Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Net ook een heerlijk potje gedaan, 65 minuten lang en tot aan de 55 minuten kon het echt elke kant nog op gaan, uiteindelijk net gewonnen :)

Wat is Spirit Breaker toch een heerlijke hero early/mid game zeg, vanaf level 6 kan je zo eenvoudig ganken, zelfs solo. Gewoon een enemy spotten die rond of onder de 50% Hp zit, charge > bash > ult > dood :D
Lategame kan ie helaas niet zo heel goed meekomen, maar het is niet zeldzaam dat ik 15/1/15 oid sta na 25 minuten :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

Tharulerz schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:45:
Ik kijk het even na!

Overigens hebben we op verschillende paginas de date filter uitgebreid met patch periodes, dus je kan kijken hoeveel invloed de patch had op de winrates van heroes.
Is die Dotabuff site van jou? Echt een overzichtelijke site, maar ik heb nog mn twijfels bij het inloggen met mijn Steam ID/wachtwoord. Is dit een beetje te vertrouwen, is het officieel Valve/Steam gelinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dat is een officiële functie (API) van Steam/Valve. Zie ook de https:// bij het inloggen. :)
Why sign in through Steam?
By signing in through Steam, dotabuff.com will be able to identify you within the Steam Community and retrieve your public gameplay information (such as stats and achievements).
Steam will not reveal your username or password to this site, rather a unique numeric identifier will be shared. You should never enter your Steam login credentials into a third party website!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

Precies, facebook heeft ook zulke api's. Officieel voer je de gegevens ook niet in op dotabuff.com, maar (ik denk?) in een iframe, waarin een steam site zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

OkkE schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:33:
Dat is een officiële functie (API) van Steam/Valve. Zie ook de https:// bij het inloggen. :)

[...]
Aah oke, wel legit dus. Wat zijn de voordelen van inloggen met je Steam account? Want je kan ook gewoon op je eigen username zoeken en dan je stats bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Zijn er eigenlijk nog mensen die iemand (of twee iemanden) in een team willen? Ik en een maat hebben al aardig wat ervaring her en der, maar niet echt dikke Dota2 pro's...... dus roep maar! Steam: Coreantes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
M4DMan schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:34:
[...]

Aah oke, wel legit dus. Wat zijn de voordelen van inloggen met je Steam account? Want je kan ook gewoon op je eigen username zoeken en dan je stats bekijken :P
Voorlopig nog niet zoveel, vooral een instalink naar je profiel en de mogelijkheid om te posten in forums en op match pages.

Er komt nog een heleboel extra functionaliteit voor als je inlogt echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:14
ik dacht dat dotabuff door amerikanen was gemaakt? ik volg ze op twitter iig, zo kwam het op mij over.
hopeljik op tijd weg en thuis ff potje dota doen :),

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Phyt_ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:56:
ik dacht dat dotabuff door amerikanen was gemaakt? ik volg ze op twitter iig, zo kwam het op mij over.
Haha jah, ik had nog gecheckt of ik je dit weekend ingame had gezien maar je was er niet :P Ben straks ook online, misschien samen ff 1 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Phyt_ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:56:
Ik heb inderdaad met 3 amerikanen samen dotabuff gemaakt, maar ik ben de originele creator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Gisteravond weer een toffe pot gedaan. Had bijna alles wat een goeie game moet hebben, inclusief buybacks, en aegis steal. Zag er even slecht uit voor ons, maar toch nog gewonnen. En nu ook weer terug in de Very High bracket. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:33:
Gisteravond weer een toffe pot gedaan. Had bijna alles wat een goeie game moet hebben, inclusief buybacks, en aegis steal. Zag er even slecht uit voor ons, maar toch nog gewonnen. En nu ook weer terug in de Very High bracket. :D
Haha net potje, die Necro was ook goed bezig :P Hoe/waar zie je in welke bracket je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
M4DMan schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:28:
[...]

Haha net potje, die Necro was ook goed bezig :P Hoe/waar zie je in welke bracket je zit?
Je kan onder Watch -> Recent games (3e tab volgens mij) zoeken. hier vul je dan je gebruikersnaam in en de bracket (Very High / High / Normal). Bij gebrek aan een ander rating systeem moet dit voldoen :D

Comic for de humor:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WbfQV.png

[ Voor 14% gewijzigd door Feralio op 09-10-2012 09:40 . Reden: Humorpost. :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Je kan onder Watch -> Recent games (3e tab volgens mij) zoeken. hier vul je dan je gebruikersnaam in en de bracket (Very High / High / Normal). Bij gebrek aan een ander rating systeem moet dit voldoen :D
Ahjah, die kende ik al inderdaad maar dacht dat er ondertussen al een andere manier was om dat te checken hehe..

Btw, ik ben echt fan van Magnus, wat een vette hero is dat haha.. Behoorlijk tanky al vanaf het begin en multi-inzetbaar.. Je kan al vrij vroeg junglen mocht het nodig zijn, hij is perfect om te initiaten met zijn skewer/polarity combo en dan rammen maarrrrr, en hij kan ook goed als carry gespeeld worden met BKB/Battle Fury en MoM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Ik heb altijd gemengde gevoelens met MoM en BKB op Magnus;
MoM vanwege het feit dat je nogal een groot doel bent, ik bedoel het is lastig om magnus te missen met wat voor spell / attack dan ook. En BKB vanwege het feit dat het niet werkt met je Empower. Het is dan of de Magic Immunity of de damage increase + Cleave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:56:
Ik heb altijd gemengde gevoelens met MoM en BKB op Magnus;
MoM vanwege het feit dat je nogal een groot doel bent, ik bedoel het is lastig om magnus te missen met wat voor spell dan ook. En BKB vanwege het feit dat het niet werkt met je Empower. Het is dan of de Magic Immunity of de damage increase + Cleave.
Euhm, je kan Empower gebruiken voordat je je BKB popt, dat dispelled t niet toch? En als je ook BF hebt heb je daar sowieso extra damage/cleave van :P En je richt behoorlijk wat schade aan als je level 3 Polarity combineert met Skewer/Shockwave/MoM combo hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Zodra je de BKB popt wordt je magic immune en dispell je de active buffs / debuffs. Tenminste, zo zou het moeten zijn. :D

Battlefury zou ik ook niet zo snel maken, de cleave is wel leuk, maar het scaled 0.0 met je Empower, die pakt enkel de stats (Strength).

[ Voor 36% gewijzigd door Feralio op 09-10-2012 10:08 . Reden: Moar info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hij lijkt me wel leuk in combinatie met enigma: allebei een dagger kopen en erin springen.

De kans dat zoiets ook in de praktijk werkt is natuurlijk klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:07:
Zodra je de BKB popt wordt je magic immune en dispell je de active buffs / debuffs. Tenminste, zo zou het moeten zijn. :D

Battlefury zou ik ook niet zo snel maken, de cleave is wel leuk, maar het scaled 0.0 met je Empower, die pakt enkel de stats (Strength).
Hmm, zou t n keer moeten proberen maar ik geloof dat Empower dan nog wel gewoon werkt.. En als je Empower popt NA je BKB zit je sowieso goed toch?

BF is goed omdat t overall extra damage geeft + mana regen, wat wel nodig is om je spells te kunnen spammen. En sowieso krijg je 50% extra damage op level 4 Empower, wat dus wel degelijk goed stackt met BF. Heb ook refresher geprobeerd maar je manapool is echt te klein om dat goed te laten werken hehe..

[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 09-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Empower scaled NIET met je raw damage, het genereert enkel een nieuwe cleave range (225 ten opzichte van 200 van de Empower). Vandaar dat items die strength geven beter scalen.

[ Voor 1% gewijzigd door Feralio op 09-10-2012 10:40 . Reden: typ0. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:39:
Empower scaled NIET met je raw damage, het genereert enkel een nieuwe cleave range (225 ten opzichte van 200 van de Empower). Vandaar dat items die strength geven beter scalen.
Aha.. Dat staat dus niet duidelijk bij de spell description, weer wat geleerd hehe.. Heart of Tarrasque is dus een betere keuze dan Battle Fury?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Heart geeft je iets minder damage (60 t.o.v. 65 BF) Maar wel veel meer survivability. Als je met mana in de problemen komt is het beter om gewoon je mana pool te vergroten in plaats van regen te gaan. Voornamelijk mid - late game, waar de teamfights niet echt lang duren.

Je moet namelijk 9 seconden wachten per Shockwave wanneer je al 10 mana per seconde hebt. Kun je beter je bracers naar drums zetten bijvoorbeeld. Dit geeft je 117 mana en .36 regen per second. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 09-10-2012 10:58 . Reden: Meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Feralio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:55:
Heart geeft je iets minder damage (60 t.o.v. 65 BF) Maar wel veel meer survivability. Als je met mana in de problemen komt is het beter om gewoon je mana pool te vergroten in plaats van regen te gaan. Voornamelijk mid - late game, waar de teamfights niet echt lang duren.

Je moet namelijk 9 seconden wachten per Shockwave wanneer je al 10 mana per seconde hebt. Kun je beter je bracers naar drums zetten bijvoorbeeld. Dit geeft je 117 mana en .36 regen per second. :D
Haha oke dan.. Sheep stick of Linken's op Magnus ga ik eens proberen :P Of misschien Skadi? Drum is sowieso mijn eerste item na power treads..

[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 09-10-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Mja je hebt al veel health en BF geeft health/mana regen en flinke damage. Cleave is ook altijd leuk en gecombineerd met je ult dodelijk. En wat meer farm met een carry is ook nooit verkeerd.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Health/mana regen is leuk aan het begin, maar je bent gewoon een grotere health/mana pool nodig om later nog door te kunnen blijven gaan.

En zoals cleave werkt; Met een battlefury heb je in een cone van 200 units een cleave van 85% van je damage (inclusief Empower) vanaf 201 tot 225 units heb je nog maar 35% cleave (dit is enkel de BF). Je tegenstanders zullen waarschijnlijk wel wat meer life stacken en/of verspreiden wanneer ze een Magnataur/Enigma/Tide tegenoverzich hebben staan vanwege de omvang en damage van de ulti's

[ Voor 2% gewijzigd door Feralio op 09-10-2012 13:19 . Reden: Iets duidelijker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Gisteren een heerlijk potje gehad met Magnus.. Lichte pub-stomp match maar kwam ook voornamelijk omdat BS en ik hard gingen qua farm. Wat een beest is die hero toch (letterlijk en figuurlijk), echt vet om de groep te leiden met Empower, daarna blink, Polarity en MoM!

https://dotabuff.com/matches/48098513

Btw, weer een zeer magere patch deze week. Wel nice dat Meepo en Magnus toegevoegd zijn aan Captain's Mode, ik zou graag een Magnus in een pro match willen zien :P (Jaja, Magnus fanboy haha)

[ Voor 28% gewijzigd door M4DMan op 11-10-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
pff blijft een moeilijk spel hoor :), ik heb echt idee dat ik te traag ben, zeker als ik items ga kopen, moet ik rustig lezen wat wat is. en sommige gaan als een raket als ik games aan het observen ben :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Dit komt vanzelf wel hoor Phyt_. Maar het is inderdaad een spel waar je echt voor moet gaan zitten, je kan niet 3 potjes doen en al denken dat je alles al gezien hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Phyt_ schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 07:55:
pff blijft een moeilijk spel hoor :), ik heb echt idee dat ik te traag ben, zeker als ik items ga kopen, moet ik rustig lezen wat wat is. en sommige gaan als een raket als ik games aan het observen ben :)
Je doet het goed voor iemand die pas een paar pub games heeft gespeeld hoor :) En jij hebt t voordeel dat je samen met wat meer ervaren mensen kan spelen, ik moest helemaal in mn eentje alles leren :P Als je met mij speelt zal ik proberen zoveel mogelijk uit te leggen over voice, al is dat in the heat of the battle soms wel lastig.. Maar zeker early game is dat goed te doen :)

Hahaha, ik moet nog steeds lachen om toen je met arcane EN phase boots rondliep laatst haha, geniaal :P Het is heel erg chaotisch allemaal (zeker als je als newbie meedraait in games van 200+ win spelers), snap goed dat het dan wat lastig kan zijn maar dat komt wel goed!

[ Voor 14% gewijzigd door M4DMan op 12-10-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Same! Heb echt nu focus aangebracht op één hero (Disruptor); weinig gekozen, maar ik hou er van! Speel nu een week samen met hem en hij speelt veel Magnus nu. Interessante combo en toch herken ik je bovenstaande issues ook. Samen op teamspeak gaat het goed, alleen ik vind zelf bijvoorbeeld ook lastig om met 3 onbekenden erbij te spelen. Eén of twee slackers en je potje is over. Andersom geldt dat natuurlijk ook voor de tegenpartij.

Lastigste is om mijn eigen skills te meten; wins en losses zeggen voor mijn gevoel erg weinig. Geen idee hoe goed ik speel en/of wat ik nu doe eigenlijk de goede dingen zijn. Soms lijkt een potje balanced, speel je goed voor je eigen idee en als je de overhand krijgt gaat de hele tegenpartij er vandoor. Tsja, niet echt rewarding, zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem, maar heb gewoon vastgehouden aan 2 characters die ik voor 90% van mijn 450 zoveel matches gebruik, hierdoor krijg je vanzelf het idee hoe je een beetje moet gaan spelen en de logica komt vanzelf met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Items/heroes/namen etc moet je gewoon leren kennen met bots/spectaten.

En leer zoveel mogelijk roles met meerdere heroes te kunnen vervullen. Mensen die zich niet kunnen aanpassen zijn ook erg.

EN NOG STEEDS GEEN WINDRUNNER ITEMS!!! :(

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Hey, kijk bedankt voor de bemoedigende berichten ;).
overigens voel je welkom om mij op steam te adden: Phyt
Ik ben nu bezig om veel met de KOTL te spelen, omdat deze beetje op de achterhoede kan blijven ipv melee, dan weet ik zeker dat ik het afleg.

volgens mij wel een oke Hero om mee te beginnen.

edit-- en waar M4DMan om moest leggen heb op mijn iPhone de Dota app geinstalleerd met info over alle heros :D

[ Voor 15% gewijzigd door Phyt_ op 12-10-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Phyt_ schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:34:
Hey, kijk bedankt voor de bemoedigende berichten ;).
overigens voel je welkom om mij op steam te adden: Phyt
Ik ben nu bezig om veel met de KOTL te spelen, omdat deze beetje op de achterhoede kan blijven ipv melee, dan weet ik zeker dat ik het afleg.

volgens mij wel een oke Hero om mee te beginnen.

edit-- en waar M4DMan om moest leggen heb op mijn iPhone de Dota app geinstalleerd met info over alle heros :D
KOTL is wel een goeie hero om mee te beginnen idd, carries supporten dmv denies en harass en van mana voorzien in teamfights.. En hahaha idd.. Ik moet zeggen dat ik die app stiekem ook heb geinstalleerd nu om ff te checken wat t precies is, wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Damm net een pot gespeeld ging super, hadden begin de overhand, mid game ging zonder communicatie 3 top 1 onder etc, dus end game outleveld en helaas verloren :(.
had nog wel een wicked sick etc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel handig voor je als KotL speler;
Match ID 48897747

Gespeeld door een kameraad van mij. Heeft opzich wel een leuke build.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Sta nu 29-10 met KOTL. My kind of hero. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@robe90 zojuist even die replay bekeken :) zeker netjes.
net 3 potjes gespeeld 3 verloren balen man, geen communicatie leavers etc. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 07:47
Alt-tab werkt erg goed bij Dota2, dus je kan via http://www.playdota.com/heroes op de juiste hero klikken (de soortgelijke dota 1 hero) en vervolgens via guides de best guide erbij houden. Zo kun je vooraf al even kijken wat je moet kopen en tijdens ook nog even checken (bijvoorbeeld als je naar de fountain loopt even snel alt tabben,of als je dood bent). Wat ook helpt om te zorgen dat mensen niet op je gaan zeiken is een goede teamplayer zijn, dus continu wards kopen en deze op de handige plekken neer zetten, dan ben je altijd een waardevolle toevoeging voor het team. Zelfde geldt voor meteen voor Gynsoo (Scythe of Vyse in dota2) gaan als item (welke goed is voor elke hero).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
hey ja ik kijk op http://www.dotafire.com voor de guides, ben ook even met de winrunner aan de gang gegaan ook een leuke hero moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 11:51
Ik erger me enorm aan Keeper of the Light spelers die denken dat ze alle farm moeten pakken met paardjes.
Elke creepwave weer knallen ze er een berg paarden op af om zo alle last hits te pakken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 18:52

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik wil erg graag met een vriend Dota2 spelen, ik heb zelf al een key. Wat is een goeie plek om er een te scoren voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Probeer het op Reddit, een trade site als dota2traders.com of via de chat channels. Meestal kun je wel een key krijgen voor 2-4 keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Feralio schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:09:
Meestal kun je wel een key krijgen voor 2-4 keys.
Dat lijkt me wel een erg slechte trade }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 18:52

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ja ik heb geeneens één key, laat staan 2-4 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Treasure keys bedoel ik dan, blijkbaar had ik ook even een van die momenten... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rynji schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:25:
Ik erger me enorm aan Keeper of the Light spelers die denken dat ze alle farm moeten pakken met paardjes.
Elke creepwave weer knallen ze er een berg paarden op af om zo alle last hits te pakken.
Ze vinden het helemaal leuk als jij de (hard) carry van het team bent :X
Meestal is dat een hele goede reden om lanes te switchen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het is ook vrij lastig om de creeps te missen. Je wilt met keeper of the light natuurlijk ook het liefst alleen de tegenstander raken, maar dat is vrij lastig... (meestal probeer ik het nog voordat de creeps aangekomen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon goed timen dan kill je de creeps ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Als de tegenstanders bij de creeps staan/lopen, dan kan je de creeps niet missen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoeft ook niet, gewoon niet killen.. totdat de skill lvl 3-4 is is dat niet echt moeilijk.
Beetje timen met harass en een lvl 1-2-3 skill gecombineert met lane partner kan ook kills op heroes opleveren soms.

[ Voor 70% gewijzigd door The Chosen One op 15-10-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ga ik niet echt mee akkoord, de hard carry stuur je als radiant bot en als dire top.
Langs beide kanten heb je bomen waarachter je kan staan om je illuminate te doen om te harassen zonder de creep wave teveel te raken.

Gisteren ook nog een leuk matchje gehad, CM en Juggernaut al gepikt dus ik ga voor Luna vermits het al lang geleden was. We bereiken 0s en ik klik play al moeten er nog 3 mensen kiezen. Dan verandert de CM naar een huskar, en pikt de rest ook een carry... Heel leuk potje met 5 carries. En Luna is nogal gold\exp dependant dus dat liep rampzalig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Klopt maar zelfs als je creeps raakt hoef je ze niet te killen. En ja altijd leuk als mensen repicken en dan nog eens een (hard) carry repicken. Als ik repick pak ik een support. Toen van een pudge repick naar Keeper en toen 11-1 of zo geworden voor mij. 1 kerel in het begin heel ietsie pissig dat ik repickte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Rynji schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:25:
Agree. Ik denk dat KOTL early game gewoon lekker right-click moet harassen, carry voorzien van mana en illuminate voornamelijk later moet gebruiken om te pushen of in teamfights...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt toch niet zo veel uit met KOTL?
gisteren zat ik te lanen met een AM tegen tide-morph lane
gewoon ze kunnen outzonen en eenmaal dit gebeurd was was het easy voor ze weg te houden + farm te geven.
altijd tof dat ze niet doorhebben met die manaleak dat ze moeten stilstaan.
vooral de tide had het niet echt door dus kon die me nooit harrasen.
en de morph was te dom om iets te doen, dus hebben we al snel die lane gewonnen.

was wel tof gameke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Wat een pareltje op het dev forum, mooie google translate: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=58755 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Met KOTL volg ik deze build meestal.
http://www.dotafire.com/d...ith-gandalf-1582#chapter2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Zojuist het meest spannende potje wat ik ooit gespeeld heb:

https://dotabuff.com/matches/49966647

Ik zat in een premade met vrienden die wel ervaring hebben met dota 1 maar dan 4-5 jaar geleden en veel ervaring hebben met LoL.

Moet nu slapen maar zal morgen wel een verslagje schrijven! Damn, zit nog steeds te shaken, voor dit soort games speel je dota 2.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft iemand eigenlijk al eens Magnus in een support rol geprobeerd?
In principe is hij niet zo gold dependant (blink + armlet en de rest lijkt me leuk), met zijn cleave skill kan je de farm van een AM zoveel versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hmm, ik zie het eigenlijk niet zo werken.

Een armlet en blink is al best wel wat voor een support en bovendien heeft Magnus geen manieren om een carry te beschermen in een laning fase en is hij nog wel redelijk level dependant. In een drie rol zie ik het hem nog wel goed doen, maar 4 en 5 zijn er tig betere opties.

Trouwens hier een goede post:

http://www.reddit.com/r/D..._life_better_but_only_if/

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zo dat was ook weer eens een gave game met iedereen die prima/goed was en goede communicatie en wat spanning... had ik wel nodig. pffff 69 min.

(50239174 of https://dotabuff.com/matches/50239174)

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 17-10-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09 13:47

Unrealer999

Unrealeur

Word het een beetje zat om te solo queuen. Zijn er mensen in de high / very high, bracket die zin hebben om samen te queuen? Misschien zelfs een team vormen als het ''klikt'' , voice chat en de benodigde kennis zijn een must ;)

Voeg me toe als het je wat lijkt, steam: uNRealDota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Weet iemand of de mode All Random(AR) nog gaat komen? Ik vond hetzelf de leukste mode om te spelen. Dan speel je namelijk van alles wel wat. Nu doe ik dan AP en random ik vaak. Dan heb je soms een team die vol zit met randoms en het andere team heeft alles perfect gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielodc schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:58:
Weet iemand of de mode All Random(AR) nog gaat komen? Ik vond hetzelf de leukste mode om te spelen. Dan speel je namelijk van alles wel wat. Nu doe ik dan AP en random ik vaak. Dan heb je soms een team die vol zit met randoms en het andere team heeft alles perfect gekozen.
http://www.dota2wiki.com/wiki/Unreleased_Content Is het enige wat bekend is voor zover ik weet. Kijk persoonlijk wel uit naar death mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

AP random kan wel cool zijn, kun je nog swappen. Heb meestal maar 1-3 mensen die randomen, hele teams komt nooit voor (omdat ik me dan wel weer aanpas en gegarandeerd een support kies indien nodig)

(toevallig ook bij bovenstaande game gedaan weaver voor SK, beide kickten we ook ass daarna ;P)

Tenminste ik ga er van uit dat je bij all random niet kunt swappen? Meepo, Chen e.d. zijn voor mij instant repicks (naar support).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Michielodc schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:58:
Volgens mij zag ik dat hij in private games al te spelen is. (iig bij de beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
All Random is al een lange tijd beschikbaar voor custom lobbies, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Weer geen nieuwe hero's deze week. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://dotabuff.com/matches/50507179

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik gehyped rondom een match werd, vooral omdat het zo dicht aan zat bij elkaar. We hadden kunnen winnen door gewoon direct de ancient te targetten maar de rest koos er voor om doodleuk enemies proberen te killen, waardoor we uiteindelijk toch verloren hebben. Had wel het idee dat het allemaal russians waren of zo want naast de gast met wie ik op Skype zat werd er totaal niet gecommuniceerd in mijn team bij het verzoek om de ancient gewoon aan te vallen en bv dust te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

edit; nieuwe patch op test, nieuwe items kunt ge nog niet zien ofc.

[ Voor 62% gewijzigd door The Chosen One op 18-10-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Zo; gisteren dikke pot gespeeld, waarbij ik eerste instantie weinig hoop had dat het goed kwam. Wij met drie zachte chars en zij met alle carry hero's: ursa, drow, sven, riki en huskar. Mijn lane met rme_2001 lekker lopen zieken, zo riki en sven van hun farm afgehouden. Andere lanes gingen ook redelijk goed en even leek het erop dat we alsnog de pot uit handen gingen geven. Liep gelukkig goed af deze keer!

https://dotabuff.com/matches/50746469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ik heb een mail voor dota 2 key giveaway voor de geintereseerde pm maar ff. heb nog niet gekeken hoeveel en hoe het werkt maar komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:36
Ik heb ook keys gekregen toevallig vandaag. Als iemand een key nodig heeft, hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die keys nog wat waard? In termen van ruilen voor een andere key? Of zijn ze tegenwoordig in overvloed aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
Ja lijkt erop dat ze een grote key give away hebben gedaan, ik heb er ook een extra ontvangen. (mij niet dmen, ik heb hem al weggeven aan vriend)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen 2e dota 2 key gekregen ?

http://steamcommunity.com/id/TonyTonyChoppa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb er ook één gekregen die alweer weg is :) Dus denk in ieder geval een groot gedeelte aan spelers wel dan!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Voor de key-willende:

rxs in "Geef hier je game vouchers weg!"

Trouwens lekker veel update de laatste tijd voor DotA2, teveel veranderingen voor mij als casual speler om bij te houden eigenlijk...

Iedere update is alleen m'n laadtijd weer langer voor de game, de steamupdates gooien de defragmentatie van de game files steeds door de war! Als je ook vind dat je game te langzaam laad, defragmenteer je schijf met DOTA2 erop dan vooral! (maar misschien moet ik stoppen met hierover nadenken en als eerste /middenmoot de game willen laden)

edit: nope, geen nieuwe key voor mij om weg te geven hier...

[ Voor 5% gewijzigd door djunicron op 19-10-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Ik heb inderdaad een key gekregen vandaag, ook alweer weg gegeven. Mocht iemand er nog één over hebben, neem ik deze graag in ontvangst. Ik heb genoeg vrienden die willen spelen. Steamnaam = Forumnaam. Mijn dank is bij voorbaat zeer groot! :>

Vanavond weer een paar potten spelen. Op dit moment weer op 50% plus winrate, dus het gaat nog steeds redelijk voor een newbie als ik ben! 8)

https://dotabuff.com/players/16846258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Hmm apart, worden die codes rechtstreeks vanuit Valve naar je e-mail verstuurd ofzo? Of komen deze in je inventory erbij te staan? Want ik heb nog niets mogen ontvangen tot nu toe :P

[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 19-10-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

M4DMan schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:43:
Hmm apart, worden die codes rechtstreeks vanuit Valve naar je e-mail verstuurd ofzo? Of komen deze in je inventory erbij te staan? Want ik heb nog niets mogen ontvangen tot nu toe :P
Ik kreeg een mail met de melding dat ik mensen kan inviten.
Bij het opstarten van steam kreeg ik ook nog een popup met een vergelijkbaar verhaal, de key staat in mijn inventory in steam (Steam > My Profile > My inventory). Daar staat ie onder "Steam items'

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
idd StarLite, ik denk dat alleen de Dota veteranen er 1 hebben gekregen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:10
Yes ik heb een key :D Maar nu even 2 dingen, ik las dat je eventueel smart cast aan kan zetten, is dat veel werk? Verder het spel is nederlands en daar irriteer ik me mateloos aan, hoe change ik het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
De taal is gekoppeld aan Steam voor zover ik weet. Zet je Steam op Engels, is Dota 2 ook in het Engels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 20:56
en hij is al weg lol

[ Voor 80% gewijzigd door Joao op 20-10-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:10
Feralio schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:59:
De taal is gekoppeld aan Steam voor zover ik weet. Zet je Steam op Engels, is Dota 2 ook in het Engels. :)
klopt had het gevonden idd! nu alleen nog smartcasting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

StarLite schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Ik kreeg een mail met de melding dat ik mensen kan inviten.
Bij het opstarten van steam kreeg ik ook nog een popup met een vergelijkbaar verhaal, de key staat in mijn inventory in steam (Steam > My Profile > My inventory). Daar staat ie onder "Steam items'
Jup, ik heb er nu ook 1 gekregen inderdaad! Eens even kijken wie ik er blij mee kan maken haha.. Wel een leuk gebaar van Valve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Smartcasting is volgens mij sinds 2 patches geleden on mogelijk gemaakt. Weet het niet precies zeker. Maar volgens mij zijn ze ook niet zo heel blij wanneer mensen dit gebruiken. Het is ook niet echt nodig. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb nog een key voor degene die nog geen Dota 2 hebben. Alleen als je ehm dus zelf gaat gebruiken (geen doortrade/verkoop crap dus).
http://steamcommunity.com/id/RobXP/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Humor:

YouTube: Purge casts a pub Ep. 17

Dank aan Micro voor het linken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb em ook gezien XD

dit was nog wel het mooiste gedeelte: YouTube: Purge casts a pub Ep. 17 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heeft hij die game zelf gecast na de game of ingame tijdens? If so wat is de game ID van die game?
Eens zonder 'spoilers' bekijken dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Hahahahaha XD Die Skeleton King ook bij 28min! Hij heeft 5.5k gold, koopt die een Quelling Blade XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-10 18:10

On_E

Housemusic

Ook een lekkere moba game dit, wel moeilijk maar oefening baart kunst zeggen ze. ;)

Voorlopig concentreer ik me even op Death Prophet, erg toffe hero!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wow, 3 grote hero reworks, forcestaff rework (minder sterk algemeen en ook minder aantrekkelijk om te nemen om heroes als Skeleton King e.d. wat af en toe nog wel eens gebeurde) en boots langzamer.

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 21-10-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
iemand nog behoefte aan een key? heb er 1 om weg te geven aan diegene die het eerst DM't

hij is weg.

[ Voor 11% gewijzigd door itons op 21-10-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In de TT staat PC/MAC maar Dota is helemaal niet beschikbaar voor de Mac toch? Ook kost hij nu ineens 27,99 als ik kijk op Steam. Houd ik mezelf voor de gek of was hij eerst gewoon gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Twylight schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 02:27:
In de TT staat PC/MAC maar Dota is helemaal niet beschikbaar voor de Mac toch? Ook kost hij nu ineens 27,99 als ik kijk op Steam. Houd ik mezelf voor de gek of was hij eerst gewoon gratis?
Of hij er ook voor de MAC is weet ik niet, maar gratis was het iig niet, dus je houd je voor de gek :9

Invites zijn wel gratis, maar als je direct de beta wilt spelen, dan kost het geld.
Pagina: 1 ... 20 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers