Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Forn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:45:
Ach ja, matchmaking blijft gewoon moeilijk. Helemaal met verschillende soorten speelniveaus in een stack. Dan is het vrijwel niet te doen, helemaal omdat je redelijk kan snowballen met Dota 2, en dat mensen het of serieus of niet serieus nemen. Het invoeren van een extra ladder in de matchmaking zou dat naar mijn mening wel redelijk helpen.

Ik moet zeggen dat ik meestal wel goede teammates heb, ik speel meestal met andere lui maar ook in solo que valt dat niet tegen. Tuurlijk heb je altijd wat rotte appels er tussen zitten maar iedereen heeft af en toe slechte games. Zo heb ik een week geleden een potje 0/14 KoTL gespeeld, terwijl ik mijzelf geen slechte speler vind. Ik had gewoon een slechte game.

- Edit. Tegen een sing stack lijkt mij niet zo erg. Die nemen het niet zo serieus. Als je tegen een Merlini stack moet dan zal je balen :P.

Heb zelf eens tegen Blitzdota stack gespeeld (incl. Sheever). Zijn storm mid is bijna niet te verslaan. Alleen jammer dat er dan iemand in je team gaat stream ghosten.
MM van dota is wel beroerd. Ik kom zelf van WC3/SC2 en daar was het relatief goed. Ik speel nooit serieus maar opgegeven moment, heb ik gewoon schijt aan alles. Als mensen niet eens reageren, ga ik gewoon 1 game lang farmen. Ik ben soms gewoon ZO beu van mensen die te schijterig zijn om te vechten en bang zijn om dood te gaan.

Ik was met sing btw :P alleen met hem spelen is gewoon NIET leuk, gaan zo SNEL en zo micro-intensief. Ik ben niet gewend om ZO agressief te spelen. Ik speel vrij agressief maar als ik telkens met russische farmers spelen, dan kan je gewoon niet agressief spelen. Dan mag je ineens extreem agressief spelen, wel wennen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 13:15

MrManuel

The impossible is easy...

Is de OP nog up-to-date met mensen die nog geen Beta key hebben. Heb er nog een paar liggen!

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-10 15:45
MrManuel schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:49:
Is de OP nog up-to-date met mensen die nog geen Beta key hebben. Heb er nog een paar liggen!
Ik vermoed dat deze erg outdated is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:58
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:46:
[...]

[afbeelding]
Geen enkel moment spijt van gehad :) afentoe wel lange wachttijden (1 minuutje meer ofzo), maar daar staat een team dat willig is om te communiceren tegen over.
Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, die gasten gaan echt overal heen behalve hun eigen server.

Ik rapporteer die gasten continue omdat ze weigeren Engels te spreken op een Amerikaanse server. Ik heb er elke dag wel een paar te pakken.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Keffie schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:01:
[...]

Dat maakt tegenwoordig ook niet meer uit, die gasten gaan echt overal heen behalve hun eigen server.

Ik rapporteer die gasten continue omdat ze weigeren Engels te spreken op een Amerikaanse server. Ik heb er elke dag wel een paar te pakken.
Report elke dag sowieso wel een paar voor leaving/griefing/unwilling to communicate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:03
Ik kan me geen game zonder russen herinneren.. Valt niet mee te praten die gasten 0,0% engels, wordt je niet goed van

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Feralio schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:08:
[...]

Ik vermoed dat deze erg outdated is. :P
Volgens mij is die hele start-post al meer dan een jaar niet geupdate 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
zonglew00 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 07:16:
[...]

MM van dota is wel beroerd. Ik kom zelf van WC3/SC2 en daar was het relatief goed. Ik speel nooit serieus maar opgegeven moment, heb ik gewoon schijt aan alles. Als mensen niet eens reageren, ga ik gewoon 1 game lang farmen. Ik ben soms gewoon ZO beu van mensen die te schijterig zijn om te vechten en bang zijn om dood te gaan.

Ik was met sing btw :P alleen met hem spelen is gewoon NIET leuk, gaan zo SNEL en zo micro-intensief. Ik ben niet gewend om ZO agressief te spelen. Ik speel vrij agressief maar als ik telkens met russische farmers spelen, dan kan je gewoon niet agressief spelen. Dan mag je ineens extreem agressief spelen, wel wennen eraan.
Mjah, dat zijn single player games. Is nogal een verschil tussen.

