Vertel dan ook dat we mega aan het trollen waren
HOI.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
HOI.
Absoluut niet obvious, ofzo.Bananenspin schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:04:
[...]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Paar seconden zoeken:mindcrash schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:41:
Heeft iemand enig idee of er (en waar dan) de mogelijkheid aanwezig is om downloaded replays van je HDD af te gooien?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Volgens mij is het niet totaal random hoor... In het begin zat ik voornamelijk met beginnelingen en nu dus totaal niet meer.Fiole schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:46:
@Rib3s: zit geloof ik met 125 wins, 95 losses. Verder is er nog geen formele 'ladder', dus matchups zijn totaal random. Kan zijn dat je met de meest grote noobs wordt geteamed, en daarna met een full team pro's. (voor zover ik weet dan). Verder geen plezier hebben en je best doen
Verwijderd
Dat dacht ik eerst ook, maar daar ben ik op terug gekomen (naar aanleiding van mensen hier).Fiole schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:46:
@Rib3s: zit geloof ik met 125 wins, 95 losses. Verder is er nog geen formele 'ladder', dus matchups zijn totaal random. Kan zijn dat je met de meest grote noobs wordt geteamed, en daarna met een full team pro's. (voor zover ik weet dan). Verder geen plezier hebben en je best doen
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 15:46 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| wins: 1 losses: 1 rank: 3115 karma: 0 avatar: 0 achievement_showcase_0: 0 achievement_showcase_1: 0 achievement_showcase_2: 0 tag_line: "" xp: 0 level: 1 initial_skill: 1 leaver_count: 0 left_last_game: false rank_uncertainty: 452 prevent_match_until_date: 0 win_loss_streak: -1 prevent_text_chat_until_date: 0 prevent_voice_until_date: 0 last_abandoned_game_date: 0 leaver_penalty_count: 0 |
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
[ Voor 26% gewijzigd door Rub3s op 10-03-2012 13:42 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 13-03-2012 14:57 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Verwijderd
Verwijderd
8 berichten? en dergelijke statements?MELKpak schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 01:40:
Jaa Shadow Demon, heb deze hero nooit gespeeld in DotA 1, toen was ik al overgestapt naar HoN, maar deze hero gaat zo'n grote impact hebben op competitive play!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 04:16 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Top argument!Phyc schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:37:
De originele dota heeft dit niet, dus waarom 2 wel?
Verwijderd
De "standaard" games hebben dit niet, echter als je games speelt die door bots gehost zijn heb je dat soort mogelijkheden wel. Gebruikelijk is het dan inderdaad dat iedereen binnen het team forfeit. Lijkt me wel handig dat dit standaard zit in dota 2, aangezien games soms so lost zijn dat verder spelen zonde van de tijd is. Ik hoop vooral ook dat er een goede league functie komt of iets dergelijks, in ieder geval dat je met dezelfde niveau kunt spelen. Dan zit je ook al een stuk minder snel met leavers en betere games imo.Phyc schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:37:
Ik vind dat er geen forfeit in moet komen. De originele dota heeft dit niet, dus waarom 2 wel?
Daarnaast denk ik dat je eenzelfde effect krijgt als in hon, waar op lagere niveaus al om concede word gevraagd wanneer een carry van de tegenpartij 3-0-0.
Zeker als de game straks open is, en we een gigantische stroom van LoL mensen krijgen, denk ik dat je dit heel vaak gaat zien.
Verwijderd
Niet echt. Als de meerderheid het niet meer zoekt en het wil opgeven, laat ze. Dat de minderheid dan traantjes in hun ogen krijgen en wel zin hebben om er moeite in te steken voor die 10% kans, too bad.Rynji schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:56:
Forfeit is een lastige kwestie imo.
Verwijderd
Je speelt met 5 mensen dus of de helft wil wel of de helft wil niet.Rynji schreef op maandag 19 maart 2012 @ 01:30:
Zo denk jij, maar je speelt wel als team.
Je reactie komt op mij over zo van: Ik wil forfeit dus dan moet de rest maar meegaan.
Een goed team blijft door gaan met knokken zolang er een kans is (ook al is het 10%).
Is er echt geen kans meer, dan beslis je als team dat je forfeit.
Helaas is dit (bijna) nooit het geval en krijg je onenigheid binnen het team over of door knokken of opgeven. De helft wil opgeven en de andere helft niet (vaak is er nog een kans) waardoor mensen gaan zeuren/ragen op de andere en blabla.
Misschien een makkelijke kwestie als je alleen naar jezelf kijkt (of altijd met een team van 5 speelt), maar zo makkelijk is het niet.
Noob, waarom gebruik je een key als je toch al een noob bent? Dit is een beta en niet de full game om het te leren spelen. Noob!apNia schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:30:
Ik had dat gisteren, bloed irritant, en ik hoopte dat de Dota2 community anders was dan LoL, maar dat blijkt soms niet zo te zijn. Ik ben relatief nieuw met Dota2, en gaf dat ook aan. Ik speelde gewoonweg niet goed, maar goed ik ben dan ook een noob en moet het spel leren spelen. In plaats daarvan werd ik gesommeerd om op te rotten en lekker LoL te gaan spelen. Ik vroeg vervolgens hoe de hel je goed kon worden in een dergelijk spel zonder gewoon online te gaan spelen en te oefenen. Maar ik was een noob en moest oprotten. Echt, sommige mensen
Komend vanaf Starcraft 2, waar over het algemeen er best wat onderling respect is, lijken MOBA games het spelletje te zijn van het vingerwijzen. Nooit maakt iemand zelf een fout en altijd is het de fout van een ander. Waarom heerst die kutcultuur toch onder MOBA's?
Grappig nooit geweten. Zal vanmiddag zeker is gaan kijken!Welk skilllevel zitten de meeste van jullie trouwens? Ik was in december high, en ben toen 2 maand gestopt, maar tegenwoordig kom ik altijd in mid-skill potjes..
Je kan dit overigens checken door in het hoofdmenu op watch te klikken, dan naar filter games, en daar skill level selecteren, en vervolgens je eigen naam in te typen, en op search games te klikken
[ Voor 11% gewijzigd door Anvesi op 19-03-2012 14:26 ]
OH SHH-Phyc schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:09:
Je kan dit overigens checken door in het hoofdmenu op watch te klikken, dan naar filter games, en daar skill level selecteren, en vervolgens je eigen naam in te typen, en op search games te klikken
[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 19-03-2012 14:22 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
1 potje in high (ook in december), de rest allemaal in medium. Behalve een twintigtal potjes die ik samen met 2 mensen heb gedaan die nog nieuw zijn in dota, die waren in low skill.Phyc schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:09:
Welk skilllevel zitten de meeste van jullie trouwens? Ik was in december high, en ben toen 2 maand gestopt, maar tegenwoordig kom ik altijd in mid-skill potjes..
Nice volgens mij is dat niet slecht, veel high spelen!daanteb schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:06:
32 pagina's high, 5 medium en 2 low, maar ik weet niet, lijkt ook alsof de kwaliteit vd game ermee te maken heeft. Bijna al m'n low games zijn korte games met leavers.
[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 19-03-2012 19:41 ]
135/125 w/l. Meeste gespeelt met AA en lina, aa op 22/13 en lina 8/9 maar das ook wel eens beter geweest. Probeer meestal gank of support te spelen. Carry lukt me niet zo best, maar nu potje weaver, kijken hoe ik het ervan afbrengFiole schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:38:
[...]
Nice volgens mij is dat niet slecht, veel high spelen!
Hoeveel games heb je op je naam staan en waarmee heb je het meeste gespeeld/wins als ik vragen mag?
Volgens mij heb je me al op steam: GuvneurRub3s schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:33:
Wat is je naam eigenlijk ingame? Dan kan ik je es toevoegen. (en live meekijken)
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heeft misschien ook te maken met jouw favoriete heroesFiole schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:35:
Net zelf even gekeken, zit op
29 pagina's "high",
3 pagina's "medium", en
2 pagina's "low". Zegt wel wat over me gok ik
121 wins / 99 losses
Top 3 heroes zijn Furion, Anti-Mage en windrunner
erhmm.
Als je CM komt en jij bent captain zou ik dit doen:daanteb schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:33:
Heeft iemand CM mode al eens geprobeerd? Ik weet niet hoe het werkt en was bang dat ik dan de picks moest doen en zou falen
Ik zou chen er uit laten. Zijn ook op high maar weinig mensen die 'm goed kunnen spelen, eigenlijk alleen de pro's. Verder is dark seer sinds de wall-nerf geen top pick meer, en op normaal niveau al helemaal niet. Verder is het in low skill games vaak wel nuttig om huskar te bannen.Fiole schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:11:
[...]
Als je CM komt en jij bent captain zou ik dit doen:
bans (in willekeurige volgorde als je tegenstander het niet al heeft gedaan) : Anti-Mage, Furion, Windrunner, Broodmother, invoker (als je high speelt), Chen (if high), Riki (if low), en anders zou je nog bans kunnen nemen als je echt focust op een strategy (ga je voor push team zoals Brood / Enigma pick, ban venomancer / windrunner).
Picks: Neem igd 2 support, en probeer zoveel mogelijk "team-fight" heroes te nemen, zoals Tidehunter, Enigma, Dark Seer. Daarnaast 1 carry (AM / Riki / Void / etc), en een semi-carry / mid solo.
^ Dat is redelijk standaard hoe CM werkt
[ Voor 28% gewijzigd door Rub3s op 22-03-2012 09:51 ]
Dit heb je bij HoN, Dota 2 en LoL. Je kan altijd weer een retard hebben die het niet begrijpt of gewoon heel slecht is... constand feed etc. Soms heb je gewoon dikke vette pech. En tijdens beta's is dat extra erg. Dus waarschijnlijk zal je het in LoL minder vaak hebben op lvl 30 dan de beta van Dota 2ECiftci schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:41:
Is het inmiddels al makkelijker om aan een beta key te komen? Ben al een tijdje level 30 op LoL maar begin genoeg te krijgen van de mensen die het spel niet begrijpen, gaan zitten zeuren en het spel verzieken
[ Voor 15% gewijzigd door Limbeckx op 22-03-2012 11:39 ]
[ Voor 9% gewijzigd door daanteb op 22-03-2012 11:45 ]
Verwijderd
Leaven maakt weinig uit imo. Ik krijg met low-prio overdag een game binnen 3á 5 minuten (dito als 'medium' prio). En high prio... tja t maakt allemaal niet zo heel veel uit. Alleen s nachts vindt je na 3- 4.00 uur (bijna) geen games meer met low prioMichielodc schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:41:
Gister was ik een game geleaved en daarom duurt een game zoeken nu erg lang. Had er net een gespeeld, maar nu vind ik er nog geen na 25min. Ben daarna opnieuw gaan zoeken en nog steeds niks na 7min ofzo. Hebben hier meer last van?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 12:37 ]
Behalve dat je met andere low priomensen zit, en dat wil je echt niet. Die mensen zitter er vaak met een reden, nee ik wacht liever 10 minuten in een verloren game, dan dat ik abandon en in low prio terechtkomt.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:30:
[...]
Leaven maakt weinig uit imo. Ik krijg met low-prio overdag een game binnen 3á 5 minuten (dito als 'medium' prio). En high prio... tja t maakt allemaal niet zo heel veel uit. Alleen s nachts vindt je na 3- 4.00 uur (bijna) geen games meer met low prio.
Er is af en toe storing waardoor je mogelijk geen game kan vinden (gister 2 keer gezien). Lossen ze meestal vrij vlot op.
En niet leavers... wat doen jullie als na 5 minuten de game 1-15 staat... Je zelf geen carry speelt.. je team geen carry heeft... Uitzichtloosheid ten top... En enemy team gaan er 60+ minuten voor nemen om te winnen daar ze wel geheel uit-farmed moeten zijn... ... Is ook een irritatie factor aldus dat carry (ook al heb je een flinke edge op het enemey team rond 25 min) ze gaan farmen tot 40 en vervolgens verlies je daar een hard-carry online is gekomen. Zucht... Gister een alchemist die 40 minuten had gefarmed dikke dps (met 1300 hp) hij was of dood of zat (weer) in het forrest.
Verwijderd
Waarom veronderstel je dat low prio met low prio komt. Als een game niet start daar één of meer een game niet accept zit je (ook al begon je met low prio) in de high prio... Dan krijg je allemaal high prio mensen? Nah... ... de leavers penalty is momenteel echt langer wachten op een game in de MM.... Wat heel erg meevalt imo.Forn schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:07:
[...]
Behalve dat je met andere low priomensen zit, en dat wil je echt niet. Die mensen zitter er vaak met een reden, nee ik wacht liever 10 minuten in een verloren game, dan dat ik abandon en in low prio terechtkomt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 13:50 ]
Verwijderd
Speculatie? Bron?Forn schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:49:
Voorzover ik weet wordt er gewoon een game gemaakt met mensen uit de low prio queue. Met matchmaking heb je dan eigenlijk twee pools waaruit games gemaakt worden. Één normale en één low prio.
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat hier om tijd. Je suggereert dat wie een CC optie wil weinig optimistisch is. Echter als op minuut 21 niemand enig farm heeft en enemey carry staat 5-0 (en team 7-2 oid).... Dan zie ik weinig toegevoegde waarde in mijn speelplezier t.o.v. tijd die het gaat kosten voordat de boom.... kapot is gemaakt wat dan nog rustig 10-20 minuten of meer kan duren. Dat spelers dat niet inzien en door willen spelen (om vervolgens 3-15+ te eindigen) is ruimte voor een andere discussie...daanteb schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:26:
Ik snap niet wat er zoveel beter is aan een surrender systeem. Je hebt toch nog steeds 5 votes nodig voordat men zich daadwerkelijk overgeeft? Gasten in je team die bij elke death gg en <-afk zeggen heb ik al een hekel aan, helemaal als je om de paar min een of ander surrender schermpje moet wegklikken.
Verwijderd
Een dergelijke kort - door de bocht - reactie heb ik trachten uit te sluiten dmv. de tweede alineaThe Chosen One schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:05:
Als een carry 5 kills heeft is de game echt nog niet verloren hoor... Je moet wel ff je strategie aanpassen.
Volgens mij begrijp je niet waar het over gaat, in het verhaal hierboven. Dus even uitgelegd: er zijn situaties waarin onzinnig of in iedergeval ongwenst is om verder te spelen in hetzelfde potje. Daarom is het handig om er onderuit te kunnen komen. Zeker als meerdere tot alle mensen in de team dat vinden...The Chosen One schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:05:
Als een carry 5 kills heeft is de game echt nog niet verloren hoor... Je moet wel ff je strategie aanpassen.
Klinkt een beetje alsof je alleen wil winnen? De tegenstander met 3-15+ rapen is er dan ook niet meer bij heVerwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:04:
[...]
Het gaat hier om tijd. Je suggereert dat wie een CC optie wil weinig optimistisch is. Echter als op minuut 21 niemand enig farm heeft en enemey carry staat 5-0 (en team 7-2 oid).... Dan zie ik weinig toegevoegde waarde in mijn speelplezier t.o.v. tijd die het gaat kosten voordat de boom.... kapot is gemaakt wat dan nog rustig 10-20 minuten of meer kan duren. Dat spelers dat niet inzien en door willen spelen (om vervolgens 3-15+ te eindigen) is ruimte voor een andere discussie...
Bovenstaande k/d ratio is verzonnen en berust niet op daad werkelijk gespeelde game... Uiteraard. Je kan ook een dergelijke strekking maken met GPM. Als team op 150gpm gemiddeld zit t.o.v. 300 enemy team wat voor plezier haal jij dan nog uit de game?
Lijkt er inderdaad op dat zodra het niet lekker loopt er opeens "geen plezier" meer is, in dat geval raad ik af dit spel te spelen, of uberhaupt enige multiplayer game. Ook al verlies je, leer je er toch nog wat van en is het nog steeds leuk (voor mij dan). Anders lekker tegen bots spelen ofzo, kan ook nogdaanteb schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:19:
[...]
Klinkt een beetje alsof je alleen wil winnen? De tegenstander met 3-15+ rapen is er dan ook niet meer bij he
Verwijderd
Ik speel af en toe 3v7ECiftci schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:33:
Er is toch een verschil tussen het gaat niet goed en in zit hier in mijn eentje een 3vs3 te spelen....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq