idd, ik heb 1 bij wehkamp laten staan, voor de zekerheidVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:08:
[...]
Inderdaad, prijs waarvoor ze de CE aanbieden lijkt me prima en bevestiging al binnen, helemaal tevreden dat ik zo toch nog aan mijn CE editie kon komen in plaats van de standaard editie.
[...]
Ik wilde eigenlijk voor republic kiezen, maar wordt denk ik toch empire. Die heeft ook al 18 aanmeldingen voor de Tweakers guild, Republic pas één.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers/roster
Nu meer, ik had nu pas tijd om 20 minuten te wachten op de SWtor website
Dus, iedereen is nu accepted, en iedereen is welkom!

afgelopen weekendhardcoresmurf schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:22:
waneer was de beta nouw ik had wel een code maar vergeten te spelen
Hij was dit weekend.hardcoresmurf schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:22:
waneer was de beta nouw ik had wel een code maar vergeten te spelen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Iets meer zie ik inderdaad. Hmm misschien ga ik eigenlijk wel voor Empire, in plaats van de "good guys".DrParanoid schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:18:
http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers/roster
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Maar maar, we hebben meer mensen nodigMrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:34:
[...]
Iets meer zie ik inderdaad. Hmm misschien ga ik eigenlijk wel voor Empire, in plaats van de "good guys".
Je hebt gelijk. Ik wil een echte Jedi zijn natuurlijk! Ik ga me aanmelden.DrParanoid schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:35:
[...]
Maar maar, we hebben meer mensen nodigEn je kan ook de dark side opgaan zijn aan onze kant
Yay, ik accept het zo na het douchen!MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:44:
[...]
Je hebt gelijk. Ik wil een echte Jedi zijn natuurlijk! Ik ga me aanmelden.
Nu heb ik straks 2 early access codes toch? Staan early acces codes los van de cdkey die bij het spel zit straks? Ik heb dus niks aan de early access pas van bol.com toch?
Ik dacht dat de early acces key ongeldig wordt verklaard zodra je de order canceld.Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:47:
Nu heb ik straks 2 early access codes toch? Staan early acces codes los van de cdkey die bij het spel zit straks? Ik heb dus niks aan de early access pas van bol.com toch?
Als je er 2 hebt, kan je er maar 1 gebruiken lijkt me.
Ook prima, heb jij je amazon order al gecancelled? Zoja al iets van ze gehoord daarover?MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:49:
[...]
Ik dacht dat de early acces key ongeldig wordt verklaard zodra je de order canceld.
Als je er 2 hebt, kan je er maar 1 gebruiken lijkt me.
Nog niet gedaan. Ik heb het nooit van die 15 dollar gehoord trouwens alleen dat je early acces ongeldig wordt verklaard.Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:50:
[...]
Ook prima, heb jij je amazon order al gecancelled? Zoja al iets van ze gehoord daarover?
Hoe kan het ongeldig worden verklaard? Ze weten toch niet aan welke account het toegepast is?MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:54:
[...]
Nog niet gedaan. Ik heb het nooit van die 15 dollar gehoord trouwens alleen dat je early acces ongeldig wordt verklaard.
De code kunnen ze toch ongeldig verklaren, daar heb je het account niet voor nodig.Metalkai schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:05:
[...]
Hoe kan het ongeldig worden verklaard? Ze weten toch niet aan welke account het toegepast is?
Ik heb zonet met iemand van EA gesproken en voor de preorder bij Bol.com moet ik een nieuwe account aanmaken. Of ik de early access code mag houden of niet dat ligt aan amazon.com. De early access code en cdkey zijn niet aan elkaar verbonden, dus ik hoop dat ik die van amazon mag houden.MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:07:
[...]
De code kunnen ze toch ongeldig verklaren, daar heb je het account niet voor nodig.
Verwijderd
Heren ik vind die GoT guild wel een strak idee, hoe kom ik erin?
Waar moet ik een postje maken?
Waar moet ik een postje maken?
Je hoeft alleen voor het gebruik van de early acces key van Bol.com een nieuw account aan te maken dus?Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:18:
[...]
Ik heb zonet met iemand van EA gesproken en voor de preorder bij Bol.com moet ik een nieuwe account aanmaken. Of ik de early access code mag houden of niet dat ligt aan amazon.com. De early access code en cdkey zijn niet aan elkaar verbonden, dus ik hoop dat ik die van amazon mag houden.
Leuk initiatief; die GoT guild! Ben benieuwd op welke server jullie zullen spelen. Ik zal zelf waarschijnlijk niet joinen omdat ik een internationale guild prefereer, maar zou het wel leuk vinden om jullie tegen te kunnen komen in-game. Ga zelf waarschijnlijk beginnen met een Imperial Agent (Operative AC). 
Wat betreft die pre-orders; als je die cancelt vervalt je early access code en dat betekent dat je bij een nieuwe bestelling dus opnieuw een early access code moet invoeren. Lijkt mij dat je dan je 4-5 dagen early access kwijt bent en genoegen moet nemen met dezelfde lengte early access als iedereen die nu pas pre-ordert.
Wat betreft die pre-orders; als je die cancelt vervalt je early access code en dat betekent dat je bij een nieuwe bestelling dus opnieuw een early access code moet invoeren. Lijkt mij dat je dan je 4-5 dagen early access kwijt bent en genoegen moet nemen met dezelfde lengte early access als iedereen die nu pas pre-ordert.
Verwijderd
http://www.gotswtor.nl, forum even doorlezen. En hier kun je aanmelden voor de guild: http://www.swtor.com/guilds/291580/empire-tweakers
Welkom alvast.
Welkom alvast.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 20:24 ]
Ja als we de early acces van amazon.com mogen houden, dan kunnen we de cdkey van bol.com daarop aansluiten. En kun je die andere early access aan iemand geven.MrBlueEyes schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:23:
[...]
Je hoeft alleen voor het gebruik van de early acces key van Bol.com een nieuw account aan te maken dus?
Ik weet niet tot hoelaat ik de order van amazon.com mag cancellen. Ze melden pas 21 december hem te versturen, dus in theorie kan je hem dan op 20december nog annuleren...Mango84 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:24:
[...]
Ja als we de early acces van amazon.com mogen houden, dan kunnen we de cdkey van bol.com daarop aansluiten. En kun je die andere early access aan iemand geven.
Vergeet http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers niet als je republic wil spelenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:24:
http://www.gotswtor.nl, forum even doorlezen. En hier kun je aanmelden voor de guild: http://www.swtor.com/guilds/291580/empire-tweakers
Welkom alvast.
Verwijderd
Weet niet of ik er nog een verhaaltje bij moest posten, applicatie was al gestuurd voor ik er erg in had.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:24:
Welkom alvast.
Ik ben Bobiefatt op de swtor website.
Verwijderd
Geaccepteerd, welkom!Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:29:
[...]
Weet niet of ik er nog een verhaaltje bij moest posten, applicatie was al gestuurd voor ik er erg in had.
Ik ben Bobiefatt op de swtor website.
RoT zit ondertussen op 10 members
gaat lekker
Raar kereltje.the game its self is very small, the planets are very small besides 2 of them. each planet has 8-10 hours gameplay and the starter planets have 3-4 hours. and YES what you played this weekend is like 99% of the game. 10gb dl and 18gb installed, mark me on that come the 20th!
all that said it still is a good game, needs alot of work tho. but that guy was prolly right, in 3 months you will be bored of it. it will take most people a week or 2 to hit lvl 50. then to gear up on the what 7 end game instances? maybe a month or 2, then what? DLC will be at least 3-6 months.
-------
what i said was that IT IS a small game, but a good one. but seriously the is no more than 4 hours on each starting planet, and there is no such thing as exploration in this game, the quests take you to every corner of every map. so you little buddy are wrong. but go buy it, i never told you not to. but stop acting like such a fool with people. the game should be £30 and £9 a month. no more
Ik heb zelf al uren gespeeld in de weekendbeta en was nog maar level 7 met genoeg stuff te doen. Volgens mij zaten er ook nog flinke planeten bij en was exploration zeker een deel titles en die relic dingen die je kon vinden toch?
En dan PvP, Huttball, world pvp en andere stuff.
Nog mensen met eigen ervaring over speeltijd (van starting planet en andere planets/game) and stuff (mentioned above)? Even postje maken voor hem.
[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 30-11-2011 20:44 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Snap ook niet helemaal wat hij bedoeld met kleine planeten.
Ik deed al ruim 10 uur over the starter planeten. Misschien als je alle quests al kent en alle dialogen overslaat, maar dan doe je het toch echt zelf.
Ik vond de planeten tot nu toe echt gigantisch. Was af en toe echt tijden aan het lopen alleen maar om mijn quest in te dienen (had niet door dat er een taxi-service was).
Ik deed al ruim 10 uur over the starter planeten. Misschien als je alle quests al kent en alle dialogen overslaat, maar dan doe je het toch echt zelf.
Ik vond de planeten tot nu toe echt gigantisch. Was af en toe echt tijden aan het lopen alleen maar om mijn quest in te dienen (had niet door dat er een taxi-service was).
Bijna alle classes kunnen healen.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:37:
welke classes kunnen allemaal healen en wat is de pure healer?
De volgende advanced classes kunnen healen: (en voor hun Empire counterpart geldt hetzelfde)
Trooper -> Advanced class Commando
Smuggler -> Advanced class Scoundrel
Jedi Consular -> Advanced class Sage
Volgens Bioware is er geen top-healer, zoals bijvoorbeeld de priest in WoW wordt gezien. Ze geven aan dat al deze healing-specs 'pure' genoeg zijn om endgame te kunnen healen.
Uit reviews komt naar voren dat de Sage 1 healing spell meer heeft en er wordt gezegd dat het healing beter afgewerkt aanvoelt.
Commando en Scoundrel zijn ook pas 6-8 maanden geleden aangekondigd als healer-spec dacht ik.
[ Voor 6% gewijzigd door prutser387 op 30-11-2011 20:58 ]
Heb me ook aangemeld bij Republic of Tweakers, heet Mecis daar.
Ben net aangemeld voor Empire of Tweakers. zie dat er nog wel wat bekenden in zitten. Gaat leuk worden, ik denk dat ik swtor casual ga spelen, maarja ik ken mezelf een beetje dus waarschijnlijk zit ik na een week spelen gewoon weer hc te raiden etc

AcceptedSarged schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:58:
Heb me ook aangemeld bij Republic of Tweakers, heet Mecis daar.
hmmm wat ik wel raar vind is dat je als Republic de Empire bijna nooit tegenkomt. Sommige planeten zijn lvl 15-25 voor Empire en 35-45 voor Republic. Je ziet elkaar daar dan ook niet. Is een "andere" planeet per kant. Instanced zeg maar.
Ook is het vrij linear, je kan maar 1 planeet op als je verder wilt lvlen. Niet zoals WoW meerdere gebieden waar je uit kan kiezen.
Ook is het vrij linear, je kan maar 1 planeet op als je verder wilt lvlen. Niet zoals WoW meerdere gebieden waar je uit kan kiezen.
There is no art to find the minds construction in the face
Spoiler:The Chosen One schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:39:
[...]
Nog mensen met eigen ervaring over speeltijd (van starting planet en andere planets/game) and stuff (mentioned above)? Even postje maken voor hem.
http://www.swtor-leveling...anets-zones-level-ranges/
There is no art to find the minds construction in the face
Ik vind het op zich niet zo'n probleem dat je maar 1 kant op kan. In WoW 'kon' je wel meerdere kanten op, maar tegen de tijd dat je naar Stranglethorn ging, werd het aardig lineair. (dus vanaf lvl 25-30)
Verwijderd
Mooi idee zo'n NL guild. Ik ga me ook aanmelden, zodra swtor.com niet meer overbelast is.
Heb me al ingeschreven op de gotswtor.nl site.
Heb me al ingeschreven op de gotswtor.nl site.
Heb me ook geregistreerd voor de Empire guild onder nickname rickdv. Ik kijk toch wel een beetje uit naar de release, de beta is me zeker niet tegengevallen.
Eerste char wordt een bountyhunter, die vond ik toch wel erg leuk om te spelen.
Eerste char wordt een bountyhunter, die vond ik toch wel erg leuk om te spelen.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Heb me aangemeld voor de republic guild, mijn naam is Pjotrs. Vond de beta erg leuk, toen heb ik met de smuggler even kunnen spelen, echt een leuk class.
Ik heb mij ook aangemeld voor EoT. Was na het beta weekend nog niet helemaal zeker of ik SWTOR ging aanschaffen maar met z'n allen in een guild een nieuwe MMO starten is toch wel erg gezellig
NICK: Splendid
NICK: Splendid
Verwijderd
Strange, ik probeer terug in te loggen op gotswtor.nl, zegt hij dat mijn logingegevens niet kloppen, hoewel ik zeker ben vanwel?
Ook komt de recover password e-mail niet toe in mijn mailbox?
Ook komt de recover password e-mail niet toe in mijn mailbox?
Leuk initiatief die EoT, RoT
. Ik moet even afwachten welke server m'n zus kiest en welke faction, maar als ze uiteindelijk niet of heel weinig gaat spelen kom ik graag bij RoT. Zal wel dps/heals zijn en o.a. een tank alt.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Yay, en de eerste smuggler is binnenPjotrX schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:21:
Heb me aangemeld voor de republic guild, mijn naam is Pjotrs. Vond de beta erg leuk, toen heb ik met de smuggler even kunnen spelen, echt een leuk class.
Welkom!
Accepted, welkom!dunn0w schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:38:
Ook ik heb me aangemeld bij de guild: Republic of Tweakers.
Nick: dunn0w
Das mooi, want smuggler/agent vond ik het minst leuk spelen met dat gare cover de hele tijdDrParanoid schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:31:
[...]
Yay, en de eerste smuggler is binnenik was even bang dat ik smuggler moest gaan spelen
Welkom!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Cool, ik zie hem wel verschijnen en dan voeg ik je toe. Ik vond dat gecover ook niets, vind consular en trooper het leukst, maar we hebben nu al 5 consulars in de guild, dus moet even kijken waar ik voor ga.ye-roon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:09:
[...]
Das mooi, want smuggler/agent vond ik het minst leuk spelen met dat gare cover de hele tijdVanavond maar ff een app maken oid, me nick zal gewoon ye-roon zijn (hellaas met een hoofdletter) en Jedi Shadow Tank.
Smuggler ging bij mij vooral fout omdat ik bij de zo goed als eerste pull denk ik 5 lui extra om me heen gespawned kreeg en ik met de grond gelijk werd gemaakt
Ik hoop eerlijk gezegd dat er een PvP guild komt.
Is het misschien een idee om een apart topic voor de GOT swtor guilds te maken zodat deze thread een beetje leesbaar blijft voor de rest?
We do what we must because we can.
Of je joined gewoon en praat je meeResuCigam schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:13:
Is het misschien een idee om een apart topic voor de GOT swtor guilds te maken zodat deze thread een beetje leesbaar blijft voor de rest?
67% ging voor pve en omdat beide guilds op de zelfde server komen zal dat een pve server zijn.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:13:
Ik hoop eerlijk gezegd dat er een PvP guild komt.
Mee eens afgelopen 3 pagina's is alleen maar guildspam....ResuCigam schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:13:
Verwijderd
We hebben een mooi forum voor de guild, dus daar kunnen ze ook lekker verder kletsen. Als alleen de TS nog even ons er in wil zetten houden, is het helemaal perfect.
Wanneer krijg je eigenlijk te horen hoeveel dagen early access je hebt?
over 3 wekenVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:20:
We hebben een mooi forum voor de guild, dus daar kunnen ze ook lekker verder kletsen. Als alleen de TS nog even ons er in wil zetten houden, is het helemaal perfect.
Ja, daaromDrParanoid schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:15:
[...]
67% ging voor pve en omdat beide guilds op de zelfde server komen zal dat een pve server zijn.
Lijkt me leuk om op met gotters te spelen, maar ik wil niet naar een watjes server
Verschil PvP en PvE servers is in ToR nogal anders dan in andere MMO's
Tot level 25 ben je nog steeds PvE en moet je jezelf flaggen voor PvP op de PvP servers dit om ganken en griefen te voorkomen.
Tot level 25 ben je nog steeds PvE en moet je jezelf flaggen voor PvP op de PvP servers dit om ganken en griefen te voorkomen.
ze hebben geroepen dat ze volgende week hopen bekend te kunnen maken hoe en wat mbt de Early Access, aangezien deze over 14 dagen begint.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:25:
[...]
over 3 weken
[...]
Ja, daarom![]()
Lijkt me leuk om op met gotters te spelen, maar ik wil niet naar een watjes server
Zo, heb mij toch ook maar ff aangemeld bij Empire of Tweakers
"Find what you love and let it kill you"
Wat was er nou precies met early access aan de hand dan? Zie mensen die niet zeker zijn van early access, terwijl ze wel de early access code hebben ingevoerd etc?
Bron?Ashrah schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:38:
Verschil PvP en PvE servers is in ToR nogal anders dan in andere MMO's
Zover ik weet ben je op PvP servers altijd geflagged voor PvP (vanaf tatooine dan).
Op PvE servers kun je zelf kiezen.
Op Tython, Korriban, Dromund Kaas, Coruscant en Balmorra ben ik niet geflagged geweest helaas niet verder gekomen dan 21. Voor bevestiging even zoeken op SW:ToR forums.
Komt omdat dat nog geen contested worlds zijn. Pas vanaf tatooine zijn de planeten contested.Ashrah schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:14:
Op Tython, Korriban, Dromund Kaas, Coruscant en Balmorra ben ik niet geflagged geweest helaas niet verder gekomen dan 21. Voor bevestiging even zoeken op SW:ToR forums.
Voor dat punt heeft iedere faction zn eigen planeten.
Dit is tegen newb-ganking. @ lvl 25 heb je zo'n beetje alle core-skills van je advanced class wel, en wordt er vanuit gegaan dat je jezelf kan verdedigen.
[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 01-12-2011 09:18 ]
Ik heb jaren druid tank gespeeld in WoW, daarvoor Paladin en Friar in DAoC. Dat is mijn favo speelstijl afgezien van bow users (als ik zelf moet aimen en niet 1 knop en er gebeurt iets). En Jedi Shadow Tank valt het beste in mijn speelstijl. Plus de lore achter de consular staat me het meest aan. Smuggler zal ik ook vast nog gaan spelen, puur omdat de voice acting zo lekker sarcastisch isDrParanoid schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:12:
[...]
Cool, ik zie hem wel verschijnen en dan voeg ik je toe. Ik vond dat gecover ook niets, vind consular en trooper het leukst, maar we hebben nu al 5 consulars in de guild, dus moet even kijken waar ik voor ga.
Smuggler ging bij mij vooral fout omdat ik bij de zo goed als eerste pull denk ik 5 lui extra om me heen gespawned kreeg en ik met de grond gelijk werd gemaaktmisschien moet ik het nog een tweede kans geven.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Uhm dat zei ik toch ....... tot level 25 moet je jezelf flaggen voor PvP ..........RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:16:
[...]
Komt omdat dat nog geen contested worlds zijn. Pas vanaf tatooine zijn de planeten contested.
Voor dat punt heeft iedere faction zn eigen planeten.
Dit is tegen newb-ganking. @ lvl 25 heb je zo'n beetje alle core-skills van je advanced class wel, en wordt er vanuit gegaan dat je jezelf kan verdedigen.
[ Voor 72% gewijzigd door Ashrah op 01-12-2011 09:31 ]
gotswtor.nl staat in de startpost. De andere 2 links zijn maar tijdelijk (Waarschijnlijk) en komen genoeg voorbij dus laat ik even achterwege.
P.s. Zaken als level ranges per planeet en wat healing classes zijn staat allemaal in de TS.
P.s. Zaken als level ranges per planeet en wat healing classes zijn staat allemaal in de TS.
oh, oeps...Ashrah schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:30:
[...]
Uhm dat zei ik toch ....... tot level 25 moet je jezelf flaggen voor PvP ..........
het is te vroeg denk ik
Afgelopen weekend ook meegadaan aan de beta, en ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb.
Aangezien ik nog geen vrienden heb kunnen overtuigen om mee te doen en ik het spel al wel gepreordered heb, kom ik ook graag bij de guild. Ik zit alleen erg te twijfelen over republic of empire.
Gezien ik verwacht had voor de republic te gaan, speelde ik een bountyhunter in de beta (om niet te veel te spoileren), maar ik heb me daarbij erg goed vermaakt, zowel qua gameplay maar ook heel erg met de verhaallijn en de "dark" choices die je kon maken..
Ik zit nu in dubio of ik zal starten met een bountyhunter of agent, of toch de republic tegenhangers daarvan.
Kan iemand iets zeggen over de verhaallijn van de trooper / smuggler ? Zijn die ook erg leuk?
(oh en het imperial muziekje is natuurlijk erg cool)
Aangezien ik nog geen vrienden heb kunnen overtuigen om mee te doen en ik het spel al wel gepreordered heb, kom ik ook graag bij de guild. Ik zit alleen erg te twijfelen over republic of empire.
Gezien ik verwacht had voor de republic te gaan, speelde ik een bountyhunter in de beta (om niet te veel te spoileren), maar ik heb me daarbij erg goed vermaakt, zowel qua gameplay maar ook heel erg met de verhaallijn en de "dark" choices die je kon maken..
Ik zit nu in dubio of ik zal starten met een bountyhunter of agent, of toch de republic tegenhangers daarvan.
Kan iemand iets zeggen over de verhaallijn van de trooper / smuggler ? Zijn die ook erg leuk?
Ook ik heb applied... For the Republic!
Ik heb zelf tot en met lvl 11 Smuggler gespeeld en vond het verhaal erg leuk :-)Kan iemand iets zeggen over de verhaallijn van de trooper / smuggler ? Zijn die ook erg leuk?
Je kan net als Agent in cover gaan, wat best handig ook. Tevens heb je optie om voor dual weapons te gaan.
Vond het een beetje de tegenhanger van Imperial Agent, maar Agent vond ik persoonlijk net iets leuker, maar dat kwam denk ik omdat het Empire was
[ Voor 14% gewijzigd door Knud op 01-12-2011 09:44 ]
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Verhaal lijn is inderdaad leukShol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:41:
Afgelopen weekend ook meegadaan aan de beta, en ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb.
Je kan ook als smuggler de dark keuzes maken he
om het even in contrast te zetten:Metalkai schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:45:
Snap ook niet helemaal wat hij bedoeld met kleine planeten.
de begin PLANEET van de jedi tython kan je met +/- 15 minuten van boven tot beneden lopen, en in ongeveer 10 min van links tot rechts.
zeg dat je char zo'n 15km/h loopt dat zou betekenen dat de hele start PLANEET 3.75km bij 2,5km is.. dat is toch een knap kleine planeet. zeker voor iets wat een open wereld zou moeten voorstellen.
daar tegen over werk je bij bijv world of warcraft meer met continenten op een planeet. het spel voelt toch veel meer groots. duurt je letterlijk enkele uren overigens als je van noord naar zuid rend.
op zich is er zat te doen op dat stukje speelgrond, maar het gevoel van dat je op een aparte planeet zit mis je toch wel een beetje.
Op de tech werelden voelt het al beter, met name omdat er een gaaf achtergrond decor is. maar op de open werelden is dit toch wel een probleem.
Volgens mij is elk gebied dat je bezoekt lang niet de hele planeet maar een klein gedeelte ervan.
Ik heb trooper vanguard (tank) gespeeld. Ik heb me hier erg mee vermaakt.Shol schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:41:
Vooral het mechanisme dat je ook in PvP echt kan tanken is geweldig (gejat van warhammer).
Smuggler ook gespeeld (tot lvl 10).
Cover is even wennen, maar wel leuk. Alleen smugglers gebruiker "heat" als resource, terwijl Agents energy hebben.
Het verschil is dat energy altijd met hetzelfde tempo regenerate, terwijl de generation van heat enorm inzakt als je onder de 50% komt. Als Smuggler kun je dus eigenlijk je duurdere skills niet gebruiken, want dan zit je ineens 15 seconden zonder heat...
De achterliggende gedachte is dat niet iedere locatie van een planeet interessant is en ze daarom alleen bepaalde sleutellocaties in de game hebben gestopt. Zo houden ze de vrijheid om later nog bepaalde gebieden aan planeten toe te voegen.
Smuggler gebruikt ook energy. Volgens mij gebruikt alleen BH heat, want Trooper gebruikt Ammo.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:59:
Smuggler ook gespeeld (tot lvl 10).
Cover is even wennen, maar wel leuk. Alleen smugglers gebruiker "heat" als resource, terwijl Agents energy hebben.
Het verschil is dat energy altijd met hetzelfde tempo regenerate, terwijl de generation van heat enorm inzakt als je onder de 50% komt. Als Smuggler kun je dus eigenlijk je duurdere skills niet gebruiken, want dan zit je ineens 15 seconden zonder heat...
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 10:02 ]
Ik zie je niet?Ero-Sensei schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:43:
Ook ik heb applied... For the Republic!
een spion!DrParanoid schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:03:
[...]
Ik zie je niet?niet per ongelijk bij de Empire guild applied?
Wat zijn de verschillende mogelijkheden bij een sith marauder?
Marauder is een melee dpser, je kan met een sith warrior ook tank gaan maar dan kies je voor Juggernaut en niet voor Marauder.Xenophoben schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:19:
Wat zijn de verschillende mogelijkheden bij een sith marauder?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dat is ook de bedoeling
Melee dps
Maar wat is dan het verschil in de 3 builds? Annihilation, Rage en nog een?!?!
De verschillende skill trees zijn dacht ik gebaseerd op AoE, Burst of DoTs. Oftewel, marauder moet voor iedere (operations) situatie goede dps opties bieden.
Annihilation is meer afhankelijk van bleeds, Rage is meer direct damage en die derde tree was meer PVP weet ik de naam ff niet meer van. De verschillende forms die je kan aannemen (Ataru en Shi'Cho en nog een?) horen ook bij een bepaalde tree. Rage = Shi'Cho talents, Annihilation = Ataru form (dacht ik)Xenophoben schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:23:
Dat is ook de bedoelingMelee dps
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Niet waar.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:59:
[...]
Energy heeft ook verschillende regeneration "phases". Je hebt vier pijlen naast de energybar. Als je er vier hebt heb je maximale regeneration, en hoe minder energy je hebt, hoe minder pijlen je krijgt.
Het is dus de bedoeling om rond de drie pijlen te blijven zodat je het maximale aantal aanvallen kan doen, zonder dat je zonder energy komt te zitten.
http://r2-db.com/skill-tr.../14/sith-warrior/marauderDenniZ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:27:
[...]
Annihilation is meer afhankelijk van bleeds, Rage is meer direct damage en die derde tree was meer PVP weet ik de naam ff niet meer van. De verschillende forms die je kan aannemen (Ataru en Shi'Cho en nog een?) horen ook bij een bepaalde tree. Rage = Shi'Cho talents, Annihilation = Ataru form (dacht ik)
oh... dan heeft mn huisgenoot niet goed opgeletMetalkai schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:27:
[...]
Niet waar.
Energy heeft ook verschillende regeneration "phases". Je hebt vier pijlen naast de energybar. Als je er vier hebt heb je maximale regeneration, en hoe minder energy je hebt, hoe minder pijlen je krijgt.
Het is dus de bedoeling om rond de drie pijlen te blijven zodat je het maximale aantal aanvallen kan doen, zonder dat je zonder energy komt te zitten.
Dat is wel minder dan... ik wil graag burst dmg doen.
Juggernaut is niet perse de tank. Marauder biedt voor dps iets meer flavor waar Juggernaut 1 tree heeft mocht de speler tank spec willen. Juggernaut kan ook gespeeld worden als dps. Test resultaten zijn gewoon goed.DenniZ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:23:
[...]
Marauder is een melee dpser, je kan met een sith warrior ook tank gaan maar dan kies je voor Juggernaut en niet voor Marauder.
Ik heb me ook angemeld voor republic of tweakers.
Naam is padvinder
Hoop dat het een gezellige groep word
Naam is padvinder
[ Voor 9% gewijzigd door Logic Lion op 01-12-2011 10:39 ]
Je krijgt later wel een cooldown die je meteen al je energy teruggeeft. Je zou dus alle high-damage skills kunnen gebruiken, en dan je cooldown gebruiken om de energy terug te krijgen.RocketKoen schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:37:
[...]
oh... dan heeft mn huisgenoot niet goed opgeletHij was agent ik smuggler.
Dat is wel minder dan... ik wil graag burst dmg doen.
Smuggler krijgt deze cooldown echter ook.
Het enige verschil wat ik tussen Agent en Smuggler gemerkt heb, is hoe cover werkt.
Bij de Smuggler, als je bijvoorbeeld Snipe cast, blijft de Smuggler gehurkt achter cover zitten totdat de cast klaar is. Hierdoor krijgt de Smuggler veel minder schade, omdat hij maar voor korte tijd te raken is.
Bij de Agent staat de Agent echter op tijdens de cast, waardoor je langer geraakt kan worden.
Aangezien deze twee classes mirrors van elkaar moeten zijn, lijkt het me dat dit een bug is. Anders is het best oneerlijk tegenover Agents.
Accepted en welkomLogic Lion schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:38:
Ik heb me ook angemeld voor republic of tweakers.
Naam is padvinder
Klopt, dat is je newbie zone. Zoiets als een baby box.DrFlash schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:56:
[...]
om het even in contrast te zetten:
de begin PLANEET van de jedi tython kan je met +/- 15 minuten van boven tot beneden lopen, en in ongeveer 10 min van links tot rechts.
zeg dat je char zo'n 15km/h loopt dat zou betekenen dat de hele start PLANEET 3.75km bij 2,5km is.. dat is toch een knap kleine planeet. zeker voor iets wat een open wereld zou moeten voorstellen.
Nu dezelfde proef even op Tatooine doen en dan terugkomen met de cijfers...
Ik zou graag meedoen met die Empire of Tweakers guild, maar ik geloof dat ik dit keer liever op een PvP server ga.. hmm. Nog maar even denken, dan.
Verder heb ik de afgelopen dagen nog even kort de Bounty Hunter gespeeld, omdat mijn Sith Inquisitor al level 25 is, en ik bang ben dat als ik daarmee te veel ga spelen, ik niet weer vanaf level 1 naar level 50 wil levellen in de live-game. Bounty Hunter begint trouwens erg leuk te worden zodra je explosive dart krijgt. Dan heb je groepjes van 3-4 mobs echt binnen een paar explosies neer. Erg tof.
Ik zou ook nog wel de Sith Assassin willen proberen, maar ik weet niet of ik Korriban nog weer vanaf 0-10 wil spelen..
Jedi Knight heb ik ook nog geprobeerd maar ik knapte al na een kwartier af op de setting en de saaie combat. (Nou ja, op level 1-2 heb je natuurlijk nog zo weinig skills...)
Verder heb ik de afgelopen dagen nog even kort de Bounty Hunter gespeeld, omdat mijn Sith Inquisitor al level 25 is, en ik bang ben dat als ik daarmee te veel ga spelen, ik niet weer vanaf level 1 naar level 50 wil levellen in de live-game. Bounty Hunter begint trouwens erg leuk te worden zodra je explosive dart krijgt. Dan heb je groepjes van 3-4 mobs echt binnen een paar explosies neer. Erg tof.
Ik zou ook nog wel de Sith Assassin willen proberen, maar ik weet niet of ik Korriban nog weer vanaf 0-10 wil spelen..
Jedi Knight heb ik ook nog geprobeerd maar ik knapte al na een kwartier af op de setting en de saaie combat. (Nou ja, op level 1-2 heb je natuurlijk nog zo weinig skills...)
Dagelijkse portie tips (compilatie Reddit):
- Je kunt mats voor craften in de cargo hold van je ship (swtor equivalent van een bank) bewaren, hier kunnen je companions ook bij. (YouTube: TOR Quick Tip 3 - Bank Crafting)
- Skills voor advanced class bevinden zich op een andere tab bij je trainer (vergeet dus niet beide tabs te checken voor nieuw te trainen skills)
- Zorg dat je level 10 bent voor je naar de Fleet gaat, zodat je niet de quest mist voor je advanced class (is geen actieve quest als je nog maar level 9 bent)
- Je kunt met je vrienden samen queuen voor PvP als je zelf laag level bent en je vrienden level 50
- Wanneer je de hutball naar een teamgenoot gooit, moet je cursor zich bevinden op de plek waar de teamgenoot zich op dat moment bevindt. Als de teamgenoot daarna een andere kant op rent, vangt deze nog steeds de bal.
- Je kunt mats voor craften in de cargo hold van je ship (swtor equivalent van een bank) bewaren, hier kunnen je companions ook bij. (YouTube: TOR Quick Tip 3 - Bank Crafting)
- Skills voor advanced class bevinden zich op een andere tab bij je trainer (vergeet dus niet beide tabs te checken voor nieuw te trainen skills)
- Zorg dat je level 10 bent voor je naar de Fleet gaat, zodat je niet de quest mist voor je advanced class (is geen actieve quest als je nog maar level 9 bent)
- Je kunt met je vrienden samen queuen voor PvP als je zelf laag level bent en je vrienden level 50
- Wanneer je de hutball naar een teamgenoot gooit, moet je cursor zich bevinden op de plek waar de teamgenoot zich op dat moment bevindt. Als de teamgenoot daarna een andere kant op rent, vangt deze nog steeds de bal.
Jedi Knight wordt zeker beter. Ik heb het maar gespeeld tot level 11 (werd een Jedi Sentinel), maar op dat punt had ik al zoveel skills dat ik niet eens meer wist wat ik nou moest gebruiken.MicScott schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:47:
- Advanced class quest krijg je ook op je capital planet.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:50:
Dagelijkse portie tips (compilatie Reddit):
Mijn 1e char heeft hem op Coruscant gedaan.
- Je kan instellen welke skills je companion gebruikt in combat. Expand zijn skillbar, en klik op de skills die hij mag gebruiken. Toegestane skills krijgen een groen stipje, verboden skills een zwart stipje.
Ja, ik kwam er pas op lvl 23 achter dat mijn terrible thunderlizard de hele tijd al een leap + 2s stun had. Maar die stond uit dus hij gebruikte hem nooit...Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:56:
dat is ook een hele handige tip! (die laatste). Ik dacht dat ik maar 4 slots had namelijk.
Damn en ik had m'n hotkeys al ingedeeld voor launch. (alt 1 t/m 4 voor companion, ja zo eager ben ik
) Of zijn dat voornamelijk toggle abilities die de companion automatisch gebruikt?
Hij heeft een paar standaard knopjes die je verwacht bij een pet.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:03:
Damn en ik had m'n hotkeys al ingedeeld voor launch. (alt 1 t/m 4 voor companion, ja zo eager ben ik) Of zijn dat voornamelijk toggle abilities die de companion automatisch gebruikt?
Attack, Passive follow.
En dan zn skills.
Je kan zn skills dus onder een hotkey zetten en zelf spammen (en allemaal op disallow zetten zodat hij niet zelf al zn mana verbruikt),
maar je kan ook (en dat is default) kiezen welke skills hij mag gebruiken, en dan kiest de AI wanneer hij skills gebruikt (een beetje zoals autocast in wow).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)