iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.217 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:51

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanaf deze week elke maandag en dinsdag een GoT training zonder wachtwoord, alleen toegankelijk voor Benelux rijders!
Op maandag altijd HPD, Corvette en FOrd GT en op dinsdag altijd DP only!

GoT: Prototype & GT Chal. @ Road America
Wachtwoord NVT, Benelux only toegang
Datum 6 februari 2012
Aanvang 20:30
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Max
Circuit Road America
Auto('s) HPD, Corvette, Ford GT
Setup Vrij

GoT: Riley DP @ Sebring International
Datum 7 februari 2012
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Max
Circuit Sebring International Night
Auto('s) Riley Daytona Prototype
Setup Vrij

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Leuk, nachtrace deze week. Zal wat worden mixed class in het donker. Mustangs die voor je opduiken uit het niets. ;) Alhoewel met het aantal Mustangs in de Grand AM zal het wel mee vallen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:09

Hoogie2004

Whohooooo

Wordt mijn eerste ervaring met de HPD 2.0 :+ (als ik em zo mag noemen...)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 06:52:
Je kan ook met een GT bak gaan knallen. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 06:52:
HPD 3.0 al :P
Vanavond lekker oefenen met de Corvette. Watkins Glen was voor mij een drama. Uit huilen en komende week een nieuwe kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 06 februari 2012 @ 06:05:
Vanaf deze week elke maandag en dinsdag een GoT training zonder wachtwoord, alleen toegankelijk voor Benelux rijders!
Leuk, helaas net verkeerd om voor mij :+
Maandagavonden heb ik andere verplichtingen en de DP heb ik (nog) niet. Opzich altijd gezellig om met jullie te rijden alleen zijn er nu zoveel auto's die leuk zijn om te rijden (HPD, C6R, FGT, SM, Radical) dat ik de spaarzame tijd die ik voor iRacing heb hard nodig heb om die auto's "bij te houden". SM heb ik afgelopen week al links laten liggen (want Silverstone :r) maar daar wil ik ook wel weer wat races mee rijden. Keuzes keuzes ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op maandag 06 februari 2012 @ 07:53:
[...]

Leuk, helaas net verkeerd om voor mij :+
Maandagavonden heb ik andere verplichtingen en de DP heb ik (nog) niet. Opzich altijd gezellig om met jullie te rijden alleen zijn er nu zoveel auto's die leuk zijn om te rijden (HPD, C6R, FGT, SM, Radical) dat ik de spaarzame tijd die ik voor iRacing heb hard nodig heb om die auto's "bij te houden". SM heb ik afgelopen week al links laten liggen (want Silverstone :r) maar daar wil ik ook wel weer wat races mee rijden. Keuzes keuzes ...
Koop de DP en drop de SM :) Ga je geen spijt van krijgen (zeker niet zoals de SM nu is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoogie2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:17:
[...]

Koop de DP en drop de SM :) Ga je geen spijt van krijgen (zeker niet zoals de SM nu is...)
Mja dit is wel hét moment om dat te doen, heb er nog geen halfuur mee gereden dus ik "verleer" niks en dan kunnen ze voor S2 het NTM op de SM perfectioneren zoals dat nu voor de HPD/C6R/GT gebeurd is, en bovendien kan ik dan dinsdagavond lekker meerijden ... zucht .. time to grow a spine :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:29:
[...]

Mja dit is wel hét moment om dat te doen, heb er nog geen halfuur mee gereden dus ik "verleer" niks en dan kunnen ze voor S2 het NTM op de SM perfectioneren zoals dat nu voor de HPD/C6R/GT gebeurd is, en bovendien kan ik dan dinsdagavond lekker meerijden ... zucht .. time to grow a spine :P
Lol, kopen en meteen daarna de rekening email wegdoen :+ Creditcard afschrijving door de schredder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Leuk, kan ik vanavond lekker iedereen in de weg rijden met de Ford ;) of misschien eens de Corvette proberen, lastig... Sebring nacht race vind ik eigenlijk ook heel vet, dan toch maar die DP kopen denk ik :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De races in de DP zijn tot nu toe echt te gaaf voor woorden. Ben nog geen enkele klasse tegengekomen waar men zo veilig rijdt, echt niet normaal.... Weinig domme acties, iedereen voorzichtig in verkeer. HEERLIJK _/-\o_

Hoogie2004 -> Riley Daytona Prototype Evangelist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Alleen dat het bijna alleen DP's zijn en weinig GT's. Er moet een echte Grand-Am GT komen ipv die Mustang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:26:
Leuk, kan ik vanavond lekker iedereen in de weg rijden met de Ford ;) of misschien eens de Corvette proberen, lastig... Sebring nacht race vind ik eigenlijk ook heel vet, dan toch maar die DP kopen denk ik :p
Ik wil ook eens kijken of ik met de Corvette of GT ga rijden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ga iig met de Ford GT rijden. Race van gister smaakte naar meer. Blijft toch een zeer vermakelijke auto en is dit seizoen weer wat beter geworden. >:) Zou misschien ook de Corvette weer is moeten proberen binnekort heb die nog niet met de NTM gereden (13 weken MIA hey ;) ) Maar eerst maar ff de Ford GT bekijken met de aanpassingen van de NTM dit seizoen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 18:02
Na het vorige seizoen halverwege gestopt te zijn met de F1 ben ik gisteravond weer begonnen en wat rijdt het bakje lekker nu zeg met het NTM erop :)
Dat was ook wel aan de deelname te zien, want die was erg hoog.

In m'n eerste race om 18:15 mocht ik maar liefst van de 20e plek starten met m'n matige Q tijd van 59.6.
In T3 moest ik nog wel even een spinnende auto ontwijken wat niet helemaal lukte, maar ik hield er verder geen schade aan over.
Verder vielen er gedurende de race zoveel auto's uit, dat ik op de 8e plek wist te eindigen en 184 punten kon bijschrijven.

Omdat de race van 20:15 zelfs 3 splits had heb ik die ook maar meegedaan.
Dat ging opzich best aardig, maar er bleken nogal veel mensen voor een 0 stop race te gaan.
Hierdoor kon ik in de eerste stint nog wel het inhaalwerk verrichten wat het best interessant maakte.

Toen ik echter weer iemand in richting de chicane T10 in kon halen maakte ik de domme fout om te ver naar rechts te gaan waardoor we een ghost 4x hadden en de race van Simon Cattel2 over was.
Met die stomme move maakte ik me ook weer populair bij Gelink & co die aan het spectaten waren en hun teamgenoot geëlimineerd zagen worden. :>

Vervolgens had ik met Teemu Iivonen in het laatste gedeelte van de race nog een teamgenoot van ze achter me die in ronde 39 een run op me kreeg richting T1.
Omdat ik niet op tijd de deur dicht gooide kreeg hij een halve auto bij ertussen aan de binnenkant en raakten we elkaar op de apex waardoor er hard af vloog en m'n race over was helaas.
De iRating schade was heel erg miniem omdat de SOF zo ziek hoog was, namelijk 4521 en ik was #18 van de 21 rijders.

Al met al is het F1 rijden er wel weer een stuk leuker op geworden.
Met het NTM kan je tenminste redelijk over de kerbs heen en zijn de kleinste foutjes niet perse meteen fataal.
Hopelijk blijft de participatie ook redelijk op pijl want je hebt nu een stuk meer splits dan het vorige seizoen. :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou Frank, wat een drama net.
Maar die Beneluxer die jou van achter, na die idiote move aanreed weet ook niet zijn rem te vinden hoor. Die bleef gewoon gassen. Leek wel Forza .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik dacht, doe nog even mee aan de DP race.

Start vanaf P4, iemand op P9 maakt (in mijn ogen) een mega valse start en komt op P4.... En rost in lap 2 bewust iemand van de baan in T1 die hem in wil halen (P5), ik lig P6, wil hem ontwijken en de gast achter me veegt ons allemaal van de baan. Auto krom en klaar... Die Igor was de gast die P5 2! x bewust van de baan wil rossen, eerst op het rechte stuk rijd hij er gewoon tegen aan,en dan bij het aanremmen rijdt ie em bewust gewoon weer aan :( Zakkenwasser

#edit
Tja, die gast achter me... In die bocht kun je ook niet zomaar heel veel bijremmen.... Volgende keer ga ik volgas buitenom. En die Igor moet een ban hebben van een maand. Belachelijk :( Over de start, P2 durfde ook niet te starten overigens, want die liet de complete rechtse rij voorbij...

Om 6 uur nog maar eens proberen....

[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-02-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja balen man. Ik had geluk met de inside lane. Maar die gast met die mega start kwam in turn 1 nog wel dichtbij. Had in eerste ronde ook een 0 inc contact van iemand. Nou ja ging gelukkig allemaal goed. Kon lekker op P3 aanhaken op de nr 2 en hem een beetje onder druk zetten. Ging ongeveer 5 rondjes goed tot er een Mustang mij afkneep. Wou er samen met die gast voor me langs gaan binnendoor bij die flauwe bochten maar denk dat die niet zag dat er 2 DPs ware en dus schraapte ik langs hem. Jammer genoge dus wel beetje schade. Stuur beetje krom. Meteen seconde van men tijden af. Maar leek erop dat ik men positie veilig kon stellen omdat die achter me ongeveer even snel was en toen nog 10 sec of zo achter was. Maar ja met zo'n klote stuur inrichting is t lastig rijden. En daarna een Mustang die ineens overstook terwijl ik achter hem rij en ja schrik boem spin. Nog een beetje schade en plekje verloren. Daarna maar rustig uitgereden en alsnog P3 gescoord door dat er een DP nog voor me eraf ging.

Dus uiteindeijk nog 97 puntjes gescoord en zelfs nog wat SR verdient. Dus toch geen slechte beurt. Wel zweten zo 27 rondjes met brakke stuurinrichting.

Ik pak misschien de race van 20.00 nog mee. Heb toch nog een gratis raceje voor kampioenschap over vanwege dat ik er nu 3 heb gereden. Kan daarna de GoT practise altijd nog in. :)

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 06-02-2012 16:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even geoefend, en nu de Indy Fixed even meepakken :P

Niet ontevreden, vanaf laatste naar P5 (van de 20) en meegenomen in een laatste bocht crash (anders was ik 3e...) achterstevoren over de finish :+
http://members.iracing.co...onid=4939167&custid=61620

[ Voor 78% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-02-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Hoogie2004: Prima, de 'ruling' van Kevin wat betreft de race op Brands Hatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:19:
@Hoogie2004: Prima, de 'ruling' van Kevin wat betreft de race op Brands Hatch ;)
Ook wel terecht mijnsinziens :)
Waarschuwing is prima.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-02-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Datum 7 februari 2012
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Max
Setup Vrij
Is er soms een mogelijkheid om bv. een uurtje voor deze een practice te hosten op Sebring International Day ? Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden, kan je de baan in combinatie met de auto leren kennen terwijl je helemaal ziet waar je heen gaat :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Je kan ook zelf testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Als Frank z'n setup al af heeft :P

'k Vind eigenlijk dat iRacing het zou moeten voorzien, kan je met verkeer op de baan testen. In het echt hebben ze ook day practice en dan night practice & qualify :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niet alleen dat , er zullen waarschijnlijk vanavond genoeg sessies te vinden zijn waar je alvast kan proberen , dat dan wel s`nachts natuurlijk.

btw heb eindelijk Opera aan de gang met iRacing , wilde dat proberen omdat Opera minder resources gebruikt , 1 race gedaan met de streetstock (was leuk) en niet gedisco`ed dus ga kijken of dat vaker goed/beter gaat dan met firefox.
Ben de laatste week al 3 keer gedisconnect nl.

http://members.iracing.co...list/1842835.page#4153096

Ik ga straks nog een DP`tje doen , weet nog niet welke.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:44:
Als Frank z'n setup al af heeft :P

'k Vind eigenlijk dat iRacing het zou moeten voorzien, kan je met verkeer op de baan testen. In het echt hebben ze ook day practice en dan night practice & qualify :P
Ik heb nog niet naar de setup gekeken, morgen pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:30:
[...]

Is er soms een mogelijkheid om bv. een uurtje voor deze een practice te hosten op Sebring International Day ? Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden, kan je de baan in combinatie met de auto leren kennen terwijl je helemaal ziet waar je heen gaat :P
Wordt voor mij ook een zoektocht ;) Ik ga morgen ff bij daglicht rijden in een testsessie ;)

En vanavond stap ik in de Ford GT (<- rijdende chicane Joep). }:O
De Corvette is me net te vet(te). Net ff te staartlastig bocht uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:45:

btw heb eindelijk Opera aan de gang met iRacing , wilde dat proberen omdat Opera minder resources gebruikt , 1 race gedaan met de streetstock (was leuk) en niet gedisco`ed dus ga kijken of dat vaker goed/beter gaat dan met firefox.
Ben de laatste week al 3 keer gedisconnect nl.
Wat heeft de browser daar mee te maken? Kan me niet voorstellen dat een browser zoveel resources gebruikt dat je gedisconnect wordt. En dan nog kun je toch gewoon tijdens het laden even alt+tabben en de browser sluiten?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Browsers gebruiken ook harware acceleration tegenwoordig dus zou er iets mee te maken kunnen hebben, maar je hebt gelijk wat betreft het gewoon sluiten , eigenlijk apart dat ik dat nog niet geprobeerd heb. :X

En wat resources betreft alle beetjes helpen , firefox gebruikt echt ongeveer 4x zoveel en chrome heb ik liever niet op mn PC.

[ Voor 23% gewijzigd door enchion op 06-02-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:06:
Browsers gebruiken ook harware acceleration tegenwoordig dus zou er iets mee te maken kunnen hebben, maar je hebt gelijk wat betreft het gewoon sluiten , eigenlijk apart dat ik dat nog niet geprobeerd heb. :X

En wat resources betreft alle beetjes helpen , firefox gebruikt echt ongeveer 4x zoveel en chrome heb ik liever niet op mn PC.
Het zou natuurlijk kunnen ja.. maar ik zou het vreemd vinden.

Toch nog een goed einde van deze week gehad in de HPD. Start op 6 en eindigen op 5, niet heel spannend maar wel consistent en geen problemen gehad op een enorme slide in de carrousel na die ik gelukkig uit de muur en uit de auto achter me kon houden :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik neem nog even de DP race mee, en kom dan mee oefenen in de HPD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:51:
Ik neem nog even de DP race mee, en kom dan mee oefenen in de HPD :)
Ik dacht dat je daar niks van moest hebben die HPD :+ Waarom neem je niet de Ford of Corvette?
En succes... Ik koop morgen ook de DP denk ik, ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 06-02-2012 19:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:51:
[...]

Ik dacht dat je daar niks van moest hebben die HPD :+ Waarom neem je niet de Ford of Corvette?
En succes... Ik koop morgen ook de DP denk ik, ben benieuwd.
De corvette is wel leuk, maar ik wil de nieuwe HPD wel eens proberen :P
Tevens ben ik dan de enige corvette op de baan, ook wel minder. En die Ford GT is helemaal drama, racen met een cruiseship :+

Ik zou zeggen haal me over voor een van de andere wagens :D kom maar op met de argumenten.

Thnx voor de succeswensen, hoop dat die Igor er niet bij is, brokkenpiloot....

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-02-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik rij vnv ook met de Vette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misschien doe ik wel de Vette vet ;)
Ik weet het nog niet........ Nog 35 minuten nadenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nu wordt het al zwaar. Wil niet de enige HPD zijn :+

Wish me luck voor de DP :D

[ Voor 22% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-02-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Er zijn volgens mij nog genoeg hpd rijders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat een drama.... Ik wil te hard, mensen kijken niet uit... Weet niet wat dat is vandaag. De andere dagen waren de races zooo mooi, en nu vallen ze wat tegen (ook omdat ik uitval maarja...) Inhalen in die chicane gaat niet, wanneer snappen mensen dat nou eens....

Ochja, weer wat iRating kwijt dus misschien is er wat te winnen in de 2e splits 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-02-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, ik ga voor de Vette...... Na 2 uur weet ik dan of ik daar meer mee wil doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oh ja, Ik zal maar af en toe iets zeggen, als dat al werkt. Mic van mijn headset is stuk. Heb een tijdelijke mic in gebruik met lage gevoeligheid.

Lekker rustig voor jullie ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 06-02-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:17:
Wat een drama.... Ik wil te hard, mensen kijken niet uit... Weet niet wat dat is vandaag. De andere dagen waren de races zooo mooi, en nu vallen ze wat tegen (ook omdat ik uitval maarja...) Inhalen in die chicane gaat niet, wanneer snappen mensen dat nou eens....
Ik heb 3 man veilig uitgeremd in die chicane :X , was voor mij een leuke race , 1 keer de chicane doorgeschoten waardoor ik iedereen voorbij moest laten "some say i cut the course" :+ , daarna een stuk of 10 man weer ingehaald totdat ik achter iemand zat die wat sneller was.
Dus al met al een lekker resultaat , en ook nog 1 punt iRating verdiend , het kan niet op.

Ga straks nog een keertje denk ik.

btw de hele race zonder hulpmiddelen gereden , oftewel zelf geblipt gaat met deze auto wel waar ik het met de radical niet voor elkaar krijg , misschien 1 keer misgeschakeld maar dat was het. Wel leuker rijden zo ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

GoT: Prototype & GT Chal. @ Road America
Datum 6 februari 2012
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Max
Circuit Road America
Auto('s) HPD, Corvette, Ford GT
Setup Vrij

Datum 7 februari 2012
Tijdsduur 2 uur
Aantal rijders Max
Setup Vrij
Probeer in te loggen maar kan niet omdat ik de Ford en de Corvette niet heb :|
Waarom dit?

Normaal sessie kan ik wel inloggen ook al heb ik deze auto's niet

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Hm, heb net even de HPD uitgeprobeerd. Ik kan er niets aan doen maar voor mij voelt het meer like the good old days dat ik bij IVAO online Flightsimulator vloog, ofwel, het lijkt wel alsof ik een vliegtuig rondrijd?? 8)7
Zal wel aan mij liggen.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
seninha schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:05:
[...]

Probeer in te loggen maar kan niet omdat ik de Ford en de Corvette niet heb :|
Waarom dit?

Normaal sessie kan ik wel inloggen ook al heb ik deze auto's niet
Bij hosted sessions moet je alle auto's hebben

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Jammer

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

flopdoc schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:08:
Hm, heb net even de HPD uitgeprobeerd. Ik kan er niets aan doen maar voor mij voelt het meer like the good old days dat ik bij IVAO online Flightsimulator vloog, ofwel, het lijkt wel alsof ik een vliegtuig rondrijd?? 8)7
Zal wel aan mij liggen.
Gaat het ook wat harder dan de SM, Skip en Mazda MX5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Niellie41 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:30:
[...]

Gaat het ook wat harder dan de SM, Skip en Mazda MX5 ;)
Ja dat is wel weer waar! Als ik nou om de juiste route te bepalen ook de Garmin GNS530, en dan Truus van mijn TomTom voor gesproken routebegeleiding kan gebruiken dan lukt het me misschien om de HPD te rijden.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

Vanavond Silverstone met de SM en Okayama met de Skip gereden. De SM was een drama. Startcrash kwam ik zonder kleerscheuren voorbij, en haalde meteen iemand in in de 1ste ronde, daarna maak ik een klein foutje in T1, kom op het groen, en baf, auto overstuurd, ik corrigeer, en vlieg hup links de muur in... grmbl... Na een 2.5 minuut tow, en een gedeelte van mn opt repairs geprobeerd, maar dat werkte voor geen meter. Nogmaals de pit ingeredenen de rest van de repairs uitgezeten. Daarna was er mee te rijden, maar hij was enorm onrustig. Snelste wat ik durfde lag zo rond de 1:48.5 terwijl ik in Q 1:46.5 gereden had, en er nog veel meer in zat. Uiteindelijk 12e geworden op 6 rondes achterstand... nja toen nog maar even de Skip.
Geen Q gedaan (net te laat), en de hele week nog geen meter gereden in de Skip. Snel een kwartiertje getest, en daarna de race in. Op iets van 5 Ir punten na de topsplit gemist, maar was in de 2e split ook niet snel genoeg. Als 10e gestart, en na 1 ronde reed ik rond op de 5e plek. Daarna gevecht gehad om de 3e plek, waarbij er 1 tussenuitviel, en 1 van achteren erbij kwam, die helaas een stuk sneller was. Uiteindelijk zelf ook nog 2 uitstapjes gemaakt, waardoor ik terugviel naar P7, waar P4 haalbaar was geweest.
Ik ben uiteindelijk niet ontevreden naarmate ik deze week geen tijd gehad heb om te rijden, en heb mijn rondjes voor deze week gedraait in mijn main series. Nu op naar volgende week waarin ik hoop meer tijd te hebben zodat ik wat betere resultaten kan scoren.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En de ergste race ook weer gehad... T4 wordt ik geraakt en ga ik de vangrail in. Race klaar....

Ga in het vervolg alleen begin van de week DP rijden denk ik, dan zijn de races veel voorzichtiger als zondag/maandag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Wat voor een Grand Am drama was me dat zeg ... in de warmup ronde een complete pile-up in de esses, we stonden achteraan gewoon stil. Ik was vanop plaats 29 gestart, denk dat ik bij het groen al 20ste was met niemand achter me. Ik reed zelfs 15de toen ik bij het uitkomen van de chicane in de 6de ronde de banden inging, niet zo'n harde tik, helaas wel op het achterwiel. Was afgeleid door het tweetal voor me.

Vroeg er eentje bij het gridding nog hoeveel fuel hij nodig had ...

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 06-02-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Uiteindelijk nog een 2.00:802 kunnen rijden met de Corvette. Maar het rondje was niet helemaal perfect. In het begin liet ik nog wat liggen, dacht ik.

Nu nog even de race pace oefenen zodat ik constant rij en dan ben ik klaar voor komende week.

Ik ga de uitslag uit printen en boven mijn bed hangen. Het komt niet vaak voor dat ik met bijna een seconde sneller ben dan de rest :P

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 06-02-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Heb net even bij je results gekeken derx, er reed ook een Bonito Class D mee die fast lap 1.43.9 reed, maar niet erg hoog eindigde, wsch veel risico's nemend. Mijn eigen PR is daar overigens 1.47.2 zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik reed net met de vette vette op Rd America een 2:02.626 met een optimal van 2.01.laag. Een keer zat ik op schema 2.01.5 of zo en gaf in al mijn enthousiasme in de laatste bocht te veel gas en boem einde. Jammer ;)

Lekkere setup trouwens Niel en nette tijd man! 1 sec. sneller en je mag jezelf een Alien noemen.... Het nivo stijgt ;)

Ik moet wel erg wennen aan een aantal vreemde dingen in de Corvette.
Zo voel ik heel slecht of ik tegen het blokkeren aan zit met remmen en de FFB zwaar is niet te doen en lichter is al snel gevoelloos.
Nog veel oefenen..... Erg leuk wel...

Morgenavond nachtkijkers meenemen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
"Morgenavond nachtkijkers meenemen!"

Gelukkig heb ik gepracticed met de Aussie V8 op Sebring Night afgelopen seizoen. 8)
Is het nog ergens goed voor ook.

Frank zag dat je er weer vroeg bij was , bij de uitvallers (waren er uiteindelijk best veel) , was ook wel erg druk , zelf reed ik rond de achtste plaats na weer een aantal goede battles , maar toen dook mn auto links de vangrail in na de chicane , uiteindelijk 12de geworden.

http://members.iracing.co...onid=4940619&custid=65839

En je gelooft het niet mn 1 punt iRating van de vorige race weer verloren :D echt te maf voor woorden.
Wel begint mn SR weer normale waarden aan te nemen ook , wel lekker om weer een beetje voor te bereiden op Spa.

[ Voor 15% gewijzigd door enchion op 06-02-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ken Sebring helemaal niet. Wordt echt een rare avond morgen. En ik heb ook geen idee van een setup....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:59:
Ik ken Sebring helemaal niet. Wordt echt een rare avond morgen. En ik heb ook geen idee van een setup....
Pak maar alvast een kussentje voor je buttkicker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb sebring alleen in de HPD geoefend en dat vond ik al helemaal geweldig. Echt vet dat je goed op geheugen moet rijden en niet goed kan zien wat er komt. Heel lastig op het begin, bijna alle bochten zijn blind insturen omdat de apex net buiten je licht zit... We gaan het zien morgen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

flopdoc schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:38:
Heb net even bij je results gekeken derx, er reed ook een Bonito Class D mee die fast lap 1.43.9 reed, maar niet erg hoog eindigde, wsch veel risico's nemend. Mijn eigen PR is daar overigens 1.47.2 zoiets.
Ja die ging in L3 ofzo eraf. Verder niet gezien dus, maarja, to finish first, you first have to finish.... :)
Ik heb afgelopen week alleen dinsdag ff een uur radical training, en nog een half uurtje SM getest, voor de rest helemaal niks. Uiteindelijk ben ik best tevreden met de tijden die ik gereden heb, en het stemt me positief voor als ik wel tijd heb om te trainen. Tot de aliens zal ik nooit horen, maar bovenin split 2, of 5-10 in topsplit moet ik in principe wel kunnen halen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:59:
Jammer dat je Sebring nog nauwelijks kent. Is een van de betere banen namelijk :) (behalve die laatste bocht :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:20:
En de ergste race ook weer gehad... T4 wordt ik geraakt en ga ik de vangrail in. Race klaar....

Ga in het vervolg alleen begin van de week DP rijden denk ik, dan zijn de races veel voorzichtiger als zondag/maandag :(
Jammer mijn races gingen wat dat betreft een stuk beter gister. Had dus ook de Grand AM van 8 uur en dat was een van men leukste races op Iracing. Had echt 25 ronden lang een gevecht om P5 (eerste 4 waren een stoot sneller) Kon EJ die achter me reed 15 ronden of zo achter me houden maar bij een foutje in turn 1 kon die hem er op het rechte stuk langs planten en me uitremmen in de chicane. Daarna zat ik op zijn staart en ging die paar ronden later bij de chicane in de fout waardoor die cut track kreeg en mij er weer langs moest laten. Kon hem jammer genoeg niet tot het einde achter me houden doordat ik in die lange doordraaier na de chicane teveel onderstuur kreeg en er te wijd ging. Maar ja was zeer vermakelijk en aangezien de top 4 rondes van 1.04 in de race reden tevreden met men P6.

Proto GT fixed van 7 uur met de Ford GT ging wat dat betreft minder. Had wel een leuk gevecht de eerste 6 of 7 ronden alleen doordat we ingehaald werden door wat HPDs had ik een slechte entry in de laatste bocht, waar de Ford GT waarmee ik aan het vechten was geen rekening mee hield. En daardoor ramde hij me van achter in een spin waardoor men auto ook nog is onrijdbaar werd. 4 minuten optinal repairs aan men broek. En in een 30 minuten race is het dan wel over. Uiteindelijk wel uitgereden voor de SR. En naderhand excuses gehad van de Ford GT rijder. Hij had niet goed rekening gehouden met men snelheid. Nou ja kan gebeuren. :)

Deze week dus op naar Sebring en Road America. Beide lange banen met low downforce settings denk ik. Zal wel anders worden dan Watkins. Ben benieuwd iig. :) Daarnaast ook maar een Truck race en Nascar B mee pakken deze week denk ik. En de Skip rijdt op Mid Ohio dus als we wat tijd over hebben ga ik daar nog wel een raceje van mee pakken. Das toch wel een zeer vermakelijke combinatie. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

BM

Moderator Spielerij
Pfff, wat een zeecontainer is die Ford GT zeg :)
Wel erg leuk om eens mee geoefend te hebben, maar of ik er de race mee in durf? Volgens mij ben ik daar een aardige tik te langzaam mee. Snelste rondje was 2.10.5 oid, met een optimal van 2.08.1....
Erg jammer dat ik ongeveer een half rondje lang goede banden had, helaas voor mij was dat ook nog eens in de opwarmronde. Vanaf 20/30% van het rondje begon de grip te komen, daarvoor was ie nogal overstuurd. Dan een half rondje lang spot-on (zag time delta heel snel de goeie kant op lopen), en aan het einde van het rondje was het alweer over, en kreeg ik er zwaar onderstuur voor terug. Maakt niet uit of ik het opwarmrondje extreem rustig deed, of op normale snelheid.

Vanavond maar eens zien hoe Sebring gaat, ben geen groot fan van die baan, en dan in het donker met een auto die ik niet tot nauwelijks ken... dat word lachen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 06:57:
Pfff, wat een zeecontainer is die Ford GT zeg :)
Wel erg leuk om eens mee geoefend te hebben, maar of ik er de race mee in durf? Volgens mij ben ik daar een aardige tik te langzaam mee. Snelste rondje was 2.10.5 oid, met een optimal van 2.08.1....
Erg jammer dat ik ongeveer een half rondje lang goede banden had, helaas voor mij was dat ook nog eens in de opwarmronde. Vanaf 20/30% van het rondje begon de grip te komen, daarvoor was ie nogal overstuurd. Dan een half rondje lang spot-on (zag time delta heel snel de goeie kant op lopen), en aan het einde van het rondje was het alweer over, en kreeg ik er zwaar onderstuur voor terug. Maakt niet uit of ik het opwarmrondje extreem rustig deed, of op normale snelheid.

Vanavond maar eens zien hoe Sebring gaat, ben geen groot fan van die baan, en dan in het donker met een auto die ik niet tot nauwelijks ken... dat word lachen :)
Gokje, je gaat dan te hard de bocht in, en dan worden de voorbanden heel snel veel te heet, daar komt je onderstuur vandaan. Die hele GT 'zeecontainers' is slow-in fast-out 10x zo belangrijk als bij de andere auto's (in ieder geval qua voorbandjes) omdat die dingen zo zwaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 07:00:
[...]

Gokje, je gaat dan te hard de bocht in, en dan worden de voorbanden heel snel veel te heet, daar komt je onderstuur vandaan. Die hele GT 'zeecontainers' is slow-in fast-out 10x zo belangrijk als bij de andere auto's (in ieder geval qua voorbandjes) omdat die dingen zo zwaar zijn.
Zelfs bij een extreem rustige outlap had ik het rondje daarna al de grootste moeite. Gedrag in de ronden daarna is ook vrij consistent, dus denk niet dat ik veel te hard de bocht in ga.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:45:
Lekkere setup trouwens Niel en nette tijd man! 1 sec. sneller en je mag jezelf een Alien noemen.... Het nivo stijgt ;)
De aliens rijden al 1.59 en waarschijnlijk later in de week zelfs .58 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
worden de setups van gisteren geshared ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Welke auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
HPD en Vette, ford gt ga ik niet rijden denk ik . Vette krijgt voorkeur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik zal de set vanavond uploaden. Nu moet ik naar stage :P

Anders heb ik hem ook hier gezet, maar je moet wel registreren.
http://forum.digitalracin...=1056973599&postcount=315
Hier staat de set van de Corvette die ik gisteren heb gebruikt.
Ook heb ik nog een Q set er van gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 07-02-2012 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal 'm ff sharen.... (de Corevette tenminste dan ;) )
http://dl.dropbox.com/u/2...ns_2012S1_RoadAmerica.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En hier een redelijke setup voor de DP op Sebring vanavond.
Nog lang niet ok, maar het lijkt ergens op.
Ik rij er 1:56 mee. Moet nog wel een seconde of 5,5 af (tov het WR S1-2012 op dit moment).
De setup is gebaseerd op de enige setup op het forum die gepost is en verder verbeterd mijns inziens.
Hier de originele setup van het forum:
http://dl.dropbox.com/u/2...bring/PS_DP_Sebring_Q.sto
En hier mijn verbeterde versie:
http://dl.dropbox.com/u/2...012S1_DP_Sebring_Q_V9.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Gisteravond om 23h00 met de HDP in de Proto en GT klasse mee gereden.
Start ging op zich goed,gelijk 3 man ingehaald.

Tot iRacing opeens er uit klapte :(

Kan wel nog in Windows, dus gelijk mn browser gestart en zag dat ik nog ingelogd was.
Toen maar alles uitgezet, lol was er al vanaf.

Dit geintje heeft me wel 103 punten gekost in mijn irating :( :( :( :( :(

Vraag me af of dit te maken heeft met het feit dat ik mijn E8400 op 3.6GHz heb ingesteld (FSB400 ipv 333)
Daarom maar voor de zekerheid terug gezet.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Staat er niks in de Event Viewer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik heb ook eens gehad dat iRacing crashte. Toen heb ik gerefreshed tot ik weer kon joinen en ik kon er weer gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:49:
Ik heb ook eens gehad dat iRacing crashte. Toen heb ik gerefreshed tot ik weer kon joinen en ik kon er weer gewoon in.
restart van de iracing service direct doen helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
haha hij bedoelt event viewer van de OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
:+

Denk dat ie Windows Event Viewer boedelt...

Heb enkele maanden geleden ook bezig geweest om m'n systeempje te overklokken, maar daar kwam wel wat meer bij kijken dan gewoon de FSB op 400 gooien.
Dagenlang klokjes aanpassen, rebooten, stresstesten.

Ook moet de rest van de randapparatuur mee willen. Had ook een redelijk stabiele setup maar iracing opstarten duurde plots 2x zo lang. Uiteindelijk toch 15% gewonnen qua cpu :O

Nieuwe pc (met 3 schermpjes) komt er binnen een maand of 3... hoop ik 8)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Oh, verkeerd begrepen :P

Ja, denk dat het toch een klap te veel voor iRacing was.
Daarom alles maar weer terug gezet.
Jammer genoeg deze week allen avonddiensten dus dat wordt niet online racen.

[ Voor 77% gewijzigd door seninha op 07-02-2012 16:56 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
seninha schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:07:
Gisteravond om 23h00 met de HDP in de Proto en GT klasse mee gereden.
Start ging op zich goed,gelijk 3 man ingehaald.

Tot iRacing opeens er uit klapte :(

Kan wel nog in Windows, dus gelijk mn browser gestart en zag dat ik nog ingelogd was.
Toen maar alles uitgezet, lol was er al vanaf.

Dit geintje heeft me wel 103 punten gekost in mijn irating :( :( :( :( :(

Vraag me af of dit te maken heeft met het feit dat ik mijn E8400 op 3.6GHz heb ingesteld (FSB400 ipv 333)
Daarom maar voor de zekerheid terug gezet.
Had hetzelfde, Phenom X4 op 3700 gezet en 2 races klapte hij eruit. Nu weer op 3400 en maar afwachten

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 18:02
Misschien is het sowieso even handig om bij het overclocken eerst even te stresstesten om te zien hoe stabiel je pc blijft als die meerdere uren op vol vermogen loopt te blazen ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Inderdaad, altijd even testen, liefst een hele avond (hoewel ik dat zelf ook nooit zo lang heb gedaan). Als je meteen in zo'n grote stappen gaat overclocken kan het goed dat de cpu gewoon niet genoeg spanning krijgt, die kun je dan ook nog wat opvoeren maar dan kom je weer met hogere temperaturen en kun je mogelijkerwijs alles kapot branden (alleen multipliers omhoog gooien kan verder niet zoveel kwaad denk ik), dus daar blijf ik persoonlijk gewoon lekker vanaf.

Mijn Phenom X6 had ik al snel naar 3700 gehaald maar later iets terug geschroefd naar 3550-3600 ofzoiets, kreeg heel af en toe nog een blue screen (alleen tijdens F1 2010 spelen + opnemen met Fraps tegelijk) dus ik vertrouwde het niet helemaal.

By the way, leuk stukje over oval racing (op texas) in de nieuwste top gear :+

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 07-02-2012 18:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Riley DP en Sebring gekocht 8)

Nu hopen dat ik tijd heb vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:01:
Riley DP en Sebring gekocht 8)

Nu hopen dat ik tijd heb vanavond :D
Yay :D Gave wagen en gave track. Ga je geen spijt van krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Heel even geprobeerd met de Riley, 1:54.8 in het 4e rondje :+ Der moet alleen nog 2 seconden vanaf geloof ik...

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-02-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:41:
Heel even geprobeerd met de Riley, 1:54.8 in het 4e rondje :+ Der moet alleen nog 2 seconden vanaf geloof ik...
Das best snel volgens mij... ik doe net 1.58.3 na een paar rondjes. Dat is nog in het licht ook, in het donker zo word echt een ramp :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:38:
By the way, leuk stukje over oval racing (op texas) in de nieuwste top gear :+
Leuk stukje inderdaad.
Die Montoya. Geniale vent!
Je moet eens de documentaire over Montoya kijken. 'Restart' heet die. Het gaat over zijn overstap van F1 naar NASCAR.

F1 is zo gesloten. Alle andere klassen zoals WTCC, GT1 zijn al veel meer open dan de F1. Dat is veel leuker voor de fans.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 07-02-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:11:
[...]

Das best snel volgens mij... ik doe net 1.58.3 na een paar rondjes. Dat is nog in het licht ook, in het donker zo word echt een ramp :p
In het donker heb je het nadeel van het slechte zicht..... Maar het voordeel is dat de grip hoger is.
De night-tracks hebben meer grip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:15:
[...]

In het donker heb je het nadeel van het slechte zicht..... Maar het voordeel is dat de grip hoger is.
De night-tracks hebben meer grip ;)
Ah, vroeg me al af of de eventuele lagere temperatuur nog invloed had, maar tis de grip dus :)
We gaan het zo merken.

Ik ben die chicane met lichtjes die steeds ergens anders op de baan staat :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:16:
[...]

Ah, vroeg me al af of de eventuele lagere temperatuur nog invloed had, maar tis de grip dus :)
We gaan het zo merken.

Ik ben die chicane met lichtjes die steeds ergens anders op de baan staat :+
haha en kunnen straks brake glow zien :p
[YouTube: http://youtu.be/OqUo5XaVcTk]

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 07-02-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:17:
[...]

haha en kunnen straks brake glow zien :p
[video]
Gaaf _/-\o_

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We doen toch trouwens alleen de DP neem ik aan he? Want heb niet zoveel zin om de mustang ook te kopen... Of wil er iemand in de mustang rijden?

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 07-02-2012 20:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik koop de DP en kom even oefenen!
Later ga ik ook de Silverado uit laten op Richmond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alleen DP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:17
Weer een skinnetje af. Wat een monster om te maken zeg, maar ik vind hem toch wel erg tof geworden.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/showroom_7nwjd0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/showroom_4g9jle.jpg

Gratis te downloaden hier: http://members.iracing.co...t/50/1593366.page#4158941

Commentaar? Mag hier, maar ook op iRacing forum (link hierboven). :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nice skin!

Pff, Sebring @Night is toch net ff wat anders dan bij daglicht. Tis met licht al niet de eenvoudigste baan, maar in het donker word het helemaal lastig. Wel tof als een rondje dan wel redelijk goed gaat.

Alleen niet echt motiverend dat ik met veel stampen een 56 laag rijd, waar anderen zo nog eens 4 seconde vanaf halen :(

Edit: videotje d'r bij :p

Verbazingwekkend dat dit mijn snelste rondje was, zelden zoveel fouten in 1 rondje gemaakt :p

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 07-02-2012 22:07 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
BM schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:03:
Nice skin!

Pff, Sebring @Night is toch net ff wat anders dan bij daglicht. Tis met licht al niet de eenvoudigste baan, maar in het donker word het helemaal lastig. Wel tof als een rondje dan wel redelijk goed gaat.

Alleen niet echt motiverend dat ik met veel stampen een 56 laag rijd, waar anderen zo nog eens 4 seconde vanaf halen :(

Edit: videotje d'r bij :p
[video]
Verbazingwekkend dat dit mijn snelste rondje was, zelden zoveel fouten in 1 rondje gemaakt :p
Wat voor een FOV rij je? lijkt me zo een beetje hoog.. denk als je hem lager zet dat je tijden wel wat naar beneden kunnen

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Sow ... hele gave auto, verschrikkelijk moeilijke baan, maar wel erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
1:54.272 ;) en opt. van 1:53.001.
Wat een gave combi. En dat reed ik met de setup van het memberforum.
Ps. Ik ga serieus geld terug vragen. Wat een drama zeg die lag van bijna iedereen.....

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 07-02-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:39:
1:54.272 ;) en opt. van 1:53.001.
Wat een gave combi. En dat reed ik met de setup van het memberforum.
Ps. Ik ga serieus geld terug vragen. Wat een drama zeg die lag van bijna iedereen.....
Ik denk dat bijna iedereen ongeveer twee seconden betere opti heeft , moeilijke maar leuke combo , kon gelukkig nog de rempunten van de Aussie V8 sessie herinneren die ik op Sebring Night had gedaan zodat ik meteen met de setup kon beginnen.
Maar ik krijg met pijn en moeite de balans eindelijk een beetje op orde daar , gedrag van de auto is totaal anders dan op Watkins , gewoon geen grip op die betonnen platen.
Morgen verder puzzelen. :)

Heb je een screenshot van de ping tab , anders heb ik wel 1tje ?
Laat maar screenshot die ik gemaakt heb is zwart ???

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 07-02-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ook een zwart screenshot ;(
Ik heb al een mail aan Susan gestuurd en aangegeven dat als je in de laps kijkt per rijder dat het barst van de 'discontinuity' ;)

Pagina: 1 ... 87 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.