Mocht er iemand nog een pre-order code over hebben, je kan mij er een zeer groot plezier mee doen! Heb nu helaas een exemplaar liggen waar ik dus tegenaan kan gaan kijken tot de 20ste.
Zucht... http://www.swtor.com/server-status
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
spoiler:
Dat de EU servers overbelast zijn en de US servers niet!!!
que van een uur is niet leuk..
que van een uur is niet leuk..
Nou lekker dan, heb ik eindelijk mijn mail, ligt mijn internet er al uit sinds ik thuis ben... (zit nu op umts van de zaak). Wordt zo te zien niet spelen vandaag...
We’ll be performing maintenance overnight from 2AM CST (8AM GMT/9AM CET) on the #SWTOR servers and site. Details: http://bit.ly/rPrTlr
nog minstens 1Xenophoben schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:10:
Komt er nog een wave vandaag?
Is het niet een beetje triest (...) dat de servers overvol zijn?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hier trouwens geregistreerd op 27-11Black Eagle schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:08:
Nou lekker dan, heb ik eindelijk mijn mail, ligt mijn internet er al uit sinds ik thuis ben... (zit nu op umts van de zaak). Wordt zo te zien niet spelen vandaag...
edit] OMG, zit ondertussen TV te kijken en denk, "Dat is raar, wel tv, geen internet.". UMTS uit, wireless aan en hoppa gaan met die banaan
[ Voor 18% gewijzigd door Black Eagle op 15-12-2011 19:13 ]
Heb net mijn invite gehad iig (5 minuten geleden)Xenophoben schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:10:
Komt er nog een wave vandaag?
Net gebeld naar de nederlandse klanten service met het nummer in 1 van de bovenstaande posts. Werd binnen 3 minuten geholpen en mijn probleem werd meteen opgelost! Ik ben erg tevreden met de service 
Ik had de game dubbel gekocht via Origins omdat het 1 keer was misgegaan maar het geld was wel afgeschreven.
Ik had de game dubbel gekocht via Origins omdat het 1 keer was misgegaan maar het geld was wel afgeschreven.
6-12 hier helaas dus zal hopelijk morgen avond ergens zijn =p
Verwijderd
3-12 nog niets gezien, maar als dat maintenance verhaal klopt paar posts hierboven, dan kan ik net een uurtje spelen - 15 min queu, 45min.....
Verwijderd
30 minuten que op Red Eclipse.
mag hopen dat een hoop mensen met een laag level char besluiten ergens anders heen te gaan.
mag hopen dat een hoop mensen met een laag level char besluiten ergens anders heen te gaan.
Verwijderd
0900 central european time.
doh am en pm door elkaar
doh am en pm door elkaar
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 19:15 ]
Verwijderd
9 am CET, dat is onze tijdzone. Dus morgenochtend.Xenophoben schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:14:
Hoe laat is dat nederlandse tijd?
Dacht het niet muahahahaVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:14:
30 minuten que op Red Eclipse.
Welk nummer als ik vragen mag?voxxel schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:13:
Net gebeld naar de nederlandse klanten service met het nummer in 1 van de bovenstaande posts. Werd binnen 3 minuten geholpen en mijn probleem werd meteen opgelost! Ik ben erg tevreden met de service
Ik zit al uren in de de wacht bij de US costumer service.
[ Voor 6% gewijzigd door xeros1 op 15-12-2011 19:19 ]
Ook lekker voer ik mij code in van de game zelf krijg ik server busy en daarna zegt hij dat hij al in gebruik is maar ik zie niks ......
Verwijderd
355falconxp schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:19:
leuke wachtrijen op de servers. Zit op Red Eclipse. Wachtijd 35 minuten, plaats in rij 487
ja.. ik vind dat al die engelse maar naar US moeten gaan.. daar is het nog rustig 
dat had ik nl ook nadat ik mijn early acces regde waarna ik mijn beta, EGA enzo ook niet meer zag staan
check eens of je op het forum van swtor mag posten...Shady553 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:18:
Ook lekker voer ik mij code in van de game zelf krijg ik server busy en daarna zegt hij dat hij al in gebruik is maar ik zie niks ......
dat had ik nl ook nadat ik mijn early acces regde waarna ik mijn beta, EGA enzo ook niet meer zag staan
[ Voor 9% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 19:21 ]
Lucky youfalconxp schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:19:
leuke wachtrijen op de servers. Zit op Red Eclipse. Wachtijd 35 minuten, plaats in rij 487
Op mijn server (Bloodworthy) ben ik nu nummer 644. Begon op 850.
gelukkig geeft hij nu aan dat de code ingevoerd is op mijn account
apart om te zien dat op http://www.swtor.com/server-status de USA servers op standaard blijft staan en de EU´s op bijna allemaal vol.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
020 8083219xeros1 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:17:
[...]
Welk nummer als ik vragen mag?
Ik zit al uren in de de wacht bij de US costumer service.
US is nu midden op de dag, EU is primetime, daarom verschil in drukte op servers denk ik.
Verwijderd
Ik denk dat het later wel gaat veradneren. In Amerika is het nu nog late ochtend/begin middag.Bajo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:24:
apart om te zien dat op http://www.swtor.com/server-status de USA servers op standaard blijft staan en de EU´s op bijna allemaal vol.
Als je een stack van 5 items reverse engineered krijg je dan ook 5 keer de kans om een beter recipe daarvan te ontdekken?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Apart om te zien op het TOR forum dat blijkbaar Empire het beter doet dan Republic. Dus Empire is de nieuwe Horde?
Verwijderd
Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27thRewl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:27:
op welke registratiedag zitten we nu met EGA ?
Hoe kom je aan die info?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:29:
[...]
Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27th
Wat is 'het'? En waarom krijg ik een troll-gevoel bij deze post?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:28:
Apart om te zien op het TOR forum dat blijkbaar Empire het beter doet dan Republic. Dus Empire is de nieuwe Horde?
mijn excuses dat ik even offtopic ga
The force is strong in him :3In de Amerikaanse stad Portland heeft de politie een man opgepakt die in de lokale Toys R Us klanten aanviel met een blauwe lightsaber.
Het winkelpersoneel belde met de politie om te melden dat een Star Wars-fan in de winkel naar mensen aan het slaan was met een lichtzwaard. Toen de politie gebeld werd, verplaatste het imaginaire gevecht tussen Luke en zijn vader zich naar het parkeerterrein.
Toen de politie aankwam en de man wilde neertaseren, schakelde de fan met zijn Force-krachten het eerste apparaat uit. De tweede taser ging wel af, maar de man sloeg de draadjes van zich af met de lightsaber. Pas toen de drie agenten zich tegelijkertijd wierpen op de 33-jarige fan uit Hillsboro, ging hij neer.
De man is naar een ziekenhuis overgebracht voor onderzoek naar zijn mentale capaciteit. Geen van zijn slachtoffers heeft blijvend letsel overgehouden aan het geweld van de lightsaber.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Tja, je moet iets met je tijd doen, als je wacht op een pre-launch invite.!Ienni1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:33:
mijn excuses dat ik even offtopic ga
[...]
The force is strong in him :3
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
rofl.. die hoort hier eigenlijk wel thuis ... aangezien er nog altijd mensen zijn die wachten op de invite
Heel november zit er nu in zo'n beetje? Komop Bioware, laat ons resterende arme zielen ook gewoon los!
maintenance is pas morgen vroeg onze tijd las ikVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:37:
Er is zo wel maintenance dus ben benieuwd of er eigenlijk nog invites de deur uit gaan.
Verwijderd
Je hebt gelijk sorry.beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:38:
[...]
maintenance is pas morgen vroeg onze tijd las ik
en weer zwijnen de amerikanen en hebben de europeanen maintenance overdag.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:39:
We’ll be performing maintenance overnight from 2AM CST (8AM GMT/9AM CET)
Idd morgenvroeg
Ik zit te gamen tussendoor hoorToasterxD schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:35:
[...]
Tja, je moet iets met je tijd doen, als je wacht op een pre-launch invite.!
Op je account onder "My Account" en dan "Code Redemption".Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:41:
waar kan je eigenlijk zien wanneer je de preorder hebt ingevuld
shift is the man!!!janwer schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:43:
voor wachtende mensen, Shift is weer wakker
http://nl.twitch.tv/shift_tv
Verwijderd
ah dan heb ik zeker net pech met mijn 29/11Flufsor schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:43:
[...]
Op je account onder "My Account" en dan "Code Redemption".
Ik vind ook dat mensen met een vroege pre-order voorrang in de queues moeten krijgen.. :-) Kom op mensen Skyrim is ook leuk!!! en BF3!! doe dat lekker een avondje! :-P
Ongelooflijk, hoe lekker ging het gisteren, en hoe slecht gaat het nu. Er zijn veel te veel mensen. De servers zitten overvol, de server waar ik gisteren prima op kon spelen tot lvl 12, heeft nu een wachttijd van een kwartier met 140 mensen in de wachtrij. Dat is nog niks vergeleken met Red Eclipse met maar liefst een wachttijd van 1 uur en 25 minuten! Het probleem is dat iedereen natuurlijk bij bekende op de server wil, waardoor sommige nu al overvol zitten. Ik ben benieuwd of dit opgelost gaat worden, en of zoiets überhaupt opgelost KAN worden....
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hilarisch. 25 minuten in de wacht gestaan, alt tab met The Simpsons aan. Kom ik terug in de game "connection lost" 40 min queue.
Hey BIOWARE. Goed idee die Early Acces zodat je guilds over verschillende servers kan plaatsen om dit soort dingen tegen te gaan.
Van mij part is deze launch een behoorlijke faal.
Hey BIOWARE. Goed idee die Early Acces zodat je guilds over verschillende servers kan plaatsen om dit soort dingen tegen te gaan.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Alcmaria schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:49:
Ik vind ook dat mensen met een vroege pre-order voorrang in de queues moeten krijgen.. :-) Kom op mensen Skyrim is ook leuk!!! en BF3!! doe dat lekker een avondje! :-P

Dan is elke mmo launch een fail..MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:51:
Hilarisch. 25 minuten in de wacht gestaan, alt tab met The Simpsons aan. Kom ik terug in de game "connection lost" 40 min queue.
Verwijderd
Ding dong, willen 50 man in the Red Eclpise server nu uitloggen ....
Dan kan ik ook spelen !!
Dan kan ik ook spelen !!
Verwijderd
Que's horen bij een MMO, maar een Que tijdens je early acces is een beetje dubbel faal.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:51:
Duidelijk te weinig servers.
Denk aan de lange termijn!beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:54:
Ik begin twijfelen of ik niet beter een anders server kan spelen....
Komt vooral denk ik omdat er later pas nieuwe servers bij kwamen.
Bioware verwachtte volgens mij dat iedereen die geen guild had om de nieuwe servers ging, maar dat werkt natuurlijk niet.
Zelfs guildless spelers zullen bij vrienden willen spelen, en als die in een guild zitten komt eigenlijk iedereen op één server. De nieuw geopende servers zullen dan dus relatief gezien leeg blijven.
Bioware verwachtte volgens mij dat iedereen die geen guild had om de nieuwe servers ging, maar dat werkt natuurlijk niet.
Zelfs guildless spelers zullen bij vrienden willen spelen, en als die in een guild zitten komt eigenlijk iedereen op één server. De nieuw geopende servers zullen dan dus relatief gezien leeg blijven.
de launch moet nog komen en nu al fail ?
hoe is dat dan mogelijk... denk dat ze door de EGA juist dit voor de echte launch kunnen verhelpen ... misschien zit er nog wel een char reset bij, bij de launch . wie weet effe rollback
hehe
hoe is dat dan mogelijk... denk dat ze door de EGA juist dit voor de echte launch kunnen verhelpen ... misschien zit er nog wel een char reset bij, bij de launch . wie weet effe rollback
Verwijderd
Ik zeg doen !beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:54:
Ik begin twijfelen of ik niet beter een anders server kan spelen....
Nee? Er is volgens mij nog geen MMO geweest die dit systeem gebruikt waar je van te voren al een guild kon maken zodat de ontwikkelaar jouw guild op een server kon plaatsen om zo doende dit soort dingen te voorkomen.
Het early acces gebeuren gaat nu echt aan mij voorbij hoor. Ach ja, als je er eenmaal op zit gewoon nooit uitloggen, ik heb hier een apparaatje staat dat mij om de 25 minuten (oid) een stap naar voren laat zetten
[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 19:57 ]
Straks gaan er allemaal mensen stoppen of kopen de game toch niet of gaan stukken minder spelen dus die queues blijven niet.
Dan ben je blij straks dat je op een leuke server zit met veel Nederlanders/tweakers en een leuke guild. (RoT)
Vooral op dit moment wilt iedereen die begint gelijk zijn char steamrollen naar level 10+ en logged "niemand" uit.
Dan ben je blij straks dat je op een leuke server zit met veel Nederlanders/tweakers en een leuke guild. (RoT)
Vooral op dit moment wilt iedereen die begint gelijk zijn char steamrollen naar level 10+ en logged "niemand" uit.
[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2011 19:59 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Lange termijn denken +1The Chosen One schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:56:
Straks gaan er allemaal mensen stoppen of kopen de game toch niet of gaan stukken minder spelen dus die queues blijven niet.
Wat maakt het uit of ze dat straks doen of niet? Het idee van deze Early Acces was om server overbelasting te voorkomen en wat zien we? Servers zijn overbelast. Dan kan je een hoop argumenten er tegen aan gooien maar... Je kan nu ook niet op een andere server beginnen met je guild want anderen zijn al een paar dagen bezig. Overigens helpt het ook niet als je 25 minuten in de wacht staat om dan een "connection error" te krijgen. Dat is ook vrij frustrerend.
Haha

My wait has just begon douchebag.
Haha

My wait has just begon douchebag.
[ Voor 29% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 20:00 ]
Ik denk dat de overbelasting nog vele malen groter zou zijn geweest als iedereen tegelijk acces zou hebben gekregen.
mensen die nog EA moeten krijgen, laat even weten welke server je gaat indien je Red Eclipse que ook QQ vind.
Dit.
janwer schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:00:
mensen die nog EA moeten krijgen, laat even weten welke server je gaat indien je Red Eclipse que ook QQ vind.
Nog velen malen groter dan wat? Dan een queue van + 30 minuten? Juist dan ga je praten als guid om naar een server te gaan waar de populatie wel okay is maar geen queue. En je argument is invalid want Bioware heeft gekozen voor een Early Acces om dit te voorkomen dus het maakt niet uit.
Verwijderd
Als ik voor Red Eclipse in de queu moet, moet dat maar. Heb me aangemeld voor de GoT guild en wil niet weer met een mmo willen stoppen omdat ik op een faal server speel of in een faal guild zit =).
Verwijderd
De eerste basher is al gespotMrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
Nog velen malen groter dan wat? Dan een queue van + 30 minuten? Juist dan ga je praten als guid om naar een server te gaan waar de populatie wel okay is maar geen queue. En je argument is invalid want Bioware heeft gekozen voor een Early Acces om dit te voorkomen dus het maakt niet uit.
Opent een fles champagne
Daar gaan we maar heen dan, beter dan halve avond wachten.beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
SWTORThe Old Republic
We have opened up a new #SWTOR server - Sith'Ari, EU PvP (English)
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
damn je was me net voor . maar ze zijn er achter gekomen dat meer servers nodig zijn atmbeve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
SWTORThe Old Republic
allemaal shift fans dus ? HAHAHA
[ Voor 5% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 20:03 ]
ALLEN DAARHEEN (behalve ik)Rewl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:02:
[...]
damn je was me net voor . maar ze zijn er achter gekomen dat meer servers nodig zijn atm
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat geld voor een product, je krijgt "customer service" van niets, een launch platform dat behoorlijk faalt. Ik bedoel als ze weten dat de server helemaal vol zitten waarom dan nog mensen uitnodigen? Ik had liever gehad dat ik mijn mailtje morgen kreeg en dat ze vanavond nog 1000 servers er bij plaatsen dat is minder frustrerend dan dit. Ik heb een behoorlijke poos op dit moment gewacht om samen met wat vrienden te gamen (die zijn wel online) en ik zit hier in een queue hopend dat wanneer ik aan de beurt ben de client niet crashed of dat niet een connection error krijg. En dan vind ik het wel heel makkelijk om mij uit te maken voor basher of zeur of iemand die moet relaxen. Maar ja, Tweakers hé.
[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 20:04 ]
Wellicht daar eerste even op en dan later op Red Eclips joinen op een rustiger moment, bijv. morgenochtend voor 7 uur
hij staat in de lijst nu als pve...Doler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:02:
Dus PvP is veel leuker? Ook voor een newbie?
Als ik gekilled wordt, raak ik dan loot kwijt?
Verwijderd
als je een rp pve server uitzoekt komt ik er opzeker bij morgen.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:04:
Ik denk dat ik een leuke RP server opzoek. Rerollen op TRE kan altijd nog, amirite?
Die servers hebben ook vaak minder que d-;
NeeDubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:06:
Dus PvP is veel leuker? Ook voor een newbie?
Je moet niet vergeten dat er honderden duizenden hetzelfde ''probleem'' hebben. En lang niet alle servers zitten vol niemand verplicht jouw om op die volle server te spelen dat doe jezelf omdat je vriendjes er ook spelen.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:04:
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat geld voor een product, je krijgt "customer service" van niets, een launch platform dat behoorlijk faalt. Ik bedoel als ze weten dat de server helemaal vol zitten waarom dan nog mensen uitnodigen? Ik had liever gehad dat ik mijn mailtje morgen kreeg en dat ze vanavond nog 1000 servers er bij plaatsen dat is minder frustrerend dan dit. Ik heb een behoorlijke poos op dit moment gewacht om samen met wat vrienden te gamen (die zijn wel online) en ik zit hier in een queue hopend dat wanneer ik aan de beurt ben de client niet crashed of dat niet een connection error krijg.
Gewoon ophouden met zeuren en genieten van deze game!
had je maar geen simpsons moeten kijken.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:04:
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat geld voor een product, je krijgt "customer service" van niets, een launch platform dat behoorlijk faalt. Ik bedoel als ze weten dat de server helemaal vol zitten waarom dan nog mensen uitnodigen? Ik had liever gehad dat ik mijn mailtje morgen kreeg en dat ze vanavond nog 1000 servers er bij plaatsen dat is minder frustrerend dan dit. Ik heb een behoorlijke poos op dit moment gewacht om samen met wat vrienden te gamen (die zijn wel online) en ik zit hier in een queue hopend dat wanneer ik aan de beurt ben de client niet crashed of dat niet een connection error krijg. En dan vind ik het wel heel makkelijk om mij uit te maken voor basher of zeur of iemand die moet relaxen. Maar ja, Tweakers hé.
Je kan nu de client crash of conn error de schuld geven.
en dan klagen dat anderen je een basher noemt
PvE servers hebben 1 wereld met open pvp (illium)Doler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:06:
[...]
NeeIk weet niet of je wel bijv. xp of PvP points hebt op een PvP server, maar dat kan iemand je vast wel vertellen.
PvP servers hebben er een stuk of 10.
nog steeds ruim de helft van de planeten is van 1 factie, dus geen pvp.
Verwijderd
Het feit is dat die overvolle servers onze eigen schuld zijn.
Wij moeten zo nodig bij onze vrienden.
En niemand neemt het initiatief om naar een lege server te gaan.
Hierdoor treft alleen onszelf de blaam gezien er nog vrij veel low population servers zijn
Wij moeten zo nodig bij onze vrienden.
En niemand neemt het initiatief om naar een lege server te gaan.
Hierdoor treft alleen onszelf de blaam gezien er nog vrij veel low population servers zijn
Naya .. dat ze de Rough time in een gratis EGA opvangen vind ik wel netjes.MrVegeta schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:04:
Tja wat wil je dan? Je betaal aardig wat .......
de manier waarop ze de EGA verkocht hebben vind ik wel minder..
als ik een produkt koop met een aanbieding voor EGA, maar men kan vervolgens EGA houden als ik het produkt afzeg... vind ik persoonlijk raar. maya das mijn mening.... peace out
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)