Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ikzelf rijd met 75 FOV, geeft me het beste overzicht op mijn enkele monitor.
@Niellie hieronder: dat is mij al te laag... Indycar rijd ik overigens liever met een iets smallere view (de road versie dan), dan gaat ie naar 65 ~ 70
[ Voor 26% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 07:06 ]
Zelf rij ik met een fov van 63.
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 08-02-2012 07:05 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mag ik vragen wat je die betaald hebt? En heb je die gewoon bij Dell besteld?Arfman schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:05:
Na deze grandioze update van iRacing eindelijk maar de knoop doorgehakt. 3 Dell 2412M (24") schermpjes komen deze kant op
EDIT: nu alleen hopen dat m'n 5870/E8400 combo het trekt, anders moet het detail maar wat omlaag. Ergens rond april/mei komt Ivy Bridge uit, die combineer ik dan met een 7970 en dan moet het e.e.a. toch wel redelijk lopen dacht ik zo
Dat wordt ook de combo voor mij denk ik.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
De DP was trouwens leuk om te rijden maar ik had er wel moeite mee. Dat zal vast aan de baan liggen ook, sebring is gewoon lastig. Vond ook dat er veel verschil zat tussen de setups (frank enorm onderstuurd, joep iets te loose) en ik kon maar niet kiezen lol. Maakt het wel leuk, beter dan dat iedereen een setup gebruikt die gewoon het beste werkt...
Hoe Frank met zijn setup ook maar 1 rondje volmaakt zonder onderstuurd de muur in te gaan is me een raadsel
Xbox
Frank en ik reden bijna dezelfde tijd. Ik met de setup van het forum en frank met zijn Watkins setup met pak onderstuur.
Die setup van het forum vond ik persoonlijk erg fijn, omdat je daarmee met de mate van gas kan regelen hoeveel stuur je hebt. Moet wel toegeven dat ik denk dat als je plots gas moet loslaten tijdens een race dat het een handje vol is
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Die eerste was trouwens een setup van vorige week van het forum.BM schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:46:
Heb gisteravond eigenlijk hele avond gereden met setup van Paul. Had wel wat aanpassingen nodig om met volle tank door tech te komen, maar vond 'm vele malen fijner dan die van Frank.
Hoe Frank met zijn setup ook maar 1 rondje volmaakt zonder onderstuurd de muur in te gaan is me een raadselDie van Paul is misschien wat te tricky voor de race, maar vond ik overall wel veel fijner.
Die 2e was de enige setup van het forum van deze week die ik kon vinden. Dus de credits gaan niet echt naar mij
Ik probeer die DP zo smooth mogelijk te rijden, echt slow-in fast-out, en de setup van gisteren werkte daarvoor prima (omdat als je te hard wil je gewoon de muur in onderstuurd
Dan zou het zomaar kunnen dat ik met dezelfde setup als Joep reedRed Baron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:00:
[...]
Die eerste was trouwens een setup van vorige week van het forum.
Die 2e was de enige setup van het forum van deze week die ik kon vinden. Dus de credits gaan niet echt naar mij
Xbox
Het frappante is dat alle mensen die klagen zelf ook nooit sharen. Zelfs niet iets wat ze hebben geprobeerd met als vraag hoe kan dit beter.NickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:49:
Ik vind het ook altijd jammer als er weinig geshared wordt. Op het Ford GT forum is daar ook veel over te horen, bijna niemand shared daar setups, wat misschien ook wel een reden is dat er weinig mensen in rijden. Ik snap dat niet helemaal, want iemand zoals ik die 4-5 seconden off pace is zal met een goeie setup echt niet ineens vooraan gaan mee rijden, en iemand die sowieso al snel is zal ook wel een eigen setup hebben die hem daarbij helpt, dus ik denk dat er maar weinig mensen zullen zijn die door jouw setup ineens met jou voor de winst gaan strijden... Neem de HPD bijvoorbeeld, ik denk dat dat op het moment mijn 'beste' auto is (waar ik de beste resultaten haal), als alles goed gaat moet ik in alles behalve de top split gewoon een podium kunnen pakken. Ik gebruik dan vaak de setup van Russel Hodgson of Rocco Barone, en toch zijn die allebei nog dik een seconde sneller dan ik, ik ben zelfs met hun setup natuurlijk niet ineens snel genoeg om hun bij te houden...
Ze klagen dat er niks wordt voorgekauwd, terwijl ze er 0 energie in steken om er wat over te leren.
Overigens ga ik als het goed is samen met een vriend paar rondjes rijden op Zolder of Spa in een BMW
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 10:53 ]
Ik leer meer door sets van anderen te tweaken, dan van 0 te beginnen. Want dan weet ik niet of ik in de goede richting zit.

Laten we het daarop houdenNickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:56:
Ik pas me gewoon te goed aan aan de setup, binnen een half rondje merk ik het verschil niet meer
Op deze pagina staat veel informatie.
http://www.racelinecentral.com/RacingSetupGuide.html
Zeker nu met NNNTM is het interessant om het te proberen zelf te doen , de auto`s die dat hebben geven veel betere feedback.
En tweede , veel/"alle" iracers posten setups met verkeerde damper/rollbar/rijhoogte/bandendruk settings , dan kan je alle andere dingen tot sint juttemis aanpassen maar krijg je hem nooit lekker rijdend , het zijn er echt te weinig (voor de type sim dat het is) die dat gedeelte goed krijgen.
Als je dat voor elkaar hebt wordt de rest veel makkelijker.
Dus met een simpele auto beginnen waar je alleen die onderdelen kan aanpassen doet wonderen , misschien is de FordGT daar dan eigenlijk al wat te complex/vreemd voor.
How do you save a random generator ?
De bandentemperaturen van NTM zijn niet juist. OTM was wel goed.Niellie41 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:17:
Het probleem van iRacing is dat de bandentemperatuur die gegeven wordt, niet klopt. Wat het precies was, weet ik niet. Maar dat het niet klopt, hoorde ik van meerdere mensen.
Je moet het doen met de slijtage L-M-R per band
Ik snap wel dat je het eigenlijk zelf moet doen, maar de meeste mensen (ook ik) vinden vooral het rijden zelf leuk.
Als je dan ook nog eens meerdere series doet (lmp open, fixed, star mazda, f1 en een beetje silverado) is het zo lekker makkelijk om gewoon even het forum in te duiken, een paar gesharede setups te pakken en te proberen en dan gaan racen.
Natuurlijk is dat geen excuus om niet eens met 1 auto wat te gaan proberen.
Je moet het natuurlijk ook wel leuk vinden en er affiniteit mee hebben denk ik.
Wat ik me vooral afvraag is hoe je uberhaupt je practise tijd dan indeelt.
Je moet toch een soort constante pace hebben om goed te kunnen beoordelen of het je setup aanpassingen zijn, of gewoon je eigen rijden die zorgen voor snellere tijden.
Dat lijkt me een lastig verhaal en zorgt, denk ik, al gauw voor vele practise uren om er uberhaupt wat nut van te kunnen gaan merken.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik heb ze bij 4Launch besteld, voor 765 euro inclusief active DP adapter. Alles op voorraad volgens hen, maar wacht nu al vanaf zaterdag op de adapter. Best ergens anders bestellen dus!Fragbeestje schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:51:
[...]
Mag ik vragen wat je die betaald hebt? En heb je die gewoon bij Dell besteld?
Dat wordt ook de combo voor mij denk ik.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Kreeg net een mailtje van Susan (Support iRacing). Er zijn geen storingen bekend bij hun, maar de logs tonen aan dat het een drama was.... dus:JoepW schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:39:
.......
Ps. Ik ga serieus geld terug vragen. Wat een drama zeg die lag van bijna iedereen.....

Echt een top service!
Dat is inderdaad wel erg netjesJoepW schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:17:
Nette quali-tijd Frank
[...]
Kreeg net een mailtje van Susan (Support iRacing). Er zijn geen storingen bekend bij hun, maar de logs tonen aan dat het een drama was.... dus:
[afbeelding]
Echt een top service!![]()
Over die quali-tijd. Ik zat in een ronde voor 53 laag, maar spinde
Dadelijk misschien nog een Q proberen.
Stabiele setups, hij had er voor ieder circuit. Denk dat hij bij de release van de HPD is overgestapt naar die auto en dus geen setups meer maakt.
[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 08-02-2012 18:35 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Uiteindelijk na 4 rondjes 56 laag ofzo gereden... met een optimal van 54.4
Xbox
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/14207.page
Helaas ...Chris is an alien in this car and the Vette! I don't think I will be updating the setups for this season, sorry guys. I will be too busy working on the FW31 and HPD when I get the chance. I'll leave them up for now, but if they become useless I will delete them to avoid confusing anyone.
[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 08-02-2012 18:40 ]
Gezellig tochRed Baron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:14:
En dan er bij de start afgerost worden door die irritante Corvettes zeker
Schepje en emmer mee, en spelen in de grindbak

Overigens nu nogmaals quali, ditmaal om even in het ritme te komen voor de race
@Joep, deze week wel tijd voor DP races?
[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 19:23 ]
Gelukkig geen last van gehad, er starten nog 2 of 3 man achter me. Maar je zou toch zeggen dat ze op die enorme straight wel in zouden halen maar ik heb ze niet gezien. Misschien bleven ze wat hangen, wie weet... Maar downforce is ook stuk lager hier denk ik dus het verschil zal niet zo groot zijn als op watkins.Red Baron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:14:
En dan er bij de start afgerost worden door die irritante Corvettes zeker
[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 08-02-2012 19:48 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 19:56 ]
wat is nu de fuel load voor de race ?Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:51:
Pffff, weer bijna geen registraties in de DP... Hij lijkt gelukkig wel official te gaan.
Ik ga voor 60 liter. Had net in quali 40 liter, en na 8 rondjes zei de sim dat ik nog 12 rondjes had. 40*1,5 = 60 en 19 * 1,5 = genoeg rondjes
Huh?Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:12:
Sow,.... Die race was kort...
Rij bij de start tegen de pit-ingang aan... omdat me scherm even hapert![]()
Meest briljante actie tot nu toe van mij in iRacing![]()
![]()
![]()

Helaas niet opgeslagen. Maar wat er gebeurde was, de pacecar gaat naar binnen en me scherm flikkert wat. Uit veiligheid voor de rest probeer ik rechtdoor te rijden, beeld komt terug en ik hang in de muur met het rechtervoorwiel
Ik kijk nu bij de stats->world records gesorteerd op Q, maar daar staan dus ook de open setups bij.
Ben benieuwd waar ik nu ergens sta in HPD fixed. Niet dat ik verwacht in de top te staan, maar eerderof ik me moet schamen of juist niet....
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Naar de series pagina gaan en dan op Stats drukken. Daar kan je de qualificatie zien. In tabje qualifying results. Je kan zelfs filteren op divisie en clubs etc.RichardA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:20:
Is er op een manier de Q tijden te filteren op fixed of niet fixed?
Ik kijk nu bij de stats->world records gesorteerd op Q, maar daar staan dus ook de open setups bij.
Ben benieuwd waar ik nu ergens sta in HPD fixed. Niet dat ik verwacht in de top te staan, maar eerderof ik me moet schamen of juist niet....
Snelste is 1:52.136.RichardA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:20:
Is er op een manier de Q tijden te filteren op fixed of niet fixed?
zit nu op 1:54.164...
op zo'n lange ronde, stelt 2 seconden natuurlijk niks voor...
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
http://members.iracing.co...onid=4953469&custid=74968
In P is m'n snelste 53.4.
Trouwens net een hele goeie tip gevonden voor Photoshop wat heel handig is voor skins maken. Als je een patroon of iets dergelijks aan twee kanten van de auto hetzelfde wil hebben kun je daar een Smart Object voor gebruiken. Het idee is dat je een layer (of meerdere layers kan ook volgens mij) groepeerd in een Smart Object, en daar kopieen van maakt. Je kunt elke kopie verplaatsen (en spiegelen). Daarna kun je zo'n Smart Object aanpassen (rechtermuis op de layer - Edit contents, dan opent een nieuw venster met alleen de contents van dat smart object), en zodra je die wijzigingen opslaat hebben alle kopieen van dat Smart Object ook dezelfde wijzigingen
Nu kun je dus een ruwe vorm voor je patroon maken, daar maak je een Smart object van, en daar weer een kopie (duplicate) van. De twee smart object layers zet je links en rechts van je auto (spiegelen en verplaatsen dus), en daarna hoef je er maar eentje aan te passen en zal de andere vanzelf mee veranderen
[ Voor 61% gewijzigd door NickThissen op 08-02-2012 20:44 ]
ik heb heb "de replay" haha was wel raar om te zienHoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:18:
[...]
Helaas niet opgeslagen. Maar wat er gebeurde was, de pacecar gaat naar binnen en me scherm flikkert wat. Uit veiligheid voor de rest probeer ik rechtdoor te rijden, beeld komt terug en ik hang in de muur met het rechtervoorwiel
Ja, dispaydriver was gecrashed blijkt uit de logs. Jammer maar helaas. Ik kan niet zien wat de schade in iRating en SR was... De uitslag staat niet bij mijn results....dabelg schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:07:
[...]
ik heb heb "de replay" haha was wel raar om te zien
http://members.iracing.co...onid=4953760&custid=25253Hoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:09:
[...]
Ja, dispaydriver was gecrashed blijkt uit de logs. Jammer maar helaas. Ik kan niet zien wat de schade in iRating en SR was... De uitslag staat niet bij mijn results....
Lol. SR erbij
Verder is mijn iRating in een vrije val. Mja, dan maar een tijdje 2e splits. Maakt verder niet zoveel uit, misschien een kans om nog eens een race te winnen, want dat is al veel te lang geleden.
ik had minstens 1 plaats hoger moeten zittenHoogie2004 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:16:
[...]
Lol. SR erbijEn ik heb de eerste bocht nauwelijks meegemaakt
Verder is mijn iRating in een vrije val. Mja, dan maar een tijdje 2e splits. Maakt verder niet zoveel uit, misschien een kans om nog eens een race te winnen, want dat is al veel te lang geleden.
Doe je mee om 22:00 aan de race?NickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:27:
Ik ga nog eens oefenen in de DP kijken of het nu beter gaat
Ik kom even meedoen
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 21:28 ]
[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 08-02-2012 21:57 ]
Lol, mijn doel ook. Afgelopen 4 races niet eens in ronde 3 gekomenNickThissen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:57:
Hehe, ik doe eens gek, ik ga mee doen... Hopelijk start ik beetje achteraan, wil proberen te finishen that's itBeetje iRating doneren kan ook geen kwaad af en toe he...
Robbert en Davy doen ook mee zie ik. Gezellig!
Overigens als ie split zit ik in 2
[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-02-2012 21:58 ]
Oh god dan kom ik zeker ook nog in de top split... Help!Fuelke schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:58:
20 man, 2m te gaan voor de race... Official ist ie zeker, en denk ook 1 split zoals het nu gaat.

5e na een fraai gevecht met Henri. Maakte 1 foutje en schampte de muur, maar dat liep gelukkig goed af
http://members.iracing.co...onid=4954380&custid=61620
Verder weinig gebeurd, vrij stabiel gereden, geen spins gehad ofzo, paar off tracks wat voornamelijk door afsnijden van de hairpin komen (kut bocht
Zeer slecht begin van de race, ik dacht in de eerste ronde: "Oei, vergeten vol te tanken" ik remde daardoor te laat, vangrail aangetikt. Vijf minuten repair verder reed ie nog héél lichtjes scheef. Alleen ging ik te vroeg doorheen de kegels bij pit-out, dus stop & go. Bij het nemen van die stop & go te vroeg van de pitlimiter ... dus 15s straftijd bj de volgende ronde.
Ik haalde het einde van de race zelfs niet, werd meegenomen door een andere DP toen hij er af dreunde en terug de baan op stuiterde.
Ik dacht laat ik de HPD fixed race van 21:00 maar meedoen....RichardA schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:30:
Thanks.....
zit nu op 1:54.164...
op zo'n lange ronde, stelt 2 seconden natuurlijk niks voor...
Blijkt dat ik van pole mag starten.
Wordt ik tijdens de pacelap al in de zijkant geredendoor nr2, op het rechtestuk..!!!
Heb er ff filmpje van gemaakt
En in de eerste ronde werd ik door dezelfde nr2 ook van achter aan gereden bij linkerbocht na rechtestuk.
ging wel zachtjes (misschien ghost contact, want hij is niet geregistreerd), maar hij deed ook geen enkele moeite om me te ontwijken.
in replay is te zien dat hij al bij bord 3 begint met remmen, ik pas bij bord 2. Toch presteerd ie het om géén enkele poging te doen om uit te wijken, zelfs niet een beetje harder remmen ( geen blokkerende wielen te zien)
Turn5 incident
Met als gevolg dat ik moet corrigeren, en spin. wordt geraakt door nr3, die uitwijkt voor nr2 die de baan weer opkomt. Ik lig hierdoor op m'n "dak", en race is over.
Na de race hem erop aangesproken, en zijn reactie was sorry voor de hit tijdens de pacelap, en dat ik véél vroeger remde in Turn5 dan hij normaal doet....

Is dit 'n protest waard?

Pacelap = protest. Belachelijk.
Die andere. Tja, je kan in de replay heel duidelijk zien dat hij flink eerder begint met remmen (of zijn gas loslaat), en vervolgens remt hij niet door en lijkt hij je net te raken, vervelend dat je hem dan verliest bij het uitkomen. Voor mij valt dit normaal onder race-incident, maar i.c.m. die pacelap en je lap1 verhaal lijkt het erop dat deze gast gewoon een ongeleid projectiel is... Gewoon includen in de protest, en uitleggen dat je kan zien dat hij veel eerder aanremt als jou, en je toch weet te raken.
Zat na wat foutjes van men voorgangers redelijk comfortabel op P6. Had Nick achter me zitten maar die was in gevecht en kon ook lichtjes van hem weglopen. Zag dat ik ongeveer 6 of 7 seconden achter Frank ree dus dat gaf me motivatie om er een stapje bovenop te doen. Was het gat ook aan het dicht rijden. Alleen was ik weer is iets te gretig waardoor ik een halve spin maakte en zo ineens 18 seconden achter hem lag.
Daarna gat nog tot 14 seconden dicht gereden maar was nu meer bezig hem heel over de finish te brengen.
Half tevreden over de race maar goeie ervaring voor volgende races hier. In het donker rijden is toch wel een stuk lastiger dan overdag.
Ik zal en MOET een 1:53 rijden deze week in quali. Kan die 0.007 niet uitstaan die ik er nog boven zitDutchDevil79 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 07:49:
Dat was me een interessante race op Sebring. Was geen vlekkeloze race iig. In de tweede ronde kwamen op het snelle stuk na de hairpin met 3 man bij elkaar. Ik zat in het midden. Zag dat degene achter me zich wou positioneren om in te halen voor die scherpe bocht naar rechts. Dus was beetje in men spiegels bezig en toen die gast voor me eerder remde ging het mis ik schoot in zen achterbak en we schoten beiden rechtdoor. Snel sory gezegt en achter hem weer aangesloten. Gelukkig geen merkbare schade alhoewel ik niet meer de tijden kon rijden die ik in practise met racefuel heb gedaan (kwam niet onder de 1.55)
Zat na wat foutjes van men voorgangers redelijk comfortabel op P6. Had Nick achter me zitten maar die was in gevecht en kon ook lichtjes van hem weglopen. Zag dat ik ongeveer 6 of 7 seconden achter Frank ree dus dat gaf me motivatie om er een stapje bovenop te doen. Was het gat ook aan het dicht rijden. Alleen was ik weer is iets te gretig waardoor ik een halve spin maakte en zo ineens 18 seconden achter hem lag.![]()
Daarna gat nog tot 14 seconden dicht gereden maar was nu meer bezig hem heel over de finish te brengen.
Half tevreden over de race maar goeie ervaring voor volgende races hier. In het donker rijden is toch wel een stuk lastiger dan overdag.
De race was in ieder geval erg leuk. Zag dat je iets dichterbij kwam, maar toen je spinde wist ik (gelukkig) dat je het niet meer ging redden als ik gewoon op de baan zou blijven. Jammer dat ik niet meer 4e kon worden (kon het niet eens meer proberen door traffic). Maar we kunnen best tevreden zijn over de prestaties gisteren denk ik
Gister trouwens ook nog ff gereden in de Skip. Die is met de NTM update ook sneller geworden. Zat al meteen na paar rondjes onder men oude PB. En ik had nog niet het idee dat ik een super rondje ree. Maar het blijft toch een vand e leukere combinaties in Iracing. Skip op Mid Ohio.
2de rondje rij ik mijn PB al.
Even zien of ik vanmiddag tijd heb voor een Quali en vanavond een Race.
Baaaaaaaaaaaal. Morgen pas weer en dan ben ik bezet....... Bah
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 14:27 ]
En ja de Grand AM rijd alleen op Woensdag, Vrijdag, Zondag en Maandag. Misschien dat je dan Zondag een raceje kan mee pakken. Kunnen anders wel kijken of we een bepaalde tijd met een aantal tweakers joinen.
Zondag is weer Escors cupDutchDevil79 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
Ik vond hem het meest stabiel iig. Zeker voor de race verstandig. Had zelfs voor de race nog kleien aanpassing gister dacht ik.
En ja de Grand AM rijd alleen op Woensdag, Vrijdag, Zondag en Maandag. Misschien dat je dan Zondag een raceje kan mee pakken. Kunnen anders wel kijken of we een bepaalde tijd met een aantal tweakers joinen.
Dit is de setup: http://www.racesetups.com/view/741 (Sebastian: het is de nieuwste
Zullen we anders vanavond een Escors Training doen?
[ Voor 169% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 17:15 ]
Misschien ga ik mee doen, als ik toestemming van mijn vriendin krijg
90 minuten MC close racing op Road America.
Lijkt me wel cool. Maar liever toch eens oude DTM-bakkeniRacing News @ Frontpage @ February 09,2012:
iRacing and Cadillac announced today they will partner in building a virtual version of the Cadillac CTS-V that will be competing in the 2012 Pirelli World Challenge.
.......
iRacing’s Cadillac CTS-V is expected to be available to iRacing members in the spring of 2012.
Hebben ze niet al 3 autos aangekondigd ofzo waar we daarna niks meer over horen? Die lotus, die nieuwe gt3, ...maak die eerst eens af dan... Hoewel ik een BMW of porsche ofzo wel vet zou vindenJoepW schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:42:
[...]
Lijkt me wel cool. Maar liever toch eens oude DTM-bakken
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ze moeten eens een paar dode series eruit gooien als die nieuwe auto's er zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 09-02-2012 17:33 ]
Heb de escors set al gebruikt op Laguna met de GTcup , heb alleen maar de "toe in" achte iets lager gezet , rijdt erg makkelijk snel . En kon makkelijk mee voorin.
Dinsdag 2de geworden , had mee kunnen doen voor de win als ware het niet dat er langzamere Jetta-rijders op de baan waren die dachten "ik zit in een "snellere" auto dus laat ik je niet voorbij"
http://members.iracing.co...onid=4945618&custid=65839
Net een skiprace gedaan , er moest weer eens eens iemand tegen me aanrijden bij de eerste bocht , wanneer leren mensen nou eens banden opwarmen ipv stom te divebomben , aangezien hij er meer last van heeft dan ik maak ik me er niet boos om , maar wordt af en toe wel een beetje moedeloos van dit soort acties.
http://members.iracing.co...onid=4959632&custid=65839
Deze week gaat punten gewijs wel lekker maar , aan de lol kant nog niet helemaal.
Vanavond nog een beetje testen met de DP , setup is er bijna , heb "per ongeluk" al een 1.52:500 gereden maar moet nog iets beter.
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 09-02-2012 17:48 ]
Niet zoveel zin in eerlijk gezegd, uurtje meer of minder trainen zal ik niet veel aan hebben in die auto. Ik train wel voor de raceJoepW schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:40:
Dussuh..... Geen ESCOR training vanavond?

ennuh:
Tweet van iRacing (een zogenaamde iTweet):
Track Update! NEWS: Our new version of @DISupdates Daytona International Speedway will be released by Tuesday Feb. 14th #readyfornightracing
[ Voor 97% gewijzigd door JoepW op 09-02-2012 19:22 ]
haha als iedereen dat gaat doen gaat het een puinhoop worden, snap nog altijd niet waarom die club versie pffff ; : dat gaat geven in de essesNickThissen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:55:
[...]
Niet zoveel zin in eerlijk gezegd, uurtje meer of minder trainen zal ik niet veel aan hebben in die auto. Ik train wel voor de race
Geloof mij die esses zijn niet het ergste , stukje chicane bij de brug is veel erger.dabelg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:03:
[...]
haha als iedereen dat gaat doen gaat het een puinhoop worden, snap nog altijd niet waarom die club versie pffff ; : dat gaat geven in de esses
Blijft een krankzinnig circuit tho, was als ik het goed heb bedoeld voor motorfietsen.
btw net een StreetStockje gewonnen , hegemonisch 40 rondjes aan de leiding .
Leiders waren zo aardig om elkaar uitteschakelen tijdens de opwarmronde.
http://members.iracing.co...onid=4960390&custid=65839
Blijft lachen die auto , je weet nooit of je grip hebt waar dan ook .
[ Voor 26% gewijzigd door enchion op 09-02-2012 20:16 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als ik ze wil gebruiken moet ik echt opzij kijken.Daarom heb ik de bovenste spiegel aan.
Dus 24" op 24" etc. Ik heb ze driect achter mijn stuur staan en dat geeft echt een geweldig realistisch panorama.
Direct achter het stuur is geen optie, er moet meer gedaan worden met deze PC
Offtopic: hoe zorg ik ervoor dat de Startbalk op het middelste scherm komt? Staat nu op het linkerscherm

Verwijderd
ik zal nog een chicaantje extra makendabelg schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:03:
[...]
haha als iedereen dat gaat doen gaat het een puinhoop worden, snap nog altijd niet waarom die club versie pffff ; : dat gaat geven in de esses

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Normaal kun je de status balk vast houden met je muis en naar de middelste scherm verplaatsen.Arfman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:42:
Welke FOV rijd jij mee dan Joep?
Direct achter het stuur is geen optie, er moet meer gedaan worden met deze PC
Offtopic: hoe zorg ik ervoor dat de Startbalk op het middelste scherm komt? Staat nu op het linkerscherm
Je kan ook in je video drivers aangeven dat je middelste scherm primary is.
Zo werkt Eyefinity niet, ik heb nu eigenlijk 1 groot scherm met een resolutie van 5980x1200seninha schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:45:
[...]
Normaal kun je de status balk vast houden met je muis en naar de middelste scherm verplaatsen.
Je kan ook in je video drivers aangeven dat je middelste scherm primary is.
Dit topic is gesloten.