Wie was jij dan in die match?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Is er iemand die de cosmetische stuff van Invoker voor me heeft? Wil ze eventueel wel ruilen ofzo, maar heb niet echt veel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 15:57
CarbonFibeR schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:23:
Is er iemand die de cosmetische stuff van Invoker voor me heeft? Wil ze eventueel wel ruilen ofzo, maar heb niet echt veel denk ik.
Ik heb geloof ik een uncommon cloak voor invoker liggen, DM of reageer hier even met je steamname en ik nodig je wel uit voor een trade wanneer ik online ben.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
Ik ging vandaag weer lekker hoor met Invoker:
https://dotabuff.com/matches/100433411

Speel het spel bijna 4 weken en begin het ondertussen al door te krijgen :)

[ Voor 32% gewijzigd door CarbonFibeR op 16-01-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
CarbonFibeR schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:23:
Je eerste post in dit topic is om items te beggen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Twylight schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Haha +1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Gister echt een k*t potje gehad met Crystal Maiden, had dan ook een zeer slechte laning mate.. heb dus lekker zitten feeden tijdens het lanen.. Blijf voorlopig ook wel even van Crysal Maiden af.

Nog wat anders, vinden jullie Viper niet een tikkie OP? Die passive dot is echt niet grappig na 3 hits..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Crystal Maiden is wel echt feedster no.1 ja..... Ik denk dat die hero ook wel gemiddeld de meeste deaths heeft.

Viper is wel leuk, alleen hebben ze de snelheid van viper in het verleden van slechter gemaakt.... Dat vindt ik dan ook zijn grootste probleem. Veel heroes hebben óf een stun, silence, of een skill waarmee ze snel weg kunnen lopen. Viper heeft dat helaas allemaal niet, ook heeft hij niet echt veel hitpoints... Toch blijft het wel een leuke ganker natuurlijk (ik heb hem best veel gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:41
Modbreak:Aangezien op pagina 104 een heel stel users zijn die de topicwaarschuwing niet kunnen lezen zal ik het op deze manier nog maar even herhalen:
Het bedelen om keys is niet de bedoeling, als mensen ze willen weggeven dan bieden ze dit wel aan.
Houdt je daar dan ook aan of spreek elkaar via DM en dergelijke communicatiemogelijkheden aan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Rub3s schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:41:
Crystal Maiden is wel echt feedster no.1 ja..... Ik denk dat die hero ook wel gemiddeld de meeste deaths heeft.
Met maiden ga je makkelijk dood ja maar vind het wel een leuke hero om te spelen.
In het begin kun je heerlijk harassen met de Q skill, best grote AoE en goede dmg.
Zeker leuk tegen een dual melee lane. Harassen en lasthits pakken met 1 skill, altijd nice.

En sowieso is de extra mana voor jouw team als maiden zijnde in early en midgame gewoon heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
Ligt er ook maar net aan met wie CM zit dan. Want als je je gestunned wordt door CM ben je bijna zo goed als dood.
Twylight schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Maar ik speel graag Invoker en wil daarom ook die gruwelijke zwarte cloak :)

Ik had ook een post kunnen plaatsen over waarom ik Dota 2 niet gratis vanaf steam kon downloaden of vragen om een invite, dus het had erger gekund ;)

[ Voor 82% gewijzigd door CarbonFibeR op 16-01-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik zat net ff aan een Tiny-Crystal maiden combo te denken... Volgens mij moet dat best wel goed werken.

Zou het trouwens werken als Crystal maiden der ultimate gebruikt + dat item waarmee ze onzichtbaar wordt (met fade time) en dat dan Tiny CM tossed naar enemy team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Rub3s schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:16:

Zou het trouwens werken als Crystal maiden der ultimate gebruikt + dat item waarmee ze onzichtbaar wordt (met fade time) en dat dan Tiny CM tossed naar enemy team?
Het zou in ieder geval wel super grappig zijn.

ik vind het sowieso met tiny altijd geweldig om iemand te killen door een team genoot op hem te gooien terwijl je hem aan het chasen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Nee, dat werkt niet:

Breaks channelling abilities of the tossed (allied/enemy) unit. Even prematurely ends Juggernaut's Blade Fury.

Maar is ook niet echt nodig toch? Kun je beter meteen shadowblade met CM gaan. Zie niet echt de toegevoegde waarde voor Tiny om haar te gooien, je kan sowieso met CM dan iets meer aan de zijkant staan. Ulti van haar heeft een grote range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Shadow blade is nogal duur, terwijl dat andere item (shadow amulet?) wat goedkoper is. Jammer dat het niet werkt. Force staff werkt wel, mits het niet van CM zelf is dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Channeling abilities worden niet gebroken door stealth. Je kan dus prima tijdens b.v. Witch Doctor ult of Crystal Maiden ult shadow blade aanzetten. Tevens kan je met force staff wel iemand tijdens een channel verplaatsen, zonder dat de channel verbroken wordt.

Nog een klein puntje wat een aantal niet weten: Je kan tijdens het channelen van je TP scroll als b.v. Bounty Hunter gewoon je Invisibility aanzetten zonder dat het het channel stopt. (Werkt ook voor andere hero's met Shadow Blade). :D

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 16-01-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
dus wacht even, begrijp ik goed dat je met een blinkdagger naar binnen zou kunnen springen, ult poppen en dan shadowblade en dan ben je niet targetable? (wel door Aoe natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Yogoi schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:21:
dus wacht even, begrijp ik goed dat je met een blinkdagger naar binnen zou kunnen springen, ult poppen en dan shadowblade en dan ben je niet targetable? (wel door Aoe natuurlijk)
Dat is correct, en tevens juist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
nice!
Dat gaan we zeker eens proberen dan.

Ik neem tot nu toe steeds blinkdagger op maiden maar geen shadowblade.
Als je tegen slimme mensen speelt is je ult dan altijd snel voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Yogoi schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:23:
nice!
Dat gaan we zeker eens proberen dan.

Ik neem tot nu toe steeds blinkdagger op maiden maar geen shadowblade.
Als je tegen slimme mensen speelt is je ult dan altijd snel voorbij....
Ik weet niet hoor, maar als ik een blink en een shadowblade op een CM heb dan is de game al gespeeld en is het puur voor het trollen... Je pakt op haar toch altijd mek/force staff/ ghost scepter en evt blink. Daarnaast waar haal je het gold vandaan als je ook nog wards/ dusts en al die ellende moet kopen? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Chrystal Maiden en blink dagger? Misschien speel ik wel de verkeerde game, maar CM is support, je koopt chick upgrade plaatst wards en dward, je geeft je carry de last hits, hoe krijg in godsnaam voor elkaar dat je blink dagger e.d. farmt? Laat staan dat je levels hebt...... Ok als de game supergoed gaat en je bovenstaande niet hoeft te doen kan ik me voorstellen dat je dagger hebt maar ik lees met afgrijzen, goede spell om je enemy te harassen en ook nog om LH's te pakken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Kaasboerke schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:33:
Chrystal Maiden en blink dagger? Misschien speel ik wel de verkeerde game, maar CM is support, je koopt chick upgrade plaatst wards en dward, je geeft je carry de last hits, hoe krijg in godsnaam voor elkaar dat je blink dagger e.d. farmt? Laat staan dat je levels hebt...... Ok als de game supergoed gaat en je bovenstaande niet hoeft te doen kan ik me voorstellen dat je dagger hebt maar ik lees met afgrijzen, goede spell om je enemy te harassen en ook nog om LH's te pakken. :|
Haha is vrij makkelijk hoor. Je krijgt tegenwoordig genoeg cash voor assists en kills. Ook Shadow Shaman is heel goed met een blink dagger, of Earthshaker etc.. Als je een support goed speelt, weinig dood gaat, vaak helpt met kills en hier en daar wat lanes pakt als er niemand is kan je makkelijk items farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Ja end game zal je met gemak een Blink dagger bij elkaar kunnen farmen, maar early en mid game niet. Dan ben je constant aan het warden d-warden, tps kopen, smoke, salves, tango's en wat dan niet aan het aanschaffen. Ik ben blij als ik boots kan aanschaffen tijdens deze fase.

Volgens mij neem jij je support role niet zo serieus en ziet je minimap er zwart uit en mis je al je towers en gankt Nyx Assassin constant je carry. Terwijl jij aan het farmen bent. Dat je zegt dat je genoeg geld krijgt voor Kills spreekt natuurlijk boekdelen.... je laat je carry toch de lasthits pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Hmm, 75 gold / minuut, 2 minuten geen last hits en je hebt twee wards die 6 minuten meegaan, vooral early game kun je het prima overbruggen met een setje. Het belangrijkste is gewoon niet doodgaan, als je een kill kan maken is dat mooi meegenomen en komen de boots al redelijk snel in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Kaasboerke schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:51:
Ja end game zal je met gemak een Blink dagger bij elkaar kunnen farmen, maar early en mid game niet. Dan ben je constant aan het warden d-warden, tps kopen, smoke, salves, tango's en wat dan niet aan het aanschaffen. Ik ben blij als ik boots kan aanschaffen tijdens deze fase.

Volgens mij neem jij je support role niet zo serieus en ziet je minimap er zwart uit en mis je al je towers en gankt Nyx Assassin constant je carry. Terwijl jij aan het farmen bent. Dat je zegt dat je genoeg geld krijgt voor Kills spreekt natuurlijk boekdelen.... je laat je carry toch de lasthits pakken?
Ik speel vrijwel nooit support ^^ Niet mijn ding hehe.. En meh, je carry overleeft niet altijd, iemand moet dan toch de klus afmaken ^^ Geen idee wie je denkt dat je bent dat je zo kan praten, beetje zielig imho hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
je dwards 200 gold die 2 minuten meegaan? Je tps? Je salve, je mana, laat maar ik merk al dat ik met een echte pubber aan het discussieren ben die niet zijn carry support maar vooral zijn eigen inventory :D. Je eigen jungle stacken? Je lane weer terugpullen naar je toren?
Regelmatig jezelf opofferen zodat je carry een evt gank overleefd.

Ik merk al dat ik jou liever tegen mij heb als support dan als teamgenoot.
@Madman
Dat ik kritisch ben hoe iemand support speel mag in het kader van het Grote Dota2 topic niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasboerke op 16-01-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Laten we allemaal ff lekker chillen, zo belangrijk is dota ook weer niet :P

Maar goed, ik vindt het ook altijd lastig om geld te verdienen met CM en earthshaker, misschien zijn sommige daar überfarmers mee? Rhasta is een stuk makkelijker om daarmee geld te verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Je hebt gelijk Rub3s, mijn excuses and happy gaming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Kaasboerke schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:30:
je dwards 200 gold die 2 minuten meegaan? Je tps? Je salve, je mana, laat maar ik merk al dat ik met een echte pubber aan het discussieren ben die niet zijn carry support maar vooral zijn eigen inventory :D. Je eigen jungle stacken? Je lane weer terugpullen naar je toren?
Regelmatig jezelf opofferen zodat je carry een evt gank overleefd.

Ik merk al dat ik jou liever tegen mij heb als support dan als teamgenoot.
Lane terugpullen: Kost geen gold
Jungle Stacke: Kost geen gold

Clarity en Health potions koop je enkel aan het echte begin <6 minuten, hierna zijn ze gewoon niet effectief meer. TP scrolls, ok, die moet je altijd bij je hebben, dat punt heb je. Maar als support zijnde kun je ook wel een beetje jungle creeps pullen voor eigen farm hoor.

En pubbers misschien, maar als je echt een dedicated team hebt zit je gewoon met een full support en een half support.

Maar goed, laten we weer vriendelijk zijn inderdaad. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ik ga even in een meeting in en mis een discussie, jammer ;)

Maar ja ik ben het met je eens dat een CM met blink en shadowblade niet echt support is.
Maar als ik in het begin wards plaatst en niemand kijkt er uberhaupt naar, ganks die je aan ziet komen en gewoon nog even de lane pushen om daarna hard dood te gaan, dan pas ik mijn speelstijl aan.

Als het team op die manier extra kills kan krijgen als we chasen (blink dagger -> W -> easy kill) of met m'n ult dan moet dat maar. Tuurlijk heb ik liever dat de carry stacked is, maarja zo werkt het helaas niet op m'n niveau.

disclaimer:
nee ik ben absoluut niet goed in Dota maar elke game leer ik weer bij en doe ik mijn best om te doen wat voor het team op dat moment het beste is. Helaas is er bijna altijd wel een (of meer dan een) rotte appel in eht team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-10 14:38
Zelf speel ik CM aardig wat en heb er een winrate mee van bijna 80%. Speel het dan wel zowat alleen als ik met een vriend speel.

Blink dagger haal ik eigenlijk nooit. Ben alleen maar bezig met warden en de-warden. Als je dan een beetje gold hebt, haal ik eerder Ghost Scepter of force staff. Met force staff kan ik namelijk nog wat mensen redden als het mogelijk is. Blink Dagger is wel leuk als je het aardig snel kan halen, dan kan je namelijk super goed ganken. Maar zoals ik al zei speel ik het vooral met een vriend. Hij krijgt dan alle, maar dan ook echt alle farm. Ik hier een daar misschien een jungle creeps, maar die stack ik vooral. Daardoor gaan de waves neer en zijn er nog steeds geen jungle creeps dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Wederom, mijn excuses dat ik misschien er te hard op in ging.
Maar mijn idee was:
"Als je graag zulke items wilt gebruiken kan je wellicht beter andere heroes gebruiken die veel effectiever zijn met zulke items."

Pick je CM dan kies je support en dien je ook meer die richting op te spelen, daarbij vergat ik dat het soms ook gewoon leuk is om gewoon aan te klooien en plezier te hebben. Daar is niks mis mee.

Nogmaals mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Kaasboerke schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:53:
Wederom, mijn excuses dat ik misschien er te hard op in ging.
Maar mijn idee was:
"Als je graag zulke items wilt gebruiken kan je wellicht beter andere heroes gebruiken die veel effectiever zijn met zulke items."
Dat ben ik helemaal met je eens hoor :)
In een normale game zullen het nooit items of choice zijn.

maar soms kun je er leuke dingen mee doen, net als bij shadowshaman.
blinkdagger + ult + hold en dan eventueel nog die polymorph mocht het nodig zijn.
goed voor de game? meestal niet, die ult is wel beter te gebruiken, leuk? ja dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Blink op zulke heroes vroeg in de game is erg goed hoor, helemaal als je geen andere initiator hebt. Als ik Lina speel probeer ik meestal zsm een blink dagger te halen. Vaak speel je wel met een secundaire support en verdeel je de courier/wards last.

Maar ach, iedereen speelt een hero anders. Dat is het leuke van Dota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
hmm servers down?
na de game afgelopen was blijft het staan op game in progres.
M'n teamgenoten sloten dota af en konden daarna niet meer connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Mocht iemand Vagabond (shadow shaman) of een Ice burst cloak (drow) te ruil hebben -> DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ik zoek nog 1 of 2 kandidaten om een paar nieuwe features uit te testen op Dotabuff.

