[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.656 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Met tiny ligt het eraan. Ik zou zelf echt geen boots, 1/2 bracers gaan en dán pas blink...dat is gewoon te laat.

Tiny mid = branches / tango's wellicht nog een ander item
- bottle rush
- gelijk blink dagger óf boots
- aghanims

Waarom zo een blink rush? omdat Tiny early game rape is. Hij kan iedereen vaak 1 shotten emt z'n combo. Dit is alleen early en nog enigzins mid game effectief. Late game maak je iemand echt niet iemand in 1x dood. Als je alle tegenstanders early game aanpakt loop je al snel een groto voordeel op. Je eigen team heeft freefarm, extra lvls / gold, jij krijgt het en het wordt steeds makkelijker. Je vergroot het potentieel op ganks aanzienlijk met een blink dagger. Daarom is het véél verstandiger die eerst te halen voordat je uberhaupt bracers haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat dit weer afhangt van uw tegenstanders.
Als je vb tegen een team speelt die makkelijk weg kunnen raken met een blink / speedboost dan is een blink dagger wel handig. Hebben ze dat niet, dan moet je gewoon wat timen en vanuit de bosjes komen.

maar een bottle op hem gaan is inderdaad geen slecht idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Je hebt veel meer aan early mana boots voor ganking dan aan early blink.

Zonder mana boots, met blink dagger kan je net 1 combo doen voor je volledig out of mana bent (ok je hebt je bottle dan nog, maar dat is niet genoeg).

Daarbij, als je mid gaat, 2 min 30 bottle, 8-10 min mana boots, daarna gank je tot je je blink hebt, meestal rond 14-17 minuten. Alles voor 20 is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 17:03

4bit

Onward, to futility!

Ik wou gisterenavond eens met Venomancer spelen, maar ik begin nooit aan een nieuwe hero zonder wat info en builds op te zoeken. Lang verhaal kort, ik heb gisterenavond alleen maar builds liggen opzoeken en aanpassen. In het begin Venomancer, zo verder naar Viper builds en nog 2 hero's.
Dus weer enkele A4's vol met notities op mijn bureau om (hopelijk) straks uit te proberen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 22:03

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Sow net potje met Pugna, en wat heb ik normaal een hekel aan die hero, mja team picked 3 carry's (SD) dus ik maar pugna als support. FB en 13/8/18 uiteindelijk.
Super vette game geworden voor de geinterseerden: 14292209 ID Het was ook totaal geen eenzijdig potje, tegenstander was net zo goed, en dan na 51 minuten winnen is wel nice :D

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vind pugna altijd wel leuk als het andere team allemaal nukers kiezen, of heroes met skills die erg veel mana kosten :) Die ward doet dan zoveel damage. Aghanims is ook lachen op pugna: 0 seconds cooldown op ultimate :9~

Morgen komt trouwens Phantom Lancer uit! : http://www.cyborgmatt.com/2012/05/dota-2-2nd-may/#more-1273
(vind ik beetje een saaie hero :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hoezo dat dan? Lijkt mij een best spannende hero waarmee je veel kan. Met 10 illusions rondlopen lijkt mij best gaaf :D.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ja en hij kan ook nog best aardig carryen + dat hij early game een sterke nuke heeft.... Het is gewoon dat ze hem altijd focussen en dan heeft hij alleen dopplewalk om onzichtbaar te worden: dust of appearance of een sentry ward en hij is dood.

Om te carryen heb je ook behoorlijk wat items nodig: treads, vanguard, diffusal en radiance. Met die items is hij dan ook wel erg sterk...

Mjah, ik vond hem eigenlijk nooit echt leuk om te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Pugna + early dagon is altijd fun! Alleen lukt dat meestal niet als support..

Vind PL juist wel tof met al die images maar duurt wel lang voordattie op gang komt. In dota1 was hij vet met een battlefury omdat hij dan een andere attack animatie kreeg :D

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

PL was ooit leuk in DotA 1 en toen hebben ze de illusions generft, van 200% naar 450% dmg, en toen was ie opeens gewoon een ok hero, maar meer ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robskuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 20:47
Is hier mischien iemand waar ik een key van kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:02
Robskuh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:17:
Ik zou gewoon braaf wachten tot je er 1 krijgt, zal vast niet lang meer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren met Phycenz een belachelijk potje gespeeld :+ Duurde bijna anderhalf uur..ging het begin al niet heel goed, onze mid shadow fiend had dik verloren op een gegeven moment was hij lvl 9 en de enemy @ mid lvl 13..onze eigen lane ging ook niet al te lekker ik Sven + Phy mirana vs brewmaster en windrunner.

Uur later waren 3 van onze towers down + flink wat dmg aan de ancient, en wij maar door bikkelen uiteindelijk kwamen ze onze base binnen en dunno hoe maar hebben we ze met 3?4? man gewiped en als een gek gepushed naar hun base haha, via de mid lane naar binnen en alles mollen maar (rest van hun towers stonden nog)

Super spannend, mega come back hehe

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 21:11
Ja wij hadden gister wel een spannend potje.. Mid SF was zo goed als hersendood, en ik had 't idee dat hun brewmaster, windrunner en shadow demon bij elkaar hoorden.

Uiteindelijk gewonnen met onze mid en top rax down, want ze hadden niet echt een lategame hero :)

http://i.imgur.com/mX2zq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Altijd mooi terugkomen in een potje wat je dik lijkt te verliezen :P Ik had een tijd geleden een potje waarbij we werden weggevaagd alleen een SB en Zeus, en ik (ES) wisten wat we deden, maar dan: de vijandelijke SF bouwt een Rapier, verliest deze aan SB, en we winnen, alleen maar door die gratis rapier, als ie ieder ander item was gegaan hadden we dik verloren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 06:38

The Chosen One

Zie signature!

1 potje gisteren gigantisch verloren (necro) samen met een drow in mijn lane. Ursa en lion tegenover ons. Goede combo's en sneaky lion en poof we waren weg. Boots op Ursa en we konden helemaal niks. Sniper die maar zat te schelden, SK die zat te junglen en niemand die een lane switch wilde ofc.

Volgende potje aan Dire kant 1-25. :)

---

"Om te carryen heb je ook behoorlijk wat items nodig: treads, vanguard, diffusal en radiance. Met die items is hij dan ook wel erg sterk..."

Radiance heb je niet perse nodig want met diffusal is die al erg sterk. Vanguard ligt een beetje aan de enemy ofc. Als ze een beetje weinig nukes e.d. hebben en je pakt dan pas PL dan heb je best wat mogelijkheden kwa builds en vrijheid.

[ Voor 36% gewijzigd door The Chosen One op 03-05-2012 17:59 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Net potje met Venomancer, vrij squishy in het begin. Maar mooie damage+DOT+slow is wel een goede combo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robskuh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:17:
eBay als je echt zo wanhopig bent. Zal wel niet goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

ik heb got channel ook in mn cfg staan. Gisteren werd me net iets te laat bananenspin :). 1 potje gedaan en het was weer laat zat. Volgende keer maar even met meer GoTers.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Misschien een idee om zo'n player table hier neer/in te zetten? Zoek nog steeds mensen die willen spelen (met skype)
En first post maybe klein beetje wijzigen zodat er gewoon wat algemene zooi instaat, die hero table en zo veranderd toch steeds.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multensor schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:08:
ik heb got channel ook in mn cfg staan. Gisteren werd me net iets te laat bananenspin :). 1 potje gedaan en het was weer laat zat. Volgende keer maar even met meer GoTers.
ik zat er gister ook in (gooby/ggnore/bakkendepao) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Zag net wel een van de mooiste plays die ik de laatste tijd heb gezien! Check it out: YouTube: Sing_sing-Plans are going accordingly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Weaver is een zeer fijne hero moet ik zeggen (5wins 1 loss), lekker farmen aan het begin en daarna knallen!
Sterven met Weaver is zeer lastig aangezien je full speed invis walk hebt en je Time Lapse als ultimate waarmee je vaak nog weg kan komen.
Tijdens het lanen vind ik hem ook lekker spelen, aangezien je goed kan harassen met Geminate Attack & Shukuchi.
Ik haal meestal Threads, dan Vanguard of Linken's Sphere (verschilt per game) als het farmen echt lekker gaat dan haal ik een Radiance daarna Monkey King Bar / Butterfly.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Om het topic weer wat leven in te blazen:

Zondagavond mijn tweede rampage gehaald. Mijn eerste was met een Sand King en mijn tweede met Zeus. Wel veel geluk ermee gehad, en met de laatste kill echt gewacht totdat ik hem kon pakken :P. Ik had geluk dat ze alles op Morphling (Phycenz) hadden gebruikt. Ik kon gewoon rondlopen en mijn spells kon spammen. Ben geen een keer aangevallen dus heel spectaculair was het niet :P.

Ook gisteren voor het eerst echt een potje met PL gedaan, helaas was de game al voorbij toen ik mijn items had na 25-30 minuten. Ming speelde Tiny en had toen al zo een 25-30 kills. Was toen niet meer zoveel te doen voor mij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Ik heb eigenlijk geen idee of ik wel eens een rampage heb gehaald.. Afgelopen weekend wel mooie potjes gehad met Brokh, Bananenspin, Dizzy en Jooui (al weet ik niet of die hier zitten) . Sowieso is Morph mn nieuwe favo hero, tot nu toe 100% winrate mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Heb laatst voor het eerst Kunkka + Daedalus kunnen spelen. Damn dat is echt hard, 1 crit en je hebt een hele creepwave onderuit, 440 last hits die game :D Uiteindelijk toch nog verloren omdat we geen goede lategame hadden en te lui waren met pushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Phyc schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:35:
Ik heb eigenlijk geen idee of ik wel eens een rampage heb gehaald.. Afgelopen weekend wel mooie potjes gehad met Brokh, Bananenspin, Dizzy en Jooui (al weet ik niet of die hier zitten) . Sowieso is Morph mn nieuwe favo hero, tot nu toe 100% winrate mee :)
Die winrate komt natuurlijk door al mijn gecharge met Spirit Breaker he! :+

Moet zeggen dat de randoms waar ik nu mee geplaatst word in solo que games een stuk slimmer zijn dan voorheen, en ze ook nu Engels kunnen! (of dota heeft een google translate optie ingebouwd?)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik durf nooit hard-carries als Morphling te pakken, omdat je dan zo erg afhankelijk ben van je teammates qua early en mid-game. Ik speel nog op het niveau dat het niet vanzelfsprekend is dat er wards komen op plekken waar via de ganks komen :(

Semi-carriers als viper vind ik veel leuker. Twee dagen geleden had ik nog een potje met viper waar ik 20-2 stond, altijd leuk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Bananenspin schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:59:
[...]

Die winrate komt natuurlijk door al mijn gecharge met Storm Spirit he! :+

Moet zeggen dat de randoms waar ik nu mee geplaatst word in solo que games een stuk slimmer zijn dan voorheen, en ze ook nu Engels kunnen! (of dota heeft een google translate optie ingebouwd?)
Storm Spirit met charge? :? Spirit Breaker wel misschien :D

En @ Rub3s, morph heeft eigenlijk 3 escapes, dus kan je ook met noobs heel veilig spelen. Je moet wel een beetje kunnen farmen natuurlijk :) Red zelf ook niet altijd 50 CK @ 10min, maar meestal wel. Heb ook vaak genoeg mensen gezien die dan hard carries pakken, en vervolgens niet kunnen lasthitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb meerdere kering Morphling gekregen met random in AP, maar ik weet nooit goed hoe ik hem moet spelen.
Loop je met een balanced agi/str rond, of pomp je meer in agi (of str?).
Waveform doet leuke dmg aan het begin, maar voor de rest heb ik niet het idee dat ik echt wat kan naast auto attacken (wat dus met items steeds effectiever wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Spirit breaker natuurlijk :p

We speelden gister trouwens tegen een Morph die ging jungelen met al zijn punten in Agility.. no need to say dat hij vaak dood ging door ons :)

Mijn eerste ontmoeting met Phantom Lancer ging trouwens niet erg goed, wist niet van hem af!
Ben je net zoals mij kijk dan even deze video:

[ Voor 36% gewijzigd door Bananenspin op 08-05-2012 18:15 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Viper vind ik ook leuk, wel wat squishy, maar veel ganking potentieel, dankzij alle attacks die slow toevoegen. Of ik ben gewoon te vaak te agressief, kan ook. Ook die poison attack moet je wat te vaak spammen naar mijn zin. :(
Venomancer vind ik nog wat leuker, agressief Wards plaatsen, zeker vanaf je die skill maximized hebt, helpt veel. Ze doen redelijk wat damage, en je kan altijd wat terugtrekken langs de Wards. Als het dan een melee hero is, moeten ze ofwel redelijk wat damage slikken en mogelijk zichzelf opofferen of ze moeten zich terugtrekken.

Ik ga vanavond nog eens 2 heroes proberen, Anti-Mage en Riki. Ik heb overigens al een grote haat jegens bane. Vooral die ult, je weet al dat je gaat sterven vanaf je gevangen zit. Het is 5 seconden je eigen dood tegemoet kijken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik wil ook wel vaker bepaalde carries spelen maar dan doe ik dat liever niet omdat zoveel mensen dan weer 3 carries kiezen of geen support nemen etc.

En is zo'n playertable als we bij Diablo 3 hebben geen idee? Is dat googledocs?
Either way voeg me toe (TcoNL) als je graag met skype speelt.

Nog ff wat spelen voor Diablo 3 uitkomt. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 08-05-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Riki valt nog wel goed mee, maar anti-mage daar ga ik gigantisch mee af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Anti-Mage is saai om te spelen vind ik.
Heb hem een keertje randomed, halve game staan farmen waarna ik naar buiten kwam met Battlefury, Manta Style & Skull Basher.
Het enemy team deed dan wel weinig om mij tegen te houden, dus had vrij spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hard carrys zijn ook naar mijn mening een rol die in een willekeurige pick up groep vrij weinig te zoeken hebben. Om deze tot zijn recht te laten komen heb je een team nodig die het minstens tot de dertig minute mark wel volhoudt. Meestal komen de hard carrys dan pas tot hun recht. Dit zijn dan heroes zoals spectre, Phantom Lancer, FV en in iets mindere mate AM.

Als je met deze mensen geen farm hebt kun je er niet zoveel mee. In pubs heb je veel betere heroes om mee te carryen dan deze. Riki is hierbij het beste voorbeeld, als je daar diffusal blade mee krijgt kun je al onwijs goed ganken.

Meeste verschil in een game kun je imo echter maken met een mid ganker. Het liefst iemand die ook redelijk kan initiaten. Zoals bijvoorbeeld een Storm Spirit, als je daar goed mee bent dan kun je in pubs de meeste games wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi Tweakers,

Ik vind het vrij raar dat er zoveel mensen al key's hebben. Ik heb me meer dan een jaar geleden opgegeven voor de closed beta en nog steeds niets gehoord. Een paar maanden terug weer geprobeerd en weer niets. Wat doe ik verkeerd?

Is het zo dat je dadelijk al je stats verliest zodra de game live gaat?

[ Voor 13% gewijzigd door Squishie op 09-05-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Je kon je pas sinds vorig jaar augustus opgeven voor de beta, weet je zeker dat je je via steam hebt opgegeven? :P

En ik denk wel dat je je stats verliest zodra het live gaat, hoop alleen wel dat je mmr bewaard blijft. Er is ook een soort level systeem, misschien iets met het aantal games wat je gewonnen hebt te maken? Dus neem aan dat dan iedereen weer bij 0 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik zelf heb me pas begin dit jaar (geloof ik) opgegeven en vorige maand (gelijk met de Diablo3 beta) een mailtje gekregen. Was het zelfs al vergeten dat ik me er voor opgegeven had. Ik denk dat je gewoon wat geluk moet hebben.

Stats zijn zelfs nog niet volledig geïmplementeerd. Er staat een level bij je karakter, maar je krijgt nooit XP. Alleen gewonnen spellen, je top 3 heroes en nog enkele stats worden bijgehouden. Ik vermoed wel dat alles gereset gaat worden bij de uiteindelijke release, maar valve kennende kan de release nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Squishie schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:17:
Hoi Tweakers,

Ik vind het vrij raar dat er zoveel mensen al key's hebben. Ik heb me meer dan een jaar geleden opgegeven voor de closed beta en nog steeds niets gehoord. Een paar maanden terug weer geprobeerd en weer niets. Wat doe ik verkeerd?

Is het zo dat je dadelijk al je stats verliest zodra de game live gaat?
Je hebt waarschijnlijk wel erg veel pech als je nog steeds niet je key hebt :| . Je kan het nog eens via forums als playdota.com en joindota.com proberen. Daar geven ze dagelijks ook best veel keys weg.

Ik denk trouwens niet dat de stats straks verloren gaan, ik vermoed zelfs dat het straks gewoon een soft-launch gaat worden. Zodra Valve de servers op orde heeft en de client ver genoeg af is, dat dan massaal de keys uitgedeeld worden. Ik denk niet dat ze wachten op het moment dat alle dota1 heroes erin zitten, als we daar op moeten wachten...... ("Then we're all grey and old")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Zo, net met The Chosen One en Bananenspin mn farmrecord met Morphling ook verbeterd :+ .

Winpercentage staat nog steeds op 100%! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QKY0X.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hoe vinden jullie elkaar. Gewoon via het got channel ingame? Ik sta af en toe echt te kijken van de belachelijke picks die gemaakt worden. Als er drie carries gepakt worden die vervolgens stuk voor stuk niet kunnen farmen :( Sta ik dan met mijn goede gedrag en een warlock pick.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 20:32
dommerick schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:20:
Hoe vinden jullie elkaar. Gewoon via het got channel ingame? Ik sta af en toe echt te kijken van de belachelijke picks die gemaakt worden. Als er drie carries gepakt worden die vervolgens stuk voor stuk niet kunnen farmen :( Sta ik dan met mijn goede gedrag en een warlock pick.
Ik heb laatst geprobeerd met wat mensen samen te spelen via de GoT DOTA2 Steam group, helaas kreeg ik geen reactie terug :'(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Heb je voor matchmaking ook verschillende mmr? Ik bedoel voor solo vs meerdere mensen.

Er zijn nu 's avonds wel een redelijk aantal mensen in het Got kanaal. Denk dat het probleem is dat de meeste mensen in een game zitten dus voordat je een clubje bij elkaar hebt ben je weer een uur verder :/

[ Voor 6% gewijzigd door daanteb op 10-05-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bij solo matchmaking geld ook de mmr ja.

Deze week geen nieuwe hero's, wel is er flink gewerkt aan nieuwe hero's!
Afbeeldingslocatie: http://dota2.cyborgmatt.com/gifs/Dota2_OgreMagiPortrait.gif

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Phyc schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:07:
Zo, net met The Chosen One en Bananenspin mn farmrecord met Morphling ook verbeterd :+ .

Winpercentage staat nog steeds op 100%! :)

[afbeelding]
Dat Kunkka! Fucking goeie speler en OP!
Ik zeg toch blijf Morph spelen dan komt het goed :)

@dommerick ingame chat kanaal gewoon vragen! Je mag met ons meespelen zodra je in aanmerking komt voor de volgende punten:
- Zelfs wanneer wij feeden win jij de game
- Je er tegen kan dat wij random doen omdat jij toch de game wint
- En je niet teveel praat

:+

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
dommerick schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:20:
Als je lid wordt van de Dota2 GoT groep kun je deze aanklikken bij de steam chat, zat mensen om te vragen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb gewoon bijna iedereen uit de Dota2 groep toegevoegd aan de vriendenlijst 8)7

Zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Rub3s schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:30:
[...]

Je hebt waarschijnlijk wel erg veel pech als je nog steeds niet je key hebt :| . Je kan het nog eens via forums als playdota.com en joindota.com proberen. Daar geven ze dagelijks ook best veel keys weg.

Ik denk trouwens niet dat de stats straks verloren gaan, ik vermoed zelfs dat het straks gewoon een soft-launch gaat worden. Zodra Valve de servers op orde heeft en de client ver genoeg af is, dat dan massaal de keys uitgedeeld worden. Ik denk niet dat ze wachten op het moment dat alle dota1 heroes erin zitten, als we daar op moeten wachten...... ("Then we're all grey and old")
De echte win/loss stats moeten wel gereset worden. Games verliezen door bugs en omdat er geen russische servers zijn vind ik nou niet echt wat zeggen over me echte score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Wat voor game breakende bugs ben je dan tegengekomen? En slechte medespelers hou je altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Allemaal dingen die negatieve invloed hebben over de honderden games die ik gespeeld heb;

Russen en ja dat is een geldige reden eigen server bij release (of eerder) doet wonderen, heroes die over de grond slepen, alle hitpointbars (alle) weg, courier kopen i.p.v. town portal, items die gekocht zijn en verdwenen zijn, courier die doodgaat door skills die niet horen, game crashes en d/c's (beta natuurlijk maar daarom ook reset van alles), en nog een paars bugs die voorbij gekomen zijn in de bugfix lijsten.

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 10-05-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Als je een verkeerde item koopt kun je tot 5-10 sec daarna voor dezelfde prijs weer verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

The Chosen One schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:01:
Allemaal dingen die negatieve invloed hebben over de honderden games die ik gespeeld heb;

Russen en ja dat is een geldige reden eigen server bij release (of eerder) doet wonderen, heroes die over de grond slepen, alle hitpointbars (alle) weg, courier kopen i.p.v. town portal, items die gekocht zijn en verdwenen zijn, courier die doodgaat door skills die niet horen, game crashes en d/c's (beta natuurlijk maar daarom ook reset van alles), en nog een paars bugs die voorbij gekomen zijn in de bugfix lijsten.
Ik heb toch al aardig wat dota 2 gespeeld, maar van de bugs die jij noemt heb ik alleen een paar keer de game crashes meegemaakt. Dat gebeurt bij mij alleen op het begin, dus ik kan weer opnieuw starten en reconnecten.... niet echt een probleem.

Ik zie ook wel regelmatig dat als ik met mijn hero in de buurt van andere hero's komt, dat de hp van mijn hero naar 0 zakt. Dat is helaas geen bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Heb laatst ook een beta key van dit gekregen, alleen geen enkel flauw benuw hoe het werkt, en het uitgegrijst zijn van de tutorial e.d. werkt ook niet mee. Is er een goeie guide voor noobs als ik?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

bstard schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:13:
Heb laatst ook een beta key van dit gekregen, alleen geen enkel flauw benuw hoe het werkt, en het uitgegrijst zijn van de tutorial e.d. werkt ook niet mee. Is er een goeie guide voor noobs als ik?
Op Youtube zijn verschillende kanalen te vinden met interessante guides, zoals bv DotaCinema en PurgeGamers :) Voor de rest is het gewoon veel oefenen en wat mij vooral heeft geholpen in het begin is spectaten, spectaten, spectaten.. Ik ben nog steeds noobie hoor, speel pas sinds n week of 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kies een andere server. Public Euro servers hebben altijd de slechtste community in elke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:59

India Sierra

Learn by failure

Rub3s schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:38:
[...]

Ik zie ook wel regelmatig dat als ik met mijn hero in de buurt van andere hero's komt, dat de hp van mijn hero naar 0 zakt. Dat is helaas geen bug.
+1 :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Laatst online: 10-04 05:16
Iemand meegedaan aan de JoinDota open?

Ikzelf met paar vrienden meegedaan voor de lol, eerste 3 rondes vlotjes door, 4e ronde tegen Quantic Gaming, eervol verloren :P

Leuk tornooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:59

India Sierra

Learn by failure

Tharulerz schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:07:
Iemand meegedaan aan de JoinDota open?

Ikzelf met paar vrienden meegedaan voor de lol, eerste 3 rondes vlotjes door, 4e ronde tegen Quantic Gaming, eervol verloren :P

Leuk tornooi!
Ik wist niet dat er een toernooi was, anders had ik wel mee gedaan :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingg
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik was gevraagd om mee te doen met een team, maar kon jammer genoeg niet om 18.00. :(
Ze gingen in de eerste ronde er volgens mij al uit, maar het is een leuke ervaring voor de nieuwere mensen om in aanraking te komen met het ''competitive'' aspect van dota2. Zeker als je tegen bekende teams komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Kwam deze thread tegen aa_chilling_touch_useless_or_useful en na het lezen ben ik toch wel anders over de skill gaan denken. Maar je moet het goed gaan overwegen. Op AA heb je tch wel aardig wat HP nodig wil je nuttig blijven voor je team en dat (plus andere stats) krijg je natuurlijk ook van het level van je stats. Toch kan je in een fight heel nuttig zijn als je dit op het juiste moment popped.. hmm

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Geweldig spel, maar wat een verschrikkelijke community. Sommige potjes vallen mee en zitten er soms aardige lui in, maar het meeste wat ik in de chat tegenkom (Voice/mic heb ik al na de eerste dag uitgezet) is niet voor herhaling vatbaar. Vooral de Europese servers (Russen?) lijken vol te zitten met jochies die vanaf minuut 0 "n000000000000b" als een bezeten zitten te tikken. Ik speel nu alleen nog op US East, daar valt het nog wel mee, al duurt het wat langer voordat je een lobby gevonden hebt.

Vooralsnog gaat mn voorkeur uit naar Intelligence heroes - vooral de witch doctor is fantastisch. Sage mask, robe of intelligence, je eerste puntje in Paralyzing Cask en vanaf de eerste encounter kun je al bepaalde vijanden neerhalen. Geweldig, vooral wanneer ze niets vermoedend tussen de creeps staan omdat er meestal toch niks gebeurd in de eerste minuten.

Warlock is ook leuk, vooral de Bonds en Shadow Word - vluchtende heroes toch nog even natrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben wel benieuwd naar deze game, maar als ik de survey wil doen op Steam crashed deze elke keer ná de vraag of ik een microfoon heb (ongeacht welk antwoord ik invul), bekend probleem? Ook in het topic kom ik niks hierover tegen en met Google krijg ik al helemaal niets relevants; alleen how to's voor de DotA2 beta opt-in.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet zeggen, laatste dagen met dazzle aan het spelen geweest, en die wordt zwaar onderschat door de enemy.
Altijd leuk als er een melee in de lane zit, net als hij wil gaan lasthitten, die mob een heal gooien waardoor hij zijn lasthit mist + ziek veel dmg krijgt.
Enige nadeel is dat dazzle vanaf level 15 zwakker begint te worden.
Zijn heal doet niets meer van damage.
Enkel die life-save + ult is nog handig voor een push te zetten.

Enige nadeel dat ik hem speel, is dat ik te vaak killsteal en first-blood haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:41:
moet zeggen, laatste dagen met dazzle aan het spelen geweest, en die wordt zwaar onderschat door de enemy.
Altijd leuk als er een melee in de lane zit, net als hij wil gaan lasthitten, die mob een heal gooien waardoor hij zijn lasthit mist + ziek veel dmg krijgt.
Enige nadeel is dat dazzle vanaf level 15 zwakker begint te worden.
Zijn heal doet niets meer van damage.
Enkel die life-save + ult is nog handig voor een push te zetten.

Enige nadeel dat ik hem speel, is dat ik te vaak killsteal en first-blood haal.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar dazzle mid schijnt ook heel OP te zijn. Eerst standaard regendingen gaan, dan bottle, dan medallion asap, want al je spells zijn physical! Daarom hoeft dazzle ook niet perse zwakker te worden na lvl 15, zolang je maar genoeg minus armour hebt. Bijvoorbeeld in de vorm van een medallion, AC, desolator, sladars ult, SF presence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ben tegenwoordig eigenlijk meer aan het randomen om alle heroes wat te leren kennen i.p.v. the specialiseren in 1 hero (al vind ik sand king, tiny, bounty hunter en ursa wel interessant). Tevens krijg je bij random extra goud wat leuk is om al wat beter gegeared te starten/courier al te kopen vermits er toch vaak geen gekocht wordt als ik het zelf niet doe.

En Oost Europese spelers die continu in hun eigen taal aan het praten zijn ook al begrijpt niemand ze is inderdaad irritant. Ik ben er enkel nog niet uit of het de tijd waard is om op USA-EAST te queuen i.p.v. EU.
Al zou het precies gewoon leuker zijn om oftewel een verplichte taal op te leggen (multi language servers) of een EU-WEST en EAST zone te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik deed tot op kort alleen AP en dan Random hero kiezen.
Queue nu meer voor alleen SD/RD, heb het idee dat er daar wat fatsoenlijker volk zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Rynji op 14-05-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:35
Ik speel Dota2 nu al een weekje of twee. Tot nu nu best tevreden over de mede spelers. Heb altijd US West - East en Europe in mijn lijst en eigenlijk nooit zoveel gezeik.

Maar ik ben van origine dan ook een LoL speler en daar is toch iedereen continu aan het zeiken..

Ben op dit moment vooral goed met Drow Ranger, Bounty Hunter en Riki. Wil bloodseeker iets beter gaan spelen.

Als er mensen zijn die willen spelen: Limbeckx is mijn dota en steam name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Is dota2 nu echt beter dan HoN of is dat een kwestie van smaak? Begin onderhand steeds meer te popelen om deze game te spelen dan HoN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Het is denk ik ook een kwestie van smaak aangezien ik HoN niet leuk vond maar LoL wel en nu verliefd ben op Dota 2 :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasboerke schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:05:
Is dota2 nu echt beter dan HoN of is dat een kwestie van smaak? Begin onderhand steeds meer te popelen om deze game te spelen dan HoN....
Is gewoon beter. Lijkt iedereen het over eens te zijn. De gfx / modellering is gewoon veel beter (ziet er strakker, gelikter uit... zie je in de eerste instantie niet maar komt als een openbaring xD), geluid imo ook... Ik was zelf wat sceptisch (eerste 10 is heel erg wennen) maar nooit meer achterom gekeken.

Wel is het soms wat saai imo. Ik raak soms wat gedemotiveerd van de n00bs in de auto que. Zit nu op 32/11 w/l (opnieuw begonnen op andere account doorgeschoven naar een maat).

Zou zelf wel wat serieuzer en in teamverband willen spelen. Waar zou ik daarvoor moet lobby-en? Heb enkele keer een mede que speler bevriend maar dat waren toch wel teleurstellingen xD. Misschien hier interesse? Moet wel ruim tijd voorradig zijn om te spelen, ruime ervaring (dota1 of hon?) etc. etc. ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Misschien in het Got kanaal? Werd gister 2x uitgenodigd voor een party, helaas was ik 1e keer te laat en 2e keer zat ik in een game :(

Dat is wel irritant trouwens, je kan niet zien wat de status is van mensen in het kanaal. Zou ideaal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Gewoon iedereen van de Got dota 2 groep toevoegen aan je vriendenlijst :Y)
Dan heb je dat probleem ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Gisteren echt een potje gehad wat te moeilijk was :'(
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/541801691359599248/DDB5E07F4D95A08AF396CCD298B0C5D022C64EF7/
Ik speelde bounty hunter en het lasthitten van creeps ging van geen meter. Ook creeps denyen lukte niet....

Volgende keer beter :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Je bent toch gewonnen? En hebt 28 kills... Ik snap je probleem niet echt :P
Of ben je gewoon nog altijd teleurgesteld in je creephitten en denyen ondanks de winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Humblebrag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Ik heb een dotabeta2 key gekregen. Gewoon via joindota.com makkie binnen een uur had ik er een.
Ook de eerste game erop zitten. Met nighthound/riki gespeeld.

Wat mij erg opvalt. Reactie units die is echt retetraag, interface voelt sluggish aan, misschien verandert dat.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Jaaa eindelijk weer een nieuwe Hero in de test client :) Treant Protector werd door een paar mensen hier gevraagd niet waar? Jammer dat het niet persee een Hero is waar ik naar uitkijk maar ach.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ooit duurde die ultimate 5 seconden lang, maar helaas is die flink generfed...... Wel leuk dat je gebouwen kan healen, maar ook dat is wel eens meer hp/s geweest. Treant kan van alles, maar niks echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dat was ook een beetje mijn eerste conclusie, al is t wel leuk dat je je hele team voor hp regen en armor kan voorzien. Maar wil je echt nuttig zijn moet je ook items halen met effecten.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach items zoals mekanism zijn altijd leuk op een support hero ook al heb je geen teammates in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik irriteer me momenteel aan 3 dingen: Heeeeeeeele lange wachtijden? En ik word weer gematch made met noobs omdat hij door dat lange wachten het range niveau vergroot.. en Phantom Lancer die elk potje in t andere team loopt te pub stompen omdat mijn team niet snapt dat hij overal met tig illusions pushed.. Herkent iemand hier zich in?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik en meerdere al geduid enkele pagina's / maanden geleden.

Enige mogelijkheid om het te ontlopen is in teamverband te spelen.

Waar zou je moeten lobbyen om in een goede clan te komen? Of is er hier genoeg animo om iets gezamenlijk te beginnen?

Nodig is.... ruime ervaring (hiervoor dota1 en of hon) gespeeld.... minimaal 5 dagen in de week op schappelijke tijden 1 á 2 uur beschikbaar? En verder is het denk ik een kwestie van goede communicatie? Micje :>

Zit zelf op 70á80% win op nieuwe account. Ander is iets van 53%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Heb het een poos niet meegemaakt maar kreeg er nu recentelijk last van..

Zou het ook wel leuk vinden om in een vast teampje te spelen om zo ook weer beter te worden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Ben ik ook wel voor te vinden, nu 350+ games in Dota2 dus redelijk ervaren met de heroes. Maar nog niet met vaste teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ook ik ben hier wel voor te vinden. Vooral de support role dan, want een carry spelen gaat me vaak nog niet zo goed af.

Ik merk ook dat de queues lang zijn. Echt weer afwachten wat voor teams je dan krijgt.

Als ik moe ben kan ik beter niet spelen. Vorige vrijdag nog 3 keer op rij verloren. De moed zakte me drie keer in de schoenen na het pakken van een support en dan een carry hebben die niet kan last hitten. Niks is zo erg als een passive carry in een pub vind ik altijd.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Meestal is iedereen net lvl 7 ofzo als ik inlog. En daar ga ik dan niet op zitten wachten ;). Maar samen spelen zou een hoop uit moeten maken. Ik speel samen met iemand anders, maar je ziet toch vaak dat er dan 3 mensen bij komen waar je gewoon niets mee kan ;). Soms ben je het natuurlijk ook zelf, er zitten van die potjes tussen dat alles net niet lukt. Vreselijk irritant is dat

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Weet iemand trouwens al wat meer over je matchmakink rank? Die is er zoieso, kijk maar naar de interview met Mouz|SingSing op joindota.com Daar staat dat Toby bij valve was, en dat deze heeft gezegt dat SingSing "currently the highest rated player" is binnen dota. DUs wil wel weten welke rank ik zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fiole schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:35:
Weet iemand trouwens al wat meer over je matchmakink rank? Die is er zoieso, kijk maar naar de interview met Mouz|SingSing op joindota.com Daar staat dat Toby bij valve was, en dat deze heeft gezegt dat SingSing "currently the highest rated player" is binnen dota. DUs wil wel weten welke rank ik zit :P
Singsing is echt geniaal :p . Beste troll ever! Dat interview is ook echt prachtig XD

Nog een nederlander ook.

Ik denk dat alleen valve weet welke rank iedereen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Haha hij zat ook in de laatste top 10 weekly, YouTube: Dota 2 Top 10 Weekly - Ep. 10 geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Zo gaat trouwens de game van Na'vi tegen Mouz van start! Mouz, met daarin...... Singsing natuurlijk! :)
http://www.joindota.com/en/livestreams/596-starladder (ladsgnsdgl iesj russiesj)

Gaat spannend worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kan jij of iemand daar de link naar posten van de complete match (al voorbij neem ik aan?) zonder te zien is wie gewonnen heeft?
Bijv. dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

The Chosen One schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:40:
Kan jij of iemand daar de link naar posten van de complete match (al voorbij neem ik aan?) zonder te zien is wie gewonnen heeft?
Bijv. dank. :)
Heb even gezocht maar kan m zo gauw (nog) niet vinden.. Hier wel een link naar Na 'Vi vs CLG van vandaag, commentaar in t Russisch :P

edit: in die video zit als eerste Na 'Vi vs Mouz! Commentaar wederom in t Russisch maar de actie is goed te volgen hehe.. Bans/picks vanaf 0:14:20 en match vanaf 0:27:15

[ Voor 16% gewijzigd door M4DMan op 22-05-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het schijnt dat straks weer Na'Vi vs Mouz is:
http://www.joindota.com/en/live/tobiwan

Ben benieuwd of de uitkomst hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Hoe zitten jullie wat betreft de performance bars? Ik heb eigenlijk alleen Morphling en Storm Spirit op de volle 5 bars, de rest zit over het algemeen net over de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Volgens mij moet je bepaalde heroes ook echt vaak spelen wil je die bars vol krijgen. Het meeste staat bij mij idd ook gewoon rond de 3 bars.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Bij mij zit alles rond de 2, geloof dat ik een stuk of 4 heroes heb die tegen 3.5 aanzitten. Volle balkjes heb ik helemaal niet. :'( Maar werkt ook wel vaag, laatst supergoeie game als Venge 5/5/25 en flink wards gedropped, maar bar verschuift amper, van 2 -> 2.2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Lone Druid en Drow hebben bij mij de max. Heb wel een aantal heroes op de vier blokjes zitten. Meeste zitten zo rond/iets boven de drie. Heb geen idee hoe het werkt, maar maakt ook wel uit met welke hero je het goed. De twee die bij max zijn worden sowieso niet veel gespeeld, en helemaal niet op mijn skill level. Dus als je het daar redelijk mee doet, ben je al snel helemaal vol :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dota2 via een gamekey site koop kan ik hem dan ook daadwerkelijk spelen ofniet?

in steam zelf zie ik hem nog niet als te koop staan?
Pagina: 1 ... 14 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers