Zow, wat een nachtmerrie race was dat zeg die SM van 22:30
Ik was even een practise sessie gejoined om 22:15 om wat op te warmen.
Zo rond 22:25 schiet die Q balk ineens helemaal vol en verlies ik vlak daarna de connectie.
Hmm kut, naja ik reg alvast voor de R en ga ff rebooten, want dat moet makkelijk kunnen in een paar minuten.
Enfin, reboot en het duurt me dan ff lang voordat windows helemaal normaal geladen is. Ik loop van alles te killen en dan begint zo'n virusscanner ook ineens nog weer te scannen en te doen.
Die ook gestopt en ik start Chrome om de race te joinen.
Die loopt obv ook weer vast, dus weer killen en firefox starten, die wil ook niet en ik word echt kwaad nu aangezien ik de klok al op 22:34 zie staan.
Weer chrome starten, nu doet die het wel, join race.
Die iracing popup verschijnt, balkje loopt paar keer vol en bam, can't join race. GRRRRRRRRRRR
Nog een keer joinen en nu gaat het wel goed. Ik vrees al dat de race al van start is gegaan.
Eindelijk komt de garage na voren na het laden en nog 7 secs te gaan tot de grid. Oefff net op tijd.
Enfin we starten vanaf de frontrow (2e) en gaan op bocht 2 af en ik wil een beetje afremmen.... WHOAP blokkeren ineens m'n voorwielen totaal en ik ga rechtdoor de grindbak in.
Waarom dit ineens gebeurde weet ik niet, na de reboot was de G27 niet gedetecteerd ofzoiets, dus die heb ik toen nog unplugged en weer aangesloten.
Of dit voor de problemen zorgde weet ik niet, het zou ook wel kunnen dat ik m'n stoel / pedalen positie onbewust wat verkeerd had staan waardoor ik onverwacht hard remde ofzo, geen idee verder.
Ik houd hem verder wel uit de muur en hobbel weer de baan op waar onderhand al het hele veld weer gepasseerd.
Het hele veld? Nee er waren er nog 2 die eraf vlogen, maar daar lette ik totaal niet op verder. (Hoi MartijnA3

)
Enfin ik pik de draad weer op en zat echt mega pissed off achter het stuur. Die energie wist ik echter wel aardig om te zetten in keihard stampen en ik begon me een weg naar voren te rijden.
Ik dook in elk gaatje dat er maar was en dat ging allemaal goed verder.
Wat later kom ik een gele auto achterop waarop ineens een nederlandse stem zegt, ga er maar langs aan de binnenkant Paul. Verrek dat was Hoogie2004, bedankt jongen
Ik rijd weer wat verder naar voren en kom dan achter een droeftoeter die z'n positie keihard gaat verdedigen.
We gaan diverse bochten 2 wide door, maar ik krijg hem er maar niet definitief langs.
Met dit gekloot verlies ik wel veel tijd maar uiteindelijk prik ik hem weer in een gaatje en kan hem eindelijk passeren waarna ik ook redelijk gemakkelijk van hem weg rijd.
Van daar nog verder opgeklommen naar voren en samen met Marcelo A Neiva samen naar voren gereden.
Toen we eindelijk de nr 3 voorbij waren hadden we nog een ronde of 2 om het met elkaar uit te vechten, maar ik kreeg hem er helaas niet meer langs.
Maar ik kon wel ontzettend gaaf en fair met hem racen zeg, dat was echt briljant.