[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Fiole schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Lijkt er inderdaad op dat zodra het niet lekker loopt er opeens "geen plezier" meer is, in dat geval raad ik af dit spel te spelen, of uberhaupt enige multiplayer game. Ook al verlies je, leer je er toch nog wat van en is het nog steeds leuk (voor mij dan). Anders lekker tegen bots spelen ofzo, kan ook nog :p
Ik heb twee keer verloren tegen bots 8)7

fffuuuuuuuuuuu, nerf bots plz

Maar bij normale potjes moet ik me ook wel eens inhouden. Ik wil vaak iets te graag winnen, en dat komt de arme chat en mijn teammates niet ten goede :') (stiekem ligt de skill-level ook iets hoger dan bij dota 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Iemand die best heroes tab op je profile al bekeken? Mijn beste hero is weaver waar ik op 1/4 sta 8)7 gevolgt door pugna waar ik 5/1 mee sta, dat lijkt dan wel weer te kloppen :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het is niet jouw beste hero, maar de door jou gespeelde hero in vergelijking met hoe andere van jouw skill level hem spelen. Weaver wordt dan blijkbaar slecht gespeelt op jouw level + het feit dat als je weinig met een hero gespeelt hebt de statistics ervan na één potje helemaal kunnen veranderen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Kwil sowieso eerst weten wat de 2e/3e etc lijn precies betekent. Wanneer is iets beter en slechter in vergelijking?

En alweer iets bekend over de nieuwe patch?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Damn, Kunkka + daedalus = :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren aan Windrunner begonnen. Iemand ervaren met haar? Nog tips?

Ook via een vriend een hlarisch filmpje van Seer gevonden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
The Chosen One schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:20:
Kwil sowieso eerst weten wat de 2e/3e etc lijn precies betekent. Wanneer is iets beter en slechter in vergelijking?

En alweer iets bekend over de nieuwe patch?
Je start met 2 bars, dus minder dan 2 bars lijkt me below average en meer dan 2 bars above.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hele tijd LoL gespeeld tot 4 maanden terug, werd er iets te agressief van soms waar vrouwlief niet erg blij van werd :P

Speel nu dankzij een vriend Dota 2 maar snap na 2 bot potjes nog maar weinig van de game ondanks dat ik in lol niet echt slecht was. naja, vanavond maar eens inlezen in wat best item combos en what not.

Het is nogal een overdosis aan info als je maar zo kort de tijd hebt om items te checken :p

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:33:
Gisteren aan Windrunner begonnen. Iemand ervaren met haar? Nog tips?

Ook via een vriend een hlarisch filmpje van Seer gevonden:

[video]
Hahah brilliant, geen idee of dit echt een bug is maar misschien dat ik dit ook ga proberen. Vooral als je tegen een team speelt zonder blinks / andere manieren om zich hieruit te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:49:
[...]

Hahah brilliant, geen idee of dit echt een bug is maar misschien dat ik dit ook ga proberen. Vooral als je tegen een team speelt zonder blinks / andere manieren om zich hieruit te werken. :)
Geen bug :p briljant is wanneer ze de courier sturen om ze eruit te krijgen en die gekilled word
Verderf schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:43:
Hele tijd LoL gespeeld tot 4 maanden terug, werd er iets te agressief van soms waar vrouwlief niet erg blij van werd :P

Speel nu dankzij een vriend Dota 2 maar snap na 2 bot potjes nog maar weinig van de game ondanks dat ik in lol niet echt slecht was. naja, vanavond maar eens inlezen in wat best item combos en what not.

Het is nogal een overdosis aan info als je maar zo kort de tijd hebt om items te checken :p
Je ervaring in LoL is helaas vrij waardeloos. Zelfde genre, maar een heel ander spelletje. Complexer.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:25:
Je ervaring in LoL is helaas vrij waardeloos. Zelfde genre, maar een heel ander spelletje. Complexer.
Gelukkig maar, bij LoL trok de simpelheid iets teveel irritante mensen aan :/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gohja,

er zullen wel een hoop mensen naar dota gaan eens het open beta is.
Maar moet wel zeggen, de bots in Dota zijn beter dan de russen :9

Ze deny'en alles, last hitten alles en je hebt 50/50 kans dat je goede bots hebt.
Op 1 of andere reden zijn de bots van 1 van de teams altijd sterker en gaan ze ganken.
Heb al eens een gameke gehad waar mijn bots rond de mijn nexus liepen terwijl de tegenstander zijn bots gewoon mijn base zat te vernielen.

Maar gisteren een spelletje gespeelt met riki ( met bots ) 40/1 :d.
de divine rapier er op was te OP, zat crystal maiden te 2-shotten.
Wou nog voor een 2de gaan, maar jammergenoeg hadden de creeps de base gepushed en was het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:57:
[...]

Gelukkig maar, bij LoL trok de simpelheid iets teveel irritante mensen aan :/
Pubs in Dota 2 beta zijn hetzelfde/erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MELKpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:10:
[...]

Pubs in Dota 2 beta zijn hetzelfde/erger.
zodra je in een hogere bracket komt valt het allemaal reuze mee. En speel gewoon zo veel mogelijk met 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het irritantst in de beta vind ik nog wel die russen...

Niet dat ze persé slecht zijn, maar omdat ze totaal niet communiceren. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Gewoon kapot pingen die lui :D Meeste games heb je idd wel een aantal russen, maar als je ook maar paar euro's hebt gaat het meestal wel goed. 4 russen is idd minder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ach, hopelijk krijgen ze een eigen server. Dan kunnen ze ons niet meer lastig vallen.

Ben eigenlijk benieuwd wat die Valve servers doen als de beta van dota 2 open gaat. Vergeleken met andere spellen op steam heeft dota nu al aardig wat spelers, benieuwd of de servers het straks aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een gameke zitten spelen.
Zat als sandking in lane met een bounty hunter tegen juggernaut & lion.
vanaf je wat te dicht ging bij de creeps voor te lasthiten: stun van lion & jugernaut zijn spin = insta dood.

Dusja, dan zitten roepen tegen onze mid ( outworld defender ) voor te switchen aangezien hij tegen tiny zat.
uiteindelijk na 4 deaths gewoon mid gegaan en daar beginnen lanen met outworld aangezien deze niets zei.
halverwege het gameke dan gemerkt dat het een rus was ...

dan toch nog een comeback kunnen maken, maar zij hadden dan een ace en gewoon de barracks gepushed.

moest hij sneller geswaped zijn hadden we nog kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
EU servers zitten vol met russen, die ook helemaal geen engels praten...
Ik speel maar op de US East servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat ga ik denk ik ook maar eens doen. Ben het ook wel een beetje beu met die zwijgende russen.

Ze doen pas hun mond open als je in de chat over de russen gaat flamen :D Dan kunnen ze ineens wel typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Asskicker schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:07:
EU servers zitten vol met russen, die ook helemaal geen engels praten...
Ik speel maar op de US East servers :)
Hoe zit het met flamen? Heb idee dat Amerikanen dat veel sneller doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Nou ik heb gisteren ook maar eens op US East gespeeld, en ik heb sinds tijdens een fatsoenlijk potje gehad waarbij iedereen samenwerkte..... Niet één of andere rus die autistisch zit te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tis niet perfect maar stukken beter dan russen. En die amerikaanse russen (brazilianen) zie ik nooit.

ps. Nog (nieuwe) mensen hier die online spelen en dit ook via skype (willen) doen?
TcoNL <-- voeg me toe op Steam. Kwil Lone Druid vandaag nog eens proberen maar graag met wat backup. :D

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Owja, Syllabear is trouwens uitgekomen! Zat al een paar dagen in de beta beta, maar nu dus ook in de beta.

Na Lycan van vorige week, kunnen we nu met syllabear dus nog harder pushen....

www.cyborgmatt.com is trouwens altijd interessant leesvoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Ik wil wel wat potjes spelen hier en daar. Ik ken ook aardig wat vrienden die ookal in de beta zitten. IK speel dat wel zonder chat.

Vandaag had ik een van de lamste potjes ooit. Bij de tegenstander waren vanaf het begin meteen 3 weg. Het was dus meteen 2v5. Een ging weg toen die kon en die andere die over was, was een beetje gefeed door een noob mid. Hij was morp en had 1x een tripple kill xD. Maar zijn mensen soms toch slecht :P Ook had ik vandaag gewonnen met 2 russen in mijn team, kwam denk ik omdat de tegenstander meer russen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje in de low prio gespeeld te hebben ben ik sinds enkele dagen weer terug in de normale pool. Het verschil mag er wezen. Minder russen, minder leavers, pauze wordt gerespecteerd (minuutje, gister werd er zelfs gerepaused voor mij)... Skill verschil is ook erg aanwezig. Krijg wel idee dat ik laatste tijd in het 'goede' team ingedeeld ben. Aantal games waren face rol (niet zo leuk)... Andere ging het redelijk gelijk op en waren er bijzonder leuke ganks/battles.

Ben nu 76/76 w/l en had wat beter geweest als iedereen naar mij had geluisterd :D...

Verhaal....
E.g. ik speel Axe , naai lyncan early in zijn forrest (pak lower creeps en farm vervolgens de creeps in lane. Huskar komt ook even kieken en we scoren FB, lycan staat er ook bij en die pakt mij en Huskar gaat ervandoor met dubbel kill. Prima.

Vervolgens tank ik mezelf op. Boots, vanguard, cloack, steamboots, stokje, klaar rond 20min en niemand wil pushen ganken. Early game was gecrushed maar iedereen bleef doen wat in zijn gele "dota II voor dummies" boek staat en piemelt een beetje aan.

Anti mage, Lyncan, riki (en hun support) veegde 20 minuten later de vloer aan. En Pudge maar flamen opdat ik geen PK had gefarmed. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Klinkt bekent... erg bekent...

2 Lone Druid games gespeeld. 1e gewonnen en 2e verloren.

Pickte als 1e en zag iemand anders al SF kiezen, Riki werd gekozen dus ik gelijk van "Lets not pick 3 carries".
Heb al 10-15 games verloren met 3 carries. "Nono 3 carries is fine..."
Kan misschien wel maar dan moet je wel support hebben en goed teamwork. Misschien als je elkaar kent. 3 carries heeft gewoon heel veel farm nodig.

Maar ja 3 carries, 1 ganker, 1 initiator...
Geen support, geen wards...
Riki die solo bot heeft... In de 1e 2-3 min zei ik al van Riki heeft een hele slechte lane.

En die SF maar mij en een andere kerel beledigen.

[/rant] :+

Ik heb ook wel leuke games af en toe maar toch. :P

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 31-03-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:25:
[...]

Geen bug :p briljant is wanneer ze de courier sturen om ze eruit te krijgen en die gekilled word

Wow ik hoop wel dat ze het eruit halen om units toe te staan op higher grounds, hangt heel erg van de heroes af of je dat dan kan abusen imo. Bijvoorbeeld een Vengeful/Pudge er naar toe brengen en dan een enemy hero vast zetten daar, wel heel erg lame en zou de game best goed verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zo na 2 rotmatches vandaag net weer een leuke gehad.

4 carries tegen een team met geen carries. Mijn team. :P
De 4e gast van ons randomde en had een intel hero, de 3e al. Ik dacht eerst van oh !@#$.... maar goede fissures (ik), nightmares/sleeps/stuns en zo en DP die towers neerhaalde en de match was grotendeels in ons voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:02
Hoe kun je nu zien op welk niveau je speelt?

Heb inmiddels 250 games gespeelt, minstens de helft met 1 of meer vrienden. Kom af en toe wel russen tegen maar over het algemeen valt het mee en zijn het leuke potjes.

Nummer 1 irritatie: mensen die early game al roepen gg en afk dreigen te gaan terwijl het allesbehalve gg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Laatst online: 20-09 22:03

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

The Chosen One schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:57:
Klinkt bekent... erg bekent...

2 Lone Druid games gespeeld. 1e gewonnen en 2e verloren.

Pickte als 1e en zag iemand anders al SF kiezen, Riki werd gekozen dus ik gelijk van "Lets not pick 3 carries".
Heb al 10-15 games verloren met 3 carries. "Nono 3 carries is fine..."
Kan misschien wel maar dan moet je wel support hebben en goed teamwork. Misschien als je elkaar kent. 3 carries heeft gewoon heel veel farm nodig.

Maar ja 3 carries, 1 ganker, 1 initiator...
Geen support, geen wards...
Riki die solo bot heeft... In de 1e 2-3 min zei ik al van Riki heeft een hele slechte lane.

En die SF maar mij en een andere kerel beledigen.

[/rant] :+

Ik heb ook wel leuke games af en toe maar toch. :P
Klinkt bekend, meestal gaat het zo: iedereen pickt een carry: je wordt kapot gemaakt door een team wat wel supports heeft.
Je team pickt een leuke balance tussen support, carry en lane controll: Je vaagt het andere team (die 4 carrys hadden) weg in 25 min :'(
Of je hebt russen in je team en dan is het ergeren geblazen, want die kunnen niks of die zeggen niks.....
Maar ik wil ook wel weten hoe je weet in welk niveau je zit ingedeeld

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Pfffff spannende match.... closest yet denk ik.
Match ID: 1001633 (niet naar score e.d. kijken voor de zekerheid)

ps. Zag vanochtend een stukje van een game waarbij blijkbaar een rus Skel King inzat die nog geen stun op lvl 8 had.

ps2. Ik sta ook 24-8 met Warlock, als ik support ga is er tenminste een courier, wards, iemand die anderen healed en manaboots e.d. Maar ja altijd maar aanpassen aan het team is ook strontirritant.

ps3. Heb je skype en Dota 2 voeg me toe; TcoNL.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 05-04-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

The Chosen One schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:58:
ps2. Ik sta ook 24-8 met Warlock, als ik support ga is er tenminste een courier, wards, iemand die anderen healed en manaboots e.d. Maar ja altijd maar aanpassen aan het team is ook strontirritant.
Inderdaad vrij irritant. Zeker als je heel erg je best aan het doen bent met een support hero, en de carrier er helemaal niks van bakt.
Markofnikoff schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:58:
[...]
Maar ik wil ook wel weten hoe je weet in welk niveau je zit ingedeeld
Als je zoekt naar oude replays, kan je filteren op je eigen naam en daarbij kan je ook een niveau selecteren. Even kijken op welk niveau de meeste replays zijn en klaar!

[ Voor 28% gewijzigd door Rub3s op 05-04-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Zie wel veel mensen die spammen met hun id, misschien is het leuk om binnenkort een keer met een aantal tweakers samen te spelen, bv een zondagavond om 19u ofzo in het got kanaal, of 's middags? Komende zondag wordt dat denk ik niet wat ivm met pasen, maar de week erna? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Lijkt me een leuk idee! Misschien een keer een 5v5 private game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Zondag avond 7 uur is het toch studio sport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Hah, 8 uur dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Ha, ik doe graag een keer mee. Mijn naam is "Pandemic".

Ik speel erg veel maar meestal op andere tijden als in de avond ivm werk! Maar je kunt me altijd vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien kunnen we hier te zijner tijd wel gewoon het wachtwoord van de private game neerzetten, aangezien ik denk dat niet iedereen, iedereen in zijn vriendenlijst heeft van steam.

Gisteren een potje gezien met o.a. Dendi :> . Was gewoon een matchmaking game, maar het was wel grappig. Dendi had syllabear gekozen en heeft vanaf het begin tot het einde gefarmed >>> 12 battlefuries 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Rub3s schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:45:
Gisteren een potje gezien met o.a. Dendi :> . Was gewoon een matchmaking game, maar het was wel grappig. Dendi had syllabear gekozen en heeft vanaf het begin tot het einde gefarmed >>> 12 battlefuries 8)7 .
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Rub3s schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:45:
Misschien kunnen we hier te zijner tijd wel gewoon het wachtwoord van de private game neerzetten, aangezien ik denk dat niet iedereen, iedereen in zijn vriendenlijst heeft van steam.

Heh die heb ik ook gezien :P althans gedeeltelijk, andere team had weinig kans, wordt dus snel saai (die sniper was ook goed)
Dat farmen ging in iedergeval ziekelijk goed toe ie twee hands of midas had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:32
Echt, wat is dit? Al twee dagen lang worden echt alle retarded mensen in mijn team gezet, en lijk ik altijd tegen pro's te moeten spelen?!

Ik heb de afgelopen 2 dagen rond de 10 potjes gedaan, en ALLES verloren door mijn teammates. Niet dat ik nu zo pro ben, maar ik feed ten minste niet en ben nog een beetje nuttig.

Gisteren een lone druid die mid ging en uiteindelijk gefeed heeft en 0/11 stond.
Daarvoor een riki die niets durfde te doen en na 33 minuten amper items had.
Vandaag een deat prophet die in de top lane ging staan en dan een earthshaker mid tegen invoker?! En Prophet heeft uiteindelijk de riki tegenover hem zitten feeden.

En dat soort mensen krijg ik dus de laatste twee dagen alleen maar in mijn team. Nooit dat zo iemand nou eens tegenover me zit.

GRRRRRR, ik kan hier zo kwaad om worden. Waarom kan ik niet EEN keer fatsoenlijke teammates krijgen???

[ Voor 7% gewijzigd door Morax op 06-04-2012 18:38 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Match id 1007239
Morax schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:37:
GRRRRRR, ik kan hier zo kwaad om worden. Waarom kan ik niet EEN keer fatsoenlijke teammates krijgen???
Alleen op de server US EAST spelen. Dat was een gouden tip, die ik ook van iemand hier gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Rub3s schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:52:
[...]

Match id 1007239

[...]

Alleen op de server US EAST spelen. Dat was een gouden tip, die ik ook van iemand hier gekregen heb.
Ik zie dat een game van 4 dec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Michielodc schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:09:
[...]

Ik zie dat een game van 4 dec :(
10072396

Het labeltje was te klein voor 8 getallen :9 . Na wat sleepwerk kwam ik ook de 6 tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Game ook gezien. Wat een achterlijke game was dat zeg... game had voorbij kunnen zijn met 25 min en constant maar de game rekken zodat dendi 12 BF kan farmen... als ik radiant was geweest had ik ze gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Helemaal mee eens, en het was niet alsof hij daarna het team van hun helemaal kapot maakte.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het andere team waardeert dendi daarvoor denk ik teveel om hem te reporten( bovendien toch weinig zin ,want hij zal niet gebanned worden). Bovendien vond ik het wel grappig om hem battlefury na battlefury te zien farmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Rub3s schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:01:
Het andere team waardeert dendi daarvoor denk ik teveel om hem te reporten( bovendien toch weinig zin ,want hij zal niet gebanned worden). Bovendien vond ik het wel grappig om hem battlefury na battlefury te zien farmen :p
Ik vond het wel een beetje triest om dan met je team rond het Fountain te gaan lurken voor een kill, en ook nog te roepen "1vs1 anyone?" (die BH had ook 3 devines......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik vind Dendi echt een ontzettende baas. Heeft ontzettende goede plays, en doet het eigenlijk nooit slecht. Denk dat hij op het moment de beste speler is, daarom was dit zo jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Rub3s schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:52:
[...]

Nou, dat helpt ook niet echt. Ook op US East 2 potjes op een rij verloren. Een huskar die er niets van bakt, een broodmother die alleen maar in haar web zit en niet aanvalt en na 40 minuten amper items heeft en weiger haar broodlings skill te gebruiken.

Ik overweeg nu zelfs te stoppen met dit klotespel, alleen maar omdat die teringmatchmaking zonder uitzondering de retarded mensen in mijn team stopt. Losing streak staat nu op 12 of 13 :(

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 07-04-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Morax schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:24:
[...]

Nou, dat helpt ook niet echt. Ook op US East 2 potjes op een rij verloren. Een huskar die er niets van bakt, een broodmother die alleen maar in haar web zit en niet aanvalt en na 40 minuten amper items heeft en weiger haar broodlings skill te gebruiken.

Ik overweeg nu zelfs te stoppen met dit klotespel, alleen maar omdat die teringmatchmaking zonder uitzondering de retarded mensen in mijn team stopt. Losing streak staat nu op 12 of 13 :(
Dan moet je met vrienden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ga de laatste paar dagen juist wel goed. Nu 13 meer wins dan losses.

Wel een paar games die veel makkelijker gewonnen hadden kunnen worden als wat gasten gaan meeknokken in de teamfights i.p.v. farmen maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
En vandaag begint het ook alweer lekker: 2 games achter elkaar waarbij iemand in mijn team het spel verlaat voordat hij uberhaupt een hero heeft gekozen.

Godverdomme zeg, ben ik nou de enige die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Morax schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:56:
En vandaag begint het ook alweer lekker: 2 games achter elkaar waarbij iemand in mijn team het spel verlaat voordat hij uberhaupt een hero heeft gekozen.

De laatste tijd stukken minder. Ik speel het pas 3,5 weken ofzo, en sinds ik in de medium skill level zit, is het een stuk minder russen, betere teammates, en heel wat uitdagender. Ik heb drie of vier hele spannende potjes gehad de laatste 2 dagen, met een leuk team :) maar ik denk dat er nog genoeg potjes komen waar dit niet het geval is, die zijn er altijd bij, gewoon doorgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Morax schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:56:

Volgens mij ben jij zo slecht, waardoor het systeem jou samen met hun matched.

Van zulke dingen heb ik in ieder geval geen last, heb alleen last van de russen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Markofnikoff schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:08:
[...]

De laatste tijd stukken minder. Ik speel het pas 3,5 weken ofzo, en sinds ik in de medium skill level zit, is het een stuk minder russen, betere teammates, en heel wat uitdagender. Ik heb drie of vier hele spannende potjes gehad de laatste 2 dagen, met een leuk team :) maar ik denk dat er nog genoeg potjes komen waar dit niet het geval is, die zijn er altijd bij, gewoon doorgaan!
Idd volgens mij moet je echt wel 50+ games hebben gespeeld voordat je betere potjes gaat krijgen, misschien nog wel meer. Er zijn nu gewoon teveel nieuwe spelers. Peak vandaag 37k :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Ik ben ook maar eens overgestapt naar US East en dat was een hele verademing. Mensen die wel communiceren, snappen dat een omni kan healen, etc.
Gisteren zelfs een potje waarbij we vrij slecht begonnen. Vroeg stonden we al best achter met kills. Dus onze enige Skeleton King stopt ermee. De rest gaat wel verder Mirana, Puck en Razor (ik Omni). Weet vrij snel mijn arcane boots en nog een paar items te halen en steeds vaker mensen in leven te houden. Op gegeven moment rond 25 kills ieder team heeft razor aardige damage output en ik een sloot aan health, dus we beginnen zelfs te pushen en winnen vrijwel elk gevecht. Al snel krijgen we sterk de overhand en overrompelen ze gewoon gigantisch. Had echt niet verwacht dat we met 4 nog zouden winnen. Zag het eerst als oefening hoe te spelen onder grote druk, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Ook op high skilled kom je bijna ieder potje wel een rus tegen, of heeft je tegenpartij er 1 in het team. Er zijn geen garanties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Ik kwam vandaag iemand tegen met een russische naam die niks zei, maar hij kon wel goed spelen met AM. Waarschijnlijk was het geen rus. In dat potje ook iemand hard ingemaakt die het potje ervoor bij mij in het team zat.

We hadden mid gepushed en toren was bijna neer. Toen stonden van hun alle heroes bij de toren met vol hp en wij met 4 met 50% hp. Rent die kerel erin om toren neer te halen, maar mislukt natuurlijk. Geeft ons de schuld en verkoopt alles voor een dagger en gaat afk in het bos staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Er komt vrijdag een nieuwe mode: Random draft!

Iedereen kan dan heroes kiezen uit een pool van 20 heroes (o.i.d.). Deze pool is voor iedereen gelijk. Daarnaast geld er ook nog een bepaalde volgorde bij het picken (zoiets als bij -CM).

Volgende week hopelijk meerdere nieuwe heroes (o.a. pandaren en phantom lancer zijn bijna klaar).
www.cyborgmatt.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ja, ben wel beniuwd naar die game modus. Klinkt erg leuk.

De laatste paar dagen stond ik twee keer tegenover een OD. Was zo ontzettend frustrerend dat ik dacht: dat kan ik ook. Dus heb hem gisteren voor het eerst gespeeld. Wat een ontzettende lane control heeft hij zeg. Ik stond tegenover een Pudge, en kon hem zo makkelijk denyen en was totaal niet bang voor hem. Op een begeven moment had hij 24 mana.. kon geen eens hooken (kwam later natuurlijk wel terug maar op dat moment was er echt niks wat hij kon doen.

Je begint ook al heel snel de damage eruit te pompen. Vanaf 1000 mana je orb op autocast (als je passive op vier hebt) en dan raak je niet meer OOM.

Ik ga OD vaker spelen mid.. Voor iemand die de replay wil zien en mij nog tips wil geven (zou ik erg fijn vinden). Zoek naar Brokh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Spirit Breaker is ook best OP, speelde hem gister voor het eerst nav. random kiezen. Hoefde niet echt veel te doen en had 24 kills binnen een mum van tijd en had 850xp p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

@xminator
SpiritBreaker vind ik eigenlijk gewoon slecht :P Pas als hij erg gefeed wordt, word het lastig... (vind ik)

Lycan is pas overpowered. Kan heel goed junglen, heel goed carrien (zonder erg veel items) en hij kan erg goed pushen (bijna belachelijk hoe hard). Wil je hem tegenhouden, dan moet je hem vanaf het begin opzoeken in zijn jungle....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Spiritbreaker is echt niet overpowered. Het is gewoon een redelijk hero met erg goede ganks, echter als ze goed samenwerken dan is hij erg matig. Wel super om te spelen, maar wel in ongecoordineerde pubs. Zelfde verhaal met bijvoorbeeld een bloodseeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
whoa 850 xp/m nog nooit gezien ingame, zelf red ik af en toe 600+ en heel enkele keer 700+ maar dat zijn dan vaak van die rape potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casturan
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 21:17
Mensen die interesse hebben, ik heb de channel #dota2 gemaakt op irc.tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Nog mensen die vanavond zin hebben om samen te spelen? 20h in Got kanaal. Zou mooi zijn als we er 5 zouden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:59

India Sierra

Learn by failure

Zo ik heb nu ook, eindelijk, Dota 2 :D Getrade voor CSS wat ik nooit meer speelde. Steam ID: indraschoonbrood

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo toen kreeg ik opeens een dota 2 invite. Beter laat dan nooit denk ik dan maar.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Nice!

Er worden laatste tijd erg veel keys weggegeven. Zou me niet verbazen als Dota 2 binnen een maand meer actieve spelers heeft dan HoN... De top van dota staat nu op ongeveer 47k spelers!

Hopelijk komt vanavond de hero Pandaren in de testclient, dan kunnen we die vrijdag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08 11:32
Hopla, ik heb hem nu ook eindelijk binnen gekregen! Vanavond eens spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Super dat er zo veel tweakers inkomen! Eerste paar games kunnen misschien frustrerend zijn, maar het wordt daarna zoooo leuk.

Ik ben niet super goed, maar wel redelijk en kan nieuwe mensen prima helpen als het nodig is. Add mij maar op steam: Brokh.

Eergisteren trouwens een van mijn leukste games ooit gespeeld. We waren met een premade van vier en onze vijfde man connecte wel maar kwam niet verder dan de hero select, geen hero gekozen dus. Besloten om in ieder geval even te spelen en als het echt een stomp werd konden wij er toch uit gaan. Ik speelde Tinker en ging de march + rockets build. Dit houdt in dat ik 1 punt in de laser deed (speelde tegen een SF mid, dus dat had ik wel nodig) en daarna march > rockets.
Op een begeven moment probeerde twee man mij vanachter de turret te diven, ik was even bang, maar kwam er uiteindelijk neer dat ik door de zieke damage van march first blood + een double kill had.

Vanaf toen kon ik snel mijn boots of travel halen en kon ik alle lanes gepushed houden. Ondertussen waren mijn drie andere teammates (Slardar, Windrunner en Witch Doctor) als een soort guerilla groepering door de map aan het lopen en mensen eruit te picken.

Op het einde had ik ook een belachelijke build: Boots of Travel, Sheepstick (must have item voor Tinker, je kan mensen chain sheeped houden), Blink Dagger (geweldig om mee te initiaten, en om te escapen), Manta Style (goed extra pusher item, en goede manier om skills van die andere lui te baiten, Heart en Shiva.

Ik moet er wel bijzeggen dat die andere lui het niet heel goed speelde, veel afzonderlijk waren ze bezig. Echter ben ik er ook niet van overtuigd dat zij de teamfights zouden winnen. Onze Slardar was op het einde ook heel fed, en dan slaat hij erg hard..

Ik zit nu niet achter mijn computer, maar als mensen de match ID willen zien dan kan ik die straks opzoeken. Denk namelijk dat het wel een leuke game is op te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Ik heb hier een youtube kanaal voor guides en top 10 weekly. Dat zijn dus de beste 10 plays die zijn ingestuurd over de afgelopen week. Guides zijn er vooral over heroes, maar ook over creeps in de jungle. Hoeveel xp en gold ze geven. Handig voor beginners, maar de top 10 is zoiezo leuk om te bekijken.

Link: YouTube: DotaCinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingg
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05-2019
Hallo, ik zoek mensen om dota 2 mee te spelen. :)
Ik kan het spelletje wel redelijk, heb vaak niet te klagen over mensen waarmee ik speel en waartegen ik speel.
Ik speel het liefts mid heroes en heb ook HoN gespeeld. :)
Mijn steam account: http://steamcommunity.com/profiles/76561197995393877

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
En er was natuurlijk weer een nieuwe patch:

GAMEPLAY
- Enabled Brewmaster!
- Bane: Fixed Nightmare dispelling on self damage (e.g. Rot).
- Clockwerk: Fixed Hookshot target sometimes being able to move away while you are traveling.
- Clockwerk: Fixed aoe around Hookshot not reliably affecting the area.
- Earthshaker: Fixed cases where invulnerable units could get stuck inside Fissure.
- Juggernaut: Fixed Omnislash jumping to couriers.
- Lina: Fixed Dragon Slave's cast range being too short.
- Lone Druid: Added a visual effect at the Spirit Bear's old location when it's recast.
- Lone Druid: Fixed a bug when Spirit Bear would disassemble an item, causing it to have no owner.
- Nightstalker: Added duration buff for Darkness.
- Pudge: Fixed Dismember damage happening one second too late.
- Spirit Breaker: Fixed case where he could get stuck when using Nether Strike.
- Viper: Fixed Corrosive Skin affecting Serpent Wards.
- Fixed being able to deny yourself (while under poison) if you attack through the hero icon at the top.
- Fixed Linken Sphere proccing for secondary hits of Chain Lightning and Lightning Storm.
- Fixed Magic Immunity removing Poison Attack debuff.
- Fixed hero deaths not disjointing incoming projectiles (in the case of fast respawns/buyback).
- Fixed bug that was causing attack projectiles to be slightly out of sync with the server.
- Fixed units not always respecting the ability backswing time (without animation canceling), causing animations to sometimes end faster than normal.

UI
- Fixed creepstats not being visible to spectators.

VISUALS
- Updated Nevermore's Requiem of Souls.
- Added an effect for Nevermore's Necromastery.

DOTA 2 BOTS
- Bots will now use couriers.
- While there are any disconnected humans on the opposing team, bots will now select the most appropriate corresponding hero or heroes on their team to go back to the fountain to try to keep teams somewhat balanced.
- Bots will no longer forget about heroes they're trying to kill when they go invulnerable.
- Changed how bots think about attacking wards/minions, they should behave more reasonably now.
- When bots defend a tower, they should now be more aggressive about transitioning into attacking, rather than milling around behind the tower.
- Mid bots are now less likely to roam at early levels.
- Fixed bug that was causing Zeus to killsteal (too much) with his Ult.
- Earthshaker bot will no longer use Echo Slam to kill a lone hero unless that hero is a hard carry.
- Earthshaker bot will no longer use Echo Slam on a target that it thinks is about to die anyways.
- Windrunner bot will now buy Mekansm rather than Blademail.
- Fixed bug that could cause poorly-aimed fissures and powershots.
- Windrunner bot will now use Powershot when pushing/defending a lane, and sometimes to harass/last-hit while laning.
- Fixed bug where Kunkka bot would freeze when trying to kill a non-hero target.
- Fixed bug where Dire bots would respond to pings from spectators.

Ga naar de site hieronder voor meer info:
http://www.cyborgmatt.com/2012/04/dota-2-18th-april/

(Nevermore ulti animation :o )

Afbeeldingslocatie: http://dota2.cyborgmatt.com/gifs/DotA2_SF-NewUlty.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dota 2, wordt echt GOTY wanneer die uitkomt!

Overigens enorm veel invites worden verstuurd, dus binnenkort wordt het drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Inderdaad, er worden nu zoveel invites weggegeven dat ik denk dat redelijk binnenkort open beta begint! 50k users tegelijkertijd online duurt denk ik ook niet lang meer.

Nevermore is idd _/-\o_

Brewmaster wordt ook weer lachen, was één van mijn favo heroes (tip: ga, na boots en een bracer/magic wand, zo snel mogelijk voor aghanims)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik heb Brewmaster skillset bekeken, maar wanneer moet je de ult nu echt gebruiken? Enig advies die je kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Volgens mij aan het begin vooral om te ontsnappen, ww met je blauwe panda en de rest dood laten gaan. Midgame wordt hij wel sterk in teamfights, 2 disables erg sterk en als je als je in je normale vorm gefocussed wordt en je kan net op tijd de ulti doen heeft de enemy flink wat dmg verspilt. Wel oppassen als je dan weer terug veranderd. Ik dacht dat het earth > storm > fire is waar je terugveranderd, afhankelijk welke nog leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:11:
Ik heb Brewmaster skillset bekeken, maar wanneer moet je de ult nu echt gebruiken? Enig advies die je kan geven?
Ik gebruikte de ultimate meestal bij grote teamclashes, of als de tegenstander hun toren aan het verdedigen waren en je eigen team die toren graag kapot wou (lekker towerdiven). Om enkele spelers te killen is de ultimate iets te kostbaar....

Zelf ging ik altijd als eerste op de enemy support heroes, omdat die als sneeuw voor de zon verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Pfff, vandaag de invite van Dota 2 gekregen en verwachte er veel van maar man man man wat heeft deze game nog een lange weg te gaan. Er is totaal geen balance, geen duidelijkheid wat items doen en de controls zijn totaal niet responsive. :S

Als ik een commando geef (auto attack, lopen, ability) dan gaat het poppetje eerst dom een rondje draaien om the flippen langs een minion voordat hij iets doet. En dat bijna elke keer ... :S

Wel 100% win rate btw (2 potjes)!!! Hihi.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Dreanor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:54:
Pfff, vandaag de invite van Dota 2 gekregen en verwachte er veel van maar man man man wat heeft deze game nog een lange weg te gaan. Er is totaal geen balance, geen duidelijkheid wat items doen en de controls zijn totaal niet responsive. :S

Als ik een commando geef (auto attack, lopen, ability) dan gaat het poppetje eerst dom een rondje draaien om the flippen langs een minion voordat hij iets doet. En dat bijna elke keer ... :S

Iedereen vind het een topgame, maar omdat jij het zegt zal het vast een slechte game zijn...

Speel eerst 20 potjes oid. en oordeel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

xminator schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:57:
[...]

Iedereen vind het een topgame, maar omdat jij het zegt zal het vast een slechte game zijn...

Speel eerst 20 potjes oid. en oordeel dan.
Sorry maar waar zeg ik dat het een slechte game is? Het heeft gewoon nog een lange weg te gaan en lang niet iedereen zegt dat het een topgame is. Sorry dat ik op uw teentjes trap als ik mijn ervaring deel ter discussie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 15:06

/insert not sure if troll or just stupid plaatje :+
Geen balance? Wut? Ken je DotA?
Geen duidelijkheid wat items doen? Wut? Staat er toch echt gewoon bij.
Controlls niet responsive? Eh? Klik en je doet iets?
"poppetje eerst dom een rondje draaien"? Mja je teleport niet, en je draait niet instand om nee.. Zou een beetje lame zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door sbmuc op 19-04-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Dreanor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:58:
[...]

Sorry maar waar zeg ik dat het een slechte game is? Het heeft gewoon nog een lange weg te gaan en lang niet iedereen zegt dat het een topgame is. Sorry dat ik op uw teentjes trap als ik mijn ervaring deel ter discussie. :D
Mja, je geeft zelf aan dat je nog maar 2 potjes gespeeld hebt, blijkbaar heb jij je oordeel al snel klaar ;) Kan je zo'n reactie verwachten..

Maar misschien ligt het aan je instellingen? Slechte controls heb ik nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

sbmuc schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:59:
[...]

/insert not sure if troll or just stupid plaatje :+
Geen balance? Wut? Ken je DotA?
Geen duidelijkheid wat items doen? Wut? Staat er toch echt gewoon bij.
Controlls niet responsive? Eh? Klik en je doet iets?
"poppetje eerst dom een rondje draaien"? Mja je teleport niet, en je draait niet instand om nee.. Zou een beetje lame zijn.
/activate shield to block random useless insult

Ja ik ken dota anders had ik dit spel toch niet gespeeld. Rofl. :+
Het is niet duidelijk wat items doen. Ja, +10 str wooptiedoe en wat krijg ik daarmee? Verhoogd dat de dmg van mijn skills, auto attacks (bij league of legends bijv. zie je helder en duidelijk wat stats/items doen en hoeveel extra dmg je skills hebben).
Click en een kopje koffie zetten en het poppetje doet iets.
daanteb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:01:
[...]

Mja, je geeft zelf aan dat je nog maar 2 potjes gespeeld hebt, blijkbaar heb jij je oordeel al snel klaar ;) Kan je zo'n reactie verwachten..

Maar misschien ligt het aan je instellingen? Slechte controls heb ik nog geen problemen mee gehad.
First impressions zijn belangrijk en bepalen of je een game langer wilt spelen en dit is mijn first impression!

Weet het niet, maar het allemaal voelt zeer traag. In ieder geval respect voor als eerste een normale reactie te geven. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Dreanor op 19-04-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dreanor schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:03:
[...]
Het is niet duidelijk wat items doen. Ja, +10 str wooptiedoe en wat krijg ik daarmee? Verhoogd dat de dmg van mijn skills, auto attacks (bij league of legends bijv. zie je helder en duidelijk wat stats/items doen en hoeveel extra dmg je skills hebben).
http://www.playdota.com/forums/showthread.php?t=462907

Goeie tutorial voor beginners! Het is voor dota 1 en dota 2, dus niet alle heroes die daar staan, zijn er nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo geen balance? (u = LoL speler toevallig? in dat geval pot, ketel, zwart. LoL is ongebalanceerde troep)
Items geven zeer duidelijk aan wat ze doen. (tip: hover met je muis over een item heen voor een uitgebreide beschrijving!)

Stats hebben een eigen effect. Skills scalen ook niet met stats.
Nog nooit last van gehad of bij anderen gezien. Klinkt als een individueel probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc

Ah, een echte LoL speler.... DotA is gewoon duidelijk hoor. Je moet je muis maar is houden bij je stats ingame. Dan zie je wat 1str, 1 agi en 1 int geeft. Als je bijv een str hero bent, krijg je ook nog 1 extra dmg per str punt erbij. Dit is natuurlijk hetzelfde bij een agi hero met agi stats en int hero met int stats.

Je skills krijgen geen extra dmg van dmg items. Alleen je autoattack. Je ult kan je nog wel boosten bij sommige heroes met een scepter, maar bij je ult staat wat het doet en dat is vaak iets anders ;) Bij enchantress wordt de range van haar ult vergroot met 165 ofzo.

Voor de rest is het gewoon duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielodc schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:35:
[...]

Ah, een echte LoL speler.... DotA is gewoon duidelijk hoor. Je moet je muis maar is houden bij je stats ingame. Dan zie je wat 1str, 1 agi en 1 int geeft. Als je bijv een str hero bent, krijg je ook nog 1 extra dmg per str punt erbij. Dit is natuurlijk hetzelfde bij een agi hero met agi stats en int hero met int stats.

Je skills krijgen geen extra dmg van dmg items. Alleen je autoattack. Je ult kan je nog wel boosten bij sommige heroes met een scepter, maar bij je ult staat wat het doet en dat is vaak iets anders ;) Bij enchantress wordt de range van haar ult vergroot met 165 ofzo.

Voor de rest is het gewoon duidelijk.
Dota 2 is zelfs duidelijker dan LoL, aangezien daar de stats van alle levels van de skill worden aangegeven:

Afbeeldingslocatie: http://www.cyborgmatt.com/wp-content/uploads/2012/04/Dota2_NewHudTooltip.jpg

en dmv een geel vakje wat het huidige level is. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwivogel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07-2023
yeuy! Ik heb een key :D

Vanmiddag maar even een potje proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ff een vraagje aan de mensen die net een key hebben:

Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de key?

(heb neefjes die ook een key willen, maar te lui zijn om te wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:52
"Congratulations, you have been invited to Dota 2"

:)

@ Rub3s

Euhm, volgens mij heb ik me in februari ofzo aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Dylan93 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:04:
"Congratulations, you have been invited to Dota 2"

:)

@ Rub3s

Euhm, volgens mij heb ik me in februari ofzo aangemeld.
Hmm dan kan ik nog wel ff wachten dus hehe.. :) Dan maar nog ff verder met LoL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit spel meer als hon of meer als lol?
Na lol gespeeld te hebben kreeg ik hon er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:21:
Meer als Dota 1 ;)

Het zit erg dicht bij Hon, het is iets minder hardcore als ik soms de verhalen over Hon hoor, maar het is het zeker waard om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
bechown schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:20:
[...]

Hmm dan kan ik nog wel ff wachten dus hehe.. :) Dan maar nog ff verder met LoL..
Dat zegt echt niet alles. Gaat niet perse op de datum van inschrijving.

Ik zal trouwens wat meer van jullie uitnodigen voor games, en nodig mij ook uit :D. Ik heb veel van jullie erin staan maar eigenlijk niet meer mee gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
[...]

/activate shield to block random useless insult

[...]

First impressions zijn belangrijk en bepalen of je een game langer wilt spelen en dit is mijn first impression!

Weet het niet, maar het allemaal voelt zeer traag. In ieder geval respect voor als eerste een normale reactie te geven. _/-\o_
Als je nieuw bent is het helemaal niet erg. Volgens mij wil iedereen antwoorden geven. Ik krijgt echter het idee dat je bij voorbaat het spel al niks vindt en alleen maar elementen wil zien om het te bevestigen.

Wat betreft de items, er staat gewoon onderaan bij character stats wat elke attribute doet. Als je met je cursor eroverheen gaat komt dat meteen als pop up naar voren.

Strength: health + health regen.
Int: mana + mana regen.
Agility: armor + attack speed.

Verder wordt elke hero onderverdeeld in één van deze drie attributes. Als je dan een intellect hero bent krijg je voor elke intellect ook één auto attack damage erbij.

Bij LoL staat ook echt niet meteen wat elke attribute doet. Alleen attack damage en ability power. Om door te hebben wat armor voor je doet moet je ook over de stats hoveren, precies wat bij dota ook gebeurd. Bij LoL heb je daarnaast armor penetration en magic penetration. Hoeveel dat precies is heb ik ook geen idee.

Qua OP heroes. Ik weet niet tegen wie je gespeeld hebt, maar er zijn echt niet veel heroes die 'OP' zijn. Eigenijk is elke hero prima te counteren. De heroes die het ene moment als OP gezien worden, worden enkele maanden daarna niet meer standaard gepicked, terwijl er haast niks aan degene is aangepast (Anti Mage bijvoorbeeld, eerst top ban/pick, nu komt het dikwijls door de eerste picking phase heen).

Ik durf zelfs te beweren dat Dota 2 de meest gebalanceerde is van HoN, Dota 2 en LoL. Icefrog is namelijk iemand die zich niet laat leiden door de waan van de dag. Een hero van de ene van de andere dag top pick naar helemaal niet meer gepicked.

Volgens punt qua snelheid. Je overdrijft echt ontzettend erg. Ik zie dat helemaal niet zo. Het is niet dat je meteen omgedraaid bent. Maar dat maakt ganken van achter bijvoorbeeld veel voordeliger. Duurt even voordat iemand kan reageren maakt het een stuk leuker, bovendien is het nodig voor heroes zoals batrider die de turn rate kunnen vertragen. Ik geef meteen toe dat het trager is dan HoN, maar of dat het perse slechter maakt?

Hopelijk vind je dit ook een zinnige reactie en kijk uit naar je tegenreactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:21:
Meer als HoN. Veel dezelfde Heroes. Eigenlijk helemaal niets in gemeen met LoL behalve 3 lanes en 2 gebouwen om te beschermen. In LoL bouw je items om een bepaalde rol te worden, in Dota bouw je items om je rol te versterken.

Speelde zelf ook LoL voor/tijdens Dota 2 en moest heel veel dingen opnieuw leren. LoL is veel statischer en veiliger met ongelimiteerde wards en maar enkele plekken waar een jungler vanuit kan ganken. Ook zit LoL vastgeroest in een speltype waar maar 1 rol of maar enkele duos viable zijn liggend aan de lane.

Ik heb er persoonlijk veel meer plezier in, het is alleen veel meer leren en doen in vergelijking met LoL.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 22:08 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers