13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja, sorry, hij is ondertussen al vergeven.m0nk schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:41:
[...]
Zal vast wel al weg zijn, mocht dat niet het geval zijn dan hou ik me aanbevolen
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 10:58 ]
Dota 2 heeft nogal een erg steile learning curve, zonder echt een duidelijke tutorial (op het moment). Lees anders ook een http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Trouwens vandaag weer op de eerste page van de watch tab gestaan, op een begeven moment veertig viewers, is toch wel erg kicken
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Hoe weet je of je huidige game op de first page staat, en hoeveel viewers er op een bepaald moment zijn?Forn schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:19:
En ze hebben zelfs (volgens mij) de droprate nog generfed na 1 of 2 dagen. Op het begin had ik een stuk of wat rares en zelfs drie mythicals, terwijl ik daarna nog wel wat rares heb gekregen maar zelfs geen mythical meer heb gezien.
Trouwens vandaag weer op de eerste page van de watch tab gestaan, op een begeven moment veertig viewers, is toch wel erg kicken.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Op een begeven moment kreeg ik de boodschap there are currently 25 viewers watching your game en als je dan op de watch tab drukt zie je de game er dan tussen staan.Morax schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:54:
[...]
Hoe weet je of je huidige game op de first page staat, en hoeveel viewers er op een bepaald moment zijn?
Graag!Donderpoes schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:12:
Ik heb een invite gekregen, maar ken niemand aan wie ik hem zou geven. Iemand interesse?
Heb je ook een DM gestuurd.
[ Voor 6% gewijzigd door m0nk op 06-11-2012 15:41 ]
Zo jammer ook dat mensen furion gaan en ook nog midas nemen of allemaal slechte heroes (voor Diretide) kiezen terwijl de andere kant voor Tinker, AM, en andere blink/AoE heroes...
[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 06-11-2012 17:13 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zit net even wat filmpjes te kijken (verder nog niet gespeeld), maar het lijkt ook ontzettend veel op HoN (eigenlijk andersom) en aangezien ik dat ook erg veel heb gespeeld voordat ik naar LoL ben gestapt zal het me hopelijk wel wat beter afgaan.. Kun je ook creeps denieën? Dat was wat ik het meeste miste aan LoL.Feralio schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:43:
Je moet wel een aantal dingen afleren, een van de grootste verschillen tussen LoL en Dota 2 is dat er in Dota 2 dingen bestaan als turning speed, zodat je niet zo makkelijk kan kiten als ranged classes in LoL. Verder zitten er erg veel dingen onder die je eigenlijk wel moet weten.
Dota 2 heeft nogal een erg steile learning curve, zonder echt een duidelijke tutorial (op het moment). Lees anders ook een http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Verwijderd
En je teammatenDonderpoes schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:42:
Ja je kan creeps denieen, evenals torens.
Daarom speel ik ook sniper, mensen die zichzelf continue volproppen met candies en vluchten wanneer mensen naar hun toe tpen om tegen te houden of bij de eerste de beste enemy die gespot wordt. Die ministuns zijn rete irritant voor ze tevens de burst damage van assassination die ze vaak genoeg 1 hit killen willen ze echt gretig zijn met candies.The Chosen One schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:13:
Speel Diretide eigenlijk niet veel. Die courier van dat ei is erg lelijk en tja items... de coole items heb ik gekocht. ;p
Zo jammer ook dat mensen furion gaan en ook nog midas nemen of allemaal slechte heroes (voor Diretide) kiezen terwijl de andere kant voor Tinker, AM, en andere blink/AoE heroes...
Had gewoon een keer tegen een antimage die een stuk of 5-6 had gepakt en vervolgens weg wou blinken maar omdat ik butterfly al had schoot ik 3x achter elkaar met mini stun en bij de vierde schot was ie al dood
Die laatste buff van patch 6.76 heeft sniper best OP gemaakt.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 18:15 ]
Dat gaat alleen als hij bepaalde soorten poison op zich heeft of doom (van de hero doombringer). Dat is dus heel erg afhankelijk van de situatie.Donderpoes schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:38:
Hmmm teammates denieen, die kon ik nog niet. Ga ik eens proberen.
Moet je wel je DM even aanzetten. Mijn broertje zoekt ook nog een key, dus als je er eentje voor hem hebt graag!SCIxX schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:49:
2 dota keys in de aanbieding, stuur maar bericht met adres
Niet bewust dat dat door de jaren heen uit is gegaan, nu aan geloof ik.m0nk schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:52:
[...]
Moet je wel je DM even aanzetten. Mijn broertje zoekt ook nog een key, dus als je er eentje voor hem hebt graag!
Dat kan alleen als hij beneden de 25% is en een poison op zich heeft he! Battlehunger en QoP dagger vallen daar niet onder.Donderpoes schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:38:
Hmmm teammates denieen, die kon ik nog niet. Ga ik eens proberen.
Ik sta meestal in het negatief lol
Het zijn cosmetic items, ze veranderen bijvoorbeeld hoe de courier eruit ziet. Je hebt er ook een paar bij die de skills iets veranderen, zoals de Fireborn Odachi voor Juggernaut, deze geeft dat wanneer je een critical hit doet er vlammen vanaf vliegen, en je Bladefury is rood i.p.v. oranje.venneke schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:13:
Wat kun je met die spullen doen dan?
Heb ook wel weer eens zin om Dota te spelen, is te lang geleden. Afgelopen week nog paar keer Diretide geprobeerd maar met Polen en Russen kom je niet zo ver. Is de community echt een stel trolls/non-comms geworden ja?
[ Voor 51% gewijzigd door NielsjeNL op 07-11-2012 11:54 ]
+1.. Ik speel al geruime tijd alleen nog maar op US East, veel minder ergenisDonderpoes schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:56:
Je kan beter op US east spelen dan op europa. US east bevat een stuk minder russen
100-120 ms meestal, heb nog nooit iets gemerkt van lag.. Let wel op: op US servers heb je BrazilianenNielsjeNL schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:17:
Idd een goed plan, maar hoe zit het dan met de lag? Of is dat zo minimaal dat ik er als normale speler niks van zal merken?
[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 07-11-2012 14:50 ]
Ik heb er geen last van, maar je moet het gewoon eens proberen. Dan zie je het vanzelf
Zal vanavond eens kijken, thanks voor de tips!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Weet dat ik het niet mag vragen maar om nou 10 man via de DM te gaan spammen
Thanks iigDonderpoes schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:45:
Mijn keys zijn op.
Is nu ook de beste hero in mijn hero overzicht. Had net niet alle 5 de tegenstanders in 1x dood gemaakt. Windrunner had helaas nog een heel klein beetje hp over.
Verwijderd
NetjesDonderpoes schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:51:
Zeus is echt leuk, net 26 / 7 / 21 mee gespeeld
Is nu ook de beste hero in mijn hero overzicht. Had net niet alle 5 de tegenstanders in 1x dood gemaakt. Windrunner had helaas nog een heel klein beetje hp over.
Begin nu ook een beetje met specifieke situaties als Zeus te dealen door mij aan te passen op verschillende dingen. Power threads omswitchen naar strength bij lage HP en evt Hood of Defiance te halen als er meer heroes zijn die magic gebruiken. Heeft bij mij heel lang geduurd om een beetje na te kunnen gaan wat ik nodig ben wanneer ik het nodig ben maar langzamerhand maak ik de beslissingen steeds makkelijker/sneller.
Verder wellicht interessant, een vervanger voor de standaard item builds van vrijwel alle heroes. Wordt vrij vaak geupdated op basis van patches waar heroes meer benefit bij hebben enz. maar goed dit is afhankelijk van hoe je een hero speelt. Ben het b.v. totaal niet eens op de manier Vengeful gebouwd wordt aangezien er een beste semi carry potential in zit.
http://www.dota2alttab.com/itembuilds.zip
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 18:27 ]
ik heb nog wel 1, add me maar op steamSak3d schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:44:
Tweakers die in de laatste 2 pagina's keys weggaven; nog eentje over?
Weet dat ik het niet mag vragen maar om nou 10 man via de DM te gaan spammen
Edit: key weg
[ Voor 4% gewijzigd door Michielodc op 08-11-2012 16:10 ]
In het begin ong 30 candy meer dan het vijandelijke team, en voor de rest wel leuk gespeeld. Toen kwam Roshan trick-or-treaten en toen ging m'n team ineens full retard. Gewoon niet meer op onze candy letten, niet pingen voor hulp, etcetc.
Maar ik voel wel weer een Dotaverslaving opkomen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| GAMEPLAY - Dark Seer: Fixed Wall of Replica illusion creation timing (affects instantly dying illusions mainly). - Dragon Knight: Fixed Elder Dragon Form not splashing on siege units. - Enchantress: Fixed being unable to be healed by Nature's Attendants if you are sleeping. - Enchantress: Fixed Impetus not being castable on Magic Immune enemies (still does no damage if immune on impact). - Gyrocopter: Homing Missile now starts 150 units in front him. - Huskar: Fixed Life Break not properly dispelling buffs on you when cast. - Lich: Fixed Chainfrost not working with Refresher. - Phantom Lancer: Fixed not reproducing his abilities (including stat bonuses) correctly on his Dopplewalked illusion. - Phantom Lancer: Fixed Dopplewalked illusions never Juxtaposing. - Shadow Shaman: Fixed Mass Serpent Wards having no cast point. - Silencer: Fixed Illusions stealing intelligence. - Spiritbreaker: Fixed case where he could interrupt his Charge by previously having given an attack order to his target. - Templar Assassin: Fixed Psionic Trap's nearby detonate ability not always working if the trap is too far. - Undying: Zombies now correctly disable Blink Dagger. - Venomancer: Fixed Poison Sting duration not increasing per level. - Visage: Fixed Familiars agroing neutrals when flying over them. - Wisp: Fixed his Spirits dying if he gets cycloned or purged. - Wisp: Fixed Tether targeting magic immune allies. - Witch Doctor: Fixed Paralyzing Casks not bouncing between Magic Immune enemies (doesn't stun them, but doesn't cause the bouncing to end prematurely). - Witch Doctor: Fixed Death Ward not bouncing on magic immune enemies. - Fixed heroes being able to get stuck on each other in rare cases. - Fixed neutrals seeing and killing other sentry wards (as well as other non-attacking ward-type units). - Fixed Arcane Boots and Mekansm being unable to affected allied invulnerable units. - Fixed Orb of Venom doing lethal damage. - Fixed Neutral Gnoll's poison attack doing lethal damage. - Fixed Vladmir's Offering applying the aura when the owning unit is dead. UI - Movement speed on the HUD is now written as a total rather than two seperate numbers. - Fixed Disabled Tranquil Boots movement speed. - Updated Tranquil boots disabled icon. - If you miss the queue for Diretide and accept a requeue, you will be put back in the Diretide queue. - Adding chat bubble visualization of your current mic volume. - Voice Threshold and Mute Cobroadcasters settings should now persist when the game is restarted. AUDIO - Added voice auto-gain. All voices are now brought up to a normal level. Turning off microphone boost in Windows settings is recommended. - Reduced the delay on voice transmission. |
Hmmm, 200mb patch en geen nieuwe heroes? Ook geen enkele regel over de unusual essence op dreaded egg bugFeralio schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:09:
Geen nieuwe hero's deze week, maar wel weer een hoop bug fixes!
Btw, waar vind jij die changelog?
[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 08-11-2012 12:43 ]
Source: http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=332M4DMan schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:40:
[...]
Hmmm, 200mb patch en geen nieuwe heroes? Ook geen enkele regel over de unusual essence op dreaded egg bugzit al een paar dagen te wachten om mn unusual te infusen maar nog geen fix dus
Btw, waar vind jij die changelog?
UPDATE: Key is vergeven!
[ Voor 6% gewijzigd door Coreantes op 13-11-2012 19:32 ]
Ik kijk als ik het niet weet meestal op dotafire, maar ben tegenwoordig beetje zelf aan het experimenteren. En de ene keer werkt dat wel en de andere keer nietVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:15:
[...]
Netjes
Begin nu ook een beetje met specifieke situaties als Zeus te dealen door mij aan te passen op verschillende dingen. Power threads omswitchen naar strength bij lage HP en evt Hood of Defiance te halen als er meer heroes zijn die magic gebruiken. Heeft bij mij heel lang geduurd om een beetje na te kunnen gaan wat ik nodig ben wanneer ik het nodig ben maar langzamerhand maak ik de beslissingen steeds makkelijker/sneller.
Verder wellicht interessant, een vervanger voor de standaard item builds van vrijwel alle heroes. Wordt vrij vaak geupdated op basis van patches waar heroes meer benefit bij hebben enz. maar goed dit is afhankelijk van hoe je een hero speelt. Ben het b.v. totaal niet eens op de manier Vengeful gebouwd wordt aangezien er een beste semi carry potential in zit.
http://www.dota2alttab.com/itembuilds.zip
Ik heb nog een beetje moeite met gank heroes. Dan let ik niet genoeg op of ik ergens moet ganken.
Heb nu wel door hoe ik wat beter kan overleven. In het begin ging ik echt vaak dood
Overigens een vraagje: mijn pc crashed regelmatig als ik dota speel. Hij staat soms helemaal vast en een andere keer start hij zomaar opnieuw op. Dit heb ik alleen met dota. Hij laat geen dumpfile achter of een logboek registratie. Iemand een idee hoe ik het probleem zou kunnen tackelen?
Heb voor de 4e keer een key gekregen deze week
[ Voor 11% gewijzigd door Donderpoes op 08-11-2012 23:56 ]
PSN - ps4 : sir_kowlier
[ Voor 17% gewijzigd door M4DMan op 09-11-2012 22:40 ]
Hahah, die is inderdaad wel echt grappig. Goede afwisseling tussen

Dan even wat anders over die essence / eieren ongein:
- Ik heb er één Wex in zitten, gaat dat ding dan ooit uitkomen? Heb niet zoveel tijd in DireTide gestoken eigenlijk. Als alle slots gevuld moeten, is dat een beetje zonde, had ik em beter weg kunnen geven.
Awesome:D
Btw, iemand nog 2x Wex Essence over? Heb atm 6x Exort, 5x Quas en 1x Wex. Heb er 3 van elk nodig en een speciaal essence ofzo toch? Ik wil best ruilen tegen andere essences of misschien gear die ik met diretide heb gewonnen. Sommige heroes speel ik zowat toch nooit.
Voila, uitleg over de eierendjunicron schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 02:07:
[...]
Hahah, die is inderdaad wel echt grappig. Goede afwisseling tussen,
,
en
![]()
Dan even wat anders over die essence / eieren ongein:
- Ik heb er één Wex in zitten, gaat dat ding dan ooit uitkomen? Heb niet zoveel tijd in DireTide gestoken eigenlijk. Als alle slots gevuld moeten, is dat een beetje zonde, had ik em beter weg kunnen geven.
Ik heb nog wel een aantal essences over voor degene die wil, ik heb nu 8 eieren met allemaal een verschillende kleur
Steam profiel: http://steamcommunity.com/profiles/76561198011238564
[ Voor 11% gewijzigd door M4DMan op 10-11-2012 12:28 ]
Verwijderd
Wel een stuk moeilijker onder de knie te krijgen dan ik dacht. Ga constant dood als ik ook maar iets probeer...
Eerst nog maar eens wat beginners guides doorlezen dus.
[ Voor 168% gewijzigd door Crim op 13-11-2012 21:45 ]
Gaat dit nog beter worden of

Op de lagere levels wil het leaven nog wel wat voorkomen ja, moet eigenlijk zeggen dat ik er nu weinig last meer van heb.Sak3d schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:54:
Ben nu Battle rank 2, en in elke game tot nu toe heb ik minstens 1 disconnecter gehad.
Gaat dit nog beter worden of?
Als je nog wat leesvoer wil hebben:Crim schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:36:
Ik kan eindelijk ook meedoen![]()
Wel een stuk moeilijker onder de knie te krijgen dan ik dacht. Ga constant dood als ik ook maar iets probeer...![]()
Eerst nog maar eens wat beginners guides doorlezen dus.
-Dota 2 for noobs: http://www.welcometodota2...-guide-for-noobs-aka.html
-Wards: http://www.team-dignitas....ltimate-Guide-to-Warding/
Deze twee zijn eigenlijk wel handig om in ieder geval een keer gezien te hebben.
ps @ M4dman hoe is het je eieren? ik vond die diretide niet zo leuke mode.
laatste ff de gewone gespeeld toch wel leuker imho
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Eiereeeeuh! Zwart en wit beide met 3 unusuals ^^ De rest gewoon basicPhyt_ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:05:
yo voeg me maar toe hoor steam: Phyt.
ps @ M4dman hoe is het je eieren? ik vond die diretide niet zo leuke mode.
laatste ff de gewone gespeeld toch wel leuker imho
En mwoah, ik speel ook voornamelijk voor de items.. Heb sinds Diretide event inmiddels door traden en drops de Crimson Wyvern set voor DK, Crimson Cut-Throat set voor BH, Sylvan Guard set voor Drow (-2 items, ben nog op zoek naar bow en haar, anyone? (a)), Sparrowhawk set voor WR, Mage Slayer set voor Magina en een Pudge hook
[ Voor 32% gewijzigd door M4DMan op 14-11-2012 15:46 ]
heb helemaal niks met die items
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Gecheckt, is niet de bow die ik zoek hehe.. Maar toch bedanktPhyt_ schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:47:
volgens mij heb ik voor drow een bow ofzo kan vanavond ff voor je kijken.
heb helemaal niks met die items
yoM4DMan schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:11:
[...]
Gecheckt, is niet de bow die ik zoek hehe.. Maar toch bedankt
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| - Added Slark! - Added a chatwheel for quick communication with teammates! - Added support for using keyboard templates! ITEMS - Tournament Drops are now enabled for all leagues. GAMEPLAY - Zombies no longer spawn other zombies from a stolen Tombstone. UI - Added a form for soliciting new chatwheel options. - Added world heatmap for seeing where current players are located. - Abilities and items bound to alt-combinations now display as such. VISUALS - Fixed Nightstalker losing his wings at night. |
Update 2
1
2
3
4
5
| - Fixed Slark's illusions not getting his Essence Shift values. - Added damage types for Pounce and Dark Pact. - Fixed nightstalker wings. - Added option to smoothdrag when spectating or viewing replays. - Added option to invert middle-mouse camera grip. |
[ Voor 20% gewijzigd door Feralio op 15-11-2012 08:36 ]
[ Voor 44% gewijzigd door M4DMan op 15-11-2012 10:18 ]
In ieder geval wat er nog in moet komen:
-Tutorial systeem: hier zijn ze al mee bezig
-Easy Mode: Schijnt dat deze knop al wel in andere talen van de clients staat, op de plek waar Diretide staat.
-Misschien de heropedia lokaal opslaan.
En natuurlijk de engine optimaliseren / grafisch nog wat heroes bijwerken (Vengeful Spirit / Slardar). Achievements ook nog...
[ Voor 14% gewijzigd door Feralio op 15-11-2012 10:54 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Gezien de patchnotes van Cyborg Matt komt de optie om te hatchen in de volgende patch, zal waarschijnlijk vannacht uitgebracht worden.. Dus, morgen als alles goed is!daanteb schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:06:
Wanneer komen die eieren eigenlijk uit?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| - Slark's Shadow Dance now has no fade time. - Slark can now use items/abilities while pouncing. - Slark no longer Essence Shifts when attacking illusions. - Added regen effect on Slark. - Fixed case where Slark was purging one of his Shadow Dance buffs with Dark Pact. - Added direct keybinds for the chatwheel messages. - Sped up chat wheel appearance a bit. - Chat wheel message hotkeys are now shown on the chat wheel. - Fixed broken chatwheel if alt-tabbed during startup. |
Die greevil courriers zijn toch puur cosmetisch? Plus je hebt geen garantie dat die van jou in het spel komt, mits dat natuurlijk bij je build past.
Waarom geven mensen geld uit aan die eieren? De game een beetje supporten ok, prima, maar de prijzen in de dota-store zijn niet bepaald laag. En de tickets voor de tournaments zijn ook niet gratis, daar kan je je geld ook al behoorlijk aan kwijt. Spenderen mensen daar echt al geld aan?
Het spel in nota bene nog steeds in Beta!?
Ik heb er btw 6 in de aanbieding, check mn inventory voor preview pic/attributes. Alle Greevils mogen weg, behalve de 2 unusuals

http://steamcommunity.com/profiles/76561198011238564
[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 16-11-2012 10:27 ]
Misschien niet een key maar wil je ook je groene ruilen tegen een witte (zonder essences)?M4DMan schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:27:
Wahaha, die couriers zijn echt geniaal, allemaal random lichaamsdelen
Ik heb er btw 6 in de aanbieding, check mn inventory voor preview pic/attributes. Alle Greevils mogen weg, behalve de 2 unusualsOffers in keys please
![]()
http://steamcommunity.com/profiles/76561198011238564
Naah thanks voor het aanbod maar iedereen heeft een witte gemaakt, minder rare dusFeralio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:
[...]
Misschien niet een key maar wil je ook je groene ruilen tegen een witte (zonder essences)?
Ik ben laatst maar een keer DotA 2 gaan spelen, weet nog bijna niets, heb ervaring ivm LoL, HoN, maar dit is wel stukje lastiger, maar wel leuk!
Iemand een keer paar games samen doen met beetje uitleg
een dota 2 key bedoel je ?
Yes, verkoop er 6 (verschillende kleuren greevil couriers) voor 1 treasure key per stuk.Phyt_ schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:23:
Mocht je zo een ei over hebben wil ik er wel 1
een dota 2 key bedoel je ?
[ Voor 7% gewijzigd door M4DMan op 19-11-2012 08:17 ]
Ik betaal nergens meer voor haha.
Heb mijn ei uit laten komen had 1 rood ding wel grappig, maar kan me verder niet zo boeien eerlijk gezegd.
ben blij dat de normale modus weer alleen speelbaar is, lekker pro spelen.
kuche, geowned worden hehe kuche
Wacht nog steeds op me My Little Pwny en/of een Eenhoorn.
2de ronde begon ik zelf lekker gevoed te worden, voelt toch best wel leuk om eens de winnende hand te hebben ipv je team het maar laten doen
Zie TF2.djunicron schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 02:46:
Maar even voor de zekerheid hoor:
Die greevil courriers zijn toch puur cosmetisch? Plus je hebt geen garantie dat die van jou in het spel komt, mits dat natuurlijk bij je build past.
Waarom geven mensen geld uit aan die eieren? De game een beetje supporten ok, prima, maar de prijzen in de dota-store zijn niet bepaald laag. En de tickets voor de tournaments zijn ook niet gratis, daar kan je je geld ook al behoorlijk aan kwijt. Spenderen mensen daar echt al geld aan?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Als je er zelf plezier aan beleeft dan maakt het toch niets uit?djunicron schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 02:46:
Maar even voor de zekerheid hoor:
Dat het feit in beta zit maakt helemaal niks uit, het is niet alsof de items weg gaan als het spel uit beta komt.
Toevallig kreeg ik gister een windrunner boog met een custom powershot animatie, toch nice
edit: wat ik wel jammer vind is dat je die sleutels alleen kan kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door daanteb op 20-11-2012 14:59 ]
Nee hoor, je kan ook items traden bv.. Is die bow toevallig Lyralei's breeze? If so, neem ik m van je voor keysdaanteb schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:54:
Ik vind al die customizations wel tof, had ik niet gedacht vantevoren. Ik wil af en toe nog wel eens een sleuteltje kopen om een kistje los te trekken.
Toevallig kreeg ik gister een windrunner boog met een custom powershot animatie, toch nice
edit: wat ik wel jammer vind is dat je die sleutels alleen kan kopen.
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers