Dat deed wow en alle andere mmo's ook.Dubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:52:
You have 30 days of play time starting 12.20.2011. You must sign up for a recurring subscription plan or redeem a Game Time Code before you can play. If you sign up for a recurring subscription, you will be billed automatically at the end of your current remaining play time.
Naaiers
Je kan vast activeren en dan je credit card blokkeren oid... ze billen waarschijnlijk niet meteen als je de game registreert, of wel?ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:53:
[...]
Dat deed wow en alle andere mmo's ook.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Verwijderd
NeeHierkomik schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:54:
[...]
Je kan vast activeren en dan je credit card blokkeren oid... ze billen waarschijnlijk niet meteen als je de game registreert, of wel?
Correct, pas als je echt moet betalen.Hierkomik schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:54:
Je kan vast activeren en dan je credit card blokkeren oid... ze billen waarschijnlijk niet meteen als je de game registreert, of wel?
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
nee dat doen ze nietHierkomik schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:54:
[...]
je kan gewoon een CC registreren en dan na 1 dag cancelen.Hierkomik schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:54:
[...]
Als je betaling blokkeert heb je een goede kans dat ze je account permanent bannen.
Ben benieuwd, ik zelf bestelde hem op 30-11.Ik neem aan dat je CE editie bedoelt?Rtzrs schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:21:
[...]
Me broer had op 03-12 oid bij bol.com besteld, heb nu net vandaag de retail verpakking met code binnen![]()
Even ter info dat bol.com ze nu aan het versturen is!
[ Voor 5% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-12-2011 16:58 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
heb hetzelfde gehad en dag erna kon ik gewoon weer inloggen.Dennis van der Stelt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:49:
Zijn er mensen die account locked hadden en dit snel verholpen hadden? Vriend van me heeft z'n security question te vaak verkeerd ingevuld en is nu locked out.
hij kwam wel weer met dezelfde secret question aan zeilen.
weer nieuwe wave, maar kan nog niet inloggen
19-11
14-11, mail net gehad... nog half uurtje werken
GAAAT GOEDHierkomik schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:02:
14-11, mail net gehad... nog half uurtje werken
Speculation but:
It has been ~12 days per wave today
Wave 3: 9. - 20 November
Wave 4: 21. - 2. December
Wave 5: 3. - 15. December
En kun je dan na het cancellen gelijk een timecard invoeren? Ik wil ze nog wel gaan kopen (goedkoper dan CC).RocketKoen schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:58:
[...]
je kan gewoon een CC registreren en dan na 1 dag cancelen.
Als je betaling blokkeert heb je een goede kans dat ze je account permanent bannen.
Anders ff 1 maand met CC invoeren.
Mijn "Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition € 149,99" is vervzonden door bol. Gewoon de hele game blijkbaar dus. Voor 22:30 besteld 2 dagen later in huis!

[ Voor 20% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2011 17:06 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
net ook een mailtje gehad (11-11)
Ik ga het bijna jammer vinden dat we vanavond kerstparty van het werk hebben.
Maar ik kan nog wel even tot morgenavond wachten.
Ik ga het bijna jammer vinden dat we vanavond kerstparty van het werk hebben.
Maar ik kan nog wel even tot morgenavond wachten.
na de 24ste zijn er VEEL pre-orders geplaats. toen was beta afgelopel. Dus 25-26-27 zal wel druk zijn en niet een twaalf daags wave.
haha krijg ik net een mailtje van swtor:
Thank you for registering your Pre-Order Code. You are now registered for the following items:
Star Wars™: The Old Republic™ Digital Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
**
Staat nu ook eindelijk iets in mijn Redeem history =) Wel onder "12.15.2011" maarja, beter laat dan nooit, nu heb ik nog hoop voor early acces!
Thank you for registering your Pre-Order Code. You are now registered for the following items:
Star Wars™: The Old Republic™ Digital Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
**
Staat nu ook eindelijk iets in mijn Redeem history =) Wel onder "12.15.2011" maarja, beter laat dan nooit, nu heb ik nog hoop voor early acces!
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Daar ben ik ook bang voor.themac1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:05:
na de 24ste zijn er VEEL pre-orders geplaats. toen was beta afgelopel. Dus 25-26-27 zal wel druk zijn en niet een twaalf daags wave.
Maar wave 1 van vandaag had +/- 130K mensen.
vanaf nu zitten er 75K per week.
