Geen probleem, bedankt voor het meedenken!seninha schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:56:
Je heb gelijk.Ik heb hier op mn werk ook drie schermen maar dat is niet 1 groot beeld zoals bij jou.
Kan je dus niet helpen.
Ik ga ff op zoek, is wel ff wennen zeg maar oh zo gaaf!Speedy55 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:23:
Schijnt met de nieuwste drivers wel te kunnen Arfman, dat is dan geloof ik de 12.2 preview drivers. Dat staat althans op het iRacing forum ergens..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
http://members.iracing.co...onid=4960722&custid=77818
[ Voor 7% gewijzigd door derx666 op 09-02-2012 21:33 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik draai die preview drivers. Daarin kan je de taakbalk in het midden scherm zetten.Arfman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:30:
[...]
Geen probleem, bedankt voor het meedenken!
[...]
Ik ga ff op zoek, is wel ff wennen zeg maar oh zo gaaf!
En je kan een profile maken voor bv iRacing.
Verder draai ik deze instellingen in app.ini voor de view. Ik laat de auto ook bewegen (het dashboard, dus):
[View]
cockpitLookDeadZone=0.050000
cockpitLookInstant=1
cockpitLookSmoothingTime=0.055556
DriverHeadHorizon=1.000000
DriverHeadNoPitch=0.500000
DriverHeadWobble=1.000000
DriverRotateHead=0.000000
drivingCamFOV=179.000000
DrivingVanishY=-0.100007
virtualMirrorFOV=65.000000
En in renderer.ini:
[MonitorSetup]
BezelProtectionPct=7
Min3ViewZoomDistortion=1
NumMonitors=3
RenderViewPerMonitor=1
MonitorWidth=555
ScreenWidth=520
ScreenAngles=67
LET OP: Maak eerst een backup van Renderer.ini en App.ini voordat je gaat editten!
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Op het memberforum staat een heel draadje en een heleboel verwijzingen over het afstellen van 3 schermen. Ook over FoV etc....
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 22:28 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Arfman, Eyefinity gebruik je toch niet op de desktop? Dat is toch alleen voor ingame..? Windows kan prima 3 monitoren aansturen gewoon standaard hoor, en dan kun je (net als met 2) gewoon kiezen welke je primary is... Kun je niet instellen dat hij eyefinity inschakeld als je iRacing start, en anders niet gebruikt?
ja dat kanNickThissen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:35:
Kun je niet instellen dat hij eyefinity inschakeld als je iRacing start, en anders niet gebruikt?
Dan kan ik ook eindelijk op donderdag avond mee rijden met de GT's!
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 09-02-2012 22:57 ]
Ik kan nergens in die CCC zien waar ik Eyefinity aan/uit zou kunnen zetten? Kan wel 3D settings per game instellen maar niet of Eyefinity aan danwel uit moet.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Door een andere config te kiezen kan je switchen.
Ik gebruik het niet omdat bij het switchen de boel zo staat te knipperen en vaste plaatsen van iSpeed en skype en zo 'vergeten' worden.
Als ik af en toe even iets anders doe op de race PC is het ook echt een ramp. Want zoek zoek zoek waar is het programma-venster tevoorschijn gekomen op een van de schermen
Dus als je meerdere dingen met de PC doet is switchen de enige oplossing denk ik.
Tenminste, dat las ik op het iForum.
En die ging iets beter, 1:53.0, had ik nog niet gehaald volgens mij
[ Voor 40% gewijzigd door NickThissen op 10-02-2012 19:52 ]
Tip voor mensen met Eyefinity: doe dit niet!gtrNL schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:11:
Als je Eyefinity gebruikt kun je ook gewoon Windows toets + P doen en zo switchen tussen pc only (middelste scherm) en extend (eyefinity). Je buitenste twee werken dan gewoon echt niet meer in pc mode.
Tenminste, dat las ik op het iForum.
Je hele Eyefinity profiel is dan weg en je kunt weer opnieuw beginnen ...
Je moet dat volgens mij echt met die preferences of zo doen. Ik zal morgen even kijken.....Arfman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:40:
[...]
Tip voor mensen met Eyefinity: doe dit niet!
Na een tijdje begint het toch te lukken.
Beste tijd : 1:27:313 met Optimal 1:27:011
Moet nog wel onder de 1:27 geraken maar een off-trackje is hier nogal redelijk snel gebeurd
Edit :
na nog wat lapjes : 1:26:579 en een optimal van 1:25:835

Dacht dat ik al snel ging toen ik onder de 1:27 dook...
Edit 2 : snelste rondje nu 1:25:749 en opt 1:25:092.
Meeste laps zit ik nu rond de 1:26:3
Gaat de goede richting uit, maar veel dichter bij de 25 ga ik niet geraken denk ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Fragbeestje op 11-02-2012 12:34 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik krijg dat niet eens werkendJoepW schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:17:
[...]
Je moet dat volgens mij echt met die preferences of zo doen. Ik zal morgen even kijken.....
Ik ook zo ongeveerFragbeestje schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:58:
Zo... net even 14 rondjes "gereden" op Road Atlanta Club. .....
.......
snelste rondje nu 1:25:749 en opt 1:25:092.........
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 11-02-2012 13:49 ]
Poeh nu na 5 laps op 1.29.0 nog wat te doen!
euhhhh, vanavond maar een sessie hosten? Animo?JoepW schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:03:
Rustig de bochten in en niet te veel sturen en niet te hard remmen
Overigens kreeg ik zojuist van Tritton mijn nieuwe mic binnen onder garantie. Binnen 5 werkdagen
Ik doe wel meeJoepW schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:05:
Voor Escors heb ik nu wel zin in practice. Anderen interesse?
Heb even de F1 geoefend, kom tot 1:02.4, (en zag al een 59.7 staan), erg lastige baan met deze auto en dan heb ik het nog niet eens over verkeer... Twijfel nog of ik die ga proberen vanavond.
Heb je een setup voor mij?NickThissen schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:19:
[...]
Ik doe wel mee
Heb even de F1 geoefend, kom tot 1:02.4, (en zag al een 59.7 staan), erg lastige baan met deze auto en dan heb ik het nog niet eens over verkeer... Twijfel nog of ik die ga proberen vanavond.
Nu overigens geen tijd voor escors training. Heb al mazzel als ik morgen tijd heb (heb me iig ingeschreven)
[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-02-2012 15:20 ]
Wel wennen dat je echt 2 volle rondes nodig hebt voor je kunt gaan pushen. In je outlap kun je he-le-maal niks, en ook in de 2e ronde heb je nog vele malen meer onderstuur dan wenselijk is
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
http://members.iracing.co...wnloadAttach/1128098.page
(setup van Jacob Nielsen weer, werkt wel lekker)
Aah dat wist ik dus niet. Excuses.Arfman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:40:
[...]
Tip voor mensen met Eyefinity: doe dit niet!
Naam: GoT ESCORS MX-5 @ Road Atlanta Club
Wachtwoord: got_escors
Gesponsord door "RuudjeM"
Cool, bedanktJoepW schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:33:
Vanaf nu ongeveer start er een server voor 6 uur. Ook open voor andere ESCORS deelnemers:
Gesponsord door "RuudjeM"![]()
Pffff wat een verschrikkelijke baan zeg. Eerste chicane is nog wel leuk, tweede is belachelijk en de laatste is ronduit onmogelijk

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 11-02-2012 15:41 ]
JoepW schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:33:
Vanaf nu ongeveer start er een server voor 6 uur. Ook open voor andere ESCORS deelnemers:
Gesponsord door "RuudjeM"![]()
Cool kan pas om 9 uur vanavond!RuudjeM schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:24:
[...]
euhhhh, vanavond maar een sessie hosten? Animo?

[ Voor 19% gewijzigd door Ruud Mulders op 11-02-2012 15:45 ]
Die 1e 2 zijn nog wel leuk inderdaad, maar die 3e slaat he-le-maal nergens op. Stapvoets de bocht om is niet mijn idee van racen. Komt nog bij dat elke miniscule off-track in die chicane gelijk staat aan een black flag... de off-track tolerantie neemt per chicane zienderoge af.NickThissen schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Pffff wat een verschrikkelijke baan zeg. Eerste chicane is nog wel leuk, tweede is belachelijk en de laatste is ronduit onmogelijk
Benieuwd hoe het racen hier gaat zijn, volgens mij lang zo leuk niet als op Brands Hatch
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
ik doe niet mee morgen dit is idd in mijn ogen geen fun racen "op recht stuk haal je ook niemand in dus iedereen gaat divebomben"BM schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:26:
[...]
Die 1e 2 zijn nog wel leuk inderdaad, maar die 3e slaat he-le-maal nergens op. Stapvoets de bocht om is niet mijn idee van racen. Komt nog bij dat elke miniscule off-track in die chicane gelijk staat aan een black flag... de off-track tolerantie neemt per chicane zienderoge af.
Benieuwd hoe het racen hier gaat zijn, volgens mij lang zo leuk niet als op Brands Hatch
@joepw iedereen denk ik
Ik heb Kevin overigens gevraagd of ie wil overwegen Short ipv Club te kiezen voor morgen...
Vanaf 21.30 uur te zien op www.glaciertv.com
Met Joost en mij!
Mid-Ohio, ik blijft turn 1, en T2 de hairpin en T3 toch lastig vinden. Gek, sommige andere bochten ben ik ook niet perse snel maar die voelen lang niet zo riskant.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Je ligt 2e zie ik? Netjes hoor..! Zitten wel net tijdens het pitten geloof ik dus ik weet niet of dat kloptNiellie41 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:11:
Q is nu aan de gang. Nog 20 minuten tot de start. Spannend! We zitten nu bij de grote jongens.
http://members.iracing.co...onid=4974559&custid=69629
in 1ste stint mooi gevecht gehad met Pete Fitzsimmons
Moest hierdoor 2-3 ronden te vroeg naar binnen voor fuel.
Helaas maakte hij een foutje met aanremmen in Canada bocht 1 net voor zijn pitstop, en kon niet verder.
2e stint eerst flink door gereden om gaatje groter te maken, daarna fuel saven omdat ik in de gaten kreeg dat iedereen voor een 1-stopper ging, en ik te vroeg was binnen geweest.
Had een gat van 18sec, toen ik begon met fuel saven. maakte nog een domme fout die 7sec kostte.
Toen het gat nog maar 1,5 sec was begon P2 met fuel saven, maar dat was te laat en hij viel in de laatste ronde stil
Ik zelf had op de streep nog 0,1 fuel over.... was géén fijn laatste ronde..
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Gaan er zoveel mensen fuel saven dan? Ik ga het niet proberen, ga gewoon voor 2 stops. Gebruik nu de setup van Klaus Kivekas, erg fijn moet ik zeggen, heel anders dan 'normaal' maar het werkt echt super. Hij heeft een high en med downforce die volgens hem uiteindelijk even snel zijn, ik heb nog even getwijfeld maar ga toch maar voor de high, stabiliteit in de bochten is me toch wat meer waard in een 70 min race...
Vind het wel knap dat je het nog gehaald hebt op 1 stop dan vooral als je 2-3 ronden te vroeg gepit bent... Ik kan echt niet sparen, lukt gewoon niet tenzij ik halfgas ga rijden, en dan verlies ik veel meer dan als ik stop.

Met als resultaat:
http://members.iracing.co...onid=4974960&custid=61620
Replay van de laatste 10 rondjes komt zo, hartslag van 150 ofzo... ik zat echt peentjes te zweten. (in rpy formaat, geen software @the moment voor youtube te maken)
Replay: http://www.mediafire.com/?14vqg62mv5wpl96
[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-02-2012 23:12 ]
@Hoogie: Zo hé, dat doe je goed
Ik hoop dat ik morgen even tijd heb om een DP race te pakken....... Krijg visite overdag....
En dan 's avonds lachen op Rd Atlanta....
Ik reedt net een clean lap als snelste tijd: 1:25.024 Moet nog zien dat me dat morgen ook lukt. Er zal wel in de 24 gereden worden door de snelle gasten.
Had zelf 2 enorme fouten. Na een paar ronden lag ik 7e en ontstond er een hele groep wagens vlak achter me. Uiteindelijk kon de voorste ervan een run maken na T2 en ik koos een verdedigende lijn. Remde echter veel en veel te laat en reed daarom maar rechtdoor om niet te spinnen. Verloor zo 5 plekken, waarvan ik er 1 weer meteen terug had door een spin. Daarna weer opgeklommen naar de 8e plek door fouten van anderen.
Bij de pitstop kon ik m'n mannetje niet vinden en toen ik hem gevonden had reed ik er NOG voorbij. Toch kwam ik in een mooi gevecht weer de pits uit. Stukje voor me reden 2 gasten die eerst ver voor me lagen. Die moeten hun pitstop wel echt verprutst hebben of zo. Kon er mooi naartoe rijden maar helaas verloor ik na een paar ronden net de aansluiting door wat kleine foutjes en kon zo niet op tijd een GT2 wagen lappen. Was niet echt een goede plek om hem in te halen en verloor zo nog eens 4 seconden. De aansluiting met die gasten voor me was dus echt wel bekeken en de 2 gasten een eindje achter me zaten opeens op m'n bumper. Kon uiteindelijk toch weer wat van ze wegrijden maar spinde voor de carousel. Stond half op de baan en wilde gauw uit de weg maar zag ze al aankomen en bleef toch maar op de baan staan. Klein contact maar verder niks ergs. Verloor er wel 15 seconden mee. Een ronde later rijden die 2 gasten die me ingehaald hadden tegen elkaar waardoor er 1 uitviel en ik op de bumper van de ander kwam te zitten. Uiteindelijk nog in kunnen halen en zo toch nog 8e gefinisht.
Niet echt een denderende race maar toch veel fun gehad en resultaat was niet slecht zeker omdat ik niet zo snel ben.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Zo, dat was een geweldige race in de HPD
Toen kwam ik bij het binnenrijden van de pits (vlak achter hem) op het idee om iets minder fuel te nemen, zodat ik voor hem eruit kon en misschien een gat kon trekken. Dat lukte aardig, 50 kg ipv 60 genomen en 2 seconden eerder de pits uit, en dat liep langzaam op tot 2.5 binnen 2 laps. Dus m'n plan verliep goed, helaas ging ik er daarna af in de carousel (wiel op het gras bij inhalen van een hele trein GTs), lichtjes de muur geraakt maar gelukkig geen schade, maar daardoor werkte m'n plan dus niet meer, nu zat ik weer achter hem en moest ik ook nog eens eerder en langer pitten. Uiteindelijk 5e geworden en hij 4e. Wel heel vet, weinig echte fouten gemaakt en heb leuk mensen kunnen opjagen
http://members.iracing.co...onid=4975246&custid=74968
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 12-02-2012 00:36 ]
http://droopy13.powweb.co.../viewtopic.php?f=22&t=155
Een van die ongelukjes was ik in T1 van een 70 minuten raceNickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:33:
Zo, dat was een geweldige race in de HPDStart op 11 en na wat ongelukjes iets meer richting 6-7, kon aardig meekomen met de mensen voor me. Ik had een high downforce setup, en Johann Posel voor me iets minder downforce. Ik kon dus op de straight niet mooi aansluiten en in de bochten werd ik opgehouden. Dat ging zo'n 10 rondjes door denk ik, hele tijd binnen een seconde gezeten, paar keer er langs gekomen maar door zijn hogere snelheid heb ik hem niet kunnen inhalen.
Toen kwam ik bij het binnenrijden van de pits (vlak achter hem) op het idee om iets minder fuel te nemen, zodat ik voor hem eruit kon en misschien een gat kon trekken. Dat lukte aardig, 50 kg ipv 60 genomen en 2 seconden eerder de pits uit, en dat liep langzaam op tot 2.5 binnen 2 laps. Dus m'n plan verliep goed, helaas ging ik er daarna af in de carousel (wiel op het gras bij inhalen van een hele trein GTs), lichtjes de muur geraakt maar gelukkig geen schade, maar daardoor werkte m'n plan dus niet meer, nu zat ik weer achter hem en moest ik ook nog eens eerder en langer pitten. Uiteindelijk 5e geworden en hij 4e. Wel heel vet, weinig echte fouten gemaakt en heb leuk mensen kunnen opjagenJammer dat m'n "tactiek" niet lukte, als ik niet eraf was gegaan had ik voor hem kunnen eindigen denk ik.
http://members.iracing.co...onid=4975246&custid=74968

Ik had een goede start en zat op de staart van de persoon voor me aan de binnenkant.
Hij passeerde de persoon links naast hem en ik wilde ging ook voor de binnenkant zodat ik hem wellicht bij T2 kon pakken. Alleen bleef de persoon aan de buitenkant een beetje half op het midden van de baan rijden in plaats van wat aan de buitenkant te blijven waardoor ik hem met een ghost contact raakte en we allebei van de baan en in de muur vlogen.
Ik kon nog wel verder en pitte een ronde of 2 later zodat ik daarna nog maar 1 stop zou hoeven te doen.
Na die stop en 18 secs optional repairs reed m'n auto nog steeds 1,5 - 2 seconden te langzaam.
Ik had nog wel wat plekjes kunnen winnen, maar crashte wat later in m'n eentje nog weer en toen was het definitief over.
Anyway, race ging best goed. Nauwelijks geoefend op deze baan maar ik wilde graag een race doen met 3 schermen
Zo cool om jezelf te zien
En mijn inhaalactie bij 30 minuten staat er ook op
Maar nu mijn verslagje
Kwalificatie
Was leuk hoe ze dat deden. Er was een kwalificatie van 30 minuten. De eerste 15 minuten mochten de GT2 zich kwalificeren en de 2e helft was voor de Corvette's.
Mijn Q tijd was een halve seconde langzamer dan wat ik maandag reed. Maar gelukkig wel nog genoeg voor een achtste plaats.
Race
De start ging goed en naar de 2 ronden 5e. Ik zat vlak achter iemand, maar ik keek eerst even de kat uit de boom om te kijken waar ik sneller was.
In ronde 12 zat ik vlak achter mijn voorganger bij het opkomen van het lange rechte stuk na T2. Hij ging de binnenkant verdedigen en gleed zo de baan af. Ik kon hem lekker erachter langs steken en reed zo naar P4. Daarna ben ik niet echt bedreigd door anderen. Zeker na de pitstops had ik een flink gat van 10-11 seconden naar P5. Het laatste gedeelte van de zorgde ik er voor dat het gat niet kleiner werd.
Een 4e plaats had ik echt niet durven dromen met al die grote namen in het veld. Toch gelukt! Echt gaaf
Ik ben benieuwd op welke positie Joos en ik staan en natuurlijk ook in het team kampioenschap.
En daarna probeert hij me ook nog van de baan te rijden en gaat er zelf af. Je raadt het al: hij geeft mij de schuld. LOL
Dan gaat hij ook nog zeggen dat ik altijd mensen wreck en dat ik 2 keer tegen hem aan ben gereden in de practice
Hij leek wel op Kurt Busch.
Nu motionview aan en ook de laptimes. Wist niet dat dat er in zat, De spotter leest nu de ronde tijd voor als je startfinish voorbij komt.

Da's waar
Ze lijken ook niet op elkaar:

En jij rijdt er toch nooit in buiten de practiceJoepW schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:56:
[...]
Da's waar
[afbeelding]
Vandaag nog een DP race kunnen doen joep?
Hij had het gewoon over de race zelf geloof ik, en zei meer iets in de trend van dat je nog wel wat practise kon gebruiken o.i.d.Niellie41 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:03:
Net een Truck race gedaan. Laatste paar ronden wilt iemand op mijn lijn rijden, terwijl ik er nog was. Dat gaat dus niet en dan gaat hij flippen dat het mijn schuld is.
En daarna probeert hij me ook nog van de baan te rijden en gaat er zelf af. Je raadt het al: hij geeft mij de schuld. LOL
Dan gaat hij ook nog zeggen dat ik altijd mensen wreck en dat ik 2 keer tegen hem aan ben gereden in de practiceMaar ik heb nog geen practice sessie gedaan en ik ken hem niet eens.
Hij leek wel op Kurt Busch.
Volgens mij heeft de voorkant wat te lang in de zon gestaan, het ziet er wat verkleurd uitJoepW schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:56:
[...]
Da's waar
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Red Baron op 12-02-2012 17:09 ]
MooiNickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:10:
Wat is Mid-Ohio toch een draak van een baan in de F1. Erg lastig om mensen in te halen, zaten 3 man voor me die zonder stops gereden hebben maar ik had gewoon moeite ze in te halen in m'n eerste stint, ook omdat iemand me behoorlijk zat te blocken en af te knijpen op het rechte stuk, moest paar keer vol op de rem omdat hij me anders het gras in had geduwd... Maar goed, uiteindelijk toch voorbij en na m'n stop heb ik 15 ronden achter hem gezeten en toen vond ik het wel welletjes, buitenom in die langzame linkerknik over de heuvel na het rechte stuk en er voorbij5e plek in een matig SOF, maar beter had niet gekund in dit geval. Misschien vanavond nog eens proberen als ik nog zin heb.
Is inderdaad wel lastig inhalen daar, maar een run uit T1 naar T2 moet kunnen, weinig mensen gaan daar elk rondje foutloos doorheen.
Klopt, 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer, hij verdedigd de binnenkant en schiet keihard rechtdoor. Zag het gelukkig aankomen en kon hem ontwijken maar als ik er vol voor was gegaan buitenom had hij me eraf geramd.Hoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:12:
[...]
Mooi
Is inderdaad wel lastig inhalen daar, maar een run uit T1 naar T2 moet kunnen, weinig mensen gaan daar elk rondje foutloos doorheen.
Tja. Je kunt altijd even via de chat roepen dat ie je te hard afknijptNickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:13:
[...]
Klopt, 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer, hij verdedigd de binnenkant en schiet keihard rechtdoor. Zag het gelukkig aankomen en kon hem ontwijken maar als ik er vol voor was gegaan buitenom had hij me eraf geramd.
Meestal letten ze dan wel wat beter op, en als ie het dan weer doet en ik zit er goed naast, dan maak ik het contact niet en gaan we er gezellig vanaf...
Geen Q en geen RaceHoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:57:
[...]
En jij rijdt er toch nooit in buiten de practice![]()
Vandaag nog een DP race kunnen doen joep?
Visite net de deur uit geduwd.
Op een of andere manier komt het niet goed met die klasses waarin er op beperkte dagen gereden wordt bij mij.....
Moet eens zien dat ik daar iets op verzin.
6 uur kan je meedoenJoepW schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:16:
[...]
Geen Q en geen Race
Visite net de deur uit geduwd.
Op een of andere manier komt het niet goed met die klasses waarin er op beperkte dagen gereden wordt bij mij.....
Moet eens zien dat ik daar iets op verzin.
Jaja en dan van 7-10 of zo weer racen en mijn vrouw me tijdens het rijden laten voeren. Ik ga zo eerst ff eten en dan lekker met de MX-5 lachen op die apen baan
lolzJoepW schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:18:
[...]
Jaja en dan van 7-10 of zo weer racen en mijn vrouw me tijdens het rijden laten voeren. Ik ga zo eerst ff eten en dan lekker met de MX-5 lachen op die apen baan
Helemaal begrijpelijk. Ik ga ook eerst wat eten en dan met de MX5 eens kijken wat het wordt.
Weet alleen niet of ik nog een raceje ga doen morgen of vanavond want heb er nu al 2 op ziiten en een 3de kan me punten gaan kosten.
En Joep je kan ook morgenavond nog een race pakken in de Grand AM ze rijden ook op Maandag.
Deze heb ik gebruikt. Heb er de vleugel, rembalans en rijhoogte iets aangepast zodat die wat beter te rijden was. Hij stuurt vrij direct in is ff wennen maar daarna vliegen je tijden omlaag.
Hoe bevalt de laatste update? NTM op de Mazda e.d.?
Vreemd.. In de lijst sta ik bij beide races als NO, maar heb toch echt yes ingevuld?

[ Voor 70% gewijzigd door NickThissen op 12-02-2012 19:05 ]
check je dmNickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:03:
Heeft iemand al een wachtwoord?
Vreemd.. In de lijst sta ik bij beide races als NO, maar heb toch echt yes ingevuld?Kan iemand even het wachtwoord hier neer gooien / DMen..?
Xbox
NTM op de Mazda is erg wennen en schijnt met een bepaalde setup veel te hard te kunnen. Verder niets dan lof over de laatste update' HPD/C6R en GT zijn nu erg goed te rijden, net zoals de F1. Riley DP is ook een prachtauto en de Radical is compleet nieuw leven ingeblazen met de NTM. Helaas nog bijna niet met de Radical gereden, geen tijd. Wel een paar HPD races gedaan met weinig inc's. Helaas stijg ik niet meer zo snel in SR omdat ik nu class B benHertog_Martin schreef op zondag 12 februari 2012 @ 17:59:
Al weken niet geraced. Geen tijd...
Hoe bevalt de laatste update? NTM op de Mazda e.d.?
Afgelopen vrijdag om 07:30 uur papa geworden van een gezonde dochter.
Houd wel in dat slaap een andere betekenis krijgt
Blijf uiteraard de boel op het forum in de gaten houden, maar ff racen wordt voorlopig wat lastiger.
En er ging iets mega mis met de timing... Pedro sprong van laatst naar ergens top 10...
En Ramsho, GEFELICITEERD!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-02-2012 20:30 ]
Inderdaad Ramsho gefeliciflapstaart!!!!! Ik weet wat het is, mijn dochter is 30 oktober vorig jaar geboren, beetje ritme vinden en dan kan je weer racen.
[ Voor 33% gewijzigd door Speedy55 op 12-02-2012 20:32 ]
Feli manramsho schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:22:
Voor mij wordt de komende tijd, een tijdje meelezen en ff niet racen
Houd wel in dat slaap een andere betekenis krijgt![]()
Blijf uiteraard de boel op het forum in de gaten houden, maar ff racen wordt voorlopig wat lastiger.
Inderdaad een drama baan bij Escors. Het rijden an sich ging wel, maar hele race eigenlijk geen mens gezien, maar wel 17x offtrack te pakken...
Eens zien hoe de volgende gaat.
Xbox
Gelificiteerd!!ramsho schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:22:
Voor mij wordt de komende tijd, een tijdje meelezen en ff niet racen
Houd wel in dat slaap een andere betekenis krijgt![]()
Escors race was weer een groot drama. Ik probeer het nog een race en als die weer zo gaat kap ik er mee, vind het gewoon echt niet leuk. Ik zit in een groepje van 4 man ofzo, komen bij de eerste twee chicanes naast elkaar, wat niet past dus we moeten ritsen. Dat gaat prima, iedereen doet lekker rustig aan, behalve ene Pedro nog wat die mij even probeert te divebomben. Hij werd nog geraakt door Ruud denk ik maar dat maakte niet meer uit, no way dat hij op tijd had kunnen remmen. Hij duwt me off track en ik krijg damage en een black flag, meteen 6-7 posities kwijt en rest van de race niemand meer gezien... En dan op zo'n kut baan. Ik wil niet de negatieveling zijn ofzo maar ik heb gewoon 0 fun gehad

Verwijderd
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Inderdaad 1 groot drama. En ik wil niet klagen over joep's werk, maar die setup was ook wel echt drama... Totaal niet voorspelbaar.NickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:04:
Nja sorry ik hou niet nog eens 20 minuten uit op deze klote baan. Kun je toch niet op racen... Elke inhaal poging die ik doe zorgt voor zo'n slechte exit voor ons beide dat we door 6 auto's ingehaald worden op de straight. En dan maak ik ook nog eens zelf een fout en ram ik bert onderuit. Hopelijk volgende keer een leuke baan anders doe ik niet eens mee...
En de timing in race 2 klopte ook niet, want Bert (die jij raakte) resette voor mijn neus, en een rondje later zat ie in dezelfde ronde als moi, 5 sec achter me (en hij lag volgens de timing een ronde 2e..) Normaal kost een tow je toch een ronde dacht ik... (en zeker geen 10 seconden of minder).
Hele track klopt niet. Ik kreeg een tow van 2 seconden, en daarna lag ik 12e, terwijl ik voor m'n ongeluk achteraan lag ergens op 20 ofzo. Heb maar wat plaatsen terug gegeven mja, echt geen zin meer. Joep had hetzelfde geloof ik, blies z'n motor op en daarna lag hij 2e ofzo?Hoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Inderdaad 1 groot drama. En ik wil niet klagen over joep's werk, maar die setup was ook wel echt drama... Totaal niet voorspelbaar.
En de timing in race 2 klopte ook niet, want Bert (die jij raakte) resette voor mijn neus, en een rondje later zat ie in dezelfde ronde als moi, 5 sec achter me (en hij lag volgens de timing een ronde 2e..) Normaal kost een tow je toch een ronde dacht ik... (en zeker geen 10 seconden of minder).
Tja, ik vertrouw de timing helemaal niet meer. Ik reed achter pascal, snijd per ongeluk (nja expresNickThissen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:18:
[...]
Hele track klopt niet. Ik kreeg een tow van 2 seconden, en daarna lag ik 12e, terwijl ik voor m'n ongeluk achteraan lag ergens op 20 ofzo. Heb maar wat plaatsen terug gegeven mja, echt geen zin meer. Joep had hetzelfde geloof ik, blies z'n motor op en daarna lag hij 2e ofzo?

Ik hoop eigenlijk dat deze races niet mee tellen, want zo'n kromme timing slaat echt nergens op.
Zo slecht was de setup toch niet? Heb meer problemen gehad met de baan dan met de setup.Hoogie2004 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Inderdaad 1 groot drama. En ik wil niet klagen over joep's werk, maar die setup was ook wel echt drama... Totaal niet voorspelbaar.
Helaas wel 2 enorm saaie races, race gestart op p12, en zonder wat te doen geeindigd op p8. Race 2 gestart op p2, 2 man voorbij gelaten, en geeindigd op p4. Boooooring, brands hatch was tig keer leuker
Xbox

Dit topic is gesloten.