Toon posts:

[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:43

Rub3s

+3 , omdat het kan

Phyc schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:37:
Hoe zitten jullie wat betreft de performance bars? Ik heb eigenlijk alleen Morphling en Storm Spirit op de volle 5 bars, de rest zit over het algemeen net over de 3.
Met venomancer heb ik bijna 5 bars (4,9 ofzo). Die heb ik dan ook wel het meeste gespeeld. Daarna komt pugna, omdat ik daar altijd aghanims op probeer te rushen :9 . Lukt niet altijd, maar als het lukt wordt het een ware pubstomp.
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:08:
als ik dota2 via een gamekey site koop kan ik hem dan ook daadwerkelijk spelen ofniet?

in steam zelf zie ik hem nog niet als te koop staan?
Als Dota 2 eindelijk uitkomt, zal het gratis zijn!

Nu moet je hopen op een invite of via louche websites een key kopen (en hopen dat de key werkt).

Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/05/Dota2_OgreMagiSplash.jpg
Ogre Magi in de testclient! Morgen zal hij in de normale client te spelen zijn.

Wel grappig, de dingen die 'ze' zeggen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Rub3s op 24-05-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:25:
[...]
Als Dota 2 eindelijk uitkomt, zal het gratis zijn!

Nu moet je hopen op een invite of via louche websites een key kopen (en hopen dat de key werkt).

[afbeelding]
Ogre Magi in de testclient! Morgen zal hij in de normale client te spelen zijn.

Wel grappig, de dingen die 'ze' zeggen :+
ah dankjewel..
Ik wacht dus nogwel lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

2 vraagjes:

- Is het mogelijk om een item list aan te maken/editen buiten een game? Nu zit ik maar zo snel mogelijk mijn items te zoeken en te slepen voor de game goed begonnen is.
- Is het mogelijk om een game of dergelijke op te starten zonder echte spelers bij? Bv iets gelijkaardigs als bij de video's van dotacinema, waar ze rustig hun spells uittesten op vijanden zonder dat die iets doen?

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Wauw die nieuwe UI is wel prachtig zeg in de test client!

@4bit
Goeie vraag en dat is volgens mij (nog) niet mogelijk.

Ja dat is mogelijk, druk op play en selecteert links create lobby

edit:
Zo Ogri is ook een toffe hero om te spelen zeg!

[ Voor 13% gewijzigd door Bananenspin op 24-05-2012 17:16 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Singsing die live een tutorial wou doen bij GDstudios. Probleem was alleen dat hij met een laag mmr account speelde... erg laag XD . Na 40 minuten stond hij 49-0 (bots zijn beter dan mensen op dat niveau).

Het gaat zo nog ff verder op de volgende stream:
http://www.twitch.tv/thegdstudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:30

The Chosen One

Zie signature!

Die nieuwe hoofdmenu UI is wel echt verschrikkelijk in elkaar gezet zeg... weet dat het een beta is maar dit is wel erg slecht.
Een chat zet je niet zo klein en aan de rechter bovenkant neer... Morgen ff 'klagen'.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe layout wel heel erg nice vind, ziet er wat strakker uit.. Ook de performance van je heroes is nu wat duidelijker (alhoewel je nog steeds niet helemaal weet waar het op gebaseerd is) en is een nieuwe visual te zien bij disconnected players.. Vanmorgen al een match gezien met Ogre Magi erin, leuk gokkast geluidje bij zn/hun ulti hehe..

[ Voor 10% gewijzigd door M4DMan op 25-05-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:07

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Bananenspin schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:55:

@4bit
Goeie vraag en dat is volgens mij (nog) niet mogelijk.

Ja dat is mogelijk, druk op play en selecteert links create lobby

edit:
Zo Ogri is ook een toffe hero om te spelen zeg!
Screenshots? :)
Zit op werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Laatst online: 21-09 21:13
Bananenspin schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:55:
Screenie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dat dus :)

Ben alleen nog aan het twijfelen over die eerste hero pick functie.. en het grid moet ik nog even aan wennen denk ik. Al is het wel leuk dat je beter kan selecteren en favorites kan toevoegen!

[ Voor 22% gewijzigd door Bananenspin op 25-05-2012 15:41 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:05

Multensor

wtf

Ziet er aardig uit. ben benieuwd of het lekker werkt idd. Main menu wel erg mooi. Vanavond maar eens een paar potjes spelen om te kijken hoe het is. Zal mensen die ook online zijn wel even invite gooien ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:07

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het lijkt me vooral mooi, niet handig, dat Apple achtige kaartenbak systeem. Dan liever de grid-layout. Die's wel functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ze hebben er trouwens ook stiekem wat toekomstige heroes tussen gezet: o.a. naga siren, phantom assasin en meepo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:43
Hele balkjes systeem is ook anders, heb nu compleet andere heroes bovenaan staan.

Moet zeggen UI ziet er wel gelikt maar het kiezen met die kaartenbak vind ik wel minder omdat je geen overzicht hebt, misschien aan wennen.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik vind persoonlijk het hoofdmenu maar niets meer. Zo veel ongebruikte ruimte waardoor alle onderdelen nogal klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:29
Rub3s schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:25:
[...]
Met venomancer heb ik bijna 5 bars (4,9 ofzo). Die heb ik dan ook wel het meeste gespeeld.
Waar zien jullie die perfomance bars :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Als je in dota 2, ergens in het hoofdmenu op het icoontje van jezelf klikt, en vervolgens op dota profile. Daar kun je de hero performance bekijken. Nu zijn er bij mij ook heel andere ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Zijn er al mensen die goeie ogri builds hebben? Ik zit een beetje te kloten met zijn hp die mid-late game weinig voorstelt zonder items. Nu krijg je wel een beetje HP erbij van afganhims maar dat is verwaarloosbaar want je gaat nog vrij snel dood. Dacht er zelf aan om een meka te halen op hem.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Meka is idd geen verkeerde keuze. Maar te weinig HP is wel gek aangezien Ogre Magi een STR gain heeft waar je niet goed van wordt. Maar aangezien OM gewoon full support is kan je altijd een meka halen, maar bloodstone werkt ook goed en zit ook nog wel wat hp op. Moet je alleen aghanims laten schieten als eerst item.... (of heel goed farmen ;))

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Misschien een stomme vraag maar ik was een goeie HoN speler, en zat in de vroege beta van DOTA2. Is de interface wat verbeterd?(voornamelijk de 38 hotkeys voor sommige heroes) En zijn er wat meer heroes (uiteraard maar hoeveel meer). Ik kon het destijds niet opbrengen om te spelen, want het was het begin van de beta en het niveau was echt om te huilen (heel begrijpelijk maar geen hol aan). Is het gemiddelde niveau wat omhoog gegaan (dat mensen het nu wel wat snappen :p ) en ik had altijd een vreemde vertraging in dota. Heel licht maar ik had het idee dat het door de engine kwam van DOTA. Ik wil het nog een kans geven maar in het begin was het echt een beta en niet echt leuk :p (als je enige ervaring met dota/hon had, lol telt lekker niet ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 30-05-2012 15:33 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
WElke heroes hadden 38 hotkeys? Snap niet echt wat je daarmee bedoelt? Verder is het niveau net zoals sinds de start van de beta prima. Ben het met dat kritiekpunt ook niet eens. Zijn wel in de 50.000 spelers altijd nu online, dus matchmaking is een stuk eerlijker geworden.

Er zitten nu ongeveer 78 heroes ofzo in. Best wel wat!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Moet zeggen maar weinig gemerkt dat het een beta is, 1x crash waar ik kon reconnecten en aantal keer aan het begin dat de servers niet lekker liepen en je 10 min moest wachten.Verder speelt het gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Probleem is dat je wat meer moet spelen om ook tegen betere mensen te kunnen spelen. Dus ik vrees dat het even door de zure appel heen bijten gaat worden. Dat van die hotkeys..... WUT?!?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 21:11
Zo! Die nieuwe patch! :O

En er staat nu een sign-up button op de main page? Volgens mij was die er eerder niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ja, gaaf zeg! Definitief geworden wat iedereen eigenlijk al verwachte. Dota2 wordt free to play met alle heroes gewoon speelbaar!

Items zien er gaaf uit zeg.. nu baal ik helemaal dat ik in mijn tentamenperiode zit! Wil items verdienen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hoe zit het nou precies met items? Heb in mn eerste potje 3 items gevonden (2 voor tide en 1 voor sven) maar sprak iemand die na 1 potje niets had. Moet je winnen, verliezen? En de battlepoints.. daar kan ik allemaal niets over terug lezen :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Er is gewoon een kans dat je wat krijgt aan het einde van een match. Hoeveel kans dat is geen idee.
Verder verdien je battle points om levels omhoog te gaan. Buiten een match om dus! Gewoon in de lobby staat wat voor level je bent. Heeft geen invloed zelf, alleen dat je ziet hoeveel iemand gespeeld heeft. Als je een level omhoog gaat krijg je ook een extra item.

Voor de mensen die dit spel graag willen spelen. Het wordt gratis, alleen kun je nu al Early Acces kopen, is dan een bundel waarbij je ook meteen een zooi items erbij krijgt. Kijk daarvoor in de steam store.

En verder hou je de items gewoon als het spel echt uitkomt. Dit zien ze ook nog niet echt als een beta meer, maar kunnen niet meteen een hele stroom binnenkrijgen.

Speel het spel nu!

' “we don’t really think of Dota 2 as a beta” any more, but haven’t completely released it because they’re “working on expanding our server infrastructure” first.'

[ Voor 21% gewijzigd door Forn op 01-06-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hmm volgens mij moet je ook een item kiezen van de 3 keuzes die je krijgt.. want heb er maar 2 in mijn backpack zitten waarvan 1 kistje (die je moet openen met een sleutel!)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
De shop is al open zo te zien.
http://www.dota2.com/store/?appid=570#

En ja hoor, er zijn ook keys te koop.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steamcommunity.com/economy/image/pCyuDH3e-WgsDRpmDbtddhxgZL05rvco-MPJfOldFdFtJ5n3JMK_eozUBpgr2wH4BGc_-DSx9yz-yM5u6FoT0W05nOo2-K53jYkRqC2RGaZFdiKoNrHuI6qewS7zHlaGPH2K-WKerHqNn1XHcJID7BJxIPQ7s75ys9fOeg==

Vraag me alleen af welke lessen ze nu bij TF2 hebben geleerd en hoe ze idling/farming gaan voorkomen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Idling kan niet echt in dota 2. Je wordt gekicked als je afk bent. Voor farming is de kans denk ik te klein dat je een item krijgt. Ik kreeg nu uit 3 potjes 1 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Werken scripts in Dota2? Het is in principe nog steeds de source engine.

Geloof me, ik weet nu al dat mensen op elke manier zullen proberen te farmen/feeden of het equivalent van Dota2 idling te vinden..

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

CapTVK je kan nooit een script maken die een lane in loopt en gaat farmen zonder vaak dood te gaan. Speciale farm servers zouden eventueel kunnen maar ik hoop dat ze lobby games gaan verbieden om stuff dan te vinden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik had bijna evenveel wins als losses, totdat het mmr-systeem er genoeg van had: Ff een losing streak van 8 o.i.d.. Het systeem vond het nog niet erg genoeg, dus ik wordt ook nog eens tegen een 5-man team gezet....

Zucht....

[ Voor 3% gewijzigd door Rub3s op 02-06-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lijkt erop dat de MM een beetje zoek is... zat gister met twee total n00bs in team... Void begon te klagen dat de game zo zwaar was (eindigde 0-12) en dat hij lol toch wel leuker vond.

Rest van de games was wel aardig... Hoe is het met de plannen om een GoT team te smeden.. Ik was even twee weken druk xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Matchmaking is inderdaad een ramp op het moment. Ik ervaar ook continue dat ik met slechte mensen gequeued wordt. Mensen die nog auto attacken op creeps :x

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:07:
Rest van de games was wel aardig... Hoe is het met de plannen om een GoT team te smeden.. Ik was even twee weken druk xD.
Iemand moet even wat moeite erin steken denk ik :9 Het lijkt mij leuk maar zie mezelf niet als de aangewezen persoon om mensen te benaderen, er waren wel mensen in dit topic die ook aangaven vaker met een teampje te spelen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
dommerick schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:49:
Matchmaking is inderdaad een ramp op het moment. Ik ervaar ook continue dat ik met slechte mensen gequeued wordt. Mensen die nog auto attacken op creeps :x
Hoe hoog is de moeilijkheidsgraad eigenlijk op het moment?? Ik heb zelf geen DOTA gespeeld maar ik zit wel te wachten totdat ik dit kan spelen eerlijk gezegd. Ik heb erg veel ranked LoL gespeeld maar ik werd gewoon erg moe van de het ranking systeem en de mensen die er speelden. Maar ik heb gelezen dat er bij DOTA 2 ook rekening wordt gehouden met leavers wat betreft de ranking (elo) score die je krijgt, dus dat lijkt me een stuk aantrekkelijker.

Maargoed, de userbase zal op het moment nog wel te klein zijn om een echt goede matchmaking te verschaffen denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:07:
Hmm lijkt erop dat de MM een beetje zoek is... zat gister met twee total n00bs in team... Void begon te klagen dat de game zo zwaar was (eindigde 0-12) en dat hij lol toch wel leuker vond.

gisteren het tegenovergestelde.
na een half jaar ofzo voor het eerst weer een MOBA game aangeraakt (speelde HoN vroeger).
kom als laagste seed in de game. en meteen randomt iemand de hero die ik wilde proberen (ogre magi).
Snel een hero gepakt die 1 op 1 in Hon zit, Zeus.
Game gewonnen, met 24 kills en 4 deaths voor mij....

ps. Dat all pick systeem is k-u-t... kun je niet gewoon op de oude manier picken? met een scherm vol icoontjes
in plaats van die pokedex vol pokemonkaartjes die er nu zit?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Rechtsbovenin kan je voor gridview kiezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/05/Dota2_NewHeroSelection07-600x375.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Toch blijft het vorige scherm een stuk overzichtelijker. Dus het blijft een beetje jammer dat dit de default is.

De matchmaking verder is vrij simpel. Zeker als je als MOBA spellen gewend bent. Dan ben je het beste af met het picken van een carry. Ik doe dit uit gewoonte nooit en dit leid tot veel ergernis :X Vorige keer pakte ik een carry en ging ik ruim positief. Dat werd een makkelijk potje.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

hierboven dan ook het probleem van matchmaking :). 3 mensen die carry picken.... Ja dat gaat een leuk potje worden :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik blijf altijd beleefd en pak netjes een support en geen carry of sem-carry als er al een aantal carriers zijn. Resultaat is meestal dat de carriers zuigen en ongelofelijk hard feeden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Gisteren 3 potjes gehad met telkens minstens 1 persoon in mijn team 0-12, 1 match slaagde iemand er zelfs in om 1 keer per 2 minuten te sterven. Laten we het erop houden dat het geen leuke matches waren... Het ergste is nog dat die laatste begon dat het zijn fout was, en dan nog een paar keer alsof hij wou horen van ons dat het kan gebeuren :(.

Ach, mensen die de heroes die je wilt spelen randomen gebeurt nu eenmaal. Zelf doe ik ook meestal random omdat ik de meeste wel eens wil uitproberen(en ik dan ineens een courier kan kopen want veel mensen vertikken dat ook al nemen ze een support hero). Al vind ik sommige zoals Outworld Destroyer, Mirana en Spectre wat minder leuk.

Tevens gisteren nog maar eens het belang gezien van een support hero. Een omniknight kan echt veel verschil maken als je team geganked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ach, je kan beter iemand hebben die zichzelf de schuld geeft, dan die jou de schuld gaat geven.Bijvoorbeeld bij een domme dive, of 1vs5. Geven ze een ander daar de schuld van..

Btw, wat is de policy hier om Dota2 items te ruilen? Ik heb wat strange masks van Juggernaut die ik wil ruilen. Kan ik dat hier aanbieden of is dat niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:31
Rub3s schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:25:
Ik blijf altijd beleefd en pak netjes een support en geen carry of sem-carry als er al een aantal carriers zijn. Resultaat is meestal dat de carriers zuigen en ongelofelijk hard feeden :(
Dan kan je toch beter zelf carryen?? En met het eerlijke picken wachten totdat je bij goed gerankte mensen zit? :).. Dat is IMO ook het nadeel aan dota games, dat je in het begin altijd bij te random mensen zitten die niet zo geinteresseert zijn in teamplay en tactieken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Als je een harde carry bent heb je ook gewoon een goed team nodig. Je wordt pas echt nuttig na zo een 20-30 minuten. Als je meeste invloed wil uitoefenen op een game kies dan een goede mid/ganker die redelijk scaled. Denk hierbij aan een Invoker of een Viper.

Een FV met een team die je niet support of babysit dan heb je daar niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:11
Sinds ik geen AP (All Pick) meer selecteer bij matchmaking (Alleen RD & SD) heb ik het idee dat de potjes ook wat leuker/beter zijn.
Bij AP heb je toch vaak mensen die graag een hard carry insta-picken en vervolgens keihard zuigen.
Niet dat RD/SD alleen maar geweldige games geeft, pruts potjes zitten er altijd wel tussen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dota servers zijn zojuist offline gegaan.
This is an emergency situation. If we had left this, it is possible that we would have unscheduled downtime and spend even longer offline.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rynji schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:48:
Sinds ik geen AP (All Pick) meer selecteer bij matchmaking (Alleen RD & SD) heb ik het idee dat de potjes ook wat leuker/beter zijn.
Bij AP heb je toch vaak mensen die graag een hard carry insta-picken en vervolgens keihard zuigen.
Niet dat RD/SD alleen maar geweldige games geeft, pruts potjes zitten er altijd wel tussen.
AP speel ik eigenlijk ook alleen als ik een nieuwe hero wil leren.
En nu dus, omdat ik het gros van de dota hero's niet ken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 22:41
Zijn er hier mensen die DOTA hebben gespeeld rond versie 6.00 tot 6.5? Ik was zelf helemaal verslaafd geworden halverwege versie 5 en daarna niet meer gestopt tot 6.5/6.6 uitkwam. Behalve de items en hero changes zijn er aan de gameplay mechanics nog veel punten veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
irencus: heb lange tijd gespeeld, geen idee welke versie
over de changes: gameplay wise niet veel, hotkey customization, en nu sinds kort cosmetic item customization, mensen zeggen dat de nieuwe engine anders aanvoelt als dota 1 maar 't is zo'n lange tijd geleden voor mij dat ik het niet merk

voor zover ik weet probeert Valve zoveel mogelijk dota1 te kopieren qua gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik ben begonnen rond versie 6.48/6.50. Er is veel veranderd, maar naast items en hero changes niet zo heel veel.....

Tower protection is veranderd: Dat is een aparte knop met cooldown in plaats van tp scroll.
Courier: Vliegende courier is goedkoper geworden en heeft andere skills.
Buiten heroes en items kan er eigenlijk niet zoveel veranderen :P

Qua heroes en items is er echt heel veel veranderd. Er zijn weinig heroes die niet veranderd zijn met wijzigingen of upgradable ultimates met aghanims scepter. En alles is ook veel gebalanceerder. Op het item basher zit nu een cooldown, dus attackspeed stacken heeft niet meer zoveel nut. De blink dagger kan je nu niet meer gebruiken als je de laatste 3 seconden bent geraakt. Verder heel veel andere veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Damn, hebben jullie het "gelekte" artwork al gezien? Rubik en Lanaya zien er ergg vet uit!

http://www.cyborgmatt.com...heroes-preview/#more-1797

Btw hoe zit het met die items? Ik heb nu een zwaard voor Kunkka maar die kan ik om een of andere reden niet equippen en een kist die ik alleen met een sleutel kan openmaken. Kun je die sleutels ook verdienen of alleen kopen?

Ik dacht trouwens eerst dat ik het niks zou vinden die items maar moet zeggen ziet er wel leuk uit om je heroes zo te customizen :) Hoop alleen dat ze wel ergens een optie maken om bijvoorbeeld voor broadcasts om geen customizations te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Sleutels voor kistjes MOET je kopen, of ruilen. Andere items kun je ook gewoon ruilen. Heb zelf pas 2 items gevonden...en 4 chests -_-
Mja als iemand mn kistjes wil ruilen stuur me dan maar een DM :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Die artwork is wel gaaf ja! Toch mis ik nog steeds bristleback :(

Undying en centaur vind ik wel het gaafst bij die artwork. Aan undying zijn ze ook al flink bezig, dus hopelijk is hij er binnen 2 maanden ofzo.

Het schijnt trouwens nu mogelijk te zijn om tournament games te bekijken via dota 2 zelf (ingame). Ik geloof dat er nu wat qualifiers zijn voor het grote tournament van deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananenspin schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:50:
Dota servers zijn zojuist offline gegaan.

[...]
Was ik net aan het winnen toch zeker die game :p

Niet eenvoudig die eerste games dota als je iets anders gewend bent, maar het begint te lukken. Is er ergens een site die niet geblokkeerd is waar je een overzicht kan vinden van alle items en wat ze doen ? Eveneens heroes & hun skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Fiole schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:51:
Sleutels voor kistjes MOET je kopen, of ruilen. Andere items kun je ook gewoon ruilen. Heb zelf pas 2 items gevonden...en 4 chests -_-
Mja als iemand mn kistjes wil ruilen stuur me dan maar een DM :p
Pff jammer. Misschien dat ik er ooit nog geld aan ga besteden, maar kun je het misschien beter direct kopen. Met die sleutels blijft het gokken..
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Was ik net aan het winnen toch zeker die game :p

Niet eenvoudig die eerste games dota als je iets anders gewend bent, maar het begint te lukken. Is er ergens een site die niet geblokkeerd is waar je een overzicht kan vinden van alle items en wat ze doen ? Eveneens heroes & hun skills.
http://www.dota2wiki.com/wiki/Dota_2_Wiki ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Ach, als je met sleutels die kistjes openmaakt krijg je volgens mij zoieso een "Strange" item, dus das is net zoals een gewone item alleen houdt ie stats bij. BIjvoorbeeld hoeveel kills je met die champ maakt als een wapen equipped is, of hoeveel wins..maar ook bijv voor Furion head, die bijhoudt hoeveel Treants je al hebt gemaakt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb een Juggernaut zwaard die telt hoeveel jumps je gemaakt hebt met je ulti.
Kistjes openmaken is gevaarlijk verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Heh misschien dat ik ook paar kistjes ga openmaken...
liever trade ik ze maar goed xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, als OP constateer ik dat er nu al een paar maanden niemand afgeschreven kan worden van de GoT Dota 2 beta invite lijst. (Hele mond vol.)

Dit is erg spijtig aangezien ik graag zoveel mogelijk mensen van GoT in de beta wil krijgen.
Ook krijg ik elke keer PM berichten van mensen die graag op de lijst willen komen, echter heeft dit geen zin.
Aangezien er geen invites naar de tweakers gaan, waardoor de lijst te groot en overzichtelijk zou worden.

Dus gaarne geer PM berichten meer dat je @ de lijst wil.
Totdat er weer een paar van de lijst zijn weggewerkt, en gelukkig gemaakt.

En natuurlijk geld, heb je een invite over, en zou je een tweaker gelukkig willen maken.
Start dan met de user die bovenaan staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:28:
Hallo allemaal, als OP constateer ik dat er nu al een paar maanden niemand afgeschreven kan worden van de GoT Dota 2 beta invite lijst. (Hele mond vol.)

Dit is erg spijtig aangezien ik graag zoveel mogelijk mensen van GoT in de beta wil krijgen.
Ook krijg ik elke keer PM berichten van mensen die graag op de lijst willen komen, echter heeft dit geen zin.
Aangezien er geen invites naar de tweakers gaan, waardoor de lijst te groot en overzichtelijk zou worden.

Dus gaarne geer PM berichten meer dat je @ de lijst wil.
Totdat er weer een paar van de lijst zijn weggewerkt, en gelukkig gemaakt.

En natuurlijk geld, heb je een invite over, en zou je een tweaker gelukkig willen maken.
Start dan met de user die bovenaan staat. :)
Moet je niet gewoon ff dat hele beta keys gedeelte van de eerste post weghalen? Heeft toch niet zoveel zin....

En de heroes section moet eigenlijk compleet venieuwd worden 8)7 (zowel oude plaatjes vervangen als nieuwe toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Er worden ook geen keys weggeven aan spelers die al de beta hebben :/ Krijgen mensen nog wel steeds 2 extra invites?

edit: Mouz gaat zo beginnen :D
http://www.joindota.com/en/live/tobiwan

[ Voor 51% gewijzigd door daanteb op 06-06-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Nee, mensen krijgen geen extra invites meer.

De qualifier games zijn nu ook via de client te bekijken! (als is het commentator geluid wel erg ruk vergeleken met de stream van tobi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
3 nieuwe heroes in deze patch, Gyrocopter, Phantom assassin en Chaos Knight, nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Laatst online: 20-09 22:03

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Ik weet niet hoe tegenwoordig de performance per hero gemeten wordt, maar ik had in het oude rating systeem bijna de volle 5 streepjes voor de AA, nu nog net 3 en een beetje.
Nu heb ik net een game gedaan met AA; 9-5-21 meeste assists, 631 xp/min (1 na hoogste in de game) dominating & killingspree, en m'n performance is omlaag gegaan. Of anderen spelen heel erg goed met de AA of ik mis iets :S

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb het idee dat je k/d ratio er heel erg mee te maken heeft.

Al is die van jou positief dus dat zou in dit geval ook weinig uitmaken.

[ Voor 37% gewijzigd door Bananenspin op 07-06-2012 16:22 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die items + effects (zoals het counten van jump kills) en kistjes = gelijk aan TF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Laatst online: 20-09 22:03

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

HOLY SHIT Ik zit net de game Mouz vs VP te kijken...... wtf!
Als je deze hebt gemist dan raadt ik je aan om de kijken, wat een game. (2e game van The International Qualifier) Ik was eigenlijk van plan om al in bed te liggen maar dit was zoooo spannend en episch :P

[ Voor 8% gewijzigd door Markofnikoff op 08-06-2012 00:10 ]

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Markofnikoff schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:10:
Als je deze hebt gemist dan raadt ik je aan om de kijken, wat een game. (2e game van The International Qualifier) Ik was eigenlijk van plan om al in bed te liggen maar dit was zoooo spannend en episch :P
Haha wilde ik net posten, geniale game! _/-\o_

Maar moet nu echt slapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb ook het laatste halfuur gezien! Die items van singsing ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Zenith vs AL was ook erg vet http://www.twitch.tv/luminousinverse/b/320664155 vanaf 1:25. Erg impressive Axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
holy shit, wat een game :P
spoiler:
lekker met de rapier heen en weer

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Games waren inderdaad geweldig. Dit zijn games die je kan laten zien aan vrienden om ook Dota2 te gaan spelen. Ik hoop zo dat Mouz naar the International gaat. Hebben wij ook twee Nederlanders om voor te juichen :).

Weet iemand hoe het met de patch zit trouwens? Keek vanochtend voordat ik weg moest even, maar toen was er nog niks geupdate. Kan ook niks vinden op reddit of op dev.dota2.com. Heb wel zin in de drie nieuwe heroes. Lijken mij alledrie top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De patch komt waarschijnlijk maandag, omdat de qualifiers dan afgelopen zijn.
Valve wil de patch niet deployen tijdens The International qualifiers.
Mouz vs. VP was echt episch! Als je het nog niet gezien hebt zeker kijken!

edit:
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=39459
"Note: This update won't be pushed to the main Dota 2 client until the Wild Cards qualifiers are done. We expect this to be on Monday. To distract you from this fact, here are three heroes!"

[ Voor 36% gewijzigd door Rynji op 08-06-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Ben benieuwd, ga vanavond s ff kijken :P Ze zijn ook al via het Youtube kanaal van TobiWan te zien, joinDOTA.

[ Voor 5% gewijzigd door M4DMan op 08-06-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb nog niet naar die qualifiers gekeken maar kun je ze makkelijk op volgorde terugzien?
Zelfde systeem als 'andere games'?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Haha, dat gevecht rond roshan was wel geweldig.

Ik heb de games nog niet ingame bekeken, maar normaal kun je bij watch, de tab recent games pakken. En daar filteren op "tournament games".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Tis denk ik wel leuker om de vods terug te kijken, heb je het geschreeuw van Tobi erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wel jammer dat je ingame ziet wanneer 2 teams 2 games gespeeld hebben dat je al weer dat het team dat de 1e game wint de 2e ook gaat winnen.

Gewoon een site met "Game 1 round 1/2/3" links (en de 3e dan een fake URL indien nodig) is me wens maar ja... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Ik stoor me lately wel aan de hoeveelheid Russen die op de EU servers zitten. Ze vertikken het om Engels te spreken en zelfs als je netjes vraagt of ze Engels willen spreken komen ze weer met hun rare letters....Heel erg vervelend als je enigszins als een team wil spelen. Nu weet ik dat dat in pubs sowieso lastig is maar soms kom je wel in een team met spelers die echt samenspelen, en dat is fun :) Ga voortaan lekker op US servers spelen, hoop dat de Russen daar wat minder vertegenwoordigd zijn :P

Btw, ik ben op zoek naar Tidehunter items, heb genoeg te traden! Voeg me toe op Steam als je items hebt, username is DeNicola. Heb Kunkka en Omni al redelijk gepimpt, nu Tide nog :P

[ Voor 15% gewijzigd door M4DMan op 11-06-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het verbaasd mij ook hoeveel Russen er op de servers aanwezig zijn die het vertikken om Engels te spreken.
Zeker vermits ik eerder zou verwachten dat ze op de Azië servers zouden spelen.
Ik ben ook al aan het twijfelen geweest om op US servers te spelen, maar dan zit je weer met een hogere ping/langere wachttijden.

Heeft iemand trouwens interesse in een strange doubly braided beard? Ik zoek voornamelijk faceless void items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Simon Verhoeven schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:28:
Het verbaasd mij ook hoeveel Russen er op de servers aanwezig zijn die het vertikken om Engels te spreken.
Zeker vermits ik eerder zou verwachten dat ze op de Azië servers zouden spelen.
Ik ben ook al aan het twijfelen geweest om op US servers te spelen, maar dan zit je weer met een hogere ping/langere wachttijden.

Heeft iemand trouwens interesse in een strange doubly braided beard? Ik zoek voornamelijk faceless void items.
Ja ach, ik wacht liever iets langer op matches met misschien een ietwat hogere ping dan iedere match opgescheept te zitten met Russen die rambo stijl en totaal niet in een team kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ha, US east is echt niet zo veel beter. Heb daar een paar keer gespeeld, de lag was vervelend maar nog te overzien. Het ergste was daar de abuse die je over voice chat krijgt. Dat is echt niet normaal af en toe. In een game alleen maar iemand gehad over de voicechat die iedereen nigger, jew, your mother died in the gas chambers e.d. zat te roepen. Op een begeven moment maar gemute want het werd echt te erg. Zo heb ik nog meer gevallen gehad in de paar keer dat ik op US east heb gespeeld.

Nee, geef mij maar russen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Forn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:40:
Ha, US east is echt niet zo veel beter. Heb daar een paar keer gespeeld, de lag was vervelend maar nog te overzien. Het ergste was daar de abuse die je over voice chat krijgt. Dat is echt niet normaal af en toe. In een game alleen maar iemand gehad over de voicechat die iedereen nigger, jew, your mother died in the gas chambers e.d. zat te roepen. Op een begeven moment maar gemute want het werd echt te erg. Zo heb ik nog meer gevallen gehad in de paar keer dat ik op US east heb gespeeld.

Nee, geef mij maar russen.
Ach, je kan het iig verstaan :P Mensen die niet in teamverband kunnen spelen zijn zo irritant en verpesten vaak het hele potje.. Uiteraard zijn er overal mensen die voice abuse gebruiken maar lekker muten en reporten die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Het was niet alsof die lui die over voice chat zaten te schreeuwen wel zaten mee te werken hoor. Ik merk dat veel mensen echt US east als iets heel anders zien. Zien het als een soort utopia, denk echt niet dat het zo is. Sommige russen werken misschien niet goed mee, maar heb ook zat lui van andere landen gezien die niet meewerken, ook medetweakers die rare dingen deden en niet luisteren. Gras is echt niet zo veel groener aan de overkant :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Forn schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:47:
Gras is echt niet zo veel groener aan de overkant :P.
True that :P

Edit: Gisteravond voor het eerst alleen op US East en West gezocht en ik ben tevreden :) Geen russische tekens de hele match, wachttijden vallen reuze mee en er wordt redelijk goed gecommuniceerd. Tot nu toe niet meer flamers/abusers kunnen spotten dan op EU servers, dus ik blijf lekker US spelen :P Zoooo rustig zonder Russen haha :P Switch nu ook het standaard chat kanaal in het hoofdmenu van Europe naar US East, lekker leesbaar :D

Items traden gaat overigens echt snel, gewoon in een aantal chat kanalen je oproep plaatsen en hoppa! Heb Tide, Kunkka, Omni en Witch Doctor al volledig gepimpt :P Voor Tide heb ik een octopus voor op zn hoofd, echt geniaal hahaha :P

[ Voor 73% gewijzigd door M4DMan op 12-06-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Gisteren meegedaan met Multensor, ging behoorlijk mis mijn lich play :D Maar goed, die brewmaster waarmee ik in lane zat was ook niet zo'n geweldige lasthitter. Moeten we vaker doen! Zal dan ook vent eens installeren.

Speel sinds kort ook alleen sd en rd in matchmaking, bevalt wel goed! Alhoewel je soms nog wel rare picks heb, gister nog qop als support gespeeld 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door daanteb op 13-06-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Wat een drama was dat =]. Maarja je kan ze niet allemaal winnen hae ;P

Die brewmaster vond zichzelf wel erg goed ;P

[ Voor 25% gewijzigd door Multensor op 14-06-2012 11:42 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs begonnen en voorlopig gaat het het best met tidehunter, earthshaker & vengeful spirit :) Zullen wel de gemakkelijkste zijn om te spelen vermoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het zijn inderdaad niet erg moeilijke heroes. Ze vereisen niet zo heel veel farm. Bij tidehunter is het alleen belangrijk om de ultimate te bewaren voor belangrijke momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:05:
Onlangs begonnen en voorlopig gaat het het best met tidehunter, earthshaker & vengeful spirit :) Zullen wel de gemakkelijkste zijn om te spelen vermoedelijk.
tidehunter heb ik geen ervaring mee, maar earthshaker (behemoth) kan je team flink benadelen met een ongelukkige fissure. Bij vengefull spirit (andromeda) is vooral het goed gebruiken van haar ult lastig. Ik heb brilliante plays gezien (bvb een ultende sandking uit je team swappen). Maar veel noobs gebruiken het vooral als een manier om snel dood te gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Vallen idd een beetje onder de categorie "easy to learn hard to master" :). Earthshaker kan je early game mensen op de lane mee vast zetten en als je een beetje normale picks hebt kan dat heel snel een kill betekenen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tidehunter is behoorlijk easy om mee te spelen.
In het begin ga ik een courier + magic stick + 2x tango's.
Als eerste skill die slow en daarna de 3de skill ( goede harras tegen andere melee )
Dan gewoon voorzichtig lane, boots zo snel mogelijk & dan blink dagger.
Vanaf je level 4 à 5 bent kan je beginnen ganken als je een goede lane partner hebt.
Vanaf 6 begint het echt te leuk te worden, aangezien die ult gewoon super is.
Dan zo snel mogelijk een blink dagger en dan gewoon je boots voltooien ( manaboots of strenght )
Als je de level 2 boots hebt kunnen ze je normaal nog moeilijk dooden, aangezien je gewoon te veel hp / armor hebt.
Dan kan je ofwel een cuiras gaan, of een heart.
Als je echt te veel geld hebt is een refresher orb nog leuker :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Magic stick om mee te beginnen is vrijwel nooit een goed idee. Je wilt gewoon stats hebben zodat je wat tankier ben en meer last hit damage hebt. Op het begin worden spells toch heel sporadisch gebruikt, of je moet tegen een batrider/bristleback staan. Dan nog kan je een magic stick in de sideshop kopen.

Zou sowieso ook eerst voor mana boots gaan in plaats van blink dagger. Blink dagger is een erg duur item, waar je niet zo van afhankelijk bent als andere initiators door de bizare range van ravage. Je wilt de mana hebben voor je team en voor jezelf zodat je niet gelimiteerd bent door één of twee spells in een fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de magic stick heb je gelijk, is misschien beter wat later te kopen.

Maar van de blink dagger hangt het ook af van hoe de farm is.
Soms heb ik hem al na een kwartiertje of nog niet.
maar dit hangt natuurlijk af van hoe mijn team in elkaar zit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Naar mijn mening maakt het niet uit hoe goed je farm is, blink dagger is erg goed op Tidehunter, maar je hebt hem gewoonweg niet nodig, het is veel beter om dan te gaan voor mana boots en bijvoorbeeld drums of een pipe. Blink meer als luxury item.

Hangt natuurlijk ook helemaal van je persoonlijke voorkeur af. Een snelle blink dagger is nooit verkeerd natuurlijk:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sommige pro's farmen met tide wel de eerste 15 minuten, waardoor deze echt tanks worden. Blink dagger is vaak niet echt nodig, omdat de aoe van tide zijn ulti nou niet bepaald klein is. En omdat je dan een tank bent, kan je met je team ook teamfights forcen (en niet zoals sand king erin lopen en na 1,5 seconde doodgaan...).

Soms laat ik de eerste skill ook een poosje op lvl 1 staan, omdat die derde skill ook vrij goed is (en de slow wordt niet meer geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Random de laatste tijd veel, en zojuist voor t eerst met Lyca gespeeld. Tis leuk om zo meer inzicht in heroes te krijgen die je normaal niet zou picken en het helpt volgens mij ook wel om voortaan beter er tegen te spelen.

HOI.

Pagina: 1 ... 15 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers