- Zooi - www.stefanjacobs.nl
RaarRub3s schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:08:
[...]
Of hij er ook voor de MAC is weet ik niet, maar gratis was het iig niet, dus je houd je voor de gek![]()
Invites zijn wel gratis, maar als je direct de beta wilt spelen, dan kost het geld.
Ik heb er 100% zeker nooit voor betaald.
Ben je wellicht niet in de war met de client waarmee je alleen replays en live games kan bekijken? Die is inderdaad gratis. Om het spel te spelen echter zul je uitgenodigd moeten worden of een key moeten kopen.Twylight schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
Raardacht me echt te herinneren dat hij een tijd geleden op steam gewoon "Free" was. Als ik nu naar de Dota 2 pagina ga in de client staat er ook "You already own Dota 2" maar als ik op "Play Now" klik zegt hij uiteraard "Dota 2 is not available on your current platform".
Ik heb er 100% zeker nooit voor betaald.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Stuur mij even een dm dan word het geregeld.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Daar staat hij niet in. Maar heb het dus ook nog nooit gespeeld/geïnstalleerd gehad. Een game die er ook niet in staat trouwens is Team Fortress 2 terwijl ik daar wel best veel speeluren in heb zitten (maar nooit wat uit de store heb gekocht). Ik heb die op dit moment niet geïnstalleerd.Phyt_ schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:17:
@twylight kijk eens bij je Library wat daar staat?
't zal wel, hij wordt uiteindelijk toch F2P en de Mac client zal tijdens de officiële release wel uitkomen.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Ik loop met veel heroes in DotA2 (in tegenstelling tot bij LoL) al snel tegen de lamp met een mana-tekort. Zoals met Crystal Maiden en Lina heb ik wat ervaring, maar ben na een tijdje oom. Hoe lost men dit over het algemeen op? Moet ik zorgzamer omspringen met m'n casts, of mana regen items kopen?
Laatst werd ik keer op keer gefucked door een cloaked bounty hunter. Iedereen in mijn team as a matter of fact. Toen ik vroeg wat het handigst was te doen tegen zijn invis werd me verteld dat ik een fucking noob was. Kortom, ik hoop dat jullie me wel kunnen vertellen wat doorgangs de oplossing is? Ik weet dat sentry wards invis spotten, maar ze zijn duur en niet bepaald mobiel.
Slardar pakken, omdat het kan
Overigens krijgt Crystal maiden straks nog meer mana regen met 6.76, dus echt een probleem is het straks niet meer denk ik. Zelf gebruik ik vaak de skillbuild: q-w-e-q-e-q-e-q-e (de rest boeit niet), op die hero. Die eerst skill is echt geweldig, terwijl ik die 'stun' op lvl 1 laat.
Wanneer ik aan het supporten ben en er is een bounty / weaver / clinkz in het spel is het eigenlijk gewoon standaard om een setje wards mee te nemen. Dit stopt namelijk ook gelijk het farmen van de tegenpartij.
1- Inderdaad je spells alleen gebruiken als ze absoluut noodzakelijk zijn, niet continu spammen. Uiteraard is het ook aan te raden om je mana pool te vergroten (zodat je meer ruimte hebt) en mana regen. Denk bijvoorbeeld aan een Force staff, Perseverance (goedkope oplossing) of Linken's Sphere, Scythe of Vyse, Bloodstone etc. Nu is dat wel lastig als je support speelt aangezien je minder farm hebtapNia schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:45:
Twee vraagjes:
Ik loop met veel heroes in DotA2 (in tegenstelling tot bij LoL) al snel tegen de lamp met een mana-tekort. Zoals met Crystal Maiden en Lina heb ik wat ervaring, maar ben na een tijdje oom. Hoe lost men dit over het algemeen op? Moet ik zorgzamer omspringen met m'n casts, of mana regen items kopen?
Laatst werd ik keer op keer gefucked door een cloaked bounty hunter. Iedereen in mijn team as a matter of fact. Toen ik vroeg wat het handigst was te doen tegen zijn invis werd me verteld dat ik een fucking noob was. Kortom, ik hoop dat jullie me wel kunnen vertellen wat doorgangs de oplossing is? Ik weet dat sentry wards invis spotten, maar ze zijn duur en niet bepaald mobiel.
2- Pick Slardar. Ook met Necro book level 3 kan je invis heroes zien (1 van die 2 mannetjes). Je kan ook denken aan Dust of appearance of een Gem of Truesight op je meest tanky hero. Ik moet zeggen dat invis heroes zoals Riki, Nyx, BH altijd vervelend blijven om tegen te spelen. Je kan ze uiteraard ook stunnen en snel afmaken zodra ze zich laten zien, probeer niet teveel alleen rond te lopen. Ook items zoals Scythe of Orchid kunnen goed helpen
Tegen bh moet je zorgen dat je de map in de gaten houdt, als hij in de top lane is kun je rustig van je tower af om te farmen. Als je niet zeker weet waar hij is gewoon bij de tower blijven. Als hij dived dan maar hopen dat er iemand tped, ping die shit
edit: spuit 11
Het zijn twee verschillende aura's, ze stacken wel.Rub3s schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:25:
Stacked Basilius ring trouwens met die aura van Crystal maiden?
[ Voor 12% gewijzigd door Feralio op 24-10-2012 11:29 ]
erhmm.
BH gewoon constant weten waar die is, is die ss oppassen en zorgen dat je bij een toren bent, bij iemand in de buurt en dust/wards kopen indien nodig, dat leer je vanzelf. Een hero picken die invis kan 'zien' is handig maar niet perse nodig.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 24-10-2012 18:38 ]

(maakt mij verder niets uit hoor
Ben benieuwd naar de halloween versie! Lijkt me toch wel lache. Ik ben ook benieuwd wanneer die nieuwe mode in dota 2 gezet wordt (tagteam o.i.d.)
Wat is je naam op steam, dezelfde als je GoT username?Twylight schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:41:
Ik wil hem wel hebben als het mag, vanochtend bezig geweest met bootcamp dus kan het nu spelen
Is alleen spectator versie blijkbaarRub3s schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:12:
Jij had er toch al één, of was dat niet de volledige versie?
(maakt mij verder niets uit hoor)
Ben benieuwd naar de halloween versie! Lijkt me toch wel lache. Ik ben ook benieuwd wanneer die nieuwe mode in dota 2 gezet wordt (tagteam o.i.d.)
erhmm.
Nog even twee punten;
1. Ik heb nog 2 invites liggen, eerste twee die een DM sturen (en nog geen Dota 2 hebben) kunnen deze op komen halen.
2. Iemand nog een team waarin ze nog een speler zoeken? Kan bijna elke rol wel invullen.
[ Voor 0% gewijzigd door Feralio op 26-10-2012 15:15 . Reden: Invites zijn weg ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik ook nog een invite liggen:Chester schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:00:
Ik heb nog 2 Dota 2's om te giften op Steam als er nog interesse is.
steamcommunity.com/id/RobXP/
TLDR: Twee BETA keys aangeboden!
[ Voor 8% gewijzigd door Jwlb op 25-10-2012 14:16 ]
Maak je een lijstje zodat random mensen niet alle keys gaan wegsnaaien maar wij tweakers elkaar eerst van een key voorzien. Is het weer niet te vertrouwen...er??? Ga dan gewoon naar neogaf ofzo en post ze daar, weet je zeker dat ze binnen 30seconden weg zijn.
@hieronder: zeg dat dan.
[ Voor 82% gewijzigd door Postius op 25-10-2012 14:30 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De OP is meer dan een jaar oud, inclusief in ieder geval twee mensen op de lijst die al een invite hebben.Postius schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:
Dat je de OP nietvertouwd? WHat-teh?
Sorry, was inderdaad niet duidelijk uit mijn postPostius schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:
Dat je de OP nietvertouwd? WHat-teh?
Maak je een lijstje zodat random mensen niet alle keys gaan wegsnaaien maar wij tweakers elkaar eerst van een key voorzien. Is het weer niet te vertrouwen...er??? Ga dan gewoon naar neogaf ofzo en post ze daar, weet je zeker dat ze binnen 30seconden weg zijn.
@hieronder: zeg dat dan.
[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 25-10-2012 19:07 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Als gezocht stuur maar dm.
Is de openingspost met mensen die nog een key nodig hebben, nog up to date? Heb ook nog keys om weg te geven.
I'll do what I can, but expect very little.
Het zou mij verbazen als ze straks opeens de 15 (o.i.d.) overgebleven heroes klaar hebben4bit schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:55:
Zou me niet verbazen dat ze rond kerstmis uit beta gaan.
Valve heeft al gezegd dat ze DOTA 2 niet meer als een beta game zien, echter alleen closed access. De enige reden dat ze het closed access houden is vanwege de beperkte servercapaciteit en ze niet onderuit willen gaan als bijvoorbeeld Diablo 2. Dus ze breiden nu langzaam het aantal servers uit en breiden de community uit door het uitgeven van nieuwe keys.4bit schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:55:
Zou me niet verbazen dat ze rond kerstmis uit beta gaan.
Precies. Dota 2 is zich langzaam aan het voorbereiden op een hopelijk vlekkeloze release... het is en blijft natuurlijk een remake van een erg geliefde MOD die een érg toegewijde fanbase heeft. Ik hoop dat alles goed verloopt, want ik vind tot nu toe dat alles echt nétjes is afgewerkt. Zelfs kleine dingetjes als dat sommige heroes op elkaar reageren enzo vind ik echt leuk en soort van icing on the cake zeg maar =pJwlb schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:38:
[...]
Valve heeft al gezegd dat ze DOTA 2 niet meer als een beta game zien, echter alleen closed access. De enige reden dat ze het closed access houden is vanwege de beperkte servercapaciteit en ze niet onderuit willen gaan als bijvoorbeeld Diablo 2. Dus ze breiden nu langzaam het aantal servers uit en breiden de community uit door het uitgeven van nieuwe keys.
Even tussendoor, heb eindelijk wat tijd gevonden om te investeren in Dota 2. Gewoon ff lekker oefenen tegen de vrij makkelijke medium bots.
Het is toch wel ff schrikken na LoL hoor =D Op de eerste 2 potjes na wel alles gewonnen, maar dat zegt niet zo gek veel haha!
Leuk om te zien dat Dota 2 nu al élke dag most played game is op steam met een voorsprong van 2x op de nummer 2 elke dag.
Had laatst ook gelezen dat de andere grote MOBA\ARTS game op dit moment het meest gespeelde PC spel is... Het genre bloeit wel op zeg! Doet me deugd =p
[ Voor 45% gewijzigd door Brutal1ty op 26-10-2012 21:29 ]
Denk ook dat Drow's passive en maybe ult en Centaur's ult wel wat getweaked worden. Iets hogere cd bij centaur, 1 sec minder duration of zo. Maybe enkele tienden van str gain eraf. We shall see.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Van Maelk's stream: http://i.imgur.com/vY2Qm.jpg (http://www.reddit.com/r/D...ream_leaks_centaure_nerf/)The Chosen One schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:21:
Misschien ben ik alleen maar ik vind dat er iets te veel global "zooi" komt.
Denk ook dat Drow's passive en maybe ult en Centaur's ult wel wat getweaked worden. Iets hogere cd bij centaur, 1 sec minder duration of zo. Maybe enkele tienden van str gain eraf. We shall see.
Centaur Warrunner:
-Stampede cooldown increased from 65 to 100/80/60
-Stampede duration rescaled from 3/4/5 to 4
-Stampede damage slightly reworked from 100/150/200 + 2x str to 1/2/3x str (no base damage)
-Stampede manacost increased from 50 to 80
-Global Stampede sound missing (will be added)
Of dit echt is? Waarschijnlijk wel, want IceFrog heeft met veel pro's en andere community figuren contact.
[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 27-10-2012 19:45 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
http://www.joindota.com/e...-gets-rebalanced-in-6-76c
* Stampede cooldown increased from 65 to 120/90/60
* Stampede duration rescaled from 3/4/5 to 3.75
* Stampede damage slightly reworked from 100/150/200 + 2x str to 0 + 1/2/3x str (no base damage)
* Stampede mancost increased from 50 to 80
* Stampede AoE reduced from 120 to 105
* Drow's base armor decreased by 2
* Marksmanship focus AoE increased from 375 to 400
* Last Word manacost from 100 to 115
* Living Armor cooldown and duration decreased from from 20 to 15
* Living Armor manacost decreased 30/35/40/45 to 25
* Fixed an exploit with Enfeeble allowing it to be perma stuck on the enemy in some situations
* Fixed some lag when Centaur initially casts Stampede
* Centaur restricted from Captain's Mode
* Fixed a couple of bugs with -TagTeam mode
* Fixed Force Staff shop hotkey
* Fixed various tooltips
Ik denk zelf dat ze de oude ulti beter zo hadden kunnen laten, ze was een prima gebalanceerde hero, nu is ze gewoon rigged
Ik heb een
Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
3.3 GB RAM (eigenlijk 4 gb)
Microsoft Windows 8 (build 9200), 32-bit
AMD Radeon HD 7900 Series
Zou het aan Windows 8 kunnen liggen? Via google kom ik erachter dat het aan mijn video kaart kan liggen maar alle andere zware spellen doen het wel. Bedankt
Deze Windows is vrijdag geinstalleerd met de officiele release van W8
[ Voor 8% gewijzigd door Rockvee2 op 28-10-2012 17:43 ]
Zelf heb ik nog geen W8 geïnstalleerd, omdat ik bang ben dat van alles en nog wat niet gaat werken.Rockvee2 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:42:
Ik heb een code van een vriend gekregen om dota 2 te spelen maar als ik deze via steam opstart krijg ik no video signal.
