Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Die Enigma ult's hebben het wel gewonnen voor mTw.
nog nooit zulke gevechten gezien, echt super om naar te kijken.
Dota 2 heb ik sinds april ofzo, draaide altijd smooth 60 fps welliswaar niet alles op hoog maar toch, paar weken niet gespeeld en probeerde gister weer en wat blijkt, het spel draait in 1x met < 30 fps...
Ik weet niet wat ze allemaal geupdate hebben maar dafuq ?
Overigens:
Asus N53SV-SZ404V
Intel Core i7 2630QM @ 2 - 2,9 Ghz
6 GB RAM
Nvidia Geforce GT540M
Windows 7 Professional x64
Mijn systeem is gewoon compleet up to date met alles, beetje jammer dit.
Download een tool om de kloksnelheid (mhz) van je kaart te checken. Ik heb gemerkt dat er soms niet (goed) wordt gethrotteld (overgeschakeld van 2D menu naar 3D ingame) waardoor het soms ingame op 2D settings blijft draaien. Voorbeeld: mijn kaart draait standaard 732 (of 800) mhz ingame en 405 mhz in het menu. De laatste tijd blijft het dus af en toe op 405 mhz hangen waardoor ik dus ook maar 30 fps heb en moet ik handmatig mijn profiel switchen om dit op te lossen. De tool die ik gebruik is EVGA Precision X (EVGA fanboy ftwDylan93 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:45:
Hmm, oke, dusss het volgende probleem:
Dota 2 heb ik sinds april ofzo, draaide altijd smooth 60 fps welliswaar niet alles op hoog maar toch, paar weken niet gespeeld en probeerde gister weer en wat blijkt, het spel draait in 1x met < 30 fps...
Het lijkt te liggen aan een recente patch, ik had het probleem ook nooit hiervoor....
[ Voor 16% gewijzigd door M4DMan op 19-06-2012 15:57 ]
Laatste paar dagen 3 coole potjes met Omniknight gehad. Dik aan het ownen en allemaal mensen die gewoon communiceerden en/of gewoon goed waren met carries en zo.
Toch goed voor het vertrouwen in de mededotamens.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Wat denk je van de plek waar ze uitgezonden waren?Michielodc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:25:
Weet iemand waar ik de replays van de Dreamhack finale kan terug kijken? Op Youtube kan ik niks vinden. Ook niet op het joindota channel. Heb het geprobeerd via tournament games in dota zef, maar daar stond ook niks. Dreamhack site ook nietMisschien niet goed gekeken, maar die paar games wil ik nu wel graar terug zien
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik psies hetzelfdePhyc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:38:
Yehes! Kreeg zojuist mijn eerste message dat er actie ondernomen is tegen iemand die ik gereport heb!
erhmm.

Kunnen we weer lekker spells stealen
Blijkbaar is nu ook toegevoegd dat je verschillende announcers kan selecteren, maar damn 9,49 voor een announcer vind ik wel veel. Misschien over voor een Cave Johnson announcer pack
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Hier alvast een preview video van SunsFanRub3s schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:56:
Rubick in de testclient!
"belachelijk grote pic"
Kunnen we weer lekker spells stealen(jij een ravage doen? Hier heb je em terug!
)
[ Voor 10% gewijzigd door M4DMan op 20-06-2012 15:24 ]
Thx! Was vergeten dat bij twitch het ook wordt opgeslagen
Edit: die tp van Juggernaut is echt te ziek
[ Voor 8% gewijzigd door Michielodc op 20-06-2012 21:43 ]
Haha true.. BYEBYE XBOCT.. Wat een troll moment zegMichielodc schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:10:
[...]
Thx! Was vergeten dat bij twitch het ook wordt opgeslagen
Edit: die tp van Juggernaut is echt te ziek
Potverdrie, gisteren mijn eerste potje als Chen gespeeld. Normaal kies ik hem niet maar ik kreeg hem als Random. Toch maar geprobeerd omdat ik niet mijn startgeld wilde verliezen. Die gast is moeilijk om te spelen zeg. Je moet continu micro-en met je creeps en als je ergens alleen gegankt wordt ben je kaput. Hij is zo afhankelijk van andere heroes om hem heen. Wordt nog flink oefenen, ben zoooo slecht met micro heroes
[ Voor 26% gewijzigd door M4DMan op 21-06-2012 12:20 ]
Coördinatie met je team is met die hero ook belangrijk. Pushen met chen gaat heel goed, maar dan moeten er wel meer heroes mee komen.
- Zooi - www.stefanjacobs.nl

En URL voor groot plaatje; http://steamcommunity.com...enshot/541804955961249256
Die WR was ff paar keer ff AFK en toen ineens helemaal weg. Cute. /report
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Wat moet je boos zijn als dit gebeurd zeg!
HOI.
Lol caustic finale with a vengeance? xDBananenspin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
[video]
Caustic finale werkt toch alleen met melee attack? Zijn stun triggered het iig niet....Bananenspin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
[video]
Servers down btw?

vreemd trouwens dat die caustic finale dan niet meer benut wordt. je kan zo een wandelende tijdbom een basis insturen. Laat maar......
[ Voor 7% gewijzigd door Rub3s op 26-06-2012 21:07 ]
Nee want het werkt alleen op enemy creepsRub3s schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:02:
Idd down.....
vreemd trouwens dat die caustic finale dan niet meer benut wordt. je kan zo een wandelende tijdbom een basis insturen. Laat maar......
Maar in het filmpje valt de sk ook alle creeps een keer aan, dus binnen 8 sec zijn ze allemaal gebuffed, en door dat er eentje doodgaat triggeren ze allemaal. De grap is trouwens dat die Huskar 800hp heeft na z'n ulti, en de 5 creeps die kapot gaan 825 dmg doen (pure, dus na de 25% magic reduction)
In de oude dota was deze skill trouwens zo dat de buff maar een seconde of zo duurde.
Patch 6.73 zie ik op Dota2Wiki, geldt dus ook gewoon voor WC3 Dota.
6.73 Sand King changes:
Epicenter's slow is no longer blocked by magic immunity
Caustic Finale buff duration increased from 2 to 8 seconds

Ook een betere audio codec voor voice chat, wat ook hard nodig was (zeker bij het ingame kijken van tournaments).

Ze zijn lekker bezig bij Valve, weer 2 nieuwe heroes! Ken ze beide niet maar dat komt wel over een paar daagjes
HOI.
Met wisp was ik best goed (al zeg ik het zelf).... Tether naar een carrier en je kan iedereen op de map ganken.
Haha awesome! Je leest het ook in z'n stemBananenspin schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:40:
Haha uit hyptonize in "Het grote grappige plaatjes topic - Editie Q2 2012"
[afbeelding]
Ze zijn lekker bezig bij Valve, weer 2 nieuwe heroes! Ken ze beide niet maar dat komt wel over een paar daagjes
Wisp heb ik nooit mee gespeeld, echt zo'n tricky hero waarmee je veel dingen kan. Luna is altijd tof natuurlijk, ulti is insta kill op een solo zo'n beetje en met manta is gewoon
Misschien/waarschijnlijk valt het wel mee maar daar denk ik dan even aan.
Nog niet bekend, dit is het enige wat er bekend is:iCloudd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:50:
Is er al een datum bekend waneer dit public word? Kan niet wachten op te gaan spelen!
"We don't really think of Dota 2 as a beta, but we also aren't ready for everyone to show up and start playing just yet. "
Is maar goed ook, anders krijg je dezelfde perikelen als bij de Diablo 3 launchRynji schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:09:
[...]
Nog niet bekend, dit is het enige wat er bekend is:
"We don't really think of Dota 2 as a beta, but we also aren't ready for everyone to show up and start playing just yet. "
Laatste tijd veel geoefend met Invoker, damn wat kan je veel met hem
[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 29-06-2012 12:28 ]
HOI.
Ik heb er nog niet met gespeeld, maar het lijkt mij in ieder geval geen makkelijke hero.
I'll do what I can, but expect very little.
En het is ook een must om die hero wat hp te geven, wisp is zo snel dood.... zelf ga ik meestal voor str boots, urn en vanguard.
Zelf vergeet ik wel erg vaak om die link te stoppen na het teleporteren, midden in een gank. Is de enemy hero bijna dood: -poef- we zijn weer terug, en de enemy leeft nog.
Ik heb zo ook mijn twijfels over matchmaking, de laatste dagen een paar keer met een first time player in mijn team beland... Mijn w/d is niet schitterend, maar dan nog.

Undying is wel leuk, jammer dat hij niet zo tanky is.....
Toen speelde ik echt nog maar net dota
yeps dat was umRub3s schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:01:
Hmmm ik kan me die oude undying ook nog een pietsje herinneren. Volgens mij kon je die kleine zombies toen ook nog besturen. Zijn ultimate was toen dacht ik de heartstopper aura die nu necrolyte heeft.
Toen speelde ik echt nog maar net dota
Overigens schijn je ook met haste, darkseer haste en lycans ultimate eruit te kunnen rennen, omdat het een soort slow is. Zelf nog niet getest, maar lijkt me wel vreemd omdat dat dacht ik niet kon in dota 1.
HOI.
Forcestaff lijkt wel een echte counter te zijn, en natuurlijk alle soorten blinks, leaps en teleports. (die tweede skill van chaos knight denk ik ook)
Volgens mij kan dat, het is een 99,9% (iets in die richting) slow en geen muur. Lycan schijnt er ook uit te kunnen rennen, dingen als Forcestaff en Blink Dagger zullen dan ook wel werken.Gert Pronk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:14:
Kun je uit Kenetic FIeld van Disruptor blinken? Want als enemy kun je niet eruit lopen, maar blink is wat anders..
HOI.
Ik heb er men triviabot even geparkeerd, try !start voor wat animoBananenspin schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:48:
Ik vraag me af, ik zie dat er op dit moment aardig wat leden online zijn van de GoT Dota2 groep maar er zitten er maar heel weinig in het GoT channel, waarom joined bijna niemand het channel?
Jup, het is geniaal als BloodSeeker zn ulti popt, je deze stealt en m direct aan m teruggeeftdaanteb schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:47:
Gisteren voor het eerst met Rubick gespeeld, leuke hero zeg! Die spell steal is echt tof
Wisp is bijvoorbeeld wel echt een pick die in bepaalde situaties echt goed is: om je trage carry te supporten, die misschien zelfs geen disable heeft.
Hij is een erg sterke laner en een absurd goede ganker. Early game is het handig om een stun te stelen zoals die van VS of van Sven. Je hebt dan zelf al een gegarandeerde 4-5 sec CC op een enemy zitten. Als je die ultis wilt hebben moet je zelf Enigma of Tide nemen
Ben ik het niet helemaal mee eens. Rubick is idd een goede laner, je kan makkelijk solo met hem. Het grote voordeel is dat je vrij snel achter elkaar spells kan stelen. Je zegt dat als je die ulti's wil je die hero moet pakken, maar dan heb je er altijd maar 1 ^^. Met Rubick ben je zo versatile, als je goed steelt ben je een goede toevoeging binnen teamfights..Forn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:49:
Je neemt Rubick niet om goede ults zoals Enigma's Hole of Ravage te stelen. Ravage zou je nooit moeten kunnen stelen (Anchor Smash er meteen achteraan).
Hij is een erg sterke laner en een absurd goede ganker. Early game is het handig om een stun te stelen zoals die van VS of van Sven. Je hebt dan zelf al een gegarandeerde 4-5 sec CC op een enemy zitten. Als je die ultis wilt hebben moet je zelf Enigma of Tide nemen.
En ja, je zou Ravage nooit moeten kunnen stelen, maar ik denk dat je dan voornamelijk over professionele matches spreekt
[ Voor 9% gewijzigd door M4DMan op 10-07-2012 15:24 ]
Hmm, in welk vlak ben je het niet met mij eens dan? Ik zeg precies hetzelfde. De ultimate van Rubick is vaak goed voor de wat kleinere spreuken zoals de Sven stun, Chaos Knight stun etc. Je kan eventueel een ravage stelen maar het is niet de reden om Rubick te kiezen als counterpick.M4DMan schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:18:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Rubick is idd een goede laner, je kan makkelijk solo met hem. Het grote voordeel is dat je vrij snel achter elkaar spells kan stelen. Je zegt dat als je die ulti's wil je die hero moet pakken, maar dan heb je er altijd maar 1 ^^. Met Rubick ben je zo versatile, als je goed steelt ben je een goede toevoeging binnen teamfights..
En ja, je zou Ravage nooit moeten kunnen stelen, maar ik denk dat je dan voornamelijk over professionele matches spreektIn pubs is het vrij simpel om dat soort grote spells te stelen.
[ Voor 18% gewijzigd door daanteb op 11-07-2012 00:11 ]
Ik ben het niet helemaal eens met het feit dat je zegt dat je Rubick niet pakt om grote ulti's te stelen. Misschien persoonlijk, maar dat is juist exact de reden waarom ik Rubick zou pakken in sommige situatiesForn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:16:
[...]
Hmm, in welk vlak ben je het niet met mij eens dan? Ik zeg precies hetzelfde. De ultimate van Rubick is vaak goed voor de wat kleinere spreuken zoals de Sven stun, Chaos Knight stun etc. Je kan eventueel een ravage stelen maar het is niet de reden om Rubick te kiezen als counterpick.
http://www.twitch.tv/ggnetpurge/b/324256375 (deel 1)
http://www.twitch.tv/ggnetpurge/b/324256464 (deel 2)
Ik zie net pas dat jij het meer over pubs hebt, ik meer over competitieve professionele potjesM4DMan schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:21:
[...]
Ik ben het niet helemaal eens met het feit dat je zegt dat je Rubick niet pakt om grote ulti's te stelen. Misschien persoonlijk, maar dat is juist exact de reden waarom ik Rubick zou pakken in sommige situatiesLigt denk ik echt aan je speelstijl, ik hou ervan om te trollen hehe..
Chronosphere over een Chronosphere heen.

Zitten nu nog wel wat bugjes in....
Op wat voor manier bedoelt u dat?Rub3s schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:01:
Lanaya komt er aan!
Zitten nu nog wel wat bugjes in....
Gisteren heb ik em even getest en toen kwam ik al twee belangrijke bugs tegen:
-De hotkey op de wards van lanaya werkt niet.
-De wards blocken (in dota 1 kon je er gewoon overheen lopen). Je kan dus daarmee gewoon een gedeelte van de rivier afsluiten.
Ze zullen het vast wel snel oplossen....
Dat is wel een heel erge lolRub3s schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:33:
Nou, eigenlijk heel gewoon(ik weet niet waar je aan zit te denken?
).
Gisteren heb ik em even getest en toen kwam ik al twee belangrijke bugs tegen:
-De hotkey op de wards van lanaya werkt niet.
-De wards blocken (in dota 1 kon je er gewoon overheen lopen). Je kan dus daarmee gewoon een gedeelte van de rivier afsluiten.
Ze zullen het vast wel snel oplossen....
Ah lijkt alweer opgelost te zijn:
- Fixed traps having collision.
[ Voor 6% gewijzigd door Feralio op 12-07-2012 10:51 ]
Haha inderdaad, die fails of the week zijn zo grappig
Lanaya lijkt mij erg gaaf, echt een perfecte hero voor mij. Hou heel erg van semi gankers die mid gaan. Ga haar morgen meteen uit proberen.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 20:12 ]
Cursor ging soms random tijdens het spelen kapot (het werd een pixelbrij, zwarte streepjes, halve cursor etc.) maar nooit helemaal weg. Zwarte streepjes cursor was wel heel vervelend, want die zie je bijna niet.
Sinds ik de 670 heb heb ik geen last meer van behekste cursors.
Verwijderd
HOI.
Gisteren nog een grappig matchje gespeeld als tinker, eenmaal je je soul ring en boots of travel hebt kan je echt pret hebben met hem. Zoveel mensen verwachten niet dat je je skills kan spammen.
moet er weer erg inkomen merk ik wel, laatste keer dat ik dota heb gedaan is nog van het war3 tijdperk, en dat is al heeeeeel lang geleden
Naja, wat tegen bots gespeeld, even erg wennen enzo, maar wel 2/2 gewonnen met mijn team vs normal bots.
Zal maar weer beginnen met Lycan om de boel weer onder de knie te krijgen. Mocht iemand me willen toevoegen via Steam, Eiganjo is de naam.
Ik heb je geadd, Irencus is mijn naam. Ben ook nog een oude dota 1 speler; -)Akaendra schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:07:
zo, gisteren key gehad ( en dat terwijl ik van plan was om LoL gisteren te downloaden en is te proberen)
moet er weer erg inkomen merk ik wel, laatste keer dat ik dota heb gedaan is nog van het war3 tijdperk, en dat is al heeeeeel lang geleden.
Naja, wat tegen bots gespeeld, even erg wennen enzo, maar wel 2/2 gewonnen met mijn team vs normal bots.
Zal maar weer beginnen met Lycan om de boel weer onder de knie te krijgen. Mocht iemand me willen toevoegen via Steam, Eiganjo is de naam.
[ Voor 13% gewijzigd door Woohooo op 14-07-2012 17:13 ]
Ga je inlezen alsjeblieft voordat je hier je beklag komt doen. Afschuwelijk dit!Woohooo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:12:
Krijg net een beta invite. Ik denk oh leuk ga gelijk ff proberen. 1 potje gespeeld maar ben er weer klaar mee. Dota2 is ook gewoon een directe kopie van heroes of newerth. Zelfde items en kosten, zelfde level systeem, deels dezelfde heros maar grafisch is het gewoon minder. Waarschijnlijk is heroes weer een kopie van dota1 maargoed veel vernieuwing zie ik niet.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
HOI.
haha schandaligWoohooo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:12:
Krijg net een beta invite. Ik denk oh leuk ga gelijk ff proberen. 1 potje gespeeld maar ben er weer klaar mee. Dota2 is ook gewoon een directe kopie van heroes of newerth. Zelfde items en kosten, zelfde level systeem, deels dezelfde heros maar grafisch is het gewoon minder. Waarschijnlijk is heroes weer een kopie van dota1 maargoed veel vernieuwing zie ik niet.

Woohooo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:12:

Vanavond Mouz vs Na'Vi in de starladder finale! Stiekem hoop ik dat Mouz wint
Dat ze mortred kozen was ook echt geniaal! BKB eerste item na boots en battlefury eerste periode gewoon overslaan was ook slim.
HOI.
Overigens niet helemaal de bedoeling maar heeft er iemand een key over? Ik wil graag samen met mn vriendin dota spelen maar zit nu al 3 weken een key te zoeken/bedelen maar het levert weinig op.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Hier een site voor skill build + items:Postius schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:55:
Is er ergens een beetje een compact hero guide voor dota 2? Ik heb wel zitten googlen maar beetje bomen en bos verhaal.
http://www.dota2alttab.com/
www.reddit.com/r/dota2trade, kun je voor twee treasure keys (4 euro) makkelijk een key vinden.Postius schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:55:
Is er ergens een beetje een compact hero guide voor dota 2? Ik heb wel zitten googlen maar beetje bomen en bos verhaal. Ik heb wel veel HoN gedaan maar dota maar 3 weken sinds de beta van start ging. Dus moet een update hebben.
Overigens niet helemaal de bedoeling maar heeft er iemand een key over? Ik wil graag samen met mn vriendin dota spelen maar zit nu al 3 weken een key te zoeken/bedelen maar het levert weinig op.
Deze guide vind ik ook wel straight to the point. Ik voel mij nog constant zo tijdens het spelen van DOTA2.
I'll do what I can, but expect very little.
ik voel me zo'n noob in dota 2
oh thanksSimon Verhoeven schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:05:
Op het plus icon klikken en dan op de skill die je wilt levelen klikken.
Dit topic is gesloten.
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers