iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.216 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

BM

Moderator Spielerij
RuudjeM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:29:
[...]

Wat voor een FOV rij je? lijkt me zo een beetje hoog.. denk als je hem lager zet dat je tijden wel wat naar beneden kunnen
Beats me, echt geen idee. Ooit eens ingesteld, en nooit meer veranderd. Wat is een beetje 'normale' waarde?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Wat je zelf fijn vind. Er rijden hier volgens mij mensen rond met single-screen en 55 ofzo. En zoals Joep, 3 schermen en 170 graden ofzo....

Ikzelf rijd met 75 FOV, geeft me het beste overzicht op mijn enkele monitor.

@Niellie hieronder: dat is mij al te laag... Indycar rijd ik overigens liever met een iets smallere view (de road versie dan), dan gaat ie naar 65 ~ 70

[ Voor 26% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 07:06 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:45

Niellie41

[object Object]

60 is een goede waarde. Dan zie je beter wanneer de auto begint te glijden of te draaien.
Zelf rij ik met een fov van 63.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 08-02-2012 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zal vanavond thuis eens kijken. Vraag me af of ik er uberhaupt ooit wat aan veranderd heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Arfman schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:05:
Na deze grandioze update van iRacing eindelijk maar de knoop doorgehakt. 3 Dell 2412M (24") schermpjes komen deze kant op :*)

EDIT: nu alleen hopen dat m'n 5870/E8400 combo het trekt, anders moet het detail maar wat omlaag. Ergens rond april/mei komt Ivy Bridge uit, die combineer ik dan met een 7970 en dan moet het e.e.a. toch wel redelijk lopen dacht ik zo :P
Mag ik vragen wat je die betaald hebt? En heb je die gewoon bij Dell besteld?
Dat wordt ook de combo voor mij denk ik.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik rij met iets van 62 fov geloof ik. Het is even wennen nadat je omschakeld maar ik merk wel dat het beter is. Met hoge fov lijken alle bochten hetzelfde en worden ze heel erg uitgerekt. Op lagere fov zie ik beter hoe scherp een bocht is. Ook zet ik sinds kort mn monitor wat dichterbij, eerder had ik hem echt ver weg, iets van 40 cm van mn stuur en effectief een meter ofzo van mn gezicht. Dichterbij is een stuk beter, iets meer immersie...

De DP was trouwens leuk om te rijden maar ik had er wel moeite mee. Dat zal vast aan de baan liggen ook, sebring is gewoon lastig. Vond ook dat er veel verschil zat tussen de setups (frank enorm onderstuurd, joep iets te loose) en ik kon maar niet kiezen lol. Maakt het wel leuk, beter dan dat iedereen een setup gebruikt die gewoon het beste werkt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb gisteravond eigenlijk hele avond gereden met setup van Paul. Had wel wat aanpassingen nodig om met volle tank door tech te komen, maar vond 'm vele malen fijner dan die van Frank.

Hoe Frank met zijn setup ook maar 1 rondje volmaakt zonder onderstuurd de muur in te gaan is me een raadsel :p Die van Paul is misschien wat te tricky voor de race, maar vond ik overall wel veel fijner.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:05

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Erg leuk om te zien dat persoonlijke voorkeur zo kan verschillen.
Frank en ik reden bijna dezelfde tijd. Ik met de setup van het forum en frank met zijn Watkins setup met pak onderstuur. ;)
Die setup van het forum vond ik persoonlijk erg fijn, omdat je daarmee met de mate van gas kan regelen hoeveel stuur je hebt. Moet wel toegeven dat ik denk dat als je plots gas moet loslaten tijdens een race dat het een handje vol is ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46
BM schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:46:
Heb gisteravond eigenlijk hele avond gereden met setup van Paul. Had wel wat aanpassingen nodig om met volle tank door tech te komen, maar vond 'm vele malen fijner dan die van Frank.

Hoe Frank met zijn setup ook maar 1 rondje volmaakt zonder onderstuurd de muur in te gaan is me een raadsel :p Die van Paul is misschien wat te tricky voor de race, maar vond ik overall wel veel fijner.
Die eerste was trouwens een setup van vorige week van het forum.
Die 2e was de enige setup van het forum van deze week die ik kon vinden. Dus de credits gaan niet echt naar mij ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik hou normaal totaal niet van die onderstuurde setups, echter gisteren vond ik het wel goed werken. Ik moet in die DP niet een setup hebben die te loose is, want die nodigt uit om te snel een bocht in te vliegen (iets waar die auto niet echt van houdt, in ieder geval bij mijn rijstijl).

