“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Ah, custom animations met die boog werken alleen als je ook andere onderdelen van de Sparrowhawk set equipped hebt. Bij deze 1 key gebodendaanteb schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:05:
[...]
Idd maar niet als drops. En nee, tis een sparrowhawk boog
[ Voor 11% gewijzigd door M4DMan op 20-11-2012 15:11 ]
Ah das jammerM4DMan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:07:
[...]
Ah, custom animations met die boog werken alleen als je ook andere onderdelen van de Sparrowhawk set equipped hebt. Bij deze 1 key geboden
Ait, succes daarmeedaanteb schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:12:
[...]
Ah das jammerMaar dan ga ik wel proberen het hele setje te sparen
Btw, ik heb nog 5 Greevil Couriers in de aanbieding, allemaal verschillende kleuren (check profiel/inventory, link in signature). In 1 koop voor 4 keys of 1 key per stuk, voeg me toe op Steam als iemand interesse heeft
[ Voor 45% gewijzigd door M4DMan op 20-11-2012 15:37 ]
Ik blame het matchmaking systeem. Te vaak kom je in teams met mensen die zoveel minder gespeeld hebben, verpest het hele plezier. Ik probeer vanaf nu gewoon met zoveel man in een party te zitten om ergernis te voorkomen.Michielodc schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:12:
Het niveau van de dota community schiet echt omlaag... steeds meer russen en feeders of mensen die niet communiceren. Net bijvoorbeeld een Sven die geen engels kan... gaat hele tijd bij de toren staan en krijgt daardoor dus geen farm en gaat ofc feeden. Eindigt 0-12-3 en zegt dan aan het einde gg wp...
Ik heb Sparrowhawks quivers voor je, als item gekregen bij deleten van ouwe meukdaanteb schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:12:
[...]
Ah das jammerMaar dan ga ik wel proberen het hele setje te sparen
ja ik heb er ook al gekregen, volgens mij heel veel mensen, ik heb er totaal vier, geen idee wat ik er mee moet doenMichielodc schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:07:
Hetzelfde geldt voor mij. Ik heb ook 2 keys gekregen. DM me voor een key
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
I'll do what I can, but expect very little.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
https://dl.dropbox.com/u/...ta2%2520beta%2520keys.txt
Totaal geen garantie dat ze werken: hoe sneller je ze probeert, hoe meer kans. Afkomstig van de stream van 2GD waar hij even door een textbestandje met keys ging scrollen (trolololol)
[ Voor 160% gewijzigd door Rub3s op 23-11-2012 22:11 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Gewoon via Steam trade?Phyt_ schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:18:
hoe kan ik items trade voor een treasure key ?
Speel inmiddels nog alleen maar mid-wars in HoN, wellicht dat DotA 2 me meer kan boeien.
Chippu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:30:
Heeft iemand misschien nog een key te vergeven?
Speel inmiddels nog alleen maar mid-wars in HoN, wellicht dat DotA 2 me meer kan boeien.
Lijkt me sterk dat deze al helemaal vergeven is.Rub3s schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:03:
'Een aantal keys':
https://dl.dropbox.com/u/...ta2%2520beta%2520keys.txt
Totaal geen garantie dat ze werken: hoe sneller je ze probeert, hoe meer kans. Afkomstig van de stream van 2GD waar hij even door een textbestandje met keys ging scrollen (trolololol)
Zal er nog eens een paar proberen.
Edit: ik dat het lijstje zijn beste tijd gehad heeft
[ Voor 17% gewijzigd door Chippu op 27-11-2012 15:06 ]

Ik probeerde het op het begin en toen werkte het nog wel (al zei steam wel dat ik het spel al bezat en dus niet opnieuw een key kon activeren)
eerder verkopenM4DMan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:10:
[...]
Gewoon via Steam trade?Zoek je items die je wil kopen voor treasure keys, of wil je je items verkopen voor treasure keys?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Steamtrade ken ik nietPhyt_ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:11:
[...]
eerder verkopenof 1 op 1 ruilen als er wat leuks bij zit. zal eens op steamtrade kijken thx
EG vs nth - YouTube: Dota 2 Top 10 Weekly - Ep. 38
Tobi snapte em eerst niet, ik ook niet trouwens
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| VISUALS - Updated Broodmother's model - Added sound and FX for hand of Midas UI - Clicking on a hero row in the Heroes Played tab on the profile now shows a match history filtered by that hero. - Greevil Egg contents are now displayed correctly in the Steam trading UI. GAMEPLAY - Pseudo Random chances are now enabled for these abilities: Coup de Grace, Slardar's Bash, Time Lock, Drunken Brawler's Crit, Headshot, Blade Dance, Chaos Knight's Crit, Lycan's Crit and Skeleton King's Crit. BOTS - Lich Bot will no longer Dark Ritual an ally's dominated creep (heh). - Fixed bug that was causing bots to never try to avoid linear projectiles. - Bots will now try to avoid Illuminate (both during the channel and when the projectile is released). - Bots will now buy invisibility-detection items for an enemy Weaver. - Bots who are the targets of Life Drain and Mana Drain will now try to break the channel by outranging it. - Lich bot will no longer stop to cast Frost Armor when frantically attacking or retreating. - Bots will no longer pick up a droppable item if it would require them to drop an item. - For new players, the default coop bot difficulty level is now Easy. - Bots will now drop muted items that they've picked up in the fountain. |
Helaas nog geen Gorgon (Medusa) in de game.
Meh, wederom een zeer magere patchFeralio schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:50:
Nieuwe dag nieuwe patches:
Haha, gisteren meegedaan met een potje in de livestream van Alan, ik speelde Spectre. Is nu ook geupload op YouTube
[ Voor 91% gewijzigd door M4DMan op 29-11-2012 14:21 ]

Dat was toch wel mijn favoriete hero uit Dota 1. Best aardig wat damage, leuke slow en een goede tank! Jammer dat hij waarschijnlijk dit jaar niet meer uitkomt.....
[edit]Orb effects denk ik niet, zoals die burning spears van Huskar
[ Voor 32% gewijzigd door Rub3s op 29-11-2012 20:30 ]
Oh dear...
-unstuck werkt inderdaad nog niet. Helaas kan je het ook als teammate doen door met wisp rechts onder op de map te teleporten en dan de link te breken. Gebeurt niet heel veel, maar is wel verschrikkelijk vervelend.Rub3s schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:31:
-unstuck werk zeker (nog) niet? In dota 1 werd je hero dan bevroren voor 1-2 minuten om vervolgens automatisch naar de basis te teleporteren. Was een soort anti-bug commando.
Zo aan het begin is wel irritant ja, maar als iemand anders de courier upgrade ben je ook zo weer thuis.
[ Voor 6% gewijzigd door daanteb op 30-11-2012 11:19 ]
God yes, ik wordt helemaal gek van die russen en anders pubs op mijn team. Ik speel bijna dagelijks met een of meer vrienden van me (2 zijn er heel goed, sommige zijn nieuw). Add me maar op steam: indraschoonbroodHummed schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:33:
zijn er hier verder nog goede spelers die dagelijks willen stacken?
Hummed schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:33:
zijn er hier verder nog goede spelers die dagelijks willen stacken?
Added! Voeg mij ook maar toe appeltaar, ik ben die hopeloze pub matches ook meer dan zat.. Steam profiel in signaturethehawk007 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:53:
[...]
God yes, ik wordt helemaal gek van die russen en anders pubs op mijn team. Ik speel bijna dagelijks met een of meer vrienden van me (2 zijn er heel goed, sommige zijn nieuw). Add me maar op steam: indraschoonbrood
[ Voor 18% gewijzigd door M4DMan op 30-11-2012 14:22 ]
Af en toe? Heerlijk om dat meestal te doen! Echt gewoonweg briljant. Zo veel combo's al bedacht:Rub3s schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:53:
Totdat ik kom met wisp/keeper of the light en iedereen op een rots zet. Af en toe trollen is wel leuk
-Pudge+Chen (en eventueel bane voor de nightmare stun) Basehooken FTW
- Drak seer + Bounty hunter (of andere invis) Ion shell + invis= dmg krijgen terwijl er niks voor hun te zien is. Veel wtf in de chats dan
- Dubbel invis: Bounty hunter en Naix assasin voor ultimate invis gank en nuke dmg potential.
- De broken combo: Centaur en Drow op 1 lane (beide hebben 60% of meer global winrate dus vandaar broken).
En zo nog een paar die ik even niet meer herrinner
Wat is daarnaast het adres van de Mumble?
[ Voor 17% gewijzigd door microoo op 30-11-2012 19:48 ]
Verwijderd
Iemand enig idee hoe die skill brackets vastgesteld worden?
[ Voor 27% gewijzigd door hardcoresmurf op 01-12-2012 12:12 ]
Speel dan sd of rd, daar zie je haar veel minder. Heb al bijna half jaar geen ap meer gespeeld, bevalt primahardcoresmurf schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:08:
Elke match een Drow RangerElke noob speelt haar
Ik heb nog 3 Dota invites over.
Stuur mij een DM als je geïnteresseerd bent.
Gr,
Joao
[ Voor 4% gewijzigd door Joao op 01-12-2012 19:35 ]
Yup, moet je eens met de 5 heroes met de hoogste winrate spelen, krijg je dit: https://dotabuff.com/matches/71173903hardcoresmurf schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:08:
Elke match een Drow RangerElke noob speelt haar
Team tryhard strikes again!
Heeft nu een advent calender. Elke dag komt een nieuw filmpje met een link naar hun site. Als je de vraag goed beantwoordt, kun je leuke prijzen winnen. Tot nu toe zijn het couriers. Bijvoorbeeld een zonkey die je alleen kan krijgen als je een knuffel of opblaas zonkey koopt en die zijn 20 dollar!
Een goede huskar eet die drow op early game....Weiman schreef op zondag 02 december 2012 @ 02:33:
[...]
Yup, moet je eens met de 5 heroes met de hoogste winrate spelen, krijg je dit: https://dotabuff.com/matches/71173903
Team tryhard strikes again!

Iets wat op level 7 al rond de 140 damage per schot kan zitten met enkel 3 slippers en Phase Boots wordt niet zo makkelijk gestopt. Het enige wat echt werkt tegen een drow early game zijn stuns en dan maar met 2-3 man proberen af te maken.randomice schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:35:
[...]
Een goede huskar eet die drow op early game....
Hoe? Op level 6 doet Drow al ontzettend veel damage en bovendien heeft ze een stuk grotere range dan Huskar. Ik zou altijd mijn geld inzetten op een Drow.randomice schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:35:
[...]
Een goede huskar eet die drow op early game....
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Altijd zo'n simpel excuus...Rub3s schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:25:
Ze doet veel damage, maar ze heeft geen escape mechanism wat veel andere goeie carriers wel hebben (zoals Anti-mage, Faceless void en Morpling)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Klopt
En trouwens, als het om damage output gaat, wint Obsidian Destroyer dat denk ik nog wel. Nadeel is wel dat die hero gecounterd wordt door BKB en deze geen manta style kan kopen.
Enige League wat ik heb gevonden is starladder, niet dat die verkeerd is, maar ik vroeg me af of er ook nog andere wekelijkse toernooitjes zijn waar je gewoon gratis aan mee kan doen want ik vind ze niet.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| GAMEPLAY - Fixed some bugs with Pounce movement restriction. - Fixed being able to cast and attack while using Skewer. - Fixed Empower buff remaining after casting Black King Bar. - Fixed Neutral creep chase time being too long. - Added Pseudo Random chances for the following items: Daedalus, Crystalys, Abyssal Blade, Basher, Heaven's Halbred, Maelstrom, Mjollnir, Static Charge, Monkey King Bar, Poor Man's Shield, Sange, Sange and Yasha, Stout Shield, Vanguard. - Fixed various ancient AI exploits. AUDIO - Some voice gain fixes to improve quality. - Updates on sound effects for Visage, Viper, Warlock, Tiny and Earthshaker. MISC - Fixed an issue where players would not be able to reconnect to a server and would get "You must be in a lobby to connect." - Undying's Tombstone now caps at 64 maximum zombies. |
Afgelopen weken was er The Defense 3, waar je als team gewoon mee kon inschrijven. Maar iets kleiners heb ik eigenlijk nog niet gezien.thehawk007 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:15:
Weet iemand hoe het zit met competitive gaming waar je als pub ook bij kan?
Enige League wat ik heb gevonden is starladder, niet dat die verkeerd is, maar ik vroeg me af of er ook nog andere wekelijkse toernooitjes zijn waar je gewoon gratis aan mee kan doen want ik vind ze niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Feralio op 06-12-2012 08:22 ]
Ja het is een verbetering, nee je hebt niet meer kans op een crit. Als er bijvoorbeeld 25% staat houdt het ook in dat het dichter bij 25% is. Zonder PRD is het mogelijk om bijvoorbeeld 4 keer achter elkaar een bash hit te krijgen of 7 keer totaal geen bash hit. Met PRD is het zo dat je begint op 8.5% kans op een hit, en elke swing die je doet geeft je een bonus 8.5% kans op een bash. Zolang je geen bash hit krijgt blijft dit stacken, krijg je wel een bash, dan gaat het weer terug naar 8.5% base.thehawk007 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:40:
Als ik het goed begrijp zijn pseudo random chances een verbetering? Ik heb het even gegoogled en daar staat iets dat er een algoritme wordt gebruikt op basis van standaardwaarden. Betekend dit dus dat er praktisch gezien meer kans is op crits (bijvoorbeeld) met pseudo random chances?
Ik heb bash als voorbeeld genomen, maar het gaat dus op voor alle skills/items waar PRD voor is ingeschakeld.
Source: http://www.dota2wiki.com/wiki/Pseudo-random_distribution
[ Voor 13% gewijzigd door Feralio op 06-12-2012 09:15 . Reden: Correctie op foute info 8)7 ]
Ik vindt het nogal een vreemd systeem.... Geef mij maar true random.
Je kan natuurlijk wel 2 keer een creep een attack geven en dan hopen dat je geen trigger krijgt, maar dit is minder "random" dan echt "random". Je kan het ook alleen maar klaarzetten met creep attacks, als je bijvoorbeeld een tower aanvalt krijg je geen stacks erbij.Rub3s schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:42:
Hmmmm, zou dat systeem niet misbruikt kunnen worden? Poosje creeps attacken en als je een poos geen bash hebt gedaan de vijand opzoeken? Of is dat te ver gezocht?
Ik vindt het nogal een vreemd systeem.... Geef mij maar true random.
True random hoort alleen bij maar twee heroes, te weten Chaos Knight (Chaos Bolt) en Ogre Magi (Multicast).
Ik zie ook niet in hoe true random en prd een verschil zou maken in een teamfight, ik denk maar weinig. Vooral in 1v1 gevechten gaat dit spelen, en dan is het juist wel leuk om dit soort random dingetjes te hebben imo
Is die backtrack ook pseudo random?Feralio schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:49:
Denk ook even van de anderen kant, het is ontzettend vervelend als je bijvoorbeeld als slardar 0 bashes krijgt in een gevecht tegen een void, die je 100% backtracked en stunned...
Arme slardar

Die wintermap ziet er trouwens tof uit, ben benieuwd wat daar voor gamemode uitkomt! Waarschijnlijk weer iets waar je veel items mee kan verdienen
Nee backtrack zit niet op de Pseudo Random Distribution. Dat zal het dus niet zien, maar met true random is het mogelijk dat een Void een hele match 0 damage krijgt uit alle sources.Rub3s schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:31:
[...]
Is die backtrack ook pseudo random?![]()
Arme slardar... Het zijn natuurlijk maar kansen, maar als bash en backtrack allebei oplopen, heeft void meer kans om de stun te blokken. (maar misschien is dat ook weer iets te ver gedacht
)
Denk dat het alleen wel een astronomisch kleine kans is.
Zo is het ook mogelijk dat je ooit een marmeren standbeeld uit zichzelf ziet zwaaien, maar de kans is wel erg klein.Feralio schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:08:
[...]
Nee backtrack zit niet op de Pseudo Random Distribution. Dat zal het dus niet zien, maar met true random is het mogelijk dat een Void een hele match 0 damage krijgt uit alle sources.
Denk dat het alleen wel een astronomisch kleine kans is.
Ik heb er nu 8 over

Met je email adres kan ik je aanmelden.
Maar goed, Solo queue gaat het eigenlijk de laatste tijd weer beter, leuke match gehad met Templar Assassin.
Moet eigenlijk wel zeggen dat sinds ik solo in Very High zit (volgens dat recent games tabje) de variatie in games wel in eens een stuk groter is geworden, de ene keer stomp je / wordt je verschrikkelijk gestomped. De andere keer gaat het weer gelijk op. Ik heb het idee dat eind High het leuker was.
Ik heb uiteraard al Dota maar een vriend van mijn broertje wil ook graag spelen, mocht je er nog 1 over hebben ontvang ik deze graag! Steamprofiel staat in mn signature, als je me toevoegt kan het via trade overgezet wordenknool schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:54:
Ook hier 8 Dota 2 keys over! Roept u maar
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 11-12-2012 15:23 ]
Jongûh, dat was geen solo queue. Dikke carry door een skillfull ogre magi!!Feralio schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:07:
Volgens mij zijn de mensen die graag een key willen hebben al enig tijd voorzien.
Maar goed, Solo queue gaat het eigenlijk de laatste tijd weer beter, leuke match gehad met Templar Assassin.
Moet eigenlijk wel zeggen dat sinds ik solo in Very High zit (volgens dat recent games tabje) de variatie in games wel in eens een stuk groter is geworden, de ene keer stomp je / wordt je verschrikkelijk gestomped. De andere keer gaat het weer gelijk op. Ik heb het idee dat eind High het leuker was.
Hot dang, they are on to me!microoo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:31:
[...]
Jongûh, dat was geen solo queue. Dikke carry door een skillfull ogre magi!!
* Feralio runs to the hills.
Mijn favoriete hero is nu al lange tijd Shadow Fiend, daar kun je echt heerlijk mee snowballen, je hebt wel een goed begin nodig maar als je dat eenmaal hebt. Mijn winrate is er nog wel erg laag mee, maar dat komt vooral door de eerste paar games met hem.
[ Voor 24% gewijzigd door Forn op 11-12-2012 15:45 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Laatst voor het eerst match in very high gespeeld! Snoeihard verloren maar we komen dr wel
Perfect voor een noob(had laast eentje die faalde zo hard als drow).
In een dota 2 match hadden we al mega creeps op een lane(of heleemaal naar de toren basis gepusht) in 20:00 minuten in..
Hadden dan ook Nature prophet and KOTL
De bots spelen op sommige punten wel vals, ook al zouden ze geen idee kunnen hebben van waar je bent, ze weten je als nog prima te vinden wanneer je rond loopt met Shadow Blade.JerX schreef op woensdag 12 december 2012 @ 07:42:
Damn als uit DOTA speler en HoN speler ben ik terecht gekomen bij DOTA2. Damn wat is dit weer verslavend! Speel nu weer even tegen bots (ff inkomen), maar de bots zijn erg goed uitgewerkt!
Sinds een tijdje flink met DOTA2 bezig in de avonduren, het is en blijft een verslavend spelletje moet ik zeggen!
Gisteren een te heerlijk potje gespeeld, zie screenshot.

"That's what I do. I drink and I know things."
En inderdaad verslavend wanneer je 3 of 4 potjes hebt gespeeld(30-50 uur DOTA 2 voor mij).
[ Voor 34% gewijzigd door Valianttttt op 12-12-2012 09:43 ]
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers