MM van dota is wel beroerd. Ik kom zelf van WC3/SC2 en daar was het relatief goed. Ik speel nooit serieus maar opgegeven moment, heb ik gewoon schijt aan alles. Als mensen niet eens reageren, ga ik gewoon 1 game lang farmen. Ik ben soms gewoon ZO beu van mensen die te schijterig zijn om te vechten en bang zijn om dood te gaan.Forn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:45:
Ach ja, matchmaking blijft gewoon moeilijk. Helemaal met verschillende soorten speelniveaus in een stack. Dan is het vrijwel niet te doen, helemaal omdat je redelijk kan snowballen met Dota 2, en dat mensen het of serieus of niet serieus nemen. Het invoeren van een extra ladder in de matchmaking zou dat naar mijn mening wel redelijk helpen.
Ik moet zeggen dat ik meestal wel goede teammates heb, ik speel meestal met andere lui maar ook in solo que valt dat niet tegen. Tuurlijk heb je altijd wat rotte appels er tussen zitten maar iedereen heeft af en toe slechte games. Zo heb ik een week geleden een potje 0/14 KoTL gespeeld, terwijl ik mijzelf geen slechte speler vind. Ik had gewoon een slechte game.
- Edit. Tegen een sing stack lijkt mij niet zo erg. Die nemen het niet zo serieus. Als je tegen een Merlini stack moet dan zal je balen.
Heb zelf eens tegen Blitzdota stack gespeeld (incl. Sheever). Zijn storm mid is bijna niet te verslaan. Alleen jammer dat er dan iemand in je team gaat stream ghosten.
Ik was met sing btw