Ik heb een
Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
3.3 GB RAM (eigenlijk 4 gb)
Microsoft Windows 8 (build 9200), 32-bit
AMD Radeon HD 7900 Series
Zou het aan Windows 8 kunnen liggen? Via google kom ik erachter dat het aan mijn video kaart kan liggen maar alle andere zware spellen doen het wel. Bedankt
Deze Windows is vrijdag geinstalleerd met de officiele release van W8
iig, een vriend van mij heeft dat wel gedaan en kreeg problemen met Dota 2. De dag ervoor deed Dota 2 het bij hem nog wel goed op W8, maar vandaag niet. Uiteindelijk zei ik dat hij moest proberen het spel te laten runnen als een windows 7 programma. Dat werkte! Hij had alleen wel een ander probleem. Dota.exe stopte elke keer met werken als hij Dota2 probeerde op te starten. Als je hetzelfde wil proberen, ga dan ff in de steam map en ga naar de dota.exe. Daar ff de compatibiliteitsmodus aanpassen. Dit werkt bijvoorbeeld ook met GTA San Andreas. Werkt niet op W7, maar als je het aanpast naar XP wel
Het lijkt me wel raar als het aan de videokaart ligt. Dota 2 is namelijk een spel dat absoluut niet zwaar is voor je pc...
Eerste keer trouwens wel een crash van dota, maar daarna geen last meer van gehad.
Deze zijn onder steam te benaderen onder Games > manage gifts and guest passes.apNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:12:
Hoe zit dat met die keys? Ik kreeg ook een mail dat ik invites mag weggeven, maar (volgens mij) staat nergens hoeveel ik er heb. Weet iemand hoe dat zit?
Ga naar je Steam profiel > Inventory en check je Steam items. Als je er 1 hebt zie je 1x een Dota game staan, als je er 2 hebt 2xapNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:36:
Ja maar de vraag is hoeveel invites ik dus heb. Waar kan ik dat zien?
[ Voor 12% gewijzigd door M4DMan op 29-10-2012 14:38 ]
Nou, schijnbaar hebben sommige mensen 2 invites gekregen, dus het kan zijn dat je na het versturen van de eerste invite er nog 1 bij hebt gekregenapNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:52:
You sure? Ik heb namelijk iemand geinvite, daarvoor stond er maar 1 en daarna ook 1.
Volgens mij verdwijnt het item uit je Inventory > Steam tab als je deze naar iemand hebt verstuurd. Je kan dan wel via Manage gifts de status hiervan checken.. Of ik vergis me nu compleet?Rub3s schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:57:
Dan is die key nog niet gebruikt door die persoon. Je kan die invites namelijk ook weer intrekken als die mensen erg lang wachten met activeren van die key.
[ Voor 31% gewijzigd door M4DMan op 29-10-2012 15:08 ]
Nee, heb samen met 'm gespeeld, lijkt me stug.Rub3s schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:57:
Dan is die key nog niet gebruikt door die persoon. Je kan die invites namelijk ook weer intrekken als die mensen erg lang wachten met activeren van die key.
OK dat maakt op zich wel sense. Dammit, nog 1 invite!M4DMan schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:59:
[...]
Nou, schijnbaar hebben sommige mensen 2 invites gekregen, dus het kan zijn dat je na het versturen van de eerste invite er nog 1 bij hebt gekregenIk heb 2 dagen na het ontvangen van de 1e namelijk ook een 2e gekregen. Als deze in je Inventory > Steam tab staat heb je er nog 1, die je dus ook kan weggeven
weer kans op minder russen
(zelf zelden tegengekomen)
[ Voor 32% gewijzigd door apNia op 29-10-2012 17:44 ]
Jup, teveel.. Ik speel alleen nog maar op US East, het Braziliaan gehalte is daar iig minder dan het Rus gehalte op EuropeapNia schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:44:
Zitten die nog veel op EU west?
(zelf zelden tegengekomen)
Benieuwd hoe sterk naix is tegen centaur....
Ik heb zelf kunnen ervaren dat Centaur geen kans maakt tegen Naix 1 op 1... De attackspeed en lifesteal is gewoon teveel.. Al helemaal gecombineerd met skullbasher, dodelijkRub3s schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:32:
Er zullen vast wel counters zijn voor die heroes, het duurt alleen even. Drow heeft ook geen natuurlijke escape-skill, dus drow ganken is altijd mogelijk.
Benieuwd hoe sterk naix is tegen centaur....

http://computergames.ro/giveaway/dota-2/
Hier delen ze 5000 keys, heb er zelf ook nog een gegrepen.
OK vanavond maar eens proberen! Dank je voor de uitleg!Feralio schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:34:
Het is de nieuwe Halloween Modus, Het is de bedoeling om zoveel mogelijk snoep te verzamelen in een centraal punt (Ancient camps). Na 10 minuten komt Roshan verkleed in een Halloween outfit om snoep schooien, geef je hem een snoepje dan gaat ie weer naar iemand anders. Vervolgens wordt er naar nog een keer 10 minuten gekeken wie het meeste snoep heeft, dit team krijgt dan een item. Hierna begint het gevecht tegen een Super versie van Roshan. Nadat deze down is krijgt iedereen een item.
Wel eens benieuwd naar die essences etc..
Die nieuwe courier ziet er ook wel geinig uit.
Viel me net nog een detail op; kijk eens goed naar Rosh wanneer hij doodgaat
[ Voor 57% gewijzigd door Feralio op 31-10-2012 13:45 ]
Heb ook heel mn ei vol, 3x Quas, 3x Exort en 3x Wex (en een unusual essence!):P Schijnt dat na het event er een Greevil courier uit komt, ben benieuwd!

[ Voor 32% gewijzigd door M4DMan op 02-11-2012 01:52 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Wat wordt er met die invite gedaan?
Ik heb namelijk de spectator versie. Daar kan niet mee gespeeld worden. Maar toen ik probeerde de early game access te kopen via Steam ging dat niet, want die had ik al. Dus ik weet ook niet precies waar ik moet zijn om DOTA2 te gaan spelen, want kopen lukt blijkbaar niet.
De haloween versie is zekers best lollig, geeft lekkere dynamiek aan het spelen.
PS: Ik heb al een invite gekregen en via Steam geactiveerd. Dus bovenstaande is allemaal al duidelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Ghizmo op 02-11-2012 15:50 ]
Ja, zoals gewoonlijk ben ik vanavond ook weer online. Tegenwoordig bijna elke avond wel een paar potjes, dus voeg me maar toe als je wilt. Steamid = forumnaam. Zit tevens in de GOT Dota2 groep, dus daar kan je me ook vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:32:
Nog mensen die vanavond Diretide willen spelen(farmen)?
Ondertussen bijna battle level 9. Mijn winrate ging afgelopen week behoorlijk omlaag (veel potjes met Russen en dus slechte communicatie). Tijd om een vast groepje van 5 te vinden met Teamspeak/Skype, want ik heb ondertussen redelijk door dat het vooral samenspel is waar het steeds fout op loopt. Als ik samen met mijn maat speel, houden we altijd onze lane op.... tot we op level 8 ineens worden genakt door een level 14 die op een bottom lane ondertussen gefeed is door twee complete tards. Tsja, je hebt het door, maar wat doe je eraan....

Overigens speel ik nog niet zo lang en ik heb zeker imperfecties.....

matchid: 58435853
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
het waren inderdaad niet de beste tegenstanders ooit maarja, pubstompen blijft leukForn schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:25:
Niets om van je prestatie af te doen, 14/0 blijft netjes.Speelde je niet tegen de beste tegenstanders. Venomancer heeft twee paar boots en die heeft zelfs het hoogste aantal farm, boots of travel op Chen etc. Blijf vooral dooroefenen met Invoker, erg leuk als je hem goed kan.
Verwijderd

Wil toch wel een keer een shadow essence of mythical courier drop
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers