• Geblaat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:06
Mocht er iemand nog een pre-order code over hebben, je kan mij er een zeer groot plezier mee doen! Heb nu helaas een exemplaar liggen waar ik dus tegenaan kan gaan kijken tot de 20ste. :s

Verwijderd

Hier 29/11 en nog niets bij de launcher ;)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Zucht... http://www.swtor.com/server-status

Wat klopt er niet aan dit plaatje?

spoiler:
Dat de EU servers overbelast zijn en de US servers niet!!!
que van een uur is niet leuk..

Sys Specs

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nou lekker dan, heb ik eindelijk mijn mail, ligt mijn internet er al uit sinds ik thuis ben... (zit nu op umts van de zaak). Wordt zo te zien niet spelen vandaag... :(

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
We’ll be performing maintenance overnight from 2AM CST (8AM GMT/9AM CET) on the #SWTOR servers and site. Details: http://bit.ly/rPrTlr

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:07:
Hier 29/11 en nog niets bij de launcher ;)
Zelfde hier :) Spannend!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:44
Komt er nog een wave vandaag?

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
nog minstens 1

Verwijderd

Laten we het hopen, zit er dan misschien nog net bij =)
Is het niet een beetje triest (...) dat de servers overvol zijn?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Black Eagle schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:08:
Nou lekker dan, heb ik eindelijk mijn mail, ligt mijn internet er al uit sinds ik thuis ben... (zit nu op umts van de zaak). Wordt zo te zien niet spelen vandaag... :(
Hier trouwens geregistreerd op 27-11

edit] OMG, zit ondertussen TV te kijken en denk, "Dat is raar, wel tv, geen internet.". UMTS uit, wireless aan en hoppa gaan met die banaan _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Black Eagle op 15-12-2011 19:13 ]

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb net mijn invite gehad iig (5 minuten geleden)

• Xenophoben
1-12
Nog niets gezien

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Net gebeld naar de nederlandse klanten service met het nummer in 1 van de bovenstaande posts. Werd binnen 3 minuten geholpen en mijn probleem werd meteen opgelost! Ik ben erg tevreden met de service :)

Ik had de game dubbel gekocht via Origins omdat het 1 keer was misgegaan maar het geld was wel afgeschreven.

Zonnepanelen

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
6-12 hier helaas dus zal hopelijk morgen avond ergens zijn =p

Verwijderd

3-12 nog niets gezien, maar als dat maintenance verhaal klopt paar posts hierboven, dan kan ik net een uurtje spelen - 15 min queu, 45min.....

• Xenophoben
Hoe laat is dat nederlandse tijd?

Verwijderd

30 minuten que op Red Eclipse.

mag hopen dat een hoop mensen met een laag level char besluiten ergens anders heen te gaan.

Verwijderd

0900 central european time.

doh am en pm door elkaar

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 19:15 ]

Verwijderd

9 am CET, dat is onze tijdzone. Dus morgenochtend.

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:14:
30 minuten que op Red Eclipse.

mag hopen dat een hoop mensen met een laag level char besluiten ergens anders heen te gaan.
Dacht het niet muahahaha 8)

• xeros1
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-07 17:25
voxxel schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:13:
Net gebeld naar de nederlandse klanten service met het nummer in 1 van de bovenstaande posts. Werd binnen 3 minuten geholpen en mijn probleem werd meteen opgelost! Ik ben erg tevreden met de service :)

Ik had de game dubbel gekocht via Origins omdat het 1 keer was misgegaan maar het geld was wel afgeschreven.
Welk nummer als ik vragen mag?

Ik zit al uren in de de wacht bij de US costumer service.

[ Voor 6% gewijzigd door xeros1 op 15-12-2011 19:19 ]

• Shady553
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-07 15:31
Ook lekker voer ik mij code in van de game zelf krijg ik server busy en daarna zegt hij dat hij al in gebruik is maar ik zie niks ......

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
leuke wachtrijen op de servers. Zit op Red Eclipse. Wachtijd 35 minuten, plaats in rij 487 :(

Verwijderd

falconxp schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:19:
leuke wachtrijen op de servers. Zit op Red Eclipse. Wachtijd 35 minuten, plaats in rij 487 :(
355 :(

• Rewl
  • Laatst online: 29-04 15:18
ja.. ik vind dat al die engelse maar naar US moeten gaan.. daar is het nog rustig ;)
Shady553 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:18:
Ook lekker voer ik mij code in van de game zelf krijg ik server busy en daarna zegt hij dat hij al in gebruik is maar ik zie niks ......
check eens of je op het forum van swtor mag posten...
dat had ik nl ook nadat ik mijn early acces regde waarna ik mijn beta, EGA enzo ook niet meer zag staan

[ Voor 9% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 19:21 ]

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

falconxp schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:19:
Lucky you ;).
Op mijn server (Bloodworthy) ben ik nu nummer 644. Begon op 850.

Sys Specs

• Shady553
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-07 15:31
gelukkig geeft hij nu aan dat de code ingevoerd is op mijn account >:)

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
apart om te zien dat op http://www.swtor.com/server-status de USA servers op standaard blijft staan en de EU´s op bijna allemaal vol.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
xeros1 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:17:
[...]

Welk nummer als ik vragen mag?

Ik zit al uren in de de wacht bij de US costumer service.
020 8083219

Zonnepanelen

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
US is nu midden op de dag, EU is primetime, daarom verschil in drukte op servers denk ik.

Verwijderd

Bajo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:24:
apart om te zien dat op http://www.swtor.com/server-status de USA servers op standaard blijft staan en de EU´s op bijna allemaal vol.
Ik denk dat het later wel gaat veradneren. In Amerika is het nu nog late ochtend/begin middag.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:49

The Chosen One

Zie signature!

Als je een stack van 5 items reverse engineered krijg je dan ook 5 keer de kans om een beter recipe daarvan te ontdekken?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Rewl
op welke registratiedag zitten we nu met EGA ?

Verwijderd

Apart om te zien op het TOR forum dat blijkbaar Empire het beter doet dan Republic. Dus Empire is de nieuwe Horde? :P

• xeros1
  • Laatst online: 14-07 17:25
Je bent een held _/-\o_

Verwijderd

Rewl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:27:
op welke registratiedag zitten we nu met EGA ?
Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27th

• SiameseDwerg
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:29:
[...]

Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27th
Hoe kom je aan die info?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:28:
Apart om te zien op het TOR forum dat blijkbaar Empire het beter doet dan Republic. Dus Empire is de nieuwe Horde? :P
Wat is 'het'? En waarom krijg ik een troll-gevoel bij deze post? :?

• Ienni1983
  • Laatst online: 14:30
mijn excuses dat ik even offtopic ga
In de Amerikaanse stad Portland heeft de politie een man opgepakt die in de lokale Toys R Us klanten aanviel met een blauwe lightsaber.

Het winkelpersoneel belde met de politie om te melden dat een Star Wars-fan in de winkel naar mensen aan het slaan was met een lichtzwaard. Toen de politie gebeld werd, verplaatste het imaginaire gevecht tussen Luke en zijn vader zich naar het parkeerterrein.

Toen de politie aankwam en de man wilde neertaseren, schakelde de fan met zijn Force-krachten het eerste apparaat uit. De tweede taser ging wel af, maar de man sloeg de draadjes van zich af met de lightsaber. Pas toen de drie agenten zich tegelijkertijd wierpen op de 33-jarige fan uit Hillsboro, ging hij neer.

De man is naar een ziekenhuis overgebracht voor onderzoek naar zijn mentale capaciteit. Geen van zijn slachtoffers heeft blijvend letsel overgehouden aan het geweld van de lightsaber.
The force is strong in him :3

http://tinyurl.com/5sdar8p

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:43
Ienni1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:33:
mijn excuses dat ik even offtopic ga

[...]

The force is strong in him :3
Tja, je moet iets met je tijd doen, als je wacht op een pre-launch invite.!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Rewl
rofl.. die hoort hier eigenlijk wel thuis ... aangezien er nog altijd mensen zijn die wachten op de invite ;)

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Heel november zit er nu in zo'n beetje? Komop Bioware, laat ons resterende arme zielen ook gewoon los!

Verwijderd

Er is zo wel maintenance dus ben benieuwd of er eigenlijk nog invites de deur uit gaan.

• beve
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:37:
Er is zo wel maintenance dus ben benieuwd of er eigenlijk nog invites de deur uit gaan.
maintenance is pas morgen vroeg onze tijd las ik

Verwijderd

beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:38:
[...]

maintenance is pas morgen vroeg onze tijd las ik
Je hebt gelijk sorry.

Verwijderd

We’ll be performing maintenance overnight from 2AM CST (8AM GMT/9AM CET)

Idd morgenvroeg

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:39:
We’ll be performing maintenance overnight from 2AM CST (8AM GMT/9AM CET)

Idd morgenvroeg
en weer zwijnen de amerikanen en hebben de europeanen maintenance overdag.

• beve
GOGO nog 20 minuten tot volgende wave haha

• Ienni1983
ToasterxD schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:35:
[...]

Tja, je moet iets met je tijd doen, als je wacht op een pre-launch invite.!
Ik zit te gamen tussendoor hoor :P

Verwijderd

waar kan je eigenlijk zien wanneer je de preorder hebt ingevuld

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 14:30
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:41:
waar kan je eigenlijk zien wanneer je de preorder hebt ingevuld
Op je account onder "My Account" en dan "Code Redemption".

• janwer
voor wachtende mensen, Shift is weer wakker :)

http://nl.twitch.tv/shift_tv

• beve
shift is the man!!! :D

Verwijderd

Flufsor schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:43:
[...]

Op je account onder "My Account" en dan "Code Redemption".
ah dan heb ik zeker net pech met mijn 29/11

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik vind ook dat mensen met een vroege pre-order voorrang in de queues moeten krijgen.. :-) Kom op mensen Skyrim is ook leuk!!! en BF3!! doe dat lekker een avondje! :-P

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ongelooflijk, hoe lekker ging het gisteren, en hoe slecht gaat het nu. Er zijn veel te veel mensen. De servers zitten overvol, de server waar ik gisteren prima op kon spelen tot lvl 12, heeft nu een wachttijd van een kwartier met 140 mensen in de wachtrij. Dat is nog niks vergeleken met Red Eclipse met maar liefst een wachttijd van 1 uur en 25 minuten! Het probleem is dat iedereen natuurlijk bij bekende op de server wil, waardoor sommige nu al overvol zitten. Ik ben benieuwd of dit opgelost gaat worden, en of zoiets überhaupt opgelost KAN worden....

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Hilarisch. 25 minuten in de wacht gestaan, alt tab met The Simpsons aan. Kom ik terug in de game "connection lost" 40 min queue.

Hey BIOWARE. Goed idee die Early Acces zodat je guilds over verschillende servers kan plaatsen om dit soort dingen tegen te gaan.

Van mij part is deze launch een behoorlijke faal.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Alcmaria schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:49:
Ik vind ook dat mensen met een vroege pre-order voorrang in de queues moeten krijgen.. :-) Kom op mensen Skyrim is ook leuk!!! en BF3!! doe dat lekker een avondje! :-P
Afbeeldingslocatie: http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/249d3eb470f1b47a9b5462ab3131f615/http://i966.photobucket.com/albums/ae146/abby980/hurr-durr-derp-face-wat.jpg

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:32
MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:51:
Hilarisch. 25 minuten in de wacht gestaan, alt tab met The Simpsons aan. Kom ik terug in de game "connection lost" 40 min queue.

Hey BIOWARE. Goed idee die Early Acces zodat je guilds over verschillende servers kan plaatsen om dit soort dingen tegen te gaan.

Dan is elke mmo launch een fail..

Verwijderd

Ding dong, willen 50 man in the Red Eclpise server nu uitloggen ....

Dan kan ik ook spelen !! :D

• beve
Ik begin twijfelen of ik niet beter een anders server kan spelen....

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:51:

Que's horen bij een MMO, maar een Que tijdens je early acces is een beetje dubbel faal.
Duidelijk te weinig servers.

• Doler
beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:54:
Denk aan de lange termijn!
Komt vooral denk ik omdat er later pas nieuwe servers bij kwamen.
Bioware verwachtte volgens mij dat iedereen die geen guild had om de nieuwe servers ging, maar dat werkt natuurlijk niet.
Zelfs guildless spelers zullen bij vrienden willen spelen, en als die in een guild zitten komt eigenlijk iedereen op één server. De nieuw geopende servers zullen dan dus relatief gezien leeg blijven.

• Rewl
de launch moet nog komen en nu al fail ?
hoe is dat dan mogelijk... denk dat ze door de EGA juist dit voor de echte launch kunnen verhelpen ... misschien zit er nog wel een char reset bij, bij de launch . wie weet effe rollback :D hehe

Verwijderd

beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:54:
Ik zeg doen !

:D

• beve
Doler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:54:
[...]

Denk aan de lange termijn!
je hebt gelijk :D
Gyrolion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:52:
[...]

Dan is elke mmo launch een fail..
Nee? Er is volgens mij nog geen MMO geweest die dit systeem gebruikt waar je van te voren al een guild kon maken zodat de ontwikkelaar jouw guild op een server kon plaatsen om zo doende dit soort dingen te voorkomen.

Het early acces gebeuren gaat nu echt aan mij voorbij hoor. Ach ja, als je er eenmaal op zit gewoon nooit uitloggen, ik heb hier een apparaatje staat dat mij om de 25 minuten (oid) een stap naar voren laat zetten :')

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 19:57 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:49

The Chosen One

Zie signature!

Straks gaan er allemaal mensen stoppen of kopen de game toch niet of gaan stukken minder spelen dus die queues blijven niet.

Dan ben je blij straks dat je op een leuke server zit met veel Nederlanders/tweakers en een leuke guild. (RoT)
Vooral op dit moment wilt iedereen die begint gelijk zijn char steamrollen naar level 10+ en logged "niemand" uit.

[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2011 19:59 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Doler
The Chosen One schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:56:
Straks gaan er allemaal mensen stoppen of kopen de game toch niet of gaan stukken minder spelen dus die queues blijven niet.
Lange termijn denken +1
Wat maakt het uit of ze dat straks doen of niet? Het idee van deze Early Acces was om server overbelasting te voorkomen en wat zien we? Servers zijn overbelast. Dan kan je een hoop argumenten er tegen aan gooien maar... Je kan nu ook niet op een andere server beginnen met je guild want anderen zijn al een paar dagen bezig. Overigens helpt het ook niet als je 25 minuten in de wacht staat om dan een "connection error" te krijgen. Dat is ook vrij frustrerend.

Haha
Afbeeldingslocatie: http://cdn-www.swtor.com/sites/all/files/en/email/headtitle_624_57_en.jpg
My wait has just begon douchebag.

[ Voor 29% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 20:00 ]

• Venir
  • Laatst online: 24-08 15:18
Ik denk dat de overbelasting nog vele malen groter zou zijn geweest als iedereen tegelijk acces zou hebben gekregen.

• janwer
mensen die nog EA moeten krijgen, laat even weten welke server je gaat indien je Red Eclipse que ook QQ vind.

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Dit.
janwer schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:00:
mensen die nog EA moeten krijgen, laat even weten welke server je gaat indien je Red Eclipse que ook QQ vind.

Verwijderd

Ik ga op Bloodworthy, ook een EU PVP server.
Nog velen malen groter dan wat? Dan een queue van + 30 minuten? Juist dan ga je praten als guid om naar een server te gaan waar de populatie wel okay is maar geen queue. En je argument is invalid want Bioware heeft gekozen voor een Early Acces om dit te voorkomen dus het maakt niet uit.

Verwijderd

Als ik voor Red Eclipse in de queu moet, moet dat maar. Heb me aangemeld voor de GoT guild en wil niet weer met een mmo willen stoppen omdat ik op een faal server speel of in een faal guild zit =).

• beve
SWTORThe Old Republic

We have opened up a new #SWTOR server - Sith'Ari, EU PvP (English)

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
Nog velen malen groter dan wat? Dan een queue van + 30 minuten? Juist dan ga je praten als guid om naar een server te gaan waar de populatie wel okay is maar geen queue. En je argument is invalid want Bioware heeft gekozen voor een Early Acces om dit te voorkomen dus het maakt niet uit.
De eerste basher is al gespot :+

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
[...]

De eerste basher is al gespot :+
Opent een fles champagne

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
SWTORThe Old Republic

Daar gaan we maar heen dan, beter dan halve avond wachten.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Doler

• Rewl
beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
SWTORThe Old Republic

damn je was me net voor . maar ze zijn er achter gekomen dat meer servers nodig zijn atm :D

allemaal shift fans dus ? HAHAHA

[ Voor 5% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 20:03 ]

• beve
Rewl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:02:
[...]

damn je was me net voor . maar ze zijn er achter gekomen dat meer servers nodig zijn atm :D
ALLEN DAARHEEN (behalve ik) :D
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat geld voor een product, je krijgt "customer service" van niets, een launch platform dat behoorlijk faalt. Ik bedoel als ze weten dat de server helemaal vol zitten waarom dan nog mensen uitnodigen? Ik had liever gehad dat ik mijn mailtje morgen kreeg en dat ze vanavond nog 1000 servers er bij plaatsen dat is minder frustrerend dan dit. Ik heb een behoorlijke poos op dit moment gewacht om samen met wat vrienden te gamen (die zijn wel online) en ik zit hier in een queue hopend dat wanneer ik aan de beurt ben de client niet crashed of dat niet een connection error krijg. En dan vind ik het wel heel makkelijk om mij uit te maken voor basher of zeur of iemand die moet relaxen. Maar ja, Tweakers hé.

[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 20:04 ]

Verwijderd

Ik denk dat ik een leuke RP server opzoek. Rerollen op TRE kan altijd nog, amirite?

• Doler
beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:03:
[...]

ALLEN DAARHEEN (behalve ik) :D
Wellicht daar eerste even op en dan later op Red Eclips joinen op een rustiger moment, bijv. morgenochtend voor 7 uur :).
Doler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:02:
hij staat in de lijst nu als pve...

TheS4ndm4n#1919

• beve
hoe zit dat hier met die volgende wave :D

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
Dus PvP is veel leuker? Ook voor een newbie?
Als ik gekilled wordt, raak ik dan loot kwijt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:04:
Ik denk dat ik een leuke RP server opzoek. Rerollen op TRE kan altijd nog, amirite?
als je een rp pve server uitzoekt komt ik er opzeker bij morgen.

Die servers hebben ook vaak minder que d-;

Verwijderd

beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:06:
hoe zit dat hier met die volgende wave :D
Nog nergens te bekennen.

• Doler
Dubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:06:
Dus PvP is veel leuker? Ook voor een newbie?
Als ik gekilled wordt, raak ik dan loot kwijt?
Nee :) Ik weet niet of je wel bijv. xp of PvP points hebt op een PvP server, maar dat kan iemand je vast wel vertellen.

• SiameseDwerg
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:04:
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat geld voor een product, je krijgt "customer service" van niets, een launch platform dat behoorlijk faalt. Ik bedoel als ze weten dat de server helemaal vol zitten waarom dan nog mensen uitnodigen? Ik had liever gehad dat ik mijn mailtje morgen kreeg en dat ze vanavond nog 1000 servers er bij plaatsen dat is minder frustrerend dan dit. Ik heb een behoorlijke poos op dit moment gewacht om samen met wat vrienden te gamen (die zijn wel online) en ik zit hier in een queue hopend dat wanneer ik aan de beurt ben de client niet crashed of dat niet een connection error krijg.
Je moet niet vergeten dat er honderden duizenden hetzelfde ''probleem'' hebben. En lang niet alle servers zitten vol niemand verplicht jouw om op die volle server te spelen dat doe jezelf omdat je vriendjes er ook spelen.

Gewoon ophouden met zeuren en genieten van deze game!

• Ienni1983
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat geld voor een product, je krijgt "customer service" van niets, een launch platform dat behoorlijk faalt. Ik bedoel als ze weten dat de server helemaal vol zitten waarom dan nog mensen uitnodigen? Ik had liever gehad dat ik mijn mailtje morgen kreeg en dat ze vanavond nog 1000 servers er bij plaatsen dat is minder frustrerend dan dit. Ik heb een behoorlijke poos op dit moment gewacht om samen met wat vrienden te gamen (die zijn wel online) en ik zit hier in een queue hopend dat wanneer ik aan de beurt ben de client niet crashed of dat niet een connection error krijg. En dan vind ik het wel heel makkelijk om mij uit te maken voor basher of zeur of iemand die moet relaxen. Maar ja, Tweakers hé.
had je maar geen simpsons moeten kijken.

Je kan nu de client crash of conn error de schuld geven.

en dan klagen dat anderen je een basher noemt

Doler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:06:
[...]

Nee :) Ik weet niet of je wel bijv. xp of PvP points hebt op een PvP server, maar dat kan iemand je vast wel vertellen.
PvE servers hebben 1 wereld met open pvp (illium)
PvP servers hebben er een stuk of 10.
nog steeds ruim de helft van de planeten is van 1 factie, dus geen pvp.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Het feit is dat die overvolle servers onze eigen schuld zijn.
Wij moeten zo nodig bij onze vrienden.
En niemand neemt het initiatief om naar een lege server te gaan.
Hierdoor treft alleen onszelf de blaam gezien er nog vrij veel low population servers zijn

• Rewl
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat .......
Naya .. dat ze de Rough time in een gratis EGA opvangen vind ik wel netjes.
de manier waarop ze de EGA verkocht hebben vind ik wel minder..

als ik een produkt koop met een aanbieding voor EGA, maar men kan vervolgens EGA houden als ik het produkt afzeg... vind ik persoonlijk raar. maya das mijn mening.... peace out
Pagina: 1 ... 60 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)