iRacing 2.0: The next revolution in on-line racing Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 122 Laatste
Acties:
  • 186.218 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:15:
......Komt omdat de positie pas bij start/finish word geupdate dus de spotter denkt dat hij nog de leider is
Zolang ze geen oplossing vinden voor vaker een update van wie de leider is blijft dit een issue....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
Om 21:00 maar even de Proto & GT fixed maar mee doornemen.

Kan ik daarna misschien nog een beetje oefenen en als ik dan nog zin heb de Riley :9

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
JoepW schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:43:
[...]

Zolang ze geen oplossing vinden voor vaker een update van wie de leider is blijft dit een issue....
Ik snap het ook niet helemaal, want het is toch geen probleem om te bepalen wie de leider is? Je weet van iedereen hoeveel laps hij gehad heeft, en je weet van iedereen waar hij op de track is. Die informatie gebruik ik zelf ook in dat programma waar ik nog mee bezig ben, mijn positie update wel meteen en is volgens mij ook gewoon altijd kloppend...

Ik kan me wel voorstellen dat het iets met cheat / lag detectie te maken heeft. Soms verlies je wel eens een lap door klein connectie probleem maar bij SF komt dat weer goed (in onze HPD race laatst had ik dat nog, ik zag de top 4 ineens allemaal met een lap achterstand).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tip voor de Riley: Hardere veren voor en achter ;)
Hier een setup die nog niet klaar is:
http://dl.dropbox.com/u/2...ins_Cup_Q_v15-veren-2.sto
Morgen verder voor mij. Nu socio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
We gaan misschien zelfs 4 splits hebben in proto&gt... wtf!! Triple digits...

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 03-02-2012 21:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
AAAARRGHHHHH!!!!!!

Hing heel de tijd op de 1e plek met 2 a 3 seconden voorsprong op Chris Hall, 1 klein foutje en hij kan men net voorbij, dan heel de tijd op 1 seconde tot aan de finish. toch nog 2e dus :+

Voor de rest een leuke race! :D

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Temidden van al deze snelle race-eenden ben ik terug naar de Skip gegaan. Na een heeeeleboel rondjes begin ik zowaar een beetje weer t gevoel voor de Skip te krijgen, ik glijd niet zomaar overal weg. Ben begonnen met de setup manual die ergens op het Iracing forum te vinden is, en aan de hand van de bandentemp bandenspanning, SOP en rear antiroll bar iets bijgesteld. Ik reed steeds in de 1.48.5 en opeens zat er zomaar een rondje van 1.47.8 tussen. Ik had dat rondje steeds iets meer gas gegeven in de bochten (ik ben steeds bang dat ik dan overstuur) en daarmee meer spelen dan ik gewend ben, normaal varieer ik heel weinig met gas in de bocht (denk ik). Ik moet dat nog heel bewust doen, anders doet mijn voet weinig tot niets.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ingeschreven voor de Grand AM van 10 uur. Al 70 man erbij maar daarvan zijn maar 5 Mustangs. Damn dat word steeds minder die Mustangs.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En een nog meer frustrerende race er achteraan... Geen tijd gehad om te qualificeren dus start als laatste van de HPDs, en nog voor de start lijn raakt een corvette me van achter (0x). In T1 komt meneer David Garcia ook nog even binnen vliegen voor een 4x en het feest is compleet, rest van de race een seconde langzamer dan normaal. Toch nog een plek of twee kunnen winnen en daarna tijdje gevochten met een HPD voor me, hij was niet heel snel maar door m'n damage kwam ik er toch niet voorbij. Laatste rondje komen we nog een kapotte HPD tegen, we krijgen beiden een enorme run in de aller laatste bocht, maar die gast voor me durft niet in te halen waardoor ik ook vast kom te zitten, daar had ik nog 2 plekken kunnen winnen maar werd behoorlijk "geblocked"...

Die David Garcia moet ik echt niet trouwens, elke race hetzelfde liedje, hij crashed altijd met een HPD, en het is nog nooit zijn schuld geweest. Daarna gaat hij in de chat 5 minuten om een sorry zeuren. Nu raakt hij mij, duidelijk zijn schuld, en heb geen sorry gehoord :')

Morgen qualificeren dan maar, want achteraan starten is een drama. Altijd schelden op HPDs dat ze het niet rustig aan doen achter GTs maar de vettes zelf zijn nog erger, ja ze vechten voor positie maar dan nog zijn ze me in aan het halen, ik kan gewoon niet sneller dan vol gas op de straight en dan word ik twee keer van achter geraakt, beetje jammer :/

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 03-02-2012 22:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
NickThissen schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:02:
Morgen qualificeren dan maar, want achteraan starten is een drama. Altijd schelden op HPDs dat ze het niet rustig aan doen achter GTs maar de vettes zelf zijn nog erger, ja ze vechten voor positie maar dan nog zijn ze me in aan het halen, ik kan gewoon niet sneller dan vol gas op de straight en dan word ik twee keer van achter geraakt, beetje jammer :/
Sorry maar hier voel ik me een beetje aangesproken.
Als het mis gaat met HPDs is dat either omdat de HPD te roekeloos is, veel haast heeft ivm een gevecht of een Corvette die onvoorspelbaar rijd.
Als het mis gaat met de Corvettes is dat either omdat de Corvette te roekeloos is, veel haast heeft ivm een gevecht of een HPD die onvoorspelbaar rijd.

Ik rijd in een Corvette en doe m'n best om netjes om te gaan met HPDs en om fijne gevechten te hebben. Het gaat in MC nou eenmaal sneller mis, dat is niet zo raar met de snelheidsverschillen. Ik heb echter grotendeels goed gedrag gezien van zowel HPDs als Corvettes als het gaat om interactie met elkaar. Er zitten aan beide kanten rotte appels tussen, je komt de die van de andere kant echter vaker tegen dan die van je eigen kant in MultiClass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BlackIce schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:40:
[...]

Sorry maar hier voel ik me een beetje aangesproken.
Als het mis gaat met HPDs is dat either omdat de HPD te roekeloos is, veel haast heeft ivm een gevecht of een Corvette die onvoorspelbaar rijd.
Als het mis gaat met de Corvettes is dat either omdat de Corvette te roekeloos is, veel haast heeft ivm een gevecht of een HPD die onvoorspelbaar rijd.

Ik rijd in een Corvette en doe m'n best om netjes om te gaan met HPDs en om fijne gevechten te hebben. Het gaat in MC nou eenmaal sneller mis, dat is niet zo raar met de snelheidsverschillen. Ik heb echter grotendeels goed gedrag gezien van zowel HPDs als Corvettes als het gaat om interactie met elkaar. Er zitten aan beide kanten rotte appels tussen, je komt de die van de andere kant echter vaker tegen dan die van je eigen kant in MultiClass.
Ik heb het puur over de start. Vorig seizoen waren er altijd wel HPDs die achter de GTs startten (omdat ze niet gekwalificeerd hadden). Elke race, zonder uitzondering, zijn er een stuk of 3 GT mensen die roepen dat de HPDs het rustig aan moeten doen (waarvan ook zonder uitzondering meneer David Garcia, vandaar dat ik hem noem). En ze hebben groot gelijk, want bij de start zo dicht op elkaar zitten met verschillende klasses is gewoon heel lastig.

Maar nu is het dus andersom. De laatste paar HPDs worden gewoon ingehaald door de corvettes, met een beetje pech zelfs al voor de eerste bocht, en zo niet dan op de eerste straight wel. Ik hoor nu al een heel seizoen het gezeik op HPDs aan (ook al heb ik zelf nog nooit problemen gehad met GTs, op een enkele keer na ofzo), en daarom vind ik het erg hypocriet dat ik nu twee keer aangereden wordt voor bocht 1, door corvettes, en daar ook nog geen sorry voor hoor. Ik reed natuurlijk in de weg want de corvettes zijn voor positie aan het vechten... Ja hallo, wat moet ik dan? Moeten de HPDs dan maar vanuit de pits starten om te voorkomen dat ze niet door corvettes ingehaald worden in T1?

Natuurlijk snap ik dat het gewoon een race ongeluk was, maar een beetje uitkijken mag wel. Dat ik ingehaald wordt op de straight kan ik mee leven, ik haal ze snel genoeg toch wel weer in, maar dat ik twee keer op een recht stuk van achter geraakt wordt geeft toch wel aan dat ze te roekeloos aan het rijden waren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Lekkere race in de Grand AM. Stond als 10de op de grid. En in begin rustig in het middenveld gebleven. Geen incs en na paar rondjes maar is men voorganger gaan pushen. 1 man ingehaald en daarna achter de volgende aan. Alleen die spinde dus in de chicane. Ik glij er half tegenaan maar met maar paar plekken verlies toch door kunnen rijden. Auto voelde ook nog goed aan dus na 1 voorzichtig rondje weer vol gas. (wel jammer dat die gast die spinde begon te zeuren dat ik hem geraakt had, duh jij spint voor men neus)
Toen mezelf door 3 man in te halen en wat uitvallers naar P6 kunnen rijden. Was zeer vermakelijk. :) Dacht nu lekker uitrijden want gast op p5 lag iets te ver weg en ik liep niet echt in. Maar ja dan gaat de concentratie iets minder en bam klein grasprietje en glijden maar. Gelukkig maar 2 plekken verloren. Maar 5 min voor het einde een zekere 6de plek weg gegooit. Gelukkig wel nog als 8de over de finisch.

Word goed geraced met de DPs zeer clean allemaal. :)

Uitslag:
http://members.iracing.co...onid=4918009&custid=66924

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:37

Hoogie2004

Whohooooo

DutchDevil79 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:55:
Lekkere race in de Grand AM. Stond als 10de op de grid. En in begin rustig in het middenveld gebleven. Geen incs en na paar rondjes maar is men voorganger gaan pushen. 1 man ingehaald en daarna achter de volgende aan. Alleen die spinde dus in de chicane. Ik glij er half tegenaan maar met maar paar plekken verlies toch door kunnen rijden. Auto voelde ook nog goed aan dus na 1 voorzichtig rondje weer vol gas. (wel jammer dat die gast die spinde begon te zeuren dat ik hem geraakt had, duh jij spint voor men neus)
Toen mezelf door 3 man in te halen en wat uitvallers naar P6 kunnen rijden. Was zeer vermakelijk. :) Dacht nu lekker uitrijden want gast op p5 lag iets te ver weg en ik liep niet echt in. Maar ja dan gaat de concentratie iets minder en bam klein grasprietje en glijden maar. Gelukkig maar 2 plekken verloren. Maar 5 min voor het einde een zekere 6de plek weg gegooit. Gelukkig wel nog als 8de over de finisch.

Word goed geraced met de DPs zeer clean allemaal. :)

Uitslag:
http://members.iracing.co...onid=4918009&custid=66924
Netjes man :)

Ik was nog te druk bezig om mee te doen. Misschien die van 12 uur (als er dan een is...)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
NickThissen schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:50:
[...]

Ik heb het puur over de start. Vorig seizoen waren er altijd wel HPDs die achter de GTs startten (omdat ze niet gekwalificeerd hadden). Elke race, zonder uitzondering, zijn er een stuk of 3 GT mensen die roepen dat de HPDs het rustig aan moeten doen (waarvan ook zonder uitzondering meneer David Garcia, vandaar dat ik hem noem). En ze hebben groot gelijk, want bij de start zo dicht op elkaar zitten met verschillende klasses is gewoon heel lastig.

Maar nu is het dus andersom. De laatste paar HPDs worden gewoon ingehaald door de corvettes, met een beetje pech zelfs al voor de eerste bocht, en zo niet dan op de eerste straight wel. Ik hoor nu al een heel seizoen het gezeik op HPDs aan (ook al heb ik zelf nog nooit problemen gehad met GTs, op een enkele keer na ofzo), en daarom vind ik het erg hypocriet dat ik nu twee keer aangereden wordt voor bocht 1, door corvettes, en daar ook nog geen sorry voor hoor. Ik reed natuurlijk in de weg want de corvettes zijn voor positie aan het vechten... Ja hallo, wat moet ik dan? Moeten de HPDs dan maar vanuit de pits starten om te voorkomen dat ze niet door corvettes ingehaald worden in T1?

Natuurlijk snap ik dat het gewoon een race ongeluk was, maar een beetje uitkijken mag wel. Dat ik ingehaald wordt op de straight kan ik mee leven, ik haal ze snel genoeg toch wel weer in, maar dat ik twee keer op een recht stuk van achter geraakt wordt geeft toch wel aan dat ze te roekeloos aan het rijden waren.
Dat is een prima reden om pissig te zijn. Ga echter niet zeggen dat de Corvettes zelf erger zijn als het erop lijkt dat beide partijen even erg zijn. Vorig seizoen waren er geloof ik een aantal Corvettes die op banen als Watkins Glen en Spa vanuit de pits startten om dit te voorkomen, als HPD is dat alleen een stuk vervelender omdat je dan het hele veld voorbij moet. Als Corvette ben je wat sneller bij de achterkant van het veld en kun je eerder beginnen met vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BlackIce schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:07:
[...]

Dat is een prima reden om pissig te zijn. Ga echter niet zeggen dat de Corvettes zelf erger zijn als het erop lijkt dat beide partijen even erg zijn. Vorig seizoen waren er geloof ik een aantal Corvettes die op banen als Watkins Glen en Spa vanuit de pits startten om dit te voorkomen, als HPD is dat alleen een stuk vervelender omdat je dan het hele veld voorbij moet. Als Corvette ben je wat sneller bij de achterkant van het veld en kun je eerder beginnen met vechten.
Ja, ik had het misschien wat anders moeten verwoorden. Ik bedoel specifiek deze race. Normaal heb ik never nooit problemen met corvette's, en ik weet zelf ook maar al te goed dat 90% van de HPD vs GT incidenten de schuld van de HPD zijn. Vandaar dat ik zelf ook voorzichtig wil doen (en af en toe in een GT rijden om te leren hoe het voelt helpt ook enorm).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Eerst maar eens even de DP quali doen :)

#edit: Veel teveel fouten door het pushen :+ Wil de SR drop niet echt zien :(
@Joep, die stugge veren werken prima, maar voor een race echt niet. De wagen is na een rondje of 6 niet meer te rijden en de setup an sich is erg snappy... (misschien dat ik er nog eerst aan moet wennen). Heb er in Q iig een 1:04.9 mee gereden. Tevens kloppen de versnellingen niet lekker want ik verlies bijna overal bij het accelereren en kom niet in de 5 einde start/finish stuk...

[ Voor 85% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-02-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
NickThissen schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:09:
[...]

Ja, ik had het misschien wat anders moeten verwoorden. Ik bedoel specifiek deze race. Normaal heb ik never nooit problemen met corvette's, en ik weet zelf ook maar al te goed dat 90% van de HPD vs GT incidenten de schuld van de HPD zijn. Vandaar dat ik zelf ook voorzichtig wil doen (en af en toe in een GT rijden om te leren hoe het voelt helpt ook enorm).
Mwoah, ik denk dat een groot gedeelte van de incidenten voornamelijk door het grote snelheidsverschil komt. Hiernaast draagt de HPD ook de grootste verantwoordelijkheid, de GTs hoeven niet in te schatten waar een gat komt. Anders gezegd: Als je de bestuurders omdraait denk niet niet dat het resultaat erg zou veranderen.

Anyways, er zit voor de GTs ook weinig anders op. Als je mee wilt vechten kun je niet achter de achterkant van het HPD-veld blijven hangen en van tevoren afstand tussen HPDs en Corvettes afspreken heeft als gevolg dat het snelheidsverschil in de esses en het rechte stuk groot is als er iets mis gaat, dit heeft deze week al tot enkele behoorlijke wipe-outs heeft geleid. Ik denk dat je wat verkeerde mensen tegen bent gekomen in vrij vervelende situaties. Deze opstelling is voor de Corvettes ook niet ideaal, ik word bloednerveus van de eerste bocht met de HPDs eromheen.

Volledig terecht dat je pissig bent trouwens, het hoort echt niet zoals het vanavond is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De race van 12 in de DP wordt druk. Al 52 inschrijvingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:13:
Eerst maar eens even de DP quali doen :)

#edit: Veel teveel fouten door het pushen :+ Wil de SR drop niet echt zien :(
@Joep, die stugge veren werken prima, maar voor een race echt niet. De wagen is na een rondje of 6 niet meer te rijden en de setup an sich is erg snappy... (misschien dat ik er nog eerst aan moet wennen). Heb er in Q iig een 1:04.9 mee gereden. Tevens kloppen de versnellingen niet lekker want ik verlies bijna overal bij het accelereren en kom niet in de 5 einde start/finish stuk...
Sorry was even aan het relaxen dus geen race van 12 uur van mij. Zondag misschien maar is nog een raceje doen.

Had hetzelfde met die setups van Joep. Zeker in langere runs niet confertabel. En was er ook niet veel sneller mee dus uiteindelijk in de race men iegen setup gebruikt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

HPD Fixed Set 12S1 week 1 op Watkins Glen CB 1:31.845

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BruceLee schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:15:
[video]

HPD Fixed Set 12S1 week 1 op Watkins Glen CB 1:31.845
Nette tijd, daar kom ik nog lang niet aan... 32.9 ofzo snelste :/ Valt me op dat je veel later schakelt, wanneer de blauwe lampjes al lang aan het knipperen zijn, misschien eens proberen of dat nog iets helpt. Verder win je heel veel in die linkerbocht na de Caroussel denk ik, daar heb ik altijd moeite mee...

Waarom neem je het op met die rollbar camera eigenlijk? Heel vervelend kijken zo :+

Update van m'n forum app, komt al aardig in de buurt! Forum posts formatteren tot iets leesbaars is nog erg lastig momenteel, sommige dingen als embedded video's zal ik wel niet aan de praat krijgen, wil wel proberen om dan een afbeelding erin te gooien waaraan je in ieder geval kan zien dat er een video stond, of iets dergelijks... Maar op het moment krijg ik smileys nog niet eens aan de gang dus dat duurt nog even :+

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Persistent/tmp830A.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En weer een 4e plek in de DP (2e op rij :P )

Ging lekker en lag op P4 tot ik spinde in het begin, toen viel ik terug naar 8. Snel weer opgewerkt naar P6, en iets over de helft rijden 2 man (ik geloof P2 en 3 op dat moment) elkaar van de baan, heb ik mijn P4 weer terug :)

http://members.iracing.co...onid=4918694&custid=61620

Ik ben erg tevreden over hoe ongelooflijk fair er geraced word in deze klasse. Iedereen laat plaats als je ergens netjes voor gaat (dus niet divebomben :+). Alleen de achterliggers mogen in het vervolg wel iets meer spiegels kijken, want heb in totaal iets van 12 seconden verloren achter die gasten (misschien omdat ik te voorzichtig ben). Ik was iets langzamer als Tom voor me, maar niet zoveel :)

Gaaf bakkie, en de races zijn echt fun :) Tevens is hij (met mijn setup) goed naar de finish te brengen.

Setup Riley DP, Watkins Glen -> Race. Gewoon lekker smooth rondrijden en 1:05 in de race is goed te doen.
http://www.mediafire.com/?9y81j411byztwfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik had nog even zitten mee kijken ja. Op het begin had je volgens mij wel ff moeite in je ritme te komen zag wat foutjes en uitstapjes. Maar daarna netjes constant gereden. Gevecht van die nr 2 en 3 op laatst was trouwens ook leuk. Had je nog bijna P2 opgeleverd maar alles bleef goed gaan. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

DutchDevil79 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 10:42:
Ik had nog even zitten mee kijken ja. Op het begin had je volgens mij wel ff moeite in je ritme te komen zag wat foutjes en uitstapjes. Maar daarna netjes constant gereden. Gevecht van die nr 2 en 3 op laatst was trouwens ook leuk. Had je nog bijna P2 opgeleverd maar alles bleef goed gaan. :)
Dat ik niet in mijn ritme leek te zitten kwam omdat ik sneller was als die gast voor me, maar ik kwam er maar niet voorbij. Toen ik spinde moest ik ook bijremmen voor hem, anders was dat daar goedgegaan. Hij reed erg rare lijnen / rempunten, maar dat was waarschijnlijk omdat vlak voor hem ook iemand reed.... Ik kreeg maar geen goede run :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

Ik reed in de Vette en er reed een groepje HPD's achter me op het lange rechte stuk. Een gaat link rijden en ik aan de rechterkant. De 2e HPD maakt er even 3-wide van bij het insturen. De rest kan je wel raden...
Wat een idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Problemen, problemen ... gisteren een toffe HPD race gehad, die auto rijdt heerlijk. Vanmorgen met de Ford GT gepracticed, dat is ook echt een heerlijke auto geworden die goed te corrigeren is. Idem voor de C6R en de Radical rijdt ook al zo fijn. Ik heb niet voloende tijd! :( :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:40:
Problemen, problemen ... gisteren een toffe HPD race gehad, die auto rijdt heerlijk. Vanmorgen met de Ford GT gepracticed, dat is ook echt een heerlijke auto geworden die goed te corrigeren is. Idem voor de C6R en de Radical rijdt ook al zo fijn. Ik heb niet voloende tijd! :( :P
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Nah, ik ga toch nog eens proberen met die SM te leren rijden. Kan het niet hebben dat ik dat ding niet meer snap.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Niellie41 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:33:
Ik reed in de Vette en er reed een groepje HPD's achter me op het lange rechte stuk. Een gaat link rijden en ik aan de rechterkant. De 2e HPD maakt er even 3-wide van bij het insturen. De rest kan je wel raden...
Wat een idioot.
Ik zat er helaas 'n auto of 4-5 achter. Met het remmen voor jouw spin, kon ik 'm niet meer houden en ging achteruit de muur in. Toen was 't over....
Erg stom van diegene die bij jouw nog aan de binnenkant voorbij wilde... Was duidelijk genoeg dat iedereen buitenom ging.

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
BM schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:03:
Nah, ik ga toch nog eens proberen met die SM te leren rijden. Kan het niet hebben dat ik dat ding niet meer snap.
Ja, daarom ben ik terug naar de Skip gegaan, zelfs. Misschien moet ik de Radical weer proberen, maar toch maar eerst de basics... ben ik nu de enige hier die de Skip rijdt?

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal een nieuwe poll aanmaken met een beperktere keuze. Dit om diegene die op een kansloze klasse hebben gestemd de kans te geven hun stem bij te stellen...

Poll: Wat moet de standaard practice klasse worden op maandag van GoT?
MX-5 Cup
Mustang (Mustang Cup)
Skip
DP / Mustang
Indy Car (Road Fixed)
V8
Radical
Star Mazda
Lotus
HPD / GT / Corvette
F1
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=378391&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 04-02-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, denk dat ik de Radical maar laat schieten in het vervolg. Was heel leuk op het begin in treintje van 6 man, toen contact voor me en toen zaten er nog 2 voor me. Paar laps later maakt auto voor me een foutje in een na laatste bocht, komt er heel langzaam uit, ik krijg een enorme run op hem en hij gooit keihard de deur dicht door voor me langs te schieten, ik moet remmen en raak de auto kwijt, 13 min repairs :( Het rijden zelf is prima in de Radical maar je kan absoluut niets corrigeren dan lig je gelijk in de muur :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Poll 2: Wat moet de standaard practice klasse worden op maandag van GoT
HPD / GT / Corvette (was 11)
DP / Mustang (was 6)
Star Mazda (was 5)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=378404&layout=6&sort=org

RuudjeM heeft een fout gemaakt en op de HPD gestemd ipv DP. Dus correctie op de verdeling hierboven:
HPD -1
DP +1
RuudjeM schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:46:
shit foutje stemde HPD maar moest DP zijn

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 04-02-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
flopdoc schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Ja, daarom ben ik terug naar de Skip gegaan, zelfs. Misschien moet ik de Radical weer proberen, maar toch maar eerst de basics... ben ik nu de enige hier die de Skip rijdt?
Net weer even geoefend, en ging nu toch al wel stukje beter. Lekkere setup van het forum geplukt, volgegooid, en maar gaan rijden. Uiteindelijk tot 47 laag gekomen. Niet snel genoeg, maar ik kon het iig weer redelijk constant rijden, en de auto deed niet zoveel rare dingen meer.

Begint weer te komen dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:05
BM schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:51:
[...]

Net weer even geoefend, en ging nu toch al wel stukje beter. Lekkere setup van het forum geplukt, volgegooid, en maar gaan rijden. Uiteindelijk tot 47 laag gekomen. Niet snel genoeg, maar ik kon het iig weer redelijk constant rijden, en de auto deed niet zoveel rare dingen meer.

Begint weer te komen dus :)
Net ff een paar rondjes gereden met de setup van Thiago C. Almeida.
Eindelijk een setup waar ik mee rond kom in fatsoenlijke tijden.. SM is ook minder snappy met deze.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ramsho schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:28:
[...]

Net ff een paar rondjes gereden met de setup van Thiago C. Almeida.
Eindelijk een setup waar ik mee rond kom in fatsoenlijke tijden.. SM is ook minder snappy met deze.
Exact de setup die ik nu ook gebruik :D

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die setup is een stuk beter dan wat we dinsdag hebben geknutseld met z'n allen. Maar ik vind de auto toch gebrek aan mechanische grip blijven houden. Die setup heeft een torenhoge downforce om het een beetje lekker te laten rijden.
Ik blijf ff bij de SM weg tot ze een paar updates hebben gedaan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Racen met het hok is iig heel wat anders.... wat aan baggerrace net

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
JoepW schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:42:
Die setup is een stuk beter dan wat we dinsdag hebben geknutseld met z'n allen. Maar ik vind de auto toch gebrek aan mechanische grip blijven houden. Die setup heeft een torenhoge downforce om het een beetje lekker te laten rijden.
Ik blijf ff bij de SM weg tot ze een paar updates hebben gedaan.. ;)
Heb ook die setup even getest, het voelt wel stabiel aan, ik reed na 2 rondjes 0.2 van mijn PB af, niet veel, ben nog steeds niet snel, maar ik kan zo wel consistenter rijden. Ik ga weer verder met de Skip.

PS Heb het boek Speed Secrets deel 1 ook binnen, genoeg studiemateriaal nu.

[ Voor 5% gewijzigd door flopdoc op 04-02-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is er iemand met een Android telefoon (minimaal versie 2.1) die m'n forum app wil testen? :) Stuur maar even een DM dan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:38
NickThissen schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:30:
Is er iemand met een Android telefoon (minimaal versie 2.1) die m'n forum app wil testen? :) Stuur maar even een DM dan...
U heeft een DM. ;)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
JoepW schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 14:51:
Poll 2: Wat moet de standaard practice klasse worden op maandag van GoT
HPD / GT / Corvette (was 11)
DP / Mustang (was 6)
Star Mazda (was 5)
Tussenstand:
[afbeelding]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RuudjeM schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:46:
[...]

Kan ik niet corrigeren nu. Maar we houden de correctie erin. Zal even aan de post toevoegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Na deze grandioze update van iRacing eindelijk maar de knoop doorgehakt. 3 Dell 2412M (24") schermpjes komen deze kant op :*)

EDIT: nu alleen hopen dat m'n 5870/E8400 combo het trekt, anders moet het detail maar wat omlaag. Ergens rond april/mei komt Ivy Bridge uit, die combineer ik dan met een 7970 en dan moet het e.e.a. toch wel redelijk lopen dacht ik zo :P

[ Voor 48% gewijzigd door Arfman op 04-02-2012 17:06 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Heb even de DP geprobeerd, rijdt best wel grappig. Heel ander geluid dan de Skip!!! Totaal ander weggedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Totaal verschillend idd. Ik vind zelf de DP honderden malen leuker, maar dat is een kwestie van smaak, I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:45:
.....
2e gedachte
2x practice per week , maandag en dinsdag. ......
Die houden we in gedachte hoor..... Er wordt zo veel gepost, dat ik af en toe niet adequaat reageer. ;)
btw je hebt een DM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:32:
[...]

Die houden we in gedachte hoor..... Er wordt zo veel gepost, dat ik af en toe niet adequaat reageer. ;)
Maakt niet uit , ik gooi af en toe zo eens een legoblokje op , in welk bouwwerk dat verzeild raakt is verder niet aan mij , maar aan de menigte.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer geen tijd gehad om te qualificeren in de HPD :-( Soms baal ik er wel van dat Q maar eens in het uur is... Elke keer net gemist.
Kijken of ik de corvettes nu wel voor kan blijven dan kan ik in ieder geval meteen aansluiten in plaats van dat ik eerst een gat van 5 seconden moet dichtrijden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
iRacing hosted is wel een stuk duurder geworden zeg , wel kwantum korting , maar hoe raak ik die dingen weer kwijt.

C6R full grid

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Eindelijk weer eens een race, met de Skip nog wel, 3e geworden, SOF niet zo erg hoog, maar toch wel leuk. Nu moet ik in de race nog mijn practice tijden zien te rijden, gemiddeld zit er wel 1.5 sec per ronde tussen zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

enchion schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:15:
iRacing hosted is wel een stuk duurder geworden zeg , wel kwantum korting , maar hoe raak ik die dingen weer kwijt.

[afbeelding]
LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Hoogie erg fijne setup voor de Riley DP!! THX

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

[afbeelding]
Hahahha, wtf! Nice :+

Wow, goeie race net al zeg ik het zelf :D Ergens achteraan gestart in de HPD omdat ik geen Q had, en alles gegeven om de hele race goeie tijden te rijden. Ik had geen idee wie er wel en niet voor een 1 stopper ging (ik wist dat ik zelf 2 nodig ging hebben, no way dat ik het op 1 haal), dus ik gaf het maar alles voor het geval ik nog een 1-stopper achter me aan het "racen" was... Heel lang zelfs 1e gelegen, maar ik had Vincent Soboul en Paolo Accurso vlak achter me, en ik wist 100% zeker dat die voor 1 stop gingen omdat ik ze anders nooit zo makkelijk bij had kunnen houden. Vincent haalde het wel op 1 stop, en won dus, maar Paolo haalde het niet en hem kon ik in het laatste rondje nog inhalen, dus een 2e plek! *O*

Oh ja, ook nog eens 0 incs! :D

En 0.001 langzamer dan de snelste lap (hoewel de snelle jongens dus wel fuel aan het sparen waren dus dat is niet helemaal eerlijk misschien).

http://members.iracing.co...onid=4925305&custid=74968

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 04-02-2012 22:28 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bah, frustrerende race in de TFR Cup.
Even laten bezinken..

Ik ga ook wachten met het upgraden van mijn PC. Eerst lekker zitten. De stoel die ik nu heb, begint pijn te doen na een uur racen.
Dat vind ik wat belangrijker dan een betere PC op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RuudjeM schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:19:
Hoogie erg fijne setup voor de Riley DP!! THX
You're welcome :D

Net laatste moment de F1 meegepakt (na 20min oefenen begin deze week :+ )

Rondje 1 een ghost contact en wordt ik aangereden. Auto rolt om en ligt op zijn kop... Reset naar pits :( Echter, bijna zonder schade verder kunnen gaan (had wel flink onderstuur mja..) Daarna alsnog 12e geworden, want toen ik de 2e keer eraf ging raakte ik behoorlijk hard de muur met linksachter,en tot mijn verbazing weer nauwelijks schadee _/-\o_

Iig strakke race, afgezien van de 4x incl. tow en 4x een offtrack. Toch de schade beperkt gehouden (sterker nog +iRating en +SR :+ ) omdat de rest er ook behoorlijk veel afvloog...

http://members.iracing.co...onid=4925765&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:07:
[...]

You're welcome :D

Net laatste moment de F1 meegepakt (na 20min oefenen begin deze week :+ )

Rondje 1 een ghost contact en wordt ik aangereden. Auto rolt om en ligt op zijn kop... Reset naar pits :( Echter, bijna zonder schade verder kunnen gaan (had wel flink onderstuur mja..) Daarna alsnog 12e geworden, want toen ik de 2e keer eraf ging raakte ik behoorlijk hard de muur met linksachter,en tot mijn verbazing weer nauwelijks schadee _/-\o_

Iig strakke race, afgezien van de 4x incl. tow en 4x een offtrack. Toch de schade beperkt gehouden (sterker nog +iRating en +SR :+ ) omdat de rest er ook behoorlijk veel afvloog...

http://members.iracing.co...onid=4925765&custid=61620
Welke setup gebruik je? Een standaard iRacing?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:50:
[...]

Welke setup gebruik je? Een standaard iRacing?
Voor de F1 een Q setup van het forum. Lekker stabiel
http://www.mediafire.com/?p735k5a7p7ayp46

Voor de DP @ Watkins:
http://www.mediafire.com/?9y81j411byztwfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb die van Jacob Nielsen gepakt (wel de race versie, anders was hij met 1 kg meer fuel al te laag lol), zal wel dezelfde zijn dan denk ik. Die werkt inderdaad wel heel goed zeg (of is het zoveel makkelijker geworden die auto op de baan te houden met NTM?). Reed wel leuk moet ik zeggen, heel duidelijk te merken wanneer je nog meer kan pushen en wanneer je te hard aan het pushen bent. Kwam binnen een paar rondjes tot 1:00.101, en een rondje met off track net in de 59. Moet wel in de 59 kunnen komen als ik nog wat oefen... Ligt er beetje aan hoeveel tijd ik heb anders doe ik morgen avond misschien een race mee :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:19:
Heb die van Jacob Nielsen gepakt (wel de race versie, anders was hij met 1 kg meer fuel al te laag lol), zal wel dezelfde zijn dan denk ik. Die werkt inderdaad wel heel goed zeg (of is het zoveel makkelijker geworden die auto op de baan te houden met NTM?). Reed wel leuk moet ik zeggen, heel duidelijk te merken wanneer je nog meer kan pushen en wanneer je te hard aan het pushen bent. Kwam binnen een paar rondjes tot 1:00.101, en een rondje met off track net in de 59. Moet wel in de 59 kunnen komen als ik nog wat oefen... Ligt er beetje aan hoeveel tijd ik heb anders doe ik morgen avond misschien een race mee :)
Wow, lage 1.00's
Ik ben echt nog tering traag zeg.... Kun je jouw setup even sharen please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Niellie41 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:57:
Bah, frustrerende race in de TFR Cup.
Even laten bezinken..

Ik ga ook wachten met het upgraden van mijn PC. Eerst lekker zitten. De stoel die ik nu heb, begint pijn te doen na een uur racen.
Dat vind ik wat belangrijker dan een betere PC op dit moment.
Jammer! Ik zal de replay eens moeten bekijken.

Zelf had ik al snel door dat ik achteraan zou gaan bungelen met mijn tempo. Jezus wat gaat iedereen toch hard.

Maar goed, in de kwalificatie viel het eigenlijk nog mee. Zat op het laatst 0.5 sec onder m'n tijd en reed toen de muur in in de laatste bocht.. doh! Zaten redelijk wat man om me heen met ongeveer dezelfde kwalificatietijd als ik, dus ik dacht dat het nog wel een spannende race zou worden, omdat ik dus een stukje harder had gekund.

Maar helaas, dat was niet helemaal zo. Wel in de eerste ronden wat opgeschoven door ongelukken voor mij (incl die van jou denk ik) maar verloor al snel de aansluiting en kreeg een treintje van wagens achter me waarvan de voorste me soms een tikje gaf op m'n achterbumper. Ging na een paar ronden te wijd in de carousel en bam 3 wagens voorbij. Eentje bleef nog achter me en die heb ik tot halverwege achter me weten te houden (meestal ~0.3 sec). Zat alleen wat te veel met m'n pit instellingen te klooien en ging de baan af in T8. Plek kwijt en meteen de pit in om aldaar m'n box net voorbij te rijden en net wat te veel te tanken. Toch kreeg ik m'n plek terug omdat die gast die me net had ingehaald in m'n outlap de muur in was gereden. Rest van de race was behoorlijk saai. Resultaat is op papier nog niet zo verkeerd (net in de punten), maar het is duidelijk dat ik totaal niet mee kom. Misschien volgende keer dan toch maar geen fixed setup, geen idee of dat helpt.

edit:
ff de replay gecheckt en nu zie ik pas dat je na de 1e bocht precies voor me reed.. nogal jammer dat bezoek aan de muur idd.. kwam door die gast die voor je neus remde neem ik aan
-O-

[ Voor 4% gewijzigd door josh-hill op 05-02-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja. Ik trapte op de rem en schoof zo de muur in.
Nou, toen ben ik naar de pits gereden en had 2,5 minuten repairs. Toen ik de baan op kwam, lag ik 2 ronden achter.
Hele tijd in mijn eentje rond gereden en met nog 20 minuten te gaan of zo,spin ik in de voorlaatste bocht weer de muur in.
Mijn gedachte: (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ik was er helemaal klaar mee.

[ Voor 66% gewijzigd door Niellie41 op 05-02-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 00:23:
[...]

Wow, lage 1.00's
Ik ben echt nog tering traag zeg.... Kun je jouw setup even sharen please?
Het is gewoon die van Jacob Nielsen, de race versie:
www.nickthissen.nl/Files/JacobNielsen_R.rar
Wat minder fuel erin en knallen :+ Ik had echt niet zoveel moeite om in de 1:00 te komen, dat moet jij toch ook wel kunnen? T1 vol gas, T2/3 beetje geluk hebben dat je het rempunt goed kiest (:p) en de chicane zo veel als je durft afsnijden (NTM, je mag de curbs op he ;)) en de rest stelt niet zoveel voor toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Arfman schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:05:
Na deze grandioze update van iRacing eindelijk maar de knoop doorgehakt. 3 Dell 2412M (24") schermpjes komen deze kant op :*)

EDIT: nu alleen hopen dat m'n 5870/E8400 combo het trekt, anders moet het detail maar wat omlaag. Ergens rond april/mei komt Ivy Bridge uit, die combineer ik dan met een 7970 en dan moet het e.e.a. toch wel redelijk lopen dacht ik zo :P
Die 5870 gaat het nog wel even trekken. Ik heb precies dezelfde combii gehad (E8200) en heb er een i5 2500k in gezet en mijn framerate is verdriedubbelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoeveel FPS had je dan met je E8200? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Laatst online: 18-08 23:57
Arfman schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:35:
Hoeveel FPS had je dan met je E8200? :X
ca 80.

Nu 240.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Owww .. ik dacht dat je 20FPS ofzo had :P :X
Ik limiteer de FPS nu op 60 (vSync) dus als ik daar rond blijf zitten vind ik het dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Hou je die 60 dan ook vast in Spa?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

seninha schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:49:
Hou je die 60 dan ook vast in Spa?
Bijna overal, behalve het stukje na Pouhon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ok, heb zelf ook een 5870 en een E8400.

Was eerst van plan om een andere kaart te nemen maar denk dat ik beter kan upgraden naar een i5 of i7.
Ik liep al langer met het idee, maar denk dat dit een mooie reden is.

Vind het vooral bij multiclass dat het systeem het erg zwaar krijgt.

[ Voor 14% gewijzigd door seninha op 05-02-2012 14:04 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Offtopic, maar wist je dat je een E8400 heel simpel kunt overklokken naar 3.6GHz? Gewoon bus speed in je BIOS op 400 zetten ipv. 333, doe ik al 3 jaar en 0 problemen mee gehad. Scheelt toch weer een beetje performance :)

EDIT: zometeen de 15:00 rijden met de HPD. Ford GT en de C6R wil ik nog eerst meer mee oefenen, die komen ook nog aan bod ;)

EDIT2: nou, lekkere race. Kwam goed van m'n plek en ging erg lekker, plaatsjes winnen enzo. Ronde 4 een kleine skirmish in de bocht voor S/F maar ik kon het ontwijken. Ronde 6 ging iemand vlak voor me de vangrail in met snap oversteer maar dat ging ook goed, helaas ging het in lap 9 mis toen ik bij een halve divebomb achterstevoren werd getikt en het hele HPD en halve GT veld voor moest laten. Teruggeknokt maar ik kwam net steeds de GT wagens tegen op hele ongelukkige plekken (vlak voor de esses, vlak voor de 2 bochten voor S/F) en daardoor kon ik de HPD voor me niet meer bijhalen (was wel sneller dan hem). Helaas een ghost contact (4x) en de tik van achteren was volgens iRacing ook mijn schuld (4x) dus -0.11SR maar wel +18 iRating erbij. Positief nieuws is dat ik slechts 1 OT had (eigen schuld) en de rest de schuld van anderen was (ik zag de divebomb aankomen maar zat naast een GT dus kon geen kant op), dus dat biedt hoop voor de toekomst.

Met de Radical m'n PB op Watkins Glen bijgeschaafd naar 1.05.431, kon hem helaas niet saven (bug?), was wel een leuke lap.

[ Voor 82% gewijzigd door Arfman op 05-02-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga om 17 uur nog een race rijden met de Corvette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:16:
Ronde 6 ging iemand vlak voor me de vangrail in met snap oversteer maar dat ging ook goed,
That would have been me... denk ik.

Erg klote, had al paar rondjes leuk gevecht met die kerel, en was 'm eindelijk voorbij... 1e bocht daarna rag ik het ding de muur in. anderhalve minuut tow, maar kon niet meer gerepareerd worden :(

Edit: dit dus

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 05-02-2012 16:42 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill

[afbeelding]
Hahaha... leuke bug. :P

Was me wel opgevallen dat elke wagen er tig keer stond, maar had nog niet een bekeken met een wagen die ik niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Na 48 minuten zei mijn Corvette: "BANG" en weg was de motor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wow, 118 mensen geregistreerd bij de Silverado race van 19:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:24:
Na 48 minuten zei mijn Corvette: "BANG" en weg was de motor. :(
Balen is dat. Blijf je met niks staan. Vekeerd geschakeld of scahde opgelopen?

Ree zelf de fixed serie om 17.00 met de Ford GT. Ging lekker weer is een keer een overwinning. Was wel niet de allerhoogste SOF maar kon een lekker tempo aanhouden. Begin was wel chaotisch. Starte als 3de omdat ik geen kwalificatie had gedaan. Maar kon al na bocht 1 op p1 rond rijden. Nog wel paar close calls voor men neus gehad met pile ups. Maar kon er net tussendoor sturen elke keer. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Twijfel tussen de F1 (lijkt nog niet erg druk) of de DP :)

Het wordt de F1 :D

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-02-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ga me er ook een keer aan wagen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:05:
Ik ga me er ook een keer aan wagen :)
Gaaf :)

Die Race setup is trouwens veel beter als zijn Q van 2 dagen eerder. Ik rijd met race fuel nu sneller als low fuel met die oude set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha... Ik vind hem ook heerlijk :) Die 1:00.1 heb ik niet meer gehaald, wel een 00.2 net, maar ik ga het rustig aan doen in de race anders haal ik het eind niet denk ik.

Hoeveel fuel? Twee keer 57 kg genoeg (die setup kan niet meer geloof ik)?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:10:
Haha... Ik vind hem ook heerlijk :) Die 1:00.1 heb ik niet meer gehaald, wel een 00.2 net, maar ik ga het rustig aan doen in de race anders haal ik het eind niet denk ik.

Hoeveel fuel? Twee keer 57 kg genoeg (die setup kan niet meer geloof ik)?
Moet voldoende zijn. De setup kan je meer doen, maar dan moet je de perch offset even bijklikken tot de minimum hoogte. 2x 57 moet genoeg zijn, gisteren gehaald met 60-52... (en toen had ik flink over maar ik lag ook 4 rondjes achter...) Hoop dat we in dezelfde split zitten...

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-02-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hmm ik zit in de top split denk ik... Aller laatste op de grid (geen Q), maar is niet erg, want ik ben best een beetje bang voor de start :p Of ik kom niet weg, of ik spin :/ Nu kan ik lekker rustig starten ... Mensen qualificeren hier met een 58.5 lol, wow...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Arfman schreef op zondag 05 februari 2012 @ 14:16:
Offtopic, maar wist je dat je een E8400 heel simpel kunt overklokken naar 3.6GHz? Gewoon bus speed in je BIOS op 400 zetten ipv. 333, doe ik al 3 jaar en 0 problemen mee gehad. Scheelt toch weer een beetje performance :)
Gedaan. Thanks. Scheelt toch een beetje en kost niets :) Nu ff testen met rijden

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:17:
Hmm ik zit in de top split denk ik... Aller laatste op de grid (geen Q), maar is niet erg, want ik ben best een beetje bang voor de start :p Of ik kom niet weg, of ik spin :/ Nu kan ik lekker rustig starten ... Mensen qualificeren hier met een 58.5 lol, wow...
Nja, ik ging van P15 naar P6 in lap 1. en hang em in rondje 2 in T5 in de muur :( Klaar... Dom Dom Dom... Ging net te wijd en hield em niet...

Hij is ook te krom om te repairen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-02-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

Zo, de DP is een stuk aangenamer geworden voor me. had er in 2011 Season 1 alle race mee gereden, maar was er zeer traag in. Met de setup van Frank draaide ik in practice al 1.2 seconden sneller dan toen, en daarnet in de race bleef ik meer een tiende boven mijn besttijd van toen. Alleen jammer dat de race nogal vroeg eindigde. Voor me ging iemand de vangrails in en hij knalde terug de baan op, ik kon hem nog wel ontwijken, maar plaatste mijn DP ook in de vangrail, en ik bleef er ook in steken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DutchDevil79 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:48:
[...]

Balen is dat. Blijf je met niks staan. Vekeerd geschakeld of scahde opgelopen?

Ree zelf de fixed serie om 17.00 met de Ford GT. Ging lekker weer is een keer een overwinning. Was wel niet de allerhoogste SOF maar kon een lekker tempo aanhouden. Begin was wel chaotisch. Starte als 3de omdat ik geen kwalificatie had gedaan. Maar kon al na bocht 1 op p1 rond rijden. Nog wel paar close calls voor men neus gehad met pile ups. Maar kon er net tussendoor sturen elke keer. :) :)
Ik had een beetje schade eerder op gelopen. Ik denk dat dat het was. Volgende keer zal ik maar meteen pitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:25:
[...]

Nja, ik ging van P15 naar P6 in lap 1. en hang em in rondje 2 in T5 in de muur :( Klaar... Dom Dom Dom... Ging net te wijd en hield em niet...

Hij is ook te krom om te repairen :(
Jammer... Mijn race ging een stuk beter :) Van allerlaatste (20) naar P10 gereden. Op het begin vast gezeten achter Katier Scott, heel vervelend want ze had heel andere rempunten, en je kan bijna nergens makkelijk inhalen. Toen zei spinde heel lang op de bumper van TK Yagasac gezeten, echt 10-15 rondjes achter elkaar minder dan 0.3 ofzo. Weer hetzelfde verhaal, hij had iets minder downforce denk ik dus in de bochten was ik veel sneller maar weinig ruimte om in te halen, en op de straight kon ik alleen bijblijven en niet er voorbij. Toen na de esses maar een keer zo snel als ik kon de linker knik genomen en hem ernaast gezet, ging goed en toen ik hem voorbij was liep ik ook zo uit tot meer dan 15 sec.

Was wel heel vet zeg, moet vaker meedoen!

http://members.iracing.co...onid=4933092&custid=74968

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 05-02-2012 21:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:06:
[...]

Jammer... Mijn race ging een stuk beter :) Van allerlaatste (20) naar P10 gereden. Op het begin vast gezeten achter Katier Scott, heel vervelend want ze had heel andere rempunten, en je kan bijna nergens makkelijk inhalen. Toen zei spinde heel lang op de bumper van TK Yagasac gezeten, echt 10-15 rondjes achter elkaar minder dan 0.3 ofzo. Weer hetzelfde verhaal, hij had iets minder downforce denk ik dus in de bochten was ik veel sneller maar weinig ruimte om in te halen, en op de straight kon ik alleen bijblijven en niet er voorbij. Toen na de esses maar een keer zo snel als ik kon de linker knik genomen en hem ernaast gezet, ging goed en toen ik hem voorbij was liep ik ook zo uit tot meer dan 15 sec.

Was wel heel vet zeg, moet vaker meedoen!

http://members.iracing.co...onid=4933092&custid=74968
De F1 is echt wel veel beter geworden sinds vorig seizoen :D

Misschien dadelijk nog de DP van 22.00, of nogmaals F1 proberen @ 22.15...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:11:
[...]

De F1 is echt wel veel beter geworden sinds vorig seizoen :D

Misschien dadelijk nog de DP van 22.00, of nogmaals F1 proberen @ 22.15...
Ja, hij rijdt echt heel goed moet ik zeggen... Hij is wat makkelijker te controleren, vooral uitkomen van langzame bochten in de 1, dat was altijd zo'n drama. Kan ook aan de setup liggen trouwens...

Ik vond wel de start erg lastig zoals ik al dacht, ik kwam echt maar heel moeizaam van m'n plek en spinde nog bijna, moest helemaal van het gas om niet te gaan glijden. Mensen voor me gingen ook zo langzaam. Kan me niet herinneren dat het op Spa (enige races die ik ooit in F1 gedaan heb) zo langzaam was, daar was het net als in andere auto's de koppeling dumpen en gas erop (misschien niet vol gas maar toch minstens half), maar ik durfde nu niet eens met de koppeling haha, gewoon rustig in de 1 gezet en langzaam gas gegeven...

Ik doe misschien nog de HPD van 11, is wel erg laat en het is toch wel vermoeiend zo'n F1 race, alles gaat zo snel, bijna geen tijd om even op adem te komen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En het wordt de DP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:00:
[...]

That would have been me... denk ik.

Erg klote, had al paar rondjes leuk gevecht met die kerel, en was 'm eindelijk voorbij... 1e bocht daarna rag ik het ding de muur in. anderhalve minuut tow, maar kon niet meer gerepareerd worden :(

Edit: dit dus
[video]
Nee, dit was een andere actie. Lo and behold: mijn eerste YouTube video! :+

Zoals je ziet ging het maar net goed, ik geloof dat ik hardop "wow" zei tijdens dit moment. Verder erg vergelijkbaar inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Arfman op 05-02-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gezien de uitslag van de poll:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=378404&layout=6&sort=org
(-1 HPD & + 1 DP vanwege 'foute stem' van Ruud)
Stel ik voor om op maandagen met de HPD / GT / Corvette te trainen en op dinsdagen met de DP.

Ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vind het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps DP in het donker op Sebring volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

3x geraced in de DP, en 3x een 4e plek :D

Ik ben happy. Uitslag race van zojuist :)
http://members.iracing.co...onid=4933795&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, verschrikkelijke race in de HPD... GTs waren allemaal rare dingen aan het doen, ik blijf netjes achter iemand hangen door de esses, begin dan snelheid op te voeren om bovenaan er links langs te schieten (GTs gaan bijna als vanzelf helemaal rechts tegen de rand aan, dus zo haal ik daar altijd in), maar nu besluit hij ineens op het laatste moment op de rem te gaan en naar links te duiken waardoor ik hem aan tik (0x). Daarna disconnect hij, geen idee of dat door mij kwam maar goed... Stomme actie :/

Daarna zat er een treintje van 3 man zo'n 2 seconden voor me, ik had ze gewoon allemaal moeten inhalen, ik was veel sneller maar kwam er steeds niet langs, vaak door verkeer. Toen met nog 2 rondjes te gaan zitten we achter een Ford in de carrousel die helemaal de binnenkant blijft houden. De HPD voor me gaat echter ook de binnenkant pakken en blijft achter de GT hangen, alsof hij er tussen wil duwen (dat ging echt niet). Dus ik denk, ok, 2 laps to go, ik zit al de hele race achter hem en kom er maar niet voorbij, ik ga er langs. Dus ik probeer buitenom er langs te gaan, en net op dat moment rijd de HPD gewoon tegen de Ford op waardoor hij naar links spint en 3 of 4 man meeneemt (waaronder ik)... Pffff. Ja ik nam wel wat risico door daar buitenlangs te gaan maar als hij vast gaat hangen achter een GT maak ik daar graag gebruik van, ik verwacht niet dat hij dwars door de GT probeert te gaan :/

Nou ja, morgen misschien nog eens proberen als ik op tijd thuis ben, wil toch nog een race goed kunnen eindigen want ik heb er wel de snelheid voor.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 23:06
Me nieuwe F1 paint voor DWC :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14361078/Screenshots/WW/1.jpgAfbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14361078/Screenshots/WW/2.jpg

Team: Western Wolves - www.westernwolves.com
Sponsors: Sapphire, Cyborg, MadCatz

[ Voor 19% gewijzigd door glnk op 06-02-2012 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Hij is top! *O*

Pagina: 1 ... 86 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.