Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Dat dacht ik al, maar Mirana is zeker niet makkelijk voor een beginner. De escape is handig maar die arrow die is zo traag.Forn schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:11:
Hmm, dan speel je Mirana toch echt verkeerd als je vindt dat de starfall weinig damage doet. Een nuke van 300 die 525 kan worden is totaal niet laag ook als je het vergelijkt met andere spells. Met Mirana kun je zo makkelijk kills pakken als je het goede moment uitkiest. Ook omdat ze een goede escape heeft is het in mijn ogen een prima carry hero voor een beginner.
Ik gebruik de ulti ook niet als opener. Ik sta achter de tank lekker te knallen en zodra iemand probeert te vluchten. BOOM!Yogoi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:30:
[...]
Al gebruikt Loev de ult wel verkeerd naar mijn mening.
Ik gebruik de ult niet tijdens gewone gevechten, zeker niet endgame als de normal shots meer dps doen dan de ult. De ult is voor 1 ding geweldig, heroes die met low hp proberen te escapen.
Zo heerlijk, zie je iemand escapen en even later heb je een free kill zonder te hoeven chasen
[ Voor 33% gewijzigd door Loev op 07-01-2013 14:38 ]
Nog een ding is hem afvuren terwijl een creep bijna doodgaat, de andere hero voelt zich veilig omdat hij achter een een creep zit, maar zodra die dood gaat krijgt hij een arrow op zijn donder.
Verder hoef je bij een Mirana arrow echt niet altijd voor de volle vijf seconden te gaan. Vooral early game is de damage van een point blank arrow vaak al voldoende om een kill te krijgen.
Als laatste denk eraan dat een niet afgevuurde arrow altijd missed, probeer late game gewoon wat te vissen naar een target.
ps. Mirana arrow werkt altijd op Roshan, als je die gaat doen kan je hem wel altijd op max afstand gooien, ze heeft er zelfs een voice acting voor
Sniper ult kan ook heel fijn zijn als opener hoor, helemaal omdat deze zo een korte cooldown heeft. Als ik toevallig mid sta met een bottle vuur ik meteen als ik zes ben een sniper ult op hem af, kan je hem erg snel de lane uitpestenLoev schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:36:
[...]
Ik gebruik de ulti ook niet als opener. Ik sta achter de tank lekker te knallen en zodra iemand probeert te vluchten. BOOM!
[ Voor 19% gewijzigd door Forn op 07-01-2013 14:43 ]
Anders was mirana zwaar OP
Dat is de tradeoff, je kan zieke stuns doen maar je krijgt ze niet makkelijk.
Maar wat is deze game moeilijk om in te komen zeg
Ben gisteren maar even wat tutorials gaan kijken op Youtube en voel me nu iets zelfverzekerder.
Heb lobby's gemaakt om zo diverse champs te kunnen proberen. Heb tot nu toe Slardar, Chaos knight, Yndying, Lich, Broodmother, Huskar, Razor, Bane, Venomancer, Viper, Bane, Warlock, Queen en Death prophet ge-oefend.
Tot nu toe vond ik Bane, Razor en Lich het leukst om te spelen.
Ook die Clinkz was erg leuk maar geen idee hoe hij het zal doen in pvp
Lang geleden dat een game zo "moeilijk" was om zo maar even te gaan spelen.
Laatste waar ik dat mee had was Dark Souls
FUMES et CARNES
Maar als je het eenmaal beetje kan begint het steeds leuker te worden. (en soms juist frustrerender)
En zodra je het eenmaal een beetje kan kom je er achter dat je er eigenlijk nog niks van kan
Net als bij autorijden. Als je je rijbewijs hebt denk je dat je kan rijden. Echter als je er ee paar jaar later op terugkijkt kon je er toen nog geen bal van
Vond die Lich wel lekker in de lane, alhoewel zijn ulti niet al te wild is.
Maar las dat Lich meer een support is
Vond die ultie van Bane dan weer helmaal geweldig en doet op max level enorme damage zeg.
Bij Razor vond ik gewoon de animaties leuk maar de ulti niet echt bijzonder.
Die Clinkz heb ik als laatste gespeeld en die vond ik wel leuk en redelijk simpel om te spelen , en dat is als totale noob een grote plus
FUMES et CARNES
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Lich is een support inderdaad maar zijn ulti is best wel sterk hoor.Iusedto schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:45:
Denk dat ik voorlopig maar een ranged char ga proberen.
Vond die Lich wel lekker in de lane, alhoewel zijn ulti niet al te wild is.
Maar las dat Lich meer een support is
Als je de timing tenminste goed hebt.
En niet op iemand casten die linken sphere heeft, want dan is het bye bye ulti.
Ik heb all die commands gebonden aan de cijfers op mijn numpad. Werkt prima. Gebruik voornamelijk Missing bot/mid/top en we need wards.daanteb schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:52:
Gebruiken jullie het chat wheel om missing etc te communiceren? Ik gebruik nog gewoon teamchat maar heb het idee dat het met dat wiel een stuk sneller is, maar moet je dan wel wat handigheid in krijgen.
Zat ook een geweldige Leshrac en Enigma in. Gave acties, lekkere communicatie (die 2 zaten op voice) en waren lekker chill.
En Dazzle/Omniknight zijn toch echt wel de heal classes in Dota 2 hoor. Al kunnen ze met de heal ook damage doen ofc. En Warlock heeft 1 prima healskill.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dazzle vindt ik overigens een heerlijke hero. Je kan er van allebei builds op doen, al is mekanism en pipe natuurlijk erg goed op deze hero....
werkt best goed al is het even wennen omdat je heel veel skills/items in korte tijd moet managen.
Beetje jammer dat er een een spiritbreak gefeed werd door een rus die niet zo goed was, ik quote hem:' i can't control hero'
needless to say, we lost
[ Voor 4% gewijzigd door Yogoi op 07-01-2013 22:02 ]
Sniper snapte het niet en ging 3 keer dood in de eerste 5 minuten, de huskar in zijn lane eindigde de game met 0/14 ofzo. Hoe komen die mensen toch in mijn tier games? Kunnen die niet gewoon aanklikken dat ze nieuw zijn, zodat ze niet bij mij komen...
Ik deed het nog redelijk met bounty hunter, hadden we makkelijk kunnen winnen als de vijand niet was gefeed door die andere noobs
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik heb er ineens 5 extra... Had daarvoor nog 3. Van die keys kom je gewoon nooit af
Tinker is echt mijn favoriete hero, je kunt zulke zieke combos uitvoeren waardoor je 1v1 onverslaanbaar kan worden. (tenzije je tegenstander bkb heeftYogoi schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:01:
Net een tinker game gedaan waarbij ik rush naar boot of travel en steeds naar well en terug de battles in spring.
werkt best goed al is het even wennen omdat je heel veel skills/items in korte tijd moet managen.
Beetje jammer dat er een een spiritbreak gefeed werd door een rus die niet zo goed was, ik quote hem:' i can't control hero'
needless to say, we lost
Sheepstick -> ethreal blade -> dagon - soul ring -> rearm -> soul ring -> bottle - > ethereal blade -> dagon is echt over 9000 damage
YouTube: sing sing 34-0 tinker bijvoorbeeld deze game
Daar heb ik ENORM last van... zo dat ik ineens 30 potjes 29 verloren... totdat ik een centaur kreeg...Morax schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:15:
Net een potje gedaan met 3 nederlanders, helaas was het weer een dramatisch.
Sniper snapte het niet en ging 3 keer dood in de eerste 5 minuten, de huskar in zijn lane eindigde de game met 0/14 ofzo. Hoe komen die mensen toch in mijn tier games? Kunnen die niet gewoon aanklikken dat ze nieuw zijn, zodat ze niet bij mij komen...
Ik deed het nog redelijk met bounty hunter, hadden we makkelijk kunnen winnen als de vijand niet was gefeed door die andere noobs
nu is het al 30 potjes 2 verloren... gewoon iedereen keihard in de kont pakken en je allies coachen.
Ik zeg altijd dont farm, just gang into their arse... its dota man.. not farmvile
Die klootzak (tis een goeie vriend van me) heeft mijn build genomen, op die soulring na dan... Hij riep altijd in IRL dat tinker met dagon zuigt...Weiman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:50:
[...]
Tinker is echt mijn favoriete hero, je kunt zulke zieke combos uitvoeren waardoor je 1v1 onverslaanbaar kan worden. (tenzije je tegenstander bkb heeft![]()
Sheepstick -> ethreal blade -> dagon - soul ring -> rearm -> soul ring -> bottle - > ethereal blade -> dagon is echt over 9000 damage
YouTube: sing sing 34-0 tinker bijvoorbeeld deze game
[ Voor 28% gewijzigd door zonglew00 op 08-01-2013 06:45 ]
Zet ze in V&A of in het Geef hier je game vouchers weg! topic, ik was ze binnen 20 minuten kwijtMichielodc schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:24:
[...]
Ik heb er ineens 5 extra... Had daarvoor nog 3. Van die keys kom je gewoon nooit af
Wat is jullie top 3 heroes ? Strength / Agi / Int
1 Doombringer Bounty Hunter Dazzle
2 Pudge Nyx Assasin Dark Seer
3 Chaos Knight Venomancer Lich
Gister een Venomancer + Viper combo gedaan, die slows zijn te erg
[ Voor 5% gewijzigd door Zethiel op 08-01-2013 08:49 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Mijn favo dota2 hero. Outworld Destroyer wat een heerlijke lompe carry.
Edit: Linkje is makkelijker:
http://tf2b.com/dota/Feralio
Btw, kom ook eens gezellig chatten op het IRC kanaal: http://irc.tweakers.net/Dota2 . Het is best eenzaam daar af en toe.
Ook maar de top 3 dan:
Strength
Sven / Tidehunter / Undying
Agility
Anti Mage / Nyx Assassin / Faceless Void
Intelligence
Bane / Enigma / Witch Doctor
[ Voor 59% gewijzigd door Feralio op 08-01-2013 10:07 ]
En top 3 op welke ik tot nu toe het leukste vind om te spelen.Zethiel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:48:
[...]
Wat is jullie top 3 heroes ? Strength / Agi / Int
1 Doombringer Bounty Hunter Dazzle
2 Pudge Nyx Assasin Dark Seer
3 Chaos Knight Venomancer Lich
Niet zozeer in welke ik goed ben
Str:
1 Spiritbreaker
2 Earthshaker
3 Kunnka
Agi:
1 Shadowfiend (al blijft raze echt moeilijk)
2 Weaver
3 Clinkz
Int:
1 Rubick (pas 1 game maar wat is die grappig met die ult van hem!)
2 Nature's Prophet
3 Warlock
STR: Naix/Nessaj/Pandaren
AGI: Nevermore/POTM/Luna
INT: Akasha(!)/Enigma/Enchantress
[ Voor 39% gewijzigd door M4DMan op 08-01-2013 10:11 ]
Agi: juggernaut, spectre, bounty hunter
Int: Ogre magi (skillshot!
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Ja dat bedoelde ik ook vooralYogoi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:59:
[...]
En top 3 op welke ik tot nu toe het leukste vind om te spelen.
Niet zozeer in welke ik goed ben
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Daarom staat Rubick sinds gisteren met stop op 1.
Wat heb ik gelachen.
Ik had eerst de ult van lycanthrophe overgenomen, niet heel handig maar wel goede escape.
Komen er 3 van hun aan, ik pop ult en het leek wel of ik invisible was. Volgens mij dachten ze dat ik hun teamgenoot was. Een liep er gewoon langs en 2 andere draaiden om.
En later spiritbreaker charge overgenomen en chargde ik achter hem aan de hele map over.
Dacht hij een solo kill of te pakken kwam er een rubick achter hem aan (en natuurlijk meteen stunnen)
Was echt zo'n leuke game.
Night stalker/Wisp/Slardar (en bristleback, maar die is nog niet uit XD )
Agi
Venomancer/Bounty hunter/Viper
Int
Lich/Pugna/Necrolyte
Hoe gebruik jij die ult van Wisp normaal gesproken?Rub3s schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:42:
Str
Night stalker/Wisp/Slardar (en bristleback, maar die is nog niet uit XD )
Laatst eens gespeelt en volgens mij waren mijn keuzes voor teleports niet altijd even goed.
Strenght: Pudge, Tiny en Sand King
Agility: Shadow Fiend (!), Mirana en Templar Assasin.
Int: Storm Spirit (!), Queen of Pain en Lina.
Vooral mid heroes in mijn lijstje
Je moet een ganker uit je eigen team tetheren en dan ff kijken op welke lane er heroes staan die je kan killen. Als er meer dan 2 heroes staan zou ik het niet doenYogoi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:41:
[...]
Hoe gebruik jij die ult van Wisp normaal gesproken?
Laatst eens gespeelt en volgens mij waren mijn keuzes voor teleports niet altijd even goed.
Ik wil best wat traden. Wil wel wat van tide. Die vlag en bracers ofzo zijn wel vet. En misschien iets voor nature's prophet. Hier is een link met mijn items.Feralio schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:23:
Ik zal het vanavond even sorten, maar als iemand een item ziet wat hij/zij/het graag wil hebben (en wat ik dubbel heb), ik sta altijd open om te traden.
Edit: Linkje is makkelijker:
http://tf2b.com/dota/Feralio
http://tf2b.com/dota/76561198011713593
Edit fav heroes:
Str: Tidehunter / Lifestealer / Slardar
Agi: Lone Druid / Void / Venomancer
Int: Crystal Maiden / Nature's Prophet / Enigma
[ Voor 12% gewijzigd door Michielodc op 08-01-2013 13:15 ]
Nice.Kaasboerke schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:14:
Er is trouwens ook een GOT kanaal op dota2 zelf.
Zitten daar ook daadwerkelijk mensen in?
Misschien leuk of zo met wat mensen samen te kunnen spelen.
Ik heb toch wat meer vertrouwen in tweakers dan in random russen
{edit} holy sh!t batman, ik krijg er zojuist nog meer.
Ik heb er nu 12 te vergeven.
Wie ze snel uitdeelt krijgt er nog 10 zo te merken.
[ Voor 59% gewijzigd door djunicron op 08-01-2013 22:15 ]
Kan dit via DM of moet je me mail hebben?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik zag Dota 2 ook ineens in mijn steam lijstje staan.
[ Voor 128% gewijzigd door Lonestander op 09-01-2013 18:54 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Mijn steam-ID is edwinbroekenJwlb schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:13:
Hier ook nog steeds keys in de aanbieding. Quote me maar met je steamid als je invite wil.
Alvast bedankt!
Je kan me een dm sturen of dit bericht quoten en je steamid linken als je een invite wil.
Komt die vandaag uit ?Feralio schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:16:
Medusa deze week, tijd voor chinese farm mode dota.
Woensdag naar donderdag > Test Patches
Donderdag naar vrijdag > Live patches
Eerst komen patches uit op de test server. Zie ook: http://www.dota2wiki.com/wiki/January_09,_2013_Patch_(Test).
[ Voor 10% gewijzigd door Feralio op 10-01-2013 09:18 ]
Alle DM's beantwoord,
Stuur als je nog één van de 7 resterende keys wilt in je DM hier op T.net even een emailadress, dat gift het gemakkelijkst. (anders moet ik mensen frienden op steam en moeten ze eerste online komen etc)
Alternatief; voeg Unicron even toe op steam en vraag me er één, dat gaat ook altijd wel vlotjes.
Ik heb er reeds twee beantwoord, en heb daardoor nog 9 keys over. Je kan eventueel ook je steam emailadres naar mij DM'en, dan kan je er ook 1 krijgendjunicron schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:07:
Update voor de keys;
Alle DM's beantwoord,
Stuur als je nog één van de 7 resterende keys wilt in je DM hier op T.net even een emailadress, dat gift het gemakkelijkst. (anders moet ik mensen frienden op steam en moeten ze eerste online komen etc)
Alternatief; voeg Unicron even toe op steam en vraag me er één, dat gaat ook altijd wel vlotjes.
DM of mail ik hoor het graag! Lijkt me wel een stuk uitdagender dan LoL !
Steamprofiel in signature, add me ^^Vocalise schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:59:
Als iemand nog steeds een key over heeft, ik ben al een poosje aan het zoeken maar heb te weinig tijd om topics te volgen onder het werk en grijp nu wel vaak mis![]()
Check je mail!Vocalise schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:59:
Als iemand nog steeds een key over heeft, ik ben al een poosje aan het zoeken maar heb te weinig tijd om topics te volgen onder het werk en grijp nu wel vaak mis![]()
Edit: nog 7 te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 10-01-2013 16:35 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Klopt, er is maar 1 map. En het spel is in het begin inderdaad lastig te begrijpen.superwashandje schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:34:
ok ik ben volledig nieuw bij dota en heb gister (met dank aan Hardcoresmurf) voor het eerst een pot kunnen spelen maar klopt het dat er maar 1 map is waar je op kan spelen? ik begreep er gister in ieder geval nog niet veel (veeeel te koop in de shop) van maar wil zeker wel vaker een potje proberen.
Wat je in het begin het beste kan doen is veel "support" heroes spelen (je kan heroes filteren op type bij het selecteren), en dan proberen zo veel mogelijk bij je teammates te blijven en ze te helpen.
Gelukkig hebben alle heroes een 'recommended item list' wanneer je de shop opent, probeer je daar een beetje aan te houden in het begin.
Probeer online wat guides te lezen. Dan snap je veel sneller hoe het spel werkt omdat er gewoonweg zoveel mogelijk is.
Dotafire gebruik ik zelf veel. Gewoon om nieuwe dingen te leren.
Verwijderd
Ja hoor, stuur mij een dm met je email of steam idVerwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:00:
Iemand nog een key over die hij/zij wil delen?
Verwijderd
En die zou ik dan ook wlllen verzoeken de Got chat in-game te joinenYogoi schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:39:
Volgens mij zijn er de laatste dagen aardig wat tweakers in dota bijgekomen
Floksor
Het punt wat het meeste opvalt bij nieuwe spelers is dat ze een beetje tussen de lanen blijven lopen, of ze kopen geen teleport scrolls (hint: kopen!). Eigenlijk alleen je laan verlaten als je weet dat het iets gaat opleveren, bijvoorbeeld een teamfight winnen (als je ziet dat het gedoemd is om te mislukken, niet gaan) of nog een toren deny-en.Floks schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:08:
pfff wat een lastige game, als ik level 12 ben is de rest al level 20+.... misschien toch maar eens kijken naar wat tutorials, om te kijken wat van unit ik nou moet kiezen
Levels zegt niet echt veel. Want je krijgt pas sinds een bepaalde tijd battlepoints. Ben zelf lv 17, maar heb al bijna 600 games gespeeld.Floks schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:08:
pfff wat een lastige game, als ik level 12 ben is de rest al level 20+.... misschien toch maar eens kijken naar wat tutorials, om te kijken wat van unit ik nou moet kiezen
Ik denk dat hij het heeft over hero lvl ingame en niet uit dotaprofile.Michielodc schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:46:
[...]
Levels zegt niet echt veel. Want je krijgt pas sinds een bepaalde tijd battlepoints. Ben zelf lv 17, maar heb al bijna 600 games gespeeld.
idd ik hem het over de hero lvl ingame, de dotaprofile ben ik level 1Yogoi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:52:
[...]
Ik denk dat hij het heeft over hero lvl ingame en niet uit dotaprofile.
Floksor
Laatste potje een 0/13 drow, een 2/8 lone druid, die na 30 minuten nog steeds geen noemenswaardig item had. Ik word hier zo moedeloos van....
Ik overweeg serieus om maar gewoon te stoppen met het spel, dit is gewoon niet leuk meer.
Oja, lekker dom xDYogoi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:52:
[...]
Ik denk dat hij het heeft over hero lvl ingame en niet uit dotaprofile.
proberen een paar keer samen te spelen met spelers uit GoT chat?Morax schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:31:
Matchmaking heeft echt een hekel aan me, nu weet ik het zeker. Ik zit op een losing streak van zeker 10 potjes, omdat ik elke keer van die feeding kutrussen in mijn team krijg.
Laatste potje een 0/13 drow, een 2/8 lone druid, die na 30 minuten nog steeds geen noemenswaardig item had. Ik word hier zo moedeloos van....
Ik overweeg serieus om maar gewoon te stoppen met het spel, dit is gewoon niet leuk meer.
scheelt een hoop denk ik
Vorige potje had ik een clinkz die gewoon niet meehielp in het begin, Lycan en de rest pushed gewoon alle onze torens weg en al had ik een geweldige start (random Riki) we konden later niet veel meer. En die Clinkz ging ook voor void stone (hij had mana nodig) en demon edge als 1e items... Die WD bij hun kreeg veelste veel ruimte om kills te maken. Een orchid en een beetje meer actief in het begin en we hadden echt heel makkelijk kunnen winnen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
steam name: Yogoi
Steam id = STEAM_0:0:50517
email = hom3rtj3 apenstaart hotmail.com
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waar zit die chat?Yogoi schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:03:
[...]
proberen een paar keer samen te spelen met spelers uit GoT chat?
scheelt een hoop denk ik
Ik heb er 1 naar je gestuurd, en heb er nog 4 over voor andere gegadigdenhmr schreef op zondag 13 januari 2013 @ 01:08:
Ik zoek ook nog een key:
Steam id = STEAM_0:0:50517
email = hom3rtj3 apenstaart hotmail.com
Als je ingame bent waar je ook party chat en dergelijk hebt druk je op het plusje linksboven in het chat gedeelte. Het channel heet GoT.
maar weet niet meer of je op GOT of Gathering moet zoeken om het te vinden.
http://steamcommunity.com/id/Postius
Voeg me toe en vraag erom en je krijgt een invite. Je mag altijd iets ervoor terug geven.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dm me je emailadresVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:45:
Als u nog een key over heeft dan zal ik hem graag willen gebruiken! Alvast bedankt!
ik word er ook helemaal gestoord ervan, ze farmen creeps als een stelletjes boerenmicrooo schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:00:
Wat is die matchmaking af en toe toch achterlijk zeg. niet normaal. Net ook: speel ik met een iemand anders en even rond gevraagd in mijn team, zij waren allemaal solo. Wij hebben allemaal 50-150 wins. Krijg je als tegenstander een 5stack waarvan ze allemaal minstens 150 wins hebben. Dikke stomp als gevolg, nou is een keer verliezen absoluut niet erg, maar dit is gewoon retarded. Snap niet dat dat uberhaupt mogelijk is...
Floks schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:08:
Ik ben zelf ook onlangs mee begonnen. Eerste paar games gingen echt bagger.Haantje_de_v schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:29:
Ook een key gehad via Tweakers:). Wel nog wel héél wat tutorials nodig om een beetje wijs te worden in het spel..
Toen heb ik http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
gelezen. Echt een aanrader!
Moet zeggen dat ik nu lekker meedoe met de rest en soms nog wel bepalend kan zijn in de game
Uiteraard is dit met allemaal lage level spelers maar toch. Niet echt een meetpunt ofzo; maar het spelen wordt er wel een stuk leuker door
[ Voor 23% gewijzigd door nickko op 14-01-2013 13:27 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
https://dotabuff.com/matches/99600737Feralio schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:23:
5 man stack is inderdaad verschrikkelijk om tegen je te hebben, tenzij ze zich niet serieus nemen. Zo had ik gisteren ook een leuk team tegen over me staan (ik was in 3 stack): https://dotabuff.com/matches/98933462.
Dit zijn de games dat je NOOIT wilt spelen T_T...
You don't have to be mad..... Maar inderdaad, tegen een Singsing stack (of welke andere pro player stack dan ook) zijn je kansen wel wat minder.zonglew00 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:15:
[...]
https://dotabuff.com/matches/99600737
Dit zijn de games dat je NOOIT wilt spelen T_T...
Ik moet zeggen dat ik meestal wel goede teammates heb, ik speel meestal met andere lui maar ook in solo que valt dat niet tegen. Tuurlijk heb je altijd wat rotte appels er tussen zitten maar iedereen heeft af en toe slechte games. Zo heb ik een week geleden een potje 0/14 KoTL gespeeld, terwijl ik mijzelf geen slechte speler vind. Ik had gewoon een slechte game.
- Edit. Tegen een sing stack lijkt mij niet zo erg. Die nemen het niet zo serieus. Als je tegen een Merlini stack moet dan zal je balen
Heb zelf eens tegen Blitzdota stack gespeeld (incl. Sheever). Zijn storm mid is bijna niet te verslaan. Alleen jammer dat er dan iemand in je team gaat stream ghosten.
[ Voor 18% gewijzigd door Forn op 14-01-2013 15:48 ]
Ik heb dit ook lang gehad en vroeg me af wat dat kon zijn.Chris89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:18:
Hebben meer mensen er last van, dat ze de melding krijgen: verbinden met dota2 netwerk
Dit kwam omdat ik dota launche via een snelkoppeling op me bureaublad, toen ik het via stream deed, deed hij het gewoon weer.
Weet niet of dit in jouw geval ook zo is
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Start hem op via steam dus niks geen shortcut...MyKey schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:25:
[...]
Ik heb dit ook lang gehad en vroeg me af wat dat kon zijn.
Dit kwam omdat ik dota launche via een snelkoppeling op me bureaublad, toen ik het via stream deed, deed hij het gewoon weer.
Weet niet of dit in jouw geval ook zo is
Verwijderd
Twylight schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:04:
Wat ik echt schijt irritant vind aan Dota 2:
[afbeelding]
Geen enkel moment spijt van gehad
Uitloggen en opnieuw inloggen op steam was de oplossing...Chris89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:26:
[...]
Start hem op via steam dus niks geen shortcut...
Good old restart....Chris89 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:11:
[...]
Uitloggen en opnieuw inloggen op steam was de oplossing...
Still works like a charm
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Dit topic is gesloten.
![]()
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers