Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 21:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Hij is er niet voor de Mac, maar hij zou wel moeten komen. Als je nu de beta wilt spelen dan kun je betalen of via verschillende wegen een key proberen te bemachtigen.

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 18:52

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vraag me af waarom de Mac client zo lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien omdat apple het tegen houdt.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Rub3s schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:08:
[...]

Of hij er ook voor de MAC is weet ik niet, maar gratis was het iig niet, dus je houd je voor de gek :9

Invites zijn wel gratis, maar als je direct de beta wilt spelen, dan kost het geld.
Raar :P dacht me echt te herinneren dat hij een tijd geleden op steam gewoon "Free" was. Als ik nu naar de Dota 2 pagina ga in de client staat er ook "You already own Dota 2" maar als ik op "Play Now" klik zegt hij uiteraard "Dota 2 is not available on your current platform".

Ik heb er 100% zeker nooit voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:56
Twylight schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
Raar :P dacht me echt te herinneren dat hij een tijd geleden op steam gewoon "Free" was. Als ik nu naar de Dota 2 pagina ga in de client staat er ook "You already own Dota 2" maar als ik op "Play Now" klik zegt hij uiteraard "Dota 2 is not available on your current platform".

Ik heb er 100% zeker nooit voor betaald.
Ben je wellicht niet in de war met de client waarmee je alleen replays en live games kan bekijken? Die is inderdaad gratis. Om het spel te spelen echter zul je uitgenodigd moeten worden of een key moeten kopen.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FOFdBxhOK0ScEuUAPCjDR9x7/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Morax zou wel eens gelijk kunnen hebben: Eind augustus was het een poosje echt gratis, echter kon je hier alleen mee spectaten om dat grote toernooi te bekijken. Het zou wel kunnen dat ze die 'spectate'- versies inmiddels omgezet hebben in volledig versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zou kunnen, probleem is dat ik het niet kan testen omdat ik op een Mac zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 19:30
Ik heb hier nog een dota2 invite liggen voor iemand die geïnteresseerd is (en nog geen invite heeft).
Stuur mij even een dm dan word het geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:42
@twylight kijk eens bij je Library wat daar staat?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Phyt_ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:17:
@twylight kijk eens bij je Library wat daar staat?
Daar staat hij niet in. Maar heb het dus ook nog nooit gespeeld/geïnstalleerd gehad. Een game die er ook niet in staat trouwens is Team Fortress 2 terwijl ik daar wel best veel speeluren in heb zitten (maar nooit wat uit de store heb gekocht). Ik heb die op dit moment niet geïnstalleerd.

't zal wel, hij wordt uiteindelijk toch F2P en de Mac client zal tijdens de officiële release wel uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
idd, wel raar bij mij staat er wel namelijk, ook games die ik niet geinstalleerd heb maar wel kan downloaden en spelen.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Komende patch is toch de halloween patch? Is daar al wat over te zien in de test client?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Twee vraagjes:

Ik loop met veel heroes in DotA2 (in tegenstelling tot bij LoL) al snel tegen de lamp met een mana-tekort. Zoals met Crystal Maiden en Lina heb ik wat ervaring, maar ben na een tijdje oom. Hoe lost men dit over het algemeen op? Moet ik zorgzamer omspringen met m'n casts, of mana regen items kopen?

Laatst werd ik keer op keer gefucked door een cloaked bounty hunter. Iedereen in mijn team as a matter of fact. Toen ik vroeg wat het handigst was te doen tegen zijn invis werd me verteld dat ik een fucking noob was. Kortom, ik hoop dat jullie me wel kunnen vertellen wat doorgangs de oplossing is? Ik weet dat sentry wards invis spotten, maar ze zijn duur en niet bepaald mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

@apnia
Slardar pakken, omdat het kan :P . Als gondar eenmaal flink bezig is, is het lastig om hem te stoppen. Nadeel van die hero is wel dat hij nauwelijks een carry kan worden, en als je op hem focussed tijdens een teamfight is hij ook nogal snel dood (mits je hem kan zien).

Overigens krijgt Crystal maiden straks nog meer mana regen met 6.76, dus echt een probleem is het straks niet meer denk ik. Zelf gebruik ik vaak de skillbuild: q-w-e-q-e-q-e-q-e (de rest boeit niet), op die hero. Die eerst skill is echt geweldig, terwijl ik die 'stun' op lvl 1 laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Sentry wards zijn naar verhouding eigenlijk helemaal niet zo duur, ze geven je de bescherming tegen de invisible hero's en ze kosten maar 50 gold / min, je krijgt er twee wanneer je ze koopt, net zoals normale wards. Je kan ook voor Dust of Appearance gaan, maar dan moet je al weten dat die bounty daar al rond loopt.

Wanneer ik aan het supporten ben en er is een bounty / weaver / clinkz in het spel is het eigenlijk gewoon standaard om een setje wards mee te nemen. Dit stopt namelijk ook gelijk het farmen van de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

apNia schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:45:
Twee vraagjes:

Ik loop met veel heroes in DotA2 (in tegenstelling tot bij LoL) al snel tegen de lamp met een mana-tekort. Zoals met Crystal Maiden en Lina heb ik wat ervaring, maar ben na een tijdje oom. Hoe lost men dit over het algemeen op? Moet ik zorgzamer omspringen met m'n casts, of mana regen items kopen?

Laatst werd ik keer op keer gefucked door een cloaked bounty hunter. Iedereen in mijn team as a matter of fact. Toen ik vroeg wat het handigst was te doen tegen zijn invis werd me verteld dat ik een fucking noob was. Kortom, ik hoop dat jullie me wel kunnen vertellen wat doorgangs de oplossing is? Ik weet dat sentry wards invis spotten, maar ze zijn duur en niet bepaald mobiel.
1- Inderdaad je spells alleen gebruiken als ze absoluut noodzakelijk zijn, niet continu spammen. Uiteraard is het ook aan te raden om je mana pool te vergroten (zodat je meer ruimte hebt) en mana regen. Denk bijvoorbeeld aan een Force staff, Perseverance (goedkope oplossing) of Linken's Sphere, Scythe of Vyse, Bloodstone etc. Nu is dat wel lastig als je support speelt aangezien je minder farm hebt :P

2- Pick Slardar. Ook met Necro book level 3 kan je invis heroes zien (1 van die 2 mannetjes). Je kan ook denken aan Dust of appearance of een Gem of Truesight op je meest tanky hero. Ik moet zeggen dat invis heroes zoals Riki, Nyx, BH altijd vervelend blijven om tegen te spelen. Je kan ze uiteraard ook stunnen en snel afmaken zodra ze zich laten zien, probeer niet teveel alleen rond te lopen. Ook items zoals Scythe of Orchid kunnen goed helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Voor meeste int heroes geld wel dat je vooral aan het begin wat clarities moet hebben. Basilius is geloof ik goedkoopste regen dus die is altijd goed op mana dependant heroes. Maar is ook belangrijk om zuinig om te gaan met je spells, als er een gang aan zit te komen moet je zorgen dat je als cm of lina tegen full mana aanzit zodat je op dat moment je spells kan spammen. Voor harass zou ik het zo min mogelijk gebruiken, tenzij je net ook ff 2-3 creeps erbij pakt.

Tegen bh moet je zorgen dat je de map in de gaten houdt, als hij in de top lane is kun je rustig van je tower af om te farmen. Als je niet zeker weet waar hij is gewoon bij de tower blijven. Als hij dived dan maar hopen dat er iemand tped, ping die shit :P Blijf dicht bij je allies als er geen towers in de buurt zijn, en dust meenemen. Sentries zijn ook goed maar zou ik gebruiken voor dingen als roshan of als je een tower pushed omdat dan van te voren wel duidelijk is waar het gevecht zich plaatsvind.

edit: spuit 11 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Stacked Basilius ring trouwens met die aura van Crystal maiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Rub3s schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:25:
Stacked Basilius ring trouwens met die aura van Crystal maiden?
Het zijn twee verschillende aura's, ze stacken wel. :D Enige wat niet met het aura stacked is de upgrade, Ring of Aquilla.

[ Voor 12% gewijzigd door Feralio op 24-10-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Met CM heb ik bijna nooit mana problemen. Ik zorg er dan ook wel voor dat ik een goede lane partner heb. Een die ook even alleen in de lane kan blijven als ik ga terug pullen of ga stacken. Daarnaast is een magic wand halen wel fijn met CM. Krijg je aardig wat mana van. Ligt er natuurlijk wel aan welke heroes je tegen je hebt in de lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10 11:26

Multensor

wtf

Gisteren CW tegen Deniax zn clan gedaan :). We misten 2 standaard mensen maar wat werden wij de grond in gestampt zeg ;). Weten we weer waar we staan.... Nog even oefenen dus. Was wel leuke Deniax.. en thanks pandemic voor invallen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 14-10 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Niet (te veel) je level 1-2 spells gaan spammen. Clarities, rings, snelle manaboots etc.

BH gewoon constant weten waar die is, is die ss oppassen en zorgen dat je bij een toren bent, bij iemand in de buurt en dust/wards kopen indien nodig, dat leer je vanzelf. Een hero picken die invis kan 'zien' is handig maar niet perse nodig.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb schijnbaar ook een extra key gekregen om uit te delen, iemand interesse? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 24-10-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik wil hem wel hebben als het mag, vanochtend bezig geweest met bootcamp dus kan het nu spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Jij had er toch al één 8)7 , of was dat niet de volledige versie?

(maakt mij verder niets uit hoor :+ )

Ben benieuwd naar de halloween versie! Lijkt me toch wel lache. Ik ben ook benieuwd wanneer die nieuwe mode in dota 2 gezet wordt (tagteam o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Twylight schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:41:
Ik wil hem wel hebben als het mag, vanochtend bezig geweest met bootcamp dus kan het nu spelen :9
Wat is je naam op steam, dezelfde als je GoT username?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Rub3s schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:12:
Jij had er toch al één 8)7 , of was dat niet de volledige versie?

(maakt mij verder niets uit hoor :+ )

Ben benieuwd naar de halloween versie! Lijkt me toch wel lache. Ik ben ook benieuwd wanneer die nieuwe mode in dota 2 gezet wordt (tagteam o.i.d.)
Is alleen spectator versie blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Eindelijk weer een nieuwe hero in de patch van deze week!

Centaur Warchief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10 11:26

Multensor

wtf

Nice centaur is briljante hero :).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Helaas nog niet de Halloween update, of de nieuwe -TT modus. In ieder geval wel weer blij dat ze bezig zijn met heroes toe te voegen.

Nog even twee punten;

1. Ik heb nog 2 invites liggen, eerste twee die een DM sturen (en nog geen Dota 2 hebben) kunnen deze op komen halen.

2. Iemand nog een team waarin ze nog een speler zoeken? Kan bijna elke rol wel invullen. :D

[ Voor 0% gewijzigd door Feralio op 26-10-2012 15:15 . Reden: Invites zijn weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 11:51
Je hebt best kans dat ze het Halloween spul bewaren voor de main client, zodat het een verrassing blijft (daar hoop ik op tenminste :P).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nog 2 Dota 2's om te giften op Steam als er nog interesse is.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Chester schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:00:
Ik heb nog 2 Dota 2's om te giften op Steam als er nog interesse is.
Ik ook nog een invite liggen:
steamcommunity.com/id/RobXP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 05-10 16:35
Aangezien ik de OP niet vertrouw met de lijst met mensen die een key zoeken, bied ik mijn twee beta keys aan aan de eerste twee die deze post quoten. Voeg daarbij ook even je steamid toe.

TLDR: Twee BETA keys aangeboden!

[ Voor 8% gewijzigd door Jwlb op 25-10-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dat je de OP nietvertouwd? WHat-teh?

Maak je een lijstje zodat random mensen niet alle keys gaan wegsnaaien maar wij tweakers elkaar eerst van een key voorzien. Is het weer niet te vertrouwen...er??? Ga dan gewoon naar neogaf ofzo en post ze daar, weet je zeker dat ze binnen 30seconden weg zijn.

@hieronder: zeg dat dan. :9

[ Voor 82% gewijzigd door Postius op 25-10-2012 14:30 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Postius schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:
De OP is meer dan een jaar oud, inclusief in ieder geval twee mensen op de lijst die al een invite hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Hier ook nog een key, als je wilt DM me maar, maar ik kijk wel ff of je semi actief bent op tweakers :) Ik ga niet iemand een key geven die 2x iets heeft gepost of een dag is aangemeld op tweakers maar dat is logisch lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Postius schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:

Maak je een lijstje zodat random mensen niet alle keys gaan wegsnaaien maar wij tweakers elkaar eerst van een key voorzien. Is het weer niet te vertrouwen...er??? Ga dan gewoon naar neogaf ofzo en post ze daar, weet je zeker dat ze binnen 30seconden weg zijn.

@hieronder: zeg dat dan. :9
Sorry, was inderdaad niet duidelijk uit mijn post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
Ik heb ook nog 2 invites liggen, DM me maar of contact me ff op http://steamcommunity.com/id/Oizopower

[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 25-10-2012 19:07 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel keys zijn er nu beschikbaar? Lijkt erop dat het werkelijk massaal is zo de reacties te zien.. wou ze ook te koop aanbieden ;) maar zoveel?

Als gezocht stuur maar dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Te koop?

:P.

[ Voor 9% gewijzigd door jmxd op 26-10-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Volgens mij hebben alle actieve spelers twee invites gekregen. Betekent dus dat de playerbase theoretisch drie keer zo groot kan worden...Valve heeft blijkbaar de servercapaciteit flink uitgebreid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Zou me niet verbazen dat ze rond kerstmis uit beta gaan.
Is de openingspost met mensen die nog een key nodig hebben, nog up to date? Heb ook nog keys om weg te geven.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41

haha

[ Voor 35% gewijzigd door microoo op 26-10-2012 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

4bit schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:55:
Het zou mij verbazen als ze straks opeens de 15 (o.i.d.) overgebleven heroes klaar hebben :9 . Of ze moeten het voordien uit beta halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
4bit schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:55:
Valve heeft al gezegd dat ze DOTA 2 niet meer als een beta game zien, echter alleen closed access. De enige reden dat ze het closed access houden is vanwege de beperkte servercapaciteit en ze niet onderuit willen gaan als bijvoorbeeld Diablo 2. Dus ze breiden nu langzaam het aantal servers uit en breiden de community uit door het uitgeven van nieuwe keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Jwlb schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:38:
[...]

Valve heeft al gezegd dat ze DOTA 2 niet meer als een beta game zien, echter alleen closed access. De enige reden dat ze het closed access houden is vanwege de beperkte servercapaciteit en ze niet onderuit willen gaan als bijvoorbeeld Diablo 2. Dus ze breiden nu langzaam het aantal servers uit en breiden de community uit door het uitgeven van nieuwe keys.
Precies. Dota 2 is zich langzaam aan het voorbereiden op een hopelijk vlekkeloze release... het is en blijft natuurlijk een remake van een erg geliefde MOD die een érg toegewijde fanbase heeft. Ik hoop dat alles goed verloopt, want ik vind tot nu toe dat alles echt nétjes is afgewerkt. Zelfs kleine dingetjes als dat sommige heroes op elkaar reageren enzo vind ik echt leuk en soort van icing on the cake zeg maar =p

Even tussendoor, heb eindelijk wat tijd gevonden om te investeren in Dota 2. Gewoon ff lekker oefenen tegen de vrij makkelijke medium bots.

Het is toch wel ff schrikken na LoL hoor =D Op de eerste 2 potjes na wel alles gewonnen, maar dat zegt niet zo gek veel haha!

Leuk om te zien dat Dota 2 nu al élke dag most played game is op steam met een voorsprong van 2x op de nummer 2 elke dag.

Had laatst ook gelezen dat de andere grote MOBA\ARTS game op dit moment het meest gespeelde PC spel is... Het genre bloeit wel op zeg! Doet me deugd =p

[ Voor 45% gewijzigd door Brutal1ty op 26-10-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Laatst online: 30-05 19:01
Heb nog 1 key over voor dota 2 de gene die hem wil moet maar even DM sturen of mailtjes naar teunrelou apenstaartje at live . nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Wat is drow ranger ontzettend OP na de laatste patch zeg, als je alleen je aura, ult en stats level zit je moet powertreads op level 7 al op iets van 150 damage..xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 14-10 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Misschien ben ik alleen maar ik vind dat er iets te veel global "zooi" komt.

Denk ook dat Drow's passive en maybe ult en Centaur's ult wel wat getweaked worden. Iets hogere cd bij centaur, 1 sec minder duration of zo. Maybe enkele tienden van str gain eraf. We shall see.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 11:51
The Chosen One schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:21:
Misschien ben ik alleen maar ik vind dat er iets te veel global "zooi" komt.

Denk ook dat Drow's passive en maybe ult en Centaur's ult wel wat getweaked worden. Iets hogere cd bij centaur, 1 sec minder duration of zo. Maybe enkele tienden van str gain eraf. We shall see.
Van Maelk's stream: http://i.imgur.com/vY2Qm.jpg (http://www.reddit.com/r/D...ream_leaks_centaure_nerf/)

Centaur Warrunner:
-Stampede cooldown increased from 65 to 100/80/60
-Stampede duration rescaled from 3/4/5 to 4
-Stampede damage slightly reworked from 100/150/200 + 2x str to 1/2/3x str (no base damage)
-Stampede manacost increased from 50 to 80
-Global Stampede sound missing (will be added)

Of dit echt is? Waarschijnlijk wel, want IceFrog heeft met veel pro's en andere community figuren contact.

[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 27-10-2012 19:45 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 07:47
Alsnog te overpowered denk ik, net eerste spel met centaur liep ik vrolijk met ulti op 4 hero's af, slacht ze een voor 1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
En officieel nu. :)

http://www.joindota.com/e...-gets-rebalanced-in-6-76c

* Stampede cooldown increased from 65 to 120/90/60
* Stampede duration rescaled from 3/4/5 to 3.75
* Stampede damage slightly reworked from 100/150/200 + 2x str to 0 + 1/2/3x str (no base damage)
* Stampede mancost increased from 50 to 80
* Stampede AoE reduced from 120 to 105
* Drow's base armor decreased by 2
* Marksmanship focus AoE increased from 375 to 400
* Last Word manacost from 100 to 115
* Living Armor cooldown and duration decreased from from 20 to 15
* Living Armor manacost decreased 30/35/40/45 to 25

* Fixed an exploit with Enfeeble allowing it to be perma stuck on the enemy in some situations
* Fixed some lag when Centaur initially casts Stampede
* Centaur restricted from Captain's Mode
* Fixed a couple of bugs with -TagTeam mode
* Fixed Force Staff shop hotkey
* Fixed various tooltips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

En terrecht, de Drow mogen ze van mij ook nog wat nerfen, die dmg output is echt niet grappig, vooral midgame kan ze bij een teamfight vanaf een afstandje alles kapot schieten als je niet heel goed oplet.
Ik denk zelf dat ze de oude ulti beter zo hadden kunnen laten, ze was een prima gebalanceerde hero, nu is ze gewoon rigged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb een code van een vriend gekregen om dota 2 te spelen maar als ik deze via steam opstart krijg ik no video signal.

Ik heb een
Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
3.3 GB RAM (eigenlijk 4 gb)
Microsoft Windows 8 (build 9200), 32-bit
AMD Radeon HD 7900 Series

Zou het aan Windows 8 kunnen liggen? Via google kom ik erachter dat het aan mijn video kaart kan liggen maar alle andere zware spellen doen het wel. Bedankt

Deze Windows is vrijdag geinstalleerd met de officiele release van W8 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rockvee2 op 28-10-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Rockvee2 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:42:
Ik heb een code van een vriend gekregen om dota 2 te spelen maar als ik deze via steam opstart krijg ik no video signal.

Ik heb een
Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
3.3 GB RAM (eigenlijk 4 gb)
Microsoft Windows 8 (build 9200), 32-bit
AMD Radeon HD 7900 Series

Zou het aan Windows 8 kunnen liggen? Via google kom ik erachter dat het aan mijn video kaart kan liggen maar alle andere zware spellen doen het wel. Bedankt

Deze Windows is vrijdag geinstalleerd met de officiele release van W8 :)
Zelf heb ik nog geen W8 geïnstalleerd, omdat ik bang ben dat van alles en nog wat niet gaat werken.

iig, een vriend van mij heeft dat wel gedaan en kreeg problemen met Dota 2. De dag ervoor deed Dota 2 het bij hem nog wel goed op W8, maar vandaag niet. Uiteindelijk zei ik dat hij moest proberen het spel te laten runnen als een windows 7 programma. Dat werkte! Hij had alleen wel een ander probleem. Dota.exe stopte elke keer met werken als hij Dota2 probeerde op te starten. Als je hetzelfde wil proberen, ga dan ff in de steam map en ga naar de dota.exe. Daar ff de compatibiliteitsmodus aanpassen. Dit werkt bijvoorbeeld ook met GTA San Andreas. Werkt niet op W7, maar als je het aanpast naar XP wel :p

Het lijkt me wel raar als het aan de videokaart ligt. Dota 2 is namelijk een spel dat absoluut niet zwaar is voor je pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb toevallig gisteren op men laptop Windows 8 geinstalleerd + Dota 2 en dat werkte. Wel traag, maar dat is niet vreemd voor die laptop (intel igp).

Eerste keer trouwens wel een crash van dota, maar daarna geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 11-10 20:41
Ik heb nog twee keys in de aanbieding. Als iemand er een wilt, moet je me even een DM sturen met je steam account! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hoe zit dat met die keys? Ik kreeg ook een mail dat ik invites mag weggeven, maar (volgens mij) staat nergens hoeveel ik er heb. Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
apNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:12:
Hoe zit dat met die keys? Ik kreeg ook een mail dat ik invites mag weggeven, maar (volgens mij) staat nergens hoeveel ik er heb. Weet iemand hoe dat zit?
Deze zijn onder steam te benaderen onder Games > manage gifts and guest passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja maar de vraag is hoeveel invites ik dus heb. Waar kan ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

apNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:36:
Ja maar de vraag is hoeveel invites ik dus heb. Waar kan ik dat zien?
Ga naar je Steam profiel > Inventory en check je Steam items. Als je er 1 hebt zie je 1x een Dota game staan, als je er 2 hebt 2x :P

[ Voor 12% gewijzigd door M4DMan op 29-10-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

You sure? Ik heb namelijk iemand geinvite, daarvoor stond er maar 1 en daarna ook 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dan is die key nog niet gebruikt door die persoon. Je kan die invites namelijk ook weer intrekken als die mensen erg lang wachten met activeren van die key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

apNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:52:
You sure? Ik heb namelijk iemand geinvite, daarvoor stond er maar 1 en daarna ook 1.
Nou, schijnbaar hebben sommige mensen 2 invites gekregen, dus het kan zijn dat je na het versturen van de eerste invite er nog 1 bij hebt gekregen ;) Ik heb 2 dagen na het ontvangen van de 1e namelijk ook een 2e gekregen. Als deze in je Inventory > Steam tab staat heb je er nog 1, die je dus ook kan weggeven :)
Rub3s schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:57:
Dan is die key nog niet gebruikt door die persoon. Je kan die invites namelijk ook weer intrekken als die mensen erg lang wachten met activeren van die key.
Volgens mij verdwijnt het item uit je Inventory > Steam tab als je deze naar iemand hebt verstuurd. Je kan dan wel via Manage gifts de status hiervan checken.. Of ik vergis me nu compleet?

[ Voor 31% gewijzigd door M4DMan op 29-10-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Rub3s schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:57:
Nee, heb samen met 'm gespeeld, lijkt me stug.
M4DMan schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Nou, schijnbaar hebben sommige mensen 2 invites gekregen, dus het kan zijn dat je na het versturen van de eerste invite er nog 1 bij hebt gekregen ;) Ik heb 2 dagen na het ontvangen van de 1e namelijk ook een 2e gekregen. Als deze in je Inventory > Steam tab staat heb je er nog 1, die je dus ook kan weggeven :)
OK dat maakt op zich wel sense. Dammit, nog 1 invite! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
jep hier ook 1 uitgedeeld en heb er weer 1 :).
weer kans op minder russen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zitten die nog veel op EU west?

(zelf zelden tegengekomen)

[ Voor 32% gewijzigd door apNia op 29-10-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

apNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:44:
Zitten die nog veel op EU west?

(zelf zelden tegengekomen)
Jup, teveel.. Ik speel alleen nog maar op US East, het Braziliaan gehalte is daar iig minder dan het Rus gehalte op Europe :P Het maakt me verder niks uit waar ze vandaan komen, maar het feit dat ze weigeren engels te spreken en in teamverband te spelen maakt het behoorlijk irritant altijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Het bewijs dat de nerf van Centaur niet zoveel uitmaakt: https://dotabuff.com/heroes/winning?date=patch_6.76c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Hmm dat maakt toch echt duidelijk dat drow en centaur nog meer generft moeten worden. Alle potjes die ik gister heb gespeeld zijn door een drow gewonnen, ze is gewoon zwaar OP op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 07:47
Ik denk dat je het over een langere periode moet kijken, men moet er wat meer aan gewend raken. Morphlin staat helemaal onderaan qua winrate en ik noem hem nou niet bepaald underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Er zullen vast wel counters zijn voor die heroes, het duurt alleen even. Drow heeft ook geen natuurlijke escape-skill, dus drow ganken is altijd mogelijk.

Benieuwd hoe sterk naix is tegen centaur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Gister even een potje met drow gespeeld en dan enkel stats + aura geleveld en gelijk na power threads een crystalys gekocht, gewoon te grappig . Doordat je stats leveld heb je ook gelijk erg veel hp en ik kon gewoon in de lane tegen sandking en riki blijven staan. 4 hits en sandking ging al dood.... .

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Rub3s schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:32:
Er zullen vast wel counters zijn voor die heroes, het duurt alleen even. Drow heeft ook geen natuurlijke escape-skill, dus drow ganken is altijd mogelijk.

Benieuwd hoe sterk naix is tegen centaur....
Ik heb zelf kunnen ervaren dat Centaur geen kans maakt tegen Naix 1 op 1... De attackspeed en lifesteal is gewoon teveel.. Al helemaal gecombineerd met skullbasher, dodelijk :+ En ja, Drow.. Ik denk persoonlijk dat Drow meer OP is nu dan Centaur, wat een vreselijke damage en slow atm :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Centaur is een initiator en geen carry... Die ult slaat gewoon nergens op. Met AP is het nu gewoon lame; wie Centaur snel kiest, wint het potje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Eigenlijk is het gek, want voor die rework was het ook een leuke en balanced hero... Was eigenlijk niet echt een reden voor een rework. Ultimate was passive en gaf een hoop STR, maar Centaur had lagere str gain (voor degene die het niet wisten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Dat is nu net het probleem, met de hogere str gain, is de hp op lvl 25 op 200 na, gelijk aan voor de rework mét de ult. Dus eigenlijk heeft centaur gewoon een extra skill gekregen, zonder dat dit str kost, je krijgt het alleen wat geleidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die nog geen key hebben.

http://computergames.ro/giveaway/dota-2/

Hier delen ze 5000 keys, heb er zelf ook nog een gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb ook nog een extra key gekregen, wie wil hem hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik ga een potje diretide in, ben benieuwd of het leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Diretide, wat een chaos! Maar het is wel ontzettend leuk om te doen, je merkt alleen dat sommige hero's er wel beter bij zijn (Cent/Furion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen mogelijkheid nu Dota te starten (zit op m'n werk). Wat is Diretide precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Het is de nieuwe Halloween Modus, Het is de bedoeling om zoveel mogelijk snoep te verzamelen in een centraal punt (Ancient camps). Na 10 minuten komt Roshan verkleed in een Halloween outfit om snoep schooien, geef je hem een snoepje dan gaat ie weer naar iemand anders. Vervolgens wordt er naar nog een keer 10 minuten gekeken wie het meeste snoep heeft, dit team krijgt dan een item. Hierna begint het gevecht tegen een Super versie van Roshan. Nadat deze down is krijgt iedereen een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Heb het nu paar keer gedaan het is best wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Feralio schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:34:
Het is de nieuwe Halloween Modus, Het is de bedoeling om zoveel mogelijk snoep te verzamelen in een centraal punt (Ancient camps). Na 10 minuten komt Roshan verkleed in een Halloween outfit om snoep schooien, geef je hem een snoepje dan gaat ie weer naar iemand anders. Vervolgens wordt er naar nog een keer 10 minuten gekeken wie het meeste snoep heeft, dit team krijgt dan een item. Hierna begint het gevecht tegen een Super versie van Roshan. Nadat deze down is krijgt iedereen een item.
OK vanavond maar eens proberen! Dank je voor de uitleg! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die item die je krijgt is dat een kledingstuk, of eeen ingame item zoals battlefury etc?
Wel eens benieuwd naar die essences etc..
Die nieuwe courier ziet er ook wel geinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Het zijn gewoon cosmetic items.

Viel me net nog een detail op; kijk eens goed naar Rosh wanneer hij doodgaat :D

[ Voor 57% gewijzigd door Feralio op 31-10-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Zo, heel de avond bezig geweest. Eerste potje meteen een courier gewonnen en daarna nog een hele bak met items..

Heb ook heel mn ei vol, 3x Quas, 3x Exort en 3x Wex (en een unusual essence!):P Schijnt dat na het event er een Greevil courier uit komt, ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/5f0z9k.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door M4DMan op 02-11-2012 01:52 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghizmo
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik vroeg mij af hoe dat nou zit met die invite van DOTA2.
Wat wordt er met die invite gedaan?

Ik heb namelijk de spectator versie. Daar kan niet mee gespeeld worden. Maar toen ik probeerde de early game access te kopen via Steam ging dat niet, want die had ik al. Dus ik weet ook niet precies waar ik moet zijn om DOTA2 te gaan spelen, want kopen lukt blijkbaar niet. :(

De haloween versie is zekers best lollig, geeft lekkere dynamiek aan het spelen. :)

PS: Ik heb al een invite gekregen en via Steam geactiveerd. Dus bovenstaande is allemaal al duidelijk. :P :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ghizmo op 02-11-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog mensen die vanavond Diretide willen spelen(farmen)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:32:
Nog mensen die vanavond Diretide willen spelen(farmen)? :)
Ja, zoals gewoonlijk ben ik vanavond ook weer online. Tegenwoordig bijna elke avond wel een paar potjes, dus voeg me maar toe als je wilt. Steamid = forumnaam. Zit tevens in de GOT Dota2 groep, dus daar kan je me ook vinden.

Ondertussen bijna battle level 9. Mijn winrate ging afgelopen week behoorlijk omlaag (veel potjes met Russen en dus slechte communicatie). Tijd om een vast groepje van 5 te vinden met Teamspeak/Skype, want ik heb ondertussen redelijk door dat het vooral samenspel is waar het steeds fout op loopt. Als ik samen met mijn maat speel, houden we altijd onze lane op.... tot we op level 8 ineens worden genakt door een level 14 die op een bottom lane ondertussen gefeed is door twee complete tards. Tsja, je hebt het door, maar wat doe je eraan.... 8)7

Overigens speel ik nog niet zo lang en ik heb zeker imperfecties..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik zou ook wel wat meer potjes willen doen met GoTters :) Ook ik ben vanavond denk ik wel online en ik zit in de GoT Dota2 groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Meld aan! Ben vanavond ook wel te vinden in het Got kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik ben wel aardig goed met invoker vind ik:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/15s8ls3.png

matchid: 58435853

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Niets om van je prestatie af te doen, 14/0 blijft netjes.Speelde je niet tegen de beste tegenstanders. Venomancer heeft twee paar boots en die heeft zelfs het hoogste aantal farm, boots of travel op Chen etc. Blijf vooral dooroefenen met Invoker, erg leuk als je hem goed kan.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Forn schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:25:
Niets om van je prestatie af te doen, 14/0 blijft netjes.Speelde je niet tegen de beste tegenstanders. Venomancer heeft twee paar boots en die heeft zelfs het hoogste aantal farm, boots of travel op Chen etc. Blijf vooral dooroefenen met Invoker, erg leuk als je hem goed kan.
het waren inderdaad niet de beste tegenstanders ooit maarja, pubstompen blijft leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel matches gespeeld, veel items gekregen waarvan veel niet echt wat ik zocht maar toch een leuk omniknight setje bij elkaar gewonnen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EMj0D.png

Wil toch wel een keer een shadow essence of mythical courier drop :')
Pagina: 1 ... 21 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers