Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Kaap schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:09:
[...]

Om eerlijk te zijn denk ik dat alle pre-orders 5 dagen eerder starten. Mensen die pre-order packs besteld hebben, hebben er vaak voor betaald, net zoveel als anderen. Dat krijgt Bioware niet verkocht dat de ene zijn 5,- meer waard is dan de andere 5,-.
Ik heb niks (aan)betaald voor mijn pre-order, en ook zeker niet de hoofdprijs van 55-60 euro betaald. Gewoon bij Zavvi, rond de 40 euro.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaap schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:49:
[...]

Prima knul, wat jij wil, geven we het beestje een andere naam. Is iemand die gister zijn 5,- aanbetaling deed minder waard dan iemand die 5,- aanbetaling deed 2 maanden terug. Precies, niet dus.
Ik denk dat dit een beetje wishful thinking is. Ze zijn vrij duidelijk geweest in hoe ze het aan gaan pakken. Goed ze hebben het afgelopen weekend ook anders aangepakt, dus er is nog hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:17:
[...]

Ik denk dat dit een beetje wishful thinking is. Ze zijn vrij duidelijk geweest in hoe ze het aan gaan pakken. Goed ze hebben het afgelopen weekend ook anders aangepakt, dus er is nog hoop. :)
Als ik BW was zou ik ook in het begin geroepen hebben dat eerder bestellen beter is :P

Ik heb voor mezelf een regel dat ik geen MMO's pre order voordat ik een duidelijk beeld heb wat deze gaat bieden en bij voorkeur via een beta zelf al gespeeld heb. Al wat erg vaak moeten concluderen dat ik een game op dag 1 kocht en er achteraf nog geen 50 uur in gestoken heb omdat het gewoon tegenviel of de gameplay als een kaartenhuis inzakte na de starterzones.
Dan maar wat later access.

Als dan nu die site het weer wil gaan doen kan ik mijn code ook daadwerkelijk invoeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 29-11-2011 18:50 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:49:
[...]

Als ik BW was zou ik ook in het begin geroepen hebben dat eerder bestellen beter is :P

Ik heb voor mezelf een regel dat ik geen MMO's pre order voordat ik een duidelijk beeld heb wat deze gaat bieden en bij voorkeur via een beta zelf al gespeeld heb. Al wat erg vaak moeten concluderen dat ik een game op dag 1 kocht en er achteraf nog geen 50 uur in gestoken heb omdat het gewoon tegenviel of de gameplay als een kaartenhuis inzakte na de starterzones.
Dan maar wat later access.

Als dan nu die site het weer wil gaan doen kan ik mijn code ook daadwerkelijk invoeren.
Het geld dat je investeert om het spel te kopen is een stuk minder waard dan de tijd die je er in stopt.
tenminste, als je tijd niet waardeloos is :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het spel pas te kopen als je vrij zeker weet dat het leuk is voorkom je juist ook dat je er je kostbare tijd in steekt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Ashrah schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:09:
Ja dat oranje/zwart is echt fugly, helaas geen betere gezien voor level 20 op mijn Shadow
wat ik gemerkt heb is dat deze game graag wilt dat je jezelf van gear voorziet dmv de crew skills. Hierdoor kun je voor de meeste quests dan de commendation rewards gebruiken, om die dan weer te gebruiken voor bepaalde items.

En anders gewoon bij iemand die Artifice heeft en dan kijken wat hij precies kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Had zelf artifice op 85 , kon wel beter maken maar kreeg maar geen "fire nodes" van de companion missies.

[ Voor 32% gewijzigd door Ashrah op 29-11-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is overigens een patch uit voor de echte beta.
Alleen de servers zijn nog down en de website ook...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Staat in de launcher, dat ze "hopen" dat de beta servers deze week weer online komen na deze maintenance :p dus kan zijn dat je een paar dagen niet kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashrah schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:05:
Staat in de launcher, dat ze "hopen" dat de beta servers deze week weer online komen na deze maintenance :p dus kan zijn dat je een paar dagen niet kan testen.
ze hebben waarschijnlijk even een stormvloed aan bug reports gehad na afgelopen weekend :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

fyi:

http://www.mmomeltingpot....s-beta-reactions-roundup/
http://www.mmomeltingpot....s-and-interesting-points/

wat om te lezen.

Punten die overal genoemd worden ben ik het ook mee eens. Hoop dat er wat aan gedaan wordt.

Heb zin om de game te spelen hoor dat is het niet, maar is zonde als ze al die steken laten liggen. Beetje mee gaan met de tijd mag wel ;)

http://mmogamerchick.word...al-impressions-mega-post/

vooral deze is een aanrader om te lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Muppet op 29-11-2011 20:08 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:06:
[...]

ze hebben waarschijnlijk even een stormvloed aan bug reports gehad na afgelopen weekend :+
Lijkt me niet dat ze die nu allemaal al opgelost hebben en gelijk maar de boel aan het updaten zijn :P.

Ben alleen bang dat er straks een hoop spelers komen die gaan klagen als iemand de cinematic volledig kijkt, ipv er doorheen te skippen. Vind de cinematics erg leuk en ben ook zeker niet van plan om ze te gaan skippen. Heb zelf het voordeel dat ik met vrienden ga spelen. Ik zie echter nu al gebeuren dat als jij als enige in de groep de cinematic kijkt je gewoon gekickt wordt, zodat hun snel door kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Wie speelt een MMO dan ook zonder vrienden of mensen die een beetje in dezelfde gedachtengang zitten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

MrVegeta schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:44:
Wie speelt een MMO dan ook zonder vrienden of mensen die een beetje in dezelfde gedachtengang zitten?
Steekt hand op. Ken weinig mensen die ook SW:TOR zullen gaan spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steekt hand op, boeit me ook niet zo veel.
Wat komt dat komt, wat gaat dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;w

steekt ook maar zijn hand op

en maakt mij het uit ik wil spelen en de rest zie ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Zelfde hier

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Mjah, zodra je in de game zit en je speelt wat dan kom je toch wel iemand tegen waarmee je overweg kan en wellicht via hem de guild kan joinen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
In het verleden ook WoW met vrienden gespeeld en zo ook nu deze. Heb echter ook jaren lang EQ2 gedaan, waar hun niet in geïnteresseerd waren. Nu was dit daar geen probleem omdat de community gewoon geweldig is (geen idee hoe het is sinds F2P). En je hebt over het algemeen niet 1-2-3 een leuke guild gevonden waar je goed in thuis past en mensen waarmee je lekker kan spelen. Of je moet net geluk hebben natuurlijk.

Maar over het algemeen speel ik een spel omdat ik het leuk vind. Of bekenden het nou wel of niet spelen maakt me dan echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:19:
Mjah, zodra je in de game zit en je speelt wat dan kom je toch wel iemand tegen waarmee je overweg kan en wellicht via hem de guild kan joinen?
Ik heb een leuke guild gevonden, maar zou tijdens het levelen net zo makkelijk zonder kunnen spelen.

Btw, het weekend heeft me wel aan het twijfelen gebracht.
Ik wou gaan voor een Jedi knight maar twijfel nu ook over Smuggler ...

Weet het echt niet, Jedi Knight Gaurdian leek me het leukst, maar shit! Smuggler vond ik ook wel erg leuk.
En Smuggler (als ik het zo lees op het forum) lijkt op 50 veel betere kansen te hebben in PvP en PvE.

Ik weet het niet meer .. 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Black Eagle schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:21:
[...]

In het verleden ook WoW met vrienden gespeeld en zo ook nu deze. Heb echter ook jaren lang EQ2 gedaan, waar hun niet in geïnteresseerd waren. Nu was dit daar geen probleem omdat de community gewoon geweldig is (geen idee hoe het is sinds F2P). En je hebt over het algemeen niet 1-2-3 een leuke guild gevonden waar je goed in thuis past en mensen waarmee je lekker kan spelen. Of je moet net geluk hebben natuurlijk.

Maar over het algemeen speel ik een spel omdat ik het leuk vind. Of bekenden het nou wel of niet spelen maakt me dan echt niet uit.
Klopt wel. Hij had heelveel geluk dat hij mij al kende...maar ja dat heeft niet iedereen natuurlijk.

Anyway, ik vind het een stuk leuker nu ik een guild heb gevormd met een aantal bekenden waar ik van weet hoe ze zijn en dat we lol hebben ipv dat ik eerst nog zelf moet gaan zoeken. Wat niet wegneemt dat als het spel leuk is dat je nog steeds lol kan hebben, het is gewoon anders. In een MMO is het community aspect toch wel heel belangrijk, of je nou met of zonder vrienden gaat spelen.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem hier slecht 1 iemand kunnen overtuigen het toch te kopen ;)
ik vroeg me af of er al mensen zijn die van plan zijn van een nederlandstalige guild te starten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild die we aan het oprichten zijn: forum.meatmill.com (wordt veranderd als we de naam weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Liasis schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:25:
[...]

Klopt wel. Hij had heelveel geluk dat hij mij al kende...maar ja dat heeft niet iedereen natuurlijk.

Anyway, ik vind het een stuk leuker nu ik een guild heb gevormd met een aantal bekenden waar ik van weet hoe ze zijn en dat we lol hebben ipv dat ik eerst nog zelf moet gaan zoeken. Wat niet wegneemt dat als het spel leuk is dat je nog steeds lol kan hebben, het is gewoon anders. In een MMO is het community aspect toch wel heel belangrijk, of je nou met of zonder vrienden gaat spelen.
Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/0/4009/1097290-i_see_what_you_did_there_super.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild is binnen 24 uur bereikbaar op gotswtor.nl. Dus als je geintereseert ben, meld je aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reken er mij maar bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ja, klinkt leuk. Al idee voor wat voor server?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
http://www.swtor.com/guilds is up

Misschien is het leuk om via de site gelijk een alliance te sluiten (mits Empire) met onze PvE Casual NL guild 'The Department'. Worden we iig op dezelfde server geplaatst.

[ Voor 72% gewijzigd door LabsTipJr op 29-11-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:49:
Ja, klinkt leuk. Al idee voor wat voor server?
Zijn we nog over aan het 'voten', maar meer en deels heeft PvE gestemd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtype
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
en op mij :D

Vraag: Is er iemand die een full beta heeft maar er niet mee verder wilt?
stuur dan even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat is lekker, BioWare geeft hier geen uitsluitsel over: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=636146

Kan je dadelijk in de early access spelen en dan op de 20e wordt je account gelocked tot je box binnen is, in mijn geval zou dat wel eens in januari kunnen zijn omdat hij van Amazon.com moet komen. Allemaal omdat die stomme figuren bij bol.com geen voorraad module in hun shop hebben en mij pas 6 dagen na de bestelling vertellen dat ze er teveel verkocht hadden en mij dus moesten teleurstellen en game de CE niet buiten engeland levert. En dan vertelt game mania vrolijk dat ik ook bij hun de CE had kunnen pre-orderen, duh, ik heb in juli al gepre-ordered toen wisten jullie nog niets en volgens BioWare waren er maar 3 plekken in Nederland die de pre-order exclusive deal hadden waarvan er 2 op de eerste dag van de pre-order van niets wisten.

Gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Er is ergens gezegt, early access spelers krijgen een "grace period" totdat hun box er is, oftewel je hebt een week ofzo na launch om je permanente key in te vullen.

Maar inderdaad nog niets officieels gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:05:
Er is ergens gezegt, early access spelers krijgen een "grace period" totdat hun box er is, oftewel je hebt een week ofzo na launch om je permanente key in te vullen.

Maar inderdaad nog niets officieels gemeld.
Kan ook 24 uur zijn.
Ik hoop dat Bol ook voor kerst levert.
In ieder geval binnen die grace period. Al weet je het bij Bol nooit zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Bol levert bijna altijd op de dag van release. Ik bestel daar bijna altijd mijn spellen als ik ze snel wil hebben omdat ik daar goede ervaring heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:54:
[...]

Zijn we nog over aan het 'voten', maar meer en deels heeft PvE gestemd nu.
Dat zal mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:10:
Bol levert bijna altijd op de dag van release. Ik bestel daar bijna altijd mijn spellen als ik ze snel wil hebben omdat ik daar goede ervaring heb.
Bol had ik ook goeie ervaringen mee in het verleden, ze hebben me netjes geholpen met mijn SW Comics om een speciale serie compleet te maken maar zoals ze dit verziekt hebben heeft ervoor gezorgd dat ik het vertrouwen in bol.com compleet kwijt ben. Ik bestel mijn SW comics voortaan wel op Amazon.co.uk, net als mijn Hawkwind CD's/DVD's.

Volgens mijn order pagina op amazon.com, niet rekening houdend met de feestdagen post vertraging: New estimated arrival date: December 23 2011 - December 28 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Over het PvE/PvP gedeelte, hoe PvE is dit? Ik speel namelijk altijd PvP. Als je een PvE server kiest, kan je dan ook een groep vormen tussen sith/jedi, of is dit dan nog steeds gelimiteerd?

Mochten er trouwens nog mensen twijfelen, dit staat duidelijk op de website:
Klanten die Star Wars: The Old Republic reserveren, krijgen de kans het spel te spelen vóór de officiële release-datum. 'Vervroegde toegang' is de tijdsduur vóór de officiële release van de game, wanneer klanten die gereserveerd hebben toegang krijgen tot de game. Vervroegde toegang is maximaal 5 dagen. De duur van de vervroegde toegang is afhankelijk van de datum en volgorde waarop de reserveringscode wordt verzilverd in het Code Redemption Center. Zie de Veelgestelde vragen over Reserveren voor meer informatie.
Bron: swtor (onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
In het stuk wat ze hebben onderstreept staat letterlijk dat de grace periode pas op de launch dag begint...
Stephen Reid wrote:I will say that Early Game Access for each territory will end on launch day for each territory, and the grace period will then start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:21:
[...]

In het stuk wat ze hebben onderstreept staat letterlijk dat de grace periode pas op de launch dag begint...

[...]
Klopt, dat staat in de openingspost van 09-11-2011. Als je verder leest zie je dat de topic is geheropend op de 20e en dat er waarschijnlijk geen grace period zal zijn en SR zegt ook dat er meer over bekend wordt na dit beta weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walance schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:10:
Ze hebben bij mij de release dag ook wel een paar keer (2x) gemist.
Kijk ik bij de bestelling dan staat er ook geleverd, terwijl dit natuurlijk alleen de starters kit betreft.

Daarom ben ik er niet 100% zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:26:
[...]

Klopt, dat staat in de openingspost van 09-11-2011. Als je verder leest zie je dat de topic is geheropend op de 20e en dat er waarschijnlijk geen grace period zal zijn en SR zegt ook dat er meer over bekend wordt na dit beta weekend.
Geef mij dan eens één quote waarin staat dat er geen grace period zal zijn?
Iedereen lijkt wel paniekerig te doen, omdat ze de lengte ervan nog niet bekend hebben gemaakt...

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 29-11-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:28:
[...]

Geef mij dan eens één quote waarin staat dat er geen grace period zal zijn?
Iedereen lijkt wel paniekerig te doen, omdat ze de lengte ervan nog niet bekend hebben gemaakt...
Dit is zo gauw het beste dat ik kan vinden, uit de 105 pagina's tellende discussie die vooraf ging aan de link die ik eerder plaatste:
I read that as well.

Wonder if Bioware did change their minds about having a grace period?

Here is the exact quote:

You will have time BEFORE Early Access to download the game client, and prepare for your life to be kept indoors for a long, long time. However, once that Early Access period is over, you’ll be required to enter your CD key before you can log onto your account again via the launcher. If you ordered digitally through Origin, they’ll email you the key. If you ordered the physical copy, you’ll want to get that as soon as possible. When presented with the question of the CE or even Standard addition purchased via Origin…they weren’t sure of the answer on whether they’d email you your CD code or not. Let us hope that they do.
/Quote

It was a direct quote from Stephen Reid during an interview, was pretty clear that they were accounting for shipping delays.

Now... who knows
Ik heb SR ook al een tweet gestuurd hierover, hopelijk kan hij zelf meer duidelijkheid geven hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon me niet beheersen en ook maar een pre-order gedaan.
Daar gaat me vrije tijd :(.

Ik zou niet meer aan een mmo beginnen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:40:
Kon me niet beheersen en ook maar een pre-order gedaan.
Daar gaat me vrije tijd :(.

Ik zou niet meer aan een mmo beginnen :p.
life is what happens when you're busy making other plans.
of in dit geval, terwijl je een mmo speelt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, een MMO slokt je leven op.

@Thormodo Ik heb deze quote van een fansite en hij staat ook op pagina 22 van die 105 pagina lange discussie. Zo staat het ook in de FAQ maar op andere plaatsen deed SR uitspraken over een grace period, ze moeten gewoon duidelijk zijn:

"All I know is both David Bass and Stephen Ried confirmed at the conference and even emphasized that once the Early Access is over, your account will be locked until you enter the game key. I only asked specifics on if ALL orders via Origin get the game code emailed, or just the Digital Deluxe. It would only make sense that they allow a grace period, though (with winter shipping issues), but things do change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toffei
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Van de beta genoten, eindelijk heeft een nieuwe MMO me weten verrassen in tegenstelling tot andere MMO's sinds WoW vanilla.Jedi Sage geleveld tot lvl20, was fun fun fun. Flashpoints gehealed en gedpsed. Met de groep in een flashpoint discusseren of we een npc killen ofniet, fun fun fun.

Toen een smuggler begonnen, nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet gaan beginnen met launch.
Aangezien smuggler gunslinger alleen kan dpsen zal het wel een alt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Ik ben inmiddels ook een Guild gestart, Lords of Destiny genaamd.

Als iemand het aanspreekt, laat het dan zsm via deze URL weten, dan kunnen we deployen. Ik sta ook positief tov alliances overigens :)

Samenvatting:
Allegiance to: The Sith Empire
PvE
English, Europe (GMT)
Endgame content, scheduled play sessions, forum and website usage required

Nog 2 links voor jullie :)
Guild Forums
Uitgebreide recruitment post

Edit: heb The Department als Allies toegevoegd :D

[ Voor 4% gewijzigd door DragonSupremacy op 30-11-2011 00:39 ]

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
DragonSupremacy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:36:
Ik ben inmiddels ook een Guild gestart, Lords of Destiny genaamd.

Als iemand het aanspreekt, laat het dan zsm via deze
Edit: heb The Department als Allies toegevoegd :D
Cool, ga hem nu accepten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:54
in nieuwe beta build

Flashpoint: The Colicoid War Game (changes to the Flashpoint)
Sub-zones:
Hive Battleground(Weapons Testing Range)
Hive Battleground(Arena Registration)
Hive Battleground(Combat Simulation Room)
Hive Battleground(Hazard Course)
Hive Battleground(Contestant Processing)
Hive Battleground(Arena)
Abilities:
Shield Boost
Increases ranged and melee defenses for 50% for 1 seconds. Shares a cooldown with Officer's Insight.
Combat Acumen
Increases the critical hit chance by 25% for 1 seconds. Shares a cooldown with Survival Instinct.
Item Qualities: Moddable and Currency
Items: 1877 new items, all but 129 are mods
Schematics: 600 new schematics

Zie ik daar Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sub-zones:

het is een Sub zone van een flashpoint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als de Geonosian Arena
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20071221115813/starwars/nl/images/1/19/Petranaki_Arena.jpg
met een combat dummy achtig iets om je DPS te testen.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 02:26:
Sub-zones:

het is een Sub zone van een flashpoint :P
Volgens mij lees je dat verkeerd.

[ Voor 40% gewijzigd door RocketKoen op 30-11-2011 02:29 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT Guild is nu bereikbaar op gotswtor.nl, daar kun je meer informatie vinden over hoe en de wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:50:
[...]

Dit is zo gauw het beste dat ik kan vinden, uit de 105 pagina's tellende discussie die vooraf ging aan de link die ik eerder plaatste:

[...]

Ik heb SR ook al een tweet gestuurd hierover, hopelijk kan hij zelf meer duidelijkheid geven hierover.
Heb je ook met dit probleem te maken als je hem via Origin besteld hebt? Of is dit alleen voor mensen die een fysieke versie besteld hebben?

Via Origin heb ik namelijk die pre-order code gekregen en die ingevoerd op swtor.com en nu staat hij wel in het Origin overzicht maar een andere key heb ik niet gekregen.

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 30-11-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Wat betreft de discussie over de grace period, een aantal shops in Frankrijk en Duitsland geven aan dat ze de game vanaf de 15e kunnen en zullen versturen. Hopelijk doen ze dat hier ook, dan is die hele grace period niet nodig tenzij je de game van de andere kant van de wereldbol laat komen.
Las verder in een thread op swtor.com een gerucht dat Amazon.com de CE pas op de 21e naar het buitenland verstuurt, dat zou dus nogal zuur zijn voor diegenen die hem daar besteld hebben als het klopt.

Zowieso erg raar dat SR eerst aangeeft dat er een grace period komt en nu ineens terug probeert te krabbelen..
Praktisch elke MMO doet iets dergelijks om te zorgen dat hun klanten gewoon zonder gedoe kunnen spelen.
Trek de grace tijd desnoods van die gratis 30 dagen af.

Zelf bij bol besteld, die zijn weliswaar niet de goedkoopste maar hebben me tot nu toe nog altijd alles netjes op de release datum geleverd.

[ Voor 29% gewijzigd door Nephalem op 30-11-2011 09:09 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe hardcore/casual gaat de GoT guild eigenlijk worden? Ik overweeg me aan te melden maar wil niet in een casual guild terecht komen zonder progressie :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:06:
Hoe hardcore/casual gaat de GoT guild eigenlijk worden? Ik overweeg me aan te melden maar wil niet in een casual guild terecht komen zonder progressie :)
Als er genoeg animo is gaan we hardcore, maar er is ook gewoon ruimte voor een casual groep of een pvp groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

De game viel me toch wat tegen.

- De graphics leken erg veel op WoW. Het was af en toe net of ik in WoW speelde.

- Je kon niet afwijken van de weggetjes door de rotsen aan weerszijden. Je kunt maar 1 kant op. Niet dat hele
opene als in Skyrim.

- Het combat systeem is alleen maar op de toets rammen waarvan de cooldown is afgelopen.
Geen skill vereist dus.

Hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
DenniZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:06:
Dit hangt af van je eigen inbreng, aangezien we sinds gisteren begonnen zijn met het organiseren van 1. Blijkbaar was dat nog niet eerder gebeurd. Zo hebben we nu bijv. een discussie lopen tussen gaan we op een PvE server of op een PvP server zitten. Zoals het er nu op lijkt wordt dit PvE server, met voldoende ruimte om fervente PvPers (including moi) te ondersteunen in hun activiteiten. Qua hardcore / casual zijn de verhoudingen nu in favour of casual, maar net wat ik al zei, en wat we mogelijk gaan doen in de PvE - PvP balance, is om hardcore / casual elkaar te laten ondersteunen. Belangrijkste voor GOTers is dat we in een guild terrecht komen waar ieder zijn ei kwijt kan, met een leuke groep mensen, die actief zich inzetten. Want we delen allemaal dat we actief lid zijn op de beste NL-talige tweakers site ter wereld! En mijn eigen ervaring leert dat er voldoende mensen vanuit gathering of tweakers actief, slim, casual of hardcore, zich inzetten voor het sociale en inhoudelijke wezen van een MMO.

Als je interesse hebt, meld je aan op http://gotswtor.nl en bespreek met ons mee op een constructieve manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razoon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:13:

- De graphics leken erg veel op WoW. Het was af en toe net of ik in WoW speelde.

- Je kon niet afwijken van de weggetjes door de rotsen aan weerszijden. Je kunt maar 1 kant op. Niet dat hele
opene als in Skyrim.

- Het combat systeem is alleen maar op de toets rammen waarvan de cooldown is afgelopen.
Geen skill vereist dus.

Hoe is dat bij jullie?
graphics waren wat mij betreft ok

Afwijken van de weg kan best, alleen je eerste planeet wordt je wel op een duidelijk spoor gestuurd maar valt allemaal daarna wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Black Eagle schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:18:
Over het PvE/PvP gedeelte, hoe PvE is dit? Ik speel namelijk altijd PvP. Als je een PvE server kiest, kan je dan ook een groep vormen tussen sith/jedi, of is dit dan nog steeds gelimiteerd?
[...]
Het verschil tussen PvE en PvP is dat je op een PvP in de meeste gebieden flagged bent voor PvP. Op beide type server heb je gebieden waar je can PvP-en.

In Warhammer online waren the PvP servers relatief snel verdwenen, omdat je op de PvE servers prima kon PvP-en en de PvP servers een slechte rule set hadden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Doler schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:13:
[...]

Dit hangt af van je eigen inbreng, aangezien we sinds gisteren begonnen zijn met het organiseren van 1. Blijkbaar was dat nog niet eerder gebeurd. Zo hebben we nu bijv. een discussie lopen tussen gaan we op een PvE server of op een PvP server zitten. Zoals het er nu op lijkt wordt dit PvE server, met voldoende ruimte om fervente PvPers (including moi) te ondersteunen in hun activiteiten. Qua hardcore / casual zijn de verhoudingen nu in favour of casual, maar net wat ik al zei, en wat we mogelijk gaan doen in de PvE - PvP balance, is om hardcore / casual elkaar te laten ondersteunen. Belangrijkste voor GOTers is dat we in een guild terrecht komen waar ieder zijn ei kwijt kan, met een leuke groep mensen, die actief zich inzetten. Want we delen allemaal dat we actief lid zijn op de beste NL-talige tweakers site ter wereld! En mijn eigen ervaring leert dat er voldoende mensen vanuit gathering of tweakers actief, slim, casual of hardcore, zich inzetten voor het sociale en inhoudelijke wezen van een MMO.

Als je interesse hebt, meld je aan op http://gotswtor.nl en bespreek met ons mee op een constructieve manier.
Is het ook mogelijk voor een guild noob om zich aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Geen skill vereist dus.
Vooral in het begin is dit zeker waar. Maar aan het einde van het beta weekend was ik rond lvl 18 en dan samen met je companion komt er toch wel wat tactiek bij kijken. Grote groepen aanvallen. Crowd control toepassen. Welke mobs pak je eerst en met welke rotatie doe je de meeste damage. Het systeem wat ToR en ook WoW gebruikt lijkt heel erg op button bashen. Wil je echter het meeste eruit halen en ook in groepen nuttig zijn komt er wel wat meer bij kijken dan alleen de standaard aanval spammen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Amazon verstuurt vanaf de 18e denken ze:

Not yet dispatched
Dispatch Estimate: 18 Dec 2011

opene als in Skyrim.

Geen skill vereist dus.

Hoe is dat bij jullie?
Dat is eigenlijk alleen zo op de eerste planeet, daarna word dat snel minder en kan je meer exploren.

Wat had je anders verwacht van de graphics, behalve dat ik het idee had dat ze her en der zelfs op high , low res graphics gebruikten vind ik de cartoony style toch beter dan b.v. Age of Conan, Cartoony gaat veel langer mee dan "realistisch" met de huidige technieken in dat geval zou het volgend jaar al een verouderde engine hebben.

Vond als tank dat ik toch zeker wel op moest letten welke skill ik wanneer gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashandBurn76 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:21:
[...]

Is het ook mogelijk voor een guild noob om zich aan te sluiten?
Iedereen is welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Ah een GoT guild, goed initiatief! Ga gelijk even kijken!

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed initiatief, een Nederlandse guild heeft absoluut mijn voorkeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:44

skoozie

SCSI

opene als in Skyrim.
Geen skill vereist dus.

Hoe is dat bij jullie?
Vrijdag 17.00 begonnen
Na de prachtige intro, gevolgd door de empire intro vielen de "wow-achtige graphics" een beetje tegen.
Vervolgens wordt je verwelkomt in het begin gebied waar er te veel spelers zijn om de quests een beetje normaal door te komen. iedereen staat op de spawn points te campen zodat ik maar wat ben gaan rond rennen.

Het button bashen ben ik deels met je eens, ik vond het bij wow wel fijn dat je main-attack continue doorgaat en dat je andere skills/spells er bij komen. maar nu is je main attack ook een knop die je herhaaldelijk moet gebruiken, zij het door de keyboard of de muis. Bij de jedi counselor had ik meer het idee dat ik aan het button bashen was als bij de empirial trooper.

De setting, skills en wapens zijn toch duidelijk anders dat ik het anders genoeg vind om het geen wow-clone te bestempelen. soms moest je inderdaad een bepaald pad volgen maar dikwijls kon ik dwars door bergen/water om recht naar je doel te gaan, je kan relatief steile rotsen beklimmen, en anders met een klein bochtje/sprong toch nog op de betreffende rots komen.

Ik heb me goed vermaakt met de Beta, maar weet nog niet of ik het ga spelen (ben te bang dat ik er te veel tijd in ga stoppen)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
skoozie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:28:
[...]

Vrijdag 17.00 begonnen
Na de prachtige intro, gevolgd door de empire intro vielen de "wow-achtige graphics" een beetje tegen.
Vervolgens wordt je verwelkomt in het begin gebied waar er te veel spelers zijn om de quests een beetje normaal door te komen. iedereen staat op de spawn points te campen zodat ik maar wat ben gaan rond rennen.

Het button bashen ben ik deels met je eens, ik vond het bij wow wel fijn dat je main-attack continue doorgaat en dat je andere skills/spells er bij komen. maar nu is je main attack ook een knop die je herhaaldelijk moet gebruiken, zij het door de keyboard of de muis. Bij de jedi counselor had ik meer het idee dat ik aan het button bashen was als bij de empirial trooper.

De setting, skills en wapens zijn toch duidelijk anders dat ik het anders genoeg vind om het geen wow-clone te bestempelen. soms moest je inderdaad een bepaald pad volgen maar dikwijls kon ik dwars door bergen/water om recht naar je doel te gaan, je kan relatief steile rotsen beklimmen, en anders met een klein bochtje/sprong toch nog op de betreffende rots komen.

Ik heb me goed vermaakt met de Beta, maar weet nog niet of ik het ga spelen (ben te bang dat ik er te veel tijd in ga stoppen)
In Rift kan je een stuk beter over rotsen lopen/beklimmen. Hier zagen de animaties bij rotsen er ook maar maf uit en ze zijn bijna altijd echt alleen bedoelt als muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
opene als in Skyrim.

Geen skill vereist dus.

Hoe is dat bij jullie?
Hebben wij wel hetzelfde spel gespeeld?
Je hebt inderdaad wel eens rotsen ofzo langs de weg, maar als je even 5 meter omloopt kun je gewoon bovenop die rotsen lopen en aan de andere kant staan. Het is geen Fable ofzo waar je eigenlijk alleen een voorbepaald pad kan volgen.

En op een toets rammen waarvan de cooldown is afgelopen, dat heb je eigenlijk alleen op lvl 1-5.
Mijn shadow @ lvl 23 had al 3 skillbars vol en ongeveer genoeg force om 4 skills achter elkaar te gebruiken.
In een flashpoint met een tank was het inderdaad vooral mn high dmg stab en auto-attack spammen, maar in PvP had ik meer toetsen nodig dan ik met 1 hand bij kon komen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41

opene als in Skyrim.

Geen skill vereist dus.

Hoe is dat bij jullie?
weet niet tot hoe ver je gespeeld hebt, maar er zijn zelfs Datacrons verstopt op bergen.

En nee, het is idd ook geen Skyrim, dat is namelijk een game die een kleinere speelwereld heeft, en geen miljoenen mensen tegelijk hoeft aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
GoT guild? Klinkt erg goed!
Ik ga meteen naar de site om me aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Heb ik ook zojuist gedaan :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb me ook aalgemeld bij het GoT Guild.
Hopelijk wordt het een gezellige guild. :9

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Fijn om zoveel mensen binnen zien komen op de GOT guild: http://gotswtor.nl. Was ook wel de verwachting, aangezien het hier op GOT altijd een levendige boel is! Stel jezelf voor en voeg comments toe aan de ideeen topics, dan kunnen we binnenkort zaken gaan formaliseren (zij het flexibel houden, aangezien we nog een drukke periode voor de boeg hebben rond en na de launch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:16
Welkom! Er is inderdaad al best veel animo voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Ik heb mij inmiddels ook aangemeld bij het GoT Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Weet nou niemand hoe het zit met Early Access codes? Ik kan er geen duidelijk antwoord over krijgen.

Krijg je naast die Early Access code nou ook nog een normale CD key in de mail als je hem via Origin besteld hebt? Of is de key die je in het begin krijgt ook gelijk je CD key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als ik in mijn origin kijk zie ik hem hetzelfde als bijvoorbeeld BF 3 en Fifa staan alleen dan met de opmerking dat hij nog niet gedownload kan worden. Volgens mij krijg je verder geen code. Maar dat soort dingen krijg je vanzelf per mail te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Het schijnt dus dat je op de dag van de release bericht krijgt van Origin met daarin een serial key die je dan nog moet verzilveren in Origin.

Ik vraag me af waarom ze zo'n omslachtig en onduidelijk systeem gebruiken. Ze hadden van Steam kunnen afkijken, als je daar iets koopt (of pre-ordert) staat de game gelijk in je overzicht en hoef je verder helemaal niets te doen. Geen gedoe met codes of wat dan ook. De game wordt dan gewoon geactiveerd op de releasedag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:34
EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:11:
Het schijnt dus dat je op de dag van de release bericht krijgt van Origin met daarin een serial key die je dan nog moet verzilveren in Origin.

Ik vraag me af waarom ze zo'n omslachtig en onduidelijk systeem gebruiken. Ze hadden van Steam kunnen afkijken, als je daar iets koopt (of pre-ordert) staat de game gelijk in je overzicht en hoef je verder helemaal niets te doen. Geen gedoe met codes of wat dan ook. De game wordt dan gewoon geactiveerd op de releasedag.
Niet altijd, soms moet je ook nogmaals handmatig na het opstarten van het spel in steam de code activeren.. maarja das evengoed minder gedoe dan dit.

Waarom kan niet gewoon 1 code in 1x alles activeren, zo moeilijk is dat niet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

EnigmaNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:11:

Dag van release ok, maar hoe zit het met de early access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
DenniZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:15:
[...]

de early access code die je krijgt als je het koopt kan toch gewoon gelden als activering.. dat is wat hij bedoelt denk ik.. lijkt me ook logisch dat dat gebeurd ipv nog een code te moeten invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:18
Voor wat betreft de graphics; die waren locked op een bepaald niveau.
De beginplaneet is puur voor het spel, de bediening etc beter te leren kennen. En daar moeten ze ervanuit gaan dat je de grootste n00b moet kunnen verderhelpen. Vond dat zeker niet tegenvallen.
En keyboard rammen mag je waarschijnlijk op hogere levels echt wel vergeten. In de gloriedagen van wow moest je ook echt wel je rotatie onder de knie hebben wou je enigszins mee kunnen...

Ben zelf nog beetje aan't twijfelen omwille van tijd dat er weer gaat inkruipen :-p, maar ik vermoed dat ik er niet aan ga kunnen weerstaan... zucht... :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
DenniZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:15:
[...]

Die Early Access code krijg je gelijk als je besteld hebt en die moet je via de site activeren. Deze is alleen voor het verstrekken van de vervroegde toegang. Daarnaast krijg je dus nog een serial key voor het spel zelf.

Early Access kan je dus mee spelen tot 20 december en daarna heb je die serial key nodig.

Vreemde constructie is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
Idd, hoe kom je anders aan een early access key als je het spel niet hebt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt je early acces key toch al ingevoerd toen je redeem code hebt gedaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
ja, maar je moet NOG een code doen op de release date..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Ben ik mooi genaaid met mn CE van amazon.com! Hopelijk wordt ie een beetje snel geleverd of krijgen we toch een grace-period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
Waarom krijg je bij amazon niet gwn de early access code via e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
whykillme schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:58:
Waarom krijg je bij amazon niet gwn de early access code via e-mail?
Die heb ik al, maar op 20 december moet ik mijn cdkey invoeren. En ik verwacht niet dat de CE uit amerika snel op mn stoep ligt. Verwachte bezorgdatum is 23-28 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Als ik de game pre-order krijg ik een doosje thuis met daarin een early acces code heb ik begrepen. Als ik dit bijvoorbeeld bij Bol.com bestel, krijg ik dan op de dag van de release ook nog een doosje met de DVD erin of is de client alleen te downloaden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
daroy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:03:
Als ik de game pre-order krijg ik een doosje thuis met daarin een early acces code heb ik begrepen. Als ik dit bijvoorbeeld bij Bol.com bestel, krijg ik dan op de dag van de release ook nog een doosje met de DVD erin of is de client alleen te downloaden?
Je zou de Early Access code per mail moeten krijgen. Het spel zelf krijg je op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technisch gezien heb je het spel al staan voor de release. Het enige wat je krijgt op de release is een extra code zodat uw account actief staat. Moet wel zeggen dat ze daar naar mijn mening goed over nagedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:20:
Technisch gezien heb je het spel al staan voor de release. Het enige wat je krijgt op de release is een extra code zodat uw account actief staat. Moet wel zeggen dat ze daar naar mijn mening goed over nagedacht hebben.
Vind je? Het probleem is niet dat je het spel niet op tijd binnen krijgt, maar dat je code zelf later is.
Dat betekend dat je tijdens early access toegang hebt tot de server, maar zodra de early access afgelopen is, moet je gaan wachten op de code.
Zo heeft dat early access ook niet zoveel nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik ga er zelf dan ook vanuit dat de early acces key een overlap heeft van een dag of 7 met de normale game key. Ik had nl ook begrepen dat de early acces key een methode was om de tijd tussen dispatch van de game vanuit de bestelde winkel en het tijdstip dat je kan spelen te overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:31:
Ik ga er zelf dan ook vanuit dat de early acces key een overlap heeft van een dag of 7 met de normale game key. Ik had nl ook begrepen dat de early acces key een methode was om de tijd tussen dispatch van de game vanuit de bestelde winkel en het tijdstip dat je kan spelen te overbruggen.
Inderdaad en ook om de aantal waves van spelers die inloggen te beheren zodat iedereen op het correcte moment (volgens de voorwaarden kan niemand iets aan veranderen) kan inloggen en geen lange QUEUE heeft. Want geef nu toe. Wie gaat er op de dag van zijn early acces 's avonds maar 1 uurtje spelen?

En het feit van dat je eventueel een dag niet kan spelen daar kan je niks aandoen. Het verschil is wel als er geen early acces systeem was zou je zelf de dag van release moeite hebben om het te spelen. Je moet dan eerste de game installen mss zelf al update (met miljoenen te gelijk) en tegen dat je goed en wel vertrokken zijt ben je al een dag verder. Dit was met WoW het geval bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Wie kan nog meer de OP updaten? Heb DarthDavy al een DM gestuurd, maar nog geen reactie. We willen graag de GOT guild toevoegen aan de OP.

Ik had gelezen dat ze van te voren al de digital downloads aanbieden, dit zou mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Denk eerder dat het tijd is voor een nieuwe topic deze is al 100+ pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Ashrah schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:44:
Denk eerder dat het tijd is voor een nieuwe topic deze is al 100+ pagina's
Dat zou mijn vraag ook direct oplossen, als een nieuwe TS de GOT guild wil opnemen en eventueel andere guilds wil toevoegen van GOT'ers aan de OP, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:39:
[...]
Je moet dan eerste de game installen mss zelf al update (met miljoenen te gelijk) en tegen dat je goed en wel vertrokken zijt ben je al een dag verder. Dit was met WoW het geval bij de release.
Ik las ergens (hier op GoT?) dat je ze de beta client gaan patchen naar final/early access versie.
Dat zou voor een hoop mensen al schelen denk ik, ook voor de launch zelf.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Pagina: 1 ... 27 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)