Overigens verwacht ik vandaag m'n nieuwe SSD binnen te krijgen dus ga even alles opnieuw installeren, hoop dat hij beetje op tijd komt zodat ik vanavond iRacing weer erop heb
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 21-02-2012 12:53 ]
Zoiets als 1u45min qualy en dan 15min race of zelfs maar 10min , zodat we ook een beetje kunnen oefenen met starten .
How do you save a random generator ?
10 min race is best een goed idee jaenchion schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:08:
btw Joep en anderen is het misschien leuk om er een practice-race sessie van te maken , gewoon een ideetje van me.
Zoiets als 1u45min qualy en dan 15min race of zelfs maar 10min , zodat we ook een beetje kunnen oefenen met starten .
Overigens na ~10 rondjes HPD fixed een 1:11.8. Hij is toch best te rijden? Vind het wel meevallen... Beetje lastig in het midden gedeelte mja, dat is gewoon een lastig deel met elke auto. Nu eens setup van Russel Hodgson proberen...
Bedoel je met de f1 een mini race?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
1:11.8? Crap, das best snel... volle tank? Ik zat met die setup op 13 hoog ofzo...NickThissen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:13:
[...]
10 min race is best een goed idee jaStart oefenen is ook wel belangrijk.
Overigens na ~10 rondjes HPD fixed een 1:11.8. Hij is toch best te rijden? Vind het wel meevallen... Beetje lastig in het midden gedeelte mja, dat is gewoon een lastig deel met elke auto. Nu eens setup van Russel Hodgson proberen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waarom niet in elke practice? Leuk toch en ook nuttig om te oefenen. Nou ja, met standing start dan, rollend is mss niet zo heel spannend.JoepW schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:36:
Ik zal zo ff mijn setup hier sharen van de hpd.
@BM: nee, ongeveer 15kg fuel
Ja zoiets , kan ik ook even mn CPU/GPU loadtesten bij de start.JoepW schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:36:
Ik zal zo ff mijn setup hier sharen van de hpd.
Niet te lang want tijdens de race kan je de setup niet aanpassen , waar de practice toch het meest om draait lijkt me.
Met rolling start zou het zelfs ook kunnen om iemand aan te wijzen als pacecar en dan elke twee rondes een start te doen , met de DP of Truck bv 1 persoon in een MX5 ofzo.
Maar dit is misschien een beetje te gek .
http://dl.dropbox.com/u/2...pW_MidOhio_2012_S1_v4.sto
Mijn beste tijd was: 1:12.819 (niets om trots op te zijn)
Speedfan komt GPU tot 72C en CPU tot 61C , zonder enig probleem.
Heb twee dingen aangepast , mn pagefile nu alleen op C: en grootte op "let windows decide" , en in de bios de C1E setting uitgezet aangezien iemand dat op een forum zei dat dat kon helpen met de CPU die ik heb , nl een AMD Phenom II X3 720 (3 core).
Hopen dat het werkt zo.
http://members.iracing.co...onid=5043998&custid=65839
Zelfs nog wat iRating + na de eerste crash waar ik midden in zat , nog bijna mn optional (5min) helemaal weg kunnen krijgen met de andere gele vlaggen.

Maar nu even serieus , was even met je GotRiders aan het kijken nu ik teamviewer heb geprobeerd om mn laptop als tweede scherm te gebruiken.(teamviewer naar tweede scherm verwijzen wat ik gecreeerd heb door mn tweede input op mn hoofdscherm daarvoor te misbruiken)
Maar je progje wil hoe dan ook op het eerste scherm starten , kan je het zo maken dat hij net als andere programmas op een tweede scherm start , gewoon de laatste waar hij gebruikt is.
Hoop trouwens voor je dat je je windows voor elkaar krijgt voor de got.practice .
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dus ik stel voor dat we het houden op de F1 voor deze ene keer (en gewoon 2 uur practice) en vanaf volgende week 100% vasthouden aan het vaste trainingschema.
Maar als er meerdere mensen het willen start ik gewoon 2 servers op!
Aan jullie de keuze....
Ik vind het een beetje onzin om twee servers tegelijk te starten, dan verdeel je alleen maar iedereen. Als men liever DP wil doen we dat toch gewoon, dan doen we F1 wel een andere keer, toch? Volgens mij zijn wij de enige twee die tot nu toe uitgesproken hebben dat we de F1 willen doen, dus het lijkt niet echt een meerderheid te zijn.JoepW schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:25:
Het is een beetje mijn mening, maar ik denk dat we met de DP niet gaan leren en racen deze week op Infineon. Is echt een drama / sr en ir killer.
Dus ik stel voor dat we het houden op de F1 voor deze ene keer (en gewoon 2 uur practice) en vanaf volgende week 100% vasthouden aan het vaste trainingschema.
Maar als er meerdere mensen het willen start ik gewoon 2 servers op!
Aan jullie de keuze....
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 21-02-2012 19:26 ]
Ik zie niks van Pio mode in device manager, wat is dat?enchion schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:08:
Nick , staat je SSD soms in Pio-mode kan je zien in je device manager.
Maar nu even serieus , was even met je GotRiders aan het kijken nu ik teamviewer heb geprobeerd om mn laptop als tweede scherm te gebruiken.(teamviewer naar tweede scherm verwijzen wat ik gecreeerd heb door mn tweede input op mn hoofdscherm daarvoor te misbruiken)
Maar je progje wil hoe dan ook op het eerste scherm starten , kan je het zo maken dat hij net als andere programmas op een tweede scherm start , gewoon de laatste waar hij gebruikt is.
Hoop trouwens voor je dat je je windows voor elkaar krijgt voor de got.practice .
Programma op tweede scherm starten zou gefixed moeten zijn in nieuwere versie, maar weet ik zo niet uit m'n hoofd zou ik moeten checken...
Ik geloof dat ik het al eerder heb gezegd, maar het zou fijn zijn als dit soort dingen iets verder vantevoren worden besloten/aangekondigd. Ik heb vanavond vrijgehouden zodat ik weer eens lekker met "de jongens" kon racen. Ik heb namelijk ook nog andere zaken in mijn leven die aandacht behoeven (zoals een baan, een huis en last but certainly not least een vriendin) dus ik moet dit soort "raceavondjes" gewoon inplannen. Om er dan op de dag zelf achter te komen dat het niet doorgaat is nogal teleurstellend, ik hoop dat iedereen dat begrijpt.
Verder no hard feelings hoor, ik kijk alweer uit naar volgende week waarin ik hopelijk met mijn nieuwe hardware kan spelen maar ik hoop dat er iets met deze suggestie gedaan word.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DP sessie wordt zonder wachtwoord en op mijn persoonlijke kosten
Sessie is gestart: DP practice
Succes! (ik ben er over half uurtje)
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-02-2012 19:39 ]
Ik sta er ook niet bij (hoewel ik volgens mij wel Hoogie opgegeven had), en volgens mij moeten er ook veel meer mensen bij staan toch? We gebruiken toch nog steeds de pot en dat is toch al heel wat sessies geledenSpeedy55 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:45:
Ik let eigenlijk nooit op de openingspost, maar uhm daar staat wie allemaal een refferal gift gegeven hebben, ik vraag me nu af of die van mij dan wel is aangekomen, omdat ik er niet tussen stond, verder boeit het me niet als me naam er niet tussen staat, hoop alleen wel dat mijn refferal ooit is aangekomen.
Was een geintje , Pio mode is iets van voor dat SATA bestond , hoort bij ATA/IDE schijven , ik denk niet dat er 1 SSD is die dat zou hebben.NickThissen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:28:
[...]
Ik zie niks van Pio mode in device manager, wat is dat?
Programma op tweede scherm starten zou gefixed moeten zijn in nieuwere versie, maar weet ik zo niet uit m'n hoofd zou ik moeten checken...
Misschien heb ik dan niet de meest recente versie van je programma , of heb je die nog niet laten zien , maar klinkt goed in ieder geval.
Er zullen nog 4 mensen missen denk ik. Die mij hebben opgegevenNickThissen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:46:
[...]
Ik sta er ook niet bij (hoewel ik volgens mij wel Hoogie opgegeven had), en volgens mij moeten er ook veel meer mensen bij staan toch? We gebruiken toch nog steeds de pot en dat is toch al heel wat sessies geleden
Iemand meedoen aan de DP sessie. Ik ga even kijken of het echt zo erg is als dat joep beweert
Ah.. Ben niet zo bekend met oudere techniekenenchion schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:48:
[...]
Was een geintje , Pio mode is iets van voor dat SATA bestond , hoort bij ATA/IDE schijven , ik denk niet dat er 1 SSD is die dat zou hebben.
Misschien heb ik dan niet de meest recente versie van je programma , of heb je die nog niet laten zien , maar klinkt goed in ieder geval.
En nee je hebt de nieuwe versie niet, je hebt alleen een hele oude.
Klopt. Ik heb alleen de referrals die zich bij mij hebben gemeld...Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:49:
[...]
Er zullen nog 4 mensen missen denk ik. Die mij hebben opgegeven(ik zal ze even opzoeken binnenkort)
.....
En kijk ff kort bij de DP practice.....
[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 21-02-2012 20:39 ]
http://www.mediafire.com/?esnjahie0ubi06z
^^ Redelijk stabiel en goed rond te krijgen.
LET WEL EVEN OP -> De racefuel is een gok. Geen idee of het genoeg is
Bedankt! Fijne setup, na 7 rondjes vrij intensief hotlappen (1.26.588 als snelste tijd, niet slecht voor m'n eerste keer op deze baan denk ikHoogie2004 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:40:
DP Setup:
Je moet naar slijtage kijken!
Temp is buggy in iRacing met NTM.
Sommige autos kan je zelfs beter op kpa letten , ben ik een beetje achter , bij de Radical de DP de Lotus, Indy en bv de solstice zijn de banden even groot als de gewichts verdeling dus op de zelfde druk zouden ze dezelfde vorm en grip moeten hebben .JoepW schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:42:
Temp moet je NIET op letten met NTM.
Bij de DP en de Radical werkt deze logica goed , heb het al uitgeprobeerd nl.
Bij de Lotus en Indy heb ik nog niet gekeken.
Bij de solstice is dat btw omdat de auto 50/50 is.
Je kunt ook tussentijds een gewone gift doen ...NickThissen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:46:
[...]
Ik sta er ook niet bij (hoewel ik volgens mij wel Hoogie opgegeven had), en volgens mij moeten er ook veel meer mensen bij staan toch? We gebruiken toch nog steeds de pot en dat is toch al heel wat sessies geleden
Ja, dat heb jij (en ikkuh) gedaanRuudjeM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:14:
[...]
Je kunt ook tussentijds een gewone gift doen ...
Ik heb (na opgave door Frank) ook de andere 'sponsoren' toegevoegd in de OP:
http://gathering.tweakers...message/36545709#Sponsors
http://members.iracing.co...onid=5046600&custid=43357
[ Voor 33% gewijzigd door FabiandJ op 22-02-2012 00:41 ]
Dutch3men schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:41:
Hopla in de Impala Class A 6e geworden met voor me Ray Alfalla en achter me Thomas Lewandowski
http://members.iracing.co...onid=5046600&custid=43357
Jammer dat mijn drafting partner alleen een fout maakte bij de pitstop anders had ik hem misschien kunnen winnen.
Duidelijk, dat wist ik ook eigenlijk welJoepW schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:42:
Temp moet je NIET op letten met NTM.

Reed verder prima, zelfs na ronden achter elkaar hard pushen (niet echt zachtzinnig voor de banden). Wel een lastige baan inderdaad, maar een beetje uitdaging kan geen kwaad toch?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Deze setup gebruik ik. Ik vind die van Frank iets teveel onderstuur krijgen na een paar rondjes. Zeker in de race niet fijn om constante rondjes te rijden. Deze stuurt wat lekkerder in maar is daardoor wel iets lastiger voor sommige.Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:40:
DP Setup:
Heb er vanacht iig de eerste race mee gereden en netjes op P2 geeindigd. Wel een zeer saaie race waar ik veel te snel was voor de rest van het veld op de winnaar na dan die was weer veel te snel voor mij. Wist al dat ik niet voor de winst kon strijden. Gast had een 1.23.5 gereden in qualificatie en ik zelf had een 1.25.1 staan. Maar rest van het veld zat dichter met kwalificatie op mijn tijd. Denk alleen dat hun racepace wat trager was aangezien ik wel heel makkelijk weg liep. Dit is trouwens niet de eerste race waar ik dat heb in de DP. Zit vaak in een vaccuum te rijden daar das wel weer jammer.
Result:
http://members.iracing.co...onid=5047654&custid=66924
Setup:
http://depositfiles.com/files/z36uhzkxe
Trouwens de combinatie DP op Sears Point (Infineon) is juist geweldig. Heerlijke combo die zeker vergeleken met vorige week op Mid Ohio een stuk beter te doen is. De hobbels die daar liggen zijn hier gelukkig niet te vinden. Het is alleen een baan die je ff door moet hebben maar daar komen er nog 2 van dit seizoen. Barber Motorsporst Park en Virgina komen er nog aan en als je Infinion al lastig vond zou ik daar toch ook ff gaan oefenen.
Xbox
Als mijn nieuwe baan definitief doorgaat dan moet Fontana helaas vervallen (bijna 4 weken weg zal de nieuwe baas niet fijn vinden) en zitten we vanaf 28 september in Vegas.....
Voor 2013 zijn er serieuze plannen om eind mei naar Indianapolis te vliegen omdat daar ook een race is.....eens kijken of dat wat is.
Overigens zijn de prijzen hilarisch; NASCAR trucks op Vegas kost inclusief pits ongeveer 25USD, Indy 500 tussen 40USD en 150 USD (duurste plek, terrace Turn 1!!) en Dover komt een heel weekend op start/finish rond de 140 USD......vrijdag trucks, zaterdag Nationwide en zondag Sprint-cup......nee voor mij geen F1 meer!!
Heb je ook al op Daytona gereden?
Het is echt pack racen geworden. Je kan een beetje elkaar pushen, maar dan begint de motor heel snel te koken.
Gisteren deed ik een race, maar werd er uit gereden door Robert Bland (wat een eikel is dat zeg).

Men gaat er daar vanuit: zonder fans geen racen en de fans betalen per slot van rekening het hele circus (zonder fans namelijk ook geen sponsors = geen geld....haha).

Echt een grote dikke aanrader; overigens waren bovenstaande foto's een half uurtje voor de race.....iedereen is mega-coöperative, als men zegt dat iedereen naar zijn plek moet dan zit iedereen binnen een kwartier en kan alles van start!!
En natuurlijk het mooiste: het volkslied en de flyby, krijg er nog kippevel van....haha
On topic: het nieuwe Daytona is inderdaad leuk en de 2 car-tango werkt inderdaad.....tot je motor ploft
Maarre...... kan je de setup van Fabian ff PMen of zo....wel interesse in!!
Ik krijg ook elke keer kippenvel bij 'gentlemen, start your engines' als ze dan de motoren allemaal starten. Dan zet ik ook snel mijn volume iets harder

Overigens is Daytona 500 echt een koopje, als je komende vrijdag weggaat ben je 610 Euro inclusief een week hotel kwijt.....120 USD erbij voor zaterdag en zondag en je bent helemaal het mannetje.....en gelijk een week in de zon!!! Oh ja....en voor de liefhebber; je mag gewoon gratis parkeren en ze rijden met 100 schoolbussen op en neer naar de baan.....
[ Voor 11% gewijzigd door Ericjooo op 22-02-2012 16:05 ]
7e na een erg leuke race. Ik spinde vanaf P7 in L4 ofzo toen ik net teveel curb pakte. Toen vanaf voorlaatste teruggereden naar 7e plek.
Xbox
[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 22-02-2012 16:39 ]
What else is new....haha.....jullie zijn gewoon een super-team. Zelf wil ik deze week ook wel een of twee races rijden maar nog even oefenen, voor je het weet ben je een hoop iRating kwijt.Dutch3men schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:26:
Omg, Joey en ik rijden net even het hele veld zoek in de Impala A. In ronde 86 kwam er helaas een caution terwijl we 1 seconden achter de nummer 3 t/m 7 reden, de rest hadden we al op een ronde gezet
Moet wel zeggen dat er een hoop knutselaars rijden die zelfs niet eens geduwd kunnen worden, van links naar rechts.....niet te filmen. Deed gisteren ook even practice in de fixed trucks....dat is helemaal briljant, mensen die hun auto er gewoon nog even tussen drukken waardoor iedereen crasht.
Misschien maar niet kwalificeren en gewoon achteraan meerijden, tot iedereen gecrashed is.....haha, vooraan ben ik nou eenmaal altijd de Sjaak...vorige keer op Talladega was ik gewoon 600 iRating kwijt

[ Voor 3% gewijzigd door Ericjooo op 22-02-2012 16:42 ]
http://members.iracing.co...onid=5051451&custid=61620
sta nu met Q juist achter je bedankt voor setups. Doet er iemand de race van 20u mee ?DutchDevil79 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:17:
[...]
Deze setup gebruik ik. Ik vind die van Frank iets teveel onderstuur krijgen na een paar rondjes. Zeker in de race niet fijn om constante rondjes te rijden. Deze stuurt wat lekkerder in maar is daardoor wel iets lastiger voor sommige.
Heb er vanacht iig de eerste race mee gereden en netjes op P2 geeindigd. Wel een zeer saaie race waar ik veel te snel was voor de rest van het veld op de winnaar na dan die was weer veel te snel voor mij. Wist al dat ik niet voor de winst kon strijden. Gast had een 1.23.5 gereden in qualificatie en ik zelf had een 1.25.1 staan. Maar rest van het veld zat dichter met kwalificatie op mijn tijd. Denk alleen dat hun racepace wat trager was aangezien ik wel heel makkelijk weg liep. Dit is trouwens niet de eerste race waar ik dat heb in de DP. Zit vaak in een vaccuum te rijden daar das wel weer jammer.
Result:
http://members.iracing.co...onid=5047654&custid=66924
Setup:
http://depositfiles.com/files/z36uhzkxe
Trouwens de combinatie DP op Sears Point (Infineon) is juist geweldig. Heerlijke combo die zeker vergeleken met vorige week op Mid Ohio een stuk beter te doen is. De hobbels die daar liggen zijn hier gelukkig niet te vinden. Het is alleen een baan die je ff door moet hebben maar daar komen er nog 2 van dit seizoen. Barber Motorsporst Park en Virgina komen er nog aan en als je Infinion al lastig vond zou ik daar toch ook ff gaan oefenen.
Denk dat ik dat wel kan halen.dabelg schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:50:
[...]
sta nu met Q juist achter je bedankt voor setups. Doet er iemand de race van 20u mee ?
En no prob voor de setups waren van het Iracing forum met wat aanpassingen van mezelf.
0,020 sec verschilDutchDevil79 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:55:
[...]
Denk dat ik dat wel kan halen.
En no prob voor de setups waren van het Iracing forum met wat aanpassingen van mezelf.
Yep gebruikte ook zijn setup. Moet toch is gaan leren hoe dat te doen. Weet wat kleine dingetjes maar echt een lekkere setup maken zit er nog niet in.Niellie41 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:15:
Fabian heeft een heel mooie set beschikbaar. Heb je die?
Zit ook nog te kijken naar een setup voor de A class chevy voor de Daytona 500. Benelux een beetje helpen tussen al die Amerikanen die waarschijnlijk mee doen.
Ik rij om 19.45 de Truck race. Wie doet er mee?
http://members.iracing.co...onid=5052539&custid=61620
Hele race samen gereden en elke aanval van anderen kunnen afslaan.
Echt kicken race.
http://members.iracing.co...onid=5052612&custid=64876
Vet!Niellie41 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
Net een kicken 1 en 2 gehaald met Maik Peters (van DigitalRacing.nl).
Hele race samen gereden en elke aanval van anderen kunnen afslaan.
Echt kicken race.
http://members.iracing.co...onid=5052612&custid=64876
Heb je trouwens al een setup voor zaterdag? Op maandag heel kort ff een paar rondjes gereden en kwam er achter dat de Fixed setup compleet waardeloos is. Heb er een klein beetje aan zitten tweaken (totaal andere gear ratios, clutch plate minder, ...) en ik meende echt dat hij veel beter op de baan te houden was. Zal wel verre van een goede setup zijn, maar leek me toch iig veel beter dan de Fixed zelf.
Het is dus maar een paar minuten pruts, maar hier kun je hem downloaden.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Nice... Lang geleden dat ik 2e ben gewordenHoogie2004 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:17:
Ik dacht, probeer de SM nog eens even. Wat geknutseld aan de vering van een forum setup, en voila:
http://members.iracing.co...onid=5052539&custid=61620
2e
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ben nu in de kroeg. Zal em straks even sharenderx666 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:03:
[...]
Nice... Lang geleden dat ik 2e ben gewordenMaareh, care to share your setup ?
Bij deze:
http://www.mediafire.com/?1n8j8mvfoqqduoo
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-02-2012 21:58 ]
Ik heb iets gemaakt van de oude set van Yoeri. Maar ik weet niet of je hem heel fijn vindt. Ook op t forum staat een set, maar die heb ik nog nie geprobeerd. Ik zal mijn set later vanavond sharen.josh-hill schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:57:
[...]
Vet!![]()
Heb je trouwens al een setup voor zaterdag? Op maandag heel kort ff een paar rondjes gereden en kwam er achter dat de Fixed setup compleet waardeloos is. Heb er een klein beetje aan zitten tweaken (totaal andere gear ratios, clutch plate minder, ...) en ik meende echt dat hij veel beter op de baan te houden was. Zal wel verre van een goede setup zijn, maar leek me toch iig veel beter dan de Fixed zelf.
Het is dus maar een paar minuten pruts, maar hier kun je hem downloaden.
Zelf zal ik zaterdag niet mee kunnen rijden. Ik moet dan naar feest. Deze keer moet ik echt mee.
Met Spa ben ik er 100% zeker bij. Want dat is minn favoriete baan.
Sets staan op DRNL
http://www.racesetups.com/view/743
En deze is echt wel lekker
En ja hij is anders dan de setup die Kevin eerst (per ongeluk) had geshared.
Last minute fix: iRacing alles van de externe laten laden en even de settings handmatig over kopieren (die had ik wel gebackupped gelukkig
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Op mijn mac heb ik ook iRacing draaien en dat is gewoon ook zo gedaan....
Kon het toch niet laten even een HPD fixed mee te nemen. Oh. Mijn. God. Dat was de ergste race die ik OOIT gezien heb. Maar tegelijkertijd (omdat ik zelf niet eruit geramd werd) ook een van de vetste!! Jezus man, ik heb wel 3 of 4 keer mensen op de straight eraf geramd zien worden, vlak voor m'n neus. Met 4 man gevochten die absoluut niet konden rijden, zit ik aan de binnenkant knijpen ze me gewoon af (vol op de rem, ging net goed), zit ik aan de buitenkant houden ze hem niet binnen (weer vol op de rem), was echt niet normaal... De GTs waren wel heel goed bezig, geen last van gehad. Wel paar 4x gehad en wat 0x gelukkig zonder damage, voornamelijk bij het op elkaar hopen van de HPDs door een GT, maar wat was dat een brutal race zeg... Grappigste is nog dat ik van 15e (geen Q) naar 3e ben gereden

http://members.iracing.co...onid=5053679&custid=74968
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 22-02-2012 23:42 ]
Zeer vermakelijke race zo veel gevochten en moeten strijden voor de winst. Was de snelste op de baan maar jammer genoeg maakte ik dat foutje op het begin.
Result:
http://members.iracing.co...onid=5052689&custid=66924
http://members.iracing.co...onid=5053675&custid=43357
Netjes Nick.NickThissen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:41:
Ok dan doe ik dat morgen wel even... Thanks.
Kon het toch niet laten even een HPD fixed mee te nemen. Oh. Mijn. God. Dat was de ergste race die ik OOIT gezien heb. Maar tegelijkertijd (omdat ik zelf niet eruit geramd werd) ook een van de vetste!! Jezus man, ik heb wel 3 of 4 keer mensen op de straight eraf geramd zien worden, vlak voor m'n neus. Met 4 man gevochten die absoluut niet konden rijden, zit ik aan de binnenkant knijpen ze me gewoon af (vol op de rem, ging net goed), zit ik aan de buitenkant houden ze hem niet binnen (weer vol op de rem), was echt niet normaal... De GTs waren wel heel goed bezig, geen last van gehad. Wel paar 4x gehad en wat 0x gelukkig zonder damage, voornamelijk bij het op elkaar hopen van de HPDs door een GT, maar wat was dat een brutal race zeg... Grappigste is nog dat ik van 15e (geen Q) naar 3e ben geredenEn de P1 was blijkbaar in het echt ook een LMP rijder dus daar schaam ik me niet voor
http://members.iracing.co...onid=5053679&custid=74968
Reed zelf van een 23ste naar een 4de plaats
Werd zelf een paar keer flink geraakt door mensen die gewoon niet kijken en/of luisteren naar hun spotter.Vooral HDP rijders.
Maar ondanks alles een mooie race gehad.
Ja, ik zag het ook opeens
inderdaad leuke race van 8uDutchDevil79 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:44:
Grand AM race van 10 uur was leuk. Stond als 2de op de grid en de top 4 lag binnen een paar tienden met qualificatie tijden. Wim stond op P3. Start van de race kon ik samen met nr1 Isto al een gaatje slaan met de andere. Wim was een plek verloren zag ik en ree op p4. Ik was wat sneller dan Isto maar je enige minpuntje van deze baan is dat er bijna niet in te halen is. Dus probeerde hem onder druk te houden. Jammer genoeg ging dat na een paar rondjes fout voor mij. Schoot ernaast in turn 3-4 waarbij ik de muur licht toucheerde. Gelukkig geen schade en kon met zelfde tempo als daarvoor door. Alleen nu wel op P4 met 10 sec achterstand op Wim die nu 3de lag. Kon gestaag dichterbij komen en zo bij Wim op zen bumper komen. Geprobeerd hem onder druk te houden en wachtend op een foutje. We hadden zo een lekkere pace en hengelde ook P1 en 2 langzaam binnen. Alleen ging het voor hem mis bij het inhalen van een achterligger die spinde voor onze neus en hij zat er bovenop. Ik er voorbij en nog op P2 beland door een incident van Isto met een achterligger. Kon zelfs in laatste ronde nog druk zetten op Marcel die eerste lag maar te weinig tijd om echt iets te proberen.
Zeer vermakelijke race zo veel gevochten en moeten strijden voor de winst. Was de snelste op de baan maar jammer genoeg maakte ik dat foutje op het begin.![]()
Result:
http://members.iracing.co...onid=5052689&custid=66924
ik heb een Auto Club Revolution Closed Beta key over waar ik niks mee doe eerste reply die hem wil hebben hieronder dm ik dan met de key.
ach heb ook geen zin om te wachten
Your Beta Key:
Your Registration Link:
http://autoclubrevolution.com/en/register
[ Voor 36% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 23-02-2012 12:20 ]
Daar won ik wel veel tijd meestal ja. Je remt daar echt te vroeg voor kan later. Ik zit tegen blokeren aan met remmen voor die bocht om de apex nog te halen. Als het mis gaat verlies je er ook zo een paar tienden dat wel. Denk dat je er ff op moet oefenen. Ook bij die scherpe bocht na het midden gedeelte kon ik bij het aanremmen veel tijd winnen op je. Op de rest van de baan was het vrij gelijk. Alhoewel ik wel merkte dat het lastig is hier vlak achter iemand te rijden. Die bochten combinaties zijn lastiger in te schatten met iemand voor je neus.dabelg schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:27:
[...]
inderdaad leuke race van 8uspijtig van die spin van achterligger hij raakte me vol op linker voorwiel en dat gaf me een verlies van 2sec per ronde
wat ik raar vond is dat je 0.5 sec won in aanremmen laatste bocht ???? als ik ook maar iets later remde haalde ik apex niet (paar keer geprobeerd, misschien je wel opgevallen) snap niet wat je daar anders doet dan ik. als ik jou techniek daar onder de knie heb zou ik dik onder de 1.25 duiken ;p
Het blijft wel lastig een perfect rondje te doen hier mijn optimal is 1.24.2 en ik heb nog geen 24-er kunnen rijden. Altijd wel ergens de fout in zodat die niet perfect is.
Thanks!ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:37:
Ik weet dat het een andere game is maar,
ik heb een Auto Club Revolution Closed Beta key over waar ik niks mee doe eerste reply die hem wil hebben hieronder dm ik dan met de key.
Your Registration Link:
http://autoclubrevolution.com/en/register
Hopelijk gaat iRacing er niet te gek van doen.
of GT hot split vanavond op Mid Ohio
of Impala A op Daytona.
Ik kan niet kiezen.

Zolang er te weinig belangstelling is voor de Impala A is het geen lastige keuze lijkt meNiellie41 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:46:
Ah, lastige keuze:
of GT hot split vanavond op Mid Ohio
of Impala A op Daytona.
Ik kan niet kiezen.
En ik zit te twijfelen of ik vannacht de Daytona 500 zal gaan rijden.
[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 23-02-2012 13:10 ]
Als ik iets koelbloediger was geweest (net als mr Fabian) dan had ik nog kunnen winnen ook , winnaar maakte nl een grote schijnbeweging in de laatste lap waardoor ik de muur iets raakte en ik op de streep er niet meer voorbij kon.
Maarja leuk resultaat all in all.
http://members.iracing.co...onid=5057384&custid=65839
Want er was een caution gisteravond rond lap 5/6 en Maik en ik waren aan het overleggen of we nou moesten gaan pitten of niet. Uiteindelijk niet gedaan, want we wisten zeker dat er nog een caution zou komen.
Er waren ook mensen die wel gingen pitten in de eerste caution.
Die verschillende tactieken maken het heel erg leuk.
Fabian heeft een heel goede set gemaakt, die staat op digitalracing.nl. Daar ben ik gisteren 2e mee geworden in de 2e split.
Ook voor de Impala heeft hij een goede set gemaakt.
[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 23-02-2012 14:19 ]
Wat moet ik overigens doen bij Escors als ik geen idee heb of ik thuis ga zijn... Ik wil wel meedoen, maar heb echt geen flauw benul van of ik op tijd thuis ga zijn
[ Voor 67% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-02-2012 15:29 ]
Even een PB op hun site sturen aan Kevin wat te doen....Hoogie2004 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:06:Wat moet ik overigens doen bij Escors als ik geen idee heb of ik thuis ga zijn... Ik wil wel meedoen, maar heb echt geen flauw benul van of ik op tijd thuis ga zijn('s middags een handboogwedstrijd, maar geen idee hoe laat ik terug ga zijn)
http://members.iracing.co...onid=5058635&custid=61620
Anders was ik 7e geweest.
Dee ook meer mee om te kijken hoe die in een veld ree. Race begonnen met Joey en Fabian in de room. Die Amerikanen zijn echt bevreesd aan het raken voor dit duo lijkt wel. Kwamen wat opmerkingen als owh nee Fabian is erbij. Wel grappig.
Geen kwalificatie gedaan dus relaxed van achter uit het veld begonnen. Zag de oranje tandem nog net voorop rijden. Na wat rondjes tuffen kwam het pak wat meer samen en werd er 2 of 3 wijd gereden. Dacht hang wat terug en zie wel hoe het gaat. Maar goed ook want even later kwam er dus een crash. Kon alles ontwijken maar Joey was minder gelukkig met een geplofte moter.
Met de caution maar ff pitten dacht ik was alleen zo bezig met fuel bereken dat ik zo men pit voorbij ree. Nou ja dan maar geen pit
Na herstart redelijk vooraan kunnen mee tuffen. Fabian wel voorbij gelaten samen met zen nieuwe tandem maatje. En rustig gekeken hoe dat allemaal ging. Kwam er weer een caution vanwege een achterblijver die een schuiver maakte. Nu maar wel men pitplek gehaald en volgetankt want zou nu voldoende moeten zijn tot einde race.
Na de caution lekker achteraan het pack gehangen tot de laatste 6 of 7 rondjes. Kon een push krijgen van iemand op de highline en zo best rap naar voren rijden. Ging redelijk lekker alleen moest ik wel erg hoog in de laatse bocht zitten omdat die onder wat naar buiten weken. Bij exit toucheerde ik licht de muur maar kon door alleen die achter me zat volgde me de muur in en kon hem niet houden met een spin en crash tot gevolg. Stond nu wel ineens op P2 bij de herstart voor een laatste vliegende ronde. Jammer alleen dat degene achter me op P4 een kleien schuiver had en daardoor was er ineens niemand meer achter me op de highline. Viel daardoor helemaal naar achter omdat niemand meer omhoog ging. Zo uiteindelijk als 8ste over de finisch.
Nou ja veel ervaring op gedaan zo en was best vermakelijk. Alleen wel klote dat ik vanaf rondje 30 men blaas ging voelen. Ben ook na de finisch meteen naar de WC gerend.
http://members.iracing.co...onid=5058485&custid=66924
Volgens mij kun je gewoon nee opgeven en even aan iemand het wachtwoord vragen mocht je het toch halen. Vorige keer stond ik ook op nee (hoewel ik wel ja had ingevuld...) en was geen probleem zolang ik het wachtwoord had zei Kevin.Hoogie2004 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:06:
Wat moet ik overigens doen bij Escors als ik geen idee heb of ik thuis ga zijn... Ik wil wel meedoen, maar heb echt geen flauw benul van of ik op tijd thuis ga zijn('s middags een handboogwedstrijd, maar geen idee hoe laat ik terug ga zijn)
Ik weet ook nog niet of ik er bij ben, volgens mij uit eten met de familie ofzo... heb eerlijk gezegd ook totaal geen zin in die escors race, ik doe veel liever een extra race in de F1
@Nick: Deze escors race wordt weer alá Brands Hatch. Heerlijke setup en leuke baan
Altijd leuk dat soort opmerkingen van oh god heb je hun twee weerDutchDevil79 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:
Zo men eerste race met de Impala zit erop. Had dat ding al wel een tijdje maar nog nooit een race mee gedaan.![]()
Dee ook meer mee om te kijken hoe die in een veld ree. Race begonnen met Joey en Fabian in de room. Die Amerikanen zijn echt bevreesd aan het raken voor dit duo lijkt wel. Kwamen wat opmerkingen als owh nee Fabian is erbij. Wel grappig.
Geen kwalificatie gedaan dus relaxed van achter uit het veld begonnen. Zag de oranje tandem nog net voorop rijden. Na wat rondjes tuffen kwam het pak wat meer samen en werd er 2 of 3 wijd gereden. Dacht hang wat terug en zie wel hoe het gaat. Maar goed ook want even later kwam er dus een crash. Kon alles ontwijken maar Joey was minder gelukkig met een geplofte moter.
Met de caution maar ff pitten dacht ik was alleen zo bezig met fuel bereken dat ik zo men pit voorbij ree. Nou ja dan maar geen pitKomt vast nog wel een caution en kon toch niet genoeg meenemen tot einde race.
Na herstart redelijk vooraan kunnen mee tuffen. Fabian wel voorbij gelaten samen met zen nieuwe tandem maatje. En rustig gekeken hoe dat allemaal ging. Kwam er weer een caution vanwege een achterblijver die een schuiver maakte. Nu maar wel men pitplek gehaald en volgetankt want zou nu voldoende moeten zijn tot einde race.
Na de caution lekker achteraan het pack gehangen tot de laatste 6 of 7 rondjes. Kon een push krijgen van iemand op de highline en zo best rap naar voren rijden. Ging redelijk lekker alleen moest ik wel erg hoog in de laatse bocht zitten omdat die onder wat naar buiten weken. Bij exit toucheerde ik licht de muur maar kon door alleen die achter me zat volgde me de muur in en kon hem niet houden met een spin en crash tot gevolg. Stond nu wel ineens op P2 bij de herstart voor een laatste vliegende ronde. Jammer alleen dat degene achter me op P4 een kleien schuiver had en daardoor was er ineens niemand meer achter me op de highline. Viel daardoor helemaal naar achter omdat niemand meer omhoog ging. Zo uiteindelijk als 8ste over de finisch.
Nou ja veel ervaring op gedaan zo en was best vermakelijk. Alleen wel klote dat ik vanaf rondje 30 men blaas ging voelen. Ben ook na de finisch meteen naar de WC gerend.![]()
http://members.iracing.co...onid=5058485&custid=66924
Alleen jammer dat Joey wegviel want mijn nieuwe push maatje had helaas wat schade en ik kan niet over teamspeak bijv met hem praten, met Joey kan ik alles bespreken zonder dat de rest hier wat van af weet.
Ik was trouwens wel verrast toen je bij de laatste caution in 1x naast me reed.
Ja ik was ook zeer rap ineens voorraan met mijn tandem maatje. Jammer dat die dat foutje met de muur maakte had wel willen zien hoever we gekomen waren.Dutch3men schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:44:
[...]
Altijd leuk dat soort opmerkingen van oh god heb je hun twee weer
Alleen jammer dat Joey wegviel want mijn nieuwe push maatje had helaas wat schade en ik kan niet over teamspeak bijv met hem praten, met Joey kan ik alles bespreken zonder dat de rest hier wat van af weet.
Ik was trouwens wel verrast toen je bij de laatste caution in 1x naast me reed.
Ik ga me eens kwalificeren voor de Daytona 500.
[ Voor 34% gewijzigd door Niellie41 op 23-02-2012 19:45 ]
Hierdoor een achterwiel schade ontstaan.
Bij binnen komst in de pist melding dat er te veel beschadigd is en dat we er uit zijn
Heb dit wel vaker gehad, dat er schade is en ik naar binnen rij en niet meer verder kan.Erg irritant
Dit topic is gesloten.