst een bepaalde hero speelt. En voorziet het van live commentaar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Gister toch zo maf potje gespeeld.. had een dragonknight tegen ons (toevallig in mij lane). De lane ging er heving aan toe, wij hadden 2 kills en zij hadden 2 kills en er werdt vrij aggresief gespeeld. Dragonknight had 2 kills 0 death op level 5. Op een gegeven moment was hij level 7 terwijl de rest level 4 was (de lane was nooit leeg tegen hem). En zelfs later was hij level 11 terwijl de rest net 6 was. En zo ging het hele potje door, hij levelde zo bizar snel ik heb nog nooit zoiets gezien. Natuurlijk had hij wel wat mensen gekilled, maar zijn level sloeg echt nergens op.. vanavond maar ff replay terug kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

JerX schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:39:
Gister toch zo maf potje gespeeld.. had een dragonknight tegen ons (toevallig in mij lane). De lane ging er heving aan toe, wij hadden 2 kills en zij hadden 2 kills en er werdt vrij aggresief gespeeld. Dragonknight had 2 kills 0 death op level 5. Op een gegeven moment was hij level 7 terwijl de rest level 4 was (de lane was nooit leeg tegen hem). En zelfs later was hij level 11 terwijl de rest net 6 was. En zo ging het hele potje door, hij levelde zo bizar snel ik heb nog nooit zoiets gezien. Natuurlijk had hij wel wat mensen gekilled, maar zijn level sloeg echt nergens op.. vanavond maar ff replay terug kijken :P
Solo lane + kills tegen een dual lane? Gaat behoorlijk rap dan hoor.

Ik speel sinds afgelopen donderdag met muis en keypad, Razer Nostromo. Is behoorlijk wennen maar ik heb alle knoppen die ik nodig heb nu binnen bereik! Speelt lekker, gebruik mijn toetsenbord nu alleen nog maar voor textchat :P

[ Voor 16% gewijzigd door M4DMan op 04-02-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
M4DMan schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:35:
[...]

Nee was geen sololane, hij had Warrunner bij zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
JerX schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:39:
Misschien vroege hand of midas? In top lane kun je makkelijk dat grote creepcamp pakken. En hij hoeft ook niet vaak terug naar de fountain door z'n passive, scheelt ook een hoop.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
daanteb schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:46:
[...]

Misschien vroege hand of midas? In top lane kun je makkelijk dat grote creepcamp pakken. En hij hoeft ook niet vaak terug naar de fountain door z'n passive, scheelt ook een hoop.
Das waar, hij is volgens mij geen 1x terug gegaan. Volgens mij had ie geen Hand of Midas though.. ik ga het vanavond even terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Wat is de match ID dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Net weer n heerlijk potje met weaver gehad :) Zit nu tegen de 10 KDA aan met m. Hoe snel de tegenstanders neergingen, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
116200391, niet mijn beste potje. Werd een keer gedisconnect toen ik tegen dragon knight vocht :(

Edit: Zie al waar het fout gaat, na level 5 heeft hij alleen maar last hits. En vlak daarna een double kill, wat hem 2 lvls opleverd.

[ Voor 22% gewijzigd door JerX op 04-02-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

M4DMan schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:35:
[...]

Ik speel sinds afgelopen donderdag met muis en keypad, Razer Nostromo. Is behoorlijk wennen maar ik heb alle knoppen die ik nodig heb nu binnen bereik! Speelt lekker, gebruik mijn toetsenbord nu alleen nog maar voor textchat :P
Zie het nut niet zo van zo'n ding. Als ik op QWER zit heb ik ook ~20 knoppen direct onder en rond me vingers.
Vorm en zo misschien iets anders/beter maar om er dan nog 60-80 euro voor uit te geven. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

The Chosen One schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:07:
[...]

Zie het nut niet zo van zo'n ding. Als ik op QWER zit heb ik ook ~20 knoppen direct onder en rond me vingers.
Vorm en zo misschien iets anders/beter maar om er dan nog 60-80 euro voor uit te geven. :o
Nouja, ik merkte gewoon dat bepaalde knoppen te ver weg zaten en ik ze midden in een gevecht vaak mis-toetste :P Gebeurt nu ook nog wel omdat ik nog moet wennen (knoppen zitten recht onder elkaar) maar ik denk dat in the long run het veel effectiever zal gaan werken. Niet alleen voor Dota maar ook voor bv FPS games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben echt veel te veel Keeper of the Light aan het spelen nu... het is alleen zo'n makkelijke keuze, en 9 van de 10 keer hebben we toch support nodig :/

Langzaam maar eens wat andere supports gaan bekijken denk ik

Heb ondertussen een Unusual Trusty Mountain yak opgepakt met Diretide effect, best grappig.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p7jmx-98khI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 21:07
Pheace schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:51:

Langzaam maar eens wat andere supports gaan bekijken denk ik

[video]
Probeer disruptor/jakiro/shadow demon/rubick eens. Zijn ook erg leuk om mee te spelen. Ik zelf vind het veel leuker om support te spelen, je hebt wat meer te doen als enkel farmen farmen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Shadow demon ziet er wel interessant uit. Rubick op zich ook wel maar denk dat dat nog iets te gevordert voor me is. Jakiro zie ik al zo vaak daar pas ik wel voor, daar vind ik liever een fijne counter voor :p

Disruptor heeft ook wel wat misschien hoewel ik eerder naar Silencer aan het kijken was, lijkt me wel fijn om bepaalde classes echt mee te locken. (ook al een beetje met Nyx assassin geprobeerd maar heb de start daar mee nog niet echt down)

[ Voor 36% gewijzigd door Pheace op 06-02-2013 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Silencer is geen support, meer een carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Forn schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 02:34:
Silencer is geen support, meer een carry.
Mwah zijn meningen over verdeeld, hij kan zeker een Carry zijn. Maar een support is ook prima te doen. In HoN was die een support :P In DOTA2 is 1 spell dan ook wel ietsjes anders..

[ Voor 13% gewijzigd door JerX op 06-02-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 21:17
Valve is weer bezig en heeft mij weer een handvol invites gegeven, wat mijn totaal op 9 invites brengt. Mocht je geen invite hebben, DM me dan je e-mailadres en je krijgt er 1 van mij. Al zullen er op het moment denk ik weinig mensen zijn die nog geen invite hebben :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Voor mensen die nog van de Dota 2 Invites af moeten (of nog een invite zoeken). Je kan ook met http://steamcommunity.com/id/dota2bot traden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 21:17
Feralio schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:47:
Voor mensen die nog van de Dota 2 Invites af moeten (of nog een invite zoeken). Je kan ook met http://steamcommunity.com/id/dota2bot traden. :)
Thanks, die zal ik onthouden. Neemt niet weg dat ik liever een tweaker blij maak dan een willekeurig persoon :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Als je met een vriend bent (en via voice praat of naast elkaar zit),is Wisp een hele goede support. Wisp + Chaos Knight is een veel gebruikte combo die erg dodelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-10 21:52
JerX schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 07:43:
[...]

Mwah zijn meningen over verdeeld, hij kan zeker een Carry zijn. Maar een support is ook prima te doen. In HoN was die een support :P In DOTA2 is 1 spell dan ook wel ietsjes anders..
Sorry, maar echt nooit een keer. Kijk naar andere supports, en wat voor skills hebben die? De meesten hebben een stun, en anders sowieso wel een slow. Silencer heeft niets van dat. Hij heeft farm nodig, en het liefst ook een paar kills. Silencer zonder farm is meer een irritante megacreep, die je silenced als je cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Inderdaad, ik zie ook niet in hoe Silencer moet supporten...
Pagina: 1 ... 29 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers