Laguna Seca wordt een hele opgave voor mij. In elk racespel dat ik vroeger gespeeld heb vond ik het een hele leuke track. In iRacing heb ik er een hekel aan, waarschijnlijk iets te realistisch
Gisteren maar een paar rondjes gereden maar dat komt wel goed.
Heb ook m'n problemen opgelost met iRacing :
Kon wel connecteren maar ging ontzettend traag. Schokte harder dan een epilepsiepatiënt op een stroboscooptentoonstelling. Even eruit gegaan en opnieuw geconnecteerd maar floepte er weer uit naar de browser. Test sessie ingeladen (op Spa), GFX settings op het laagste gezet en toen kon ik wel connecteren.
Paar rondjes gereden en heel wat rempunten gemist omdat m'n rempunten blijkbaar iets te afhankelijk zijn van grafische toestanden
Dan voor de volgende race gfx iets hoger gezet en opnieuw geprobeerd. Weer geen connectie. Centripetal Circuit ingeladen en nog wat zaken uitgevinkt en ik kon nog net op tijd joinen om de race mee te doen.
Vind het wel vreemd, heb nog in een week 13 sessie met 60 wagens op Spa gereden en al meerdere malen multiclass racing gedaan op Spa en nu in een keer kan ik niet meer connecteren ook al heb ik mijn settings niet gewijzigd sinds het begin dat ik iracing speel.
Heb voorgesteld om dit probleem op te nemen in de FAQ en gevraagd of er iets aan die resultaten gedaan kan worden. Toch behoorlijk wat irating en punten kwijtgespeeld. Zal wel een dikke njet worden maar een nee heb je en een njet kan je krijgen... of zoiets.
Toch nog 3 wins kunnen behalen deze week op Spa, maar toch wel wat punten laten liggen door die connectie problemen en dus m'n eerste plaats kwijtgespeeld in Div 3.
Eerste 2 wins was wel te verwachten aangezien ik wel veel sneller was en door die problemen in een lagere split kwam. De laatste race (23:00) wist ik al dat het wel eens spannend kon worden door naar de grid te kijken. Kon na een paar rondjes toch voorbij Joeri geraken door een mooie actie in T1. Enkele ronden later passeerde Dariusz Joeri nog door 2 wide te willen gaan in de Raidillon en kwam Dariusz toch tot op een kleine 2 seconden dichterbij gekropen. Tandje bijgestoken en iets meer aandacht geschonken aan het laten passeren van de HPD's en m'n voorsprong terug kunnen uitbouwen tot een 4 a 5 seconden tot aan de finish! (trouwens met 0 inc)
Bij de HPD's konden Roderick en Paul nog de 2e en 3e plek inpalmen. Vond het een hele grave race!