[PC/MAC] Het grote Dota 2 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 56 Laatste
Acties:
  • 159.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bananenspin schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:24:
[...]

:/ zo ga je toch de groep die er nu is versplinteren?
Nee.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:32
The Chosen One schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:22:
Tis Valve dus ze zullen er wel over nagedacht hebben maar toch blijf ik ut weird/raar vinden.
Dit zal wel gedaan zijn met de gedachte dat de Beta natuurlijk ooit een keer live gaat, en ze dan dus een testversie willen hebben waarop changes een week van tevoren uitkomen, en een week later pas in de live versie komen. Wat op zich geen raar idee is in verband met de vele tournamenten die met een dergelijk spel vaak aan de gang zijn :)

Neemt niet weg dat het rare timing is om dit dan nu al in te voeren...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vermoed dat ze toch al een soort alpha/beta (je kan speculeren of dat wat we spelen wel beta is, zo voelt het niet) er naast hadden. De heroes die uitkwamen waren meteen goed speelbaar, zonder al te veel bugs, dus daar hebben ze al heel wat voor moeten testen. Dat getest willen ze denk ik nu deels door de community laten doen om het proces wat te versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Waar gaat jou voorkeur naartoe dan, de 'normale' server of de 'test' server?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Morax schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 15:09:
[...]

Dit zal wel gedaan zijn met de gedachte dat de Beta natuurlijk ooit een keer live gaat, en ze dan dus een testversie willen hebben waarop changes een week van tevoren uitkomen, en een week later pas in de live versie komen. Wat op zich geen raar idee is in verband met de vele tournamenten die met een dergelijk spel vaak aan de gang zijn :)

Neemt niet weg dat het rare timing is om dit dan nu al in te voeren...
Daar hebben nu ook de tournament gamemode voor in de game zitten. Wil je alle heroes/nieuwste items pak je latest. Maar ja ik hoop ook zoals ik zei dat ze gewoon 3-5+ heroes er in gooien en dan supersnel de grootste bugs vinden en dan zo snel op weg naar een echte release versie.

ps. zie vorige page voor megageweldig filmpje! :>

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 03-02-2012 18:07 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Aan dit soort opmerkingen heb je natuurlijk niks. Als er twee servers zijn en een groep wil de echte testserver, en de andere wil de normale server. Heb je toch een versplinterde groep?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Forn schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:29:
[...]

Aan dit soort opmerkingen heb je natuurlijk niks. Als er twee servers zijn en een groep wil de echte testserver, en de andere wil de normale server. Heb je toch een versplinterde groep?
Hij heeft wel gelijk :P

Die testserver zal écht beta zijn, de huidige zou ik gewoon stabiel noemen. De beta server is dan puur om te testen, de andere om serieus te spelen. De hoeveelheid crashes zal bij die beta server ook wel toenemen (heb er nu nauwelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik vond dat hij ongelijk heeft, aangezien ik op de dota 2 forums dus genoeg mensen zie roepen dat ze de beta, beta game gaan spelen, en andere de stabiele versie.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Totdat ze crash op crash krijgen. Dan zijn ze snel genoeg terug bij de stabiele versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Rub3s schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:42:
[...]

Hij heeft wel gelijk :P

Die testserver zal écht beta zijn, de huidige zou ik gewoon stabiel noemen. De beta server is dan puur om te testen, de andere om serieus te spelen. De hoeveelheid crashes zal bij die beta server ook wel toenemen (heb er nu nauwelijks).
Als je het zo zegt heb je misschien gelijk, blijf echter bij mijn standpunt dat als je alleen 'nee' zegt dat je beter niks kan posten. Ligt erachter natuurlijk ook aan hoe stabiel het is. Waarom zou de beta beta server onstabiel opeens zijn? Misschien wat meer bugs, paar extra glitches maar het spel zal niet opeens heel veel slechter lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Man wat een losingstreak ineens... Ben zelf echt niet de beste Dota 2 speler maar vorige 2 games pakken ze 3 carries, daarvoor 5 melee.
En russen in de game die alleen met elkaar communiceren helpt ook niet echt...

[/rant]

Moet weer ff zo'n gave spannende game hebben zoals in dat filmpje dat ik poste zodat ik weer ff het vertrouwen terug krijg in "de mensheid". :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Pfff DotA is lekker bezig. Ik ga met een vriend spelen en zitten op hetzelde netwerk. Bijna altijd blijft het spel bij een van de twee hangen bij het laadscherm en als er uiteindelijk een in komt, komt de andere er niet in. Dus uiteindelijk 1 op de 10-15 keer lukt het om in een game te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:46
Holy shit wat is VIper op pubs een ontzettende rapemachine. Harassen als een baas, en ganken tot je er bij neer valt :D Keiharde lategame cary met de juist items; raperaperape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat is denk ik alleen als hij ontzettend gefeed wordt ;) , maar als je manta erop weet te krijgen dan lukt het meestal wel.....

Ik vind slardar eigenlijk altijd wel handig om het andere team te rapen, soms ook met gondar (maar waarschijnlijk heeft iedereen zijn eigen hero's waar hij goed mee is :) ). Poosje terug had ik met gondar iets van 25 kills, criticals van +-1500 (mét divine rapier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Mijn meest succesvolle hero so far is Slardar.
Toen Gondar nieuw was en Clinkz werden die bijna elke game gepicked (Gondar nogsteeds heel vaak).
Slardar werkt daar best fijn tegen.
Sowieso vind ik Slardar een solid pick in pubs, je hebt een AoE stun, hit hard en escape dmv sprint.

Viper kan zeker sterk worden en irritant zijn, alleen heb je geen escape dus als je gepakt wordt ben je meestal ook dood.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb de beta key gekregen zonder guest passes? hm even testen vanmiddag. is de eerste keer maar heb al wel 1000+ matches in LoL gespeeld.
Tips? Is het learn-able? Wie is leuk om te beginnen? Heb mezelf op newbie gezet.

heb trouwens geen fullscreen op mijn macbook (13 inch & draai bootcamp) zwarte zijkanten, alsof het een kader is >.>

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 09-02-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Friend invites zitten er helaas niet meer bij tegenwoordig, geen idee waarom ze daarmee zijn gestopt.....

Hier is wel een goede guide om mee te beginnen: http://www.playdota.com/guides/welcome-to-dota-you-suck
Het is deels voor dota 1 geschreven, dus niet alle heroes die ze daar noemen zitten er al in. De learning-curve is iets wat moeilijk van dota, maar als je het spel eenmaal door hebt, biedt het zoveel meer dan LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Mooi, hoelang duurt een gemiddelde match? en krijg je en ban als je leaved (LoL-style)?
30-50 minutes is de gemiddelde tijd van een dota 1 staat er, dota 2 ook? Kan ik er even rekening mee houden namelijk :p

Kan me niet voorstellen dat je minimaal 3 maanden nodig hebt om er alleen al in te komen. LoL is zo'n 10 matches namelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door LikeAKing op 09-02-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
nou, als je LoL tot lvl 30 hebt gespeeld en je gaat dan op lvl 30 spelen, ben je weer super slecht, omdat je dan ook tege andere spelers speelt die hoogstwaarschijnlijk 2-3 keer zo lang spelen als jijzelf dus is het nog steeds moeilijk, dit zijn spellen met veel tactiek, en veel afhankelijkheid van je team. dus het is niet zo 1,2,3 te leren.

heeft het nog nut om me aan te melden voor Beta denken jullie? want ik denk namelijk dat het meer als een maand duurt voordat je de key krijgt, iemand ervaringen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik kwam van fps games naar LoL en ik kon bijna elke champ al voor het eerst spelen. LoL is vrij makkelijk imo.
Het is erg teambased inderdaad, wat het leuk maakt, maar ook veel mensen laat ragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
ja klopt, het spelen van champions is ook niet het moeilijke deel, dat ligt in beslissingen maken en map awareness, zo moet je altijd in de gaten hebben waar jouw mensen zijn, en die van de vijand, en weten wanneer jouw taak in een gevecht ingaat, en vooral met towers pushen of snel ganken daar ligt de moeilijkheid in, niet in het besturen van jouw eigen poppetje, maar vooral in aanvoelen wat je team gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
thermisol schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:35:
nou, als je LoL tot lvl 30 hebt gespeeld en je gaat dan op lvl 30 spelen, ben je weer super slecht, omdat je dan ook tege andere spelers speelt die hoogstwaarschijnlijk 2-3 keer zo lang spelen als jijzelf dus is het nog steeds moeilijk, dit zijn spellen met veel tactiek, en veel afhankelijkheid van je team. dus het is niet zo 1,2,3 te leren.

heeft het nog nut om me aan te melden voor Beta denken jullie? want ik denk namelijk dat het meer als een maand duurt voordat je de key krijgt, iemand ervaringen misschien?
Zou het gewoon doen, er is nog geen release datum bekend. Beter over een maand al spelen dan een half jaar :P
LikeAKing schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:28:
Mooi, hoelang duurt een gemiddelde match? en krijg je en ban als je leaved (LoL-style)?
30-50 minutes is de gemiddelde tijd van een dota 1 staat er, dota 2 ook? Kan ik er even rekening mee houden namelijk :p

Kan me niet voorstellen dat je minimaal 3 maanden nodig hebt om er alleen al in te komen. LoL is zo'n 10 matches namelijk.
Denk gemiddeld zo tussen de 30 en 45 min, maar als de teams balanced zijn kan het ook wel meer dan een uur duren.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hm, die map is alleen wat onoverzichtelijk en veel champs hebben even een easy stealth volgens mij :P
Hoe gaat de indeling? de metagame. wie mid, mage? heb je ook junglers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Volgens mij zijn ze gestopt met het uitgeven van extra invites, omdat de verkoop daarvan een beetje uit de hand liep/loopt.
Ze gaan weg voor zo'n ~50euro (zie ze veel gaan voor Skyrim, MW3 etc.).
Als je goed zoekt vind je ze wel voor ~15, maar er lopen extreem veel scammers rond.

Over dota1 guides voor dota2 gebruiken: Dat kan gewoon, qua cijfers (heroes), map, items etc. zijn ze voor zover ik weet identiek.
Dit script is aan te raden om hero/skill/item icons om te zetten naar dota2 icons:
http://poiqwe.github.com/playdota2.html
Werkt voor playdota.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Rynji schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:51:
Volgens mij zijn ze gestopt met het uitgeven van extra invites, omdat de verkoop daarvan een beetje uit de hand liep/loopt.
Ze gaan weg voor zo'n ~50euro (zie ze veel gaan voor Skyrim, MW3 etc.).
Als je goed zoekt vind je ze wel voor ~15, maar er lopen extreem veel scammers rond.

Over dota1 guides voor dota2 gebruiken: Dat kan gewoon, qua cijfers (heroes), map, items etc. zijn ze voor zover ik weet identiek.
Dit script is aan te raden om hero/skill/item icons om te zetten naar dota2 icons:
http://poiqwe.github.com/playdota2.html
Werkt voor playdota.com
En toen werd het free 2 play... of een 10tje.
thanks voor de guides in elkgeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
ik wilde even melden dat ik van de key lijst afkan want ik heb eergister een key mogen ontvangen in mijn mail

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
nouja, als ik thuis ben dan zou ik wel een steam account aanmaken en een aanvraag indienen, dan hoop ik het beste, maar is de gameplay te vergelijken met LoL of eigenlijk helemaal niet? dan denk ik aan de manieren van hoe er gespeeld wordt, zoals jungler,mid,solo top, bot, wil het dus zeggen dat hier ook veelvuldig gebuikt wordt gemaakt van solo lane + jungler, mage op mid, en een carry met een healer (support) samen in een lane, waarbij de support geen cs pakt en alles gunt aan de carry. en kun je hier ook je eigen torens denied en cs denied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
http://kotaku.com/5883938/blizzard-is-suing-valve

OH SHHHII-

Als ik het goed begrijp gaat het om de naam? Vind ik toch wel raar, Dota word wel geassocieerd met Wc3 maar de naam komt niet van Blizzard.

edit: ff verdergelezen, maar Blizzard wil juist ervoor zorgen dat Valve Dota niet registreerd als trademark. Kan ik wel inkomen :)

[ Voor 24% gewijzigd door daanteb op 10-02-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Zodat Blizzard de naam Dota kan gebruiken? Dota 2 is de echte opvolger van Dota 1, niet dat Blizzard dota gedoetje.....

Vandaag weer geen nieuwe heroes, waarschijnlijk volgende week een aantal.... We moeten nog ff geduld hebben, het is nog geen Valve time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Geen? Het is juiste wel Valve time..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik had trouwens al een vermoeden dat ze iets aan het (steam?) netwerk moesten doen. Skyrim is nu het meest gespeelde spel, en dat heeft maar 80.000 spelers maximaal op een bepaald moment? Als Dota 2 echt los gaat, vermoed ik toch dat het cijfer van dota 2 richting de 500.000 gaat, dat is zo ongeveer meer dan de rest van de spellen bij elkaar op steam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Rub3s schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:36:
Zodat Blizzard de naam Dota kan gebruiken? Dota 2 is de echte opvolger van Dota 1, niet dat Blizzard dota gedoetje.....

Vandaag weer geen nieuwe heroes, waarschijnlijk volgende week een aantal.... We moeten nog ff geduld hebben, het is nog geen Valve time :)
Wacht even. "dat Blizzard dota gedoetje.."? Je bedoelt waarschijnlijk de mod voor Starcraft II die in ontwikkeling is?

Dota 2 is inderdaad de standalone "opvolger" van Dota 1, maar Dota 1 is impliciet gewoon een product van Blizzard. Het is gebaseerd op een map uit Starcraft, gemaakt in Warcraft III, beide Blizzard producten.

Het zal lastig worden voor Blizzard om die naam te claimen, aangezien ze hem niet zelf verzonnen hebben en bovendien niet geregistreerd hebben, maar ik vind wel dat Blizzard het merk Dota veel meer toe komt dan Valve.

Als ze moeten wachten op die juridische strijd voordat het product wordt uitgebracht, dan zitten we hier nog wel even te wachten. :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:46
Het is geen lawsuit, het is een "notice of opposition". Valve wilt DOTA trademarken en blizzard is het daar niet mee eens en steekt er een stokje voor, simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

PromWarMachine schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:39:
[...]

Wacht even. "dat Blizzard dota gedoetje.."? Je bedoelt waarschijnlijk de mod voor Starcraft II die in ontwikkeling is?

Dota 2 is inderdaad de standalone "opvolger" van Dota 1, maar Dota 1 is impliciet gewoon een product van Blizzard. Het is gebaseerd op een map uit Starcraft, gemaakt in Warcraft III, beide Blizzard producten.

Het zal lastig worden voor Blizzard om die naam te claimen, aangezien ze hem niet zelf verzonnen hebben en bovendien niet geregistreerd hebben, maar ik vind wel dat Blizzard het merk Dota veel meer toe komt dan Valve.

Als ze moeten wachten op die juridische strijd voordat het product wordt uitgebracht, dan zitten we hier nog wel even te wachten. :X
Dota 1 een product van Blizzard? Dus elke mod die, voor spellen waar een development kit voor is, gemaakt is is automatisch een product van de game uitgevers? Ik vind dat nogal erg krom.

En is Aeon of strife (ik dacht de voorloper van dota, paar lichtjaar geleden) wel door Blizzard gemaakt?

Naja, de naam behoort officieel toe aan de modmakers vind ik. Gezien icefrog nog steeds dota 1 onderhoud én bij Valve werkt, zal hij het wel goed vinden dat Valve het wil trademarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:32
Rub3s schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Dota 1 een product van Blizzard? Dus elke mod die, voor spellen waar een development kit voor is, gemaakt is is automatisch een product van de game uitgevers? Ik vind dat nogal erg krom.

En is Aeon of strife (ik dacht de voorloper van dota, paar lichtjaar geleden) wel door Blizzard gemaakt?

Naja, de naam behoort officieel toe aan de modmakers vind ik. Gezien icefrog nog steeds dota 1 onderhoud én bij Valve werkt, zal hij het wel goed vinden dat Valve het wil trademarken.
Blizzard is ook niet van plan de merknaam "Dota" te claimen, hun inzet is alleen maar om te verhinderen dat Valve de naam kan registreren voor eigen gebruik.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
En dat vind ik best redelijk. Als je dota 1 denk, denk je toch aan warcraft. Dan vind ik de gedachtegang van Blizzard echt niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als mensen nog wat meer willen groupen en samenspelen feel free om me toe te voegen op Steam.

TcoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:11
Bleh, heb ik weer, 2 leavers na 15min.. Toch nog lang volgehouden! :)

http://imgur.com/nvzBS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

dat je dan nog doorspeelt joh :). maargoed niet verkeerd gedaan zo te zien =]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Nieuwe art van heroes! Ik weet alleen niet of dit juist betekend dat de heroes eraan komen of dat ze nu pas worden gemaakt nadat de concept art af is.

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2012/02/03a2d37045ccfc8b6e405ea4396da680.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2012/02/3553b49cc06678ef504520c3e2664f08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2012/02/1929f0e633f29ce36d18c02f7e5cbcf9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2012/02/8d740fb5e0aa1ab99f9f9a27bf35b1be.jpg

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Gave concept-art!

Ik ben bang dat ze nu daar pas aan gaan beginnen om die een model te geven, maar de ideeën zien er al gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Ik wil Lone Druid! Lekker trollen met die beer van hem(5x hyperstone en radiance) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Soort van trollen kan ook met lycan. Neem je HotD, necrobook3, en dan je ult, en je hebt zo 2 towers down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Ooh vette art! Shadow demon ziet er echt tof uit :D

Kan die bij jullie ook geen server vinden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Servers liggen er nog uit. Tot 7 á 8 uur volgens mij. Concept art ziet er inderdaad erg gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
daanteb schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:48:
Ooh vette art! Shadow demon ziet er echt tof uit :D

Kan die bij jullie ook geen server vinden? :/
Er staat maintenance midden in je scherm. Servers zijn down voor onderhoud.
Het is de bedoeling dat ze rond 20:00 weer online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

De bedoeling ja.. :( Vertrouw nooit wat ze zeggen maar reken gewoon op Valve time!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
"We are still working on restoring service and hope to have servers back online soon. We will not make our original deadline of 11AM."
http://dev.dota2.com/show...291&viewfull=1#post122291

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Als ze nou morgen nog geen heroes vrijgeven, dan weet ik het ook niet meer 8)7

Ik heb toch wel zin in wat nieuwe heroes moet ik zeggen (vooral Lanaya en Mortred)

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Er zullen er morgen waarschijnlijk meer dan twee zijn, tenzij Valve gewoon Valve is en er toch nog niet klaar voor is om die te releasen :P

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb mij maar ook opgegeven voor de beta. Maar ik mag aannemen dat ik niet zo ''snel'' in aanmerking kom voor een key?

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik denk dat je idd wel even moet wachten. Of je moet geluk hebben dat ze de open-beta vrijgeven o.i.d., maar dat zal ook nog wel ff duren.

• Michielodc
PcManiaxx schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:14:
Heb mij maar ook opgegeven voor de beta. Maar ik mag aannemen dat ik niet zo ''snel'' in aanmerking kom voor een key?
Ze hebben nog niet genoeg servers. Als je een invite krijgt, heb je geluk.
Now, before you start a petition to get us all fired, let us tell you what is going on. You are probably aware that the number of people with access to Dota 2 is not equal to the size of the Earth’s population (our internal estimate of the number of people who want Dota 2). The primary reason we haven’t allowed everyone access to the game is because we don’t yet have enough server capacity to run all the games it would require. Our server deployment team has spent the last few months flying around the world setting up new server clusters to increase that capacity.

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
:( had bijna een key als ze nog invites uitgaven...

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ah ok, spijtig. Verheug mij best wel op deze game, mede doordat het erg op League of Legends lijkt kwa setting. Het is niet anders :)

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Adib schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:53:
:( had bijna een key als ze nog invites uitgaven...
Hoe kan je dat nou weten? :9

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

PcManiaxx schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:30:
Ah ok, spijtig. Verheug mij best wel op deze game, mede doordat het erg op League of Legends lijkt kwa setting. Het is niet anders :)
Ach gewoon inschrijven voor de beta en ook via playdota.com proberen een key te krijgen. (op het forum worden elke dag 140 keys weggegeven).

Wie weet heb je geluk en heb je het binnen een maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Flinke patch vandaag! Ben vooral blij met single draft, maar vind het bijzonder jammer dat je nog geen heroes kan switchen. Zie hier voor de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Eindelijk single draft!!!!!

Eindelijk een reden om meer dan anderhalf potje dota per maand te doen. Met alle respect voor iedereen zn plezier maar AP is toch verreweg de saaiste, meest voorspelbare en over het algemeen grootste noob modus! Eindelijk wat afwisseling! Nu eens kijken of ik er echt in kan komen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
ik was die pubstomp ursa/ huskar/ riki games ook wel zat, ben benieuwd wat SD gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

[wijsneusmodus]Als je ge-pubstompt wordt, ligt dat aan het feit dat je het zelf uit de hand hebt laten groeien[/wijsneusmodus]

De GUI is ook flink veranderd! Op flink wat punten verbeterd, ingame weet je nu ook beter wanneer het dag en nacht is! (wel handig voor nightstalker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Start zojuist steam op en mijn Dota2 update weer! (Gister ook dus bij de patch)
Ben benieuwd of dit een quick bug fix is ofzo.. hadden ze daar niet juist die nieuwe client voor?

[ Voor 38% gewijzigd door Bananenspin op 18-02-2012 09:32 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien om de manta bug op te lossen waarmee men giga veel konden verdienen. Ben er niet helemaal achter gekomen hoe het nou werkte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:02
Nou ze hebben wel wat bugs opgelost.

Belangrijkste is echter dat als je Single draft speelde, en daarna all pick, je slechts uit 3 hero's mocht kiezen. Die bug is nu verholpen!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
heu ik heb een key gewonnen :D

Nu even dit onder de knie krijgen, valt mij nog vies tegen. pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Heeft iemand Bane al geprobeerd met de test client? Betekent dat dat hij deze donderdag gewoon op de normale client te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Nee en ja. Tenminste mocht Valve zich aan hun woord houden :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik vind Bane eigenlijk zo'n saaie hero :O

Ik ben veel meer geïnteresseerd in lanaya en mortred :) (niet dat die persé beter zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Nieuwe heroes hoef ik niet perse. Ik wil AR mode erin hebben. Ik doe namelijk bijna altijd random. Hierdoor krijg je steeds iets anders een leer je alles ook spelen. Er zijn alleen teveel mensen die Ursa enzo nemen voor pubstompen.

Had vanmiddag een Ursa tegen mij die voor basher en hyperstone ging xD. Daarna zat hij te schelden dat ik met dragon knight OP was met die stun. Ik killde hem pas na 20min ofzo voor de eerste keer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

lol basher met zijn W is niet OP dan? Als je problemen met stuns tegen je hebt ga je toch MKB? Of was het een rus die Ursa speelde?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Basher en hyperstone met ursa is echt super slecht. Hij had geeneens dagger ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had invite tijdje liggen maar door drukte niet aan toe gekomen. (zit ook nog te wachten op diablo 2 fix )... Veel HON gespeeld. Gaat allemaal wat langzamer zo lijkt het 1,2,3, .. nog meer dingen waar ik typsich als (ex-)hon-speler rekeking moet houden? in game...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bane in de dota 2 beta + nieuwe looks van aura's (veel duidelijker!):
http://www.playdota.com/forums/showthread.php?t=677172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MELKpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Zijn er hier nog een beetje skilled lui aanwezig? Ik ben op zoek naar 1 of 2 Nederlandse spelers met competitive ervaring (dota, dota2 of hon (1850+precompression))

add me op skype: fromdesign
of op steam: melkexp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Ik word wel gek van alle leavers. Ik heb nu 90 potjes gespeeld en bij 10-30 potjes heb ik al leavers gehad... Daarnaast heb je nog alle spelers die van LoL afkomen. -,- Dit maakt het gewoon super lam soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb even de release notes van de test client gekeken maar zie daar geen nieuwe hero bij staan? Halen ze die release cyclus nu ook al niet meer :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

hij zit er toch in! ziet er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Michielodc schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:57:
Ik word wel gek van alle leavers. Ik heb nu 90 potjes gespeeld en bij 10-30 potjes heb ik al leavers gehad... Daarnaast heb je nog alle spelers die van LoL afkomen. -,- Dit maakt het gewoon super lam soms.
Wen er maar aan... De spelers die dota2 gaat aantrekken die helemaal nog geen. Mobas/arts gespeeld hebben gaan al helemaal rampzalig worden =p Ach ik speel zelf ook nog altijd vooral lol (vanwege dat ik de enige ben met key van m'n vrienden) dus ach =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Rub3s schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 19:25:
hij zit er toch in! ziet er wel gaaf uit.
Oh welke hero zit erin dan nu?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ja maar niet in de test client toch? Dat Bane erin zit heb ik ook gemerkt :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Test client heeft deze week geen nieuwe hero gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Toch goed gelezen.. raar dacht juist dat de client daarvoor was? Ook al waren er nog bugs dan konden die daar ontdekt worden..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

:o

Sorry, niet goed gelezen. Er waren weer wel flink wat textures geupdate en modellen van couriers aangemaakt (o.a. een mini treant)

http://www.cyborgmatt.com/2012/03/dota-2-test-1st-march/

[ Voor 18% gewijzigd door Rub3s op 04-03-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
Momenteel is word de finale van The Defence gespeeld tussen Na'Vi en Quantic Gaming http://www.joindota.com/en/live/tobiwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Zit ook Na'vi vs Quantic te kijken maar vindt het wel komisch met al die lag dat ze 2x moeten remaken voor de eerste wedstrijd...hopelijk wordt het 2-2! Laatste wedstrijd extra spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
Wow.... dat is het enige dat ik kan zeggen wat een eerste game, en inderdaad het is jammer van de lag en remakes voor zo'n finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Dit is echt een genot om te zien, 1-2 voor Quantic nu maar wat een comeback voor Na'vi! Echt geweldig dit. Alleen af en toe rare acties van Na'Vi, gok dat ze daarom de eerste 2 hebben verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik heb de laatste twee potjes gezien, en het zag er inderdaad geweldig uit :) . Wel een beetje jammer dat er tijdens het laatste potje weer erg veel problemen waren, maar het was daarna wel grappig dat er een creep aan de courier vastzat 8)7

@Rost
Die rare acties waren zeker van na'vi.dendi? Die speelt heel erg agressief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Nee, die suicidale acties waren van Havorst (xbot?), die speelde nightstalker. Die rende als het nacht was echt overal en probeerde iedereen aan te vallen, op een gegeven moment probeert ie solo een towerdive vs 3 van Quantoc.

En over problemen gesproken...had je het eerste potje moeten zien. Ze moesten 2x remaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Eén na laatste potje was ook wel mooi. Daar had invoker (dendi) aghanims + refresher, wat in theorie best wel dodelijk is (al heb ik er eigenlijk weinig van gezien :P).

Ik weet nu wel dat ik sommige items meer moet gebruiken :) O.a. smoke en force staff (vooral voor int heroes) gebruik ik veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Ach ik heb wel wat invoker gespeeld: maar dat is me toch lastig. Na een zeker punt krijg je gewoon in 1x heel veel skills. Ik kan me nog redden als ik 4 spells moet invoken, maar een echte 'pro' zoals Dendi of Link kent alle spells en dan dus ook echt bizar snel 6-7 spells op iemand kop gooien. Dat lukt me dus echt totaal niet. Ga dan maar na dat je een refresher orb heeft en dat alles reset, dan kun je al die 6-7 skills weer opnieuw casten. Dát is pas echte skill, en daar is echt heel wat voor nodig.

Misschien dat ik die replay nog is ga kijken, om wat van Dendi's invoker te leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MELKpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Fiole schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:02:
Ach ik heb wel wat invoker gespeeld: maar dat is me toch lastig. Na een zeker punt krijg je gewoon in 1x heel veel skills. Ik kan me nog redden als ik 4 spells moet invoken, maar een echte 'pro' zoals Dendi of Link kent alle spells en dan dus ook echt bizar snel 6-7 spells op iemand kop gooien. Dat lukt me dus echt totaal niet. Ga dan maar na dat je een refresher orb heeft en dat alles reset, dan kun je al die 6-7 skills weer opnieuw casten. Dát is pas echte skill, en daar is echt heel wat voor nodig.

Misschien dat ik die replay nog is ga kijken, om wat van Dendi's invoker te leren :P
Dendi gokte voornamelijk op zijn blink ice wall combo en z'n minions die de raxx pushten. Was echt ziek dat hij in een teamfight blinkte met 400 hp, z'n icewall deed en gewoon terug kon rennen. Quantic chasen en vervolgens compleet worden afgemaakt, omdat dendi met z'n refresher gewoon nog een ice wall er tegen aan klapte. + Met exort pakte hij gewoon ALLE last hits in z'n lane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Ik begin niet eens aan Invoker :P Heb hem in wc3 wel gespeelt maar dan vaak met alleen Alacrity en Ghostwalk, maarja pubs ook niet echt te vergelijken. Wel mooi die onverwachte Riki in de laatste map, altijd tof als er zoiets gebeurt (pudge was cooler geweest natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
@rub3s Nee eerste game was gewoon heel spannend het kon de heletijd alle kanten op, Na'vi had een heel goed turtle team. Maar omdat hun Warlock ( ik weet niet meer wie warlock speelde ) in de jungle werd geganked met smoke, had Na'vi die ult niet meer en kon Quantic een 2e paar racks pushen en winnen maar dit was pas naar 50 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik wordt door een vriend erop gewezen dat er op de Dota 2 page staat dat ik Dota 2 heb.

Blijkbaar heb ik ineens Dota 2 ? Toch maar even spelen :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Op het playdota forum?

Heb je daar met die wedstrijd meegedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
daanteb schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:25:
Ik begin niet eens aan Invoker :P Heb hem in wc3 wel gespeelt maar dan vaak met alleen Alacrity en Ghostwalk, maarja pubs ook niet echt te vergelijken. Wel mooi die onverwachte Riki in de laatste map, altijd tof als er zoiets gebeurt (pudge was cooler geweest natuurlijk :D)
Invoker is geen eens heel moeilijk om te spelen redelijk. Als je quas wex gaat. Early game twee of drie in quas met een snelle in wex, daarna wex maxen dan ben je al een beest.

Wil je daar best een keer mee helpen. Sta 14/3 met invoker en ben er echt niet goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2u4j42u.jpg

*grin*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Heeft iemand enig idee of er (en waar dan) de mogelijkheid aanwezig is om downloaded replays van je HDD af te gooien?

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 07-03-2012 20:42 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1 ... 10 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op gotts.zapto.org met het wachtwoord tweakers