Als ze de 20ste halen vandaag nog maar 10 dagen voor de volgende wave (ongeveer 100K)
Laten we het hopen
Maar wat nou als je geen CC hebt? Ik ga vanavond mijn prepaid kaart halen voor 60 dagen en heb geen CC... Kan toch wel dan mijn prepaid code gebruiken?The Chosen One schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:05:
[...]
En kun je dan na het cancellen gelijk een timecard invoeren? Ik wil ze nog wel gaan kopen (goedkoper dan CC).
Anders ff 1 maand met CC invoeren.
Mijn "Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition € 149,99" is vervzonden door bol. Gewoon de hele game blijkbaar dus. Voor 22:30 besteld 2 dagen later in huis!
Ja dat kan.keitje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:07:
[...]
Maar wat nou als je geen CC hebt? Ik ga vanavond mijn prepaid kaart halen voor 60 dagen en heb geen CC... Kan toch wel dan mijn prepaid code gebruiken?
Weet alleen niet wanneer deze ingaat.
Na 20 januari gok ik als je eerste ''gratis'' maand op is
ja je kan ook een prepaid card invoeren ipv credit card (daar denken ze wel een beetje over na van tevoren, anders zouden ze veel klanten mislopen
)
Ja dat kan, deze gaat in na de 30 dagen die bij de game zitten.keitje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:07:
[...]
Maar wat nou als je geen CC hebt? Ik ga vanavond mijn prepaid kaart halen voor 60 dagen en heb geen CC... Kan toch wel dan mijn prepaid code gebruiken?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dus zonder CC of prepaid kaart kan ik niet beginnen? Dacht dat er ook Ideal en via bank overmaken mogelijkheid was?
Dan moet je via origin timecards kopen met ideal. (dacht ik) (of andere sites het al aanbieden geen idee)
Ik wacht op een kortingscode voor zavvi. £15,- voor 60 dagen. Even gelijk 3-6 bestellen.
Ik wacht op een kortingscode voor zavvi. £15,- voor 60 dagen. Even gelijk 3-6 bestellen.
[ Voor 63% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2011 17:16 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bij de nedgame en gamemania verkopen ze ook prepaid kaarten.The Chosen One schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:15:
Dan moet je via origin timecards kopen met ideal.
vraag me af of ik nou mijn CE edition kan registreren met mijn standard Pre order kit
http://tinyurl.com/5sdar8p
Heb ik ook....je krijgt dat in de early access alleen niet je CE items al. Die krijg je pas als je de CE code invoert.Ienni1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:26:
vraag me af of ik nou mijn CE edition kan registreren met mijn standard Pre order kit
ja ik wil dus mijn CE code invoeren... of werkt dat nog niet?LabsTipJr schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:29:
[...]
Heb ik ook....je krijgt dat in de early access alleen niet je CE items al. Die krijg je pas als je de CE code invoert.
Dat kan al ja.Ienni1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:32:
[...]
ja ik wil dus mijn CE code invoeren... of werkt dat nog niet?
Verwijderd
Als ik het goed begrijp,
Als je de code van het 'echte' spel invoert moet je gelijk een timecard kopen of met je CC bestellen?
Dit vind ik best raar
Als je de code van het 'echte' spel invoert moet je gelijk een timecard kopen of met je CC bestellen?
Dit vind ik best raar
is bij alle subscription MMO's zo geweestVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:35:
Als ik het goed begrijp,
Dit vind ik best raar
Nou speel ik de early access nog niet, maar ik heb code wel ingevoerd en nog geen CC ofzo opgegevenVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:35:
Als ik het goed begrijp,
Dit vind ik best raar
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Ja, dat kan.Ienni1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:26:
Heb vandaag net de administratie gedaan, beide codes ingevuld.
PS: er is ook een paypal betaling optie, zie veel mensen over creditcard praten, maar het is dus paypal, creditcard en gametime cards.
Ik baal best beetje, wilde eerst bij bol.com bestellen, maar daar was CE uitverkocht, dus bij mediamarkt gedaan.
Gelijk na bestellen mailtje gestuurd met vraag over de pre-order code, zeiden ze daar, dat die alleen bij digitale bestellingen zitten.
Nouja paar keer heen en weer gemailed en zelf is gebeld, maar ze kwamen er dus niet uit.
Heb dus in laatst maar beslist: nouja we zien wel wat er gebeurd.
Komt er vandaag dus grote doos binnen bij de post met mn CE pakket.
Lachen joh, open je de box en zit er een doos bij in met pre-order code

LOL, maar ja die kon ik dus pas vandaag aktiveren, terwijl ik al tijd geleden de pre-order had besteld.
Nouja, hopelijk zit ik nog in een wave tijdens weekend, die mag spelen, maar zie het somber in.
Blijf het maar maffe aktie van EA vinden: CE dozen opsturen met pre-order codes erin verpakt, maar ondertussen wel klanten pas toegang geven op basis van het aktiveren van de code. Dus groot gedeelte van de klanten, besteld eerder dan andere klanten, maar mag later early access doen......
FF vraagje: Zijn de officiele swtor forums dicht qua posten? Ik kan in geen enkele topic posten of replyen daar, terwijl ik ingelogd zit met mn account en alles.
Hopelijk komt er vandaag toch nog een invite want me avond is goed verziekt door een snelheidsbekeuring die net op me lag te wachten thuis xD
Verwijderd
Voor de early acces moet dit ook nog niet, je kan trouwens ook paypal gebruiken om je maandelijkse betaling te doen (als het goed is). Dus als je geen creditcard hebt en niet meteen 2 maanden via een gamecard wilt aanschaffen zou dit een optie voor je kunnen zijn.
Ik wacht ook nog op Dynabyte, ik heb vanmiddag gebeld maar er was niet bekend wanneer hij exact op voorraad zou komen. Ze bellen je zodra je hem kan ophalen, ik hoop dus wel voor de 20e.Ienni1983 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:10:
hah net een wehkamp pakketje opgehaald.
hop CE editie.
ga ik naar huis staat mijn beste vriend de postbode op de stoep
hop 2e CE editie.
bol.com versie retourneren.
gaat de bart smit versie mooi weer terug aangezien die toch weer de volle mep was
en dan wachten totdat de mensen van dynabyte zeggen van he je kan hem ophalen hoor.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Als iemand nog moet annuleren bij Origin kan je beter het NL nummer bellen: 020 80 83 219 net gebeld en binnen 10min was alles in orde
Ik heb nog geen mail gekegen, 22-11
. Overigens ook nog geen fatsoenlijke mail van de "service desk" en geen telefonisch contact.
Afgelopen uur heb ik geen enkel mailtje gestuurd.You cannot send more than 3 messages per hour. Please try again later.
Tja jongens, beetje vreemd dit de helpdesk, forum en de site zo slecht bereikbaar zijn tijdens zo'n belangrijke fase van de game.SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon!
[ Voor 67% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 18:06 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
lol super tip thnx. Had eerst US gebeld en die zeiden dat kan niet meer na EA-code te hebben blabla dat het je nu bioware moest gaan bellen. Bel dit nummer binnen 4 minuten geannuleerdYerap schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:54:
Als iemand nog moet annuleren bij Origin kan je beter het NL nummer bellen: 020 80 83 219 net gebeld en binnen 10min was alles in orde
ow en de mail is binnen;
op uw verzoek hebben we de
bestelling ****** geannuleerd. De terugbetaling van uw bestelling wordt zo
spoedig mogelijk op uw rekening overgemaakt.Onze excuses voor het ongemak.
21 wel... 22 niet.
Dat is dus de grens
Maar 7 dagen opgeschoven.
Volgende wave dus 28.
Ik 30 dus waarschijnlijk morgen....
Dat is dus de grens
Volgende wave dus 28.
En dan gelijk pas om 3 uur. dat is zo ontzettend balen...Dubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:05:
21 wel... 22 niet.
Dat is dus de grens
Volgende wave dus 28.
Ik met mijn 23 nov. zit er wel in!!Dubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:05:
21 wel... 22 niet.
Dat is dus de grens
Volgende wave dus 28.
Verwijderd
Iemand zijn CE al binnen?
Ik kreeg vandaag de Standard van Bol.com binnen. Door een mixup gaat deze terug naar Bol,com daar ik de CE had besteld maar die was eerst niet meer beschikbaar. Vandaar is het toen de normal geworden.
Echter de CE was weet beschikbaar en heb die wederom besteld. Geen probleem volgens Bol.com, alleen had ik de CE dan ook vandaag verwacht als de Standard door de bus kwam.... Als dat maar goed gaat...
Ik kreeg vandaag de Standard van Bol.com binnen. Door een mixup gaat deze terug naar Bol,com daar ik de CE had besteld maar die was eerst niet meer beschikbaar. Vandaar is het toen de normal geworden.
Echter de CE was weet beschikbaar en heb die wederom besteld. Geen probleem volgens Bol.com, alleen had ik de CE dan ook vandaag verwacht als de Standard door de bus kwam.... Als dat maar goed gaat...
MEEEH gib acces !!!! 29-11 hier
en het wachten duurt zo lang nu hoop op de volgende bonus-wave als die nog komt
Always bet on Huub
Verwijderd
Als dat zo is vind ik dat ze best even een uitzondering kunnen maken voor mij en 04-12 er ook ff in kunnen doenXenophoben schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:08:
zou ik met 01-12 vandaag nog komen?
Verwijderd
Stephen Reid today (thanks to everyone who posted):
Here's the good news: overnight we decided to send out more invites than we had originally planned. However, we'll be spacing those invites out, which means we'll have more 'waves' than the previous four-per-day. We are inviting more people today than we did during yesterday.
Dus minimaal nog 1 wave.
Here's the good news: overnight we decided to send out more invites than we had originally planned. However, we'll be spacing those invites out, which means we'll have more 'waves' than the previous four-per-day. We are inviting more people today than we did during yesterday.
Dus minimaal nog 1 wave.
wel hier staat dat er meer dan 4 waves vandaag komen : http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26745
hoop dus dat dat ook zo is dan zit ik er denk ik in met mn 29-11
hoop dus dat dat ook zo is dan zit ik er denk ik in met mn 29-11
Always bet on Huub
Er komt denk nog een wave.
Op twitter staat nog niks dat dit het laatste was.
Laatste datum op reddit is 27.
Als er een volgende komt zit ik erbij met me 30ste
kan je die reddit link sharen aub?Dubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:09:
Verwijderd
Bron: http://www.reddit.com/r/s...ly_access_tracking_day_3/Dubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:09:
Laatste datum op reddit is 27.24
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 18:12 ]
grmbl, zo weinig pve servers.. allemaal heavy of erger

Hilarisch. Opeens heb je het. Dagen lang niet kunnen inloggen op mijn account door het vervelende secret password gebeuren. En ik wist dit ik een "slimme" manier had maar ik deed alles in het Engels. Ik tik het in het nederlands en ik kan inloggen
.
Nu eens kijken waar mijn acces blijft
Geen zin om forum door te spitten maar waar kan je zien wanneer je je code hebt geredeemed? Ik heb via Origin gepreorderd en dat mailtje heb ik gekregen op 22 november dus die dag ook geredeemed maar ik heb (nog) geen mail gekregen voor mijn acces en ook kon ik niet op play drukken.
Nu eens kijken waar mijn acces blijft

Geen zin om forum door te spitten maar waar kan je zien wanneer je je code hebt geredeemed? Ik heb via Origin gepreorderd en dat mailtje heb ik gekregen op 22 november dus die dag ook geredeemed maar ik heb (nog) geen mail gekregen voor mijn acces en ook kon ik niet op play drukken.
[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 18:20 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
red eclipse is full! Grr ga er eens af 
En dan ook 'pas' om 18:15...zal wat worden later op de avond.
En dan ook 'pas' om 18:15...zal wat worden later op de avond.
Ik denk nog één wave en dan morgen het laatste beetjeVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:22:
zou vandaag iedereen zijn early acces krijgen ik ben benieuwd
Denk je dat ze gelijk alle pre-orders erin zetten?beve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:23:
Ik denk nog 2 a3 waves
Zou logisch zijn eigenlijk want na vandaag kan je niet meer pre-orderen.
Althans invullen
Moeten jullie trouwens bij elke keer inloggen op de client het secret answer gebeuren invullen?
Hoe is het dan nog earlie acces als iedereen er op komtbeve schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:25:
[...]
gisteren stond inderdaad op redit dat ze verwachten dat iedereen vandaag EA zou krijgen

[ Voor 131% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 18:27 ]
gisteren stond inderdaad op redit dat ze verwachten dat iedereen vandaag EA zou krijgenVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:25:
Als ik die reddit post bekijk houden ze rekening met 3 "bonus" waves?
21-11, en ik kan eindelijk los!!!!
Veel plezier en laat wat ruimte over op Red Eclipse
ruimte is al opDubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:29:
[...]
Veel plezier en laat wat ruimte over op Red Eclipse
Die ruimte lost zichzelf wel weer op met een paar dagen en later wanneer mensen weer minder vaak spelen inloggen of misschien zelfs stoppen met spelen (of na de 20e of na de 1e maand).
GRRRRRR! Sta 10 mins te wachten. Kan ik inloggen. 20 sec erin en weer een dc....nou dat gaat lekker zo. Vanmidddag ook al aardig wat dc's gehad 
Weer in de rij....pffft
Weer in de rij....pffft
[ Voor 8% gewijzigd door alwinus op 15-12-2011 18:33 ]
Ik maak ook wel iemand aan op Red Eclipse.
Denk alleen niet dat ik daar gelijk mee ga spelen
Liever een wat rustigere server
[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 15-12-2011 18:35 ]
hahahah waarom niet ? GOT guild ftwDubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:33:
Ik maak ook wel iemand aan op Red Eclipse.
zucht moet ik weer in de queue staan.... 15 minuten.
maar blij dat ik niet op die andere server 1 uur en 10 minuten in de queue moet staan xD
maar blij dat ik niet op die andere server 1 uur en 10 minuten in de queue moet staan xD
Hmmm balen om te lezen dat Red Eclipse al zo vol is.
Denk dat ik maar een random medium server ga joinen.
Denk dat ik maar een random medium server ga joinen.
gaaaah krijg ik net mail.... ik denk wth snel lezen ..... wat denk je......
Idd spam !!! ./cry
Idd spam !!! ./cry
Always bet on Huub
Voor de mensen die alvast in de starwars mood willen komen: YouTube: The Force: Volkswagen Commercial
er was dus echt wat fout met mijn account, ik kon ook niet op forum threads maken en replien...
maar ze hebben het gefixed !!
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
--------------------------------------------------------------------------------
12.15.2011BETA Testing Code (Event 1)
--------------------------------------------------------------------------------
12.15.2011Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
12.15.2011Star Wars™: The Old Republic™ Collector's Edition Pre-Order
alleen wel jammer dat mijn reg date nu 15-12 is ipv 7-12. maar op die 8 dagen zal het toch ook niet vallen
wat moet er trouwens staan bij EGA: om te mogen spelen want heb NATUURLIJK effe de launcher geprobeerd maar kon er nog niet in.
nog geen acces maar wel weer zo blij als een kind.. wat een goed gevoel nu alles weer klopt...
alleen mijn CE bol.com bestelling nog niet binnen maar ik heb morgen nog en maandag .....
edit ik ben wel een van de weinige met een beta reg op 15-12
hehe
maar ze hebben het gefixed !!
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
12.15.2011BETA Testing Code (Event 1)
12.15.2011Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
12.15.2011Star Wars™: The Old Republic™ Collector's Edition Pre-Order
alleen wel jammer dat mijn reg date nu 15-12 is ipv 7-12. maar op die 8 dagen zal het toch ook niet vallen
wat moet er trouwens staan bij EGA: om te mogen spelen want heb NATUURLIJK effe de launcher geprobeerd maar kon er nog niet in.
nog geen acces maar wel weer zo blij als een kind.. wat een goed gevoel nu alles weer klopt...
alleen mijn CE bol.com bestelling nog niet binnen maar ik heb morgen nog en maandag .....
edit ik ben wel een van de weinige met een beta reg op 15-12
[ Voor 3% gewijzigd door Rewl op 15-12-2011 18:46 ]
Idd een queue van circa 200 man. Maar slinkt gelukkig snel.
over 1 uur en 5 minuten gok ikDubrillion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:58:
Volgende wave ???
Ik zit ook te wachtenXenophoben schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:01:
geen wave om 7?
De site van swtor ligt weer is plat hahahha, ik denk dat meer mensen zich af vragen of er een wave is
Zou er een goede reden zijn waarom ze er niet bij plaatsen tot welke max datum het is?
Beetje domme vraag, maar ik heb nooit goed het verschil tussen een PvE en een PvP server begrepen. Waarom zou je voor de 1 kiezen en niet voor de ander?
Net mijn launcher gestart en de EULA en Terms of Use kwamen te voorschijn. Snel accepteren en hop, de Play-knop was actief!
Mijn pre-order was op 26 november geactiveerd.
Paar minuten later (nu) was ook de mail binnen dat Early Access gegeven is.
Is al vrij vaak beantwoord en google doet wonderen
Bij PVE kan je niet zomaar worden aangevallen door leden van de andere factie en bij PVP wel.
Cheeeers zit er ook in
En mooi dat ik nu ook op mijn account kan
. En 25 min queue, fuck that. Pizza eten en knallen.
Bij PVE kan je niet zomaar worden aangevallen door leden van de andere factie en bij PVP wel.
Cheeeers zit er ook in
[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 15-12-2011 19:09 ]
SuccesTimS81 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:05:
Net mijn launcher gestart en de EULA en Terms of Use kwamen te voorschijn. Snel accepteren en hop, de Play-knop was actief!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)