iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.213 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Tja, misschien was het niet de setup dan, maar de wagen was echt niet af te remmen. Of het de baan was of de setup of een combo van beiden, geen idee. Ik heb me de eerste race nog wel een beetje vermaakt, maar de tweede was echt niet leuk.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:32:
Ik ga nog een F1 race proberen. Ik twijfel nog of ik een Q wil doen :/
Zal ik meedoen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Sure :) Ik denk niet dat ik ga qualificeren, moet nog klein beetje voor school doen morgen, kan ik dat nu even doen in plaats van om 11 uur...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:04:
Nja sorry ik hou niet nog eens 20 minuten uit op deze klote baan. Kun je toch niet op racen... Elke inhaal poging die ik doe zorgt voor zo'n slechte exit voor ons beide dat we door 6 auto's ingehaald worden op de straight. En dan maak ik ook nog eens zelf een fout en ram ik bert onderuit. Hopelijk volgende keer een leuke baan anders doe ik niet eens mee...
nick het is u vergeven ... een kl*te baan om te passeren ... het enige postieve dat ik onthoud is dat ik na die exit toch een beetje ritme kreeg eens de baan vrij was .... die esses zijn vreselijk om achter elkaar te nemen ... hopelijk is olton iets makkelijker .... al is die nieuw voor mij maar moeilijk zal ook moeten gaan ... vond trouwens de training van gisteren (waarvoor dank Ruud & Joep _/-\o_ ideaal om voor te bereiden en om te kijken of je een goeie race pace vind ... cya guys next time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:37:
[...]

Sure :) Ik denk niet dat ik ga qualificeren, moet nog klein beetje voor school doen morgen, kan ik dat nu even doen in plaats van om 11 uur...
Ik doe ook geen Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:33:
Tja, misschien was het niet de setup dan, maar de wagen was echt niet af te remmen. Of het de baan was of de setup of een combo van beiden, geen idee. Ik heb me de eerste race nog wel een beetje vermaakt, maar de tweede was echt niet leuk.
Met de tijden die je rijdt , denk ik dat je een beetje teveel stampt op de pedalen.

Verder moet de setup hier wel enigszins "happy" zijn anders krijg je hem echt niet door die esses/chicanes.

Verder overweeg ik alleen deze track ooit nog te rijden met de Legend anders echt niet , dacht dat het nog wel iets grappigs had kunnen opleveren maar niets is minder waar.
Gewoon Road Atlanta of short was veel leuker geweest.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Echt een enorme drama baan.......
En wat een mega bug. Ze hebben fast tow veranderd.
Ik blies mijn motor op op plek 9 of zo. Deed een fast tow in de Esses en stond binnen 3 sec. in de pits en kon weer wegrijden op plek ..... 2!
Dus maar even weer gewacht op Koen en weer op plek 9 aangesloten.

En over de setup... Rij 'm voor de fun maar eens rondom met 0,1 graad camber meer op een andere baan ;)

Marcel: Gefeliciteerd! Alles wel?

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 12-02-2012 21:42 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:16:
[...]

Inderdaad 1 groot drama. En ik wil niet klagen over joep's werk, maar die setup was ook wel echt drama... Totaal niet voorspelbaar.

En de timing in race 2 klopte ook niet, want Bert (die jij raakte) resette voor mijn neus, en een rondje later zat ie in dezelfde ronde als moi, 5 sec achter me (en hij lag volgens de timing een ronde 2e..) Normaal kost een tow je toch een ronde dacht ik... (en zeker geen 10 seconden of minder).
idd ik lag tweede en die spotter ff leuk doen tegen mij ... je ligt tweede ... had wel vergeten fuel af te zetten dus de bak ging nog een keer vol ook ... iracing moet dringend aan die zaken werken ... ook aan de SPOTTER 8)7 want die klopt voor geen meter en maakt mij en iedereen kompleet gek ! ik zet die handel de volgende keer gewoon uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Spotter en tow is normaal gewoon prima, het ligt volgens mij echt aan de baan. Met al die bochten houdt de software gewoon niet goed bij waar je zit. Ik stond bijvoorbeeld te wachten bij de laatste chicane (die sneed ik af om daar even te kunnen wachten) en m'n positie ging alle kanten op, van 1e naar 20e naar 12e en weer terug. Spotter is hetzelfde probleem, je rijdt zo langzaam door die bochten en ze liggen zo dicht op elkaar dat hij soms denkt dat je naast iemand zit terwijl dat helemaal niet zo is... En ik denk dat dat zich met die tow uit in een hele korte tow, hij weet niet waar je op de baan zit en weet dus niet hoe lang je moet towen... Zoiets gok ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Was dus de enige baan waar fasttow betekent Fasttow.

Jammer was wel leuk geweest om 10 rondjes voor Jan te eindigen. :D

btw aaikman deze week komt er nog een update tbv Daytona , misschien zitten daar ook nog wat spotter aanpassing bij , ze zijn er mee bezig nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:45:
Was dus de enige baan waar fasttow betekent Fasttow.

Jammer was wel leuk geweest om 10 rondjes voor Jan te eindigen. :D

btw aaikman deze week komt er nog een update tbv Daytona , misschien zitten daar ook nog wat spotter aanpassing bij , ze zijn er mee bezig nl.
ik mag het hopen al zal ik het niet meer meemaken ... hij gaat uit ! Als ik dergelijke software release in mijn bedrijf zou doen dan gaat onze call desk om de second overstelpt worden met calls (DDOS) en dan crasht het boeltje >:) is anonymous in the house :9

of to :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Spotter fix .

http://members.iracing.co...list/1844163.page#4171810

Hopen dat het niet alleen voor Watkins is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jezus... 4777 :X Hopelijk is hij straks iets lager :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:53:
[...]

Jezus... 4777 :X Hopelijk is hij straks iets lager :p
Waarom als jij laatste wordt in die SOF , gaat je iRating toch omhoog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:55:
[...]

Haha ja maar hij is wel hoog zat op het moment, heb liever een leuke race waar ik misschien nog wat plekken kan proberen te verdedigen / winnen, in plaats van hopeloos laatste worden :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik weet dat SR niks zegt over hoe goed iemand is (check zijn iRating maar) maar de B-class coureur wint die race :+ (das toch wel beetje funny)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

enchion schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:55:
[...]

Volgens mij verdeel je de SOF winst & verlies onder elkaar, niet ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

Hoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:01:
[...]

Ik weet dat SR niks zegt over hoe goed iemand is (check zijn iRating maar) maar de B-class coureur wint die race :+ (das toch wel beetje funny)
Dat is Jake Stergios, DWC driver. Heeft veel verloren tijdens de worldcup omdat hij toen vaak offtracks reed.
Hij is door deze race weer Class A, nu moet hij zijn SR weer boven 4.xx krijgen en dan heeft hij zijn DWC license weer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Roderic schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:04:
[...]

Dat is Jake Stergios, DWC driver. Heeft veel verloren tijdens de worldcup omdat hij toen vaak offtracks reed.
Hij is door deze race weer Class A, nu moet hij zijn SR weer boven 4.xx krijgen en dan heeft hij zijn DWC license weer.
Ik kende de naam zeker wel. En zijn iRating is ook echt niet misselijk. Vond het gewoon grappig dat ie b-class was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer andere split Frank, jammer... Ik ben weer allerlaatste :+ Rustig starten, crash ontwijken en dan kijken of er wat te halen valt, herhaling van vorige week zou niet gek zijn :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:20:
Weer andere split Frank, jammer... Ik ben weer allerlaatste :+ Rustig starten, crash ontwijken en dan kijken of er wat te halen valt, herhaling van vorige week zou niet gek zijn :)
Tja. Ik was erg snel. Lag 6e... Komt iemand binnenvliegen in T2... Het leek wel te gaan, de wagen was wat snappy... Maar gepit, schijnbaar nieuwe neus en toen was ie niet meer te rijden... De muur in.

Heb voor ik ging Benjamin (die binnen kwam vliegen...) maar netjes bedankt voor het beeindigen van mijn race... Hij zei niet eens sorry ofzo, terwijl hij mij probeert uit te remmen en me er mee vanaf neemt.... Had een erg mooie finish kunnen zijn (al was het nog ver) De snelheid was iig prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Baal!!! Ik ging echt supper lekker, veel man ingehaald, lag 12 ofzo (vanaf 20), zelfs een seconde van m'n beste tijd afgehaald... En toen spin bij uitkomen laatste bocht en de muur in, 2:30 tow en zal wel niet te repareren zijn :-( Jammer, had een erg mooie race kunnen zijn.

Tweede eruit, toch maar -58 iR, had meer verwacht. Vind het wel echt vet rijden in deze auto man, ga echt vaker meedoen. Ik merk echt dat ik moet blijven pushen anders gaat het mis. Ik reed in P als snelste iets van 1:02.4, en nu in de race langzaam 02.2, 02.0, 01.9, 01.7, 01.4 8)7 Per ronde ging er 0.2 of meer vanaf. Toen ging ik iets rustiger doen en toen ging het mis :-(

[ Voor 40% gewijzigd door NickThissen op 12-02-2012 23:08 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de replays van Rd Atlanta ESCORS:
http://p.invisio.nl/ir/re...2_escors_road_atlanta.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:47:
Baal!!! Ik ging echt supper lekker, veel man ingehaald, lag 12 ofzo (vanaf 20), zelfs een seconde van m'n beste tijd afgehaald... En toen spin bij uitkomen laatste bocht en de muur in, 2:30 tow en zal wel niet te repareren zijn :-( Jammer, had een erg mooie race kunnen zijn.

Tweede eruit, toch maar -58 iR, had meer verwacht. Vind het wel echt vet rijden in deze auto man, ga echt vaker meedoen. Ik merk echt dat ik moet blijven pushen anders gaat het mis. Ik reed in P als snelste iets van 1:02.4, en nu in de race langzaam 02.2, 02.0, 01.9, 01.7, 01.4 8)7 Per ronde ging er 0.2 of meer vanaf. Toen ging ik iets rustiger doen en toen ging het mis :-(
Nette tijden man, ik reed 1.03 laag en hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
JoepW schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:41:

Marcel: Gefeliciteerd! Alles wel?
Ja alles gezond en wel, nog een paar jaar en ze rijd ons van de baan ;)

Tnx all voor de felicitaties!

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:47
@Ramsho : Proficiat!

'k vind het raar dat de meesten zich niet geamuseerd hebben op Road Atlanta Club met de mazda. Ja, het is een k*tbaan en best wel wat tricky en je wordt onnozel van die spotter aan de laatste chicane... totdat je echt een keer moet uitwijken omdat er wel degelijk iemand stil staat... maar ik heb er best goed geamuseerd met de ESCORS races.

Eerste race leuk gevecht gehad met Steve en hem kunnen inhalen op de front straight. Dan de laatste ronde nog gepasseerd door Steve omdat ik bij de tweede chicane iets te weinig snelheid had bij het uitkomen. Dat gaf hem net genoeg snelheid om hem er naast te zetten voor de laatste chicane. Heel wat gevloek aan mijn kant maar vond het een leuke race.

De 2e race weer goed gestart en wat posities goedgemaakt maar ga ik na enkele rondjes rond bij de 2e chicane en Sebastian kan me gelukkig genoeg nog ontwijken. Zag z'n gele MX5 ergens voorbij flitsen. Auto maar even achteruit door het gras gereden en zo (als laatste) opnieuw de baan op. Was redelijk pissig op mezelf omdat ik het verknoeid had en toen aan een redelijke opmars begonnen. Een paar leuke inhaalacties uitgevoerd en zag na een tijdje opnieuw wat namen opduiken voor me waarvan ik wist dat het nog leuk kon worden! Ik kwam van redelijk ver steeds wat dichterbij en zag dat Steve achter Sebastian hing (werd wat afgewisseld ook denk ik) en hoopte echt op aansluiting. Toen ik er bijna was zie ik plots Sebastian rechtdoor rijden in de pits. Vond het echt jammer dat je de pit in moest!

Daarna Steve nog geprobeerd te passeren maar deze keer lukte het me niet meer. Hij was net iets sneller in de eerste esses (waarschijnlijk omdat ik mijn banden wat te warm had gestookt om zo dichtbij te komen)

Van helemaal achteraan toch nog tot een 6e plek teruggekomen.

@Joep : bedankt voor de replays!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind zo'n tracks met veel korte bochten niks vooral met die mx5... Veel leuker om een baan met een lekkere flow te hebben waar je zoveel mogelijk snelheid in de bochten mee moet nemen. Brands hatch was daar veel leuker in, maar die chicanes hier zijn om gek van te worden. Als je dan ook nog om de ronde web BF krijgt omdat je te hard aan het pushen bent dan houdt het al snel op :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb tijdens beide races trouwens gek genoeg geen enkele BF gehad. Had toch niet het idee dat ik veel cleaner reed dan in de warmup, waar ik er wel enkele kreeg.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Is er vanavond weer een Prototype & GT practice? Suzuka is wel een flinke uitdaging met een GT auto!
Ik moet daar nog flink oefenen.

Vanavond wil ik ook nog een race rijden met de Silverado.
Gisteren probeerde ik nog een race en er spinde iemand bijna en reed over het gras. Toen ging hij naar de muur en liet zich weer zakken naar de apron. 8)7 En we kamen met een groepje aan rijden en dan moet iedereen maar een lijn kiezen en hopen op het beste. Helaas kon ik de auto op de baan niet meer ontwijken en rij er zo vol in.

[ Voor 68% gewijzigd door Niellie41 op 13-02-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:08:
Is er vanavond weer een Prototype & GT practice? Suzuka is wel een flinke uitdaging met een GT auto!

Vanavond wil ik ook nog een race rijden met de Silverado.
Gisteren probeerde ik nog een race en er spinde iemand bijna en reed over het gras. Toen ging hij naar de muur en liet zich weer zakken naar de apron. 8)7 En we kamen met een groepje aan rijden en dan moet iedereen maar een lijn kiezen en hopen op het beste. Helaas kon ik de auto op de baan niet meer ontwijken en rij er zo vol in.
Natuurlijk, en morgen DP practice zoals afgesproken :)

Silverado heb ik al een tijd niet meer aangeraakt. Ben nu bezig met de Indy Fixed.
Wil me dit seizoen in ieder geval in 3 klasses elke week racen:
- F1
- DP
- Indy Fixed (om de week racen deze)

Dus zou misschien nog wel een keer een andere klasse erbij kunnen pakken voor de weken zonder Indy Fixed

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-02-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Dit is een mooi moment om aan de Silverado te beginnen. Elke week wordt er nu samen gewerkt aan een set voor de Benelux. Het zijn ook heel snelle sets.

@Joep, Eerst werden ze altijd per week gepland. Maar nu zijn ze allemaal al ingepland zo te zien. Nice.

[ Voor 122% gewijzigd door Niellie41 op 13-02-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:08:
Tot en met week 12 (april!) is het programma bekend en staat ook in de event planner:
Event planner GoT iRacing
Deze werk ik altijd bij als we een afspraak maken. En in principe plan ik elke week de 2 sessie in, tenzij ik verhinderd ben, dan zal Frank de honeurs waarnemen.
Niellie41 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:24:
@Joep, Eerst werden ze altijd per week gepland. Maar nu zijn ze allemaal al ingepland zo te zien. Nice.
Je was me net voor ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 13-02-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Suzuka was vorig seizoen leuk met de HPD :) Vanavond eens in de Ford proberen (de corvette ligt me toch niet helemaal), kijken of dat ook lukt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga weer voor de Corvette. Daar leer ik me van beheersen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Corvette all the way!

Gisteren werd ik 2 keer in de zijkant aan gereden door een HPD op een recht stuk toen hij me wilde inhalen. WTF :S
Gelukkig nog 2e geworden met 1L over in de tank en P3 zat de laatste 5 ronden in mijn nek te hijgen dus rustig benzine besparen ging ook niet. Het was heel close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, weinig boeiends komende week voor mij denk ik :?
Suzuka kan ik niet echt lekker uit de voeten, en ik zie dat de SM naar Road America gaat, ook niet echt mijn favoriete baan. Nog even zien wat ik deze week ga rijden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Suzuka is toch niet zo moeilijk in de HPD? Vond ik vorig seizoen de makkelijkste baan in die bak, ding heeft zoveel grip dat je je nergens druk over hoeft te maken :p GTs zijn wel lastig in de esses soms... En het nieuwe nieuwe nieuwe NTM helpt ook enorm, je voelt nu veel beter wat hij doet.

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 13-02-2012 11:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier probeer ik de auto's achter mij af te leiden:
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/div/blownmotor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:00:
Suzuka is toch niet zo moeilijk in de HPD? Vond ik vorig seizoen de makkelijkste baan in die bak, ding heeft zoveel grip dat je je nergens druk over hoeft te maken :p GTs zijn wel lastig in de esses soms... En het nieuwe nieuwe nieuwe NTM helpt ook enorm, je voelt nu veel beter wat hij doet.
Heb 'm met de HPD nog niet geprobeerd, misschien vanavond dan maar eens doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dat doe je wel vaker hey Joep. :) Hij doet echt alles om te winnen. Hij wist gewoon al van te voren dat die er maar een 2sec tow voor nodig had. ;)

Gister nog ff een Grand AM qualificatie gedaan. Ree zowaar een 1.53.3 dus ben meteen maar ver onder de 1.54 gedoken met men kwalificatie. Men optimal staat echter nog steeds een seconde lager dus zou met een langzame outlap zeker wel onder de 1.53 kunnen duiken. Alleen het is zo lastig om een foutloos rondje te rijden op Sebring in het donker. :)
Met racefuel kon ik ook nog 1.53-ers rijden. Vind deze nieuwe setup wel erg lekker. Alhoewel die wel iets meer overstuur heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mij vanavond wel eens aan de ford gt wagen .... begin deze week eens even met op brands hatch gereden alleen mankeer ik een beginnende setup om een beetje rond te komen. iemand intresse om eentje deze avond the sharen ? als er tenminste nog iemand zich aan de ford gt waagt ? Indien niet dan stap ik gewoon over op HPD ... nog niet met gereden sinds NTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Nick gaat in de Ford GT rijden. Wie er nog meer in gaat rijden weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:36:
Nick gaat in de Ford GT rijden. Wie er nog meer in gaat rijden weet ik niet.
hoe meer hoe beter, dan ben ik niet de enige chicane voor de HPD's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik rijd alleen maar in de Ford GT. De HPD is te gemakkelijk :+ en het geluid van de Corvette is te verslavend :9~

Voor setups ben ik een absolute noob en rijd ik meestal met de fixed setup of probeer ik er eentje te vinden op het forum. Het wordt echt wel tijd dat ik me er eens in verdiep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Er is ergens een 21 stappen plan voor GTR2. Over het algemeen kan je het ook toepassen op de auto's in iRacing. Alleen de bumps en rebound is anders. Maar verder kan je het 1 op 1 overnemen.
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoop wel dat de fixed setup beter is dan die op Road America, die was toch wel enorm tricky bij uitkomen langzame bochten. Aangezien ik de fixed series rij dit seizoen heb ik niet veel aan de open setup. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan ook niks van setups, maar ik probeer wel af en toe wat setups die men voor andere tracks heeft gedeeld, soms werken die best prima (lees: beter dan de fixed). Zo vroeg staan er meestal nog geen setups op het forum dus zit je meestal aan de fixed vast... Maar misschien kunnen we met ons 3en er iets leuks van maken, wie weet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:51:
Er is ergens een 21 stappen plan voor GTR2. Over het algemeen kan je het ook toepassen op de auto's in iRacing. Alleen de bumps en rebound is anders. Maar verder kan je het 1 op 1 overnemen.
link
Dank je wel! Is een vrij simpel stappenplan!

Kan je met die Atlas software ook zien wanneer je wagen de grond raakt of de ride height aflezen of bepalen? Of moet je camera's rond de wagen plaatsen en de lap replayen om te kijken of dit het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Volgens mij kan dat met Atlas. Maar ik gebruik nooit telemetrie, misschien wil ik dat wel gaan doen. Als ik weet hoe ik Atlas aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Fragbeestje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:42:
[...]

Kan je met die Atlas software ook zien wanneer je wagen de grond raakt of de ride height aflezen of bepalen? Of moet je camera's rond de wagen plaatsen en de lap replayen om te kijken of dit het geval is?
Zeker , dat is 1 van de twee hoofdredenen (samen met fueluse) waarom ik het gebruik.

In veel gevallen , zeker met de Indy bv , zet men (ik ook) de achterkant van de auto hoger dan de voorkant wat opzich goed is , maar zie je met de telemetry dat boven de 50 kmh de achterkant al onder de voorkant zakt .
Wat natuurlijk niet de bedoeling is , na met Atlas te kijken heb ik gemerkt waarom die auto altijd vreemd is op snelheid , sinds ik het "goed" doe rijdt het een stuk beter.

btw met camera`s kan je niet op de milimeter kijken , zeker niet aangezien het circuit wat physics en wat grafisch-renderen betreft twee verschillende dingen zijn.
Auto rijdt nl niet over het zichtbare asfalt maar over , het physics asfalt , als die twee het zelfde zouden zijn dan zou je grafische kaart het ongeveer 100x zo zwaar te verduren krijgen vanwege het overdreven detail.

[ Voor 19% gewijzigd door enchion op 13-02-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik las gisteravond op het Radical forum nog een goeie post over mensen die hun auto totaal verkeerd afstellen omdat ze teveel naar de rijhoogte kijken. Volgens de telemetry is de rijhoogte blijkbaar vaak negatief, en mensen interpreteren dat als een auto die onder de grond zakt (== de grond raakt), wat volgens die poster totaal niet klopt. Hij zegt dat de rijhoogte relatief is ten opzichte van een of ander referentie punt, en dat een negatieve rijhoogte helemaal niet betekend dat je onder de grond zit (dat wil echter niet zeggen dat het "goed" is om een negatieve hoogte te zien).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik moet me toch eens verdiepen in Atlas. Ik heb het draaien en kan het aan en uit zetten tijdens het rijden, maar ik zie door de bomen het bos niet als ik iets inlees. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Denk dat ik vanavond om 22.00 de Grand AM nog mee pak. Om de week hopelijk goed af te sluiten. :)

Daarna maar is gaan kijken hoe de DP op Mid Ohio gaat. Zal wel stuk meer downforce nodig hebben daar. Maar de baan ligt mij wel dus hoop er goed te scoren. Wel benieuwd of alles goed gaat met de Mustangs daar. Er zijn daar wel een aantal plekken waar je als DP gewoon ff geduld moet hebben voor een Mustang in te halen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Wat is nu eigenlijk de verhouding DP:Mustang?
Is het wel een beetje MC bij Grand-Am? Ik wil misschien mee doen aan de 2.4 uur van Daytona, maar ik weet nog niet met welke auto.

De DP voelde goed aan, maar ik wil in een DP rijden als er bijv 15 DP's en 2 Mustangs zijn.
Waardoor het een DP race is en geen MC race.
Ik wil heel graag de GT klasse helpen, maar die heeft helaas geen NTM.

[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 13-02-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep toen ik 2 seizoenen geleden de Mustang ree in de Grand AM was het al geen vetpot met Mustangs maar doordat alleen de Riley NTM heeft is het zeker niet beter geworden. Nu zal het misschien met de 2.4 iets beter zijn maar vrees dat je 37 Rileys krijgt en dan 6 Mustangs of zo. (zag dat ze 43 max slots per split)
Afgelopen week iig een race gehad met 1 Mustang en 20 Rileys en de andere race had er volgens mij 3 en ook weer iets van 20 Rileys.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hmm.. Dan is het niet echt Grand-Am imo :-(
Dan weet ik niet of ik er aan mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Gaan er nog mensen een F1 race meepakken vanavond?
Ik was gisteravond verhinderd waardoor ik alleen de race van 18.15 heb meegedaan, hetgeen niet een al te groot succes was O-)
Normaal was er vorig seizoen meestal nog wel een officiële race op de maandag, maar vorige week was die er dus niet, dus wellicht kunnen we met een paar man de deelname nog wat boosten? :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik en de F1 gaat niet samen. Heb hem paar keer geprobeerd maar is toch niet echt mijn ding. Zal hem nog wel een keer op het NTM moeten testen maar niet vanavond. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:51:
Denk dat ik vanavond om 22.00 de Grand AM nog mee pak. Om de week hopelijk goed af te sluiten. :)

Daarna maar is gaan kijken hoe de DP op Mid Ohio gaat. Zal wel stuk meer downforce nodig hebben daar. Maar de baan ligt mij wel dus hoop er goed te scoren. Wel benieuwd of alles goed gaat met de Mustangs daar. Er zijn daar wel een aantal plekken waar je als DP gewoon ff geduld moet hebben voor een Mustang in te halen. :)
Morgenavond hebben we een DP training op Mid Ohio ;)
En door werk ben ik niet aan rijden toe gekomen vandaag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:26:
Gaan er nog mensen een F1 race meepakken vanavond?
Ik was gisteravond verhinderd waardoor ik alleen de race van 18.15 heb meegedaan, hetgeen niet een al te groot succes was O-)
Normaal was er vorig seizoen meestal nog wel een officiële race op de maandag, maar vorige week was die er dus niet, dus wellicht kunnen we met een paar man de deelname nog wat boosten? :)
Als het nodig is, en het wat oplevert. Kwart over 6. Andere tijden misschien, maar lang niet zeker (ligt aan vriendin)
Anders wordt het denk ik de DP van 18:00 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-02-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Website is weer up en ze hebben de bug waar ik last van had met hosted sessions gerepareerd ;)
Van de web release notes:
- Bug fix: When you edited a session it wouldn’t populate the UI with the correct session. Instead it was always showing the last session you created.

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 13-02-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

F1 en DP lijken beide niet veel te worden... Nja, dan misschien maar trainen straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Gezellig Frank. Deze keer wel met de HPD? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:55:
[...]

Morgenavond hebben we een DP training op Mid Ohio ;)
En door werk ben ik niet aan rijden toe gekomen vandaag ;(
Weet het alleen heb ik de late dienst op werk dus zal ik pas rond half tien a tien uur aan kunnen schuiven. Nou ja kunnen jullie alvast het grondwerk uitvoeren. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga weer met de HPD rijden vanavond. De GT vinnik niks en de fixed setup van de Corvette is bagger.
De HPD is daarentegen goed te rijden met de fixed setup.
Net ff snel met alle drie 2 rondjes gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is het misschien een idee om (in het vervolg) twee keer een uur in te plannen? Dan kunnen mensen die dat willen wisselen van auto. Volgens mij zijn er verder weinig nadelen toch? Even duur, even lang, enige nadeel is dat je even opnieuw moet joinen maar dat is ook niet zo erg toch...?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:42:
Is het misschien een idee om (in het vervolg) twee keer een uur in te plannen? Dan kunnen mensen die dat willen wisselen van auto. Volgens mij zijn er verder weinig nadelen toch? Even duur, even lang, enige nadeel is dat je even opnieuw moet joinen maar dat is ook niet zo erg toch...?
De minimale tijd voor hosted is volgens mij 2 uur = 1$ (of is dit gewijzigd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Minimale hostingstijd is idd 2 uur en de prijs varieert per week. Soms $0,75 en soms $1.
Ik snap het idee, maar dat wordt wel beetje duur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh, ik dacht dat het 1$ per uur was... Dan laat maar ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:27:
Ik ga weer met de HPD rijden vanavond. De GT vinnik niks en de fixed setup van de Corvette is bagger.
De HPD is daarentegen goed te rijden met de fixed setup.
Net ff snel met alle drie 2 rondjes gereden.
Yep, aangenaam verrast met de fixed HPD setup.
Gisteravond ff geprobeerd...is waarschijnlijk wel sneller te krijgen, maar is mij nog niet gelukt.

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wel allemaal even trading paints updaten he, anders val ik niet op ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/scripts/image_car.php?car=72050

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zo, paul nog even aan een official split geholpen :+
Ging er zelf vanaf in T2.... Op de straight tussen T1 en T2 komt een gast terwijl ik ernaast zit ineens naar rechts vliegen, en vervolgens mis ik in de verwarring mijn rempunt... en rijd hij me aan. Briljante race weer :+

Nja, meer tijd voor de HPD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:50:
Wel allemaal even trading paints updaten he, anders val ik niet op ;)
[afbeelding]
Je bent erg door een stapel verfblikken heen gereden zeg ;)
Trading paints start bij mij altijd op met een update als ik de PC aanzet.
Kom er zo aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joinen gaat niet lukken ... heb geen vetje in mijn garage :-( ... zal voor morgen worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Hoogie2004 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:26:
Zo, paul nog even aan een official split geholpen :+
Ging er zelf vanaf in T2.... Op de straight tussen T1 en T2 komt een gast terwijl ik ernaast zit ineens naar rechts vliegen, en vervolgens mis ik in de verwarring mijn rempunt... en rijd hij me aan. Briljante race weer :+

Nja, meer tijd voor de HPD
Waarvoor dank, met de punten zal ik desondanks geen pro worden, maar het is wel weer leuk voor de irating en de winst statistieken ;)

Wat betreft jouw exit, dat was gewoon erg dom en eigenlijk wel 100% jouw fout zoals ik het terug zag.
Hij stuurt gewoon op het laatste moment in om die bocht nog te kunnen halen en vervolgens kom jij nog even zijn kreukelzone binnen vliegen :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
M'n persoonlijk record op suzuka met 4 seconden verbeterd :9

Nick : hieronder m'n telemetry gegevens ... ben even aan het neuzen in Atlas en ik had gelijk : ik snap er geen hol van :+

https://rapidshare.com/files/1891019331/telemetry_suzuka_ford_GT.rar

dit zijn al m'n gegevens van alle rondjes dus moeilijk te zeggen wanneer ik nu net met welke setup rijd...
snelste ronde was met 2e setup.

Denk dat het beter werkt als ik echt outlap rijd, paar rondjes rijden en dan inlap...
Zal eerst een hele boel handleiding lezen worden denk ik :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Fragbeestje op 13-02-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:49:
[...]

Waarvoor dank, met de punten zal ik desondanks geen pro worden, maar het is wel weer leuk voor de irating en de winst statistieken ;)

Wat betreft jouw exit, dat was gewoon erg dom en eigenlijk wel 100% jouw fout zoals ik het terug zag.
Hij stuurt gewoon op het laatste moment in om die bocht nog te kunnen halen en vervolgens kom jij nog even zijn kreukelzone binnen vliegen :P
Ja, ik miste mijn rempunt omdat ik compleet verbijsterd was over zijn actie op dat rechte stuk, hij kwam eerst bij mij binnenvliegen (hij bewoog hard naar rechts waardoor ik in de ankers moest op een recht stuk) en toen kwam ik met een rare snelheid en beschadigde wagen aan bij die bocht, en toen was er geen houden aan. Die aanrijding in T2 was dus mijn schuld, maar ik schaar em onder race-accident omdat ik me vooral verremde door die rare actie van hem op dat rechte stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fragbeestje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:01:

Nick : hieronder m'n telemetry gegevens ... ben even aan het neuzen in Atlas en ik had gelijk : ik snap er geen hol van :+

dit zijn al m'n gegevens van alle rondjes dus moeilijk te zeggen wanneer ik nu net met welke setup rijd...

Denk dat het beter werkt als ik echt outlap rijd, paar rondjes rijden en dan inlap...
Heel interessant allemaal ja maar ik weet ook niet echt wat alles betekend. Ook geen idee waar ik op moet letten :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Fragbeestje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:01:

Je kan ook een button mappen op je stuur voor de telemetry en dan meerdere files maken in 1 sessie.
Dan alttabben en de filenaam veranderen/refereren aan een bepaalde setup.

Ten tweede , wat wil je weten , Atlas geeft alleen antwoord op vragen die je stelt , dus laat data zien die je hebt ingesteld om te bekijken/vergelijken , het standaard workbook vertelt je niet wat je wil weten , tenzij je toevallig dezelfde vraag stelt.

Anders zal ik mijn workbook wel sharen indien daar behoefte aan is , maar het is het meest informatief om zelf uit te vogelen hoe je een interessante grafiek maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
enchion schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:36:
[...]

Je kan ook een button mappen op je stuur voor de telemetry en dan meerdere files maken in 1 sessie.
Dan alttabben en de filenaam veranderen/refereren aan een bepaalde setup.

Ten tweede , wat wil je weten , Atlas geeft alleen antwoord op vragen die je stelt , dus laat data zien die je hebt ingesteld om te bekijken/vergelijken , het standaard workbook vertelt je niet wat je wil weten , tenzij je toevallig dezelfde vraag stelt.

Anders zal ik mijn workbook wel sharen indien daar behoefte aan is , maar het is het meest informatief om zelf uit te vogelen hoe je een interessante grafiek maakt.
Goed idee, Dank je wel! Heb atlas pas 5 minuten voor de GoT practice geïnstalleerd dus ben nog een beetje overweldigd B)
Dacht dat hij 1 grote sessie zou wegschrijven, maar is blijkbaar na elke reset of elke keer je uit de garage komt een nieuwe.

Het is m'n bedoeling om wat meer te weten te komen over alle gegevens die beschikbaar zijn binnen Atlas (veel dus) en deze data interpreteren om setups te maken / verbeteren.
Ik kan wel redelijk snel rijden met elke wagen maar ik ken veel te weinig van afstelling.

Ben er nu ongeveer een half uurtje mee bezig geweest en kan al wel enkele zaken tevoorschijn toveren die interessant zijn, maar ik zal eerst maar eens de help functie uitspitten ;)

En zoals je zegt is het inderdaad de kwestie om de juiste vragen te stellen!

Wat ik heel vreemd vond was de bandentemperatuur in iracing zelf. Het midden van de voorste banden was 14° warmer dan de buitenkant. Dit wijst toch op te veel druk? Of klopt hier iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Fragbeestje schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:07:
[...]

Goed idee, Dank je wel! Heb atlas pas 5 minuten voor de GoT practice geïnstalleerd dus ben nog een beetje overweldigd B)
Dacht dat hij 1 grote sessie zou wegschrijven, maar is blijkbaar na elke reset of elke keer je uit de garage komt een nieuwe.

Ben er nu ongeveer een half uurtje mee bezig geweest en kan al wel enkele zaken tevoorschijn toveren die interessant zijn, maar ik zal eerst maar eens de help functie uitspitten ;)

En zoals je zegt is het inderdaad de kwestie om de juiste vragen te stellen!

Wat ik heel vreemd vond was de bandentemperatuur in iracing zelf. Het midden van de voorste banden was 14° warmer dan de buitenkant. Dit wijst toch op te veel druk? Of klopt hier iets niet?
Je kan gewoon als je een knop op het stuur mapped bv alleen het einde van het rechte stuk doen om te kijken hoe laag de auto wordt bv (dus maar 5sec telemetry ofzoiets), als je hem de hele sessie laat lopen worden de files best groot hoewel dat met de huidige diskgroottes niet zo`n probleem moet zijn.

Zelf ben ik er twee hele avonden mee bezig geweest voordat ik van een aantal dingen iets zinnigs kon maken , maar die investering is zeker niet nutteloos je leert niet alleen meer over Atlas maar ook over de auto (ziet een logische relatie die je daarvoor niet zag).
Maar het blijft opzich gewoon leuk speelgoed , alleen bij vleugel auto`s is het echt boeiend .

btw wat die banden temp betreft , vergeet niet dat alleen de buitenkant van de band in direct contact staat met de luchtstroom, de Riley heeft dit "probleem" ook (zeker met grondeffect auto`s want dan heb je ook geen airflow over de band meer vanaf onder de auto), daarom kan je beter net als Joep al eerder gezegd heeft naar de slijtage kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:36:
......Anders zal ik mijn workbook wel sharen indien daar behoefte aan is , maar het is het meest informatief om zelf uit te vogelen hoe je een interessante grafiek maakt.
Heeeeeeel graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
+2 8)

Dus als ik het goed begrijp is het een goed idee om een worksheet te maken voor een bepaald doeleinde.

Bijvoorbeeld een worksheet om het ideale schakelmoment te bepalen.
Een andere worksheet om laps te vergelijken met bv de inverse curve dingeskes
Worksheetje om de rijhoogte te bekijken om te zien of je nergens de grond raakt?

Of deel jij de worksheets anders in?

[ Voor 96% gewijzigd door Fragbeestje op 14-02-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier alvast een start setup voor vanavond voor de DP @ Mid Ohio:
http://dl.dropbox.com/u/2...2012S1_DP_Sebring_Q_3.sto

[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 14-02-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Mijn workbook heeft niet all the answers hoor , zitten nog steeds veel dezelfde dingen in als de default waar ik weinig van begrijp , ik heb alleen een paar displays en wat parameters veranderd waardoor ik er wat meer mee kan .

Het schokbreker gedeelte zie ik nl nog steeds niks in.

Het schakel gedeelte heb ik eigenlijk alleen vanaf twee weken geleden wat naar zitten kijken.

In een workbook zit vanalles , een aantal displays(subwindows) voor bv schokbrekers een aantal voor de versnellingen , aantal voor de banden , rijhoogte , benzineverbruik.
En alles is aanpasbaar. (veel moet ook aangepast worden voordat er wat zinnigs uitkomt btw, vooral de zoomlevels)

Er is trouwens ook een forum categorie alleen over de telemetry , daar staat ook veel info in , en verder de quickstart guide 100% opvolgen geeft al veel idee over waar je verschillende dingen kan vinden/doen.

Maar hier is mijn workbook , Fuel staat op de eerste tab , een grafiekje met gforces tbv motioncockpitview onderaan de tweede tab , bovenaan derde tab staan rijhoogtes onderaan derde tab staat wheellockups , vierde tab is tire data , en de rest behalve twee displays op de gears tab heb ik nog niet naar gekeken.

http://www.gamefront.com/files/21330649/My+Documents.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Dank u wel!

Zal me er deze avond eens wat meer in verdiepen.
was ook dit nog tegen gekomen :
http://www.atomicf1.com/media/28181/data_logger_secrets_revealed.pdf

Er werd naar verwezen op het iracing forum onder Telemetry discussion.

Jammer genoeg niets over afstelling maar wel over racing line en braking en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Al wat getest neem ik aan. :) Zal hem vanavond is aan de tand gaan voelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fragbeestje schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:19:
Dank u wel!

Zal me er deze avond eens wat meer in verdiepen.
was ook dit nog tegen gekomen :
http://www.atomicf1.com/media/28181/data_logger_secrets_revealed.pdf

Er werd naar verwezen op het iracing forum onder Telemetry discussion.

Jammer genoeg niets over afstelling maar wel over racing line en braking en zo...
Sow, interessant document :) Erg boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Daytona is uit!
2 car tango kan nu ook op Daytona!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Klein halfuurtje met de HPD op suzuka gedaan... Fixed zat ik na 4-5 rondjes in 1:48.3, daarna met road america setup van klaus kivekas eerste timed lap meteen 0.5 eraf ofzo, daarna niet echt meer goed rondje gereden maar kan nog wel een halve seconde vanaf oid. Een 47.3 moet me wel lukken hoop ik...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Hoogie2004 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:39:
[...]

Sow, interessant document :) Erg boeiend.
Ehmm, is dit nieuws?? Volgens mij zijn dit gewoon elementaire dingen in de racelarij; maar dit kan je toch ook gewoon in iSpeed zien?? Of was ik reeds een stap te ver en is deze info nieuw voor veel mensen (dan heb ik niets gezegd O-) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik heb de hele week in de HDP gereden.Wel fixed. Vond het geweldig.
Wil ik vandaag een race op Suzuka rijden zie ik dat er pas om 01.00 am gereden wordt :| .Vraag me af waarom er niet gewoon op 19h00 gerden wordt zoals afgelopen week.

Heb daarom maar de StarMazda genomen om een second chance te geven, maar wat een draak van een wagen is het geworden na de nieuwe NTM :(
Vind het geen bal aan.

Denk dak ik maar weer Skip ga rijden (rij graag open wagens)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Die fixed serie rijdt alleen woensdag, vrijdag, zondag en maandag. De eerste race is dus om 0:00 uur GMT (woensdag dus ;) )
Morgen rijdt die gewoon om de 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Wat kan ik dan net zo gaaf wat wel de hele week te rijden is? Want ben bang dat ik de SM voorlopig niet meer aan raak.

Pak wel gewoon de HDP zonder fixed ;) ;)

[ Voor 18% gewijzigd door seninha op 14-02-2012 19:25 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 18:38:
Daytona is uit!
2 car tango kan nu ook op Daytona!
Alleen rijden en de DP en de GT's op de oude baan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Nee. Ook het in field is vernieuwd. Heel Daytona (road en oval) is vernieuwd en komend weekend is de 2.4 uur op de nieuwe Daytona. Daarom is die race later dan eerder gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar dan kunnen ze nog steeds wel een in de toekomst liggende race in een serie op de nieuwe uitvoering laten rijden?

Pffffff alle GoT trainingen t/m week 12 S1 ingepland ;)

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 14-02-2012 20:19 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.