Ik probeer die DP zo smooth mogelijk te rijden, echt slow-in fast-out, en de setup van gisteren werkte daarvoor prima (omdat als je te hard wil je gewoon de muur in onderstuurd :+ ) Ik was ook niet op zoek naar een mega-snelle set gisteren. Ik heb gezocht naar een manier om met nette tijden (volgens mij gelukt) een race vol te kunnen maken zonder veel problemen. Alle lossere setups hing ik (mijnsinziens) te vaak in de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Die eerste was trouwens een setup van vorige week van het forum.
Die 2e was de enige setup van het forum van deze week die ik kon vinden. Dus de credits gaan niet echt naar mij ;)
Dan zou het zomaar kunnen dat ik met dezelfde setup als Joep reed :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die kans is 100%. Want er was maar een setup beschikbaar op het member-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep, word maar mondjesmaat geshared de setups tegenwoordig. Had eigenlijk nog aan Andreas (met zen 1.51 _/-\o_ ) willen vragen of we zijn setup konden testen, maar hij was al weg toen ik daar aan dacht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het ook altijd jammer als er weinig geshared wordt. Op het Ford GT forum is daar ook veel over te horen, bijna niemand shared daar setups, wat misschien ook wel een reden is dat er weinig mensen in rijden. Ik snap dat niet helemaal, want iemand zoals ik die 4-5 seconden off pace is zal met een goeie setup echt niet ineens vooraan gaan mee rijden, en iemand die sowieso al snel is zal ook wel een eigen setup hebben die hem daarbij helpt, dus ik denk dat er maar weinig mensen zullen zijn die door jouw setup ineens met jou voor de winst gaan strijden... Neem de HPD bijvoorbeeld, ik denk dat dat op het moment mijn 'beste' auto is (waar ik de beste resultaten haal), als alles goed gaat moet ik in alles behalve de top split gewoon een podium kunnen pakken. Ik gebruik dan vaak de setup van Russel Hodgson of Rocco Barone, en toch zijn die allebei nog dik een seconde sneller dan ik, ik ben zelfs met hun setup natuurlijk niet ineens snel genoeg om hun bij te houden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:49:
Ik vind het ook altijd jammer als er weinig geshared wordt. Op het Ford GT forum is daar ook veel over te horen, bijna niemand shared daar setups, wat misschien ook wel een reden is dat er weinig mensen in rijden. Ik snap dat niet helemaal, want iemand zoals ik die 4-5 seconden off pace is zal met een goeie setup echt niet ineens vooraan gaan mee rijden, en iemand die sowieso al snel is zal ook wel een eigen setup hebben die hem daarbij helpt, dus ik denk dat er maar weinig mensen zullen zijn die door jouw setup ineens met jou voor de winst gaan strijden... Neem de HPD bijvoorbeeld, ik denk dat dat op het moment mijn 'beste' auto is (waar ik de beste resultaten haal), als alles goed gaat moet ik in alles behalve de top split gewoon een podium kunnen pakken. Ik gebruik dan vaak de setup van Russel Hodgson of Rocco Barone, en toch zijn die allebei nog dik een seconde sneller dan ik, ik ben zelfs met hun setup natuurlijk niet ineens snel genoeg om hun bij te houden...
Het frappante is dat alle mensen die klagen zelf ook nooit sharen. Zelfs niet iets wat ze hebben geprobeerd met als vraag hoe kan dit beter.

Ze klagen dat er niks wordt voorgekauwd, terwijl ze er 0 energie in steken om er wat over te leren.

Overigens ga ik als het goed is samen met een vriend paar rondjes rijden op Zolder of Spa in een BMW _/-\o_ (via een of andere dailydeal-site die hij kende)

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb Joep zijn setup gepakt met de vleugels achter van Frank, dat gaaf me een aardige setup. Ik ben echt nog veels te noob met sim racing, maar aan het eind in het laatste half uur zag ik mijn tijden aardig gaan verbeteren. Uiteindelijk een 1.57 gereden, met een optimal van 1:55. Dat is traag, maar ik vond het een aardige overwinning, dat ik ineens het gevoel had, dat ik een lichtje gezien had. Waar ik die 4 seconden moet vinden, zal me een raadsel zijn, maar goed dat zien wel later wel weer.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het probleem van setups maken is dat het heel veel tijd nodig heeft, wil je het snappen. Je moet van elk onderdeel weten wat het doet en wat je moet veranderen bij een bepaalde situatie.

Ik leer meer door sets van anderen te tweaken, dan van 0 te beginnen. Want dan weet ik niet of ik in de goede richting zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Klopt, en ik ben zelf ook wel een beetje zo, ik ben nu eenmaal heel slecht in setups bouwen :/ Ik heb het deze week nog zitten proberen met de Ford, om iets onderstuur eruit te krijgen. Iemand had zelfs wat tips gepost op het forum (met de diff settings spelen), maar wat ik ook doe, alles lijkt het erger te maken. Als ik maar een kleine verandering maak dan voel ik het verschil niet (ik voel het alleen tussen twee duidelijk andere setups), en als ik te grote stappen in een keer ga maken dan is het gewoon altijd erger. Zat bijvoorbeeld met de diff preload te spelen, in de fixed staat dat op 1900kg ofzo. Toen geprobeerd naar 3000kg, en het leek het eerste rondje een stuk beter te gaan. Tweede rondje was het weer bagger. Terug gegaan naar 1900 en toen ging het eerste rondje weer heel goed :/ Ik pas me gewoon te goed aan aan de setup, binnen een half rondje merk ik het verschil niet meer :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:56:
Ik pas me gewoon te goed aan aan de setup, binnen een half rondje merk ik het verschil niet meer :+
Laten we het daarop houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nick als je toch nog wat wil leren/weten/kijken.

Op deze pagina staat veel informatie.
http://www.racelinecentral.com/RacingSetupGuide.html

Zeker nu met NNNTM is het interessant om het te proberen zelf te doen , de auto`s die dat hebben geven veel betere feedback.
En tweede , veel/"alle" iracers posten setups met verkeerde damper/rollbar/rijhoogte/bandendruk settings , dan kan je alle andere dingen tot sint juttemis aanpassen maar krijg je hem nooit lekker rijdend , het zijn er echt te weinig (voor de type sim dat het is) die dat gedeelte goed krijgen.
Als je dat voor elkaar hebt wordt de rest veel makkelijker.

Dus met een simpele auto beginnen waar je alleen die onderdelen kan aanpassen doet wonderen , misschien is de FordGT daar dan eigenlijk al wat te complex/vreemd voor.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het probleem van iRacing is dat de bandentemperatuur die gegeven wordt, niet klopt. Wat het precies was, weet ik niet. Maar dat het niet klopt, hoorde ik van meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:17:
Het probleem van iRacing is dat de bandentemperatuur die gegeven wordt, niet klopt. Wat het precies was, weet ik niet. Maar dat het niet klopt, hoorde ik van meerdere mensen.
De bandentemperaturen van NTM zijn niet juist. OTM was wel goed.
Je moet het doen met de slijtage L-M-R per band ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja hebt blijft altijd een lastig verhaal het maken van setups.
Ik snap wel dat je het eigenlijk zelf moet doen, maar de meeste mensen (ook ik) vinden vooral het rijden zelf leuk.

Als je dan ook nog eens meerdere series doet (lmp open, fixed, star mazda, f1 en een beetje silverado) is het zo lekker makkelijk om gewoon even het forum in te duiken, een paar gesharede setups te pakken en te proberen en dan gaan racen.

Natuurlijk is dat geen excuus om niet eens met 1 auto wat te gaan proberen.
Je moet het natuurlijk ook wel leuk vinden en er affiniteit mee hebben denk ik.
Wat ik me vooral afvraag is hoe je uberhaupt je practise tijd dan indeelt.

Je moet toch een soort constante pace hebben om goed te kunnen beoordelen of het je setup aanpassingen zijn, of gewoon je eigen rijden die zorgen voor snellere tijden.
Dat lijkt me een lastig verhaal en zorgt, denk ik, al gauw voor vele practise uren om er uberhaupt wat nut van te kunnen gaan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja de top setups worden meestal goed prive gehouden of je moet echt in een goed team zitten, om aan top setups te komen vooral in de f1 of ze vooral zelf proberen te maken idd ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Fragbeestje schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:51:
[...]

Mag ik vragen wat je die betaald hebt? En heb je die gewoon bij Dell besteld?
Dat wordt ook de combo voor mij denk ik.
Ik heb ze bij 4Launch besteld, voor 765 euro inclusief active DP adapter. Alles op voorraad volgens hen, maar wacht nu al vanaf zaterdag op de adapter. Best ergens anders bestellen dus!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

en hier weer wat footage van een goede f1 lap voor het circuit van deze week

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik had net een 1:54.007 in de Riley in quali :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nette quali-tijd Frank ;)
JoepW schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:39:
.......
Ps. Ik ga serieus geld terug vragen. Wat een drama zeg die lag van bijna iedereen.....
Kreeg net een mailtje van Susan (Support iRacing). Er zijn geen storingen bekend bij hun, maar de logs tonen aan dat het een drama was.... dus:
Afbeeldingslocatie: http://p.invisio.nl/ir/div/refund.png
Echt een top service! _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:17:
Nette quali-tijd Frank ;)

[...]

Kreeg net een mailtje van Susan (Support iRacing). Er zijn geen storingen bekend bij hun, maar de logs tonen aan dat het een drama was.... dus:
[afbeelding]
Echt een top service! _/-\o_ :+
Dat is inderdaad wel erg netjes :)

Over die quali-tijd. Ik zat in een ronde voor 53 laag, maar spinde :+
Dadelijk misschien nog een Q proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach, ik zat helemaal op het eind van de practice gisteren ook op een 53,7 op het backstraigth......, maar verremde me in de laatste bocht. Pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Over setups ... ik heb het hele seizoen 2011 S1 gereden met setups van PJ Stergios

Stabiele setups, hij had er voor ieder circuit. Denk dat hij bij de release van de HPD is overgestapt naar die auto en dus geen setups meer maakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 08-02-2012 18:35 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net even wat gereden met aangepaste FOV. Even wennen, maar wel te doen. Eerste rondje heb ik wel alle curbs meegepakt die er lagen volgens mij :p

Uiteindelijk na 4 rondjes 56 laag ofzo gereden... met een optimal van 54.4 :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zijn oude setups staan hier trouwens:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/14207.page
Chris is an alien in this car and the Vette! I don't think I will be updating the setups for this season, sorry guys. I will be too busy working on the FW31 and HPD when I get the chance. I'll leave them up for now, but if they become useless I will delete them to avoid confusing anyone.
Helaas ...

[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 08-02-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga maar eens een verkenningsrace in de HPD doen, geen Q dus rustig achteraan starten en vooral uitzoeken hoe het met traffic zit enzo... kijken waar ik kom :) In P deed ik een 1:53.4 met race fuel, goed voor een 2e tijd, maar die rij ik niet elke ronde ben ik bang...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
En dan er bij de start afgerost worden door die irritante Corvettes zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:14:
Gezellig toch :+

Schepje en emmer mee, en spelen in de grindbak 8) (daar stond ik afgelopen 3 DP races ook :X )

Overigens nu nogmaals quali, ditmaal om even in het ritme te komen voor de race :) Hopelijk gaat 20:00 official...
@Joep, deze week wel tijd voor DP races?

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoop wel wat te racen deze week, maar ja.... vanavond al niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ging niet heel goed, 10e geworden maar had 2-3 plaatsen meer moeten zijn, paar keer bijna spinnen en het gras op waar ik veel plaatsen kwijt raakte, en op de helft ofzo te hard een curb geraakt en kwam niet meer goed op snelheid. Zelfs in de draft kon ik maar net bijblijven, dus verder geen kans meer gehad om terug te komen helaas. Begin was wel leuk :)
Red Baron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:14:
Gelukkig geen last van gehad, er starten nog 2 of 3 man achter me. Maar je zou toch zeggen dat ze op die enorme straight wel in zouden halen maar ik heb ze niet gezien. Misschien bleven ze wat hangen, wie weet... Maar downforce is ook stuk lager hier denk ik dus het verschil zal niet zo groot zijn als op watkins.

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 08-02-2012 19:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Pffff, weer bijna geen registraties in de DP... Hij lijkt gelukkig wel official te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:51:
Pffff, weer bijna geen registraties in de DP... Hij lijkt gelukkig wel official te gaan.
wat is nu de fuel load voor de race ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:58:
[...]

wat is nu de fuel load voor de race ?
Ik ga voor 60 liter. Had net in quali 40 liter, en na 8 rondjes zei de sim dat ik nog 12 rondjes had. 40*1,5 = 60 en 19 * 1,5 = genoeg rondjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Sow,.... Die race was kort...

Rij bij de start tegen de pit-ingang aan... omdat me scherm even hapert :+

Meest briljante actie tot nu toe van mij in iRacing |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:12:
Sow,.... Die race was kort...

Rij bij de start tegen de pit-ingang aan... omdat me scherm even hapert :+

Meest briljante actie tot nu toe van mij in iRacing |:( |:( |:( |:(
Huh? 8)7 Klinkt apart :p Replay? O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Helaas niet opgeslagen. Maar wat er gebeurde was, de pacecar gaat naar binnen en me scherm flikkert wat. Uit veiligheid voor de rest probeer ik rechtdoor te rijden, beeld komt terug en ik hang in de muur met het rechtervoorwiel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Is er op een manier de Q tijden te filteren op fixed of niet fixed?
Ik kijk nu bij de stats->world records gesorteerd op Q, maar daar staan dus ook de open setups bij.

Ben benieuwd waar ik nu ergens sta in HPD fixed. Niet dat ik verwacht in de top te staan, maar eerderof ik me moet schamen of juist niet....

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

RichardA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:20:
Ik kijk nu bij de stats->world records gesorteerd op Q, maar daar staan dus ook de open setups bij.

Ben benieuwd waar ik nu ergens sta in HPD fixed. Niet dat ik verwacht in de top te staan, maar eerderof ik me moet schamen of juist niet....
Naar de series pagina gaan en dan op Stats drukken. Daar kan je de qualificatie zien. In tabje qualifying results. Je kan zelfs filteren op divisie en clubs etc.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
RichardA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:20:

Snelste is 1:52.136.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
Thanks.....
zit nu op 1:54.164...
op zo'n lange ronde, stelt 2 seconden natuurlijk niks voor...

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is geen slechte tijd inderdaad. Is bijna hetzelfde als mijn snelste tijd in de race net, en daar had ik 7e kunnen worden (top split) als ik geen fouten had gemaakt, gestart vanaf 13.
http://members.iracing.co...onid=4953469&custid=74968
In P is m'n snelste 53.4.

Trouwens net een hele goeie tip gevonden voor Photoshop wat heel handig is voor skins maken. Als je een patroon of iets dergelijks aan twee kanten van de auto hetzelfde wil hebben kun je daar een Smart Object voor gebruiken. Het idee is dat je een layer (of meerdere layers kan ook volgens mij) groepeerd in een Smart Object, en daar kopieen van maakt. Je kunt elke kopie verplaatsen (en spiegelen). Daarna kun je zo'n Smart Object aanpassen (rechtermuis op de layer - Edit contents, dan opent een nieuw venster met alleen de contents van dat smart object), en zodra je die wijzigingen opslaat hebben alle kopieen van dat Smart Object ook dezelfde wijzigingen :)

Nu kun je dus een ruwe vorm voor je patroon maken, daar maak je een Smart object van, en daar weer een kopie (duplicate) van. De twee smart object layers zet je links en rechts van je auto (spiegelen en verplaatsen dus), en daarna hoef je er maar eentje aan te passen en zal de andere vanzelf mee veranderen :)

[ Voor 61% gewijzigd door NickThissen op 08-02-2012 20:44 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb deze gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.autostyle.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x600/c9af6453822d3bffe2205e3b5f869255/S/S/SS_09Z.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 08-02-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:18:
[...]

Helaas niet opgeslagen. Maar wat er gebeurde was, de pacecar gaat naar binnen en me scherm flikkert wat. Uit veiligheid voor de rest probeer ik rechtdoor te rijden, beeld komt terug en ik hang in de muur met het rechtervoorwiel :9
ik heb heb "de replay" haha was wel raar om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

dabelg schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:07:
[...]

ik heb heb "de replay" haha was wel raar om te zien
Ja, dispaydriver was gecrashed blijkt uit de logs. Jammer maar helaas. Ik kan niet zien wat de schade in iRating en SR was... De uitslag staat niet bij mijn results....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:09:
[...]

Ja, dispaydriver was gecrashed blijkt uit de logs. Jammer maar helaas. Ik kan niet zien wat de schade in iRating en SR was... De uitslag staat niet bij mijn results....
http://members.iracing.co...onid=4953760&custid=25253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lol. SR erbij :+ En ik heb de eerste bocht nauwelijks meegemaakt :P

Verder is mijn iRating in een vrije val. Mja, dan maar een tijdje 2e splits. Maakt verder niet zoveel uit, misschien een kans om nog eens een race te winnen, want dat is al veel te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:16:
[...]

Lol. SR erbij :+ En ik heb de eerste bocht nauwelijks meegemaakt :P

Verder is mijn iRating in een vrije val. Mja, dan maar een tijdje 2e splits. Maakt verder niet zoveel uit, misschien een kans om nog eens een race te winnen, want dat is al veel te lang geleden.
ik had minstens 1 plaats hoger moeten zitten :( ik was sneller maar als ik achter hem zat ging ie zigzag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga nog eens oefenen in de DP kijken of het nu beter gaat :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:27:
Ik ga nog eens oefenen in de DP kijken of het nu beter gaat :+
Doe je mee om 22:00 aan de race?

Ik kom even meedoen

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hehe, ik doe eens gek, ik ga mee doen... Hopelijk start ik beetje achteraan, wil proberen te finishen that's it :+ Beetje iRating doneren kan ook geen kwaad af en toe he...

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 08-02-2012 21:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:57:
Hehe, ik doe eens gek, ik ga mee doen... Hopelijk start ik beetje achteraan, wil proberen te finishen that's it :+ Beetje iRating doneren kan ook geen kwaad af en toe he...
Lol, mijn doel ook. Afgelopen 4 races niet eens in ronde 3 gekomen :+
Robbert en Davy doen ook mee zie ik. Gezellig!

Overigens als ie split zit ik in 2 :+

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

20 man, 2m te gaan voor de race... Official ist ie zeker, en denk ook 1 split zoals het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fuelke schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:58:
20 man, 2m te gaan voor de race... Official ist ie zeker, en denk ook 1 split zoals het nu gaat.
Oh god dan kom ik zeker ook nog in de top split... Help! 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Eindelijk een heerlijke race. Super fair geracet daar.

5e na een fraai gevecht met Henri. Maakte 1 foutje en schampte de muur, maar dat liep gelukkig goed af :)
http://members.iracing.co...onid=4954380&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Frank..... En Robbert en Nick 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, was leuk :D Begin heel rustig gedaan, na 2 laps toch maar eens gaan inhalen want ik moest toch wel erg vroeg remmen steeds had ik het idee. Toen ben ik rustig wat opgeklommen. Toen kwam ik achter iemand die een beetje wispelturig was, de ene lap remt hij 30 meter later dan de andere, was geen speld op vast te knopen, en bij het aanremmen van de hairpin zag ik al zijn remlichten voordat ik uberhaupt m'n rempunt in zicht had (pionnen links), reageerde zo snel ik kon maar lockte de remmen en tikte hem zachtjes aan waardoor we beiden eraf gingen. Verder geen schade denk ik maar wel jammer.

Verder weinig gebeurd, vrij stabiel gereden, geen spins gehad ofzo, paar off tracks wat voornamelijk door afsnijden van de hairpin komen (kut bocht :+), alleen bij ingaan laatste ronde schampte ik de muur aan de binnenkant van de laatste bocht. Dacht eerst dat het meeviel maar ik kon niet meer naar links sturen, net toen de leiders me in kwamen halen, dus dat was wel even tricky. Ging gelukkig allemaal goed, en m'n meatball heb ik maar niet meer ingelost :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Gelukkig riep je wat Frank toen ik op het einde de pits uit kwam. Kwam iemand m'n kamer in en ik was even afgeleid.

Zeer slecht begin van de race, ik dacht in de eerste ronde: "Oei, vergeten vol te tanken" ik remde daardoor te laat, vangrail aangetikt. Vijf minuten repair verder reed ie nog héél lichtjes scheef. Alleen ging ik te vroeg doorheen de kegels bij pit-out, dus stop & go. Bij het nemen van die stop & go te vroeg van de pitlimiter ... dus 15s straftijd bj de volgende ronde.

Ik haalde het einde van de race zelfs niet, werd meegenomen door een andere DP toen hij er af dreunde en terug de baan op stuiterde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
RichardA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:30:
Thanks.....
zit nu op 1:54.164...
op zo'n lange ronde, stelt 2 seconden natuurlijk niks voor...
Ik dacht laat ik de HPD fixed race van 21:00 maar meedoen....
Blijkt dat ik van pole mag starten. :P .. in de 2e split. ;(
Wordt ik tijdens de pacelap al in de zijkant geredendoor nr2, op het rechtestuk..!!! :? :(
Heb er ff filmpje van gemaakt

En in de eerste ronde werd ik door dezelfde nr2 ook van achter aan gereden bij linkerbocht na rechtestuk.
ging wel zachtjes (misschien ghost contact, want hij is niet geregistreerd), maar hij deed ook geen enkele moeite om me te ontwijken.
in replay is te zien dat hij al bij bord 3 begint met remmen, ik pas bij bord 2. Toch presteerd ie het om géén enkele poging te doen om uit te wijken, zelfs niet een beetje harder remmen ( geen blokkerende wielen te zien)
Turn5 incident
Met als gevolg dat ik moet corrigeren, en spin. wordt geraakt door nr3, die uitwijkt voor nr2 die de baan weer opkomt. Ik lig hierdoor op m'n "dak", en race is over.

Na de race hem erop aangesproken, en zijn reactie was sorry voor de hit tijdens de pacelap, en dat ik véél vroeger remde in Turn5 dan hij normaal doet.... 8)7

Is dit 'n protest waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die hit in de pacelap misschien wel, vooral op de straight slaat dat echt helemaal nergens op :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zeker een protest waard. En dan moet je zeker beide filmpjes mee sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb even die incidenten bekeken. Bij deze mijn mening.

Pacelap = protest. Belachelijk.

Die andere. Tja, je kan in de replay heel duidelijk zien dat hij flink eerder begint met remmen (of zijn gas loslaat), en vervolgens remt hij niet door en lijkt hij je net te raken, vervelend dat je hem dan verliest bij het uitkomen. Voor mij valt dit normaal onder race-incident, maar i.c.m. die pacelap en je lap1 verhaal lijkt het erop dat deze gast gewoon een ongeleid projectiel is... Gewoon includen in de protest, en uitleggen dat je kan zien dat hij veel eerder aanremt als jou, en je toch weet te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zou sowieso protesteren. Wat een drama. Maar mijn vermoeden is dat beide gezien worden als niet opzettelijk en niet gehonoreerd worden. Maar zeker dat protest indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dat was me een interessante race op Sebring. Was geen vlekkeloze race iig. In de tweede ronde kwamen op het snelle stuk na de hairpin met 3 man bij elkaar. Ik zat in het midden. Zag dat degene achter me zich wou positioneren om in te halen voor die scherpe bocht naar rechts. Dus was beetje in men spiegels bezig en toen die gast voor me eerder remde ging het mis ik schoot in zen achterbak en we schoten beiden rechtdoor. Snel sory gezegt en achter hem weer aangesloten. Gelukkig geen merkbare schade alhoewel ik niet meer de tijden kon rijden die ik in practise met racefuel heb gedaan (kwam niet onder de 1.55)
Zat na wat foutjes van men voorgangers redelijk comfortabel op P6. Had Nick achter me zitten maar die was in gevecht en kon ook lichtjes van hem weglopen. Zag dat ik ongeveer 6 of 7 seconden achter Frank ree dus dat gaf me motivatie om er een stapje bovenop te doen. Was het gat ook aan het dicht rijden. Alleen was ik weer is iets te gretig waardoor ik een halve spin maakte en zo ineens 18 seconden achter hem lag. :(
Daarna gat nog tot 14 seconden dicht gereden maar was nu meer bezig hem heel over de finish te brengen.

Half tevreden over de race maar goeie ervaring voor volgende races hier. In het donker rijden is toch wel een stuk lastiger dan overdag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

DutchDevil79 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 07:49:
Dat was me een interessante race op Sebring. Was geen vlekkeloze race iig. In de tweede ronde kwamen op het snelle stuk na de hairpin met 3 man bij elkaar. Ik zat in het midden. Zag dat degene achter me zich wou positioneren om in te halen voor die scherpe bocht naar rechts. Dus was beetje in men spiegels bezig en toen die gast voor me eerder remde ging het mis ik schoot in zen achterbak en we schoten beiden rechtdoor. Snel sory gezegt en achter hem weer aangesloten. Gelukkig geen merkbare schade alhoewel ik niet meer de tijden kon rijden die ik in practise met racefuel heb gedaan (kwam niet onder de 1.55)
Zat na wat foutjes van men voorgangers redelijk comfortabel op P6. Had Nick achter me zitten maar die was in gevecht en kon ook lichtjes van hem weglopen. Zag dat ik ongeveer 6 of 7 seconden achter Frank ree dus dat gaf me motivatie om er een stapje bovenop te doen. Was het gat ook aan het dicht rijden. Alleen was ik weer is iets te gretig waardoor ik een halve spin maakte en zo ineens 18 seconden achter hem lag. :(
Daarna gat nog tot 14 seconden dicht gereden maar was nu meer bezig hem heel over de finish te brengen.

Half tevreden over de race maar goeie ervaring voor volgende races hier. In het donker rijden is toch wel een stuk lastiger dan overdag.
Ik zal en MOET een 1:53 rijden deze week in quali. Kan die 0.007 niet uitstaan die ik er nog boven zit :+

De race was in ieder geval erg leuk. Zag dat je iets dichterbij kwam, maar toen je spinde wist ik (gelukkig) dat je het niet meer ging redden als ik gewoon op de baan zou blijven. Jammer dat ik niet meer 4e kon worden (kon het niet eens meer proberen door traffic). Maar we kunnen best tevreden zijn over de prestaties gisteren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Die 1.53 komt wel volgens mij. Alles moet wel goed gaan voor een lekkere tijd en op Sebring in het donker is dat niet makkelijk. Mijn snelste ronde staat op 1.53.8 terwijl men optimal nu op 1.52.9 staat. Zit op deze baan veel verschil tussen optimal en beste tijd voor mij. Maar ja zoals je tijdens de race al zag is het beter constante rondes te rijden dan zo snel mogelijk te willen. :)

Gister trouwens ook nog ff gereden in de Skip. Die is met de NTM update ook sneller geworden. Zat al meteen na paar rondjes onder men oude PB. En ik had nog niet het idee dat ik een super rondje ree. Maar het blijft toch een vand e leukere combinaties in Iracing. Skip op Mid Ohio. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ff snel jouw setup getest DD. Die is echt de beste tot nu toe.
2de rondje rij ik mijn PB al. ;) 1:54,1.
Even zien of ik vanmiddag tijd heb voor een Quali en vanavond een Race.
Baaaaaaaaaaaal. Morgen pas weer en dan ben ik bezet....... Bah ;(

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik vond hem het meest stabiel iig. Zeker voor de race verstandig. Had zelfs voor de race nog kleien aanpassing gister dacht ik.

En ja de Grand AM rijd alleen op Woensdag, Vrijdag, Zondag en Maandag. Misschien dat je dan Zondag een raceje kan mee pakken. Kunnen anders wel kijken of we een bepaalde tijd met een aantal tweakers joinen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

DutchDevil79 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
Ik vond hem het meest stabiel iig. Zeker voor de race verstandig. Had zelfs voor de race nog kleien aanpassing gister dacht ik.

En ja de Grand AM rijd alleen op Woensdag, Vrijdag, Zondag en Maandag. Misschien dat je dan Zondag een raceje kan mee pakken. Kunnen anders wel kijken of we een bepaalde tijd met een aantal tweakers joinen. :)
Zondag is weer Escors cup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja Escors Leuk!!!!!
Dit is de setup: http://www.racesetups.com/view/741 (Sebastian: het is de nieuwste ;) )
Zullen we anders vanavond een Escors Training doen?

[ Voor 169% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zaterdagavond is ook de TFR Supercup te zien op www.glaciertv.com om 21:30.
Misschien ga ik mee doen, als ik toestemming van mijn vriendin krijg :p .

90 minuten MC close racing op Road America.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing News @ Frontpage @ February 09,2012:
iRacing and Cadillac announced today they will partner in building a virtual version of the Cadillac CTS-V that will be competing in the 2012 Pirelli World Challenge.
.......
iRacing’s Cadillac CTS-V is expected to be available to iRacing members in the spring of 2012.
Lijkt me wel cool. Maar liever toch eens oude DTM-bakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:42:
[...]

Lijkt me wel cool. Maar liever toch eens oude DTM-bakken ;)
Hebben ze niet al 3 autos aangekondigd ofzo waar we daarna niks meer over horen? Die lotus, die nieuwe gt3, ...maak die eerst eens af dan... Hoewel ik een BMW of porsche ofzo wel vet zou vinden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Porsche lijkt me sterk, die zitten al aan een exclusive deal met een andere game maker. BMW zou wel leuk zijn ja :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Porsche gaat niet gebeuren. EA heeft die rechten. De lotus en McLaren GT3 komen er aan. Wss nog dit jaar.
Ze moeten eens een paar dode series eruit gooien als die nieuwe auto's er zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 09-02-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik ben echt blij met de set die we gecreeerd hebben Joep. ;)

Heb de escors set al gebruikt op Laguna met de GTcup , heb alleen maar de "toe in" achte iets lager gezet , rijdt erg makkelijk snel . En kon makkelijk mee voorin.

Dinsdag 2de geworden , had mee kunnen doen voor de win als ware het niet dat er langzamere Jetta-rijders op de baan waren die dachten "ik zit in een "snellere" auto dus laat ik je niet voorbij"
http://members.iracing.co...onid=4945618&custid=65839

Net een skiprace gedaan , er moest weer eens eens iemand tegen me aanrijden bij de eerste bocht , wanneer leren mensen nou eens banden opwarmen ipv stom te divebomben , aangezien hij er meer last van heeft dan ik maak ik me er niet boos om , maar wordt af en toe wel een beetje moedeloos van dit soort acties.

http://members.iracing.co...onid=4959632&custid=65839

Deze week gaat punten gewijs wel lekker maar , aan de lol kant nog niet helemaal.
Vanavond nog een beetje testen met de DP , setup is er bijna , heb "per ongeluk" al een 1.52:500 gereden maar moet nog iets beter.

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 09-02-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vanavond om 9 ook weer de GT hot split, was vorige week leuk, eindelijk eens gelijk aantal rijders in elke klasse. Straks even oefenen in de ford, als ik beetje constant rond kom doe ik wel mee. Ik kwam tot 2:08 oid met de fixed, even kijken of een betere setup helpt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dussuh..... Geen ESCOR training vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:40:
Dussuh..... Geen ESCOR training vanavond?
Niet zoveel zin in eerlijk gezegd, uurtje meer of minder trainen zal ik niet veel aan hebben in die auto. Ik train wel voor de race :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de eerste offi render van de nieuwe Caddy:
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AlOOcD4CIAEWAga.jpg:large
ennuh:
Tweet van iRacing (een zogenaamde iTweet):
Track Update! NEWS: Our new version of @DISupdates Daytona International Speedway will be released by Tuesday Feb. 14th #readyfornightracing

[ Voor 97% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:55:
[...]

Niet zoveel zin in eerlijk gezegd, uurtje meer of minder trainen zal ik niet veel aan hebben in die auto. Ik train wel voor de race :p
haha als iedereen dat gaat doen gaat het een puinhoop worden, snap nog altijd niet waarom die club versie pffff ; : dat gaat geven in de esses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
dabelg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:03:
[...]

haha als iedereen dat gaat doen gaat het een puinhoop worden, snap nog altijd niet waarom die club versie pffff ; : dat gaat geven in de esses
Geloof mij die esses zijn niet het ergste , stukje chicane bij de brug is veel erger. >:)

Blijft een krankzinnig circuit tho, was als ik het goed heb bedoeld voor motorfietsen.

btw net een StreetStockje gewonnen , hegemonisch 40 rondjes aan de leiding .
Leiders waren zo aardig om elkaar uitteschakelen tijdens de opwarmronde. :D

http://members.iracing.co...onid=4960390&custid=65839

Blijft lachen die auto , je weet nooit of je grip hebt waar dan ook .

[ Voor 26% gewijzigd door enchion op 09-02-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

hihi

Afbeeldingslocatie: http://rally.arfman.net/arfman/got/3schermen.jpg

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ziet er goed uit! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Zo kan je tenminste de spiegels GOED gebruiken :)

TOP :P

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes die 3 schermen. Alleen vreemd dat het verschil zo groot is qua FoV. Ik heb beide spiegels ruim in beeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik nooit.
Als ik ze wil gebruiken moet ik echt opzij kijken.Daarom heb ik de bovenste spiegel aan.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er wordt door iRacing aangeraden een scherm zover van je weg te zetten als dat de beelddiagonaal is.
Dus 24" op 24" etc. Ik heb ze driect achter mijn stuur staan en dat geeft echt een geweldig realistisch panorama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Welke FOV rijd jij mee dan Joep?

Direct achter het stuur is geen optie, er moet meer gedaan worden met deze PC :)

Offtopic: hoe zorg ik ervoor dat de Startbalk op het middelste scherm komt? Staat nu op het linkerscherm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:03:
[...]

ik zal nog een chicaantje extra maken :9 ... gisteren eens een test gedaan (eerste maal dat ik dat circuit deed) ... mijn god wat een kl*te track ... leggen ze nog even wat kuntsmatige chicaantjes aan voor je het heuveltje op gaat :'( ... er moet toch geracet worden op dat circuit he 8)7 ... dus allen die de eerste ronden heel doorkomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Zo eens de eerste Skip race van deze week doen. Net een Q gedaan met 1:37.1, wat bijna 0.5 sneller is dan vorig seizoen, en ik heb max 15 rondes gereden op Mid ohio met de Skip dit seizoen. Valt niet tegen dus... Ben benieuwd of ik de auto op de baan hou.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Arfman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:42:
Welke FOV rijd jij mee dan Joep?

Direct achter het stuur is geen optie, er moet meer gedaan worden met deze PC :)

Offtopic: hoe zorg ik ervoor dat de Startbalk op het middelste scherm komt? Staat nu op het linkerscherm 8)7
Normaal kun je de status balk vast houden met je muis en naar de middelste scherm verplaatsen.
Je kan ook in je video drivers aangeven dat je middelste scherm primary is.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

seninha schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:45:
[...]

Normaal kun je de status balk vast houden met je muis en naar de middelste scherm verplaatsen.
Je kan ook in je video drivers aangeven dat je middelste scherm primary is.
Zo werkt Eyefinity niet, ik heb nu eigenlijk 1 groot scherm met een resolutie van 5980x1200 ;)

Pagina: 1 ... 88 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.