Requirements:
- Minstens 50 games played
- Redelijk low skill (nog niet lang dota aan het spelen, onervaren, etc).

Stuur me even een pm met je dotabuff profiel url als je denkt in aanmerking te komen en graag even wil helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Binnenkort komt er een nieuwe game mode aan!

Quote:
The “Least Played” gamemode that I referenced in last week’s update has now been added into the game and is available in both match making and private lobbies.

“Players can only choose from a list of their least played heroes! This mode is great for learning new heroes since everyone will be on equal footing.” *

* The top 20 winning heroes for each player will be disabled. Heroes with less than 3 wins will not be disabled.

Bron: http://www.cyborgmatt.com/2013/01/dota-2-16th-january/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Tharulerz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 05:29:
Ik zoek nog 1 of 2 kandidaten om een paar nieuwe features uit te testen op Dotabuff.

Requirements:
- Minstens 50 games played
- Redelijk low skill (nog niet lang dota aan het spelen, onervaren, etc).

Stuur me even een pm met je dotabuff profiel url als je denkt in aanmerking te komen en graag even wil helpen!
Geen idee wat je precies wilt doen maar je hebt een DM van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

microoo schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:20:
Binnenkort komt er een nieuwe game mode aan!

Quote:
The “Least Played” gamemode that I referenced in last week’s update has now been added into the game and is available in both match making and private lobbies.

“Players can only choose from a list of their least played heroes! This mode is great for learning new heroes since everyone will be on equal footing.” *

* The top 20 winning heroes for each player will be disabled. Heroes with less than 3 wins will not be disabled.

Bron: http://www.cyborgmatt.com/2013/01/dota-2-16th-january/
Zijn we eindelijk van drow ranger/sniper af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Laatst online: 07-10 19:58
hardcoresmurf schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:35:
[...]

Zijn we eindelijk van drow ranger/sniper af :D
Inderdaad, dat zal een verademing zijn!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sniper? die zie ik echt weinig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
Rub3s schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:00:
Sniper? die zie ik echt weinig....
Sniper is fucking irritant...
ook al staat sniper bij mij als bij mij best performaning hero sta ik 1-12 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Laatst door de video's van Totalbiscuit toch maar eens aan DOTA2 begonnen en moet toegeven dat het best vermakelijk is, hoewel het nog niet vreselijk goed gaat.

Vermaak me op het moment het meest met Brood Mother.

En ja, net als hierboven was Sniper soms vreselijk irritant (als noob in elk geval), afschuwelijke range. Maar goed, had net Lina, die kan ook niet veel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:03
Sniper staat op 4e most played hero's, dus wel raar als je die weinig ziet. Ik vind het niet zo'n sterke hero, kan niet veel hebben, als je daar je focus op legt ben je er zo van af..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
MyKey schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:45:
Sniper staat op 4e most played hero's, dus wel raar als je die weinig ziet.
Ik speel alleen maar single draft en random draft. Dan kom je sniper ook niet heel veel tegen.
Single draft blijft het leukste, 3 heroes en thats it, meer kun je niet kiezen.
Dan moet je wel verschillende heroes leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MyKey schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:45:
Sniper staat op 4e most played hero's, dus wel raar als je die weinig ziet. Ik vind het niet zo'n sterke hero, kan niet veel hebben, als je daar je focus op legt ben je er zo van af..
Geef een goede sniper een beetje farm en hij kan op een grote afstand een flinke DPS met ontzettend irritante ministuns afleveren.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:42
Ligt het aan mij of ligt het Dota2 netwerk eruit?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Morax schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:00:
Ligt het aan mij of ligt het Dota2 netwerk eruit?
Heel steam ligt er zo ongeveer uit volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dostar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik ben het eens met Pheace dat Broodmother erg leuk is om te spelen, dit omdat je je eigen territorium kunt maken met je web om zo bijna de gehele game onzichtbaar te zijn.

Tevens kun je redelijk snel een klein leger aan spinnen maken, wat erg handig is om te pushen (torens aan te vallen) of voor een snelle kill te gaan.
De ultimate in combinatie met life leech items is al helemaal leuk, als je genoeg aanvalt maakt het je tijdelijk bijna onstervelijk (indien je een leuk legertje spinnen hebt).

Ben me momenteel aan het verdiepen in Phantom Lancer, maar deze is wat lastiger om te spelen, vooral langzaam met grinden/levelen en erg item afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dostar schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:57:
Ben me momenteel aan het verdiepen in Phantom Lancer, maar deze is wat lastiger om te spelen, vooral langzaam met grinden/levelen en erg item afhankelijk.
Ik weet niet of die bug er nog steeds in zit, maar tot sinds kort kon je quelling blade kopen, waarmee je images een berg meer damage deden tegen creeps. De hoeveelheid damage toename bij je images was even groot als bij phantom lancer zelf.

Leuke hero lategame trouwens, maar heeft wel iets momentum nodig. Vluchten geeft niet zo heel veel images namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Rub3s schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:21:
[...]

Ik weet niet of die bug er nog steeds in zit, maar tot sinds kort kon je quelling blade kopen, waarmee je images een berg meer damage deden tegen creeps. De hoeveelheid damage toename bij je images was even groot als bij phantom lancer zelf.

Leuke hero lategame trouwens, maar heeft wel iets momentum nodig. Vluchten geeft niet zo heel veel images namelijk :/
Deze is ondertussen gefixed, geen 1000+ GPM PL meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
en weer 5 invites.
Blijf maar krijgen.

mochten er toch nog ergens mensen zijn die niet hebben, ik heb dus over.
(al heeft echt iederee inmiddels wel denk ik)

edit:
Ik ga eens die least played modus proberen. Lijkt me leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Yogoi op 18-01-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Yogoi schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:06:
en weer 5 invites.
Blijf maar krijgen.

mochten er toch nog ergens mensen zijn die niet hebben, ik heb dus over.
(al heeft echt iederee inmiddels wel denk ik)

edit:
Ik ga eens die least played modus proberen. Lijkt me leuk.
Ik heb hetzelfde hoor. Had afgelopen week eindelijk mijn inventory leeg door alle invites te geven aan mensen uit mijn friendlist die dota2 nog niet hadden. Dag erna, bam weer zooitje extra invites erbij..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SMeil.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
hmm na 15min shadowfiend met 1 soul.
misschien is er een reden om die hero niet te spelen.

en dat is dus een random teamgenoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Yogoi schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:56:
hmm na 15min shadowfiend met 1 soul.
misschien is er een reden om die hero niet te spelen.

en dat is dus een random teamgenoot...
Hmmm, Nevermore is 1 van mijn beste favoriete/meestgespeelde heroes, 62% winrate over 66 matches.. Hij heeft lage basedamage early game maar zodra je een aantal last hits hebt wordt het steeds makkelijker. Probeer in het begin een wraithband > aquila te maken en zsm powertreads. Als je tanky heroes / stunners tegenover je hebt ogre club > bkb. Mocht je doodgaan en souls verliezen pak je wat small/medium neutrals in je eigen jungle. En hit die razes!!! Nevermore is oefenen oefenen oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan_25
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 11:14
Ik heb nog 6x dota 2 in mijn inventory.... Als iemand er belang bij heeft is deze middels dm gratis en voor niks te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3phyr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 22:54
Ik heb nog 10 keys in de aanbieding voor belangstellende! Pm je steamnaam en ik stuur er een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
M4DMan schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:39:
[...]

Hmmm, Nevermore is 1 van mijn beste favoriete/meestgespeelde heroes, 62% winrate over 66 matches.. Hij heeft lage basedamage early game maar zodra je een aantal last hits hebt wordt het steeds makkelijker. Probeer in het begin een wraithband > aquila te maken en zsm powertreads. Als je tanky heroes / stunners tegenover je hebt ogre club > bkb. Mocht je doodgaan en souls verliezen pak je wat small/medium neutrals in je eigen jungle. En hit die razes!!! Nevermore is oefenen oefenen oefenen :P
je kan ook een build zonder die razes maken, of althans raze skill ik pas op 23/24/25 tot max met die build.
zo snel mogelijk die souls omhoog doen en stats.
Op low skill waar ik nog speel werkt dat geweldig.

maarja die random teammate snapte er niks van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Dat moet je echt niet doen :P. Razes kunnen early game zoooveel dmg doen. Dat geeft hem veel lane presence als je snel level 7 wordt. Als je geen razes neemt dan zijn er veel betere heroes om te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ja alleen razes zijn wat moeilijker te raken :(
Als je de hero hebt en je snapt niks van razes zou ik voor een build zonder focus op razes gaan.
En trust me, die gozer bij me had geen idee wat hij deed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Yogoi schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 00:34:
ja alleen razes zijn wat moeilijker te raken :(
Als je de hero hebt en je snapt niks van razes zou ik voor een build zonder focus op razes gaan.
En trust me, die gozer bij me had geen idee wat hij deed ;)
Wat je zou kunnen doen om te helpen is het volgende. In console voer je het volgende in: dota_range_display 450
Dan krijg je een groene kring om je heen en 450 is de range van de middelste raze. Dan heb je ongeveer een idee van waar de andere twee razes raken. Dit is overigens ook handig om te doen met bepaalde AOE skills (bijv de stun van Centaur Warrunner) of bijvoorbeeld de attackrange van de beer van Lone Druid. Je hoeft alleen maar het getal te veranderen.
Verder zijn handige commands in console:
- dota_disable_range_finder 0. Daarmee zie je tot hoe ver je skills kan casten (zoals bijvoorbeeld earthshaker/ sand king stun, enz.).
- dota_force_right_click_attack 1. Hiermee kan je right click deny doen ipv eerst op A (of andere hotkey ofc) te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10 04:41
Hey, ik ben redelijk nieuw met DOTA. Is het de moeite om bepaalde treasure chests te openen met een key van €1.99,- ? Of is het ook mogelijk om dit soort zaken te traden via steam?

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
De treasure keys zijn puur voor cosmetic items. Heb je dus helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10 04:41
Duidelijk dan laat ik die chest wel verlopen :p

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
@microoo:
Ok dat is een handige tip.
Dan worden razes opeens veel makkelijker denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik had naar aanleiding van je reddit post al gevote! Ben er erg benieuwd naar, heb zelf gestemd op niet voor publiek toegankelijk te maken. Je zal dan teveel gezeur van te voren krijg of om je na de game de schuld te geven. Als je alleen solo que-ed zou dat wel kunnen, maar omdat matchmaking nogal verschillend kan zijn (door stacks) lijkt mij dat niet heel handig.

Wel erg gave nieuwe functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Ik heb gestemd voor anoniem, in verband met de "My E-penis is bigger then your E-penis, so get out scrub." discussie.

Edit: Heb je ook al een screenshot van hoe het er ongeveer uit komt te zien? :>

[ Voor 12% gewijzigd door Feralio op 20-01-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stacks met got zijn hardstikke gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Laatst online: 27-09 15:28

sir serial

Eeuwige Noob

Ik heb 1 key over die gratis (uiteraard) weg mag, ik had hem van een tweaker over genomen voor een maat maar die wil um niet, dus mocht iemand intresse hebben let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JossKp
  • Laatst online: 16-10 13:50
Ik heb nog 13 keys voor diegene die geintereseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er +- 30, ik hoor het wel anders stuur ik ze naar gaben@valvesoftware.com :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 15:57
Voor alle mensen die keys weggeven, doe dat aub in het Geef hier je game vouchers weg! topic of in V&A, de meeste mensen die hier komen hebben immers al een key :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevevr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:06
Is er iemand die mij nog een Key wilt geven voor Dota2?
Lijkt me echt een vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
stevevr schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:19:
Het bedelen om keys is niet de bedoeling, als mensen ze willen weggeven dan bieden ze dit wel aan.
Enne scroll up?... |:(

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

stevevr schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:19:
Ondanks dat je er om bedeld krijg je er wel een..
PM me maar je emailadres.

--

Vandaag echt weer eens een potje DotA2 doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Hallo mensen. Ik heb een verzoek/voorstel. Aangezien ik het zat ben om opgescheept te raken met random mensen die non-communicatief zijn en vaak denken dat ze singleplayer spelen wil ik een team opzetten. Ik speel vaak met mensen uit Amerika maar gezien het tijdsverschil is het vrijwel onmogelijk om hiermee een goed schema te creeeren.

Wat ik dus zoek zijn mensen die:
- 300+ wins hebben
- Skype gebruiken
- Weten hoe Dota werkt (heel belangrijk :P)
- Weten wat teamverband is
- Vaak in de avonduren en in de weekenden online zijn.
- Graag willen winnen!

Ik denk dat ik het in me heb om een goede captain te zijn, als er iemand interesse heeft let me know!

[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 22-01-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 21:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

M4DMan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:52:
Hallo mensen. Ik heb een verzoek/voorstel. Aangezien ik het zat ben om opgescheept te raken met random mensen die non-communicatief zijn en vaak denken dat ze singleplayer spelen wil ik een team opzetten. Ik speel vaak met mensen uit Amerika maar gezien het tijdsverschil is het vrijwel onmogelijk om hiermee een goed schema te creeeren.

- 300+ wins hebben
- Skype gebruiken
- Graag willen winnen!

Ik denk dat ik het in me heb om een goede captain te zijn, als er iemand interesse heeft let me know!
Ik speel vaak samen met een vriend, en we zitten meestal in de High skill bracket (als je bij watch kijkt) maar de laatste tijd is het weer moeilijk om het Match making systeem te verslaan, iedere game we een achterlijke feeder die geen engels praat. Ik bedoel het is prima als je nog niet zo goed bent met een bepaalde hero, maar ga dan op z'n minst niet continue dood, dan heb je al de helft gewonnen.....
Maar goed om op je vraag terug te komen, ik heb best zin om met een team te spelen en ik voldoe aan alle eisen :P , maar ik heb geen zin in verplichtingen of "pro" taferelen (ik speel voor m'n plezier en ik heb geen zin om verantwoordelijkheid af te leggen oid)

Edit: als je dus een 'team' zoek wat uit een pool mensen bestaat die samen willen spelen, en wie online is gaat met elkaar spelen, count me in :)

[ Voor 4% gewijzigd door Markofnikoff op 22-01-2013 11:15 ]

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Ik zou het wel eens willen proberen, zie dotabuff link in signature. Ik zelf speel voornamelijk op EU West, en begin met een klein beetje te ergeren aan de random factor ook wel bekend als Matchmaking.

Qua positiespel ben ik een 3-4-5 speler. Heb wel de drang om te winnen, maar het blijft natuurlijk wel een spelletje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Markofnikoff schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:13:
[...]
Maar goed om op je vraag terug te komen, ik heb best zin om met een team te spelen en ik voldoe aan alle eisen :P , maar ik heb geen zin in verplichtingen of "pro" taferelen (ik speel voor m'n plezier en ik heb geen zin om verantwoordelijkheid af te leggen oid)
Geen verantwoordelijkheid/verplichting, wat ik zoek is een 5 man party die op elkaar is ingespeeld en graag wil winnen. Ik ben niet op zoek naar een plek in de International of iets dergelijks haha. Voeg me maar toe op Steam, link naar mijn profiel staat in de signature :)

[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 22-01-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik zou graag samenspelen met mensen, de matchmaking stelt mij zwaar teleur de laatste tijd.
2 games gewonnen in 2 weken...
goed, ik speel mss niet altijd evengoed, maar ik probeer wel altijd mijn deel te doen.
laatste tijd doe ik vooral weer support, aangezien niemand dat ooit speelt...

de dingen die ik soms zie, echt om slecht van te worden...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Ik zou het wel eens willen proberen, zie dotabuff link in signature. Ik zelf speel voornamelijk op EU West, en begin met een klein beetje te ergeren aan de random factor ook wel bekend als Matchmaking.

Qua positiespel ben ik een 3-4-5 speler. Heb wel de drang om te winnen, maar het blijft natuurlijk wel een spelletje. ;)
Ik heb jou al in mijn lijst geloof ik, dus we kunnen vanavond wel wat games spelen. En ja, het blijft een spelletje uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Als ik 's avonds veel tijd had zou ik wel mee willen doen, maar helaas :P .

Ik ben overigens soms wel een pietsje te fanatiek bij dota (!@#$@%^*&).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32

- 300+ wins hebben
- Skype gebruiken
- Graag willen winnen!

Ik zou graag mee doen, gebruik skype en weet hoe dota werkt. Ik voldoe nog niet aan de wins bij dota 2, ik heb er nu 120. Maar als je dota 1 mee telt zit ik wel op 600 of zo dat heb ik echt genolifed.
Ik speel vaak met een maat van mij (die wel op 300+ zit) en we zijn van vergelijkbaar niveau. Dus ja mocht mijn lage aantal wins geen bezwaar zijn dan graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Veel reacties al, doet me deugd :P Word denk ik te lastig om op iedereen te reageren, als je interesse hebt en je denkt dat je een goede bijdrage kan hebben voeg me toe op Steam zodat we een aantal games kunnen spelen :) Als er hier ook mensen zijn die handig zijn met PSP ofzo, uiteraard is er een goede naam en logo nodig als het team eenmaal compleet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-10 15:32
M4DMan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:30:
Veel reacties al, doet me deugd :P Word denk ik te lastig om op iedereen te reageren, als je interesse hebt en je denkt dat je een goede bijdrage kan hebben voeg me toe op Steam zodat we een aantal games kunnen spelen :) Als er hier ook mensen zijn die handig zijn met PSP ofzo, uiteraard is er een goede naam en logo nodig als het team eenmaal compleet is!
wat is je account naam? :) dan zal ik je later toevoegen (DM desnoods) mijne is gewoon mijn account naam hier dus zo kan het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fragadder schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:43:
[...]

wat is je account naam? :) dan zal ik je later toevoegen (DM desnoods) mijne is gewoon mijn account naam hier dus zo kan het ook
Ik ben lastig te vinden op accountnaam maar mijn steamprofiel staat hieronder in mijn signature.. Heb je ondertussen al toegevoegd :)

[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 22-01-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 20:47
Als je de in-game "GoT" chat channel in gaat, dan zijn er altijd wel een paar mensen die op zoek zijn naar een game. Het is wel prettiger om met een full party Nederlanders te spelen. Ik heb er ook veel aangehad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
M4DMan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:17:
[...]

Ik heb jou al in mijn lijst geloof ik, dus we kunnen vanavond wel wat games spelen. En ja, het blijft een spelletje uiteraard :)
Klopt inderdaad, volgens mij ook al eens een keer een potje gedaan op US East. Op Skype heb ik ook dezelfde nickname als hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DeDuifff schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:05:
Als je de in-game "GoT" chat channel in gaat, dan zijn er altijd wel een paar mensen die op zoek zijn naar een game. Het is wel prettiger om met een full party Nederlanders te spelen. Ik heb er ook veel aangehad! :D
Helaas, elke keer als ik vraag of iemand zin heeft reageert er niemand, of kan er niemand :(

Pagina: 1 ... 27 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers