Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
peterkuli schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Ik heb hier ook last van. Heb je er alleen last van als je het toestel open schuift? Ik heb het namelijk ook als ik mijn beeldscherm wil unlocken met de slider, het touchscreen lijkt niet te reageren. Ook de andere soft knoppen werken niet, de hardware knop werkt dan weer wel. Hetzelfde geldt voor als het toestel is opengeschoven.
Het begon bij het openschuiven, maar dezelfde dag nog stopte hij er helemaal mee. Reageert nergens meer op en geeft ook geen beeld meer, dicht of open, maakt niet uit. Als je hem uit standby haalt, gaat alleen de back-toets branden.

[ Voor 4% gewijzigd door Peenutzz op 11-06-2012 19:28 . Reden: kleine aanvulling ]

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:44
Als het zich bij mijn toestel voordoet werkt het hele touchscreen niet, inclusief de soft toetsen. De verlichting gaat wel aan. Echter kan ik het probleem niet betrouwbaar reproduceren; het lijkt zich willekeurig voor te doen. Als het touchscreen wel werkt, heb ik af en toe dat hij er dan 'in een keer' weer mee stopt...

Ik las her en der dat het aan de software zou liggen, dus heb ik hem aan de Sony Update Service programma gelegd met het gevolg dat er nu Android 4 op staat. Hier hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klinkt toch als een mechanisch probleem. Rammelig kabeltje? Lijkt mij een typisch gevalletje garantie, en geen genoegen nemen met "we hebben de software bijgewerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Dat zou je inderdaad wel denken. Maar het probleem is dat het niet betrouwbaar te reproduceren is, waardoor er eigenlijk geen goede klacht is en waardoor er niks gerepareerd gaat worden.

Edit: als het probleem zich voordoet, duurt het langer voordat er beeld verschijnt op het beeldscherm nadat ik op de unlock-toets heb gedrukt. De verlichting van de soft-toetsen gaat wel aan, maar het duurt even voordat er beeld is, vervolgens reageert het touchscreen dus niet.

Als het touchscreen wel werkt, is de tijd vanaf dat ik op de unlock toets druk totdat er beeld verschijnt, merkbaar korter.

[ Voor 52% gewijzigd door peterkuli op 14-06-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Niet online
Temperatuur kan een leuke afhankelijkheid zijn. Uurtje in de koelkast en proberen. Ook net na het opladen is een mooi moment, dan is-ie lekker warm. Beide temperaturen zijn ws. wel binnen specs, dus dat mag geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Hij ligt hier constant op dezelfde plek; de ene keer doet hij het wel en de andere keer niet. Het lijkt me dus niet dat dat het is.

Edit:
*laat maar*

[ Voor 96% gewijzigd door peterkuli op 14-06-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomskipsp schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:30:
Inmiddels is er voor de Mini Pro ICS uit.

Ik moet zeggen, het is een erg mooie update. Je hoort op internet alleen de negatieve dingen, en niet de positieve dingen.

Ik vind ICS erg lekker werken. Het ziet er grafisch mooi uit, en is ook erg stabiel. Ik heb het nu een week, en nog geen random reboots oid gehad. Ook reageerd de mobiel snel, hij is erg responsief. Enige nadeel is dat de notificatieled sporadisch werkt, terwijl hij bij GB perfect werkte. Dat neem ik maar op de koop toe;)

Kortom, zeker een aanrader!
Niet voor de T-mobile prepaid versie neem ik aan? PC Companion geeft bij mij aan dat ie up to date is. Met Android 2.3.4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Nu online
peterkuli schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:15:
Dat zou je inderdaad wel denken. Maar het probleem is dat het niet betrouwbaar te reproduceren is, waardoor er eigenlijk geen goede klacht is en waardoor er niks gerepareerd gaat worden.

Edit: als het probleem zich voordoet, duurt het langer voordat er beeld verschijnt op het beeldscherm nadat ik op de unlock-toets heb gedrukt. De verlichting van de soft-toetsen gaat wel aan, maar het duurt even voordat er beeld is, vervolgens reageert het touchscreen dus niet.

Als het touchscreen wel werkt, is de tijd vanaf dat ik op de unlock toets druk totdat er beeld verschijnt, merkbaar korter.
Ik vermoed dat het bij jou ook de flatcable is, de mijne had voor het definitief wegvallen ook wisselende symptomen, waaronder het beeld wat heel langzaam op een vlekkerige manier wegviel. Schoof ik hem half open, dan deed het touchscreen het soms wel, soms niet. De home-knop reageerde soms wel, soms niet. Aan de achterkant kun je de kabel zien zitten tussen het toetsenbord en het scherm. Bij mij is duidelijk te zien dat hij nog maar met één of twee aders vastzit. Misschien dat er bij jou ook iets te zien is?

Ik heb hem ondertussen teruggebracht met de bon en het is gewoon garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Niet voor de T-mobile prepaid versie neem ik aan? PC Companion geeft bij mij aan dat ie up to date is. Met Android 2.3.4...
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:56
Nee, ik heb een generic, dus zonder simlock. Hij komt wel uit Duitsland, dus ik heb een QWERTZ toetsenbord ipv QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Nog ervaringen met ICS? Is het echt zo erg als je overal leest?
Hij 's nog altijd niet released voor de 0249-0757 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Slonzo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:31:
Nog ervaringen met ICS? Is het echt zo erg als je overal leest?
Hij 's nog altijd niet released voor de 0249-0757 :'(
Voor mij is ie ook nog niet gereleased. Maar als ik de ervaringen lees, weet ik ook niet of ik de update wel ga installeren. Aan de andere kant lees je dan vaak ook alleen maar de negatieve verhalen.

Maar ja wat zou ICS voor mij meer opleveren dan de telefoon die ik nu al naar volle tevredenheid gebruik. Ik heb ICS op mijn Archos tablet en ik zie nog niet zoveel echte functionele voordelen. Dus ik denk dat ik gewoon lekker op 2.3.4 blijf. If it ain't broke, don't fix it. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door hars73 op 22-06-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Ervaringen zijn tot nu toe erg positief moet ik zeggen. De Indicator led is wel een issue, maar dat neem ik voor lief. Hij wordt een tikje trager, maar dat is ook verwaarloosbaar. Alles werkt verder zoals het moet. De instellingen pagina vindt ik zelf makkelijker, en ook data gebruik is handig(werkt ook voor wifi). Voor de rest nog geen gekke dingen meegemaakt eigenlijk....prima dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:58
Mijn vriendin heeft ook een mini pro,ik denk dat ik het maar zo laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:00
thomskipsp schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:46:
Ervaringen zijn tot nu toe erg positief moet ik zeggen. De Indicator led is wel een issue, maar dat neem ik voor lief. Hij wordt een tikje trager, maar dat is ook verwaarloosbaar. Alles werkt verder zoals het moet. De instellingen pagina vindt ik zelf makkelijker, en ook data gebruik is handig(werkt ook voor wifi). Voor de rest nog geen gekke dingen meegemaakt eigenlijk....prima dus!
Kan je ook iets melden over de accuduur? Indien die niet minder is geworden is een upgrade voor de Mini Pro van m'n vriendin een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
Hier ook een tevreden gebruiker. Zit nog steeds te wachten op Android 4.0 maar 2.3 werkt op zich prima.

Positief:
Toestel reageert snel, behalve bij het opstarten van de camera.
Touchscreen werkt fijn, is scherp en heeft mooie kleuren.
Formaat past makkelijk in broekzak of binnenzak.
Laadt snel op.
Goede fotokwaliteit.
De skin van SE met de vierhoeksinterface werkt erg prettig.
Goede browser.
Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Negatief:
Toestel is dik en daardoor onhandig.
Toestel heeft bolle achterkant waardoor het toestel met één hand niet is te bedienen als het op tafel ligt. Hij wiebelt alle kanten op. Reden om niet meer voor toestellen te kiezen die dit hebben zoals tot nu toe alle Xperia modellen van Sony.
Accuduur is kort. Een paar uur in de trein of wachtkamer internetten en hij haalt de avond zeker niet.
3" beeldscherm leek eerst een voordeel want compact, maar gaat na een jaar gebruik tegenstaan omdat ik veel meer lees dan vroeger.
Slechte luidspreker. Waar is de tijd gebleven van fatsoenlijke stereoluidsprekers op je mobiel! Erg jammer omdat ik veel gebruik maak van een internetradio-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Tweddy schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:49:
Slechte luidspreker. Waar is de tijd gebleven van fatsoenlijke stereoluidsprekers op je mobiel! Erg jammer omdat ik veel gebruik maak van een internetradio-app.
Ik heb de afgelopen 2 jaar zeker 25 smartphones gehad van alle merken die je maar kunt bedenken en ik kan je dan het volgende teleurstellende nieuws vertellen; de luidspreker van de Mini Pro (en de Ray/Neo/Arc) zijn zo'n beetje de beste en meest luide die je in hedendaagse smartphones vind. Zelfs een monsterlijk apparaat als de Galaxy Note haalt nog niet het volume van de Mini Pro. Wel Xloud aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Silvin schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:59:
[...]

Kan je ook iets melden over de accuduur? Indien die niet minder is geworden is een upgrade voor de Mini Pro van m'n vriendin een goede optie.
De accuduur is er naar mijn idee niet achteruit op gegaan. Ik kan mijn mobiel 2 dagen op standby houden, zonder 3g, data of extreem veel gebruik. Dat houdt in dat ik af en toe bel, wel veel sms, en af en toe de Wifi aan heb. Mijn ervaringen met 2.3 waren niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 11-09 07:20
Enige wat ik heb kunnen vinden is dat de LED notificaties niet werken onder de officiële ICS. Nog niemand een dump gevonden die op één of andere manier geflashed kan worden?

[ Voor 82% gewijzigd door Die Bruine op 25-06-2012 18:55 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelofhope
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 19:55
Dit is een thread op xda over het rooten, maar ik zie er precies ook ftf voor ICS in staan die met flashtool normaal op je mini pro kunnen belanden.
Ik heb dit zelf nog niet gedaan, ik blijf nog even bij gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Peenutzz schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:20:
[...]

Ik vermoed dat het bij jou ook de flatcable is, de mijne had voor het definitief wegvallen ook wisselende symptomen, waaronder het beeld wat heel langzaam op een vlekkerige manier wegviel. Schoof ik hem half open, dan deed het touchscreen het soms wel, soms niet. De home-knop reageerde soms wel, soms niet. Aan de achterkant kun je de kabel zien zitten tussen het toetsenbord en het scherm. Bij mij is duidelijk te zien dat hij nog maar met één of twee aders vastzit. Misschien dat er bij jou ook iets te zien is?

Ik heb hem ondertussen teruggebracht met de bon en het is gewoon garantie :)
Ik denk niet dat het de flatcable is bij mij. Ik heb gekeken en is gewoon in tact. Bij mij zijn de klachten ook anders: hij doet het wel, of hij doet het niet. Het is nooit half/half. Het probleem is alleen dat het probleem 'zomaar' optreedt. Wat ik de afgelopen tijd heb gemerkt is dat als hij een tijdje gelegen heeft (bijv. aan de lading) het probleem zich dan voordoet.

Inmiddels heb ik eindelijk de tijd gevonden om hem naar een T-Mobile shop te brengen. Kijken wat er uit komt....

Ik vermoed dat er niks gevonden gaat worden en ze de software opnieuw flashen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen wel ICS en nog geen spijt van. De copy/paste methode (vanuit gmail app bv) is wel anders in ICS en eerste dag dacht ik dat die er gewoon uit was! Is gelukkig niet het geval.

Nog iemand met ICS die met standaard beltonen enz precies veel luidere notificaties heeft? Bij mij staat volume altijd op de voorlaatste stand (met laatste volledig stil). Stiller kan dus niet (of ik moest een stillere beltoon zoeken of zo).

Vertraging heb ik geen last van. Ik heb wel sowieso (ook in vorige versies) de grafische effecten uitgeschakeld (overgang enz).

Wat ik ook nog niet gevonden heb is hoe foto's te maken met de front camera. In vorige camera app kon je kiezen welke camera je nam. Lijkt nu niet meer te kunnen (of iig anders).

Ingebakken edit opties voor foto's is trouwens een grote stap vooruit imo. Alleen daarvoor al zou ik naar ICS gaan.

En gmail app is overzichtelijker.

Agenda blijft die roze kleur gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Een beetje een topic hijack maar ik denk dat deze wel goed is om te weten: Base in België heeft de Xperia Mini in solden gegooid, je kan er nu eentje gaan halen (zonder simlock, zonder verplichtingen) voor maar €99! Voor een telefoon die toch wel lekker snel is én al ICS draait is dat een erg nette deal! Het enige wat je moet doen is eventjes de grens oversteken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-11-2021
Zeker geen slechte deal, sterker nog, die wil ik wel! Zat even op de site te kijken, maar volgens mij leveren ze inderdaad niet NL...iemand die dit kan bevestigen, want een ritje BE is niet echt iets wat op de planning staat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

AmbroosV schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:17:
Een beetje een topic hijack maar ik denk dat deze wel goed is om te weten: Base in België heeft de Xperia Mini in solden gegooid, je kan er nu eentje gaan halen (zonder simlock, zonder verplichtingen) voor maar €99! Voor een telefoon die toch wel lekker snel is én al ICS draait is dat een erg nette deal! Het enige wat je moet doen is eventjes de grens oversteken!
Da's wel de mini he, en niet de pro, dus zonder fysiek toetsenbord.
Maar dan nog, best een leuke aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

hars73 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:45:
[...]

Scherp opgemerkt, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:24
HHhhmm
Iedere keer dat dit topic omhoog komt hoop ik dat het gaat over grootschalige uitrol van ICS op dit toestel in Nederland. Helaas dus nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

zetje01 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:00:
HHhhmm
Iedere keer dat dit topic omhoog komt hoop ik dat het gaat over grootschalige uitrol van ICS op dit toestel in Nederland. Helaas dus nog steeds niet.
Die van mij heeft nog geen ICS, maar voorlopig vind ik het ook wel goed zo en ga ik denk ik niet over. Ook niet als ICS wel beschikbaar is. Het biedt voor mij weinig toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
hars73 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:45:
[...]

Jup, ik vond geen topic over de Mini dus besloot ik om 't hier eventjes te melden.

Base levert enkel aan België, dus het zal een tripje langs een shop worden. Is een dochteronderneming van KPN.

[ Voor 13% gewijzigd door AmbroosV op 05-07-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Inmiddels draait de Mini Pro van mijn vriendin een dag of 2 ICS en zij is er meer dan tevreden over :) Het gaat dan om de generic Sony Android 4.0.4 rom die ik er met flashtool opgezet heb. Voordelen waar zij over spreekt:

- Notificatiebalk kunnen checken vanaf lockscreen en zo nodig direct naar betreffende app gaan
- Camera direct te starten van lockscreen
- Stock browser sneller, fullscreen én synct met haar Chrome-bookmarks
- Scrollable widgets
- Notificaties individueel kunnen verwijderen

Daarnaast is de batterijduur nog even matig, lijkt zelf een heel klein beetje beter. Evengoed loopt het toestelletje nog steeds lekker soepel. De 'lag' welke bij de 4.0.3 update van de Xperia voor kwam lijkt zo goed als verleden tijd in 4.0.4. Het helpt natuurlijk ook dat de Xperia Mini Pro maar een resolutie heeft van 320*480 ipv de 854*480 van de Ray/Neo/Arc.

Enige punt is het niet goed werken van de notificatieled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Silvin schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 01:54:

Enige punt is het niet goed werken van de notificatieled.
Heeft ze de app Lightflow al eens geprobeerd toevallig? Ben wel benieuwd of de hele led het gewoon niet meer doet, of dat het met gebruik van Lightflow wel gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Bij het gebruik van Lightflow werkt de led! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Nu online
Heb gister mijn telefoon weer werkend teruggekregen, gerepareerd onder garantie. Het hele front is vervangen en de telefoon weer in nieuwstaat. Waar ik echter wel van baal is dat ze een factory-reset hebben uitgevoerd (terwijl ik uitdrukkelijk had gevraagd niks aan de software te veranderen) en dus de roottoegang weer ongedaan hebben gemaakt, ook ben ik een hoop gegevens kwijt. Aangezien build .62 volgens xda niet te rooten is, moest ik hem weer flashen naar .58, gedoe allemaal. :( Ik ben nu een beetje aan het communiceren met de winkel waar ik hem naartoe heb gebracht en die zeggen dat het bij sommige reparaties noodzakelijk is een reset uit te voeren. Kan iemand bevestigen of dat het geval is bij het vervangen van het scherm? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat kan heh, als ze heel de binnenkant vervangen dan staat er weinig originele data/software meer op en als ze bepaalde delen vervangen is dat ook weg.

Maar ik denk dat het ook een standaardpolicy is om ook eventuele softwareproblemen op te lossen en om te testen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje : als ik verbinding maak met mijn mobiel netwerk komt bij het logo van de signaalsterkte een 'H' te staan, ik veronderstel dat dit voor HSDPA (3G+) staat maar ik zie dit nergens staan in de handleiding.
Kan iemand mijn veronderstelling bevestigen of verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:29:
Vraagje : als ik verbinding maak met mijn mobiel netwerk komt bij het logo van de signaalsterkte een 'H' te staan, ik veronderstel dat dit voor HSDPA (3G+) staat maar ik zie dit nergens staan in de handleiding.
Kan iemand mijn veronderstelling bevestigen of verbeteren?
G = GPRS
E = EDGE
3G = UMTS
H = HSPA

Je zat dus juist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Jongens hebben jullie ook moeite met dat klepje open te krijgen (die het opladerdingetje beschermt)?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Niet online
Yep, zo nu en dan als ik m'n nagels net geknipt heb. Het wordt wel beter met de tijd, het klepje gaat steeds soepeler open. Iets duns er onder schuiven helpt goed. Een kauwgom-blister (ligt altijd in de auto) doet het bijvoorbeeld prima. Een schuifje zoals sommige Samsungs hebben is een stuk praktischer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Parody schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:09:
Yep, zo nu en dan als ik m'n nagels net geknipt heb. Het wordt wel beter met de tijd, het klepje gaat steeds soepeler open. Iets duns er onder schuiven helpt goed. Een kauwgom-blister (ligt altijd in de auto) doet het bijvoorbeeld prima. Een schuifje zoals sommige Samsungs hebben is een stuk praktischer...
ik gebruik altijd een pasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt toch totaal niet...?

Afbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/rcve60.jpg

Dit heb ik sinds de ICS update. Nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:57:

[afbeelding]

Het zou goed kunnen dat er programma's zijn die bestanden in verborgen mappen hebben achtergelaten.

Kopiëer al je eigen content eens naar je computer, zet zo veel mogelijk apps op het intern geheugen en formatteer je geheugenkaart dan eens, zou het moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:57:

[afbeelding]

jij hebt iig de update al, ik moet nog wachten. k*t sony! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 19:27
Ter vervanging van mijn geliefde Samsung Spica :'( heb ik de Xperia mini pro bij MM Roermond gekocht voor 119 (zwart model simlockvrij, hadden er nog genoeg liggen in de bak) :P

Brengt de upgrade naar ISC (4.0) voordelen met zich mee of is het nog beter om bij 2.3 te blijven, ik las dat er nog wat issues zijn met ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
zx9r_mario schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:12:
Ter vervanging van mijn geliefde Samsung Spica :'( heb ik de Xperia mini pro bij MM Roermond gekocht voor 119 (zwart model simlockvrij, hadden er nog genoeg liggen in de bak) :P

Brengt de upgrade naar ISC (4.0) voordelen met zich mee of is het nog beter om bij 2.3 te blijven, ik las dat er nog wat issues zijn met ICS?
Het is ICS, dus je hebt wat ICS-only apps en het themagedoe van Sony is wat moderner geworden. Aan de andere kant zijn de prestaties net ietsje minder en zitten er hier en daar wat kleine bugs.

In het algemeen denk ik nog steeds dat de update de moeite waard is. Toch die naar 4.0.4 die nu al even uit is, de eerste naar 4.0.3 was té buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
AmbroosV schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:17:
[...]

Het is ICS, dus je hebt wat ICS-only apps en het themagedoe van Sony is wat moderner geworden. Aan de andere kant zijn de prestaties net ietsje minder en zitten er hier en daar wat kleine bugs.

In het algemeen denk ik nog steeds dat de update de moeite waard is. Toch die naar 4.0.4 die nu al even uit is, de eerste naar 4.0.3 was té buggy.
Ik las dat er issues zijn met de notificatie-led en ergens anders dat alleen mono geluid ipv stereo opgenomen wordt bij HD filmen. http://talk.sonymobile.co...d/42127?start=10&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Yep, gisteravond lag de bak nog vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Met GB is de JPEG compressie duidelijk zichtbaar in de fotoś, met ICS zouden de foto's ongecomprimeerd worden opgeslagen http://talk.sonymobile.com/message/224017

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Kan iemand mij van een link voorzien waar ik de officiële ROM kan downloaden. Ik ben het wachten een beetje zat en het enige dat ik kan vinden zijn een Middle East ROM en CR's. Aangezien het hier om een T-Mobile telefoon gaat denk ik dat ik nog wel een jaar kan wachten. Dan maar zelf flashen. Alleen die ROM vinden, dat gaat me nog niet goed af :) So if anyone can help, please do so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Die Bruine schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:51:
Kan iemand mij van een link voorzien waar ik de officiële ROM kan downloaden. Ik ben het wachten een beetje zat en het enige dat ik kan vinden zijn een Middle East ROM en CR's. Aangezien het hier om een T-Mobile telefoon gaat denk ik dat ik nog wel een jaar kan wachten. Dan maar zelf flashen. Alleen die ROM vinden, dat gaat me nog niet goed af :) So if anyone can help, please do so.
het zal me niets verbazen als je ook deze heb: 1249-0794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Tweakers zijn intelligente mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Dus met keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

De pro is met keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Die Bruine schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:05:
Tweakers zijn intelligente mensen :+
Ik heb die namelijk zelf ook en het trage gedoe bij t-mobile irriteert me de .... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepretorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33
Voor mensen die in België wonen, The Phone House biedt de Mini Pro aan 99,99euro wanneer je een oude gsm inlevert. Het maakt niet uit wat voor 1, zelfs een Nokia 3310 van een decennia geleden aanvaren ze nog.
Normale prijs is 149,99 euro, bij inleveren van een oude gsm krijg je 50 euro korting.
Gisteren nog 2 Mini Pro's gekocht(waren de laatste van de filiaal winkel blijkbaar). Aanbieding nog tot 19 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
thepretorian schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 11:40:
Voor mensen die in België wonen, The Phone House biedt de Mini Pro aan 99,99euro wanneer je een oude gsm inlevert. Het maakt niet uit wat voor 1, zelfs een Nokia 3310 van een decennia geleden aanvaren ze nog.
Normale prijs is 149,99 euro, bij inleveren van een oude gsm krijg je 50 euro korting.
Gisteren nog 2 Mini Pro's gekocht(waren de laatste van de filiaal winkel blijkbaar). Aanbieding nog tot 19 augustus.
Eventjes aanvullen, het toestel moet gewoon nog aangaan, bijvoorbeeld het opstartlogo laten zien. De batterij moet er nog bijzitten, en alle onderdelen van de behuizing (achterklepjes etc oko). Zolang het toestel op batterij opstart (een paar seconden is genoeg) komt hij in aanmerking voor omruiling en krijg je €50 korting op de Mini Pro.

In de winkel van Sint-Truiden hebben we er nog een hele berg liggen, trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Dat weet ik. Mijn vraag is dan ook of het de Pro betreft gezien die verwarring vaker plaatsvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
peterkuli schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:50:
[...]

Ik denk niet dat het de flatcable is bij mij. Ik heb gekeken en is gewoon in tact. Bij mij zijn de klachten ook anders: hij doet het wel, of hij doet het niet. Het is nooit half/half. Het probleem is alleen dat het probleem 'zomaar' optreedt. Wat ik de afgelopen tijd heb gemerkt is dat als hij een tijdje gelegen heeft (bijv. aan de lading) het probleem zich dan voordoet.

Inmiddels heb ik eindelijk de tijd gevonden om hem naar een T-Mobile shop te brengen. Kijken wat er uit komt....

Ik vermoed dat er niks gevonden gaat worden en ze de software opnieuw flashen o.i.d.
Even een update: in de T-Mobile shop zeiden ze dat het 3 weken ging duren voordat de reparatie klaar was en daar had ik geen problemen mee. Na 2 weken kreeg ik een mailtje met de melding dat de reparatie langer ging duren maar dat het normaal gesproken binnen 2 weken kon, ook geen probleem voor mij. Na die 2 weken (dus in totaal toestel 4 weken weg) had ik nog niks gehoord, dus ik dacht: laat ik eens de status opvragen (gewoon een normaal mailtje via support gestuurd, geen klacht o.i.d. dat het wat langer duurde omdat ik er niet zoveel haast mee had).

Volgende dag werd ik gebeld door T-Mobile (of dat door dat mailtje kwam weet ik niet) met de mededeling dat de reparatie nu wel erg lang duurde en ze daarom de kosten zouden crediteren (iets in die geest, ik volgde het niet helemaal) en dat ik een nieuw toestel kreeg. Helaas was dit model niet meer nieuw te leveren door hen dus daarom mocht ik uit 3 toestellen kiezen. Het is een Sony Xperia U geworden (andere keuzes waren Samsung Galaxy Ace Ve en HTC Desire C).

En zojuist heb ik het toestel ontvangen, dus ik ga er vanavond eens naar kijken. Ik moet zeggen dat T-Mobile dit zeer netjes heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1

Bedankt voor deze tip!! Ik heb em ook aangeschaft. (had hiervoor al de x10 mini pro met custom kernel+ 2.3.7 rom) Wat een heerlijk toestelletje zeg, zeker voor die prijs! Meteen zelf de ICS 4.0.4 stock geflasht, echt vele malen beter dan zn voorganger. Een no brainer als je een toetsenbord een must vindt! en met de ICS van Sony is echt niets mis, helemaal happy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
ICS is nog niet beschikbaar voor mijn SI nummer. :(

Heb je ICS handmatig geflashed, howto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1
Xda forum is your friend ;) Je kunt de firmware daar vinden, de flashtool downloaden en klaar. Als je echt spannende zaken wilt zoals custom kernels zal je ook je bootloader moeten unlocken. Ga ik nu nog niet doen, pas als er een stabiele jellybean rom is(zijn ze al best ver mee voor zover ik heb gezien). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Niet online
Hmm... Moet ik daar ook eens gaan kijken. Ik heb een van de eerdere Mini Pro's uit juli 2011 met nummer 1249-0768 (uit m'n hoofd) en die staan nog steeds niet in de lijst... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
BAM1 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

Bedankt voor deze tip!! Ik heb em ook aangeschaft. (had hiervoor al de x10 mini pro met custom kernel+ 2.3.7 rom) Wat een heerlijk toestelletje zeg, zeker voor die prijs! Meteen zelf de ICS 4.0.4 stock geflasht, echt vele malen beter dan zn voorganger. Een no brainer als je een toetsenbord een must vindt! en met de ICS van Sony is echt niets mis, helemaal happy! :)
Is deze telefoon ook in de aanbieding bij Mediamarkt utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Ik heb de 4.0.4 stock geflashed (zonder te rooten). ICS werkt snappier, apps installeren gaat veel sneller dan in GB. De webbrowser is ook een stuk sneller geworden & de accu was vanochtend 'voller' dan met GB heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1
willemvdvliet schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:58:
[...]

Is deze telefoon ook in de aanbieding bij Mediamarkt utrecht?
Niet voor zover ik weet...in amsterdam in ieder geval niet...collega heeft em in roermond opgepikt. Is een actie van the phonehouse, die zit daar in de MM.. maar alleen die phonehouse schijnt de aanbieding te hebben. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Xperia Mini Pro er nog ligt in Roermond?

Mijn telefoon is gevallen, gigantische barst door het scherm, en het kost rond de 100 euro om het te laten vervangen... Dan koop ik net zo lief een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of weet iemand toevallig of het toestel in België ook simlock vrij is? Een oud toestel heb ik ook nog wel liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelofhope
Als ik me niet vergis zijn alle toestellen hier (Belgie) simlock vrij.
Ik heb gisteren om een gelijkaardige reden ook een nieuwe gekocht in thephonehouse en die is in ieder geval simlock-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft het toestel een azerty toetsenbord in Belgie? Want dat zag ik op de website van de phonehouse wel staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelofhope
Ja, dat is wel een nadeel (had ik zelf ook te laat aan gedacht, ik prefereer qwerty).
Mocht je het zien zitten heb ik al wel een uitleg gevonden hoe je de toetsten kan remappen...ik heb het zelf nog wel niet geprobeerd. Dan zit je natuurlijk nog met het hardware toetsenbord... met de a,z,q en w die anders staan (de 'm' stond al op de azerty-plaats ook op het qwerty toetsenbord als ik me niet vergis).

Edit (link vergeten): http://android.stackexcha...yout-of-hardware-keyboard

[ Voor 12% gewijzigd door angelofhope op 14-08-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:43:
Weet iemand of de Xperia Mini Pro er nog ligt in Roermond?

Mijn telefoon is gevallen, gigantische barst door het scherm, en het kost rond de 100 euro om het te laten vervangen... Dan koop ik net zo lief een nieuwe :)
Lagen er vorige week nog zat heb ik vernomen. Anders even bellen en je weet het ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:22
hopelijk kan iemand mij helpen:
ik wil google maps update maar dan geeft de phone aan dat er te weinig opslagcapaciteit is.
volgens de info is er voor interne opslag 46 mb ruimte.. De app maps om te downloaden is maar 6.25 mb.
Volgens app2sd staat google maps vast en kan ik deze niet verplaatsen. Hoe kan ik zorgen dat ik de update toch kan draaien?
De telefoon is niet geroot en ik heb cache al eens gecleared.

alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelofhope
angelofhope schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:35:
Ja, dat is wel een nadeel (had ik zelf ook te laat aan gedacht, ik prefereer qwerty).
Mocht je het zien zitten heb ik al wel een uitleg gevonden hoe je de toetsten kan remappen...ik heb het zelf nog wel niet geprobeerd. Dan zit je natuurlijk nog met het hardware toetsenbord... met de a,z,q en w die anders staan (de 'm' stond al op de azerty-plaats ook op het qwerty toetsenbord als ik me niet vergis).

Edit (link vergeten): http://android.stackexcha...yout-of-hardware-keyboard
Even corrigeren, ik heb hetvolgende gebruikt om mijn toetsenbordindeling van azerty naar qwerty te veranderen en dat werkt prima: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1224511
hopelijk kan iemand mij helpen:
ik wil google maps update maar dan geeft de phone aan dat er te weinig opslagcapaciteit is.
volgens de info is er voor interne opslag 46 mb ruimte.. De app maps om te downloaden is maar 6.25 mb.
Volgens app2sd staat google maps vast en kan ik deze niet verplaatsen. Hoe kan ik zorgen dat ik de update toch kan draaien?
De telefoon is niet geroot en ik heb cache al eens gecleared.

alvast bedankt voor de hulp
Ik kan je niet rechtstreeks helpen, maar zou je toch aanraden link2sd te installeren, een tweede partitie van (bijvoorbeeld) 1Gb op je sd-kaartje (bv met minitool partition wizard) en programmas naar die partitie verhuizen. Ik heb zo momenteel meer dan 100mb ruimte intern. Het is natuurlijk geen direct antwoord op je vraag, maar het kan maar helpen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
angelofhope schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:38:
[...]

Even corrigeren, ik heb hetvolgende gebruikt om mijn toetsenbordindeling van azerty naar qwerty te veranderen en dat werkt prima: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1224511

[...]

Ik kan je niet rechtstreeks helpen, maar zou je toch aanraden link2sd te installeren, een tweede partitie van (bijvoorbeeld) 1Gb op je sd-kaartje (bv met minitool partition wizard) en programmas naar die partitie verhuizen. Ik heb zo momenteel meer dan 100mb ruimte intern. Het is natuurlijk geen direct antwoord op je vraag, maar het kan maar helpen he.
dat is voor mij lastig. ik ben daarin niet thuis.
hopelijk zijn er nog andere manieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik had het ook, toevallig ook met nog 46 mb over.

Een paar apps die ik niet gebruikte heb ik verwijderd, waarna de update van Maps wel lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

je kan dat alleen maar aanpassen als je telefoon is geroot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
Dames en heren,

Voor de gene die het nog niet weten, er komt binnenkort weer een update aan. Het gaat om een bugfix-release van ICS.

http://www.xperiablog.net...r-six-2011-xperia-phones/

http://talk.sonymobile.com/community/support <--------------- klik op de announcement bovenaan de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voila dit weekend de pro gehaald in phonehouse....
gaf direkt op toestel aan om update ics te doen....5tal min later bleek dit ok te zijn maar stond nog steeds op oude versie....
via pc en soft (sony pc companion) lukte de update wel
batterij lijkt langer mee te gaan (ook standby verbruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Niet online
Hehehe... Dan wordt voor sommigen onder ons het lange wachten beloond met een bugfixed release. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
Stef602 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:09:
je kan dat alleen maar aanpassen als je telefoon is geroot...
oke dat is dan jammer. alleen dat verbruik van die mb moet toch ergens vandaan komen? praktisch al mijn apps heb ik verplaatst naar de sd kaart. zijn er nog andere items die dit stukje gebruiken? anders wordt het lastig om apps te updaten...
want degene die vast staan kan je dus zo niet meer updaten

overigens hier ook nog geen ics update. sinr -0757. Lijkt wel of ze zijn gestopt en de rest niet meer doen. En misschien moet we gewoon geduld hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door zeve op 22-08-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1
Parody schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 07:48:
Hehehe... Dan wordt voor sommigen onder ons het lange wachten beloond met een bugfixed release. ;)
Dus niet helemaal jammer genoeg. Ik moet zeggen dat 4.0.4 (4.1.b.0.431) prima draait, maar de notification led niet fixen in een nieuwe release vind ik toch wel kinderlijk knullig eerlijk gezegd.

ik zal de 4.1.b.0.587 wel flashen zodra deze ergens vandaan te snatchen is..daar niet van ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BAM1 op 22-08-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Vanavond zet ik lekker Real ICS op die van mn vriendin. Ben het wachten nu wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAM1
Die Bruine schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:55:
Vanavond zet ik lekker Real ICS op die van mn vriendin. Ben het wachten nu wel zat.
Dan zou ik ook meteen een custom kernel flashen, dan direct goed ;)

• Die Bruine
Paar uur bezig geweest met alles downloaden en installeren (laptop crash, nieuwe HD). Na een uur proberen tijdelijk opgegeven. Die telefoon laat zich op geen enkele manier rooten. Vanavond de bootloader maar unlocken en kijken of de telefoon dan wel wat gewilliger is. Ik vind het maar een zooitje in de Mini/Pro/etc sectie. Je zoekt je een ongeluk naar root, CWM en instructies. Daar was ik al even zoet mee.

Maar goed, vanavond dus maar bootloader unlocken, hopen dat ik dan wel de kernel kan flashen en dan eindelijk Real ICS erop. Wel irritant dat ik daar root voor nodig heb en dat juist dat nu nog niet lukt.

• hars73

hars73

Nou mijn SI (0794) heeft ook nog steeds geen update naar ICS. Maar denk dat ik hem voorlopig maar lekker zo hou op 2.3.4. Hij doet het prima. Al kriebelt het soms wel om toch eens proberen te rooten zodat ik al die SE software eens kan de-installeren.

• BAM1
Die Bruine schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:58:
Paar uur bezig geweest met alles downloaden en installeren (laptop crash, nieuwe HD). Na een uur proberen tijdelijk opgegeven. Die telefoon laat zich op geen enkele manier rooten. Vanavond de bootloader maar unlocken en kijken of de telefoon dan wel wat gewilliger is. Ik vind het maar een zooitje in de Mini/Pro/etc sectie. Je zoekt je een ongeluk naar root, CWM en instructies. Daar was ik al even zoet mee.

Maar goed, vanavond dus maar bootloader unlocken, hopen dat ik dan wel de kernel kan flashen en dan eindelijk Real ICS erop. Wel irritant dat ik daar root voor nodig heb en dat juist dat nu nog niet lukt.
Bootloader unlocken is wel de handigste manier, dan zit je CWM al "in" je kernel Als je root wilt op ICS dan moet je eerst terug naar een oude 2.3.7...hierna rooten en dan via flashtool weer flashen, staan zat topics op xda. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1695514)

Verwijderd

is er nog iemand die na update naar ics foto's niet meer kan opslaan op geheugenkaartje
optie is precies verdwenen om dit in te stellen

• AmbroosV
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:17:
is er nog iemand die na update naar ics foto's niet meer kan opslaan op geheugenkaartje
Normaal staan die net àltijd op de geheugenkaart, op het intern geheugen kan je namelijk geen foto's opslaan want je kan er zelf niet aan via je PC!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:17:
Is het niet zo dat in ICS de externe sd kaart helemaal niet meer gebruikt kan worden voor applicaties, maar eigenlijk alleen nog maar voor media (muziek/films/documenten etc)? Dat is tenminste wel zo op mijn tablet.

Belangrijke vraag die ik nog wel graag zou willen weten en die hier direct mee te maken heeft: Kun je op de mini pro met ics nog apps naar sd verplaatsen? Ik vermoed het niet.

[ Voor 14% gewijzigd door hars73 op 24-08-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
zeve schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

oke dat is dan jammer. alleen dat verbruik van die mb moet toch ergens vandaan komen? praktisch al mijn apps heb ik verplaatst naar de sd kaart. zijn er nog andere items die dit stukje gebruiken? anders wordt het lastig om apps te updaten...
want degene die vast staan kan je dus zo niet meer updaten

overigens hier ook nog geen ics update. sinr -0757. Lijkt wel of ze zijn gestopt en de rest niet meer doen. En misschien moet we gewoon geduld hebben.
kan iemand mij verklaren waarom vanuit het niets ik ineens van 60 mb naar 35 mb ga?
Ik zie als ik opstart dat google maps gelijk 6mb aan data in beslag neemt.
Whatssapp zelfs 33 mb. Als ik nu zeg alles wissen wat wordt er dan gewist bij whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
hars73 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

Is het niet zo dat in ICS de externe sd kaart helemaal niet meer gebruikt kan worden voor applicaties, maar eigenlijk alleen nog maar voor media (muziek/films/documenten etc)? Dat is tenminste wel zo op mijn tablet.

Belangrijke vraag die ik nog wel graag zou willen weten en die hier direct mee te maken heeft: Kun je op de mini pro met ics nog apps naar sd verplaatsen? Ik vermoed het niet.
Dit hoor ik nu voor het eerst. Ik heb gisteren ook maar een MP gekocht ter vervanging van mijn zakelijke X10MP. Net REAL ICS erop gezet en daar kan ik gewoon de apps naar SD moven. Ik heb nog niet op mijn EXT partitie gekeken, want die zit er ook nog gewoon op. Aangezien het een CR is verwacht ik eerlijk gezegd dat nu veel daarheen gaat. Maar goed, moven naar SD kan dus wel degelijk. Al is het Real ICS en niet stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

apps naar SD verplaatsen lukt blijkbaar wel
maar mijn foto's staan niet op sd kaartje

kreeg eergisteren melding dat ik geen pics meer kon maken terwijl geheugenkaartje zo goe als leeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

hars73 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:49:
Nou mijn SI (0794) heeft ook nog steeds geen update naar ICS. Maar denk dat ik hem voorlopig maar lekker zo hou op 2.3.4. Hij doet het prima. Al kriebelt het soms wel om toch eens proberen te rooten zodat ik al die SE software eens kan de-installeren.
Same... zelfde si, nog geen update g*dv*rd*mm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Heeft er iemand een tip voor een voorruit-houder voor de SE Xperia Mini Pro? (of een link naar een accessoires thread voor de mini pro?)

Ik heb voor mijn eigen Desire een active Brodit-houder. Die heb ik in mijn auto gewoon in het dashboard geschroefd, wat bij de lease/huur/etc auto's van mijn vriendin niet kan/mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Laatst online: 09:19
Ik heb gewoon zo'n (met veren en knopjes) verstelbaar ding van dealextreme. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
FitTiv schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:19:
Ik heb gewoon zo'n (met veren en knopjes) verstelbaar ding van dealextreme. Werkt prima!
Het is deze geworden:

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/30552.jpg
http://www.mobilefun.co.u...ible-car-mount-p30552.htm

Als hij binnen is zal ik wel even posten hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
Bij de MM in Roermond lagen er vandaag nog ca 20 mini pro's in de bak voor 119 euro (zwart)

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

zx9r_mario schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:07:
Bij de MM in Roermond lagen er vandaag nog ca 20 mini pro's in de bak voor 119 euro (zwart)
Was da wel de 2011 versie? Die prijs hoort sneller bij de X10 versie denk ik.

• AmbroosV
philotra schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:34:
[...]

Was da wel de 2011 versie? Die prijs hoort sneller bij de X10 versie denk ik.
Wij verkopen de 2011 Xperia Mini Pro in België helemaal unlocked zonder voorwaarden bij The Phone House voor €99 :P Kan helemaal hoor!
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste