Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
http://www.darthhater.com...game-client-will-patch-to

twitter:

Stephen Reid
FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.

Stephen Reid
If you played before this weekend we will recommend a reinstall just to clean up, but otherwise no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:11:
Het schijnt dus dat je op de dag van de release bericht krijgt van Origin met daarin een serial key die je dan nog moet verzilveren in Origin.

Ik vraag me af waarom ze zo'n omslachtig en onduidelijk systeem gebruiken. Ze hadden van Steam kunnen afkijken, als je daar iets koopt (of pre-ordert) staat de game gelijk in je overzicht en hoef je verder helemaal niets te doen. Geen gedoe met codes of wat dan ook. De game wordt dan gewoon geactiveerd op de releasedag.
Dat gaat niet omdat Bioware hun eigen launcher/downloader wil gebruiken.
Origin zit er alleen in omdat dat tegenwoordig gekoppeld is aan EA's online winkel.
Ik denk ook dat ze een hoop meer gezeik zouden krijgen als de Origin client verplicht zou zijn. Kijk maar eens hoeveel mensen BF3 boycotten omdat ze "die spyware" niet willen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:53:
Ben ik mooi genaaid met mn CE van amazon.com! Hopelijk wordt ie een beetje snel geleverd of krijgen we toch een grace-period.
Er is nog helemaal niet gezegd of we wel of niet een grace periode krijgen. Er zijn wat tegenstrijdige berichten de wereld in geholpen, dus het is gewoon wachten op de officiële aankondiging.
Overigens lijkt het me heel vreemd als er geen grace periode komt, zeker aangezien het spel rond kerst uitkomt (dus langere verzendtijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

hmmz, misschien maar is aanmelden bij republic of tweakers dan :) Eerst nog ff polsen of neefjes/vrienden gaan spelen en waar. Zodra dat duidelijk is, dan word het Jedi Shadow en zo light as can be :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

ye-roon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:19:
hmmz, misschien maar is aanmelden bij republic of tweakers dan :) Eerst nog ff polsen of neefjes/vrienden gaan spelen en waar. Zodra dat duidelijk is, dan word het Jedi Shadow en zo light as can be :)
Empire of Tweakers })

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Leuk initiatief, maar ik ga denk ik toch voor republic en pvp server. Alhoewel een altje erbij kan geen kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:27:
Leuk initiatief, maar ik ga denk ik toch voor republic en pvp server. Alhoewel een altje erbij kan geen kwaad!
Maar een alt'je kun je dan veel beter op dezelfde server hebben als je main.
En niet alleen omdat je jezelf dan gear en credits kan sturen, maar ook omdat je alt dan meetelt voor je legacy level.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Kort overzicht wat we nu hebben als GOT guild:

Veel mensen die Empire willen spelen op een PvE server. We zijn nog maar 24 uur live, dus alle mogelijkheid nog om mee te denken aan de uiteindelijke opzet, welke we wel voor 2 dec klaar willen hebben ivm. guild deelname aan de early access periode.
Nu we steeds meer leden binnen zien komen is de kans groot dat we een dual-guild opzetten, 1 voor de Empire (of Tweakers) en 1 voor de Republic (of Tweakers), maar wel samen op 1 server en dan lekker in PVP matches tegenover elkaar en strijden maar! Ook aan de PvPers wordt gedacht, net als de hardcore/casual balans. We zullen geen eenheidworst worden als guild, maar een diverse GOT guild met als basis 1 server en max 2 dual-guilds. Op een PvE server zijn er ook meer dan voldoende PvP mogelijkheden gelukkig, want dat is voor mij ook het ultieme om te doen! Dus snel lid worden en meedenken / stemmen op: http://www.gotswtor.nl

^Bovenstaande ook in OP aub. tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Is er eigenlijk veel world pvp dan? Ik hoorde eigenlijk overal dat dit bijna non existant was. En dat het daarom sowieso handiger was om pve te gaan. Besides, het is bioware. En ik heb gemerkt dat ik deze game als single player game aan het spelen was met uitzondering van group quests en flashpoints :) Verder was ik vooral geïnteresseerd in het verhaal :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:42:
Is er eigenlijk veel world pvp dan? Ik hoorde eigenlijk overal dat dit bijna non existant was. En dat het daarom sowieso handiger was om pve te gaan. Besides, het is bioware. En ik heb gemerkt dat ik deze game als single player game aan het spelen was met uitzondering van group quests en flashpoints :) Verder was ik vooral geïnteresseerd in het verhaal :)
Volgens mij is er op een max-level planeet een zone waar je automatisch geflagged word voor PvP, zelfs op PvE servers.
Daarnaast kan je natuurlijk zelf ook kiezen om altijd PvP-flagged te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Metalkai schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:43:
[...]

Volgens mij is er op een max-level planeet een zone waar je automatisch geflagged word voor PvP, zelfs op PvE servers.
Daarnaast kan je natuurlijk zelf ook kiezen om altijd PvP-flagged te zijn.
Klopt en in die zone zijn Black Market traders te vinden die items verkopen die je nergens anders kan krijgen 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Er zijn verschillende PvP gebieden. Als planeet heb je Ilum. Dit is zeg maar een soort ik heb het vermoeden Wintergrasp principe.
Er komt ook nog een 'PvP den' op tatooine waar je speciale vendors etc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:42:
De 1e paar planeten (tot lvl 25 ofzo) zijn zoiso PvE only.
En de lvl 50 planeet (illium) is zoiso pvp.

In de beta was er vrijwel geen world PvP, maar dat komt omdat er vrij weinig mensen lvl 25+ waren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knud schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:47:
[...]

Ik las ergens (hier op GoT?) dat je ze de beta client gaan patchen naar final/early access versie.
Dat zou voor een hoop mensen al schelen denk ik, ook voor de launch zelf.
Je moet mijn complete post lezen. dit is inderdaad het geval waardoor je dus die situatie van installen en updaten niet tegenkomt op de dag van early acces en/of release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 12:31

fellware

Everything can be archieved!

Ik kwam hier net ook de gotswtor guild tegen, meteen maar op het forum aangemeld en ook een apply gedaan voor de guildpage op www.swtor.com .

Het spreekt mij erg aan om het gezellig in een Nederlandse guild te kunnen spelen!

See you guys In-Game! 8)

Edit: Ga voor een Sith Warrior Juggernaut.

[ Voor 8% gewijzigd door fellware op 30-11-2011 14:16 ]

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
fellware schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:14:
Ik kwam hier net ook de gotswtor guild tegen, meteen maar op het forum aangemeld en ook een apply gedaan voor de guildpage op www.swtor.com .

Het spreekt mij erg aan om het gezellig in een Nederlandse guild te kunnen spelen!

See you guys In-Game! 8)

Republic of Tweakers PvE komt er ook nog bij?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
fellware schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:14:

See you guys In-Game! 8)

Top! :) We gaan nu als guild op weg naar 30+ leden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:18:
[...]

Ja, daar wordt nu aangewerkt. Als je je geroepen voelt trouwens, mag je 'm aanmaken, kijk eerst even op ons forum in het Guild roster topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware

fellware

Ja die komt er nog bij.

Ik zelf had al de keuze gemaakt om "Empire" te gaan spelen, zodoende dat ik me hier op geregistreerd heb.

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarged
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik heb me ook geregistreerd, op de SWTOR site sta ik als Mecis bekend overigens.

Mijn eerste char zal een Trooper Vanguard zijn en die wordt heeel lief O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Laatst online: 30-06-2023
Jullie maken het me wel erg lastig zeg...
Ik heb (zoals zovelen) ook afgelopen weekend even kunnen spelen. Het spel speelt prima weg, maar ik had geen zin om weer zo'n vage engelstalige guild enzo te zoeken. Daar ook maar 2 mensen die ik ken (voor zover ik weet) t gaan spelen, had ik niet echt de neiging om het meteen te gaan preorderen e.d. Meer van, na de kerstdagen gaan kopen.
Nu ik echter lees over een GoT guild, klinkt het wel weer interessant...
Nog maar es een nachtje over gaan nadenken dan maar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Nou ik heb toch ook maar SW:TOR besteld, van het weekend met een Sith Warrior gespeeld en het is toch wel een heel vet Star Wars spel. Heb beide KotORs met veel plezier gespeeld en kan dit toch eigenlijk niet langs me heen laten gaan :)

Ik ga voor de Empire, gewoon omdat het leuk is om evil te zijn :) lijkt me tof om met the Empire of Tweakers mee te doen, hoe werkt het hele aanmelden enzo?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:41:
Nou ik heb toch ook maar SW:TOR besteld, van het weekend met een Sith Warrior gespeeld en het is toch wel een heel vet Star Wars spel. Heb beide KotORs met veel plezier gespeeld en kan dit toch eigenlijk niet langs me heen laten gaan :)

Ik ga voor de Empire, gewoon omdat het leuk is om evil te zijn :) lijkt me tof om met the Empire of Tweakers mee te doen, hoe werkt het hele aanmelden enzo?
Naar de site gaan, http://gotswtor.nl kun je aanmelden. En hier kan je echt de guild joinen: http://www.swtor.com/guilds/291580/empire-tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bernd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:41:

Evil en Empire hebben niks met elkaar te maken hoor :P
Empire is gewoon politiek erg liberaal. Republic is meer een verzorgingsstaat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 23:59
Je kan de Sith toch wel redelijk evil noemen ;-)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware

fellware

Ik zie nu net dat de "Empire Of Tweakers" ready for deployment is!

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:44:
[...]

Evil en Empire hebben niks met elkaar te maken hoor :P
Empire is gewoon politiek erg liberaal. Republic is meer een verzorgingsstaat.
Het heet niet voor niets the Sith Empire, en die zijn wel degelijk kwaadaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:41
Joined! Maar wel jammer dat ik als class nu niet Jedi Knight kan opgeven omdat het een 'Empire' guild is.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Phydomir

Dennis

Who Am I? schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:56:
Joined! Maar wel jammer dat ik als class nu niet Jedi Knight kan opgeven omdat het een 'Empire' guild is.
Dan moet je of de Republic guild joinen of kiezen voor de Sith Warrior. SW en JK zijn vrijwel gelijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware

fellware

Who Am I? schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:56:
Dan kan je natuurlijk ook de "Republic" guild die ook gemaakt word joinen!

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
fellware schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:57:
[...]

Dan kan je natuurlijk ook de "Republic" guild die ook gemaakt word joinen!
Duidelijk:) Zie hem er nu nog niet bij staan, maar neem aan dat er een link gepost wordt wanneer deze 'up' is :)

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, we zoeken nog iemand die de Republic of Tweakers wil gaan leiden, dus als je je geroepen voelt laat het even weten op de site (http://www.gotswtor.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
Geen type om baas te spelen, help graag mee, maar dat is het dan ook.
Als ie er is join ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dan is het nu wachten op aparte forumcategorieën voor de Republic en Empire tak he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:54:
[...]

Verklaar u nader. Daar klopt namelijk helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:54:
[...]

De sith zijn niet per se kwaadaardig. Hun manier van leven kan wel zo opgevat worden, maar dat is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:14:
[...]

Verklaar u nader. Daar klopt namelijk helemaal niks van.
http://www.swtor.com/info/story/setting
http://www.swtor.com/info/holonet/allegiances/sith-empire

http://starwars.wikia.com/wiki/Sith

Daarnaast is het overduidelijk en algemeen bekend dat de Sith evil zijn. De Republic zou nooit een hele planeet kapot bombarderen bijvoorbeeld (Taris). Dat is nogal een kwaadaardige actie.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 30-11-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is net aan welke kant je staat. De Empire vind waarschijnlijk van zichzelf dat wat zij doen in het belang van iedereen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
Republic Of Tweakers [R.O.T]

hehe, kunnen we een meet and greet houden met het 'andere' kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me straks na het werk ook even aanmelden als Bounty Hunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik krijg mezelf niet aangemeld bij het guild.
Als ik wil applyen moet ik inloggen en dan kom ik op mijn account pagina terecht als ik het daarna weer probeer
moet ik weer inloggen en als ik dan inlog, weer naar de account pagina.
Wat doe ik fout?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:18:
[...]

Daarnaast is het overduidelijk en algemeen bekend dat de Sith evil zijn. De Republic zou nooit een hele planeet kapot bombarderen bijvoorbeeld (Taris). Dat is nogal een kwaadaardige actie.
bronnen geven over de definitie over Sith Empire is nog geen onderbouwing waarom je ze evil vindt. Dat onderbouwt alleen de machtslust en expansiedrang van de keizer. Wil niet zeggen dat een bouwvakker die in het keizerrijk woont puppies slacht als ie 's avonds thuis komt.

Het is aan het oog van de toeschouwer.

Als er een voor de hand liggende onderbouwing is dat Sith Empire niet evil is/hoeft te zijn, is het wel dat je light side choices kan maken als Empire faction char.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

spoiler:
Hammer station flashpoint nog niet gezien zeker :P
Voorloper op de deathstar. Ontwikkeld en gebouwd door de republic (alleen nooit gebruikt)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
log anders in op je account, open dan deze link in een ander venster; http://www.swtor.com/guilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:26:
[...]
Als er een voor de hand liggende onderbouwing is dat Sith Empire niet evil is/hoeft te zijn, is het wel dat je light side choices kan maken als Empire faction char.
Mijn ervaring uit de beta is dat die Light side opties alleen maar minder kwaadaardig zijn dan de Dark side opties. De keuze tussen "Hij moet dood" of "Hij moet gemarteld worden en daarna dood". Heel af en toe ben ik maar een keuze tegengekomen die echt Light side was, maar meestal was het slecht of iets minder slecht.

Als Sith Warrior krijg je zo'n Twilek slaaf, je kunt die schokband af doen maar het blijft wel je slaaf...

Natuurlijk is de Sith een politieke overtuiging maar in een wereld zoals Star Wars is het nogal zwart/wit (rood/blauw).De Republic is goed en de Sith zijn slecht.

P.s. de Nazi's vonden zichzelf ook niet slecht :X

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 30-11-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
*ahum*
The Galactic Sith Purge was an intergalactic genocide of the Sith from 3,936 to 3,931. The Treaty of Coruscant formed the Grand Alliance which included the Galactic Republic, the Jedi Order, and the Mandalorian Empire
Maar genocide plegen op the Sith is goedaardig dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
massareal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:27:
log anders in op je account, open dan deze link in een ander venster; http://www.swtor.com/guilds
Nope, werkt niet moet ik weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:31:
[...]

Mijn ervaring uit de beta is dat die Light side opties alleen maar minder kwaadaardig zijn dan de Dark side opties. De keuze tussen "Hij moet dood" of "Hij moet gemarteld worden en daarna dood". Heel af en toe ben ik maar een keuze tegengekomen die echt Light side was, maar meestal was het slecht of iets minder slecht.

Als Sith Warrior krijg je zo'n Twilek slaaf, je kunt die schokband af doen maar het blijft wel je slaaf...

Natuurlijk is de Sith een politieke overtuiging maar in een wereld zoals Star Wars is het nogal zwart/wit (rood/blauw).De Republic is goed en de Sith zijn slecht.

P.s. de Nazi's vonden zichzelf ook niet slecht :X
In een oorlog is niemand onschuldig, dus zo zwart/wit (good/evil) is het m.i. niet. Het is zo zwart/wit als je het zelf maakt. (Only a Sith deals in absolutes 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Kaap schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:36:
[...]

*ahum*

[...]

Maar genocide plegen op the Sith is goedaardig dan? ;)
In het belang van de rest van het universum was dat inderdaad een goedaardige actie. Ter voorkoming van een nieuwe galactische oorlog was het beter om de Sith preventief uit te roeien.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:39:
[...]

In een oorlog is niemand onschuldig, dus zo zwart/wit (good/evil) is het m.i. niet. Het is zo zwart/wit als je het zelf maakt. (Only a Sith deals in absolutes 8) )
Ik ga ook een Sith Warrior maken :). Tuurlijk is het niet helemaal zwart/wit maar over het algemeen wordt de Sith Empire gezien als kwaad en de Republic als goed. Zelfde als Mordor tegen de Free peoples of Middle Earth. Of de Borg tegen de Federation.

[ Voor 41% gewijzigd door EnigmaNL op 30-11-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik weet niet of iemand deze al had gepost, maar blijkbaar zijn ze weer beschikbaar bij bol.com

http://www.bol.com/nl/p/g...04004011582071/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Republic of Tweakers is nu ook online: http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Wel grappig, queues op het forum :P <- Paranoid trouwens, al zal dat niet mijn ingame naam worden :)

En we hebben members nodig! Republic mensen applyen dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door DrParanoid op 30-11-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
Ik zie nu dat mijn application to the guild Empire of tweakers is pending.

Moet dus nog worden goed gekeurd
Aanvraag gedaan onder de naam: Darklordmike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

ff een vraagje over EOT & ROT, kan ik me gwoon op het forum aldaar inschrijven en lekker meedoen of zijn er voorwaarden waar ik aan moet voldoen?

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:39:
[...]

Wel hoor.
De winnaar is goed, en de verliezer is slecht :P
Tenminste, zo komt het in de geschiedenisboeken.

Je zou kunnen zeggen dat dingen als Alderaan en order 66 wraak waren voor het uitroeien van de sith.
Elvis schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:46:
ff een vraagje over EOT & ROT, kan ik me gwoon op het forum aldaar inschrijven en lekker meedoen of zijn er voorwaarden waar ik aan moet voldoen?
Je moet minstens lvl 50 zijn en tier 3 gear hebben ;)

[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 30-11-2011 15:47 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware

fellware

Gewoon lekker meedoen!

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Gewoon inschrijven en lekker meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:46:
Je zou kunnen zeggen dat dingen als Alderaan en order 66 wraak waren voor het uitroeien van de sith.
En omdat politici en machthebbers door middel van oude koeien alles rechtvaardigen vind ik iedereen even evil! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:49:
[...]

En omdat politici en machthebbers door middel van oude koeien alles rechtvaardigen vind ik iedereen even evil! :)
Alle politici zijn evil.

Over slaven gesproken trouwens
spoiler:
Op coruscant krijg je ook een missie waar je voor een senator slave collars moet vinden

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
Zo ook aangemeld bij Republic Of Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:39:
[...]

In het belang van de rest van het universum was dat inderdaad een goedaardige actie. Ter voorkoming van een nieuwe galactische oorlog was het beter om de Sith preventief uit te roeien.
Niet voor de sith zelf.

Taris moest kapot omdat Bastila anders een bedreiging was voor de Sith was de oorlog madelig zou beïnvloeden voor de Sith.. Voor de Sith was dat een logische stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Aangemeld voor de Republic of Tweakers, nu nog even mijn pre-order code er in raggen en klaar voor de strijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
Waar is de preorder het goedkoopst (basic) ?
Is het verstandig deze in NL te regelen of beter in VS oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Fly-guy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:53:
[...]

Niet voor de sith zelf.

Taris moest kapot omdat Bastila anders een bedreiging was voor de Sith was de oorlog madelig zou beïnvloeden voor de Sith.. Voor de Sith was dat een logische stap.
Voor de inwoners van Taris niet :)

De atoombommen op Japan zijn ook kwaadaarig, destijds wel een logische keuze geweest voor de VS.

Het is maar van welke kant je het bekijkt. Als je kijkt wat beide kanten gedaan hebben kun je stellen dat de Sith eerder geneigd zijn dingen te doen die als kwaadaardig gezien kunnen worden dan de Republic.

Maar laten we weer OT gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:56:
[...]

De atoombommen op Japan zijn ook kwaadaarig, destijds wel een logische keuze geweest voor de VS.

Het is maar van welke kant je het bekijkt. Als je kijkt wat beide kanten gedaan hebben kun je stellen dat de Sith eerder geneigd zijn dingen te doen die als kwaadaardig gezien kunnen worden dan de Republic.

Daar kan ik me wel enigszins in vinden, zolang maar duidelijk blijft dat je char in beide factions zowel een light/darkside character kunt spelen. Daar zijn al onnoemelijk veel misverstanden over zoals: Empire = Dark = Evil / Republic = Light = Good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
massareal schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:52:
Zo ook aangemeld bij Republic Of Tweakers
Congrats, ik krijg steeds te horen dat het te druk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who Am I? schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:04:
[...]

Congrats, ik krijg steeds te horen dat het te druk is...
Blijkbaar veel mensen die na afgelopen weekend hun pre-order geplaatst hebben.
Marketing technisch ook perfect gedaan, zo'n beta weekend vlak voor cyber-monday.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:56:
[...]

Het is inderdaad maar aan welke kant je staat. Vast staat dat de Sith geloven in jezelf helpen, eventueel door anderen te gebruiken, waarbij de Jedi juist zichzelf gebruiken om anderen te helpen. Een Sith zal een ander ook niet snel helpen, tenzij je jezelf ermee helpt. Een Jedi zal het juist eerder doen vanwege het principe, uit liefdadigheid. Maar of dat laatste ook beter is?
Ik kan wel iets voor jou doen, maar als dat dan nog een keer gebeuren moet, weet jij niet hoe het moet, omdat ik het voor je gedaan heb.
Een beetje achtergrond informatie over welke kant je kiest is toch ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
LabsTipJr schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:42:
Ik weet niet of iemand deze al had gepost, maar blijkbaar zijn ze weer beschikbaar bij bol.com

http://www.bol.com/nl/p/g...04004011582071/index.html
Dan kan ik dus beter deze bestellen en de Amazon.com versie annuleren? Alleen heb ik dan pech voor mijn early acces zeker?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fly-guy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:30:
[...]
Het is inderdaad maar aan welke kant je staat. Vast staat dat de Sith geloven in jezelf helpen, eventueel door anderen te gebruiken, waarbij de Jedi juist zichzelf gebruiken om anderen te helpen. Een Sith zal een ander ook niet snel helpen, tenzij je jezelf ermee helpt. Een Jedi zal het juist eerder doen vanwege het principe, uit liefdadigheid. Maar of dat laatste ook beter is?
Ik kan wel iets voor jou doen, maar als dat dan nog een keer gebeuren moet, weet jij niet hoe het moet, omdat ik het voor je gedaan heb.
Liefdadigheid doe je ook omdat je er zelf beter van wordt.
Je krijgt er immers gewetenrust van :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:37:
[...]

Dan kan ik dus beter deze bestellen en de Amazon.com versie annuleren? Alleen heb ik dan pech voor mijn early acces zeker?
Je early acces ben je niet kwijt.
Je aanbetaling van 15 dollar wel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:39:
[...]

Je early acces ben je niet kwijt.
Je aanbetaling van 15 dollar wel.
Welke aanbetaling? Ik heb niets betaald aan Amazon.com zover ik weet.

Wel raar dat Bol.com ineens weer CE versies kan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Als je bij bol.com bij 'vragen' kijkt, zie je dat er echt niet meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Who Am I? schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:41:
Als je bij bol.com bij 'vragen' kijkt, zie je dat er echt niet meer komen.
Maar ze zijn nu weer leverbaar volgens bol.com, dat vind ik zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:43:
[...]

gecancelde orders.
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:40:
[...]

Welke aanbetaling? Ik heb niets betaald aan Amazon.com zover ik weet.

Wel raar dat Bol.com ineens weer CE versies kan leveren...
Bij mij stond $15 voor pre-order aanbetaling, $135 voor de rest.
Anders kan natuurlijk iedereen lekker een pre-order plaatsen, key ontvangen en redeemen, en dan de order cancelen.

[ Voor 50% gewijzigd door RocketKoen op 30-11-2011 16:44 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:43:
[...]

Je kan ze altijd proberen te bellen of mailen of het echt klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Who Am I? schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:43:
[...]

Je kan ze altijd proberen te bellen of mailen of het echt klopt.
Bol.com zegt dat ze zeker kunnen leveren. Ik heb em dan ook bij bol.com besteld en ga die bij amazon.com annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:01:
[...]

Bol.com zegt dat ze zeker kunnen leveren. Ik heb em dan ook bij bol.com besteld en ga die bij amazon.com annuleren.
Zelfde hier. Bij bol.com krijg je hem zeker wel eerder binnen dan Amazon.com lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:43:
[...]

gecancelde orders.
[...]

Bij mij stond $15 voor pre-order aanbetaling, $135 voor de rest.
Anders kan natuurlijk iedereen lekker een pre-order plaatsen, key ontvangen en redeemen, en dan de order cancelen.
Item(s) Subtotal: $149.95
Shipping & Handling: $24.98
-----
Total Before Tax: $174.93
Estimated Tax To Be Collected: $0.00
Import Fees Deposit $33.24
-----
Grand Total: $208.17

Dat staat er bij mij.

Nu bij Bol.com besteld, dus ga die van Amazon straks wel cancellen. Of doorverkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:10:
[...]

-----
-----

Dat staat er bij mij.

Nu bij Bol.com besteld, dus ga die van Amazon straks wel cancellen. Of doorverkopen...
Ik heb precies hetzelfde bedrag. Heb je dit al betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Ga iedereen die applied bij ROT vanavond approven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Star wars - The old republic (Collector's edition) Bestelnr. 862-70-523 Besteld: 3 nov
Euro: 116.99

heb er 2 :) 1 voor mezelf, en 1 of voor doorverkoop of voor een vriend ofzo

[ Voor 21% gewijzigd door DrParanoid op 30-11-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
DrParanoid schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:13:
Star wars - The old republic (Collector's edition) Bestelnr. 862-70-523 Besteld: 3 nov
Euro: 116.99

heb er 2 :)
Wehkamp vertrouw ik niet ;) Zij kunnen namelijk geen levergarantie geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Mango84 op 30-11-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
In het ergste geval moet ik met een normale versie spelen.

Slechte ervaringen dan met wehkamp en CE pre orders?

[ Voor 33% gewijzigd door DrParanoid op 30-11-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:15:
[...]

Wehkamp vertrouw ik niet ;) Zij kunnen namelijk geen levergarantie geven.
Doet Bol dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:10:
[...]

-----
-----

Dat staat er bij mij.

Ik ben benieuwd. Nu je het zegt, ik ben nog niks tegen gekomen van amazon op mn creditcard statements.
Maar aangezien ze wel die creditcard info hebben kunnen ze die $15 natuurlijk altijd alsnog afschrijven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
DrParanoid schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:17:
IKn het ergste geval moet ik met een normale versie spelen
Ooit een keer op zo'n manier door dynabyte genaaid.... 3 dagen van te voren bellen dat ze toch geen CE kunnen leveren. Of ik dan de normale wilde. Smerige manier van verkopen vind ik dit. Bol.com heeft mij dit telefonisch toegezegd. Nog altijd geen 100% garantie, maar ik neem mijn kansen.

Wehkampen heeft maanden lang de CE verkocht... en is geen officieel verkooppunt van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:37:
[...]

Liefdadigheid doe je ook omdat je er zelf beter van wordt.
Je krijgt er immers gewetenrust van :)
Dat zou zo maar een Sith manier van bekijken kunnen zijn (en mijn persoonlijke).

Een Sith kan kwaad doen, maar doet dat voor een reden. Iemand die echt kwaadaardig is, doet het vaak zonder reden. Een Sith zal niet willen winnen puur om het winnen, maar alleen als het ook daadwerkelijk nut heeft. Een Sith doet wat hij kan, tenzij iemand sterkers hem tegenhoudt.

Al eerder is een mooi stukje gepost:
Verwijderd in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
Applied, republic

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Applied, Empire >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtype
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Goeie zaak de guild begint al vorm te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
;)

[ Voor 107% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-12-2011 06:32 . Reden: Spam aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Black Thalon Flashpoint playthrough van dit weekend zonder alle cutscenes/story spoilers ;).
Ik speel een sith inquisitor. Niet bekijken als je er helemaal niks van wilt weten :).

En ja ik weet dat we een baas overgeslagen hebben :X. Daar kwam ik bij de 2de keer dat ik de flashpoint deed achter :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domize
  • Laatst online: 05-04-2024
Wat mij eigenlijk opvalt hier op dit forum is dat er na afgelopen weekend weinig tot geen discussie gaande is over de UI van dit spel. Als ik het feedback forum van SWTOR bekijk dan zie ik maar weinig positieve draadjes die vertellen dat het moet blijven zoals het nu is. Ook ik heb me afgelopen weekend geërgerd aan het niet kunnen aanpassen van de UI. Geen addons, geen macro's, niets van dit alles. Nou ja, dat is niet helemaal waar. Ik kon het chatvenster verplaatsen. Whahoepdiedoe!!! 8)7 ;)

Misschien ben ik te voorbarig en komt dit nog maar eigenlijk vind ik dat dit er bij de launch van de game al in moet zitten. Voorlopig zie ik dat niet gebeuren omdat er op het bovengenoemde forum al maanden over gepraat wordt. Niemand van Bioware reageert hier op. Tenminste, ik heb nog geen reactie mogen ontdekken. In ieder geval ga ik dit spel zeker spelen/beleven. Eindelijk wat "anders" dan al die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Laatst online: 30-06-2023
Ik ben ook zo zwak he...

Heb het spel besteld (bij Wehkamp, daar wassie t goedkoopst). Tevens ook de pre-order, maar kennelijk heeft die een week verzendtijd (dus kan zijn dat ik die ga annuleren).

Heb me zojuist geapplied bij EoT (op de officiele site dan).
Op het forum (gotswtor), is het daar gewoon een kwestie van account aanmaken?

[ Voor 4% gewijzigd door Merroc op 30-11-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:01:
[...]

Vorige week contact met bol.com opgenomen of er nog geannuleerde orders zijn en of ik iplv daarvan kon bestellen ze zijden mij per mail dat ze dit nog uit zouden zoeken of er nog e.e.a leverbaar is...

Zojuist ook gezien dat die leverbaar is en natuurlijk direct een order geplaatst :D ... _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:59:
[...]

Vorige week contact met bol.com opgenomen of er nog geannuleerde orders zijn en of ik iplv daarvan kon bestellen ze zijden mij per mail dat ze dit nog uit zouden zoeken of er nog e.e.a leverbaar is...

Zojuist ook gezien dat die leverbaar is en natuurlijk direct een order geplaatst :D ... _/-\o_
Maar 1 van wehkamp gecancelled en 1 bij bol gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtype
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Merroc schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:57:
Ik ben ook zo zwak he...

Heb het spel besteld (bij Wehkamp, daar wassie t goedkoopst). Tevens ook de pre-order, maar kennelijk heeft die een week verzendtijd (dus kan zijn dat ik die ga annuleren).

Heb me zojuist geapplied bij EoT (op de officiele site dan).
Op het forum (gotswtor), is het daar gewoon een kwestie van account aanmaken?
Ja account aanmaken, Bij gebruikerspaneel info opgeven, en forum doorlezen :)

Welkom alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrParanoid schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:04:
[...]

Maar 1 van wehkamp gecancelled en 1 bij bol gedaan
Inderdaad, prijs waarvoor ze de CE aanbieden lijkt me prima en bevestiging al binnen :), helemaal tevreden dat ik zo toch nog aan mijn CE editie kon komen in plaats van de standaard editie.
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition -
Electronic Arts
1 € 149,99 € 149,99 Vandaag voor 21.30 uur besteld, morgen in huis.

Bestelbedrag € 149,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 151,94
Totaalbedrag € 151,94

Betaalmethode: Acceptgiro
Pagina: 1 ... 28 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)