Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Nog is een poging: geen tweaker die naar TI2 in seattle zelf gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-10 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Feralio schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 11:31:
Nog weer een beta key contest:
Ja het is een referral URL, lijkt me alleen slimmer om een aantal accounts te proberen, aangezien je bij 10 invites meer kans hebt. (Heb zelf al een invite gekregen dus keys gaan toch gelijk terug naar Tweakers.)
Naja referral zooi weer maar laten we allemaal maar elkaars links bezoeken dan gewoon?

Feralio: http://c.steelseries.com/dota2betakey?code=wmktYLcI
The Chosen One: http://c.steelseries.com/dota2betakey?code=MslQ0v9U

Hebben we veel kans op extra Dota 2 invites. Binnenkort zich toch de hele wereld in Dota 2 terwijl het nog beta is. Kan dat zo gewoon mods? :P

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 19-08-2012 15:02 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Tharulerz schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:34:
Nog is een poging: geen tweaker die naar TI2 in seattle zelf gaat? :)
Helaas niet, kan zelfs het weekend niet helemaal kijken.. Jij gaat wel? Ben jaloers zeg! Die hall ziet er zo gaaf uit. Veel plezier daar en zou leuk zijn als je bij terugkomst hier een klein verslag kan schrijven! :)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Forn schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 16:53:
[...]

Helaas niet, kan zelfs het weekend niet helemaal kijken.. Jij gaat wel? Ben jaloers zeg! Die hall ziet er zo gaaf uit. Veel plezier daar en zou leuk zijn als je bij terugkomst hier een klein verslag kan schrijven! :)
Ik dacht misschien een blog bij te houden voor iedereen, maar dat hangt er beetje vanaf wat voor gear ik dan meeneem... (dan moet ik fotocamera + laptop meenemen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

Ik ben zeer benieuwd naar de international. Dit moet wel weer ontzettend gaaf worden. Het weekend is in ieder geval vrij gepland voor de matches! Het idee van de spectator client is wel heel gaaf. Alhoewel ik hoop dat er ook een optie is om het beeld van de shoutcaster te volgen. Want standaard heb ik dat het liefst en dan verder af en toe mee kijken op andere plekken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 11:51
De optie om de shoutcasters camera movement te volgen zit er in (je kan audio en view van alle broadcasters selecteren). Ook kan je eigen view, Directed View (Wat erg goed werkt!), hero chase en player view kiezen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Het spel is nog wel lekker buggy hoor. Net verdween tijdens het potje ineens alle items van mijn Axe. Loop je daar met lege handen mensen te executeren :). Ook staat er bij mijn profile dat treant protector mijn beste hero is met 7 wins 4 losses terwijl ik zeker weet dat ik hem maar 2 keer gespeeld heb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Gaat er betaalt moeten worden om dat tournament te volgen of is dit gratis om wat reclame te maken voor de spectator client? edit: compleet gratis blijkbaar na wat googlen.

Gisteren eerste keer Lycan eens geprobeerd, wat een pushing power vanaf level 6! Ult op cooldown en een onbewaakte tower? Zeg maar vaarwel tegen die tower. Nu weet ik waarom deze hero zo vaak een ban krijgt op tournaments.

[ Voor 6% gewijzigd door 4bit op 20-08-2012 14:56 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

The international 2 zal gratis te bekijken zijn!

Lycan is wel leuk om mee te pushen ja. Ook leuk om een hele dierentuin te maken: Head of dominator, necromonicon en vladimirs :D . Dan kan je echt belachelijk snel pushen. Gewoon een beetje verdekt opstellen, en als de twee teams bezig zijn met een teamfight, pushen als een malle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Kan iemand even deze vragen beantwoorden. Ik ben namelijk nieuw in dit genre Wikipedia: Multiplayer online battle arena van games en misschien begin ik er wel is mee volgende maand.
De art style van Dota 2 vind ik ook wel leuk.

- Zo te zien kan je bij de start van elke match een hero kiezen: wordt verwacht dat je telkens dezelfde hero kiest? Of is het de bedoeling dat je bijvoorbeeld een 5-tal heroes kiest, die je het best liggen, en dan afhankelijk vd situatie een hero kiest?

- Ik lees dat in dit genre een XP systeem aanwezig is. Blijft die XP behouden na de match zodat je hero dus levelt? Of is dat XP systeem begrensd tot de match zelf?

Op de Dota 2 wiki vond ik niet echt info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

vraag 1: De truc is eigenlijk dat als je met dota begint, je zo vaak mogelijk een andere hero kiest (je kan ook een random hero kiezen, dan krijg je in de match iets meer gold). Niemand van je team vindt dat leuk, maar zo leer je wel het snelste het spel. Mensen die schelden kom je sowieso tegen, dus daar moet je gewoon een dikke huid voor hebben (zo niet, dan moet je die maken :P ).

vraag 2: Er is een xp systeem voor binnen een game: dat is voor de hero om te levelen en als de game afloopt, dan gaat die xp weer weg. Er geldt ook een xp voor je account: Dat is echter totaal niet belangrijk (per level krijg je een cosmetisch item gratis, je wordt er dus niet beter van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Rub3s schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:29:
vraag 1: De truc is eigenlijk dat als je met dota begint, je zo vaak mogelijk een andere hero kiest (je kan ook een random hero kiezen, dan krijg je in de match iets meer gold). Niemand van je team vindt dat leuk, maar zo leer je wel het snelste het spel. Mensen die schelden kom je sowieso tegen, dus daar moet je gewoon een dikke huid voor hebben (zo niet, dan moet je die maken :P ).

vraag 2: Er is een xp systeem voor binnen een game: dat is voor de hero om te levelen en als de game afloopt, dan gaat die xp weer weg. Er geldt ook een xp voor je account: Dat is echter totaal niet belangrijk (per level krijg je een cosmetisch item gratis, je wordt er dus niet beter van).
Thanks!

- Ja, tegen schelden en trollen enzo kan ik wel.

- Dus er is niet echt een unlock systeem (buiten het cosmetische dan)? :) Dus dit betekent dat bij de start van een match iedereen feitelijk start met heroes die allemaal dezelfde "standaard abilities" hebben? Dus het beter worden in een game zoals Dota 2 is puur door betere tactieken te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Keuze van je hero hangt af van wat je teammaten en tegenstanders kiezen. Maar in pubs maakt het vaak niet veel uit, daar kom je genoeg teams tegen van 4 of 5 carries. En in het begin ga je toch gewoon de heroes moeten leren. Dus uiteindelijk ze allemaal op zijn minst 1 keer spelen. Al is het maar zodat je weet tot wat ze in staat zijn als je er tegen of samen met speelt. Uiteindelijk ga je dus wel een keuze moeten maken afhankelijk van wat je team nodig heeft.

Ieder spel begint gewoon met alle heroes op level 1 en kunnen in dat spel gewoon tot en met level 25. DOTA2 blijft een team game. Dus beste team wint, en dat kan gedeeltelijk beslist worden door de gekozen heroes. Soms gaat een team voor heroes die early game sterker zijn en hopen dan op een snelle winst, indien ze dat niet lukt dan is het vaak game over. Omdat ze heroes hebben die bij langere games niet echt sterk zijn.

Er is niets dat over meerdere games overgedragen wordt, buiten cosmetische dingen en dingen die je weer hebt bijgeleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ok thanks. Das alles wat in moest weten. Deze game is dus nu toegevoegd op mijn To Play list. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Goron schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:50:
Het spel is nog wel lekker buggy hoor. Net verdween tijdens het potje ineens alle items van mijn Axe. Loop je daar met lege handen mensen te executeren :). Ook staat er bij mijn profile dat treant protector mijn beste hero is met 7 wins 4 losses terwijl ik zeker weet dat ik hem maar 2 keer gespeeld heb ofzo.
Dat is pas sinds de afgelopen patch, ik ga ervanuit dat dit vrijdag alweer gefixed is. Ik vind het spel eigenlijk totaal niet buggy, soms dat je geen server kan vidnen maar dat is het enige.

@ Asgaro. Wat Rub3s zegt bent ik het wel mee eens, zo veel mogelijk randommen. Al zou ik de eerste 10 games met een makkelijkere hero spelen om de basis van het spel te snappen. Courier, warden, shop etc. Blijf ook niet te lang bij bots hangen. Daar leer je gewoon veel minder van.

Als iemand 'gementored' wilt worden ben ik daar wel bereid voor. Enige vereiste is dat je skype hebt en een microfoon. Ik speel zelf op een redelijk niveau, heb het spel wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 18:49

cedal

Jaja.

Hallo daar,
ik heb vandaag via het nieuwsbericht een survey bij steam gedaan voor de DOTA 2 beta. Vervolgens krijg ik dít te zien:
Own Dota 2
Downloading
Heb ik dan ook gelijk een beta code of is dit alleen de installatie zonder account?

Edit:
Nope, blijkt dat je toch een beta key nodig hebt.
Ik heb nu alleen een spectator account.

[ Voor 25% gewijzigd door cedal op 20-08-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
Forn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:03:
[...]

Dat is pas sinds de afgelopen patch, ik ga ervanuit dat dit vrijdag alweer gefixed is. Ik vind het spel eigenlijk totaal niet buggy, soms dat je geen server kan vidnen maar dat is het enige.

@ Asgaro. Wat Rub3s zegt bent ik het wel mee eens, zo veel mogelijk randommen. Al zou ik de eerste 10 games met een makkelijkere hero spelen om de basis van het spel te snappen. Courier, warden, shop etc. Blijf ook niet te lang bij bots hangen. Daar leer je gewoon veel minder van.

Als iemand 'gementored' wilt worden ben ik daar wel bereid voor. Enige vereiste is dat je skype hebt en een microfoon. Ik speel zelf op een redelijk niveau, heb het spel wel door :)
Ik zou wel wat mentoring kunne gebruiken, ben niet een totale noob maar zo nu en dan gaat het nog fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:52

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Is er bekend hoe je de UI scaled? Ik vind 'm echt belachelijk groot, als je ziet hoe subtiel het kan in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dat is bekend: Het kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-10 19:53
ik draai het ook in windowed mode, anders is alles me veel te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Rynji: ook niet via hippe console commands oid? Ik snap niet dat dat niet configureerbaar is. I ALMOST MAKE THE CRIES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nope, niet mogelijk.
Ik denk dat het een erfenis van WarCraft 3 Dota is + een geval van: voor iedereen een gelijke interface.
Het is ook meer een kwestie van wennen lijkt me, want in principe is er niets mis mee alleen ben je kleiner gewend en daarom voelt het voor nu lomp & groot aan.

• apNia

apNia

True, daar heb je een punt. Designwise vind ik het alleen wel zonde van je screen estate dat het allemaal niet wat kleiner kan. Thanks!

• Tharulerz
Ik zou de LoL interface nu ook niet echt subtiel noemen, een Adobe air client.... 8)7

• apNia

apNia

ik heb het over de ingame UI slimpie ;)

• Extace666
  • Laatst online: 30-05 19:01
Mocht je ooit een potje samen willen spelen kun je me op Skype toevoegen.

naam: teun-relou

• Tharulerz
Net de update van men stats site gereleased.

Nieuwe link: https://dotabuff.com

Uitleg in reddit thread: http://www.reddit.com/r/D...a2be_becomes_dotabuffcom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ziet er weer mooi uit! :) . Altijd leuk en interessant om zoveel statistieken te zien.

Ga je in Seatlle ook de valve mensen ontmoeten? Of ga je puur spectaten? (want je ging toch hé?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Ik ga wss een keertje uit eten met hun, en zal er wel contact mee hebben tijdens TI2 zelf vermoed ik, maar echt formeel niets afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Wilde je net gaan complimenteren op tweakers naar aanleiding van de reddit post. Wat een mooie site zeg! Veel gebruiksvriendelijker dan de oude site waar ik al graag op keek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:58

Noper

That's a noper...

Wow, kende de site nog niet, ga er zeker wat uurtjes op doorbrengen... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Asgaro schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:51:
Ok thanks. Das alles wat in moest weten. Deze game is dus nu toegevoegd op mijn To Play list. :)
als ik je een paar tips mag geven:

1.kijk even een beginners guide van purgegamers op youtube
2.kies een gemakkelijke hero (lina,windrunner,nature's prophet)
3.lees eerst de stats en abilities van een hero voor je hem/haar kiest.
4.speel minimaal elke hero een keer om bekent te raken met zijn/haar abilities
5.kijk op de dota 2 wiki wat goede items voor een hero zijn. (want je bent in dit genre echt afhankelijk van items)
6. ga NOOIT solo-mid als je niet weet wat je doet
7. ????
8. Profit!

;)

[ Voor 4% gewijzigd door hardcoresmurf op 24-08-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Beetje late reactie, maar vanaf nu plaatsen we (en daarmee dus niemand) meer referallinks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

PWM schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:52:
[mbr]Beetje late reactie, maar vanaf nu plaatsen we (en daarmee dus niemand) meer referallinks[/]
is het niet handig om dit in de topic waarschuwing te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
hardcoresmurf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:34:
[...]

als ik je een paar tips mag geven:

1.kijk even een beginners guide van purgegamers op youtube
2.kies een gemakkelijke hero (lina,windrunner,nature's prophet)
3.lees eerst de stats en abilities van een hero voor je hem/haar kiest.
4.speel minimaal elke hero een keer om bekent te raken met zijn/haar abilities
5.kijk op de dota 2 wiki wat goede items voor een hero zijn. (want je bent in dit genre echt afhankelijk van items)
6. ga NOOIT solo-mid als je niet weet wat je doet
7. ????
8. Profit!

;)
Ben het zeker niet eens met je beginner heroes. Windrunner en Prophet zijn niet zo makkelijk als mensen beweren, helemaal prophet niet. Lina kan nog wel, maar daar is de stun best moeilijk om te landen. Zou eerder Lich, Ogre Magi of Venomancer zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Forn schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:33:
[...]

Ben het zeker niet eens met je beginner heroes. Windrunner en Prophet zijn niet zo makkelijk als mensen beweren, helemaal prophet niet. Lina kan nog wel, maar daar is de stun best moeilijk om te landen. Zou eerder Lich, Ogre Magi of Venomancer zeggen.
rikimaru :+ is ook heel moeilijk om te spelen [/troll]

ohja nature is ook niet zo heel moeilijk, je moet gewoon die boom ring abilitie spammen en dan een divine rapier gebruiken :+

[ Voor 14% gewijzigd door hardcoresmurf op 24-08-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Mouz misschien toch nog in the international :p . Vannacht spelen ze tegen WE om de laatste ticket ipv team Mufc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
spoiler:
Ze mogen dus spelen in het toernooi! Ben ik wel erg blij mee, vind het toch het leukste team ook omdat er twee Nederlanders in meedoen. Wel heel erg sneu voor MUFC om door een paspoort kwijt te raken zo een kans mislopen. Hoop dat ze wel gewoon nog op TI2 mogen rondlopen en alles meekrijgen, waar ik wel van uit ga. Vanavond om 6 uur beginnen de eerst preliminary games. Met Mouz dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

Awesome, mouz is echt wel een gaaf team. Vanaf 6 uur zijn de prelims toch? Ik heb er wel zin in in ieder geval.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Jazeker. Hier zie kun je het schedule lezen:

http://www.reddit.com/r/D...nternational_group_stage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Tot nu toe drie international kisten open gemaakt met bij de 3e een setje compleet :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D6vF2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste GoT,

Ikzelf speel wel eens graag een match dota 2 maar helaas moet ik dit vaak alleen doen ( omdat mijn vrienden geen betakey vastkrijgen ) dus zoek ik graag mensen die met mij willen samenspelen.

Ik speel het liefst/best support, maar moet nog veel leren voor ik de andere rollen kan spelen.

Voeg me gerust toe: coolbonev1.

ps: ik zit soms in het Got channel, maar ik zie daar soms aziatische tekens tussenstaan dus dacht ik dat ik misschien verkeerd zat :9

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
Ook hier even mijn blog neerzetten:

http://seattle.dotabuff.com

Bedoeling is om dagelijks een aantal foto's + klein verslagje bij te houden, voor diegene die interesse hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
dommerick schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:06:
Awesome, mouz is echt wel een gaaf team. Vanaf 6 uur zijn de prelims toch? Ik heb er wel zin in in ieder geval.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/320210_432486973461354_370567029_n.jpg

?
0-6 kreeg ik te horen van me vriend... hij loopt te janken in bellevue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Nee, ze stonden na dag 1 op 2-6. Nu staan ze 2-10, ze zullen dus zeker weten de loser bracket in gaan. Ook wel logisch aangezien ze en met een standin spelen en vele malen minder getraind hebben. Ach, wie weet komen ze nog ver. Hun stijl is heel ballsy, en als dat een paar keer goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zie het niet gebeuren, Mouz is mooi om te zien spelen als hun plan werkt maar zoniet beginnen ze zeer snel te throwen. Tevens zijn ze nu niet bepaald schitterend in het warden.

Persoonlijk verbaasd de slechte performantie van Na'vi tot nu toe mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

IG heeft een 'bootcamp' gedaan van 3 maanden.

Mouz: 0 uur getraind XD (zeker niet met die standin).

idd een beetje kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik heb gisterenavond M5 vs Zenith gezien. Het kijken via DOTA2 zelf in combinatie met een caster is echt wel leuk. Veel leuker dan gewoon een stream bekijken.

Het enige wat mij eigenlijk zo wat irriteert aan DOTA2 is dat er zo veel webbased is en de daarbij horende laadtijden. Als je nu in de learn tab op een hero klikt opent hij ingame een webpagina die dan helemaal ingeladen moet worden. Lijkt mij toch makkelijker dat al die info al in de client zelf zit.
Zelfde met de tournaments, bv the international 2 klikken opent een ingame webpagina, waarbij je per klik altijd wat moet wachten tot het is ingeladen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon geen goede servers hebben, of geen EU servers, waardoor de snelheid slecht ligt, en een EU server alles oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

4bit schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:05:
Ik heb gisterenavond M5 vs Zenith gezien. Het kijken via DOTA2 zelf in combinatie met een caster is echt wel leuk. Veel leuker dan gewoon een stream bekijken.

Het enige wat mij eigenlijk zo wat irriteert aan DOTA2 is dat er zo veel webbased is en de daarbij horende laadtijden. Als je nu in de learn tab op een hero klikt opent hij ingame een webpagina die dan helemaal ingeladen moet worden. Lijkt mij toch makkelijker dat al die info al in de client zelf zit.
Zelfde met de tournaments, bv the international 2 klikken opent een ingame webpagina, waarbij je per klik altijd wat moet wachten tot het is ingeladen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze gewoon geen goede servers hebben, of geen EU servers, waardoor de snelheid slecht ligt, en een EU server alles oplost.
Ik heb ook dat alles uit de learn tab ingame zit, dat was in het verleden zo en daar is nu een console command voor (cl_oldheropedia 1 of iets dergelijks) die dat weer aanzet. Ik vind het ook niet altijd even handig maar zo hoeven ze minder updates via steam te verspreiden..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Mouz moet tegen EHOME spelen om te overleven in het toernooi XD

yea buddy.... (aldus singsing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
Tering wat ziet het er daar gaaf uit zeg! Vooral ook de tour van sheever (brrrr engels heeft ze toch), en nu de mainstage en de analysis. Echt lekker gedaan door Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sheever heeft ook nog singsing geïnterviewed! :

http://www.gosugamers.net...s-here-are-so-disciplined

flauwe humor, maar ik kan er de humor wel van inzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft er iemand ervaring met in de beta te proberen geraken? Een maand geleden heb ik op de "sign up for a free dota2 invite" link geklikt op http://blog.dota2.com/, waarna ik een survey moest invullen. Ondertussen heb ik nog steeds geen invite gekregen. Vind het maar rot dat ze je dwingen om een survey in te vullen en vervolgens doodleuk niets van zich laten weten :(.

Iemand dezelfde negatieve ervaring hiermee?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Boeboe schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:19:
Heeft er iemand ervaring met in de beta te proberen geraken? Een maand geleden heb ik op de "sign up for a free dota2 invite" link geklikt op http://blog.dota2.com/, waarna ik een survey moest invullen. Ondertussen heb ik nog steeds geen invite gekregen. Vind het maar rot dat ze je dwingen om een survey in te vullen en vervolgens doodleuk niets van zich laten weten :(.

Je staat nu op "the waiting list" (zullen wel honderdduizenden mensen op staan). Die survey 'bepaalt' je dota experience, wat voor invloed dat heeft op een invite krijgen weet ik niet.
Het probleem is dat er zoveel mensen dota 2 willen spelen, maar Valve nog lang niet de server capaciteit heeft om al deze mensen binnen te laten.
Als je echt spelen wilt is de beste optie access kopen (hier).
Wachten op een invite vanaf de Waiting List is onvoorspelbaar, kan morgen zijn kan over 4 maanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Pff, nu Navi tegen LGD voor de winners bracket final. Niet normaal de plays die ze hier allebei laten zien. Zeker gaan kijken nu of in een VOD!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 11-10 18:52
Mooi toernooi om te zien! helaas niet alles van de finale kunnen zien, maar dat kun je ook nog vanuit de client.
Boeboe schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:19:

Invites gaan heel random, kun je helaas niets aan veranderen. Je kan inderdaad via de officiële store een key kopen, dan zijn ze ongeveer €30. Af en toe zie je ze ook voorbij komen van mensen dat deze ze willen ruilen tegen Treasure Keys, dan zie je ze gaan voor een €6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

spoiler:
Één miljoen naar de Chinezen.. alle teams die ik tof vond waren er al uit maar had toch liever dan maar Navi zien winnen..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 15:24
moet zeggen, commentatoren maakte het bij tijd en wijlen toch redelijk hype, alleen iets wat ik nog bij fighting game dingen heb gezien die niet mlg waren :P

misschien archive maar eens gaan inkijken, alhoewel dat veel tijd gaat kosten denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Bananenspin schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:37:
spoiler:
Één miljoen naar de Chinezen.. alle teams die ik tof vond waren er al uit maar had toch liever dan maar Navi zien winnen..
Ik vond de andere team wel tegenvallen , vooral mtw en mouz. Voor de rest weinig opvallende strategieën en veel dezelfde heroes.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zie overal mensen DOTA2 spelen, dus ik dacht dat het een eitje was om een invite te krijgen...niet dus :|. Bedankt voor het antwoord in ieder geval. Ik ga geen invite kopen aangezien ik het eerst zelf wil proberen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

randomice schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:44:
[...]

Ik vond de andere team wel tegenvallen , vooral mtw en mouz. Voor de rest weinig opvallende strategieën en veel dezelfde heroes.
Het viel me vooral op dat er vaak dezelfde carriers werden gekozen:
-Morpling
-Anti-mage
-Syllabear
-Naga siren
-Templar assasin (soms)

Ook jammer dat sommige heroes nauwelijks gebruikten worden, zou leuk zijn als die groep heroes iets beter waren! (hopelijk komt 6.75 snel uit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Inderdaad, zeer veel Morphling en Naga Siren gezien. Zo veel dat het vervelend werd.

Gisteren ook naar Navi vs LGD gezien, voornamelijk game 2 en 3 waren geweldig. Met een fantastische faceless void in het 3e game (1k crits!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bij naga siren zit het voor men gevoel ook gewoon in het concept van de hero: Een gooibaar net PLUS die sleepultimate is gewoon iets teveel van het goede voor een hero. Ik weet niet of dat te balancen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:30:
ps: ik zit soms in het Got channel, maar ik zie daar soms aziatische tekens tussenstaan dus dacht ik dat ik misschien verkeerd zat :9
Nope dat ben(onderandere) ik :p.
Rub3s schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:57:
Bij naga siren zit het voor men gevoel ook gewoon in het concept van de hero: Een gooibaar net PLUS die sleepultimate is gewoon iets teveel van het goede voor een hero. Ik weet niet of dat te balancen is....
Persoonlijk vind ik haar niet zo heel erg overpowered, het is misschien een beetje erg dat als je een lange teamfight hebt na lvl 16 dat ze twee keer haar ult kan doen, misschien dus de cooldown een beetje omhoog, verder is ze niet zozeer een hard carry, zoals faceless of morph of AM.

[ Voor 51% gewijzigd door True op 04-09-2012 00:27 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Het prachtige moment in 1.000fps, Na'Vi vs. iG.

YouTube: Turn of the Tide - Dota 2 1000 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Is er al iets bekend over verdere updates? Sinds de international geen update meer geweest en ik heb ook nog geen aanwijzing gezien voor meer updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
:D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qh5uj.png

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Crell schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:39:
Is er al iets bekend over verdere updates? Sinds de international geen update meer geweest en ik heb ook nog geen aanwijzing gezien voor meer updates.
Ik vermoed dat een groot gedeelte van de valve medewerkers voor het Dota project tijdens het toernooi ff vakantie hebben gehad.

Misschien volgende week een update? wie weet... (o.a. meepo komt er nu echt aan)

Ook versie 6.75 verwacht ik binnen twee maanden. Geen idee of ze dat direct naar Dota 2 porten, of dat ze het eerst bij Dota 1 houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Rub3s schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:56:
[...]

Ik vermoed dat een groot gedeelte van de valve medewerkers voor het Dota project tijdens het toernooi ff vakantie hebben gehad.

Misschien volgende week een update? wie weet... (o.a. meepo komt er nu echt aan)

Ook versie 6.75 verwacht ik binnen twee maanden. Geen idee of ze dat direct naar Dota 2 porten, of dat ze het eerst bij Dota 1 houden.
Zoals de vorige keer word de DotA update waarschijnlijk binnen een week ook wel overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7a9pp.png

Yay dota comics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

True schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:35:
[...]

Zoals de vorige keer word de DotA update waarschijnlijk binnen een week ook wel overgenomen.
Als ik me het goed herinner duurde het toen wel wat langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Rub3s schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:24:
[...]

Als ik me het goed herinner duurde het toen wel wat langer...
Klopt mijn fout, het was 18dagen vanaf de release van 6.74 in de W3 engine. Maar ik denk dat ze er nu wat sneller over doen. Ik heb het gevoel dat ze wat meer mensen hebben ingezet voor het patchen en dergelijke van DotA2. Een stijgende lijn in patches en content releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:47
Ah hier is het topic. Ik denk al, het is toch free2play tenslotte. Ik verbaas me dat ondanks het een beta is er maar zo'n 60.000 mensen online zijn. Als ik op garena kijk voor dota zie ik zo'n 500.000 online, en dit is dus exclusief battlenet spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De game is nog niet 'open'. Je kan wel een access bundle kopen voor 25e, maar dat doen lang niet zoveel mensen.
De reden dat ze de game nog niet geheel vrijgegeven hebben is dat Valve nog niet de server capaciteit heeft voor iedereen die het spelen wilt.
Er komen langzaam steeds meer mensen bij, maar de sluizen staan nog niet open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 09:23:
Ah hier is het topic. Ik denk al, het is toch free2play tenslotte. Ik verbaas me dat ondanks het een beta is er maar zo'n 60.000 mensen online zijn. Als ik op garena kijk voor dota zie ik zo'n 500.000 online, en dit is dus exclusief battlenet spelers.
Ik denk dat Dota 2 onder de chinezen nog niet echt leeft. Veel van de grote Dota 2 teams spelen ook nog steeds Dota 1 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Rynji schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:26:
De game is nog niet 'open'. Je kan wel een access bundle kopen voor 25e, maar dat doen lang niet zoveel mensen.
De reden dat ze de game nog niet geheel vrijgegeven hebben is dat Valve nog niet de server capaciteit heeft voor iedereen die het spelen wilt.
Er komen langzaam steeds meer mensen bij, maar de sluizen staan nog niet open!
Oh dit is dan een misconceptie van mij kant, dacht dat hij al open was. Ik zie geen reden dota1 te spelen boven dota2, behalve het feit dat alle heroes nog niet in dota2 zitten. Ik ben erg tevreden over dota2, graphics draaien nog goed op oude pc's, responsiveness is goed en dingen als creeps blocken zit er nog steeds in. Alles is ook net even wat gebruikersvriendelijk (shop etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Rub3s schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:39:
[...]
Ik denk dat Dota 2 onder de chinezen nog niet echt leeft. Veel van de grote Dota 2 teams spelen ook nog steeds Dota 1 :|
Het gaat nu denk ik wel opkomen, iG was zelfs op de Chinese NED1/2/3 gekomen met hun 1ste plek.
SCIxX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:50:
[...]
Oh dit is dan een misconceptie van mij kant, dacht dat hij al open was. Ik zie geen reden dota1 te spelen boven dota2, behalve het feit dat alle heroes nog niet in dota2 zitten. Ik ben erg tevreden over dota2, graphics draaien nog goed op oude pc's, responsiveness is goed en dingen als creeps blocken zit er nog steeds in. Alles is ook net even wat gebruikersvriendelijk (shop etc).
Om de lack van heroes hoef je het eigenlijk ook niet te doen, er moeten er nog ~5 komen die gepicked gaan worden in Captains Mode, en die andere ~5 worden nog gerevamped volgens IceFrog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
True schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:53:
[...]

Het gaat nu denk ik wel opkomen, iG was zelfs op de Chinese NED1/2/3 gekomen met hun 1ste plek.

[...]

Om de lack van heroes hoef je het eigenlijk ook niet te doen, er moeten er nog ~5 komen die gepicked gaan worden in Captains Mode, en die andere ~5 worden nog gerevamped volgens IceFrog.
Toch wel een paar van mijn favorieten die nu missen; Pheonix, Slark, Terrorblade. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

True schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:53:
[...]
Echt waar? :o Wanneer was dat? (wil het zien :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Laat ook maar, ik las over het "Chinese" heen. Dacht dat het ging over Nederlandse tv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Haha, ik las het ook eerst verkeerd :) Maar het is zeker mooi dat dota 2 zoveel aandacht krijgt, hopelijk wordt dat alleen maar meer zodra het officieel uitkomt!

[ Voor 61% gewijzigd door daanteb op 10-09-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 11-10 18:52
Voor de mensen die nog een key zoeken; http://forum.gamesports.n...A-DOTA2-Betakey-giveaways . Wel even goed lezen. ;)

Verwijderd

Net Na'Vi tegen iG gezien. Denk ga ff oude tijden herleven, uiteindelijk 1,5 uur achter elkaar naar YouTube zitten kijken. Ik was helemaal psyched toen ik het op Steam zag staan en het kon downloaden, blijkt het een spectator cliënt te zijn.

Resultaat: 4 uur zitten kijken met kriebelende vingers. :+

• Forn
Ik heb helaas geen extra key voor je, maar voor zo een 6 euro kun je er makkelijk een krijgen op www.reddit.com/r/dota2trade. Het enige wat je dan moet dan is drie keys kopen op http://www.dota2.com/store/ dan zoeken op reddit. Succes! :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Forn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:18:
Ik heb helaas geen extra key voor je, maar voor zo een 6 euro kun je er makkelijk een krijgen op www.reddit.com/r/dota2trade. Het enige wat je dan moet dan is drie keys kopen op http://www.dota2.com/store/ dan zoeken op reddit. Succes! :)
Dan zijn ze in prijs omhoog gegaan, ze waren eerst 2keys/DotA2 key, zou waarschijnlijk komen door de aandacht van TI12.

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-10 10:35
Thanks ik heb daar een key gewonnen.
Daar zaten ook 2 giftable key's bij eentje heb ik aan mijn broer gegeven de andere krijgt de gene die als eerst mij quote.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

StealthTBH schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:03:
[...]

Thanks ik heb daar een key gewonnen.
Daar zaten ook 2 giftable key's bij eentje heb ik aan mijn broer gegeven de andere krijgt de gene die als eerst mij quote.
HOI :D

Edit: Top Hartelijk bedankt!!

[ Voor 5% gewijzigd door True op 15-09-2012 19:53 ]

• FrostByte
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07 15:21
Speel sinds kort Dota 2, vroeger veel casual DotA gedaan maar ben nu begonnen competitief/actief met Dota2.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn.

Voeg me toe op Steam "vuurvliegjuh"

Heb er nu pas zo een 80 matches op zitten.

Woon in Harderwijk, 22 jaar oud.

[ Voor 6% gewijzigd door FrostByte op 15-09-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
YouTube: Long live The International

Zo een gaaf filmpje. Hightlights van the International II.

Morgen trouwens Meepo die uitkomt, ben erg benieuwd naar hem. 4 heroes besturen en als er één doodgaat zijn ze allemaal dood. Ik ga hem zeker proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:51:
Morgen trouwens Meepo die uitkomt, ben erg benieuwd naar hem. 4 heroes 5 heroes besturen en als er één doodgaat zijn ze allemaal dood. Ik ga hem zeker proberen :).
There, fixed it :+

Ik kijk er vooral naar uit hoe pros hem gaan gebruiken, aan mij is het toch niet besteed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Alleen met aghanims he :). Volgens mij is dat niet het beste item voor Meepo om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Als je er goed mee bent wel, het is alleen niet het 1e item. Als laatste item is het geen verkeerd item (de stats die aghanims geeft, worden deels ook gegeven aan de clones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ja, maar dat is niet voldoende om 4200g te betalen ervoor. Natuurlijk is het niet slecht, maar wat ik ervan begrijp zijn items zoals vladimirs, pipe, mek, power threads vele malen beter dan een vijfde clone en wat extra stats.

Nogmaals het is zeker geen slecht luxury item, maar heeft zeker geen prioriteit.

• Tharulerz
Meepo opent met een 34% winrate, niet slecht!

https://dotabuff.com/heroes/winning

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:41:
Ja, maar dat is niet voldoende om 4200g te betalen ervoor. Natuurlijk is het niet slecht, maar wat ik ervan begrijp zijn items zoals vladimirs, pipe, mek, power threads vele malen beter dan een vijfde clone en wat extra stats.

Nogmaals het is zeker geen slecht luxury item, maar heeft zeker geen prioriteit.
Het is denk ik wel de belangrijkste luxury ;) Het biedt best veel voordelen: meer damage en hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26

Multensor

wtf

mensen moeten gewoon Lina picken vs Meepo :). Briljant om mensen gelijk meepo af te leren :D. Ik zat afgelopen weekend bij een Meepo die zn ult niet nam.... :')

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Goh, ik krijg spontaan zin om terug eens all draft te spelen ipv single draft.
Het lijkt me wel snel geld verdienen als BH als je op alle meepos een track krijgt.
Gewoon 1tje doden en je verdient 1k goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Simon Verhoeven schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:08:
Goh, ik krijg spontaan zin om terug eens all draft te spelen ipv single draft.
Het lijkt me wel snel geld verdienen als BH als je op alle meepos een track krijgt.
Gewoon 1tje doden en je verdient 1k goud.
Als dat werkt, is het een bug :9
Pagina: 1 ... 18 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers