Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Game 2 van de Grand Finals begint zometeen op de grand stage van dreamhack. Stream kun je hier vinden:

http://dreamhack.tv/?v=13

Ook voor niet dota2 spelers wordt het volgens mij hartstikke leuk. mTw tegen N'avi.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een finals waren dat.
Die Enigma ult's hebben het wel gewonnen voor mTw.
nog nooit zulke gevechten gezien, echt super om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Gisteravond de Dreamhack finale gecheckt, mTw vs Na 'Vi. Ik zal verder niks spoilen maar daamnnn, vette games!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:59
Die juggernaut met TP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:02
Hmm, oke, dusss het volgende probleem:

Dota 2 heb ik sinds april ofzo, draaide altijd smooth 60 fps welliswaar niet alles op hoog maar toch, paar weken niet gespeeld en probeerde gister weer en wat blijkt, het spel draait in 1x met < 30 fps...

Ik weet niet wat ze allemaal geupdate hebben maar dafuq ?

Overigens:

Asus N53SV-SZ404V
Intel Core i7 2630QM @ 2 - 2,9 Ghz
6 GB RAM
Nvidia Geforce GT540M
Windows 7 Professional x64

Mijn systeem is gewoon compleet up to date met alles, beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Dylan93 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:45:
Hmm, oke, dusss het volgende probleem:

Dota 2 heb ik sinds april ofzo, draaide altijd smooth 60 fps welliswaar niet alles op hoog maar toch, paar weken niet gespeeld en probeerde gister weer en wat blijkt, het spel draait in 1x met < 30 fps...
Download een tool om de kloksnelheid (mhz) van je kaart te checken. Ik heb gemerkt dat er soms niet (goed) wordt gethrotteld (overgeschakeld van 2D menu naar 3D ingame) waardoor het soms ingame op 2D settings blijft draaien. Voorbeeld: mijn kaart draait standaard 732 (of 800) mhz ingame en 405 mhz in het menu. De laatste tijd blijft het dus af en toe op 405 mhz hangen waardoor ik dus ook maar 30 fps heb en moet ik handmatig mijn profiel switchen om dit op te lossen. De tool die ik gebruik is EVGA Precision X (EVGA fanboy ftw :P). In de settings kan je de OSD aan zetten en aanvinken dat je snelheden, FPS, warmte, fansnelheid etc weergeeft on screen. Check dat eerst ff zou ik zeggen :)

Het lijkt te liggen aan een recente patch, ik had het probleem ook nooit hiervoor....

[ Voor 16% gewijzigd door M4DMan op 19-06-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 21:11
Yehes! Kreeg zojuist mijn eerste message dat er actie ondernomen is tegen iemand die ik gereport heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:52

The Chosen One

Zie signature!

~190 mensen gereport, ongeveer 10-20 keer dat bericht gezien.

Laatste paar dagen 3 coole potjes met Omniknight gehad. Dik aan het ownen en allemaal mensen die gewoon communiceerden en/of gewoon goed waren met carries en zo.
Toch goed voor het vertrouwen in de mededotamens.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Weet iemand waar ik de replays van de Dreamhack finale kan terug kijken? Op Youtube kan ik niks vinden. Ook niet op het joindota channel. Heb het geprobeerd via tournament games in dota zef, maar daar stond ook niks. Dreamhack site ook niet :( Misschien niet goed gekeken, maar die paar games wil ik nu wel graar terug zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Michielodc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:25:
Weet iemand waar ik de replays van de Dreamhack finale kan terug kijken? Op Youtube kan ik niks vinden. Ook niet op het joindota channel. Heb het geprobeerd via tournament games in dota zef, maar daar stond ook niks. Dreamhack site ook niet :( Misschien niet goed gekeken, maar die paar games wil ik nu wel graar terug zien :D
Wat denk je van de plek waar ze uitgezonden waren?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:05

Multensor

wtf

Phyc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:38:
Yehes! Kreeg zojuist mijn eerste message dat er actie ondernomen is tegen iemand die ik gereport heb! :D
Ik psies hetzelfde :). Kantje boord game btw gisteren ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Rubick in de testclient!

Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/06/Dota2_RubickMV.jpg

Kunnen we weer lekker spells stealen :) (jij een ravage doen? Hier heb je em terug! 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:43
Ziet er goed uit, erg tof design van Rubick!

Blijkbaar is nu ook toegevoegd dat je verschillende announcers kan selecteren, maar damn 9,49 voor een announcer vind ik wel veel. Misschien over voor een Cave Johnson announcer pack :9~

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Rub3s schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:56:
Rubick in de testclient!

"belachelijk grote pic" :P

Kunnen we weer lekker spells stealen :) (jij een ravage doen? Hier heb je em terug! 8) )
Hier alvast een preview video van SunsFan :D Lijkt me echt een geniale hero, lekker trololol :P

[ Voor 10% gewijzigd door M4DMan op 20-06-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Thx! Was vergeten dat bij twitch het ook wordt opgeslagen :D

Edit: die tp van Juggernaut is echt te ziek _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Michielodc op 20-06-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Michielodc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:10:
[...]

Thx! Was vergeten dat bij twitch het ook wordt opgeslagen :D

Edit: die tp van Juggernaut is echt te ziek _/-\o_
Haha true.. BYEBYE XBOCT.. Wat een troll moment zeg :P

Potverdrie, gisteren mijn eerste potje als Chen gespeeld. Normaal kies ik hem niet maar ik kreeg hem als Random. Toch maar geprobeerd omdat ik niet mijn startgeld wilde verliezen. Die gast is moeilijk om te spelen zeg. Je moet continu micro-en met je creeps en als je ergens alleen gegankt wordt ben je kaput. Hij is zo afhankelijk van andere heroes om hem heen. Wordt nog flink oefenen, ben zoooo slecht met micro heroes :P

[ Voor 26% gewijzigd door M4DMan op 21-06-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Chen is wel één van de moeilijkste heroes, beetje in dezelfde categorie als meepo (die over een poosje verschijnt in de game). Invoker is een eitje vergeleken met chen....

Coördinatie met je team is met die hero ook belangrijk. Pushen met chen gaat heel goed, maar dan moeten er wel meer heroes mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Laatst online: 20-09 22:03

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Ik zat net wat op youtube rond te kijken en toen kwam ik dit tegen.... nu is 3 rapiers opzich al lachen, maar check vooral op het laatst zijn "good build" set in de shop xD (wat een held is die SingSing)

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Holy !@#$.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1g4ndv.jpg

En URL voor groot plaatje; http://steamcommunity.com...enshot/541804955961249256

Die WR was ff paar keer ff AFK en toen ineens helemaal weg. Cute. /report

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 21:11
Ik zie het punt niet helemaal? Jullie hebben 4v5 gewonnen lategame? Verder een slechte void, gefarmde silencer, en met 30 kills verschil lijkt het een stomp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:11
Hij heeft een hat gekregen!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De win is ook niet 100% verbazend, de dire lineup is wel heel supporty en ik zie bij de Radiant nu ook niet echt een skill om echt van te profiteren als Rubick. Support heroes zijn leuk, maar als je het niet snel genoeg eindigd\geen carries hebt heb je wel een probleem late game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Chaos knight heeft gewoon stomme items. Met meer farm en bkb had hij iedereen in kant-en-klare mootjes gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Wat moet je boos zijn als dit gebeurd zeg!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Bananenspin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
[video]

Lol caustic finale with a vengeance? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Is er nog een site/plek waar staat wat alle 'strange modifiers' zijn en doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bananenspin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
[video]

Caustic finale werkt toch alleen met melee attack? Zijn stun triggered het iig niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hij raakt er ook meerdere en zijn sandstorm of creeps killen ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Tis een buf die 8 sec op een unit blijft, maakt niet uit wie de creep dood, hier gaan alle creeps dood door elkaars caustic finale volgens mij :P

Servers down btw? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Idd down.....

vreemd trouwens dat die caustic finale dan niet meer benut wordt. je kan zo een wandelende tijdbom een basis insturen. Laat maar......

[ Voor 7% gewijzigd door Rub3s op 26-06-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
De servers doen het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Rub3s schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:02:
Idd down.....

vreemd trouwens dat die caustic finale dan niet meer benut wordt. je kan zo een wandelende tijdbom een basis insturen. Laat maar......
Nee want het werkt alleen op enemy creeps ;)
Maar in het filmpje valt de sk ook alle creeps een keer aan, dus binnen 8 sec zijn ze allemaal gebuffed, en door dat er eentje doodgaat triggeren ze allemaal. De grap is trouwens dat die Huskar 800hp heeft na z'n ulti, en de 5 creeps die kapot gaan 825 dmg doen (pure, dus na de 25% magic reduction)
In de oude dota was deze skill trouwens zo dat de buff maar een seconde of zo duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Voor zover ik weet is Caustic Finale ergens in december gebuffed met een langere duration.
Patch 6.73 zie ik op Dota2Wiki, geldt dus ook gewoon voor WC3 Dota.

6.73 Sand King changes:
Epicenter's slow is no longer blocked by magic immunity
Caustic Finale buff duration increased from 2 to 8 seconds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Luna en Wisp op de test client:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PqrKx.jpg

Ook een betere audio codec voor voice chat, wat ook hard nodig was (zeker bij het ingame kijken van tournaments).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Haha uit hyptonize in "Het grote grappige plaatjes topic - Editie Q2 2012"

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/306512_10150916024004022_776678092_n.jpg

Ze zijn lekker bezig bij Valve, weer 2 nieuwe heroes! Ken ze beide niet maar dat komt wel over een paar daagjes :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vindt ze allebei wel gaaf, als is het met luna wel moeilijk om goed haar ultimate te gebruiken...

Met wisp was ik best goed (al zeg ik het zelf).... Tether naar een carrier en je kan iedereen op de map ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Bananenspin schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:40:
Haha uit hyptonize in "Het grote grappige plaatjes topic - Editie Q2 2012"

[afbeelding]

Ze zijn lekker bezig bij Valve, weer 2 nieuwe heroes! Ken ze beide niet maar dat komt wel over een paar daagjes :)
Haha awesome! Je leest het ook in z'n stem :D

Wisp heb ik nooit mee gespeeld, echt zo'n tricky hero waarmee je veel dingen kan. Luna is altijd tof natuurlijk, ulti is insta kill op een solo zo'n beetje en met manta is gewoon :9 Kijk trouwens net op de wiki en zie dat dr ulti het 10 sec nacht maakt? Wist ik niet eens, leuk als je ook nightstalker in je team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wisp vind ik niet zo geweldig (denk ik). Leuke hero op zich maar in het random MM gebeuren en een beetje gemiddeld team ben je gelijk de !@# als iemand die een beetje redelijk is met die hero bij de tegenpartij. Gank 101 denk ik dan.

Misschien/waarschijnlijk valt het wel mee maar daar denk ik dan even aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 14:00

iCloudd

U 'MIRIN?

Is er al een datum bekend waneer dit public word? Kan niet wachten op te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
iCloudd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:50:
Is er al een datum bekend waneer dit public word? Kan niet wachten op te gaan spelen!
Nog niet bekend, dit is het enige wat er bekend is:
"We don't really think of Dota 2 as a beta, but we also aren't ready for everyone to show up and start playing just yet. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Rynji schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Nog niet bekend, dit is het enige wat er bekend is:
"We don't really think of Dota 2 as a beta, but we also aren't ready for everyone to show up and start playing just yet. "
Is maar goed ook, anders krijg je dezelfde perikelen als bij de Diablo 3 launch :+ Laat ze nog maar even lekker testen :D

Laatste tijd veel geoefend met Invoker, damn wat kan je veel met hem :D Ken alle spells uit mn hoofd en als je een mana regen item (Bloodstone, Eul's, Orchid) + Aganims hebt kan je bijna oneindig spells spammen :P Als je Quas Exort build gaat heb je ook insane HP regen early game :) Ghost Walk net voordat een enemy je neerhaalt is ook zoooo trololo hahaha

[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 29-06-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Na 'The International 2' in september zou wel een goed moment zijn om dota 2 te lanceren. Aan publiciteit mist het dan in ieder geval niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Wat is Wisp een aparte hero zeg! Kreeg hem net in single draft waar mn andere picks Warlock (nooit gespeeld) en jugger (hadden al lyca en bounty) maar nogmaals een raar gevoel om met hem te spelen. Damage doe je niet maar allies helpen wel enorm, en dan die ulti is ook erg leuk om een goeie hero naar een fight ergens anders te brengen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Wisp is inderdaad een pure support, die spelen in public games is praktisch ondoenbaar. Je moet immers continu op stap zijn met een andere hero. En als je dan niet kan communiceren...

Ik heb er nog niet met gespeeld, maar het lijkt mij in ieder geval geen makkelijke hero.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Mwah, hij is wel te doen, je teammates moeten de hero echter wel snappen..... naders breekt die link heel de tijd. En met sommige heroes ganken werkt niet echt, bijvoorbeeld night stalker: die is zelf al veeeeel te snel, dan breekt die link ook heel de tijd.

En het is ook een must om die hero wat hp te geven, wisp is zo snel dood.... zelf ga ik meestal voor str boots, urn en vanguard.

Zelf vergeet ik wel erg vaak om die link te stoppen na het teleporteren, midden in een gank. Is de enemy hero bijna dood: -poef- we zijn weer terug, en de enemy leeft nog. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb Wisp ook eens geprobeerd, maar op een pub inderdaad niet doenbaar. De link wordt continu gebroken, ik heb hem meer gebruikt om mensen terug te trekken dan iets anders...

Ik heb zo ook mijn twijfels over matchmaking, de laatste dagen een paar keer met een first time player in mijn team beland... Mijn w/d is niet schitterend, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Morgen komen Disruptor en Undying in de game!

Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/07/Dota2_DisruptorIngame01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/07/Dota2_UndyingIngame02-600x375.jpg

Undying is wel leuk, jammer dat hij niet zo tanky is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
arggh , me pc geformatteerd en nu weet ik me pw van steam niet meer en de geheime vraag is zon 8 jaar geleden aangemaakt en allang vergeten ofc :D . Hopen dat steam snel reageert op me ticket... en die undying ziet er wel grappig uit :D. Ze hebben ze skills wel veranderd sinds ik hem heb gespeeld in dota. toen had ie nog standaard minions als er iemand doodging(?) . Beetje op was da :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hmmm ik kan me die oude undying ook nog een pietsje herinneren. Volgens mij kon je die kleine zombies toen ook nog besturen. Zijn ultimate was toen dacht ik de heartstopper aura die nu necrolyte heeft.

Toen speelde ik echt nog maar net dota :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Rub3s schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:01:
Hmmm ik kan me die oude undying ook nog een pietsje herinneren. Volgens mij kon je die kleine zombies toen ook nog besturen. Zijn ultimate was toen dacht ik de heartstopper aura die nu necrolyte heeft.

Toen speelde ik echt nog maar net dota :9
yeps dat was um :p

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Kun je uit Kenetic FIeld van Disruptor blinken? Want als enemy kun je niet eruit lopen, maar blink is wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ja, je kan er uit blinken.

Overigens schijn je ook met haste, darkseer haste en lycans ultimate eruit te kunnen rennen, omdat het een soort slow is. Zelf nog niet getest, maar lijkt me wel vreemd omdat dat dacht ik niet kon in dota 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Lijkt me sterk dat die eruit kunnen komen.. heb nu een aantal potjes met hem gespeeld en alleen skills als mirana die eruit springt of faceless void die naar voren springen kwamen eruit. De rest bleef er altijd netjes in zitten. Maar vergeet niet dat er ook een cast time is wanneer je wel al de ring ziet.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien is het een bug: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=44510

Forcestaff lijkt wel een echte counter te zijn, en natuurlijk alle soorten blinks, leaps en teleports. (die tweede skill van chaos knight denk ik ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Iemand van GoT die ook naar TI2 in Seattle gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gert Pronk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:14:
Kun je uit Kenetic FIeld van Disruptor blinken? Want als enemy kun je niet eruit lopen, maar blink is wat anders..
Volgens mij kan dat, het is een 99,9% (iets in die richting) slow en geen muur. Lycan schijnt er ook uit te kunnen rennen, dingen als Forcestaff en Blink Dagger zullen dan ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

BKB werkt ook (en elke vorm van anti-magic dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik vraag me af, ik zie dat er op dit moment aardig wat leden online zijn van de GoT Dota2 groep maar er zitten er maar heel weinig in het GoT channel, waarom joined bijna niemand het channel? :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Bananenspin schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:48:
Ik vraag me af, ik zie dat er op dit moment aardig wat leden online zijn van de GoT Dota2 groep maar er zitten er maar heel weinig in het GoT channel, waarom joined bijna niemand het channel? :)
Ik heb er men triviabot even geparkeerd, try !start voor wat animo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Gisteren voor het eerst met Rubick gespeeld, leuke hero zeg! Die spell steal is echt tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

daanteb schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:47:
Gisteren voor het eerst met Rubick gespeeld, leuke hero zeg! Die spell steal is echt tof :D
Jup, het is geniaal als BloodSeeker zn ulti popt, je deze stealt en m direct aan m teruggeeft :P Of Tide's Ravage, Luna's ult etc :P Echt zo annoying als je gekillt word door je eigen skill hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vraag me alleen wel af in welke situatie je nou rubick moet picken.... Is hij nou gewoon overpowered, of is hij echt een counter als het andere team heroes als tide en enigma heeft, en de rest van de 'big ulties' gebanned is?

Wisp is bijvoorbeeld wel echt een pick die in bepaalde situaties echt goed is: om je trage carry te supporten, die misschien zelfs geen disable heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Je neemt Rubick niet om goede ults zoals Enigma's Hole of Ravage te stelen. Ravage zou je nooit moeten kunnen stelen (Anchor Smash er meteen achteraan).

Hij is een erg sterke laner en een absurd goede ganker. Early game is het handig om een stun te stelen zoals die van VS of van Sven. Je hebt dan zelf al een gegarandeerde 4-5 sec CC op een enemy zitten. Als je die ultis wilt hebben moet je zelf Enigma of Tide nemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Forn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:49:
Je neemt Rubick niet om goede ults zoals Enigma's Hole of Ravage te stelen. Ravage zou je nooit moeten kunnen stelen (Anchor Smash er meteen achteraan).

Hij is een erg sterke laner en een absurd goede ganker. Early game is het handig om een stun te stelen zoals die van VS of van Sven. Je hebt dan zelf al een gegarandeerde 4-5 sec CC op een enemy zitten. Als je die ultis wilt hebben moet je zelf Enigma of Tide nemen :P.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Rubick is idd een goede laner, je kan makkelijk solo met hem. Het grote voordeel is dat je vrij snel achter elkaar spells kan stelen. Je zegt dat als je die ulti's wil je die hero moet pakken, maar dan heb je er altijd maar 1 ^^. Met Rubick ben je zo versatile, als je goed steelt ben je een goede toevoeging binnen teamfights..

En ja, je zou Ravage nooit moeten kunnen stelen, maar ik denk dat je dan voornamelijk over professionele matches spreekt :P In pubs is het vrij simpel om dat soort grote spells te stelen.

[ Voor 9% gewijzigd door M4DMan op 10-07-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Probleem is alleen als je ultis steelt je snel door je mana heen bent tenzij je echt lategame zit en je bloodstone, scythe oid hebt. Blink kopieren is ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
M4DMan schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:18:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Rubick is idd een goede laner, je kan makkelijk solo met hem. Het grote voordeel is dat je vrij snel achter elkaar spells kan stelen. Je zegt dat als je die ulti's wil je die hero moet pakken, maar dan heb je er altijd maar 1 ^^. Met Rubick ben je zo versatile, als je goed steelt ben je een goede toevoeging binnen teamfights..

En ja, je zou Ravage nooit moeten kunnen stelen, maar ik denk dat je dan voornamelijk over professionele matches spreekt :P In pubs is het vrij simpel om dat soort grote spells te stelen.
Hmm, in welk vlak ben je het niet met mij eens dan? Ik zeg precies hetzelfde. De ultimate van Rubick is vaak goed voor de wat kleinere spreuken zoals de Sven stun, Chaos Knight stun etc. Je kan eventueel een ravage stelen maar het is niet de reden om Rubick te kiezen als counterpick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Heeft iemand al very high games gespeeld? Nieuw filter optie bij recent games. Uitdaging :D

[ Voor 18% gewijzigd door daanteb op 11-07-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Forn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:16:
[...]

Hmm, in welk vlak ben je het niet met mij eens dan? Ik zeg precies hetzelfde. De ultimate van Rubick is vaak goed voor de wat kleinere spreuken zoals de Sven stun, Chaos Knight stun etc. Je kan eventueel een ravage stelen maar het is niet de reden om Rubick te kiezen als counterpick.
Ik ben het niet helemaal eens met het feit dat je zegt dat je Rubick niet pakt om grote ulti's te stelen. Misschien persoonlijk, maar dat is juist exact de reden waarom ik Rubick zou pakken in sommige situaties :P Ligt denk ik echt aan je speelstijl, ik hou ervan om te trollen hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
Voor diegenen die wel eens pro Rubick play in actie willen zien, hier speelt Na`Vi's Dendi met Rubick en maakt mooi gebruik van gestolen blackholes:

http://www.twitch.tv/ggnetpurge/b/324256375 (deel 1)
http://www.twitch.tv/ggnetpurge/b/324256464 (deel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
M4DMan schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:21:
[...]

Ik ben het niet helemaal eens met het feit dat je zegt dat je Rubick niet pakt om grote ulti's te stelen. Misschien persoonlijk, maar dat is juist exact de reden waarom ik Rubick zou pakken in sommige situaties :P Ligt denk ik echt aan je speelstijl, ik hou ervan om te trollen hehe..
Ik zie net pas dat jij het meer over pubs hebt, ik meer over competitieve professionele potjes :P. Black Hole is inderdaad een uitzondering omdat dat een channel is, die kun je veel vaker stelen. Net zoals het leuk is om Rubick te spelen tegen een FV.

Chronosphere over een Chronosphere heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Forn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:41:
[...]

Chronosphere over een Chronosphere heen.
Zoals hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Lanaya komt er aan!
Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/07/Dota2_TA_Front.jpg

Zitten nu nog wel wat bugjes in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 15:03
Rub3s schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:01:
Lanaya komt er aan!
Zitten nu nog wel wat bugjes in....
Op wat voor manier bedoelt u dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Nou, eigenlijk heel gewoon :D (ik weet niet waar je aan zit te denken? :9 ).
Gisteren heb ik em even getest en toen kwam ik al twee belangrijke bugs tegen:
-De hotkey op de wards van lanaya werkt niet.
-De wards blocken (in dota 1 kon je er gewoon overheen lopen). Je kan dus daarmee gewoon een gedeelte van de rivier afsluiten.

Ze zullen het vast wel snel oplossen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 15:03
Rub3s schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:33:
Nou, eigenlijk heel gewoon :D (ik weet niet waar je aan zit te denken? :9 ).
Gisteren heb ik em even getest en toen kwam ik al twee belangrijke bugs tegen:
-De hotkey op de wards van lanaya werkt niet.
-De wards blocken (in dota 1 kon je er gewoon overheen lopen). Je kan dus daarmee gewoon een gedeelte van de rivier afsluiten.

Ze zullen het vast wel snel oplossen....
Dat is wel een heel erge lol :P

Ah lijkt alweer opgelost te zijn:

- Fixed traps having collision.

[ Voor 6% gewijzigd door Feralio op 12-07-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Haha inderdaad, die fails of the week zijn zo grappig :P.

Lanaya lijkt mij erg gaaf, echt een perfecte hero voor mij. Hou heel erg van semi gankers die mid gaan. Ga haar morgen meteen uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah! Eindelijk na een tijdje als huidige DotA 1 speler nu ook een invite gekregen. Ben hem nu aan het installen en gelijk maar ff de GoT DOTA 2 gejoined (of moet ik de individuele spelers nog adden?). Kom ik erachter dat ik de cursor in-game niet zie. Lijkt een bekend ATI issue te zijn :@. Ben nu aan het upgraden naar de nieuwste drivers, iemand anders hier nog last van gehad?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Heb sinds kort een GTX670, maar hiervoor een 5850 gehad.
Cursor ging soms random tijdens het spelen kapot (het werd een pixelbrij, zwarte streepjes, halve cursor etc.) maar nooit helemaal weg. Zwarte streepjes cursor was wel heel vervelend, want die zie je bijna niet.
Sinds ik de 670 heb heb ik geen last meer van behekste cursors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van fullscreen maar even geswitched naar windowed mode zonder rand. Zie ik in ieder geval wel een cursor. hopelijk kan ik er nog ergens een fix voor vinden of iets dergelijks. Nu maar even proberen te spelen (hopelijk gaat t scrollen in-game goed :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ben jij die DoubleDee?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft iemand hier interesse in een volledige berserker's set (axe), ik zoek voornamelijk items voor kunkka.

Gisteren nog een grappig matchje gespeeld als tinker, eenmaal je je soul ring en boots of travel hebt kan je echt pret hebben met hem. Zoveel mensen verwachten niet dat je je skills kan spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
zo, gisteren key gehad ( en dat terwijl ik van plan was om LoL gisteren te downloaden en is te proberen :P)
moet er weer erg inkomen merk ik wel, laatste keer dat ik dota heb gedaan is nog van het war3 tijdperk, en dat is al heeeeeel lang geleden :P.

Naja, wat tegen bots gespeeld, even erg wennen enzo, maar wel 2/2 gewonnen met mijn team vs normal bots.

Zal maar weer beginnen met Lycan om de boel weer onder de knie te krijgen. Mocht iemand me willen toevoegen via Steam, Eiganjo is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 22:41
Akaendra schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:07:
zo, gisteren key gehad ( en dat terwijl ik van plan was om LoL gisteren te downloaden en is te proberen :P)
moet er weer erg inkomen merk ik wel, laatste keer dat ik dota heb gedaan is nog van het war3 tijdperk, en dat is al heeeeeel lang geleden :P.

Naja, wat tegen bots gespeeld, even erg wennen enzo, maar wel 2/2 gewonnen met mijn team vs normal bots.

Zal maar weer beginnen met Lycan om de boel weer onder de knie te krijgen. Mocht iemand me willen toevoegen via Steam, Eiganjo is de naam.
Ik heb je geadd, Irencus is mijn naam. Ben ook nog een oude dota 1 speler; -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001

Woohooo

Smilie, James Smilie

Krijg net een beta invite. Ik denk oh leuk ga gelijk ff proberen. 1 potje gespeeld maar ben er weer klaar mee. Dota2 is ook gewoon een directe kopie van heroes of newerth. Zelfde items en kosten, zelfde level systeem, deels dezelfde heros maar grafisch is het gewoon minder. Waarschijnlijk is heroes weer een kopie van dota1 maargoed veel vernieuwing zie ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Woohooo op 14-07-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Woohooo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:12:
Krijg net een beta invite. Ik denk oh leuk ga gelijk ff proberen. 1 potje gespeeld maar ben er weer klaar mee. Dota2 is ook gewoon een directe kopie van heroes of newerth. Zelfde items en kosten, zelfde level systeem, deels dezelfde heros maar grafisch is het gewoon minder. Waarschijnlijk is heroes weer een kopie van dota1 maargoed veel vernieuwing zie ik niet.
Ga je inlezen alsjeblieft voordat je hier je beklag komt doen. Afschuwelijk dit!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Denk dat je een hoop mensen blij had kunnen maken met die Beta key.. en dan ook mensen die wel snappen wat Dota 2 is =)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
haha schandalig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-h6RUES4WhwE/TrrJJ2JehGI/AAAAAAAAABQ/RV1QPQMKqvE/NotSureIfSerious.png

Vanavond Mouz vs Na'Vi in de starladder finale! Stiekem hoop ik dat Mouz wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Denk dat de meeste mensen dat hier wel willen :P. De meest epische games die er zijn geweest zijn met Mouz erin, bovendien hebben ze leuke picks, spelen ze agressief en er spelen twee Nederlanders in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Navi picked mortred! Coole hero om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Goh, ik vond Na'vi vs Mouz nogal teleurstellend. Zeker het 2de potje werd Mouz gesteamrolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ja..... mouz had gewoon de slechtere picks. Na'vi had de juiste heroes gepicked/gebanned, zodat mouz niet zoveel kans had (o.a. ervoor gezorgd dat ze shadow demon niet konden kiezen).

Dat ze mortred kozen was ook echt geniaal! BKB eerste item na boots en battlefury eerste periode gewoon overslaan was ook slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Kon helaas alleen de eerste game zien maar de tweede was dus nog erger? Had verwacht dat ze wel geleerd hadden van game 1..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Is er ergens een beetje een compact hero guide voor dota 2? Ik heb wel zitten googlen maar beetje bomen en bos verhaal. Ik heb wel veel HoN gedaan maar dota maar 3 weken sinds de beta van start ging. Dus moet een update hebben.

Overigens niet helemaal de bedoeling maar heeft er iemand een key over? Ik wil graag samen met mn vriendin dota spelen maar zit nu al 3 weken een key te zoeken/bedelen maar het levert weinig op. :'(

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Postius schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:55:
Is er ergens een beetje een compact hero guide voor dota 2? Ik heb wel zitten googlen maar beetje bomen en bos verhaal.
Hier een site voor skill build + items:
http://www.dota2alttab.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Postius schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:55:
Is er ergens een beetje een compact hero guide voor dota 2? Ik heb wel zitten googlen maar beetje bomen en bos verhaal. Ik heb wel veel HoN gedaan maar dota maar 3 weken sinds de beta van start ging. Dus moet een update hebben.

Overigens niet helemaal de bedoeling maar heeft er iemand een key over? Ik wil graag samen met mn vriendin dota spelen maar zit nu al 3 weken een key te zoeken/bedelen maar het levert weinig op. :'(
www.reddit.com/r/dota2trade, kun je voor twee treasure keys (4 euro) makkelijk een key vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Deze guide vind ik ook wel straight to the point. Ik voel mij nog constant zo tijdens het spelen van DOTA2. :'(

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik kan maar niet vinden hoe je abilities moet learnen, weet iemand hoe dat moet?

offtopic:
ik voel me zo'n noob in dota 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Op het plus icon klikken en dan op de skill die je wilt levelen klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Simon Verhoeven schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:05:
Op het plus icon klikken en dan op de skill die je wilt levelen klikken.
oh thanks :D
Pagina: 1 ... 16 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers