Daar kan ik het mee eens zijn... maar dat 'ie het met 1200 mAh moet stellen dat wist ik bij aankoop al, ik ben dus behoorlijk tevreden dat ik toch gemakkelijk twee dagen haal.Silvin schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 02:26:
...
Dus ja, als er een minpunt is, dan is het de accuduur.
Wellicht niet de relatieve, maar toch wel de absolute
...
Wat ik van die fabrikanten echter niet begrijp is dat ze de USB aansluiting niet altijd aan de onderkant van het toestel maken. Dat levert zoveel voordelen op, je kunt ineens een cradle gebruiken, het is handiger als je hem in de hand houdt als ie aan het opladen is en in de auto kun je ook veel makkelijker een actieve houder gebruiken waar je hem zo inschuift. En dat USB klepje vind ik ook nog niet echt handig, zeker niet als je nagels kort zijn.
Maar goed als dat alle nadelen zijn
Maar goed als dat alle nadelen zijn
Ik heb in gelderland en omgeving gekeken maar hier ook niet beschikbaar, als het iemand wel lukt om hem te vinden wil ik hem ook overnemen voor 70 eurboppos schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:05:
i
Mocht er iemand nog wel één kunnen krijgen bij een HI winkel dan neem ik em graag over voor 70 euro!!
Goh, dus je wilt een nieuw toestel met een nieuwprijs van €150 écht overnemen voor €70? Shocking.psplinter schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:10:
[...]
Ik heb in gelderland en omgeving gekeken maar hier ook niet beschikbaar, als het iemand wel lukt om hem te vinden wil ik hem ook overnemen voor 70 eur
er zijn blijkbaar mensen die 'm voor 50€ hebben kunnen kopen. Allicht heeft 't daar iets mee te makenMichielgb schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:57:
[...]
Goh, dus je wilt een nieuw toestel met een nieuwprijs van €150 écht overnemen voor €70? Shocking.

Nu ja, als ik het toestel voor 50,- had gekocht (oh wacht, dat heb ik
) en het is nu nergens meer voor minder dan 150,- te koop ga ik het niet nieuw in doos voor 70,- verkopen. Dan leg je maar lekker 120,- weg. Marktwaarde werkt ook voor 2e hands producten
Ik geef er 72 euro voor
Eigenlijk wil ik er ook eentje kopen, 150 lijkt me ook een prima prijs. Mijn X8 koste 130 destijds wat ik ook een prima prijs vond en dit is toch wel een beter toestel. Maar ja die X8 werkt ook nog prima eigenlijk en het is dan meer willen dan dat het nodig is en mijn geld kan ik wel beter gebruiken op het moment.
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 05-02-2012 11:22 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren in beeld: Nieuwe systeemupdate beschikbaar. 4.0.2.A.0.62 (ik heb heb ....0.58)
Wil hem wel upgraden maar wil eerst een back-up maken.
Iemand nog een tip waarmee ik het beste een back-up kan maken? Bij mijn Xperia X10-Mini pro zat het standaard in de telefoon. Bij deze kan ik het niet vinden of zie ik iets over het hoofd?
Wil hem wel upgraden maar wil eerst een back-up maken.
Iemand nog een tip waarmee ik het beste een back-up kan maken? Bij mijn Xperia X10-Mini pro zat het standaard in de telefoon. Bij deze kan ik het niet vinden of zie ik iets over het hoofd?
Batterij klepje heb ik er express afgesloopt trouwens
4.0.2.A.0.62 update via PC companion lukt niet hier.
Updaten met Sony Ericsson Update Service lukt wel.
Syncen met je google account. Voor je contacten en je agenda werkt dat prima.[b][message=37624322,noline]
Iemand nog een tip waarmee ik het beste een back-up kan maken?
Hier hetzelfde... Met PC companion lukte het niet, met SEUS wel.
Ik was alleen niet zo bedachtzaam om telefoonnummers etc te backuppen,nam aan dat ze op de sim stonden... En ben nu alles kwijt. Doh!
Verder een goed telefoontje, ik kijk ook uit naar ICS!
Wat eerdere opmerkingen uit dit topic betreft over de accuduur... Ik kan er 5 dagen mee halen met zeer minimaal gebruik, alle shizzle en onnodige processen uitgeschakeld. Maar het is zo'n leuk telefoontje,zo'n zonde om er niks mee te doen
Edit:
Met 4.0.2.A.0.62 kan ik er onder minimaal gebruik een week mee halen! (op een uur na)
Edit: van dat batterijklepje heb ik het stukje afgeknipt wat je in het micro-usb slot plugt. Batterijklepje is er nu veel makkelijker af te halen,valt er soms vanzelf uit
Ik was alleen niet zo bedachtzaam om telefoonnummers etc te backuppen,nam aan dat ze op de sim stonden... En ben nu alles kwijt. Doh!
Verder een goed telefoontje, ik kijk ook uit naar ICS!
Wat eerdere opmerkingen uit dit topic betreft over de accuduur... Ik kan er 5 dagen mee halen met zeer minimaal gebruik, alle shizzle en onnodige processen uitgeschakeld. Maar het is zo'n leuk telefoontje,zo'n zonde om er niks mee te doen
Edit:
Met 4.0.2.A.0.62 kan ik er onder minimaal gebruik een week mee halen! (op een uur na)
Edit: van dat batterijklepje heb ik het stukje afgeknipt wat je in het micro-usb slot plugt. Batterijklepje is er nu veel makkelijker af te halen,valt er soms vanzelf uit
[ Voor 21% gewijzigd door I Am Weasel op 18-06-2012 00:10 ]
Net even geupdate naar .62 en een succesvolle jacht naar het changelog gehad: http://forums.techarena.in/portable-devices/1450728.htm . Edit:
hmm, volgens mij is dit de "gewone" .42 changelog.
Verder is er alleen maar "er zijn wat kleine geheugen- en stabiliteitsbugs gefixed" te vinden.
Changelog:

Changelog:
- Quality of HD video recording at 720p with autofocus
- Google Talk with Video Chat
- 3D Sweep Panorama
- Swipe
- New animation display screen on / off
- Batter saving is improved.
- Decrement of memory consumption
- Slight changes to interface as well as for a few widgets.
[ Voor 13% gewijzigd door Parody op 06-02-2012 23:00 . Reden: Niet de changelog van .62... ]
Ik heb het probleem met deze telefoon dat het synchroniseren van de agenda niet goed loopt.
Het "downloaden" van de afspraken naar de telefoon loopt goed, maar als ik deze "upload" dan werkt het niet.
Omdat ik de agenda deel is dit natuurlijk vrij vervelend.
Al een factory reset en het wissen van de agenda gegevens geprobeerd, maar dit helpt niet. De telefoon is overigens niet geroot oid.
Iemand enig idee?
Het "downloaden" van de afspraken naar de telefoon loopt goed, maar als ik deze "upload" dan werkt het niet.
Omdat ik de agenda deel is dit natuurlijk vrij vervelend.
Al een factory reset en het wissen van de agenda gegevens geprobeerd, maar dit helpt niet. De telefoon is overigens niet geroot oid.
Iemand enig idee?
Zou het kunnen zijn dat als je een afspraak maakt, deze niet in gmail agenda plaats, maar op het telefoongeheugen? In dat geval worden ze niet naar gmail gesynct.
This.peterkuli schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:51:
Zou het kunnen zijn dat als je een afspraak maakt, deze niet in gmail agenda plaats, maar op het telefoongeheugen? In dat geval worden ze niet naar gmail gesynct.
Je moet goed opletten dat je de juiste kalender kiest bij het aanmaken van een nieuwe afspraak. Als je naar de kalender gaat en dan 'menu - mijn agenda's' kiest, kan je 'Phone Calendar' op niet gesynchroniseerd, niet zichtbaar zetten. Dan kan je deze fout niet meer maken.
Rottig dat de standaard calendar app geen onderscheid (in kleur of zo) maakt tussen de verschillende kalenders (al mijn gmail kalenders (5 stuks) zijn allemaal roze)...
Daarvoor gebruik ik de gratis app Set Calendar Colors.Dryhte schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:06:
[...]
Rottig dat de standaard calendar app geen onderscheid (in kleur of zo) maakt tussen de verschillende kalenders (al mijn gmail kalenders (5 stuks) zijn allemaal roze)...
Nu heb ik verschillende kleuren voor de eigen afspraken, partners afspraken en werk afspraken.
Hmmm ik zal eens kijken
volgens mij is er niets veranderd, maar ga vanmiddag gelijk ff kijken
iig bedankt voor de suggestie!
volgens mij is er niets veranderd, maar ga vanmiddag gelijk ff kijken
iig bedankt voor de suggestie!
edit:
huh? ik heb geeneens de optie "phone calendar"
Alleen de 3 google agenda's die ik gebruik
huh? ik heb geeneens de optie "phone calendar"
Alleen de 3 google agenda's die ik gebruik
[ Voor 31% gewijzigd door Lowroad op 09-02-2012 13:13 ]
Oei, dan weet ik het niet... voor mij lukt het syncen met google calendar perfect...
Was te proberen tochSilvin schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:26:
Nu ja, als ik het toestel voor 50,- had gekocht (oh wacht, dat heb ik) en het is nu nergens meer voor minder dan 150,- te koop ga ik het niet nieuw in doos voor 70,- verkopen. Dan leg je maar lekker 120,- weg. Marktwaarde werkt ook voor 2e hands producten
Hebben meer mensen problemen met de Twitter applicatie (uit de market)?
Als de telefoon is verbonden met 3G kan ik geen tweets laden. De applicatie blijft laden en de spinner blijft draaien. Dit probleem heb ik op meerdere lokaties. Als ik met WiFi verbonden ben gaat het wel goed. Ook dit geldt voor meerdere lokaties.
Als de telefoon is verbonden met 3G kan ik geen tweets laden. De applicatie blijft laden en de spinner blijft draaien. Dit probleem heb ik op meerdere lokaties. Als ik met WiFi verbonden ben gaat het wel goed. Ook dit geldt voor meerdere lokaties.
Ik gebruik tweetdeck (uit de market) en die synct bij mij wel via 3G. (ook wifi, natuurlijk)
Ik gebruik de officiele twitter, nooit ergens last van, misschien ligt het aan je isp.
ISP zou inderdaad kunnen, ik heb Ben. Iemand met Ben die ook problemen heeft?
Edit: vreemd, ik heb Tweetdeck geïnstalleerd en ook daar heb ik dezelfde problemen als met de officiële Twitter app. Zodra ik WiFi aanzet kan ik nieuwe Tweets laden, terwijl dat met een 3G verbinding niet lukt. Het lijkt dus echt een ISP issue te zijn...
Edit: vreemd, ik heb Tweetdeck geïnstalleerd en ook daar heb ik dezelfde problemen als met de officiële Twitter app. Zodra ik WiFi aanzet kan ik nieuwe Tweets laden, terwijl dat met een 3G verbinding niet lukt. Het lijkt dus echt een ISP issue te zijn...
[ Voor 62% gewijzigd door peterkuli op 16-02-2012 13:13 ]
Verwijderd
Updaten lukt nu ook met PC Companion, de data blijft gewoon behouden.houseparty schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:49:
4.0.2.A.0.62 update via PC companion lukt niet hier.
[...]
Syncen met je google account. Voor je contacten en je agenda werkt dat prima.
Toch nog een minpuntje na veel gebruik, die audio knoppen, mijn duim is te groot
Ik gebruik sinds twee dagen de Xperia Mini Pro en ik heb een probleempje met de email app. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje de Galaxy S (i9000) en daar heb ik drie e-mail (Gmail en Hotmail) accounts via de Samsung e-mail via Exchange. Daar laat ik de e-mail iedere 5 minuten synchroniseren tijdens piektijden en in de avond per uur. Auto-synchronisatie bij Settings heb ik uitstaan, Achtergrondgegevens staat wel aan. Dit betekend dat mijn e-mail wordt gepulled via de mail app en apps zoals Gmail werken dan niet.
Dit werkt voor mij prima, ik vind de Gmail app verschrikkelijk en ik wil ook geen Push mail hebben. Ik wil helemaal niet dat er van alles wordt gesynchroniseerd constant zoals Gmail (contacts, mail en agenda), FB, Twitter, LinkedIn en WhatsApp contacten. Die dingen doe ik op zijn tijd handmatig.
Probleem: via mijn Xperia Mini Pro krijg ik geen mail gepulled via de standaard mail app. Zowel de normale (POP3, IMAP geloof ik, of iets in die richting) als Exchange (handmatig ingevoerde gegevens die het wel doen op mijn Samsung) doet de standaard Sony Ericsson helemaal niks. Ik heb alles ingevuld en bij de eerste keer word alles mooi gesynchroniseerd, maar als ik mezelf een test mailtje stuur dan pulled de app helemaal niks na 10/15/20 minuten wachten. Ik gebruik nu de Hotmail app (werkt best slecht, maar pulled iig per kwartier mijn mail) en Gmail doe ik dan maar handmatig (toch alleen maar spam).
Iemand enig idee wat er mis is?
Dit werkt voor mij prima, ik vind de Gmail app verschrikkelijk en ik wil ook geen Push mail hebben. Ik wil helemaal niet dat er van alles wordt gesynchroniseerd constant zoals Gmail (contacts, mail en agenda), FB, Twitter, LinkedIn en WhatsApp contacten. Die dingen doe ik op zijn tijd handmatig.
Probleem: via mijn Xperia Mini Pro krijg ik geen mail gepulled via de standaard mail app. Zowel de normale (POP3, IMAP geloof ik, of iets in die richting) als Exchange (handmatig ingevoerde gegevens die het wel doen op mijn Samsung) doet de standaard Sony Ericsson helemaal niks. Ik heb alles ingevuld en bij de eerste keer word alles mooi gesynchroniseerd, maar als ik mezelf een test mailtje stuur dan pulled de app helemaal niks na 10/15/20 minuten wachten. Ik gebruik nu de Hotmail app (werkt best slecht, maar pulled iig per kwartier mijn mail) en Gmail doe ik dan maar handmatig (toch alleen maar spam).
Iemand enig idee wat er mis is?
Nee, ik heb wel auto-synchronisatie uit staan (in de Settings menu), omdat ik niet wil dat bijvoorbeeld WhatsApp/FB/LinkedIn/Hotmail/Twitter/Google continue mijn contacten/agenda synchroniseert of dat Google mijn Gmail pushed (via Gmail app). Ik heb wel aangevinkt dat achtergrondgegevens toegestaan is, zaken als Wordfeud, WhatsApp en pull e-mail via de Hotmail app werkt dus wel. Ik wil echter gewoon dat de standaard e-mail app (van Sony Ericsson) Exchange e-mail pulled per tien minuten. Dat krijg ik op geen enkele mogelijkheid aan de praat.
Bij instellingen -> Accounts/synchronisatie kun je per dienst (FB/Twitter/WhatsApp) per onderdeel synchronisatie aan- dan wel uitzetten. Ik heb bijvoorbeeld mijn Gmail account zo ingesteld dat alleen mail en contacten worden gesynct, verder niks.
Het lijkt me eigenlijk dat je probleem ergens anders zit, in ieder geval lijkt het me geen synchronisatie probleem. Heb je het probleem zowel met 3G als WiFi verbinding?
Het lijkt me eigenlijk dat je probleem ergens anders zit, in ieder geval lijkt het me geen synchronisatie probleem. Heb je het probleem zowel met 3G als WiFi verbinding?
Ik heb het nu auto synchronisatie aangezet en de rest allemaal uitgezet. Niet helemaal ideaal, omdat iedere keer als ik bijvoorbeeld mijn contacten in WhatsApp éénmalig wil synchroniseren het gelijk weer aangevinkt is. Op mijn Samsung kon ik auto synchronisatie dus gewoon uitlaten, terwijl mail wel doorheen komt. Maar een ander oplossing kan ik niet zo snel vinden. Ik gebruik overigens bijna altijd 3G/GPRS op mijn telefoon, dus ik heb het niet getest of het op Wi-Fi werkt of niet.
Hebben jullie ook al een oplossing gevonden voor het irritante USB klepje?
Dat ding is van hard plastic en niet makelijk los te krijgen. Ik heb me suf gezocht naar een rubberen exemplaar, maar niet gevonden. Uiteindelijk heb ik hem er maar helemaal uit gehaald, maar wel zonde van zo'n gat waar weer stof in kan komen. Ik zoek een goede oplossing welke vast zit in de telefoon zelf.
Zoiets bedoel je waarschijnlijk: http://www.etech-city.com...icsson-cell-phones-p-3794barbarian schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:03:
Hebben jullie ook al een oplossing gevonden voor het irritante USB klepje?![]()
Dat ding is van hard plastic en niet makelijk los te krijgen. Ik heb me suf gezocht naar een rubberen exemplaar, maar niet gevonden. Uiteindelijk heb ik hem er maar helemaal uit gehaald, maar wel zonde van zo'n gat waar weer stof in kan komen. Ik zoek een goede oplossing welke vast zit in de telefoon zelf.
En op eBay: http://www.ebay.nl/sch/i....at=0&_sop=15&LH_PrefLoc=2
Alleen zitten deze niet vast aan telefoon. Het zijn toch weer losse dopjes die je kwijt kunt raken.
Ik vind de oplossing van SE inderdaad niet zo heel handig, zeker niet als je korte nagels hebt.
[ Voor 13% gewijzigd door hars73 op 05-03-2012 23:04 ]
Met een nagelvijltje een heel klein stukje van de 2 'puntjes' de het klepje op z'n plek houden afvijlen.
Voila, probleem opgelost
Voila, probleem opgelost
Is het iemand trouwens opgevallen dat de Nederlandse Sony Ericsson site al een tijdje niet bereikbaar is?
Dat komt gewoon omdat Sony Ericcson ook niet meer bestaat.peterkuli schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:19:
Is het iemand trouwens opgevallen dat de Nederlandse Sony Ericsson site al een tijdje niet bereikbaar is?
Bij mij gaat hij door naar Sonymobile.com. Ze hebben die site alleen nog niet door de google vertaal gehaald.
Zal er nog wel aankomen. Het aantal beschikbare talen is nu nog redelijk beperkt.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Dat verklaart hetRudi Vader schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:55:
[...]
Dat komt gewoon omdat Sony Ericcson ook niet meer bestaat.
Bij mij gaat hij door naar Sonymobile.com. Ze hebben die site alleen nog niet door de google vertaal gehaald.![]()
Zal er nog wel aankomen. Het aantal beschikbare talen is nu nog redelijk beperkt.
Nog tips waar ik het beste een extra batterij voor de mini pro kan halen?
Hm, iemand dit wel eens gehad? Gister was mijn batterij bijna op, is de gsm vanzelf uit gegaan. Ik probeer hem op te laden, krijg ik het sony logo en daarna reset de telefoon weer en dat keer op keer (loop). Ik heb helemaal niks gewijzigd aan mijn mini pro!
Op internet lees ik er veel over, maar dat bij personen die de firmware gemod hebben enz.
---
Heb nu de simkaart verwijderd en er weer in gedaan hij werkt weer
Op internet lees ik er veel over, maar dat bij personen die de firmware gemod hebben enz.
---
Heb nu de simkaart verwijderd en er weer in gedaan hij werkt weer
[ Voor 10% gewijzigd door das_phantom op 16-03-2012 14:34 ]
Heb er net 1 gehaald.
Had al een SGSII maar ik wil mn apps erin laden maar bij alles wat ik wil downloaden geeft ie aan "downloaden" mislukt.
Iemand enig idee?
Er staat nog "Android Market" ik weet niet of dat het probleem is.
Vind 't overigens een lief toestel hahaha
Had al een SGSII maar ik wil mn apps erin laden maar bij alles wat ik wil downloaden geeft ie aan "downloaden" mislukt.
Iemand enig idee?
Er staat nog "Android Market" ik weet niet of dat het probleem is.
Vind 't overigens een lief toestel hahaha
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik heb dat downloaden mislukt probleem ook gehad in het begin... spijtig genoeg is mijn geheugen niet goed genoeg om je direct te kunnen verder helpen.
Ik meen me wel te herinneren dat ik toen enkele keren "clear cache" en "clear data" heb geprobeerd bij de market app (samen met force stop), maar ik weet niet zeker of dat de oplossing was. Het kan zijn dat het bij een of andere service was waar je de cache of data moest clearen.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen, hopelijk weten anderen het nog wel (we kunnen toch niet de enigen zijn die dit voor hebben)
Ik meen me wel te herinneren dat ik toen enkele keren "clear cache" en "clear data" heb geprobeerd bij de market app (samen met force stop), maar ik weet niet zeker of dat de oplossing was. Het kan zijn dat het bij een of andere service was waar je de cache of data moest clearen.
Sorry dat ik je niet verder kan helpen, hopelijk weten anderen het nog wel (we kunnen toch niet de enigen zijn die dit voor hebben)
Hij deed het al opeens... geen idee hoe, ik had via de "hulp" clear cache al lopen zoeken maar dat kreeg ik dus niet gevonden.angelofhope schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:11:
Ik heb dat downloaden mislukt probleem ook gehad in het begin... spijtig genoeg is mijn geheugen niet goed genoeg om je direct te kunnen verder helpen.
Had android market opnieuw geopend en doen begon die er al mee dat ie naar Google Play wilde.
Dat zal het euvel wel zijn geweest.
Wel apart dat niet al "mn apps" worden getoond in Google Play maar jah.
Komend van een SGSII (ik gebruik de androids voor ontwikkel doeleinden wilde een klein scherm nu testen) moet ik zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
Een een SGSII kost nog steeds 450 euro of meer en dit ding is net geen 150 euro (bij TMobile).
Het scherm reageert goed en zelfs op het virtueel toetsenbord kan ik beter typen dan op de SGSII.
Die rondjes op het homescreen is geinig zodat je wat shortcuts er in kan stoppen, dat is leuk bedacht.
Ik mis alleen een taskmanager waarmee ik apps kan killen (die had de SGSII wel standaard er in zitten).
Het is een klein schattig toestelletje wat het prima doet.
[ Voor 4% gewijzigd door nils7 op 19-03-2012 16:46 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik heb momenteel advanced task killer er op staan, kan je misschien eens proberen.
ah thnxangelofhope schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:53:
Ik heb momenteel advanced task killer er op staan, kan je misschien eens proberen.
ben er erg tevreden mee, ik gebruik m nu even als eerste toestel om 'm te leren kennen (oké hij is wat dikker).
Maar is veel beter dan verwacht, erg goed toestel!
Jongens ik heb een vraagje, als ik met de advanced task killer al mijn cache en programmas kill, heb ik maar 159MB ram, terwijl er geadverteerd wordt met 500 mb ram: HOW?
Er zit sowieso "maar" 384MB direct bruikbaar RAM-geheugen in. En je hebt ook nog geheugen voor het scherm nodig. OS, Dalvik en de vaste applicaties gebruiken ook geheugen, dus daar zal het gat wel zitten. Verder weet ik niet of het systeem nog delen als cache voor het (relatief trage) flash gebruikt. Maar heb je echt het idee dat-ie serieus geheugen tekort komt?
Mwuah valt wel mee, maar soms lagged hy een klein beetje.Parody schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:18:
Er zit sowieso "maar" 384MB direct bruikbaar RAM-geheugen in. En je hebt ook nog geheugen voor het scherm nodig. OS, Dalvik en de vaste applicaties gebruiken ook geheugen, dus daar zal het gat wel zitten. Verder weet ik niet of het systeem nog delen als cache voor het (relatief trage) flash gebruikt. Maar heb je echt het idee dat-ie serieus geheugen tekort komt?
Het is lang niet zo erg als bij een samsung galaxy gio oid, maar soms merk ik het wel by angry birds.
Ook heb ik vaak dat programma's vast lopen oid, hebben meer mensen daar last van?
Vastlopende apps zijn hier nog niet gerapporteerd. Angry Birds kan inderdaad wel eens een heel klein beetje haperen. De Adreno 205 GPU die er in zit is alles behalve een krachtpatser en kennelijk reageert Angry Birds daar op. Is met meer toestellen met deze SOC.
Ik heb in de tijd dat ik 'm heb (maandje of 7) een keer of 4 een harde reset meegemaakt. Verder gebeurt het idd wel eens dat-ie teveel tegelijk aan het doen is. Installeren van updates terwijl je Waze een route uit laat rekenen is eigenlijk teveel van het goede. Hij rapporteert dan inderdaad dat een applicatie niet reageert, maar als je 'm gewoon z'n gang laat gaan komt het allemaal gewoonlijk wel goed. De timers staan voor dat soort momenten eigenlijk net te strak.
De Adreno heeft het in de Mini door z'n lage resolutie nog relatief makkelijk. Angry Birds lijkt gewoon een vrij zware applicatie te zijn: hij is relatief vlot door z'n batterij heen als ik fanatiek speel.
De Adreno heeft het in de Mini door z'n lage resolutie nog relatief makkelijk. Angry Birds lijkt gewoon een vrij zware applicatie te zijn: hij is relatief vlot door z'n batterij heen als ik fanatiek speel.
offtopic:
Verkeerde topic
Excuses
Verkeerde topic

[ Voor 142% gewijzigd door BoyzNDaHood op 24-03-2012 17:27 ]
Volgens mij kwalificeerd 29 maart zich toch als "eind Maart" waar is die Android 4.0 update Sony? bij Ericsson achter gebleven ofzo?
Ik hoop, naïef als ik ben, dat GPS fix verbeterd met ICS
My life is in 2D, How about yours?
Ga er maar vanuit dat het nog wel even duurt (denk ik), maar wat mezelf betreft zie ik de noodzaak voor ICS ook nog niet echt. En wat de GPS fix betreft, die is toch niet zo slecht? Bij mij niet tenminste.BroederM schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:05:
Volgens mij kwalificeerd 29 maart zich toch als "eind Maart" waar is die Android 4.0 update Sony? bij Ericsson achter gebleven ofzo?
Waar zegt SE dan dan er eind maart een update komt?
Klopt, dat staat ook nergens volgens mij. Eind maart/begin april beginnen bepaalde Xperia series en eind april/begin mei komt weer een aantal series, waaronder de Mini Pro.peterkuli schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:18:
Waar zegt SE dan dan er eind maart een update komt?
Bron: http://www.gsmarena.com/s..._march_2012-news-3559.php
Inderdaad, ik denk dat je minstends nog een maandje moet wachten voordat ze starten met de uitrol. En als ze dan al gaan uitrollen, kan het ook even duren voordat Nederland aan de beurt is.
Mijn vrouw kreeg het wachtwoord van haar email-account niet gewijzigd in de instellingen (in de standaard mailclient), en heeft het account vervolgens maar verwijderd en opnieuw aangemaakt. Probleem is alleen: met het verwijderen van het account verdwenen ook alle verzonden emails.
Worden die op de SD-kaart, of in het telefoongeheugen opgeslagen? Zouden ze met recoverysoftware nog terug te halen zijn?
Worden die op de SD-kaart, of in het telefoongeheugen opgeslagen? Zouden ze met recoverysoftware nog terug te halen zijn?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Heeft er hier iemand Android 2.3.4 op hun Xperia Mini Pro.
Normaal gezien is die al maanden uit, maar toch zit ik nog met 2.3.3 en pc companion zegt dat hij up to date is..
Graag zou ik deze versie toch hebben, omdat m'n toestel niet geroot is en dat screenshots maken dan enorm moeilijk gaat..
Maar met 2.3.4 zou je met de power toets en een druk op het scherm screenshots blijkbaar kunnen maken..
Zou er mij iemand hiermee kunnen helpen?
ICS voor Xperia Mini Pro komt mei-juni uit normaal gezien. Nu zijn er groep toestellen aan de beurt dan een periode later weer enz.
Normaal gezien is die al maanden uit, maar toch zit ik nog met 2.3.3 en pc companion zegt dat hij up to date is..
Graag zou ik deze versie toch hebben, omdat m'n toestel niet geroot is en dat screenshots maken dan enorm moeilijk gaat..
Maar met 2.3.4 zou je met de power toets en een druk op het scherm screenshots blijkbaar kunnen maken..
Zou er mij iemand hiermee kunnen helpen?
ICS voor Xperia Mini Pro komt mei-juni uit normaal gezien. Nu zijn er groep toestellen aan de beurt dan een periode later weer enz.
[ Voor 12% gewijzigd door mcgrave op 04-04-2012 01:16 ]
Ik heb 2.3.4 op mijn Mini Pro en kan inderdaad door de powertoets een paar seconden ingedrukt te houden, kiezen om een screenshot maken.
Maar ik heb volgens mij deze gewoon aangeschaft met 2.3.4 al geïnstalleerd en heb dus nooit een update hoeven doen.
Maar ik heb volgens mij deze gewoon aangeschaft met 2.3.4 al geïnstalleerd en heb dus nooit een update hoeven doen.
Er zou toch een oplossing daarvoor moeten zijn dat jij met 2.3.4 voorgeinstalleerd zit wilt ook zeggen dat ie zeker verkrijgbaar is op Belgische toestellen.
Je kunt eventueel handmatig updaten (op eigen risico uiteraard)?
En anders contact opnemen met SE support om te vragen hoe je de update krijgt?
http://talk.sonymobile.com/message/121317
http://talk.sonymobile.com/message/120194#120194#120194
En anders contact opnemen met SE support om te vragen hoe je de update krijgt?
http://talk.sonymobile.com/message/121317
http://talk.sonymobile.com/message/120194#120194#120194
[ Voor 7% gewijzigd door hars73 op 06-04-2012 15:36 ]
Weer dit gezeurdas_phantom schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:37:
Hm, iemand dit wel eens gehad? Gister was mijn batterij bijna op, is de gsm vanzelf uit gegaan. Ik probeer hem op te laden, krijg ik het sony logo en daarna reset de telefoon weer en dat keer op keer (loop). Ik heb helemaal niks gewijzigd aan mijn mini pro!

Eigenlijk vraag ik het tegen beter weten in maar ik zou graag die standaard applicaties als bijvoorbeeld 'Games by PopCap' en 'HotSpot Login' en dergelijke willen verwijderen. Ik gebruik ze nooit maar gebruiken toch resources. Zitten deze apps bij de ROM in? Of zijn ze te verwijderen door alleen het toestel te rooten?
Deze zijn te verwijderen, toch in ieder geval met titanium backup.
Dit kan handig zijn: How to root your Xperia mini/Mini Pro // List of safe-to-remove apps
Dit kan handig zijn: How to root your Xperia mini/Mini Pro // List of safe-to-remove apps
Ik vind de Mini Pro wel een leuk toestel, helaas heb ik nu een Ace en wil ik wel eens een hardware toetsenbordje proberen met android, het is me altijd goed bevallen met mijn HTC Touch Pro.
Heeft iemand misschien zin in een ruil? Ace en Mini Pro staan voor ongeveer evenveel in de PW.
Heeft iemand misschien zin in een ruil? Ace en Mini Pro staan voor ongeveer evenveel in de PW.
Heb sinds een tijdje GO Launcher EX al draaien naar tevredenheid. Sinds vandaag ook de GO Lockscreen geinstalleerd zodat ik vanuit het lockscreen direct mijn camera kan starten.
Ik vraag mezelf af wat ICS nog voor mij kan toevoegen op de Mini Pro. Ik mis eigenlijk niks.
Ik vraag mezelf af wat ICS nog voor mij kan toevoegen op de Mini Pro. Ik mis eigenlijk niks.
Deze week is de Xperia Mini Pro in Alkmaar (misschien ook bij andere) bij de MediaMarkt te koop voor € 122,- prepaid met T-Mobile bel tegoed van € 15,-. Volgens mij niet duur en die prepaids van T-Mobile zijn volgens mij simlock vrij.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Thanks, goed linkje! Ik heb hem wel eerst moeten downgraden. Ik heb heel veel bloatware verwijderd en het lijkt er nu al op dat de telefoon 'lichter' is en de batterij langer mee gaat.angelofhope schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:05:
Deze zijn te verwijderen, toch in ieder geval met titanium backup.
Dan heb je go lockscreen niet meer nodig.hars73 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:33:
[ Voor 26% gewijzigd door jejeh op 12-04-2012 13:22 ]
Heads Up! Mits een beetje tweaken doet deze port van SonyEricsson's ICS http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1605150 het goed op onze mini pro!
- gebruik baseband 70 (in bovenstaande post)
- gebruik deze versie van InfiniteView.apk (zet in /system/app en chmod 644) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1612183
- indien nodig, gebruik DooMLoRD's 'keyboard fix' ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1224511 ) om hardware keyboard op iets anders dan qwerty-en te zetten
Nog even korte handleiding:
- flash kernel .img & baseband .ftf in flashtool
- reboot telefoon in recovery (zit in kernel)
- flash ROM via recovery
- flash camera flash fix (in originele post) via recovery
- pas InfiniteView.apk aan (zie boven)
- gebruik deze versie van InfiniteView.apk (zet in /system/app en chmod 644) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1612183
- indien nodig, gebruik DooMLoRD's 'keyboard fix' ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1224511 ) om hardware keyboard op iets anders dan qwerty-en te zetten
- flash ROM via recovery
[ Voor 19% gewijzigd door Dryhte op 23-04-2012 10:04 ]
De Xperia Mini Pro van m'n vrouw is inmiddels twee toetsen kwijt: de B en de N. Meer mensen met zo'n probleem? We gaan er volgende week maar even mee langs de Vodafone-winkel.. eerder dan dat hebben wij helaas geen tijd.
Beetje vreemd IMO voor een telefoon die nog geen half jaar oud is.
Lijkt me een productievaudje. Ondanks diverse keren stuiteren en zo hier en daar een klein deukje in het plastic is mijn Mini Pro nog steeds compleet. Gelukkig heb je 2 jaar garantie, dus dat gaat helemaal goed komen! Vervelend is het wel...
Na jouw berichtje ben ik aan het rommelen geweest, eerst rooten en dan de rest, Android ICS draait nu ook goed. Ik heb alleen problemen met de infiniteview, hoe heb jij dit opgelost? Ik heb hem op de SD kaart geplaatst en via een terminal verplaatst en cmod. Is wel lastig dat je niet je telefoon boek kunt bekijkenDryhte schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:00:
Heads Up! Mits een beetje tweaken doet deze port van SonyEricsson's ICS http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1605150 het goed op onze mini pro!
- flash ROM via recovery
In diezelfde thread is er een andere dev (een zekere PallaviKv) die al twee keer een apk (eerste te installeren via adb, tweede een hele hoop apk's te flashen via recovery) gereleased heeft die dit probleem oplost.
zoek anders eens op pallavikv, je zou wel iets moeten vinden.
Voor mezelf staat het iig vast dat ik op deze rom blijf tot officiële ICS uitkomt (of nog iets beters); ik ga niet terug naar stock GB (wat ik voordien had).
zoek anders eens op pallavikv, je zou wel iets moeten vinden.
Voor mezelf staat het iig vast dat ik op deze rom blijf tot officiële ICS uitkomt (of nog iets beters); ik ga niet terug naar stock GB (wat ik voordien had).
[ Voor 10% gewijzigd door Dryhte op 29-04-2012 13:40 ]
Heeft iemand nog een zwart achterkantje over dat onbeschadigd is? Eventueel ruilen tegen een blauwe?
Iemand die me kan helpen zodat ik BlackBerry oortjes kan gebruiken met de Xperia Mini Pro, de plugger van me standaardoortjes is afgebroken..
Me phone zegt dat die oortjes niet ondersteund worden.. Hoe nieuwer de phone hoe omslachtiger het word, lijkt me.
Me phone zegt dat die oortjes niet ondersteund worden.. Hoe nieuwer de phone hoe omslachtiger het word, lijkt me.
Mini Pro doet als het goed is moeilijk met oordopjes, erg kieskeurig. Ik heb geloof ik ook sommige oordopjes die niet werken op mijn Xperia, maar wel in mijn iPod (nano 2g en 3g) en Galaxy S.
Op niet al te lange termijn zal de ICS rollout ook op de Mini Pro gaan plaatsvinden. Dit zal in fases gaan per series van SI nummers. Dit SI nummer is te vinden als je de backcover eraf haalt en de batterij eruit haalt.
Voor welke SI nummers de update beschikbaar is kun je op het officiele Sony forum vinden: http://talk.sonymobile.com/message/199353#199353
Hier is dan vervolgens nog wat info te vinden over wat er allemaal nieuw is en hoe je de update moet installeren: http://www.sonymobile.com...are/upgrade-to-android-4/
Voor welke SI nummers de update beschikbaar is kun je op het officiele Sony forum vinden: http://talk.sonymobile.com/message/199353#199353
Hier is dan vervolgens nog wat info te vinden over wat er allemaal nieuw is en hoe je de update moet installeren: http://www.sonymobile.com...are/upgrade-to-android-4/
Nee, want als je mijn link hierboven bekijkt zie je dat Sony nog geen Mini Pro's aan het updaten is.BigF25 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:39:
Heeft iemand al een update voor ICS binnen?
Je zou ook eens kunnen proberen of het beter werkt wanneer je de plug niet geheel indrukt.BoyzNDaHood schreef op maandag 28 mei 2012 @ 21:32:
Mini Pro doet als het goed is moeilijk met oordopjes, erg kieskeurig. Ik heb geloof ik ook sommige oordopjes die niet werken op mijn Xperia, maar wel in mijn iPod (nano 2g en 3g) en Galaxy S.
Mja, was meer een reactie naar die andere tweaker die zich afvroeg of anderen er ook last van hebben. Mijn huidige oordopjes werken wel (ik heb nog wel een paar andere dopjes als reserveSupremo schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:49:
[...]
Je zou ook eens kunnen proberen of het beter werkt wanneer je de plug niet geheel indrukt.
Ik heb Sony gecontact via de website, en die vonden het ook geen garantiegeval, maar ik moest het maar bij de verkoper proberen.Tarin schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:44:
De Xperia Mini Pro van m'n vrouw is inmiddels twee toetsen kwijt: de B en de N. Meer mensen met zo'n probleem? We gaan er volgende week maar even mee langs de Vodafone-winkel.. eerder dan dat hebben wij helaas geen tijd.
Die verkoper, de Vodafone-winkel (Rotterdam Lijnbaan, de technische mensen daar), meldde dat dit soort dingen niet onder garantie vallen en waarschijnlijk minstens enkele dagen tot weken en 35 euro onderzoek gaan kosten.
Omdat we geen zin hebben de telefoon lang kwijt te zijn (geen redelijke vervanging), en ook geen zin hebben in een lange weg van kastjes naar muren heb ik er zelf maar een beetje secondenlijm tussen geplakt (tipje: doseer met een tandenstoker, gooi niet meteen een druppel op de plek die je wil lijmen), en dat ziet er voorlopig prima uit.
Ik vind het wel erg tegen vallen, ik wist al dat de verwachte levensduur van een telefoon tegenwoordig niet bijzonder lang meer is, maar zo'n soort defect, en dan geen garantie.. voor mij geen Sony-toestellen meer voorlopig.
[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 03-06-2012 12:08 ]
Valt me ook erg tegen van Sony. Moet zeggen dat de telefoon zelf mij prima bevalt maar dat ik mij echt ontzettend erger aan de accu, zeker als je komt van een telefoon die ruim een week zonder oplader kon.
Die accu ben ik inmiddels gewend, dat is het probleem van een (met het internet verbonden) smartphone. Zowel mijn HTC Legend als de Xperia mini pro van m'n vrouw gaan 2 dagen mee met een acculading bij niet al te intensief gebruik.das_phantom schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:13:
Valt me ook erg tegen van Sony. Moet zeggen dat de telefoon zelf mij prima bevalt maar dat ik mij echt ontzettend erger aan de accu, zeker als je komt van een telefoon die ruim een week zonder oplader kon.
En welke smartphone met 3g zou dan wel een goede accu hebben?das_phantom schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:13:
In Zwitserland (data-roaming uit, 2G als protocol) was een week geen enkel probleem. Met data haal ik inderdaad hooguit 2 dagen. Blijkbaar trekt het regelmatig syncen (ook op 2G) best wel aan de batterij.
Mensen die praten over telefoons die een week mee gaan
. Pak lekker die dumbphone weer op en doe maar lekker niks dan bellen/sms'en, maar vooral je telefoon op standby.
Mijn Mini Pro gaat ongeveer 1 normale werkdag mee, 7 uur s'ochtends t/m einde van de avond. Momenteel zit er nog 23% prik in. En dan heb ik wel: 3G continue aan, synchronisaties (WhatsApp, 3 e-mail accounts, Google agenda en contacts, Wordfeud en 7 widgets), genoeg gebruik (Whatsappen, FB, internetten, spelletjes, muziek, agenda, e-mailen, bellen en vast nog andere dingen). Ik vind dit heel okay en stukken beter dan mijn Galaxy S die rond 6/7 uur toch wel het begeeft.

Mijn Mini Pro gaat ongeveer 1 normale werkdag mee, 7 uur s'ochtends t/m einde van de avond. Momenteel zit er nog 23% prik in. En dan heb ik wel: 3G continue aan, synchronisaties (WhatsApp, 3 e-mail accounts, Google agenda en contacts, Wordfeud en 7 widgets), genoeg gebruik (Whatsappen, FB, internetten, spelletjes, muziek, agenda, e-mailen, bellen en vast nog andere dingen). Ik vind dit heel okay en stukken beter dan mijn Galaxy S die rond 6/7 uur toch wel het begeeft.
Het is toch handig dat ALS je in het buitenland bent dat je telefoon zonder gebruik van apps, internet en e-mail gewoon een flink aantal dagen standby kan staan? En ja dan zou je een dumbphone mee kunnen nemen, maar als je je mini pro mee hebt, heb je tenminste toch nog wel de mogelijkheid om iets meer te kunnen dan alleen bellen en sms-en.BoyzNDaHood schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:01:
Mensen die praten over telefoons die een week mee gaan. Pak lekker die dumbphone weer op en doe maar lekker niks dan bellen/sms'en, maar vooral je telefoon op standby.
Denk dat de boodschap moet zijn dat de mini pro ondanks z'n kleine accu best een goeie standby tijd heeft.
Ik gebruik dagelijks een keer een app hier of daar. Bel zo nu en dan even kort en synchroniseer Whatsapp en een gmail account, heb een paar widgets draaien en zit 80% van de tijd op een wifi netwerk. En zo gaat m'n telefoon toch nog gemiddeld zo'n 2-3 dagen mee.
Als je in het buitenland zit met alleen 2G en alles uit en je maakt niet al teveel gebruik gaan de meeste smartphones ook wel enkele dagen mee hoor. Daar hoef je niet bang voor te zijn.
Heeft iemand hier het voor elkaar gekregen om de Mini Pro door te linken naar de televisie? Dit toestel heeft toch HDMI mogelijkheden zag ik in het engineering menu.Alleen geen normale HDMI poort.
Ik had een simpel micro-usb->HDMI kabel gescoord maar dat werkt niet...
Ik had een simpel micro-usb->HDMI kabel gescoord maar dat werkt niet...
Voor wat ik er van begrepen heb is dit geen mogelijkheid op de Mini Pro (stond niet in de specs toen ik 'm uitzocht). Z'n grotere broers met vergelijkbare hardware kunnen het wel, dus ik vermoed dat ze ergens een aansluiting niet gesoldeerd hebben of het softwarematig uitgezet hebben. Of optie 3: de specs klopten niet en hij kan het stiekum wel... Als je iemand kent met een grotere broer kun je daar het kabeltje eens van lenen.
[ Voor 10% gewijzigd door Parody op 06-06-2012 10:58 ]
Vandaag worden de eerste SI nummers voorzien van de ICS update. De rollout is dus begonnen!
Zie http://talk.sonymobile.com/message/199353#199353
Helaas, die van mij is nog niet aan de beurt.
Zie http://talk.sonymobile.com/message/199353#199353
Helaas, die van mij is nog niet aan de beurt.
[ Voor 14% gewijzigd door hars73 op 06-06-2012 13:53 ]
Ik heb hem nu een maand of 9 in gebruik en ben er erg over te spreken, het is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Ik heb hem geroot en alle overbodige onzin verwijderd en hij draait als een trein, gewoon op de standaard rom. Vergeleken met die van mijn broer, die er ook een heeft, start de mijne alle apps duidelijk sneller op.
Gister begon het scherm een beetje raar te doen, bij openschuiven reageerde hij niet meer en een tijdje later was het helemaal over. Blijkt dat de plastic flatcable tussen tobo en scherm kapot is, je kunt de knik vrij duidelijk zien zitten
Van de week maar even teruggaan met de bon.
Gister begon het scherm een beetje raar te doen, bij openschuiven reageerde hij niet meer en een tijdje later was het helemaal over. Blijkt dat de plastic flatcable tussen tobo en scherm kapot is, je kunt de knik vrij duidelijk zien zitten
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Iemand al ICS er op staan? Zo ja, hoe loopt het en is het de moeite waard?
PSN: Shiver23
Ben ook benieuwd. Mijn SI nummer is nog niet aan de beurt geweest.
Ik lees jammer genoeg veel klachten, zoals:
- zeer traag
- notification led werkt niet meer
- keyboard werkt plots niet meer, of de layout verandert van qwerty naar azerty
- veel bloatware (maar dat was ook al zo bij GB)
- camera issues
- battery drain
- random reboots
- ...
Ik lees jammer genoeg veel klachten, zoals:
- zeer traag
- notification led werkt niet meer
- keyboard werkt plots niet meer, of de layout verandert van qwerty naar azerty
- veel bloatware (maar dat was ook al zo bij GB)
- camera issues
- battery drain
- random reboots
- ...
Hmm... Klinkt alsof ik de eerste ronde ICS even over ga slaan. Best leuk, ICS, maar het blijft wel een telefoon die het gewoon moet doen! Nou ja, standaard moet je versie *.0 toch overslaan?
Verwijderd
Hier nog geen ICS ontvangen.
mbt HMDI: als je een media player hebt of een tv met dlna dan werkt dat veel fijner. Daarvoor moet je alleen op zelfde wifi netwerk zitten.
mbt HMDI: als je een media player hebt of een tv met dlna dan werkt dat veel fijner. Daarvoor moet je alleen op zelfde wifi netwerk zitten.
Ik heb hier ook last van. Heb je er alleen last van als je het toestel open schuift? Ik heb het namelijk ook als ik mijn beeldscherm wil unlocken met de slider, het touchscreen lijkt niet te reageren. Ook de andere soft knoppen werken niet, de hardware knop werkt dan weer wel. Hetzelfde geldt voor als het toestel is opengeschoven.Peenutzz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:40:
Gister begon het scherm een beetje raar te doen, bij openschuiven reageerde hij niet meer en een tijdje later was het helemaal over. Blijkt dat de plastic flatcable tussen tobo en scherm kapot is, je kunt de knik vrij duidelijk zien zittenVan de week maar even teruggaan met de bon.
Inmiddels is er voor de Mini Pro ICS uit.
Ik moet zeggen, het is een erg mooie update. Je hoort op internet alleen de negatieve dingen, en niet de positieve dingen.
Ik vind ICS erg lekker werken. Het ziet er grafisch mooi uit, en is ook erg stabiel. Ik heb het nu een week, en nog geen random reboots oid gehad. Ook reageerd de mobiel snel, hij is erg responsief. Enige nadeel is dat de notificatieled sporadisch werkt, terwijl hij bij GB perfect werkte. Dat neem ik maar op de koop toe;)
Kortom, zeker een aanrader!
Ik moet zeggen, het is een erg mooie update. Je hoort op internet alleen de negatieve dingen, en niet de positieve dingen.
Ik vind ICS erg lekker werken. Het ziet er grafisch mooi uit, en is ook erg stabiel. Ik heb het nu een week, en nog geen random reboots oid gehad. Ook reageerd de mobiel snel, hij is erg responsief. Enige nadeel is dat de notificatieled sporadisch werkt, terwijl hij bij GB perfect werkte. Dat neem ik maar op de koop toe;)
Kortom, zeker een aanrader!