Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Heb maar een dota2 invite gekocht, heb dota1 lang genoeg gespeeld dat ik het het geld wel waard vond. Moest even flink wennen aan de interface en dergelijke, maar nu is het oude gevoel al weer helemaal terug, mooi ook dat de meeste heroes na al die jaren hetzelfde gebleven zijn. De oude frustraties als er een feeder in je team zit zijn ook weer helemaal terug ;)

Wel een paar puntjes:

- Ben teleurgesteld met het matchmaking systeem. Heb je eindelijk een game gevonden, dan accepten er 9/10 en een iemand dus niet. Dan kan er weer overnieuw worden begonnen met zoeken?! Waarom niet gewoon 1 persoon erbij zoeken? En als dan eindelijk 10 mensen accepten, dan is er ook nog 50% kans dat er bij het loaden iemand wegvalt. En dan mag je ook weer helemaal overnieuw beginnen met zoeken 8)7

-Waarom kan je items van leavers niet verkopen?

- Bij de invite zat ook een special courier, de mighty boar. Maar hoe kan je deze gebruiken? Ik heb vanalles geklikt en geprobeerd maar ik krijg ingame nog steeds de ezel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Je kan ook de hotkeys gebruiken ;) Staan wel ergens in de options.
Goron schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:52:
Heb maar een dota2 invite gekocht, heb dota1 lang genoeg gespeeld dat ik het het geld wel waard vond. Moest even flink wennen aan de interface en dergelijke, maar nu is het oude gevoel al weer helemaal terug, mooi ook dat de meeste heroes na al die jaren hetzelfde gebleven zijn. De oude frustraties als er een feeder in je team zit zijn ook weer helemaal terug ;)

Wel een paar puntjes:

- Ben teleurgesteld met het matchmaking systeem. Heb je eindelijk een game gevonden, dan accepten er 9/10 en een iemand dus niet. Dan kan er weer overnieuw worden begonnen met zoeken?! Waarom niet gewoon 1 persoon erbij zoeken? En als dan eindelijk 10 mensen accepten, dan is er ook nog 50% kans dat er bij het loaden iemand wegvalt. En dan mag je ook weer helemaal overnieuw beginnen met zoeken 8)7

-Waarom kan je items van leavers niet verkopen?

- Bij de invite zat ook een special courier, de mighty boar. Maar hoe kan je deze gebruiken? Ik heb vanalles geklikt en geprobeerd maar ik krijg ingame nog steeds de ezel...
Als het goed is kom je dan direct in high priority matchmaking, komt ook wel een popup geloof ik (returning to high priority searching of zoiets). Als ik 3 min wacht op een game en 1 iemand accepteerd em niet, heeft hij vaak binnen 10-20 seconden een extra speler erbij gevonden. Dus bij mij werkt het wel :)

Ik weet niet of ik dit erg vind, bij Dota1 kreeg je dan zoveel geld dat je 2v5 nog kon winnen als je nog redelijk aan het begin zat. Maar goed, dat soort games slaan nergens op natuurlijk, denk dat ze dat willen voorkomen.

Ik denk dat je die in je stash moet activeren? Of misschien dat je em voor de game moet selecteren? Ik zie dan wel een schermpje waar je announcers en dat soort dingen kan activeren, misschien couriers ook?

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Items van leavers kun je wel verkopen, maar alleen als ze daadwerkelijk uit de game zijn gegaan. Het kan dus niet bij mensen die een abandon hebben omdat ze AFK zijn.

De courier kun je instellen als je bij een andere hero customized dan op non-hero customizations drukken. Dus als je bijvoorbeeld Axe hebt. Dan staat dat in het rechterbalkje, het geldt dan voor alle heroes, niet alleen Axe dus.

Wat betreft je eerste punt heeft Daanteb gelijk volgens mij. Je komt dan bovenaan in de lijst dus heb je als het goed is vrijwel meteen een game.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik betwijfel of je bovenaan in de lijst komt.

Gisteren in de wachtrij gestaan voor een minut of 2, dan game gevonden maar laatste connecte niet.
de volgende wachtrij heeft meer dan 5min geduurt, dus dan klopt dit niet echt vermoed ik.
Maarja, wat is nu dat beetje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Voorheen kwam je bovenaan in de lijst, dan zag je ook echt staan searching game with priority of iets dergelijks maar dat lijkt echt verdwenen maar het duurt soms rustig nog 8 minuten.. Terwijl dat 1 a 2 mag zijn als je inderdaad bovenaan gezet word.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bananenspin schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:41:
Voorheen kwam je bovenaan in de lijst, dan zag je ook echt staan searching game with priority of iets dergelijks maar dat lijkt echt verdwenen maar het duurt soms rustig nog 8 minuten.. Terwijl dat 1 a 2 mag zijn als je inderdaad bovenaan gezet word.
Dan moet je maar niet zoveel leaven }:O

Ben benieuwd welke heroes er deze week komen, valve is lekker bezig met het releasen van nieuwe heroes. Misschien dat naga siren uit komt deze week (zzzzz saai).

Ik hoop zoiets:
Suddenly a wild Bristleback attacked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Rub3s schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:54:
[...]

Dan moet je maar niet zoveel leaven }:O
Wat heeft veel leaven te maken met het opnieuw zoeken van een game als iemand niet accept?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Was een grapje :P Bij normaal zoeken duurt het wel langer als je veel leaved.

Aan het begin van de avond duurde het echt heel lang voordat we een potje gevonden hadden, 14 minuten =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
En het is Naga Siren geworden!

Afbeeldingslocatie: http://www.gs-media.de/img/storage/4725.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:53
Gister een uurtje gevonden om een potje dota te spelen. Na 3 x 6 minuten queue kom ik in een spel met 9 russen. Begin ging goed, afgezien van de niet te lezen chat+ allchat. Doordat ik geen Russisch kan lezen kwam ik te laat bij een gank en werd overspoeld door geweldige Russisch commentaar(zal wel scheld kannonade geweest zijn :P ) . Er was er toen 1 zo slim om in het engels te vragen of ik een keer meer kwam ganken, waarop ik antwoorde van : ow u can speak english. Toen was het hek van de dam, de engelse scheldwoorden kwamen uit het woordenboek :P .
Ik snap echt niet waarom die mensen zo ongemanierd en koppig kunnen wezen.... Ik zag namelijk dat er een Russische server is opgezet , ga daar dan spelen ofzow.... :@

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ja, daarom ga ik ook altijd op de US-east server spelen. Dan heb je dat gezeur niet ;) Daar heb je hoogstens een enkele mexicaan.

^naga siren..... die is zoooo saaaaai. Chaos knight vindt ik gewoon de upgrade van naga siren op elk vlak. Misschien dat die ulti hoogstens leuk is om tijdens de ultimate van de enemy omniknight te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 11:25

M4DMan

Into disorder!

randomice schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:00:
Gister een uurtje gevonden om een potje dota te spelen. Na 3 x 6 minuten queue kom ik in een spel met 9 russen. Begin ging goed, afgezien van de niet te lezen chat+ allchat. Doordat ik geen Russisch kan lezen kwam ik te laat bij een gank en werd overspoeld door geweldige Russisch commentaar(zal wel scheld kannonade geweest zijn :P ) . Er was er toen 1 zo slim om in het engels te vragen of ik een keer meer kwam ganken, waarop ik antwoorde van : ow u can speak english. Toen was het hek van de dam, de engelse scheldwoorden kwamen uit het woordenboek :P .
Ik snap echt niet waarom die mensen zo ongemanierd en koppig kunnen wezen.... Ik zag namelijk dat er een Russische server is opgezet , ga daar dan spelen ofzow.... :@
Russen, zucht.. Wat een vervelende mensen zijn dat idd.. Om die reden heb ik ook een hele tijd op US east gespeeld, veel beter daar.. Nu speel ik meestal gewoon op EU in een party van 3/4/5 dus de kans dat je dan een Rus in je team krijgt is zeer klein.. Het is dan juist extra leuk om een evt enemy team met russen een kopje kleiner te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

randomice schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:00:
Ik zag namelijk dat er een Russische server is opgezet , ga daar dan spelen ofzow.... :@
Ah, sinds wanneer?

Zelf ben ik maar eventjes terug gestopt met support heroes te spelen en terug wat carries te spelen om mijn W/L terug wat richting 1/1 te krijgen. Het is wat spijtig, maar ik zal dus wat moeten wachten tot ik in een betere bracket terecht kom waar de mensen wat samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Naga Siren is een super goede counter voor lycan :D Voor zover ik weet is Naga Siren ook veel beter early game dan Chaos Knight. Maar dat is wat ik nog weet van een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Volgende patch worden Keeper of the Light en ik vermoed Nyx Assassin (Nerubian Assassin dota 1). Tenminsten, als we deze afbeelding mogen geloven:
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/dota2/images/posts/gold_per_minute.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Die andere is visage, die idd waarschijnlijk gaat uitkomen. Niet aan mij besteed :P (net zo min als Chen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
:| ik zie het ja. Visage is wel een mooie counter op Lanaya, als je hem kan spelen. (Lees; ik kan het niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Die vogels van visage zijn ook vliegende goudmijnen voor de tegenstander =/

Ik herinner me dat ik visage ooit gespeeld heb zonder zijn ultimate 8)7 ging nog best aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Beste tweakers,

Ik heb me op verschillende sites en ook op steam sinds de aankondiging geregistreerd voor de beta. Echter heb ik nog geen beta key ontvangen en mijn vrienden al maanden geleden. Sta ik wel correct signed bij steam?
Bij mij heb ik BETA opt-out aanstaan op steam zelf? Heeft dit invloed?

Groetjes,
David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat zou idd wel eens invloed kunnen hebben bij steam zelf :P

Bij de websites moet dat echter niet uitmaken: die kunnen niet je steam-instellingen ruiken. Bij playdota heb je best veel kans om een key te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Rub3s schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:07:
Dat zou idd wel eens invloed kunnen hebben bij steam zelf :P

Bij de websites moet dat echter niet uitmaken: die kunnen niet je steam-instellingen ruiken. Bij playdota heb je best veel kans om een key te krijgen.
ja ook nog geen geluk gehad bij playdota :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Squishie schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:22:
[...]
ja ook nog geen geluk gehad bij playdota :(
Als je al maanden geleden bij playdota voor een key hebt ingeschreven, en je hebt nog geen key, dan doe je toch echt iets fout :P

De eerste keer postte ik daar ook in het verkeerde topic. Nadat ik het goed deed, had ik em binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Squishie schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:34:
Beste tweakers,

Ik heb me op verschillende sites en ook op steam sinds de aankondiging geregistreerd voor de beta. Echter heb ik nog geen beta key ontvangen en mijn vrienden al maanden geleden. Sta ik wel correct signed bij steam?
Bij mij heb ik BETA opt-out aanstaan op steam zelf? Heeft dit invloed?

Groetjes,
David
Of je koopt er 1 ;)

V&A aangeboden: Dota 2, PC (Steam Digital Copy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 11:51
Beste kan je dat doen dmv trading, verschillende trading plekken (reddit, 4chan) vind je invites voor 2 keys (5 euro).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
meer mensen last van een _erg_ lange queue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Feralio schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:04:
meer mensen last van een _erg_ lange queue?
Ja hier ook, normaal 2/3 minuten nu al ruim 7. Lijkt op een server issue.

*edit
Eindelijk een match krijg je 9/10 ready :(

[ Voor 10% gewijzigd door Kupauw op 20-07-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Matchmaking is een beetje gaar atm, ik denk dat het langzaam weer op gang komt.
Volgens mij zijn/waren er wat servers down, want de Store deed het ook heel lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Dat is belachelijk veel. Ik heb het eerder in dit topic gezegd maar kijk bijvoorbeeld op www.reddit.com/r/dota2trade. Voor twee treasure keys die je voor 2 euro per stuk op steam kan kopen kun je een invite ruilen. Dat is dus 4 euro voor een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Forn schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:08:
[...]

Dat is belachelijk veel. Ik heb het eerder in dit topic gezegd maar kijk bijvoorbeeld op www.reddit.com/r/dota2trade. Voor twee treasure keys die je voor 2 euro per stuk op steam kan kopen kun je een invite ruilen. Dat is dus 4 euro voor een invite.
LOL. Ik heb gewoon het volle steampond betaald. Ach, ik heb tenminste een zwijncourier :+

Moet zeggen dat ik matchmaking echt te traag vind, het heeft zo totaal geen voordeel boven een lobby systeem. Ik krijg nu ook vaak een bug na een game dat er staat 'game in progress' terwijl hij net is afgelopen.

Ik merk dat ik eigenlijk weinig games heb waarbij het gelijk op gaat. Of je wint gruwelijk, of je wordt gruwelijk ingemaakt. Er is altijd wel een iemand met 1-10 op het eind. (including me). Toch al weer 40 potjes erop zitten, gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag dat ik ingeloot ben voor het spelen van de beta van Dota 2. Nou vraag ik me af of dit spel voor een casual speler een beetje te doen is, want ik heb een klein beetje LoL gespeeld en ik merkte toch wel dat je dat spel vaker moest spelen om mee te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Casual gamer? Niet doen! Je moet moba snappen en LoL helpt je totaal niet bij.. (kwam ook van LoL) En het snappen van moba kost je gewoon veel tijd, en of dat al het gescheld en dergelijke waard is.. :P

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Ik moet zeggen dat ik Dota2 best te doen vind als semi-hardcore gamer. Ik kom zelf ook uit de LoL-scene en kan me aardig vinden in de Dota speelstijl.

Wat ze zeggen over Dota dat het geen learning curve maar learning cliff heeft klopt wel :) Gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 18:10

On_E

Housemusic

Hmmppfff, loon is er dus ik wilde m kopen zodat ik de beta kan spelen, kan dat ineens niet meer....

Of mis ik iets ?

(2 weken terug kon je m nog kopen via Steam en dan zou je direct de beta kunnen spelen...)

edit : Ah via de Valve store nog te kopen, maar doen dan. :)

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 24-07-2012 11:03 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Voor zover ik weet is hij nooit te koop geweest op Steam.
Je kan een beta invite kopen in de Dota 2 store:
http://dota2.com/store/itemdetails/57939587?appid=570

Je kan over het algemeen hier: http://www.reddit.com/r/DotA2trade/ ook wel een invite krijgen voor ~2keys (4 euro) per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:22:
Casual gamer? Niet doen! Je moet moba snappen en LoL helpt je totaal niet bij.. (kwam ook van LoL) En het snappen van moba kost je gewoon veel tijd, en of dat al het gescheld en dergelijke waard is.. :P
Ah oke! Dan laat ik dit spel links liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Na een lekkere winning streak speel ik sinds gister over het algemeen met teamgenoten die maar 50 wins achter de kiezen hebben en ik verlies dan ook elke game.. Soms zit er iemand met meer wins in en het andere team heeft er ook niet heel veel maar het lijkt wel alsof mijn team altijd slechter is. Jungle ik en gank ik veel verliezen we, speel ik carry en krijg ik redelijke farm (mijn support helpt me niet) dan verliezen we. Speel ik een pudge 7-0 mid na 10 minuten verliezen we..

Vraag me echt af waarom ik met deze mensen gematched word..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Haha, ik heb hetzelfde, als ik naar mn historie kijk won ik 50 games geleden het grootste gedeelte van mn matches, maar afgelopen 25 verlies ik er meer dan ik win. Maar heb niet het idee dat het aan de mensen ligt waarmee ik gematched wordt, soms wel maar meestal ligt het aan mezelf :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey, ik heb dus een probleempje. Ik heb zo'n invite gewonnen maar als ik bij Leren spelen kijk dan is alles grijs... Ik snap tevens geen ene hond van dit spel en word steeds de game uitgescholden als het ware >< Iemand die mij kan helpen of iets heeft om leren spelen te (her)activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:34:
Heey, ik heb dus een probleempje. Ik heb zo'n invite gewonnen maar als ik bij Leren spelen kijk dan is alles grijs... Ik snap tevens geen ene hond van dit spel en word steeds de game uitgescholden als het ware >< Iemand die mij kan helpen of iets heeft om leren spelen te (her)activeren?
Tutorials en dergelijke zijn nog niet actief in het spel, het is nog in beta fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:34:
Ja als je vaak doodgaat dan is de dota community niet erg fijn om tussen te zijn, erg veel gescheld altijd. Maar niet opgeven :). Ik zou zeggen begin met deze:

YouTube: Tutorial: How to Play DOTA2 In 4 Minutes (HQ)

en daarna deze:

YouTube: Dota 2: A Complete Beginner's Guide

Wat ook erg handig is om als je een hero hebt gekozen, in die ene minuut voordat het spel start, even te alt-tabben en dan op dotafire.com een guide voor je hero zoeken, dan weet je welke items en skills goed zijn om mee te starten

[ Voor 12% gewijzigd door Goron op 25-07-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Wat ook er handig is, is het Youtube-kanaal van DotaCinema. Er staan guides op van heroes. Welke skills ze hebben, maar ook guides over welke items eerst en wat goede teammates enzo zijn. Daarnaast is het natuurlijk ook wel leuk om de top 10 plays te zien die elke week uit komt.

Hier een link YouTube: DotaCinema

Daarnaast haat ik best wel beginners met DotA :p Dat komt vooral omdat ik veel support speel of een hero pick die het team nodig heeft. Vaak falen mensen met wie ik speel met carrys. Gelukkig heb ik een vriend met wie ik ongeveer 70%(als het niet meer is) samen speel. Hij speelt vooral carry en dat komt dus goed uit!

Laatst nog tegen Bananenspin gespeeld, dikke toeval :D. Hij had toen dikke noobs bij hem en daardoor wat het potje ook niet echt eerlijk. Wel leuk om iemand van GoT tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
GoldenNathan, Hier vind je ook nog een mooi pagina met basis tips.

Maar als je wil kun je me ook toevoegen op steam, kunnen we wel in eerste instantie een paar bot matches doen. Of je komt in het GoT channel in Dota 2 zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

daanteb schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:33:
Haha, ik heb hetzelfde, als ik naar mn historie kijk won ik 50 games geleden het grootste gedeelte van mn matches, maar afgelopen 25 verlies ik er meer dan ik win. Maar heb niet het idee dat het aan de mensen ligt waarmee ik gematched wordt, soms wel maar meestal ligt het aan mezelf :P
Ik eindig altijd eigenlijk wel met een positieve score en ik doe weinig fout.. heb altijd een TP bij me en help dan met ganks en dergelijke maar dan heb je weer 2 personen die samen de rivier oversteken en dood gaan, natuurlijk ook door de carry dood gaan en dan word het steeds moeilijker..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 18:10

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Ah oke! Dan laat ik dit spel links liggen :)
Hoooo maar je mag nog wel je beta key uitdelen hoor van mij part ! :P

Ik ben wel benieuwd of het echt zo'n hoge learning curve heeft allstars lijkt het toch meer op? Vond ik zelf altijd een stuk simpeler dan dota 3.7(6) waar ik destijds redelijk hardcore heb gespeeld.

Lol is natuurlijk een beetje een dumbdowned versie van Dota maarja das ook wel goed voor de casual players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:26

Multensor

wtf

haha mooi artikel idd :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nyx Assassin, Keeper of the Light and Visage morgen!
Als het goed is gaat de patch zo live op de test client.
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=48273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

nice :). assasin en kotl zijn topheroes

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Inderdaad.

Misschien is Keeper of the Light eindelijk es een counter voor al die trollende Nature Prophets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Keeper of the Light met Phantom Lancer schijnt een mooie lane-combo te zijn.
KotL kan mana teruggeven aan PL waardoor hij zijn Spirit Lance kan blijven spammen, welke aardig wat damage doet + een illusion spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 15:24
moet zeggen na wat games te hebben gespeeld ik toch wel Crystal maiden een leuke hero begin te vinden, daarnaast dat ik niet zon geweldige carry speler ben XD

CM is dan wel behoorlijk traag maar support is zo godlike mits je een goede lane hebt.
jammer genoeg heb je ook spelers die lol im with my mate (shadow demon en anti-mage in dit geval) en dan top lane gaan terwijl windrunner een bottom lane had en dark seer aan het junglen was.
die dan dus ook dik verloren omdat die 2 lekker aan het feeden waren.

Laatste game was wel heel erg even maar toch gewonnen, had daar als cm toch wel wat kills bij elkaar gesprokkeld, niet zoveel als de carries maar he, de assists tikte aan. had ook weinig goede items gezien ik constant wards aan het kopen was. naja alls well that ends well :)

win/loss ratio kijk ik niet naar aangezien je af en toe de meest slechte medespelers krijgt, helaas komt dat een beetje vaak voor maar oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Haha, ik herken veel van wat hier en in dat artikel geschreven wordt.

Ik houd mij momenteel (na 11 games) nog strikt bij bot-games op Easy. Ik heb nu een 5tal heroes geprobeerd en een groot deel gezien / gelezen.

Met Venomancer is het wel aardig spelen, alleen echte killing power mis ik een beetje end-game, je bent en blijft echt scout / support. Broodmother vind ik daarnaast ook wel leuk, maar het grote nadeel is dat je toch vrij defensief bezig moet gaan, even in een ander kwadrant van de map bijspringen is gewoon niet te doen. Harassen is echter echt geweldig met die hero.

Windrunner bevalt mij eigenlijk ook meer dan ik had gedacht, die speelstijl komt redelijk natuurlijk op mij over. Als ganker / laner vind ik Leshark momenteel ook goed, daarmee kan ik vrij consistent het hele spel door een beetje een advantage houden in m'n lane en aardig supporten.

Ik heb gezien ik vooral supports en geen carries speel, een beetje moeite alleen met het inschatten hoeveel voorwerk ik voor m'n carry moet doen en hoeveel ik zelf moet pakken. Zo heb ik eens een Ursa en een Sniper gesupport, die uiteindelijk na wat jungle-farmen echt super sterk werden. Ik zelf kon daarna de lane nog wel houden, maar late game was ik totaal waardeloos, omdat ik gewoon maar net m'n core-items kon kopen. In teamfights werd ik simpelweg ge-one-shot en kon ik echt niets meer bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Venomancer is een zeer goede hero. Ook een favo van mij, maar inderdaad je zwakt af naar mate een spel langer duurt. Maar Venomous gale is een geweldige spell voor begin game, en een must have om 1 puntje in te steken op level 1. Zo een geweldige slow.

Nyx Assassin ziet er geweldig uit. Jammer dat hij melee is, maar voor de rest wel mooie skills.
Spiked Carapace moet zo leuk zijn, zie je daar een projectiel vliegen recht op u af. Bam, countered. Ziet er echt een hero naar mijn hart uit.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Na lang lang lang geleden dota te hebben gespeeld, en dan her en der wat HoN en LoL

Eindelijk mijn invite gehad voor dota 2, 2-3weekjes terug... ( 2maandjes terug aangevraagd )

En verslaafd, op 3daagjes tijd een dikke 18uur erin gestoken :+

Moet zeggen dat ik van The Undying veel hou, begin zo wat de juiste items er voor te kennen, tevens als je tegen een team van noobs staat :P wel de link zegt genoeg

[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 28-07-2012 09:57 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

yzx schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:54:
Moet zeggen dat ik van The Undying veel hou, begin zo wat de juiste items er voor te kennen, tevens als je tegen een team van noobs staat :P wel de link zegt genoeg
Holy moly..... ik zeg het niet graag, maar wat zijn die tegenstanders slecht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Rub3s schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:07:
[...]

Holy moly..... ik zeg het niet graag, maar wat zijn die tegenstanders slecht 8)7
Jep in de andere video die ik heb was het meer balanced.

maar heb ook een ronde gehad van 24-7 ofzo was met een ranger samen ( ons 2 ) tegen hun 5 :P en dan nog bijna gewonnen, maar daar heb ik geen records van :F

Als iemand es samen wilt spelen dm me ff je steam naam ofzo ;)

[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 28-07-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
yzx schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:54:
Even wat opmerkingen over de video zelf:
Erg lange intro, de gameplay begint pas op 00:34. Lange intro's zijn over het algemeen niet echt fijn om te kijken.
De video is op mijn scherm heel erg donker, waardoor de gameplay lastiger te volgen is.
Ik zie veel mensen brightness en contrast aanpassen, maar waarom? Het wordt er alleen maar onduidelijker (en vaak lelijker van, de game ziet er niet voor niets uit zoals hij eruit ziet; dat zijn gewoon de goede kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

achja de intro is nog onder constructie door de fotosoep boer :P wordt maar iets van een 10 seconden once its finished ( maar vind me muziek syncing te fijn om er uit te schoppen :( oeh kan ik me uren mee bezig houden )

En ik speel gewoon op een laag contrast met dota, speel vaak savonds. Heb op andere schermen gekeken op fullscreen en dat gaf niet echt major problemen. De gameplay zelf zijn geen filters over gehaald ofzo, is gewoon renderen via sony vegas en juuu.

Maar merci voor je kritiek/opmerkingen :D

[ Voor 10% gewijzigd door yzx op 28-07-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Voor degene die het leuk vinden om stats te laten zien: Hier staat een signature generator welke je stats laat zien.

Zoals die van mij:
Afbeeldingslocatie: http://d2bl.darksupremo.com/sign/Feralio.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Lol. Ik zal die signature generator voorlopig maar toelaten zeker? :)

Zou hem wel makkelijk kunnen blocken anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Lief dagboek:

Gisteravond weer een potje gedaan met Bananenspin. Maar man, wat kunnen die russen zeuren zeg, het enige waar ze naar kijken is kill/deaths. Verder totaal geen game awareness en alleen maar zeuren.

Daarna nog twee potjes gedaan, alleen die stats worden weer niet meegerekend. :| Gaat weer lekker.

Maar goed, ik kan me geen ander spel herinneren waar ik in de beta al 500+ uur heb geklokt en nog steeds leuk vind. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Het mooiste was dat ik geen wards kocht volgens hun, terwijl ik de courier maar bleef volpompen met wards en sentry's :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

heerlijk om te lezen dat er meer mensen support spelen ;). Altijd zelfde =].

"OMG no items after 20 mins OMFG how bad are you..."

ja ok..... :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Goh, er valt natuurlijk iets voor te zeggen. Wards kopen is look en al, maar items zoal mek\pipe zijn ook wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ach, dat ligt natuurlijk ook helemaal aan de game. Soms heb je gewoon wat meer wards nodig en als je de enige bent die aan het supporten is en je krijgt geen towers, kun je ook niet verwachten dat je Mek of Pipe kan bouwen. Dat is dan gewoon te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Simon Verhoeven schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:12:
Goh, er valt natuurlijk iets voor te zeggen. Wards kopen is look en al, maar items zoal mek\pipe zijn ook wel nodig.
Ik had ook een meka, urn, en ultimate orb voor wat extra hp terwijl langzaam richting sheep stick te gaan, aangezien er maar 2 in hun team echt damage deden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:05
Zijn er wat clans/guilds voor dota2? Ik ben echt een beetje klaar met public spelen. Ik had gister een game waarbij clinkz eerst een invoker feed en vervolgens iedereen wegrent bij teamfight zodat ik (undying) na het opgooien van mijn totem ineens er achter kom dat iedereen weer zomaar weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

ECiftci schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:44:
Zijn er wat clans/guilds voor dota2? Ik ben echt een beetje klaar met public spelen. Ik had gister een game waarbij clinkz eerst een invoker feed en vervolgens iedereen wegrent bij teamfight zodat ik (undying) na het opgooien van mijn totem ineens er achter kom dat iedereen weer zomaar weg is...
Agree. Je hebt er af en toe een match bij zitten waar de synergy goed is tussen de spelers maar over het algemeen is het ruk (excuse my french). Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk met meerdere bekenden te spelen, helaas is dit niet altijd mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik controleerde gisteren mijn win % eens en was al verbaasd dat het nog niet zo belabberd was met 47%, maar pubs zijn inderdaad irritant. Zeker als ik al vanaf de picks weet dat we hard gaan verliezen tenzij ik een pubstomper kies wat natuurlijk weer saai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
ECiftci schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:44:
Ik ken er geen, maar ik heb een aantal GoT mensen in mijn lijstje. Vaak zijn er wel een aantal van online. Makkelijk om er een aantal uit te nodigen zo. Gewoon channel NL en channel GoT joinen en de mensen die je daar ziet een keertje uitnodigen en in je lijstje zetten als ze leuk spelen. Zo groeit vanzelf je contactenlijstje en mensen waarmee je samen kan gamen.
Het scheelt al heel wat als je met bekenden speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zat de laatste keer dat ik keek op 59% maar dat zal inmiddels wel gekelderd zijn, speel nu voornamelijk met twee vrienden(als ze online zijn). Solo pubs heb ik niet zo heel veel zin meer in veel te veel idioten die een 3e carry picken oid. doms.
Zal eens die chats toevoegen kunnen we misschien wel een keertje een GoT inhouse doen :p heb ook nog wel een ts3 servertje als dat nodig blijkt te zijn, als mensen met me mee willen doen in het algemeen DM me maar even ;)

Edit:
1 iemand in NL channel en geen in GoT :(

[ Voor 5% gewijzigd door True op 03-08-2012 00:23 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
True schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:17:
Zat de laatste keer dat ik keek op 59% maar dat zal inmiddels wel gekelderd zijn, speel nu voornamelijk met twee vrienden(als ze online zijn). Solo pubs heb ik niet zo heel veel zin meer in veel te veel idioten die een 3e carry picken oid. doms.
Zal eens die chats toevoegen kunnen we misschien wel een keertje een GoT inhouse doen :p heb ook nog wel een ts3 servertje als dat nodig blijkt te zijn, als mensen met me mee willen doen in het algemeen DM me maar even ;)

Edit:
Mogelijk iets met het tijdstip te maken :+. Maar goed zal vanavond me wel weer eens melden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

True schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:17:

Edit:
Tja ik dacht laat ik eens voor 0:00 stoppen :9

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

GoT channel? Dus die wordt normaal wel gebruikt?

Ik kom graag een keertje meedoen. Ik mag dan wel pas een 20 uurtjes gespeeld hebben, ik heb me wel verdiept in hoe het spel gespeeld moet worden.

Medium botmatches winnen gaat prima en tot nu toe 1/1 games met pubs gewonnen. Als noobje pak ik toch vooral supports op, early kills en tower pushes, carries veilig houden en wat coördinatie lategame.

Jammer alleen dat mensen, zelfs als ik de halve ronde ze bijsta, niet inzien dat je als support geen super-killer hoeft te zijn. Zegt iemand gisteren na het spel, "lol lol only 5-4 hahaha", vergetende dat 4 van de 5 kills in de eerste 10 minuten vielen en zijn 21 kills voor het overgrote deel wel door mijn assists (37) mogelijk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
GoT channel wordt zeker wel gebruikt. Bij mij is hij in ieder geval standaard. Is mij nog niet gebeurd dat hij leeg was. Gisteren was ik verbaasd dat ik maar 1 iemand zag. Maarja, tijdstip maakt best uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Hallo, ik heb sinds 2 weken een beta key en ik begrijp iets niet: er staat DotA 2 en DotA 2 test in mijn Steam lijst. Ik heb maar gewoon DotA 2 geïnstalleerd, maar wat die test doet begrijp ik niet helemaal. Verder heb ik om niet al te hard te zuigen purge's guide gelezen: http://www.playdota.com/guides/welcome-to-dota-you-suck/

Volgens mij is die guide flink verouderd, er wordt daar een onderscheid gemaakt in carry/gank/support, maar Valve bestempelt bijna elke hero als carry, dus ik vind het erg lastig om een goed team samen te stellen met de juiste types en speel daarom alleen nog maar tegen bots om wat heroes uit te proberen.

Ik heb een aantal jaar geleden DotA gespeeld en dat heb ik toen een week vol gehouden vanwege de afgrijselijke community en de hoeveelheid leavers: In heel die week heb ik niet één potje gewonnen omdat het gewoon altijd 4v5 was. Qua item builds begrijp ik DotA(2) dan ook helemaal niet.

Ik ben nu lvl 21 in LoL, maar qua teams samenstellen en item builds zijn het echt gewoon 2 totaal verschillende games. Verder heb je in DotA 2 ook Illusion heroes (o.a. Disruptor meen ik), ik dacht eerst dat daar intelligence mee bedoeld werd, maar ik heb echt geen idee wat het zijn of wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik speel ook al een tijdje dota 2 en ben eingelijk wel opzoek naar een beetje teamplay. ik zal het GoT channel eens joinen en zien of er af en toe wat mensen zijn die willen teamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Neophyte808 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:24:
Hallo, ik heb sinds 2 weken een beta key en ik begrijp iets niet: er staat DotA 2 en DotA 2 test in mijn Steam lijst. Ik heb maar gewoon DotA 2 geïnstalleerd, maar wat die test doet begrijp ik niet helemaal.
Die test versie is de Beta-Beta van dota 2. Als er een nieuwe update komt, wordt eerste de test-versie geupdate. Pas als die goed werkt, wordt de echte versie geupdate. Dus het is meer voor als je wat wil testen voor Valve. (er zit maar een paar dagen verschil tussen die 2 versies)
Ik ben nu lvl 21 in LoL, maar qua teams samenstellen en item builds zijn het echt gewoon 2 totaal verschillende games. Verder heb je in DotA 2 ook Illusion heroes (o.a. Disruptor meen ik), ik dacht eerst dat daar intelligence mee bedoeld werd, maar ik heb echt geen idee wat het zijn of wat het doet.
Heroes die illusions kunnen maken, zijn niet echt een aparte klasse. Het betekend alleen dat ze illusie van zichzelf of van andere kunnen maken om te verwarren. De koning van de illusies is phantom lancer, die 8 illusies van zichzelf kan maken (waardoor het lastig is om de echte te killen).
Ik heb een aantal jaar geleden DotA gespeeld en dat heb ik toen een week vol gehouden vanwege de afgrijselijke community en de hoeveelheid leavers: In heel die week heb ik niet één potje gewonnen omdat het gewoon altijd 4v5 was. Qua item builds begrijp ik DotA(2) dan ook helemaal niet.
Itembuilds is misschien even wennen omdat de standaardbuilds van veel support heroes zich focussen op items voor het team, en niet zozeer op damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Iemand zo een potje doen? Ik zit wel in NL/Nederland/GoT channels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 15:24
ach, Eiganjo kun je altijd toevoegen, zal Got en NL channel wel eens joinen. Speel zelf voornamelijk support, Shadow Demon/Crystal Maiden. Wil me nog specialiseren in een andere, iemand enige suggesties?

verder zijn pubs inderdaad irritant, bent blij dat de report functie er op zit. Mensen die over voice alleen maar noob noob noob en motherfucker lopen schreeuwen en piemels tekenen op de minimap, tsja. en dan ook nog mass gaan liggen feeden :(

als Shadow demon ook als hoogste eindigen als support is ook tsja, magoed leuke kills mee kunnen maken en mee kunnen ganken vanuit mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Akaendra schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:31:
ach, Eiganjo kun je altijd toevoegen, zal Got en NL channel wel eens joinen. Speel zelf voornamelijk support, Shadow Demon/Crystal Maiden. Wil me nog specialiseren in een andere, iemand enige suggesties?

verder zijn pubs inderdaad irritant, bent blij dat de report functie er op zit. Mensen die over voice alleen maar noob noob noob en motherfucker lopen schreeuwen en piemels tekenen op de minimap, tsja. en dan ook nog mass gaan liggen feeden :(

als Shadow demon ook als hoogste eindigen als support is ook tsja, magoed leuke kills mee kunnen maken en mee kunnen ganken vanuit mid.
Piemels tekenen is niks mis mee, zolang ze niet feeden kan ik alles wel hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Swap command nu ingevoerd in de game, echter lijkt op het moment nog een beetje buggy te zijn. Schijnt dat je ook nog met je tegenstanders kan swappen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Feralio schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:16:
Swap command nu ingevoerd in de game, echter lijkt op het moment nog een beetje buggy te zijn. Schijnt dat je ook nog met je tegenstanders kan swappen. :D
Haha nog niet geprobeerd, ga ik nog even doen straks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DYt_5nWXQnQ]

dit luister ik terwijl ik dota 2 speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nog weer een beta key contest:

http://c.steelseries.com/dota2betakey?code=wmktYLcI

Ja het is een referral URL, lijkt me alleen slimmer om een aantal accounts te proberen, aangezien je bij 10 invites meer kans hebt. (Heb zelf al een invite gekregen dus keys gaan toch gelijk terug naar Tweakers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Aardig rustig in dit topic de laatste tijd!

Over zo'n 2.5 week alweer The International 2. Ben zelf helaas het grootste deel van het weekend weg, erg jammer want het wordt echt een top toernooi volgens mij. Als je dota2 hebt kan je het ook gratisch in game gaan kijken.

Verder speel ik de laatste tijd veel met Templar Assassin. Wat een heerlijke hero is dat. Ze heeft uitstekende lane control in mid, goede early en mid game, en scaled redelijk naar late game. Mijn build is meestal als ik in mid ga een early bottle build. Dus ga ik tangos, en drie branches. Koop snel bottle, daarna phase boots/magic wand en een snelle blink dagger. Meestal heb ik die dan rond de 13 minuten, als je blink zo vroeg hebt kun je heerlijk snowballen. Skills ligt eraan tegen wie ik sta in de lane en tegenover in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Speel de laatste tijd vaak met Rubick, zalige hero ook!
Ook zonder een sterke gestolen spell kan je nog goed meekomen.
Vooral leuk als het enemy team faceless void picked. Beetje buiten de groep wachten totdat hij z'n ultimate doet, spellstealen en zelf bedekken onder z'n eigen ult. Met een beetje goede positioning lukt het bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ja, Rubick is een geweldige hero. Ook erg leuk om te zien in competetive game. Zijn eigen spellset is ook gewoon erg goed. Als je maar een vijand hebt met een reliable stun dan zit je vaak wel goed. Zoals bijvoorbeeld een CK, Vengefull, Sven etc.

Wat ook heerlijk is om tegen een Morph te spelen. Steel zijn morph spell, bam meteen 2k health, bovendien is waveform erg fijn om te hebben als Rubick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:50:
Ja, Rubick is een geweldige hero. Ook erg leuk om te zien in competetive game. Zijn eigen spellset is ook gewoon erg goed. Als je maar een vijand hebt met een reliable stun dan zit je vaak wel goed. Zoals bijvoorbeeld een CK, Vengefull, Sven etc.

Wat ook heerlijk is om tegen een Morph te spelen. Steel zijn morph spell, bam meteen 2k health, bovendien is waveform erg fijn om te hebben als Rubick.
Rot van pudge is ook erg leuk om te stealen :+
YouTube: Dota 2 Fails of the Week - Ep. 13

Zeker een aanradertje :D

Gisteren heb ik zowaar eens pudge gekozen, en het ging niet eens slecht..... zal wel geluk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik ben altijd huiverig om Pudge te kiezen (heb ik wel met meer heroes), maar heb hem één keer random gehad en dat ging eigenlijk best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al gaat het niet goed, pudge is vooral leuk om te spelen. En je kan redelijk veel verschillende itembuilds gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Pudge moet je vooral niet bang zijn om Hooks te gooien. Dendi heeft dat ook wel eens gezegd. Een niet gegooide Hook is een gemiste. Smoke is ook een zeer goed item, range van de Hook is verder dan de range waarbij smoke gerevealed wordt.

Zelf vind ik hem niet zo leuk, speelt mij te traag en te log.

- Edit Welke heroes ben jij dan huiverig voor Rynjie?

[ Voor 8% gewijzigd door Forn op 15-08-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een dota2 invite in mn steam inventory, dus als iemand hem wil voeg broodje_jood toe op steam.

edit: key is weg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 17:07 ]

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:30:
Ik heb nog een dota2 invite in mn steam inventory, dus als iemand hem wil voeg broodje_jood toe op steam.
Ik kan je niet vinden. Ik houd me graag aanbevolen voor een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Laatst online: 30-05 19:01
Halo tweakers,

Speel nu een tijdje dota 2 maar ben nog niet zo goed, oefen wel zo nu en dan tegen de bots maar het grote probleem is toch echt dat ik wat hints/tips kan gebruiken. Zou graag online willen spelen met wat andere mensen en dan als team gebruik maken van skype om zo beter te worden en ook wat meer fun te krijgen in de game. Zijn er misschien mensen geintresseerd om een 'clan' op te richten of igg met enige regelmaat samen dota 2 te spelen in combinatie met voice chat (C3/Skype/TS/Vent).

mvg Extace

(steam naam = eXtAc3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Over twee weken vindt de International plaats. In ieder geval het grootste Dota 2 toernooi en misschien zelfs het grootste e-sport toernooi. De 16 beste teams van de wereld spelen om de prijs van 1.000.000 dollar.

De laatste tijd is Valve erg bezig geweest met Dota TV, je kan dan games bekijken in de Dota 2 client. Ik quote even iemand van reddit;

'For those who are not familiar with what you can do while spectating in game:
You can select any one of a bunch of audio streams broadcasted by different broadcasters in different languages
You can move your camera around freely and independently of what the broadcaster you are listening to is doing.
You can watch from the perspective of any of the players playing the match or the broadcaster controlling his camera.
No ads, spectator chat, access to the in game graphs and scoreboards whenever you want etc.'

Eerst had je toegang nodig tot de beta. Nu heeft Valve een speciale spectator client uitgebracht waarmee je het allemaal ingame kan bekijken, ook voor mensen die niet in de beta zitten. Je hebt alleen steam ervoor nodig. Voor de mensen die benieuwd zijn naar Dota2 kunnen ze het zo makkelijk bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Extace666 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:37:
Halo tweakers,

--verhaal--

mvg Extace

(steam naam = eXtAc3)
Neem eens een kijkje in het GoT channel zoals helaas veel te weinig Tweakers doen!
Een makkelijker manier om dit te doen is door in je autoexec.cfg het volgende te zetten: chat_join "Got" dan join je het chat kanaal elke keer als je dota opstart. Deze vind je hier: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg en als hij niet bestaat zelf even aanmaken!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Laatst online: 30-05 19:01
Bananenspin schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:42:
[...]

Neem eens een kijkje in het GoT channel zoals helaas veel te weinig Tweakers doen!
Een makkelijker manier om dit te doen is door in je autoexec.cfg het volgende te zetten: chat_join "Got" dan join je het chat kanaal elke keer als je dota opstart. Deze vind je hier: D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dota 2 beta\dota\cfg en als hij niet bestaat zelf even aanmaken!
nvm is toch gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door Extace666 op 18-08-2012 14:38 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers